Helaas geen 100% of Shiny, nu weer wachten op een nieuwe kans.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan niet shinyG_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:23:
Blij dat Shedinja weer beschikbaar was in de game![]()
Helaas geen 100% of Shiny, nu weer wachten op een nieuwe kans.
Oh sorry mijn fout dacht dat deze er al in zat, aangezien deze Pokémon al een tijd in de game zat.
Heb jij de challenge al klaar?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zeker, Shedinja is al naar de professorG_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:23:
[...]
Oh sorry mijn fout dacht dat deze er al in zat, aangezien deze Pokémon al een tijd in de game zat.
Heb jij de challenge al klaar?
Haha ik moet nog even kijken welke van de 3 ik wegstuur, heb eentje via trade gekregen omdat ik hem nog op me Pokédex moest en kort daarna kwam die weer beschikbaar in de game
Ik heb dat net andersom, ik battle vooral voor de mogelijke legendary encounters. Met wat geduld en na een paar excellent curveballen heb je zo'n Darkrai meestal wel te pakken. Alleen die battles tussendoor... dat voelt echt als werkEzio schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 18:48:
Het is altijd nog beter dan steeds die klote Darkrai als battle reward krijgen. Ik wil gewoon lekker door met mijn battle setjes, maar dan ben je vervolgens eerst een middag bezig om dat ding te vangen. Dat was toch wel mijn grootste ergernis tijdens battle day.
Oeps, ik zie dit helaas te laat. Mochten andere Pokémon go vrienden snel wat van mij nodig hebben, stuur me dan even een bericht op Tweakers. Daarop reageer ik veelal sneller.Danniet70 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 19:43:
@Coolmagicbro
@Lointje
@Nanostylez
@Swabamente
@Thomas1982nu
@Virtues1gnal
@Firestorm6432
Ik wil Dinsdag tussen 18 en 18:30 tijdens spotlight hour jullie kadootjes uitpakken, dan kunnen we ultra friends worden. Met een eitje aan scheelt dat weer een hoop XP
[ Voor 79% gewijzigd door init op 03-11-2021 22:08 ]
Ik vind het normaal gesproken ook niet erg om een legendary te krijgen. Maar ik had al een maxed hundo Darkrai en een shiny. Er zijn de laatste tijd sowieso weinig interessante legendaries geweest. Ik heb al weken geen raids meer gedaan, tenzij ik uitgenodigd werd (voor de XP). Ik denk dat Lugia de laatste raid boss was die ik actief gedaan heb.sixtiek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:31:
[...]
Ik heb dat net andersom, ik battle vooral voor de mogelijke legendary encounters. Met wat geduld en na een paar excellent curveballen heb je zo'n Darkrai meestal wel te pakken. Alleen die battles tussendoor... dat voelt echt als werk.
Shiny Pikachu, shiny Venonat en een honderd procent Magnemite!
Festival of Lights is ook begonnen dit jaar:
:strip_exif()/f/image/pxyUrQ97MwFAT6bBfMwpJBQa.jpg?f=fotoalbum_large)
Dedenne voor het eerst in de game, paar leuke shinies, maar wat vooral lekker is voor mij als PvP speler: het weg kunnen TM'en van Frustration. Thankgod, dat heeft lang geduurd. Eindelijk Shadow Nidoqueen gebruiken!
@eiddilegg wil je nog een ei plannen? Over 6 dagen kunnen we max friends zijn.
Ik heb ook nog wat andere mensen waarmee ik bijna max friends ben, maar dat duurt nog iets langer (@HollandHards, @CiskeDeKat, @SasDus, @Beatrixje). Als jullie nu/in de toekomst wat willen inplannen qua ei, laat maar weten.
[ Voor 20% gewijzigd door init op 05-11-2021 23:29 ]
Ik ben begonnen met Pokémon Go en ben gelijk hooked. In mijn vriendenkring wordt het helaas niet veel meer gebruikt en ben daarom hier op zoek naar meer vrienden 😁
Ik zal regelmatig gifts sturen en openen!
9322 1476 8011
Bedankt en zie jullie in game!
Over 4 dagen zie ikinit schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:28:
@firestorm6432 wil je nog een ei plannen? Over 2 dagen kunnen we max friends zijn.
@eiddilegg wil je nog een ei plannen? Over 6 dagen kunnen we max friends zijn.
Ik heb ook nog wat andere mensen waarmee ik bijna max friends ben, maar dat duurt nog iets langer (@HollandHards, @CiskeDeKat, @SasDus, @Beatrixje). Als jullie nu/in de toekomst wat willen inplannen qua ei, laat maar weten.
