Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:47
Heb zelf 3 accounts, allemaal 30+, allemaal andere kleur.
Kan in mijn eentje zo een Rayquaza pakken zonder afhankelijk te zijn van andere.
Kan mijzelf ook zo uit een Gym gooien aan het einde van de dag en andere kleur er in zetten.

Meerendeel van de mensen in mijn regio speelt met meer dan 1 account, er is er zelfs 1 die met 8 accounts speelt...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Wel grappig hoe dun de lijn is over wat eerlijk is en wat niet :P meerdere accounts per persoon om een raid te kunnen doen solo of met bv 2 man of gyms te bezetten is dik ok maar eventjes naar X spoofen en een raid doen is dik cheaten.

Nuja ik heb altijd clean gespeeld tot legendary pokemon begonnen in 5 star raids en ex gym raids, mijn stad heeft 35.000 inwoners maar 0 ex raid gyms, er is er 1ntje 5km op een zandweg in een aardappel veld bij wijze van spreken maar die gym ga ik niet elke x uur checken om te zien of er een raid is en of er volk is.

Verder heeft mijn stad geen enkele pokgo WhatsApp group en er is altijd 0 mensen aan een 5 of zelfs 3 star raid, lijkt wel een ghost stad buiten op community day dan zie je opeens 25 man op hun telefoon kijken aan de pokestops.
De allereerste keer toen dingen als Moltres en Articuno en Groundon etc uitkwamen heb ik die stuk voor stuk gemist want je zag geen kat in mijn stad aan die raids.

Mij boeit het niet wat mensen van mij denken, mijn enjoyment in het spel is 25.000x omhoog gegaan sinds ik in volle raids zit in bv LA or dergelijke ipv geen kat te zien aan 5 star raids in mijn stad.
En soms kan je leuke events doen, dit weekend nog in Washington gezeten voor het world championship en er was een increased spawn van ancient pokemon + Relicanth tasks, die had ik nog niet.

Anyway ik zit ook nog vaak genoeg irl eggs te hatchen door te wandelen en gyms te bezetten/clearen als ik in het centrum van de stad kom en community day doe, sure daarnaast spoofen is ''cheaten'' maar ik denk hetzelfde over mensen die met 3 accounts spelen in dezelfde kleur en elke gym constant overnemen in je stad ( ja mijn stad heeft dat probleem met Instinct players )

Leven en laten leven zeg ik zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Katmi schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 02:11:
Wel grappig hoe dun de lijn is over wat eerlijk is en wat niet :P meerdere accounts per persoon om een raid te kunnen doen solo of met bv 2 man of gyms te bezetten is dik ok maar eventjes naar X spoofen en een raid doen is dik cheaten.
Meerdere accounts hebben is net zo hard cheaten als spoofen. In mijn ogen ben je dan echt een asociale hork. Speel het spel gewoon eerlijk zoals het bedoeld is. Niet genoeg mensen in te raiden ineen stad van 35000 inwoners? Onzin. Zoals je zelf zegt lopen er zat mensen rond op community day. Spreek is iemand aan en maak een (Whatsapp) raidgroep! Grote kans dat er allang 1 bestaat. In dorpje waar ik woon met 5000 inwoners wordt er vaak zat geraid. Met maar 2 gyms, En 7 active spelers.

En heb je geen ex raid gym in dorp? Tja jammer. Dat geeft je echt geen reden om te gaan spoofen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:36
3 Use of the Services
3.1 Cheating
Niantic prohibits cheating, and we constantly take steps to improve our anti-cheat measures. Cheating includes any action that attempts to or actually alters or interferes with the normal behavior or rules of a Service. Cheating includes, but is not limited to, any of the following behavior, on your own behalf or on behalf of others:
  • Accessing Services in an unauthorized manner (including using modified or unofficial third party software);
  • Playing with multiple accounts for the same Service;
  • Sharing accounts;
  • Using any techniques to alter or falsify a device’s location (for example through GPS spoofing); and/or
  • Selling or trading accounts.
https://nianticlabs.com/terms/

Het spelen met meerdere accounts wordt door Niantic wel gewoon als cheaten gezien.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:33
Grappig hoe vaak er hier nog over gediscussieerd wordt.

Er zijn maar heel weinig spelers die nog nooit gecheat hebben, want het gebruik maken van een online kaart is ook cheaten.

Dus voor dat handvol puristen: chapeau!

En voor de rest, speel het spelletje zoals je wil en hou het een beetje leuk voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
FireAge schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:11:
Grappig hoe vaak er hier nog over gediscussieerd wordt.

Er zijn maar heel weinig spelers die nog nooit gecheat hebben, want het gebruik maken van een online kaart is ook cheaten.

Dus voor dat handvol puristen: chapeau!

En voor de rest, speel het spelletje zoals je wil en hou het een beetje leuk voor elkaar.
Dat hangt er vanaf hoe de kaart gemaakt is. Als de kaarten gemaakt zijn met bots die bv exact weergeven welke spawns met welke iv,s er zijn dan is het cheaten.

Maar een kaar zoals de silph road nest map waarbij de spelers zelf de input van info geeft is niet tegen de tos.

Ik heb nog nooit mijn gsm doorgegeven aan een ander om een cd/ex raid te doen die ik miste door bv werk.

