• bakbakbak
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:55
skipe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:16:
[...]

En waarom werkt dat niet met meerdere raids per dag? Vaak zat stuk of 15-20 gedaan met pokeraid zelf hosten met 10 invites
Sorry, je hebt gelijk, ik heb mijn bericht aangepast. Natuurlijk kan het meerdere keren per dag als je meerdere passes hebt / koopt. Ik besteed geen pokecoins aan passes dus limiteert me dat tot gemiddeld 1 raid per dag, vandaar mijn redenatie. Ik heb mijn bericht aangepast.

[Voor 3% gewijzigd door bakbakbak op 08-09-2021 10:18]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en Mijn Battle.net account

• Dazzler2120
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:45
Waar besteden jullie je pokecoins aan dan? Incubators?

PS4 PSN: Dazzler2120

• Nielless
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22:55

Nielless

Born at a very young age.

Dazzler2120 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:19:
Momenteel alleen uitbreidingen items/pokemons tot ik 3000 van beide heb.

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

• MusicMaikel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 17-09 16:24
Never! Never aan incubators. Is pure verspilling van coins naar mijn idee. Het is altijd een gok wat je krijgt en in veel gevallen is het ook gewoon troep.
Persoonlijk spendeer ik alles eerst aan upgrades tot ik alles maximaal heb, ookal heb ik de ruimte niet nodig. Toch fijn om alles helemaal maximaal te hebben zodat je daar in ieder geval niet tegen aan loopt.
Wanneer ik alles maximaal heb (nog 4k coins nodig voor de laatste 1000 plekken van de Pokémon Storage, rest is al maximaal) gaat het naar raidpasjes en of incenses, die kan je nooit genoeg hebben met alle recente events die Niantic organiseert.

[Voor 6% gewijzigd door MusicMaikel op 08-09-2021 10:40]

• Lointje
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21-09 11:52
Hier ook enkel aan uitbreidingen van pokemon space en bag space, maar ik speel dan ook nog niet zo lang. Eens die een stuk hoger zijn zodat ik niet altijd vast loop op full bags of full pokemon space, zie ik mezelf ook wel wat meer remote raid passes kopen bv.

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 03:41
@gwystyl (jij bent ellydyr toch?) @Gaarheid
Wij staan op 1 dag voor best friends. Willen jullie hiervoor een ei gebruiken?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Raem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:44:
Klopt, lijkt me goed plan. PM anders even voor afspreken van dag/tijd. Ik heb er nog een paar op 1 of bijna 1 staan, dus moet vanavond even kijken wat handig is......

• MusicMaikel
Aangezien dit topic landelijk is zal het niet veel uithalen, maar wie weet:

Mijn storage begint wat vol te raken dus ik wil wat gaan traden de komende tijd. Ik heb het volgende beschikbaar:

- Galarian Ponyta (mirror trade)
- Galarian Slowpoke (mirror trade)
- Chansey, normal en flower crown
- Snorlax (30+ beschikbaar)
- Togepi and Togetic
- Heracross
- Larvitar, Pupitar en Tyranitar (Tyranitar alleen met lucky trades)
- Sableye (mirror trade voor XL's)
- Medicham
- Bagon (40+ beschikbaar)
- Beldum (80+ beschikbaar)
- Cranidos (110+ beschikbaar)
- Shieldon (mirror trade voor XL's)
- regular en Galarian Darumaka (130+ beschikbaar)
- Scraggy
- Emolga (mirror trade)
- Frillish, zowel male als female
- Alomomola (mirror trade)
- Litwick en Lampent
- Galarian Stunfisk
- Mienfoo
- Rufflet
- Deino (mirror trade)
- Goomy (mirror trade)
- Inkay (mirror trade)
- Falinks (50+ beschikbaar)

Ik heb ook veel legendaries beschikbaar voor trades, dus mocht je interesse hebben hoor ik het wel.
Vanavond ben ik nog in Eindhoven, morgenavond rijd ik vanaf Eindhoven richting Amsterdam via de A2 dus is het makkelijk rondom deze weg te ontmoeten, zou je trades willen doen.
Daarna zal ik de komende week mij rond Bergeijk begeven, mocht je iets af willen spreken om te traden kan dat altijd :).

• Dazzler2120
Gisteren mijn eerste shiny tegen gekomen, een shiny Pineco, niet de meest nuttige pokémon, toch leuk om te hebben als shiny :+

• Gaarheid
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 12-09 09:15
Raem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:44:
Graag met ei zaterdag ochtend als dat kan!

