De app PokeRaid is veel makkelijker. Ik lees er online tal van negatieve reviews over maar heb zelf tot op heden nauwelijks een slechte raid gehad. Bij slechts 2 van de bijna 300 raids was het team zo slecht dat het niet lukte de raid boss te verslaan.Dazzler2120 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 07:14:
[...]
Hoe ben je die celesteela raid tegen gekomen? Staan momenteel op poke genie zo'n 114k mensen voor in de queue
Is er op Pokeraid dan minder queue om die raid te krijgen? Ik vermoed dat het gewoon een combi is van zeldzame raid, nieuwe pokémon dat zorgt voor veel mensen die hem willen doen, toch?Statiegeld schreef op woensdag 14 september 2022 @ 07:20:
[...]
De app PokeRaid is veel makkelijker. Ik lees er online tal van negatieve reviews over maar heb zelf tot op heden nauwelijks een slechte raid gehad. Bij slechts 2 van de bijna 300 raids was het team zo slecht dat het niet lukte de raid boss te verslaan.
PS4 PSN: Dazzler2120
Volgens mij is Celesteela "southern hemisphere", toevallig nog een tweaker aan de andere kant van onze aardkloot? En anders is er vanavond volgens mij een raidhour, wie weet is de rij dan wat minder..
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
Bij ons is het vangen een probleem, ondanks golden berry,s en curved goed gooien gaat die er toch vandoor.Statiegeld schreef op woensdag 14 september 2022 @ 07:20:
[...]
De app PokeRaid is veel makkelijker. Ik lees er online tal van negatieve reviews over maar heb zelf tot op heden nauwelijks een slechte raid gehad. Bij slechts 2 van de bijna 300 raids was het team zo slecht dat het niet lukte de raid boss te verslaan.
Je kan ook alleen maar met electric en fire vechten, wij zijn met een paar personen en lukt prima.
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Ik heb wonderbaarlijk 2x op rij een excellent worp kunnen maken, maar zelfs dan met een gold berry ging 'ie er van door. Moeilijke ultra beast om te vangen, piepklein ook.mr_evil08 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:07:
[...]
Bij ons is het vangen een probleem, ondanks golden berry,s en curved goed gooien gaat die er toch vandoor.
Je kan ook alleen maar met electric en fire vechten, wij zijn met een paar personen en lukt prima.
Heb er nu 1 met shit IV's en heb niet de behoefte om er meer te verzamelen
In Pokeraid stond ik ook ruim een gehele nacht in de queue, die begon gisteren in de avond rond de 7000 en vanochtend had ik pas mijn Celesteela
Poke Genie gebruik ik ook maar daar was de queue ook erg lang.
Beide werken prima, over het algemeen is het toch facerollen met een groep van 6 of meer en ligt de moeilijkheid meer in het vangen dan de raid zelf. Of je moet echt een low-level groep aantreffen...
Kartana was wel even lastig, had er alle ballen voor nodig
Beide werken prima, over het algemeen is het toch facerollen met een groep van 6 of meer en ligt de moeilijkheid meer in het vangen dan de raid zelf. Of je moet echt een low-level groep aantreffen...
Kartana was wel even lastig, had er alle ballen voor nodig
Ik heb gisteren in pokegenie in de 60k me in de queue gezet, vanmorgen was het 20k en nu het laatste drie kwartier ging er 8k af of zo. Dus zonet celesteela gevangen. Geen geweldig goeie stats maar goed, wou hem vooral voor de pokedex :-) De andere zal ik binnenkort eens proberen buiten voor te gaan, als het hier ooit ophoudt met regenen...
Nouja we hebben nog tot de 25ste... Dus ik wacht voor Celesteela nog even af denk ik
Gebruiken jullie echt die queue in pokeraid?
Ik gebruik al lang volgende manier en ben steeds binnen de minuut in een raid.
Filteren op de gewenste pokemon en 'Only invitation avaiable rooms' aanvinken.
Paar keer refreshen en snel proberen joinen.
Nee zeker niet!sandpatt schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:17:
De queue in PokeRaid kost 50 coins en je kan ook in een lobby gedumpt worden waarvan de raid al bezig is maar de host het vergeten is aan te geven (groot nadeel van PR), dus je moet dat inderdaad handmatig doen, gaat veel sneller.
Voordeel van PR is dat, op de refresh knop na, de naam van de eerst beschikbare lobby op dezelfde plek zit als op de bevestigingsknop voor het deelnemen aan die lobby, dus je kan lekker door blijven tappen. Lukt me op deze manier regelmatig om sneller een lobby in te komen dan iemand die muntjes spendeert aan de auto-join optie
Dit dus. En dan gebruik ik ook nog een autoclicker die om en om klikt op de refresh knop en op de plek waar de [Join this raid room] knop zit. Nooit langer dan een paar minuten hoeven wachten.sandpatt schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:17:
@Dazzler2120 : Zo dus
[ Voor 0% gewijzigd door Indicatie op 14-09-2022 11:41 . Reden: typo ]
Auto klikken??? Tell me 😀Indicatie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:40:
[...]
Dit dus. En dan gebruik ik ook nog een autoclicker die om en om klikt op de refresh knop en op de plek waar de [Join this raid room] knop zit. Nooit langer dan een paar minuten hoeven wachten.
@Dazzler2120 : Zo dus
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Auto Clicker op Android
Deze dus. Kan je configuraties opslaan op welke plekken er geklikt (of geswiped) moet worden. Werkt erg handig voor repetitieve taken als in een raid komen, maar ook raiden of gyms attacken in koud weer of met meerdere accounts gaat zo makkelijker.
Wat een fijn appje! Een single touch mode voor tijdens de raid en een multi touch mode voor het joinen van lobbies in PokeRaidIndicatie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:41:
[...]
Auto Clicker op Android
Deze dus. Kan je configuraties opslaan op welke plekken er geklikt (of geswiped) moet worden. Werkt erg handig voor repetitieve taken als in een raid komen, maar ook raiden of gyms attacken in koud weer of met meerdere accounts gaat zo makkelijker.
Hou er wel rekening mee dat je hiervoor een BAN kan krijgen, macro,s of andere geautomatiseerde zaken wordt gezien als cheaten en ze kunnen je smartphone scannen op cheat software doordat je daar toestemming voor gegeven hebt.Indicatie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:41:
[...]
