Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:00
Ezio schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:39:
Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik in verhouding bijna geen XL candy krijg. Je moet inderdaad sowieso zorgen dat je buddy op level 30-35 zit. En nu natuurlijk veel traden voor gegarandeerde XL candy.

Edit:

Ik moet voor de level 47 requirements 3 Pokémon tot hun max CP uppen. Maar is dit helemaal tot max XL? Want ik heb een Snorlax tot zijn max CP upped, maar die wordt niet meegeteld :? . Dat gaat dan een duur stardust grapje worden als ze helemaal max XL moeten zijn. Dan had ik beter een XL Pokémon kunnen nemen waar ik genoeg XL candy voor heb...

Het was gelukkig een hundo Snorlax, maar ik heb er nog niet de XL candy voor.
Jep, telt inderdaad alleen mee in het level waar je dan in zit. Zo heb ik bijvoorbeeld een rank 11 Medicham voor PvP gebouwd, maar voor ik level 47 was heb ik deze altijd als level 49.5 gebruikt zodat ik dat laatste halve leveltje kon gebruiken om die alvast af te maken.
Ik moet er zelf nog 2 op dit moment, maar heb de XP ook nog niet, dus dat is even wachten nog :) . De rest van de quests ook nog niet gehaald, voornamelijk het raiden gaat nog een dingetje worden... Raid eigenlijk bijna nooit, laat staan tier 3 raids.

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik had een hele berg premium raid pasjes die ik gebruikt heb om Druddigon raids te doen. Die kon ik eenvoudig alleen doen met kans op een mooie shiny. Het is natuurlijk niet gelukt om een shiny te krijgen na meer dan 30 raids _O- . Het heeft aan de andere kant geen cent gekost om die raids te doen. Dus ik mag niet klagen.

Strava

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:33
Ezio schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:50:
Ik vind het stom om iets volledig XL te maxen om er vervolgens niets meer mee te doen.(...) ik heb een lucky Melmetal IV 95. En dan kan ik nog een lvl 40 Garchomp IV 100 XL uppen. Ik denk dat het dan nog wel meevalt met de stardust investering.
Dat zijn inderdaad nuttige pokies om lvl 50 te hebben, komen bij mij vaak aan de beurt voor Rocket grunts en leaders en voor PvP. Heb je toevallig Fletchling Community Day meegedaan? Daar heb ik zowel een boatload XL candies als twee hundo's gescoord dus één daarvan werd mijn derde lvl 50. Een 100% Talonflame maxt mooi uit op 2493 CP en is zeker bruikbaar in Ultra League. Ook werkt die prima tegen Grass of Bug Rocket grunts d:)b .

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:15

hneel

denkt er het zijne van

Of een Slaking. Eindelijk een pokemon met een CP van meer dan 5000. Omdat het kan.
(Er zit momenteel en enorm nest met slakoths in Rotterdam Kralingse Bos.)

• Ezio
Ik had helaas een IV 98 Fletchling die ik gelijk XL gemaakt heb voor PvP. En natuurlijk ving ik daarna op een willekeurige dag een hundo :') .

Strava

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-11 08:49
Iemand al een idee over lunar new year wat we zoal gaan tegenkomen?

Mijn vriendin haar wailmer is gisteren na 160 dagen uit de duitse gym gekicked. We waren op terugweg naar ons hotel, en ze had haar pokemon in een gym gestoken toen we grote werken passeerden en via zo'n raar baantje moesten rijden. Uiteindelijk dus 160 dagen volgehouden, goed voor haar defender medaille wat te uppen zeker :-) Nog mensen die zo'n zotte gymtijden hebben tegengekomen? Mijn max is hoogstens een week denk ik.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43

Melkaz

Melkazar

Lointje schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:16:
Iemand al een idee over lunar new year wat we zoal gaan tegenkomen?

Mijn vriendin haar wailmer is gisteren na 160 dagen uit de duitse gym gekicked. We waren op terugweg naar ons hotel, en ze had haar pokemon in een gym gestoken toen we grote werken passeerden en via zo'n raar baantje moesten rijden. Uiteindelijk dus 160 dagen volgehouden, goed voor haar defender medaille wat te uppen zeker :-) Nog mensen die zo'n zotte gymtijden hebben tegengekomen? Mijn max is hoogstens een week denk ik.
Vanavond rond 10u zal Niantic het waarschijnlijk publiceren, uurtje voordat het live gaat in Kiribati en daarna Nieuw Zeeland :D

Mijn langste Pokemon was een week of 3 in RTM Spoorwegmuseum in Zeeland omdat deze daarna dicht ging (corona uiteraard). Een gym op eigen terrein dus :9

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• MsD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:58

MsD

Ik sta nu ruim 60 dagen ergens in Friesland. Vond ik al erg lang. Maar ja, zal je zien dat je eruit gekicked word als je net je munten al binnen hebt...

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:04

JRR

Ik ben ooit 9 maanden een Pokémon ‘kwijt’ geweest die ergens in een Oostenrijkse gym op een berg stond. Tijdens het skiën in februari erin gezet. Pas ergens eind november kwam die terug. Komt kennelijk nooit iemand in de zomer….

• Ezio
Ik sta in Amsterdam eigenlijk nooit langer dan een paar dagen in de gym. Het is sinds de pandemie wel een stuk rustiger geworden. Ik kan nu op toeristenstrekpleisters zoals de Westerkerk bij Anne Frank huis makkelijk een paar dagen in de gym blijven. Daar werd je voorheen uitgetrapt waar je bij stond.

Strava

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:22
Zo heb wat meer actieve vrienden nodig om te ruilen dit event
Mijn code is

9581 5688 9816

• _Anvil_
  • Laatst online: 20-11 11:35
Level 30 gehaald gisteren, dus als ik het goed begrijp kan ik nu XL candy gaan farmen? (app klokte vorige week 40km wandelen, dus moet wel lukken)

Verder heb ik een research quest openstaan genaamd "evolve a Magicarp". die had ik nog niet, maar vandaag verschijnen ze opeens in mijn wijk? Ik zie nu wel dat er 400(?????) candies voor nodig zijn. Hoe dan? als buddy kiezen en 500km gaan lopen?

Kan me de Magicarp nog herinneren van de oer Pokemon op de Gameboy, zonder internet duurde het ff voor je doorhad dat het stomme ding in iets moois kon veranderen :P

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Hoe dan? veel vangen. Zit er nog zo een (noibat) die veel mensen tot waanzin drijft denk ik. Alle magikarps pinab vangen EN van momenten als dit gebruik maken. Dan gaat het wel snel, maar je moet er zeker wat voor doen.

10k candy hier zie ik net....helaas kan ik ze niet aan jou geven.