• elmo_1978
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21-09 10:36
MusicMaikel schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:00:
Aangezien dit topic landelijk is zal het niet veel uithalen, maar wie weet:

Mijn storage begint wat vol te raken dus ik wil wat gaan traden de komende tijd. Ik heb het volgende beschikbaar:

- Galarian Ponyta (mirror trade)
- Galarian Slowpoke (mirror trade)
- Chansey, normal en flower crown
- Snorlax (30+ beschikbaar)
- Togepi and Togetic
- Heracross
- Larvitar, Pupitar en Tyranitar (Tyranitar alleen met lucky trades)
- Sableye (mirror trade voor XL's)
- Medicham
- Bagon (40+ beschikbaar)
- Beldum (80+ beschikbaar)
- Cranidos (110+ beschikbaar)
- Shieldon (mirror trade voor XL's)
- regular en Galarian Darumaka (130+ beschikbaar)
- Scraggy
- Emolga (mirror trade)
- Frillish, zowel male als female
- Alomomola (mirror trade)
- Litwick en Lampent
- Galarian Stunfisk
- Mienfoo
- Rufflet
- Deino (mirror trade)
- Goomy (mirror trade)
- Inkay (mirror trade)
- Falinks (50+ beschikbaar)

Ik heb ook veel legendaries beschikbaar voor trades, dus mocht je interesse hebben hoor ik het wel.
Vanavond ben ik nog in Eindhoven, morgenavond rijd ik vanaf Eindhoven richting Amsterdam via de A2 dus is het makkelijk rondom deze weg te ontmoeten, zou je trades willen doen.
Daarna zal ik de komende week mij rond Bergeijk begeven, mocht je iets af willen spreken om te traden kan dat altijd :).
Ook armed Mewto beschikbaar ?

• Ezio
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:35
Ik gebruik vrijwel al mijn Pokécoins voor remote raids. En af en toe een uitbreiding, maar alleen als ik het echt nodig heb. Ik ben helemaal gestopt met Pokécoins uitgeven aan incubators, want het was zo vaak onzin wat eruit kwam. En nog steeds trouwens. De zoveelste Trubbish was voor mij de druppel.

Strava

• Nielless
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22:55

Nielless

Born at a very young age.

Ezio schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:16:
[...]

Ik gebruik vrijwel al mijn Pokécoins voor remote raids. En af en toe een uitbreiding, maar alleen als ik het echt nodig heb. Ik ben helemaal gestopt met Pokécoins uitgeven aan incubators, want het was zo vaak onzin wat eruit kwam. En nog steeds trouwens. De zoveelste Trubbish was voor mij de druppel.
Ik steek niet eens meer moeite in eieren. Of het moet een opdracht zijn.

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

• Dazzler2120
Hmm denk dat ik nog niet zo ver ben in mijn dex progress om geen plezier meer uit eggs te halen. Maar upgrades voor de box / item bag is wel een goede waar ik nu in blijf investeren ff...
Qua dex sta ik nu op 280 caught, 350 seen, steady progress.
Voor nu kan ik nog wel wat trubbish gebruiken voor m'n dex :+

• Largo
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 19-09 20:44

Largo

Donderdraak

Ezio schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:16:
[...]

Exact mijn speelwijze. Ik besteedde vroeger het en der nog wat euros als het nodig was, tegenwoordig spaar ik coins tot er een interessante legendary is. Zoals nu met Lugia: geen interesse dus alleen free passes daarvoor. En dan coins sparen tot er een nieuwe legendary of shiny legendary beschikbaar komt.

• Dazzler2120
Ja die lugia raid moet ik ook nog ergens doen... Wellicht dit weekend eens proberen.

• MusicMaikel
elmo_1978 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:40:
[...]

Ook armed Mewto beschikbaar ?
Zie je hem tussen de lijst staan? :+

• elmo_1978
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21-09 10:36
MusicMaikel schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:30:
[...]

Zie je hem tussen de lijst staan? :+
Nee is ook een antwoord }:O
ook veel legendaries beschikbaar voor trades, dus daarom de vraag... |:( |:( |:(

[Voor 3% gewijzigd door elmo_1978 op 10-09-2021 13:08]

• MusicMaikel
elmo_1978 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:07:
[...]

Nee is ook een antwoord }:O

[...]
Ah, sorry, heb ik helemaal niet bij stil gestaan dat ik dat er inderdaad ook bij heb gezet. Nogmaals mijn excuses, was niet mijn bedoeling om het zo af te kafferen.
Maar helaas, die ik heb ik zelf ook maar één.