Volgens mij gaat het 'levelen' van friendships momenteel sneller (ivm festival of light), dus het zou ook eerder kunnen? Laten we dit inderdaad even regelen via de DM.gwystyl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:21:
[...]
Over 4 dagen zie ik. Donderdag of vrijdag doen? Mss afspreken via DM?
9781 7554 5328
Ik vermoed dat ik enkele van jullie al als vriend heb!
Ik heb je toegevoegd (Nanostylez)rocket23 schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:01:
Ik kan nog wel wat vrienden gebruiken:
9781 7554 5328
Ik vermoed dat ik enkele van jullie al als vriend heb!
Zitten we in noshiny november of hebben jullie nergens last van?
Ik heb echt 2-3 duizend pokies gevangen in die weken......
Eergisteren nog een shiny Trapinch gevangen aan de overkant van de straat. Eerder deze maand zonder keihard te spelen een shiny Spoink en een shiny Cubone dus nee, nergens last van. Gaat bij jou ook goedkomenLargo schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:30:
Ik heb ook weinig geluk met shinys, je bent nu niet meer de enigsteLargo schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:30:
Ff check met jullie jongens: ik heb al zo'n 3 weken geen shiny meer gezien, en een maatje van mij ook niet kwam ik achter.
- Whismur 2x
- Pikachu
- Venonat
- Drowzee
- Sunkern
- Gastly
- Piplup (met hoedje!)
- Rattata
- Giratina
- Dweble
- Spearow
ik merk hier dat het met vlagen komt. Soms een week of meer helemaal niks, en dan ineens 5 in 2 dagen ofzo.Largo schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:30:
Ff check met jullie jongens: ik heb al zo'n 3 weken geen shiny meer gezien, en een maatje van mij ook niet kwam ik achter.
net ff gecheckt, ik heb er 5 te pakken in November. Misschien moet je beter zoeken
Had er wel wat meer van verwacht.
ook de laatste reward van de de 16/16 is een 1000 CP Dusknoir.....
al met al een lange quest chain waar ik zelf meer van gehoopt had
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Hoezo veel moeite? Je bedoelt Giovanni verslaan? Dat is helemaal niet moeilijk ja, je weet dat ie begint met een persian en eindigt met een lugia..PhilipsFan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:15:
Yuk, heb ik eindelijk Giovanni verslagen (dat is best een vervelende gast) en Shadow Lugia gevangen, is hij maar 47%. Ik dacht dat die shadows die je uit dit soort opdrachten haalt altijd wel goed waren. Gezien de hoeveelheid moeite die het gekost heeft was dat ook wel gerechtvaardigd.
Maar dan moet je nog wel de juiste Pokemons hebben met voldoende sterkte om die te verslaan. Ik heb daar altijd problemen mee, kijk je naar zo'n guide op internet en dan geven ze suggesties welke Pokemons (met welke moves) je het beste kunt gebruiken. Maar die heb ik nooit! Of ik heb ze wel, maar bij lange na niet sterk genoeg.skipe schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:33:
[...]
Hoezo veel moeite? Je bedoelt Giovanni verslaan? Dat is helemaal niet moeilijk ja, je weet dat ie begint met een persian en eindigt met een lugia..
Meestal komt het erop neer dat je dan maar gewoon je sterkste inzet en totnutoe lukte het daarmee ook wel, maar deze Giovanni maakte korte metten met mijn sterkste Pokemons. 3800cp Landorus: poef, weg. 4000cp Mewtwo: poef, weg! Uiteindelijk is het gelukt door tegen Lugia een Melmetal in te zetten die toevallig Rock Slide had, dat vindt die Lugia niet leuk. Maar die Melmetal was niet zo sterk, dus die zou ik anders niet snel hebben geprobeerd. Nou ja, weer eentje gevonden die ik moet poweruppen dus...
Mijn Garchomp, Giratina en Melmetal zijn daarmee erg fijn om veel charged aanvallen te doen.
Dan op zijn minst de sterkste van hetzelfde type. Want als hij met een Persian begint en je zet daar een ghost type tegenover dan ben je natuurlijk verloren. Tegen een Persian kun je eigenlijk alleen een fighting type zetten.PhilipsFan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:05:
[...]
Maar dan moet je nog wel de juiste Pokemons hebben met voldoende sterkte om die te verslaan. Ik heb daar altijd problemen mee, kijk je naar zo'n guide op internet en dan geven ze suggesties welke Pokemons (met welke moves) je het beste kunt gebruiken. Maar die heb ik nooit! Of ik heb ze wel, maar bij lange na niet sterk genoeg.
