Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:00
protoss warrior schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:55:
[...]

Zodra ze daadwerkelijk de remote damage omlaag brengen vraag ik me wel af wie er dan nog passen gaat kopen, vaak genoeg nu al dat er 1 speler met mazzel 5 anderen remote er bij krijgt om een legendary te doen, wie gaat er überhaupt nog in de lobby blijven als er niet minimaal 10 man in zit als de remote spelers te weinig damage doen..
Degene die het via raid sites en dergelijke doen of daadwerkelijk organiseren zullen het vast wel blijven doen maar random joinen word hem dan niet meer imo.
Maar is het sowieso niet het geval dat je een raid organiseert? Legendaries zijn vrijwel nooit te halen als je ze niet organiseert... Of je moet inderdaad geluk hebben dat er mensen bij komen, maar zonder afspraak wordt er (naar mijn idee) niet veel geraid.

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
MusicMaikel schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:06:
[...]

Maar is het sowieso niet het geval dat je een raid organiseert? Legendaries zijn vrijwel nooit te halen als je ze niet organiseert... Of je moet inderdaad geluk hebben dat er mensen bij komen, maar zonder afspraak wordt er (naar mijn idee) niet veel geraid.
de helft van mijn legendaries de laatste tijd komt van random remote uitnodigingen van Japanners of Amerikanen(toegegeven ik raid niet zoveel, mijn moeder raid veel meer en ook remote zij doet dagelijks makkelijk 2-3 random remote raids), het helpt een hoop om je vriendenlijst te vullen via gamefaqs en andere sites waar mensen hun friendcode achterlaten. Er zitten er natuurlijk ook tussen die alleen zijn en waarbij de lobby nooit voorbij 3-4 mensen komt maar zodra ze met zijn 2en lokaal zijn(of zelf 2 accounts hebben) dan komen er vrijwel altijd genoeg mensen remote bij om de raid te halen. Als de damage gehalveerd word dan zou dat betekenen dat je in die situaties een stuk meer mensen nodig hebt en zal je dus minimaal 3-4 mensen lokaal nodig hebben.

• MusicMaikel
protoss warrior schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 10:27:
[...]

de helft van mijn legendaries de laatste tijd komt van random remote uitnodigingen van Japanners of Amerikanen(toegegeven ik raid niet zoveel, mijn moeder raid veel meer en ook remote zij doet dagelijks makkelijk 2-3 random remote raids), het helpt een hoop om je vriendenlijst te vullen via gamefaqs en andere sites waar mensen hun friendcode achterlaten. Er zitten er natuurlijk ook tussen die alleen zijn en waarbij de lobby nooit voorbij 3-4 mensen komt maar zodra ze met zijn 2en lokaal zijn(of zelf 2 accounts hebben) dan komen er vrijwel altijd genoeg mensen remote bij om de raid te halen. Als de damage gehalveerd word dan zou dat betekenen dat je in die situaties een stuk meer mensen nodig hebt en zal je dus minimaal 3-4 mensen lokaal nodig hebben.
Ja goed, het zal een never ending discussie zijn maar persoonlijk vind ik het wel fijn om weer lokaal te gaan raiden en de remote mensen dus alleen als "support" te hebben. Pokémon GO is er nu eenmaal op gebouwd om naar buiten te gaan en remote raiden bevorderd dat niet. Daarbij komt ook nog eens dat het lokaal toch veel gezelliger is dan alleen op de bank.
Overigens zijn sommige tier 5 raidbosses met een dubbele weakness (Moltres, Tapu Bulu, Virizion etc.) vrij makkelijk duo te doen en heb je voor de meeste tier 5 bosses niet eens meer dan 5 personen nodig. Enige die ik zo kan bedenken is Deoxys Defense.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-11 08:49
Als je hoog level bent met goede pokemons toch. Als je wat lagere levels hebt, of mensen die nog niet van alles goede pokemon hebben. Ik woon wat meer "op de buiten", dus zonder remote raids kom je echt nooit iemand tegen. In stad voor een gofest ben ik wel al tweemaal mensen tegengekomen aan een raid. Ach ja, we zien wel hoe het evolueert zeker :-)

Iets totaal anders, de nieuwe MEGA-pokemon update ziet er supercool uit! In het kort:
- Mega pokemon krijgen 4 niveau's (beetje zoals friend & buddy)
- Eerste keer kost nog altijd 200 mega energy
- Vanaf dan heb je een max mega energy (20 of zo) die langzaam aftelt. Op niveau 1 kost het 7 dagen voor het gratis is om weer te mega evolven. Op max niveau kan je elke 3 dagen je pokemon gratis mega evolven.
- Mega geeft naast een extra candy ook nog een extra kans op XL candy en extra xp
- je kan vanuit de raid lobby pokemon mega evolven.
- Mega ei-raids worden eenvoudiger (gezien er minder mensen energy zullen nodig hebben).

Klinkt vetjes, en maakt dat je meer gaat mega-evolven, iets dat ik nu echt amper doe.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vooral dat mega-evolven vanuit de lobby lijkt me handig. Ik vergeet altijd welke Pokémon handig zijn voor een bepaalde raidboss, en om dan weer uit de lobby te gaan, mega-evolven en terug in de lobby om je party aan te passen kost best veel tijd. Meestal heb je die niet als er bijv nog 40 sec over zijn voor de raid start.

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:25
gwystyl schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:05:
Vooral dat mega-evolven vanuit de lobby lijkt me handig. Ik vergeet altijd welke Pokémon handig zijn voor een bepaalde raidboss, en om dan weer uit de lobby te gaan, mega-evolven en terug in de lobby om je party aan te passen kost best veel tijd. Meestal heb je die niet als er bijv nog 40 sec over zijn voor de raid start.
Precies dit! fijne optie als die er bij komt.

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
MusicMaikel schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 11:25:
[...]