Ik snap het echt niet dat sommige mensen een babysit nodig hebben voor hun account als ze eens niet kunnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Zijn die shadow snorlaxes nou echt zo moeilijk? Ik heb net een shadow snorlax gevangen van 501CP met letterlijk 1 HP op m’n dragonite over

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Iemand hier die JaspAR1993 is/kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
OverloadOfRed schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:33:
Zijn die shadow snorlaxes nou echt zo moeilijk? Ik heb net een shadow snorlax gevangen van 501CP met letterlijk 1 HP op m’n dragonite over
Er zijn verschillende sterktes. Er zit er eentje tussen die wel keihard is. Machamp smelt als boter. Ik gebruik dan altijd een maxed dialga, dat werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:06:
[...]

Er zijn verschillende sterktes. Er zit er eentje tussen die wel keihard is. Machamp smelt als boter. Ik gebruik dan altijd een maxed dialga, dat werkt goed.
Probeer eens 2x max Tyra en 1x Max Metagross of andersom.
Ging hier meermaals prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Heb nu twee shadow Snorlax, was geen probleem. Mewtwo en switch naar Tyra met Smackdown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:13
...
Leven en laten leven zeg ik zo.
Goed om te horen dat jij het spelletje hierdoor leuker vindt. Persoonlijk zou ik nooit gaan spoofen. Desalniettemin ben ik wel regelmatig jaloers op de spoofers. “Even naar een nest waar een shiny kan zitten die ik zoek”, “Azelf en Uxie / regionals vangen”.

Ik denk echter wel dat voor mij geen uitdaging voor op de lange termijn zou zijn. Het contact met de mensen, raids en buiten zijn is veel te leuk!

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:56
Luuksche schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:36:
Ik denk echter wel dat voor mij geen uitdaging voor op de lange termijn zou zijn. Het contact met de mensen, raids en buiten zijn is veel te leuk!
Dit. We hadden hier laatst 's avonds een melding van een Gible op de Discord. Acuut jas aan, fiets uit de schuur en peddelen maar :Y . Of je zet je spoofmachine aan... lijkt me veel minder leuk 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Wie wil me toevoegen? :)
6124 6686 2943

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:31
9581 5688 9816

Voor degene die nog friends zoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 15:11
Ik kan ook wel vrienden gebruiken
1734 3538 4721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Nog maar eens op zoek naar vriendjes dan.. *zucht* dit is geen juiste afspiegeling van mijn sociaal leven :P

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

ps .. RobPete89 kan het zijn dat je code niet klopt? Ik krijg er een trainer not found op.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier spelen bijna alle fanatieke spelers met meerdere accounts....vele hebben ook alle regionals zelfs die witte eekhoorn terwijl er toch echt niemand is die in Edmonton of Alaska op vakantie is gegaan :)

Een berg lucky's hebben ze ook en ja ook vaak veel shinies :)

Niet de manier hoe ik het spel wil spelen in mijn ogen redelijk kansloos.

Ex-Raids doen door je telefoon aan iemand mee te geven vind ik ook zoiets sneu....Deoxys Speed heb ik nog niet omdat die telkens doordeweeks is op tijden dat ik werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CatchEmAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:26
xxxx xxxx xxxx (voor nu weer even genoeg)
Ook ik ben nog weer op zoek naar vriendjes

[ Voor 35% gewijzigd door CatchEmAll op 21-08-2019 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:36
@RobPete89 Ik heb het nu meerdere keren geprobeerd maar jouw code werkt niet bij mij (Invalid trainer code. Trainer not found.).

En mijn trainer code:

Trainer code (QR)

Heb erg veel invites gekregen. Ik wil deze best accepteren maar of ik ooit aan giften toekom, kan ik nu niet meer beloven O-)

[ Voor 53% gewijzigd door Sup4rdurt op 21-08-2019 14:18 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
1451 7977 4269 ook ik zoek weer 3 vriendjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecr0wn
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-07 07:26
Ik heb een aantal toegevoegd. Heb ze natuurlijk ook nodig. Groeten van LadyMoonglade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:42
Hier zijn ook wat vriendjes nodig.

Trainer code:
Xxxx xxxx xxxx

Edit: na 20 nieuwe vriendjes is het even voldoende

[ Voor 40% gewijzigd door Extigo op 21-08-2019 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silk-
  • Laatst online: 12-01-2024
Ik heb een aantal mensen toegevoegd. Greetz Silkmander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimBravo64
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 15:29
Ik heb ook een aantal mensen toegevoegd, thanks alvast voor het accepteren van de invites!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Heb een aantal van bovenstaande codes toegevoegd. Nailed93. Alvast bedankt voor het accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecr0wn
Hoe zit her nu met pokestops en gifts?

In mijn woonplaats (Schoonhoven) krijg ik ze met gemak bij het spinnen van de pokestops. Zeker elke 2 spins levert me een gift op. Nu ben ik in Maastricht en heb ik er 10 gedraait en geen gekregen.

Ik werk in een pokestop en die geeft mij er bijna elke spin 1.

Heeft het te maken met het aantal stops met zoveel oppervlakte?

Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
icecr0wn schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:16:
Hoe zit her nu met pokestops en gifts?

In mijn woonplaats (Schoonhoven) krijg ik ze met gemak bij het spinnen van de pokestops. Zeker elke 2 spins levert me een gift op. Nu ben ik in Maastricht en heb ik er 10 gedraait en geen gekregen.

Ik werk in een pokestop en die geeft mij er bijna elke spin 1.

Heeft het te maken met het aantal stops met zoveel oppervlakte?

Iemand enig idee?
De kans op giftsis bij elke stop evenveel.
Gistere was het einde van een ivent waardoor je gegarandeerd uit elke spin een gift kreeg en dat is dus vandaag gedaan dus weer minder gifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecr0wn
Zo'n vermoeden had ik al. Net zoals dat je 20 gifts kon hebben ivm 10.

