Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:42
Mars18 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:40:
[...]

Netjes. Wanneer zullen er weer eens wat nieuwe Pokemons bij komen?
En m'n hoogste is trouwens een 4000+ Mewtwo.

Deze moeten nog uitkomen in gen4:
439 - Mime Jr
479 - Rotom
486 - Regigigas
489 - Phione
490 - Manaphy
491 - Darkrai
492 - Sahymin
493 - Arceus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 14:22
Megalodon86 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:48:
[...]

En m'n hoogste is trouwens een 4000+ Mewtwo.

Deze moeten nog uitkomen in gen4:
439 - Mime Jr
479 - Rotom
486 - Regigigas
489 - Phione
490 - Manaphy
491 - Darkrai
492 - Sahymin
493 - Arceus
Lekker hoog, Level 40 zeker?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:00
Mars18 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 13:47:
Wat is jullie hoogste Pokemon op dit moment?
En hoe is het met jullie Pokedex?
Mijn hoogste is Mewtwo met CP 4168 (98%).

Wat betreft Pokédex:
Gen 1: Compleet
Gen 2: Heracross
Gen 3: Relicanth
Gen 4: Pachirisu, Azelf, Uxie en ik moet nog steeds een Gible (+ evoluties) :(

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 16-07-2019 14:59 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Mars18 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:53:
[...]

Lekker hoog, Level 40 zeker?
Level 38 geloof ik. Heb de rest van mn rare candy besteed aan 2de en 3de Mewtwo naar L35 brengen.
Raem schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:57:
[...]

... ik moet nog steeds een Gible (+ evoluties) :(...
Verrek, die moet ik ook nog. Dus +3 nog te gaan in gen4 voor mij.

[ Voor 34% gewijzigd door Megalodon86 op 16-07-2019 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Raem schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:57:
[...] ik moet nog steeds een Gible (+ evoluties) :(
Gelukkig 1 uit een ei gekregen. Slechte IV's maar hopelijk ooit eens met iemand lucky traden voor de 90+ IVs :)

Ik mis heel veel gen 3 en 4 regionals. (alles behalve Relicanth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Relicanth is de enige die ik nog moet van Gen3....mis enkel van Gen4 nog een aantal:

Cherubi - 5km eieren zit die in volgens mij
Wormadan Sandy - Bijna genoeg candy
Gible en de 2e evoluties

En dan nog deze regionals: Die witte eenkhoorn en die vogel...ben de namen even kwijt :)

Heb nog 4 Unowns en wat shinies te ruil staan ook :)

En Pinchu met pet...die pas uit 7 km eieren kwam.

[ Voor 7% gewijzigd door C_V_S op 16-07-2019 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Mars18 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 13:47:
Heb een uitnodiging voor een EX-Raid 25 juli maar kan helaas niet om 13:00 uur spelen.

Wat is jullie hoogste Pokemon op dit moment?
Mijne is een Slaking van 3890 punten.

En hoe is het met jullie Pokedex?

Gen 1: Compleet
Gen 2: Compleet

Gen 3: 121 verzameld, mis nu nog
- Ludicolo
- Gardevoir
- 290 Nincada
- 291 Ninjask
- Torkoal
- 352 Kecleon, nog niet gereleased
- Tropius
- Chimecho
- 366 Clamperl
- 367 Huntail
- 368 Gorebyss
- Relicanth
Mijn hoogste is ook een Slaking, maar dan van ergens in de 4400 CP. Pokedex is compleet op Uxie na, maar die kan ik ruilen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Autofan1985 op 16-07-2019 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-07 09:52
Paar weken geleden ook weer Pogo opgepakt. Na die eerste zomer gestopt. Ik liep toen een paar levels achter op de mensen die met regelmaat in de gyms stonden. Veel veranderd in tussentijd hoor.

Ik heb trouwens een paar friendverzoeken verstuurd naar de mensen in uit het lijstje in de ts. En mezelf daar ook ingezet LeninSimbirsk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 468653

Clavat schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:20:
Nice nu zie ik dat ik 2 maal een 100% heb..
Ik weet had alle pokemon handmatig na kunnen lopen met een app.
Maar nu ben ik wel stiekem beetje trots dat ik 2 100% pokemon heb.
Hoeveel 0% Pokémon heb je? >:)

Hydro Cannon confirmed voor Mudkip CD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
Heb sinds vanochtend de update gekregen. I am loving the appraise system.

Baal er alleen van dat ze de quick catch op andriod hebben weg gehaald :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Simbirsk schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 22:18:
Paar weken geleden ook weer Pogo opgepakt. Na die eerste zomer gestopt. Ik liep toen een paar levels achter op de mensen die met regelmaat in de gyms stonden. Veel veranderd in tussentijd hoor.

Ik heb trouwens een paar friendverzoeken verstuurd naar de mensen in uit het lijstje in de ts. En mezelf daar ook ingezet LeninSimbirsk.
Ja er is zeker veel veranderd sindsdien. En eerdaags komt er weer een grote uitbreiding (team rocket) bij.

En op de mensen die lang gestopt zijn na, is iedereen ondertussen wel level 40 hier in de buurt. Of meermaals level 40 (zowel doorgeteld qua xp, als mensen met 2de accounts die ook al 40 zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Wat houdt dat team Rocket in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar volgens de dataminers ongeveer dit;

- Team Rocket grunt neemt een stop over, 'om items te stelen'.
- Je kan deze grunt uitdagen voor een gevecht. Of dat ongeveer als pvp gaat is nog niet duidelijk.
- Als je wint krijg je een beloning, waarschijnlijk ook de kans een Shadow pokémon te vangen.
- Shadow pokémon kan je purify-en.

https://gamerant.com/poke...w-pokemon-update-details/

Invasions: a new type of game play that seems to tie with Shadow Pokémon and Team Rocket. Invasions feature NPCs and take place at PokéStops, as Team Rocket can overtake a Pokestop.
Shadow Pokemon: a new form of Pokémon that have their own stats, move values, candy and Stardust multipliers.
Purification: a new mechanic to apparently convert a Shadow Pokémon into it’s normal version, needs Stardust and Candy to work.
Pokémon alignments: can be Shadow or Purified right now
Three new moves: Frustration, Return and Synchronise
Two new badges: badges for the number of Pokémon Purified and Team Rocket Grunts defeated
Two new Quest types: Battle Team Rocket and Purify Pokémon quests

[ Voor 51% gewijzigd door Megalodon86 op 17-07-2019 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
Megalodon86 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:39:
Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar volgens de dataminers ongeveer dit;

- Team Rocket grunt neemt een stop over, 'om items te stelen'.
Mocht dit zo zijn. Dan hoop ik niet dat ze het questje op die stop veranderen zodra je een grunt encounter. Stel je voor dat het weer het enige spinda questje is in de weide omgeving.

