Het valt me op dat er nu meer spawnpunten in de buurt zijn. Is dat vanwege het Dortmund event, of blijft dat zo?
Anoniem: 468653
Helemaal correct. De insteek was dan ook vooral meta relevante candy. En in mijn geval is dat [op dit moment] Larvitar, Cranidos en Gible.Anoniem: 374460 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 13:52:
[...]
Nee dat is niet zonde. Die Pokémon zijn gecheat. Die zou je helemaal niet willen hebben. Het is toch veel leuker om een regionale, shiny, etc zelf te vangen met een event? Uiteindelijk komt alles toch wel beschikbaar voor iedereen.
Anoniem: 374460
Ook daar kan je best makkelijk aan candy komen. Tyranitar raids doen, en dan pinappen. Gible komt zoiezo een community Day van. En cranidos is best zeldzaam, maar zie je toch wel 1 keer per week.Anoniem: 468653 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:05:
[...]
Helemaal correct. De insteek was dan ook vooral meta relevante candy. En in mijn geval is dat [op dit moment] Larvitar, Cranidos en Gible.
Als je ruilt met een spoofer kan je al even goed zelf spoofen.Anoniem: 468653 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 05:04:
Ik delete bepaalde Pokémon [shiny's, legendary's, spinda patterns] die ik niet gebruik niet, voor future trading deals. Tenminste dat was een dik jaar geleden de gedachte. Maar die future trading deals die komen maar niet. Lokale friends spelen niet bepaald 'serieus', dus daar kan ik niks kwijt.
Daarom ik zoek een spooftrader, aangezien die Pokémons zomaar transferen naar de professor ook zonde is.
Die paar extra candy gaan het verschil ook niet maken.
Vroeger zonder ruilen en pinabs ging het toch ook

Viel mij ook al op en daar ben ik ook wel benieuwd naar! Hopelijk is het blijvend.hneel schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 14:13:
Het valt me op dat er nu meer spawnpunten in de buurt zijn. Is dat vanwege het Dortmund event, of blijft dat zo?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Hallo!
Ik heb Pokémon Go weer opgepakt sinds een tijdje en ben op zoek naar wat vrienden. Voeg me toe als je wil
1033 4842 3395
Dat zijn wel weer genoeg vrienden voor nu
Ik heb Pokémon Go weer opgepakt sinds een tijdje en ben op zoek naar wat vrienden. Voeg me toe als je wil
1033 4842 3395
Dat zijn wel weer genoeg vrienden voor nu
[ Voor 16% gewijzigd door yoris op 08-07-2019 13:24 ]
De insteek is om er een ander blij mee te maken. Als daar geen animo voor is houdt het op.Gravediggerxx schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 21:46:
[...]
Als je ruilt met een spoofer kan je al even goed zelf spoofen.
Die paar extra candy gaan het verschil ook niet maken.
Vroeger zonder ruilen en pinabs ging het toch ook
Tweede male nidoran gevonden vandaag [GO fest research], alsmede een shiny persian uit een ei en nog 2 slakoths. Gisteren ook al 2 slakoths en een igglybuff uit een ei. Kan niet anders dan dat alles boosted is ivm GO fest Dortmund.
Hier 8 x shiny Slakoth zonder moeite en een shiny Aron (de 3e heb dus de hele familie shiny nu)
Voor de rest te weinig moeite gedaan misschien straks nog even op pad
Terwijl ik dit tik klik voor de deur een shiny MagiCarp aan
De 5e...
Terwijl ik dit tik klik voor de deur een shiny MagiCarp aan
Had je toegevoegd en nu weer vanwege opdrachtyoris schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:17:
Hallo!
1033 4842 3395
Toegevoegdyoris schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:17:
Hallo!
1033 4842 3395
Damn, ik heb inmiddels 3 Gyarydossen bijna gemaxt en nog 600 candy, dus ik gok zo'n 600 Magicarps aangetikt, maar nog geen shinyC_V_S schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:45:
Hier 8 x shiny Slakoth zonder moeite en een shiny Aron (de 3e heb dus de hele familie shiny nu)
Terwijl ik dit tik klik voor de deur een shiny MagiCarp aanDe 5e...
Shiny Aron's heb ik ook nog ooit in het wild gezien.
Ik heb vanochtend wel een shiny Kabuto gevangen, dat was wel een leuke verrassing. Slakoth's komi k wel geregeld tegen.....
Ik heb er 7 waarvan ik er ook nog een stel gemaxed heb, 400+ candy en nog steeds geen shiny, ook geen fishermen batch trouwens.gwystyl schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:47:
[...]
Damn, ik heb inmiddels 3 Gyarydossen bijna gemaxt en nog 600 candy, dus ik gok zo'n 600 Magicarps aangetikt, maar nog geen shiny. Ik bewaar mijn huidige candy juist voor het geval ik een shiny Magicarp tegenkom zodat ik een mooie rode Gyarydos kan maken.....
Ik heb vanochtend wel een shiny Kabuto gevangen, dat was wel een leuke verrassing. Slakoth's komi k wel geregeld tegen.....
Zit al op 40 shiny slakoth met 2 accounts. Zo kan ie wel weer... Misschien moet ik toch wat minder spelen.
Dus jij wilt iemand blij maken die valsspeelt en waarschijnlijk toch al genoeg goede pokemons heeft door te spoofen?Anoniem: 468653 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:24:
[...]
De insteek is om er een ander blij mee te maken. Als daar geen animo voor is houdt het op.
Tweede male nidoran gevonden vandaag [GO fest research], alsmede een shiny persian uit een ei en nog 2 slakoths. Gisteren ook al 2 slakoths en een igglybuff uit een ei. Kan niet anders dan dat alles boosted is ivm GO fest Dortmund.
Bedoel je 2 male shiny nidoran/ shiy persian zal wel alolan meoth zijn?
De shiny nidoran is me helaas niet gelukt ondanks 4 dagen voluit gespeeld te hebben.
Wel 19 extrashiny slakoths dus met die van cd erbij in totaal 29

