Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14
Tja... ik had altijd pech met shiny legendaries, maar van Rayquaza heb ik er 5 op één account. Eentje al geruild voor een shiny Kyogre (dat was die lucky trade van de week), want die was me tot nu toe ontlopen. De volgende shiny Rayquaza hoop ik toch te lucky traden voor een andere shiny Rayquaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog maar 3 lucky Friends gehad helaas. En shiny rayquaza wilt ook nog niet echt. 0 uit 35 raids;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:51:
Heb nog maar 3 lucky Friends gehad helaas. En shiny rayquaza wilt ook nog niet echt. 0 uit 35 raids;(
Oef, dat is pijnlijk... Ik had mn eerste pas rondom de 25ste, maar daarna ging het hard; 5 uit ongeveer 60 pogingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:23
Gravediggerxx schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:19:
[...]

Dat lijkt me echt niet nuttig. Voor de exp kan je online een eindeloze voorraad nieuwe codes vinden.
Mensen uit je buurt of die je kent kan je veel beter gebruiken om lucky trades te maken dus moet je daar zeker vriend mee blijven.
Die eindeloze voorraad aan nieuwe vrienden blijken ineens geen cadeaus meer te openen, inactief te worden of je alleen toegevoegd te hebben voor een quest. Uiteraard zijn er uitzonderingen op de regel.

Daarnaast raid je meestal met het zelfde groepje, voor de damage bonus hoef je dus niet iedereen uit de stad als vriend te hebben. Het ontvrienden en weer opnieuw toevoegen kan dus zeker interessant zijn vanuit XP perspectief. Je kunt gemakkelijk het contact leggen en level ups afstemmen.

Vanuit het Lucky perspectief ben ik het met je eens dat het niet handig is, maar ik sprak ook vanuit een ander perspectief.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Luuksche schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:11:
[...]

Die eindeloze voorraad aan nieuwe vrienden blijken ineens geen cadeaus meer te openen, inactief te worden of je alleen toegevoegd te hebben voor een quest. Uiteraard zijn er uitzonderingen op de regel.

Daarnaast raid je meestal met het zelfde groepje, voor de damage bonus hoef je dus niet iedereen uit de stad als vriend te hebben. Het ontvrienden en weer opnieuw toevoegen kan dus zeker interessant zijn vanuit XP perspectief. Je kunt gemakkelijk het contact leggen en level ups afstemmen.

Vanuit het Lucky perspectief ben ik het met je eens dat het niet handig is, maar ik sprak ook vanuit een ander perspectief.
Met de actieve spelers uit de buurt heb ik hetzelfde probleem dat ze weinig moeite doen voor gifts.
soms door te veel vrienden/ weinig intresse om pakjes te sturen/ en anderen zijn ook gewoon gestopt.

Meestal heb ik meer aan lage level spelers die pas begonnen zijn en wel elke dag moeite doen om pakjes te openen.

Met de codes die ik online krijg voeg ik meestal een hele hoop tegelijk toe en bekijk ik wie bv na 2 waken het minste geopend/gestuurd heeft. Die doe ik dan vroegtijdig weg want die hebben de meeste kans om het niet de 90 interacties vol te houden .

2 interacties per week is voor mij echt een minimum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:23
Gravediggerxx schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:59:
[...]

Met de actieve spelers uit de buurt heb ik hetzelfde probleem dat ze weinig moeite doen voor gifts.
soms door te veel vrienden/ weinig intresse om pakjes te sturen/ en anderen zijn ook gewoon gestopt.

Meestal heb ik meer aan lage level spelers die pas begonnen zijn en wel elke dag moeite doen om pakjes te openen.

Met de codes die ik online krijg voeg ik meestal een hele hoop tegelijk toe en bekijk ik wie bv na 2 waken het minste geopend/gestuurd heeft. Die doe ik dan vroegtijdig weg want die hebben de meeste kans om het niet de 90 interacties vol te houden .

2 interacties per week is voor mij echt een minimum.
Om maar niet te beginnen over de strijd met spelers die op 1 dag van friendship level up blijven staan 8)7.

Ik doe het trouwens op dezelfde manier als jij. Na het toevoegen van een nieuwe (random) speler geef ik hem / haar een nickname met de datum van die dag. Zo houd ik het overzicht wanneer ze toegevoegd zijn en hoe snel de progressie verloopt. Zijn ze een aantal dagen inactief dan krijgen ze een nieuwe nickname en het aantal gevangen Pokémon. Nog geen interactie? Verwijder!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Luuksche schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:33:
[...]

Om maar niet te beginnen over de strijd met spelers die op 1 dag van friendship level up blijven staan 8)7.

Ik doe het trouwens op dezelfde manier als jij. Na het toevoegen van een nieuwe (random) speler geef ik hem / haar een nickname met de datum van die dag. Zo houd ik het overzicht wanneer ze toegevoegd zijn en hoe snel de progressie verloopt. Zijn ze een aantal dagen inactief dan krijgen ze een nieuwe nickname en het aantal gevangen Pokémon. Nog geen interactie? Verwijder!
Dat is wel een goed idee eigenlijk, ga ik ook eens proberen.

En heb ook snel weer wat naar @Gravediggerxx gestuurd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Luuksche schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:33:
Slim! Daar had ik nog niet aan gedacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:11
Barnagma schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:38:
[...]

Slim! Daar had ik nog niet aan gedacht.
Toevoeging daar op is, zet het op amerikaans format zodat je beter kan sorteren.
08-26 = 26 aug

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:08:
[...]

