Je moet er wel eerst 25 gevangen hebben voordat de Pokedex word vrijgegeven.skipe schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:31:
[...]
Rechtsonder in de pokedex kun je filter toepassen, pas als je meer als 10 van een soort hebt (dus 10 verschillende shinys gevangen) krijg je de optie voor shinydex
Zoals ik zei is dat vgm 10melst90 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:12:
[...]
Je moet er wel eerst 25 gevangen hebben voordat de Pokedex word vrijgegeven.
Dat berichtje had ik gemist. Het is hoger dan 10 volgens mij. Maar ik geloof je als het 10 is
was het echt net aan het opzoeken hahaRaem schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:58:
Hoeveel shinies hebben jullie geregistreerd in je dex? Ik zit op Caught: 398 Seen: 430.
Zou iets hoger kunnen zijn, want ik evolueer een shiny pas als ik er meerdere heb.
Normale is 766 caught 766 seen
shiny. 330 caught 383 seen
Grappig, hebben beide net zoveel gezienRuudox schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 14:49:
[...]
was het echt net aan het opzoeken haha
Netjes, veel op vakantie zekerRuudox schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 14:49:
[...]
was het echt net aan het opzoeken haha
Totale dex zit ik op 761. De enige die ik nog moet is een vrouwtjes Salandit om te evolueren. En sommige regionals nog dan.
Als je prime hebt, vergeet dan niet je codes voor een aantal items te claimen. Super incubator vandaag.
https://gaming.amazon.com/loot/pokemongo
https://gaming.amazon.com/loot/pokemongo
Totale dex zit ik op 759. Van de 770. Ik mis er nog 11: Relicanth, Maractus, Sigilyph, Zorua, Zoroark, Bouffalant, Salandit, Salazzle, Comfey, Sneasler, Overqwil.
kijk dankje nu weet ik ook precies welke ik nog misWim8282 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:11:
Totale dex zit ik op 759. Van de 770. Ik mis er nog 11: Relicanth, Maractus, Sigilyph, Zorua, Zoroark, Bouffalant, Salandit, Salazzle, Comfey, Sneasler, Overqwil.
Zorua, Zoroark, Salazzle, Comfey
Mijn pokedex standen:
Normal: 755 (765 seen)
Shiny: 491 (530 seen)
En als bonus, Lucky: 461
Normal: 755 (765 seen)
Shiny: 491 (530 seen)
En als bonus, Lucky: 461
Wim8282 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:11:
Je zult dus op vakantie moeten naar andere landen om je deck compleet te maken of ruilen met mensen die ze hebbenWim8282 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:11:
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Grappig dat ik < 400 pokemons heb, maar wel een SalanditWim8282 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:11:
Op zich vind ik events wel leuk met de extra research tasks en zo, geeft je toch een doel, maar een beetje meer variatie in pokemons zou toch ook wel leuk zijn.
En ooit gaat er weer een magikarp komen.... heb al 3 weken geen visje meer gezien en moet toch ooit aan die 400 snoepjes komen
Gyarados zat laatst in mega raids. Dat was toch wel de makkelijkste manier om er één te krijgen.IntToStr schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:39:
[...]
Grappig dat ik < 400 pokemons heb, maar wel een SalanditUit een rood ei gekomen zo te zien.
Op zich vind ik events wel leuk met de extra research tasks en zo, geeft je toch een doel, maar een beetje meer variatie in pokemons zou toch ook wel leuk zijn.
En ooit gaat er weer een magikarp komen.... heb al 3 weken geen visje meer gezien en moet toch ooit aan die 400 snoepjes komenInstellen als buddy helpt wel natuurlijk, maar de registratie van adventure synch gaat niet altijd even soepel.
Had geen coins en geen remote passes en lokaal geen andere spelers gevonden toen helaas. Ook nog geprobeerd om zelf te hosten in meerdere apps maar het aanbod was zo groot dat ik geen andere spelers vond toen.Raem schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:47:
[...]
Gyarados zat laatst in mega raids. Dat was toch wel de makkelijkste manier om er één te krijgen.
En ik moet m voor de Mew quest krijgen dmv evolutie ook.