• bregweb
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19:38
Ik moet weer vrienden hebben voor een quest, 5218 4763 4655

Hattrick: Thorgal Eagles

• TheCapK
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18-09 15:00

TheCapK

It's always tease, tease,

Iemand hier die al weet hoe je Inkay moet evolven?
Houd je telefoon op zijn kop en klik dan op evolven!
Niet dat ik al een Inkay heb die de moeite van evolven waard is...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Dazzler2120
Jep, dit was de gimmick die voor Inkay gold toen die ook uit kwam :+
Die gimmick gaan ze voor hem erin houden - met X & Y en alle vervolgspellen speelde dit ook al

• Ezio
Hebben meer mensen dat Adventure Sync soms ineens uit is? Het is echt irritant, want laatst was ik 10 kilometer gewoon kwijt doordat Adventure Sync uit was. Het stomme is dat ik het vervolgens met geen mogelijkheid meer aankrijg behalve als ik de app weer installeer. Weer een reden om geen geld meer aan incubators uit te geven.

[Voor 36% gewijzigd door Ezio op 10-09-2021 18:47]

Strava

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gaarheid schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:19:
[...]

Graag met ei zaterdag ochtend als dat kan!
@Raem dan kan ik ook, roep maar een tijd....

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 03:41
gwystyl schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:07:
[...]

@Raem dan kan ik ook, roep maar een tijd....
Morgenochtend 10:00uur? @Gaarheid

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Gaarheid
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 12-09 09:15
Prima!

• Dazzler2120
Hoe zit dat met pokémon die langdurig in een gym zitten? Heb een gothita nu al afgelopen 4 dagen in een gym zitten. Er zaten ook een paar dagen tussen waar ik geen 50 coins behaald heb met andere gyms... Krijg ik als mijn gothita terugkeert, ook coins voor de dagen dat ze 24uur erin zat en ik geen andere coins behaald heb?

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:26
@Dazzler2120
Nee alleen voor de dag welke ze terug komen. Verder niets.

• Dazzler2120
Suicyder schreef op maandag 13 september 2021 @ 07:45:
@Dazzler2120
Nee alleen voor de dag welke ze terug komen. Verder niets.
Da's balen :+ Dan mag die locatie wel wat meer trafic krijgen van Valor en Instinct 8)7
Best grappig, andere gyms in de regio hebben best een hoog verloop maar deze dus relatief weinig

• Lointje
Mijn vriendin had ook haar wailmer in Duitsland in een gym gestoken waar we gepasseerd waren, die zit er ondertussen al bijna 20 dagen in :+

@Ezio Geen problemen met adventure sync hier trouwens, zet je misschien je GPS soms af?

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-09 16:21
Dazzler2120 schreef op maandag 13 september 2021 @ 07:46:
[...]

Da's balen :+ Dan mag die locatie wel wat meer trafic krijgen van Valor en Instinct 8)7
Best grappig, andere gyms in de regio hebben best een hoog verloop maar deze dus relatief weinig
kortom, spreid je kansen en kijk naar de juiste gyms.

ik (Mystic) heb met mn buurman (Valor) de afspraak om elkaar voldoende tijd erin te laten zitten voor munten. Komt regelmatig het verzoek om nog voor 12, of juist net erna hem eruit te gooien :+

Dit soort gyms zijn er meer, kijk eens naar wie er regelmatig in de buurt in gyms staan of je een patroon kunt zien. En probeer hierbij aan te sluiten door pokes erin te zetten als ze in jou kleur zitten.

• Largo
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 19-09 20:44

Largo

Donderdraak

Ezio schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:32:
Hebben meer mensen dat Adventure Sync soms ineens uit is? Het is echt irritant, want laatst was ik 10 kilometer gewoon kwijt doordat Adventure Sync uit was. Het stomme is dat ik het vervolgens met geen mogelijkheid meer aankrijg behalve als ik de app weer installeer. Weer een reden om geen geld meer aan incubators uit te geven.
Had ik alleen als ik flight mode aanzet en dan pogo start. Als bij startup geen locatie bepaald kan worden gaat Adv Sync uit.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21-09 12:51
Goede maandag ochtend, ving Woobat en Slowpoke als Shiny :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• tomvdburg
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:20
Om level 44 te behalen moet ik nog 30 master league battles halen.

Hebben jullie advies voor een goed team? Bij voorkeur gewoon "normale" pokemon en geen mytische ivm candy shortage. Heb er wel een paar, maar denk dat ik die niet kan maxxen..

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:29
Die kan je volgens mij ook tegen een vriend doen, die alleen maar Pidgeys inzet. Niet zo spannend, maar als je echt enorm op kijkt tegen PvP, en een hoger level belangrijk is voor je, is dat nog een optie.

• brilsmurf
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21-09 12:39
skipe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:48:
[...]

Pokeraid geeft tegenwoordig ook een searchstring voor goeie counters ;)
Hoe werkt dat dan, kan die nergens vinden?

• skipe
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01:57
brilsmurf schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:37:
[...]

