Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
TheTinusNL schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:23:
[...]

Alles wat je daar noemt op Regigigas na zijn geen Legendary Pokémon, maar Mythical Pokémon (Phione discutabel i.v.m. breeding).
Die zullen dus waarschijnlijk net als andere Myhtical Pokémon zoals Mew, Celebi en Jirachi als Research gaan, of net als Deoxys als EX Raid. Uitzondering daarop is natuurlijk weer Meltan, maar die is nog niet officieel gereleased in een base game.

Ik gok op nog een rondje oude Legendaries recyclen + shiny... dan houden ze nog spannende "nieuwe" dingen over voor de post-summer als de spelersactiviteit weer dreigt af te nemen. :/
True, al zijn het wel pokemons waar een hoop mensen (ik) naar uit kijken.

Zo lang ze maar niet weer Ho-oh, Lugia, Kyogre en Groudon gaan recyclen vind ik het prima.
like i said, shiny Rayquaza please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
C_V_S schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:08:
Ja tuurlijk gebeurd wel een keer maar 1 legendary van Level 20 naar 40 is 260 candy ofzo...

Nu heb ik al best veel hoge legendary maar echt niet van alles zes stuks :)
Om precies te zijn 248 candy.

Vwb Ralts: ben benieuwd waar ze mee komen. Iedereen wou immers Ralts Community Day met de hoop op een fairy fast move voor Gardevoir. Die is er inmiddels. Nu de grote vraag: komt er een move voor Gardevoir, Gallade of misschien wel beide?

[ Voor 28% gewijzigd door Autofan1985 op 25-07-2019 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Autofan1985 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:47:
[...]

Om precies te zijn 248 candy.

Vwb Ralts: ben benieuwd waar ze mee komen. Iedereen wou immers Ralts Community Day met de hoop op een fairy fast move voor Gardevoir. Die is er inmiddels. Nu de grote vraag: komt er een move voor Gardevoir, Gallade of misschien wel beide?
Met Niantic weet je het nooit... dat gezegd hebbende;

Ik denk dat beide gewoon een fairy fastmove krijgen. Waarschijnlijk is die dat CD exclusive op Gardevoir en Gallade, maar komt die tzt wel beschikbaar voor andere beestjes, bijv. vanwege pvp aanpassingen.

Heb wel 2 verjaardagen die dag, dus zal wel weinig van spelen terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:16:
[...]

Met Niantic weet je het nooit... dat gezegd hebbende;

Ik denk dat beide gewoon een fairy fastmove krijgen. Waarschijnlijk is die dat CD exclusive op Gardevoir en Gallade, maar komt die tzt wel beschikbaar voor andere beestjes, bijv. vanwege pvp aanpassingen.

Heb wel 2 verjaardagen die dag, dus zal wel weinig van spelen terecht komen.
Kan zomaar, al sluit ik iets als Future Sight ook niet uit. Gallade kan die dan niet direct leren, maar Ralts en Kirlia wel. Die kunnen hem dan meenemen naar Gallade. Overigens hetzelfde als hoe Gardevoir Charm kan leren, dus onmogelijk is het zeker niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Autofan1985 op 25-07-2019 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maar wordt die dan goed en nuttig of niet? :)

Heb nog geen goed fairy team namelijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:40:
Maar wordt die dan goed en nuttig of niet? :)

Heb nog geen goed fairy team namelijk :D
Goed en nuttig is Gardevoir al sinds de introductie van Charm. Met Togekiss als meer bulky compaan. Zelf verwacht ik eerder een Psychic type move en daar is de concurrentie enorm hoog. Ik verwacht qua special move geen wonderen iig, aangezien de grote verbetering al is gekomen met de introductie van Charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:17
De team rocket stops lijken terug te zijn. Ik heb net een shadow ratatta gevangen, de cirkel was wel knalrood voor een 125 CP…

Ook de CP van de tegenstanders lijkt wat geboost, of ik het was me eerder niet opgevallen. Laatste van de 3 pokemons in de battle was een swampert van 9k+ CP.

Benieuwd of de lucky trade aangepast is om zo een guaranteed 14/14/14 te krijgen. Time will tell.

/edit: confirmed on twitter -> https://twitter.com/PokemonGoApp/status/1154376866792218624

Waarom gebruikt Niantic in godsnaam geen ingame notifications…

/edit2: Aha, nu is er ook een bijbehorende research! De eerste tasks hebben wel al niets te maken met team rocket :)

- evolve 2 pokemon
- power up a pokemon 5 times…

[ Voor 44% gewijzigd door venqwish op 25-07-2019 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
ingame notificatie is binnen hier hoor :-)

shadow kan niet getrade.

catchrate is van 0.2 naar 0.05 aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Zo te zien zijn ze nog steeds maar ongeveer 30 min actief per voor ze weer despawnen en verschijnen op een andere pokestop.
Purified wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
venqwish schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:08:
De team rocket stops lijken terug te zijn. Ik heb net een shadow ratatta gevangen, de cirkel was wel knalrood voor een 125 CP…

