Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
TheNiker2 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid, 2 lvl 40 accounts met hogere levels counters neem ik dan aan?
1x L40 met 6 Mamoswines (3 op hoogste breakpoint, 3 een-na-hoogste)
1x L38 met 3 Mamoswines, 1 Articuno, 1 Glaceon, 1 Cloyster

Moest wel 3 keer rejoinen. En ben natuurlijk besties.

[ Voor 9% gewijzigd door Megalodon86 op 01-08-2019 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:27:
[...]

Nou die heb ik allemaal al tig keer dus wat is het nut er dan van?

Shinx ook al 3x shiny zelfs :)
Shinx moet ik nog shiny. En die andere moet ik allemaal nog 100%.

En het nut? Tsja, dat is een beetje flauwe vraag voor L40 pogo spelers, niks heeft nog nut als je alles al hebt. Maar probeer toch altijd hogere te vangen. Enige écht nuttige raid op dit moment (onder T5) zou (Gible/Gabite/)Garchomp zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:45
Hier nog steeds geen Gible uit een ei of in t wild tegengekomen :(

Wel een 100% weedle gevangen, gelukkig gaat dat appraisen nu heel snel met 4*

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Megalodon86 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:36:
[...]

En het nut? Tsja, dat is een beetje flauwe vraag voor L40 pogo spelers, niks heeft nog nut als je alles al hebt. Maar probeer toch altijd hogere te vangen. Enige écht nuttige raid op dit moment (onder T5) zou (Gible/Gabite/)Garchomp zijn :P
Ik zie Gible liever als T1 net als Bagon. Een relevante pokemon voor de meta in T1 is altijd welkom tbh. Tot dan zullen we maar veel 10kms uit lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Megalodon86 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:36:
[...]

Die IV's boeien mij ook niet

Gible mis ik ook nog :( Gisteren 7 x 10 km eieren en nee hoor nog geen Gible....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is synchronoise voor een attack? Op gamepress staat tevens dat de move nog niet in de game files zit. Moet er dan niet een forced update komen vóór CD morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
Verwijderd schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 07:51:
Wat is synchronoise voor een attack? Op gamepress staat tevens dat de move nog niet in de game files zit. Moet er dan niet een forced update komen vóór CD morgen?
https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Synchronoise_(move)

Ben benieuwd hoe dit uitspeelt in PoGo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Meh... gisteren 23 Rayquaza's gedaan, en net voor het werk ook nog 4, maar nog steeds geen shinies. Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
FYI nieuwe ultra box:
17 raidpasjes en 5 super incubators (plus 5 max potions, 6 starpieces) voor 1480 muntjes. Prima koopje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 07:51:
Ik vermoed dat dat ze op gamepress de zogeheten game master file bedoelen. Deze kan Niantic server-side aanpassen zonder dat een update van de app nodig is.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 08:46:
Meh... gisteren 23 Rayquaza's gedaan, en net voor het werk ook nog 4, maar nog steeds geen shinies. Helaas!
De tyfus tijd te veel? :)

Ik twee raids gisteren en nee ook geen shiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:51:
[...]

De tyfus tijd te veel? :)

Ik twee raids gisteren en nee ook geen shiny
Nee absoluut niet, maar had gehoopt in één dag klaar te zijn. Helaas mocht het niet zo zijn. Wel verdeeld over 2 accounts (dus ben niet daadwerkelijk bij 23 verschillende raids geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nou das nog best veel toch althans zo veel raids zijn er bij ons in de twee groepen niet eens geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xboztu20x3e31.jpg

https://www.reddit.com/r/...spinning_10km_eggs_in_nz/

Alle eggs van stops zijn 10K eggs, en het zijn allemaal Ralts die erin zitten. Dus als je daar geen zin in hebt, waste geen super incubators. Report komt uit Nieuw Zeeland, niet zeker of het hier ook al live is.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2019 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 01:49:
[Afbeelding]

https://www.reddit.com/r/...spinning_10km_eggs_in_nz/

Alle eggs van stops zijn 10K eggs, en het zijn allemaal Ralts die erin zitten. Dus als je daar geen zin in hebt, waste geen super incubators. Report komt uit Nieuw Zeeland, niet zeker of het hier ook al live is.
De kans dat je normaal iets beter uit een ei krijgt was toch erg klein. ;) Ik gebruik alvast toch enkel mijn oneindige incubator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:45:
[...]

De kans dat je normaal iets beter uit een ei krijgt was toch erg klein. ;) Ik gebruik alvast toch enkel mijn oneindige incubator.
Ik koop elke 30 dagen zo'n adventure box [die met de incubators]. Gezien je later vandaag gaat zwemmen in Ralts en diens candy, zou ik het persoonlijk enorm zuur vinden als ik met veel enthousiasme 9 10K eggs in de super incubators gooi, en daar onverwacht 9 keer een Ralts uit zou krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

In mijn geval komt het goed uit, want mijn reserve telefoon/account had maar een paar ralts candy, en ik had vandaag maar een klein half uurtje om CD te doen in een heel klein dorpje (leve de vakantie). Gelukkig wel een paar shinies opgepikt,,en die kan ik dankzij zo'n 10k ei waarschijnlijk evolueren tot gallade of gardevoir 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:16
Geslaagde middag geweest, main account 4 shiny (alle evolves gedaan) en een 100%, baby account 2 shiny en een 100% :-) 1 shiny was trouwens uit een 10k ei.

[ Voor 13% gewijzigd door wortelsoft op 03-08-2019 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Laatst online: 15-09 22:38

CoeliJoeli

Gamer

Vandaag 5 shinies en alle evolves gedaan. 1 100% IV en ook evolved. Maar wat duurde het lang voordat ik mijn eerste shiny kreeg. Ik wou al opgeven😂

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:28

hneel

denkt er het zijne van

Hier ook pas in het laatste half uur de eerste shiny gevangen. Uiteindelijk 2 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo 10 shiny Ralts gevangen in 2 uur en nog veel meer normale met een berg candy.