Tijdens deze periode (Halloween) ben ik best wat Magicarp tegen gekomen. veel rond lopen dus
Comfey is ook alleen op Hawaii te vinden 
Enige regionals die ik nog moet op dit moment zijn Comfey en Sigilyph. De rest allemaal voor kunnen ruilen tijdens Pokemon World Championships en events die daar zijn gehouden met wat regionals (o.a Bouffalant dit jaar en Relicanth in 2019 voordat Covid begon)
Enige regionals die ik nog moet op dit moment zijn Comfey en Sigilyph. De rest allemaal voor kunnen ruilen tijdens Pokemon World Championships en events die daar zijn gehouden met wat regionals (o.a Bouffalant dit jaar en Relicanth in 2019 voordat Covid begon)
Mmm dan moet ik de vrouw maar overhalen voor een vakantie naar Hawaii. Pokedex moet toch volAkaendra schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:09:
Comfey is ook alleen op Hawaii te vinden
Sigilyph via een collega gekregen vandaag want die was lekker op vakantie naar Kreta geweest en had deze paar keer gevangen.
Vang er voor ons ook meteen een paarskassie schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:10:
[...]
Mmm dan moet ik de vrouw maar overhalen voor een vakantie naar Hawaii. Pokedex moet toch vol
Sigilyph via een collega gekregen vandaag want die was lekker op vakantie naar Kreta geweest en had deze paar keer gevangen.
Ik ga begin december met de vriendin naar de kerstmarkt in Parijs... natuurlijk heeft Klefki daar verder niks mee te maken!
Ik heb ondertussen 727 gevangen & 736 gezien, het groeien van de dex loopt gestaag door!
PS4 PSN: Dazzler2120
Hawaii is best mooi hoor
Was er alleen toen Pokemon Go nog geen ding was 
Tja, voor Klefki hoef je niet eens naar Parijs, Hasselt is al ver genoeg om ze te kunnen spawnen
Tja, voor Klefki hoef je niet eens naar Parijs, Hasselt is al ver genoeg om ze te kunnen spawnen
Qua regionals moet ik nog Pachirisu, Maractus, Sigilyph, Bouffalant en Comfey. Dus mocht iemand in de buurt van Ede deze over hebben, dan hoor ik het graag.
Onlangs was ik in Gent en daar spawnden ook regelmatig KlefkiAkaendra schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:15:
goed excuus voor een vakantie vind ik/Akaendra schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:15:
Hawaii is best mooi hoorWas er alleen toen Pokemon Go nog geen ding was
ik zorg hiervoor dat ik altijd 600 munten overhoud voor remote pasjes. Heb je leuke beesten in raids, heb je geen munten meer. Ik spaar tot 800, en pas dan geef ik ze uit voor een bag of poke upgrade. Die 600 houd ik over. Zitten er leuke besten in raids, dan mogen ze op. En spaar ik weer terug tot de 800. EtcIntToStr schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:51:
[...]
Had geen coins en geen remote passes en lokaal geen andere spelers gevonden toen helaas. Ook nog geprobeerd om zelf te hosten in meerdere apps maar het aanbod was zo groot dat ik geen andere spelers vond toen.
En ik moet m voor de Mew quest krijgen dmv evolutie ook.
Beter je best doen:IntToStr schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:39:
[...]
Grappig dat ik < 400 pokemons heb, maar wel een SalanditUit een rood ei gekomen zo te zien.
En ooit gaat er weer een magikarp komen.... heb al 3 weken geen visje meer gezien en moet toch ooit aan die 400 snoepjes komenInstellen als buddy helpt wel natuurlijk, maar de registratie van adventure synch gaat niet altijd even soepel.
Haha, ruilen?
Misschien eens proberen een stukje verderop waar een behoorlijk stuk water ligt. Blijkbaar kom ik op de verkeerde plekken.
Ik woon al jaren in de buurt van havens dan gaat het sparen waarschijnlijk wat sneller. De Gyarados is ook wel een beetje mijn favoriete pokemon dus op een Magikarp gaat vrijwel altijd een pinap. Verder helpt een gotcha ook wel veel.IntToStr schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:02:
[...]
Haha, ruilen?
Misschien eens proberen een stukje verderop waar een behoorlijk stuk water ligt. Blijkbaar kom ik op de verkeerde plekken.
Wat betekenen die namen bij jou?protoss warrior schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:27:
[...]
