Wel grappig hoe dun de lijn is over wat eerlijk is en wat niet

meerdere accounts per persoon om een raid te kunnen doen solo of met bv 2 man of gyms te bezetten is dik ok maar eventjes naar X spoofen en een raid doen is dik cheaten.
Nuja ik heb altijd clean gespeeld tot legendary pokemon begonnen in 5 star raids en ex gym raids, mijn stad heeft 35.000 inwoners maar 0 ex raid gyms, er is er 1ntje 5km op een zandweg in een aardappel veld bij wijze van spreken maar die gym ga ik niet elke x uur checken om te zien of er een raid is en of er volk is.
Verder heeft mijn stad geen enkele pokgo WhatsApp group en er is altijd 0 mensen aan een 5 of zelfs 3 star raid, lijkt wel een ghost stad buiten op community day dan zie je opeens 25 man op hun telefoon kijken aan de pokestops.
De allereerste keer toen dingen als Moltres en Articuno en Groundon etc uitkwamen heb ik die stuk voor stuk gemist want je zag geen kat in mijn stad aan die raids.
Mij boeit het niet wat mensen van mij denken, mijn enjoyment in het spel is 25.000x omhoog gegaan sinds ik in volle raids zit in bv LA or dergelijke ipv geen kat te zien aan 5 star raids in mijn stad.
En soms kan je leuke events doen, dit weekend nog in Washington gezeten voor het world championship en er was een increased spawn van ancient pokemon + Relicanth tasks, die had ik nog niet.
Anyway ik zit ook nog vaak genoeg irl eggs te hatchen door te wandelen en gyms te bezetten/clearen als ik in het centrum van de stad kom en community day doe, sure daarnaast spoofen is ''cheaten'' maar ik denk hetzelfde over mensen die met 3 accounts spelen in dezelfde kleur en elke gym constant overnemen in je stad ( ja mijn stad heeft dat probleem met Instinct players )
Leven en laten leven zeg ik zo.