Ook de CP van de tegenstanders lijkt wat geboost, of ik het was me eerder niet opgevallen. Laatste van de 3 pokemons in de battle was een swampert van 9k+ CP.
Schiet me nu weer te binnen. Ik deed een paar dagen geleden mijn zoveelste Raichu en waar ik gewoonlijk met 2 tot 3 Groudons toe kon afhankelijk van de Charge move werden die nu afgemaakt als Weedles. Moest de eerste keer rejoinen waarbij Niantic ook weer zo 15 seconden van je afpikt dus toen redde ik het net niet. Gebruikte de tweede keer de lege team truc om aan het begin een seconde of 5 meer te krijgen maar toen redde ik het weer zonder te hoeven rejoinen. Ik vroeg me af of het beest soms een nieuwe Charge move had gekregen. Ik dacht ook eerst dattie misschien weather boosted was maar de CP bleek niet in die range te zitten want daar had ik er al een paar van. Hij zat in dezelfde range als zoveel andere die ik al gedaan had, alleen deze had een Hulkgen leek het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Net een paar keer team rocket verslagen en is wel moeilijker dan verwacht.
Zelfs met supper effectieve schade haalde ik het maar nipt tegen de andere pokemon.

De combinatie van rocket met rattata/bulbesaur(of was het ivisaur ik had er niet echt op gelet) en venesaur kreeg ik zelfs niet verslagen na 2 pogingen met
hitmonlee+ 2x entei of
hitmonlee +2x lapras

Wel een leuke uitdaging dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 09:14
Barnagma schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:10:
Zo te zien zijn ze nog steeds maar ongeveer 30 min actief per voor ze weer despawnen en verschijnen op een andere pokestop.

[...]

Purified wel?
Net getest. Dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 10-09 11:40
blijft Team Rocket 24/7 actief?
Of is het net zoals bij raids? dat ze in de avond/nacht verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Het valt me net op dat als je een gouden purifier medaille wilt dat je 500 pokemon moet purfien en dus 1 mil dust uitgeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Gravediggerxx schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:49:
Het valt me net op dat als je een gouden purifier medaille wilt dat je 500 pokemon moet purfien en dus 1 mil dust uitgeven 8)7
Je krijgt 500dust per win toch?
Dan heb je al 250k dust terug.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:17
Gravediggerxx schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:49:
Nog steeds 750k maar idd, het feit dat je 500 krijgt per win is wel ok. Het aantal potions en revives dat je er gaat door knallen, dat wil ik niet weten want de battles zijn toch redelijk pittig soms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razerBE schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 19:02:
Ik zag er net een rammelen hier in de buurt, en ik neem aan dat 03:22 niet gezien wordt als enorm vroeg in de ochtend. Dus ja, ze zijn 24/7 actief.

Nog grats met de hundo togekiss. ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/8hh16widaic31.png

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/a302eqneaic31.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/w20d060pjic31.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/qb1k199ygic31.png

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2019 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
TerrorSource schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:06:
[...]

plus 500 pokemons vangen is 50.000 extra dust. Heb je de hele tijd een star piece aan komt daar zelfs nog een 25.000 bij ;). Zit je toch mooi aan de 325.000 dust.
(ik weet niet zeker of een star piece effect heeft op de dust reward van de battle)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Gravediggerxx schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:04:
Net een paar keer team rocket verslagen en is wel moeilijker dan verwacht.
Zelfs met supper effectieve schade haalde ik het maar nipt tegen de andere pokemon.

De combinatie van rocket met rattata/bulbesaur(of was het ivisaur ik had er niet echt op gelet) en venesaur kreeg ik zelfs niet verslagen na 2 pogingen met
hitmonlee+ 2x entei of
hitmonlee +2x lapras

Wel een leuke uitdaging dus.
Het is goed te doen, maar twee dingen zijn essentieel;

1. De juiste counters!!! Kies een supereffective type, en zorg dat ook de aanvallen ervan kloppen.
1b. Machamp is wel supereffective tegen Snorlax, maar kan zen headbutt niet verdragen, kies dan bijv. Tyranitar.
2. Doe die charge-moves EXCELLENT!! draai je vinger over het scherm om zoveel mogelijk van die powerups te pakken.

Dan moet het gewoon lukken.
razerBE schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 19:02:
Vannacht tot zeker 12 uur gezien, maar net naar mn werk gereden en niet één gezien.
edit: ondertussen worden ze gewoon weer gemeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 26-07-2019 12:25 . Reden: 1b ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-09 16:44
De presentjes blijven weer staan in mijn inventory, ik kan dus weer wat nieuwe vriendjes gebruiken.

Twee accounts:

Docide -
Jukeboxdeboef -

EDIT: Ik heb de codes weggehaald, we hebben beide wat meer requests gekregen dan verwacht. Het kan zijn dat jullie even geen presents krijgen omdat het er nu wat veel zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door GLeenders op 27-07-2019 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GLeenders schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:57:
De presentjes blijven weer staan in mijn inventory, ik kan dus weer wat nieuwe vriendjes gebruiken.

Twee accounts:

Docide - 5258 0762 9730
Jukeboxdeboef - 8273 2233 5341
Beide toegevoegd [Onverlaat].

Actuele raidbosslijst:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/47g6jgmdxmc31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16

Twee accounts:

Docide -
Jukeboxdeboef -
Ook toegevoegd Moeaah en Wortelsoft

[ Voor 4% gewijzigd door wortelsoft op 28-07-2019 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Als je alleen kan kiezen tussen pokemon met maximum 1500 cp bij de team rocket uitdagingen dan moet je blijkbaar op voorhand een master league team instellen.