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:43
@_Anvil_
1. Vanaf lvl40 haal je XL candy binnen, dat kan inderdaad met wandelen, maar ook 'random' bij vangen van pokemons. Als ze een hoger level hebben, is de kans op XL groter.
2. Magicarp spawn nu minder dan toen die research uit kwam, dus is nu lastiger. Met het huidige event spawnt deze wel, dus kan je gewoon vangen met pinap en zo 7 candy per magicarp krijgen, of zelf 10 als je ook de magicarp nog ver weg ruilt.

• _Anvil_
Thanks. Maar ruilen en battlen kan toch alleen als je fysiek in elkaars buurt bent?

Ik zie dat ik al 70 Magicarp candies heb, wel te doen dus. Mijn zoontjes zijn er 4 dagen deze week ;)

Wel raar dat ze allemaal 30CP oid zijn trouwens...

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vanmorgen nog een gyarados in het wild gevangen, dus kan je veel magicarp candy schelen....
(Niet dat ik daar een tekort aan heb, 2200 magicarp candy)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Voor exp en traden zoek ik nieuwe vriendjes 😁
5506 6965 0151

• Ezio
ZeRoC00L schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:37:
Vanmorgen nog een gyarados in het wild gevangen, dus kan je veel magicarp candy schelen....
(Niet dat ik daar een tekort aan heb, 2200 magicarp candy)
Ja, maar ik dacht dat er een missie was waarbij je een Magikarp moet evolven. Dan heb je daar natuurlijk niets aan. Dan moet je alsnog naar buiten om te grinden :P .

Strava

• _Anvil_
Hallo allen,

Iemand anders heeft ook nog wat friends nodig op haar account. Ze is geen Tweaker, dus kan haar niet in het lijstje zetten denk ik?

code is 9857 9386 4184, alvast bedankt ;)

In other news: gisteravond een uurtje gaan lopen met Incense aan, 200 Magikarp candy gescoord :P

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 22-10-2022 09:49 ]

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29
Ik kwam vandaag deze knakker voor de deur tegen. Wist geeneens dat deze in het wild te vinden was….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1Kyz0_WGj94FJHn-yR6rv94K0s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/W4Iz5cKYNVFaLFYld6xTgXOq.png?f=fotoalbum_large

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• T4F.nl_Muad
Dat is veel mazzel hebben. Heb er 1 van deze, via een trade gekregen.

• sixtiek
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:02:
Dat is veel mazzel hebben. Heb er 1 van deze, via een trade gekregen.
Ze zaten zo'n twee jaar geleden (maar niet nu) in eitjes, daar heb ik er twee uit gekregen. En ik heb er eentje uit de level 43 special research. Al met al zegt mijn Pokedex dat ik er toch negen heb gevangen dus zeker zeldzaam maar ze zijn er wel.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik geloof dat ik gisteren wat gemist heb... ik heb nu een "valentine's day catch challenge" day1 en day2.....
Gelukkig zijn het er maar 4 per dag en niet al te moeilijke, maar ik heb de challenge gisteren echt niet gezien.
Owh wacht. Het is "valentines day challenge" #1 en #2

Ik heb wel de "stuur zoveel mogelijk gifts" gezien. Dat wordt weer een makkie volgens mij. Ik denk dat die 70 miljoen morgen al gehaald wordt, terwijl er nu nog 5 dagen gestuurd mag worden.

• Lointje
Die is pas vandaag om 10u local begonnen, dus het is normaal :-) Gisteren was wel al de volgende regi in de 5 sterren raid.
De catch challenge lijkt inderdaad niet zo moeilijk op het eerste zicht. En dat pakjes sturen gaat ook super hard

Vergeet ook je furfrou niet te evolueren naar de hartjes-vorm als je dat wil, kan enkel in dit valentijnsevenement.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:52
Rene schreef op maandag 7 februari 2022 @ 23:38:
Ik kwam vandaag deze knakker voor de deur tegen. Wist geeneens dat deze in het wild te vinden was….

[Afbeelding]
gaaf zeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• T4F.nl_Muad
sixtiek schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:20:
[...]

Ze zaten zo'n twee jaar geleden (maar niet nu) in eitjes, daar heb ik er twee uit gekregen. En ik heb er eentje uit de level 43 special research. Al met al zegt mijn Pokedex dat ik er toch negen heb gevangen dus zeker zeldzaam maar ze zijn er wel.
I stand corrected! _/-\o_ 2 heb ik er ook :) idd via de level 43 research. Zeldzaam zeker, ik ben toch wel vrij fanatiek in het spel en dan slechts 1 op de normale manier krijgen.

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Hier bijna 200.000 pokies gevangen (laat staan hoeveel ik er gezien heb).. 5 tirtouga seen, 1 uit lvl research, 1 uit trade dus eigenlijk maar 3 in het wild.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

skipe schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:43:
Hier bijna 200.000 pokies gevangen (laat staan hoeveel ik er gezien heb).. 5 tirtouga seen, 1 uit lvl research, 1 uit trade dus eigenlijk maar 3 in het wild.
Bijna net zo rare als Axew.

• skipe
Largo schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:47:
[...]

Bijna net zo rare als Axew.
Axew vaker gezien/gevangen dan tirtouga haha

• Rene
skipe schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:48:
[...]

Axew vaker gezien/gevangen dan tirtouga haha
Die mis ik ook nog. Nog nooit uit een ei gekregen :(. Ik ben nu ook bezig met de level 43 research, dus binnenkort 2 :+

• Rene
Rene schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:39:
[...]

Die mis ik ook nog. Nog nooit uit een ei gekregen :(. Ik ben nu ook bezig met de level 43 research, dus binnenkort 2 Tirtoga :+

• skipe
Iedereen veel plezier en shiny luck gewenst vandaag!!

• Largo

Largo

Donderdraak

Wat is nou: defeat go gym trainer flying

Waar vind ik dat?

[ Voor 20% gewijzigd door Largo op 26-02-2022 12:35 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:23
Largo schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:35:

Waar vind ik dat?
Bij pokestops zitten nu extra trainers die je kan battlen. Die trainer heeft een bepaalde type, zoals flying. Gewoon wat pokestops langs lopen!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:29
Voor de mensen die Espeon gemist hebben te evolueren (waaronder ik ;p)

Als je Android gebruikt..(zal op de iphone ook wel zoiets zijn) sluit Pokemon Go helemaal, zet dan je tijdzone naar de Verenigde Staten -> bijvoorbeeld Chicago en schakel de locatie uit. Ga dan weer naar het spel .. en je kunt eevee evolueren naar espeon (werkte voor mij)

System | Racing is in my Blood

• Rene
Largo schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:35:

Waar vind ik dat?
Ik heb vele honderden PokéStops afgelopen. Bij taak 7/11 stopte het. Nergens meer van die battlers gezien.

Legio wilde Raikou en Saucine, 0 Entei. Dat ging dus ook niet.

2 shinies voor 11 uur wandelen.

2 raids waarbij de hele zooi vastloopt als je de boss kan vangen.

