Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Het was een leuke comminity day, helaas geen 100% kunnen vinden en vangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xm59cWDoVAqRa8V-83EwheUzJ9E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Emk4SXJfPpjNkD89MiQEphwM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J-N9ygiLpObHHQYJjXaPkQzCrk8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2RDQDztaHRF8dQJbZdd9iCC5.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:59
Ik vond hem anders zwaar tegenvallen deze keer.
7 shiny,s gevangen wat ontzettend makkelijk was maar viel enorm tegen kwa IV,s ik kon ook geen perfect of bijna perfect vinden ondanks heel veel gevangen.

[ Voor 10% gewijzigd door mr_evil08 op 15-10-2022 17:54 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
mr_evil08 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:53:
Ik vond hem anders zwaar tegenvallen deze keer.
7 shiny,s gevangen wat ontzettend makkelijk was maar viel enorm tegen kwa IV,s ik kon ook geen perfect of bijna perfect vinden ondanks heel veel gevangen.
Dr was ook geen wheatherboost dus kan kloppen.. overigens wel een 3* shiny en een hundo hier..

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:01:
Het was een leuke comminity day, helaas geen 100% kunnen vinden en vangen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik had liever een nundo dan een hundo ;)

3 shinies hier + een shiny Vulpix.

Terwijl ik aan het werk was heb ik m'n Go-Tcha flink laten werken: 500+ pokies kregen een enkeltje naar de professor vandaag 8)

• mr_evil08
Statiegeld schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:00:
[...]

Terwijl ik aan het werk was heb ik m'n Go-Tcha flink laten werken: 500+ pokies kregen een enkeltje naar de professor vandaag 8)
Hoe doe je dat terwijl je maar op 1 plek blijft want zoveel spawnen er dan niet.

• Statiegeld
  • Niet online
mr_evil08 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:00:
[...]

Hoe doe je dat terwijl je maar op 1 plek blijft want zoveel spawnen er dan niet.
Ik zit te knoeien met de locatie instellingen van m'n Samsung smartphone: ik schakel GPS vaststellen via Wi-Fi uit en via Bluetooth in. Omdat ik in een pand werk met veel beton jammed dit mijn exacte locatie en hierdoor rent mijn ingame avatar heen en weer waardoor er dus genoeg spawns plaatsvinden ;)

Edit: het pand waarin ik werk is ook relatief lang dus ook tijdens het heen en weer lopen met de smartphone en Go-Tcha in de broekzak wordt er een hoop gevangen.

Vanochtend met 600 Pokéballs gestart en inmiddels heb ik er nog 7 over :+

[ Voor 23% gewijzigd door Statiegeld op 15-10-2022 22:00 ]

• skassie
  • Laatst online: 17-11 16:09
Morgen al gepland om om 11 en 14 uur wat raids te doen bij mij met aantal mensen uit de buurt.

Hopelijk minder nat als vandaag

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:48
skassie schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 22:10:
Morgen al gepland om om 11 en 14 uur wat raids te doen bij mij met aantal mensen uit de buurt.
De lokale community hier is nogal uit elkaar gevallen door de pandemie dus ik zoek een andere manier om raiders te verzamelen. Werkt Campfire al een beetje hier in Nederland?

• skassie
sixtiek schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 22:35:
[...]

De lokale community hier is nogal uit elkaar gevallen door de pandemie dus ik zoek een andere manier om raiders te verzamelen. Werkt Campfire al een beetje hier in Nederland?
Campfire wel mensen toegevoegd maar nog weinig te doen. Gelukkig zijn er wel wat actieve spelers hier maar moet eerlijk zeggen dat ik met mijn kids loop en broer met kids dus zijn we al met 6.

Daarnaast vrienden van mijn kinderen die meegaan en dan heb je er al gauw 8

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Om 11 en 14u dan bedoel je de hoopa raids, is die zo speciaal? Want ik vind hem wat tegenvallen, en heb er al 1 van een event.

En kun je ook mensen uitnodigen voor campfire?
Want probeert het regelmatig maar is blijkbaar alleen op invite nog beschikbaar

[ Voor 34% gewijzigd door ZeRoC00L op 16-10-2022 07:13 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ZeRoC00L schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 07:11:
Om 11 en 14u dan bedoel je de hoopa raids, is die zo speciaal? Want ik vind hem wat tegenvallen, en heb er al 1 van een event.

En kun je ook mensen uitnodigen voor campfire?
Want probeert het regelmatig maar is blijkbaar alleen op invite nog beschikbaar
Het is nu Hoopa unbound, die is anders dan de normale....
Ik ga met zoonlief en zwager wel proberen er iig één te vangen. Zou hij met 3 lvl 40+ te doen zijn?

• mr_evil08
Zo beetje iedereen in mijn woonwijk heeft wel een alt die ze erbij pakken als er mensen tekort komen, maar ondanks ik in een grote whatsapp groep zit van mijn woonwijk reageert er maar iets van 5% max.

Hier hebben mensen een apparaat voor zoon/dochter/vrouw/hond/kat/bloempot, en de singles ook op de werktelefoon geïnstalleerd.

[ Voor 106% gewijzigd door mr_evil08 op 16-10-2022 09:52 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:27

vhal

ಠ_ಠ

gwystyl schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:04:
[...]

Het is nu Hoopa unbound, die is anders dan de normale....
Ik ga met zoonlief en zwager wel proberen er iig één te vangen. Zou hij met 3 lvl 40+ te doen zijn?
Eehh...nee :+ Of je moet echt alle counters op orde hebben.

Met 7 random ppl was het al net aan en hopelijk heb je ook genoeg revives gezien UB Hoopa als een truck mept.