Auto Clicker op Android
Nu weet ik ook dat ze meer kijken naar GPS spoofing detecteren maar zonder risico is het niet.
[ Voor 17% gewijzigd door mr_evil08 op 14-09-2022 16:58 ]
Eens, maar het wordt wel heel ingewikkeld als ze software die ook voor andere apps nuttig kan zijn (en voor mensen met een beperking zelfs soms noodzakelijk) gaan zien als cheaten. Overigens lukt dat aanpakken van spoofers ook niet heel goed 😁mr_evil08 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:51:
[...]
Hou er wel rekening mee dat je hiervoor een BAN kan krijgen, macro,s of andere geautomatiseerde zaken wordt gezien als cheaten en ze kunnen je smartphone scannen op cheat software doordat je daar toestemming voor gegeven hebt.
Nu weet ik ook dat ze meer kijken naar GPS spoofing detecteren maar zonder risico is het niet.
Je gebruikt die clicker ook niet voor Pokemon zelf, maar voor een raid app. Is ook nog ee verschil.
hneel schreef op woensdag 14 september 2022 @ 18:42:
Je gebruikt die clicker ook niet voor Pokemon zelf, maar voor een raid app. Is ook nog ee verschil.
Tjonge, net de eerste 100 battles gewonnen voor de Go Battle League Timed Research. Ik deed het normaal ook niet zoveel, maar kan wel wat extra stardust gebruiken. Maar man, wat HAAT ik dat PvP. Al die mensen met hun smerige rattentrucs. No thanks. Ik ben er voorlopig klaar mee. Wel voor de Great League inmiddels gold en BIJNA rank 19, dus misschien nog een paar extra winnen voor de Elite TM.
Maar nu eerst even Kartana en Celesteela vangen
Ken het, doe het alleen voor de cosmetics die je MOET halen in de PvP.PhilipsFan schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:50:
Tjonge, net de eerste 100 battles gewonnen voor de Go Battle League Timed Research. Ik deed het normaal ook niet zoveel, maar kan wel wat extra stardust gebruiken. Maar man, wat HAAT ik dat PvP. Al die mensen met hun smerige rattentrucs. No thanks. Ik ben er voorlopig klaar mee. Wel voor de Great League inmiddels gold en BIJNA rank 19, dus misschien nog een paar extra winnen voor de Elite TM.
Opzich doe ik het niet verkeerd want je moet inderdaad smerig spelen.
Je hebt ook mensen met 2 accounts en gaan ze tegen elkaar battlen waarbij 1 account steeds expres verliest.
[ Voor 7% gewijzigd door mr_evil08 op 14-09-2022 21:06 ]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3YCbR73apj2QBsgJB2Dw7zVO.gif?f=user_large)
Wat is dit toch altijd weer een heerlijke tegenvaller....
Nou, die Noibat zou ik best uit een ei willen krijgen, dan krijg je er tenminste flink wat candy bij...Indicatie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 23:21:
[Afbeelding]
Who needs noibat candyPhilipsFan schreef op woensdag 14 september 2022 @ 23:55:
[...]
Nou, die Noibat zou ik best uit een ei willen krijgen, dan krijg je er tenminste flink wat candy bij...
Die Axew en Goomy candy kan ik ook prima gebruikenPhilipsFan schreef op woensdag 14 september 2022 @ 23:55:
[...]
Nou, die Noibat zou ik best uit een ei willen krijgen, dan krijg je er tenminste flink wat candy bij...
HerkenbaarIndicatie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 23:21:
[Afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zo, ik heb mijn Celesteena. Ik heb er PokeGenie voor gebruikt. Er zijn verschillende van dat soort apps. Ik had er eerst een waarbij steeds raids verschenen en waar je dan snel op 'join' moest klikken. Maar met ruim 60.000 gebruikers, zaten die raids telkens in een fractie van een seconde vol. Daar viel nauwelijks doorheen te komen.
PokeGenie werkt anders: je sluit gewoon achterin de rij aan (en dat waren er gisteren zo'n 114.000). En dan maar wachten tot je aan de beurt bent. Gisteren om 13:00 gejoined en vanochtend rond 8:00 was ik aan de beurt. Het duurt even, maar je hebt wel zekerheid dat je aan de beurt komt. Je moet alleen wel regelmatig de teller in de gaten houden.
Bij mij kwam het een beetje vervelend uit dat het net precies tijdens mijn rit naar het werk was. Dus halverwege ergens een carpool plek opgezocht. (Ik was dus wel wat later op het werk, maar er was sowieso file, en mijn chef is ook een fanatieke pokemonner. Dus het was geen probleem.)
PokeGenie werkt anders: je sluit gewoon achterin de rij aan (en dat waren er gisteren zo'n 114.000). En dan maar wachten tot je aan de beurt bent. Gisteren om 13:00 gejoined en vanochtend rond 8:00 was ik aan de beurt. Het duurt even, maar je hebt wel zekerheid dat je aan de beurt komt. Je moet alleen wel regelmatig de teller in de gaten houden.
Bij mij kwam het een beetje vervelend uit dat het net precies tijdens mijn rit naar het werk was. Dus halverwege ergens een carpool plek opgezocht. (Ik was dus wel wat later op het werk, maar er was sowieso file, en mijn chef is ook een fanatieke pokemonner. Dus het was geen probleem.)
Ik doe het ook alleen voor de (tegenwoordig erg lagePhilipsFan schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:50:
Maar man, wat HAAT ik dat PvP. Al die mensen met hun smerige rattentrucs.
Ik gebruik allang geen PokeRaid meer, ik doe de meeste remote raids via Discord-servers. Soms moet je daar ook even wachten tot je aan de beurt bent maar ook voor populaire raids zoals Celesteela ben ik in drie kwartier tot een uur wel klaar. Bijkomend voordeel is dat ik Discord op de computer gebruik en dus niet de hele tijd hoef te schakelen tussen een raid-app op mijn telefoon en Pokémon GOsandpatt schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:17:
Ja klopt, het is ook niet perse iets waar je wat aan kunt doen. Het blijft inderdaad een beetje vogelen, maar er zijn mensen die er gewoon heel goed in zijn. Bijvoorbeeld:sixtiek schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:18:
[...]