Dat wordt dan vaker spinnen :)

Thanks voor je antwoors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
RNG is maar raar. Ik klaag niet maar toch ook weer wel :P

Had 9 Shiny Rayquaza uit 42 raids. Nu 11 uit 85 :P

Die laatste 2 kostte me dus evenveel als die 9 ervoor :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37

mijn enjoyment in het spel is 25.000x omhoog gegaan
Ik hoop dat je geband wordt, dan gaat mijn enjoyment 25.000 keer omhoog ;-)
Spoofers verkloten het spel. Maar dat komt omdat de spoofers bij ons ook alle gyms bezetten en ik dan in de regen een gym had overgenomen en dan al na 5 minuten er weer uit gekickt was door imand die lekker bij de kachel zat.

Als je alleen spooft om raids te kunnen doen is dat minder erg maar je mist dan wel het sociale en bragging rights als je een shiny rayquaza vangt ;-) sommige blikken zijn priceless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:25

hneel

denkt er het zijne van

ik kan ook nog wel een paar vriendjes gebruiken:

2442 9376 0782

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20190821_110054_2019-08-21%2010.56.58.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door hneel op 21-08-2019 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:53
ik kan ook nog wel een paar vriendjes gebruiken:

En weer 10 erbij.

[ Voor 20% gewijzigd door ozziestroker1 op 21-08-2019 11:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb maar een paar mensen van hierboven toegevoegd. Zeker met de QR-codes gaat dat erg makkelijk :). Ik heb al teveel vriendjes om veel gifts te sturen, dus ik zet mijn code hier niet neer....

alle stappen en rewards in de Special Research "A Thousand-Year Slumber" (bron: Reddit)
spoiler:
A Thousand-Year Slumber 1/7
[list]
• Catch 25 Pokemon - 1000 XP
• Spin 10 PokeStops or Gyms - Jigglypuff
• Make 3 new Friends - Feebas
• Rewards: 1 Mossy Lure, 1 Glacial Lure and 1 Magnetic Lure
[/list]

A Thousand-Year Slumber 2/7
[list]
• Catch 3 Whismur - x10 Whismur Candy
• Evolve a Feebas - 1500 XP
• Gold Hoenn Badge - 1500 CP
• Rewards: x2000 Stardust, x10 PokeBalls and x3 Incense
[/list]

A Thousand-Year Slumber 3/7
[list]
• Take a Snapshot of Loudred - Snorlax
• Make 3 Great Throws in a Row - 2000 XP
• Earn 3 Candies walking with your Buddy - 2000 XP
• Rewards: 20x Silver PinapBerry, 3x StarPieces and x2000 Stardust
[/list]

A Thousand-Year Slumber 4/7
[list]
• Catch 50 Psychic or Steel Type Pokemon - 2500 XP
• Power up Pokemon 10 times - 2500 XP
• Send 10 Gifts to Friends - 2500 XP
• Rewards: 1 Fast TM, 1 Charge TM and 1 Premium Raid Pass
[/list]

A Thousand-Year Slumber 5/7
[list]
• Battle a Team Leader 3 Times - Kricketune
• Win Against Another Trainer 7 times - 3000 XP
• Win 5 Raids - 3000 XP
• Rewards: x3 Rare Candy, x20 Ultra PokeBalls and x3000 Stardust
[/list]

A Thousand-Year Slumber 6/7
[list]
• Take 5 photos of Steel or Psychic Pokemon - Chimecho
• Make 3 excellent curveball throws - Bronzong
• Spin a Pokestop 7 days in a row - 4000 XP
• Rewards: x10 Silver Pinap Berries, x10 Starpieces and x5000 Stardust
[/list]

A Thousand-Year Slumber 7/7
[list]
• TBA
[/list]

Ik gok dat die laatste gewoon de encounter met Jirachi gaat zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Kun je het aub in spoilers plaatsen? Ik zou het graag zelf willen ontdekken en er zijn vast anderen die dat ook willen. Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:41

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb wat mensen hierboven toegevoegd maar deze casual speler kan er nog wel wat gebruiken.
Mijn code: Enorm bedankt voor de stortvloed aan friend requests!

[ Voor 22% gewijzigd door hilgo op 21-08-2019 18:34 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
gwystyl schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:14:

alle stappen en rewards in de Special Research "A Thousand-Year Slumber" (bron: Reddit)
Ik zie dat de multi-accounters weer flink in de watten worden gelegd met diverse opdrachten. :|

Dit gaat bij mij even duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:42:
[...]

Ik zie dat de multi-accounters weer flink in de watten worden gelegd met diverse opdrachten. :|

Waarvoor dan? Online zijn er genoeg codes te vinden voor nieuwe vrienden waarnaar je pakjes kan sturen.

Enige voordeel misschien dat ze sneller 7 gevechten kunnen winnen maar daar moet je maar 1 andere trainer voor zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

Ik zie hem ook niet? Zoals @Gravediggerxx aangeeft heb je volgens mij alleen voordeel bij het tegen andere trainer vechten, maar dat kan je ook hebben als je maar één collega/vriend/partner hebt die speelt. De rest duurt bij mij net zo lang; zeker "vang 50 Psycich or metal" gaat wel ff duren (naast 7 dagen stops spinnen uiteraard).
Aan de ene kant kan zo'n special request me nooit snel genoeg gaan, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk dat je er wat moeite in moet steken. Het is ook zo weinig voldoening gevend als je meerdere stappen achter elkaar kan wegtikken.
Nu nog even puzzelen of het de moeite waard is om op bepaalde punten Lucky Eggs of StarPieces in te zetten. Je krijgt iig wel weer de nodige StarPieces, dus ik ga er ook maar eens wat inzetten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Voor 50 psychic/metal kan meltan box wel handig zijn ;)