Is Gardevoir nu de beste Fairy en met welke aanvallen? Kan ik een team gaan bouwen :)

Van de week nog een paar shinies kunnen ruilen dus dat gaat ook goed.

Nog een boel berg Lucky Friends nu ook waar ik mee moet ruilen....gisteren al mijn eieren ook uitgelopen en uiteraard alleen maar zooi. Zo stom geweest om 1 x stopt te draaien dus ben nu de bezitter van een 10 km ei waar gegarandeerd Ralts uit komt :)

Ga in september naar Oost Canada op vakantie ik denk das leuk dat wordt een berg Pachirisu vangen maar dat beest spawnt enkel als je flink noordelijk bent waar ongeveer niks of niemand woont of is :)

Lees overal hele klaagzangs van lokale bewoners er over :) Edmonton in West Canada is de enige plek zo'n beetje waar mensen wonen en dat beest spawnt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
C_V_S schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 07:42:
Zo 10 shiny Ralts gevangen in 2 uur en nog veel meer normale met een berg candy.

Is Gardevoir nu de beste Fairy en met welke aanvallen? Kan ik een team gaan bouwen :)

Van de week nog een paar shinies kunnen ruilen dus dat gaat ook goed.

Nog een boel berg Lucky Friends nu ook waar ik mee moet ruilen....gisteren al mijn eieren ook uitgelopen en uiteraard alleen maar zooi. Zo stom geweest om 1 x stopt te draaien dus ben nu de bezitter van een 10 km ei waar gegarandeerd Ralts uit komt :)

Ga in september naar Oost Canada op vakantie ik denk das leuk dat wordt een berg Pachirisu vangen maar dat beest spawnt enkel als je flink noordelijk bent waar ongeveer niks of niemand woont of is :)

Lees overal hele klaagzangs van lokale bewoners er over :) Edmonton in West Canada is de enige plek zo'n beetje waar mensen wonen en dat beest spawnt....
Is nr 2 fairy. Togekiss is nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik kwam er nog niet helemaal achter of Gardevoir of Gallade beter is als aanvaller?
Voor mijn idee doet fairy überhaupt niet veel damage, maar ik probeer nu gewoon van elk type drie Pokémon van bijna 1500 en 2500 te krijgen zodat ik ze kan gebruiken bij Team Rocket encounters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 08:55:
[...]

Is nr 2 fairy. Togekiss is nummer 1.
Qua DPS scoort Gardevoir echter beter. :)
gwystyl schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:42:
Ik kwam er nog niet helemaal achter of Gardevoir of Gallade beter is als aanvaller?
Voor mijn idee doet fairy überhaupt niet veel damage, maar ik probeer nu gewoon van elk type drie Pokémon van bijna 1500 en 2500 te krijgen zodat ik ze kan gebruiken bij Team Rocket encounters.
Qua stats (Attack, Defense, HP) zijn ze identiek.
Gallade heeft naast Psychic echter Fighting als type, Gardevoir Fairy.
Gardevoir kan een double Fairy moveset krijgen, iets wat een stuk unieker is. Gallade niet. Gardevoir is daarom een stuk interessanter.
Gallade kan met de CD move Synchronoise wel een double Psychic moveset krijgen... maar daar zijn al ontzettend veel andere en sterkere opties voor. Ook voor de double Fighting movesets zijn er betere opties.

Maar...! Gallade ziet er wel cooler uit 8)

[ Voor 10% gewijzigd door TheTinusNL op 04-08-2019 10:05 ]

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Yes! Na 35 raids eindelijk m'n shiny Rayquaza, en daarna de volgende ook meteen weer :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39

Zeror

Ik Henk 'm!

Wil ik na lang tijd weer eens op mn 2nd account inloggen, weet ik mn login niet meer. Geen probleem, reset m'n wachtwoord wel, dacht ik.
Wat heeft dat Pokemon Trainer Club een schijt account recovery systeem zeg. Wat is het verschil tussen fucking username, screenname en playerID. 8)7 |:( :z

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
TheTinusNL schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:58:
[...]

Qua DPS scoort Gardevoir echter beter. :)

[...]

Qua stats (Attack, Defense, HP) zijn ze identiek.
Gallade heeft naast Psychic echter Fighting als type, Gardevoir Fairy.
Gardevoir kan een double Fairy moveset krijgen, iets wat een stuk unieker is. Gallade niet. Gardevoir is daarom een stuk interessanter.
Gallade kan met de CD move Synchronoise wel een double Psychic moveset krijgen... maar daar zijn al ontzettend veel andere en sterkere opties voor. Ook voor de double Fighting movesets zijn er betere opties.

Maar...! Gallade ziet er wel cooler uit 8)
Ja, maar dps is niet alles. Togekiss is bulkier en overleeft langer waardoor je netto meer damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Zeror schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 21:36:
Wil ik na lang tijd weer eens op mn 2nd account inloggen, weet ik mn login niet meer. Geen probleem, reset m'n wachtwoord wel, dacht ik.
Wat heeft dat Pokemon Trainer Club een schijt account recovery systeem zeg. Wat is het verschil tussen fucking username, screenname en playerID. 8)7 |:( :z
Yup ik had exact hetzelfde. Uiteindelijk bericht gestuurd naar niantec met m'n screen name en toen tips gekregen zodat ik weer kon inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39

Zeror

Ik Henk 'm!

dragon2 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 21:41:
[...]

