Hier ook 2 accounts, al sinds 2016 ofzo. Beide team blauw (net als die van vriendin lief). En pas laatst uit de mottenballen gehaald omdat onze oudste zoon vergaande interesse heeft om mee te doen. Nu heeft ie een vliegende start, en mag hij soms op de echte telefoon beestjes vangen en battlen ipv het nadoen op zijn v-tech
En ja, dat account wordt dus ook frequent door mij voorzien van extra vangsten, km's enzo, maar gaat ongeveer half zo hard als onze eigen accounts, zie je mooi einde van de week aan het aantal kilometers, maar ook dat hij veel minder snel vol zit met hetzij items of pokemons...
En ja, nu is mijn ega met 3 telefoons op pad, km's maken, rondje pokestops en ongetwijfeld een gym leegvegen. Moet toch iemand thuis bij de kids blijven. Mag dat dan ook niet?
En Raids, een 4* raid is net wel/net niet, met 2 personen en 3 toestellen. Was waarschijnlijk net wel geweest als je volledig de aandacht bij elk toestel hebt, en netjes dodged enzo. Dat is dan direct ook je (terechte) penalty in mijn optiek. De echt grote raidbosses zijn echt nog geen optie hier
[
Voor 15% gewijzigd door
djidee op 18-08-2019 21:33
]