Zoiets?:
[Afbeelding]
![]()
Moet nog wel een keer de 98% shiny maxen maar kom altijd stardust te kort
die hhwfhaa. Heb je deze voor een reden?
zelf hier alleen bijvoorbeeld 100 15/15/15
HH = 100% IVRuudox schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:13:
[...]
Wat betekenen die namen bij jou?
die hhwfhaa. Heb je deze voor een reden?
zelf hier alleen bijvoorbeeld 100 15/15/15
f = geslacht (female)
Wa16 = Fast attack (Water 16 damage)
Wa130 = Charged attack (Water 130 damage)
Denk ik.
Nee, het is niet zo’n heel nuttige pokemon om staredust in te stoppen al heb ik dat in ~2017 wel gedaan. Maar omdat 18 Gyarados geen mooi getal is heb ik nog maar twee 14 15 14 Magikarps geevolved, 20 stuks is natuurlijk veel mooier.
Nice!!! Volgende keer wel een zilveren pinapple erbij. Zeker nu met 3x Candy en 100% catch bij een shiny is dit lekker Candy harkenStatiegeld schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:33:
Kreeg zojuist een raid uitnodiging van een mede-Tweaker, met nog 12 seconden op de klok kom ik de lobby binnen en we verslaan de raid boss met gemak. En dan krijg je bij de eerste kans om een nieuwe Pokémon te vangen gelijk een shiny:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Geldt alleen voor normale candy en niet voor XL helaas. Maar het gaat idd lekker met de zilveren berries.Rene schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:48:
[...]
Nice!!! Volgende keer wel een zilveren pinapple erbij. Zeker nu met 3x Candy en 100% catch bij een shiny is dit lekker Candy harken
gewone pinap kan ook dus, die zilveren geeft alleen een hogere vangkans toch?Rene schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:48:
[...]
Nice!!! Volgende keer wel een zilveren pinapple erbij. Zeker nu met 3x Candy en 100% catch bij een shiny is dit lekker Candy harken
+1 extra candy ten opzichte van de normale pinapT4F.nl_Muad schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:24:
[...]
gewone pinap kan ook dus, die zilveren geeft alleen een hogere vangkans toch?
Zilveren is +1. Bij een shiny legendary is de catch kans 100% op de eerste bal die je raak gooit, dus dan kan je altijd proberen om te maximeren (en dus 100% zeker een extra Candy verdienen met een zilveren pinap).T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:24:
[...]
gewone pinap kan ook dus, die zilveren geeft alleen een hogere vangkans toch?
En zorg voor een MEGA pokemon, krijg je ook meer candy
(mits het het dezelfde categorie is)
Als je raak gooit bedoel je mee excellent neem ik aan.Rene schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:52:
[...]
Zilveren is +1. Bij een shiny legendary is de catch kans 100% op de eerste bal die je raak gooit, dus dan kan je altijd proberen om te maximeren (en dus 100% zeker een extra Candy verdienen met een zilveren pinap).
Ik heb toch regelmatig dat ze er weer uitknallen ondanks golden berry's en ook regelmatig dat ze er vandoor vliegen...
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Een shiny legendary/mythical uit een raid is 100%catchrate dus altijd eerste bal die je raak gooit ongeacht of die nice great of excellent is. Is de encounter niet shiny dan is het een ander verhaal inderdaadmr_evil08 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:50:
[...]
Als je raak gooit bedoel je mee excellent neem ik aan.
Ik heb toch regelmatig dat ze er weer uitknallen ondanks golden berry's en ook regelmatig dat ze er vandoor vliegen...
Wat Raem hier zegt klopt inderdaad @Ruudox ik weet dat het tegenwoordig niet echt meer hoeft op deze manier gezien je in een hoop(alle?) selectieschermen kan zien welke aanvallen de pokemon hebben via longpress maar ik heb ook geen zin om het weg te gaan halen :-p.Raem schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:35:
[...]
HH = 100% IV
f = geslacht (female)
Wa16 = Fast attack (Water 16 damage)
Wa130 = Charged attack (Water 130 damage)
Denk ik.
Sommige hebben ook alleen 98f bijvoorbeeld zodat ik bij het uitzoeken makkelijker kan zien welke geslachten ik al hoe goed heb.(pvp doe ik bijna niet aan dus voor mij is 100% altijd het beste om te hebben en ik wil van elke pokemon en elk geslacht een 100% hebben als lange termijn doel)
ah klinkt logisch allemaal. thanks voor de uitleg.protoss warrior schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:26:
[...]
