Hier ookErikT738 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:29:
Bij die eerste Fashion Week battle heb ik de laatste Pokémon niet eens gezien, zo snel was hij neer.
Hier hetzelfde idd. Nadien wel gevangen maar slechts een 0 ster met alleen 1 streepje op HP dus gelukkig word ik er niet van
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Same here. dacht al dat ik niet goed aan het opletten was, maar zo te lezen hebben meer mensen het zelfdeErikT738 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:29:
Bij die eerste Fashion Week battle heb ik de laatste Pokémon niet eens gezien, zo snel was hij neer.
Ja precies, zet mijn krachtpatser in met zeer hoog CP want het zal vast wel iets worden krijg je allemaal pokemons wat je met 1 klap verslaat...ErikT738 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:29:
Ik moest goed kijken wat van tegenstander ik had want ze waren vrijwel direct verdwenen.
[ Voor 23% gewijzigd door mr_evil08 op 27-09-2022 20:13 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hier juist super makkelijk. 3 gedaan, 3 gevangen. In de eerste, derde en zesde balmelst90 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:54:
Ligt het aan mij of gaat het van Yveltal moeizaam? 4raids gedaan, 1 keer gevangen.
1e keer ook niet gevangen ondanks great gooien met golden berry,smelst90 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:54:
Ligt het aan mij of gaat het van Yveltal moeizaam? 4raids gedaan, 1 keer gevangen.
2e raid wel gelukt maar ging ook moeizaam en dacht even dat ie er ook tussenuit zou glippen.
Best jammer dat je nooit meer Pokemon Go spelers ziet lopen, waar is iedereen gebleven ?
De mensen/activiteit in Pokemon Go is er nog wel heel veel.
Ik zit in een whatsapp groep van mijn buurt en iedereen met remote passen terwijl ze in dezelfde straat wonen... de raids zaten wel iederkeer tjok vol en gyms ook altijd evenals aanvallen van gyms wordt amper tot niet gedaan maar als een gym net overgenomen is duurt het niet lang of alle andere sloten zitten ook vrij vlot vol.
Moet bekennen dat ik daar ook aan mee doe, vanuit de rijdende auto(passagier) je Pokemon erin hoppen omdat het jouw kleur is en weer door en puur nog voor de coins doet.
[ Voor 57% gewijzigd door mr_evil08 op 28-09-2022 20:29 ]
Tja, dat is verleden tijd tegenwoordig... Ik vind het persoonlijk ook ontzettend jammer, het spel is onder andere gemaakt om die sociale interactie te hebben met elkaar. Vooral door de pandemie bonussen en het niet laten zakken van de kost van normale raidpassen/het niet laten stijgen van de remote raidpassen heeft raiden op locatie echt de das om gedaan. Raiden vanaf huis is toch een stukje gemak wat meer opweegt, dus toch maar van afstand dan.mr_evil08 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 20:20:
[...]
1e keer ook niet gevangen ondanks great gooien met golden berry,s
2e raid wel gelukt maar ging ook moeizaam en dacht even dat ie er ook tussenuit zou glippen.
Best jammer dat je nooit meer Pokemon Go spelers ziet lopen, waar is iedereen gebleven ?
De mensen/activiteit in Pokemon Go is er nog wel heel veel.
Ik zit in een whatsapp groep van mijn buurt en iedereen met remote passen terwijl ze in dezelfde straat wonen... de raids zaten wel iederkeer tjok vol en gyms ook altijd evenals aanvallen van gyms wordt amper tot niet gedaan maar als een gym net overgenomen is duurt het niet lang of alle andere sloten zitten ook vrij vlot vol.
Moet bekennen dat ik daar ook aan mee doe, vanuit de rijdende auto(passagier) je Pokemon erin hoppen omdat het jouw kleur is en weer door en puur nog voor de coins doet.
Ben er zelf eigenlijk helemaal niet van, maar zie inderdaad ook alleen maar hetzelfde gebeuren. Behalve bij raidhours, daar lukt het af en toe nog wel eens om een treintje te krijgen.
Hier ook problemen om hem in de ballen te laten zitten. Gisteren tijdens raid hour druk bezig geweest en van de 12 die we gedaan hebben er maar 7 gevangen.melst90 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:54:
Collega had ook "ff" tijd voor een raid. Eerste die hij deed en gelijk een shinny. Tja sommige hebben altijd geluk.
Uiteindelijk ook 1 shiny gevangen
skassie schreef op donderdag 29 september 2022 @ 09:36:
[...]
Hier ook problemen om hem in de ballen te laten zitten. Gisteren tijdens raid hour druk bezig geweest en van de 12 die we gedaan hebben er maar 7 gevangen.
Collega had ook "ff" tijd voor een raid. Eerste die hij deed en gelijk een shinny. Tja sommige hebben altijd geluk.
:strip_exif()/f/image/Ge8tDP6NGf9C7JbIwL8tCKJ2.jpg?f=fotoalbum_large)
16 van de 16 gevangen (inclusief vorige keer dat Yveltal er was
Wel al een shiny fashion blitzle/absol weten te krijgen in een dag tijd.
En en het geluk van een shinny
[ Voor 0% gewijzigd door skassie op 29-09-2022 13:46 . Reden: formattering ]
Ik ben nog naarstig op zoek naar een shiny furfrou trouwens, hij wil maar niet komen!
Gister nog een Shiny Yvental gevangen.
Daarnaast deze week nog een shiny phany en een shiny Absol. Zo vang ik nooit shinys en nu 4 in 1 week.
Furfrou shiny niet gezien en heb er echt een hoop aangeklikt.
