De verbinding wordt altijd na 1 uur verbroken. Dat zit in PoGo zelf, kan je niet omzeilen.Mars18 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:16:
Heb gisteren een go-tcha gekocht, en heb daar nog wel wat vragen over, dacht laat hem vannacht stops draaien ( 2 in de straat) maar na 1,5 uur of eerder verbreekt de verbinding?
Idealiter voltooi je er minstens 1tje per dag, na 7 dagen krijg je dan een "speciale" pokemon die elke maand verandert.
Als je een taak te moeilijk vindt, bv die 3 raids omdat je denkt dat je geen raids gaat doen, kan je gewoon op het vuilbakje klikken. Bij je volgende spin van een pokestop krjig je dan een nieuwe.
Als je een taak te moeilijk vindt, bv die 3 raids omdat je denkt dat je geen raids gaat doen, kan je gewoon op het vuilbakje klikken. Bij je volgende spin van een pokestop krjig je dan een nieuwe.
Waarom 1 per dag ?
Ze zijn zo simpel sinds corona dat je totaal geen moeite moet hebben om de (extra) fieldresearch te voltooien.......
Ze zijn zo simpel sinds corona dat je totaal geen moeite moet hebben om de (extra) fieldresearch te voltooien.......
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
klopt na elk uur moet je opnieuw verbinden maken.Mars18 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:16:
Heb gisteren een go-tcha gekocht, en heb daar nog wel wat vragen over, dacht laat hem vannacht stops draaien ( 2 in de straat) maar na 1,5 uur of eerder verbreekt de verbinding?
Van het weekend met het event de volgende shinys gevangen:
- Omanyte
- Burmy
- Numel
- Anorith
- Foongus
- Pikachu
Ah oke, dat is jammer maar is niet anders.Ruudox schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:48:
[...]
klopt na elk uur moet je opnieuw verbinden maken.
Merk verder wel dat de afstand vrij beperkt moet zijn tussen Iphone en Gotcha.
En dat als ik Pokemon open staat en mijn telefoon vergrendel de verbinding met de Gotcha snel verloren gaat?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Daarom werd er ook gesproken over 'minstens 1 per dag'. Zodat je iedere week je weekly reward ervoor krijgt.ZeRoC00L schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:27:
Waarom 1 per dag ?
PS4 PSN: Dazzler2120
dat zou gewoon intact moeten blijven, mits Pokemon go ook blijft draaien in de achtergrond. Dat kan met je spaarstand van je telefoon te maken hebben,Mars18 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:49:
[...]
Ah oke, dat is jammer maar is niet anders.
Merk verder wel dat de afstand vrij beperkt moet zijn tussen Iphone en Gotcha.
En dat als ik Pokemon open staat en mijn telefoon vergrendel de verbinding met de Gotcha snel verloren gaat?
Dit probleem heb ik ook met mn OnePlus. Op het moment dat ik na een tijde weer ontgrendel, start de app ineens opnieuw op en ben ik dus de verbinding kwijtMars18 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:49:
[...]
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Magikarp spawned sporadisch inderdaad, de plek maakt niet zoveel uit heb ik ervaren, spawned regelmatig in de woonwijk, ondanks het bij het water meer zou moeten gebeuren.Tristan schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:59:
[...]
Oké. Ik woon omgeven door havens, maar een magikarp spawnen ho maar
Ik ben er 2 maanden mee bezig geweest om 400 candy,s te verzamelen, hij spawnt heel weinig, ik heb meer success door op meerdere momenten op de dag de app te openen (voor ong 2 minuten) en dan staat hij voor je neus ipv veel te gaan lopen en actief mee bezig zijn.
Pokemon Go is het belangrijk om veel geduld te hebben, weken/maanden ermee wachten wordt beloond.
Mijn ervaring met die field research evenals eggs hatchen is dat 95% alleen maar "troep" uit komt en de IV,s vallen ook wel tegen, vaak heb ik ze al in het wild gevangen.Lointje schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:47:
Idealiter voltooi je er minstens 1tje per dag, na 7 dagen krijg je dan een "speciale" pokemon die elke maand verandert.
[ Voor 55% gewijzigd door mr_evil08 op 04-09-2022 13:46 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Niantic campfire is beschikbaar via invites vanaf nu. Al mensen ervaring mee?
[ Voor 52% gewijzigd door Moriaty op 07-09-2022 00:24 ]
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Ik heb me een tijdje terug laten overhalen door m'n zoontje om pokemon go te spelen. Ondertussen weet ik er iets meer van, maar kom ook regelmatig iets tegen waardoor ik denk "dat hadden we dus anders moeten doen...". Ben ondertussen level 25 geworden. Moet zeggen dat het best vermakelijk is 
Maar heb nu een aantal pokemons die evolven als je een trade doet. Heb tot nu toe niets met friends gedaan, maar klopt het dat je iemand als friend moet toevoegen en binnen een bepaalde afstand bent? En kun je dan je eigen pokemon weer terug ruilen of is het gebruikelijk dat je dan iemand vindt die bijv dezelfde pokemon heeft en dat je dan allebei die evolutie kunt doen?
Is het normaal dat het extreem lang kan duren voordat je genoeg candy hebt? Favorieten van mijn zoontje zijn Charizard en Gyarados bijv. maar ik heb maar 1 charmander ooit gevangen na een gevecht met team rocket en daarna alleen wat candy verdiend met lopen als buddy en magikarp heb ik volgens mij hooguit 1x per week gezien in het wild en een keer in een ei of zo. Heb m'n magikarp nu maar even als buddy omdat die sneller candy krijgt. Zijn er andere manieren om candy te krijgen of komt er nog iets in hogere levels waardoor dit makkelijker gaat?
Ik merk ook heel erg dat ik constant van alles weg moet gooien (items, want bag altijd vol, zeker als je net level up hebt gehad, best leuk dat je veel items krijgt, maar moet dan eigenlijk juist heel veel weggooien... en pokemons moet ik ook constant opschonen met de limiet van 300). Is het verstandig om uitbreiding te kopen van mijn paar coins die ik heb? En mocht ik alle pokemons van 1 evolutielijn weggooien, ben je dan ook al je candy kwijt of hou je die wel?