Ik doe het ook alleen voor de (tegenwoordig erg lage) kans op legendary encounters en heb me daarvoor naar rank 20 geknokt. Maar ik ben wel benieuwd welke rattentrucs je dan bedoelt? Je moet toch gewoon proberen om slimmer te zijn dan je tegenstander? En je moet natuurlijk mazzel hebben met jouw team vs. dat van die ander, het is toch een soort steen-papier-schaar...
- Een Pokemon gebruiken met verschillende aanvallen. Zodat ik niet verdedig omdat het een zwakke move is, en dan blijkt het ineens toch een sterke te zijn.
- Een Pokemon wisselen met nog 1 piepkleine bar gezondheid, maar wel een opgeladen attack. Dan denk je iemand te hebben verslagen en duikt ineens die ander nog op.
- Een Pokemon met een multi-oplaadbare charge move. Dan denk je: dit duurde lang, hij heeft vast een hele zware aanval opgeladen en gebruik je een schild, blijkt het een aanval van niks te zijn. Schildje verprutst en 3x een aanval incasseren.
- Sowieso dat constante gewissel van Pokemons. Mijn tegenstander gooit er om de haverklap een andere Pokemon in, maar als ik zelf wil wisselen dan kan dat niet en wordt m'n Pokemon in de pan gehakt.
Sowieso vind ik dat er nog wel wat mankeert aan de gameplay. Ik wil bijvoorbeeld ALTIJD de statusbars (boven) in beeld hebben, zodat je altijd kunt zien hoeveel Pokemons jij en je tegenstander nog hebben. Op dit moment verdwijnt die balk als je een charge move doet, heel irritant. Ook het exit-knopje ontbreekt de halve tijd, ik vind het gewoon ontzettend storend dat ik niet kan opgeven wanneer je wilt. Ik force-close dan altijd de app en hoop dat de tegenstander nog lang naar z'n scherm moet staren.
Ik kijk gewoon op een Reddit forum waar mensen raids posten. Heb al heel wat legendaries zo gekregen. Heel af en toe gaat het wel eens fout, dat iedereen er bijvoorbeeld op het laatste moment uit springt, maar dat is zeldzaam.[...]
Ik gebruik allang geen PokeRaid meer, ik doe de meeste remote raids via Discord-servers. Soms moet je daar ook even wachten tot je aan de beurt bent maar ook voor populaire raids zoals Celesteela ben ik in drie kwartier tot een uur wel klaar. Bijkomend voordeel is dat ik Discord op de computer gebruik en dus niet de hele tijd hoef te schakelen tussen een raid-app op mijn telefoon en Pokémon GO.
Celesteela komt volgende week bij ons tijdens Raid Hour. Dus voor wie geen zin heeft om het via een raid app te doen moet even een weekje wachten.
https://twitter.com/Pokem...tatus/1570332283562762240
Maar helaasRaem schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:09:
Celesteela komt volgende week bij ons tijdens Raid Hour. Dus voor wie geen zin heeft om het via een raid app te doen moet even een weekje wachten.
https://twitter.com/NianticHelp/status/1570468567543582721Niantic Support tweette op donderdag 15 september 2022 @ 19:44:
Trainers, we want to confirm that Kartana will appear in the Northern Hemisphere and Celesteela will appear in the Southern Hemisphere during Raid Hour. Note that they will not swap hemispheres as previously stated. We apologize for the confusion.
18 golden berries en 18 ballen op Kartana maar helaas
Was gelukkig al lang geleden dat ik een legendary nog eens niet kon vangen... Volgende keer beter zeker.
Iemand hier misschien tips voor Giavanni? Zijn eerste pokemon was meteen al te sterk voor mijn counter daar tegen. Had een 2100ish fighting type tegen zijn normal, maar kon niet eens 1 charged aanval doen terwijl dat er een is met 3 balkjes. Die zouden toch snel moeten 'laden'? Zie wel dat zijn fast attack maar 6 is, hopelijk kan ik die verbeteren.
Mijn beste pokemons zijn ook maar rond de 2200 en heb verschillende soorten rondom 2000 cp. Kan zeker alleen betere krijgen met raids of heel veel candy/dust investeren? Of krijg je betere random wild pokemon bij hogere levels?
Misschien dat 3 sterren raids met pokemons die niet te hoge cp hebben net solo kunnen (paar weken terug 1 gelukt met 2 seconden over...), maar volgens mij krijg je daar niet zulke goede pokemons voor. Heb pas 1x meegemaakt dat er iemand anders beschikbaar was bij een raid en kan mijn coins nog goed gebruiken voor bag space etc.
Mijn beste pokemons zijn ook maar rond de 2200 en heb verschillende soorten rondom 2000 cp. Kan zeker alleen betere krijgen met raids of heel veel candy/dust investeren? Of krijg je betere random wild pokemon bij hogere levels?
Misschien dat 3 sterren raids met pokemons die niet te hoge cp hebben net solo kunnen (paar weken terug 1 gelukt met 2 seconden over...), maar volgens mij krijg je daar niet zulke goede pokemons voor. Heb pas 1x meegemaakt dat er iemand anders beschikbaar was bij een raid en kan mijn coins nog goed gebruiken voor bag space etc.
Het gaat er vooral om dat je snel achter elkaar charged attacks kan doen inderdaad. Daarbij helpt het om meteen na de start van de battle van pokemon te switchen (dan doet Gio even niks).IntToStr schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:01:
Iemand hier misschien tips voor Giavanni? Zijn eerste pokemon was meteen al te sterk voor mijn counter daar tegen. Had een 2100ish fighting type tegen zijn normal, maar kon niet eens 1 charged aanval doen terwijl dat er een is met 3 balkjes. Die zouden toch snel moeten 'laden'? Zie wel dat zijn fast attack maar 6 is, hopelijk kan ik die verbeteren.
Ik gebruik zelf altijd een Lucario met Counter en Power-Up Punch, maar een maxed out melmetal (erg makkelijk te krijgen met de mystery boxes) met superpower (en rock slide om eerste de shields weg te werken) werkt ook. Swampert is ook altijd erg fijn in de rocket battles
Ik ben een groot liefhebber van Garchomp voor dat soort battles. De combinatie Mud Shot / Sand Tomb geeft heel snel charged aanvallen (om de shields neer te halen), en bovendien verlaagt elke Sand Tomb aanval de defense van de tegenstander!
Als 2e move heb ik hem een dragon move gegeven.
Ik heb een 100% die ik tot level 50 gemaxt heb. Zonder meer mijn favoriete battle pokemon.