Jammer maar helaas
Om veel XP binnen te harken is de beste methode om om de paar weken een hoeveelheid nieuwe vrienden toe te voegen bijvoorbeeld via pokeraid app. Vaak krijg je er wel een stel bij die niets doen, maar die gooi je er simpel weer uit.melst90 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:55:
Gister level 42 bereikt. Nu 9miljoen EXP nodig voor level 43, beste opgave.
Gister nog een Shiny Yvental gevangen.
Daarnaast deze week nog een shiny phany en een shiny Absol. Zo vang ik nooit shinys en nu 4 in 1 week.
Furfrou shiny niet gezien en heb er echt een hoop aangeklikt.
Ach die eeuwenoud discussie, Hier in de wijk wordt ook gecheat met alt,s en spoofen want 1 gym waar ik zicht op heb vanuit huis wordt af en toe ineens overgenomen(men wacht wel op de 8u 20m) zonder dat iemand in de buurt is op open veld wordt het overgenomen en je kan er alleen bij vanuit buiten op het veld.skassie schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:29:
mmm gisteren een discussie gevoerd met iemand die de hele wereld over "spoofde" ipv normaal te spelen. Hij was het niet eens met mij
Zolang men de eerlijke spelers met rust laten zie ik geen probleem.
Spotlight hour zie ik ook geen mensen lopen wel dat er overal lure,s ingeschakeld worden op stops van verschillende spelers.
Tijdens een event zie ik nog wel eens mensen in een auto met 4 personen erin voorbij komen op weg naar een raid en that's it, niemand die de moeite doet om buiten te lopen, waar het spel ooit voor bedoelt was zoals actief buiten lopen is het allang niet meer.
[ Voor 73% gewijzigd door mr_evil08 op 03-10-2022 21:26 ]
Ik zie toch ook nog wel regelmatig mensen rondlopen die spelen, makkelijk te herkennen aan de cirkelende curves die ze op hun schermpje maken
5-star raids en legendary raids zou ik eigenlijk ook wel iets vaker willen doen, maar ik zou echt niet weten of bij mij in de buurt daar mensen actief mee zijn.
De enige manier die ik nu weet om aan mijn legendary's te komen is met remote passen, maar dat vind ik zo zonde van mijn coins.
Dit weekend is mega Gyarados voor een paar uur beschikbaar en die zou ik heel graag een paar keer willen proberen, maar kan niet solo. Hoop dus maar een paar mensen tegen te komen, maar ben bang dat de meeste mensen deze al hebben van eerdere evenementen en het niet heel interessant vinden. Voor ons is ie wel nieuw, want we spelen pas 2 maanden
Misschien toch maar eens zo'n raid app proberen en dan zelf hosten. Dan kost het geen remote pass neem ik aan. Als dat klopt kan dat ook helpen voor andere high level raids.
Op dit moment is er ook een mogelijkheid voor een 3 star Tyranitar en volgens pokebattler zou die net aan solo te verslaan moeten zijn met wat ik nu heb, staat op 93% kans
Klopt.. met zo'n app kun je een raid hosten (lees bij de gym staan en mensen inviten)IntToStr schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:31:
Af en toe zie ik hier ook wel iemand die speelt, maar heb pas 1x gezien dat er iemand ook een raid wilde doen op hetzelfde moment.
Dit weekend is mega Gyarados voor een paar uur beschikbaar en die zou ik heel graag een paar keer willen proberen, maar kan niet solo. Hoop dus maar een paar mensen tegen te komen, maar ben bang dat de meeste mensen deze al hebben van eerdere evenementen en het niet heel interessant vinden. Voor ons is ie wel nieuw, want we spelen pas 2 maanden![]()
Misschien toch maar eens zo'n raid app proberen en dan zelf hosten. Dan kost het geen remote pass neem ik aan. Als dat klopt kan dat ook helpen voor andere high level raids.
Op dit moment is er ook een mogelijkheid voor een 3 star Tyranitar en volgens pokebattler zou die net aan solo te verslaan moeten zijn met wat ik nu heb, staat op 93% kansBen benieuwd of ik er snel een tegenkom...
Sorry maar dan ben je nu al te laat, vandaag om 10 uur is het Evolving Stars-event begonnen en zijn er nieuwe raid bosses gekomen. Tyranitar is alweer wegIntToStr schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:31:
Op dit moment is er ook een mogelijkheid voor een 3 star Tyranitar en volgens pokebattler zou die net aan solo te verslaan moeten zijn met wat ik nu heb, staat op 93% kansBen benieuwd of ik er snel een tegenkom...
Behalve als ze ook hun Go-Tcha aanhebbenmaDDog83 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:18:
Ik ben nog wel een echte ouderwetse wandelaar. Meestal met de go-tcha aan, maar bij community days en andere events met verhoogde shiny kans vang ik alles met het handje.
Ik zie toch ook nog wel regelmatig mensen rondlopen die spelen, makkelijk te herkennen aan de cirkelende curves die ze op hun schermpje maken
Crap.... hopelijk komt ie nog een keertje terugsixtiek schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:44:
[...]
Sorry maar dan ben je nu al te laat, vandaag om 10 uur is het Evolving Stars-event begonnen en zijn er nieuwe raid bosses gekomen. Tyranitar is alweer weg.
Je kan ook de power-up pokemon 7 times quest gaan zoeken. Die geeft je 25 mega energy voor GyaradosIntToStr schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:31:
Af en toe zie ik hier ook wel iemand die speelt, maar heb pas 1x gezien dat er iemand ook een raid wilde doen op hetzelfde moment.
Dit weekend is mega Gyarados voor een paar uur beschikbaar en die zou ik heel graag een paar keer willen proberen, maar kan niet solo. Hoop dus maar een paar mensen tegen te komen, maar ben bang dat de meeste mensen deze al hebben van eerdere evenementen en het niet heel interessant vinden. Voor ons is ie wel nieuw, want we spelen pas 2 maanden![]()
mbt raids tip om tijdens een event vanuit je huis een gym openen en open laten staan op gegeven moment zie je de spelersaantal oplopen als er een lobby/speler sessie aanwezig is.maDDog83 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:18:
Ik ben nog wel een echte ouderwetse wandelaar. Meestal met de go-tcha aan, maar bij community days en andere events met verhoogde shiny kans vang ik alles met het handje.