Meestal komt het erop neer dat je dan maar gewoon je sterkste inzet en totnutoe lukte het daarmee ook wel,
En YouTube: Why Is Giovanni's PERSIAN Beating Your Pokemon Before Even 1 Charge ...
Signatures zijn voor boomers.
Hier dezelfde ervaring, altijd even zoeken naar de juist pokemon met de juiste CP en attacks. Kreeg hem na 4 keer proberen inderdaad neer. Had niet veel over aan health, ook de swap aan het begin uitgevoerd, anders had ik het niet gered. Ben uiteindelijk toch wel 30 minuten kwijt ofzo, wat ik overigens niet erg vind, leuke uitdaging juistPhilipsFan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:05:
[...]
Maar dan moet je nog wel de juiste Pokemons hebben met voldoende sterkte om die te verslaan. Ik heb daar altijd problemen mee, kijk je naar zo'n guide op internet en dan geven ze suggesties welke Pokemons (met welke moves) je het beste kunt gebruiken. Maar die heb ik nooit! Of ik heb ze wel, maar bij lange na niet sterk genoeg.
Meestal komt het erop neer dat je dan maar gewoon je sterkste inzet en totnutoe lukte het daarmee ook wel, maar deze Giovanni maakte korte metten met mijn sterkste Pokemons. 3800cp Landorus: poef, weg. 4000cp Mewtwo: poef, weg! Uiteindelijk is het gelukt door tegen Lugia een Melmetal in te zetten die toevallig Rock Slide had, dat vindt die Lugia niet leuk. Maar die Melmetal was niet zo sterk, dus die zou ik anders niet snel hebben geprobeerd. Nou ja, weer eentje gevonden die ik moet poweruppen dus...
Ik geloof wel dat ik het beter zou doen als ik me meer op de fast en charged attacks focus. Overigens is een shadow legendary een gegarandeerde catch en altijd minimaal 6/6/6 als ik het goed heb onthouden.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
CP zegt niet alles over sterkte. Het gaat erom welk type poke jij inzet tegenover de andere poke, en welke aanvallen jou poke hebben (en uiteraard van de andere ook).PhilipsFan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:05:
[...]
wat handig kan zijn, is een poke te gebruiken die helemaal niet zo effectief is, maar wel een snelle charge aanval oplaad. Daarmee haal je snel zn 2 schilden weg. Ik heb bv een SirFetched met Couter, en Leaf Blade en Close Combat als charge aanvallen. Die Leaf Blade is zo opgeladen, zijn die schilden zo weg, en kan het "echte" vechten beginnen. Close Combat hakt er dan lekker in bij Persian :-)
CP is nog geen 3k. Maar door zn snell charge aanval, gebruik ik hem liever dan Mewtwo bv.
Spoiler even weggehaald :)
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ook moeite mee gehad. Vooral het timen van je moves is essentieel merk ik bij Giovanni, maar inderdaad ook vooral de types die je mee neemt.
Melmetal tegen Lugia is zeker sterk want Steel Type resist alle aanvallen van Lugia + heeft Super Effective charge moves in zijn movepool. In PvP noemen we dit een "wall'. Net zo dat Nidoqueen een "wall" is voor Dedenne want:
Nidoqueen heeft Poison Jab, Poison Fang en Earth Power als meest optimale moveset. Dedenne is Electric Fairy typing, laat die nou net Poison en Ground aanvallen niet leuk vinden. Hij kan er ook niets terug tegen doen, want Dedenne heeft als moveset Thunder Shock, Discharge en Play Rough, allen resisted door Nidoqueen.
[ Voor 82% gewijzigd door MusicMaikel op 11-11-2021 10:53 ]
Even alleen over het filmpjeMusicMaikel schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:45:
Ik vind het wel grappig dat we hier af en toe zeuren dat Giovanni echt lastig is en vervolgens dit soort filmpjes op Reddit voorbij zie komen:
Ik zie dat deze user 2 knoppen heeft qua attacks. Hoe krijg je die eigenlijk of is dit een Azië only functie ofzo?
Dat is de optie New Attack bij elke Pokémon. Dacht dat dit breed bekend was, maar klaarblijkelijk toch nietskassie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:00:
[...]
Even alleen over het filmpje
Ik zie dat deze user 2 knoppen heeft qua attacks. Hoe krijg je die eigenlijk of is dit een Azië only functie ofzo?