Ok, al schrijvende kwam ik op iets meer dingen dan ik van tevoren in gedachten had, sorry
Maar heb nu een aantal pokemons die evolven als je een trade doet. Heb tot nu toe niets met friends gedaan, maar klopt het dat je iemand als friend moet toevoegen en binnen een bepaalde afstand bent? En kun je dan je eigen pokemon weer terug ruilen of is het gebruikelijk dat je dan iemand vindt die bijv dezelfde pokemon heeft en dat je dan allebei die evolutie kunt doen?
Is het normaal dat het extreem lang kan duren voordat je genoeg candy hebt? Favorieten van mijn zoontje zijn Charizard en Gyarados bijv. maar ik heb maar 1 charmander ooit gevangen na een gevecht met team rocket en daarna alleen wat candy verdiend met lopen als buddy en magikarp heb ik volgens mij hooguit 1x per week gezien in het wild en een keer in een ei of zo. Heb m'n magikarp nu maar even als buddy omdat die sneller candy krijgt. Zijn er andere manieren om candy te krijgen of komt er nog iets in hogere levels waardoor dit makkelijker gaat?
Ik merk ook heel erg dat ik constant van alles weg moet gooien (items, want bag altijd vol, zeker als je net level up hebt gehad, best leuk dat je veel items krijgt, maar moet dan eigenlijk juist heel veel weggooien... en pokemons moet ik ook constant opschonen met de limiet van 300). Is het verstandig om uitbreiding te kopen van mijn paar coins die ik heb? En mocht ik alle pokemons van 1 evolutielijn weggooien, ben je dan ook al je candy kwijt of hou je die wel?
Ok, al schrijvende kwam ik op iets meer dingen dan ik van tevoren in gedachten had, sorry
Om te traden moet je inderdaad vrij dicht bij elkaar zijn - iets van een 100 meter. Heel soms is er eens een event dat het wat meer kilometer is, maar normaal dus bij elkaar zijn. Elke pokemon kan maar 1 keer getrade worden, terugtraden gaat dus niet. Hou er ook rekening mee dat de attack/defense/hp stats opnieuw gerandomized worden bij trade. Geef dus niet je beste pokemon aan je vriend(in) omdat die goede stats heeft (been thereIntToStr schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:43:
Ik heb me een tijdje terug laten overhalen door m'n zoontje om pokemon go te spelen. Ondertussen weet ik er iets meer van, maar kom ook regelmatig iets tegen waardoor ik denk "dat hadden we dus anders moeten doen...". Ben ondertussen level 25 geworden. Moet zeggen dat het best vermakelijk is
Idealiter geef je allebei inderdaad dezelfde pokemon aan elkaar - "mirror trading" genoemd, al hoeft dat natuurlijk niet. Als jij een magikarp wil en hij een pikachu, ga er voor. Voor die trade-evolve pokemon wordt dat meestal wel gedaan. Het voordeel met mirror trades is dat je allebei een candy krijgt voor het traden van dezelfde pokemon, en als je ze erna naar professor willow zou transferen krijg je nogmaals candy ervoor. Zoek dus iemand in de buurt. Sommigen maken een tweede account, dacht dat dit officieel niet mocht maar goed. Je moet zelf weten of je echt met twee gsm's vanalles wil vangen.
Het is normaal dat het lang duurt om candy te verzamelen. Pokemon go werkt met rotaties van pokemon. Elke 3 maand verandert de basispool en ondertussen heb je ook heel wat events. Nu spawnen er heel veel psychic pokemon - drowzee etc, waardoor je snel candy voor hem kan verzamelen. Op een magikarp ga je mogelijk nog even moeten wachten. Het is dus niet dat alle 700 pokemon kans hebben om nu te spawnen. Het snelste voor candy zijn de community days - waarbij je 3u lang enkel en alleen 1 pokemon tegen komt. Op deze dagen kan je voor die specifieke pokemon honderden candy's verzamelen. Je kijkt best eens op leekduck of zo om te zien wat er juist aankomt en welke pokemon er momenteel spawnen.
Andere manieren dan wandelen met een buddy voor candy is inderdaad vangen (en dit is by far de snelste manier), de gele besjes gebruiken voor dubbele candy bij vangen, een mega pokemon actief hebben met hetzelfde type tijdens het vangen (is mogelijk maar vanaf lvl 30?), traden geeft je ook een candy (of 3 als de andere zijn pokemon verder dan 100km gevangen heeft), pokemon weggooien, ze hatchen vanuit eitjes en in heel uitzonderlijke gevallen besjes geven aan een pokemon in een gym (maar dat is eerder voor stardust nuttig dan voor candy want dit gebeurt amper). Via raids kan je rare candy verzamelen, maar die steek je in theorie beter niet in een magikarp bv, maar in legendary pokemon of andere pokemon waar het veel moeilijker is om candy van te krijgen.
Item bag zit inderdaad altijd vol: besjes geef je best in gyms aan pokemon ipv ze weg te gooien als je kan. Zeker die eerste 30 levels als je veel levelt zit je bag altijd overvol, maar ook later als je meer plek hebt bereik je vaak die limiet. Coins gebruik je idealiter enkel en alleen voor pokemon storage en item storage. Toch tot je aan de 1500 van elk zit en zelfs dan... Heel uitzonderlijk neem ik eens een remote raid pass, maar voor de rest gaan al mijn coins naar pokemon en item space. Zit nu aan 1700 van elk ongeveer en beide zitten quasi vol. Voor gratis coins moet je gyms gaan overnemen (of bijsteken in dezelfde kleur van jouw team). Dit geeft max 50 coins per dag. Als je heel actief bent kan je dus 350 coins per week halen. Ik ben al blij als ik aan 100 zit op een week :-)
Uiteraard speel je alles hoe je zelf wil - als ik zeg dat je best iets doet is dat altijd in theorie. Maar het is afhankelijk van wat je zelf graag hebt en wat je doelen zijn. Uiteindelijk is de keuze aan jou. Veel plezier gewenst, en onthou dat pokemon go een spel is waar je wel wat geduld moet hebben. Je kan veel krijgen door er geld in te stoppen maar zelfs dan zal je soms even moeten wachten tot jouw favoriete pokemon weer spawnt. En ook dan duurt het wel even voor je genoeg candy hebt om ze omhoog te gooien.