Ik zie toch ook nog wel regelmatig mensen rondlopen die spelen, makkelijk te herkennen aan de cirkelende curves die ze op hun schermpje maken![]()
5-star raids en legendary raids zou ik eigenlijk ook wel iets vaker willen doen, maar ik zou echt niet weten of bij mij in de buurt daar mensen actief mee zijn.
De enige manier die ik nu weet om aan mijn legendary's te komen is met remote passen, maar dat vind ik zo zonde van mijn coins.
Remote passen vind ik ook zonde, echter hier zijn veel spelers die al heel lang spelen en zijn de coins niet meer nodig voor andere zaken, op gegeven moment zit je op max upgrades.
Bij mij gaat het ook snel doordat ik dagelijks de 50 coins haal.
@gwystyl 2000 slots dan speel je al een tijdje, zelf zit ik nog rond 750 bij pokemons/items, in begin een grote frustratie maar merk nu langzaam dat de druk minder wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door mr_evil08 op 05-10-2022 14:59 ]
@mr_evil08 ja ben inmiddels level 44, ik speel sinds 2016 met een pauze van ruim een half jaar tussendoor. Inmiddels heb ik de meeste belangrijke Pokémon wel ver genoeg opgewaardeerd, en langzamerhand steeds de items en Pokémon storage verhoogd.
[ Voor 28% gewijzigd door gwystyl op 05-10-2022 15:04 ]
Mijn pokemon storage is nu 1200 en mijn item space 1500. Daar kom ik nu nog wel eens mee klem te zitten.
Tegen de tijd dat ik mijn storage prima vind denk ik dat remote passen ook wel belangrijke worden.
Geven jullie ook coins uit aan incubators? want eieren uitlopen schiet ook niet erg op anders..
Kan me voorstellen dat remote passes de voorkeur zouden krijgen als je meer dan genoeg hebt. Al merk ik ook dat ik eerst m'n best moest doen om 400 items te managen en nu met 750 moet ik net zo hard managen maar heb ik een grotere voorraad van ballen en berries en zo
adventure sync aanzetten helpt een hoop.maDDog83 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:30:
Geven jullie ook coins uit aan incubators? want eieren uitlopen schiet ook niet erg op anders..
Ik geef nooit coins uit aan incubators want wat uit de eieren komt is niet noemswaardig, zeker niet de 2 en 5km eieren, veelal troep hier en vaak had ik de Pokemon ook al.
Je zou zeggen dat er minimaal 3 sterren Pokemon uitkomt maar neen...
Het hatched maar wanneer het hatched, ook hier staat de storage vol met eieren en ga er ook niet speciaal om lopen.
De focus ligt hier volledig op upgrades en incidenteel een eitje van alle friends die opgespaard zijn om even een heerlijke XP boost te geven.
[ Voor 19% gewijzigd door mr_evil08 op 05-10-2022 15:52 ]
Er komt inderdaad nooit veel soeps uit.mr_evil08 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:47:
[...]
Het hatched maar wanneer het hatched, ook hier staat de storage vol met eieren en ga er ook niet speciaal om lopen.
Alleen ben ik ook shiny hunter en zou ook wel erg graag die hatches eens shiny vinden
Maar ik merk wel dat gekochte incubators dan vaak weggegooit geld is.
Shiny hatches zijn altijd leuk (net als uit research) vanwege de IV-drempel, maar komen helaas niet vaak voor.maDDog83 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:02:
[...]
Er komt inderdaad nooit veel soeps uit.
Alleen ben ik ook shiny hunter en zou ook wel erg graag die hatches eens shiny vinden![]()
Net even gekeken; van de 1217 shinies die ik nog in Go heb (een hoop al naar Home gestuurd) zijn er slechts 39 hatches.
Dat er nog zo'n 20 incubators in de box van 1480 muntjes zaten kocht ik ze nog wel eens, maar nu is de verhouding helemaal zoek.
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
Ik heb nergens last van.carepolice schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:29:
Zijn er nog meer mensen die opeens niet meer kunnen battlen? Tijdens een battle liep alles vast en nu is het icoontje ook verdwenen.
De app is up to date
Opnieuw gestart en kan gewoon een battle starten.
Vind iemand nog wel eens een Galarian Bird? Ik heb ze al tijden niet meer gezien.
Enja, ik gebruik de daily incense en in wandel er ook nog bij
Inmiddels is hij weer terug. Zal wel een bugje zijn geweest.melst90 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:38:
Ook geen problemen hier.
Vind iemand nog wel eens een Galarian Bird? Ik heb ze al tijden niet meer gezien.
Laatste tijd ook geen meer tegen gekomen. Ook nog maar 2 in totaal gespot.
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
jep hier ook gehad vanmorgen. Nu niet meer na herstartcarepolice schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:29:
Zijn er nog meer mensen die opeens niet meer kunnen battlen? Tijdens een battle liep alles vast en nu is het icoontje ook verdwenen.
De laatste weken niet meer gezien, ik heb het idee dat alle event spawns de galarian bird spawns een beetje verdrukken.melst90 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:38:
De eerste periode van de daily incense zag ik meerder keren per week een galarian bird.
Maar ook uitsluitend Moltress en niet Zapdos en Articuno.
Ik heb er toen ook één weten te vangen.
5198 5605 9525 Voor de mensen die nog vrienden zoeken!
Stack Sats
Was dat voor die nieuwe quest?Stovirpi schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:12:
Eevees evolven.. al acht keer vaporeon te pakken.