Als 2e move heb ik hem een dragon move gegeven.
Ik heb een 100% die ik tot level 50 gemaxt heb. Zonder meer mijn favoriete battle pokemon.
Ja, ik moet het tot nu toe alleen doen met pokemons van max 2200 cp en heb ook nog geen 2 charged attacks.
Wie weet kom ik ergens iets leuks tegen in het steel event
Je weet wel hoe Melmetal moet krijgen? Mystery box via de Pokemon Home App: ff linkje https://www.dexerto.com/p...eltan-encounters-1570057/IntToStr schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:30:
Ja, ik moet het tot nu toe alleen doen met pokemons van max 2200 cp en heb ook nog geen 2 charged attacks.
Nooit van gehoord, gaan we proberenskassie schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:34:
[...]
Je weet wel hoe Melmetal moet krijgen? Mystery box via de Pokemon Home App: ff linkje https://www.dexerto.com/p...eltan-encounters-1570057/
Met een beetje geluk vang je ook nog een shinny. Heb er zelf twee alleen 0*
Meltan kan alleen tijdens specifieke events shiny zijn. Dit is er geen één.skassie schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:41:
[...]
Wist ik niet dus dan heb ik geluk gehadIndicatie schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:56:
[...]
Meltan kan alleen tijdens specifieke events shiny zijn. Dit is er geen één.
Machamp is wat ik gebruik voor zijn persian. (moet je ook de goede fast & charged move opzetten maar die ken ik even niet vanbuiten).
Truc is inderdaad machamp (of andere fighter) op plaats 2 te zetten en direct te wisselen. Team rocket doet altijd even niets nadat je pokemon wisselt en na charged moves. Daardoor leef je meestal lang genoeg om het te halen. Bij Giovanni is het bij mij altijd wel wat zoeken welk team werkt. Veel snelle charged moves helpt sowieso.
Truc is inderdaad machamp (of andere fighter) op plaats 2 te zetten en direct te wisselen. Team rocket doet altijd even niets nadat je pokemon wisselt en na charged moves. Daardoor leef je meestal lang genoeg om het te halen. Bij Giovanni is het bij mij altijd wel wat zoeken welk team werkt. Veel snelle charged moves helpt sowieso.
Nou, dat kostte heel veel ballen en pinap berries, maar het is gelukt om genoeg Meltans te vangen, heb meer dan 400 candy uit 1 mystery box gekregenskassie schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:41:
[...]
Toch handig dat event dat allerlei dingen verdubbeld
Morgen eens kijken wat ik nog meer kan vinden. Moet even de volgende quest van test your mettle afwachten zie ik, die heeft steel type evolutions nodig.
Goed gedaan. Hoop dat je een mooie sterke hebt gekregenIntToStr schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 23:31:
[...]
Nou, dat kostte heel veel ballen en pinap berries, maar het is gelukt om genoeg Meltans te vangen, heb meer dan 400 candy uit 1 mystery box gekregen
Toch handig dat event dat allerlei dingen verdubbeld
Morgen eens kijken wat ik nog meer kan vinden. Moet even de volgende quest van test your mettle afwachten zie ik, die heeft steel type evolutions nodig.
Da's een zeer accurate samenvatting van het spel Pokemon GoTristan schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:13:
Bah, ik kom structureel Stardust en ruimte voor m’n items te kort heh
Zat ik ook mee in begin tijd.Tristan schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:13:
Bah, ik kom structureel Stardust en ruimte voor m’n items te kort heh
Stardust spaar je allemaal op tot het juiste moment, meestal alleen op perfect IV,s of bijna perfect gebruiken(en opletten of die pokemon wel nuttig is voor vechten).
En doorgaans stop je met Pokemons evolven als je XL candy nodig bent want dan weegt het niet meer op om nog stardust in te stoppen tenzij je niks anders te upgraden hebt.
Slots tekort wordt vanzelf minder na 2a 3 maand dagelijks Pokemons in gym,s parkeren.
De focus volledig op upgrade,s leggen en zuinig aan met XP eieren, Remote raid passen gebruik ik niet.
[ Voor 27% gewijzigd door mr_evil08 op 18-09-2022 12:21 ]
Deze schijnt veel zeldzamer te zijn dan een 100%. Houden zou ik zeggen.
paraplu erbij en lekker de frisse lucht in. Heb net een uur gelopen, en deed me goed! Wel ff goede wandelschoenen aan, staat hier en daar (raar genoeg...) veel water.skassie schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:08:
[Afbeelding]
Wat moet ik hier nou weer mee.....
En ik baal dat het nu zo regent zeg. Ga niet in de stromende regen lopen voor de community day helaas
Vanuit huis zijn twee stops binnen bereik. Beiden hebben een lure. Insense aan, vang alles dat omhoog komt. Tot dusver één shiny 
Gaat lekker zo.
[Edit]
En toen ineens twee achter elkaar. Nog net toch nog alle drie te pakken dus
Gaat lekker zo.
[Edit]
En toen ineens twee achter elkaar. Nog net toch nog alle drie te pakken dus
[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 18-09-2022 16:45 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hier 6 shiny,s gevangen en 899 candy,s + 89XL
Er was een droog momentje hier, het regent hier altijd gemiddeld minder dan elders in het land.
Er was een droog momentje hier, het regent hier altijd gemiddeld minder dan elders in het land.
We hadden hier maar 25 minuten aan het eind, maar toch net gelukt om een gigalith te krijgen en een shiny. Meteen ruim onze beste pokemon met 2766 cp. Wel beetje nat
De kans om een 0% (een zogenaamde 'nundo') te vangen is veel kleiner dan een 100%IV aka 4 sterren. Deze zou ik voorzien van een ster zodat je 'm niet per ongeluk weg gooitskassie schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:08:
[Afbeelding]
Wat moet ik hier nou weer mee.....
En ik baal dat het nu zo regent zeg. Ga niet in de stromende regen lopen voor de community day helaas
Je hebt er weinig aan maar het is leuk om mee te flexen
Wandelen zeker gedaan maar dan geen zin om met de telefoon in mijn hand te lopen. Vang ze liever zonder regenT4F.nl_Muad schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:18:
[...]
paraplu erbij en lekker de frisse lucht in. Heb net een uur gelopen, en deed me goed! Wel ff goede wandelschoenen aan, staat hier en daar (raar genoeg...) veel water.