Maar uiteindelijk wel gelukt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XyyA3veNjuasyJB_9WrSq6nJhiM=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/VKCL7tiRGzuf44w7Nntv4kgD.png?f=fotoalbum_medium

Strava

• sixtiek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7DwsnkbN5ZjoQu2SBjKa4HvcGk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UanTwDD8uzMDOCwDDETouhcA.jpg?f=fotoalbum_large
Weather boosted hundo. Klaar voor vandaag 8) .

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45

hneel

denkt er het zijne van

Dit is best een taaie. Bug moves zijn het beste, maar daar had ik nooit veel in geïnvesteerd.
Als je gaat uppen is het in dit geval denk ik het verstandigste om meerdere bug beesten tot L30 te uppen dan een 1 of 2 tot L40+. Of je moet echt nog miljoenen aan stardust over hebben.
En niet vergeten mega scizor te activeren.

• sixtiek
hneel schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:33:
En niet vergeten mega scizor te activeren.
Of als je die niet hebt: Mega Beedrill werkt ook.

• mr_evil08
Even belangrijk je kan hoopa niet transferren/traden, eenmaal gevangen zal die altijd bij je blijven.

[ Voor 6% gewijzigd door mr_evil08 op 16-10-2022 12:44 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCDVUYOf9h8IvnvWaA6u4tyEmaM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7lFuevonx1FbXeuirSGUIcEW.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ZeRoC00L
  • Niet online
mr_evil08 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:43:
Even belangrijk je kan hoopa niet transferren/traden, eenmaal gevangen zal die altijd bij je blijven.
Merk het, irritant weet ook niet waarom dit is.

Wilde om 17u nog wel een raid doen om wat mensen in de buurt te helpen, maar twijfel nu als ik hem niet weg kan gooien.

Wellicht wel de raid meedoen en express niet vangen als het een slechte cp is.

Volg je bankbiljetten

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

vhal schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:00:
[...]

Eehh...nee :+ Of je moet echt alle counters op orde hebben.

Met 7 random ppl was het al net aan en hopelijk heb je ook genoeg revives gezien UB Hoopa als een truck mept.

Maar uiteindelijk wel gelukt...

[Afbeelding]
Owh, nouja dan ga ik gewoon in de gaten houden wanneer hij hier verschijnt en dan hopen dat er nog een paar locals bijspringen.....

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Wat betekent dat klokje wat na afloop van de raid verschijnt?

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-11 08:39
Nog niet, maar dat gaat vast veranderen. Was bij Darkrai ooit ook (en volgens mij Deoxys)

• mr_evil08
ZeRoC00L schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:49:
[...]

Merk het, irritant weet ook niet waarom dit is.

Wilde om 17u nog wel een raid doen om wat mensen in de buurt te helpen, maar twijfel nu als ik hem niet weg kan gooien.

Wellicht wel de raid meedoen en express niet vangen als het een slechte cp is.
Dat is precies wat ik hier ook doe, ik help want hij is best nog wel lastig maar ga hem expres niet meer vangen gezien het een slot bezet houdt, de XP en plezier dat je werkelijk mensen weer ontmoet in het echt is ook wel leuk, wonderbaarlijk zie ik toch weer mensen ipv remote wat nu niet mogelijk is.

Bij ons in de buurt gaat het best slecht met verslaan we zijn met 11 man en gaat nog moeilijk want niemand heeft geïnvesteerd in redelijk bug pokemon,s.

[ Voor 45% gewijzigd door mr_evil08 op 16-10-2022 15:31 ]

• skassie
Mijn zoon heeft Hoopa gewoon geruild met zijn neefje.

Vandaag twee keer geprobeerd de raid te voltooien. Stand 1-1. Eerste keer met 7 en helaas tot 40 procent gekomen.
Tweede keer met hulp van mede- Tweakers het gered met 13 man .

• mr_evil08
skassie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:21:
[...]

Mijn zoon heeft Hoopa gewoon geruild met zijn neefje.

Vandaag twee keer geprobeerd de raid te voltooien. Stand 1-1. Eerste keer met 7 en helaas tot 40 procent gekomen.
Tweede keer met hulp van mede- Tweakers het gered met 13 man .
Vreemd ik mag het toch echt niet.

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-11 00:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dAm7_hJUhSu7FXtX_FBmw3YRQWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O6x7KlFumMgeFSwU8bS2TgYa.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JkGJgdLvjXLhhaiAJra1QlHrbss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BKcbaPz7pOcj8Gap4gnQXWD3.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben absoluut niet de snelste of eerste hiermee, maar dit voelt alsnog wel als een prestatie. *O* Pokémon Go heeft mij echt gezonder gemaakt met al dat wandelen. Leuke bekroning zo.

• mr_evil08
@Armada. Mijn doel is tot lvl 40 wat oorspronkelijk de max was, alles daarboven lvl,t maar wanneer het lvl,t ik doe geen stap extra daarvoor.

Zelf wandel ik ook veel maar niet met mobiel in hand.
Ik speel dan ook nog maar een paar maand en ben al lvl37.

[ Voor 13% gewijzigd door mr_evil08 op 16-10-2022 18:00 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hdevZMYp-O66NlQZbLqUBJgm-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pXmMBhqIOZS2nti9WdFKZlsA.jpg?f=fotoalbum_large

Heb mijn eerste Hoopa Unbound, maar geen goeie! Hoop snel een betere te vangen..

• skassie
G_Dragon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:14:
[Afbeelding]

Heb mijn eerste Hoopa Unbound, maar geen goeie! Hoop snel een betere te vangen..
Vind ze zo verschillend zeg. Ik heb een 3 ster maar minder CP. Mijn zoon een 2 met meer CP.. en komen allemaal uit dezelfde raid 8)7 8)7

• skipe
skassie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:26:
[...]