Oef, dat is pijnlijk... Ik had mn eerste pas rondom de 25ste, maar daarna ging het hard; 5 uit ongeveer 60 pogingen.
Tja helaas. Heb nooit zoveel geluk in dit spel haha. Maar dat geeft niet. Blijf alles aantikken en zo veel mogelijk raiden en hopelijk op een dag krijg ik de shiny die ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Tip voor multitaskers met een Samsung telefoon die split screen kan en die pokemon en bv Harry Potter tegelijk willen spelen:

Zoek op xda naar nicelock plus de companion. Download multistar via de companion.

Daarmee kun je iedere app in split screen (proberen te) forceren en beide apps actief houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:14:
Ons dorpje had 2 gyms en 6 stops. Sinds een paar maanden hebben we 2 Ingress spelers bereid gevonden wat portals aan te vragen. Ook is een speler uit ons dorp Ingress gaan doen, en die is ondertussen ook level 10 geworden. Dus...

Nu hebben we 7 gyms en 14 stops. En nog 35 aanvragen lopen :*)
Amper een week verder;

8 gyms, 17 stops.
En nog 40 aanvragen.

_/-\o_

Veel aanvragen hebben weken, zo niet maanden geduurd, maar nu begint het aardig binnen te druppelen. Ook een paar afkeuringen gehad, maar die gaan gewoon opnieuw (omdat ze niet slechter zijn dan reeds goedgekeurde).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Megalodon86 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:48:
[...]

Amper een week verder;

8 gyms, 17 stops.
En nog 40 aanvragen.

_/-\o_

Veel aanvragen hebben weken, zo niet maanden geduurd, maar nu begint het aardig binnen te druppelen. Ook een paar afkeuringen gehad, maar die gaan gewoon opnieuw (omdat ze niet slechter zijn dan reeds goedgekeurde).
Haha heerlijk. Succes met shiny hunten. 8)
Amsterdammer hier, dus ik heb niks te klagen. :+

[ Voor 5% gewijzigd door FreqAmsterdam op 27-08-2019 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
[...]

Amper een week verder;

8 gyms, 17 stops.
En nog 40 aanvragen.

_/-\o_

Langzaam kom je er wel!

Afkeuring kan ook te maken hebben met dat ze te dicht op elkaar staan (in ieder geval in PoGo.heb ik me laten vertellen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Barnagma schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:13:

Langzaam kom je er wel!

Afkeuring kan ook te maken hebben met dat ze te dicht op elkaar staan (in ieder geval in PoGo.heb ik me laten vertellen).
Zoals gezegd, komen we van 2 gyms en 6 stops, dus dit is al een groot feest. En het zijn ook allemaal portals in Ingress natuurlijk, dus kan ik ook eens werk maken van L10 worden. Ben bijna L9.

We hebben met aanvragen rekening gehouden met de intel.ingress.com en de S2 cells. Dus dat was het niet. Tenzij het idd een dubbele aanvraag was, maar dat lijkt me wel erg toevallig.

[ Voor 54% gewijzigd door Megalodon86 op 27-08-2019 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:59

hneel

denkt er het zijne van

Ik denk dat bij mij in het dorp ook ruim meer dan de helft in eerste instantie afgekeurd is geweest. Gewoon opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:53
edit: dank allemaal!

[ Voor 91% gewijzigd door Silversin op 29-08-2019 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
[...]

Amper een week verder;

8 gyms, 17 stops.
En nog 40 aanvragen.

_/-\o_

Je moet niet vergelijken met wat er al is.
Veel portals zijn al jaren aanwezig en waren ten tijde van het aanvragen misschien goed genoeg om aan de criteria te voldoen, maar tegenwoordig niet meer.
Bij ons is laatst om diezelfde reden een portal (en dus Gym in PoGo) verdwenen: het was een stuk kunst op privégrond. Het stond er al jaren, net als de portal, maar iemand (we vermoeden een Ingress speler) heeft hem verwijderd. We - onze community - houden ons hart vast, omdat er zo nog wel een aantal portals niet (meer) aan de portal-criteria voldoen.
hneel schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:15:
Ik denk dat bij mij in het dorp ook ruim meer dan de helft in eerste instantie afgekeurd is geweest. Gewoon opnieuw proberen.
Zie bovenstaande. :)

Zie ook de linkjes in de Q&A in de OP. :)
Barnagma schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:13:
[...]

Langzaam kom je er wel!

In Ingress is dat irrelevant, maar inderdaad: als er te weinig afstand tussen zit, zal de portal niet in PoGo verschijnen. Volgens mij gaat het om een meter of 50. Niet hemelsbreed 50 meter, maar de afstand tussen de middelpunten van de twee S2-cellen waar de portals in liggen.

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
[b]TheTinusNL schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:49:
In Ingress is dat irrelevant, maar inderdaad: als er te weinig afstand tussen zit, zal de portal niet in PoGo verschijnen. Volgens mij gaat het om een meter of 50. Niet hemelsbreed 50 meter, maar de afstand tussen de middelpunten van de twee S2-cellen waar de portals in liggen.
Op meerdere lokaties hebben wij gyms/stopjes om echt wel minder dan 50 meter van elkaar. Is dat dan alleen bij nieuwe stopjes die ge submit worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Barnagma schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:57:
[...]