Als je zoontje charizard wil, eens je aan de mega-quest-chain komt krijg je een gratis charizard (of blastoise of venusaur).
Ik zie dat de quest A Mega Moment helaas niet meer te krijgen is. Zou wel heel mooi zijn geweest als we die hadden kunnen meepakken. Wie weet bij een volgend speciaal evenementLointje schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:11:
[...]
Als je zoontje charizard wil, eens je aan de mega-quest-chain komt krijg je een gratis charizard (of blastoise of venusaur).
mbt candy,s bij Pokemons als voorbeeld Charizard / Charmander ben je sterk afhankelijk van de periode/season in het jaar en de events dat je ze tegen komt in het wild.IntToStr schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:43:
Ze zijn niet zeldzaam en ook niet moeilijk dus, mijn ervaring als je een Pokemon zoekt vind je hem niet, en als je toevallig de app opent met de intentie even kijken of een gym etc in de buurt is whatever dan spawnt hij voor je neus is mijn ervaring, dit al meerdere keren meegemaakt.
Ben ook wel eens uren gaan spelen op een dag en ook dan kwam je de pokemon die je zoekt niet tegen.
Ik zat een tijd met magikarp en maar opgegeven, nu ik hem niet meer zoek spawnt hij regelmatig voor mijn neus...
Hij zou meer moeten spawnen bij water terwijl dat niet zo is in praktijk, ik kwam hem vaak tegen in de woonwijk en net als ik de app start.
[ Voor 11% gewijzigd door mr_evil08 op 07-09-2022 10:39 ]
Helemaal eens met bovenstaande. Nog wat andere (nuttige) tips:
- gebruik zoals gezegd geen (of minimaal) met rare Candy (regenboog) op normale Pokemons. Dit omdat legendaries niet zo vaak verschijnen, maar vooral omdat je 20km moet lopen voor 1 legendary candy. Ter vergelijking is dat slechts 1 km bij een Magicarp.
- zet adventure sync aan. Dan krijg je kilometers (en dus Candy, en beloningen) als Pokémon niet actief is. Zodra je de volgende keer opstart krijg je alle gelopen kilometers erbij.
- ik doe geregeld AR mappings (krijg je vaak bij een Gym) als daar een poffin inzit (zo een broodje). Als je deze aan je Buddy geeft wordt de te lopen afstand gehalveerd. Dan hoef je nog maar 500 meter per Candy te lopen. Soms zijn er special events waarbij de walking distance gehalveerd wordt, dan hoef je icm een poffin slechts 250 meter te lopen
- gebruik zoals gezegd geen (of minimaal) met rare Candy (regenboog) op normale Pokemons. Dit omdat legendaries niet zo vaak verschijnen, maar vooral omdat je 20km moet lopen voor 1 legendary candy. Ter vergelijking is dat slechts 1 km bij een Magicarp.
- zet adventure sync aan. Dan krijg je kilometers (en dus Candy, en beloningen) als Pokémon niet actief is. Zodra je de volgende keer opstart krijg je alle gelopen kilometers erbij.
- ik doe geregeld AR mappings (krijg je vaak bij een Gym) als daar een poffin inzit (zo een broodje). Als je deze aan je Buddy geeft wordt de te lopen afstand gehalveerd. Dan hoef je nog maar 500 meter per Candy te lopen. Soms zijn er special events waarbij de walking distance gehalveerd wordt, dan hoef je icm een poffin slechts 250 meter te lopen
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dank allemaal!
Heb adventure sync al aan staan, maar wel met een omweg van Fitbit -> Google Fit -> Pokemon go. Heb het idee dat dit niet altijd even lekker werkt, maar het is beter dan niets en zo hoeft m'n telefoon niet de hele tijd stappen te meten etc. Werkt zelfs tijdens het sporten
Net nog even een categorie 3 raid battle geprobeerd en dat ging maar net goed, had nog 2 seconden over... Had tot nu toe alleen af en toe een categorie 1 gedaan en die gaan heel snel, maar dit was wel erg close. Moet dus toch nog betere pokemons zien te verzamelen
Heb adventure sync al aan staan, maar wel met een omweg van Fitbit -> Google Fit -> Pokemon go. Heb het idee dat dit niet altijd even lekker werkt, maar het is beter dan niets en zo hoeft m'n telefoon niet de hele tijd stappen te meten etc. Werkt zelfs tijdens het sporten
Net nog even een categorie 3 raid battle geprobeerd en dat ging maar net goed, had nog 2 seconden over... Had tot nu toe alleen af en toe een categorie 1 gedaan en die gaan heel snel, maar dit was wel erg close. Moet dus toch nog betere pokemons zien te verzamelen
Met een pinap berry (zo'n gele) krijg je dubbele catch candy, dat wist je natuurlijk alIntToStr schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:43:
magikarp heb ik volgens mij hooguit 1x per week gezien in het wild en een keer in een ei of zo. Heb m'n magikarp nu maar even als buddy omdat die sneller candy krijgt. Zijn er andere manieren om candy te krijgen of komt er nog iets in hogere levels waardoor dit makkelijker gaat?
Magikarp krijg je ook als beloning voor de field research task "Catch 7 Pokémon". Op dit moment is er een event bezig en geven veel stops speciale event research maar normaliter komt "Catch 7 Pokémon" vrij vaak voor. En deze taak is eenvoudig te voltooien
Ook voor traden krijg je candy en voor Pokémon die ver weg uit elkaar gevangen zijn (of die uit een ei komen wat van ver komt: zelf gedraaid uit een stop of gym ver weg, of gekregen uit een gift van een verre vriend) krijg je meer candy. Als het verschil in afstand van de twee Pokémon die jullie willen traden minder dan 10 km is krijg je één candy van de Pokémon die jij wegruilt, tussen 10 en 100 km krijg je er twee en boven de 100 km krijg je drie candies.
En elke dinsdagavond tussen zes en zeven uur is er Spotlight Hour: dan spawnen er erg veel van één bepaalde Pokémon en is er een bonus. Soms is die bonus 2x transfer candy, dus voor elk beest dat je dan naar de professor stuurt krijg je niet één maar twee candies. De eerstvolgende 2x transfer candy editie is Minccino Spotlight Hour op 27 september: https://www.leekduck.com/...nspotlighthour2022-09-27/.