Vind ze zo verschillend zeg. Ik heb een 3 ster maar minder CP. Mijn zoon een 2 met meer CP.. en komen allemaal uit dezelfde raid 8)7 8)7
De attack stat telt meeste mee voor cp.. dus een 15-10-10 is 2* maar kan best hoge cp hebben vergeleken met een 10-15-15 die 3* is

• skassie
skipe schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:13:
[...]

De attack stat telt meeste mee voor cp.. dus een 15-10-10 is 2* maar kan best hoge cp hebben vergeleken met een 10-15-15 die 3* is
Ahaaaaa weer wat geleerd. Tnx _/-\o_

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:29
hneel schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 14:41:
Wat betekent dat klokje wat na afloop van de raid verschijnt?
In de omgeving van de gym kunnen na een Hoopa raid tijdelijk bijzondere Pokémon spawnen. Kanto Moltres, Zapdos en Articuno zijn al bevestigd op Reddit. Zelf zag ik alleen een wilde Noibat, maar aangezien ik daar nog een hoop candy voor moet is dat ook prima.

Die Hoopa slaat wel echt hard. Het enige wat echt bleef staan was mijn Mega Scizor, de rest ging zo neer.

• mr_evil08
ErikT738 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:38:
[...]

In de omgeving van de gym kunnen na een Hoopa raid tijdelijk bijzondere Pokémon spawnen. Kanto Moltres, Zapdos en Articuno zijn al bevestigd op Reddit. Zelf zag ik alleen een wilde Noibat, maar aangezien ik daar nog een hoop candy voor moet is dat ook prima.

Die Hoopa slaat wel echt hard. Het enige wat echt bleef staan was mijn Mega Scizor, de rest ging zo neer.
Heb er 4 gedaan maar er kwam niks behalve de standaard Pokemons, gelopen dichtbij de gym blijven het maakt allemaal niet uit, ik was niet de enige net als de 15 andere mensen kwam er niks.

Vraag mij af waarom bij ons niks kwam.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 11:21
Was wel gisteren een raid om 11 uur maar zoals verwacht niemand die de moeite nam.
Niantic leeft wat dat betreft nog in 2016 toen er nog veel communities waren die er nu echt niet meer zijn.
Ik snap dat ze mensen weer naar buiten willen hebben maar dat in person only naait zoveel mensen dat ze bij Niantic echt eens zichzelf op het hoofd moeten krabben als het neerkomt om je game voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk te maken.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het viel hier ook behoorlijk tegen. We hebben nog wel een app groep, maar die is redelijk stil de laatste tijd. Als we nog weleens een raid deden, deed vrijwel iedereen het remote van thuis uit. Gisteren konden we niemand enthousiast krijgen. De tijden van gezellig met een groepje op straat, is toch echt voorbij ben ik bang.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:29
Akaendra schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:52:
Was wel gisteren een raid om 11 uur maar zoals verwacht niemand die de moeite nam.
Niantic leeft wat dat betreft nog in 2016 toen er nog veel communities waren die er nu echt niet meer zijn.
Ik snap dat ze mensen weer naar buiten willen hebben maar dat in person only naait zoveel mensen dat ze bij Niantic echt eens zichzelf op het hoofd moeten krabben als het neerkomt om je game voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk te maken.
Als ze nou een interface hadden om met random mensen af te spreken was het nog tot daar aan toe. Eerlijk gezegd stond ik er van te kijken dat er nog 11 man was gisteren.
mr_evil08 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:43:
[...]

Heb er 4 gedaan maar er kwam niks behalve de standaard Pokemons, gelopen dichtbij de gym blijven het maakt allemaal niet uit, ik was niet de enige net als de 15 andere mensen kwam er niks.

Vraag mij af waarom bij ons niks kwam.
Ik heb geen idee wat de kansen zijn op daadwerkelijk goede Pokémon. Wellicht was er wel iets wat afweek van de reguliere spawns maar was het niet bijzonder genoeg om echt op te vallen. Het viel me wel op dat ik al vrij snel buiten het bereik van de gym was omdat ik geen confetti meer in beeld had.

• mr_evil08
hneel schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:02:
Het viel hier ook behoorlijk tegen. We hebben nog wel een app groep, maar die is redelijk stil de laatste tijd. Als we nog weleens een raid deden, deed vrijwel iedereen het remote van thuis uit. Gisteren konden we niemand enthousiast krijgen. De tijden van gezellig met een groepje op straat, is toch echt voorbij ben ik bang.
Dat gebeurd hier ook maar wonderbaarlijk kwam er toch nog 5 personen opdagen deze keer, de rest was buiten de groep en vooral kinderen en daardoor hadden wij ineens 15 spelers, gym,s waar te weinig spelers waren grepen mensen naar de alt,s waardoor er toch genoeg waren.

het mooi weer speelde mee en gyms zitten hier behoorlijk in de buurt, probleem hier was teveel gyms hadden dezelfde tijd en ook 3 tijdstippen op de dag is teveel waardoor je niet genoeg mensen bij elkaar kunt krijgen.

Hoopa was best moeilijk doordat bijna niemand in bug Pokemons geïnvesteerd had omdat ze in verleden weinig nodig waren.

[ Voor 36% gewijzigd door mr_evil08 op 17-10-2022 09:14 ]

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55
Gisteren nog even een rondje door de wijk gedaan en we kwamen toevallig uit bij een gym met Hoopa en zowaar voor het eerst andere mensen tegengekomen. We waren met 5, maar 3 van ons level 30 ish en we waren compleet kansloos. Had ook totaal geen goed team qua types.

Volgende keer beter :P
skassie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:26:
[...]