Verder wel heel blij met een shiny geodude en shiny alolan sandshrew. Ook een shiny charmander die ik nog moest door een charmander nest vlak bij te hebben.
Ook een shiny magikarp maar die heb ik al naar de professor gestuurd
Ik heb 6 x Gyarydos en nog 3500 candy over....en nog niet mijn MagiCarp badgegwystyl schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:47:
[...]
Damn, ik heb inmiddels 3 Gyarydossen bijna gemaxt en nog 600 candy, dus ik gok zo'n 600 Magicarps aangetikt, maar nog geen shiny. Ik bewaar mijn huidige candy juist voor het geval ik een shiny Magicarp tegenkom zodat ik een mooie rode Gyarydos kan maken.....
Yeah, had 'm meteen evolved.Gravediggerxx schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:56:
Bedoel je 2 male shiny nidoran/ shiy persian zal wel alolan meoth zijn?

Met 6 Tyranitars zit je altijd wel goed qua countersC_V_S schreef op maandag 8 juli 2019 @ 08:10:
Volgens mij is Ttar de beste counter...
Alles met Bite + Crunch+Stone edge
Oef.. ik heb 9 gyarados (5 op level 35 - ik vind L35 ver zat) en nog 2000 candy, en 3 shinies. waarvan 2 op één daggwystyl schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:47:
[...]

Zaterdag mn 4de shiny Aron gevangen.
Maar andere shinies ontgaan me weer compleet... dus het blijft toch altijd een loterij.
Zaterdag ook mn eerste shiny Meditite, shiny Nidoran, shiny Ghastly, shiny Bronzor en nog een 2de shiny Onix. Gisterenavond shiny Rattata (Kanto, ook mn eerste) en vrijdagavond mn 3de shiny Drowzee. En tussendoor nog 5 shiny Slakoths. Was een prima shiny weekje. Zal nu wel weer een week of wat droog komen te staan

Jij en 37 anderen haha... Komt goed, ga zo veel mogelijk proberen te sturen, maar kan er maar 20 openen per dag
[ Voor 9% gewijzigd door Megalodon86 op 08-07-2019 09:36 ]
Heb je meer geluk dan mij. 12km gelopen dit weekend en de enige shiny die ik gevangen heb zijn nidoran en een slakoth (uit een insenceMegalodon86 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:29:
[...]
Oef.. ik heb 9 gyarados (5 op level 35 - ik vind L35 ver zat) en nog 2000 candy, en 3 shinies. waarvan 2 op één dag(1400 magikarp seen). Overigens heb ik de XL magikarp badge nog lang niet.
Zaterdag mn 4de shiny Aron gevangen.
Maar andere shinies ontgaan me weer compleet... dus het blijft toch altijd een loterij.
Zaterdag ook mn eerste shiny Meditite, shiny Nidoran, shiny Ghastly, shiny Bronzor en nog een 2de shiny Onix. Gisterenavond shiny Rattata (Kanto, ook mn eerste) en vrijdagavond mn 3de shiny Drowzee. En tussendoor nog 5 shiny Slakoths. Was een prima shiny weekje. Zal nu wel weer een week of wat droog komen te staan
[...]
Jij en 37 anderen haha... Komt goed, ga zo veel mogelijk proberen te sturen, maar kan er maar 20 openen per dag