Al met al klinkt het erg leuk. Weer wat meer om achter aan te gaan. Ben benieuwd of ze behalve grunts ook nog andere "higher ranking" team rocket figuren hebben voor betere rewards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Barnagma schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:58:
Ben benieuwd of ze behalve grunts ook nog andere "higher ranking" team rocket figuren hebben voor betere rewards :)
Als laatste battle voor de gouden badge Giovanni moeten verslaan oid zou wel leuk zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Autofan1985 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:05:
[...]

Als laatste battle voor de gouden badge Giovanni moeten verslaan oid zou wel leuk zijn idd.
Nou, dat dus bijvoorbeeld. Ik denk dat ze ook met dit hele team rocket gebeuren leuke special researches kunnen doen voor de wat bekendere team rocket pokemons. Shiny Zubbat of Koffin iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Klinkt wel leuk

Ben wel beetje klaar met dat standaard Pokemons vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Barnagma schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 08:57:
Baal er alleen van dat ze de quick catch op andriod hebben weg gehaald :(
Kan gewoon nog met de Berry/Ball swipe truc. :)

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-06 10:15
Nuttig voor aankomende zondag:
Mudkip&!3*&!4*&!shiny
Resultaat kan je veilig weg gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:23:
Nuttig voor aankomende zondag:
Mudkip&!3*&!4*&!shiny
Resultaat kan je veilig weg gooien.
Tip: afhankelijk van het weer (weather boost, zal wel niet, maar de kans is altijd aanwezig) zou ik er nog een bepaalde CP range aan plakken.
Ik evolueer bijvoorbeeld liever een ~70% L33/34/35 Mudkip dan een ~93% L~20. :)
Level 30 Mudkip is 761 (0%) tot 967 (100%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
De reden dat ik zo baal van die quick catch is omdat de berry/ball swipe truc mij gewoon niet wilt lukken :9. Ik vang ze wel op de ouderwetse manier.
TheTinusNL schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:28:
[...]
Is dat puur voor dust besparing? Tot level 30-35 valt het best wel mee met de kosten qua dust. Ik merk ook dat het er snel bijkomt, in vergelijking met een jaar geleden ofzo.

Bij mij gaat het er om dat een pokemon sowieso hoge attack moet hebben. Want ik heb liever een 15/10/10 tyranitar dan een 10/10/15 (misschien niet het beste voorbeeld want Tyranitar is koning hoe dan ook :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
TheTinusNL schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:28:
[...]

Tip: afhankelijk van het weer (weather boost, zal wel niet, maar de kans is altijd aanwezig) zou ik er nog een bepaalde CP range aan plakken.
Dat kan ja. Ik evolueer zelf niks onder 9x%. Heb al voldoende 9x% mudkips klaar staan om te evolven. Dust is ook niet echt een probleem meer.
Barnagma schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:34:
[...]

De reden dat ik zo baal van die quick catch is omdat de berry/ball swipe truc mij gewoon niet wilt lukken :9. Ik vang ze wel op de ouderwetse manier.

[...]

Is dat puur voor dust besparing? Tot level 30-35 valt het best wel mee met de kosten qua dust. Ik merk ook dat het er snel bijkomt, in vergelijking met een jaar geleden ofzo.

Bij mij gaat het er om dat een pokemon sowieso hoge attack moet hebben. Want ik heb liever een 15/10/10 tyranitar dan een 10/10/15 (misschien niet het beste voorbeeld want Tyranitar is koning hoe dan ook :) ).
Moet je eens met iemand meekijken, quick catch met ball swipe is echt heel eenvoudig.

[ Voor 41% gewijzigd door FreqAmsterdam op 17-07-2019 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
[b]FreqAmsterdam schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:39:[...]

Moet je eens met iemand meekijken, quick catch met ball swipe is echt heel eenvoudig.
Misschien is het de moeite wel waard. Want met wat dan ook, zodra je het onder de knie heb snap je niet dat je er ooit moeite mee heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Barnagma schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:34:
Het is echt heel simpel. Het is niet alsof je twee dingen tegelijk moet doen, je doet de acties gewoon achter elkaar.
1. Swipe ballen naar links of berries naar rechts. Je hebt dan nog steeds een hand vrij.
2. Gooi gewoon een bal zoals je normaal zou doen. Je doet dan wel 2 dingen "tegelijk", maar timing is niet belangrijk.
3. (indien raak gegooid) Teruggaan kan met:
- Twee keer back op Android OF
- één keer buiten het berry/bal scherm tikken, daarna op Flee.
(of een combinatie daarvan)

Attack heeft over het algemeen inderdaad de voorkeur, dus een 15/10/10 Larvitar verkies ik boven een 10/10/15 om te evolueren.
Echter wordt het al lastiger kiezen tussen bijvoorbeeld 12/15/15 of 15/12/11 ofzo.
Ja, meer DPS is leuker, maar Defense en HP geven indirect ook meer DPS. Immers meer bulk = meer fast moves kunnen doen = meer energy = grotere kans dat je er nog een extra Charge Move kunt uitpersen. :)