Ik denk dat jij geen Weather boost had? Want die hadden wij wel, want zie het verschil.

• Armada.
Misschien dat Niantic Campfire een leuke boost kan geven aan de lokale raidcommunity. De functies die ik ervan zag lijken het wel een stuk eenvoudiger te maken om raids te coördineren buiten kanalen als Discord om. Maar moet zeggen dat het uiteindelijk toch een stuk chiller is om thuis op de bank wat raids te doen via de raidapps dan per se ter plaatse vijf minuten met wat vreemden op je scherp te tappen. Vond het soms ook wel wat veel gekkies en nektassen in die grote lokale appgroepen.

Holy shit, wat een shinygeluk heb ik de afgelopen week. Zo heb je weken niks, zo zwem je erin. Zou haast gaan denken dat je shinygeluk stijgt in aanloop naar level 50. :+ Gisteravond op één avond galarian Darumaka (O+), Litleo, Chinchou én Drowzee. Om het af te maken deze week twee alolan vulpix, Xerneas, twee alolan Sandshrew, Vulpix en Elekid. Met name Darumaka en Chinchou stonden hoog op de lijst, zien er tof uit.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Bij ons regende het in Pokemonland, terwijl het in het echt stralend zonnig weer was. Dat gaf wel weatherboost voor Bug aanvallen.

• IntToStr
Beetje jammer dat mijn fitbit net had besloten om te stoppen met werken en ik daardoor nu een hoop kilometers mis. Ga de timed research voor 5 km lopen nu niet meer redden denk ik met werk + kinderen naar bed en zo. Neem aan dat de timed research vanavond ook echt helemaal weg is. Ook nog hele dag regen zo'n beetje hier.

Huidige doel is level 31 halen voor de dratini dag. XL candies zijn pas vanaf 31 ipv 30 wat ik dacht. Hopelijk kan ik er dan nog een paar meepakken, al wordt ook die dag mogelijk weer een uitdaging qua huidige planning... Zwaar werk dit spel :P

• mr_evil08
Armada. schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:51:
Misschien dat Niantic Campfire een leuke boost kan geven aan de lokale raidcommunity. De functies die ik ervan zag lijken het wel een stuk eenvoudiger te maken om raids te coördineren buiten kanalen als Discord om. Maar moet zeggen dat het uiteindelijk toch een stuk chiller is om thuis op de bank wat raids te doen via de raidapps dan per se ter plaatse vijf minuten met wat vreemden op je scherp te tappen. Vond het soms ook wel wat veel gekkies en nektassen in die grote lokale appgroepen.
Ik heb er geen problemen mee door eens wat sociaal te doen met de buurt en iedereen is anders, mensen zullen ook zo over jouw denken(no flame), het is een paar minuten en vervolgens vervolgt ieder zijn weg weer, even kort gesprekje etc.

Pokemon Go was ook oorspronkelijk bedoelt voor het sociale doel en fit te worden door meer te bewegen.
Mensen willen moeilijk uit hun bubbel stappen, geen idee waarom eigenlijk contact met de buurt is eng.

Whatsapp groep valt hier wel mee, af en toe vraagt iemand eens wat maar in algemeen alleen raids en voor de rest is die stil.

[ Voor 14% gewijzigd door mr_evil08 op 17-10-2022 12:01 ]

• Armada.
IntToStr schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:49:
Beetje jammer dat mijn fitbit net had besloten om te stoppen met werken en ik daardoor nu een hoop kilometers mis. Ga de timed research voor 5 km lopen nu niet meer redden denk ik met werk + kinderen naar bed en zo. Neem aan dat de timed research vanavond ook echt helemaal weg is. Ook nog hele dag regen zo'n beetje hier.

Huidige doel is level 31 halen voor de dratini dag. XL candies zijn pas vanaf 31 ipv 30 wat ik dacht. Hopelijk kan ik er dan nog een paar meepakken, al wordt ook die dag mogelijk weer een uitdaging qua huidige planning... Zwaar werk dit spel :P
Als je helemaal goed voorbereid wil zijn op de XL candy kun je ook eventueel een mega evolutie proberen te levellen om de XL candy te maximaliseren. Mega Charizard schiet mij bijvoorbeeld te binnen.
mr_evil08 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:54:
[...]

Ik heb er geen problemen mee door eens wat sociaal te doen met de buurt en iedereen is anders, mensen zullen ook zo over jouw denken(no flame), het is een paar minuten en vervolgens vervolgt ieder zijn weg weer, even kort gesprekje etc.

Pokemon Go was ook oorspronkelijk bedoelt voor het sociale doel en fit te worden door meer te bewegen.
Mensen willen moeilijk uit hun bubbel stappen, geen idee waarom eigenlijk contact met de buurt is eng.

Whatsapp groep valt hier wel mee, af en toe vraagt iemand eens wat maar in algemeen alleen raids en voor de rest is die stil.
Ter plekke is het soms inderdaad best gezellig! Vooral de wat grotere evenementen (Go Fest, raiddagen, etc.) zijn de mensen goedgemutst. Maar online, en al helemaal in de gevoelde anonimiteit van een grote appgroep, vond ik de mensen soms wel erg trashy. Ach ja, hoort bij het internet he.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-11 08:49
Heeft er iemand nog een campfire invite over? Had een paar weken terug iemand gecontacteerd, maar denk niet dat die het geactiveerd heeft.