Ook toegevoegd voor de opdrachtyoris schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:17:
Hallo!
1033 4842 3395
DennisB448 lees je nog actief mee in dit topic? We kunnen bijna Best Friends worden en ik ben benieuwd of je een Lucky Egg wilt gebruiken!
Wat vonden jullie van Go Fest Dortmund? Ik vond het persoonlijk een mooi park met leuke spawns. Qua shinies mag ik niet klagen. Heb er uiteindelijk 19 weten te vinden.
Het netwerk viel me op meerdere plekken tegen. Laggy gameplay en sommige deadzones. Meer mensen hier last van gehad?
Wat vonden jullie van Go Fest Dortmund? Ik vond het persoonlijk een mooi park met leuke spawns. Qua shinies mag ik niet klagen. Heb er uiteindelijk 19 weten te vinden.
Het netwerk viel me op meerdere plekken tegen. Laggy gameplay en sommige deadzones. Meer mensen hier last van gehad?
Stack Sats
Heb je toegevoegd.yoris schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:17:
Hallo!
1033 4842 3395
Ben sinds vorige week dankzij de buren ook terug beginnen spelen.
Als er mensen zijn die me willen toevoegen
2804 0333 2895
PSN : runeviking
Ik heb zelf geen problemen gehad met het netwerk. Alleen een paar keer dat mn spel vast liep, gebeurd wel eens vaker. En zelfs toen was ik zo weer ingelogd. Ik zat op Tmobile DE. Terwijl m'n broer en vriendin regelmatig er niet door kwamen.Luuksche schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:44:
Heb op zich wel geluk gehad met de shinies. EIN-DE-LIJK een shiny Aaron. Ik had totaal 15 shinies, 18 als je de 3 shiny slackoth meetelt van voor en na het event.
15 shinies op 1 dag is wel lekker
Als het non-community day shinies zijn dan
Als het non-community day shinies zijn dan
Ik ben afgelopen vrijdag in Dortmund geweest, was toch al in de buurt voor mijn vakantie. Dus kon dit event mooi meepakken. Ik heb wel regelmatig connectie verlies gehad waardoor ik zo 10 min. niet kon spelen. Op een gegeven moment bleken dat toch elke keer weer dezelfde plekken te zijn die voor mij niet goed bleken te werken.
Ik vond het park wel heel erg vol, was af en toe bijna te vol op bepaalde momenten. Verder was het allemaal goed verzorgd, geen rijen bij de toiletten (die waren er dus voldoende) ook geen rijen bij de watertappunten, ook dat ging goed (wel eens anders meegemaakt op bv. pinkpop, wat een drama was dat zeg).
Met shiny's had ik niet te klagen, totaal op 30 uitgekomen,waarvan ik er 15 nog niet had. Al met al een zeer geslaagd event.
Ik vond het park wel heel erg vol, was af en toe bijna te vol op bepaalde momenten. Verder was het allemaal goed verzorgd, geen rijen bij de toiletten (die waren er dus voldoende) ook geen rijen bij de watertappunten, ook dat ging goed (wel eens anders meegemaakt op bv. pinkpop, wat een drama was dat zeg).
Met shiny's had ik niet te klagen, totaal op 30 uitgekomen,waarvan ik er 15 nog niet had. Al met al een zeer geslaagd event.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Het scheelde ook dat de toilette, watertappunten en infostands over het hele park netje verspreid stonden. Dus er was er altijd wel 1 in de buurt.
Merkte wel dat het (op zaterdag) op het pad van-naar de Mystery woods naar het rocky terrain erg druk was. Plus een vrij steile helling. Was nog al irritant als mensen besloten midden op het pad stil te staan met 10 man tegelijk
Merkte wel dat het (op zaterdag) op het pad van-naar de Mystery woods naar het rocky terrain erg druk was. Plus een vrij steile helling. Was nog al irritant als mensen besloten midden op het pad stil te staan met 10 man tegelijk
Ik heb het Tweakers Community-gedeelte geüpdatet. Ik heb de oude methode behouden en dat vernieuwd met Friendship Codes. Invullen maar! 
Ik heb het ook getest, maar gooi bij foutjes even een @TheTinusNL of DM. Het was mijn eerste keer met Google Forms/Sheets
Ik heb het ook getest, maar gooi bij foutjes even een @TheTinusNL of DM. Het was mijn eerste keer met Google Forms/Sheets
[ Voor 13% gewijzigd door TheTinusNL op 08-07-2019 17:57 ]
Informaticus of vakkundig Googler?
Ja. Ik zit bij Telfort dus ik kan in Duitsland alleen 4G krijgen via O2. Telekom en vodafone dus alleen 3G. Dus ik was ook met O2 verbonden toen we het park inliepen. Maar toen het wat drukker werd werd O2 totaal onspeelbaar. Uiteindelijk met telekom proberen te verbinden (dat lukte op een of andere manier niet). Daarna Vodafone geprobeerd (op 3G dus) en dat werkte best goed. Soms wat laggy midden in het park maar nog weinig problemen mee gehad de rest van de dag. Maar het was een leuke dag! Als het daar volgend jaar weer is ben ik er weer bij.Luuksche schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:44:
DennisB448 lees je nog actief mee in dit topic? We kunnen bijna Best Friends worden en ik ben benieuwd of je een Lucky Egg wilt gebruiken!
[ Voor 3% gewijzigd door Wim8282 op 09-07-2019 07:13 ]
Die komt op plek 4. Wel lekker hoge TDO.C_V_S schreef op maandag 8 juli 2019 @ 08:10:
Volgens mij is Ttar de beste counter...
Afgelopen zaterdag in Dortmund geweest en na een stroeve start qua verbinding een leuke dag gehad.
Wat me wel opviel was dat sommige shinykansen verdacht weinig spawnden, zoals Nidoran Female, Krabby en Horsea. Ook de Steel Factory viel me er tegen. Alleen het stuk bovenin spawnde het lekker, maar onderin was drama. En waarom als meest voorkomende spawn in een Steel Factory een Feebas?
Toegevoegd! Ik speel het heel af en toe. Moet nu wat friends maken voor een opdracht. Heb ook nog genoeg gifts te geven. Voorlopig wel voldoende friends nu, thanks!vikingjunior schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:56:
[...]
Heb je toegevoegd.
[ Voor 8% gewijzigd door kleinelievewolff op 19-07-2019 09:21 . Reden: verwijderen friendcodes ]
Was de wifi eigenlijk redelijk in dortmund?
Voor de liefhebbers. 
Going Past 40: An Analysis of Increasing the Maximum Level in Pokemon GO
Theoretiseren over een nieuw L50 maximum.
[ Voor 19% gewijzigd door CaptJackSparrow op 09-07-2019 20:35 ]

Even los van de individuele Pokémon die mogelijk relevanter wordt door toevoeging van een nieuwe move: TM's gaan dus vervelender worden, want de movepool van sommige Pokémon wordt groter. =[
Rewards van GO Fest Dortmund
-3x Catch XP
-2x Raid XP
-3x Hatch XP
-1 Hour Lucky Eggs
Is al live, tot en met 16 Juli 22:00.
In addition to those bonuses, Entei will be available in raids on Sunday, July 14, 2019, from 4 p.m. to 7 p.m local time. Players will receive up to five free Raid Passes during the event. If you’re lucky, you might encounter Shiny Entei!
[ Voor 112% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 10-07-2019 05:08 ]
Oh leuk. Dan ben ik meteen al L50.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:34:
Voor de liefhebbers.