Wat Raem hier zegt klopt inderdaad @Ruudox ik weet dat het tegenwoordig niet echt meer hoeft op deze manier gezien je in een hoop(alle?) selectieschermen kan zien welke aanvallen de pokemon hebben via longpress maar ik heb ook geen zin om het weg te gaan halen :-p.
Sommige hebben ook alleen 98f bijvoorbeeld zodat ik bij het uitzoeken makkelijker kan zien welke geslachten ik al hoe goed heb.(pvp doe ik bijna niet aan dus voor mij is 100% altijd het beste om te hebben en ik wil van elke pokemon en elk geslacht een 100% hebben als lange termijn doel)
Alle Campfire gebruikers hebben 5 extra invites gekregen. Dus als er iemand nog een invite wil, laat maar weten.
Wordt het hopelijkmelst90 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:38:
Is Campfire een beetje actief?
Idem hierIndicatie schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:10:
Alle Campfire gebruikers hebben 5 extra invites gekregen. Dus als er iemand nog een invite wil, laat maar weten.
Lijkt me vooral handig om andere spelers in de buurt te ontmoeten. Had wel een discord voor Utrecht gevonden, maar die is zo goed als dood en een telegram groep voor een gebied waar we net wel/niet bijhoren, dus dat is nog even aankijken wat het doet, maar campfire zou een uitkomst kunnen zijn.
Dit weekend maar eens op jacht gaan en kijken of we Giratina Origin kunnen strikken
Dit weekend maar eens op jacht gaan en kijken of we Giratina Origin kunnen strikken
die 100% catchrate voor shiny kende ik, de +1 voor zilveren pinab nog niet. Weer wat geleerdRene schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:52:
[...]
Zilveren is +1. Bij een shiny legendary is de catch kans 100% op de eerste bal die je raak gooit, dus dan kan je altijd proberen om te maximeren (en dus 100% zeker een extra Candy verdienen met een zilveren pinap).
Doe je er ook nog een Mega Pokemon bij met dezelfde typing wordt het helemaal leuk. Dan krijg je nog een keer +1 candy (deze worden helaas niet verdubbeld met een pinap). Maar vooral veer meer XL candy. Ik raid altijd met een mega van dezelfde type, en als het kan doe ik hetzelfde tijdens community days.T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:34:
[...]
die 100% catchrate voor shiny kende ik, de +1 voor zilveren pinab nog niet. Weer wat geleerd
https://pokemongohub.net/...em-in-the-candy-xl-grind/
Ik vind campfire wel handig om even te kijken of er raids bezig zijn in de buurt. Als ik van de trein kom kan ik bv even kijken of er op de fietstocht naar huis eentje bezig is die ik wil, weet ik dat ik kan stoppen en anders rij ik gewoon door. (ipv bij elke gym te stoppen en even in te loggen).
Flares heb ik nog niemand zien gebruiken - maar heb ook wel niemand van de buurt er op staan.
Chat is handig voor friend levels te regelen, maar ook dat nog niet echt moeten gebruiken.
Communities worden handiger als we ze zelf kunnen maken. De dichtsbijzijnde is nu 25 km van hier momenteel dus daar heb ik helemaal niets aan.
Heeft dus wel potentieel, hopelijk steken ze er nog wat extra werk in.
Flares heb ik nog niemand zien gebruiken - maar heb ook wel niemand van de buurt er op staan.
Chat is handig voor friend levels te regelen, maar ook dat nog niet echt moeten gebruiken.
Communities worden handiger als we ze zelf kunnen maken. De dichtsbijzijnde is nu 25 km van hier momenteel dus daar heb ik helemaal niets aan.
Heeft dus wel potentieel, hopelijk steken ze er nog wat extra werk in.
Heb je inmiddels al een remote raid pass in je tas? Wil je best een invite geven als wij hem gaan doen. Denk vanavond wel weer op de agenda.IntToStr schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:58:
Lijkt me vooral handig om andere spelers in de buurt te ontmoeten. Had wel een discord voor Utrecht gevonden, maar die is zo goed als dood en een telegram groep voor een gebied waar we net wel/niet bijhoren, dus dat is nog even aankijken wat het doet, maar campfire zou een uitkomst kunnen zijn.
ps hier is campfire dus ook handig voor
wow, dit is helemaal nuttige info! Danku!Rene schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:14:
[...]