Veel plezier en succes!
vergeet ook niet je user te loggen in de sheet zodat je veel Friend invites kunt verwachten. Gifts etc is goedIntToStr schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:18:
Dank allemaal!
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Om maar even deel te nemen aan de Magikarp-discussie
:
:strip_exif()/f/image/zKLeP5NPEmYQpoICRGQ3TQeV.jpg?f=fotoalbum_large)
- - -
En dan ben ik al de hele dag met m'n Go-Tcha op pad tijdens m'n werk in de hoop een fatsoenlijke Abra te vangen (schijnt met max stats een hele goede Mega Alakazam te zijn) en dan vang ik zojuist deze:
:strip_exif()/f/image/quSeL03SsdOjtFW0iXdaKYbs.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb weer genoeg PoGo gespeeld voor vandaag
:strip_exif()/f/image/zKLeP5NPEmYQpoICRGQ3TQeV.jpg?f=fotoalbum_large)
- - -
En dan ben ik al de hele dag met m'n Go-Tcha op pad tijdens m'n werk in de hoop een fatsoenlijke Abra te vangen (schijnt met max stats een hele goede Mega Alakazam te zijn) en dan vang ik zojuist deze:
:strip_exif()/f/image/quSeL03SsdOjtFW0iXdaKYbs.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu al voor de 2e maand op rij dat ik een leuke 100IV vang op de 7e. Benieuwd wat het op 7-10 gaat worden
PumpkabooStatiegeld schreef op donderdag 8 september 2022 @ 00:07:
[...]
Nu al voor de 2e maand op rij dat ik een leuke 100IV vang op de 7e. Benieuwd wat het op 7-10 gaat worden
Pardon?!skipe schreef op donderdag 8 september 2022 @ 01:26:
[Afbeelding]
Over magikarp candy gesproken.. en ik denk dat dit nog wel meevalt haha
Haha damn, dat is een hoop candy!
Proficiat statiegeld met je 100%IV's, mooi hoor! Hier vorige maand een 100% combee gevangen (mannelijk uiteraard dus kan niet evolueren). Daarvoor was het al van maart geleden...
Proficiat statiegeld met je 100%IV's, mooi hoor! Hier vorige maand een 100% combee gevangen (mannelijk uiteraard dus kan niet evolueren). Daarvoor was het al van maart geleden...
Ik heb van de 3700 pokemon die ik tot nu toe gevangen heb (Ja, rookie numbers voor de meesten) ook nog maar 2 100% IV's gehad, een Misdreavus en een Lediba. Heb je precies niks aan, maar toch leuk.
Shinys vallen aardig deze week.
- Magikarp
- Natu
- Elgyem
- Magikarp
- Natu
- Elgyem
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is 100% IV als ze voor alle 3 de balkjes helemaal vol zijn? Dus 3 sterren, allemaal roze. Want dan heb ik er al een stuk of 5 van volgens mij. Klinkt alsof het misschien toch iets anders betekent, of ik heb wel heel veel geluk in de paar weken dat ik dit spel speel 
Hebben die IV nou veel invloed op de sterkte van de pokemon? Komt best vaak voor dat ik een redelijke score met appraise krijg op een hele hoge CP waarde, maar ook een (bijna) perfecte IV met een stuk lagere CP. Als je echt gaat min maxen kun je die lage CP ophogen natuurlijk, maar kost uiteindelijk veel candy + dust.
Heb ook 1 shiny, een shadow shiny squirtle zelfs
Hebben die IV nou veel invloed op de sterkte van de pokemon? Komt best vaak voor dat ik een redelijke score met appraise krijg op een hele hoge CP waarde, maar ook een (bijna) perfecte IV met een stuk lagere CP. Als je echt gaat min maxen kun je die lage CP ophogen natuurlijk, maar kost uiteindelijk veel candy + dust.
[ Voor 4% gewijzigd door IntToStr op 08-09-2022 11:56 ]
Als je zoekt op "4*" zie je automatische welke 100% IV hebbenIntToStr schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:55:
Is 100% IV als ze voor alle 3 de balkjes helemaal vol zijn? Dus 3 sterren, allemaal roze. Want dan heb ik er al een stuk of 5 van volgens mij. Klinkt alsof het misschien toch iets anders betekent, of ik heb wel heel veel geluk in de paar weken dat ik dit spel speel
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
Ok, heb er 2. Zal er misschien een paar weggemikt hebben... Een ervan is een Kadabra, die volgens mij kan evolueren in Alakazam, dus dat is wel de moeite misschien. Helaas niet zo heel hoog CP, maar met een "beetje" stardust is ie nog wat op te krikken.carepolice schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:00:
[...]
Als je zoekt op "4*" zie je automatische welke 100% IV hebben
Ja hier 44 100% iv
van de 55.163 gevangen. Ik wil ook niet weten hoevel ik er weg heb gegooid voordat dit systeem er was (vroeger)
van de 55.163 gevangen. Ik wil ook niet weten hoevel ik er weg heb gegooid voordat dit systeem er was (vroeger)
Mijn laatste IV dateert alweer van juni helaas
[ Voor 0% gewijzigd door skassie op 08-09-2022 12:28 . Reden: opmaak ]
Aan de stardust te zien speel je al een behoorlijk tijdje.skipe schreef op donderdag 8 september 2022 @ 01:26:
[Afbeelding]
Over magikarp candy gesproken.. en ik denk dat dit nog wel meevalt haha
Ik zelf stop altijd met vangen van een pokemon zodra er voldoende candy is om te lvl,en en evolven en/of 1 met aardig goede IV,s heb.
Ik heb dan geen cat-cha of hoe dat ding ook heet.
[ Voor 4% gewijzigd door mr_evil08 op 08-09-2022 12:49 ]
Simpel gezegd: 100% IV zal meer CP kunnen krijgen dan 80% IV en zal dus sterker kunnen zijn.IntToStr schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:05:
[...]
Ok, heb er 2. Zal er misschien een paar weggemikt hebben... Een ervan is een Kadabra, die volgens mij kan evolueren in Alakazam, dus dat is wel de moeite misschien. Helaas niet zo heel hoog CP, maar met een "beetje" stardust is ie nog wat op te krikken.