Mijn aandacht gaat met name uit naar Gardevoir en Togekiss met Charm.Anoniem: 468653 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 04:51:
[Afbeelding]
Even los van de individuele Pokémon die mogelijk relevanter wordt door toevoeging van een nieuwe move: TM's gaan dus vervelender worden, want de movepool van sommige Pokémon wordt groter. =[
[ Voor 35% gewijzigd door Autofan1985 op 10-07-2019 08:19 ]
Vorige keer kon ik zelf niet spelen, dus ik vroeg mij af of dit een 4 of 5 ster raid gaat worden?In addition to those bonuses, Entei will be available in raids on Sunday, July 14, 2019, from 4 p.m. to 7 p.m local time. Players will receive up to five free Raid Passes during the event. If you’re lucky, you might encounter Shiny Entei!
Entei is een legendary Pokémon, en die zijn altijd 5 sterren.LangeQuin schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 08:35:
[...]
Vorige keer kon ik zelf niet spelen, dus ik vroeg mij af of dit een 4 of 5 ster raid gaat worden?
Zijn die raid days niet standaard 4? Ik zit nu een beetje te twijfelen.Anoniem: 468653 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 08:57:
[...]
Entei is een legendary Pokémon, en die zijn altijd 5 sterren.
Ik ook! Zou het daarom ook veel interessanter vinden als er een soort van prestigesysteem geïmplementeerd wordt. Door te prestigen blijven de Pokémon wel op hetzelfde level, maar in-game zien anderen dat jij bijvoorbeeld prestige 1 level 37 bent.
Het systeem moet echter niet alleen afhankelijk zijn van XP. Eerder een combinatie van:
- XP
- Aantal gevangen Pokemon
- Evoluties
- Gym defender uren
Om prestige 2 te behalen dien je bijvoorbeeld minimaal 50.000 Pokémon gevangen te hebben, 2500 evoluties gedaan en minimaal 2000 uur een gym verdedigd te hebben. De cijfers zijn uiteraard illustratief, maar geven wel een beeld.
Mijns inziens is het prestigesysteem een mooi middel om de 'hardcore' spelers te belonen en het ook interessant te maken voor de f2p spelers. Een (legendary)raid aantal zal dan ook niet meetellen in het systeem.
Ze tellen mee als 5 sterren, maar de sterkte van de Pokemon komt overeen met een L4Barnagma schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:20:
[...]
Zijn die raid days niet standaard 4? Ik zit nu een beetje te twijfelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Stovirpi op 10-07-2019 09:25 ]
Stack Sats
Ik heb alleen bepaalde wifi zones gezien, dus volgens mij was het niet park breed beschikbaar.Gravediggerxx schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 15:51:
Was de wifi eigenlijk redelijk in dortmund?
Ah ja, dat was hetLuuksche schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:24:
Ze tellen mee als 5 sterren, maar de sterkte van de Pokemon komt overeen met een L4
Armored Mewtwo stats zijn gevonden in de Gamemaster:
https://www.reddit.com/r/thesilphroad/comments/cb6a00/_/
Ik hoop oprecht op een last minute change. Verwacht het niet, maar sluit het ook niet uit aangezien Mewtwo geheel geen Dynamic Punch kan leren bijvoorbeeld. Mocht dit idd definitief zijn vind ik dit wel een enorme teleurstelling eerlijk gezegd. Had hem meer defense oriented verwacht, maar niet dat zijn attack bijna gehalveerd zou worden!
Ik hoop oprecht op een last minute change. Verwacht het niet, maar sluit het ook niet uit aangezien Mewtwo geheel geen Dynamic Punch kan leren bijvoorbeeld. Mocht dit idd definitief zijn vind ik dit wel een enorme teleurstelling eerlijk gezegd. Had hem meer defense oriented verwacht, maar niet dat zijn attack bijna gehalveerd zou worden!
Legendary Aggron.Autofan1985 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:42:
Dat zou dus betekenen 1 keer doen, vangen en niet meer naar om kijken. Misschien 2 of 3 keer zo dat je wat te ruilen heb
Candy verzamelen voor de oude mewtwo
Damn, nou is Lugia opeens een goede pokémonAutofan1985 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:42:

Zo maar dan ja.hneel schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:27:
Candy verzamelen voor de oude mewtwo
Correctie: qua HP tellen ze als Tier 4 raid (9000 HP) in plaats van Tier 5 (15000 HP), maar qua Attack en Defense nog gewoon als Tier 5.Luuksche schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:24:
[...]
Ze tellen mee als 5 sterren, maar de sterkte van de Pokemon komt overeen met een L4
Ik heb een lucky trade, de moeite om deze te doen met armored mewtwo? mijn friend heeft geen normale mewtwo (en die heb ik al lucky) of is dit een "useless" trade?
Is even afwachten of de stats van de nieuwe mewtwo daadwerkelijk zo bagger zijn. Als dat zo is dan is het zeker niet de moeite waard, tenzij je je lucky dex vol wil hebben.Richard89 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:17:
Ik heb een lucky trade, de moeite om deze te doen met armored mewtwo? mijn friend heeft geen normale mewtwo (en die heb ik al lucky) of is dit een "useless" trade?
Goede aanvulling, was wat kort door de bocht. Uiteindelijk is de HP doorslaggevend om met weinig mensen de raidboss te kunnen verslaan. Al is het in de praktijk toch meestal een lobby van 15 tot 20 accountsTheTinusNL schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:00:
[...]
Correctie: qua HP tellen ze als Tier 4 raid (9000 HP) in plaats van Tier 5 (15000 HP), maar qua Attack en Defense nog gewoon als Tier 5.
Stack Sats
Nou... de combinatie van HP met Defense is doorslaggevend. Kijk maar naar Deoxys EX raids.Luuksche schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:58:
[...]
Goede aanvulling, was wat kort door de bocht. Uiteindelijk is de HP doorslaggevend om met weinig mensen de raidboss te kunnen verslaan. Al is het in de praktijk toch meestal een lobby van 15 tot 20 accounts.
De Attack form (46 Defense) kon je in je eentje doen.
De Defense form (330 Defense) had je wel een man of 5 voor nodig.
Dat terwijl beide Tier 5 15000 HP zijn.
Nieuwe raidbosspool:
Tier 1 = Drifloon, Shinx, Nidoran-M, Horsea, Shuppet, Duskull
Tier 2 = Mawile, Alolan Exeggutor, Sneasel, Pineco, Misdreavus
Tier 3 = Gengar, Scyther, Sharpedo, Machamp, Alolan Raichu
Tier 4 = Houndoom, Shiftry, Absol, Tyranitar, Alolan Marowak
Tier 5 = Armored Mewtwo
Tier 1 = Drifloon, Shinx, Nidoran-M, Horsea, Shuppet, Duskull
Tier 2 = Mawile, Alolan Exeggutor, Sneasel, Pineco, Misdreavus
Tier 3 = Gengar, Scyther, Sharpedo, Machamp, Alolan Raichu
Tier 4 = Houndoom, Shiftry, Absol, Tyranitar, Alolan Marowak
Tier 5 = Armored Mewtwo
Van wat ik langs zie komen zijn ze idd zo bagger. Geloof dat een 100% een CP heeft van 1821, waar dat bij de normale Mewtwo op 2275 zat. Weet alleen niet of dit voor of na de rebalance was (dacht voor), maar het geeft wel het verschil aan. Ook Raikou zat dik door de 1900 heen op L20, terwijl dat ook geen CP-bom is.FreqAmsterdam schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:28:
[...]
Is even afwachten of de stats van de nieuwe mewtwo daadwerkelijk zo bagger zijn. Als dat zo is dan is het zeker niet de moeite waard, tenzij je je lucky dex vol wil hebben.
Toegevoegd, ben geen super actieve speler, maar doe mijn best. Als je betere vrienden kan krijgen mag je altijd weg gaanvikingjunior schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:56:
[...]
Heb je toegevoegd.
2804 0333 2895
Daarbij is z'n attack ruim de helft van een normale mewtwo, en zijn defense is wel enorm hoog. Voor de PVE meta is hij dus compleet nutteloos. Misschien voor pvp istie wel leuk, maar daar heb ik niet veel verstand vanAutofan1985 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:19:
[...]
Van wat ik langs zie komen zijn ze idd zo bagger. Geloof dat een 100% een CP heeft van 1821, waar dat bij de normale Mewtwo op 2275 zat. Weet alleen niet of dit voor of na de rebalance was (dacht voor), maar het geeft wel het verschil aan. Ook Raikou zat dik door de 1900 heen op L20, terwijl dat ook geen CP-bom is.
edit
CP is niet zo boeiend. Er zijn zat "lage CP " pokemon die zeer goed te gebruiken zijn in raids
[ Voor 9% gewijzigd door Barnagma op 11-07-2019 11:25 ]
CP is een berekening van de Base stats, level en IV van een Pokemon. Dit lage CP bevestigt dus dat zijn attack idd drastisch gedaald is.Barnagma schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:24:
[...]
Daarbij is z'n attack ruim de helft van een normale mewtwo, en zijn defense is wel enorm hoog. Voor de PVE meta is hij dus compleet nutteloos. Misschien voor pvp istie wel leuk, maar daar heb ik niet veel verstand van
edit
CP is niet zo boeiend. Er zijn zat "lage CP " pokemon die zeer goed te gebruiken zijn in raids(zie o.a. espeon, gengar en scizors)
Dat is zeker waar. Maar ik mensen nog steeds hoge CP pokemon (Blissie, snorlax, slakoth en Agron) in zetten in raids omdat het hoog CP is. En sommige lagere CP pokemon hebben gewoon een hogere DPS dan de eerder genoemde hoge CP pokemon.
Dat is eigenlijk wat ik met mijn post bedoelde
CP zegt zeker niet alles idd. Ik kijk zelf vooral naarBarnagma schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:06:
Dat is zeker waar. Maar ik mensen nog steeds hoge CP pokemon (Blissie, snorlax, slakoth en Agron) in zetten in raids omdat het hoog CP is. En sommige lagere CP pokemon hebben gewoon een hogere DPS dan de eerder genoemde hoge CP pokemon.
1. (attack) stats
2. moveset
3. type effectiveness.
Blissey en Snorlax vallen af op de eerste en derde, Slaking op vooral tweede (