Doe je er ook nog een Mega Pokemon bij met dezelfde typing wordt het helemaal leuk. Dan krijg je nog een keer +1 candy (deze worden helaas niet verdubbeld met een pinap). Maar vooral veer meer XL candy. Ik raid altijd met een mega van dezelfde type, en als het kan doe ik hetzelfde tijdens community days.
https://pokemongohub.net/...em-in-the-candy-xl-grind/
Heb wel 100 coins eventueel, maar ga net als vorige week met pokeraid proberen zelf te hosten. Ging toen heel makkelijk. Kan m'n coins namelijk nog heel goed gebruiken voor storage met max 800 items en max 500 pokemons.skassie schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:31:
[...]
Heb je inmiddels al een remote raid pass in je tas? Wil je best een invite geven als wij hem gaan doen. Denk vanavond wel weer op de agenda.
ps hier is campfire dus ook handig voor
En inderdaad, daarom ben ik ook wel geinteresseerd in een campfire invite. Had @Indicatie een berichtje gestuurd, maar mocht iemand anders nog een invite hebben, ik hou me aanbevolen. Zal ook mijn invites hier delen als ik erin zit.
Mocht het dit weekend niet lukken met zelf hosten dan ga ik het via remote pass proberen
Ik houd me ook aanbevolen voor een campfire invite!
[ Voor 4% gewijzigd door Wim8282 op 28-10-2022 21:32 ]
UitgenodigdWim8282 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:32:
Ik houd me ook aanbevolen voor een campfire invite!
Ik houd me ook aanbevolen voor een invite voor campfire.
Uitgenodigd.Swabamente schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:18:
Ik houd me ook aanbevolen voor een invite voor campfire.
Lijkt erop dat campfire niet gaat lukken hier. Had het account van mijn zoontje gebruikt in het begin zodat hij van alles kon kiezen en gewoon blijven gebruiken, maar kan geen google account koppelen voor een kinderaccount... Jammer maar helaas dus.
Ik zou even zorgen dat je buddy een opvallenden pokemon is zodat je die zorua herkend
Is zorua weet in het spel?
En is het iemand gelukt om via campfire contact te zoeken? Heb 2 mensen uitgenodigd en ze hebben nu ook campfire, maar beide reageren niet op berichten…. Kan natuurlijk ook dat ze behoorlijk eigenwijs zijn en gewoon niet reageren.
En is het iemand gelukt om via campfire contact te zoeken? Heb 2 mensen uitgenodigd en ze hebben nu ook campfire, maar beide reageren niet op berichten…. Kan natuurlijk ook dat ze behoorlijk eigenwijs zijn en gewoon niet reageren.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zorua is weer in het spel. Ze hebben nu alleen de pokeball plus e.d. moeten uitschakelen
Tnx, heb een zorua gevangen!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
ow het is gewoon een wild spawn zie ik.
Had het helemaal niet meegekregen dat Zorua er weer is. Thanks
Had het helemaal niet meegekregen dat Zorua er weer is. Thanks
Je bedoelt die cheat optie wat veelvuldig gebruikt wordt met de go-tcha ?Wim8282 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 07:48:
Zorua is weer in het spel. Ze hebben nu alleen de pokeball plus e.d. moeten uitschakelen
[ Voor 21% gewijzigd door mr_evil08 op 29-10-2022 12:45 ]
Was ook helemaal blij dat er opeens een wilde spawn van een shiny mew was
. 1 ster Zorua was het resultaat
Ik dacht ook hee dat is gek een shiny Groudon,Rene schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:51:
Was ook helemaal blij dat er opeens een wilde spawn van een shiny mew was. 1 ster Zorua was het resultaat
Cheat optie? GO+ word gewoon Niantic zelf verkocht hoor en er staat niks in de TOS over autocatchersmr_evil08 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:43:
[...]
Je bedoelt die cheat optie wat veelvuldig gebruikt wordt met de go-tcha ?
Vanmiddag toen we met met de hond aan het wandelen waren vies veel geluk gehad..
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 29-10-2022 16:31 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Autocatchers emuleren een Go+skipe schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:13:
[...]
Cheat optie? GO+ word gewoon Niantic zelf verkocht hoor en er staat niks in de TOS over autocatchers
Een Go+ moet de gebruiker op het knopje drukken.
een Autocatcher hoeft de gebruiker niets te doen behalve aanzetten, het spinnen en catchen gaat helemaal zelf zonder de fysieke persoon te pas komt dat is cheaten.