5198 5605 9525 Voor de mensen die nog vrienden zoeken!
Dan heb ik echt geluk gehad - 3 evolves en de drie verschillende gekregen. Dacht dat dat expres was gedaan om de quest te helpen...
Gelukkig zijn er best veel eevees en kost het niet veel candy's. Je komt er wel!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Eevee maakt het uit wanneer je hem evolved.Stovirpi schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:12:
Eevees evolven.. al acht keer vaporeon te pakken.
Het zou inderdaad random moeten zijn maar dat is niet zo.
Maak hem buddy en voer berry,s zodat hij naast je loopt en evolve overdag krijg je de lighting variant.
Doe niks en evolve hem (wanneer de game zegt het is nacht) krijg je de water variant.
Doe niks en evolve hem overdag krijg je de vuur variant
(Lighting en flame weet ik niet 100% zeker meer want die zaten dicht op elkaar met variabelen).
Wil je de dark of phyo variant moet je 10KM lopen met hem, de 1 is snachts evolven en ander overdag.
Wil je het forceren (werkt maar 1x) dan dit doen.
Rename Eevee as Kira to evolve into fairy-type Sylveon
Rename Eevee as Linnea to evolve into leaf-type Leafeon
Rename Eevee as Rea to evolve into ice-type Glaceon
Rename Eevee as Sakura to evolve into psychic-type Espeon
Rename Eevee as Tamao to evolve into dark-type Umbreon
Rename Eevee as Rainer to evolve into water-type Vaporeon
Rename Eevee as Sparky to evolve into lightning-type Jolteon
Rename Eevee as Pyro to evolve into fire-type Flareon
[ Voor 37% gewijzigd door mr_evil08 op 07-10-2022 13:29 ]
Bron? Zover ik weet doen de kanto eeveelutions niks met buddy/tijd en is het echt compleet randommr_evil08 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:55:
[...]
Eevee maakt het uit wanneer je hem evolved.
Maak hem buddy en voer berry,s zodat hij naast je loopt en evolve overdag krijg je de lighting variant.
Doe niks en evolve hem (wanneer de game zegt het is nacht) krijg je de water variant.
Zag dat er gisteren ook weer een nieuwe battle league is, evolution cup. Eerst moest ik al met m'n ultra league mons meedoen in de master classic league (en dat ging verbazendwekkend goed, vaak gewonnen van teams met 3 3000+ pokemons!) en nu moest ik het doen met een team van 1400, 1250, 1200. Maar ook dat gaat blijkbaar prima. Had gewoon 3/5, 3/5 en 5/5 met dat team. Mijn Metang is wel de star van het team, zelfs een keer een heel team van 1400s mee verslagen in z'n eentje.
In ultra/master league was mijn Leafeon (2500 cp) wel echt de mvp. Zoveel populaire pokemons die je elke keer weer tegenkomt kunnen slecht tegen gras en met quick attack en een snelle charged move was het vaak een slagveld, zelfs tegen 3800 cp pokemons.
Dit alles wel met de kanttekening dat ik me bewust naar een lage rating had laten afzakken (1200 of zo).
Website ben ik kwijt deze gasten hebben dat ook getest, ik heb het nagedaan en er kwam precies hetzelfde uit. Ik heb het vaak genoeg gedaan om de conclusie te trekken dat het niet random is, altijd kwam de eevee die ik wou, 12x toeval geloof ik niet in.skipe schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:06:
[...]
Bron? Zover ik weet doen de kanto eeveelutions niks met buddy/tijd en is het echt compleet random
Het maakt werkelijk uit of je overdag/nachts doet of 10KM mee gaat lopen (2 candy,s) en wel/geen actief buddy voor de evolve.
[ Voor 92% gewijzigd door mr_evil08 op 07-10-2022 13:29 ]
Qua lightning, die kreeg ik zonder ook maar iets met die eevee gedaan te hebben. Het zou me niets verbazen als er toch iets speciaals speelt nu deze paar dagen rondom eevee evolutios.
Naar mijn weten is er niets aangetoond wat betreft berries voeren en dag/nacht cyclus bij Vaporeon/Flareon/Jolteon.
Wel bij Espeon en Umbreon.
Vaporeon, Flarein en Jolteon is volgens mij op goed gelukt.maDDog83 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:54:
Vaporeon en Flareon evolueerden voor mij direct achter elkaar, Jolteon 5x over moeten doen. Jolteon evolved het minst.
Naar mijn weten is er niets aangetoond wat betreft berries voeren en dag/nacht cyclus bij Vaporeon/Flareon/Jolteon.
Wel bij Espeon en Umbreon.
Umbreon en Espeon als buddy zoveel kilometer gewandeld te hebben en zit verschil in of je hem overdag of s'nachts evilueert. (evolutie icoon voorbeeld veranderd dan ook) Mits Eevee nog je buddy is.
Leafeon en Glaceon kan je evolueren als er bepaalde lures aanstaan.
Sylveon krijg je als je 70hartjes heb verzameld als buddy.
Jolteon, Vaporeon en Flareon zijn wel degelijk random. Laatst rondje gelopen in m'n pauze toen de nieuwe quests er waren en paar Eevees geëvolueerd die ik onderweg ving. Heb daarbij alle drie de vormen gekregen na zo'n 5 evolves. Volgens jouw theorie had ik alleen Flareons moeten krijgen.mr_evil08 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:55:
[...]
Eevee maakt het uit wanneer je hem evolved.
(Lighting en flame weet ik niet 100% zeker meer want die zaten dicht op elkaar met variabelen).
En net jouw eerste bewering even getest waarmee ik een Jolteon zou moeten krijgen. Eevee als buddy, berries gegeven en geëvolueerd. Werd een Flareon.