Dan is het een afweging: geef ik mijn stardust en candy aan een 80% 1000CP om er 1500CP van te maken of geef ik veel meer stardust en candy aan een 100% 500CP om er 1800CP van te maken.
Quick gain versus lasting advantage.
Signatures zijn voor boomers.
En net weer een shiny Elgyem, de kans is 1 op 512 las ik voor een shinyMars18 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:51:
Shinys vallen aardig deze week.
- Magikarp
- Natu
- Elgyem
Alleen is het verschil echt minder groot.Maasluip schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:46:
[...]
Simpel gezegd: 100% IV zal meer CP kunnen krijgen dan 80% IV en zal dus sterker kunnen zijn.
Dan is het een afweging: geef ik mijn stardust en candy aan een 80% 1000CP om er 1500CP van te maken of geef ik veel meer stardust en candy aan een 100% 500CP om er 1800CP van te maken.
Mijn 100% maxed out Melmetal is CP 4096
Mijn 80% zou maxed out CP 3948 zijn
Een verschil van slechts 148 (nog geen 4%)
[ Voor 0% gewijzigd door Indicatie op 08-09-2022 15:23 . Reden: typo ]
Hier 130 van de 186.271.Ruudox schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:08:
Ja hier 44 100% iv
Maar ook ik zal er een hoop hebben weggegooid.
Hier 190 van de 239.654 waarvan 4 shundo's
De IV,s worden behoorlijk gehyped, praktijk is minimaal verschil van totaal niks tot perfect.Maasluip schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:46:
[...]
Simpel gezegd: 100% IV zal meer CP kunnen krijgen dan 80% IV en zal dus sterker kunnen zijn.
Onderstaand een voorbeeld van de Dragonnite, bij andere Pokemons is het verschil nog kleiner.
Maakt maar 2,6 seconden verschil in dit voorbeeld.
https://www.pokebattler.c...FENSE?includeDetails=true
https://www.pokebattler.c...FENSE?includeDetails=true
@Indicatie Klopt en als je oplet met welke Pokemon je vecht kun je zelfs met een 1500CP een 3000CP probleemloos uit de gym vegen.
[ Voor 66% gewijzigd door mr_evil08 op 08-09-2022 16:40 ]
Waar zijn de 2 shiny elgyem dan?Indicatie schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:30:
[Afbeelding]
Ik heb het event uitgespeeld 😉
Poeh, hoeveel remote raid passes heeft je dit gekost?Indicatie schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:30:
[Afbeelding]
Mooie verzameling!
diepe buigingIndicatie schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:30:
[Afbeelding]
Ok.... bijna uitgespeeld dan. Ik heb er 1
34 stuks.... de gewone deoxys had ik al uit een eerder event.Statiegeld schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:59:
[...]
Poeh, hoeveel remote raid passes heeft je dit gekost?![]()
Mooie verzameling!
Had nog 3700 coins die niks lagen te doen, dus mooi doel gevonden 😁
Is de shiny rate zo hoog dan? Of heb je gewoon dikke mazzel gehadIndicatie schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:11:
[...]
34 stuks.... de gewone deoxys had ik al uit een eerder event.
Had nog 3700 coins die niks lagen te doen, dus mooi doel gevonden 😁
Dikke mazzel denk ik. Attack had ik na 1 raid, speed na 8. Defense duurde beetje langer....Statiegeld schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:54:
[...]
Is de shiny rate zo hoog dan? Of heb je gewoon dikke mazzel gehad
Maar kans van 1 op 20 volgens mij
Legendary/mythical raids is 1/20 odds idd, ik ben wel klaar voor dit event:Indicatie schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:26:
[...]
Dikke mazzel denk ik. Attack had ik na 1 raid, speed na 8. Defense duurde beetje langer....
Maar kans van 1 op 20 volgens mij
iv is op de master leauge niet intressant
Statiegeld schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:23:
Om maar even deel te nemen aan de Magikarp-discussie:
[Afbeelding]
- - -
[Afbeelding]
mooie mega van maken voor master leauge verder zinloze poki helaas
Welke auto-catch en Collect Pokéstop raden jullie mij aan, zie er zoveel staan en veel gaan maar tot Gen VI Pokémons. Bedoeling is om zoveel mogelijk zelf te spelen maar er zijn momenten (bijv op mijn werk of op de fiets) dat het niet echt handig is een telefoon in de hand te hebben. Het opladen moet in ieder geval met USB zijn, want hoor veel slechte dingen met zo'n magneet.
Ik gebruik zelf al jaren tevreden de originele gotcha. Klein en werkt perfect.Barfman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:56:
Welke auto-catch en Collect Pokéstop raden jullie mij aan, zie er zoveel staan en veel gaan maar tot Gen VI Pokémons. Bedoeling is om zoveel mogelijk zelf te spelen maar er zijn momenten (bijv op mijn werk of op de fiets) dat het niet echt handig is een telefoon in de hand te hebben. Het opladen moet in ieder geval met USB zijn, want hoor veel slechte dingen met zo'n magneet.
Wat ik hoor moet de nieuwe duomon (2022) het beste zijn. Zit er ook over te twijfellen, maar de prijs.....Barfman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:56:
https://www.amazon.nl/Mcb...ef=sr_1_1?keywords=duomon
Ik heb zelf een apparaatje van meneer ali, niet de allersnelste, maar gaat maanden/jaar mee op en batterij lading.
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=i0RnxqoaHB44
[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 09-09-2022 10:23 ]
Daar zat ik als eerste ook aan te denken, via Codejunkies lijkt mij het voordeligsteIndicatie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:21:
[...]
Ik gebruik zelf al jaren tevreden de originele gotcha. Klein en werkt perfect.
Dat apparaatje (2022) ziet er goed uit, vind de prijs wel aan de hoge kant maar is een optie (twijfel)Ruudox schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:22:
[...]
Wat ik hoor moet de nieuwe duomon (2022) het beste zijn. Zit er ook over te twijfellen, maar de prijs.....
https://www.amazon.nl/Mcb...ef=sr_1_1?keywords=duomon
Ik heb zelf een apparaatje van meneer ali, niet de allersnelste, maar gaat maanden/jaar mee op en batterij lading.