Ja goed, het zal een never ending discussie zijn maar persoonlijk vind ik het wel fijn om weer lokaal te gaan raiden en de remote mensen dus alleen als "support" te hebben. Pokémon GO is er nu eenmaal op gebouwd om naar buiten te gaan en remote raiden bevorderd dat niet. Daarbij komt ook nog eens dat het lokaal toch veel gezelliger is dan alleen op de bank.
Overigens zijn sommige tier 5 raidbosses met een dubbele weakness (Moltres, Tapu Bulu, Virizion etc.) vrij makkelijk duo te doen en heb je voor de meeste tier 5 bosses niet eens meer dan 5 personen nodig. Enige die ik zo kan bedenken is Deoxys Defense.
legendaries duo is iets wat alleen lukt met mensen die weten wat ze doen, random invites en mensen die weten wat ze doen zijn zo ongeveer tegenover gestelde dingen :+ het aantal mensen die je nodig hebt om te raiden met randoms kan je dus ook rustig x 1.5 doen .
Ik vind raiden op locatie ook leuker maar woon erg ver buitenaf en had(voor corona, tijdens corona had het niet eens gelukt als ik wel naar de stad zou rijden) niet altijd zin om alleen daarvoor naar het centrum te rijden, remote raids helpt dan enorm.
Mijn punt was echter meer dat het mij verbaast als ze daadwerkelijk de schade terugschroeven omdat dit ze vrijwel gegarandeerd minder geld gaat opleveren, de kans dat ik daarna nog remote passen koop is vrijwel 0 en als ik een keer op pad ga heb ik 3 gewone gratis raid passen dus hoef ook geen gewone raid passen te kopen(meer als 3 raids doen is zeldzaam voor mij).

• MusicMaikel
protoss warrior schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:25:
[...]

legendaries duo is iets wat alleen lukt met mensen die weten wat ze doen, random invites en mensen die weten wat ze doen zijn zo ongeveer tegenover gestelde dingen :+ het aantal mensen die je nodig hebt om te raiden met randoms kan je dus ook rustig x 1.5 doen .
Ik vind raiden op locatie ook leuker maar woon erg ver buitenaf en had(voor corona, tijdens corona had het niet eens gelukt als ik wel naar de stad zou rijden) niet altijd zin om alleen daarvoor naar het centrum te rijden, remote raids helpt dan enorm.
Mijn punt was echter meer dat het mij verbaast als ze daadwerkelijk de schade terugschroeven omdat dit ze vrijwel gegarandeerd minder geld gaat opleveren, de kans dat ik daarna nog remote passen koop is vrijwel 0 en als ik een keer op pad ga heb ik 3 gewone gratis raid passen dus hoef ook geen gewone raid passen te kopen(meer als 3 raids doen is zeldzaam voor mij).
Dat het ze minder geld op gaat leveren dat is zeker, maar dat is met de Incense nerfs net zo. Ik geloof niet dat iemand die dingen nu nog koopt. De remote-nerf hebben ze bij de release van de passen aangekondigd dus ga er van uit dat die nog steeds een nerf gaan krijgen, in wat voor vorm dan ook.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:44
Weet iemand toevallig wanneer we weer Frustration kunnen weg TM'en? Ik heb weer een paar Shadows in de wacht staan.

En ook een paar legendaries die ik kwijt wil, dus als je ook weet wanneer we weer 2x transfer candy krijgen...

• Lointje
Ik dacht dat de numel spotlight 2x transfer candy gaf, dus dat is op 10 mei dan, tussen 18 en 19u.
Voor frustration wegdoen, dat is enkel tijdens bepaalde rocket events en de laatste was nog niet zo lang geleden, dus dat kan nog wel even op zich laten wachten.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:52
Afgelopen 3 dagen in de Efteling gelopen, viel mij tegen hoe weinig Pokemons er dan spawnen, zou dat omlaag zijn gezet?

Paar jaar geleden struikelde je over de Pokemons daar

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MusicMaikel
PhilipsFan schreef op maandag 2 mei 2022 @ 00:41:
Weet iemand toevallig wanneer we weer Frustration kunnen weg TM'en? Ik heb weer een paar Shadows in de wacht staan.

En ook een paar legendaries die ik kwijt wil, dus als je ook weet wanneer we weer 2x transfer candy krijgen...
Lointje schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:55:
Ik dacht dat de numel spotlight 2x transfer candy gaf, dus dat is op 10 mei dan, tussen 18 en 19u.
Voor frustration wegdoen, dat is enkel tijdens bepaalde rocket events en de laatste was nog niet zo lang geleden, dus dat kan nog wel even op zich laten wachten.
Klopt inderdaad, was niet zo lang geleden dat de laatste is geweest (3 t/m 7 april). Wat wel duidelijk is, is dat Niantic dit in ieder geval een keer in het seizoen terug laat komen. Het kan dus zijn dat er pas in eind augustus weer zo'n event komt. Afgaande op afgelopen maanden komt er ongeveer in het midden van het seizoen zo'n event, dus midden juli. Nog even geduld dus :) .

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29
Even een andere vraag. Bij de Apex research krijg je een super rocket radar. Als je deze nu gebruikt krijg je een shadow Latias?

Aangezien ik deze al in de verzameling heb zitten wil ik de radar liever sparen totdat er een betere Pokemon verschijnt. Kan dit? En krijg je nog steeds gewone radars?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• MusicMaikel
Rene schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 07:44:
Even een andere vraag. Bij de Apex research krijg je een super rocket radar. Als je deze nu gebruikt krijg je een shadow Latias?

Aangezien ik deze al in de verzameling heb zitten wil ik de radar liever sparen totdat er een betere Pokemon verschijnt. Kan dit? En krijg je nog steeds gewone radars?
Klopt inderdaad, je krijgt nu een shadow Latias.

Als je deze niet wil, kan je de SRR uitschakelen in je itembag (Pokéball > Items > Scroll naar SRR > klik op de SRR en op Unequip).
Je zult hierna weer gewone grunts en leaders krijgen.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29
MusicMaikel schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:27:
[...]

Klopt inderdaad, je krijgt nu een shadow Latias.

Als je deze niet wil, kan je de SRR uitschakelen in je itembag (Pokéball > Items > Scroll naar SRR > klik op de SRR en op Unequip).
Je zult hierna weer gewone grunts en leaders.
Top! Kan de de SRR ook stacken zodat je er meerdere hebt? Ik gebruik de SSR liever op een shadow Mewtwo dan op een tweede Latias ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Rene schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:44:
[...]

Top! Kan de de SRR ook stacken zodat je er meerdere hebt? Ik gebruik de SSR liever op een shadow Mewtwo dan op een tweede Latias ;)
Zeker kan dat, sommige mensen hebben er 5a6, ik 2 op het moment.

• Lointje
Die kan inderdaad stacken/ Hou er voor de gewone rocket radar rekening mee dat je geen fragments meer krijgt als je een gewone rocket radar in je bags hebt tot je die gebruikt hebt, dus het is niet dat je die zo gemakkelijk stackt via grunts. Maar als je ze via andere manieren krijgt (als reward) stacken die ook.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:17
Ik doe ook een keer met een raid mee... Elke berry die ik voer of bal die ik gooi resulteert in een "Network Error (2)" zonder dat het aantal ballen of berries daadwerkelijk daalt. Nog tien minuten om alsnog de Latios te vangen...