Ik ben ook even naar onze gym gelopen die de hoopa had, maar er stond niemand bij. Voor zo'n zaken moet ik helaas naar een stad gaan denk ik.
Zaterdag wel een gezin tegengekomen op de litwick community day. Dankzij hun xerneas en de mega raid gedaan.
IntToStr schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:40:

Wat doen jullie trouwens qua revives en potions als je pokemons terugkomen van gyms of gevechten? Heb het idee dat ik heel weinig potions krijg in verhouding, al heb ik nog wel een hele verzameling max potions. Tot nu toe heb ik altijd alle pokemons weer tot leven gebracht en volledig genezen, maar wat item management betreft is het misschien beter om een random gevangen pokemon in de gyms te zetten en dan als ze verslagen zijn gewoon te transferen. Nu transfer ik ook al ontzettend veel omdat ik slechts voor 450 ruimte heb.
Dat is een fase die je door moet. Eerste levels krijg je belachelijk veel omdat je continu level up hebt, maar heb je er geen plaats voor. Tegen lvl 30 zwakt die snelheid dan af en plots begint dat problematischer te worden. Door je weinige plek heb je dan te weinig revives of potions.
Blijven spelen, baggrootte verhogen, pokemon in lokale gyms blijven zetten zodat ze langzaamaan naar gold gaan en extra rewards geven. Dagelijks spinnen, op de 7day krijg je ook een heleboel extra's. Op een bepaald moment heb je er op zich wel genoeg dat je alles wat geen max revive is gewoon gaat weggooien. Maar dat zal nog even duren.
Het helpt ook om even te stoppen met team rocket gevechten moest je dat veel doen. En disposables in gyms zetten kan dus ook zoals je dacht.

• mr_evil08
Niet te vergeten uit de gifts krijg je ook veel, potions problemen heb ik nooit gehad behalve dat ik ze constant moest weggooien.

De gifts zijn de snelste manier om te lvl,en.

[ Voor 24% gewijzigd door mr_evil08 op 17-10-2022 14:14 ]

• ZeRoC00L
  • Niet online
Hoopa unbound is niet te ruilen/transferen de normale wel (heb ik ergens gelezen. Nog niet zelf geprobeerd)

Volg je bankbiljetten

• Indicatie
Lointje schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:01:
Heeft er iemand nog een campfire invite over?
Ik. Zijn wij al vrienden in PoGo? Ik heet ook daar Indicatie (fc 0432 2349 1731)

• Swabamente
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:45
Indicatie schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:43:
[...]

Ik. Zijn wij al vrienden in PoGo? Ik heet ook daar Indicatie (fc 0432 2349 1731)
Ik zou ook graag een campfire invite willen mocht je er nog een over hebben. We zijn al vrienden.m in PoGo.

• Indicatie
Swabamente schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 06:46:
[...]

Ik zou ook graag een campfire invite willen mocht je er nog een over hebben. We zijn al vrienden.m in PoGo.
Ik heb er nog 1, die ik nog even bewaar voor @Lointje . Misschien handig als die dan weer wat doorgeeft hier?
ZeRoC00L schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:12:
[...]

Hoopa unbound is niet te ruilen/transferen de normale wel (heb ik ergens gelezen. Nog niet zelf geprobeerd)
Klopt, alleen naar Pokémon Home te sturen voor een Meltan box werd er in de WhatsAppgroepen gezegd waarin ik zit.

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 18-10-2022 11:14 ]

• ZeRoC00L
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:03:
[...]

Klopt, alleen naar Pokémon Home te sturen voor een Meltan box werd er in de WhatsAppgroepen gezegd waarin ik zit.
Kan wellicht kloppen, gewoon traden lukt inderdaad niet (al geprobeerd)

Volg je bankbiljetten

• skassie
G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:11:
[...]

Ik denk dat jij geen Weather boost had? Want die hadden wij wel, want zie het verschil.
Boosted

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YD8Y--Idg6OtjAzZjGgSIbNzBDM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MXmI5HOoXKm01lO1qx7G3REB.jpg?f=fotoalbum_large

• Lointje
Indicatie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:57:
[...]

Ik heb er nog 1, die ik nog even bewaar voor @Lointje . Misschien handig als die dan weer wat doorgeeft hier?
Heb je ondertss friends request gestuurd :-) zelfde naam als hier.
Ik zal dan inderdaad doorsturen naar wie nog wil

• skipe
Lointje schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:23:
[...]

Ik wil ook wel, pokeskipe (zijn al vrienden)

• Indicatie
Lointje schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:23:
[...]

Ik heb net een invite gestuurd. Kreeg daarna wel een foutmelding, maar mijn invites zijn op, dus hoop dat het goed is gegaan

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:57
Zat net even in de store te kijken,

maar
100 coins 0.99
550 coins 5.99
Dat was toch altijd goedkoper?

• Akaendra
Ruudox schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:11:
Zat net even in de store te kijken,

maar
100 coins 0.99
550 coins 5.99
Dat was toch altijd goedkoper?
Klopt, maar hebben ze duurder gemaakt.
Niemand die zo gek is om 550 muntjes te kopen voor 6 euro als je erook 600 kunt hebben voor 6 euro.
Die prijswijziging snap ik ook niet helemaal maar er zijn helaas wel wat meer dingen die ik niet snap van Niantic.

• Lointje
Indicatie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:01:
[...]

Ik heb net een invite gestuurd. Kreeg daarna wel een foutmelding, maar mijn invites zijn op, dus hoop dat het goed is gegaan
Ja het is goedgegaan, heb er nu toegang toe. Heb ook een invite naar pokeskipe gestuurd (had ook de foutmelding, maar als ik er terug in ga staat hij uitgenodigd).
De persoon in mijn inbox krijgt er ook nog eentje, de laatste is voor mijn vriendin :-)

Moesten er nog geïnteresseerden zijn, misschien even hier laten weten. Dan kunnen die mensen ook uitdelen.

Edit: sorry zie nu net het bericht van swabamente op de vorige pagina, ik heb dus geen invites meer over, misschien even via pokeskipe regelen? Sorry!