Blijkbaar heb ik ook nog 3 feebas klaarstaan die al 20 km als buddy heben gestaan aar nog geen milotic in de dex :P

[ Voor 52% gewijzigd door Gravediggerxx op 21-08-2019 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FreqAmsterdam schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:17:
Kun je het aub in spoilers plaatsen? Ik zou het graag zelf willen ontdekken en er zijn vast anderen die dat ook willen. Dankje.
Daar zat ik al over te twijfelen, maar toen hij de bullet lists om zeep hielp had ik de spoiler tags weggehaald. Nu teruggezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Als er nog meer mensen zijn die friends willen worden: 9387 2459 8214

Ben level 37. Redelijk actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Als er nog mensen die vriendjes zoeken. Mijn vrouw en ik kunnen er ook een paar gebruiken.

2864 9080 2570
7381 3745 3831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Ik heb ook een aantal mensen toegevoegd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ander vraagje: wat doen jullie met shadow/purified Pokémon? Ik heb nu van beide een aantal, maar ik heb het idee dat ik er niet veel nuttigs mee kan.
Als ik het goed begrijp krijgen de shadows er +2 bij elke stat en worden ze (minimaal) level 25, dus bijvoorbeeld mijn shadow Poliwag van 10/8/2 (44 IV), level 5 gaat naar 12/10/4 (58 IV) lvl 25. Dat is nog steeds geen hele hoge; als het een normale poliwag zou zijn met die stats, zou hij een enkeltje trashcan krijgen....
Heeft die purified move "return" nog wat in te brengen in een bepaalde situatie?

De meeste shadow Pokémon die ik vang hebben hele lage IV's (<40) en nog lagere levels (<5)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ik bewaar slechts enkel degene die purified een goede iv krijgen. Net zoals bij de normale variant. Meestal heeft maxen of verder evolueren weinig zin want bv bulbasaur heeft minstens de comunity day move nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Ik bewaar alleen degene die ik tof vindt zoals shadow charizard maar dat is meer omdat ik die leuk vindt dan dat ik er iets mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Idifix schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:52:
Als er nog mensen die vriendjes zoeken. Mijn vrouw en ik kunnen er ook een paar gebruiken.

2864 9080 2570
7381 3745 3831
Iedereen bedankt voor de friend requests. Ook namens mijn vrouw *O* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:41

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik wil ook even iedereen bedanken voor de friend requests! _/-\o_ (y)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

Thanks iedereen 😁

[ Voor 92% gewijzigd door wpuntnl op 22-08-2019 18:52 ]

Survival of the W-est

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

community day datums voor de rest van het jaar zijn bekend:

Event Dates + Times * October 12 from 11:00 a.m. to 2:00 p.m. local time *
November 16 from 11:00 a.m. to 2:00 p.m. local time *
December 14–15 from 11:00 a.m. to 2:00 p.m. local time both days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
wimpie007 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:44:
[...]

Ik hoop dat je geband wordt, dan gaat mijn enjoyment 25.000 keer omhoog ;-)
Spoofers verkloten het spel. Maar dat komt omdat de spoofers bij ons ook alle gyms bezetten en ik dan in de regen een gym had overgenomen en dan al na 5 minuten er weer uit gekickt was door imand die lekker bij de kachel zat.

Als je alleen spooft om raids te kunnen doen is dat minder erg maar je mist dan wel het sociale en bragging rights als je een shiny rayquaza vangt ;-) sommige blikken zijn priceless
Ik spoof niet als ik gyms neem, het centrum van de stad hier heeft 3 gyms letterlijk op elkaar liggen + 4 rondom die 3 en dat is 11 minuten wandelen voor mij, ik kom daar ook bijna dagelijks voor de Basic Fit dus gyms neem ik '' legit ''over, vaak wel s'avonds want overdag lig je er na een uurtje uit en wil wel mijn 50 coins en ik neem ook maar altijd 1 gym over en niet alle 7.

Ik spoof enkel voor 5 star raids vlot en efficient te kunnen doen met 20 man, op zich een redelijk neutraal ''kwaad'', mensen die issues hebben met spoofers door het feit dat ze constant hun gyms overnemen op elk uur van de dag daar ben ik niet 1 van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Katmi schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:02:
[...]

Ik spoof niet als ik gyms neem, het centrum van de stad hier heeft 3 gyms letterlijk op elkaar liggen + 4 rondom die 3 en dat is 11 minuten wandelen voor mij, ik kom daar ook bijna dagelijks voor de Basic Fit dus gyms neem ik '' legit ''over, vaak wel s'avonds want overdag lig je er na een uurtje uit en wil wel mijn 50 coins en ik neem ook maar altijd 1 gym over en niet alle 7.

Ik spoof enkel voor 5 star raids vlot en efficient te kunnen doen met 20 man, op zich een redelijk neutraal ''kwaad'', mensen die issues hebben met spoofers door het feit dat ze constant hun gyms overnemen op elk uur van de dag daar ben ik niet 1 van.
Spoofen voor raids is net zo kansloos.

Zo is het spel in mijn ogen ook geen reet aan.

Als er bij ons spoofers in zitten wordt er een private groep aangemaakt :)

Verwijderd

[...]

Er staat 1 opdracht in waarbij je enigszins voordeel hebt is battle another trainer, lijkt me ook geen probleem zonder een 2e,3e,4e account...

• FreqAmsterdam
C_V_S schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:05:
[...]