Edit - Nu nog mooier. Ik kom niet meer in het scherm dat ik de Latios kan vangen maar kan nu in m'n eentje de raid nogmaals doen omdat ik al een remote raid pass heb gebruikt...

Edit 2 - Ook de "Win a raid" research task is nog niet voltooid. Het is alsof ik de raid niet heb gedaan.

[ Voor 39% gewijzigd door ErikT738 op 04-05-2022 14:08 ]

• Lointje
Even 4G/WIfi uitzetten en aanzetten zou dat vrij snel moeten oplossen, maar ik gok dat je dat wel geprobeerd hebt?
Edit: zie nu pas de edits, dat is balen... misschien kan je een ticket openen?

[ Voor 25% gewijzigd door Lointje op 04-05-2022 14:13 ]

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:17
Lointje schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:12:
Even 4G/WIfi uitzetten en aanzetten zou dat vrij snel moeten oplossen, maar ik gok dat je dat wel geprobeerd hebt?
Edit: zie nu pas de edits, dat is balen... misschien kan je een ticket openen?
Ja dat was mijn eerste ingeving, maar het mocht niet baten. Misschien dat ik inderdaad maar een ticket open, al verwacht ik er weinig van.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik wil na 4 jaar ook weer Pokémon Go gaan doen omdat ik de beweging altijd wel fijn vond en ook redelijk hooked was :)

Echter was de community waar ik woon niet heel groot en met alle respect ook niet heel leuk :p Ik las iets van remote raids.. Betekent dat dat je nu niet meer afhankelijk bent van je lokale community maar ook gewoon op afstand raid pokemons kunt halen? Dat zou wel tof zijn :)

Tesla M3LR '21

• Lointje
Elke maandag komt er momenteel een box in de shop voor 1 coin waar een remote raid in zit. Als je er meer wilt, kost het wel wat, maar op zich is 1/week al tof, en je kan natuurlijk ook remote raids hosten en dan heb jij een gewone raid pass nodig en de rest remote.
Ik gebruik zelf poke-genie om dit te doen en dat werkt best goed, heel af en toe haakt eens iemand af, en soms is het wel even wachten voor het aan jouw lobby is. Maar als je op het platteland woont, is het toch een grote meerwaarde. Sinds een tijdje moet je ook genoeg sterke pokemon hebben om mee te mogen doen in pokegenie raids, waardoor je quasi alles wel haalt met 6. (De huidige latios/latias 6 sterren heb ik nog niet geprobeerd).

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
London schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 16:50:
Ik wil na 4 jaar ook weer Pokémon Go gaan doen omdat ik de beweging altijd wel fijn vond en ook redelijk hooked was :)

Echter was de community waar ik woon niet heel groot en met alle respect ook niet heel leuk :p Ik las iets van remote raids.. Betekent dat dat je nu niet meer afhankelijk bent van je lokale community maar ook gewoon op afstand raid pokemons kunt halen? Dat zou wel tof zijn :)
In de topicstart staat ook het e.e.a. over remote raiden met gebruik van 3rd party apps. Moeite waard om te lezen. Ik host regelmatig raids met 5 of 10 personen. Mensen die je via een 3rd party app vindt (pokegenie of pokeraid bv), zij versturen je direct een vriendschapsverzoek en vervolgens nodig je ze uit voor de raid en ze doen mee.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-11 08:39
Lointje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 08:54:
Sinds een tijdje moet je ook genoeg sterke pokemon hebben om mee te mogen doen in pokegenie raids, waardoor je quasi alles wel haalt met 6. (De huidige latios/latias 6 sterren heb ik nog niet geprobeerd).
En die latios/latias is echt lastig. Net nog remote met 6 spelers, allen level 45+ en met nog 15 seconden over net gered.

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 09:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMHrlbjFll3ywcYouv1Sq7uLfR0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ciBfxeWPPFmuXceR09PYTEYJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 198% gewijzigd door Wim8282 op 06-05-2022 05:52 ]

• PhilipsFan
Dus eigenlijk alleen Shaymin? Is dit dan weer zo'n pay-to-get Pokemon? Of zijn er ook andere manieren om Shaymin te krijgen na het event? Want ik begrijp niet zo goed waarom je hier 25 euro voor neer zou tellen, wat is er nu zo bijzonder?

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 15:48
PhilipsFan schreef op maandag 9 mei 2022 @ 01:10:
Dus eigenlijk alleen Shaymin? Is dit dan weer zo'n pay-to-get Pokemon? Of zijn er ook andere manieren om Shaymin te krijgen na het event? Want ik begrijp niet zo goed waarom je hier 25 euro voor neer zou tellen, wat is er nu zo bijzonder?
Zal een paar maanden na het event wel komen voor iedereen.

Sowieso zijn dit soort events ontzettend overpriced (zelfde als met de Global Go Fest voor 15 Euro) maar mensen betalen het graag als ik het zo zie.
Ik wacht wel een paar maanden voor mijn Shaymin en eventuele shinies, want dat is het eigenlijk wel zo'n beetje.

Ieder zijn ding, maar 15 euro voor iets wat vorig jaar 5 euro was (ook al was dat het jubileum jaar) en letterlijk niets anders is dan vorig jaar, dan weet je wel dat heel dat event niets meer is dan een goedkope cashgrab voor Niantic.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:33
Behalve Shaymin krijg je nog veel meer, zie de andere punten. Wij zijn in 2019 een dag naar GO Fest in Dortmund geweest (early access) en we vonden het het geld meer dan waard. Om te beginnen krijg je dus al een park dat helemaal gereserveerd is voor spelers van Pokémon GO, je valt dus the general public niet lastig en zij jou niet :+ . Ook toen waren er fysieke habitats ingericht, dat vond ik erg leuk gedaan, is toch anders dan gewoon thuis het pleintje om de hoek. Er komen spelers van over de hele wereld, ik vond het leuk om spontaan contact te maken met spelers uit andere landen en ad hoc regional-ruiltjes te doen. En om spelers van thuis daar te ontmoeten was ook grappig, hee, jij ook hier :) ? Sowieso is het leuk om je een dag lang helemaal onder te dompelen in iets waar je plezier in beleeft, of niet soms? Het komt dit jaar niet uit, anders ging ik zo weer.
Akaendra schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:42:
Zal een paar maanden na het event wel komen voor iedereen.
Waarschijnlijk wel. In 2019 kregen we Jirachi, die heeft als het goed is iedereen nu wel. In dit spel blijft niets exclusief en dat is ook helemaal niet erg :) .
Sowieso zijn dit soort events ontzettend overpriced
Ho ho ho, niet jouw mening als feit brengen alsjeblieft. Het is best een bedrag maar je krijgt er een dag plezier voor terug. Als je het te duur vind blijf je lekker thuis :+ .
maar mensen betalen het graag als ik het zo zie.
Precies, en met reden. Ga er maar vanuit dat de meeste mensen na afloop een leuke dag hebben gehad, dat was in ieder geval onze ervaring en dat hoor ik ook van iedereen die wel eens naar een editie van GO Fest geweest is.
dan weet je wel dat heel dat event niets meer is dan een goedkope cashgrab voor Niantic.
Waarom zo negatief? Niantic huurt een park af, zorgt voor spelgerelateerde entertainment die op dat moment exclusief is voor die locatie en bezorgt een hoop mensen daarmee een leuke dag. Dat doen ze uiteraard niet voor niets want het is een commercieel bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling. Niets mis mee in mijn optiek (y) .