Mijn conclusie: een kakevent van jewelste. Hoop dat andere betere ervaringen hadden.

• skipe
Rene schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:57:
[...]

Ik heb vele honderden PokéStops afgelopen. Bij taak 7/11 stopte het. Nergens meer van die battlers gezien.

Legio wilde Raikou en Saucine, 0 Entei. Dat ging dus ook niet.

2 shinies voor 11 uur wandelen.

2 raids waarbij de hele zooi vastloopt als je de boss kan vangen.

Mijn conclusie: een kakevent van jewelste. Hoop dat andere betere ervaringen hadden.
Mag niet klagen over legendary encounters in het wild.. mag ook niet klagen over de "battle grunts", was voor 1 uur afgerond.

In totaal de app 4 a 5 x opnieuw opgestart dus dat viel in principe ook nog mee (helemaal gezien hoe oud mij pokemon telefoon is)

Had wel wat shiny's maar niet wat ik wilde, had goud gekozen voor igglybuf.. 150 eitjes verder en had een shiny cleffa maar geen shiny igglibuf.

Daarnaast 93 corsola raids gedaan.. wilde ook maar niet blauw worden.

Kortom het heeft me heel veel geld gekost en heb (bijna) niks gevangen wat ik wou. Kakevent ben ik dus wel met je eens.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

in totaal 6 shinies gevangen. Allemaal die ik al had.

• sixtiek
Tut tut, kakevent... volgende keer even de verwachtingen bijstellen. We weten van eerdere GO Fests en soorgelijke events dat er wel veel soorten spawnen die mogelijk shiny kunnen zijn maar dat dat niet betekent dat de shiny rate opgeschroefd is. Het is geen community day, als je denkt dat je met handen vol shinies eindigt hou je jezelf voor de gek :+ .

Zelf had ik acht shinies waaronder Wobbuffet, Miltank en Girafarig die ik nog niet had. Prima (y) . Lekker in het zonnetje in in het bos rondgelopen met m'n partner, flink veel gevangen, die trainer battles vrij eenvoudig afgerond - ze kwamen in volgorde en als je er één af had stond een stopje verderop de volgende al klaar, ook weer prima. Ook de overige taken hadden we keurig op tijd af. Eén minuutje network error en ook hier geen blauwe Corsola, dat waren de enige minpuntjes. Wel vrij intensief dus niet super relaxed maar evengoed een geslaagd event. Money well spent, volgende keer zeker weer :Y .

• Largo

Largo

Donderdraak

Lol dus 12 euro voor 8 shinies vond je ok? Dat is best prijzig.

[ Voor 13% gewijzigd door Largo op 28-02-2022 03:45 ]

• sixtiek
Largo schreef op maandag 28 februari 2022 @ 03:20:
Lol dus 12 euro voor 8 shinies vond je ok? Dat is best prijzig.
Lol beter lezen ;) … 12 euro voor 12 uur spelplezier is voor mij helemaal OK ja d:)b .

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik krijg steeds de melding Unable to Authenticate. Ik heb de app al verwijderd etc. maar de melding blijft komen.
(Google account)

Iemand tips?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Lointje
Ik had geen ticket gekocht, mijn vriendin wel. Voor dat battle event moest je echt wel naar een stad gaan, of heel veel wandelen. Wij hebben eerst 1.5 gewandeld bij ons in de buurt, dan hadden we er 3 (vooral veel gyms tegengekomen). Dan net voor onze andere plannen in een stad rondgewandeld en dan zijn we op een kwartiertje naar battle 7 gegaan. Hebben het helaas niet kunnen afmaken maar goed.

Was al bij al wel een leuke event, heb twee legendaries tegengekomen, de laatste 's avonds maar geremote raid ook al heb ik daarmee de quest ook mislopen voor extra candy. Al die evoluties in het wild tegenkomen was ook wel handig en leuk. Heb 1 shiny gevangen, namelijk mijn 1e pokemon die ik tegen kwam. (maar nogmaals, niet zo lang en hard gespeeld).

Mijn johto verzameling is goed gestegen, van de 13 over, moet ik er nu nog 3, en dat zijn de baby pokemons. Heb nog 6 eitjes klaarzitten daarvoor, dus hopen dat ik daar wat geluk heb.

Had de indruk dat er wel heeeel veel timed was voor de ticket holders, ik snap niet goed waarom ze dat niet op 2 dagen spreiden. Het is ook niet dat iedereen naar Mexico ging gaan. Maar goed, wij hebben veel van de namiddag gemist dus misschien was het wel gemakkelijk voor mensen die er wel 12u mee bezig zijn geweest.

Al bij al Leuk event als niet ticket-koper, was zeker genoeg te doen :-)

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Met die batte reeks was het zo: ze zaten er in principe wel, maar alleen zichtbaar voor wie er op dat moment aan toe was. Toen we dat eenmaal door hadden, hadden we het zo voor elkaar. En we wonen in een klein dorp met niet al teveel stops.

• Largo

Largo

Donderdraak

sixtiek schreef op maandag 28 februari 2022 @ 07:44:
[...]

Lol beter lezen ;) … 12 euro voor 12 uur spelplezier is voor mij helemaal OK ja d:)b .
👍🏼 top, ik had er zelf minder plezier in, maar dat kan ook aan mij liggen 😁

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:58
Zo Tapu Koko is ook weer gevangen, ingesteld als mijn buddy ‘Shaka Zulu’ 8)

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:25
Johto evenement was wel aardig, alleen die trainers waren nergens te vinden, kwam niet verder dan stap2.
+10kilometer gelopen zowel in bos als in de stad, maar geen 1 gezien.
Wel mijn Jotho pokedex vol, Dat is dan wel weer fijn!

Vandaag weer verder met de volgende events!

• Lointje
wortelsoft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 06:09:
Zo Tapu Koko is ook weer gevangen, ingesteld als mijn buddy ‘Shaka Zulu’ 8)
Hier ook net gevangen, uiteraard voor de 100e keer vergeten mijn yamask even als buddy te zetten voor de 10 raid requirements maar goed. Ooit denk ik er aan (zit nu aan 3/10).

Die nieuwe pokemon zijn mij bijzonder onbekend, maar goed, ik kende ook enkel kanto en een beetje van johto dus het ligt volledig aan mij. Ze zien er wel leuk uit en het is fijn om een nieuwe gen te zien binnenkomen. Zeker nu het ook wat mooier weer is.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Lointje schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:29:
[...]

Hier ook net gevangen, uiteraard voor de 100e keer vergeten mijn yamask even als buddy te zetten voor de 10 raid requirements maar goed. Ooit denk ik er aan (zit nu aan 3/10).