Tenzij je van een uitdaging houd dan is die max 1500 cp best pittig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Kun je kiezen dan? Ik kwam gisteren voor het eerst zo'n hangjongere met 'attitude' tegen en kreeg naar het leek alleen voorgesteld mijn drie hoogste beesten (Groudons) te gebruiken. Aangezien ik niet wist wat te verwachten liet ik het maar zo. Stond tegenover twee Snorlaxen en een Crobat en redde het op een haartje.

Vond het wel knap waardeloos dat ik toen maar drie ballen kreeg om een Snorlax te vangen. Over eentje sprong ie heen en na de derde nam ie de benen. Nog golden berry gebruikt. Ik wil wel na die moeite een fatsoenlijke kans krijgen om het beest te vangen. Of was deze Snorlax net als die slapende varianten na drie rake ballen gegarandeerd blijven zitten? Anders vind ik drie echt veel te weinig. Zo sta ik niet te trappelen om er meer te doen. Verspilling van mijn tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:23
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:48:
...

Vond het wel knap waardeloos dat ik toen maar drie ballen kreeg om een Snorlax te vangen. Over eentje sprong ie heen en na de derde nam ie de benen. Nog golden berry gebruikt. Ik wil wel na die moeite een fatsoenlijke kans krijgen om het beest te vangen. Of was deze Snorlax net als die slapende varianten na drie rake ballen gegarandeerd blijven zitten? Anders vind ik drie echt veel te weinig. Zo sta ik niet te trappelen om er meer te doen. Verspilling van mijn tijd.
Het aantal ballen dat je krijgt is bepaald door: winst = 2 ballen + iedere Pokémon van jou die nog over is 1 bal + de medailles voor verslagen Team Rocket Go Grunts en purified Pokémon (1 extra bal indien brons etc.)

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:48:
Kun je kiezen dan? Ik kwam gisteren voor het eerst zo'n hangjongere met 'attitude' tegen en kreeg naar het leek alleen voorgesteld mijn drie hoogste beesten (Groudons) te gebruiken. Aangezien ik niet wist wat te verwachten liet ik het maar zo. Stond tegenover twee Snorlaxen en een Crobat en redde het op een haartje.

Voor elke pokekon die leeft na de batte krijg je 1 bal
1 over = 1 bal
2 over = 2 ballen
3 over = 3 ballen

Naar mate je meer Rocket's verslaat krijg je meer ballen
10x +1 bal
100x +1 bal

Naar mate je meer Shadow pokemon purified:
10x +1 bal
100x +1 bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Ik heb al zo'n 25 Grunts verslagen, maar krijg alleen maar te maken met Zubats, Golbats, Rattatas en steeds 1 third-stage evo (Crobat, Venusaur, etc.). En dan dus ook telkens Zubats en Rattatas vangen. Dat verklaart misschien ook waarom ik alles op de eerste bal vang. :|

Handige info over hoe te voorspellen welke Pokémon de Grunt heeft (en dus welke counters te gebruiken): kijk naar de voice line van de Grunt.
https://www.reddit.com/r/...and_counter_current_team/

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
TheTinusNL schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:11:
Ik heb al zo'n 25 Grunts verslagen, maar krijg alleen maar te maken met Zubats, Golbats, Rattatas en steeds 1 third-stage evo (Crobat, Venusaur, etc.). En dan dus ook telkens Zubats en Rattatas vangen. Dat verklaart misschien ook waarom ik alles op de eerste bal vang. :|

Handige info over hoe te voorspellen welke Pokémon de Grunt heeft (en dus welke counters te gebruiken): kijk naar de voice line van de Grunt.
https://www.reddit.com/r/...and_counter_current_team/
Weet je ook wat de grunt zegt bij dual typing? Ben even niet in de gelegenheid om het te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-09 16:44

Twee accounts:

Docide -
Jukeboxdeboef -

EDIT: Ik heb de codes weggehaald, we hebben beide wat meer requests gekregen dan verwacht. Het kan zijn dat jullie even geen presents krijgen omdat het er nu wat veel zijn.
Even die edit geplaatst. Ik denk niet dat het me gaat lukken om jullie alle 16 iedere dag iets te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Vanmiddag tussen 4 en 5 (lokale tijd) worden alle ( zoals het er nu uitziet) pokestops overgenomen door team rocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Dat Team Rocket is een leuke toevoeging.

Buiten Snorlax om ging het prima. Snorlax met Tyrantitar (2x) en Kyogre ging ook makkelijk. Enkel het vangen niet.

Maar goed geen haast :) Hier ook al een shiny Koffing gevangen en voor de rest nog weinig zin gehad om er op uit te gaan.

Zumbat is er ook shiny maar die zie ik sowieso nauwelijks :)

Wel leuk om weer een medaille te halen enkel ga ik al die zooi ook weer niet bewaren. Wat moet je er mee denk ik weleens :)

Met al die lucky friends moet ik wel een hoop ruilen. Altijd een gedoe om af te spreken aangezien je sommige mensen zelden of nooit ziet :D

Wel pas eindelijk Relicanth kunnen ruilen. Nu nog een aantal Unowns vanuit het Dortmund event en een aantal shinies die ik dubbel heb....