Vanaf level 30 krijgt een Pokémon bij een Powerup maar de helft van de CP er bij ten opzichte van level 1 t/m 29,5.
Afbeeldingslocatie: https://plot.ly/~connorj/45/cp-vs-trainer-level.png

En tel daar inderdaad de toenemende dust-kosten bij op: het evolueren van een wat lagere IV L35 Pokémon is voor mij dan meer de moeite waard dan een hoge IV level 20 ofzo. Zowel qua dust (uitgezonderd luckies) als qua candies scheelt het aanzienlijk veel. :)
Dat hangt echter ook van de CD-move af. Swampert met Hydro Cannon doet qua DPS, maar vooral qua DPS*TDO nog steeds onder voor Kyogre Waterfall + Hydro Pump.
Maar bijvoorbeeld Metagross: Meteor Mash is zo ontzettend goed dat ik daar wel liever een 93%+ Level 20 (veel uit eieren) evolueer omdat ik daar écht alles uit wil halen. :D
Zo ook Tyranitar met Smack Down, al is Tyranitar inmiddels voorbijgestreefd door Rampardos.

Maar ieder heeft zo zijn prioriteiten en ik snap ook best dat mensen per se een hoog IV of 15 Attack willen hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door TheTinusNL op 17-07-2019 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Nieuwe spelers raad ik altijd aan om gewoon niks te power uppen onder lvl 35 en zo lang mogelijk wachten met dust te gebruiken.
Als je een team van bv 6x lvl 35 machamp hebt doe je goede schade ongeacht welke iv. De dust die je dan opspaart kan je dan gebruiken voor lage lvl's met hoge iv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
TheTinusNL schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:36:
[...]

Het is echt heel simpel. Het is niet alsof je twee dingen tegelijk moet doen, je doet de acties gewoon achter elkaar.
1. Swipe ballen naar links of berries naar rechts. Je hebt dan nog steeds een hand vrij.
2. Gooi gewoon een bal zoals je normaal zou doen. Je doet dan wel 2 dingen "tegelijk", maar timing is niet belangrijk.
3. (indien raak gegooid) Teruggaan kan met:
- Twee keer back op Android OF
- één keer buiten het berry/bal scherm tikken, daarna op Flee.
(of een combinatie daarvan)
Eerlijk gezegd loop ik meestal bij 1 al vast ivm geen handen meer vrij: links hou ik dan al 2 telefoons vast (1 met PoGO en 1 met Ingress), dus de nieuwe fats catch methode was ideaal. Helaas hebben ze die er weer uit gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
TheTinusNL schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:36:
[...]
Attack heeft over het algemeen inderdaad de voorkeur, dus een 15/10/10 Larvitar verkies ik boven een 10/10/15 om te evolueren.
Echter wordt het al lastiger kiezen tussen bijvoorbeeld 12/15/15 of 15/12/11 ofzo.
Ja, meer DPS is leuker, maar Defense en HP geven indirect ook meer DPS. Immers meer bulk = meer fast moves kunnen doen = meer energy = grotere kans dat je er nog een extra Charge Move kunt uitpersen. :)
Zo heb ik het eigenlijk nooit beken. Misschien maar eens proberen met met wat hogere def/HP pokemons te raiden. :)
Gravediggerxx schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 19:13:
Nieuwe spelers raad ik altijd aan om gewoon niks te power uppen onder lvl 35 en zo lang mogelijk wachten met dust te gebruiken.
Als je een team van bv 6x lvl 35 machamp hebt doe je goede schade ongeacht welke iv. De dust die je dan opspaart kan je dan gebruiken voor lage lvl's met hoge iv.
Toen mijn vriendin pokemon go weer oppakte hebben we als eerst een machamp raid gedaan, waarna ik haar een stuk of 3 machamps heb gegeven (uiteraard eerst allemaal Counter/Dynamic Punch gegeven :)). Puur omdat ze zelf met relatief slechte IVs erg goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Autofan1985 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:11:
Eerlijk gezegd loop ik meestal bij 1 al vast ivm geen handen meer vrij: links hou ik dan al 2 telefoons vast (1 met PoGO en 1 met Ingress), dus de nieuwe fats catch methode was ideaal. Helaas hebben ze die er weer uit gesloopt.
Dan kun je ook met 1 hand Fast Catch doen: duim om berry/bal te swipen en dan heb je nog 4 overige vingers vrij om te gooien. :)
Barnagma schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:48:
Toen mijn vriendin pokemon go weer oppakte hebben we als eerst een machamp raid gedaan, waarna ik haar een stuk of 3 machamps heb gegeven (uiteraard eerst allemaal Counter/Dynamic Punch gegeven :)). Puur omdat ze zelf met relatief slechte IVs erg goed zijn.
Machamp heeft een Base Stat total van 234 + 159 + 207 = 600.
En laat dat nou toevallig precies de aantallen uit het rekenvoorbeeld in de Q&A van de OP zijn. :D
Een 100% Machamp is theoretisch slechts 7,5% sterker dan een 0% op hetzelfde level.
Weather Boosted level 30+ Machops (maar ook Makuhitas) zijn dan leuk om te vangen op relatief zwakke accounts. Ze kosten weinig moeite om te vinden, candy is daarom ook geen probleem. Ook al heb je dan een (weet ik veel) 40% Machop gevangen, als die level 30+ is, is dat veel leuker dan een 91%+ level 20 Machamp uit een raid waar je nog dust in moet stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
TheTinusNL schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:12:
[...]

Dan kun je ook met 1 hand Fast Catch doen: duim om berry/bal te swipen en dan heb je nog 4 overige vingers vrij om te gooien. :)

[...]