Het blijft gewoon RNG. Als er een patroon zou zijn zoals jij hierboven omschrijft was dat allang in de code ontdekt.
[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 07-10-2022 16:05 ]
Zou ik ook zijnSwabamente schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:33:
Waar ik het meest trots op ben!
Als ik appraise doe staat er nooit bij waar ik de Pokémon heb gevangen. Als ik dan met iemand een trade doe dan staat het er wel weer bij (tijdens de trade op het scherm van de ander) wat ik niet helemaal begrijp.
[Afbeelding]
Alles lijkt al gekaapt gebruikt, maar een reactie daarop geven is blijkbaar te moeilijk.SpeedfreakR schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:50:
Voor wie zin heeft om te typen:
***members only***
:fill(white):strip_exif()/f/image/lnPJduude01YUrGUhgELCOQm.png?f=user_large)
@Capa Ja inderdaad wel zo netjes om even aan te geven wat je hebt geclaimd.
Heb ik hier nog een vraag bestaat er een searchstring om te zoeken op pokemon lvl.
Dus dat ik bijvoorbeeld kan zoeken op alle pokemon van lvl 50
Leuk, bedankt voor het delenSpeedfreakR schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:50:
Voor wie zin heeft om te typen:
***members only***
Edit: ik heb TGTU64B7NH567GXP gebruikt dus die hoeven jullie niet meer te proberen.
[ Voor 9% gewijzigd door sixtiek op 10-10-2022 13:34 . Reden: Code toegevoegd ]
Ik heb er niks van gepakt.
[ Voor 12% gewijzigd door mr_evil08 op 10-10-2022 14:47 ]
Toch wel, zie bijvoorbeeld de comments bij https://www.reddit.com/r/...vdo/pokemon_go_tcg_codes/.mr_evil08 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:46:
er zat nooit incubators (...) bij
En als je de comments leest is de kans dus ontzettend klein, dat versta ik ook onder "nooit".sixtiek schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:57:
[...]
Toch wel, zie bijvoorbeeld de comments bij https://www.reddit.com/r/...vdo/pokemon_go_tcg_codes/.
Spullen zijn leuk als beginner maar "ervaren" speler nah die kan de spullen al regelmatig weg gooien.
[ Voor 142% gewijzigd door mr_evil08 op 10-10-2022 19:22 ]
Ik trof er vanmiddag vanmorgen een aan, en ik heb 200x geprobeerd dat beest een berry te geven. Wat bleek? De timer van de daily incense was afgelopen en Moltres was dus al lang en breed gevlogenmelst90 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:38:
AiStatiegeld schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
Ik trof er vanmiddag vanmorgen een aan, en ik heb 200x geprobeerd dat beest een berry te geven. Wat bleek? De timer van de daily incense was afgelopen en Moltres was dus al lang en breed gevlogen![]()
[Afbeelding]
Er gaan intussen zoveel theorieën de rondte over hoe je de galarians vangt.
Ik heb ook gehoord dat je een rode pokeball en een nanab moet gebruiken en dan met je eerste throw excellent MOET gooien. Dan heb je grotere kans op critical catch. Deze hoorde ik van de Youtuber Mystic7.
Maar wat er van waar is...
Ondertussen komt eindelijk level 30 in zicht, nog iets van 80k exp te gaan. Klopt het dat er dan zaken veranderen qua spawns? Zag iets over dat je dan dezelfde pokemons ziet als alle andere spelers. Hopelijk komen we weer wat nieuws tegen of af en toe een extra sterke
Wel nog de challenges meegepakt van dit evenement en er oa een mooie Rhyperion aan overgehouden
Ben benieuwd of morgen dan ook Tyranitar weer beschikbaar is als vanavond dit evenement stopt of dat er weer een nieuwe set raid bosses komt. Zou mooi zijn als we die nog mee kunnen pakken.
Vanaf een bepaald level weet niet welke zijn voor alle accounts van dat level of hoger de xp levels gelijk.IntToStr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:18:
Ik had gehoopt afgelopen weekend een Gyarados mee te kunnen pakken, maar helaas. Hele tijd door de wijk gelopen naar verschillende gyms, maar geen andere mensen gespot. Ook nog in 2 raid apps een groep proberen te hosten, maar niemand die mee wilde doen. Neem aan omdat er al 500 andere rooms waren... Eigenlijk had ik dus echt een remote pass moeten kopen. Voor de volgende keer maar.
Ondertussen komt eindelijk level 30 in zicht, nog iets van 80k exp te gaan. Klopt het dat er dan zaken veranderen qua spawns? Zag iets over dat je dan dezelfde pokemons ziet als alle andere spelers. Hopelijk komen we weer wat nieuws tegen of af en toe een extra sterke
Wel nog de challenges meegepakt van dit evenement en er oa een mooie Rhyperion aan overgehouden
Ben benieuwd of morgen dan ook Tyranitar weer beschikbaar is als vanavond dit evenement stopt of dat er weer een nieuwe set raid bosses komt. Zou mooi zijn als we die nog mee kunnen pakken.
Die T-tar komt wel weer een keer terug maar kan zijn dat weer een paar maanden duurt.
Volgens mij is dat LVL 37.wortelsoft schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:30:
[...]
Vanaf een bepaald level weet niet welke zijn voor alle accounts van dat level of hoger de xp levels gelijk.
Die T-tar komt wel weer een keer terug maar kan zijn dat weer een paar maanden duurt.
Vanaf LVL 31 kan je wel XL candies gaan sparen, dat is niet meer vanaf LVL40.
Collega had een 80CP en ving hem met een oranje besje en gele bal in worp 1 met een great dus tja zeg het idd maarmaDDog83 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:48:
[...]