Niantic kan daar niks tegen doen net als dat gecheat met active sync, alsof mensen dagelijks 500km lopen...
Het maakt mij niet uit wat mensen doen evenals met alt accounts bezig zijn, het blijft cheaten maar gelukkig heb je anderen er niet mee.
[ Voor 25% gewijzigd door mr_evil08 op 29-10-2022 16:43 ]
Een plakkertje op de go+ of het knopje vasthouden gaat alles ook vanzelf.. er zitten na en voordelen aan een autocatchermr_evil08 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:35:
[...]
Autocatchers emuleren een Go+
een Autocatcher hoeft de gebruiker niets te doen behalve aanzetten, het spinnen en catchen gaat helemaal zelf zonder de fysieke persoon te pas komt dat is cheaten.
Niantic kan daar niks tegen doen net als dat gecheat met active sync, alsof mensen dagelijks 500km lopen...
Het maakt mij niet uit wat mensen doen evenals met alt accounts bezig zijn, het blijft cheaten maar gelukkig heb je anderen er niet mee.
We weten allemaal wat Autocatchers doen, die discussie is niet meer nodig.skipe schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:49:
[...]
Een plakkertje op de go+ of het knopje vasthouden gaat alles ook vanzelf.. er zitten na en voordelen aan een autocatcher
Mijn pokeball+ doet dat ook automatisch, hoor. Snap het probleem niet helemaal.mr_evil08 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:35:
[...]
Autocatchers emuleren een Go+
Over Go-tcha evolve... sinds gisteren connect hij niet meer in pokemon. Ik kan wel via de go-tcha app verbinden (en uitlezen), maar connecten in Pokemon doet hij niet meer.
Inmiddels heb ik 3 verschillende go-tcha evolves geprobeerd op zowel iOS, Android en zelfs iPad, allen hetzelfde probleem.
Iemand anders dit probleem ook?
Inmiddels heb ik 3 verschillende go-tcha evolves geprobeerd op zowel iOS, Android en zelfs iPad, allen hetzelfde probleem.
Iemand anders dit probleem ook?
Tjielp... een vogel.
Sinds kort ook maar weer eens het spelletje opgepakt, maar mijn hemel wat moet ik er nog veel om m'n dex compleet te krijgen. Goed, leuke uitdaging.
Ik zie echter dat ik veel wel heb "gezien" maar ik kan me niet heugen dat ik ze tegenkwam. Wat houdt dit in? ze zijn dan grayed-out in de pokedex
Ik zie echter dat ik veel wel heb "gezien" maar ik kan me niet heugen dat ik ze tegenkwam. Wat houdt dit in? ze zijn dan grayed-out in de pokedex
Dat betekent dat je ze inmiddels ergens hebt gezien, kan ook een pokemon in een gym zijnDVDL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:31:
Sinds kort ook maar weer eens het spelletje opgepakt, maar mijn hemel wat moet ik er nog veel om m'n dex compleet te krijgen. Goed, leuke uitdaging.
Ja precies, ik heb 399 caught, en 545 seen.
Ben ik trouwens de enige die echt nooit een excellent kan gooien op die shuppets en Gastlys?
Ben ik trouwens de enige die echt nooit een excellent kan gooien op die shuppets en Gastlys?
Grappig dat ze zeggen "..devices like the Poké Ball Plus and Pokémon GO Plus", dat zijn voor zover ik weet de enige officiële catchers en indirect zeggen ze dus dat ze versies als de Go-Tcha tolereren
[ Voor 8% gewijzigd door Statiegeld op 30-10-2022 18:21 ]
Ik zeg niet niet voor niets dat er niks over de TOS staat haha, en zoals ik zei zijn ze in principe t zelfdeStatiegeld schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:19:
[...]
Grappig dat ze zeggen "..devices like the Poké Ball Plus and Pokémon GO Plus", dat zijn voor zover ik weet de enige officiële catchers en indirect zeggen ze dus dat ze versies als de Go-Tcha tolereren
Gefeliciteerd met deze. Gaat zeg. Nu evolution nogG_Dragon schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:30:
Vanmiddag toen we met met de hond aan het wandelen waren vies veel geluk gehad..![]()
[Afbeelding]
Hier alleen 0 sterren met hooguit 1 streep steeds. Geef dan gewoon een nundo. Ruilen kan ook niet dus beter krijgen helaas.