Op meerdere lokaties hebben wij gyms/stopjes om echt wel minder dan 50 meter van elkaar. Is dat dan alleen bij nieuwe stopjes die ge submit worden?
1. Soms wijken de stops af van de huidige regels, dat zijn dan hele oude stops.
2. Soms zitten ze tegen elkaar aan, omdat de een bijv. helemaal links in de cell zit, en de ander helemaal rechts. Toch 2 cellen, dus dat mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het hele reviewen van portals is tegenwoordig niet zonder problemen. Je krijgt altijd weer gedoe met mensen die het systeem gaan manipuleren/misbruiken. Lees hier maar een beetje:

https://community.ingress.com/en/categories/opr

OPR staat overigens voor Operation Portal Recon en is de naam die is gegeven aan het systeem waarbij Ingress spelers de portalsubmits zelf zijn gaan beoordelen omdat de capaciteit bij Niantic véél te beperkt was geworden om de vele miljoenen portalsubmits aan te kunnen en er een gigantische achterstand was ontstaan, die zelfs tot een tijdelijke stop op het submitten van nieuwe portals heeft geleid, tot men dit OPR systeem had opgezet en de achterstand daarmee was weggewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
dragon2 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:30:
Tip voor multitaskers met een Samsung telefoon die split screen kan en die pokemon en bv Harry Potter tegelijk willen spelen:

Zoek op xda naar nicelock plus de companion. Download multistar via de companion.

Daarmee kun je iedere app in split screen (proberen te) forceren en beide apps actief houden.
Is dit er ook voor niet-Samsung telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
TerrorSource schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:55:
[...]

Split-screen is in principe een functie van Android, niet alleen van Samsung toestellen.

https://www.quora.com/Whi...iple-windows-split-screen

Fabrikanten of hulp-apps kunnen wel extra functionaliteit toevoegen om apps die het niet 'native' ondersteunen toch in windowed mode te forceren.

Op het Motorola toestel waarop ik WU speel kan ik met Android 8 zowel PoGo als WU tegelijk in split-screen draaien zonder functionaliteit toe te voegen die niet al op het toestel aanwezig was.

Ik krijg wel elke keer de Toast waarschuwing: "App may not work with split-screen". Een spell-trace valt ook half buiten beeld dus ik moet WU full-screen maken om een spell te kunnen uitvoeren. In PoGo kan ik wel gewoon een bal gooien en een beest vangen in split-screen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
@CaptJackSparrow elke Android telefoon kan in principe split-screen games draaien, maar het probleem is dat er vaak maar 1 van de 2 actief is. Daarom kun je bijvoorbeeld niet YouTube en Chrome tegelijk draaien, waarbij je terwijl je door Chrome scrollt op het andere scherm een video bekijkt. De video staat dan vast.
Wat @dragon2 zei lost dat probleem op voor Samsung telefoons: beide schermen worden actief. Dat kan volgens mij alleen op S8 en nieuwer, omdat het Android 8.1 nodig heeft en de laatste keer dat ik keek (maart ofzo) was dat er nog niet voor de S7 en ouder.
Zelf gebruik ik het al maanden, maar het lijkt nu op een opkomst. Ik was maandenlang de enige die op twee accounts speelde op één telefoon, maar tegenwoordig zijn er een stuk meer. Dat is soms net een redding met raids. Er zijn er zelfs die overwegen een S8/S9/S10 te kopen, speciaal voor Samsung Multistar. Hoe langer en/of groter de telefoon, hoe beter. Ik merk dat het op mijn S9+ toch nog steeds klein is. :P

@Barnagma zoals ik eerder al zei: het gaat niet om de hemelsbrede afstand tussen twee plekken.
Het kan best zijn dat de twee praktisch bijna op elkaar liggen, maar omdat met het midden van de S2 cellen wordt gerekend, kan de "game-afstand" alsnog als 50 meter (of welk ander getal dan ook) of meer worden beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Nee, ik bedoelde op de door mij aangevraagde portals. Dat is allemaal in het afgelopen anderhalf jaar gebeurd, dus met opr.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/57550846

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:55
TerrorSource schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:55:
[...]

Op de Xiaomi miui telefoons kan het standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 16:04
Ik zoek voor die quest van Jirachi ook nog 3 nieuwe vrienden, speel nog actief dus gifts uitwisselen is geen probleem :)

EDIT:
Thanks voor de verzoeken!

[ Voor 16% gewijzigd door aDutchCow op 29-08-2019 09:10 ]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
hneel schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:39:
Nee, ik bedoelde op de door mij aangevraagde portals. Dat is allemaal in het afgelopen anderhalf jaar gebeurd, dus met opr.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/57550846
Als ze in eerste instantie geweigerd worden, is daar een reden voor. Als je ze dan bij een tweede poging wel goedgekeurd krijgt, heb je mazzel met de OPR-reviewer(s). :P
In een jaar tijd bijna 10 keer zo veel portals is super netjes!
Wij zijn van ~25 portals naar een verdubbeling gegaan en vergeleken met toen (of het toeval is weet ik niet) is de groep actieve spelers flink omhoog gegaan. In mei 2018 aangevraagd en met Kerst kwamen ze door, dus het duurde helaas wel een maand of 7. Begin 2019 ook weer een flink aantal aangevraagd, die kwamen toen al binnen een paar weken uit de OPR. Rond februari-maart weer een rondje gedaan, maar die verwacht ik een stuk later omdat er (als ik het mij goed herinner) een enorme overvloed is ontstaan sindsdien. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001

gwystyl

Beugeltje dan maar?