Yup ik had exact hetzelfde. Uiteindelijk bericht gestuurd naar niantec met m'n screen name en toen tips gekregen zodat ik weer kon inloggen :)
Screenname en player ID kon ik dus leeg laten. DIe heb ik nooit ingevuld. 8)7
Dom systeem

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:16
Zeror schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 21:36:
Top tip: hang er een Google account aan, die geeft ook veel minder inlog problemen in tegenstelling tot trainer club account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Welke fairy aanvallen moeten Togekiss en Gardevoir hebben?

Dan ga ik hier na mijn Togekiss lucky ruilen en uppen :)

Heb steeds meer goede teams op deze manier.

Psychic, Ice, Water, Ground, Dark, Electric, Dragon heb ik al goede tot zeer goede teams van nu :)

Ghost, Poison en Fairy nog niet zo....

Wat hebben we nog meer?

Vandaag ook maar weer een aantal Spinda Quests scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
FreqAmsterdam schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 21:38:
[...]

Ja, maar dps is niet alles. Togekiss is bulkier en overleeft langer waardoor je netto meer damage doet.
Ligt er aan waar je hem voor wilt gebruiken. Voor PvP is TDO leading en dan wint Togekiss idd. Echter doet 95% van de spelers die ik ken helemaal niks met PvP en ligt de focus vooral op PvE. En daar wint Gardevoir ruimschoots, aangezien de klok daar je grootste vijand is en je zodoende meer hebt aan DPS dan aan TDO.
C_V_S schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:04:
Welke fairy aanvallen moeten Togekiss en Gardevoir hebben?

Dan ga ik hier na mijn Togekiss lucky ruilen en uppen :)
Charm en Dazzling Gleam.
Bug, Dark, Dragon, Electric, Fairy, Fight, Fire, Flying, Ghost, Grass, Ground, Ice, Normal, Poison, Psychic, Rock, Steel, Water

[ Voor 32% gewijzigd door Autofan1985 op 05-08-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Oké van bijna alles heb ik dus goede tot zeer goede teams.

Enkel Ghost, Poison en Fairy kan nog wat aangeschaafd worden :)

(Je moet ergens de uitdaging in zien toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
C_V_S schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:29:

Ghost: Giratina (O) gemist? Geen gengars? Anders altijd nog gouwe ouwe SB Mew2.
Poison: Roserade ook makkelijk beschikbaar. Beste poison dps.
Fairy nu na CD zou ook zo op orde moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokohama GO Fest research tasks:
-Throw 2 Great Curveballs in a Row
-Evolve 3 Pokemon
-Hatch an Egg
-Win 3 Gym Battles
-Win a Raid

Reward pool:
-Snorunt (Max CP - 380)
-Lotad (Max CP - 256)
-Swablu (Max CP - 353)
-Taillow (Max CP - 328)
-Poliwag (Max CP - 355)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2019 05:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:54:
[...]

Ghost: Giratina (O) gemist? Geen gengars? Anders altijd nog gouwe ouwe SB Mew2.
Poison: Roserade ook makkelijk beschikbaar. Beste poison dps.
Fairy nu na CD zou ook zo op orde moeten zijn. :)
Ja heb wel Girantina zat hoor maar nog geen hoog level

Gengars heb ik er ook meerdere. Zelfs 100% IV Level 40 :)

Roserade Shiny Lucky ook maximaal....

Fairy team is nu aardig. Nog even een Togekiss lucky ruilen en maximaal maken :)

Team is pas klaar met minimaal 6 x Level 35 :D

[ Voor 4% gewijzigd door C_V_S op 06-08-2019 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:29:

Van die 3 zou ik de minste haast leggen bij Poison. Enige waar dat Super Effective tegen is, is gras. En daarvan hebben er veel een 2e typing als Poison. Verder heb je waarschijnlijk al een mooi legertje Fire types om het onkruid weg te branden. :+

Ghost is een beetje afhankelijk van wat je hebt: heb je Giratina (O) en Gengar zou ik het daar lekker bij laten. Ghost kan je samen met Dark in 1 team zetten, aangezien ze beide dezelfde types als doel hebben: Psychic en Ghost.

Mijn eerste focus zou nu dus Fairy zijn. Super Effective tegen Dragon uiteraard, maar ook tegen Dark en Fighting. En laat gen 5 nou de Swords of Justice bevatten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Fairy heb ik een redelijk team nu.

Nog even zorgen voor een level 40 Togekiss er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:00
Ik had niet door dat alle 10km eieren die je kreeg tijdens community day ralts zouden bevatten, dus helaas mijn super incubators er voor gebruikt.
Gelukkig wel shinies uit die eieren gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Lecros schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:25:
Ik had niet door dat alle 10km eieren die je kreeg tijdens community day ralts zouden bevatten, dus helaas mijn super incubators er voor gebruikt.
Gelukkig wel shinies uit die eieren gekregen :D
Jip, hier ook 6 stuks

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik weet niet wie er vanavond dienst had bij Niantic maar iemand heeft aan wat verkeerde koppen gedraaid want ik ving vanavond drie KerstPika's. Ik had eerst even niet door wat ik nou zag zitten. Was dat nou een rode snavel of zoiets?

Misschien is het Kerstmis op Mars of zo maar volgens mij is er hier op Aarde toch echt geen plekje waar het op dit moment Kerstmis is. 8)7

Edit: Ahh... ik zie dat er een inhaalmogelijkheid is gecreëerd voor mensen die ze eerder gemist hebben. De kerstvariant viel wel meteen als eerste heel erg uit de toon.

https://playcrazygame.com...hats-from-6-to-12-august/

[ Voor 26% gewijzigd door CaptJackSparrow op 06-08-2019 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, party hat pichu/pikachi is inmiddels ook live.