Die nieuwe pokemon zijn mij bijzonder onbekend, maar goed, ik kende ook enkel kanto en een beetje van johto dus het ligt volledig aan mij. Ze zien er wel leuk uit en het is fijn om een nieuwe gen te zien binnenkomen. Zeker nu het ook wat mooier weer is.
Ik ken ze alleen omdat mijn zoontje een hele periode alles van Pokémon keek wat los en vast zat. Ik weet niet eens meer in welke serie deze Pokémon voorkomen, maar ik kende Poplio, Rowlet, Yungoos, Litten en Rockruff in ieder geval wel. Vooral Rockruff vind ik leuk. Die evolueert in Lyanroc, afhankelijk van de omstandigheden in verschillende vormen.
Als ik in de Pokedex kijk zijn het er (nu iig) niet heel erg veel, maar leuk om weer wat nieuwe toegevoegd te zien inderdaad....

voor degenen die zich afvragen welke Pokémon je moet vangen voor de collection challenge (van NWTV):
spoiler:
Er is tijdens het evenement dat om 10.00 uur begint een speciale Welcome to Alola-Collection Challenge. En daarvoor moet je dit keer Pokémon vangen en evolueren. Het zijn er dit keer maar zes en het is vooral bedoeld als kleine extra tijdens de introductie van generatie 7:
  • Vang een Rowlet
  • Vang een Litten
  • Vang een Popplio
  • Vang een Pikipek
  • Vang een Yungoos
  • Evolueer een Yungoos in een Gumshoos
De beloningen van de Welcome to Alola-Collection Challenge zijn wet tegenvallend. Je krijgt 7000XP en 15 Ultra Balls. En natuurlijk een nieuwe vermelding op je medaille.

Vooral de laatste moest ik opzoeken. Blijkbaar betekent dat icoontje dat je iets moet evolueren...

[ Voor 39% gewijzigd door gwystyl op 01-03-2022 14:50 ]

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 11:57
Ik heb raar probleem. Pokémon Go registreert mijn stappen en kilometers. Met of zonder Adventure Sync, gaat beide goed. Op ‘Weekly Progress’ loopt aantal kilometers netjes op. Maar, nu komt ie: de incubator met eitje blijft op 0 staan… Opnieuw geïnstalleerd, opgestart, etc allemaal al geprobeerd..

Iemand een idee?

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-11 08:39
melst90 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:55:
Johto evenement was wel aardig, alleen die trainers waren nergens te vinden, kwam niet verder dan stap2.
+10kilometer gelopen zowel in bos als in de stad, maar geen 1 gezien.
Wel mijn Jotho pokedex vol, Dat is dan wel weer fijn!

Vandaag weer verder met de volgende events!
Dat probleem had ik dus ook. slechts de eerste 3 trainers gezien.
Wel 18 shinies, dus was zeker niet verkeerd. Maar mag volgende keer wel weer over 2 dagen verspreid.

• ZeRoC00L
  • Niet online
william89 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:46:
Ik heb raar probleem. Pokémon Go registreert mijn stappen en kilometers. Met of zonder Adventure Sync, gaat beide goed. Op ‘Weekly Progress’ loopt aantal kilometers netjes op. Maar, nu komt ie: de incubator met eitje blijft op 0 staan… Opnieuw geïnstalleerd, opgestart, etc allemaal al geprobeerd..

Iemand een idee?
Niet direct een idee, maar je geeft ook niet aan wat voor device je hebt, ios/android.

Anders gewoon een support case indienen via de app.

Volg je bankbiljetten

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:52
Nieuwe generatie zijn erg leuk :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
Indicatie schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:37:
[...]

Dat probleem had ik dus ook. slechts de eerste 3 trainers gezien.
Wel 18 shinies, dus was zeker niet verkeerd. Maar mag volgende keer wel weer over 2 dagen verspreid.
Wij zijn uiteindelijk rond gaan rijden en zoveel mogelijk stops langs gegaan, het irritante was dat trainer 8 makkelijk kon zitten bij de 1e stop die je langs bent geweest maar toen nog niet zichtbaar was. Voor een volgende keer mogen er wel veel meer stops met een specifieke trainer per stap zijn dat maakte het echt irritant. Ik heb het uiteindelijk wel gehaald maar snap nog steeds niet waar de keuze aan het eind op sloeg tussen catching en battling als je de reeks trainers klaar had.

• PhilipsFan
  • Laatst online: 23:44
Ligt het aan mij of is de Pokemon Go app echt vreselijk traag? Ik erger me aan het voortdurende schokken van de animaties, als je een lijst in beeld krijgt en je begint te snel te scrollen, dan denkt hij dat je geklikt hebt ipv gescrolld en dat heeft me al een lucky egg gekost. Je moet bij alles wat je doet zo goed opletten dat de UI doorheeft wat je wilt. Man wat irritant.

En dan heb ik het snelste toestel dat er op dit moment is (iPhone 13 Pro). Hoe moet dat zijn als je een wat ouder toestel hebt...

• skipe
PhilipsFan schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:01:
Ligt het aan mij of is de Pokemon Go app echt vreselijk traag? Ik erger me aan het voortdurende schokken van de animaties, als je een lijst in beeld krijgt en je begint te snel te scrollen, dan denkt hij dat je geklikt hebt ipv gescrolld en dat heeft me al een lucky egg gekost. Je moet bij alles wat je doet zo goed opletten dat de UI doorheeft wat je wilt. Man wat irritant.

En dan heb ik het snelste toestel dat er op dit moment is (iPhone 13 Pro). Hoe moet dat zijn als je een wat ouder toestel hebt...
Settings-->advanced--> native refreshmode ofzo

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-11 06:31
skipe schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:10:
[...]

Ik heb er ook sinds 1 week ofzo last van. Ik zal dit eens proberen.

• Lointje
[...]

Dit! Sinds ik dat aangezet heb is het allemaal wel een stuk vlotter

• PhilipsFan
[...]

Het maakt geen verschil. Als je dit aanzet, dan lopen de bewegingen zelf wel soepeler, maar de judder in de animaties blijft nog steeds. Alsof het renderen van de animatie wel soepeler gaat, maar de animatie zelf gewoon schokkerig is.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Domme vraag, laat maar :o

[ Voor 92% gewijzigd door Mad-Matt op 03-03-2022 16:57 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• ZeRoC00L
  • Niet online

Merk hier hetzelfde op een iPhone8, m’n 2e account.
Op m’n hoofd account geen traagheid (iPhone11)

Volg je bankbiljetten

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-11 06:31
Het heeft idd niet geholpen. Vooral bij het laden van de eieren/incubators en op de vriendenlijst blijft het soms 10 seconden hangen voor ik verder kan.

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-11 08:39
william89 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:46:

Iemand een idee?
https://www.reddit.com/r/...eggscandy_progress_stuck/

Hier staat dat een Pokémon in een gym zetten zou moeten helpen?

• Ezio

Ik heb eerlijk gezegd nooit problemen gehad op iOS (iPhone SE, iPhone 8 en nu iPhone 13 mini). Ik merk pas verschil als ik op mijn Samsung Galaxy A50 speel. Dan voelt door lijstjes scrollen heel stroperig aan. Het spel zelf is gewoon goed te spelen. iOS voelt desondanks veel soepeler aan.