[ Voor 10% gewijzigd door C_V_S op 28-07-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:45

murphsy

Product Monkey

Leuke update! Speel nog steeds duo met mijn vrouw. Het blijft leuk. Inmiddels een groudon weten te bemachtigen, wel met stomme attacks (dt/sb). Een aardige lineup aan attackers nu:

Pkmgo

Zijn er nog niet legendarische attackers die ik echt moet lvlen? We doen geen groepsraids, alles duo.

Ik zoek trouwens weer een vriend of twee voor de quests:

Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 4344 8722 0898!

Jouw code delen is ook prima, dan doe ik het overtypewerk.

Edit: ik ben weer voorzien van vrienden 😉 bedankt 🎉 de code van mijn vrouw is 0534 6491 7436.

[ Voor 7% gewijzigd door murphsy op 28-07-2019 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
TerrorSource schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:06:
[...]

Evoluties en zeldzame pokemon zijn nog duurder. Snorlax bv 10000 dust. Voor heel je dex te purifien gaat het wel wat kosten 8)7

Je kan wel best zo snel mogelijk de medailles levelen voor extra ballen want nu zijn ze nog makkelijk te vangen maar dan ben je voorbereid voor shadow legendarische pokemon.

[ Voor 21% gewijzigd door Gravediggerxx op 28-07-2019 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gravediggerxx schreef op zondag 28 juli 2019 @ 10:34:
[...]

Evoluties en zeldzame pokemon zijn nog duurder. Snorlax bv 10000 dust. Voor heel je dex te purifien gaat het wel wat kosten 8)7

Je kan wel best zo snel mogelijk de medailles levelen voor extra ballen want nu zijn ze nog makkelijk te vangen maar dan ben je voorbereid voor shadow legendarische pokemon.
Even snel die 10 halen ja, 100 is al weer een stuk meer moeite. Al kan je vanmiddag tussen 4 en 5 wel lekker los gaan, dan is alles Team Rocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Nu online
Gravediggerxx schreef op zondag 28 juli 2019 @ 10:34:
[...]

Heel je dex kan nu ook niet.

Here's a look at all of the currently available Shadow Pokemon in the game.
Bulbasaur, Ivysaur, Venusaur
Charmander, Charmeleon, Charizard
Squirtle, Wartortle, Blastoise
Rattata, Raticate
Zubat, Golbat, Crobat
Snorlax
Dratini, Dragonair, Dragonite
Mudkip, Marshtomp, Swampert

Verder lijkt het mij ook vrij nutteloos buiten Dex vulling. Qua battles heb je er niet veel aan.

[ Voor 6% gewijzigd door makooy op 28-07-2019 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37

hneel

denkt er het zijne van

We hadden vamiddag een stop met eerst een Snorlax en daarna 2 keer een Dragonite. Ik dacht: een L40 96% Machamp (counter/dyn. punch) daar tegen in te zetten, maar die werd zo hard weggeslagen dat ik niet eens aan de charge move toe kwam. Met de Dragonites had ik al evenveel moeite. Mamoswine of Rayquaza waren ook in no time kapot. Alleen de tyranitars hielden het wat langer uit, maar ook daarmee kreeg ik het niet voor elkaar.
Trouwens ook vele last van netwerk problemen: battles die vastliepen, of wel doorgingen maar warbij de beesten niet meer zichtbaar waren, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Nu online
Vandaag 1 rocket stop gedaan:
Snorlax, Charizard, Snorlax

2x Tyra was genoeg, wel CP maxxed (1x IV98, 1x IV93)
1x Metagross had ik niet eens nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
hneel schreef op zondag 28 juli 2019 @ 19:56:
We hadden vamiddag een stop met eerst een Snorlax en daarna 2 keer een Dragonite. Ik dacht: een L40 96% Machamp (counter/dyn. punch) daar tegen in te zetten, maar die werd zo hard weggeslagen dat ik niet eens aan de charge move toe kwam. Met de Dragonites had ik al evenveel moeite. Mamoswine of Rayquaza waren ook in no time kapot. Alleen de tyranitars hielden het wat langer uit, maar ook daarmee kreeg ik het niet voor elkaar.
Trouwens ook vele last van netwerk problemen: battles die vastliepen, of wel doorgingen maar warbij de beesten niet meer zichtbaar waren, enz.
Dat komt omdat die Snorlax waarschijnlijk een psychic aanval had, en dat vindt je Machamp niet zo leuk. De beste counter is dan toch een hoge Tyranitar, of Dialga met dragon moves, of Ursaring met fighting moves.

Metagross is ook een goeie, of Lugia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk dat, als je faalt, je trainer uitlegt welke types het beste zijn.
Tot nu toe kende ik enkel pokémon types by logic. Stenen gooien tegen vogels werkt, vuur doven met water schiet ook op. Maar nu leer ik ook dat tegen poison, ground type [en nog een andere] het beste zijn.

Eerder nooit echt mee bezig gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/5j9b884tgi121.jpg

Dit is een begin. Maar je moet ook rekening houden met de typings van de aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Gisteren een paar uur door Amsterdam gelopen en veel team Rocket battles gedaan. Nu zit ik opgescheept met 20+ dode Pokémon in m'n dex.

En laat het nu net zo zijn dat (ik althans) nauwelijks revives, laat staan max revives ontvang vanuit stops en cadeautjes. 't Zal wel met pech te maken hebben, maar jammer is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Nu online
Gitarist schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:55:
Gisteren een paar uur door Amsterdam gelopen en veel team Rocket battles gedaan. Nu zit ik opgescheept met 20+ dode Pokémon in m'n dex.