En ja, die 5.99 voor 550 is niet te snappen, vanaf dan wordt het wel logischer en krijg je meer bij grotere aankoop. Echt raar, je zou verwachten dat het een foutje is toch bijna...

[ Voor 21% gewijzigd door Lointje op 19-10-2022 12:02 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:02
Lointje schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:00:
[...]
En ja, die 5.99 voor 550 is niet te snappen, vanaf dan wordt het wel logischer en krijg je meer bij grotere aankoop. Echt raar, je zou verwachten dat het een foutje is toch bijna...
De volgende stap is ook nog niet logisch. 1200 coins voor €11,99. 12x 100 coins los kopen is €11,88.
Pas vanaf 2500 krijg je korting.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• mr_evil08
Akaendra schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:30:
[...]

Klopt, maar hebben ze duurder gemaakt.
Niemand die zo gek is om 550 muntjes te kopen voor 6 euro als je erook 600 kunt hebben voor 6 euro.
Die prijswijziging snap ik ook niet helemaal maar er zijn helaas wel wat meer dingen die ik niet snap van Niantic.
Mensen zijn sneller geneigd om steeds kleine aankopen te doen en dat heeft Niantic zeker wel door.
Mensen hebben niet snel door dat ze aan eind van de maand al 200 euro hebben uitgegeven.

In mijn woonwijk wordt er veel gespeeld met geld, ze zijn te lui om van de bank te komen en naar de gym te lopen, zelf stop ik geen cent in remote pasjes totdat de upgrade,s voldoende zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door mr_evil08 op 19-10-2022 13:18 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:27

vhal

ಠ_ಠ

De verandering voor 1 RRP voor 100 coins of 3 voor 300 coins (voorheen 250) snap ik ook niet....

Strava

• Akaendra
Ze willen mensen weer meer naar buiten hebben voor data, daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
Die krijg je natuurlijk niet van mensen die binnen zitten, of in ieder geval niet zo heel veel.

Heb zelf ook niets uitgegeven, maar ik heb dan nog wel een kleine 9000 coins die ik eigenlijk toch amper tot niet gebruik door gewoonweg elke dag de gym in bereik van mijn apartement in te nemen.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:46
Nieuwe maand, nieuwe update. Het levellen gaat nu echt heel langzaam. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VaEXpKdECVNsmCTL69eR-PcFxTk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MlFrV08ciHemYGgzhGzhQjqk.png?f=fotoalbum_large
Gisteren toen ik midden in een remote raid bezig was, krijg ik opeens een forced update..
Weg remote pass en Pokémon |:( :D

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 21-10-2022 08:48 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:43

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Tristan schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:25:
Nieuwe maand, nieuwe update. Het levellen gaat nu echt heel langzaam. [Afbeelding]
Troost je, je bent goed op weg naar level 50. Alleen nog maar 56x meer XP. :D

Signatures zijn voor boomers.

• mr_evil08
Nieuwe maand, nieuwe update. Het levellen gaat nu echt heel langzaam. [Afbeelding]
Meer vrienden toevoegen, pas vanaf lvl 37 wordt het langzaam.

• IntToStr
Nieuwe maand, nieuwe update. Het levellen gaat nu echt heel langzaam.
Je bent al verder dan ik :P Ongeveer zelfde tijd begonnen (maar in de eerste weken bijna niets gedaan toen) en zit net over de 30,5 nu.

Ik ga ook maar eens wat vrienden toevoegen. Dat helpt al een hoop zag ik laatst. Had helemaal niet door dat dat ook exp gaf.

En misschien moet ik toch ook maar aan de remote raid passes. Het is echt kansloos om lokaal een 5* raid te doen. Kan het misschien nog eens proberen met zelf hosten, maar vorige keer kreeg ik ook toen precies 0 mensen. Wil toch ook wel eens een paar goede pokemons proberen te vangen :) Het alternatief is pvp encounters, maar die kans blijft extreem klein.

Vanavond maar eens kijken of ik nog wat tweakers aan mijn vriendenlijst kan toevoegen. Voel je ook vrij om mij toe te voegen, ik sta in de lijst. Probeer elke dag iedereen een kadootje te sturen en te openen :)

• Raem
Ik moet nog een paar duizend XP voor level 49, dus vanaf dat moment zijn het de laatste loodjes naar level 50. :P

Mochten ze ooit een update doen naar level 60 hoop ik echt dat het XP systeem op de schop gaat. De meest lucratieve manier om nu XP te verzamelen en een beetje op fatsoenlijk tempo level 50 te worden is zo veel mogelijk best friends maken. En dat is eigenlijk alleen maar saai iedere dag gifts openen en versturen.

Terwijl er zoveel meer mogelijk zou kunnen zijn om XP te verzamelen met leukere uitdagingen. Geef bijvoorbeeld XP voor best buddies, XP voor verdiende medals, XP in field research of XP voor Gym badges. Allemaal toch wat leuker dan alleen maar gifts heen en weer sturen.

• mr_evil08
IntToStr schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:46:
[...]

En misschien moet ik toch ook maar aan de remote raid passes. Het is echt kansloos om lokaal een 5* raid te doen. Kan het misschien nog eens proberen met zelf hosten, maar vorige keer kreeg ik ook toen precies 0 mensen. Wil toch ook wel eens een paar goede pokemons proberen te vangen :) Het alternatief is pvp encounters, maar die kans blijft extreem klein.
Dat is in andere gebieden weinig anders, hier zitten veel spelers op loopafstand (300 meter) van gym,s en ondanks dat alsnog remote passen gebruiken, hier zie je ook nooit iemand terwijl er wel veel gespeeld wordt.