Ik heb op zich niks tegen spoofers, dan gaat de raid alleen maar sneller, ik zou het zelf niet doen want ik denk dat het plezier er dan vrij snel van af is. Voor mij is een van de leuke dingen aan PoGo dat je anderen tegen komt en daar samen mee raid. Zo is hier in amsterdam een hele leuke community. Ik heb in ieder geval nog nooit de drang gehad om te spoofen, maar ja in amsterdam zit je ook wel in een luxe positie met zoveel spawns/stops/gyms/spelers.

Het is echter wel zeer irritant tijdens raid hour als het al heel druk is dat dan de lobby zo op 20 staat met 10 spoofers, terwijl er veel mensen die niet spoofen nog niet eens in de lobby zitten. Daarom doen we tegenwoordig wel private groep tijdens raid hour, anders vallen er mensen buiten de boot.
Hier merk je wel dat spoofen echt het spel verneukt voor mensen die niet spoofen. Dat is echt niet OK.

• Katmi
C_V_S schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:05:
[...]

En elke dag 0 man zien aan 5 star raids in je eigen schijtstad dan is er voor mij ook geen reet aan dus het is een ketchup vs catsup discussie.

Anyway you do you and i’ll do me en iedereen is tevreden.
Zelfs al speel je legit dan is er weinig aan dit spel, als Joost voorbij je loopt in de stad weet die toch niet welke vette 100iv of hoeveel shinies je hebt, idem met alle cosmetics te kopen dus in die opzichten is er weinig aan het spel buiten een eindeloze grind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:56
Katmi schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:11:
Zelfs al speel je legit dan is er weinig aan dit spel, als Joost voorbij je loopt in de stad weet die toch niet welke vette 100iv of hoeveel shinies je hebt, idem met alle cosmetics te kopen dus in die opzichten is er weinig aan het spel buiten een eindeloze grind.
Als je er zo weinig aan vindt, waarom speel je het dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
[...]

En elke dag 0 man zien aan 5 star raids in je eigen schijtstad dan is er voor mij ook geen reet aan dus het is een ketchup vs catsup discussie.

Eh nee. Spoofen is niet toegestaan. ketchup is dus gewoon ketchup in dit geval.

Edit: Je hoeft het niet te spelen. Zoek een ander leuk spel dat wel prima gespeeld kan worden in jouw omgeving. PoGo is dat helaas niet blijkbaar...

Edit2: v.w.b. je laatste opmerking; zucht... gewoon zucht. Ik zou echt met PoGo stoppen als ik jou was. Wat een negativiteit. Je moet plezier beleven aan je hobby, dat doe jij duidelijk niet. Denk echt dat het beter is als je iets anders gaat doen.

[ Voor 23% gewijzigd door FreqAmsterdam op 22-08-2019 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
[...]

Geen idee hoe groot je stad is maar volgens mij is er overal wel een community.

Pas verhuisd naar een dorp van 7000 mensen en hier wordt iedere dag wel 1 raid gehad.

De rest van je verhaal zie ik als nonsens...maar goed hier in de regio zou je niet mee mogen doen :)

Mensen waar van spoofen bekend is worden uit de app groepen gegooid en mogen ook bij raid aanwezig zijn niet mee doen

En uit gyms worden ze ook direct gegooid :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
C_V_S schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:40:
[...]

Geen idee hoe groot je stad is maar volgens mij is er overal wel een community.

Pas verhuisd naar een dorp van 7000 mensen en hier wordt iedere dag wel 1 raid gehad.

De rest van je verhaal zie ik als nonsens...maar goed hier in de regio zou je niet mee mogen doen :)

Mensen waar van spoofen bekend is worden uit de app groepen gegooid en mogen ook bij raid aanwezig zijn niet mee doen

Zelfde hier in A'dam. Spoofen moet je echt niet doen, dan kijkt niemand je meer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
In Rotterdam Centrum zat ik ook in een raid groep....was er één die spoofde nou die heeft nooit meer in één gym gestaan :D

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Zelfde hier. Ze zijn allemaal bekend. Over twijfel gevallen of nieuwe "verdachte" word meteen gevraagd. Je zou kunnen zeggen dat we een zwarte lijst hebben.

Bij ons is er 1 gym in het midden van een begraafplaats OP een graf. Uit respect raiden wij er niet op en zetten we geen Pokemons in de gym. Dus spoofers worden er zo snel uit gepikt.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

gwystyl schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:01:
[...]
...... Je krijgt iig wel weer de nodige StarPieces, dus ik ga er ook maar eens wat inzetten....
Wanneer zet jij deze in? Ik zie maar weinig momenten dat ze echt nuttig zijn.

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Onlangs weer begonnen...

4035 6250 8274

Verwijderd

Barnagma schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:22:
Zelfde hier. Ze zijn allemaal bekend. Over twijfel gevallen of nieuwe "verdachte" word meteen gevraagd. Je zou kunnen zeggen dat we een zwarte lijst hebben.

Bij ons is er 1 gym in het midden van een begraafplaats OP een graf. Uit respect raiden wij er niet op en zetten we geen Pokemons in de gym. Dus spoofers worden er zo snel uit gepikt.
Hoeft natuurlijk niet gelijk een spoofer te zijn. Sommige mensen hebben er geen moeite mee om op die gym te raiden of een Pokémon in te zetten. Overigens kun je ook bij niantic een aanvraag doen om de gym te verwijderen. Hoogstwaarschijnlijk word een andere stop in de buurt dan een nieuwe gym. Win win situatie lijkt me dan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2019 15:17 ]

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Hebben meer mensen dat de A Thousand Year Slumber quest niet te voorschijn komt?