En laat het nu net zo zijn dat (ik althans) nauwelijks revives, laat staan max revives ontvang vanuit stops en cadeautjes. 't Zal wel met pech te maken hebben, maar jammer is het wel...
Nu met de Rocket stops krijg je "bewust" minder potions/revives uit stops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma

Mijn vriendin heeft exact het zelfde probleem. Zij heeft nooit veel revives/potions opzak, genoeg om raids mee te doen. Maar voor dit team rocket gedoe echt te weinig. Het komt ook een beetje omdat zij gewoon weinig item space heeft.

Ze laat mij nu eerst kijken welke pokemons worden ingezet zo dat zij haar team daar op kan baseren :)
TerrorSource schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:10:
[...]

Niet helemaal mee eens. Het is bij mij nog steeds even weinig als normaal. Het verschil is dat ik ze nu minder snel weg gooi. Dan maar wat minder ballen opzak.

[ Voor 19% gewijzigd door Barnagma op 29-07-2019 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Lijkt me wel pech ja. Ik begon met 200 max revives (omdat ik alles daarboven weg doe, evenals sowieso alle normale revives), en ik zit nu op 195. Voordeel is wel dat ik niks meer hoef weg te gooien :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
TerrorSource schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:10:
[...]

Klopt totaal niet. Je gebruikt er nu gewoon meer dus het lijkt alsof je er minder krijgt.
Potions en revives komen trouwens al lang vooral uit gyms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Je draait de pokéstop nu ook twee keer, als het goed is. Eerste keer krijg je 2 of 3 items, dan vecht je met Team Rocket GO en daarna draai je de stop opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Heb er twee gedaan tijdens dat uurtje en nog drie geloof ik daarna. Kost aardig wat revives en potions. Dan heb je dus wat zieke pokies met belabberde IV en CP en daar moet ik dan resources in gaan gooien om ze dan wat...? Te transferren? Ruimte heb ik ook niet voor die beesten.

Ik laat ze voorlopig vooral links liggen denk ik. Laat Niantic ons eerst maar wat meer beesten- en ballenruimte geven. Gewoon het maximum op minimaal 3000 elk zetten. Kunnen we tenminste voorlopig weer een beetje voort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb er denk 8 gedaan in dat uur gisteren, en als je de juiste pokémon inzet, kost het je enkel wat potions, en misschien 2 of 3 revives. Nou heb ik sowieso geen tekort, maar het helpt wel als je ervoor zorgt dat geen van je pokémon dood gaan.

Zeker met al die zubats en rattata's die ik vond, was dat geen enkel probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:12
Hier nog iemand voor wie het teveel potions en revives kost. Ik bewaarde ook alleen de 2 hoogste potions, max revives (en enkele gewone revives). Mijn hele voorraad van 60-70 van elk is er sinds de introductie van Team Rocket doorheen gegaan (totaal 58 battles volgens de medaille + een paar keer verliezen).
Ik vind vooral dat er opvallend weinig uit de gyms en stops komt.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten natuurlijk die behoorlijke brakke event box met max revives erin pushen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:50:
Ze moeten natuurlijk die behoorlijke brakke event box met max revives erin pushen...
12 max revives, 8 max potions 3 super incubators :F dat is inderdaad best droevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Barnagma schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:58:
[...]

12 max revives, 8 max potions 3 super incubators :F dat is inderdaad best droevig.
Uiteindelijk moet er toch geld verdiend worden natuurlijk.

Ik snap niet dat ze 'gewoon' een aantal premiums verkopen in de shop; die je niet met pokecoins, maar alleen met keiharde echte centen kan kopen. Want pokécoins kan je uiteindelijk gewoon gratis opsparen, zonder een cent uit te hoeven geven.

Met premium denk ik aan 500 storage bovenop maximum, zowel voor items als pokémon, of een tweede infinite incubator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Na 1 jaartje ertussen uit geweest, weer de draad opgepakt, van level 21 naar 23 binnen 1,5 dag (lucky eggs ftw). Team Rocket is ook wel leuk, maar voor een low level zoals ik wel erg lastig. Ik krijg steeds als laatste pokemon een pokemon met cp 5000+ No way dat ik daar tegenop kan.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:25
CaptJackSparrow schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:53:
Laat Niantic ons eerst maar wat meer beesten- en ballenruimte geven.
Pokémon max. storage is zojuist verhoogd naar 2500.

https://twitter.com/pokem.../1155908375630295045?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ineens gemaxt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Ik kan wat vriendjes gebruiken, dus als iemand nog wat zoekt:

[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 30-07-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Nu online
Shiny Rayquaza komende maand in 5-ster raids.

Heb 1 mamo 100iv vast geupped.
Twijfel nu alleen tussen 84iv mamo of 100iv weavile. Heb ook nog 80iv mamo’s maar lijkt mij de dust niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
OK. Wie heeft Niantic verteld dat ik meer storage wou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:34
Shiny rayquaza, mn mamoswines zijn readyyy. Makkelijk te duoen :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:39:
[...]

OK. Wie heeft Niantic verteld dat ik meer storage wou? :P
Ik heb nog niet eens 1000 Pokemon in mijn storage. Zou niet weten waarom ik zo achterlijk veel van alles moet bewaren :)

Shiny Raqueza is wel erg netjes! Hopelijk binnen 1 dag vangen :P

6 x Mamoswine van 3000+ CP is denk wel het beste team toch?