Tegen Nidoking mist hij een paar keer bewust z'n Ice Punch attack en krijgt dan Great ipv Excellent. Heeft dat een bepaalde reden?MusicMaikel schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:45:
Ik vind het wel grappig dat we hier af en toe zeuren dat Giovanni echt lastig is en vervolgens dit soort filmpjes op Reddit voorbij zie komen:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ook moeite mee gehad. Vooral het timen van je moves is essentieel merk ik bij Giovanni, maar inderdaad ook vooral de types die je mee neemt.
Melmetal tegen Lugia is zeker sterk want Steel Type resist alle aanvallen van Lugia + heeft Super Effective charge moves in zijn movepool. In PvP noemen we dit een "wall'. Net zo dat Nidoqueen een "wall" is voor Dedenne want:
Nidoqueen heeft Poison Jab, Poison Fang en Earth Power als meest optimale moveset. Dedenne is Electric Fairy typing, laat die nou net Poison en Ground aanvallen niet leuk vinden. Hij kan er ook niets terug tegen doen, want Dedenne heeft als moveset Thunder Shock, Discharge en Play Rough, allen resisted door Nidoqueen.
MusicMaikel schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:07:
[...]
Dat is de optie New Attack bij elke Pokémon. Dacht dat dit breed bekend was, maar klaarblijkelijk toch niet
Goede vraag, vind het al knap dat dat je opvaltRaem schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:17:
[...]
Tegen Nidoking mist hij een paar keer bewust z'n Ice Punch attack en krijgt dan Great ipv Excellent. Heeft dat een bepaalde reden?
Heeft zeker een reden en dat is dat hij dan meer "farm" krijgt op zijn Pokémon. Daardoor krijgt hij dus meer energy om zijn chargemoves op te laden en af te vuren op de volgende Pokémon van de tegenstander. Dit fenomeen noemen wij in PvP "underchargen". Bewust een paar bubbels missen zodat je meer energy terug kunt krijgen uit je fast moves.
Lugia is helaas niet zo hoog, maar met Frustration gelijk verwijderd toch een leuke om wat powerups te geven.
Dank voor de uitleg @MusicMaikel , dat wist ik ook niet. Ik dacht dat er wel aardig wat verschil was in sterkte van de charged attack als je die Excellent hebt (max 2 bubbels gemist?) ipv Great, dus ik probeer die eigenlijk altijd Excellent te krijgen. Ik ga eens proberen uit te vissen wat het voordeel (en hoeveel) van Great is bij de fast moves daarna.....
Je hebt er inderdaad meerdere technieken voor. Ik pas het eigenlijk altijd toe bij Grunts bijv. bij de Normal grunt. Zo veel mogelijk farmen met Lucario, Power-up Punch gooien, geen bubbels raken (want weer extra farm over) zodat ik die weer kan gebruiken bij de volgende. Werkt altijd dikke prima, Counter wordt dan toch geboost door de PuP.gwystyl schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:46:
Ik heb shadow Lugia nu ook, mede dankzij de tips hier. Ik had Mewtwo als eerste, vrij snel geswitcht naar Machamp om Persian af te maken. Mewto kon niet veel met Kingler maar kreeg hem uiteindelijk wel weg. Als derde had ik Melmetal met Thunder Shock en Rock Slide. Hoewel Rock Slide een tweewaardige charged attack is, had ik 4 of 5 charged attacks voordat Lugia zijn eerste charged attack kon doen. Dat ging dus onverwacht soepel.
Lugia is helaas niet zo hoog, maar met Frustration gelijk verwijderd toch een leuke om wat powerups te geven.
Dank voor de uitleg @MusicMaikel , dat wist ik ook niet. Ik dacht dat er wel aardig wat verschil was in sterkte van de charged attack als je die Excellent hebt (max 2 bubbels gemist?) ipv Great, dus ik probeer die eigenlijk altijd Excellent te krijgen. Ik ga eens proberen uit te vissen wat het voordeel (en hoeveel) van Great is bij de fast moves daarna.....
Het kostte me even om dit te begrijpen, maar het was me al opgevallen dat je inderdaad vaak een charged move gebruikt om het laatste beetje van de vijandige Pokemon op te ruimen. Maar dan begin je het gevecht tegen de volgende Pokemon dus met een lege charged move. Als je undercharged houdt de vijand nog een beetje gezondheid over en kun je je volgende charged move dus alvast een beetje opladen. Maar het hangt natuurlijk wel van de omstandigheden af of je er echt iets aan hebt.MusicMaikel schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:28:
[...]
Goede vraag, vind het al knap dat dat je opvalt.