Machamp heeft een Base Stat total van 234 + 159 + 207 = 600.
En laat dat nou toevallig precies de aantallen uit het rekenvoorbeeld in de Q&A van de OP zijn. :D
Een 100% Machamp is theoretisch slechts 7,5% sterker dan een 0% op hetzelfde level.
Weather Boosted level 30+ Machops (maar ook Makuhitas) zijn dan leuk om te vangen op relatief zwakke accounts. Ze kosten weinig moeite om te vinden, candy is daarom ook geen probleem. Ook al heb je dan een (weet ik veel) 40% Machop gevangen, als die level 30+ is, is dat veel leuker dan een 91%+ level 20 Machamp uit een raid waar je nog dust in moet stoppen. :)
Heerlijk om zo diep in de cijfertjes te duiken. Kan ik zeker waarderen.

Maar een pokemon moet ook nog geevalueerd worden
Voorbeeld:
Ik heb een level 35 machop (kut IVs, (7/15/11). Dat zou me dus zou me nog een 125 candies kosten om naar een machamp te brengen, en nog TMs/HMs voor goede move set.
Daarnaast heb ik een machamp, level 20 (15/14/11) met Counter/Dynamic Punch. Die zou mij 130 candies kosten om naar level 35 te brengen. Kost me ook 137k dust.

Dus je moet toch nog bijna het zelfde aan candies investeren.

Voor mij zijn voor een hoop Pokemons candies al lang geen probleem meer, en als dat wel zo is dan heb is zat rare candies (dank u wel Go Fest). Dust is tegenwoordig ook geen probleem. Ik vang en raid heel erg veel. Dus dat komt ook wel binnen.

Als je niet de beste pokemons heb, hoe kan je dan ooit de very best worden :+

Edit:
Ik realiseer me nu pas dat je het in je post heb over dust, en niet candies perse. Whoeps. But i think you get the point ;)

Ik zit nu al een maand rond om de 2mil dust. Af en toe gooi ik wat dust tegen mn 100%tjes aan die ik wil gebruiken voor raids/gyms

[ Voor 7% gewijzigd door Barnagma op 18-07-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Barnagma schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:43:
[...]

Heerlijk om zo diep in de cijfertjes te duiken. Kan ik zeker waarderen.

Maar een pokemon moet ook nog geevalueerd worden
Voorbeeld:
Ik heb een level 35 machop (kut IVs, (7/15/11). Dat zou me dus zou me nog een 125 candies kosten om naar een machamp te brengen, en nog TMs/HMs voor goede move set.
Daarnaast heb ik een machamp, level 20 (15/14/11) met Counter/Dynamic Punch. Die zou mij 130 candies kosten om naar level 35 te brengen. Kost me ook 137k dust.

Dus je moet toch nog bijna het zelfde aan candies investeren.

Voor mij zijn voor een hoop Pokemons candies al lang geen probleem meer, en als dat wel zo is dan heb is zat rare candies (dank u wel Go Fest). Dust is tegenwoordig ook geen probleem. Ik vang en raid heel erg veel. Dus dat komt ook wel binnen.

Als je niet de beste pokemons heb, hoe kan je dan ooit de very best worden :+

Edit:
Ik realiseer me nu pas dat je het in je post heb over dust, en niet candies perse. Whoeps. But i think you get the point ;)

Ik zit nu al een maand rond om de 2mil dust. Af en toe gooi ik wat dust tegen mn 100%tjes aan die ik wil gebruiken voor raids/gyms
Voor m'n main account boeit het niet zo, 3500 machop candy en miljoenen aan dust (+8 gemaxte machamp, waarvan drie 100%). Echter op baby account maak ik wel deze afweging, ik heb op baby een vol team machamps nodig en dan maakt het me niet zoveel uit wat hun IV is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
FreqAmsterdam schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:18:
[...]

Voor m'n main account boeit het niet zo, 3500 machop candy en miljoenen aan dust (+8 gemaxte machamp, waarvan drie 100%). Echter op baby account maak ik wel deze afweging, ik heb op baby een vol team machamps nodig en dan maakt het me niet zoveel uit wat hun IV is.
Dat is precies wat ik dus doe met mijn noob account. Ik trade maar sterke pokemons. Want 6 groudons met slechte ivs werkt in een raid altijd nog beter dan een mismatch van hoge CP pokemons die ik heb gevangen.

Elke avond probeer ik nog wel een special trade te maken naar mn noob. En als ze dan lucky zijn is t alleen maar mooi meegenomen (had vorige week nog een 14/14/14 lucky larvitar *O* )

Het doel is alleen dat we straks dat account kunnen gebruiken om wat meer level 4 en 5 raids te doen met 3 accounts. Er zitten een aantal gyms rond om mijn huis waar bijna niet op word gespeeld van wegen de locatie (of dat het geen ex raid gym is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Laatst online: 22:44

CoeliJoeli

Gamer

Foutje! Ik zag de uitwisselt lijst niet. My bad

[ Voor 80% gewijzigd door CoeliJoeli op 19-07-2019 18:34 ]

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-07 12:37
Ik zag op de rangergo site dat je uit moest kijken voor gen 4 Pokémon. Nu tijdje niet online geweest maar zijn er nieuwe ingekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

De laatste batch was onder andere Gible, Hippodown en Shellos geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-07 12:37
Is de armored mewtwo ook shiny nog te krijgen? Zag alleen een Engelse site die zegt dat het een gelimiteerde tijd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

jaydenjarno schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 13:42:
Is de armored mewtwo ook shiny nog te krijgen? Zag alleen een Engelse site die zegt dat het een gelimiteerde tijd is?
Er is in Pokémon Go [nog] geen shiny mewtwo te vinden. Reguliere versie of armored.
Dus je bronnen zijn twijfelachtig. :P
Probeer The Silph Road op Reddit eens. Nieuws altijd vers van de pers [ik haal er 99% van de info die ik nodig heb].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-07 16:13

Cis

Zijn het weer de Mudkip Mania weken ofzo?! Wtf. Heb afgelopen 2 uur 15 mudkips gecatcht bij mijn thuisbasis :D
Ze blijven maar komen!! (Twss)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Cis schreef op zondag 21 juli 2019 @ 18:58:
Zijn het weer de Mudkip Mania weken ofzo?! Wtf. Heb afgelopen 2 uur 15 mudkips gecatcht bij mijn thuisbasis :D
Ze blijven maar komen!! (Twss)
Mudkip Community Day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe relevant is Swampert met Hydro Cannon eigenlijk? Hij krijgt op Gamepress een PVE attack rating van 3.5 uit 5. Geen zin om stardust te verspillen

Zes stuks binnen 50 minuten en 2 96% iv's. Shiny ziet er leuk uit. Wederom is het me gelukt om er 3 te baggen binnen het eerste half uur. Ik merk dat op een plek rondhangen totaal niet werkt. Het park hier is mini, en kan je binnen 10 minuten doen, maar ik hoor mensen klagen dat ze weinig shiny's vangen terwijl ze ergens tussen 3 stops 2 uur lang campen.