Hoe werkt dat dan, kan die nergens vinden?
Als je in een room zit en de host de de "warning" eruit voor dat de raid begint.. dan komt er een searchstring in beeld die je kunt kopiëren door de tekst ingedrukt te houden.

Die tekst kun je vervolgens plakken in pokemon.

Zie het voorbeeld hierboven.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

wat betekenen die @1 en @2? Wat ze als 1e en 2e move hebben? Of snelle en charged attack ofzo? Ik kende wel @bug enz, maar deze combi's had ik nog nooit gezien....
Het ziet er trouwens uit dat de host dat post; moet die dat dan klaar hebben staan of doet Pokeraid dat zelf?

Gelijk maar even opgezocht:
@1 is fast move, @2 is eerste charge move, @3 is tweede charged move

Weer wat geleerd :)

[Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 15-09-2021 08:34]

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:37
Iemand nog een goede tip om snel Candy XL voor een Mew te verzamelen? Ik mis er nog 288 namelijk. 288x20=5760 kilometer wandelen (als je bij elke Candy ook een XL zou krijgen).

Zelfs in exited mood gaat dit heeeel lang duren 🤣

Ik wil hem zo graag naar level 51 krijgen.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• MusicMaikel
Rene schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:21:
Iemand nog een goede tip om snel Candy XL voor een Mew te verzamelen? Ik mis er nog 288 namelijk. 288x20=5760 kilometer wandelen (als je bij elke Candy ook een XL zou krijgen).

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Pfoe, das een hele mooie! Met wandelen krijg je boven level 35 (als ik het goed heb) 75% kans op een XL candy. Daarnaast krijg je van bepaalde, voornamelijk special, research ook Rare Candy XL, die zou je ook kunnen gebruiken. Als laatste zal het enkel via normale Rare Candy moeten gaan denk ik.

In Gym zetten is niet mogelijk, vangen (natuurlijk) ook niet. Denk dat bovenstaande opties je enige zijn.

• T4F.nl_Muad
gwystyl schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:31:

Het ziet er trouwens uit dat de host dat post; moet die dat dan klaar hebben staan of doet Pokeraid dat zelf?
pokeraid doet dit automatisch. De app heeft wel flinke updates gehad sinds het begin. Ben er erg tevreden over.

• tomvdburg
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:20
mat.hi.as schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:15:
Die kan je volgens mij ook tegen een vriend doen, die alleen maar Pidgeys inzet. Niet zo spannend, maar als je echt enorm op kijkt tegen PvP, en een hoger level belangrijk is voor je, is dat nog een optie.
Oh verdomd. Wist niet eens dat dat ook mogelijk was. Dacht puur battlen tegen vreemden. Ga dat er vanavond maar ff doorheen vlammen dan >:)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

tomvdburg schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:14:
Om level 44 te behalen moet ik nog 30 master league battles halen.

Hebben jullie advies voor een goed team? Bij voorkeur gewoon "normale" pokemon en geen mytische ivm candy shortage. Heb er wel een paar, maar denk dat ik die niet kan maxxen..
Je hoeft alleen maar te battlen hè, je hoeft niet te winnen..... als het je dus alleen om het aftikken van die requirements is, maakt het niet uit waar je mee vecht.

Oh ik zie dat je er 30 moet winnen in elke categorie, en 20 keer moet vechten (ben zelf ook lvl 43).

Ik probeer zelf altijd wat te varieren met de volgende opties:
- starten met een Pokémon met snelle charged attack, zoals Vaporeon met Aqua Tail (3-bloks charged attack)
- verschillende types Pokémon met tegengestelde eigenschappen (bijv water, vuur, fighting) zodat je kan wisselen als je tegenstander super effective moves tegen je doet.
- als je het lang wil uithouden een Pokémon met hoge HP zoals Blissey, Slaking of Snorlax en dan hopen dat je tegenstander zich daar op stuk bijt.
- per periode zijn er wel websites te vinden die "de beste line-up" laten zien, maar de kans dat iemand anders die kiest is daarom ook vrij groot. Soms kan het dus lonen om daar juist de anti line-up te pakken.

Gelukkig heb je waarschijnlijk wel even tijd, want je moet 11M aan XP verzamelen voor lvl 44. Ik zit nu op 1,4M :).

Als je de methode van @mat.hi.as wil toepassen mag je mij ook toevoegen, dan kom ik gelijk ook door wat battles heen als ik eens win :). Mijn code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• skipe

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Rare candy (omzetten naar xl candy), rare xl candy en lopen.. andere opties zijn er (nog) niet

• Swabamente
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 00:32

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Brandon Tan heeft hier een filmpje over gemaakt. In totaal (dacht ik) meer dan 29.000 candy nodig gehad om het ook om te kunnen zetten naar XL en level 50 te maken.
Behalve de eerder al benoemde opties zijn geen anderen op dit moment. Mijn advies is geduldig zijn. Zullen vast mogelijkheden komen om candy/XL candy te bemachtigen.