TheTinusNL schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:29:

Zelf gebruik ik het al maanden, maar het lijkt nu op een opkomst. Ik was maandenlang de enige die op twee accounts speelde op één telefoon, maar tegenwoordig zijn er een stuk meer. Dat is soms net een redding met raids. Er zijn er zelfs die overwegen een S8/S9/S10 te kopen, speciaal voor Samsung Multistar. Hoe langer en/of groter de telefoon, hoe beter. Ik merk dat het op mijn S9+ toch nog steeds klein is. :P
Hoe speel je met twee accounts op één telefoon dan? Ik heb een S8, maar die heeft geen multi-account voor Pokémon volgens mij. Ik dacht dat dat alleen voor whatsapp en vergelijkbare chat-apps was.
Ik ben ook benieuwd of mijn S8 het überhaupt gaat trekken. Die loopt nu al vaak genoeg vast als ik Pokémon aan het spelen ben, al durf ik niet met zekerheid te zeggen of het aan PoGo ligt of aan Calcy IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
gwystyl schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:53:
[...]

Hoe speel je met twee accounts op één telefoon dan? Ik heb een S8, maar die heeft geen multi-account voor Pokémon volgens mij. Ik dacht dat dat alleen voor whatsapp en vergelijkbare chat-apps was.
Ik ben ook benieuwd of mijn S8 het überhaupt gaat trekken. Die loopt nu al vaak genoeg vast als ik Pokémon aan het spelen ben, al durf ik niet met zekerheid te zeggen of het aan PoGo ligt of aan Calcy IV.
Uit de play store 1 APK en de andere uit de galaxy store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
dragon2 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:30:

Ik kan wel splitscreenen op S10, maar er is er maar één actief per keer. Beschrijf je hier hoe je dan kunt omzeilen? Ik ben totaal niet bekend met downloaden en installeren op een telefoon, dacht dat het allemaal dichtgetimmerd zat? Kan je er wat meer over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:38:
[...]

Ik kan wel splitscreenen op S10, maar er is er maar één actief per keer. Beschrijf je hier hoe je dan kunt omzeilen? Ik ben totaal niet bekend met downloaden en installeren op een telefoon, dacht dat het allemaal dichtgetimmerd zat? Kan je er wat meer over zeggen?
Ehm, in dat geval, blijf je wellicht beter bij xda weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

wimpie007 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:28:
[...]

Uit de play store 1 APK en de andere uit de galaxy store
Ah ik wist niet dat die naast elkaar konden draaien. Ik heb het nu voor elkaar gekregen via een andere tip: combinatie van Veilige map en Multistar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
gwystyl schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

Ah ik wist niet dat die naast elkaar konden draaien. Ik heb het nu voor elkaar gekregen via een andere tip: combinatie van Veilige map en Multistar.
Er is ook zoiets als "Island", die creert een werkprofiel op het toestel en vanuit daar zijn dan de apps een 2de keer te downloaden/installeren/gebruiken.

Split-screen lijkt mij alleen handiger omdat je dan 2 accounts tegelijkertijd op hetzelfde toestel actief kan gebruiken. Dat kan met de werkprofiel apps niet, dan draait er 1 op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

TerrorSource schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:47:
[...]

Er is ook zoiets als "Island", die creert een werkprofiel op het toestel en vanuit daar zijn dan de apps een 2de keer te downloaden/installeren/gebruiken.

Split-screen lijkt mij alleen handiger omdat je dan 2 accounts tegelijkertijd op hetzelfde toestel actief kan gebruiken. Dat kan met de werkprofiel apps niet, dan draait er 1 op de achtergrond.
Veilige map (standaard op verschillende Samsung toestellen, iig de S serie) doet dat ook. Multistar zorgt er dan voor dat je kan forceren dat die twee screens ook beide actief blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
https://www.sammobile.com...able-good-lock-2018-apps/

Dit is de manier die ik heb gebruikt, al is er tegenwoordig volgens mij (naar verhalen uiten onze community) een makkelijkere manier.

@gwystyl mijn S9+ trekt split screen uitstekend...... tenzij het buiten warm is, zoals de afgelopen dagen. :+
De accu gaat er wel flink van achteruit, maar qua performance heb ik normaliter niets te klagen. Het is vergelijkbaar met normaal PoGo spelen met 1 account (wat ook al niet best is, dat terzijde). Denk dat een S8 het ook wel kan trekken.

@Megalodon86 wat dragon2 zei ;)

[ Voor 3% gewijzigd door TheTinusNL op 28-08-2019 16:20 ]

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:07

LazySod

Scumbag with a mission

Even een heads-up voor CiskeDeKat. Als je nog een lucky egg over hebt, voor de best friend bonus, ik ga je gift om 19:00 open maken

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• Megalodon86
dragon2 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:40:
[...]

Ehm, in dat geval, blijf je wellicht beter bij xda weg...
Een keer moet de eerste keer zijn toch? Toch gedaan, volgens mij best gelukt, keihard splitscreenen!!

Las achteraf dat je ook een VPN naar USA, CA of Zuid Korea kan maken, en hem dan gewoon installeren via de Playstore, dat was wellicht handiger geweest.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Hallo! Ik speel sinds kort na een lange pauze weer Pokemon Go. Nu heb ik de introductie van shiny's helemaal gemist, heeft het behalve een verschil in uiterlijk nog meer voordelen? Ik heb een 222CP (laag IV) shiny Wailmer, twijfel of ik deze moet gaan evolven naar een Wailord of toch voor m'n 1000+CP (hoog IV) Wailmer moet gaan.. Ik heb nog geen Wailord in m'n pokedex. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Arazogia

Shiny's zijn inderdaad alleen leuk om te hebben, voegen in die zin niets toe behalve het uiterlijk. Het is natuurlijk wel gewoon leuk om deze ook allemaal te verzamelen!