Ai![]()
Ik heb ook gehoord dat je een rode pokeball en een nanab moet gebruiken en dan met je eerste throw excellent MOET gooien. Dan heb je grotere kans op critical catch. Deze hoorde ik van de Youtuber Mystic7.
Dat beest is mij nog nooit gelukt in het wild te vangen ondanks golden berry en excellent gooien, ook de 1e keer tijdens een raid ging die er vandoor, de 2e raid lukte het met moeite.Statiegeld schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
Ik trof er vanmiddag vanmorgen een aan, en ik heb 200x geprobeerd dat beest een berry te geven. Wat bleek? De timer van de daily incense was afgelopen en Moltres was dus al lang en breed gevlogen![]()
[Afbeelding]
Ik zou toch zweren dat ik wel eens in de laatste seconden een Pokémon aantik en deze gewoon kan vangen. Het gaat dan niet om een legendarische vogel, maar toch.Statiegeld schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
[Afbeelding]
Dat is gelul, ik heb twee keer Moltres gevangen met een Ultra Ball, golden berry en een great curveball (als ik voor excellent ga dan zit ik er meestal naast terwijl ik redelijk consequent greats gooi). Het belangrijkste is dat je een laag CP vogel moet treffen omdat je vangkans dan gewoon beter is.maDDog83 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:48:
[...]
Ai![]()
[ Voor 38% gewijzigd door ErikT738 op 11-10-2022 12:48 ]
Zodra je de bal hebt gegooid moet je met je telefoon schudden en 5 rondjes draaien.maDDog83 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:48:
[...]
Ai![]()
Mystic7's theorie klopt van geen kant. Het slaat ook nergens op. Waarom zou je een bal met een mindere catchrate gebruiken + een berry die de Pokémon geen extra catchrate geeft meer kans hebben op een critical catch?maDDog83 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:48:
[...]
Ai![]()
Voor een critical catch moet je, net als het überhaupt tegen komen van de vogels, gewoon geluk hebben. Het is een feature die random is en dus ook niet valt te recreëren.
Ook nog even een theorie die ik wil debunken: er gaat een filmpje rond van iemand die een X aantal Pokéballs gewoon weggooit en daarna de vogel toevallig vangt. Dat weggooien van de ballen zou er mee te maken hebben dat de catchrate verhoogt wordt. Dit is totaal niet het geval, dus laat je niet wijs maken
Heb het geprobeerd, niet gelukt, wel iemand die vroeg of het goed met me gingRaem schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
Zodra je de bal hebt gegooid moet je met je telefoon schudden en 5 rondjes draaien.
[ Voor 9% gewijzigd door maDDog83 op 11-10-2022 14:11 ]
Ik ben het met je eens hoor.MusicMaikel schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:35:
[...]
Mystic7's theorie klopt van geen kant. Het slaat ook nergens op. Waarom zou je een bal met een mindere catchrate gebruiken + een berry die de Pokémon geen extra catchrate geeft meer kans hebben op een critical catch?
Voor een critical catch moet je, net als het überhaupt tegen komen van de vogels, gewoon geluk hebben. Het is een feature die random is en dus ook niet valt te recreëren.
Ook nog even een theorie die ik wil debunken: er gaat een filmpje rond van iemand die een X aantal Pokéballs gewoon weggooit en daarna de vogel toevallig vangt. Dat weggooien van de ballen zou er mee te maken hebben dat de catchrate verhoogt wordt. Dit is totaal niet het geval, dus laat je niet wijs maken.
Maar heb jij ook niet wel eens dat je 5 ultra ballen stuk curveballed op een random swinub en vervolgens gooi je uit frustratie 1 rode bal rechtdoor en je vangt hem?
Blijft een gek ding in pokemon go, hangt alles aan RNG of spelen er soms andere factoren een rol...
Heb ik zeker wel eens een aantal keer gehad, maar in dat geval is het ook logisch: wanneer de Swinub uit die 5 Ultra Balls breekt, wordt de catch rate WEL verhoogt.maDDog83 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:20:
[...]
Ik ben het met je eens hoor.
Maar heb jij ook niet wel eens dat je 5 ultra ballen stuk curveballed op een random swinub en vervolgens gooi je uit frustratie 1 rode bal rechtdoor en je vangt hem?![]()
Blijft een gek ding in pokemon go, hangt alles aan RNG of spelen er soms andere factoren een rol...
In mijn voorbeeld gaat het om het feit dat je ballen weggooit en dan pas raak gooit.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je dezelfde pokémon (op shiny na dan) ziet als andere spelers? Dat is voor iedereen vanaf level 30.wortelsoft schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:30:
[...]
Vanaf een bepaald level weet niet welke zijn voor alle accounts van dat level of hoger de xp levels gelijk.
Nee ik bedoel wat ik zeg maar blijkbaar is dat vanaf level 37. Dat van level 30 wist ik niet is ook al lang geleden dat ik ik level 30 was en het spel is sindsdien aardig veranderd.Indicatie schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:36:
[...]
Ik neem aan dat je bedoelt dat je dezelfde pokémon (op shiny na dan) ziet als andere spelers? Dat is voor iedereen vanaf level 30.
Powerup Pokemon kan tot je eigen level + 10. Voordat level 50 werd geïntroduceerd, was dit je eigen level + 2. Vanaf level 38 kon je dus je pokemon upgraden tot level 40 en had level 39 en 40 weinig toegevoegde waarde wat dat betreft. Bedoel je dat? Want anders zou ik nog steeds niet weten wat je bedoelt.wortelsoft schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:46:
[...]
Nee ik bedoel wat ik zeg maar blijkbaar is dat vanaf level 37. Dat van level 30 wist ik niet is ook al lang geleden dat ik ik level 30 was en het spel is sindsdien aardig veranderd.