Strava

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:57
Mijn vrouw heeft laatst een update gehad voor haar telefoon (volgens mij naar Android 12). En sindsdien trilt haar telefoon niet meer bij spawns. Zowel in de app uit de Play Store als uit de Samsung Store.
Trillen staat actief in de instellingen en bij andere zaken op haar telefoon (bellen/alarm/meldingen) trilt de telefoon wel.

Herstart van telefoon en app opnieuw geinstalleerd al geprobeerd, maar heeft niet geholpen.

Iemand misschien een idee?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• skipe
Raem schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 21:13:
Mijn vrouw heeft laatst een update gehad voor haar telefoon (volgens mij naar Android 12). En sindsdien trilt haar telefoon niet meer bij spawns. Zowel in de app uit de Play Store als uit de Samsung Store.
Trillen staat actief in de instellingen en bij andere zaken op haar telefoon (bellen/alarm/meldingen) trilt de telefoon wel.

Herstart van telefoon en app opnieuw geinstalleerd al geprobeerd, maar heeft niet geholpen.

Iemand misschien een idee?
Misschien een rechten dingetje? Kijken welke rechten pogo allemaal heeft en desnoods extra rechten toestaan

• Rene
Little Jungle Cup is best leuk 👍.

Heb een Pikachu Libre CP495. Flying press is echt een nuke als die niet geshield wordt.

Al tig keer gehad dat de FM thunder shock nagenoeg geen damage doet, op de CM verwachten ze dan Thunder Punch en shielden ze niet. Dan is het instant kill :+.

Winning team met ruim 80% wins is:
Pikachu
Shadow Skarmory
Cottonnee

• Ezio
Ik speel sinds de Bronzor Cup geen Little Cups meer :P . Ik vind de investering te hoog voor Pokémon die je eigenlijk alleen hiervoor gebruikt. Ik speel nu de Great League en volgende week alleen de Ultra League. Ik denk dat ik dit seizoen alleen de Halloween Cup, Kanto Cup en Master Premiere Classic ga spelen. Daar heb ik al genoeg Pokémon voor zonder dat ik ergens in hoef te investeren. Het is vreemd dat dit seizoen alleen de Master League beschikbaar komt. Ik heb niet echt genoeg level 50 Pokémon om daaraan mee te doen.

Strava

• jaydenjarno
Ik zag ineens dat de community Day maar van 14 tot 17 uur is?
Is dat nieuw dat die maar 3 uurtjes is?

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:57
jaydenjarno schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:22:
Ik zag ineens dat de community Day maar van 14 tot 17 uur is?
Is dat nieuw dat die maar 3 uurtjes is?
Voor corona waren community days ook 3 uur. Denk dat ze de 'stay at home' aanpassingen langzaamaan aan het terugdraaien zijn zodat spelers er weer op uit gaan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Lointje
Inderdaad, ze hadden gemerkt bij de bulbasaur 3h eventje, dat mensen veel meer elkaar tegenkwamen buiten. Bovendien was er maar een heel klein percentage die uberhaubt meer dan 3u speelt op een community day.
Dus zo draaien ze inderdaad wat corona maatregelen terug en proberen ze hun visie terug eerst te zetten (mensen aanzetten om te wandelen, plekken te ontdekken etc (naast winst natuurlijk :-)))
Uiteraard is er wat geklaag geweest zoals altijd, op zich snap ik de verandering wel. Moet zeggen dat ik meestal na 1-1.5u het wel gehad heb op een community day.
Helaas hadden we wel bezoek gisteren van 13 tot 18u, dus de flexibiliteit van vroeger had wel handig geweest. Heb uiteindelijk maar 7 mudkips gevangen... Ach ja, volgend event beter zeker!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Mja, ik vind persoonlijk dat geklaag zeker wel terecht. 3 uur is niet echt een day te noemen. van 11 tot 5 gaf tenminste nog enigzins flexibiliteit aan mensen om te spelen op hun moment, dat is met 2 tot 5 toch echt aanzienlijk minder. Tel daarbij de incense nerfs op en tja, ik begrijp de klachten wel dan, zeker op bepaalde plekken maak je dan letterlijk 0 kans om ook maar uberhaupt aan een shiny te komen.

Zelfde is met traden, waarom dat nog steeds niet worldwide is mag joost weten, leuk dat je regionals invoert maar er is letterlijk niemand zo gek om even naar Australie af te reizen voor een Chatot alleen. Worldwide trading zou dat kunnen oplossen, of beter nog, eens in de zoveel tijd alle regionals beschikbaar maken via raids.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 16:09
Hebben jullie ook zo'n moeite om Ditto te vinden? Krijg de April Fools'2-Oh maar niet afgerond :(

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• skipe
skassie schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:53:
Hebben jullie ook zo'n moeite om Ditto te vinden? Krijg de April Fools'2-Oh maar niet afgerond :(
Had je op 1 april beter kunnen doen tussen 17:00 en 20:00 was er bijna alleen maar ditto B)

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 16:09
skipe schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:13:
[...]

Had je op 1 april beter kunnen doen tussen 17:00 en 20:00 was er bijna alleen maar ditto B)
Geen geluk toen....ben op 2 blijven staan :(

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• MusicMaikel
Akaendra schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:24:
Mja, ik vind persoonlijk dat geklaag zeker wel terecht. 3 uur is niet echt een day te noemen. van 11 tot 5 gaf tenminste nog enigzins flexibiliteit aan mensen om te spelen op hun moment, dat is met 2 tot 5 toch echt aanzienlijk minder. Tel daarbij de incense nerfs op en tja, ik begrijp de klachten wel dan, zeker op bepaalde plekken maak je dan letterlijk 0 kans om ook maar uberhaupt aan een shiny te komen.

Zelfde is met traden, waarom dat nog steeds niet worldwide is mag joost weten, leuk dat je regionals invoert maar er is letterlijk niemand zo gek om even naar Australie af te reizen voor een Chatot alleen. Worldwide trading zou dat kunnen oplossen, of beter nog, eens in de zoveel tijd alle regionals beschikbaar maken via raids.
Tja... Als ik even advocaat van de duivel mag spelen valt er voor beide wat te zeggen: 3 uur brengt de communities weer meer bij elkaar, een van de redenen waarom het hele spelletje nog bestaat.

Ik moet wel zeggen: persoonlijk vind ik de 6 uur ook fijner, puur door de flexibiliteit en het gemak. Dat laatste is dan ook hetgeen wat er ingeslopen is met al deze bonussen: gemak. We zullen weer echt naar buiten moeten om Pokémon te vangen en het spel te kunnen spelen. Hier is het natuurlijk uiteindelijk voor gemaakt.