Sow, veel gebeurd afgelopen twee weken hier!
Ik heb even genoten van 12 dagen Puglia, zuid Italië
. Ook dus niet kunnen meehelpen met de maandelijkse meetup die we organiseren in Eindhoven. Qua weer heb ik dus niet veel gemist.
Voor mij afgelopen weekend toch 7 shiny Roggenrola, zonder echt actief te spelen. Een paar keer checken, that's it.
In Schiphol/Italië wel een behoorlijke haul gehad:
- Rank 1 Magnezone voor Great League
- Rank 4 Gengar voor Great League
- Rank 41 Drapion voor Ultra League
- Rank 61 Oranguru voor Great League
- shiny Elgyem
- Rank 7 Alakazam voor Great League
- shiny Abra
- 100% IV Squirtle
- Rank 4 Alolan Sandshrew voor Great League, 98% IV
- Rank 3 Dragonair voor Great League
- shiny Diglett
- shiny Slowbro
- Nog een shiny Abra
- 100% IV Drowzee
- Nog een shiny Slowbro
- 100% Lucky Diglett
Leuke is nog dat ik per plek waar we verbleven een shiny heb gevangen, dus dat is een blijvende herinnering aan deze trip
.
Ik heb even genoten van 12 dagen Puglia, zuid Italië
Voor mij afgelopen weekend toch 7 shiny Roggenrola, zonder echt actief te spelen. Een paar keer checken, that's it.
In Schiphol/Italië wel een behoorlijke haul gehad:
- Rank 1 Magnezone voor Great League
- Rank 4 Gengar voor Great League
- Rank 41 Drapion voor Ultra League
- Rank 61 Oranguru voor Great League
- shiny Elgyem
- Rank 7 Alakazam voor Great League
- shiny Abra
- 100% IV Squirtle
- Rank 4 Alolan Sandshrew voor Great League, 98% IV
- Rank 3 Dragonair voor Great League
- shiny Diglett
- shiny Slowbro
- Nog een shiny Abra
- 100% IV Drowzee
- Nog een shiny Slowbro
- 100% Lucky Diglett
Leuke is nog dat ik per plek waar we verbleven een shiny heb gevangen, dus dat is een blijvende herinnering aan deze trip
Sunflora heeft als soort niet zo heel veel attack, slechts 185. Een Sunflora met als IV-waarde 15 voor attack is dus ietsje sterker dan een Sunflora met lagere attack IV: IV = individual value. Dit zegt dus alleen iets over hoe sterk een pokie is vergeleken met zijn soortgenoten. Het zegt niets over hoe sterk een pokie in het algemeen is.Tristan schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:54:
Van alle Pokemons die ik nu heb is dit kleine bloempje de Pokemon met de meeste attack punten. Uplevelen heeft alleen niet zoveel zin voor battles denk ik?
[Afbeelding]
Op dit moment zie je bijvoorbeeld veel Togedemaru. Die heeft een base attack van 190, dat is dus al meer dan Sunflora. Nog een voorbeeld: er zijn nu ook veel wilde Beldum, de tweede evolutie daarvan, Metagross, is een stuk sterker met een attack van 257. Daar komt Sunflora niet eens in de buurt
Bottom line: staar je niet blind op IV-waarden. Soort is veel belangrijker, en voor battles ook het type (Fire verslaat Grass, Grass verslaat Water enzovoort).
Lang leve de gotcha dus....skassie schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:12:
[...]
Wandelen zeker gedaan maar dan geen zin om met de telefoon in mijn hand te lopen. Vang ze liever zonder regen
Ik heb al twee weken geen kutvogels gezien maar vandaag was dan toch de dag. One down, two to go!
Lekker hoor, hier nog steeds niet gelukt helaasErikT738 schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:10:
Ik heb al twee weken geen kutvogels gezien maar vandaag was dan toch de dag. One down, two to go!
[Afbeelding]
IV zegt wel degelijk wat, het bepaald zijn max haalbare CP en erg handig bij raids.sixtiek schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:57:
[...]
Sunflora heeft als soort niet zo heel veel attack, slechts 185.
Bottom line: staar je niet blind op IV-waarden. Soort is veel belangrijker, en voor battles ook het type (Fire verslaat Grass, Grass verslaat Water enzovoort).
Zoals een IV 4,6,7 Aggron kan max 2737CP worden, terwijl 15/15/15 3000CP kan zijn.
Voor battles met een max CP maakt het inderdaad niet uit.
[ Voor 7% gewijzigd door mr_evil08 op 19-09-2022 16:45 ]
Misschien ook maar eens een aanschaffen. Welke variant heb jij
Poeh, zijn nog wel wat verschillende varianten. Ik heb de gotcha evolve (de meesten hebben die bij ons in de groepsapp) en die bevalt prima. Volgens mij heeft pokedaxi (youtube) er wel vaker video's over gemaakt met vergelijkingen over verschillende autocatchers.skassie schreef op maandag 19 september 2022 @ 20:07:
[...]
Ik heb de originele nog. Volgens mij niet meer te koop, maar wel erg fijn.skassie schreef op maandag 19 september 2022 @ 20:07:
[...]
Alsnog zijn soort en typing veel belangrijker bij raids. Als jij met je 15/15/15 Aggron aankomt bij een Fighting-, Water- of Ground-raid gaat 'ie (bijna) net zo snel kapot als een 4/6/7. Dan kan je misschien beter een Sunflora meenemenmr_evil08 schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:42:
[...]
IV zegt wel degelijk wat, het bepaald zijn max haalbare CP en erg handig bij raids.
Zoals een IV 4,6,7 Aggron kan max 2737CP worden, terwijl 15/15/15 3000CP kan zijn.
Daar maakt het nou juist wel uitmr_evil08 schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:42:
Voor battles met een max CP maakt het inderdaad niet uit.
Misschien handig voor @mr_evil08 om mijn post even te lezen...
MusicMaikel in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6"
MusicMaikel in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6"
Net een mooi flink stuk gelopen met de hondjes
, heb ook nog een aantal starters gevangen maar die staan er helaas niet bij.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lekker bezig hoor lvl 30 al.Tristan schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:11:
Vandaag maand twee afgerond. Progress gaat niet onaardig, ik merk wel dat het up levelen een stuk langzamer gaat en daardoor het grinding element van het spel meer aanwezig begint te zijn.