Er is nu een Water Festival event gaande waar je nog wat extra Wailmer candy mee kan krijgen, heel handig als je ze beide wil evolueren.

Wailord heeft niet echt een waarde in het spel. Is een gemiddelde gymdefender aangezien hij veel HP heeft, maar ook weaknesses die veel mensen hebben (grass en electric). Ik gebruik hem nooit, gewoon leuk om te hebben :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arazogia
Ok thx! Goed om te weten dat het verder geen verschil maakt.

Het waterfestival had ik inderdaad door, daardoor ga ik nu ook richting de 350 Wailmer candy's. Normaal vind ik niet zoveel waterpokemon in het dorp waar ik woon, dus zonder het festival had ik over een jaar pas een Wailord :X

Maar dat laatste maakt dus m'n keuze wel lastig, ga ik voor een mooi kleurtje of een hoge CP. Als hij verder weinig waarde in het spel heeft denk dat ik maar voor het kleurtje ga. Ik zie hier weinig Wailord's in gyms dus dan is een paarse sowieso een mooi pronkstuk voor de gyms :)

• Gravediggerxx
Zoals MusicMaikel al zei is die niet relevant dus maakt het niet uit.
Het kan ook interessant zijn om hem voorlopig niet te evolueren en te wachten tot je 800 candy hebt.
Gewoon voo rhet geval dat je er ooit 1 moet evolueren voor een quest.
Of je wacht om de pokedex entry exp dubbel te krijgen wanneer je een lucky egg aanzet bijvoorbeeld bij een best friend.

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:45
Ik zoek nog wat vrienden, mag ik dat hier vragen?

879311810661

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• makooy
Iemand die "BrtThn" kent of is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik wil ook graag wat exxtra friends... 388838004123 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De breakthrough reward van september en oktober is bekend en er zit in: *trommelgeroffel* Eevee met bloemetjes 8)7 8)7 8)7 wat een grap is dit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:18:
De breakthrough reward van september en oktober is bekend en er zit in: *trommelgeroffel* Eevee met bloemetjes 8)7 8)7 8)7 wat een grap is dit. :(
Geweldig...de legendaries zijn op ofzo?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ferdo schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:49:
[...]

Geweldig...de legendaries zijn op ofzo?
Enkel leuk bij 100% shiny wat moet ik er anders mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
C_V_S schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 18:33:
[...]

Enkel leuk bij 100% shiny wat moet ik er anders mee?
Evoluties met bloemetjes maken natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een legendary is heel wat moeilijker te krijgen dan een eevee. Loop op een goede middag een rondje en je hebt een storage ermee vol. Of die nou een bloemetje heeft of niet, slaat nergens op, niantic slaat hier de plank behoorlijk mee mis. Dit gaan ze heel goed merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zou het misschien een indicatie kunnen zijn dat er weer nieuwe Eevee evoluties geïntroduceerd gaan worden? Ik weet niet welke er evt. verder nog bestaan in de originele spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Pfff 2 maand Eevee met een bloemetje.. en een kans op shiny. Ik heb behalve een shiny Lugia nog geen enkele Legendary shiny..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:00:
[...]

Evoluties met bloemetjes maken natuurlijk. :P
Die heb ik allemaal al buiten de shinys natuurlijk. Maar met de beperkte kansen van het aantal breaktrough die je maar kan doen is die kans zo klein dat ik persoonlijk vind dat je zo een zeldzame shiny niet verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:45:
Zou het misschien een indicatie kunnen zijn dat er weer nieuwe Eevee evoluties geïntroduceerd gaan worden? Ik weet niet welke er evt. verder nog bestaan in de originele spellen.
De enige die nog ontbreekt en daarmee automatisch de eerst volgende is Sylveon in gen 6: een fairy type Eeveelution.

EDIT: enige wat nog zou kunnen is een nieuwe Eeveelution in gen 8: immers is daar nog lang niet alles van bekend. Maar eerlijk gezegd reken ik daar niet op.

[ Voor 16% gewijzigd door Autofan1985 op 02-09-2019 13:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Er zijn 18 types en momenteel zijn de volgende varianten aanwezig:
Eevee (normal),
Flareon (fire),
Vaporeon (water),
Jolteon (electric),
Espeon (psychic),
Umbreon (dark),
Leafeon (grass),
Glaceon (ice),
Sylveon (fairy).

Dan resteren nog: Dragon, Dark, Fighting, Flying, Poison, Ground, Rock, Bug, Ghost en Steel.
Genoeg ruimte dus om een nieuwe Eeveelution te introduceren in de nieuwe generatie.
Als er inderdaad een nieuwe Eeveelution komt, gok ik gezien het materiaal van een Sword / Shield op een Steel-Eeveelution. :+

Zou mij ook niets verbazen als ze zo iets voor de core games introduceren via PoGo, zoals dat ook met Meltan ging.

[ Voor 9% gewijzigd door TheTinusNL op 02-09-2019 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb heel veel gifts en te weinig actieve friends, dus 212790150175 :-)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
TheTinusNL schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:59:
Er zijn 18 types en momenteel zijn de volgende varianten aanwezig:
Eevee (normal),
Flareon (fire),
Vaporeon (water),
Jolteon (electric),
Espeon (psychic),
Umbreon (dark),
Leafeon (grass),
Glaceon (ice),
Sylveon (fairy).