Laatst met die elite gym,s waarbij je verplicht bij de gym moest staan en een "zeldzame" Pokemon had zag je ineens weer fysieke spelers.

Wat ook gebeurd en zelf ook doe is vaak even in hoppen bij de gym en meteen weg lopen en in huis de battle doen.

[ Voor 26% gewijzigd door mr_evil08 op 21-10-2022 11:27 ]

• ZeRoC00L
  • Niet online
IntToStr schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:46:
[...]

Het moment goed timen wanneer je een raid gaat hosten (met bijv PokeRaid), als er een nieuwe Pokemon in de raid komt zit je room zo vol.
Van de week nog een banette mega raid gemaakt, op de eerste dag, meteen vol.

Volg je bankbiljetten

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

G_Dragon schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:42:
Gisteren toen ik midden in een remote raid bezig was, krijg ik opeens een forced update..
Weg remote pass en Pokémon |:( :D
Pfoeh, dat is wel slecht.
Ik heb mijn google updates op handmatig staan, maar dan heb je meestal toch wel meerdere dagen de tijd voordat het geforceerd wordt. Blijkbaar was het met die laatste anders. Ik heb dat van meer mensen gehoord.

• Lointje
ZeRoC00L schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 07:46:
[...]

Het moment goed timen wanneer je een raid gaat hosten (met bijv PokeRaid), als er een nieuwe Pokemon in de raid komt zit je room zo vol.
Van de week nog een banette mega raid gemaakt, op de eerste dag, meteen vol.
Ja dit is het handigste, op zich kan je ook wel later, maar moet je soms wel een kwartiertje wachten voor er mensen bijkomen - dus zorgen dat er genoeg tijd op de timer staat. En dan gebruiken de anderen een remote raid en jij je free raid pass.
Als je geen probleem hebt om af en toe geld te geven aan remote pass kan je het uiteraard ook op die manier doen. Op lvl 30 zou ik wel nog proberen om pokemon space en item space te vergroten met je gratis coins. Maar dat is mijn mening :-)
En nog een laatste tip: als je met een remote raid pass (of gewone pass uiteraard ook), merkt dat de lobby niet vol geraakt (bv 3-4 mensen van lvl 30-35 voor een tier5 raid), spring er uit voor de lobby-timer op is en je verliest je pass niet. Ik heb in het begin een paar keer braaf meegedaan om dan niet te slagen, dat is echt wel sneu. Wel even de etiquette behouden om er ten laatste op 20-30s uit te springen, zodat anderen ook nog de tijd hebben om te reageren en uit de lobby te gaan.

• skassie
Yes vandaag bericht van mijn nichtje die in New Dehli is dat ze 3 x Torkoal heeft gevangen . Dus weer nieuwe voor in de lijst als ze terug is

• IntToStr
Afgelopen weekend was het wel gelukt om een raid te hosten via pokeraid. Giratina ging redelijk soepel neer (met 5 anderen van rond de 30-35 ook), hoefde maar een paar minuten te wachten hooguit om de groep vol te krijgen. Zoontje stond letterlijk te springen en juichen dat ie een legendary had gevangen :P

Ik had ook een tiental mensen van onderaf gezien van de lijst van friend codes toegevoegd. Nu krijg ik helemaal een stroom items binnen en op sommige dagen zal het een uitdaging zijn om genoeg stops te spinnen voor gifts, maar tot nu toe kan ik nog iedereen gifts sturen elke dag. Dit heeft ook meteen een berg potions opgeleverd. Ondertussen moet ik al max potions gaan deleten om de storage onder controle te houden. Probeer nu maar op max 100 potions en max 100 revives te blijven zitten. En wanneer het kan ook maar de storage blijven uitbreiden. Kost best wat tijd om constant te switchen in de UI en items weggooien -> gift openen -> gift versturen -> weggooien etc.

Bijna level 31, dus bijna klaar voor ook xl candies. Met de exp van nieuwe friend levels etc gaat het best hard ineens. Zeker als ik over een paar dagen met een stuk of 8 het 2e hartje vol heb :)

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Let op, vandaag om 18:00!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8jtSqyYclTctIoNLBN6r9hDrbY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RMxloPfc6zGJk13oGEqBDf16.jpg?f=fotoalbum_large

• Raem
Even in de gaten blijven houden of wij hem wel krijgen. Schijnbaar is het in Australië niet meer actief. Zie de edit hieronder van Serebii.net
Zorua is now available in Pokémon GO. During today's Spotlight Hour, if you have your buddy on the field at the start or end, then your buddy will appear to be duplicated. Catch the duplicate Pokémon and it will transform into Zorua. This runs for 5 minutes at the start of Spotlight Hour (18:00 - 18:05) and 5 minutes at the end of Spotlight Hour (18:55 - 19:00). Zorua will spawn as any and all buddy Pokémon you have had throughout the day

Edit @ 08:04: For some reason, these spawns have now been turned off with New Zealand missing the final spawns and Australia not getting any at all. We'll provide any updates as soon as possible so be sure to check back

• skipe
Raem schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:09:
Even in de gaten blijven houden of wij hem wel krijgen. Schijnbaar is het in Australië niet meer actief. Zie de edit hieronder van Serebii.net

[...]
Kortom nia fucked up, again. Haha

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:43
zoveel vragen...

- Als je mewtwo als buddy hebt, krijg je dan mewtwo candy?
- Is hij net zo moeilijk te vangen als een wilde mewtwo?
- Is het alleen het einde van spotlight hour of ook de eerste 5 minuten, zoals ook wel gezegd word?
- Is bij ons intussen de event gefixed?

Ik las ook dat bij mensen waar de event gefucked was de Zorua's nu gelocked zijn omdat de stats van de pokemon niet kloppen en CP lager word als je power-upped. :P

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:24
De Zorua verrassing die plaatsvond in tijdzones inclusief en voorafgaand aan GMT+13 zal niet plaatsvinden in tijdzones nadat we dit hebben opgelost. Shuppet Spotlight Hour zal nog steeds plaatsvinden.

System | Racing is in my Blood

• IntToStr
Van wat ik op reddit zag werkt alles alsof het een Zorua is, dus ook al lijkt het donkerrood, het is gewoon groen/geel/whatever Zorua standaard heeft.

Laatste 5 minuten werkte niet in Nieuw Zeeland, dus hopelijk fixen ze dat nog. Goede kans dat ik het sowieso ga missen, maar dan heb ik 2 kansen om het te proberen :)

• skipe
niantic heeft bericht gedaan dat de rest van de tijdzones afgelast is, alleen nog gewone shuppet spotlight.

• Statiegeld
  • Niet online
skipe schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:29:
niantic heeft bericht gedaan dat de rest van de tijdzones afgelast is, alleen nog gewone shuppet spotlight.
Oh beter, dan krijgen we hopelijk dus nog een kans? Lees deze berichten nu pas nu ik thuis ben van werk. Om 19:25..

• Statiegeld
  • Niet online
Zojuist eens gekeken in de Shiny pokedex, en waar ik al bang voor was bleek waar: ik heb per ongeluk een shiny in de shredder gegooid

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-rugH6xqGlCdiI0LQfs3orKptA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NV554jLFjMONGXQbA4g0yo3m.jpg?f=fotoalbum_large

• skipe
Statiegeld schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:35:
Zojuist eens gekeken in de Shiny pokedex, en waar ik al bang voor was bleek waar: ik heb per ongeluk een shiny in de shredder gegooid

[Afbeelding]
Hoe dan, het is wel zo moeilijk gemaakt om een shiny te transferren dat het bijna onmogelijk is 8)7 :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qKVwzzzBocZFJFKKOa5_EQtA5WA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1GmNlrdyMpKAAY33eXZUkBi9.jpg?f=fotoalbum_large

We krijgen een nieuwe shiny! Pumpkaboo

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 25-10-2022 20:59 ]

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:57
ow die is dan pas shiny. Ik dacht al eerder.

Dan heb ik 2 doelen voor dit event een shinie Pumpkaboo eb een shinie Girantina. Nu nog hopen dat het lukt :P

• Armada.
Shiny spooky festival Ninetales wordt hier het doel. Ja en Noibat, maar ik maak mij geen illusies die te vangen. :+ Wel tegen alle verwachtingen in dit evenement beide Yamask varianten shiny gevangen. :o En een Zigzagoon, maar dat is wat minder exotisch allicht.
Statiegeld schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:35:

[Afbeelding]
Deze doet wel echt pijn om te zien. :+ Shiny ponyta was zo ontzettend lang een van mijn most wanted shiny.

• Indicatie
Armada. schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:06:
Ja en Noibat, maar ik maak mij geen illusies die te vangen. :+ Wel tegen alle verwachtingen in dit evenement beide Yamask varianten shiny gevangen. :o
Noibat hier wel gelukt. Yamask dan weer niet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttgSFnSF1V00romQY5dVk4wMqNI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3smI5QTmScazz0oXZf8Bz320.jpg?f=fotoalbum_large

• skipe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/59ZCjq0U9R8yuGmAl2UzUPEfg58=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lwyIZoq2iH14wAQjKj9tXtwo.jpg?f=fotoalbum_large

Op de helft voor de nieuwe shinys

• melst90
  • Laatst online: 21-11 09:12
Hier gaan de shiny's ook wel goed.
1x Giratina (88 IV)
1x Duskull (77IV)
1x Yamask (93IV)
2x Banette (1x53IV en 1x97IV)

Vind de mega shiny Banette wel erg cool!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-11 15:07
Hier een shiny Golbat! Blijf shinys van de eerste 250 toch het leukst vinden omdat ik daar de originele kleuren van uit mijn hoofd weet

• melst90
Die zoek ik ook nog!

• Raem
Hoeveel shinies hebben jullie geregistreerd in je dex? Ik zit op Caught: 398 Seen: 430.
Zou iets hoger kunnen zijn, want ik evolueer een shiny pas als ik er meerdere heb.

• melst90
208 verschillende shinys gevangen en 319 gezien.

• melst90
De normale Pokedex doe ik het wat beter.
Caught 762 en Seen: 766

• skipe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tAW1_zyHhlkjOBGQAUEBRrexI2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AcXC6INvLQLuDOFAxjGnYAWJ.jpg?f=fotoalbum_large

En ik moet nog het eea evolueren

• IntToStr
Moet je iets doen om een overzicht van shinies te zien? Ik heb alleen een normale pokedex (iets van 386 gevangen en 100 meer gezien).

Ben sowieso bijna geen shinies tegengekomen laatste maand. Beter zoeken dus :P

• skipe
IntToStr schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:30:
Moet je iets doen om een overzicht van shinies te zien? Ik heb alleen een normale pokedex (iets van 386 gevangen en 100 meer gezien).

Ben sowieso bijna geen shinies tegengekomen laatste maand. Beter zoeken dus :P
Rechtsonder in de pokedex kun je filter toepassen, pas als je meer als 10 van een soort hebt (dus 10 verschillende shinys gevangen) krijg je de optie voor shinydex

• Akaendra
ach, ik heb schijnbaar nog wat 100% pokemon de shredder in gedaan als ik de perfect pokedex bekijk. Tegenwoordig redelijk automatisme om dingen weg te gooien die ik niet wil hebben :P
Toch eens wat meer op gaan letten.
Pagina: 1 ... 71 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!