Totaal 36 Mudkips gevangen, waarvan dus 6 shiny. Er verder nog ongeveer 50 aangetikt.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 21-07-2019 19:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 374460

Anoniem: 468653 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:28:
Hoe relevant is Swampert met Hydro Cannon eigenlijk? Hij krijgt op Gamepress een PVE attack rating van 3.5 uit 5. Geen zin om stardust te verspillen

Zes stuks binnen 50 minuten en 2 96% iv's. Shiny ziet er leuk uit. Wederom is het me gelukt om er 3 te baggen binnen het eerste half uur. Ik merk dat op een plek rondhangen totaal niet werkt. Het park hier is mini, en kan je binnen 10 minuten doen, maar ik hoor mensen klagen dat ze weinig shiny's vangen terwijl ze ergens tussen 3 stops 2 uur lang campen.

Totaal 36 Mudkips gevangen, waarvan dus 6 shiny. Er verder nog ongeveer 50 aangetikt.
Best goed eigenlijk! Als waterpokemon komt hij op de 2e plaats na kyogre. In sommige situaties zelfs beter dan kyogre. Weet alleen niet precies in welke situatie. Zeker geen Stardust verspilling dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Deze mudkip CD heb ik 505 mudkip gezien en 480 gevangen waarvan 27 shiny _/-\o_

Helaas van alle shinys geen enkele met 3 sterren |:(

Bij de gewone mudkips waren de beste iv's 93/14 att, 93/15 att en 98/14 att en voor de rest ook al niks boven 90% gelukkig had ik er enkele goede op voorhand klaarstaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374460

Anoniem: 374460 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:07:
[...]

Best goed eigenlijk! Als waterpokemon komt hij op de 2e plaats na kyogre. In sommige situaties zelfs beter dan kyogre. Weet alleen niet precies in welke situatie. Zeker geen Stardust verspilling dus!
Even terugkomend waarom swampert soms beter is: hij is bestand tegen rock moves itt kyogre!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Vind die tijd echt waardeloos 16-19 uur

Slechts 45 minuten kunnen spelen, 35 mudkips gevangen, en maar 1 shiny.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb weetikhoeveel Mudkips gevangen waaravn 6 shinies. Één van die shinies had de hoogste stats (bijna alles vol), maar helaas wel een cp van 15 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 10:50

djidee

Mr. Slungel

Laatst maar weer eens afgestoft, jongens (5 en 3) zagen hier op center Parcs ook een hoop voorbij lopen. Toch nog wel populair, vooral bij Duitsers lijkt het... Dus nu papa en mama ook weer deels, want stiekum best leuk... Maar een hoop veranderd de afgelopen jaren... Nu vrienden aan zoeken en die opdrachten aan het doen. En alle nieuwe pokemons, battles en raid bosses snappen, dus vakantie wel besteed zodra jongens op bed liggen

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ongeveer 100 gevangen en net zo lang doorgegaan tot ik er 4 lucky had geruild met mijn vriendin, waarvan er zelfs 1 100% procent was!, de rest allemaal een IV van 89, dus ook niet echt te klagen.
Shiny IV was om te huilen maar dat maakt niet uit, ik had er een stuk of 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik had 8 shinies, met een absoluut bakbeest van 0/0/1 IV!!! Dus die meteen geevolueerd tot Swampert. Voor de lucky trade natuurlijk, dan heeft hij maar Hydro Cannon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-07 16:51
Ik heb een uurtje gespeeld en toen was ik er al klaar mee.. 50 gevangen waarvan 8 shinies. De zin om er meer moeite in te steken was niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Na twee uur was ik er wel klaar mee. Ik had uiteindelijk 4 shinies. Voor het eerst sinds Mareep dat ik enorm pech had met shinies (toen had ik er maar 2).

Mijn vriendin had er in het eerste kwartier al 6, totaal een stuk of 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Het was bizar, ik was met mn zoontje en 2 andere spelers; totaal 5 accounts, allemaal shinies dik in de 10, en ik had er 3... toen rustig naar huis gegaan (na anderhalf uur spelen) en toen dus nog 5 erbij voor mij, en mn zoontje maar 1 nog.

Ach, zat gevangen dus. Overigens vond ik het wel prima, 3 is genoeg in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Laatst online: 22:44

CoeliJoeli

Gamer

Ook drie shiny kunnen vangen (ongeveer een half uur). Toen vond ik het wel mooi geweest.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
5 shinies hier bijna alles via de Go-tcha

Wel leuk om de shiny lucky te ruilen en dan volledig te uppen.

Vanochtend nog een shiny lucky Slaking geruild die nu max is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Kan je one piece pichu nu ook krijgen? Ik vind er nergens iets van terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Gravediggerxx schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:15:
Kan je one piece pichu nu ook krijgen? Ik vind er nergens iets van terug.
Enkel Pikachu [mogelijk shiny]. Je kan 'm dus niet evolven naar Raichu en Pichu met straw hat is niet beschikbaar. Je kan 'm vinden tot maandag 29 Juli 13:00.