Dan resteren nog: Dragon, Fighting, Flying, Poison, Ground, Rock, Bug, Ghost en Steel.
Genoeg ruimte dus om een nieuwe Eeveelution te introduceren in de nieuwe generatie.
Als er inderdaad een nieuwe Eeveelution komt, gok ik gezien het materiaal van een Sword / Shield op een Steel-Eeveelution. :+

Zou mij ook niets verbazen als ze zo iets voor de core games introduceren via PoGo, zoals dat ook met Meltan ging.
Een leak sprak over 2 nieuwe eeveelutions; ik verwacht dan ook Steel en Rock inderdaad. We gaan het zien. Als het waar is, zullen ze als soort van promotie waarschijnlijk wel alvast in PoGo komen. Of de Galar form beestjes, zoals met Alolan gedaan is. We gaan het zien :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
Megalodon86 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:28:
[...]

Een leak sprak over 2 nieuwe eeveelutions; ik verwacht dan ook Steel en Rock inderdaad. We gaan het zien. Als het waar is, zullen ze als soort van promotie waarschijnlijk wel alvast in PoGo komen. Of de Galar form beestjes, zoals met Alolan gedaan is. We gaan het zien :*)
Alles voor de Galar Weezing :).

Het word ook wel eens tijd voor meer eevelutions. Als we een beetje kijken naar de gereleased Galar pokemon en nieuwe vormen, zou ik m'n geld op poison en/of steel zetten.

Al heb ik liever dragon :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Aangezien het weer sobere tijden beginnen te worden in PoGo (beasts, bloemetjes Eevee :| ), heb ik het topic weer eens een opknapbeurt gegeven. Ditmaal het kaart-aspect van het spel; de integratie met/van Ingress in PoGo en S2 cellen.
Volgens mij heb ik het belangrijkste gedeelte wel behandeld, maar is er iemand met nog meer kennis over deze zaken, die nog wat belangrijkst ziet dat ik gemist heb? Dat zou het topic-gedeelte daarover compleet maken, maar ik ben zelf ook wel geïnteresseerd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
WishmasterNL schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:18:
Stops aanvragen
Bijna alle Pokéstops en Gyms die in Pokémon Go te vinden zijn, zijn in Niantic's andere spel (Ingress) te vinden als portals. Uitzonderingen hierop zijn bijvoorbeeld de gesponsorde plekken zoals Amstelveen een tijdje had. Momenteel is er in Pokémon Go een functie om nieuwe locaties aan te vragen, maar deze functie heeft Nederland nog niet bereikt (september 2019).
Voor het aanvragen van nieuwe locaties moet je dus uitwijken naar Ingress. Om specifiek te zijn: de oude versie van Ingress, die nu onder de naam Scanner Redacted in de PlayStore/AppStore staat. De nieuwe versie van Ingress, genaamd Ingress Prime, heeft nog geen ondersteuning voor het aanvragen van portals. Vanaf level 10 is het mogelijk om portals aan te vragen. Je kunt zelf gaan spelen, of een al bekende Ingress-speler zoeken/vragen in ruil voor iets...... :9B
Scanner Redacted is nog deze maand bruikbaar, daarna zal de ondersteuning definitief stoppen.

Toevoegen van portals is al een tijdje mogelijk in Prime. Sterker nog, momenteel krijgt een level 10+ speler in beide versies 14 aanvragen.

Directe pokéstop submissions zit er wel aan te komen, langzaam maar zeker worden steeds meer Europese landen toegevoegd; Finland, Denemarken, Duitsland, Zweden...

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Vandaag weer een exraid pasje gehad. Maar welke boss zal het zijn? Want Deoxys komt straks naar gewone raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
edit: verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door wortelsoft op 06-09-2019 12:01 . Reden: wrong ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Heb een paar mensen toegevoegd van hier. Dus als je een invite krijgt van "CaptSomebody" that's me :)

Voor andere mensen die me toe willen voegen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Kan nog wel een paar vrienden gebruiken voor wat trainer tasks. :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Verkeerde topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
hneel schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:20:
Vandaag weer een exraid pasje gehad. Maar welke boss zal het zijn? Want Deoxys komt straks naar gewone raids.
Voor zover ik weet nog steeds deoxys. Die gaan er pas uit na die week.

Er is in ieder geval nog geen nieuwe ex-raidboss bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
https://pokemongohub.net/...rything-you-need-to-know/

Belachelijk. Dan moeten ze de helft van de bestaande pokestops verwijderen.

Als je dus naast een speeltuin woont die voor veel meer last zorgt dan een pokestop dan kan ik wel die stop laten verwijderen want is binnen de 40m .

Hetzelfde voor een parkjes inde buurt met 12 stops die in een lus van +- 1 km liggen maar aan de rand van het park met ook wel telkens een huis binnen 40 m dus ook die kunnen allemaal weg? Absurd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Gravediggerxx schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:54:

Als je dus naast een speeltuin woont die voor veel meer last zorgt dan een pokestop dan kan ik wel die stop laten verwijderen want is binnen de 40m .