Wat zit er in de 2k eggs die je nu uit gifts krijgt? Enkel een mogelijk shiny bonsly?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 04:08:
Yeah, party hat pichu/pikachi is inmiddels ook live.

Wat zit er in de 2k eggs die je nu uit gifts krijgt? Enkel een mogelijk shiny bonsly?
Alles wat normaal in 7 km zit o.a. een shiny Bonsly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:53:
Ik weet niet wie er vanavond dienst had bij Niantic maar iemand heeft aan wat verkeerde koppen gedraaid want ik ving vanavond drie KerstPika's. Ik had eerst even niet door wat ik nou zag zitten. Was dat nou een rode snavel of zoiets?

Misschien is het Kerstmis op Mars of zo maar volgens mij is er hier op Aarde toch echt geen plekje waar het op dit moment Kerstmis is. 8)7

Edit: Ahh... ik zie dat er een inhaalmogelijkheid is gecreëerd voor mensen die ze eerder gemist hebben. De kerstvariant viel wel meteen als eerste heel erg uit de toon.

https://playcrazygame.com...hats-from-6-to-12-august/
Is gewoon een aangekondigd event hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
C_V_S schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:11:
[...]

Is gewoon een aangekondigd event hoor :)
Kwam ik ook achter (edit). Ik volg het allemaal niet héél goed. Juist die KerstPika's waren wel erg misplaatst midden in de zomer en overvielen me nogal. Als ik nou met drie verschillende hoedjes was tegengekomen dan was ik wel iets gaan vermoeden. Aangezien Kerstmis elk jaar terugkomt, we de KerstPika's ook al meermaals gezien hebben, en Kerstmis een gebeurtenis is buiten PoGo, hadden die wat mij betreft best weer kunnen wachten tot Kerstmis. De meeste andere hoedjes zijn puur iets van binnen PoGo, bieden minder aanleiding tot herhaling, en vallen veel minder uit de toon. Alleen Halloween, wat meer iets exclusiefs voor de VS is, zou men ook nog kunnen laten wachten. Door dat niet te doen verliezen die seizoengebonden Pika's een beetje het speciale van het verschijnen in dat eigen seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:40:
[...]

Kwam ik ook achter (edit). Ik volg het allemaal niet héél goed. Juist die KerstPika's waren wel erg misplaatst midden in de zomer en overvielen me nogal. Als ik nou met drie verschillende hoedjes was tegengekomen dan was ik wel iets gaan vermoeden. Aangezien Kerstmis elk jaar terugkomt, we de KerstPika's ook al meermaals gezien hebben, en Kerstmis een gebeurtenis is buiten PoGo, hadden die wat mij betreft best weer kunnen wachten tot Kerstmis. De meeste andere hoedjes zijn puur iets van binnen PoGo, bieden minder aanleiding tot herhaling, en vallen veel minder uit de toon. Alleen Halloween, wat meer iets exclusiefs voor de VS is, zou men ook nog kunnen laten wachten. Door dat niet te doen verliezen die seizoengebonden Pika's een beetje het speciale van het verschijnen in dat eigen seizoen.
Ach een hoop nieuwe spelers zijn er blij mee denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik dacht ookal gistermorgen :+ Huh is het al kerst? :D

Ik zag daarna wel meteen een pikachu met een ander hoedje.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
En uiteraard lopen de masters weer voorop. :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N8AqD6EcFDyakjgbr6qhl5n2/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb altijd het idee dat als ze het niet zouden halen dan toch.... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:10
Gisteren level 39 geworden, zijn er bijna haha.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Dan ben je al op 3/4 van L40 idd. ;) Even door bijten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nu heb ik gisteren weer een Unown kunnen ruilen en heb nu 15 verschillende maar mijn medaille zegt dat het er 14 zijn.

Het uitroepteken telt die zeker niet mee?

Gisteren nog 4 x een Rayqueza kunnen vangen die weather boosted was. Enkel nog steeds geen shiny....

Trouwens weer een nieuwe Safari zone aangekondig:

https://pokemongolive.com/events/safarizone/montreal/

Met waarschijnlijk wereldwijd shiny Yamma.

Is er a.s. woensdag weer een legendary raid hour met Rayqueza?

Want die wil ik nog wel :)

Shiny Entei moet ik ook nog zien te ruilen....gisteren een shiny Luvdisc gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Gisteren met een groepje het raid hour gedaan. Het doel voor de meesten was het verkrijgen van een shiny. In totaal hebben we er 6 gedaan met gemiddeld zo'n 13 accounts. Pas bij de laatste raid hadden we er 2.
Is dat niet erg karig? Ik dacht dat de kans normaal 1 op 20 was en tijdens raid hour nog hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:14:
Nu heb ik gisteren weer een Unown kunnen ruilen en heb nu 15 verschillende maar mijn medaille zegt dat het er 14 zijn.

Het uitroepteken telt die zeker niet mee?

Gisteren nog 4 x een Rayqueza kunnen vangen die weather boosted was. Enkel nog steeds geen shiny....

Trouwens weer een nieuwe Safari zone aangekondig:

https://pokemongolive.com/events/safarizone/montreal/

Met waarschijnlijk wereldwijd shiny Yamma.

Is er a.s. woensdag weer een legendary raid hour met Rayqueza?