• bakbakbak
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:57:
[...]

pokeraid doet dit automatisch. De app heeft wel flinke updates gehad sinds het begin. Ben er erg tevreden over.
Ik ook, maar toch valt er nog het e.e.a. te verbeteren. Rating systeem is niet wat het zou moeten zijn bijvoorbeeld en ik merk ook dat er vaak ongeduld is in rooms mbt tempo van het starten. Geen idee wat ze daar aan kunnen veranderen, maar het niveau is ergerlijk af en toe.

Las wel laatste dat Pokeraids vertegenwoordigers aan het werven is in een flink aantal regio's. Nederland stond er niet bij overigens, wel Duitsland en UK obv gebruikers. Frankrijk ook niet trouwens. Ze zijn aan het timmeren in elk geval. Ben benieud.

[Voor 5% gewijzigd door bakbakbak op 15-09-2021 13:08]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en Mijn Battle.net account

• skassie
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-09 12:15
Meer mensen last van het feit dat de "Can Evolve" totaal kapot is in het spel?

"Every accomplishment starts with the decision to try." - John F. Kennedy

• skipe
skassie schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:21:
Zonder can gebruiken? Dus gewoon zoeken op evolve

• MusicMaikel
skassie schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:21:
Klopt inderdaad, update hem even naar de laatste versie, daar zou het opgelost moeten zijn:
https://niantic.helpshift...cles&f=known-issues&p=web
skipe schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:39:
[...]

Zonder can gebruiken? Dus gewoon zoeken op evolve
Can Evolve is de automatische knop die Niantic heeft gemaakt bij het zoeken. Feitelijk doet deze hetzelfde als de zoekterm.

[Voor 29% gewijzigd door MusicMaikel op 15-09-2021 16:10]

• Lointje
Sinds gisterenavond leek hij eindelijk weer te werken bij mij, de voorbije 2 weken was het een ramp. Canevolve toonde 0 en evolve toonde alle 600 pokemon. Evolvenew werkte gelukkig wel nog (new entries in pokedex by evolving).

Net weer verhuisd naar mijn eigen huis na de verbouwingen. Bij mijn ouders waren er 3 pokestops bereikbaar vanuit het huis, hier is het 300m wandelen, dat gaat nog even pikken :-D

• T4F.nl_Muad
hele irritante bug was dat. Net als die met de ghost gifts. Staat er een gift van iemand in de lijst, click je op die persoon en dan heeft hij helemaal geen gift gestuurd. Werd er gestoord van. Die lijkt bij mij weg te zijn.

• Lointje
Ja die was ook irritant zeg. Nu, moest je hem nog tegenkomen: Als er naast staat: has sent you a gift -> was er echt een kadootje. Stond er naast: has caught a <pokemon>, dan was er geen en kon je hem overslaan. Maar het bleef irritant :-)

• skassie
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-09 12:15
[quote]MusicMaikel schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:05:
[...]

Klopt inderdaad, update hem even naar de laatste versie, daar zou het opgelost moeten zijn:
https://niantic.helpshift...cles&f=known-issues&p=web

[...]

TNX. Laatste versie geinstallleerd automatisch maar niet verholpen. Ga hem ff compleet opnieuw doen.

"Every accomplishment starts with the decision to try." - John F. Kennedy

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:37
Wanneer je nu een Pokemon evolved komt de nieuwe CP er te staan voordat je bevestigd. Dit is toch een fijne toevoeging. (Vaak gehad dat de CP bijvoorbeeld op 1503 uitkomt na een evolve. Dan gooi je een hoop Candy de prullenbak in.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rene schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:13:
Wanneer je nu een Pokemon evolved komt de nieuwe CP er te staan voordat je bevestigd. Dit is toch een fijne toevoeging. (Vaak gehad dat de CP bijvoorbeeld op 1503 uitkomt na een evolve. Dan gooi je een hoop Candy de prullenbak in.
Ik dacht eerst "dat kon toch al", maar dat is omdat ik CalcyIV gebruik waarmee je dat kan uitrekenen. Het is inderdaad wel een nuttige toevoeging dat dat nu ook vanuit PoGo zelf kan :)

• Ezio
gwystyl schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:11:
[...]

Ik dacht eerst "dat kon toch al", maar dat is omdat ik CalcyIV gebruik waarmee je dat kan uitrekenen. Het is inderdaad wel een nuttige toevoeging dat dat nu ook vanuit PoGo zelf kan :)
Het is helaas niet altijd even precies. Ik heb vaak zat meegemaakt dat de calculator zei dat het exact 1500 of 2500 zou worden. Maar na evolven ging hij er dan net overheen :'( .