Heeft zeker een reden en dat is dat hij dan meer "farm" krijgt op zijn Pokémon. Daardoor krijgt hij dus meer energy om zijn chargemoves op te laden en af te vuren op de volgende Pokémon van de tegenstander. Dit fenomeen noemen wij in PvP "underchargen". Bewust een paar bubbels missen zodat je meer energy terug kunt krijgen uit je fast moves.
Wat ik wel eens doe als ik zelf een charged move heb die je dubbel of driedubbel kunt opladen, je hebt 'm net voor het eerst opgeladen en de vijand doet dan een charged move tegen mij: dan wacht ik na de aanval even met mijn eigen charged move. Na een charged aanval doet de vijand namelijk eventjes geen schade en die tijd kun je gebruiken om de volgende charged move op te laden.
Hoop iets af te kunnen spreken voor ultra friends.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Als ik dit plaatje mag geloven is de kans dat je er een Larvitar uit krijgt precies even groot als de kans dat je er een absol uit krijgt.
We weten allemaal wel beter. De ene Absol na de andere. En de felbegeerde Larvitar kreeg je vroeger nog regelmatig, maar tegenwoordig echt helemaal nooit meer.
Lol op je telefoon antwoord geven gaat soms niet goed....hneel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:28:
Wie weet of er recente hatch statistieken zijn van de 12km eieren?
[Afbeelding]
Als ik dit plaatje mag geloven is de kans dat je er een Larvitar uit krijgt precies even groot als de kans dat je er een absol uit krijgt.
We weten allemaal wel beter. De ene Absol na de andere. En de felbegeerde Larvitar kreeg je vroeger nog regelmatig, maar tegenwoordig echt helemaal nooit meer.
In mijn laatste 3 eieren had ik 2x Larvitar en 1x Pancham te pakken.
Rest ook Absol
[ Voor 14% gewijzigd door skassie op 15-11-2021 08:28 ]
Wat mij betreft mogen Skorupi en Qwilfish ook wel uit die 3 star groep weg, daar heb je echt helemaal niets aan.
Vorige was in maart....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Iemand een idee hoe we aan die laatste 3 kunnen komen?
Vanaf donderdag zijn de andere 3 Pokemon in het wild te vangen, maar je kunt ze nu al krijgen dmv field researchPhilipsFan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:02:
Ik heb totnutoe alleen de eerste 3 event Pokemon kunnen vangen. De anderen lijken nergens te vinden. Ik heb al een incense geprobeerd, maar daarmee kwamen ze ook niet tevoorschijn.
Idd, field research (uit pokestop)PhilipsFan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:02:
Ik heb totnutoe alleen de eerste 3 event Pokemon kunnen vangen. De anderen lijken nergens te vinden. Ik heb al een incense geprobeerd, maar daarmee kwamen ze ook niet tevoorschijn.
Catch 2 chimchar=chimchar met ander hoedje
Catch 2 piplup=piplup met ander hoedje
Catch 2 turtwig=turtwig met ander hoedje
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ik mik ze allemaal de prullenbak 1. Het is weer een mooie manier om 6 “plekken” te vullen met useless Pokemons 👍Nielless schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:45:
Belachelijk dat je die niet kunt evolven trouwens. Heb je eindelijk een hundo, kun je er niets mee
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ja bizar he. Ik heb 2(!) bulbasaur 100% met feesthoedje. Niet te evolven.....Nielless schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:45:
Belachelijk dat je die niet kunt evolven trouwens. Heb je eindelijk een hundo, kun je er niets mee
Remember de shinies. "heb er nu zoveel van, ik gooi ze weg. Kan ze toch niet ruilen". En 2 weken later word trading ingevoerd. Ken iemand die 4 Ho-Oh's verwijderd heeft
Zijn ook zoveel leuke opties bij gekomen die het spel interessant houden nu!
Edit: ik mis deze 2 pokemon nog, iemand een idee hoe of waar ik deze kan vangen
[ Voor 63% gewijzigd door Inhumanous op 20-11-2021 09:40 ]
Niet meer denk ik. Die kon je de eerste 3 dagen vangen..Inhumanous schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:49:
[Afbeelding]
Uit de field requests 2 piplups en 2 chimchars vangen.Inhumanous schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:49:
Ik ben sinds vandaag weer helemaal hooked aan pokemon go!!
Zijn ook zoveel leuke opties bij gekomen die het spel interessant houden nu!
[Afbeelding]
Voor hoopa:
" Als je de misunderstood mischief questline al af hebt, of afrondt voor 1 december, dan krijg je mischief unbound gratis. Anders kan je die met dat unbound ticket kopen"
Extra incentive om die af te maken...