• Barnagma
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:13:
[...]

Hoeft natuurlijk niet gelijk een spoofer te zijn. Sommige mensen hebben er geen moeite mee om op die gym te raiden of een Pokémon in te zetten. Overigens kun je ook bij niantic een aanvraag doen om de gym te verwijderen. Hoogstwaarschijnlijk word een andere stop in de buurt dan een nieuwe gym. Win win situatie lijkt me dan :)
We hebben al meerdere pogingen gedaan om deze gym te laten verdwijnen. Helaas staatie er nog steeds. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er al een tijd niet in de buurt ben geweest. Dus misschien dat die al weg is :)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Largo schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:45:
[...]

Wanneer zet jij deze in? Ik zie maar weinig momenten dat ze echt nuttig zijn.
Daar heb ik ook altijd last van :). Soms tijdens een CD, omdat ik dan in een paar uur een paar honderd Pokémon vang in tegenstelling tot mijn normale rondje.
De enige keer dat het echt wat opleverde was met de "Jump-Start Research" laatst, omdat je toen verschillende keren behoorlijke hoeveelheden dust kreeg. Bij deze special research zie ik ook niet echt een reden om het in te zetten. Je krijgt een paar keer vrij verspreid 2000 dust. Het is meer dat ik niet weet wanneer ik het in moet zetten, net als incense of een lucky egg (laatste ook vnl bij CD's, of als je best friends dreigt te worden)
Wollie1988 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:15:
Hebben meer mensen dat de A Thousand Year Slumber quest niet te voorschijn komt?
Hij verscheen bij mij gisteren toen ik het spel opstartte. Ik neem aan dat je geforceerd sluiten en weer openen, telefoon opnieuw opstarten en/of uitloggen en weer inloggen al geprobeerd hebt? Eén van die drie triggert meestal wel nieuwe content zoals nieuws of research tasks.

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 22-08-2019 15:41 ]

Verwijderd

Barnagma schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:23:
[...]

We hebben al meerdere pogingen gedaan om deze gym te laten verdwijnen. Helaas staatie er nog steeds. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er al een tijd niet in de buurt ben geweest. Dus misschien dat die al weg is :)
Dan zou je ook nog kunnen overwegen een ingress account aan te maken. Vanaf level 1 kan je al portal edits doen. En op die manier zou je hem ook kunnen laten verwijderen. Kan wel heel lang duren, dus misschien is niantic blijven mailen een betere manier ;)

• Gravediggerxx
C_V_S schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:40:
[...]

Ik ben hier in de buurt waarschijnlijk de grootste tegenstander tegen spoofen en multi accounts maar dat een spoofer niet meer mag meedoen als hij nadien fysiek bij een raid staat vind ik wel kinderachtig/overdreven.

Eerst moet je al heel erg goed bewijs hebben om iemand van spoofen te beschuldigen want ik heb al regelmatig mensen van spoofen beschuldigt weten worden waarna achteraf bleek dat het een misverstand was.

Als je ze dan uitsluit als ze wel ter plaatsen zijn gaan ze zeker terug spoofen en dat lost toch ook niks op.

Uit frustratie gaat die dan misschien nog meer gyms platgooien ;)

• Wollie1988
[...]

Hij verscheen bij mij gisteren toen ik het spel opstartte. Ik neem aan dat je geforceerd sluiten en weer openen, telefoon opnieuw opstarten en/of uitloggen en weer inloggen al geprobeerd hebt? Eén van die drie triggert meestal wel nieuwe content zoals nieuws of research tasks.
[/quote]

Maakt geen verschil helaas. Geforceerd sluiten en weer openen heb ik geprobeerd, telefoon opstarten ook en uit/inloggen ook. Ik dacht dat het te maken had dat ik bepaalde quests niet had voltooid, maar las dat mensen op Reddit hetzelfde hadden en die hebben alles voltooid. Dus ik was benieuwd of meerdere mensen er last van hadden en eventueel een oplossing wisten.

• Wollie1988
Wollie1988 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:28:
[...]

[/quote]

Maakt geen verschil helaas. Geforceerd sluiten en weer openen heb ik geprobeerd, telefoon opstarten ook en uit/inloggen ook. Ik dacht dat het te maken had dat ik bepaalde quests niet had voltooid, maar las dat mensen op Reddit hetzelfde hadden en die hebben alles voltooid. Dus ik was benieuwd of meerdere mensen er last van hadden en eventueel een oplossing wisten.

• FreqAmsterdam
Gravediggerxx schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:23:
[...]

Ik ben hier in de buurt waarschijnlijk de grootste tegenstander tegen spoofen en multi accounts maar dat een spoofer niet meer mag meedoen als hij nadien fysiek bij een raid staat vind ik wel kinderachtig/overdreven.

Eerst moet je al heel erg goed bewijs hebben om iemand van spoofen te beschuldigen want ik heb al regelmatig mensen van spoofen beschuldigt weten worden waarna achteraf bleek dat het een misverstand was.

Als je ze dan uitsluit als ze wel ter plaatsen zijn gaan ze zeker terug spoofen en dat lost toch ook niks op.

Mijn ervaring is dat spoofers het over het algemeen niet lang volhouden. Pokemon Go is gewoon niet leuk om te spelen vanachter je bureau. Dus na een paar dagen spoofen zie je ze nooit meer terug.

En ja ik heb ook al meegemaakt dat er mensen onterecht werden beschuldigt. Maar ook vaak genoeg meegemaakt dat de beschuldiging wel terecht was. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:58:
[...]