[ Voor 74% gewijzigd door Autofan1985 op 11-07-2019 13:13 ]
Tijdens een raid moet je toch juist Blissey inzettwn en continu naar links of rechrs swipen? Zo gaan je Pokemon niet dood wn scheelt het revives!
/sarcasm
/sarcasm
Stack Sats
Raiden zou echt veel beter zijn als we meeste dps bij automatische selectie krijgen.
Ben ook sinds een paar dagen weer begonnen, en er is veel veranderd.
Helaas nog steeds geen community hier gevonden, maar wordt wel uit gym's gegooid, dus ga zelf eens kijken of ik hier een community kan starten.
Helaas nog steeds geen community hier gevonden, maar wordt wel uit gym's gegooid, dus ga zelf eens kijken of ik hier een community kan starten.
Mee eens. Daarom laat ik mn Aggron ook dood. Hij kiest amper Snorlax, Blissy of Slakoth. Dan kiest hij bij mij bijna altijd een tyranitarGravediggerxx schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:45:
Raiden zou echt veel beter zijn als we meeste dps bij automatische selectie krijgen.
Google even op Pokemon Go Telegram <stads/dorpsnaam>, dan krijg je een lijstje met pokemon go communities die telegram gebruiken. Helaas is hij wel een beetje outdated, en sommige communities zijn al lang niet meer actief. En ander gewoon mensen (waar van je denkt) die pokemon go spelen aanspreken.Marascon schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 20:47:
Ben ook sinds een paar dagen weer begonnen, en er is veel veranderd.
[ Voor 47% gewijzigd door Barnagma op 12-07-2019 08:15 ]
Pokémon Go wordt ook veel met Whatsapp groepen gedaan, dus op telegram zal je niet altijd een lokale groep vinden. Bij ons is ooit voor Whatsapp gekozen en nu wil men niet meer om.Barnagma schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:12:
Google even op Pokemon Go Telegram <stads/dorpsnaam>, dan krijg je een lijstje met pokemon go communities die telegram gebruiken. Helaas is hij wel een beetje outdated, en sommige communities zijn al lang niet meer actief. En ander gewoon mensen (waar van je denkt) die pokemon go spelen aanspreken.
Of kijk gewoon op het overzicht van the silph road met lokale communities
https://thesilphroad.com/map#6.88/52.653/6.792
Hallo allemaal,
Ook ik heb wat vrienden nodig voor een opdracht:
2694 0851 0528
Dank jullie wel vast voor het toevoegen.
Ook ik heb wat vrienden nodig voor een opdracht:
2694 0851 0528
Dank jullie wel vast voor het toevoegen.
Mocht er iemand op zoek zijn naar vrienden, voeg me toe, je zal af en toe een gift krijgen, hoe meer je mij zend hoe meer ik terug zend maar heb al rond de 80 vrienden dus kan niet iedereen iedere dag een gift sturen..
737238166878 ingamenaam is jroennnn
737238166878 ingamenaam is jroennnn
Broer heeft geen tweakers account, maar nog wel wat vriendjes nodig voor de nieuwste research:
8073 8104 9893
8073 8104 9893
De enige die hier in de buurt staat is de gene die ik net heb aangemaaktkleautviool schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:47:
Of kijk gewoon op het overzicht van the silph road met lokale communities
MikachuNL, where are you? We staan op twee dagen van BF. Indien gewenst graag even afstemmen!
Stack Sats
Nou 18 raids gedaan maar geen shiny Entei...
Dat wordt dus ruilen
Dat wordt dus ruilen
Rates waren echt raar vandaag.C_V_S schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:15:
Dat wordt dus ruilen
6 raids gedaan met 3 accounts. elk account 1 shiny.
Dame in de groep had al 3 shiny's in de eerste 4 raids en had er uiteindelijk 4 na 7 raids.
Andere hadden, ook met meerdere accounts, na 7 raids nog niks.
Ik heb er 1 gedaan, en niet eens gevangen (18 ballen great/excellent) duhhhhC_V_S schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:15:
Dat wordt dus ruilen
Ik zag dat Reversal pas zn 40ste raid een shiny had.
Niets raar, raiden is en blijft gewoon een kansspel.
Gewoon blijven proberen om spelers te ontmoeten, bijvoorbeeld bij T5 raids op met name de Ex-raid gyms. Als daar een groep op af komt is er dus een community aanwezig waarbij je je kan aansluiten. En is die er nog niet dan kan je zo spelers werven voor je eigen community.Marascon schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 20:44:
[...]
De enige die hier in de buurt staat is de gene die ik net heb aangemaakt
Heb er zelf maar 1 kunnen doen omdat ik "vast zat" in een park in Leiden
Wel jammer dat ik de raid train heb moeten missen. Ik heb er altijd veel plezier in om ze te doen. Routes uitvogelen (ze zijn bij ons in de binnen stad altijd wel ergens bezig), altijd de onderlinge 'competitie' van wie de meeste shinies/hogste IVs heeft. Hopelijk is suicune op een gunstigere datum/tijd.
Gelukkig heb ik 1 shiny kunnen reserveren bij iemand.
Heel Pokémon GO is een grote RNG.TheTinusNL schreef op zondag 14 juli 2019 @ 22:25:
Niets raar, raiden is en blijft gewoon een kansspel.
Zelf had ik 1 shiny uit 8 raids. Ook nog eens 1 met goede iv
Suicune raid datum is al bekend. 17 augustus. De tijd nog niet maar aangezien raikou en entei van 16:00-19:00 was, zal dat bij suicune ook wel zo zijnBarnagma schreef op maandag 15 juli 2019 @ 08:51:
Heb er zelf maar 1 kunnen doen omdat ik "vast zat" in een park in LeidenWel jammer dat ik de raid train heb moeten missen. Ik heb er altijd veel plezier in om ze te doen. Routes uitvogelen (ze zijn bij ons in de binnen stad altijd wel ergens bezig), altijd de onderlinge 'competitie' van wie de meeste shinies/hogste IVs heeft. Hopelijk is suicune op een gunstigere datum/tijd.
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 374460 op 15-07-2019 09:31 ]
Dan had ik die memo gemist, thanks!Anoniem: 374460 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:29:
Suicune raid datum is al bekend. 17 augustus. De tijd nog niet maar aangezien raikou en entei van 16:00-19:00 was, zal dat bij suicune ook wel zo zijn
Die tijd vind ik trouwens wel heel irritant.
Ik weet niet hoe het met jullie is maar het is toch midden in etenstijd
Suicine kan ik helaas niet dus wordt ook ruilen. Komt wel goed meeste hier zijn wel chill met ruilen.
Suicine kan ik helaas niet dus wordt ook ruilen. Komt wel goed meeste hier zijn wel chill met ruilen.
Het was voor mij een behoorlijke strijd om een shiny Entei te krijgen. De eerste viel na ongeveer 20 raids. Uiteindelijk 34 raids gedaan en twee shinies.
Qua IV heb ik meerdere hondertjes (en shundo) gezien, zelf helaas niet. Nu moet ik ook toegeven dat ik het voornamelijk voor de extra XP gedaan heb gisteren.
Qua IV heb ik meerdere hondertjes (en shundo) gezien, zelf helaas niet. Nu moet ik ook toegeven dat ik het voornamelijk voor de extra XP gedaan heb gisteren.
Stack Sats
Wat is daar nu leuk aan dat je die ruilt? Suicune komt vanzelf achteraf nog wel eens terug dus dan kan je hem zelf vangen wat toch vel spannender isC_V_S schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:03:
Vond 15:00-18:00 om die reden al niet ideaal, maar 16:00-19:00 is gewoon bagger idd. 15:00-18:00 was al na einde snel wat eten scoren, maar dat is nu nog erger. Ik zou dan meer naar 14:00-17:00 krijgen. Kan je rustig ff nababbelen, Iv's checken en bij CD evolven wat je wilt en dan rustig een happie gaan eten samen of zo.C_V_S schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:03:
Ik ben bij Entei uiteindelijk geëindigd op 3 shinies uit ik meen 26 raids. We zijn dan ook eerder gestopt omdat iedereen vrij snel voorzien was. Zodoende daarna alleen nog de nuttige gyms gepakt (Ex-raids + 1 nieuwe voor de 1000 punten op de badge). En zelfs na dat inefficiënte rondje waren we nog dik een half uur voor het einde klaar, dus hebben we nog ff gezellig een Maccie gepakt.
2 raids gespeeld met 2 accounts gister, 1 shiny Entai, ben tevreden.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb dit jaar meer gelijk bij de Legendary Beats dan vorig jaar met de Birds.
Bij Raikou hebben we 12 raids gedaan en had ik 4 shiny.
Dit weekend bij Entei 9 raids gedaan en had ik er 2.
Het is wel leuk nu wat extra shiny te hebben, zo kan ik deze traden tegen shiny dat ik nog mis :-)
Daarnaast loop ik tegenwoordig met alle events en meer shiny in het spel meer tegen de cap van de 2000 pokemon aan. Het is spijtig dat ze de cap niet gewoon op 5000 zetten. Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Ik haal elke dag mijn 50 coins van gyms dus per 4 dagen kan ik een upgrade doen wanneer het nodig is. Daarnaast zijn er nu al redelijk goede opzoek technieken in de collectie waardoor het aantal het niet trager maakt, enkel een opdeling zoals in de Dex per region zou wel handig zijn.
Het is natuurlijk iets persoonlijk, maar ik hou graag van alle pokémon de betere bij. Daarnaast delete ik ook niet graag een shiny, zelfs al is deze vrij slecht van IV of CP, ik kan er later altijd iemand een plezier mee doen bij een trade :-)
Bij Raikou hebben we 12 raids gedaan en had ik 4 shiny.
Dit weekend bij Entei 9 raids gedaan en had ik er 2.
Het is wel leuk nu wat extra shiny te hebben, zo kan ik deze traden tegen shiny dat ik nog mis :-)
Daarnaast loop ik tegenwoordig met alle events en meer shiny in het spel meer tegen de cap van de 2000 pokemon aan. Het is spijtig dat ze de cap niet gewoon op 5000 zetten. Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Ik haal elke dag mijn 50 coins van gyms dus per 4 dagen kan ik een upgrade doen wanneer het nodig is. Daarnaast zijn er nu al redelijk goede opzoek technieken in de collectie waardoor het aantal het niet trager maakt, enkel een opdeling zoals in de Dex per region zou wel handig zijn.
Het is natuurlijk iets persoonlijk, maar ik hou graag van alle pokémon de betere bij. Daarnaast delete ik ook niet graag een shiny, zelfs al is deze vrij slecht van IV of CP, ik kan er later altijd iemand een plezier mee doen bij een trade :-)
Is er momenteel meer kans op shiny Pokemon in eggs? Net een shiny Alolan Vulpix en een shiny Chikorita.
Update 0.149.0
Ziet er handig en snel uit.