[ Voor 7% gewijzigd door C_V_S op 30-07-2019 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Rayquaza, eindelijk. Dat wordt gas erop komende zaterdag en 6:00 klaar staan. :9
C_V_S schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:48:
[...]

Ik heb nog niet eens 1000 Pokemon in mijn storage. Zou niet weten waarom ik zo achterlijk veel van alles moet bewaren :)

Shiny Raqueza is wel erg netjes! Hopelijk binnen 1 dag vangen :P

6 x Mamoswine van 3000+ CP is denk wel het beste team toch?
Yep: zie hier.

EDIT: enige opmerking bij die guide: Glaceon met Frost Breath ipv Ice Shard komt qua DPS net boven Weavile uit ipv er onder zoals nu.

[ Voor 84% gewijzigd door Autofan1985 op 30-07-2019 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Eindelijk shiny Rayquaza!

Was die mewtwo al best wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
www.pokemon.com/us/play-p...-invitational-tournament/

dit is wellicht ook interessant voor de toekomst. Wellicht een eigen iets op volgende toernooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Musta schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:44:
Shiny rayquaza, mn mamoswines zijn readyyy. Makkelijk te duoen :)
Ja, dit is echt fantastisch; elke raid kan in principe doorgaan zo, je hebt alleen maar 2 accounts nodig die Swinub CD gespeeld hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Niet meer afhankelijk van de community die praktisch alleen maar de ex-raid gyms speelt. Nu kunnen we ook gewoon het dag pasje opmaken aan een level 5 op de gym buiten de deur!

Ik heb mijn teams al klaar staan!
Helaas heb ik maar 3 hoge cp/iv communityday mamoswine :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Je hebt geen hoge nodig, vanaf level 25 is het prima te doen. Al zal het je dan wat meer revives kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Megalodon86 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:10:
Je hebt geen hoge nodig, vanaf level 25 is het prima te doen. Al zal het je dan wat meer revives kosten.
Ik heb ook geen lage meer (behalve m'n shiny maar ik weiger daar dust in te gooien). Pokegenie gaf via de battle simulator wel een leuk team aan. 3 mamoswines met powder snow/avalanch, Tyranitar, Rampardos en Rhyperior but rock charge en quick moves.

Gaat wel goed komen. Mocht het echt een issue zijn kijken we wel of Glaceon goed is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Megalodon86 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:32:
[...]

Ja, dit is echt fantastisch; elke raid kan in principe doorgaan zo, je hebt alleen maar 2 accounts nodig die Swinub CD gespeeld hebben :9
Je moet juist niet de cd aanval hebben. Powder snow/avalanche moet je hebben en die kan je nu gewoon met tms aanpassen.

(niet ancient power van om cd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Barnagma schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:23:
[...]

Ik heb ook geen lage meer (behalve m'n shiny maar ik weiger daar dust in te gooien). Pokegenie gaf via de battle simulator wel een leuk team aan. 3 mamoswines met powder snow/avalanch, Tyranitar, Rampardos en Rhyperior but rock charge en quick moves.

Gaat wel goed komen. Mocht het echt een issue zijn kijken we wel of Glaceon goed is :')
Ik heb op een account gewoon 6 Mamoswines van tussen de L37 en L35. Op andere account 3 vrij hoge (L35, L30, L27) aangevuld met Glaceon, Articuno en Cloyster. Allemaal met ijs-attacks uiteraard.
Gravediggerxx schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:25:
[...]

Je moet juist niet de cd aanval hebben. Powder snow/avalanche moet je hebben en die kan je nu gewoon met tms aanpassen.

(niet ancient power van om cd)
Klopt helemaal, maar ik doelde meer op het feit dat je na Swinub CD geen tekort aan candy of hoge IV Mamoswines zou mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Na even te zoeken tussen mijn Ice pokemons kwam ik toch nog een 98% Swinub tegen van level 24. Die is nu dus een mamoswine van level 30 :9

helaas is de rest mediocre at best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ik max er van iedere pokie in principe maar 1, tenzij ze nieuwe special moves krijgen à la Tyranitar en Metagross. Waarschijnlijk gaat mijn team bestaan uit Mamoswine, Glaceon, Weavile, Mewtwo, Articuno, Rampardos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:12:
Ik max er van iedere pokie in principe maar 1, tenzij ze nieuwe special moves krijgen à la Tyranitar en Metagross. Waarschijnlijk gaat mijn team bestaan uit Mamoswine, Glaceon, Weavile, Mewtwo, Articuno, Rampardos.
Glaceon en Articuno krijgen het zwaar als Rayquaza Ancient Power heeft, houdt daar rekening mee.

En heb je niet nog ergens een L30+ Swinub gevangen die je enkel hoeft te evolven? Dat zou in één klap een betere counter zijn dan al die 5 andere die je nu selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Autofan1985 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:12:
Zo een divers team vind ik persoonlijk ook wel leuker maar met hoe het raid systeem nu is wil ik telkens de beste counters om zo met zo weinig mogelijk mensen een raid te kunnen verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Vandaag voor het eerst een team rocket grunt verslagen, maar nu heb ik bijna geen potions meer over van al dat vechten :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Ik speel maar sporadisch dus die raids worden m voor mij sowieso niet aangezien je in je eentje kansloos bent. Zit nu ook nog steeds klem op de 'trade 3 pokemon with a friend' van dat event research ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:20:
[...]