Dit weekend weer een paar leuke shinies gevangen. Shiny seasonable vulpix en shiny murkrow, beide had ik nog niet.
En vanmorgen een 100% vulpix uit een opdracht, jammergenoeg hebben die geen event-kraagje.
Voordeel dat de go-tcha niet aan kon was dat ik waarschijnlijk 1 of 2 shinies gemist zou hebben als ik niet met de hand had moeten vangen én ik heb mijn quick-catch truc kunnen oefenen, die ik pas sinds kort ken.
En vanmorgen een 100% vulpix uit een opdracht, jammergenoeg hebben die geen event-kraagje.
Voordeel dat de go-tcha niet aan kon was dat ik waarschijnlijk 1 of 2 shinies gemist zou hebben als ik niet met de hand had moeten vangen én ik heb mijn quick-catch truc kunnen oefenen, die ik pas sinds kort ken.
Wat is een quick catch truc?maDDog83 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:31:
Afgelopen weekend hier met heel veel moeite een Giratina O kunnen vangen. Eerste poging waren 13 ballen met gold berries niet genoeg, wat leidde tot een huilend kind
Ben benieuwd wat we na Halloween voor nieuws krijgen, zo maar eens opzoeken. Ben snel gewend geraakt aan die dubbele candies.
Ondertussen wel stapels stardust verzameld met pvp, nu met 5/5 bezig dus al over de 400 overwinningen dit seizoen. Helaas pas 1 legendary gezien, maar wie weet gaat er nog eentje bijkomen...
Je sleept het geselecteerde type pokebal b.v. de blauwe van rechts naar links en houd die vast, dan gooi je de bal, gesleepte bal loslaten en dan links boven op exit tikken.IntToStr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:47:
[...]
Wat is een quick catch truc?
Afgelopen weekend hier met heel veel moeite een Giratina O kunnen vangen. Eerste poging waren 13 ballen met gold berries niet genoeg, wat leidde tot een huilend kindGelukkig bij poging 2 uiteindelijk met nog 3 ballen over wel gevangen. Dure bedoeling die legendaries vangen
Wel mooi dat pokeraid goed werkt.
Ben benieuwd wat we na Halloween voor nieuws krijgen, zo maar eens opzoeken. Ben snel gewend geraakt aan die dubbele candies.
Ondertussen wel stapels stardust verzameld met pvp, nu met 5/5 bezig dus al over de 400 overwinningen dit seizoen. Helaas pas 1 legendary gezien, maar wie weet gaat er nog eentje bijkomen...
Misschien moet je er ook eens op zoeken op youtube, maar ik ga een poging doen om het uit te legen..
Je hebt er om te beginnen 2 handen voor nodig bij het vangen.
Als je in het catch scherm zit, je ziet de pokemon dus voor je om er een bal naar te gooien, zie je linksonder het "berry-knopje". Deze druk je met je linkerduim in en schuif je een heel klein beetje van zijn plek.
Vervolgens gooi je met je rechterhand de bal op de pokemon terwijl je de "berry-knop" nog steeds ingedrukt hebt. Dan laat je los en kun je het vangscherm verlaten door linksboven op de "flee-knop" te drukken.
Je hoedt nu dus niet meer die hele "3x-wiebel-animatie" te bekijken en kunt meteen de volgende pokemon gaan vangen.
Klinkt mega ingewikkeld, maar eigenlijk komt het er gewoon op neer dat je de bal gooit terwijl je de berry knop vasthoud.
Zo kun je een drukke spawnplek nog sneller leegvangen en er lopen veel minder pokemons weg dan met bijvoorbeeld een go-tcha.
Het is redelijk logisch maar ik ga toch even extra vermelden dat vangen dus geen zekerheid is met de quick catch techniek. Net zoals bij gewoon vangen heb je hem wel of niet.
Maar als je hem niet vangt en hij ging niet lopen je kan er altijd opnieuw op klikken en nogmaals proberen natuurlijk. Zeker op community days enzo kan je echt heel snel door alle Pokémon gaan. Bij shinies best niet doen en even wachten tot je hem zeker hebt.