Hetzelfde voor een parkjes inde buurt met 12 stops die in een lus van +- 1 km liggen maar aan de rand van het park met ook wel telkens een huis binnen 40 m dus ook die kunnen allemaal weg? Absurd...
Er staat expliciet dat het naar aanleiding van een klacht moet zijn. Als er dus geen klachten zijn, is er niks aan de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Wat een chaos met die raids. Sommige duren nu blijkbaar anderhalf uur, anderen maar een uur. En nu zou het ei er als ik het goed had begrepen een kwartier vantevoren moeten staan. Nou, ik nam net een gym over, wilde er een pokemon inzetten., en dat kon dus niet meer. Omdat er net een raid was begonnen. Zonder enige aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 08:44
Ook weer begonnen. 😊

Vangen jullie werkelijk alles? Merk namelijk dat de resources erg hard gaan.

En mocht iemand gifts over hebben!
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09:38
mitch187 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 21:22:
Ook weer begonnen. 😊

Members only:
ik vang alles. items haal ik uit

pokestops en gyms
20 dagelijkse gifts
de wekelijkse afstandsbonus
quests uit pokestops

ik heb veel te veel items en moet ze elke keer weggooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrymy
  • Laatst online: 09-11-2024
Hierbij mijn vriendcode! Ben nog niet echt ver, maar wil graag verder komen.

Als iemand nog tips heeft of in de buurt woont en samen raids wil doen, Pm me maar!!

7841 8637 7345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
mitch187 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 21:22:
Ook weer begonnen. 😊

Members only:
Hangt ervanaf hoeveel stops/gyms je in de omgeving hebt, maar meestal (zeker in het begin) zal stardust hetgeen zijn dat steeds op is. Of candy. Dus ja, als het even kan, alles vangen, dan werk je in ieder geval aan je stardust voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Gravediggerxx schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:54:

Het gaat om prive terrein. Je zou er aanspraak op kunnen maken als jij een fancy fontein oid in je tuin heb staan en ze daar een stop/gym van hebben gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Barnagma op 09-09-2019 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 16:24
Hoezo veranderd een paarse 10 km ei in een paarse 5 km ei als ik deze wil laten uitkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Isane schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 05:48:
Hoezo veranderd een paarse 10 km ei in een paarse 5 km ei als ik deze wil laten uitkomen?
Mr mime heeft ze stiekem omgewisseld.

Nee dit kan helemaal niet dus je hebt gewoon niet goed gekeken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juronymous
  • Laatst online: 29-08 13:55
Half hatch distance is ook deze week actief volgens mij. Dus alle eieren hoef je maar halve afstand voor te lopen, net als afgelopen week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Afgelopen week, deze week en volgende week zijn je incubators dubbel zo actief. Halve afstanden voor eieren :)

Ik hebde afgelopen week een stuk of 30 10kms uitgelopen, 2 unowns, beide had ik al :/
Hopelijk gaat het met de shiny regionals wat beter ... pfff.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ah op die manier! Bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
Kunnen wij in NL met dit nieuwe event alle vier de regionals (Farfetch’d, Kangaskhan, Mr. Mime en Tauros) hatchen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Arazogia schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:55:
Kunnen wij in NL met dit nieuwe event alle vier de regionals (Farfetch’d, Kangaskhan, Mr. Mime en Tauros) hatchen?
Jep ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
Nice! Hopen op Farfetch’d, Kangaskhan en Tauros dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Barnagma schreef op maandag 9 september 2019 @ 10:43:
[...]

Het gaat om prive terrein. Je zou er aanspraak op kunnen maken als jij een fancy fontein oid in je tuin heb staan en ze daar een stop/gym van hebben gemaakt.
Op prive terrein heeft het nooit gemogen. Die stops mochten voordien al normaal niet goedgekeurd worden. Nu gaat het erover dat als je last hebt van een stop binnen de 40 m van je huis dat je die ook kan laten verwijderen.
Door de event moet je maar de helft van de afstand lopen maar het blijft een 10km ei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Net op de valreep toch nog een nieuwe Unown gehached :D
Een 10km ei dat ik gisteren avond nog gespind heb kwam net uit met een L :) Had de hoop al opgegeven, dit was echt de laatste mogelijkheid. Toch 1 van de 2 (voor mij) nieuwe kunnen bemachtigen.

Shiny Regionals lijkt ook een uitdaging te worden. De eerste 4 gifts die ik opende vandaag gaven me geen ei. Met zo'n drop rate schiet het niet op. Inmiddels wel wat meer erbij gekregen gelukkig. 1 7km gehacheld net ... zat een Tyrogue in -O-
Enkel met non shiny regionals en alola in de mix was een shiny regional al een uitdaging als Unown een indicatie was. Als er ineens ook andere crap in 7kms zit kan ik die shinys wel vast opgeven :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:00:
Net op de valreep toch nog een nieuwe Unown gehached :D
Een 10km ei dat ik gisteren avond nog gespind heb kwam net uit met een L :) Had de hoop al opgegeven, dit was echt de laatste mogelijkheid. Toch 1 van de 2 (voor mij) nieuwe kunnen bemachtigen.

Shiny Regionals lijkt ook een uitdaging te worden. De eerste 4 gifts die ik opende vandaag gaven me geen ei. Met zo'n drop rate schiet het niet op. Inmiddels wel wat meer erbij gekregen gelukkig. 1 7km gehacheld net ... zat een Tyrogue in -O-
Enkel met non shiny regionals en alola in de mix was een shiny regional al een uitdaging als Unown een indicatie was. Als er ineens ook andere crap in 7kms zit kan ik die shinys wel vast opgeven :'(
Voor unowns doe ik pas moeite als ze de shiny variant erin stoppen want dan wil je toch weer moeite doen :P

Voor de regionale komen er nadien ook wel nog meer kansen.