Dan zou je ook nog kunnen overwegen een ingress account aan te maken. Vanaf level 1 kan je al portal edits doen. En op die manier zou je hem ook kunnen laten verwijderen. Kan wel heel lang duren, dus misschien is niantic blijven mailen een betere manier ;)
Heb ik inderdaad ook al overwogen. Maar goed we zijn er nu al zeker af en aan een jaartje mee bezig. Het is een beetje hopeloos. Letterlijke graf stenen worden gehouden als gym/stop maar een gym naast een rotonde word weg gehaald 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 15:14
Ons dorpje had 2 gyms en 6 stops. Sinds een paar maanden hebben we 2 Ingress spelers bereid gevonden wat portals aan te vragen. Ook is een speler uit ons dorp Ingress gaan doen, en die is ondertussen ook level 10 geworden. Dus...

Nu hebben we 7 gyms en 14 stops. En nog 35 aanvragen lopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
De ingress spelers bij ons melden ook heel veel aan voor de PoGo community bij ons. We hebben zelfs een aparte telegram chat voor aanvragen. Indien er nieuwe kunst werken of borden worden geplaatst.

Edit
Er is er ook 1 die maakt zo nu en dan ook van die gratis bibliotheekjes. Klein houten hokje voor het geven en nemen van boeken. Die meld hij dan ook meteen aan als stopje.

[ Voor 31% gewijzigd door Barnagma op 23-08-2019 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:25

hneel

denkt er het zijne van

Ik krijg de indruk dat gyms/stops op begraafplaatsen toch vooral een cultureel dingetje is, en dan met name protestants vs katholiek. In ons naburige stadje (overwegend katholiek) staan ook een aantal punten op de begraafplaats en daar doet niemand moeilijk over. De poort van die begraafplaats staat ook altijd wijd open. Alleen na zonsondergang worden er geen raids meer gehouden.
Er is er ook 1 die maakt zo nu en dan ook van die gratis bibliotheekjes. Klein houten hokje voor het geven en nemen van boeken. Die meld hij dan ook meteen aan als stopje.
Zelf heb ik ook al met die gedachte gespeeld. Ik heb nu inmiddels al zoveel collega-spelers aan een home-stop geholpen, maar zelf woon ik in een straat met alleen maar "gewone" huizen, dus niks om aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Megalodon86 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:14:
Ons dorpje had 2 gyms en 6 stops. Sinds een paar maanden hebben we 2 Ingress spelers bereid gevonden wat portals aan te vragen. Ook is een speler uit ons dorp Ingress gaan doen, en die is ondertussen ook level 10 geworden. Dus...

Nu hebben we 7 gyms en 14 stops. En nog 35 aanvragen lopen :*)
Je kunt toch ook pokestops aanvragen als je level 40 in pogo bent toch? Of heb ik dat mis?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
hneel schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:37:
Ik krijg de indruk dat gyms/stops op begraafplaatsen toch vooral een cultureel dingetje is, en dan met name protestants vs katholiek. In ons naburige stadje (overwegend katholiek) staan ook een aantal punten op de begraafplaats en daar doet niemand moeilijk over. De poort van die begraafplaats staat ook altijd wijd open. Alleen na zonsondergang worden er geen raids meer gehouden.
Nee, dan heb je wat mij betreft toch echt een bord voor je kop. Ongeacht het geloof, ga ik geen spelletje spelen, raids doen of gyms spinnen op een begraafplaats, waar mensen komen om in rust hun overledenen te herdenken.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:23:
[...]

Spooften is uitsluitsel hier van mee doen.

Je wordt ook de app groep uitgegooid dus ook lastig om te weten wanneer ze zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Bensimpel schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:41:
[...]

Je kunt toch ook pokestops aanvragen als je level 40 in pogo bent toch? Of heb ik dat mis?
(nog) niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadeddy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-04 17:02
Ligt eraan waar in Nederland, ik woon in Zevenaar en kan aan de rechterkant (duitse kant) wel aanvragen, ga ik richting de linkerkant (arnhemse kant) vervalt de functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-09 05:37
achterhoek kan je idd aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Niet overal, in Terborg kan ik overal aanvragen. Ga ik richting Gaanderen, is de functie aan de ene kant wel beschikbaar en aan de andere kant niet meer.

Niantic gebruikt hier level10 S2 cells voor. Check deze tool van Sidewalk Labs om te checken waar de cellen liggen. Hiervoor moet je de min en max levels beide op 10 zetten en dan kun je een groot vak tekenen om te zien waar de randen van de cellen zich bevinden. De cell zal een klein stukje in Duitsland moeten liggen om de functionaliteit te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 15:11
Wat doen jullie met de IV rating? Ik gooi nu de 0 en 1 ster pokémon weg, ookal kan ik ze evolueren. Ik wacht dan liever op een hogere rating. Een paar hoge Cp pokémon van 0 en 1 ster hou ik wel.
Kan ik beter een lage Cp hoge IV houden of een hoge Cp lage IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

StecaGrid schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 07:00:
Wat doen jullie met de IV rating? Ik gooi nu de 0 en 1 ster pokémon weg, ookal kan ik ze evolueren. Ik wacht dan liever op een hogere rating. Een paar hoge Cp pokémon van 0 en 1 ster hou ik wel.
Dat is volgens mij het eeuwige dilemma bij Pokémon go..... uiteindelijk kunnen Pokémon met hoge IV ook hogere CP bereiken, maar daarvoor moet je er heel veel dust en candy instoppen als ze beginnen op een laag level.