[Afbeelding]
Ja, na een tijdje wordt het lvl steeds minder belangrijk(vind ik), vooral na lvl 40. Ik ben ook steeds minder bezig met grinden van XP,(alleen als ik zie dat ik bijna lvl omhoog ga). Ik focus me steeds op het lvlen van 1 leuke pokemon, het verzamelen van alle Pokemon natuurlijk en de missies.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tijdens het huidige event Bronzor al 3x shiny gevangen.
Tussen door nog een shiny Beldrum gevangen
Tussen door nog een shiny Beldrum gevangen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
nou dit event wel de platinum medal gekregen voor steel type Pokemon
Nu de Fighting, ghost, ice en dragon nog (gaan nog wel even duren
)
Nu de Fighting, ghost, ice en dragon nog (gaan nog wel even duren
Nu maar eens zoeken in de community naar Japanse en Egyptische vrienden om de Fur te krijgen in die vormen. Zien er wel mooi uit. En dan gelijk hopen op de shinny variant
En eindelijk ook een Celesteela kunnen bemachtigen
Zo besef je pas eigenlijk hoe 'klein' het zuidelijk halfrond eigenlijk is. Als je kijkt welke landen er over blijven dan snap je wel waarom er zo weinig raids voor gehost werden.
Had een tijdje het gevoel 'stil' te staan met nieuwe Pokémon te verzamelen, maar ondertussen is mijn dex uitgebreid naar 710, ben nu van boven naar beneden aan het werken op 1 tot 3 km pokémon walk distances om alles langzaam te krijgen en te evolueren:
- Kanto is complete op Tauros na
- Johto is complete op Magby en de legendary dogs na
Vanaf Hoenn mis ik wel wat meer; Kecleon, Huntail, Relicanth, Rayquaza
Nog genoeg te vangen...
Zo besef je pas eigenlijk hoe 'klein' het zuidelijk halfrond eigenlijk is. Als je kijkt welke landen er over blijven dan snap je wel waarom er zo weinig raids voor gehost werden.
Had een tijdje het gevoel 'stil' te staan met nieuwe Pokémon te verzamelen, maar ondertussen is mijn dex uitgebreid naar 710, ben nu van boven naar beneden aan het werken op 1 tot 3 km pokémon walk distances om alles langzaam te krijgen en te evolueren:
- Kanto is complete op Tauros na
- Johto is complete op Magby en de legendary dogs na
Vanaf Hoenn mis ik wel wat meer; Kecleon, Huntail, Relicanth, Rayquaza
Nog genoeg te vangen...
Is zo'n autocatcher een goede manier om aan Stardust te komen? Ik loop er een beetje tegen aan dat ik nog maar 200.000 heb...
Wellicht een goede tip: trades helpen ook bij deze type medailles. Dus vraag een local om tijdens Litwick community day al hun catches te bewaren, jij doet hetzelfde en mirror trade (Litwick voor Litwick) alle gevangen mons. 100 Litwick per dag en je bent er zo!Ruudox schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:35:
nou dit event wel de platinum medal gekregen voor steel type Pokemon![]()
Nu de Fighting, ghost, ice en dragon nog (gaan nog wel even duren)
Mwa redelijk, gaat niet met bakken tegelijk maar druppelt mondjesmaat binnen. Beste tip is nog altijd, pas uitgeven als je het nodig hebt!ErikT738 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:16:
Is zo'n autocatcher een goede manier om aan Stardust te komen? Ik loop er een beetje tegen aan dat ik nog maar 200.000 heb...
Dat laatste probeer ik te doen ja, maar ik heb nogal veel geïnvesteerd in die Fighting Cup laatst. Daarnaast hebben de Mega-Alakazam en Mega-Scizor ook een aardige zak Stardust gekost.MusicMaikel schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:30:
[...]
Mwa redelijk, gaat niet met bakken tegelijk maar druppelt mondjesmaat binnen. Beste tip is nog altijd, pas uitgeven als je het nodig hebt!
Dat en m'n neefje van 5 wilde een shiny Gible. Daar ging weer 40.000
Eieren uitlopen is ook wel een goede bron voor stardust. Ik weet alleen even niet uit mijn hoofd hoeveel.
Als je GO Battle League speelt krijg je daaruit ook stardust. Daarbovenop kan je dit seizoen voor niets een GO Battle League Timed Research Pass krijgen in de shop, hiermee kan je extra stardust verdienen per X aantal gewonnen potjes, zie bijvoorbeeld https://serebii.net/pokem...leaguetimedresearch.shtml.ErikT738 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 14:13:
[...]
Dat laatste probeer ik te doen ja, maar ik heb nogal veel geïnvesteerd in die Fighting Cup laatst.
Of zoals ze het zelf zeggen:
https://pokemongolive.com/post/gobattleleague-seasonoflight/Pokémon Go schreef op 30 augustus 2022:
(...)
GO Battle League Timed Research Pass
For our most dedicated battlers, a pass to access battle-themed Timed Research will be available in the in-game shop at no cost once GO Battle League: Season of Light begins.
This Timed Research will keep track of your victories throughout the Season. Each research page will require 100 wins to complete, and doing so will reward you with a small amount of Stardust and items such as an Elite Fast TM (400 wins) and Elite Charged TM (500 wins). Keep at it throughout the Season to see how far you can get!
(...)
Hoe ga je die krijgen dan? Je moet daar toch zijn om de form te kunnen aanpassen?skassie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:02:
[...]
Nu maar eens zoeken in de community naar Japanse en Egyptische vrienden om de Fur te krijgen in die vormen. Zien er wel mooi uit. En dan gelijk hopen op de shinny variant
Beste manier om stardust te sparen: geen pvp doen... Scheelt echt bakken aan stardust, TM's en vooral tijd.ErikT738 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 14:13:
[...]
Dat laatste probeer ik te doen ja, maar ik heb nogal veel geïnvesteerd in die Fighting Cup laatst. Daarnaast hebben de Mega-Alakazam en Mega-Scizor ook een aardige zak Stardust gekost.
Dat en m'n neefje van 5 wilde een shiny Gible. Daar ging weer 40.000
Ik dacht daar vangen ? Maar zal eens ff Google raadplegen want vind ze wel erg gaafIndicatie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:37:
[...]
Hoe ga je die krijgen dan? Je moet daar toch zijn om de form te kunnen aanpassen?