Team Rocket grunt encounters zijn ook live. Hier de voordelen van een purified Pokémon:
-Its level is increased (up to lvl. 25.)
-Its IVs are increased by 2 in every stat (so a 13/13/13 shadow Pokémon will be perfect when purified.)
-It gains the move "Return" (a 3-bar Normal type move, defenders Snorlax and Chansey would probably benefit from this the most.)
-10% less candy in every power-up or evolve.
-20% less stardust in every power-up or evolve.

Discounts also include second moves (a purified legendary would theoretically cost 90 candies and 80K stardust to unlock a second move)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 23-07-2019 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zowaar gisteravond een shiny Onix gevangen. Ik ben blij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
Je kan de team rocket stopjes van een afstandje zien, alleen moet je heel goed kijken.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1xItCvG.jpg
Er zit dan een vage zwarte waas op de kubus boven op de stop. Het zelfde op de disc als je het stopje aan tikt

Voor de rest weet ik niet hoe of wat. Ik heb er nog geen 1 gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Barnagma op 23-07-2019 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Barnagma schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:37:
Je kan de team rocket stopjes van een afstandje zien, alleen moet je heel goed kijken.
[Afbeelding]
Er zit dan een vage zwarte waas op de kubus boven op de stop. Het zelfde op de disc als je het stopje aan tikt

Voor de rest weet ik niet hoe of wat. Ik heb er nog geen 1 gedaan.
Eerder donker blauw ;)
Anoniem: 468653 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 04:33:
Enkel Pikachu [mogelijk shiny]. Je kan 'm dus niet evolven naar Raichu en Pichu met straw hat is niet beschikbaar. Je kan 'm vinden tot maandag 29 Juli 13:00.
Omg ik zie nu pas dat er zelfs geen evolve knop bij staat. Ze hebben er maar weinig moeite voor gedaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Gravediggerxx op 23-07-2019 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/J52qaIxYc5AJO/giphy.gif?cid=790b76115d36adce336d614b554e357d&rid=giphy.gif
:+
Gravediggerxx schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:11:
[...]
Omg ik zie nu pas dat er zelfs geen evolve knop bij staat. Ze hebben er maar weinig moeite voor gedaan.
scheelt weer een Raichu met een hoedje in m'n collectie :9

[ Voor 9% gewijzigd door Barnagma op 23-07-2019 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Barnagma schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:20:
[...]

scheelt weer een Raichu met een hoedje in m'n collectie :9
Idd, mag van mij wel altijd zo gaan met die hoedjes, is toch vrij nutteloos om ze ook allemaal van raichu weer te 'moeten' sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Megalodon86 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:30:
[...]

Idd, mag van mij wel altijd zo gaan met die hoedjes, is toch vrij nutteloos om ze ook allemaal van raichu weer te 'moeten' sparen.
Dat ligt aan uzelf. Je kan zelf kiezen wat je verzamelt ;)

Laten we anders aan een shadow en purified dex beginnen |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Gravediggerxx op 23-07-2019 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Gravediggerxx schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:43:
[...]

Dat ligt aan uzelf. Je kan zelf kiezen wat je verzamelt ;)
Uiteraard :9
Laten we anders aan een shadow en purified dex beginnen |:(
Wat moet je anders nog als je alles hebt hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Je zou toch bijna denken dat ze soon(TM) toch wel eens die storage cap omhoog moeten gaan gooien. Het word op deze manier steeds minder aantrekkelijk om een living dex te maken. Straks kunnen we allen nog de lucky shiny purified bewaren :9

Vanmiddag na het werk maar eens een rondje rijden langs de gecallde Team Rocket stopjes.

Edit:
Kreeg net een weer alarm in Pokemon Go. Zal wel weer betekenen dat er super weinig gaat spawnen. :(

[ Voor 14% gewijzigd door Barnagma op 23-07-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Megalodon86 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:42:
[...]

Wat moet je anders nog als je alles hebt hè :)
Mijn 100% living dex en mijn shiny dex zijn noghelemaal niet volledig :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
Anoniem: 374460 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:07:
[...]

Vooral situaties tegen Fire en Rock met geen tweede typing die Ground resists. Zo is Swampert beter tegen Entei dan Kyogre (dankzij Mud Shot - Hydro Cannon), maar gaat die vlieger niet op tegen Moltres omdat die Ground resists door zijn Flying.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1ra24cxyy1c31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
https://pokemongohub.net/...levels-ivs-lucky-trading/

Door een shadow pokemon eerst te lucky traden en nadien hem te purifien heb je een 42% kans op een 100%
Die zullen dus niet zeldzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 10:50

djidee

Mr. Slungel

Hmm, maar dan ben ik alweer in Nederland ;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3cU8pmXmLNplWofWLPKM06aK/thumb.png

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grunt encounters zijn uitgeschakeld momenteel:
Professor Willow has noticed that sightings of discolored PokéStops and Pokémon enshrouded in a shadowy aura have...suddenly stopped? 🤔 🔍 Hmm... This phenomenon keeps getting more troubling the more we investigate it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Voegen ze eindelijk weer wat extra gameplay toe, halen ze het binnen een dag weer weg :')

Heb voor de rest ook niks gelezen of gemerkt qua bugs of andere issues. Heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barnagma schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 08:30:
Voegen ze eindelijk weer wat extra gameplay toe, halen ze het binnen een dag weer weg :')

Heb voor de rest ook niks gelezen of gemerkt qua bugs of andere issues. Heb ik iets over het hoofd gezien?
Misschien is Team Rocket ook bezig te infiltreren in Niantic HQ? :+

Nouja, iemand hierboven post dat er een mogelijkheid is om met 42% zekerheid een 100% iv te bemachtigen. Misschien dat dat de rede is dat ze het weggehaald hebben? Beta testen levert tegenwoordig helaas niks meer op. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Anoniem: 468653 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:21:
[...]
Misschien is Team Rocket ook bezig te infiltreren in Niantic HQ? :+
Team Rocket die een miljoenen bedrijf binnen valt... waar heb ik dit eerder gehoord?
Nouja, iemand hierboven post dat er een mogelijkheid is om met 42% zekerheid een 100% iv te bemachtigen. Misschien dat dat de rede is dat ze het weggehaald hebben? Beta testen levert tegenwoordig helaas niks meer op. ;(
Niks van mee gekregen. Zou een mogelijkheid kunnen zijn. Lijkt me wel raar dat ze daarvoor gameplay helemaal weghalen. Terwijl ze ergere/vervelendere bugs maanden lang laten zitten. Of pas gefixed worden met een major update.