• Wim8282
Ik ben in 2019 in Dortmund geweest. Jammer dat het dit jaar verder weg is, anders was ik graag weer gegaan. Het was toen gewoon een heel fijne dag, 4 verschillende gebieden, met heel goede spawns en veel shinies. Lekker lopen de hele dag in een park en in de zon. Fijne sfeer. Iedereen om je heen speelt hetzelfde, makkelijk traden, af en toe een praatje maken met wat andere mensen, en dat voor een klein bedrag.

Ik zou zeggen, speel je graag Pokemon Go en ben je in de gelegenheid om te gaan naar Berlijn, gewoon doen!

• Lointje
Edit: los in het foute topic ^^

[ Voor 83% gewijzigd door Lointje op 10-05-2022 18:33 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Lointje schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:08:
Wij gaan volgende sessie lvl 25 op ons eerste personage aantikken, en dan kunnen we promoveren en de rest van het spel unlocken. Momenteel heel veel plezier mee! Ik speel de driller, heb nu ook de cryo unlocked dus ga daar ook eens mee proberen spelen ^^
Weet je zeker dat je in het goede topic zit? Ik snap geen hout van wat je zegt O-) :9 O+

• Lointje
Woops, dat was inderdaad verkeerde topic ^^
Beetje te veel tabs openstaan dernet.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 12:13

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Dit klinkt als een hele zielige vraag (is het ook ;) ) maar ik zoek vrienden, ook voor pokemon go opdrachten. Ik hang op diverse opdrachten (gifts sturen etc) :)

edit: bedankt allemaal!! leuk. maar nu zit mijn tas overvol en moet ik dat eerst zien te fixen weer.

[ Voor 21% gewijzigd door superduper op 13-05-2022 08:28 ]

• Indicatie
superduper schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 13:11:
Dit klinkt als een hele zielige vraag (is het ook ;) ) maar ik zoek vrienden, ook voor pokemon go opdrachten. Ik hang op diverse opdrachten (gifts sturen etc) :)

wie wil? mijn code is 525732663037
Heb je net een request gestuurd (Indicatie)

• Lointje
Idem, je kan ook altijd in de starterspost kijken, daar is een link naar een sheet-document waar een heleboel mensen instaan die je ook kan toevoegen.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:57
Normaal ben ik helemaal niet van de pvp, maar dit seizoen toch maar doorgezet omdat Pikachu Libre nu makkelijker is om te krijgen.
Met de flying- en elementcup kon ik vaak winnen en de Pikachu is nu binnen. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Raem schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:16:
Normaal ben ik helemaal niet van de pvp, maar dit seizoen toch maar doorgezet omdat Pikachu Libre nu makkelijker is om te krijgen.
Met de flying- en elementcup kon ik vaak winnen en de Pikachu is nu binnen. :)
die tip had ik wat eerder moeten hebben. Element cup is klaar, en ik nog geen 20 :) Ik doe ook niks met pvp, maar die libre wil ik wel hebben. Kortom, worden nog drukke dagen op pvp gebied ;)

• MusicMaikel
Het nieuwe event wat gisteren is aangekondigd is qua PvP ook weer interessant!

Je kunt Kanto Cubone gaan evolueren in Alolan Marowak. Daardoor krijgen we dus voor het eerst de mogelijkheid voor Shadow Alolan Marowak! Ookal zit er nog Frustration op, zeker evolueren want dit is de eerste (en misschien voor een lange tijd de laatste) keer dat deze mogelijkheid er is. Wanneer je een normale Cubone hebt ook zeker evolueren als je ook maar enigzins interesse hebt in PvP, Alolan Marowak kan heel goed zijn en Shadow Bone (charge move) is een sterke aanval die alleen Alolan Marowak kan leren.

• PhilipsFan
Sinds de laatste Pokemon Go update (iOS) moet ik om de haverklap opnieuw inloggen. Hebben meer mensen hier last van?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 12:13

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ikblijf het toch lastig vinden om mijn voorraad items te managen. Door alle opdrachten en bonussen zit ik continue ver over mijn max items heen (nu ook weer 570 van 500), waardoor ik geen passes meer kan krijgen voor raids, en dus geen coins kan verdienen om grotere bagpack te kopen. Ik heb 125 revives, en 120 max potions. Krijg je die snel genoeg weer terug als ik die verwijder?

• Lointje
Ik heb nu 1150 storage voor items en heb nog altijd hetzelfde voor. Enkel als ik voor een community day, of tijdens een stevige wandeling eens goed veel pokemon ga vangen heb ik wat ruimte en open ik wat gifts om weer aan te vullen. :-). Pokemon storage is 1500 en daar heb ik wel voldoende als ik eens de tijd neem om goed te kuisen. Dus ik begin wel in de buurt te komen dat de max storage wel betert.