Ook kan je nieuwe zoektermen gebruiken:
1* : 51,1...64,4%
2* : 66,7...80,0%
3* : 82,2...97,8%
4* : 100,0%
En als kers op de taart: de new attack knop is verplaatst!

+ Nieuwe PVP charge attack animaties. Vegen ipv tappen
+ PVP scherm is anders. CP van tegenstander nu zichtbaar
+ Zoeken op gender: 'male', 'female' of 'genderless'
APK
Trainers—we need your help! Team GO Rocket is invading the world of Pokémon GO!
Here’s what can you expect in this release.
New Challenges: Take on Team GO Rocket Grunts in battle!
Shadow Pokémon: Catch the mysterious Shadow Pokémon Team GO Rocket Grunts leave behind! Is there a way to help these Pokémon?
New Appraisal Tool: You can now learn even more about your Pokémon when appraising them.
Battle Minigames: Charged Attack gameplay includes new minigames.

APK
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 16-07-2019 04:03 ]
Vangen is niet spannend en de enige manier dat ze terug kwamen is in die week quest.Gravediggerxx schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:25:
[...]
Wat is daar nu leuk aan dat je die ruilt? Suicune komt vanzelf achteraf nog wel eens terug dus dan kan je hem zelf vangen wat toch vel spannender is
Legendary's die al vaak zijn geweest is hier weinig raid animo voor ook en Suicine al helemaal niet.
Hier ben ik heel blij mee. Zeker tijden community days merk ik dat de IV checker enorm veel energy vreet. En op m'n noob telefoon (iphone) gaat IVs checken nu ook dan ook wat makkelijker.Anoniem: 468653 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 03:21:
Update 0.149.0
[...]
[YouTube: How The New IV Appraisal System Works In Pokemon GO! This Update Is Amazing!]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
APK
Edit:
"New attack button" zit ook lager. Halleluja! niet meer per ongeluk 100k dust verspillen tijdens het poweruppen. Dit had zo veel eerder moeten komen
[ Voor 6% gewijzigd door Barnagma op 16-07-2019 08:31 ]
Als ik Pokémon Go zou samenvatten in 1 zin...
Maar inderdaad: wat een verademing! Ik hoop dat dit het werk is van een nieuwe UX/UI medewerker/leidinggevende bij Niantic en dat er meer volgt.
TheTinusNL schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:58:
[...]
Als ik Pokémon Go zou samenvatten in 1 zin...
Wie weet. Het is wel fijn dat ze zulke QOL dingetjes toevoegen. Nu nog wat meer ruimte voor pokemons en itemsTheTinusNL schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:58:
[...]
Maar inderdaad: wat een verademing! Ik hoop dat dit het werk is van een nieuwe UX/UI medewerker/leidinggevende bij Niantic en dat er meer volgt.
Kom maar door met die update voor iOS Erg fijne aanpassingen met die IV check en search.
Als ze nou ook nog eens een powerup knop met een plusje zouden maken voor meer powerups in 1 keer

Als ze nou ook nog eens een powerup knop met een plusje zouden maken voor meer powerups in 1 keer

Heel leuk die nieuwe appraisal voorral die zoekfunctie voor +82%
Beter had natuurlijk wel geweest dat ze gewoon de exacte iv ergens. Wat kan daar nu mis mee zijn
Weet er eigenlijk iemand wat er mis is met die laatste versie van calcy iv?
Voor pvp kreeg je altijd een lijntje text zoals 1486+-4cp op lvl 32.5
Dit vond ik super handig voor pvp en nu krijg je in de plaats 1500L: 93,8-94,6%
Bij een sneasel van 1500cp geeft die 1500l:96.2-97.1% dus vermoed ik dat het percentage niet met cp maar met de stats te maken heeft
Kun je dit ergens terug op oude waargave zetten?
Beter had natuurlijk wel geweest dat ze gewoon de exacte iv ergens. Wat kan daar nu mis mee zijn
Weet er eigenlijk iemand wat er mis is met die laatste versie van calcy iv?
Voor pvp kreeg je altijd een lijntje text zoals 1486+-4cp op lvl 32.5
Dit vond ik super handig voor pvp en nu krijg je in de plaats 1500L: 93,8-94,6%
Bij een sneasel van 1500cp geeft die 1500l:96.2-97.1% dus vermoed ik dat het percentage niet met cp maar met de stats te maken heeft
Kun je dit ergens terug op oude waargave zetten?
In principe zijn we natuurlijk zelf begonnen met de percentages. De nieuwe in app appraisal geef precies aan wat de statistieken zijn voor A/D/HP.Gravediggerxx schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:44:
Heel leuk die nieuwe appraisal voorral die zoekfunctie voor +82%
Wat zou het vermelden van het percentage voor toegevoegde waarde geven?
Stack Sats
Gewoon om het sneller en duidelijker te maken. Nu ga je die 3 barren moeten bekijken en het verschil tussen bv 12-13-14 is niet duidelijk als je snel meerdere pokemon appraised.Luuksche schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:52:
[...]
In principe zijn we natuurlijk zelf begonnen met de percentages. De nieuwe in app appraisal geef precies aan wat de statistieken zijn voor A/D/HP.
Wat zou het vermelden van het percentage voor toegevoegde waarde geven?
Veel spelers hechten enkel belang aan +96% pokemon dus dit is wel belangrijk hiervoor.
De eerste gesprekstekst na het klikken op appraise is ook tijdrovend en zinloos
Hello(uwnaam) i am available to analyze your .... if you wish.....
Waarom druk ik anders op appraise

Je kunt nu gewoon door je pokemon swipen en hoef dus niet aldoor op appraise te klikken om de stats te zien.Gravediggerxx schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:06:
[...]
De eerste gesprekstekst na het klikken op appraise is ook tijdrovend en zinloos
Hello(uwnaam) i am available to analyze your .... if you wish.....
Waarom druk ik anders op appraise
Nice nu zie ik dat ik 2 maal een 100% heb..
Ik weet had alle pokemon handmatig na kunnen lopen met een app.
Maar nu ben ik wel stiekem beetje trots dat ik 2 100% pokemon heb.
Ik weet had alle pokemon handmatig na kunnen lopen met een app.
Maar nu ben ik wel stiekem beetje trots dat ik 2 100% pokemon heb.
PSN: McMillan0984
Je hebt gelijkStephan072 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:18:
[...]
Je kunt nu gewoon door je pokemon swipen en hoef dus niet aldoor op appraise te klikken om de stats te zien.
Heb een uitnodiging voor een EX-Raid 25 juli maar kan helaas niet om 13:00 uur spelen.
Wat is jullie hoogste Pokemon op dit moment?
Mijne is een Slaking van 3890 punten.
En hoe is het met jullie Pokedex?
Gen 1: Compleet
Gen 2: Compleet
Gen 3: 121 verzameld, mis nu nog
- Ludicolo
- Gardevoir
- 290
- 291
- Torkoal
- 352
- Tropius
- Chimecho
- 366
- 367
- 368
- Relicanth
Wat is jullie hoogste Pokemon op dit moment?
Mijne is een Slaking van 3890 punten.
En hoe is het met jullie Pokedex?
Gen 1: Compleet
Gen 2: Compleet
Gen 3: 121 verzameld, mis nu nog
- Ludicolo
- Gardevoir
- 290
- 291
- Torkoal
- 352
- Tropius
- Chimecho
- 366
- 367
- 368
- Relicanth
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb gen 1 en 2 ook compleet.
Gen 3 mis ik 352 (Kecleon), Torkail en Relicanth.
Gen 4 mis ik Chatot, Azelf en Uxie. En Gible, Gabite, Garchomp. En wat er nog niet uit is natuurlijk.
Gen 4 mis ik Chatot, Azelf en Uxie. En Gible, Gabite, Garchomp. En wat er nog niet uit is natuurlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Megalodon86 op 16-07-2019 14:59 ]
Netjes. Wanneer zullen er weer eens wat nieuwe Pokemons bij komen?Megalodon86 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:36:
Ik heb gen 1 en 2 ook compleet.
Gen 4 mis ik Chatot, Azelf en Uxie. En wat er nog niet uit is natuurlijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!