Zover ik weet had ik de '' Misunderstood Mischief Questline '' al klaar maar zal vanavond nog even controleren of dit wel klopt.
Over een uurtje is het beldum spotlight hour, dus daar ga ik tijdens de lunch even hard gaan, ik moet nog 50 steel pokemon vangen voor de thousand year slumber quest.
Bij mischief unbound nog twee field research tasks te gaan en dan quest 3/3 afronden, ik zie wel wat dat is.
Meltan box (Mystery box)Lointje schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:05:
Over een uurtje is het beldum spotlight hour, dus daar ga ik tijdens de lunch even hard gaan, ik moet nog 50 steel pokemon vangen voor de thousand year slumber quest.
Ah, dat is lame. Ik heb een tijdje weinig gespeeld en moet nu een lading Ghost- en Dark types vangen om verder te komen. Dat ga ik dus nooit redden met de huidige spawns. Ik vond het juist zo fijn dat dit een keer een quest zonder tijdslimiet was.Largo schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:02:
Is Pogo zo saai geworden
Voor hoopa:
" Als je de misunderstood mischief questline al af hebt, of afrondt voor 1 december, dan krijg je mischief unbound gratis. Anders kan je die met dat unbound ticket kopen"
Extra incentive om die af te maken...
Dat is wel balen, afgelopen zaterdagmiddag was Sableye spotlight hour, die is ghost+dark, dan was je in één klap klaar geweestErikT738 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:48:
[...]
moet nu een lading Ghost- en Dark types vangen om verder te komen. Dat ga ik dus nooit redden met de huidige spawns.
Overal staat dat ik een fighting type moet gebruiken tegen Persian, maar als ik dan Hariyama of Machamp gebruik, dan worden ze in de pan gehakt door Persian
Bizar he, heb hem gisteren eindelijk gehaald met een Mewto en Tyranitair, en nog een pokemon.chrisO schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:08:
Mij lukt het niet om Giovanni te verslaan![]()
Overal staat dat ik een fighting type moet gebruiken tegen Persian, maar als ik dan Hariyama of Machamp gebruik, dan worden ze in de pan gehakt door Persian
Naam vergeten helaas
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Een fighting type met powerup punch is super fijn voor teamrocket battels.. omdat je telkens een attack delay hebt vanuit rocket kant.chrisO schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:08:
Als dat niet werkt, is je machamp misschien gewoon niet sterk genoeg (of heeft hij geen fighting attacks of is je charged attack te zwaar waardoor die lang moet opbouwen?).
Ook later in het gevecht als de cooldown voorbij is, is het soms wel te overwegen om even een andere pokemon even te wisselen, gewoon voor dat extra ademmomentje waarin enkel jij schade doet. Moet je pokemon natuurlijk wel niet zwak zijn tegen zijn pokemon :-)
(allez, dat was mijn taktiek, er zijn er waarschijnlijk andere die zeker even goed/beter werken :-))
[ Voor 4% gewijzigd door Lointje op 29-11-2021 14:36 ]
Heb hem redelijk makkelijk kunnen verslaan met mijn noob account : Machamp, Rayquazza en Landorus.chrisO schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:08:
Waarbij ik zoals hierboven ook staat aangegeven Machamp als 2e heb in deck om hem gelijk te kunnen wisselen. Hoe meer shields Gio gebruikt hoe sneller je hem neer hebt.
Weet natuurlijk niet of je die in je deck hebt. Succes!
[ Voor 16% gewijzigd door skassie op 30-11-2021 11:55 . Reden: toevoeging en typo ]
Dank je! met Machamp op plaats 2 was het opeens een eitje om Giovanni te verslaan.Lointje schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:35:
Wat je best doet is je machamp op plaats 2 zetten. Begin met een andere pokemon die je later nodig hebt, sla max 1 keer op persian en wissel dan met machamp (beetje opletten dat persian hem niet 3/4 neerhaalt). Na elke wissel valt een team rocket mannetje (grunt, leader, boss) even niet aan terwijl jij kan uithalen gelijk zot. Idem na elke charged attack trouwens. Die gewonnen seconden doen veel als machamp, waardoor je relatief snel bij je charged attack zou moeten zijn. Die doet geen schade wegens schild en geeft je weer wat tijd om op te bouwen voor hij je weer aanvalt. Met wat geluk haal je zo de persian neer en zijn twee schilden.
Als dat niet werkt, is je machamp misschien gewoon niet sterk genoeg (of heeft hij geen fighting attacks of is je charged attack te zwaar waardoor die lang moet opbouwen?).