Ik verwacht dat wanneer Niantic de remote passes gaat nerfen (die staan - als je het verloop een beetje hebt gezien - als volgende op de lijst) er weer een hele shitstorm aan geklaag gaat komen. Persoonlijk vind ik die nerfs minder erg: raiden op locatie was toch altijd het leukste.

Nogmaals: persoonlijk vind ik de 6 uur ook fijner, maar we zijn nu terug bij de pre-covid CD's en daar moest je echt moeite doen om een aantal goede Pokémon te krijgen.

• PhilipsFan
MusicMaikel schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:15:
[...]

Tja... Als ik even advocaat van de duivel mag spelen valt er voor beide wat te zeggen: 3 uur brengt de communities weer meer bij elkaar, een van de redenen waarom het hele spelletje nog bestaat.

Ik moet wel zeggen: persoonlijk vind ik de 6 uur ook fijner, puur door de flexibiliteit en het gemak. Dat laatste is dan ook hetgeen wat er ingeslopen is met al deze bonussen: gemak. We zullen weer echt naar buiten moeten om Pokémon te vangen en het spel te kunnen spelen. Hier is het natuurlijk uiteindelijk voor gemaakt.

Ik verwacht dat wanneer Niantic de remote passes gaat nerfen (die staan - als je het verloop een beetje hebt gezien - als volgende op de lijst) er weer een hele shitstorm aan geklaag gaat komen. Persoonlijk vind ik die nerfs minder erg: raiden op locatie was toch altijd het leukste.

Nogmaals: persoonlijk vind ik de 6 uur ook fijner, maar we zijn nu terug bij de pre-covid CD's en daar moest je echt moeite doen om een aantal goede Pokémon te krijgen.
3 uur is echt te kort voor de casual player. Ik vind zelfs de community days al veel te kort. In het weekend sta ik pas rond 13:00 op en doe ik rustig aan, vaak pas om 15:00 buiten, dan is er nog maar weinig over van de community day. Een event wat maar 3 uur duurt gaat waarschijnlijk volledig langs me heen, omdat ik nu eenmaal een leven heb naast Pokemon Go.

Wat bedoel je met 'nerfen', ik kan dat woord nergens vinden, lijkt niet te bestaan. Bedoel je schrappen? Waarom zouden ze dat doen? Het is (voor mij) de enige manier om zeldzame legendary's te vangen, net nog een WB 100% Tapo Bulu, wat een mazzel. En groepje mensen dat groot genoeg is en van voldoende hoge levels om een legendary te vangen, krijg ik toch nooit bij elkaar. Wat is het alternatief, de hele dag bij een gym gaan rondhangen in de hoop dat er een ander groepje komt? Ik heb wel wat beters te doen...

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
PhilipsFan schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:37:
[...]

3 uur is echt te kort voor de casual player. Ik vind zelfs de community days al veel te kort. In het weekend sta ik pas rond 13:00 op en doe ik rustig aan, vaak pas om 15:00 buiten, dan is er nog maar weinig over van de community day. Een event wat maar 3 uur duurt gaat waarschijnlijk volledig langs me heen, omdat ik nu eenmaal een leven heb naast Pokemon Go.

Wat bedoel je met 'nerfen', ik kan dat woord nergens vinden, lijkt niet te bestaan. Bedoel je schrappen? Waarom zouden ze dat doen? Het is (voor mij) de enige manier om zeldzame legendary's te vangen, net nog een WB 100% Tapo Bulu, wat een mazzel. En groepje mensen dat groot genoeg is en van voldoende hoge levels om een legendary te vangen, krijg ik toch nooit bij elkaar. Wat is het alternatief, de hele dag bij een gym gaan rondhangen in de hoop dat er een ander groepje komt? Ik heb wel wat beters te doen...
Als je toch al pas om 13:00 opstaat boeit het toch niet dat een comday nu om 14:00 begint i.p.v. om 11:00? 8)7

• sixtiek
Wat bedoel je met 'nerfen', ik kan dat woord nergens vinden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5TPdUgBdyFpBdqF5LsPmQqSzmS4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/s3g1dK1U04Q21Yh0Fxq94wvu.png?f=fotoalbum_large

Check je Today tab, daar staat al sinds het invoeren van remote raids dit zinnetje. Het oorspronkelijke plan was om remote raiders minder damage te laten doen dan raiders ter plaatse, Niantic wil nu eenmaal dat je naar buiten gaat. Vanwege de pandemie hebben ze remote raids geboost zodat ze even sterk zijn als raiders on the ground, maar die covid bonus gaat over een tijdje toch echt verdwijnen. Nerfen betekent zwakker maken en eigenlijk is dat dus niet de juiste term, ze gaan de boost verwijderen. Netto resultaat is natuurlijk wel hetzelfde, je gaat minder damage doen als je remote raid.
Wat is het alternatief, de hele dag bij een gym gaan rondhangen in de hoop dat er een ander groepje komt? Ik heb wel wat beters te doen...
Je hoeft niet te blijven rondhangen, je kan de raid zelf remote hosten :Y ...?
In het weekend sta ik pas rond 13:00 op en doe ik rustig aan, vaak pas om 15:00 buiten, dan is er nog maar weinig over van de community day.
Da's een persoonlijke keuze, je kan moeilijk verwachten dat Niantic om jouw schema heen plant :) . En zoals @MusicMaikel al zei:
het gemak. Dat laatste is dan ook hetgeen wat er ingeslopen is met al deze bonussen: gemak. We zullen weer echt naar buiten moeten om Pokémon te vangen en het spel te kunnen spelen. Hier is het natuurlijk uiteindelijk voor gemaakt.
Eens, we gaan de bonussen missen maar zo speelden we voor de pandemie ook. Jammer maar helaas.

• MusicMaikel
[...]

Nogmaals: ik ben persoonlijk ook fan van de 6 uur. Dat voelt toch meer als een dag. Qua opsta-patroon zit ik een beetje hetzelfde, maar meestal wel voor 12 uur tegenwoordig.

Nerfen komt van het Engelse "to nerf". Schrappen zullen ze niet doen, want het is een grote inkomstenbron voor Niantic. Vanaf het begin van de "corona-bonussen" is kenbaar gemaakt dat de Remote Passes een nerf zullen krijgen voor het doen van damage (zie hier: https://pokemongolive.com...idbattleupdate-april2020/ onder de kop "Access Raid Battles that show up in your Nearby view").
Wat betreft het ontmoeten van andere Pokémon GO spelers: het alternatief is om een lokale community te joinen (via Discord, Telegram of Whatsapp). Normaliter zijn deze met een simpele Google poging wel te vinden. De meeste mensen zullen nu nog thuis blijven omdat remote raiden gemakkelijk is, maar wanneer dat deze nerfs actief worden zullen mensen weer naar buiten gaan (hopelijk). Beste kans om dan in zo'n groepje te komen is om naar een raid toe te lopen om te kijken of iemand hem neer aan het halen is.