Glaceon en Articuno krijgen het zwaar als Rayquaza Ancient Power heeft, houdt daar rekening mee.

En heb je niet nog ergens een L30+ Swinub gevangen die je enkel hoeft te evolven? Dat zou in één klap een betere counter zijn dan al die 5 andere die je nu selecteert.
Zeker Articuno krijgt het dan zwaar idd. Maar we zijn met genoeg, zodat zeker Articuno waarschijnlijk niet eens aan de beurt komt. En die L30+ Swinub heb ik gevangen idd. Die heet nu Mamoswine en staat eerste in m'n team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Bensimpel schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 23:06:
Vandaag voor het eerst een team rocket grunt verslagen, maar nu heb ik bijna geen potions meer over van al dat vechten :+
Meer gyms draaien. Daar komen meer potions/revives uit dan in gewone stops.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Fruitschaal schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:22:
[...]

Meer gyms draaien. Daar komen meer potions/revives uit dan in gewone stops.
Toch blijft het erg weinig als je regelmatig tegen team rocket wilt vechten en ook nog genoeg wilt sparen voor (veel) Rayquaza raids. Zelfs in mijn buurt met relatief veel stops/gyms

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Mocht er nog iemand vrienden willen worden

7372 3816 6878

ruil meestal 3-5x per week cadeautjes, ben voornamelijk in regio Middelburg/Vlissingen actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Quincy5 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:35:
[...]

Toch blijft het erg weinig als je regelmatig tegen team rocket wilt vechten en ook nog genoeg wilt sparen voor (veel) Rayquaza raids. Zelfs in mijn buurt met relatief veel stops/gyms
Ik heb geen idee hoe je nu met alle cadeaus nog een te kort kan hebben aan potions.

Enkel Snorlax kost je poppetjes de rest hakje zo weg.

Nu 142 van de 296 beschikbare shinies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Quincy5 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:35:
[...]

Ik krijg uit raids meestal meer revives en potions dan ik nodig heb + degene die nog eens uit gifts komen.
Als je de juiste counters gebruikt heb je amper extra potions/revives uit stops nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Gravediggerxx schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:41:
[...]

Ik krijg uit raids meestal meer revives en potions dan ik nodig heb + degene die nog eens uit gifts komen.
Als je de juiste counters gebruikt heb je amper extra potions/revives uit stops nodig.
De rewards uit raids was ik even vergeten omdat ik de laatste tijd erg weinig raid. En gifts moet ik sowieso meer aan gaan doen (gemakzucnt).
Goede counters voor Ray heb ik wel. Voor de verschillende types van team rocket vind ik het wat lastiger.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Quincy5 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:47:
[...]

De rewards uit raids was ik even vergeten omdat ik de laatste tijd erg weinig raid. En gifts moet ik sowieso meer aan gaan doen (gemakzucnt).
Goede counters voor Ray heb ik wel. Voor de verschillende types van team rocket vind ik het wat lastiger.
Je moet even goed kijken naar wat de grunt zegt voor dat je op "battle" drukt. Dat geeft aan wat voor pokemons voornamelijk worden gebruikt. Het nadeel is dat als jij bijv een Mewtwo gebruikt tegen een Zubat met bite, dan ben je die zo kwijt.

Uit eigen ervaring: Groudon, Rhypeherion, Machamp en Tryranitar doen het goed. Palkia en Dialga schijnen het ook goed te doen.

Reddit heeft vast wel een lijstje met top-tier counters.
Ik kan het zelf niet voor je opzoeken op dit moment, alles is geblokkeerd op m'n werk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Barnagma schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:15:
[...]

Je moet even goed kijken naar wat de grunt zegt voor dat je op "battle" drukt. Dat geeft aan wat voor pokemons voornamelijk worden gebruikt. Het nadeel is dat als jij bijv een Mewtwo gebruikt tegen een Zubat met bite, dan ben je die zo kwijt.
precies, daaraan kan je zien wat voor types het (overwegend) zijn.

klik hier
Uit eigen ervaring: Groudon, Rhypeherion, Machamp en Tryranitar doen het goed. Palkia en Dialga schijnen het ook goed te doen.

Ik kan het zelf niet voor je opzoeken op dit moment, alles is geblokkeerd op m'n werk
Veel resistances, en veel hp/defence is handig. Terwijl je bij raids juist zo veel mogelijk attack wilt hebben.

Ik doe ook goede zaken met Dialga, Metagross en Melmetal. En die jij al noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Barnagma schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:15:
[...]

Mijn ervaring met Machamp is juist dat hij volledig met de grond gelijk gemaakt wordt. En dat betreft een L40 100%, dus daar ligt het niet aan. :+ Hariyama houdt zich een stuk beter staande iig. Genoemde probleem met Zubat heb je overigens ook bij een Snorlax met Zen Headbutt. Heel fijn. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Autofan1985 op 31-07-2019 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Megalodon86 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:24:
[...]Ik doe ook goede zaken met Dialga, Metagross en Melmetal. En die jij al noemt.
Metagross helemaal vergeten :').

Zelf niet zo'n goede ervaring met Melmetal tho. Hij houd het zeker goed uit maar doet niet veel damage naar mijn idee (tegen squirle ect). In zulke gevallen gebruik ik liever mijn Venusaur (bulkie) en Sceptile (glass cannon).