Ook later in het gevecht als de cooldown voorbij is, is het soms wel te overwegen om even een andere pokemon even te wisselen, gewoon voor dat extra ademmomentje waarin enkel jij schade doet. Moet je pokemon natuurlijk wel niet zwak zijn tegen zijn pokemon :-)
(allez, dat was mijn taktiek, er zijn er waarschijnlijk andere die zeker even goed/beter werken :-))
Let er op dat dit in de nieuwe update die gisteren uit is gekomen gepatcht is en dus niet meer bruikbaar is in gevechten.Lointje schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:35:
Wat je best doet is je machamp op plaats 2 zetten. Begin met een andere pokemon die je later nodig hebt, sla max 1 keer op persian en wissel dan met machamp (beetje opletten dat persian hem niet 3/4 neerhaalt). Na elke wissel valt een team rocket mannetje (grunt, leader, boss) even niet aan terwijl jij kan uithalen gelijk zot. Idem na elke charged attack trouwens. Die gewonnen seconden doen veel als machamp, waardoor je relatief snel bij je charged attack zou moeten zijn. Die doet geen schade wegens schild en geeft je weer wat tijd om op te bouwen voor hij je weer aanvalt. Met wat geluk haal je zo de persian neer en zijn twee schilden.
Ik gebruik mijn maxed XL best buddy Lucario voor vrijwel alle rocket battles. Hij heeft niet eens een tweede move maar alleen Counter en Power-Up Punch. Dat is soms genoeg om bijna alles neer te maaien.skipe schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:28:
[...]
Een fighting type met powerup punch is super fijn voor teamrocket battels.. omdat je telkens een attack delay hebt vanuit rocket kant.
@LacingPatterns
@Kamikopopo
Wij kunnen Ultra Friends worden, ik ben van plan om Zondag 5 Dec tussen 11:00 en 11:30 jullie gifts te openen (Swinub incense day). Laat maar weten of dit uitkomt of niet, met een eitje aan is toch weer XP
Dat is balen... Ik had echt moeite met giovanni tot ik dat doorkreeg.MusicMaikel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:35:
[...]
Let er op dat dit in de nieuwe update die gisteren uit is gekomen gepatcht is en dus niet meer bruikbaar is in gevechten.
Lucario heb ik nog gehoord, maar ik heb maar 1 riolu en die is 0 sterren waard. Heb wel wat van die 7km eieren verzameld waar hij inzit, hopelijk komt er daar binnenkort eentje van uit dan. Ondertussen ook met de vriendin aan het kadotjes wisselen om hopelijk snel terug lucky friends te zijn. Hopelijk kunnen we ze dan wisselen :-)
Heb je misschien een linkje?MusicMaikel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:35:
[...]
Let er op dat dit in de nieuwe update die gisteren uit is gekomen gepatcht is en dus niet meer bruikbaar is in gevechten.
Is een bug:
After a Charged Move or switch, there is no attack delay from Team GO Rocket or Team Leader.
Issue description: After a Charged Move or a switch, Team GO Rocket and Team Leaders are expected to pause before they begin fast attacking the Trainer again. However, the pause does not happen, which may increase difficulty in battling.
Issue status: Resolved in upcoming release (0.225.2)
https://niantic.helpshift...f=known-issues&l=en&p=web
Zag het inderdaad, dacht dat de intentie was dat deze er wel uitgehaald werd, maar niet dus. Helemaal prima, mij hoor je niet klagen.EciRuam schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:06:
[...]
Is een bug:
After a Charged Move or switch, there is no attack delay from Team GO Rocket or Team Leader.
Issue description: After a Charged Move or a switch, Team GO Rocket and Team Leaders are expected to pause before they begin fast attacking the Trainer again. However, the pause does not happen, which may increase difficulty in battling.
Issue status: Resolved in upcoming release (0.225.2)
https://niantic.helpshift...f=known-issues&l=en&p=web
Ik heb zelf iOS maar verschillende vrienden met Android hebben de update wel al en geven dit aan. Reddit staat er ook vol mee.skipe schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:56:
hier werkt de delay nog gewoon hoor.. hebben jullie ios of android?
Net Shinny Reshiram boosted en boosted shinny Zekrom gevangen. Geen 4* maar dik tevreden.
Morgenavond rond 19.00uur open ik jullie gifts. Voor als jullie ook een lucky egg aan willen zetten.
Zit nu aan 37k stardust verzameld, en heb nog de 10k (15 met starpiece) van de hoopa unbound quests staan, dus dat gaat goed vooruit!