Je kan ook altijd even kijken bij Pokémon - recent of hij er bij staat, maar dan zit je bijna even lang te klikken :-)
Maar als je hem niet vangt en hij ging niet lopen je kan er altijd opnieuw op klikken en nogmaals proberen natuurlijk. Zeker op community days enzo kan je echt heel snel door alle Pokémon gaan. Bij shinies best niet doen en even wachten tot je hem zeker hebt.
Je kan ook altijd even kijken bij Pokémon - recent of hij er bij staat, maar dan zit je bijna even lang te klikken :-)
klopt inderdaad, maar het percentage dat je in eerste instantie mist is gelukkig al een stuk kleiner omdat je toch (hoop ik althans) met curveball en nice/great/excellent gooit. De go-tcha/pokeball+ gooit eenmalig een rode bal, rechtdoor, buiten de cirkel.Lointje schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:22:
Het is redelijk logisch maar ik ga toch even extra vermelden dat vangen dus geen zekerheid is met de quick catch techniek. Net zoals bij gewoon vangen heb je hem wel of niet.
maar inderdaad goed te melden dat quick-catch geen "insta-catch" is.
Dat ken ik, eerst met veel moeite al genoeg mensen bij elkaar krijgen om de 5 sterren raid te kunnen doen en vervolgens vliegt ie er vandoor.IntToStr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:47:
[...]
Afgelopen weekend hier met heel veel moeite een Giratina O kunnen vangen. Eerste poging waren 13 ballen met gold berries niet genoeg, wat leidde tot een huilend kindGelukkig bij poging 2 uiteindelijk met nog 3 ballen over wel gevangen. Dure bedoeling die legendaries vangen
Wel mooi dat pokeraid goed werkt.
Quick catch optie doe je met 2 handen/vingers daarvoor kan je het beste op Youtube kijken want het valt moeilijk met text uit te leggen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Niantic heeft de autocatchers weer beschikbaar gemaakt, eindelijk!
Eerder deze week level 41 bereikt, en vandaag wilde ik het Eeveelutions onderdeel doen middels die nickname truc. Had speciaal een Eevee met ideale Great League stats en een Eevee met 100 IV bewaard voor respectievelijk Umbreon en Sylveon, maar ik heb niet goed op zitten letten want blijkbaar heb ik de nickname voor Sylveon al een keer gebruikt: ik zag al geen silhouet van Sylveon verschijnen en toch besloot ik op de gok een evolutie te doen.... werd het een Jolteon....
Nu maar hopen dat ik ooit weer een 100 IV Eevee tegen kom
Nu maar hopen dat ik ooit weer een 100 IV Eevee tegen kom
@Ruudox Zou jij wellicht mijn gift kunnen openen zodat ik die morgen tijdens Community Day kan openen voor de dubbele XP?
Wil hem rond 14:00 uur openen.
Wil hem rond 14:00 uur openen.
De Jeffrey van Geel (wellicht bekend) schrijft als tip dat je vandaag een dragon type Mega zou moeten evalueren. "Wanneer je vandaag één van de onderstaande Mega Dragon Pokémon maakt krijg je allerlei bonussen waar je van kunt profiteren".
Beetje vaag. Wat voor bonussen dan? Weet iemand dat misschien?
Afhankelijk van het level van de mega evolved pokemon krijg je oa. extra candy en verhoogde kans op XL candy bij vangen.hneel schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:28:
De Jeffrey van Geel (wellicht bekend) schrijft als tip dat je vandaag een dragon type Mega zou moeten evalueren. "Wanneer je vandaag één van de onderstaande Mega Dragon Pokémon maakt krijg je allerlei bonussen waar je van kunt profiteren".
Ja moet je wel mega energy hebben en die is knap lastig voor de 1e keer activeren.hneel schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:28:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/PTUHnQTvMhFMslBKzFXbtcoj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7ymQoBMHcgZRgHunB4VWQTnN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IzofdHmyBTgRQDInzlxO67B3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CGNOtkfrPOh7hm0EoFU6yQqm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8pCcbR1jCp8ZbEPU9RxVZ9Z3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A6S5RzRgNmphueNCkVkFQEzU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oMzLXdT1DtaMPhmHv7vkSNQJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/TRnO7NmfCc0mpI4kK6Mga2US.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SHDRGzYkjJI50MsL1Wwr0QAK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VHdpUI6wF4FFRMFZyPy6LW8j.jpg?f=fotoalbum_large)