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=i0RnxqoaHB44
Master league heeft geen CP cap. Hogere IV is hogere max CP en dus beter voor Master league.milotic schreef op donderdag 8 september 2022 @ 23:18:
iv is op de master leauge niet intressant
Dus waarom zou iv niet interessant zijn?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik moet nu voor level 43 alleen nog de opdracht ''Use 200 supereffective Charged Attacks'' zien te halen, dat word veel Team Rocket grunts verslaan de aankomende tijd
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
G_Dragon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:26:
Ik moet nu voor level 43 alleen nog de opdracht ''Use 200 supereffective Charged Attacks'' zien te halen, dat word veel Team Rocket grunts verslaan de aankomende tijd
Of trainer battles, die zijn altijd hetzelfde dus erg saai maar die kan je eindeloos doen (in tegenstelling tot PvP waarbij je dagelijks maar x potjes mag doen) en je hoeft er niet voor door de regen/ze kosten geen remote raid pass (zoals gyms&raids)milotic schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:31:
of gewoon PVP of gyms
je moet nu ziezo 100x pvp doen voor de challenge, en tja wil toch weer zo snel mogelijk de 3000 punten aantikken voor me domme pikachu libre
paar te trade als iemand die zoekt
hmm.. dat is ook nog een idee..sixtiek schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:48:
[...]
[...]
Of trainer battles, die zijn altijd hetzelfde dus erg saai maar die kan je eindeloos doen (in tegenstelling tot PvP waarbij je dagelijks maar x potjes mag doen) en je hoeft er niet voor door de regen/ze kosten geen remote raid pass (zoals gyms&raids).
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarschijnlijk een grove aanname maar kunnen 2e account mensen zijn, ze lvl,en op deze manier en op gegeven moment is de XP voldoende om nuttig te zijn voor raid support en om hun main account uit de gym te kicken als niemand anders dat doet die dag, de gifts stoppen dan ondanks je ze nog af en toe ziet spelen.milotic schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:56:
bijna level 49 en speel nog amper heb ook maar 189 vrienden waarvan bijna de helft niks opent of ze 1 hartje vasthouden tot ze zelf zin hebben om te openen/
konden we maar chatten in game!
In mijn buurt zie ik regelmatig mensen met meerdere apparaten rondlopen, een grijs gebied maar ze doen er niemand kwaad mee, ook zie ik soms nicknames met 1 cijfer verschil, hier wordt altijd netjes gewacht op de minimaal 8u 20m voor de 50 coins en altijd voldoende slots vrij.
Er zijn genoeg spelers actief maar niemand is gemotiveerd om een ander team eruit te kicken als ze zelf voldoende coins hebben en de golden bagde.
[ Voor 64% gewijzigd door mr_evil08 op 09-09-2022 13:01 ]
Heb nu een aantal keer een gym "veroverd" en er een pokemon in gestald, maar wordt er vaak snel weer uitgegooid. Vanochtend ook weer, terwijl de pokemons die ik versloeg er meer dan een dag zaten al. Zie overal om me heen ook blauwe gyms, dus ben bang dat ik zwaar in de minderheid ben. Heb m'n zoontje in het begin laten kiezen welke kleur/poppetje hij er leuk uit vond zien, had geen idee dat de keuze deze impact zou hebben.
En ik snap wel dat mensen geld spenderen aan coins, m'n rugzak puilt al weer ver uit
En ik snap wel dat mensen geld spenderen aan coins, m'n rugzak puilt al weer ver uit
Zit je in een groepsapp in je dorp/stad ?IntToStr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:20:
Heb nu een aantal keer een gym "veroverd" en er een pokemon in gestald, maar wordt er vaak snel weer uitgegooid. Vanochtend ook weer, terwijl de pokemons die ik versloeg er meer dan een dag zaten al. Zie overal om me heen ook blauwe gyms, dus ben bang dat ik zwaar in de minderheid ben. Heb m'n zoontje in het begin laten kiezen welke kleur/poppetje hij er leuk uit vond zien, had geen idee dat de keuze deze impact zou hebben.
Kan je misschien wat afspraken maken
Herkenbaar hoor, ik weet natuurlijk niet je gym dichtheid, bij mij in de buurt ken ik de gyms inmiddels die ongeveer ieder uur wisselen en de gyms die 2 dagen achter elkaar 1 kleur kunnen zijn. Gyms waarbij mensen vanuit huis bijkunnen zitten vaak dezelfde accounts in. Ik probeer de gyms te pakken die niet zo veel wisselen, als ik er te lang insta (denk aan dagen) log ik op mijn telefoon in met mijn dochters account (andere kleur en zij speelt momenteel niet) en ik gooi vervolgens mezelf eruit. Als ik echt mijn best zou doen haal ik de 50 coins per dag met redelijk gemak. Tegenwoordig richt ik me nu op grofweg 200 coins per week gezien mijn bag en pokespace al over de 3000 zijn en ik geen ruimte te kort kom. Ook gyms waar 6 man in staan met volledige hartjes sla ik over, kost te veel tijd want kost drie hele ronden om leeg te spelen.IntToStr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:20:
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Niet tekort met 3000 pokespace? ik heb 6150 en over het algemeen niet meer dan 500-600 ruimte als ik alles recent gevangen uitzoek, als ik alles volledig uit zou zoeken heb ik waarschijnlijk wel meer dan 1000 ruimte maar 3000 is gemiddeld 5 van elke pokemon soort, met alle event pokemon/unown//shinies/shadow/etc kom ik dan echt wel te kort. Waarschijnlijk ook wel mijn eigen schuld dat ik overal mannetje/vrouwtje van bewaar, legendaries/mythics bewaar ik er ook 4/5 per soort van en alles wat 100% is zoiezo bewaar. Ik speel ook al wel sinds het begin en heb 0 euro aan bag space uitgegeven tot nog toe(raid niet zoveel dus heb daar geen muntjes voor nodig) maar als de muntjes nog minder snel zouden gaan zou ik wel bag space gekocht hebben denk ik.bakbakbak schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:42:
[...]
