Goed voorbeeld van die eieren. En zo kunnen mensen allerlei redenen hebben om meer ruimte 'nodig' te hebben. Het heeft o.a. te maken met hoeveel moeite men heeft moeten doen om bepaalde beesten te krijgen. Die moeite wil je liefst niet weggooien.elmo_1978 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:58:
[...]
dus 2000 ruimte is voor mij te krap.
Heb bv 80 eieren uit amerika / japan uitgelopen die gooi ik niet weg, die ruil ik weer weg voor kilometer (Flight badge) om andere te helpen zelf al meer dan 3,5 miljoen kilometer.
maar ja ruimte is in dat geval best schaars, heb er echt wel coins voor over om meer ruimte te krijgen. 2500 zou aardig zijn maar zou het liefst naar 3000 toe gaan.
Of zoals ze in ingress doen met capsules werken, kan je er 100 in stoppen telt dan als 1 (in ingress zit wel een max aan capsules) dan kan je je living dex erin bewaren.
Was het maar waar dat alle items in een capsule in Ingress maar voor 1 item telt. Capsules zijn primair bedoeld om makkelijker items tussen spelers uit te wisselen. Daarnaast zijn er speciale capsules waarin items spontaan langzaamaan vermeerderen. Als laatste heb je capsules voor 'keys'. De keys in die capsules vallen wél buiten je inventaris en daarvan kun je er maximaal 5 kopen en hebben we er ooit een zesde gratis bij kunnen krijgen (bij het lustrum meen ik). Het nut daarvan is redelijk beperkt omdat het nogal onpraktisch is in het spel om constant met die keys te schuiven naar en van die capsules en omdat Niantic een 'comfort' functie natuurlijk weer precies verkeerd om geïmplementeerd heeft. In één keer de honderd meest nabije portalkeys naar een capsule transferren i.p.v. de 100 meest verre. Op de manier van Niantic hou je dan alleen je meest verre keys over in je actieve inventaris die volstrekt onbruikbaar zijn omdat die portals niet te linken zijn omdat andere links in de weg liggen. Typisch Niantic weer.

Ook zo'n lang staande ergernis. Wie heeft er bijv. nooit per ongeluk een Lucky Egg of Star Piece geactiveerd?Anoniem: 468653 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:44:
Vandaag een Natu getrakteerd op een 2e charge move. Poof 50k dust.![]()
Het zou geweldig zijn als ze de 2nd charge move button weghaalden van het pokemon scherm, en als optie bij de knop rechtsonder in beeld [appraise, item, transfer, en dan ook "2nd charge" daarbij] toe voegden.
Voor die dingen die je relatief zelden zult gebruiken moet er simpelweg om een extra bevestiging worden gevraagd. De normaalste gang van zaken in heel veel andere toepassingen. Alléén Niantic heeft dat nog niet door.
Ook dat ja. Ik heb ook nog wat 'oude vrienden' uit de begintijd die lekker muntjes voor me verdiend hebben. Enkele Poliwraths en SlowBro's bijv. die je upte ondanks het feit dat ze geen geweldige IV's hadden omdat die vrij hoge CP's konden bereiken en je die op dát moment nodig had om in gyms te kunnen zetten met het oude gymsysteem. Die herinneren aan de leuke zaken uit die periode in het spel. De eerste Dragonite en Gyarados kostten nog wat langer om de benodigde candy bij elkaar te sparen zonder 'mappen'.Luuksche schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:27:
[...]
Je moet wel iets: spelen op de manier zoals je het zelf het leukste vindt.
In mijn omgeving ken ik genoeg spelers die te weinig hebben aan de huidige storage. Mede doordat er ook nog Pokemon zijn die je niet wilt verwijderen ivm sentimentele waarde / herinnering aan een specifiek moment.