Ik gooi voornamelijk rode ballen weg als het dringend is, al heb ik er soms ook moeite mee. Food (roze bananen en rode besjes) geef ik aan pokemons in gyms om dat om te zetten in wat stardust (dus idealiter gooi je besjes niet weg maar gebruik je ze als eten). Fast en charged tm hou ik op 20 elk. Revives en potions hangt er wat vanaf hoeveel je raid, gym fights en rocket fights doet. In het begin heb je een overvloed aan revives. Dan stop je met zo snel te levelen en plots daalt dat wel vond ik. Doordat ik dan ook niet meer tegen team rocket vocht ging dat weer stijgen. Het probleem met deze is wel als het ooit op is, heb je wel een probleem. Ballen krijg je sneller terug via spins enzo. Maar als je er niet zo veel hebt in het begin, wil je natuurlijk ook niet elke keer een pokestop spinnen voor je je volgende pokemon kan vangen. Die revives komen dan wel weer terug als je wat raids doet, pakjes opent, ...
Dus je kan er wel wat wegdoen, maar hou er voldoende bij. Persoonlijk zou ik toch minimum 50 van elk houden...
En gebruik al je pokecoins naar pokemon en item upgrades in het begin... Dan hangt het wat van je speelstijl af waarop je best focust.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-11 17:22
Ja het tekort aan storage blijf je altijd houden. Ik heb nu 3550 en heb nog steeds soms tekort , dus inderdaad wat hierboven al wordt gezegd investeren in extra opslag met je coins is altijd goed.

en een tip: heb je ealing items nodig spin gyms heb je catch items nodig spin pokestops.

• MusicMaikel
Ieder zijn speelstijl is anders, maar ik zal later even deze comment editten om mijn "bag strategy" precies uit te zetten, wellicht dat anderen er wat aan hebben.
FYI: ik heb 4500 aan itemstorage maar groot deel hiervan gaat op aan storage voor Pokéballs, Ultra Balls, Pinap Berries en Golden Razz Berries dus nog steeds wel relevant naar mijn mening.

Later meer van mij :)

• T4F.nl_Muad
superduper schreef op maandag 23 mei 2022 @ 13:18:
Ikblijf het toch lastig vinden om mijn voorraad items te managen. Door alle opdrachten en bonussen zit ik continue ver over mijn max items heen (nu ook weer 570 van 500), waardoor ik geen passes meer kan krijgen voor raids, en dus geen coins kan verdienen om grotere bagpack te kopen. Ik heb 125 revives, en 120 max potions. Krijg je die snel genoeg weer terug als ik die verwijder?
125 revives en 120 max potions:

hoeveel stops spin je per dag en hoeveel val je aan.

ik houd er ca 50 aan (revive, max revive, en de 2 grote potions.) en dit is al erg veel. Gooi wekelijks er een flinke sloot van alles weg (100+) maar draai ook veel stops (via gotcha) en vul makkelijk aan.

Alles hangt er vanaf hoeveel je zelf nodig hebt en spint. Dat kun je alleen zelf bepalen. Gym je veel en doe je veel raids/grunts, zul je meer potions nodig hebben (maar dan spin je ook redelijk veel en heb je weer weinig voorraad nodig).

Berries doe ik weinig mee, voer ik zoveel mogelijk op aan gyms die nog niet goud zijn. En evt gooi ik die weg. Rode ballen kan ik niet genoeg hebben (gotcha verbruikt er het nodige), en blauwe/gele gooi ik wederom af en toe flink wat weg.

Je storage is wel klein, ik zit zelf aan een dikke 3k items. Met kleinere bagspace is het idd een flinke puzzle elke keer. Zelf houd ik een aantal coins aan voor (remote) raidpasses (in geval er wat leuks komt wat ik graag wil hebben, bv shiny raid bosses zoals laatst Kangha), wat daarboven komt spendeer ik aan nieuwe storage voor items en pokes. Zo bouw je dit langzaam beetje bij beetje uit

• bakbakbak
Ik gooi (of gebruik) eigenlijk alle potions behalve max pots weg als ik te weinig ruimte heb, maar hou ongeveer 70 max pots en totaal rond de 125 revives aan. Ik ben alleen afgelopen raid sessie, met Latias en Latios door mijn revives gevlogen. Iedere raid kostte me ongeveer 12 - 15 revives. Dan gaat het ineens snel en was ik blij een buffer te hebben. Maja, dat is ook eens in het half jaar ofzo dat er zo'n defensive pokemon is.

• Indicatie
superduper schreef op maandag 23 mei 2022 @ 13:18:
Ik speel al sinds het begin en heb eigenlijk altijd als ik 200 coins had een bag of pokemon storage uitbreiding gekocht. Daardoor nu allebei max, dus opslag niet zo'n issue.
Ik room eigenlijk altijd af op 1500 pokéballs (gotcha ;) ) 0 great en 1000 ultra. Bewaar verder 200 max potion en 200 max revive. Deze zitten echter vaak snel erboven, dus terugkrijgen gaat snel. Helemaal als je gyms spint.

• melst90
Toch even klagen over de 12km eieren.

de laatste 8:
4x Vullaby
3x Scraggy
1xSkrelp

Leuk dat we nu incubators wekelijks(?) maar de 12km eieren zijn een drama.

Jullie meer geluk met de 12km eieren?

• Akaendra
melst90 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:05:

de laatste 8:
4x Vullaby
3x Scraggy
1xSkrelp

Ach, laatst een sandile gehad, maar over het algemeen wel hetzelfde. Vooral Vullaby komt me de strot wel uit.
Moet eigenlijk nog een Salandit, maar ja, die is zeldzaam, en ook hier alleen het vrouwtje die kan evolueren. Zo'n mon moet je eigenlijk niet in dat soort eieren proppen maar ja, er zijn wel meer dingen waar ik Niantic helemaal niet in snap.

• Lointje
Van wat ik begreep, is de 1 coin bundle elke week een rotatie vanaf nu, dus het zal niet altijd incubators zijn, maar afwisselen. Nog niet helemaal duidelijk wat er dus in zal zitten.

En het lastigste aan de eieren is dat je ze niet gewoon kan weggooien (of doorsturen naar de professor als we het wat humaner willen maken). Als er een event is met leuke 7km eitjes, moet je eigenlijk op voorhand de hele lage landen afwandelen, en dan niet perongeluk een pokestop spinnen om een hele verzameling aan te leggen, die je dan op je gemak kan afwandelen op een later moment.

Ik heb ook al even geen 12km meer gedaan, maar ik vecht team rocket ook nog enkel voor research :-)

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

de laatste 8:
4x Vullaby
3x Scraggy
1xSkrelp

wat hoop je te krijgen?