Ik weet niet waar je woont, maar eventueel kan je ook de Discord van Pokémon GO Nederland (https://discord.gg/mqcREWQ) joinen. Vervolgens kan je vragen of dat er een community is in jouw dorp/stad. Mocht dat niet zo zijn, is het het makkelijkst om je eerst toe te spitsen op de dichtstbijzijnde stad. Meestal zitten daar ook mensen in rondom die stad.

Mocht het dan alsnog niet lukken, kan je zelf ook kiezen om wat te beginnen. Een simpel Whatsapp-groepje of Discord server is snel gemaakt :).

Edit: @sixtiek Je was me net voor ;)

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Ik zit hier ook in een plaatselijk whatsapp groep die met enige regelmaat op een plek afspreken met veel gyms in de buurt. In mijn wijk zelf kom ik zelden een groep mensen zomaar tegen bij een raid. Als de boost bij remote raiden weg is, ga ik er van uit dat als je een raid host voor 9 tot 10 mensen je alsnog wel voldoende damage kan doen.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• MusicMaikel
bakbakbak schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:40:
Ik zit hier ook in een plaatselijk whatsapp groep die met enige regelmaat op een plek afspreken met veel gyms in de buurt. In mijn wijk zelf kom ik zelden een groep mensen zomaar tegen bij een raid. Als de boost bij remote raiden weg is, ga ik er van uit dat als je een raid host voor 9 tot 10 mensen je alsnog wel voldoende damage kan doen.
Om eerlijk te zijn: ik hoop het niet. Er is altijd wel iets aan de hand waardoor het niet helemaal volgens plan gaat. Missende invites en dus teleurgestelde mensen, bugs waardoor je de encounter niet krijgt, etc etc. Op locatie werkt het gewoon altijd. Naar mijn mening is dit ook veel leuker aangezien je contact hebt met andere spelers uit de buurt.

Wat ook een oplossing zou kunnen zijn om het in-person raiden weer te promoten is om extra bonussen toe te voegen, zoals Rare XL Candy gegarandeerd per raid op locatie. Zelf twijfel ik of dat dit genoeg zal zijn om iedereen de bank af te krijgen, hoe kijken jullie daar naar?

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Niantic gaat imo doen wat ze het meeste geld oplevert, als dat betekent dat dingen weer worden teruggedraaid die nu generfed/gebuffed zijn dan so be it.

Ik zou als ik Niantic was ook regionals eens in de zoveel tijd gewoon lekker in raids pompen. Niemand is gek genoeg om naar bepaalde delen van de wereld af te reizen voor 1 Pokemon (Grote rede waarom mensen in deze game ook spoofen). Nu heb ik het geluk dat ik zo af en toe naar Pokemon events ga waar ik met mensen uit andere werelddelen kan ruilen maar die luxe heeft 99% dus gewoonweg niet en zelfs dan nog mis ik er nog een boel die 'regional' zijn. Meer regionals in raids > meer raidpasses om te spenderen/kopen dus meer geld in het laatje tijdens dat soort events zou ik denken.

Het is of dat, of maak traden wereldwijd ipv die achterlijke limiet van 100 meter ofzo.

• MusicMaikel
Akaendra schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:26:
Niantic gaat imo doen wat ze het meeste geld oplevert, als dat betekent dat dingen weer worden teruggedraaid die nu generfed/gebuffed zijn dan so be it.

Ik zou als ik Niantic was ook regionals eens in de zoveel tijd gewoon lekker in raids pompen. Niemand is gek genoeg om naar bepaalde delen van de wereld af te reizen voor 1 Pokemon (Grote rede waarom mensen in deze game ook spoofen). Nu heb ik het geluk dat ik zo af en toe naar Pokemon events ga waar ik met mensen uit andere werelddelen kan ruilen maar die luxe heeft 99% dus gewoonweg niet en zelfs dan nog mis ik er nog een boel die 'regional' zijn. Meer regionals in raids > meer raidpasses om te spenderen/kopen dus meer geld in het laatje tijdens dat soort events zou ik denken.

Het is of dat, of maak traden wereldwijd ipv die achterlijke limiet van 100 meter ofzo.
Ik weet niet of dat eerste het geval is. Anders hadden ze de Incense nerf ook achterwege kunnen laten.

Dat van regionals gebeurd al... met de zogenaamde Tours. Paar maanden terug hebben we GO Tour Johto nog gehad en zaten Corsola en Heracross in raids.

Ruilen is soms ook al boosted met 40km met bepaalde events. Lucky trades zouden van mij wel wereldwijd mogen, maar achja, het is wat het is zoals je al aangeeft :P.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:31

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Als er nog mensen zijn die een nieuwe friend zoeken:[knip] Niet super actief, wel vrijwel dagelijks gifts ontvangen/zenden.
edit:
Ok dat zijn er wel genoeg - bedankt!

[ Voor 24% gewijzigd door Twee Dee op 20-04-2022 15:41 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• jaydenjarno
Zaterdag weer een community Day. Deze keer ook in Leidschendam een "in person" en daar woon ik in de buurt.

Maar wat betekend dat? Ik kan alleen vinden dat er dan mensen afspreken. Dus niet iets speciaals of zo?

• MusicMaikel
jaydenjarno schreef op woensdag 20 april 2022 @ 19:27:
Zaterdag weer een community Day. Deze keer ook in Leidschendam een "in person" en daar woon ik in de buurt.

Maar wat betekend dat? Ik kan alleen vinden dat er dan mensen afspreken. Dus niet iets speciaals of zo?
Er zullen wat Niantic werknemers zijn met wat kleine goodies, niet zo veel speciaals.

In Eindhoven zijn we op eigen initiatief een meet-up begonnen en die speelt na Community Day af van 17:00 uur tot 20:00 uur. Mochten er mensen zin hebben om te komen, wees welkom!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FaD7dbbcYA5KLWFSGYRruRNWljQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cT5zEgJwgiOfvjMDivSi6apN.jpg?f=fotoalbum_large

Google link via hier: https://forms.gle/L1WbfovSdQLbioC27

• bakbakbak
jaydenjarno schreef op woensdag 20 april 2022 @ 19:27:

Paar maanden geleden was er ook zoiets, niet in Nederland overigens, maar vooral in Amerika. Destijds op verschillende plaatsen waren mensen in opdracht van Niantic die daar rondliepen. Van wat ik heb gelezen en onthouden was er vooral iemand die rondliep met wat goodies zoals stickers e.d. Maar er waren ook verslagen van plekken waar wel iemand rond zou moeten lopen maar waar dat toch niet het geval was. Niantic had destijds gewoon via uitzendbureau's mensen geregeld die dit dan doen. Hoeft helemaal niet te betekenen dat het Pokemon Go kenners zijn o.i.d. en als ze toevallig dan toch niemand hebben kunnen regelen, sja dan houdt het op :-)

Maar als je in de buurt woont, zou vooral kijken en hoor graag of het leuk was :)

• jaydenjarno
Leidschendam geweest maar wat een afgang zeg. Een tent voor 2 personen buiten waar je een sticker krijgt en een lege kaart..echt helemaal niets anders. Had beter hier de stad in kunnen gaan

• Lointje
Jammer jay... wij hebben het gelukkig lokaal gehouden dan.
Was wel productief voor de xp en candy. direct 1500 candy van stufful. En ik zit nu op 2.506.000 xp van lvl 40, dus dat sluipt ook dichterbij. Meteen ook mijn field research stacked pokemon er door gejaagd, x3 xp en x2 candy was te goed om te laten liggen.
Bij battle league heb ik me na een paar weken niksen toch maar weer in gang geduwd om te proberen lvl 20 te halen. Zit nu op lvl 18, op 15 wins van lvl 19, nog even volhouden dus.