Edit: gaat Battle Day vannacht in of morgen om 12 uur in de middag? Dan heb je morgen dus 5 sets tot de middag en dan nog eens 20 sets voor de rest van de dag?

[Voor 14% gewijzigd door Ezio op 17-09-2021 15:07]

Strava

• Danniet70
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 21-09 09:54
Zijn er hier mensen die vrienden met mij willen worden? Ik doe mijn best om iedere dag een kadootje te sturen en geef een seintje in deze groep voor het moment van het bereiken van best friend. Mijn spelersnaam is danniet70 speel voor team vailor en ben nu level 47.
Mijn trainerscode is: 1014 9947 2084

• xelfer
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Ligt het aan mij of zijn 5 sterren raid bosses niet meer te vangen? Van de laatste 30 raids is het me slechts 4 keer gelukt de legendary te vangen….

En ja ik gebruik voor iedere throw een golden razz :)

• Ezio
Ik heb daar geen last van eerlijk gezegd. De laatste keer dat een raid boss ontsnapte, was Lugia. Maar toen gooide ik ook een paar keer echt mis. Dus dat was niet eens heel vreemd. De laatste keer dat een raid boss ontsnapte met alleen excellent curve balls, was Dialga. Daar was ik wel een beetje ziek van...18 excellent curve balls en nog wegrennen :X .

Strava

• hneel
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20-09 04:16

hneel

denkt er het zijne van

Vraagje. Afgelopen dinsdagavond tijdens spotlight hour was ik aan het wandelen in Willemstad en het viel me op dat er toen ook heel veel machops spawnden. Minder dan het gewone spotlight beest dan (ben nu al vergeten welke dat ook alweer was :+ ) maar toch een hoop.
Totdat spotlight hour afgelopen was. Toen zag ik er geen enkele meer.
Wat kan dat geweest zijn? Ik dacht eigenlijk ergens gelezen te hebben dat machop tegenwoordig niet meer in nesten voorkwam.

• skipe
hneel schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:01:
Vraagje. Afgelopen dinsdagavond tijdens spotlight hour was ik aan het wandelen in Willemstad en het viel me op dat er toen ook heel veel machops spawnden. Minder dan het gewone spotlight beest dan (ben nu al vergeten welke dat ook alweer was :+ ) maar toch een hoop.
Totdat spotlight hour afgelopen was. Toen zag ik er geen enkele meer.
Wat kan dat geweest zijn? Ik dacht eigenlijk ergens gelezen te hebben dat machop tegenwoordig niet meer in nesten voorkwam.
Elke pokemon die spawnt kan in een nest zitten zover ik weet.. maar waarschijnlijk was machop tijdens dat uur wheatherboost, valt mij ook wel eens op dat wheatherboosted pokemon wel spawnen naast de spotlight pokemon

• Lointje
xelfer schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:37:
Ligt het aan mij of zijn 5 sterren raid bosses niet meer te vangen? Van de laatste 30 raids is het me slechts 4 keer gelukt de legendary te vangen….

auw zeg :-/ hier gelukkig niet zo erg, meestal lukt het na bal 8-12 wel ongeveer om ze te vangen... EN ik gooi eigenlijk amper excellents op die bazen, ben daar zo slecht in. Ik gebruik ook wel een golden razz voor elke worp.

• bakbakbak
xelfer schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:37:

Ik had er ook last van, heb mezelf toen de circle lock techniek eigen gemaakt, daardoor gooide ik veel meer excellents en ontsnapte er eigenlijk maar zelden 1. Overigens voor Lugia is deze techniek lastig, ook bij de huidige lake trio gebruik ik hem niet omdat ze veel te weinig aanvallen.

• Ezio
Lugia was inderdaad lastiger dan andere raid bosses. Daar gooide ik meer op de bonnefooi (zonder circle lock). De excellents waren dan op zich niet eens heel lastig. En bij lake trio gooi ik eigenlijk alleen maar great curve balls (ook zonder circle lock), maar het werkt. Ik heb ze allemaal kunnen vangen.

Strava

• Dazzler2120
Wacht... Wat is de Circle Lock techniek?
Ik merk dat consequent excellents lastig zijn, meestal lukt mij alleen maar een Geat curve balls

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:29
Eigenlijk is dat heel simpel. Hou de bal vast, zodat de cirkel begint te bewegen. Laat de bal los (maar gooi m niet weg, dus hou je vinger stil) als de cirkel jouw gewenste grootte is. Wacht totdat de te vangen Pokemon aanvalt. 'Pak' de bal weer op, geef hem een slinger naar de Pokemon. De bal moet raken nadat de move animation klaar is. De catch cirkel is even groot als waarop je hem 'gelocked' hebt.