Wat trouwens voor mij erg helpt is de moveset in de naam van de pokemon te zetten. bijv niet al mijn mewtwo's hebben de zelfde moveset. Dus ik heb namen als <ivs>PCps (pshyco cut, pshycic) en <ivs>PCSb (pshyco cut, shadow ball)
Autofan1985 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:34:
[...]

Mijn ervaring met Machamp is juist dat hij volledig met de grond gelijk gemaakt wordt. En dat betreft een L40 100%, dus daar ligt het niet aan. :+ Hariyama houdt zich een stuk beter staande iig. Genoemde probleem met Zubat heb je overigens ook bij een Snorlax met Zen Headbutt. Heel fijn. :P
Zodra ze over normal beginnen te praten zijn ze altijd nog mijn go-to counters. De Rattata/Raticage combo overleven ze wel. Zodra er een Snorlax bij komt moet ik toch even opnieuw beginnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Barnagma schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:40:
[...]

Metagross helemaal vergeten :').

Zelf niet zo'n goede ervaring met Melmetal tho. Hij houd het zeker goed uit maar doet niet veel damage naar mijn idee (tegen squirle ect). In zulke gevallen gebruik ik liever mijn Venusaur (bulkie) en Sceptile (glass cannon).
Ik gebruik Melmetal met steel charge move, die is heel makkelijk Excellent uit te voeren. En maar 39% damage van poison :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Megalodon86 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:49:
[...]

Ik gebruik Melmetal met steel charge move, die is heel makkelijk Excellent uit te voeren. En maar 39% damage van poison :9
Mmmmh slim. Ga ik strak meteen even wat TM tegen gooien, kijken hoe dat uitpakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37

hneel

denkt er het zijne van

Tja, ik ben raids gewend, en dan kies je gewoon de beste attacker. Bij raids kan je immers niet verliezen. Alleen winnen of niet op tijd winnen.
Maar bij zo'n battle is defense wel belangrijk en dan dien je soms andere keuzes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Tyranitar L40 IV98 - Kygore L40 IV91 - Tyranitar L40 IV96

Met die combi heb ik alles tot nu toe met gemak gered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Mijn ervaring van nu, een aantal dagen later, is dat ik gemiddeld genomen meer (max) revives ontvang uit gyms waar ik een lange defence time heb. Weet niet of dat toeval is, maar het valt me iig op.

En verder ben ik op tactisch vlak niet zo'n geavanceerde speler dat ik heel goed nadenk over welke Pokémon ik kies voor een battle. Ik kies meestal gewoon voor de selectie die me wordt aangeboden.
Ik realiseer me dat dat niet altijd de beste keuze is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:21
Hallo allen, in verband met een verhuizing ben ik op zoek naar een nieuwe raidgroep in de regio Barendrecht Carnisse/Rhoon Portland. Mochten er nog actieve spelers uit die omgeving in het forum zitten, stuur me dan aub even een pm =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustM3
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 20:31
@kaaasje pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe raidboss pool:

Tier 1 Swablu, Bagon, Snorunt, Shinx
Tier 2 Cloyster, Mawile, Sneasel, Alolan Exeggutor, Kirlia
Tier 3 Onix, Alolan Raichu, Jynx, Piloswine, Aerodactyl
Tier 4 Togetic, Lapras, Alolan Marowak, Granbull, Dragonite
Tier 5 Rayquaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Tyranitar uit de tier 4 :-( ? Ach houden we meer passen over voor Rayquaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 07:20:
Nieuwe raidboss pool:

Tier 1 Swablu, Bagon, Snorunt, Shinx
Tier 2 Cloyster, Mawile, Sneasel, Alolan Exeggutor, Kirlia
Tier 3 Onix, Alolan Raichu, Jynx, Piloswine, Aerodactyl
Tier 4 Togetic, Lapras, Alolan Marowak, Granbull, Dragonite
Tier 5 Rayquaza
Enige die ik nog leuk vindt is Alolan Raichu vanwege de shiny kans.

En uiteraard Rayquaza :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Bagon, Shinx, Kirlia, Piloswine, Dragonite, elke tier heeft wel leuke raidbosses!!

En net mn eerste Rayquaza gedaan, geen shinies helaas. Gewoon in mn uppie met 2 accounts. Dat viel tegen, maar wel gelukt (17 sec over). Had nogal wat vastlopers op de telefoon die mn hotspot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
Megalodon86 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:11:
Bagon, Shinx, Kirlia, Piloswine, Dragonite, elke tier heeft wel leuke raidbosses!!

En net mn eerste Rayquaza gedaan, geen shinies helaas. Gewoon in mn uppie met 2 accounts. Dat viel tegen, maar wel gelukt (17 sec over). Had nogal wat vastlopers op de telefoon die mn hotspot was.
Even uit nieuwsgierigheid, 2 lvl 40 accounts met hogere levels counters neem ik dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
TheNiker2 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid, 2 lvl 40 accounts met hogere levels counters neem ik dan aan?
Als je twee accounts heb met level 30+ mamoswine met powdersnow/avalance heb, dan moet het in theory te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:11:

Nou die heb ik allemaal al tig keer dus wat is het nut er dan van?

Shinx ook al 3x shiny zelfs :)
Pagina: 1 ... 5 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!