Misschien was dit een voor proefje en krijgen we binnen kort meer en meer Team Rocket (nieuwe research yes please)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 23:36

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Barnagma schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:28:

Niks van mee gekregen. Zou een mogelijkheid kunnen zijn. Lijkt me wel raar dat ze daarvoor gameplay helemaal weghalen. Terwijl ze ergere/vervelendere bugs maanden lang laten zitten. Of pas gefixed worden met een major update.
Over het algemeen worden bugs die in het voordeel van de speler zijn altijd min of meer direct gefixt of op deze manier op de zijlijn gezet. Bugs waar de spelers alleen maar last van hebben blijven maanden bestaan en komen vaak na een update weg geweest te zijn spontaan weer terug :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:33:
[...]

Over het algemeen worden bugs die in het voordeel van de speler zijn altijd min of meer direct gefixt of op deze manier op de zijlijn gezet. Bugs waar de spelers alleen maar last van hebben blijven maanden bestaan en komen vaak na een update weg geweest te zijn spontaan weer terug :+
Waarom dergelijke oude bugs weghalen als spelers toch massaal geld naar ze toe gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Anoniem: 468653 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:38:
[...]
Waarom dergelijke oude bugs weghalen als spelers toch massaal geld naar ze toe gooien?
"We're sorry you were having issues with the game. Here take these lucky eggs"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
Gravediggerxx schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:48:
https://pokemongohub.net/...levels-ivs-lucky-trading/

Door een shadow pokemon eerst te lucky traden en nadien hem te purifien heb je een 42% kans op een 100%
Die zullen dus niet zeldzaam zijn.
Dat klinkt leuk, maar je moet wel eerst een shadow pokemon lucky traden. Die kans is veel kleiner dan 42%. Maar als dat eenmaal gelukt is, dan heb je 42% kans op een 13/13/13 (of hoger) lucky (minimum voor lucky is 12/12/12). En dat geeft dan idd +2/+2/+2 en een 100%. Overigens wordt het dus gegarandeerd een 14/14/14 lucky purified.
Spike_wolf schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:33:
[...]

Grappig, maar is helaas echt waar.

Onthoud bal-soort? binnen 1 update gepatched.
Grote kijkafstand? binnen 1 update gepatched.
Fast-catch met back button? binnen 1 update gepatched.

Alle vervelende bugs? kost meerdere updates, en komen ook nog eens terug af en toe 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Megalodon86 op 24-07-2019 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Megalodon86 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 10:13:
[...]

Dat klinkt leuk, maar je moet wel eerst een shadow pokemon lucky traden. Die kans is veel kleiner dan 42%.
Je vergeet lucky friends he ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gravediggerxx schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 10:31:
[...]

Je vergeet lucky friends he ..
Dat vergeet ik niet, die kans is al helemaal miniem... De eerste 2 weken was het leuk, maar nu lijkt de kans wel onder de 5% te zitten... Ik heb in ieder geval al minstens 3 weken geen lucky friend gekregen, terwijl ik toch doorgaans 15 a 25 kansen per dag heb hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nou ik heb ze toch verdomd regelmatig hoor lucky friends

Enkel weet ik niet wat ik met een 100% van die Pokemons moet....

Trade lekker shinies lucky en up ze dan tot max en dan is het leuk om ze in gyms te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
De kans op lucky friend zou rond de 2% zijn maar als je er een hebt kan je wel met zekerheid die lucky trade doen waarna het dus makkelijk is om de 100% iv te krijgen.

Maar zoals C_V_S zegt is het wel zonde om de lucky trade aan een starter te verspillen.

Shiny lucky ruil ik ook niet persoonlijk tenzij legendarische want je wilt toch een nuttig beestje hebben om mee te raiden ipv iets om in gyms te zetten wat eigenlijk totaal niet uitmaakt wat je erin zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Mijn laatste lucky trade was een 100% shiny magikarp, dus dat was leuk. Verder doe ik vooral legendaries of shinies die nog enigzins nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 10:55:
De kans op lucky friend zou rond de 2% zijn maar als je er een hebt kan je wel met zekerheid die lucky trade doen waarna het dus makkelijk is om de 100% iv te krijgen.

Maar zoals C_V_S zegt is het wel zonde om de lucky trade aan een starter te verspillen.

Shiny lucky ruil ik ook niet persoonlijk tenzij legendarische want je wilt toch een nuttig beestje hebben om mee te raiden ipv iets om in gyms te zetten wat eigenlijk totaal niet uitmaakt wat je erin zet.
Merendeel van de legendarisch had ik al geupt voor dat lucky traden kwam dus ja wat moet ik dan nog lucky traden er aan als ik toch nooit genoeg rare candy er voor hebt.

Pialka, Dialga heb ik nu nog lucky die ik nog wil maken. Nog rond de 300 rare candy voor nodig.....

Dan vind ik het leuker om tussen door een shiny te doen die ik direct kan maxen.

Metagross en Tyranitar ook gedaan shiny en die zijn nog nuttig ook.

Ton stardust is ook niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Lucky heeft idd niet zo'n zin voor legendaries, als je toch niet genoeg candy hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:10:
Lucky heeft idd niet zo'n zin voor legendaries, als je toch niet genoeg candy hebt.
Dat is bij de meeste mensen toch een probleem neemik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Ik heb pas nog iemand weten over te halen mij een mewtwo met shadowball te geven :) Daarvoor zijn die trades super handig. Voor de rest doe ik alleen mn best voor luck pokemons als ze goed zijn in de meta.
Uit eindelijk heb ik dan nog eens iets waarvoor ik mijn rare candies kan gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Barnagma op 24-07-2019 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ik mis toch vooral goede iv bij legendarische :(
Niet meta relevante max ik niet dus die rare candys gebruik ik voor de goede en ik ben van plan bv 6 kyogres te maxen maar dan doe ik ze liever alle 6 eerst tot 30 dan tot 35.
Na 35 is het upgraden belachelijk duur en dan wacht je beter tot je al uw gewenste teams rond hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:20:
[...]
Dat is bij de meeste mensen toch een probleem neemik aan?
Dat dacht ik ook, maar in mijn kringen lijk ik soms wel de enige die niet honderden rare candy over heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Als je elke dag een raid of 2 doet (afhankelijk of je pasjes koopt ofc) zit je zo aan de 100 candies. Zelfs al doe je maar level 1, 2 of 3 raids.

en vergeet de questjes niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:18

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Barnagma schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:02:
Als je elke dag een raid of 2 doet (afhankelijk of je pasjes koopt ofc) zit je zo aan de 100 candies. Zelfs al doe je maar level 1, 2 of 3 raids.

Tja, elke dag een paar raids, dan gaat het hard. Als ik er twee in de week doe is het veel....dan heb je vrij regelmatig tekort aan rare candy (en stardust for that matter)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Barnagma schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:02:

Nou level 1,2 of 3 raids leveren maar vaker niks dan wel candy op.

Enkel level 5 leveren regelmatig wat op maar doe ik niet zo veel als er geen nuttige zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
C_V_S schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:54:
[...]

Enkel level 5 leveren regelmatig wat op maar doe ik niet zo veel als er geen nuttige zijn.
Klopt, dat was ik er dan weer vergeten bij te zeggen :). Veel candies zal je niet krijgen. Ik krijg toch met soms een paar candies als ik lower levels raids doe. Als je je dagpasje nog niet heb gebruikt is 't beter dan niks. dat is eigenlijk wat ik bedoelde te zeggen. dagpasjes gebruiken, dan krijg je van zelf candies.

Omdat ik in het centrum woon hoef ik niet zo ver van huis om een raid te doen. Dus in dat opzicht heb ik het wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C_V_S schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:54:
[...]

Ik speel enkel solo, dus T3 raids, en laatst viel me op dat ik wéér 8 candy kreeg van een T3 raid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ja tuurlijk gebeurd wel een keer maar 1 legendary van Level 20 naar 40 is 260 candy ofzo...

Nu heb ik al best veel hoge legendary maar echt niet van alles zes stuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10

hneel

denkt er het zijne van

Nog 1 week Mewtwo. Wat zou er daarna kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
hneel schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:14:
Legendaries die we nog niet hebben gehad
Regigigas (ik denk zelf dat ze deze gaan doen, geen idee waarom. tis een voor gevoel)
Shaymin (al denk ik dat dit net als mew en celebi een research reward word)
Darkrai
Phione (zie Shaymin)
Manaphy (zie Shaymin)
Arceus

Maar iedereen wilt natuurlijk z'n shiny Rayquaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-07 09:18
Barnagma schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:24:
[...]

Regigigas (ik denk zelf dat ze deze gaan doen, geen idee waarom. tis een voor gevoel)
Darkrai
Phione (zie Shaymin)
Manaphy (zie Shaymin)
Arceus

In het kader van Team Rocket wordt ook gespeculeerd over Shadow Lugia :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Anoniem: 468653 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:55:
[...]
Ik speel enkel solo, dus T3 raids, en laatst viel me op dat ik wéér 8 candy kreeg van een T3 raid...
Laatst met Raikou dag iets van 30 raids gedaan, ik had rare 100 candy. Gemiddelde dus 3,3 per raid. Dat is toch treurig? Meestal heb ik nog minder overigens 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Barnagma schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:24:
[...]

Darkrai
Phione (zie Shaymin)
Manaphy (zie Shaymin)
Arceus

Alles wat je daar noemt op Regigigas na zijn geen Legendary Pokémon, maar Mythical Pokémon (Phione discutabel i.v.m. breeding).
Die zullen dus waarschijnlijk net als andere Myhtical Pokémon zoals Mew, Celebi en Jirachi als Research gaan, of net als Deoxys als EX Raid. Uitzondering daarop is natuurlijk weer Meltan, maar die is nog niet officieel gereleased in een base game.

Ik gok op nog een rondje oude Legendaries recyclen + shiny... dan houden ze nog spannende "nieuwe" dingen over voor de post-summer als de spelersactiviteit weer dreigt af te nemen. :/

edit:
Ralts community day is (eindelijk) aangekondigd :D
https://pokemongolive.com/events/community-day/
3 augustus (zaterdag) van 16:00 tot 19:00

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/WPD3M2YftiTOKzfchkw5IORU3CHAhkvg_5CUW7JmP29GTFr-53ButsO0-vAiU2xRopx5uBlW7punPR_e-eCQ=s0-v0-rj

[ Voor 12% gewijzigd door TheTinusNL op 24-07-2019 19:30 . Reden: Ralts CD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
hneel schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:14:
Misschien een wisseling van Uxie, Azelf en Mesprit? Ze staan nu alle drie op het introscherm en volgens mij kwam die afbeelding nadat we hier Mesprit al hadden gehad. Dus ik verwacht dat ze daar nog wel wat mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Niantic heeft ooit aangegeven dat het lake trio niet zal roeleren. Dus ik vrees van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheTinusNL schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:23:
edit:
Ralts community day is (eindelijk) aangekondigd :D
https://pokemongolive.com/events/community-day/
3 augustus (zaterdag) van 16:00 tot 19:00

[Afbeelding]
Psychic type charged move dan maar?

Shiny Ralts + evolves:

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 25-07-2019 03:39 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!