Toen ik zelf een lager level was, wilde ik vooral "iets" om mee te spelen, en bewaarde ik meestal vooral de hogere levels/CP'. Ongeveer sinds ik zelf level 30+ ben, heb ik van de meeste Pokémon al aardig wat gevangen, en ook flink dust gespaard. Nu probeer ik dus de beste (4* en 3*, ofwel IV >80 Ongeveer) met redelijk hoge levels te bewaren en langzamerhand te power-uppen. 100* bewaar ik sowieso, en als ik veel hoge van één bepaalde Pokémon heb gaan lage levels het eerst naar de professor.
Het blijft dus constant puzzelen, maar als je zelf level 30 of hoger bent kan je de hoogste levels in het wild tegenkomen. Daarvoor zou ik dus alleen de 100iv en een paar sterkere Pokémon bewaren, en vooral zuinig zijn met dust zodat je de beste Pokémon die je later tegenkomt dan kan power-uppen.

Er zijn ook hele websites en YouTube filmpjes geweid aan ""welke Pokémon moet ik bewaren/ levellen", dus bekijk er eens een paar en bedenk welke strategie bij jou past. Het is in ieder geval zonde om al heel snel overal dust in te gooien om die Pokémon later weer weg te gooien als je spontaan een betere tegenkomt in het wild. Helemaal voorkomen door je het niet, maar gooi iig niet overal blind stardust in. Op hoge levels gaat de benodigde hoeveelheid dust sterk nog hoger te worden sterk omhoog dus je kan er nooit genoeg van hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 13:11
Ben recent weer begonnen met het spelen van Pokémon na een jaar lange afwezigheid en ben tussentijds verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Hartstikke leuk maar het vangen van Pokémon vanuit huis zit er niet meer in. Straat bestaat nog niet op de kaart, een groot weiland nog, en geen Pokémon te vinden. :+

Weet iemand toevallig om de hoeveel tijd de kaart wordt bijgewerkt? Het enige wat ik weet is dat de info tegenwoordig uit OSM wordt gehaald maar daar staat de straat toch al even op.

Zoekt ook nog wat spelers om af en toe wat gifts naar te sturen (en te ontvangen zou natuurlijk ook mooi zijn.) Mijn trainercode is: xxxxxxxxxx :) Update: Wel even genoeg nieuwe vrienden :+

[ Voor 5% gewijzigd door NeonovA op 26-08-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:02
StecaGrid schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 07:00:
als ze heel zeldzaam zijn zou ik een slechte ruilen met een lucky friend. Bv een gible tegen een gible. Heb je allebei gegarandeerd een goede iv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Iemand nog 2 vrienden nodig voor de research?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Even over die nieuwe Friends die zo nu en dan weer in taken opduiken.

Je kunt bestaande Friends un-Frienden en gelijk weer toevoegen. Dat geldt dan ook als nieuwe Friend en het Friend-niveau blijft gehandhaafd. Ik weet niet bij welk tijdinterval dat niveau reset maar in elk geval niet zo snel dat hierbij die reset optreedt.

Je kunt datzelfde ook bij een nieuwe Friend doen. Daarbij is natuurlijk geen risico van resetten. Dus die meermaals toevoegen en weer verwijderen om aan het benodigde aantal 'nieuwe' Friends te komen.

Kan het wat makkelijker maken om aan zo'n taak te voldoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

oh dat is nieuw voor mij. Ik dacht dat ik een waarschuwing had gezien dat je vrienden die je ontvriend daarna nooit meer toe kan voegen.

Als het gewoon gereset wordt is het wel interessant om best friends te ontvrienden en nog een keer het riedeltje door te gaan om xp te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Normaal gezien wordt die vriendschapsbonus nooit gereset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Zelfs cadeautjes etc blijven gewoon staan als je iemand unfriend en daarna weer friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
nevermind

[ Voor 90% gewijzigd door Megalodon86 op 26-08-2019 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:13
Gravediggerxx schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:22:
Normaal gezien wordt die vriendschapsbonus nooit gereset ;)
Het was 120 dagen en is aangepast naar 90 dagen. Na deze periode reset jouw ‘vriendschap’ met de ander. Je kunt na deze periode weer opnieuw Best Friends worden.

Je krijgt zowel de XP als de badge opnieuw! Kan dus interessant zijn voor de XP farmers.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Luuksche schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 23:24:
[...]

Het was 120 dagen en is aangepast naar 90 dagen. Na deze periode reset jouw ‘vriendschap’ met de ander. Je kunt na deze periode weer opnieuw Best Friends worden.

Je krijgt zowel de XP als de badge opnieuw! Kan dus interessant zijn voor de XP farmers.
Dat lijkt me echt niet nuttig. Voor de exp kan je online een eindeloze voorraad nieuwe codes vinden.
Mensen uit je buurt of die je kent kan je veel beter gebruiken om lucky trades te maken dus moet je daar zeker vriend mee blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Hebben ze iets gedaan met de kans op lucky friends? Ik ben afgelopen weekend met 4 mensen lucky friends geworden. Hier voor al een maand of zo niet. Of heb ik weer een lucky (hehe) momentje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Barnagma schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:14:
Hebben ze iets gedaan met de kans op lucky friends? Ik ben afgelopen weekend met 4 mensen lucky friends geworden. Hier voor al een maand of zo niet. Of heb ik weer een lucky (hehe) momentje?
Zal wel RNG zijn... Ik had donderdag ook voor het eerst sinds twee maanden een lucky friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Ach niks te klagen :-). Misschien kan ik bij iemand nog een shiny Suicune of Entei regelen.

Als RNG nou net zo meewerkte op m'n shiny kans was het eigenlijk veel beter geweest
Pagina: 1 ... 7 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!