Herkenbaar hoor, ik weet natuurlijk niet je gym dichtheid, bij mij in de buurt ken ik de gyms inmiddels die ongeveer ieder uur wisselen en de gyms die 2 dagen achter elkaar 1 kleur kunnen zijn. Gyms waarbij mensen vanuit huis bijkunnen zitten vaak dezelfde accounts in. Ik probeer de gyms te pakken die niet zo veel wisselen, als ik er te lang insta (denk aan dagen) log ik op mijn telefoon in met mijn dochters account (andere kleur en zij speelt momenteel niet) en ik gooi vervolgens mezelf eruit. Als ik echt mijn best zou doen haal ik de 50 coins per dag met redelijk gemak. Tegenwoordig richt ik me nu op grofweg 200 coins per week gezien mijn bag en pokespace al over de 3000 zijn en ik geen ruimte te kort kom. Ook gyms waar 6 man in staan met volledige hartjes sla ik over, kost te veel tijd want kost drie hele ronden om leeg te spelen.
chatten kan hopelijk straks met campfire maar zeker weten doe ik het niet. Misschien dat iemand met early access dat aan kan gevenmilotic schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:49:
je moet nu ziezo 100x pvp doen voor de challenge, en tja wil toch weer zo snel mogelijk de 3000 punten aantikken voor me domme pikachu libre
ben benieuwd zou me wel 5 miljoen aan xp extra opleveren, niet dat ik zo perse hoe te levelen hoor dat boeit me geen ruk, schijnt dat ze al werken aan tot level 60. TJA echt alles voor de poen daar bij niantic
klopt kan inderdaad.skassie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:19:
[...]
chatten kan hopelijk straks met campfire maar zeker weten doe ik het niet. Misschien dat iemand met early access dat aan kan geven
+ ik zie dat ik mensen kan uitnodigen voor campfire
pfff lvl 60 dat gaat dan weer een beste grind worden.milotic schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:21:
ben benieuwd zou me wel 5 miljoen aan xp extra opleveren, niet dat ik zo perse hoe te levelen hoor dat boeit me geen ruk, schijnt dat ze al werken aan tot level 60. TJA echt alles voor de poen daar bij niantic
-lvl 52 make sure you have 10.000 bag spaces
-lvl53 catch 100 shinny Mewtwo in a month
-lvl54 lvl a new account to lvl40
etc
etc etc
hahahah
Ik wil het wel proberen dus als je een invite over hebtRuudox schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:23:
[...]
klopt kan inderdaad.
+ ik zie dat ik mensen kan uitnodigen voor campfire
zeker moeten we even vrienden worden op pkmngo ( ik sta wel in de lijst)skassie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:24:
[...]
Ik wil het wel proberen dus als je een invite over hebt
ja en natuurlijk alle ouwe troep weer terug heb nu mewtwo lugia diagla iedergeval leven 50 en die hond ook bijna togekiss ook 50 en metagross ook dus zit voor pvp wel ff okay
denk zon 500 mons maxed out met dubbel moveset ben er wel beetje klaar mee onderhand, maar heb geen go pro meer dus speel niet echt meer doe enkel nog af en toe wat raids via pokeraid omdat ze hier in het dorp alleen met eigen kleuren raiden en dan kinderachtig ruzie maken.\
meerdere vechtpartijen gezien omtrent pogo
denk zon 500 mons maxed out met dubbel moveset ben er wel beetje klaar mee onderhand, maar heb geen go pro meer dus speel niet echt meer doe enkel nog af en toe wat raids via pokeraid omdat ze hier in het dorp alleen met eigen kleuren raiden en dan kinderachtig ruzie maken.\
meerdere vechtpartijen gezien omtrent pogo
can we do same?Ruudox schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:25:
[...]
zeker moeten we even vrienden worden op pkmngo ( ik sta wel in de lijst)
super. Heb je ook PB gestuurdRuudox schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:25:
[...]
zeker moeten we even vrienden worden op pkmngo ( ik sta wel in de lijst)
kon je niet vinden in de lijst...
[ Voor 7% gewijzigd door skassie op 09-09-2022 16:51 ]
Bij ons is het juist geel en rood, je kan team wisselen als je voldoende coins hebt en kan 1x per jaar, kan ook zijn dat de aanvallen minder worden zodra de tegenpartij de golden badge gym heeft.IntToStr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:20:
Je moet ze ook verspreid in de wijk zetten, ik zorg altijd voor 3 gym,s waar ik in sta en ook bij mij gebeurd het dat ik ineens na 10 minuten eruit gekicked wordt, als ik daar nog geen golden gym badge heb sla ik ze er net zo hard weer uit en dan begrijpen ze de hint en veelal kunnen ze je dan wel langer erin laten.
Ze kunnen maar 10 golden berry,s gebruiken per trainer als je ze aanvalt, en dan 1 voor 1 eruit tikken.
Vaak stopt het dan ook wel en begrijpen ze dat er niet mee te zollen valt.
[ Voor 15% gewijzigd door mr_evil08 op 09-09-2022 17:02 ]
Inmiddels van Ruudox een invite gehad voor campfire waarvoor dank
Ik kan nu ook weer mensen toevoegen. Ideaal voor de Xp etc
Dus wie er ook een invite wil stuur DM. Heb er 3
DM sent!skassie schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:40:
DM sentskassie schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:40:
Helemaal gemist...
Stuur ff een bericht via whatsapp als je wil, nummer had ik in de PM gezet.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
ook dm gestuurd, moest het al voltooid zijn, zal ik bij iemand anders gaan horen :-)skassie schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:40:
Ik heb dit weekend de opdracht '' Use 200 supereffective Charged Attacks '' gehaald door tegen Candela te vechten met een Whiscash in de training bij de League, dit ging op deze manier best snel en simpel. Ik moet nu alleen nog 9 Miljoen XP zien te verdienen, dit zal nog een hele opgave gaan worden haha
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 12-09-2022 08:55 ]
Als je 9 miljoen al veel vind hahaG_Dragon schreef op maandag 12 september 2022 @ 08:45:
Ik heb dit weekend de opdracht '' Use 200 supereffective Charged Attacks '' gehaald door tegen Candela te vechten met een Whiscash in de training bij de League, dit ging op deze manier best snel en simpel. Ik moet nu alleen nog 9 Miljoen XP zien te verdienen, dit zal nog een hele opgave gaan worden haha
Ik denk dat het komt omdat ik èn pas 1,5 jaar speel èn behoorlijk weinig van sommige pokemon bewaar. Ik kijk ook niet naar mannetje / vrouwtje (tenzij relevant voor evolven) en pokemon die er niet toe doen bewaar ik alleen de besten of evt. pvp relevant, en dan nog vind ik dat ik te veel bewaar. Als ik twijfel importeer ik alles van een soort in Pokegenie en kijk welke ik wil houden, de rest gaat weg. Maja, misschien ben ik te rigoreus, mooie is dat wat weg is, ik ook nooit meer zal missenprotoss warrior schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:14:
[...]