Want die wil ik nog wel :)

Shiny Entei moet ik ook nog zien te ruilen....gisteren een shiny Luvdisc gevangen
Uitroepteken telt hij keurig mee hoor. Medaille staat hier op 28: 26 letters, uitroepteken en vraagteken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GL6XWPXLYh2OS5eM5TS9bw2a/thumb.jpg

Die Entei heb ik eventueel wel over voor een goed bod. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Haha je hebt ze gewoon allemaal....zou ik er dan toch één dubbel hebben....ga goed zoeken zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
hneel schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:47:
Gisteren met een groepje het raid hour gedaan. Het doel voor de meesten was het verkrijgen van een shiny. In totaal hebben we er 6 gedaan met gemiddeld zo'n 13 accounts. Pas bij de laatste raid hadden we er 2.
Is dat niet erg karig? Ik dacht dat de kans normaal 1 op 20 was en tijdens raid hour nog hoger?
Tijdens raid hour blijft de kans op shiny gewoon even hoog. De rest is gewoon te wijten aan rng

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:59:
Haha je hebt ze gewoon allemaal....zou ik er dan toch één dubbel hebben....ga goed zoeken zo :)
Klopt, al moest ik voor het vraagteken wel naar Groningen rijden. 7(8)7 Maar dat was de enige missing link verder. Dus yolo en op naar Groningen dan maar om hem te ruilen. Ding was alleen gereleased op GoFest Chicago in 2018 en verder nooit meer ergens gespot waar dan ook ter wereld. Verder kom je al heel ver met Amstelveen, Dortmund, Zoetermeer (dat Stadshard Unown event met ik meen ook Kangaskhan), Oberhausen en Comic Con.

[ Voor 2% gewijzigd door Autofan1985 op 08-08-2019 14:48 . Reden: Correctie op een event ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik ben denk scheel zie nu in mijn medaille wel 15 staan...

Die van mij zijn allemaal geruild van die events (buiten Comic Con dan) en heb zelf de J in het wild gevangen :)

Mis de W en A nog van die events. Zou ik op 17 zitten

Ik heb:

Unown F
Unown E
Unown J
Unwon N
Unown O
Unown U
Unown T
Unown M
Unown P
Unown R
Unown D
Unown I
Unown S
Unown K
Unown - Uitroepteken

Zit toevallig wel in Canada 20 september als dat event in Montreal is nog even kijken wat ik doe :)

Als er enkel M O N T R E A L komt heeft het niet zo veel nut.

En de shiny Yamma vang ik wel zo :)

Zit op 150 van de 307 shinies die er zijn. Mis vooral baby's (enkel Budew ooit gehad) dat is een kwestie van geluk hebben met eieren en uiteraard al die Pikachu versies met hoedjes en alle evoluties van Eevee met dat bloemetje.

Dus dan is zo'n event toch een stuk minder boeiend :)

[ Voor 47% gewijzigd door C_V_S op 08-08-2019 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een subreddit speciaal voor jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 07:57:
Er is een subreddit speciaal voor jou. ;)
URL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Echt wtf, liep gisteren lekker chil wat gyms over te nemen, Kom ik aan bij een gym waar een paar minuten geleden iemand net ook die gym had overgenomen (team rood, ik ben team blauw). Nadat ik die gym dus had. Komt er opeens een auto met gierende banden terug. Vrouw van in de 40, mega boos en zij vond het erg kinderachtig, bla bla.

Ik reageer gewoon van normaal, dit is maar een spelletje, waar maak je je druk om? Toen gewoon weggelopen.

Later (20 min later), weer terug gelopen en alsnog de gym terug gepakt. Schijnbaar stond ze me ergens op te wachten, nu nog bozer, "PAK DIE GYM NOG EEN KEER EN IK RIJ JE OMVER"

Echt wtf, ben maar weg gelopen, heb wel even een tweet naar Niantic gestuurd.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
Bensimpel schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:51:
Echt wtf, liep gisteren lekker chil wat gyms over te nemen, Kom ik aan bij een gym waar een paar minuten geleden iemand net ook die gym had overgenomen (team rood, ik ben team blauw). Nadat ik die gym dus had. Komt er opeens een auto met gierende banden terug. Vrouw van in de 40, mega boos en zij vond het erg kinderachtig, bla bla.

Ik reageer gewoon van normaal, dit is maar een spelletje, waar maak je je druk om? Toen gewoon weggelopen.

Later (20 min later), weer terug gelopen en alsnog de gym terug gepakt. Schijnbaar stond ze me ergens op te wachten, nu nog bozer, "PAK DIE GYM NOG EEN KEER EN IK RIJ JE OMVER"

Wat een droeftoeter.

Zo hadden wij bij ons in de stad de ongeschreven regel "als je s'avonds gaat gymmen, zorg dan dat je pas na 12en mensen er uit gooit." Ik hield me er altijd wel netje aan, tot ik systematisch er 5 voor 12 door 1 persoon constant werd uit gegooid. Toen ben ik maar in mijn vakantie hem gaan opzoeken in zijn gyms. En indien mogelijk alleen hem er uit gegooid.
Kwam hij boos op zn scoortertje beetje schelden. Jammer joh.

[ Voor 0% gewijzigd door Barnagma op 12-08-2019 09:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 16-09 23:07
Wel grappig dat je ook shiny varianten van de legendaries kan krijgen via research breakthrough. Ben ongv een jaar geleden gestopt met level 4/5 raids, altijd gedacht dat de shinies onhaalbaar zijn voor de solo player. Maar gisteren voila, een shiny Groudon na een hele reeks Lati@s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Silversin schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:55:
Wel grappig dat je ook shiny varianten van de legendaries kan krijgen via research breakthrough. Ben ongv een jaar geleden gestopt met level 4/5 raids, altijd gedacht dat de shinies onhaalbaar zijn voor de solo player. Maar gisteren voila, een shiny Groudon na een hele reeks Lati@s.
Voor mijn idee heb ik de afgelopen maanden alleen maar Latios/Latias gehad. Ik hoop binnenkort eens op iets anders... een shiny Groudon zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
gwystyl schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:11:
[...]

