Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Daar staat een vriend van me tegenover, die 3 raids gedaan heeft en 2 keer succes heeft behaald met slechtere throws
PS4 PSN: Dazzler2120
Zoals aangegeven willen mensen je potentieel wel helpen in je regio, ook vanuit hier als je deze aangeeft.WatcherZ schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:44:
Ook was ik benieuwd naar het volgende: Ik ben nog (lang) geen level 38 en woon in het buitengebied, weinig Pokéstops. Wel is er potentie om het e.e.a. aan de weg als Pokéstop te nomineren. Hoe kan ik mensen vinden die dit voor mij kunnen doen?
Zelf 38 geworden (ondertussen 40) en best veel stops zelf aangevraagd. Wekerom had 2 stops en 1 gym, dat zijn nu 3 gyms en 6 (of 7) stops
En random op plekken in NL ook meer stops aangevraagd. Als het om de hoek is wil ik ook wel helpen.
Een shiny legendary is 100% catchrate, dus als je een bal raak gooit heb je hem sowieso.Dazzler2120 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:59:
Zojuist wel echt een rush gevoel. Uxie raid gedaan. Kom in het catch scherm; shiny!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Was echt bang dat ik m niet gevangen zou krijgennu alleen mesprit nog en dan is t trio compleet.
Weer wat geleerd! Hoef ik een evt volgende keer niet te stressenskipe schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:37:
[...]
Een shiny legendary is 100% catchrate, dus als je een bal raak gooit heb je hem sowieso.
Nope, gewoon een pinap gooien en klaarDazzler2120 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:53:
[...]
Weer wat geleerd! Hoef ik een evt volgende keer niet te stressen
Ik dacht dat dat alleen geldt voor de eerste shiny van die soort? Of zijn alle volgende (mocht je de mazzel hebben er meer te krijgen) ook 100% catch rate?skipe schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:37:
[...]
Een shiny legendary is 100% catchrate, dus als je een bal raak gooit heb je hem sowieso.
AltijdPhilipsFan schreef op zondag 26 september 2021 @ 23:55:
[...]
Ik dacht dat dat alleen geldt voor de eerste shiny van die soort? Of zijn alle volgende (mocht je de mazzel hebben er meer te krijgen) ook 100% catch rate?
Jaloers!Dazzler2120 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:59:
Zojuist wel echt een rush gevoel. Uxie raid gedaan. Kom in het catch scherm; shiny!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Was echt bang dat ik m niet gevangen zou krijgennu alleen mesprit nog en dan is t trio compleet.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoe kun je zoveel Uxie raids doen? Ik gebruik de Poke Genie app om mee te kunnen doen aan remote raids maar de wachtrijen voor Uxie en Azelf zijn erg lang..G_Dragon schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:11:
[...]
Jaloers!heb het inmiddels opgegeven na 45 Uxie raids en 45 remote pasjes...
Ja die zijn ook ontzettend land in die apps, maar dat is wel de enigste manier om die raids te doen. Denk een beetje geluk hebben en veel tijd erin steken, heb ook anderhalf week in de ziektewet gezeten waardoor ik veel tijd ervoor had.Naendeau schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:13:
[...]
Hoe kun je zoveel Uxie raids doen? Ik gebruik de Poke Genie app om mee te kunnen doen aan remote raids maar de wachtrijen voor Uxie en Azelf zijn erg lang..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Uxie was in Azië, dus in de Nederlandse ochtenden kon je normaal gesproken binnen +- uurtje een raid doen.
Ik gebruik pokeraids, met de filter op 'Uxie' of 'Azelf' en het filter 'Only Invitation Available Rooms' (betekent zijn nog niet vol). Door snel te refreshen met de refresh knop en snel doorklikwerk heb ik binnen 2-3 minuten meestal een raid terwijl de queue wel 10 tot 15k is. Let op: gebruik niet de refresh methode van naar beneden trekken, de UI van het draaiende tandwieltje zorgt ervoor dat de raidrooms niet gelijk klikbaar zijn, je moet dan twee keer klikken waardoor je eigenlijk altijd te laat bent.. daarom is die tweede filter essentieel, anders zie je geen refresh knop.Naendeau schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:13:
[...]
Hoe kun je zoveel Uxie raids doen? Ik gebruik de Poke Genie app om mee te kunnen doen aan remote raids maar de wachtrijen voor Uxie en Azelf zijn erg lang..
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Scheelde dat de vriendin om half 7 opstond en ik vaak ook wakker werd, lekker vanaf bed zoveel mogelijk mee proberen te doenDazzler2120 schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:15:
Op de juiste tijd Queuen denk ik, en gewoon iets anders doen terwijl je in de wachtrij staat.
Uxie was in Azië, dus in de Nederlandse ochtenden kon je normaal gesproken binnen +- uurtje een raid doen.
Pokeraid gebruikte ik eerst ook. Met Go Fest had die een storing en toen overgestapt naar Poke Genie en vond dat wat beter werken. Zal die app nog eens bekijkenbakbakbak schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:44:
[...]
Ik gebruik pokeraids, met de filter op 'Uxie' of 'Azelf' en het filter 'Only Invitation Available Rooms' (betekent zijn nog niet vol). Door snel te refreshen met de refresh knop en snel doorklikwerk heb ik binnen 2-3 minuten meestal een raid terwijl de queue wel 10 tot 15k is. Let op: gebruik niet de refresh methode van naar beneden trekken, de UI van het draaiende tandwieltje zorgt ervoor dat de raidrooms niet gelijk klikbaar zijn, je moet dan twee keer klikken waardoor je eigenlijk altijd te laat bent.. daarom is die tweede filter essentieel, anders zie je geen refresh knop.
Ja dat was waardeloos, ik gebruik zelf beide apps en kijk vooral welke app het beste op dat moment bij mij past. Korte wachtrij is voor Pokegenie, want geen gezeik in een chatroom. Lange wachtrij of een legendary waarbij je minimaal 4 -5 spelers nodig hebt, stap ik over naar pokeraids met grotere kamers.Naendeau schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:01:
[...]
Pokeraid gebruikte ik eerst ook. Met Go Fest had die een storing en toen overgestapt naar Poke Genie en vond dat wat beter werken. Zal die app nog eens bekijken
Zelfde voor hosten, korte wachtrij: pokegenie met 5 spelers. Lange wachtrij + sterke Pokemon: Pokeraids met 10 spelers.
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 27-09-2021 23:19 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 27-09-2021 23:13 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 27-09-2021 23:18 ]
Hasselt was schijnbaar zuidelijk genoeg voor Klefki om te spawnen, dus in de tijd die ik er was een stuk of 4-5 weten te vangen.
Had ook verwacht dat ze daadwerkelijk ook alleen in Frankrijk zouden voorkomen, dus een aangename verassing zeker.
Leuke is wel dat ze op het park waar ik verbleef (een 20-30km verderop, meer richting NL grens) ze dus helemaal niet zaten.
Leuk om straks weg te traden tegen andere regionals!
Ik baal ervan dat ik pas weer begonnen ben met spelen ná mijn vakantie in Griekenland, had ook wel een Sigyliph willen hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Dazzler2120 op 27-09-2021 14:08 ]
Ik woon op een 8 kilometer van de taalgrens (wallonie, en dus nog 100+km van frankrijk af) :-)
Download Go Friend. Via die app heb ik afgelopen week 's ochtends zonder problemen (en zonder queue) meerdere Uxie raids kunnen doen.Naendeau schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:16:
Heb me nu vanmorgen rond 8 uur inderdaad in de Uxie queue gezet met ongeveer 7500 voor me. Nu nog 1500 over. Gisterenavond een Azelf kunnen doen.
Dank je! Deze kende ik nog niet, wellicht een goede aanvulling aan de apps die ik gebruik.Raem schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:11:
Na zo'n 30 raids eindelijk een shiny Uxie. Heb nu alleen geen pasjes meer om Azelf nog te proberen.
[...]
Download Go Friend. Via die app heb ik afgelopen week 's ochtends zonder problemen (en zonder queue) meerdere Uxie raids kunnen doen.
Uitgelichte recensie in de app store (IOS): "Het is een goeie app, ik kreeg een shiny regigas"
ik verwacht nu heel veel shinies!!
Ik heb wel het idee dat er vooral Japanners actief zijn in die app. Heb hem 's avonds en 's nachts wel eens geprobeerd voor een Azelf, maar toen had ik minder succes.bakbakbak schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:05:
[...]
Dank je! Deze kende ik nog niet, wellicht een goede aanvulling aan de apps die ik gebruik.
Uitgelichte recensie in de app store (IOS): "Het is een goeie app, ik kreeg een shiny regigas"![]()
ik verwacht nu heel veel shinies!!
Maar probeer nu een shiny Uxie voor mijn vrouw te vangen en heb er al 7 gedaan in iets meer dan een uur tijd.
bakbakbak schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:44:
[...]
Ik gebruik pokeraids, met de filter op 'Uxie' of 'Azelf' en het filter 'Only Invitation Available Rooms' (betekent zijn nog niet vol). Door snel te refreshen met de refresh knop en snel doorklikwerk heb ik binnen 2-3 minuten meestal een raid terwijl de queue wel 10 tot 15k is. Let op: gebruik niet de refresh methode van naar beneden trekken, de UI van het draaiende tandwieltje zorgt ervoor dat de raidrooms niet gelijk klikbaar zijn, je moet dan twee keer klikken waardoor je eigenlijk altijd te laat bent.. daarom is die tweede filter essentieel, anders zie je geen refresh knop.
Heb gisteren de methode van bakbakbak gebruikt. Daarmee is het me ook vrij makkelijk gelukt om snel in een raid te komenRaem schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:11:
Download Go Friend. Via die app heb ik afgelopen week 's ochtends zonder problemen (en zonder queue) meerdere Uxie raids kunnen doen.
Hoe pakken jullie zoiets aan?
Ik had een hoothoot die rood cirkeltje had en heel moeilijk bleef zitten. Dus kon ik 5 keer op keer gooien op dezelfde pokemon omdat hij er uit sprong. Dat helpt ook wel. Dan draaien tot cirkel bijna halverwege is en gooien.
Edit: en een buddy met catch assist aanzetten, voor als de pokemon net je bal wil weggooien...
Er is een sneaky manier maar geen idee of het officieel mag want het is nogal dubieus, maar moest je echt vastzitten kan je volgend trukje proberen als je al aan 3 in a row zit bv voor de laatste twee:
Klik op pokemon - zet wifi en 4g uit - gooi je bal.
Gelukt? Wifi of 4g weer aan en voila. Repeat bij volgende pokemon.
Heb je gemist? -> pokemon go app killen -> 4g weer aan -> pokemon go app starten -> opnieuw pokemon aanklikken en dan weer het trukje toepassen. Streak blijft behouden
Nogal veel moeite, maar als het echt niet lukt op de gewone manier, is het wel handig om er voorbij te geraken.
[ Voor 7% gewijzigd door Lointje op 01-10-2021 12:37 ]
Ja het lastige is meestal voor mij om voor de eerste throw in te schatten wat de afstand is.Arazogia schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:40:
Great throw is toch redelijk easy? Als je er 5 op een rij wil gebruik je een nanab zodat ze niet aanvallen, hoef je alleen nog maar een beetje te mikken
Als je een pokemon met rode cirkel hebt kan je wel paar keer achter elkaar erop gooien en redelijk goed doen..
Sta nu op 3 in a row door net een oddish te pakken, nog 2 worpen
4/5 is 6x Grunt verslaan. Hier is een makkeljke manier voor. Selecteer 3 lage pokemon waardoor je verslagen wordt. Vervolgens kun je rematch doen en die wordt ook weer geteld. In totaal heb je dus 18 lage CP pokemon nodig een klaarDazzler2120 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:15:
[...]
Ja het lastige is meestal voor mij om voor de eerste throw in te schatten wat de afstand is.
Als je een pokemon met rode cirkel hebt kan je wel paar keer achter elkaar erop gooien en redelijk goed doen..
Sta nu op 3 in a row door net een oddish te pakken, nog 2 worpen
Cleaver use of game mechanics
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Ik zit al bijna een week vast op 5 great throws in a row. Al weet ik het hoeveel keer op 4 gekomenen dan net niet.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Grunt verslaan klinkt alsof je moet winnen. Als er "battle" staat werkt jouw trucje wel, maar bij "defeat" niet.skassie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:33:
[...]
4/5 is 6x Grunt verslaan. Hier is een makkeljke manier voor. Selecteer 3 lage pokemon waardoor je verslagen wordt. Vervolgens kun je rematch doen en die wordt ook weer geteld. In totaal heb je dus 18 lage CP pokemon nodig een klaar
Cleaver use of game mechanics
Alsnog is er wel redelijk doorheen te komen, zeker omdat de Jesse & James ballon twee gevechten oplevert.
Als je een Rocket Radar krijgt, kan je die unequippen bij inventory, zodat je geen gevecht met een rocket leader hoeft te doen maar gewone grunts krijgt.
Jullie doen dit toch wel curved? Is even wennen maar uiteindelijk makkelijker....Mad-Matt schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:59:
oh wow, nice!!
Ik zit al bijna een week vast op 5 great throws in a row. Al weet ik het hoeveel keer op 4 gekomenen dan net niet.
Heb deze zelf gedaan en werkt maar als je het niet wilt doen even goede vrienden hoorgwystyl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:36:
[...]
Grunt verslaan klinkt alsof je moet winnen. Als er "battle" staat werkt jouw trucje wel, maar bij "defeat" niet.
Alsnog is er wel redelijk doorheen te komen, zeker omdat de Jesse & James ballon twee gevechten oplevert.
Als je een Rocket Radar krijgt, kan je die unequippen bij inventory, zodat je geen gevecht met een rocket leader hoeft te doen maar gewone grunts krijgt.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Oh bijzonder. Soms wordt dat onderscheid wel duidelijk gemaakt, maar nu blijkbaar niet? Ik ben die stap zelf al voorbij, dus kan helaas niet meer controleren of het werkt. Wel handig om te onthouden voor een volgende reeks opdrachtenskassie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:13:
[...]
Heb deze zelf gedaan en werkt maar als je het niet wilt doen even goede vrienden hoor
Zal ook wel een foutje zijn, want normaal gesproken is "Defeat" inderdaad echt verslaan. Het werkt trouwens ook voor de field research "Defeat 5 Team Go Rocket grunts" waar je Rufflet uit krijgt.gwystyl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:20:
[...]
Oh bijzonder. Soms wordt dat onderscheid wel duidelijk gemaakt, maar nu blijkbaar niet? Ik ben die stap zelf al voorbij, dus kan helaas niet meer controleren of het werkt. Wel handig om te onthouden voor een volgende reeks opdrachten
Hier moet ik nu nog 10 weather-boosted pokemon vangen.
@Mad-Matt Curved werkt inderdaad het beste. En een paar posts boven jouw post had ik nog een trucje uitgetypt als je helemaal "mad" wordt van de 5e throw missen. Ik had het zelf niet nodig, maar als je het een hele week voor hebt, is het een manier om er langs te geraken
Gister een incense aangezet en op de bank ballen lopen gooien, 100 ballen later is het gelukt.Lointje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:59:
Bij mij stond er ook gewoon "battle" team rocket grunts dacht ik dus had het ook geprobeerd en werkte inderdaad (ik had de 6e wel met sterke verslagen). Met al die regen wou ik geen toertje maken van een paar kilometer ^^
Hier moet ik nu nog 10 weather-boosted pokemon vangen.
@Mad-Matt Curved werkt inderdaad het beste. En een paar posts boven jouw post had ik nog een trucje uitgetypt als je helemaal "mad" wordt van de 5e throw missen. Ik had het zelf niet nodig, maar als je het een hele week voor hebt, is het een manier om er langs te geraken
Heel vaak 3 of 4 en dan mis, maar wat selectief geweest met pokemon en gelukt. Door naar de volgende
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
advies: oefenen ermee. Kost nu energie en ballen, maar levert je veel plezier op de lange termijn op. Meer vangsten, meer xp.Mad-Matt schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:03:
[...]
Gister een incense aangezet en op de bank ballen lopen gooien, 100 ballen later is het gelukt.
Heel vaak 3 of 4 en dan mis, maar wat selectief geweest met pokemon en gelukt. Door naar de volgende
ik ben echt gaan focussen op excellent throws en gooi ze meer dan regelmatig nu. Even "zoeken" hoe je moet gooien en je worp daarop aanpassen. Op spearow gooi ik >50% excellents bv. Levert je meer dan 1k xp op, daar moet ik er 10 voor vangen met een normale worp
Als pokemon heel dichtbij staan, dan wordt een excellent throw naar mijn mening alleen maar moeilijker
Ook dat is oefening, bijv. bij een Sawk moet je flink slingeren en bij een Gothita moet je hem wat meer 'laten vallen'. Uiteindelijk zijn ze beide easy excellent curveball te gooien, als je het een beetje in de gaten hebtDazzler2120 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:28:
Klopt helemaal, maar moet wel zeggen dat het ligt aan de 'afstand' hoe makkelijk het is.
Als pokemon heel dichtbij staan, dan wordt een excellent throw naar mijn mening alleen maar moeilijker
Bij Sawk moet ik er wel echt een slinger aan geven zeg haha, die staat me een partijtje ver. Merk ook dat dit op mijn oude telefoon makkelijker was (kleiner scherm ofzo?). Ik vind zelf die kleine pokemon nog het lastigst, zoals Gulpin, zo vaak gooi ik net een fractie te laag zodat de bal valt en anders weer net te hoog.. ook weer oefening wsArazogia schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:36:
[...]
Ook dat is oefening, bijv. bij een Sawk moet je flink slingeren en bij een Gothita moet je hem wat meer 'laten vallen'. Uiteindelijk zijn ze beide easy excellent curveball te gooien, als je het een beetje in de gaten hebt
Of Scyther dan, staat gewoon in een ander postcode gebied soms.bakbakbak schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:35:
[...]
Bij Sawk moet ik er wel echt een slinger aan geven zeg haha, die staat me een partijtje ver. Merk ook dat dit op mijn oude telefoon makkelijker was (kleiner scherm ofzo?). Ik vind zelf die kleine pokemon nog het lastigst, zoals Gulpin, zo vaak gooi ik net een fractie te laag zodat de bal valt en anders weer net te hoog.. ook weer oefening ws
Moest gisteren de Scyther van team rocket voor m'n vriendin vangen. Heb gewoon 3 keer gemist
Haha, een spoofende pokemon bijnaDazzler2120 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Of Scyther dan, staat gewoon in een ander postcode gebied soms.
Moest gisteren de Scyther van team rocket voor m'n vriendin vangen. Heb gewoon 3 keer gemist(de andere ballen had zij al verspeeld
)
Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag! Ook Niantic besteedt er aandacht aan, je schijnt een gift/Special Box te krijgen tussen 11.00 en 17.00
:strip_exif()/f/image/wAkgxSlEPq1CxDqlxmnXhxRT.jpg?f=fotoalbum_large)
Prima zo! Had beter gekund maar ben tevreden 😊
[ Voor 4% gewijzigd door Malt1982 op 06-10-2021 23:11 ]
kijk 2 redenen voor een feestje ;-)Arazogia schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:20:
Gisteren level 50 behaald![]()
Voor de toekomstige ultra en best friends van hier: ik gebruik nu geen lucky eggs meer dus plan maar wanneer het jullie uitkomt!
[Afbeelding]
Congrats!Arazogia schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:20:
Gisteren level 50 behaald![]()
Voor de toekomstige ultra en best friends van hier: ik gebruik nu geen lucky eggs meer dus plan maar wanneer het jullie uitkomt!
[Afbeelding]
Das een hele mooie! Zullen veel mensen niet hebben, zeker de evolutie niet!
Of ik gooi wat rare candy er tegenaan maar eigenlijk bewaar ik die liever voor de legendary/mythical pokemons.
Al je noibats bewaren, in gyms stoppen den voeren.. krijg je regelmatig een keer een candyvhal schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:16:
"Gelukkig" krijg je per 5km een candy, ik had nog 55 noibat candy liggen dus ik hoef nog 'maar' 1725 kilometer te lopen voor de resterende 345 candy![]()
![]()
Of ik gooi wat rare candy er tegenaan maar eigenlijk bewaar ik die liever voor de legendary/mythical pokemons.
The Silph Arena seizoen 4 is 1 oktober weer begonnen en we organiseren vanuit Pokémon GO Nederland op Discord een maandelijks custom meta PvP toernooi.
Wat is The Silph Arena precies?
The Silph Arena is een PvP community die zelfbepaalde meta's maakt voor Pokémon GO PvP. Het doel is om zo veel mogelijk potjes te winnen en zo hoog te kunnen eindigen op het nationale en wereldrangbord. Hiermee kan je je kwalificeren voor de nationale kampioenschappen en uiteindelijk voor de wereldkampioenschappen!
Het concept gaat volgens het show 6, choose 3 principe en wordt gespeeld in een best of 3 format.
We beginnen vanavond om 22:00 uur met het toernooi waarna je via Discord jouw tegenstander kan vinden.
Voor meer informatie en de regels, zie de link van het toernooi: https://silph.gg/t/9vp9/een-nieuwe-maan-in-nederland
Invite link naar de Discord server: https://discord.gg/E6xPZCMqmn
Veel spelers vinden dit principe leuker dan GBL, dus het is zeker waard om eens te proberen mocht je interesse hebben in PvP!
/f/image/87IQ16v1pWgrDL5stGtrT6bp.png?f=fotoalbum_large)
Tweede Halloween week, blijkbaar met een nieuwe game mechanic, size van de pokemon Pumpkaboo wordt zichtbaar in game. Zal ws niet op het catchscherm al zijn.
Had zelf graag Sableye als spawn gezien i.v.m. PvP, maar het is helaas niet anders. Gegarandeerde XL candy is dan wel weer nice.
Ja precies! Ikzelf litwick, weet niet of die eerder echt in het wild geweest is, maar ik speelde toen niet. Zit wel in de 3 sterren raid de tweede week als lament, dus ik ben al blij zatMusicMaikel schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:35:
Zeker leuk event! Kijk er naar uit.
Had zelf graag Sableye als spawn gezien i.v.m. PvP, maar het is helaas niet anders. Gegarandeerde XL candy is dan wel weer nice.
Ow jij ook al? Ik had een crash in de countdown. Geen raidpass loss maar te laat voor de raid...Dazzler2120 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:23:
Giratina raid gedaan net, laatste hit; spel crasht, raid pass gone, geen items gekregen van de raid. Giratina vind ik niet zo erg dat ik die opnieuw moet doen, maar het 'verliezen' van de raid pass & geen candy rewards ervoor zijn wel balen
Ticket indienen bij Niantic support. Grote kans dat je een raid pass terug krijgt.Dazzler2120 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:23:
Giratina raid gedaan net, laatste hit; spel crasht, raid pass gone, geen items gekregen van de raid. Giratina vind ik niet zo erg dat ik die opnieuw moet doen, maar het 'verliezen' van de raid pass & geen candy rewards ervoor zijn wel balen
Straks maar eens doen dan!Raem schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:38:
[...]
Ticket indienen bij Niantic support. Grote kans dat je een raid pass terug krijgt.
Ik dacht dat hij eerder wel eens tijdens een event is geweest. Ik heb nog een 100% Litwick op de plank liggen. Hopelijk komt er nog een Litwick community day oid.bakbakbak schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:12:
[...]
Ja precies! Ikzelf litwick, weet niet of die eerder echt in het wild geweest is, maar ik speelde toen niet. Zit wel in de 3 sterren raid de tweede week als lament, dus ik ben al blij zat
Kan hoor! Ik ben februari dit jaar weer begonnen met spelen, sinds die tijd heb ik hem slechts een enkele keer in een 1 sterren raid gezien of als quest reward. Tot nu toe zegt mijn pokedex 3 litwicks seen and caught haha.Ezio schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:35:
[...]
Ik dacht dat hij eerder wel eens tijdens een event is geweest. Ik heb nog een 100% Litwick op de plank liggen. Hopelijk komt er nog een Litwick community day oid.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Vreemd, hier een iPhone 11 Pro met iOS 14.7.1 en draait al heel lang vlekkeloos.. ik zou ook niet echt weten wat je hier aan kan doen. Alle achtergrond apps al een keer afgesloten en Pogo gestart?iSpaceman schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 12:21:
Allebei, telefoon opnieuw opgestart met en zonder nieuwe installatie. Ondertussen nu 5 keer opnieuw geinstalleerd ofzo.
Ja gedaan, ik zit wel nog op 14.5. Waarschijnlijk is dat gewoon het probleem.bakbakbak schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:15:
[...]
Vreemd, hier een iPhone 11 Pro met iOS 14.7.1 en draait al heel lang vlekkeloos.. ik zou ook niet echt weten wat je hier aan kan doen. Alle achtergrond apps al een keer afgesloten en Pogo gestart?
Ik bedenk nog Drifloon, Sableye of Frillish en eventueel de evoluties Drifblim, Dusclops en Dusknoir, maar die zie ik nooit in het wild.
Giratina (raid)gwystyl schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:39:
Ik ben nu bij de derde fase van "What lies beneath the mask?". Naast wéér 40 geestige types vangen, moet je nu ook 9 verschillende ghost-types vangen. Ik heb volgens mij nu Yamask, Misdreavus, Gastly, Duskull en Shuppet. Ik heb echter ook geen andere ghost-types gezien de afgelopen dagen. Welke zwerven er op het moment nog meer in het wild rond? Of moet ik raids gaan doen om er nog een paar te vinden? Op Silphroad zie ik wel dat daar aardig wat ghost-types bij zitten.
Ik bedenk nog Drifloon, Sableye of Frillish en eventueel de evoluties Drifblim, Dusclops en Dusknoir, maar die zie ik nooit in het wild.
Drifblim (raid)
Sableye (raid)
en even de radar in de gaten houden voor een Dusclops. Die zitten er wel, niet veel.
ik had nog een research encounter met Spiritomb staan. die hielp wel mee. Weet niet of de Galarian Yamask meetelt als andere type (denk ut wel)
Of die gbl Quests doen (staat op today tab bij research).. krijg je 7 ghost types van (sableye frillish en nog wat)gwystyl schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:39:
Ik ben nu bij de derde fase van "What lies beneath the mask?". Naast wéér 40 geestige types vangen, moet je nu ook 9 verschillende ghost-types vangen. Ik heb volgens mij nu Yamask, Misdreavus, Gastly, Duskull en Shuppet. Ik heb echter ook geen andere ghost-types gezien de afgelopen dagen. Welke zwerven er op het moment nog meer in het wild rond? Of moet ik raids gaan doen om er nog een paar te vinden? Op Silphroad zie ik wel dat daar aardig wat ghost-types bij zitten.
Helaas had ik die al gedaan vóórdat ik deze stap hadskipe schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:41:
[...]
Of die gbl Quests doen (staat op today tab bij research).. krijg je 7 ghost types van (sableye frillish en nog wat)
Deze week ergens een sableye en drifblim raidje doen voor de laatste 2...
Die raids had ik gezien inderdaad; de spiritomb research heb ik al gedaan. Ik vermoed dat Galarian Yamask niet als ander type meetelt, maar ik vang sowieso alle ghost type Pokémon die ik tegenkom om het aantal + de great throws zo snel mogelijk af te hebben, dus daar kom ik vanzelf achter.T4F.nl_Muad schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:55:
[...]
Giratina (raid)
Drifblim (raid)
Sableye (raid)
en even de radar in de gaten houden voor een Dusclops. Die zitten er wel, niet veel.
ik had nog een research encounter met Spiritomb staan. die hielp wel mee. Weet niet of de Galarian Yamask meetelt als andere type (denk ut wel)
Zijn al afskipe schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:41:
[...]
Of die gbl Quests doen (staat op today tab bij research).. krijg je 7 ghost types van (sableye frillish en nog wat)
Ik ga nog wel even spieken wat de laatste ronde is van die research story, voor het geval ik ineens 40 ghost-types moet transferren naar de Professor oid. Zo te zien is dat gelukkig niet het geval, dus wordt het hopen op een dusclops en/of wat raids doen om bij die 9 verschillende te komen.....
@Fubberella
@MrLion94
Zouden jullie je kadootje woensdag tussen 18 en 18:30 uit willen pakken? Scheelt een hoop xp
Vrijdag gaat deel 2 van het event in, de 2 nieuwe releases daar zijn ook ghost-type. Ik had daarnaast ook een Drifloon en Frillish spawn gisteren dus moet op zich wel kunnen zonder raidsgwystyl schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:39:
Check!Danniet70 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:07:
@Fabbalicious
@Fubberella
@MrLion94
Zouden jullie je kadootje woensdag tussen 18 en 18:30 uit willen pakken? Scheelt een hoop xp
Uiteindelijk 10 pokemon gefaint erop, special move van darkrai was Focus blast, dat was toch wel verwoestend op mijn team.
[ Voor 42% gewijzigd door Dazzler2120 op 22-10-2021 12:28 ]
@Eiddilegg
@Ellydyr
@Gwystyl
@melkazarGO
Ik wil Dinsdag tussen 18 uur en 18:30 tijdens spotlight hour jullie kadootjes uitpakken, met een eitje aan scheelt dat weer behoorlijk xp
Stack Sats
Ik ga proberen er aan te denken met @Eiddilegg, @Ellydyr en @Gwystyl......Danniet70 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 01:39:
@HollandHards
@Eiddilegg
@Ellydyr
@Gwystyl
@melkazarGO
Ik wil Dinsdag tussen 18 uur en 18:30 tijdens spotlight hour jullie kadootjes uitpakken, met een eitje aan scheelt dat weer behoorlijk xp
@Lointje
@Nanostylez
@Swabamente
@Thomas1982nu
@Virtues1gnal
@Firestorm6432
Ik wil Dinsdag tussen 18 en 18:30 tijdens spotlight hour jullie kadootjes uitpakken, dan kunnen we ultra friends worden. Met een eitje aan scheelt dat weer een hoop XP
[ Voor 3% gewijzigd door Danniet70 op 02-11-2021 05:19 ]
- De progressie van friends in Pokémon GO gaat dubbel zo snel
- Je krijgt extra items uit gifts
- Je kunt 45 gifts per dag openen
Dus ik ben weer op zoek naar nieuwe vrienden! Voeg me gerust toe:
*knip* Voorlopig weer genoeg, bedankt!
Ik stuur dagelijks een cadeautje aan m'n hele vriendenlijst. Ik open om de 2 of 3 dagen je cadeautje.
[ Voor 6% gewijzigd door Wim8282 op 02-11-2021 05:14 ]
Het kostte me iets van 10 ballen maar hij zat er wel in. Met 2de account ging het in 1 keer.PhilipsFan schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 02:57:
Is het jullie ook opgevallen dat de Shedinja die je krijgt na de collection challenge, een ongelooflijke kutpokemon is? Ik heb er wel 30 ballen tegenaan gesmeten, maar hij springt er steeds weer uit. Iemand hem al gevangen?
PhilipsFan schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 02:57:
Is het jullie ook opgevallen dat de Shedinja die je krijgt na de collection challenge, een ongelooflijke kutpokemon is? Ik heb er wel 30 ballen tegenaan gesmeten, maar hij springt er steeds weer uit. Iemand hem al gevangen?
Blijft leuk, beetje random. Soms frustrerend, met 30 ballen denk je op een gegeven moment ook wel "waar is die camera"
Hahaha ik lees je eerste zin en ik denk, nou komt het, die pokemon heeft verborgen talentenPhilipsFan schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 02:57:
Ik kan me niet herinneren er moeite mee te hebben gehad, maja, dat is wel vaker. Darkrai, ontsnapt 2 keer na denk ik wel 75% excellents gegooid te hebben, de raid erna, eerste throw direct gevangen met een good throw
Zo had ik Virizion ook pas na 5 raids gevangen. Shit happens.....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Bij 30 ballen raak, waarvan een groot deel Great en een enkele Excellent denk ik aan een bug. Zoals we die regelmatig tegenkomen.T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:23:
[...]
beter leren gooien
. Eerste bal gevangen hier
![]()
Blijft leuk, beetje random. Soms frustrerend, met 30 ballen denk je op een gegeven moment ook wel "waar is die camera"
Maar dat was hier toch niet het geval, een paar ballen later bleef hij alsnog zitten. Desalniettemin alsnog een waardeloze Pokémon, maar daar gaat het niet om. Ik wil gewoon alle opdrachten af hebben.
Dit topic is gesloten.
![]()
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/ualdE7VLmI10Y8t1Gf8peL5C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ncvkzxhhNJvzEAFdC3YpaRth.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fjhv2LTGPOoEgPBaYsN4yrqN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zGQ8tG1HzPZ9XqgweNFCCsIH.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/VuCRTnItfxofQnNIgqR4GYNz.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VHQdrnslkrRXAJb5d04t33oT.jpg?f=user_large)