En vanaf level 30 is het inderdaad zo dat de spawns hetzelfde level / CP hebben voor iedereen. Als je nog geen level 30 bent is dat dus anders dan iemand die dezelfde pokemon aantikt, maar al wel level 30 is.
Ik bedoelde je laatste alineaRaem schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:11:
[...]
Powerup Pokemon kan tot je eigen level + 10. Voordat level 50 werd geïntroduceerd, was dit je eigen level + 2. Vanaf level 38 kon je dus je pokemon upgraden tot level 40 en had level 39 en 40 weinig toegevoegde waarde wat dat betreft. Bedoel je dat? Want anders zou ik nog steeds niet weten wat je bedoelt.
En vanaf level 30 is het inderdaad zo dat de spawns hetzelfde level / CP hebben voor iedereen. Als je nog geen level 30 bent is dat dus anders dan iemand die dezelfde pokemon aantikt, maar al wel level 30 is.
HaxStatiegeld schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:32:
Instant update
Hoe bizar: 2 van de gevangen Pokémon tijdens dit kwartiertje Daily Incense zijn IV 100's![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De eerste legendary dacht ik, maar bleek dat die event pokemon Cosmoem en Latios (van Giovanni) ook legendary zijn. Voelt toch een beetje als de eerste echte legendary
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En een leuk even om mijn ghost platinum medal te krijgen moet er nog ongeveer 200.
Wat doen jullie trouwens qua revives en potions als je pokemons terugkomen van gyms of gevechten? Heb het idee dat ik heel weinig potions krijg in verhouding, al heb ik nog wel een hele verzameling max potions. Tot nu toe heb ik altijd alle pokemons weer tot leven gebracht en volledig genezen, maar wat item management betreft is het misschien beter om een random gevangen pokemon in de gyms te zetten en dan als ze verslagen zijn gewoon te transferen. Nu transfer ik ook al ontzettend veel omdat ik slechts voor 450 ruimte heb.
Nog 20k exp tot level 30, hopelijk kan ik dat nog snel even afronden zodat ik ook xl candies kan gaan verzamelen met dit evenement en de community days. Helaas ben ik zaterdagmiddag zo'n beetje volledig verhinderd, dus ben bang dat het heel weinig litwicks gaat wordenn.
Leuk event nu. Even kaarsje branden voor een shiny chinchou (die nu boosted odds heeft) en galarian daramuka.
Beetje laat maar ik wilde uit eigen ervaring toch even waarschuwen: de kans dat je een shiny uit een ei krijgt is heel klein. Om je een idee te geven: ik heb mettertijd 13.498 eieren gehatched waarvan 68 shiny. Van die 68 zijn gerust +/- de helft uit 7 kilometer eieren die gemiddeld in de permaboostcategorie vallen van 1/68 shiny. Laten we dus zeggen dat ongeveer de helft normale shiny odds hadden, dan heb ik op basis van deze data nog geluk met 1/397 in plaats van 1/500 base rate. Eieren broeden vind ik leuk, maar doe het alsjeblieft niet voor een shiny.maDDog83 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:02:
[...]
Er komt inderdaad nooit veel soeps uit.
Alleen ben ik ook shiny hunter en zou ook wel erg graag die hatches eens shiny vinden![]()
Hattrick: Thorgal Eagles
Dat klopt normaal gesproken. Maar ik had nog iets begrepen wat erg interessant is...Armada. schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:54:
https://leekduck.com/events/festival-of-lights-2022/
[...]
Beetje laat maar ik wilde uit eigen ervaring toch even waarschuwen: de kans dat je een shiny uit een ei krijgt is heel klein. Om je een idee te geven: ik heb mettertijd 13.498 eieren gehatched waarvan 68 shiny. Van die 68 zijn gerust +/- de helft uit 7 kilometer eieren die gemiddeld in de permaboostcategorie vallen van 1/68 shiny. Laten we dus zeggen dat ongeveer de helft normale shiny odds hadden, dan heb ik op basis van deze data nog geluk met 1/397 in plaats van 1/500 base rate. Eieren broeden vind ik leuk, maar doe het alsjeblieft niet voor een shiny.
Kijken even een paar posts boven jouw bericht in de chart die G-Dragon plaatst.
Bij Noibat staat dat er uit eieren verhoogde kans op de shiny is tijdens dit event.
Oh nice had de extra hoge shiny odds voor Noibat nog niet eens gezien.maDDog83 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:10:
[...]
Dat klopt normaal gesproken. Maar ik had nog iets begrepen wat erg interessant is...
Kijken even een paar posts boven jouw bericht in de chart die G-Dragon plaatst.
[...]
Bij Noibat staat dat er uit eieren verhoogde kans op de shiny is tijdens dit event.
Zeker nice, ik denk dat de shiny kans uit de eieren dus wel echt zo gemaakt is dat de kans dat je hem shiny krijgt zeker realistisch gaat zijn.Armada. schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:14:
[...]
Oh nice had de extra hoge shiny odds voor Noibat nog niet eens gezien.Sowieso vind ik het alsnog wel leuk af en toe wat eieren te knallen ondanks de beroerde odds. Het motiveert mij om veel te lopen dus ik vind het niet erg dan wat stuivers ertegenaan te gooien. Je krijgt sowieso stardust en een mon met een goede IV, dus ach.
Ben ook blij en hatchen blijven we toch wel doen
Zorgen dat de gym,s gold badge worden dan krijg je ruim voldoende.IntToStr schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:40:
Wat doen jullie trouwens qua revives en potions als je pokemons terugkomen van gyms of gevechten? Heb het idee dat ik heel weinig potions krijg in verhouding, al heb ik nog wel een hele verzameling max potions. Tot nu toe heb ik altijd alle pokemons weer tot leven gebracht en volledig genezen, maar wat item management betreft is het misschien beter om een random gevangen pokemon in de gyms te zetten en dan als ze verslagen zijn gewoon te transferen. Nu transfer ik ook al ontzettend veel omdat ik slechts voor 450 ruimte heb.