• bakbakbak
jaydenjarno schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:56:
Leidschendam geweest maar wat een afgang zeg. Een tent voor 2 personen buiten waar je een sticker krijgt en een lege kaart..echt helemaal niets anders. Had beter hier de stad in kunnen gaan
Hmm balen, maja weet je dat ook weer voor de volgende keer. Wat voor mensen zaten daar dan? Student achtig vanuit een uitzendbureau met geen idee van Pokemon? Of was het ook weer niet zo erg.

Kan je nagaan als je van verder was komen reizen hiervoor..

[ Voor 5% gewijzigd door bakbakbak op 25-04-2022 09:34 ]

• jaydenjarno
bakbakbak schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:33:
[...]

Hmm balen, maja weet je dat ook weer voor de volgende keer. Wat voor mensen zaten daar dan? Student achtig vanuit een uitzendbureau met geen idee van Pokemon? Of was het ook weer niet zo erg.

Kan je nagaan als je van verder was komen reizen hiervoor..
degene die er zat was denk een student die alleen maar een sticker gaf aan iedereen. niet eens enthousiast en of kennis. er werd niet eens gesproken

• sixtiek
jaydenjarno schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:56:
Jammer zeg! Ik hoorde dat er wel een handjevol sponsored stops was neergezet en dat het redelijk druk was met mensen die aan het spelen waren. Maar verder klinkt het niet alsof het de moeite waard was inderdaad. Beetje zoals een paar jaar geleden toen er wel eens events waren in het winkelcentrum in Amstelveen, daar stonden dan ook een paar uitzendkrachten Pikachu- en Eevee-visors uit te delen en dat was het dan. Wel gezellig druk altijd met veel spelers maar ook een bron van ergernis voor het winkelend publiek ;) .

Over niet de moeite waard gesproken: wij hadden tijdens Community Day een paar Mossy Lures aangezet om de Sustainability Week Collection Challenge te voltooien: Weepinbell en Gloom spawnen alleen uit die Mossy Lures. Na bijna een uur rondhangen bij dezelfde stops nog geen Weepinbell of Gloom dus toch maar verder gelopen. Blijkt achteraf dat Weepinbell en Gloom helemaal niet uit Mossy Lures spawnden tijdens Community Day :( , wisten jullie dat? Beetje zonde van de lures en de tijd dus. Ik heb hierover via ingame support geklaagd en twee Mossy Lures teruggekregen, en gisteren alsnog die twee pokies kunnen vangen.

• Lointje
sixtiek schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:07:
[...]

Over niet de moeite waard gesproken: wij hadden tijdens Community Day een paar Mossy Lures aangezet om de Sustainability Week Collection Challenge te voltooien: Weepinbell en Gloom spawnen alleen uit die Mossy Lures. Na bijna een uur rondhangen bij dezelfde stops nog geen Weepinbell of Gloom dus toch maar verder gelopen. Blijkt achteraf dat Weepinbell en Gloom helemaal niet uit Mossy Lures spawnden tijdens Community Day :( , wisten jullie dat? Beetje zonde van de lures en de tijd dus. Ik heb hierover via ingame support geklaagd en twee Mossy Lures teruggekregen, en gisteren alsnog die twee pokies kunnen vangen.
Ik had mijn mossy aangezet 1u voor het einde van community day, omdat ik dacht dat die eerst nog een uur stuffuls ging spawnen en dan 2u voor de collection. Had ook de indruk dat die Gloom en victreebell er niet door kwamen, een half uurtje na de community day had ik dan wel prijs.

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
[...]

Zodra ze daadwerkelijk de remote damage omlaag brengen vraag ik me wel af wie er dan nog passen gaat kopen, vaak genoeg nu al dat er 1 speler met mazzel 5 anderen remote er bij krijgt om een legendary te doen, wie gaat er überhaupt nog in de lobby blijven als er niet minimaal 10 man in zit als de remote spelers te weinig damage doen..
Degene die het via raid sites en dergelijke doen of daadwerkelijk organiseren zullen het vast wel blijven doen maar random joinen word hem dan niet meer imo.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ah goed om te weten.... ik moet van de collection challenge ook alleen nog Victreebell en Gloom. Ik vroeg me al af hoe ik daar aan kon komen. Eens kijken of ik vanavond nog tijd heb om bij een stop te gaan hangen, anders is het jammer en ga ik een medaille mislopen. Voor 20u wordt wel een uitdaging.....
Wat is de reward spawn die daaruit komt? Zo te zien moet dat Meganium zijn. Die heb ik op zich al in overvloed (van een community day?), dus misschien laat ik 'm wel schieten.

• Lointje
Dat was inderdaad meganium en een 10.000 xp als ik het mij goed herinner.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
(jarig!)
gwystyl schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:36:
Ah goed om te weten.... ik moet van de collection challenge ook alleen nog Victreebell en Gloom. Ik vroeg me al af hoe ik daar aan kon komen. Eens kijken of ik vanavond nog tijd heb om bij een stop te gaan hangen, anders is het jammer en ga ik een medaille mislopen. Voor 20u wordt wel een uitdaging.....
Wat is de reward spawn die daaruit komt? Zo te zien moet dat Meganium zijn. Die heb ik op zich al in overvloed (van een community day?), dus misschien laat ik 'm wel schieten.
Hier moest ik voor Victreebell en Gloom een mossy lure module inzetten, toen had ik ze binnen 5 minuten 8)7

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:17
Gloom en Weepinbell zitten alleen in een mossy lure dus? Ik vroeg me al af waarom ik er nog letterlijk nul had gezien.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
(jarig!)
ErikT738 schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:16:
Gloom en Weepinbell zitten alleen in een mossy lure dus? Ik vroeg me al af waarom ik er nog letterlijk nul had gezien.
En zelfs dat geeft geen 100% garantie begreep ik op Reddit, maar is wel de methode.

Ben gistermiddag met vriendin op plek gaan zitten, 2 stops een mossy lure en was voor beiden instant gebeurd.
Pagina: 1 ... 63 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!