• melst90
Largo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:34:
[...]

wat hoop je te krijgen?
Ieder hoopt denk op een Salandit of Sandile.
Maar een keer een Deino, Larvitar of Pawniard. Tenminste iets anders dan Vullaby

• Raem
Ik heb 1 keer een Salandit gekregen uit een 12km ei. Helaas een mannetje, dus kan hem niet evolueren.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Er zou een missie zijn dat je een bepaald pad kan kiezen. Nu heb ik die niet. Heb niet alle missies denk af, maar hij staat ook niet in de shop. Bij m'n zoontje die wel alle missies af heeft kreeg hij wel de missie. Weet iemand of die gedeeltelijk uitgerold wordt?

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:56

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

jaydenjarno schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:17:
Er zou een missie zijn dat je een bepaald pad kan kiezen. Nu heb ik die niet. Heb niet alle missies denk af, maar hij staat ook niet in de shop. Bij m'n zoontje die wel alle missies af heeft kreeg hij wel de missie. Weet iemand of die gedeeltelijk uitgerold wordt?
Ik kreeg het na het beeindigen van stap 1/4. Daarna kwam de keuze en begon 2/4.... Niet in de shop, maar bij de specials.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• melst90
Je moet eerst 7Pokemons vangen daarna mag je kiezen :)

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:15

hneel

denkt er het zijne van

Weet iemand wat de truuk is om betere items uit de daily free box te krijgen?

• jaydenjarno
Hoe heet die missie dan? Ik krijg nog steeds niet haha

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:51
jaydenjarno schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 17:58:
Hoe heet die missie dan? Ik krijg nog steeds niet haha
Alola to Alola

Als ik het goed heb moet je de volgende researches gedaan hebben, om bovenstaande te unlocken:
- A Melemele Adventure
- An Akala Adventure
- An Ula'ula Adventure
- A Poni Adventure

[ Voor 33% gewijzigd door EciRuam op 25-05-2022 19:55 ]

• sixtiek
hneel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 17:46:
Weet iemand wat de truuk is om betere items uit de daily free box te krijgen?
Er is geen truuk, je moet mazzel hebben. Een maand of wat geleden had ik dagen achter elkaar 's avonds een verbeterde daily free box: 's ochtends een paar gewone ballen en paarse potions maar 's avonds (spel gesloten en weer geopend na ongeveer 22:00 aka Niantic o'clock) was de inhoud veranderd in super incubators, poffins, max revives en andere premium items *O* . Opeens hield het op en inmiddels schijnt het weer te gebeuren maar dit keer niet bij mij. Blijkbaar testen ze dit op bepaalde groepen en heb je dus geluk dat je uitverkoren bent - of niet -O- .

• bakbakbak
sixtiek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:32:
[...]

Er is geen truuk, je moet mazzel hebben. Een maand of wat geleden had ik dagen achter elkaar 's avonds een verbeterde daily free box: 's ochtends een paar gewone ballen en paarse potions maar 's avonds (spel gesloten en weer geopend na ongeveer 22:00 aka Niantic o'clock) was de inhoud veranderd in super incubators, poffins, max revives en andere premium items *O* . Opeens hield het op en inmiddels schijnt het weer te gebeuren maar dit keer niet bij mij. Blijkbaar testen ze dit op bepaalde groepen en heb je dus geluk dat je uitverkoren bent - of niet -O- .
Ik had precies hetzelfde, eerst wel, door de free box een tweede keer op de dag aan te tikken (na hem de eerste keer gewoon weer te hebben gesloten ipv opgehaald). Toen was dit een hele poos niet meer, en sinds afgelopen woensdag o.i.d. heb ik idd weer dat mijn daily free box allerlei mooie items heeft. Hoef hem nu trouwens niet meer te sluiten en opnieuw aan te tikken, zit er gelijk in na de dagelijkse reset om 00.00.

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Ik heb weer een nieuwe vriend nodig...
Als er mensen zijn die dat willen: (knip) bedankt voor de overweldigende verzoeken.

Er zijn er ook een aantal waar ik mee bevriend ben maar die helaas geen gifts meer sturen. Dat terwijl de eindprijs bijna in zicht is...

[ Voor 12% gewijzigd door TheCapK op 28-05-2022 16:38 . Reden: genoeg vriendschapsverzoeken ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Danniet70
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-11-2024
@2DeeNL
@Bakkie Tee
@JORANN93
@Spietje87
Wij kunnen Ultrafriend worden
@Stormtrooper 666
@Thomas 1982NU
Wij kunnen Best Friend worden.
Ik ben voornemens om op 31-5 tijdens spotlight hour (18:00-18:30) jullie kadootje uit te pakken.
Mocht dit niet uitkomen, stuur ff een PB dan kiezen we een ander moment

• melst90
Zijn er nog spelers die een kaartje kopen voor komend weekend?

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-11 17:22
melst90 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:49:
Ja zeker hier al gekocht. altijd wel leuk zo'n weekend

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-11 13:47

Nielless

Born at a very young age.

De Kyogre raids mogen me gestolen worden (heb al een shiny 14/14/14), maar kan niet wachten op de Groudon en Mewtwo raids :P :P

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 16:09
Nielless schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:51:
De Kyogre raids mogen me gestolen worden (heb al een shiny 14/14/14), maar kan niet wachten op de Groudon en Mewtwo raids :P :P
tuurlijk jij wel. Nou ik ga hem zeker runnen. Like Kyogre voor het verslaan van de grunts en bosses

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• skassie
melst90 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:49:
helaas totaal geen tijd anders zeker wel gedaan

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:56

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Danniet70 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:57:
@2DeeNL
@Bakkie Tee
@JORANN93
@Spietje87
Wij kunnen Ultrafriend worden
@Stormtrooper 666
@Thomas 1982NU
Wij kunnen Best Friend worden.
Ik ben voornemens om op 31-5 tijdens spotlight hour (18:00-18:30) jullie kadootje uit te pakken.
Mocht dit niet uitkomen, stuur ff een PB dan kiezen we een ander moment
Ik ben er klaar voor :*)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• skipe
Nielless schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:51:
En jij hebt genoeg aan 1 shiny kyogre 14/14/14? Haha.

Ik heb 4 shiny op lvl40 en 1 98%.. wil er nog een hundo bij hebben voor primal (mega)

• melst90
Ik speel alle raids! Maar kijk het meest uit naar de Mewtwo! Die wil ik nog wel in het "groen" vangen!

Hopelijk wisselt de Pokemon bij Giovanni ook binnenkort, ik hoef niet nog een shadow Latias. Maar ik moet Giovanni nog verslaan voor een Apex Lugia, die wil ik wel graag hebben!

• Nielless

Nielless

skipe schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:49:
[...]

En jij hebt genoeg aan 1 shiny kyogre 14/14/14? Haha.