Edit: inderdaad moet je daar zijn om te krijgen. Gaat hem niet worden. Dan maar hopen op ooit ruilen
[ Voor 15% gewijzigd door skassie op 22-09-2022 20:51 ]
Kan ik het eigenlijk niet mee eens zijn...Indicatie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:40:
[...]
Beste manier om stardust te sparen: geen pvp doen... Scheelt echt bakken aan stardust, TM's en vooral tijd.
Ik ben een doorgewinterde PvP speler intussen (151 Great League Pokémon gebouwd inclusief tweede aanval) en heb nog steeds rond de 3 miljoen dust. Wat ik al aangaf bij Erik: pas investeren als het echt nodig is.
Ik heb vrijwel elke mega die in de game zit 100% maar investeer daar op dit moment niet in. Er is toch geen raidboss die weak is voor een mega of de raid op een manier makkelijker maakt. Uiteraard is tegen de Ultra Beasts Mega Charizard Y nu goed, maar die heb ik al op level 40. Naar level 50 brengen heeft voor mij nu geen zin, omdat ik die raidbosses niet doe.
Daarbij is het met raids altijd de vraag of het wel het verschil gaat maken: als je echt raidchallenges doet, kan ik mij voorstellen dat iedere power-up iets uit maakt. Maar meestal ben je met raids met meer dan genoeg mensen om aan level 35 counters genoeg te hebben. Daarnaast is het verschil met een level 35 mon en een level 40 mon echt minimaal, ik geloof dat het misschien 2% is wat je er op vooruit gaat. Qua stardust voor mij is het dat niet waard. Ook kan je met handige website pokebattler.com precies zien of dat je de raidboss kunt halen met x aantal personen, dus dat maakt het ook een beetje makkelijker.
Uiteindelijk wil ik zelf natuurlijk wel alle mega's 100% krijgen en op level 50 krijgen, maar dat is een projectje wat in de ijskast staat en niet direct haast heeft. Zolang ik alle types kan coveren vind ik alles best.
Ik ben vorige week ook eens begonnen met pvp. Had na de eerste paar potjes eens opgezocht hoe het nou eigenlijk werkt en het bleek dat je dus in het begin gewoon expres kan verliezen. Mijn team is een 2490 Aggron, een 2300ish Flareon en dan nog een 2000ish Vaporeon / Glaceon. Dit gaat redelijk in die speciale (weather?) cup. Heb geen tweede moves helaas. Ben ondertussen bijna level 18. Als ik iemand tegenkom met 3 bijna 2500 pokemons en/of extra moves ben ik meestal kansloos, maar kan dus toch regelmatig winnen. Die quest waarbij je elke keer stardust krijgt na 10 wins is mooi meegenomen. Hoop op een kansje op de legendary encounter op level 20.
Alleen beetje jammer dat ik een niet heel geweldige eevee had evolved, want natuurlijk vang je dan 2 dagen later een paar hele sterke eevees en blijkt dat je die truc met de naam aanpassen om een specifieke evolutie te krijgen maar 1x werkt
Dat wordt dus even candy sparen en hopen dat het goed uitpakt...
Ben ook nog bezig met de mythical quest line over Mew. Moet nu een Magikarp evolven. Krijg alleen nog steeds bijna geen enkele Magikarp te zien. Kreeg er 1 met zo'n daily ding en kan m natuurlijk als buddy zetten, maar had stiekem gehoopt dat ik er vanzelf iets meer tegen zou komen als je op die quest zit. Nog maar 320 candy te gaan
Alleen beetje jammer dat ik een niet heel geweldige eevee had evolved, want natuurlijk vang je dan 2 dagen later een paar hele sterke eevees en blijkt dat je die truc met de naam aanpassen om een specifieke evolutie te krijgen maar 1x werkt
Ben ook nog bezig met de mythical quest line over Mew. Moet nu een Magikarp evolven. Krijg alleen nog steeds bijna geen enkele Magikarp te zien. Kreeg er 1 met zo'n daily ding en kan m natuurlijk als buddy zetten, maar had stiekem gehoopt dat ik er vanzelf iets meer tegen zou komen als je op die quest zit. Nog maar 320 candy te gaan
Indicatie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:40:
[...]
Beste manier om stardust te sparen: geen pvp doen... Scheelt echt bakken aan stardust, TM's en vooral tijd.
Toch is het waarMusicMaikel schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:15:
Kan ik het eigenlijk niet mee eens zijn...
OK, dan moet je wel wat spawns tegenkomen natuurlijk
...
In hetzelfde rondje ook nog een Articuno van 880 CP gezien maar die ging er toch vandoor. Zo zie je twee weken niets en zo krijg je dit...
In hetzelfde rondje ook nog een Articuno van 880 CP gezien maar die ging er toch vandoor. Zo zie je twee weken niets en zo krijg je dit...
Hahaha inderdaad. Nouja, ieder zijn eigen speelstijl toch?sixtiek schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:32:
[...]
[...]
Toch is het waar. Je krijgt in PvP stardust na X keer winnen plus na een set van vijf potjes. In dezelfde tijd kan je ook lekker een stuk gaan wandelen en 100 stardust per gevangen pokie incasseren, of 125 voor een weather boosted, of 300 voor een evolutie, of 375 voor een weather boosted evolutie en misschien kom je wel een tweede evolutie tegen (500 of wb 625), of een pokie die extra dust geeft
.
OK, dan moet je wel wat spawns tegenkomen natuurlijk.
Als ik een beetje mijn best doe haal ik 3 of 4 wins per set (wat neer komt op 3,5k tot 4k dust) + de dust van de eerste win kom ik toch al gouw op minimaal 4k dust. Ik krijg niet voor elkaar dat ik 40 mons vang in een kwartiertje!
Dit is een goed rondje geweest voor je zeg. Een shinny Onyx en een Moltres.... Ik ben al echt lang geen galarian tegengekomen.ErikT738 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:39:
...
[Afbeelding]
Wel net met mijn rondje een shinny Yungoos gevangen en uit 2 12KM ei een Archen en Jangmo-o gehatched.
10km eieren****skassie schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:39:
[...]
Dit is een goed rondje geweest voor je zeg. Een shinny Onyx en een Moltres.... Ik ben al echt lang geen galarian tegengekomen.
Wel net met mijn rondje een shinny Yungoos gevangen en uit 2 12KM ei een Archen en Jangmo-o gehatched.