Gezien je nog maar lvl 30 bent ben je pas begonnen, in begin is behoorlijk rot met storage/items space ik ken het.
Zelf zit ik nu op 900 Pokemon en 750 voor items, eindelijk hou ik nu storage over.
Over het managen van opslagruimte gesproken, jullie nog tips voor handige search strings voor het eenvoudig opruimen van je pokémonopslag? Ik gebruik zelf vaak combinaties als !shiny&!@special@&costume&!legendary&!mythical&!mega&!traded (wat dit doet: uitsluiten van shiny, uitsluiten Pokémons met legacy of community day moves, kostuumpokémons, etc), eventueel plus: 0*, 1*, age0-30 e.d. om echt de (recente) bulk te vinden en doorheen te ziften. Vaak van tevoren nog even de 0% checken met 0attack&0hp&0defense (of variaties hierop voor PvP GL/UL IV-sets), de 100% met 4*. Dit werkt goed, maar volgens mij haal ik nog steeds niet alles uit die zoekopties. Zo leerde ik vrij recent pas dat je met friendlevel0-2 bijvoorbeeld op vriendschapslevel kunt zoeken in je vriendenlijst. Dus iemand wellicht nog meer waardevolle tips?
[ Voor 3% gewijzigd door Armada. op 14-10-2022 15:20 ]
Ik gebruik:Armada. schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:18:
Over het managen van opslagruimte gesproken, jullie nog tips voor handige search strings voor het eenvoudig opruimen van je pokémonopslag? Ik gebruik zelf vaak combinaties als !shiny&!@special@&costume&!legendary&!mythical&!mega&!traded (wat dit doet: uitsluiten van shiny, uitsluiten Pokémons met legacy of community day moves, kostuumpokémons, etc), eventueel plus: 0*, 1*, age0-30 e.d. om echt de (recente) bulk te vinden en doorheen te ziften. Vaak van tevoren nog even de 0% checken met 0attack&0hp&0defense (of variaties hierop voor PvP GL/UL IV-sets), de 100% met 4*. Dit werkt goed, maar volgens mij haal ik nog steeds niet alles uit die zoekopties. Zo leerde ik vrij recent pas dat je met friendlevel0-2 bijvoorbeeld op vriendschapslevel kunt zoeken in je vriendenlijst. Dus iemand wellicht nog meer waardevolle tips?
0*,1*,2*&!shiny&!costume&!legendary&!mythical&!shadow&!purified&!cp666&!lucky&!ultra beasts&!favourite&!@special
Die heb ik als "Trash" filter opgeslagen (daarnaast staat mijn Nundo filter, waar ik altijd eerst naar kijk)
Alles uit dit filter gooi ik weg
Dit heb ik in het begin ook een tijd gedaan. Tegenwoordig veel te veel items, maar dit is echt een handige manier op revives en potions te besparen.IntToStr schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:40:
is het misschien beter om een random gevangen pokemon in de gyms te zetten en dan als ze verslagen zijn gewoon te transferen. Nu transfer ik ook al ontzettend veel omdat ik slechts voor 450 ruimte heb.
Ik gaf mijn gevangen 1000CP+ pokemon die verder heel slecht waren (hallo mr. mimes) altijd de nick _gymtrash en stopte die in gyms. Eruit gekickt? Bezoekje aan de prof.....
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xIoNRIMrdiWEjBF5XvMvwAbj.jpg?f=user_large)
Hmmm. Sinds wanneer kan je zien dat er een shiny is weggerend van een autocatcher?
Ligt aan je omgeving denk ik, ik heb dat maar een paar keer gedaan pokemons trashen bij terugkeer, vrij vlot al veel teveel rivives/potions.Indicatie schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 16:09:
[...]
Dit heb ik in het begin ook een tijd gedaan. Tegenwoordig veel te veel items, maar dit is echt een handige manier op revives en potions te besparen.
Ik gaf mijn gevangen 1000CP+ pokemon die verder heel slecht waren (hallo mr. mimes) altijd de nick _gymtrash en stopte die in gyms. Eruit gekickt? Bezoekje aan de prof.....
Hier zitten genoeg gyms op kleine loopafstand ze staan gold, en zit mijn team erin dan knalt mijn scherm al helemaal vol bij 1 gym spin.
Mijn pokemons hebben gym namen, als ze eruit getrapt worden weet ik direct welke gym, besluit om er wat aan te doen is afhankelijk of ik de coins al heb en/of nog in een paar gyms zit.
Vaak lift ik gewoon mee en ik zie wel, heel veel in mijn buurt doen dat, ook in andere teams niemand is meer gemotiveerd om een gym aan te vallen.
[ Voor 6% gewijzigd door mr_evil08 op 14-10-2022 22:45 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/FggVD0eGZ4MHs8QpPJaj5wfI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u588Bo718eTphbXeg9KdHBsZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5drKAmjLfhhrW2TYs7WO2opE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nTnWPEmib8ZEtrvuPLz39zcE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1hBQM7BypyO8ojyMK9B89i77.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gvVDU2umewQsKtwrphjPPv2p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OzS2BvtFPpTRcb7U1KZkcba2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Lg32h1XD3NxidEcWQyCKXBq9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kPC7D8pRux2ntwaz3GYxaRdD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/WP0MK9XeSDMEjMX7HfQ2WnPv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nxDiA0dxBKXgah2tQ9FiBU1U.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vE60cJWAdIqEzMs8SEFpZvS8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AchRq7Q5ubNhy7fWLx2x57rO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/whk7QzXYwuizCxS5K4vevqMr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Emf4Z8mgSg0Uso2xmD4RH1i1.jpg?f=fotoalbum_large)