Niet tekort met 3000 pokespace? ik heb 6150 en over het algemeen niet meer dan 500-600 ruimte als ik alles recent gevangen uitzoek, als ik alles volledig uit zou zoeken heb ik waarschijnlijk wel meer dan 1000 ruimte maar 3000 is gemiddeld 5 van elke pokemon soort, met alle event pokemon/unown//shinies/shadow/etc kom ik dan echt wel te kort. Waarschijnlijk ook wel mijn eigen schuld dat ik overal mannetje/vrouwtje van bewaar, legendaries/mythics bewaar ik er ook 4/5 per soort van en alles wat 100% is zoiezo bewaar. Ik speel ook al wel sinds het begin en heb 0 euro aan bag space uitgegeven tot nog toe(raid niet zoveel dus heb daar geen muntjes voor nodig) maar als de muntjes nog minder snel zouden gaan zou ik wel bag space gekocht hebben denk ik.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Mijn 300 pokemon ruimte begint nu echt een beetje een ding te worden
Het spel is gratis natuurlijk, maar moet zeggen dat dit aspect je bijna verplicht tot aankopen in de shop met max 50 coins per dag tenzij je bijna elke dag op pad gaat om je pokemons te stallen.
Kreeg je "vroeger" meer coins per dag/week?
Ook qua items blijft het elke keer spullen weggooien en uitzoeken. Anders kan ik mijn gifts niet openen
Het spel is gratis natuurlijk, maar moet zeggen dat dit aspect je bijna verplicht tot aankopen in de shop met max 50 coins per dag tenzij je bijna elke dag op pad gaat om je pokemons te stallen.
Ook qua items blijft het elke keer spullen weggooien en uitzoeken. Anders kan ik mijn gifts niet openen
Is toch kleine moeite, ga je niet naar het werk/winkel whatever en zit je de hele week thuis dan ?IntToStr schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:59:
Mijn 300 pokemon ruimte begint nu echt een beetje een ding te worden![]()
Onderweg naar mijn werk kom ik een paar tegen en stop dan even kort om ze erin te zetten en opzich maakt het niet uit wat je erin zet, als de vijand het op die gym heeft gemunt ga je er toch wel uit dus ik zet er altijd trash in wat ik kortgeleden gevangen heb, als ze terug komen gooi ik ze weg.
In mijn geval zit ik thuis tussen 2 gyms in en hoef ik maar 10 meter ongeveer te lopen om ze te plaatsen, sowieso minstens 1x per dag 1 pokemon vangen want daarmee krijg je aardig wat stardust die zeer welkom is.
Eieren hatchen etc ben ik ook allang mee gestopt, net als die special opdrachten uitvoeren doe ik ze niet allemaal meer, mbt eieren ze komen maar uit wanneer de tijd rijp is.
Vroeger was het 100 coins maar daardoor waren gym,s ook actiever en liep je meer kans om weinig te krijgen of je moest actief gaan verdedigen.
Storage moet je sowieso uitbreiden en ja dat gaat langzaam, als het allemaal te gemakkelijk gaat heb je geen doel meer in het spel en wordt het snel saai.
Spel is ontworpen om actief te zijn en niet op je kont zitten.
Wat ik van velen begrijp is dat het spel veel makkelijker is geworden en je sneller progressie maakt dan vroeger, je bent al snel lvl 30.
[ Voor 53% gewijzigd door mr_evil08 op 12-09-2022 20:49 ]
50 coins per dag betekend dat je 2 bag upgrades kan halen iedere 8 dagen als je actief bent, ik zou zeker als je net begint nergens anders muntjes aan uitgeven gezien je vrijwel alles wel krijgt van level ups of van de events. Totdat het nieuwe gym systeem uitgerold werd kreeg je 100 muntjes per dag en als je wat gyms had die niet zo vaak aangevallen werden haalde je dat makkelijk dus dat zorgde er wel voor dat het iets makkelijker was maar het betekende, voor mij in ieder geval, dat je ook muntjes makkelijker uitgaf.IntToStr schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:59:
Mijn 300 pokemon ruimte begint nu echt een beetje een ding te worden![]()
Ik zoek nog een berg actieve vriendjes om XP te verdienen om toch wat sneller bij Level 50 te komen
Dus graag toevoegen
Code is 6140 2314 6360
Dus graag toevoegen
Code is 6140 2314 6360
Ik krijg een invalid trainer code meldingC_V_S schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:33:
Ik zoek nog een berg actieve vriendjes om XP te verdienen om toch wat sneller bij Level 50 te komen
Dus graag toevoegen
Code is 6140 2314 6360
Mocht je mij willen uitnodigen:
0432 2349 1731
Hoe ben je die celesteela raid tegen gekomen? Staan momenteel op poke genie zo'n 114k mensen voor in de queueIndicatie schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:04:
Net een Celesteela en een Kartana raid gedaan. Wat een bizar verschil in catch circle.
Kartana is echt onmogelijk excellent op te gooien....
PS4 PSN: Dazzler2120
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
/f/image/RHGEvzu92WFNCQXayOsoAiBL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/znuraOF2wVHJ21usnKjZRojd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y7D4ouIrYA6O8O5QxsB1qne9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ktzar6KVLvWRxZapCEwHpH8w.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BRZeacOQMYxq3DBRa3CRL3N9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7W2tyriYZ6LpHmg3tg933oiZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hw88zs8MBTN38uOlhCCj2agO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EqRGafg3wf63wLpuNR8D5SPM.jpg?f=fotoalbum_large)