Voor mijn idee heb ik de afgelopen maanden alleen maar Latios/Latias gehad. Ik hoop binnenkort eens op iets anders... een shiny Groudon zou leuk zijn :)
Die had ik afgelopen keer en daarvoor berg rode Groudons en toen enkel Latios/Latias.....

Wat betreft gyms doe ik enkel de officiële regels. Neem ze lekker over wanneer ik er zin in heb en hoe lang ze er in zitten boeit me geen reet.

Wordt er ook niet boos om als ze dat bij mij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-03-2024

Ook even aangeven bij de Politie met nummerbord erbij, ik heb nooit gezeur gehad maar gyms gaan om wanneer ze gaan toch? Het is maar een Spelletje. Was het toevallig een gym in Amsterdam, dan kom ik wel even helpen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
https://www.nwtv.nl/19173...lijkt-weer-iets-verhoogd/

Is voor mij als iemand die veel fietst goed nieuws!

Aangezien ik niet in een grote stad woon is het meestal fietsen van stop naar stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
C_V_S schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 07:17:

Aangezien ik niet in een grote stad woon is het meestal fietsen van stop naar stop.
Wat een belachelijk artikel. Buiten de titel word er niets van relevante info gegeven.
Op reddit vind ik buiten 1 post met 8 comments ook niets terug.

De voorgaande limiet was voor zo ver ik weet 10.5 km/uur. Hoeveel zou deze nu dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:02:
[...]

Wat een belachelijk artikel. Buiten de titel word er niets van relevante info gegeven.

De voorgaande limiet was voor zo ver ik weet 10.5 km/uur. Hoeveel zou deze nu dan zijn?
Haha ik nam aan dat ze wel een redelijke bron hadden.

Geen idee wat die nu was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Gravediggerxx schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:02:
[...]

Is heel vaak met nwtv. Redelijk veel clickbait artikelen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985

Wat een idioot joh. Mocht die gym in de buurt van Rotterdam staan kom ik ook wel ff helpen met blauw maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Autofan1985 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:52:
[...]

Wat een idioot joh. Mocht die gym in de buurt van Rotterdam staan kom ik ook wel ff helpen met blauw maken. :)
Helaas in Nijmegen ;)

Kenteken had ik niet opgeschreven, maar mocht ze nog terug komen, ga ik dat zeker doen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
C_V_S schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 07:17:

Ik merkte dit het weekend. Op eens had ik een twee kilometer eitje uit gefietst (van 0 naar 2km). Hope dat het weer beter word, kan ik weer naar mn werk fietsen voor de eitjes :9

• CAP-Team
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De meeste (fanatieke) spelers in het dorp ken ik wel. Ik zie nu alleen telkens wat nieuwe spelers met lagere levels. Die knikker ook zo uit mijn home gym. Maar dat doen zij ook :)
Mensen die ik ken laat ik wel minstens 8 uur staan, tenzij er ook andere spelers in staan die er al wel meer dan 8 uur in staan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HkraUHOrDKh7ztEtKkhMt2aY/full.png

Zou het? :o

Bron is btw Reddit

[ Voor 42% gewijzigd door Autofan1985 op 15-08-2019 15:13 ]

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:56
Klinkt plausibel. Ook omdat de opbouw van de zinnen anders aanvoelt dan in de meeste aankondigingen.
Goede vondst (van jou/jouw bron).

PV Output

• Autofan1985
Quincy5 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:11:
[...]

Klinkt plausibel. Ook omdat de opbouw van de zinnen anders aanvoelt dan in de meeste aankondigingen.
Goede vondst (van jou/jouw bron).
Goede, bron toegevoegd.

• Barnagma
Leuke vondst! Maar, pokemons uit Johto in week 1. Zullen we eindelijk wat Heracross in het wild/eieren zien? En misschien ook meer Unown spawns?

[ Voor 25% gewijzigd door Barnagma op 15-08-2019 17:27 . Reden: en unowns ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Iemand nog 2 vrienden nodig?
Edit:
Thanks!

[ Voor 46% gewijzigd door OverloadOfRed op 15-08-2019 22:17 ]

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:49
Onlangs weer begonnen met Pokémon Go, in het begin een tijdje gespeeld maar gestopt omdat mijn pokeballs altijd zo snel op waren.

Nu zag ik dat er meer stops zijn bijgekomen dus gaat het wat makkelijker. Helaas in mijn buurt niet zoveel stops, kom wel eens ergens anders en ben verbaasd hoeveel stops er zijn.

Destijds gestopt bij lvl23, nu bijna level 26.

De raids zijn ook nieuw, 1 keer gedaan in mijn eentje tegen een zwakke Pokémon. De sterke zullen wat lastiger gaan.

Zal later mijn friend code invullen en de andere tweakers toevoegen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Water festival van 23 tot 30 augustus: https://pokemongolive.com/post/waterfestival2019/

Afbeeldingslocatie: https://pokemongolive.com/img/posts/waterfestival.jpg
Trainers,

Time to make a big splash! Even if you don’t live near the water, you can look forward to Water-type Pokémon coming to you soon in Eggs, raids, Field Research, and the wild.

That’s right—the long-awaited Water Festival is back!