Ik heb 4 shiny op lvl40 en 1 98%.. wil er nog een hundo bij hebben voor primal (mega)
Bedacht me net wel dat het verrekte handig is om wel nog wat raids te doen voor de (XL) candy :9~

• Raem
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:36:
[...]

die tip had ik wat eerder moeten hebben. Element cup is klaar, en ik nog geen 20 :) Ik doe ook niks met pvp, maar die libre wil ik wel hebben. Kortom, worden nog drukke dagen op pvp gebied ;)
Is het nog gelukt om de Pikachu te krijgen?

• T4F.nl_Muad
Raem schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:30:
[...]

Is het nog gelukt om de Pikachu te krijgen?
Yes! Leuk dat je informeerd!

T was flink doorknokken, maar had ook in de league erop een aardige setup te pakken met mamoswine, machamp en magnezone. Won er ~60% van mn battles mee, wat ik niet slecht vond voor iemand die pvp laat liggen. Uiteindelijk was het een kwestie van elke dag stug doorspelen, en toen was de beloning er.

Uiteindelijk veel pvp gedaan, maar kan me nog steeds niet bekoren. Vind het vangen toch leuker ;)

• Wim8282
Iemand toevallig ooit op de hoge Veluwe Pokémon go gespeeld? Hoe is het daar qua spawns en pokestops?

• T4F.nl_Muad
Wim8282 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:17:
Iemand toevallig ooit op de hoge Veluwe Pokémon go gespeeld? Hoe is het daar qua spawns en pokestops?
dan noem je wel een gebied...hangt er compleet vanaf waar je zit. Net als overal eigenlijk ;)

Ingress portal map

dit is de portal map van ingress. Geeft een goede indicatie van stops/gyms die op de portals in ingress gebaseerd zijn. Er kunnen uitzonderingen zijn, Pokemon werkt met andere afstanden tussen gyms en stops. Als de portals heel dicht op elkaar staan, kan het zijn dat het geen stop/gym in pokemon is.

• jaydenjarno
Morgen begint het evenement. Hoorde dat er een makkelijk, normaal en hard modus komt. Kan je ergens zien wat de rewards en verschillen zijn?

Edit: wel apart. Android €16,99 en iOS €14,99...

[ Voor 16% gewijzigd door jaydenjarno op 03-06-2022 21:11 ]

• Wim8282
Er zijn geen verschillen in rewards qua moeilijkheidsgraad, alleen in stickers die je krijgt.

Er zijn wel verschillen in rewards tussen catch/Explore/battle.

Alle research staat op https://www.leekduck.com/events/pokemon-go-fest-2022/

[ Voor 56% gewijzigd door Wim8282 op 04-06-2022 01:35 ]

• Nielless

Nielless

Toch 1 shiny gevangen vandaag.. hele dag gespeeld. Iemand anders ook zo'n slechte odds vandaag?

Vorig jaar waren de odds stukken beter

• jaydenjarno
Heel verschillend. Ik had er 4. Waarvan 3 in het laatste uur. M'n zoontje heeft er 17. Waaronder een paar 3 sterren.
De uitdaging op normaal gespeeld maar dat was wel snel klaar.
Hopelijk morgen weer nieuwe missies

• Wim8282
Ik heb thuis zo'n 4 a 5 uur gespeeld met incense, 7 shinies. Alleen helemaal in het begin 10 minuten buiten geweest voor die opdracht "spin 5 pokestops".

[ Voor 46% gewijzigd door Wim8282 op 04-06-2022 21:03 ]

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:07
Hier negen shiny per dag, heb gisteren wel een stuk harder gegrind dan vandaag. De shiny odds zouden gisteren beter geweest moeten zijn dan vandaag, maar dat was niet mijn ervaring. Ik werd gisteren toch wel een beetje nerveus toen ik na een paar uur constant spelen alleen een shiny spheal en slakoth had. :+ Trok gelukkig bij met toffe als Pidove, Wynaut uit eitje, Binacle, Girafarig, etc. Binnenkort ook naar Go Fest Berlijn.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:04
Ik was het totaal vergeten, werd ik uitgenodigd door een van mijn pokemon go vrienden voor een raid voor een nihilego. BAM 100%

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Akaendra
Als ik Silph road zo las en een heleboel andere mensen was de shiny rate echt debiel laag.

Als ik https://www.reddit.com/r/..._2022_wild_spawns_nearly/ ook zo lees zou ik me aardig bedonderd voelen als ik 15 euro had neergelegd voor wat eigenlijk niet echt veel voorstelde.

Met geluk wel een Shiny Galar Darumaka en wat Nihilegos gevangen maar ik denk dat Niantic wel wat mag gaan veranderen om spelers weer geld te laten uitgeven aan GO fest gok ik zo.

• freggel84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:01
Door hoe Niantic met betalende spelers om gaat heb ik ook besloten geen ticket te kopen dit weekend. En om eerlijk te zijn heb ik er niks aan gemist. Heb 0 shiny's maar ook niet echt veel gespeeld.

• Lointje
Event vond ik persoonlijk heel leuk - ik had echter geen ticket gekocht.
Zaterdag was het onwijs goed weer, dus heel de dag in Leuven rondgehangen. Was wel leuk om zoveel andere trainers tegen te komen. Veel pokemon gevangen en een groudon en kyogre geraid. De kyogre was een shiny! 's ochtends op dag 2 nog een shiny bronzor gevonden nog voor het event begonnen was, dus eigenlijk telt dat niet mee maar goed.
Verder quasi alle pokemon gezien, zelfs een rare axew in het wild gespot, 3 sterren stats.
Dag 2 was zo'n slecht weer hier, dus enkel voor de nieuwe raid even naar buiten gelopen en remote mensen geinvite, om dan weer naar binnen te hollen.

Mijn vriendin had wel een ticket, en die heeft 2 shinies gevangen, terwijl we toch wel een 5tal uur buiten waren. Ze had wel een kruk vanwege haar knie dus quick catchen zat er enkel in als we neerzaten. Dus het was niet in snel tempo vangen maar toch... Het leek wat magertjes, zeker omdat ik dan uit de raid direct een shiny had.
Maar de extra rewards (poffins, lucky eggs, ...) en research stories was ze wel blij mee.

Vergeet ook niet dat er eind augustus nog een event aankomt dat 11€ kost, maar gratis is voor go-festers. Dus dat zou toch zeker even spectaculair moeten zijn en moet je natuurlijk ook wat in de prijs inrekenen.