Je hebt helemaal gelijk
Ik heb in al die tijd pas 1 zo'n vogel gezien in de eerste week (zapdos) en daarna nooit meer. Blijft bizar dat sommigen er bijna dagelijks 1 tegenkomen en andere er (bijna) nooit 1 zien. RNG is raar.....ErikT738 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:39:
...
[Afbeelding]
Die vogel (zwart met rood) ben ik ook 1x tegengekomen en niet kunnen vangen ondanks golden berry,sIndicatie schreef op zondag 25 september 2022 @ 09:05:
[...]
Ik heb in al die tijd pas 1 zo'n vogel gezien in de eerste week (zapdos) en daarna nooit meer. Blijft bizar dat sommigen er bijna dagelijks 1 tegenkomen en andere er (bijna) nooit 1 zien. RNG is raar.....
Daarna nooit meer gezien ondanks vrijwel dagelijks een bijna zelfde route loop.
[ Voor 4% gewijzigd door mr_evil08 op 25-09-2022 10:04 ]
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd een stuk minder L5 raids? Ik heb nu nog maar een paar Kartana, en nog maar 1 mega-Agron, en die laatste alleen nog maar omdat ik remote werd uitgenodigd.
Op de gym waar ik thuis bij kan de laatste tijd aleen maar L1 en L3 raids.
Mega-Agron zie ik inderdaad weinig maar Kartana wel regelmatig, ik woon in een buurt waarbij ik vanuit huis zicht heb over 11 gym,s, en ik zit precies tussen 2 gyms in maar kan er niet bij vanuit huis helaas daarvoor moet ik 20 meter lopen op buiten, eenmaal in de sessie kan ik wel vanuit huis vechten.hneel schreef op zondag 25 september 2022 @ 10:50:
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd een stuk minder L5 raids? Ik heb nu nog maar een paar Kartana, en nog maar 1 mega-Agron, en die laatste alleen nog maar omdat ik remote werd uitgenodigd.
[ Voor 12% gewijzigd door mr_evil08 op 25-09-2022 11:53 ]
Ik ben maar gezwicht en heb een paar coins gekocht in de shop. Vanochtend zowel level up als een special research die klaar was en een prime bundle en de weekly award en toen had ik op eens 520/450 items... Paar upgrades gedaan zodat ik niet alles hoefde weg te gooien en weer gifts kon openen en iets later was het al 578/600
Door pvp te doen stijgt het aantal items ook aardig mee van de rare candy en tms. In ieder geval level 20 geworden in de battle league in de hoop dat een legendary ooit z'n gezicht laat zien in de encounter. Ben bang dat ik binnenkort even een paar setjes opzettelijk moet verliezen om niet te hoge rating te krijgen. Heb nu wel vaak gewonnen, maar heb maar 1 team eigenlijk voor master league. Voor great league heb ik nog geen idee wat voor team ik kan maken en voor ultra league maak ik geen kans met slechts wat 2700 cp pokemons verwacht ik. Wel lekker veel star dust met die research voor 100 overwinningen
En door een paar recente aanwinsten eindelijk Giovanni kunnen verslaan
Uiteindelijk werkte een 1900 cp toxicroak die toevallig counter als fast attack heeft op die persian en met het trucje van wisselen en geen activiteit van de boss na een charged attack ging het net. Leafeon en Sylveon waren snel klaar met de andere pokemons nadat de schilden weg waren.
Ook maar eens kijken of ik wat level 3 raids kan doen solo als ik de juiste types heb. Heb geen remote raid passes, dus level 5 gaat m niet worden.
Door pvp te doen stijgt het aantal items ook aardig mee van de rare candy en tms. In ieder geval level 20 geworden in de battle league in de hoop dat een legendary ooit z'n gezicht laat zien in de encounter. Ben bang dat ik binnenkort even een paar setjes opzettelijk moet verliezen om niet te hoge rating te krijgen. Heb nu wel vaak gewonnen, maar heb maar 1 team eigenlijk voor master league. Voor great league heb ik nog geen idee wat voor team ik kan maken en voor ultra league maak ik geen kans met slechts wat 2700 cp pokemons verwacht ik. Wel lekker veel star dust met die research voor 100 overwinningen
En door een paar recente aanwinsten eindelijk Giovanni kunnen verslaan
Ook maar eens kijken of ik wat level 3 raids kan doen solo als ik de juiste types heb. Heb geen remote raid passes, dus level 5 gaat m niet worden.
Hier hetzelfde. Eerste week Zapdos en Articuno en daarna niets meer. Broertje van mij komt wekelijks zo'n vogel tegen en heeft vorige week ook de Articuno gevangen.Indicatie schreef op zondag 25 september 2022 @ 09:05:
[...]
Ik heb in al die tijd pas 1 zo'n vogel gezien in de eerste week (zapdos) en daarna nooit meer. Blijft bizar dat sommigen er bijna dagelijks 1 tegenkomen en andere er (bijna) nooit 1 zien. RNG is raar.....
De hoop blijft er dat ik ze ooit nog tegenkom. Ben benieuwd of ze tzt ook nog gaan komen in een lvl5
Ik ook hoor, toevallig vrijdag/zaterdag dat ze weer een keer kwamen, allebei weggelopen, dat dan weer wel, maar echt na de eerste twee dagen van daily incense had ik moltres al (en gevangen) en tot afgelopen weekend dus echt helemaal niets qua vogels, wel hier en daar wat shinies maar meer dan dat ook niet.skassie schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:05:
[...]
Hier hetzelfde. Eerste week Zapdos en Articuno en daarna niets meer. Broertje van mij komt wekelijks zo'n vogel tegen en heeft vorige week ook de Articuno gevangen.
De hoop blijft er dat ik ze ooit nog tegenkom. Ben benieuwd of ze tzt ook nog gaan komen in een lvl5
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/lnimuTqxtAMKEGjzUjyRuX36.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qfpI9ra6OEKu8p8AduIlP7id.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aPm4CyRrmZiMW3SRxTDDTpVv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QZDnHsyocQa8EI3DrN417piN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kCqGz65LmXN8lS0JFhSG0mke.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mwMmfBf79EWn06h0vUbPhZ8x.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/52Q4Aom6248VLxTbO2isaejH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ar26FsWlfJm9219mIhGOMvf9.jpg?f=fotoalbum_large)