Date + Time

Friday, August 23, 2019, at 1 p.m. PDT until Friday, August 30, 2019, at 1 p.m. PDT
Features

Water-type Pokémon like Magikarp, Wooper, Wailmer, and more will appear more frequently in the wild.
The following Pokémon will be appearing more frequently in the wild around water: Wartortle, Poliwhirl, Seaking, Lapras, Qwilfish, Mantine, Lotad, Feebas, Piplup, Buizel, and Finneon.
Water-type Pokémon will hatch more often from Eggs.
Kingler and Crawdaunt will be able to learn Crabhammer, a Water-type Charged Attack that is newly available in Pokémon GO.
If you manage to surf the waves of luck, you might encounter Shiny Carvanha or Shiny Barboach!
Raids

Water-type Pokémon like Blastoise, Vaporeon, Lapras, and more will appear in raids.
On Wednesday, August 28, 2019, from 6 p.m. to 7 p.m. local time, you’ll be able to encounter Uxie, Mesprit, or Azelf in five-star raids in their respective regions!
Bonuses

2× Hatch Candy
If you have a Water-type Pokémon as your Buddy, the distance to earn Buddy Candy will be halved.
There’s no need to swim or use a fishing rod to encounter these Pokémon, Trainer. All you have to do is get up and GO!

—The Pokémon GO team
Ik hoop dat ik dan eindelijk een shiny Magicarp (of Gyarados) tegenkom/uit ei krijg..... ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 00:49
Ik kan ook nog wel wat vrienden gebruiken. Omgeving schiedam/rotterdam

Inmiddels weer voorzien. Dank

[ Voor 21% gewijzigd door koenie op 18-08-2019 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:49
Mooi van die actie met water Pokémon, ik ben nog aan het sparen voor Gyarados. Maar tegenwoordig kom ik een stuk minder Magikarp tegen als 3 jaar geleden.

Thanks iedereen die mijn friend request heeft geaccepteerd, heb meteen gifts gestuurd. Als het goed is heeft iedereen een uitnodiging maar kan er per ongeluk een aantal hebben overgeslagen.

Last FM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
BOEM! Even een dik half miljoen accounts weg. :P

https://nianticlabs.com/blog/cheatingupdate-081419/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is dit maar een druppel op een gloeiende plaat. Zijn nog steeds erg veel spoofers. Ook heel veel mensen met dubbele accounts. Die moeten ze ook bannen. Want dat is ook gewoon keihard cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:25:
[...]
Ook heel veel mensen met dubbele accounts. Die moeten ze ook bannen. Want dat is ook gewoon keihard cheaten.
Waarom is het hebben van 2 accounts cheaten? Ik zelf bijvoorbeeld loop altijd met 2 telefoons, dus op een gegeven moment een mini-account aangemaakt. Wat zou daar op tegen zijn? :?

En hoe wil je dat controleren trouwens? Geen 2 accounts op dezelfde telefoon? Leuk voor de kinderen. Geen 2 accounts die vaak bij elkaar zijn? Idem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dragon2 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:54:
[...]

Waarom is het hebben van 2 accounts cheaten? Ik zelf bijvoorbeeld loop altijd met 2 telefoons, dus op eem gegeven moment een mini-account aangemaakt. Wat zou daaer op tegen zijn? :?

En hoe wil je dat controleren trouwens? Geen 2 accounts op dezelfde telefoon? Leuk voor de kinderen. Geen 2 accounts die vaak bij elkaar zijn? Idem.
Omdat je een voordeel hebt tegenover de rest die netjes met 1 account speelt. Zie echt heel veel mensen met 2 of meerdere accounts. Dat geeft ze een dubbele shiny kans. Die shiny ruilen ze met hun hoofd account, en ook zetten ze de gyms vol, zodat eerlijk spelende mensen er niet meer bij kunnen. En als ze toevallig zien dat hun gym waar ze instaan aangevallen wordt, kunnen ze met 2 (of meerdere) accounts blijven goldenrazzen.

En met een 2e account bedoel ik natuurlijk niet het account van een broertje/zusje/vader/moeder of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:01:
[...]

Omdat je een voordeel hebt tegenover de rest die netjes met 1 account speelt. Zie echt heel veel mensen met 2 of meerdere accounts. Dat geeft ze een dubbele shiny kans. Die shiny ruilen ze met hun hoofd account, en ook zetten ze de gyms vol, zodat eerlijk spelende mensen er niet meer bij kunnen. En als ze toevallig zien dat hun gym waar ze instaan aangevallen wordt, kunnen ze met 2 (of meerdere) accounts blijven goldenrazzen.

En met een 2e account bedoel ik natuurlijk niet het account van een broertje/zusje/vader/moeder of whatever.
Mwah, ik had dat 2e account al voordat je iets met vrienden kon, en ik heb toevallig rood en blauw dus ook geen 2 pokemon in 1 gym. Tegenwoordig kan ik af en toe wat ruilen ja, maar doe dat amper. Alleen voor quests eigenlijk, omdat ik i.r.l. geen andere pokemon spelers ken O-)

Je klinkt me eerder wat gefrustreerd hierover, het is maar een spelletje hoor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
  • Laatst online: 10:56
dragon2 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:12:
Je klinkt me eerder wat gefrustreerd hierover, het is maar een spelletje hoor ;)
Bagatelliseren doet elke cheater. Bottom line: je geeft jezelf een voordeel ten opzichte van eerlijke spelers, waarom doe je dat? Het is maar een spelletje hoor }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

dragon2 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:12:
[...]

Mwah, ik had dat 2e account al voordat je iets met vrienden kon, en ik heb toevallig rood en blauw dus ook geen 2 pokemon in 1 gym. Tegenwoordig kan ik af en toe wat ruilen ja, maar doe dat amper. Alleen voor quests eigenlijk, omdat ik i.r.l. geen andere pokemon spelers ken O-)

Precies het is maar een spelletje, dus 1 account is toch voldoende? ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het enige voordeel is dat je met weinig man misschien die legendary raid boss wel kan verslaan, en als iedereen met 1 account speelt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Hier ook 2 accounts, al sinds 2016 ofzo. Beide team blauw (net als die van vriendin lief). En pas laatst uit de mottenballen gehaald omdat onze oudste zoon vergaande interesse heeft om mee te doen. Nu heeft ie een vliegende start, en mag hij soms op de echte telefoon beestjes vangen en battlen ipv het nadoen op zijn v-tech ;)

En ja, dat account wordt dus ook frequent door mij voorzien van extra vangsten, km's enzo, maar gaat ongeveer half zo hard als onze eigen accounts, zie je mooi einde van de week aan het aantal kilometers, maar ook dat hij veel minder snel vol zit met hetzij items of pokemons...

En ja, nu is mijn ega met 3 telefoons op pad, km's maken, rondje pokestops en ongetwijfeld een gym leegvegen. Moet toch iemand thuis bij de kids blijven. Mag dat dan ook niet?

En Raids, een 4* raid is net wel/net niet, met 2 personen en 3 toestellen. Was waarschijnlijk net wel geweest als je volledig de aandacht bij elk toestel hebt, en netjes dodged enzo. Dat is dan direct ook je (terechte) penalty in mijn optiek. De echt grote raidbosses zijn echt nog geen optie hier

[ Voor 15% gewijzigd door djidee op 18-08-2019 21:33 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Laatst online: 10:56
De vraag stellen is hem beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
hneel schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:29:
Het enige voordeel is dat je met weinig man misschien die legendary raid boss wel kan verslaan, en als iedereen met 1 account speelt niet.
In het begin hadden die mensen met meerdere accounts de spelers met 1 account even hard nodig want ook zij kwamen anders aan niet genoeg aanvalskracht. Wie helpt dan wie uit de nood?

Ik merk tegenwoordig vooral dat de mensen men dubbele accounts steeds meer onderling gewoon met 2-3 man afspreken waardoor ze niet met de normale spelers moeten afspreken waardoor het steeds moeilijker word om voldoende mensen te vinden.

Multi accounters zorgen dus voor associale apparte raidgroepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Gravediggerxx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 00:02:
[...]

In het begin hadden die mensen met meerdere accounts de spelers met 1 account even hard nodig want ook zij kwamen anders aan niet genoeg aanvalskracht. Wie helpt dan wie uit de nood?

Ik merk tegenwoordig vooral dat de mensen men dubbele accounts steeds meer onderling gewoon met 2-3 man afspreken waardoor ze niet met de normale spelers moeten afspreken waardoor het steeds moeilijker word om voldoende mensen te vinden.

Dat ligt dan meer aan die personen zelf. Ik merk hier juist dat mensen graag even 'een accountje bij gooien' zodat die raid toch nog door kan gaan.

Zelf speel ik overigens gewoon met 1 account. Hooguit als mijn maat op vakantie is dat ik zijn account een beetje bij hou qua coins, dagelijkse raids en events. Andersom idem. Toen ik in Spanje zat heeft hij het voor mij waar genomen (en een shiny Horsea gevangen) en als hij in September in Amerika zit zal ik voor hem Yanma proberen te scoren. Enige impact zal overigens zijn dat er 1 account extra in de gyms zal staan, die er anders eigenlijk toch ook al in staat. Alleen loop ik nu alleen ipv met hem fysiek naast me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gravediggerxx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 00:02:
[...]

Dat valt bij ons in de buurt behoorlijk mee. Ik zit in een Whatsapp raid groep, en meestal staan we er toch met een man of 6-15, waarvan een behoorlijk aantal met 2 telefoons. Als er dus veel te veel staan, splitsen we in twee groepen zodat er voor meer mensen teamkleurvoordeel is, maar meestal past het met zijn allen in één lobby.
Ik heb zelf ook twee accounts, voornamelijk omdat ik 98% van de tijd alleen speel en eerder dus geen raid bosses hoger dan level 2 aan kon. Inmiddels kan mijn main account vaak ook wel een lvl 3 alleen af, maar met de tweede erbij kan ik lvl 3 sowieso, en sommige lvl 4 ook alleen doen.

Voor het leegtrekken van gyms maakt het niet uit. Met wat geduld krijg je ook met één account elke gym redelijk makkelijk leeg, tenzij één van de bezetters druk golden razberries aan het voeren is. Zodra ik dat merk haak ik ook met twee accounts meestal af omdat ik het zonde van de tijd en resources vind.

Ik ben het met je eens dat er een voordeel is bij twee accounts omdat je met elkaar kan ruilen. Bij mij gaat het er echter om dat ik op mijn hoofdaccount de pokédex zoveel mogelijk op eigen kracht vol krijg. Mijn tweede account heeft dus sommige legendaries en shinies die de eerste niet heeft en andersom. Ik ga die niet ruilen omdat ik dat met een andere persoon ook niet zo snel zou doen als het de enige zou zijn. Als ik een bepaalde Pokémon in twee- of meervoud heb ruil ik hem soms wel met de andere account.

@Autofan1985 je kan toch ook gewoon zelf in het buitenland spelen? Zeker in de VS lijkt het me leuk om wat regionals te bewaren of random Pokémon die je kan gebruiken om je km-badge op te krikken.

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 19-08-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
@gwystyl Waar ik zat moest je eerst 3 km lopen voor de dichtsbijzijnde Pokestop. Mijn maat is waarschijnlijk wel van plan om 's avonds wat regionals te vangen idd. Als het daar avond is slaap ik hier toch. :9 Plus we houden gewoon goed contact onderling wie dan wat doet. Verder is het soms ook gewoon even lekker om een paar weken PoGo-pauze te houden zeg maar. Dan kan je je lekker op de vakantie zelf richten i.p.v. nog je PoGo-verplichtingen te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik zoek nog vrienden, zowel voor quests als voor gifts (omgeving Eindhoven):

Zo, dat gaat snel :) Thanks!

[ Voor 19% gewijzigd door Ruubster op 19-08-2019 12:13 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!