• Largo

Largo

Donderdraak

skipe schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:43:
Hier bijna 200.000 pokies gevangen (laat staan hoeveel ik er gezien heb).. 5 tirtouga seen, 1 uit lvl research, 1 uit trade dus eigenlijk maar 3 in het wild.
Tirtouga komt naar field research

• Mars18
Slechts 1 shiny gevangen, zonde van het geld.
Maar wel leuk als er 2 dagen een event is.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• melst90
Mars18 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:05:
Slechts 1 shiny gevangen, zonde van het geld.
Maar wel leuk als er 2 dagen een event is.
Zondag nog een extra "cadeautje" en in augustus ook nog 1dag.

Shinys hier velen tegen. 2x een Pidove, echt feest!

• sixtiek
In twee dagen 12 shinies gepakt waaronder de nieuwe: Shroomish, Numel, Shelmet en op het laatst nog Axew *O* . Van vorige edities wisten we al dat je niet moet rekenen op handenvol shinies, jammer dat er dan toch zoveel mensen zijn die Community Day shiny rates verwachten dan achteraf gaan jammeren. Het zou wel helpen als Niantic duidelijk zou maken wat de shiny rate gaat zijn in plaats van enkel roepen "if you're lucky". Evengoed heb ik met 12 shinies niets te klagen. Partner had er iets minder maar was ook tevreden.

Enige echte minput (behalve het weer op zondag maar daar kan Niantic niets aan doen) was het razendsnelle despawnen van incense spawns. Wanneer je even je ogen niet op de kaart had - bijvoorbeeld om een pokie te vangen of in een gym te plaatsen - en je tikte daarna op een incense spawn zag je te vaak alleen nog maar een wolkje. Of je kon 'm nog aantikken maar niet meer berry'en omdat 'ie er al niet meer was. Prima dat de incense spawn rate opgeschroefd was voor zowel lopen als stationair maar als je niet de kans hebt om die incense spawns dan ook te vangen heb je er niet veel aan.

Verder een prima GO Fest gehad :Y . Mensen die we tegenkwamen leken zich ook prima te vermaken, geen zure gezichten gezien.

• melst90
Het lag dus niet aan mijn die incense spanws,.

Maar wat je zegt, prima dagen gehad!

• skipe
Tis alweer een tijdje geleden dat ik hier wat best friends van had, voeg me maar weer toe als jullie weer xp willen;) ik hoef geen eitje aan en open ook geen gifts dus ga uw gang!!

018358153207

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
Iemand recente ervaring met het melden van een vermoedelijke spoofer?

• Mars18
Vanmorgen een shiny Klink gevangen :)

• skassie
new_guy schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:43:
Iemand recente ervaring met het melden van een vermoedelijke spoofer?
Helaas niet maar zag gisteren iemand die even 173KM had gelopen de dag ervoor....

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
skassie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:42:
[...]

Helaas niet maar zag gisteren iemand die even 173KM had gelopen de dag ervoor....
Ik kan 4 gyms bereiken met 650 meter wandelen (1 daarvan vanuit huis) maakt niet uit op welk moment of in welke volgorde ik ze af ga. Binnen 5 minuten zijn ze weer terug veroverd. Altijd door dezelfde 2 spelers. En hoe goed ik ook om me heen kijk, er is nooit iemand die me volgt. :+ :/

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-11 06:31
skassie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:42:
[...]

Dat is mogelijk geen spoofen. Dat is gebruik van een app die virutele stappen stuurt naar de mobiel. Dus met adventure sync er bij kan je heel veel "lopen" en dit is niet "illegaal". Je kan ook je mobiel op een trilplaat leggen om dit voor elkaar te krijgen.

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-11 06:31
new_guy schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:59:
[...]

Ik kan 4 gyms bereiken met 650 meter wandelen (1 daarvan vanuit huis) maakt niet uit op welk moment of in welke volgorde ik ze af ga. Binnen 5 minuten zijn ze weer terug veroverd. Altijd door dezelfde 2 spelers. En hoe goed ik ook om me heen kijk, er is nooit iemand die me volgt. :+ :/
Dat is inderdaad minder makkelijk te verklaren zonder te spoofen. Of die persoon moet er toevallig precies midden in wonen en er heel snel bij kunnen komen.

• Largo

Largo

Donderdraak

MadRed schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:16:
[...]

Dat is mogelijk geen spoofen. Dat is gebruik van een app die virutele stappen stuurt naar de mobiel. Dus met adventure sync er bij kan je heel veel "lopen" en dit is niet "illegaal". Je kan ook je mobiel op een trilplaat leggen om dit voor elkaar te krijgen.
Yup. Er zijn specifieke regels voor spoofen die automatisch gedetecteerd worden door Niantic: te lang in een rechte lijn lopen, te weinig tijd tussen het bewegen van punt a naar punt b,

Voor stappen gelden geen regels: bijvoorbeeld mijn sportschool treadmill stappen kan je uploaden en worden geteld ook al is er geen gps verplaatsing.

zie ook uitleg hierboven. spoofing binnen 650 meter valt waarschijnlijk binnen de marges...

[ Voor 6% gewijzigd door Largo op 14-06-2022 11:25 ]

• Lointje
Wel zuur als ze binnen de paar minuten de 4 gyms weer overnemen. Als ze nu een paar uur wachten, heb jij je 50 coins en heb je ook meer neiging om ze de dag erop weer te clearen waardoor ze sneller aan de 50 geraken. Nu denk je toch na 2 keer: als het zo zit, dan blijf je maar in je stomme gym zitten...

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Lointje schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:37:
Wel zuur als ze binnen de paar minuten de 4 gyms weer overnemen. Als ze nu een paar uur wachten, heb jij je 50 coins en heb je ook meer neiging om ze de dag erop weer te clearen waardoor ze sneller aan de 50 geraken. Nu denk je toch na 2 keer: als het zo zit, dan blijf je maar in je stomme gym zitten...
Ik heb dat hier ook, vanuit huis kan ik een gym overnemen net als iedereen.
Twee jaar terug had ik iemand die hem om de dag overnam, zo wisselde we elkaar mooi af en liepen de coins netjes binnen.

Nu zit er iemand, zodra ik mijn pokemon erop gooi dan wordt hij binnen twee minuten overgenomen...dan zie ik bij het opstarten weer...je hebt twee coins verdiend. Vorige keer laat thuis, ik denk even de gym overnemen maar volgende ochtend...1 coin erbij....dus nu laat ik het maar voor wat het is en neem ik de gym niet meer over.

Burp

Pagina: 1 ... 64 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!