De eerste keer dat ze iets vrijgeven benutten ze optimaal fomo en gebruiken dat om zo veel mogelijk coins uit ons zakken te slaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik heb trouwens een pokestop naast de deur en een pokestop op mijn werk _O-
Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gravediggerxx schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:24:
De eerste keer dat ze iets vrijgeven benutten ze optimaal fomo en gebruiken dat om zo veel mogelijk coins uit ons zakken te slaan ;)
Ach, die muntjes rollen ook gratis mijn zakken in, dus dat is niet zo heel boeiend. Punt blijft wel dat ze op een later tijdstip bemachtigen lastiger gaat zijn, zo vaak komen de regionals niet naar een andere regio.
We zien wel hoe het deze week loopt, maar mijn verwachtingen zijn laag.
Heb ook de hele dag geen Deoxys raid inde buurt gezien.

Humankind… be both.

• Barnagma
Ik kan me herinneren dat Deoxys Attack form te soloen was. Is dat nog steeds zo?

• Megalodon86
Barnagma schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:18:
Ik kan me herinneren dat Deoxys Attack form te soloen was. Is dat nog steeds zo?
Met 2 lukt in ieder geval wel. Normal met 3, Speed met 4 en Defense met 5.

• Barnagma
Megalodon86 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:53:
[...]

Met 2 lukt in ieder geval wel. Normal met 3, Speed met 4 en Defense met 5.
Mmmm, ik denk dat ik het gewoon maar eens ga proberen als ik er vanmiddag 1 zie.

• FreqAmsterdam
Attack is vrij eenvoudig te solo'en. Gister met Giratina's (O) gedaan en nog ruim 100 seconden over.

Mr. Mime shiny net in het wild gevangen, dat kan dus ook. :-)

• JustM3
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 20:31
Mijn zus is nog opzoek naar een aantal vrienden. Ze speelt redelijk actief. Haar TK is 5304 9168 5159

• Barnagma
FreqAmsterdam schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:55:
Attack is vrij eenvoudig te solo'en. Gister met Giratina's (O) gedaan en nog ruim 100 seconden over.

Mr. Mime shiny net in het wild gevangen, dat kan dus ook. :-)
Goed om te weten. Moest je rejoinen/reviven?

Ik heb twee teams klaar staan. 4 Tryranytars bite/crunch, Giritina O, en mewtwo met SB en 5 gengars met lick/sb en nog een mewtwo met SB. Tweede team is nog relatief laag in CP (IVs zijn degelijk sowieso met 15 of 14 attack)

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-09 13:44
Gister een Mr. Mime shiny in het wild gevangen. Andere regionals heb ik allemaal al, maar de shiny variant zou toch wel erg leuk zijn... Toch weer aan het twijfelen Niantic nogmaals te sponsoren, want mn adventure box incubators zijn op gegaan aan het unown-event... en gaven me uiteindelijk 1 unown, die ik al had :(

• FreqAmsterdam
Barnagma schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:21:
[...]

Goed om te weten. Moest je rejoinen/reviven?

Ik heb twee teams klaar staan. 4 Tryranytars bite/crunch, Giritina O, en mewtwo met SB en 5 gengars met lick/sb en nog een mewtwo met SB. Tweede team is nog relatief laag in CP (IVs zijn degelijk sowieso met 15 of 14 attack)
Rejoin was nodig, 1 tyranitar maakte het af. 3 level 40 giratina, de andere 3 level 35.

Edit: maar het maakt niet zoveel uit. Met 6 tyranitars lukt het ook makkelijk. Het is niet echt echt een challenge. :)

[ Voor 11% gewijzigd door FreqAmsterdam op 11-09-2019 10:39 ]

• Barnagma
Jammer genoeg heb ik maar 1 Giritina O :-( best "spijt" van dat ik die tijd niet veel heb geraid. Heb er wel 1 lucky kunnen traden.

• Megalodon86
Giratina komt nog wel terug, misschien binnenkort al met Halloween.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:46
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:00:
Shiny Regionals lijkt ook een uitdaging te worden. De eerste 4 gifts die ik opende vandaag gaven me geen ei. Met zo'n drop rate schiet het niet op.
Zojuist 10 cadeautjes geopend. Daarvan 8 uit de VS, 1 uit Guatamala en 1 uit Japan. Score: 1 ei gekregen (uit Japan). :/

Morgen weer een kans. Hopelijk dan ook een ei uit de VS voor een kansje op een shiny Tauros...

• FreqAmsterdam
Haay schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:06:
[...]

Zojuist 10 cadeautjes geopend. Daarvan 8 uit de VS, 1 uit Guatamala en 1 uit Japan. Score: 1 ei gekregen (uit Japan). :/

Morgen weer een kans. Hopelijk dan ook een ei uit de VS voor een kansje op een shiny Tauros...
De regionals kunnen uit 7 KM hatchen. Maakt niet uit waar de gift vandaan komt. Een gift uit NL kan net zo goed een shiny Tauros opleveren als een gift uit de VS gedurende dit event.

• Megalodon86
FreqAmsterdam schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:28:
[...]

De regionals kunnen uit 7 KM hatchen. Maakt niet uit waar de gift vandaan komt. Een gift uit NL kan net zo goed een shiny Tauros opleveren als een gift uit de VS gedurende dit event.
Inderdaad. En als je pech hebt, hatch je Mr Mimes uit 7 km, terwijl we die in EU natuurlijk al in het wild hebben....
Pagina: 1 ... 8 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!