Ow zit Staryu er in? Ik moet die ook nog, Cloyster heb ik volgens mijn pokedex al 7 keer gevangen vanuit een grunt, dus daar heb je ws net pech gehad. Tauros moet ik ook nog.. geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, ik vraag me af of het realistisch is dat iemand die ter trade kan aanbieden.. en Amerika zie ik het komende jaar nog niet als reisdoel terugkomen..Lointje schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:12:
Fijn event, ik heb nu staryu eindelijk. Nog 3 Kanto pokemon te gaan voor deze regio te completen: Tauros, victreebell en cloyster. De laatste twee is een kwestie van wandelen en evolven. Tauros is hopen op een event want die is regio locked blijkbaar
Zit nu aan 37k stardust verzameld, en heb nog de 10k (15 met starpiece) van de hoopa unbound quests staan, dus dat gaat goed vooruit!
Wat een verschil! Mijn batterij zal het wel wat minder vinden, maar het is het waard!
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Is het zo dat als je een remote raid gebruikt je een lagere CP krijgt dan als je host bent? Alles wat ik binnenhaal zit net rond de 85 maar ik haal niks binnen boven de 90
Nee, RNG.Malt1982 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:20:
Inderdaad een wereld van verschil!
Is het zo dat als je een remote raid gebruikt je een lagere CP krijgt dan als je host bent? Alles wat ik binnenhaal zit net rond de 85 maar ik haal niks binnen boven de 90
mat.hi.as schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:19:
Tauros is al meerdere keren in Nederland geweest, maar ook in raids in andere landen ten tijde van de remote pasjes. Ik heb zelf 8 Tauri, zonder een stap (met Pokemon Go) in Amerika te hebben gezet, en zou zo er eentje willen ruilen met iemand. Zo zullen er wel meerdere mensen bereid zijn om dit te doen.
Dank beide! Ik had het inderdaad opgezocht, laatste keer dat die in de raids was is februari geweest, gezien ik in maart begonnen ben heb ik hem dus precies gemist. Wellicht dat die snel een keer terugkomt, anders maak ik graag een keer gebruik van jullie trade voorstelmilotic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:22:
Ik heb zat Tauros te trade mocht je keer in Arnhem zijn DM maar.
Hmm, ik heb de stardust challenges al af, flink wat rond gelopen ook maar de Dragonair en de Vibrava nog nergens tegengekomenG_Dragon schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:39:
Wat was deze collection challenge makkelijk, heb er een mooie 3 sterren uit weten te halen.
[Afbeelding]
Insence, ik zelf en een vriend hadden binnen een half uur deze ook.bakbakbak schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:30:
[...]
Hmm, ik heb de stardust challenges al af, flink wat rond gelopen ook maar de Dragonair en de Vibrava nog nergens tegengekomen
Zijn de pokeraid free daily coins trouwens nu alleen maar te krijgen na het bekijken van een advertentie?
Manman
Goeie! Al had ik gisteren in incense draaien en zijn ze niet voorbij gekomen, ws gewoon RNG pech, ik zal er vanavond nog eens 1 aanzetten, thx!Largo schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:34:
[...]
Insence, ik zelf en een vriend hadden binnen een half uur deze ook.
Zijn de pokeraid free daily coins trouwens nu alleen maar te krijgen na het bekijken van een advertentie?
Manman
Pokeraid coins advertenties heb ik ook helaas.. op een andere telefoon heb ik de app nog niet geupdate, daar is het (nog) niet.
:strip_exif()/f/image/CFjSHRM6bCq9GvRVYNzCwsYo.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan daar remove ads.. 30x50 coins is 1500 coins, dus voor mij kan het wel uit
[ Voor 59% gewijzigd door skipe op 08-12-2021 12:45 ]
naja, als je dan de advertenties kwijt bent heb je toch gewonnen?bakbakbak schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:50:
@skipe Ik zat daar ook aan te denken, maar toen bedacht ik me, ik vergeet het per ongeluk wel eens een dag en dan duur het weer 7 dagen om op 50 coins te komen lol, dus dan ben ik eigenlijk aan het claimen om advertenties af te kopen. Ik zit nu op 4700 coins, weet nog niet wat ik doe, misschien f hier op teren. Had vandaag een ad van 30 seconden, dat gaat me toch wat ver...
heel pokeraid draait zoveel sneller zonder ads haha alleen daarom doe ik dat al.
Dit topic is gesloten.
![]()
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/GVYkViHVDkpkqrcckMocIgsY.jpg?f=fotoalbum_large)