• Zethiel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:38
Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:24:
Ik merk dat consequent excellents lastig zijn, meestal lukt mij alleen maar een Geat curve balls
YouTube: How to do a circle lock in Pokemon Go

Deze techniek, maakt het veel makkelijker om excellents te gooien.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• sixtiek
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:27
Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:24:
Een Discord-maat van me legt het in het Nederlands uit: https://vimeo.com/438927382

• Lointje
Zelfs met deze techniek gooi ik nog bagger :-D Ook vooral te gebruiken op raid bosses, gewone pokemon doen niet zo vaak een charged attack (beetje afhankelijk van pokemon en cp precies).

Nog iemand last dat je buddy gifts vindt, maar dat die erna niet in je inventory te vinden zijn? Had er nul, hij vond er 4 of 5 maar in inventory ook nul. Kan er ook geen sturen naar iemand. Heb spel al even opnieuw opgestart maar ze blijven weg en buddy heeft er niet opnieuw gevonden...

• bakbakbak
Lointje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:32:
Zelfs met deze techniek gooi ik nog bagger :-D Ook vooral te gebruiken op raid bosses, gewone pokemon doen niet zo vaak een charged attack (beetje afhankelijk van pokemon en cp precies).

Nog iemand last dat je buddy gifts vindt, maar dat die erna niet in je inventory te vinden zijn? Had er nul, hij vond er 4 of 5 maar in inventory ook nul. Kan er ook geen sturen naar iemand. Heb spel al even opnieuw opgestart maar ze blijven weg en buddy heeft er niet opnieuw gevonden...
Ik heb dat ook, althans als je dit bedoelt. Wat er volgens mij gebeurt, je buddy vindt gifts en ze worden gelijk in je storage geplaatst. Als jij op dat moment gifts aan het versturen bent, kan je ook die gekregen gifts al gewoon versturen. Dat je buddy daarna nog de animatie van gifts geven afspeelt maakt niks meer uit, je krijgt ze niet nog een keer :)

Je hebt vast wel eens gemerkt dat je gifts tijdens het versturen even op waren en 10 seconden later heb je er ineens weer vijf ofzo. Dan heeft je buddy dus gifts gebracht ;)

• Lointje
Aha, dat zou goed kunnen. Ik dacht van morgen nog dat ik precies meer had dan ik gisterenavond nog pokestops had gespint. Het zal dus dat zijn, thanks bakbakbak.
Ze mogen wel eens werk steken in hun popup timings en notifications. Die hartjes van buddies komen ook heel verwarrend laat, en raid invitations zie je pas als de raid al gedaan is. Je moet al in het spel zitten en ze effectief opmerken in het juiste scherm.

• T4F.nl_Muad
Lointje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:32:
Heel simpel: oefen oefen oefen. Initieel gaan dingen stroef en niet vaak goed, maar uiteindelijk zie je dat het steeds beter gaat. Maar dit is met veel dingen binnen pogo. Probeer maar eens te gaan voor de excellent throws. Beetje weten hoe ver een bepaalde poke staat en daarop gooien. Spearow vind ik nu wel een leuke bv. Levert je toch flink wat meer xp op dan een normale vangst.

• bakbakbak
Lointje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:41:
Aha, dat zou goed kunnen. Ik dacht van morgen nog dat ik precies meer had dan ik gisterenavond nog pokestops had gespint. Het zal dus dat zijn, thanks bakbakbak.
Ze mogen wel eens werk steken in hun popup timings en notifications. Die hartjes van buddies komen ook heel verwarrend laat, en raid invitations zie je pas als de raid al gedaan is. Je moet al in het spel zitten en ze effectief opmerken in het juiste scherm.
Ja ze lopen inderdaad wel wat achter met hun dev werk lol. Op reddit had iemand een interesssante post gemaakt over verbetering van de game. Toen ik dat zag / las, dacht ik wel echt, ja, Niantic loopt echt achter haha. Maja de populariteit is ook zonder deze upgrades nog immens! Waarschijnlijk toch ook wel omdat het met de content wel goed zit, vind ik althans.

Fashion week lol :+

Ben vooral benieuwd naar "Battle a fashion challenger". Vervanging van de grunts lijkt me, weet niet of mensen dit een spoiler vinden:

How To Battle Fashion Challengers?

spoiler:
Just like with both Team GO Rocket members and the GO Tour Challengers, you will find Fashion Challengers at PokeStops.

These won’t all of a sudden show up at every PokeStop, but rather will show up outside of the PokeStop like with the other types of NPC trainers in the game.

There are five different types of Fashion Challengers in Pokemon GO too, which are known as Cool, Eccentric, Quirky, Sassy, and Slick Challengers. You can even check out what teams of Pokemon they will have below.

Cool Challenger Team
  • Furfrou
  • Sneasel
  • Gothitelle
Eccentric Challenger Team
  • Furfrou (Star Trim)
  • Alolan Graveler
  • Blitzle
Quirky Challenger Team
  • Furfrou (Matron Trim)
  • Braixen
  • Shinx
Sassy Challenger Team
  • Furfrou (Dandy Trim)
  • Butterfree
  • Vaporeon
Slick Challenger Team
  • Furfrou (Diamond Trim)
  • Croagunk
  • Obstagoon

Ook nog special research

[Voor 21% gewijzigd door bakbakbak op 21-09-2021 10:27]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pfff dat wordt een boel candy verbranden op het evolueren van 15 pokémon :(.
Ik hoop dat die challenge een lange tijd geldt, en niet alleen deze week. De rest wil waarschijnlijk wel, maar evolueren doe ik normaal alleen als ik nuttige Pokémon heb die sterker zijn dan ik al had, of nieuwe Pokémon ontstaan na evolutie.

• Dazzler2120
gwystyl schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:14:
Ik hoop dat die challenge een lange tijd geldt, en niet alleen deze week. De rest wil waarschijnlijk wel, maar evolueren doe ik normaal alleen als ik nuttige Pokémon heb die sterker zijn dan ik al had, of nieuwe Pokémon ontstaan na evolutie.
Nja ik doe het ook vooral met pokemons die voor de rest 'nutteloos' zijn, dus pidgey's, spearows etc.
Die ga ik toch niet in gevechten gebruiken.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:15:
[...]

Nja ik doe het ook vooral met pokemons die voor de rest 'nutteloos' zijn, dus pidgey's, spearows etc.
Ja dat kan ook. Ik ben nu aan het sparen omdat ik weet dat ik straks heel veel Pokémon moet transferren naar de professor (ben lvl 43), dus misschien heb ik ook wel wat nutteloze Pokémon die niet teveel candy kosten om te evolueren. Tot voor kort had ik me juist aangewend om alles wat er niet direct nuttig uit zag weg te gooien.....

• Dazzler2120
gwystyl schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:17:
[...]

Ja dat kan ook. Ik ben nu aan het sparen omdat ik weet dat ik straks heel veel Pokémon moet transferren naar de professor (ben lvl 43), dus misschien heb ik ook wel wat nutteloze Pokémon die niet teveel candy kosten om te evolueren. Tot voor kort had ik me juist aangewend om alles wat er niet direct nuttig uit zag weg te gooien.....
Dat heb ik me al aangewend doordat ik nog beperkte box ruimte heb (350) en probeer ik mijn vriendin ook aan te wennen, maar ze is redelijk hardnekkig daarin :+

• Ezio
Weer die stomme hoedjes. Ik gooi ze nu gewoon weg, nutteloze bagger.

Strava

• bakbakbak
gwystyl schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:14:
Ik had precies hetzelfde idee, maar die tweede research is dus niet timed gelukkig, m.a.w., je kan er zo lang over doen als je wilt. Die eerste wel, daar heb je dik een week voor. Daarna zullen de pokemons waar je een snapshop in het wild van moet maken ook weer uit de roulatie verdwijnen verwacht ik, dus dan wordt het sowieso lastig om af te ronden.

• sixtiek
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:27
Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:15:
[...]

Ik gebruik vooral Pokémon die goedkoop zijn om te evolueren: Pidgey, Weedle, Caterpie en zo. Als ik die tegenkom krijgen ze standaard een pinap van me. Bij 12 snoepjes evolueer ik ze voor de XP. Pak ik die research taak gelijk mee (y) .

• bakbakbak
Vergeet trouwens ook niet stap 6 van Misunderstood Mischief binnen te halen, dan kan je ook daar verder naar stap 7. Ik zag het pas net.

• MsD
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 01:43
De tip is om even een ei uit te gooien. 15x double xp is altijd leuker.

• Dazzler2120
MsD schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:23:
De tip is om even een ei uit te gooien. 15x double xp is altijd leuker.
Ik denk daar altijd pas aan als ik nét alles gedaan heb. Achja, volgende keer denk ik er wel aan... Volgende keer... :+

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:49:
[...]

Ik denk daar altijd pas aan als ik nét alles gedaan heb. Achja, volgende keer denk ik er wel aan... Volgende keer... :+
Euh ja dat dus.... Ben er net mee klaar 😁
Pagina: 1 ... 57 58 59 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee