• Slaut
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20:47
Ezio schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 20:35:
Wat is de evolve tijd voor Umbreon? Ik dacht 20 uur, maar ik zie nog steeds een Espeon schaduw met een maantje.
21:02, zonsondergang.

• G33st
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:35
harmpie21 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:30:
@skipe ik heb hem aangepast naar 14:00 uur. Anderen konden gelukkig ook dit tijdstip.
@G33st & @Koolaid hoop dat jullie ook snel kunnen reageren! :)
De 11:00 optie had mij beter gepast, maar ga mijn best doen om 14:00 aanwezig te zijn.

Ik zal jou en Pokeskipe even mijn mobiele nummer sturen in een privé bericht. Mocht ik hier niet reageren, stuur dan even een appje ✌🏼

Kunnen de volgende spelers dan ook?
Mvk68 @MvK68
SasDus @dragon2
MrLion94 @
Foksuk @FokSuk
Danniet70 @Danniet70
Bassmannrob @TheCapK

[Voor 13% gewijzigd door G33st op 15-08-2021 01:01]

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 03:41
Ik zie een aantal namen voorbij komen waarmee ik ook best friends kan worden. Ik zal ook vanmiddag 14:00 uur dan een ei aanzetten en de gifts openen.

@dragon2, @FokSuk, @gwystyl, @LazySod @MvK68, Eiddilegg, Fubbalicious, Fubberella, MrLion94

https://psnprofiles.com/RaemNL

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Raem schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 08:12:
Ik zie een aantal namen voorbij komen waarmee ik ook best friends kan worden. Ik zal ook vanmiddag 14:00 uur dan een ei aanzetten en de gifts openen.

@dragon2, @FokSuk, @gwystyl, @LazySod @MvK68, Eiddilegg, Fubbalicious, Fubberella, MrLion94
Ik ga een poging doen, (Gwystyl & Eiddilegg), dan zie ik wel met welke vriendjes ik BFF wordt daarna :)

• harmpie21
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:19
@Nielless , wil jij ook vanmiddag om 14:00 uur lucky egg aanzetten voor best friends?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• fub
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21-09 15:02
Raem schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 08:12:

Check. Zal ik van mijn kant ook doen.

• Gaarheid
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 12-09 09:15
Als het goed is kan het vanavond ook nog.

• skipe
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01:57
Mooi gelukt @G33st , bedankt ;)

• sumpie
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-08 16:30
Moet je beide een lucky egg aandoen om xp te krijgen bij best friends? Ik dacht dat het vanaf 1 kant op ging

• G33st
sumpie schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:35:
Moet je beide een lucky egg aandoen om xp te krijgen bij best friends? Ik dacht dat het vanaf 1 kant op ging
Beide inderdaad. Diegene die hem aanzet krijgt dubbele XP. Dus als je dat beiden wilt, moet je ze beiden aanzetten.

• sumpie
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-08 16:30
Ah ok, tis meer een courtesy call dan

• Malt1982
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 20:28
Mochten mensen me nog toe willen voegen voor gifts: 1938 9538 3892

Tevens vraag ik me af waar ik Magnetic Lure kan krijgen. Wie iemand dit?

• sixtiek
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:27
Malt1982 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:36:
Tevens vraag ik me af waar ik Magnetic Lure kan krijgen. Wie iemand dit?
Gewoon in de in game shop? 200 Pokécoins en je hebt er eentje (y) .

• Benjamin1698
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 17-08 07:22
Beste, ik ben net terug begonnen met pokemons te vangen samen met mijn zoontje en neefje.
Mijn vraag hierover is bestaan er nog apps ofzo om pokemons in het wild tezien?
Verder mss nog andere tips?

Alvast bedankt

• skipe
Benjamin1698 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:39:
Beste, ik ben net terug begonnen met pokemons te vangen samen met mijn zoontje en neefje.

Alvast bedankt
Je bedoeld zo'n mapje?

Zijn er wel maar alleen betaalde varianten

• Benjamin1698
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 17-08 07:22
Zoals welke zijn dit apps? Waar vind ik deze? Alvast bedankt

• skipe
Benjamin1698 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:59:
Zoals welke zijn dit apps? Waar vind ik deze? Alvast bedankt
Geen idee, doe niet aan cheats, en ga daar al helemaal niet voor betalen ;) maar heb eens een discord dingetje voorbij zien komen.. volgens mij pogomapper.nl ?

• bakbakbak
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:55
Benjamin1698 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:39:

Alvast bedankt
Deze worden naar mijn weten vooral gebruikt om hundo's te vinden. Tegenwoordig zijn pokemons niet meer zo bio afhankelijk als een paar jaar geleden. Maw. het nut van dergelijke apps is ver te zoeken, je zal grofweg overal dezelfde pokemon vinden. Gewoon een rondje lopen heeft hetzelfde effect en gebruik de radar rechtsonder om eventuele nieuwe pokemon die je nog niet hebt te localiseren. Om de zoveel dagen wordt de lootpool enigszins aangepast, Leekduck en dan events geeft aardig inzicht in wat je de komende weken kan verwachten. Succes man! Ik speel het met veel plezier :)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en Mijn Battle.net account

• Steefmeister
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23:44
Leuk om nog wat friends erbij te krijgen. Ik heb sterkte behoefte aan revives :D

• Raem
Steefmeister schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:32:
Leuk om nog wat friends erbij te krijgen. Ik heb sterkte behoefte aan revives :D
Wat is je friendcode? :)

Wie is hier ARTIP070100?

• Steefmeister
Raem schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:46:
[...]

Wat is je friendcode? :)

Wie is hier ARTIP070100?
Staat in de sheet ;)

• wortelsoft
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online
Ik heb net wat mensen uit de sheet toegevoegd.

• G33st
We zoeken nog 1 persoon om een Zacian te pakken binnen nu en 26 minuten, iemand interesse? Kwamen echt net een seconde of 2 tekort haha.

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
G33st schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:32:
We zoeken nog 1 persoon om een Zacian te pakken binnen nu en 26 minuten, iemand interesse? Kwamen echt net een seconde of 2 tekort haha.
Sasdus+ciskedekat

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:18

Gynnad

* * *

G33st schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:32:
Vandaag al 3 pogingen gedaan, bij de 1e poging werden we tijdens de battle gekicked (doei remote pass...), bij de 2e niet gelukt om te vangen en bij de 3e lukte het niet om hem te verslaan.. :(

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dit is wel een pittige inderdaad. Op Pokemongohub staat dat hij met hele goede counters misschien te duo-en is, maar beter met 4-5 redelijk sterke spelers aangevallen zou moeten worden. Ik heb het vandaag twee keer niet gered met 4 personen; 5 is wel te doen (alle rond/boven lvl 40 met redelijke counters)

Ik heb vandaag ook redelijk wat van de nieuwe gevangen. Falinks vind ik echt gaaf; een rups/duizendpoot die in onderdelen uit elkaar springt ziet er grappig uit. Skwovet en Wooloo zijn nu grappig maar ik gok dat ik er daar snel teveel van gezien ga hebben.
Ik heb vanochtend ook eindelijk de Galarian Darumaka gevangen. Aangezien ze nu zoveel voorkomen ga ik wachten tot ik een beetje een hoge heb voor ik hem ga evolueren.
En Zacian is ook al binnen, o.a. een redelijk hoge met weather boost. Komende dagen nog een paar keer proberen, en dan wachten op Zamazenta :9~

[Voor 41% gewijzigd door gwystyl op 20-08-2021 17:18]

• G33st
Gynnad schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:54:
[...]

Vandaag al 3 pogingen gedaan, bij de 1e poging werden we tijdens de battle gekicked (doei remote pass...), bij de 2e niet gelukt om te vangen en bij de 3e lukte het niet om hem te verslaan.. :(
Hier met hulp van Ciskedekat en SasDus wel gelukt, toen waren we met 5. Met zijn 3-en kwamen we er de eerste keer echt net niet.

Maar deze types hebben echt weinig counters en een veel te hoge HP. Ellende. 3e poging was het raak.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

G33st schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 20:38:
[...]

Hier met hulp van Ciskedekat en SasDus wel gelukt, toen waren we met 5. Met zijn 3-en kwamen we er de eerste keer echt net niet.

Maar deze types hebben echt weinig counters en een veel te hoge HP. Ellende. 3e poging was het raak.
Dat maakt Zacian waarschijnlijk ook heel nuttig als aanvaller in raids als je hem eenmaal hebt :)

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:22

vso

raap voor zijn recht

mijn pogo plus doet het al een tijdje niet meer :( iemand een tip om hem weer aan de praat te krijgen .. laatste install via APK mirror doet het ook niet ..

Gevonden gramatica fouten, mag je houden

• skipe
vso schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:46:
mijn pogo plus doet het al een tijdje niet meer :( iemand een tip om hem weer aan de praat te krijgen .. laatste install via APK mirror doet het ook niet ..
Wil je best proberen te helpen, maar je geeft een beetje weinig info

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20:39
vso schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:46:
Heel simpel heb je het al eens gereset?

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:22

vso

raap voor zijn recht

skipe schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:20:
[...]

Wil je best proberen te helpen, maar je geeft een beetje weinig info
welke info zoek je ?
Ruudox schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 08:47:
Heel simpel heb je het al eens gereset?
pogo + verwijderd
gegevens gewist
app deinstall (alle pokemon meuk)

alles herinstall ..

gevolg: pogo + toevoegen lukt .. maar daarna kan ik niks meer ..

enige wat ik nog zou kunnen doen denk ik is een factory reset..

Gevonden gramatica fouten, mag je houden

• Ezio
  • Laatst online: 20:35
Ik ben gelijk klaar met raiden. Dat scheelt weer een hoop raid pasjes :D .

Strava

• sjufke
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23:15
Ben sinds aantal weken ook weer wat actiever. Mede door mijn zoontje die er compleet in gezogen is.

3946 7083 5718. Wat extra vrienden zijn nooit verkeerd. Helemaal om wat eggs te gebruiken om xp binnen te harken en uiteraard remote raids.

PSN: bollsie

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 01:41

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ezio schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 16:52:
Ik ben gelijk klaar met raiden. Dat scheelt weer een hoop raid pasjes :D .

[Afbeelding]
Wow lucky you!
Ik heb er inmiddels 4 gedaan, wel gelukkig allemaal 3 sterren :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:41
Mijn beste totnutoe is een 89%. Helaas is die dan weer niet weather boosted. Nou ja, ik doe er nog wel een paar. Gister was best een leuke dag, het gebeurt niet vaak meer dat je op 1 dag 6 nieuwe Pokemons aan je 'dex kunt toevoegen.

Volgens mij is er dinsdag spotlight hour waarbij je 2x transfer candy krijgt. Dus ik tag alles wat ik eigenlijk weer kwijt wil. Scheelt toch weer een paar candy.

• Rightdevil
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 17-09 16:13
Hallo allemaal,

Sindskort is er in de sterren een speciaal soort ster of wormgat planeetachtig iets of hoe je het ook mag noemen (zie boven de gym..het is turquoise, wit en geel)
Wat houd dit in of is het gewoon een leuk iets zonder betekening??

• Ezio
Ik heb moeite met mijn IV checker. Ik gebruik Poke Genie. En de laatste tijd geeft hij soms een onbekend of laag IV terwijl de appraise een 3 ster geeft. Ik heb het nu al een paar keer gehad dat Poke Genie een laag of vaag IV geeft, terwijl het een hoog IV is. De hundo werd bijvoorbeeld niet herkend door Poke Genie. Ik had het nog geprobeerd op een Android, maar met een gelijk resultaat. Wat zou dit kunnen zijn? Ik had de hundo bijna door de shredder gehaald.

Strava

• skipe
Ezio schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:29:
Ik heb moeite met mijn IV checker. Ik gebruik Poke Genie. En de laatste tijd geeft hij soms een onbekend of laag IV terwijl de appraise een 3 ster geeft. Ik heb het nu al een paar keer gehad dat Poke Genie een laag of vaag IV geeft, terwijl het een hoog IV is. De hundo werd bijvoorbeeld niet herkend door Poke Genie. Ik had het nog geprobeerd op een Android, maar met een gelijk resultaat. Wat zou dit kunnen zijn? Ik had de hundo bijna door de shredder gehaald.
Je lvl aanpassen in pokegenie?

• Ezio
Ik heb de app net bijgewerkt en nu gaat het beter :) .

Strava

• Wim8282
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 08:16
Ik heb hetzelfde ongeveer, af en toe zit Poke Genie er helemaal naast. Bijvoorbeeld 886 geeft ie dan aan als 866. Als ik dan die app afsluit en opnieuw start heeft ie het wel goed. Ik heb me nu aangewend om automatisch het CP-getal van de gevangen pokemon meteen te vergelijken met het CP getal die Poke Genie aangeeft. Dat duurt maar een fractie van een seconde en dan weet ik in ieder geval dat het klopt. In ieder geval veel sneller dan een appraise te doen.

• Gitarist
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Even zuur doen hoor: serieus, net losgelaten en nu al een Skwovet spotlight hour?

Wat is daar nou de gedachte achter?

Maar mijn mening zou een spotlight hour alleen moeten zijn voor een soort die al langere tijd uit is, maar niet supervaak spaant. Puur om ook de minder regelmatige speler de kans te geven om deze te vangen.
Nu was Skwovet de laatste dagen al overal te zien (logisch want nieuwe soort), maar waarom dan ook nog als spotlight? Ik probeer Niantic hierin echt te snappen maar het lukt me niet.

• sandpatt
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 19:38
Na enkele jaren pauze ook eens terug herbegonnen met spelen.
Voor mythical discovery moet ik magikarp evolven, maar ik twijfel nog of ik ga wachten op een shiny magikarp. Dat kan nog eeuwig duren.
Voor a seven-colored shadow hoop ik klaar te geraken voor de deadline van 31/08

Wel wat overweldigend nu in vergelijking met enkele jaren terug.

• Raem
Geen idee wie dit hier is. Maar bedankt dat je me hebt verwijderd nadat je mijn gift had geopend voor best friends en ik 100k xp ben misgelopen. Goed gedaan.

• MusicMaikel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 17-09 16:24
sandpatt schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:20:
Voor mythical discovery moet ik magikarp evolven, maar ik twijfel nog of ik ga wachten op een shiny magikarp. Dat kan nog eeuwig duren.

Shiny Magikarp hoeft niet eeuwig te duren! Tijdens december community day komt die op een of andere manier terug. Met dit event keren alle Community Day Pokémon van de afgelopen twee jaar terug om gevangen te kunnen worden met een verhoogde shiny kans. Dus nog even een paar maanden geduld :) .

• bakbakbak
sandpatt schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:20:

Ik dacht eerst ook te wachten bij deze quest, toch maar doorgegaan (3 maanden terug) en inmiddels heb ik weer 600 magikarp candy opgespaard, gaat best hard dus. Daarnaast, als ik door kan gaan met dergelijke quests, wacht ik niet. Want voor je het weet zit je weer een maand te wachten op "Catch 5 Slugma or Gulpin" of zoals ik nu, "Catch 5 Exeggcute" voor de meltan quest. Ik zit nu op 4 van de 5, maar momenteel kan je Exeggcute alleen maar via Grunts vangen terwijl hij net voordat ik deze quest kreeg, nog in raids zat :F

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en Mijn Battle.net account

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Is dat zo? heb de sheet nu 2 keer door gelezen maar kan hem nergens vinden :X

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Steefmeister
G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:59:
[...]

Is dat zo? heb de sheet nu 2 keer door gelezen maar kan hem nergens vinden :X
17 augustus. Steefmeister88

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Oh sorry nevermind :)
Ik zocht naar ARTIP070100 :+

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Blijkbaar heeft de lobby/verontwaardiging op Twitter/Reddit geholpen... ik kreeg vanochtend bij het inloggen een melding dat de standaard radius voor pokéstops en gyms 80m is/blijft/wordt per 1 september

[Voor 35% gewijzigd door gwystyl op 26-08-2021 08:57]

• FreqAmsterdam
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21-09 15:42
gwystyl schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:55:
Blijkbaar heeft de lobby/verontwaardiging op Twitter/Reddit geholpen... ik kreeg vanochtend bij het inloggen een melding dat de standaard radius voor pokéstops en gyms 80m is/blijft/wordt per 1 september

[Afbeelding]
ZeRoC00L schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:44:
Zowiezo een kansloze actie. Je krijgt tijdelijk meer range en dan klagen als het teruggedraaid wordt.
U riep? :+ :+

• croontje
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Ik heb momenteel nog veel Pokemon uit 2016/2017 en een heel aantal hiervan zijn er met IV <90%

En vooral ook veel pidgey :)

Nu zou ik die kunnen gebruiken om Lucky's te maken maar ik denk dat niemand zit te wachten op een Lucky pidgey... Of wel?
Anders gebruik ik die pidgey alvast met een Lucky egg

• Arazogia
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 23:23
@G33st ik heb as dinsdag om 19:00 een lucky egg gepland, schikt dat voor jou ook toevallig voor best friends? We staan op 1 dag

• MusicMaikel
croontje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:41:
Ik heb momenteel nog veel Pokemon uit 2016/2017 en een heel aantal hiervan zijn er met IV <90%

En vooral ook veel pidgey :)

Nu zou ik die kunnen gebruiken om Lucky's te maken maar ik denk dat niemand zit te wachten op een Lucky pidgey... Of wel?
Anders gebruik ik die pidgey alvast met een Lucky egg
Voor PvP spelers is dat zeker wel interessant! Pidgeot kan in Ultra League goed zijn, echter moet deze dan wel gemaxt zijn. Mocht je hem lucky krijgen, is dat natuurlijk veel interessanter om te power uppen, aangezien dit de helft aan stardust kost. Misschien toch de moeite waard om te bewaren!

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21-09 12:51
Er was bij ons in de app groep helaas weinig interesse in de vorige Legendary Pokemon Zacian.
Gisteren gelukkig wel Zamazenta gekregen van een vriend.

Hoe was dat bij jullie?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• wackmaniac
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21-09 08:31
Ik moet Zamazenta nog. Vandaag of morgen maar een poging wagen via een remote raid.

Read the code, write the code, be the code!

• MusicMaikel
Mars18 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:51:
Er was bij ons in de app groep helaas weinig interesse in de vorige Legendary Pokemon Zacian.

Hoe was dat bij jullie?
Deze raids zijn bij het grote publiek inderdaad niet interessant, begrijpelijk. Geen shiny, dus in principe is het puur een dex entry.

Zamazenta en vooral Zacian zijn enkel interessant voor PvP Master League en daar is het al een spicy pick. Over het algemeen geen goede raidbosses.

• Raem
Mars18 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:51:

Hoe was dat bij jullie?
Ik heb er ook op tijd van beide 1 gevangen. Had niet meegekregen dat ze er maar 1 week zaten.

Gelukkig komt Lugia straks weer terug, die hebben we nog niet zo vaak gehad...

• croontje
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
MusicMaikel schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:49:
[...]

Voor PvP spelers is dat zeker wel interessant! Pidgeot kan in Ultra League goed zijn, echter moet deze dan wel gemaxt zijn. Mocht je hem lucky krijgen, is dat natuurlijk veel interessanter om te power uppen, aangezien dit de helft aan stardust kost. Misschien toch de moeite waard om te bewaren!
Ok bedankt :)
Die van 2016 geven volgens mij 100% Lucky als je nog geen 10 luckiys hebt
Getest met men dochter en lijkt te kloppen

[Voor 4% gewijzigd door croontje op 30-08-2021 20:19]

• Ezio
Raem schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:58:
[...]

Gelukkig komt Lugia straks weer terug, die hebben we nog niet zo vaak gehad...
Ik voel wat cynisme hier ;) . Ik ben wel blij met Lugia, want ik heb nog steeds geen mooie voor PvP. Ik had vanmorgen wel gelijk bij de eerste raid een shiny te pakken.

Strava

• Slaut
:(
De recommended filters zijn van plek verplaatst, waar eerst 0*,1*,2* stond staat nu 3*, 4*. Ik heb dus net 5x 3 of 4* pokemons weggegooid zonder IV te bekijken...
Ik vind het geen leuke Mischief...

[Voor 9% gewijzigd door Slaut op 01-09-2021 12:59]

• Lointje
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21-09 11:52
Ik moest ook twee keer kijken, Er moet er toch eentje verdwenen zijn of zo, neen? Heb er wel geen weggegooid, zo hard zit het nog niet in de vingers.

Ondertussen ook mijn eerste lugia gevangen en eindelijk een sparrow! Dat Kanto-pokedexje begint goed vol te geraken

• bakbakbak
Lointje schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:32:
Ik moest ook twee keer kijken, Er moet er toch eentje verdwenen zijn of zo, neen? Heb er wel geen weggegooid, zo hard zit het nog niet in de vingers.

Ondertussen ook mijn eerste lugia gevangen en eindelijk een sparrow! Dat Kanto-pokedexje begint goed vol te geraken
"Can evolve" is inderdaad verdwenen in het overzicht. Deze staat nog wel onder 'more'.

• WatcherZ
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 17:30
Na een hele lange tijd PoGo weer opgepakt. Nu zie ik dat veel van mijn Pokemons een geel plaatje naast hun naam hebben met de datum waarop ze gevangen zijn, variërend van 2016 - 2020. Heeft dit nog toegevoegde waarde (bonussen ofzo) of kan ik deze zonder problemen transferen?

• Roflzor
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19:56
WatcherZ schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:48:
Na een hele lange tijd PoGo weer opgepakt. Nu zie ik dat veel van mijn Pokemons een geel plaatje naast hun naam hebben met de datum waarop ze gevangen zijn, variërend van 2016 - 2020. Heeft dit nog toegevoegde waarde (bonussen ofzo) of kan ik deze zonder problemen transferen?
Des te ouder de pokémon, des te meer kans dat deze "lucky" wordt als je deze trade.
Volgens mij zijn de eerste 10 trades zelfs gegarandeerd "lucky" op het moment dat deze uit juli/augustus 2016 komen en je nog geen enkele lucky pokémons hebt.
Dus als je vrienden hebt met een overschot aan goede legendary/meta pokémon die ze toch niet gaan gebruiken, kun je vragen of ze die willen ruilen voor een oude pokémon om jou weer op de rit te helpen.

Bronnen:
https://thesilphroad.com/...ucky-trades-actually-work
https://pokemongolive.com/post/luckypokemon-update/?hl=en

[Voor 15% gewijzigd door Roflzor op 02-09-2021 16:58]

• PhilipsFan
Heeft iemand enig idee hoe ik aan een Jynx kan komen? Of Exeggcute? Deze lijken niet in de buurt voor te komen en ook niet achter research te zitten. Ik wil graag de Hoopa's arrival collection challenge compleet hebben :)
Exeggcute inmiddels in m'n eigen achtertuin gevonden...

[Voor 14% gewijzigd door PhilipsFan op 05-09-2021 15:02]

• Zethiel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:38
PhilipsFan schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:56:
Heeft iemand enig idee hoe ik aan een Jynx kan komen? Of Exeggcute? Deze lijken niet in de buurt voor te komen en ook niet achter research te zitten. Ik wil graag de Hoopa's arrival collection challenge compleet hebben :)
Exeggcute inmiddels in m'n eigen achtertuin gevonden...
Ik heb ze allemaal vandaag in het wild kunnen vangen, de jynx zelfs shiny!

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• PhilipsFan
Zethiel schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:35:
[...]

Ik heb ze allemaal vandaag in het wild kunnen vangen, de jynx zelfs shiny!
Mooi voor je, het is mij niet gelukt. Beldum had ik uit research maar moest er wel 2 eieren voor uitlopen. Tijd was ook wel erg kort, ik wilde ook de Formule 1 race zien. Jynx is niet gelukt, die was gewoon nergens te bekennen. Jammer dat het kapotloopt op de stomste Pokemon uit het hele spel. Maar ja.

• PepsiNL1
  • Laatst online: 22:13
Waarom geen incense aangezet dan? Heb er 10 in een uur gevangen ofzo

• PhilipsFan
PepsiNL1 schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:59:
Waarom geen incense aangezet dan? Heb er 10 in een uur gevangen ofzo
Niet aan gedacht, ik heb er genoeg, maar die dingen leveren me nooit de Pokemons die ik wil. Het nut is (in mijn ogen) maar heel beperkt. Had hier dus wel kunnen helpen begrijp ik.

• skipe
PhilipsFan schreef op maandag 6 september 2021 @ 01:00:
[...]

Niet aan gedacht, ik heb er genoeg, maar die dingen leveren me nooit de Pokemons die ik wil. Het nut is (in mijn ogen) maar heel beperkt. Had hier dus wel kunnen helpen begrijp ik.
Klopt, ik had in een uurtje alle pokies die ik moest hebben uit 1 incense. Het was ook een soort "incense day" met psychic en dark type pokies.

• Dazzler2120
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-09 16:45
Ik ben sinds kort weer eens begonnen met spelen... Nu vraag ik me af, moet het spel nog steeds open staan om de km's gelopen te tellen voor het breeden & je buddy candies?

PS4 PSN: Dazzler2120

• Slaut
Dazzler2120 schreef op maandag 6 september 2021 @ 07:31:
Ik ben sinds kort weer eens begonnen met spelen... Nu vraag ik me af, moet het spel nog steeds open staan om de km's gelopen te tellen voor het breeden & je buddy candies?
Niet als je Adventure Sync werkend hebt.

• Bensimpel
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 13-09 11:48

Bensimpel

Simpele ziel

PhilipsFan schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:43:
[...]

Mooi voor je, het is mij niet gelukt. Beldum had ik uit research maar moest er wel 2 eieren voor uitlopen. Tijd was ook wel erg kort, ik wilde ook de Formule 1 race zien. Jynx is niet gelukt, die was gewoon nergens te bekennen. Jammer dat het kapotloopt op de stomste Pokemon uit het hele spel. Maar ja.
Hier 1,5 uur gewandeld en wist alles te vangen, geen incense nodig gehad. Spawns veranderde wel ieder uur. Misschien daarom dat je Jynx hebt gemist?

• Lointje
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21-09 11:52
Inderdaad! Er waren twee sets van pokemon uit de lijst van te vangen pokemon. Elk uur veranderde het dus moest je weer een uur wachten. Wij gingen net voor de gezelligheid een toertje maken toen we de collection challenge zagen (hadden het niet zo opgevolgd de laatste tijd). Toen er geen beldum meer spawnden even opgezocht en dan die rotaties gevonden.

Fijne is dat die 5 eggecutes me weer iets verder gebracht heeft in de "let's go meltan" quest. Nu weer wachten op een cubone.

• skipe
Lointje schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:36:
Inderdaad! Er waren twee sets van pokemon uit de lijst van te vangen pokemon. Elk uur veranderde het dus moest je weer een uur wachten. Wij gingen net voor de gezelligheid een toertje maken toen we de collection challenge zagen (hadden het niet zo opgevolgd de laatste tijd). Toen er geen beldum meer spawnden even opgezocht en dan die rotaties gevonden.

Fijne is dat die 5 eggecutes me weer iets verder gebracht heeft in de "let's go meltan" quest. Nu weer wachten op een cubone.
Cubone spawnt op het moment ook wel, zeer weinig trouwens maar zie ze wel eens ;)

• Bensimpel
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 13-09 11:48

Bensimpel

Simpele ziel

Ik moet nu vooral veel fire pokemon vinden, nogal lastig nu haha.

• Raem
Bensimpel schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:34:
Ik moet nu vooral veel fire pokemon vinden, nogal lastig nu haha.
Growlithe spawnt nu wel redelijk veel heb ik het idee.

• Dazzler2120
Ik heb nu sinds ik terug ben gekomen een paar keer een raid geprobeerd, maar die lijken me vrij onmogelijk voor een solo speler... Hoe doen jullie dit? Het lijkt erop dat er maar weinig 'echt' gegaan wordt voor raids, zelfs als het legendary raids zijn met Lugia o.i.d.?

• PepsiNL1
  • Laatst online: 22:13
Dazzler2120 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:04:
Ik heb nu sinds ik terug ben gekomen een paar keer een raid geprobeerd, maar die lijken me vrij onmogelijk voor een solo speler... Hoe doen jullie dit? Het lijkt erop dat er maar weinig 'echt' gegaan wordt voor raids, zelfs als het legendary raids zijn met Lugia o.i.d.?
Welke raids heb je geprobeerd? 1 en 3* raids zijn wel makkelijk solo te doen met de juiste counters. 5* en mega niet. Daarvoor zou je een app als pokeraid kunnen gebruiken

• Dazzler2120
PepsiNL1 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:09:
[...]

Welke raids heb je geprobeerd? 1 en 3* raids zijn wel makkelijk solo te doen met de juiste counters. 5* en mega niet. Daarvoor zou je een app als pokeraid kunnen gebruiken
Ik had een 3* raid geprobeerd voor alolan raichu. Conclusie daaruit kan ook gewoon zijn dat ik zelf nog niet genoeg 'sterke' hard counters heb voor de 3* raids.
Heb ook een 5* geprobeert, maar zoals gezegd zijn die niet te doen solo :+
Pokéraid moet ik naar kijken

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Dazzler2120 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:15:
[...]

Ik had een 3* raid geprobeerd voor alolan raichu. Conclusie daaruit kan ook gewoon zijn dat ik zelf nog niet genoeg 'sterke' hard counters heb voor de 3* raids.
Of 3* solo mogelijk is ligt ook aan wat je zelf beschikbaar hebt, als je nog niet zo heel ver bent zal het inderdaad niet lukken. De eerste 3* solo voor mij was geloof ik rond level 28, hetzij onbedoeld, maar gelukt met nog 1 seconde over 8)7 (je verzint ze zo niet, maar je zit dan 'red ik het wel/niet/wel/niet :+ )

• Dazzler2120
Nja ik ben dan wel lvl 28, maar het is sws al een tijd geleden dat ik gespeeld had & wss sub-optimal movesets om dat te doen :p

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:04

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dan moet je vanaf 3* raids gewoon met een groep doen.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Dazzler2120
Yup... Ik ga die Pokeraid app iig eens nakijken hoe dat werkt

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren een 15/15/13 Ditto gevangen ( niet shiny ) met helaas laag CP, gaat me veel candy's en stardust kosten om deze hoog CP te krijgen :p.

• skipe
G_Dragon schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:57:
Gisteren een 15/15/13 Ditto gevangen ( niet shiny ) met helaas laag CP, gaat me veel candy's en stardust kosten om deze hoog CP te krijgen :p.
Waarom zou je die uppen?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Voor de collectie :P, is nu me beste ditto en denk dat het me niet meer gaat lukken om een 15/15/15 te vangen.

[Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 07-09-2021 09:46]

• Gynnad
  • Laatst online: 22:18

Gynnad

* * *

Dazzler2120 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:40:
Yup... Ik ga die Pokeraid app iig eens nakijken hoe dat werkt
Ik vind persoonlijk PokeGenie fijner werken, zou die ook eens proberen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• bakbakbak
G_Dragon schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:44:
[...]

Voor de collectie :P, is nu me beste ditto en denk dat het me niet meer gaat lukken om een 15/15/15 te vangen.
Uit je research ga je nog meer ditto's krijgen deze maand. Ik zou even wachten.
Dazzler2120 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:15:
[...]

Ik gebruik Pokiegenie om mijn beste pokemons daarin te zetten en vervolgens geeft die app jouw beste countermogelijkheden voor de raid bosses. Je kan met pokegenie ook raids joinen of hosten. Absoluut de moeite waard.

Pokeraid werkt ook om raids te hosten / joinen maar geeft geen suggesties voor jouw beste counters, daar kan je uiteraard pokegenie weer voor gebruiken. Pokieraid is ook ideaal om 10 player raids te hosten of joinen, dat kan weer niet met Pokegenie.

De huidige legendary raid boss Lugia is niet meer zo interessant voor de meute, daardoor is het wellicht lastiger om via Pokegenie een succesvolle raid te doen. Als je een 10 spelers raid joined in Pokeraid heb je denk ik meeste kans op succes, mits de host het allemaal goed doet. Met level 27 heb je ws nog niet de juiste pokemon counters, je damage bijdrage is daarom nog beperkt en je zal een beetje afhankelijk zijn van wat hogere levels die joinen. Op zich geen probleem, maar Lugia is nog best een pittige boss :-)

PS: uiteraard zijn er nog andere goed werkende app, maar dit is voor mij voldoende om goed overzicht te houden en raids te kunnen hosten / joinen. In de startpost van dit topic staat een wat uitgebreider verhaal mbt zelf hosten van raids mbv deze apps. Succes man en laat maar weten als je ergens tegen aan loopt ;)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
bakbakbak schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:00:
[...]

Dat is een goeie thanks, dan wacht ik nog even af d:)b

• Dazzler2120
Ah, Poke genie heb ik iig al erop staan voor IV checker... Straks maar eens kijken hoe dat zit met raids / remote raids doen :-)
Ik snap dat veel 'oude' legendaries niet meer in trek zijn, meeste actieve spelers zullen deze veelal al hebben

• Slaut
Qua oude Legendaries blijft Mewtwo bijvoorbeeld een populaire raid, maar Lugia is lastig doordat deze veel HP heeft en minder te gebruiken is in PvE: Mewtwo is een betere psychic aanvaller, Rayquaza een betere flying.

[Voor 18% gewijzigd door Slaut op 07-09-2021 10:39]

• skipe
bakbakbak schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:00:
[...]

[...]

Ik gebruik Pokiegenie om mijn beste pokemons daarin te zetten en vervolgens geeft die app jouw beste countermogelijkheden voor de raid bosses. Je kan met pokegenie ook raids joinen of hosten. Absoluut de moeite waard.

Pokeraid werkt ook om raids te hosten / joinen maar geeft geen suggesties voor jouw beste counters, daar kan je uiteraard pokegenie weer voor gebruiken. Pokieraid is ook ideaal om 10 player raids te hosten of joinen, dat kan weer niet met Pokegenie.

De huidige legendary raid boss Lugia is niet meer zo interessant voor de meute, daardoor is het wellicht lastiger om via Pokegenie een succesvolle raid te doen. Als je een 10 spelers raid joined in Pokeraid heb je denk ik meeste kans op succes, mits de host het allemaal goed doet. Met level 27 heb je ws nog niet de juiste pokemon counters, je damage bijdrage is daarom nog beperkt en je zal een beetje afhankelijk zijn van wat hogere levels die joinen. Op zich geen probleem, maar Lugia is nog best een pittige boss :-)

PS: uiteraard zijn er nog andere goed werkende app, maar dit is voor mij voldoende om goed overzicht te houden en raids te kunnen hosten / joinen. In de startpost van dit topic staat een wat uitgebreider verhaal mbt zelf hosten van raids mbv deze apps. Succes man en laat maar weten als je ergens tegen aan loopt ;)
Pokeraid geeft tegenwoordig ook een searchstring voor goeie counters ;)

• bakbakbak
skipe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:48:
[...]

Pokeraid geeft tegenwoordig ook een searchstring voor goeie counters ;)
Klopt inderdaad! Maar ik dacht, als ik dat ook nog erbij zet, wordt het info overload :P Opzich slim gedaan van de app, vraag me wel af hoeveel mensen dit echt gebruiken / snappen. Maja, je team klaarzetten zie ik kinderen ook niet heel veel doen. Die pakken gewoon de ingame suggestie, die nagenoeg waardeloos is.

• Ezio
Dat vind ik wel vervelend aan remote raids, wanneer je een sterke raid boss hebt en mensen niet eens de moeite nemen om counters te kiezen. Ik krijg toch wel een beetje kromme tenen als ik bijvoorbeeld Kyogre of Metagross in een Lugia raid zie.

Strava

• PhilipsFan
Ezio schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:36:
Dat vind ik wel vervelend aan remote raids, wanneer je een sterke raid boss hebt en mensen niet eens de moeite nemen om counters te kiezen. Ik krijg toch wel een beetje kromme tenen als ik bijvoorbeeld Kyogre of Metagross in een Lugia raid zie.
Beter mensen die meevechten met slechte counters, dan mensen die helemaal niet meevechten. Heb al vaak meegemaakt dat bij een raid met 5 mensen, wat prima zou moeten kunnen, alsnog op het laatste moment iemand afhaakt. Erg irritant als je dat een Remote Raid pas kost.
Ook HEEL erg irritant vind ik als mensen de raid op Reddit aankondigen als Weather Boosted en als je dan de Raid Boss vangt, is hij helemaal niet WB. Dat gebeurt me ook regelmatig.

• bakbakbak
Dat is precies de reden dat ik over het algemeen zelf de raid host via Pokeraid met 10 deelnemers, kan ook remote (al zijn het er dan 9). Dat liever dan een remote raid joinen waarbij het uiteindelijk misgaat. Enige is dat er uiteraard wel een raid in de buurt moet zijn. Levert ook nog friend xp op overigens. Werkt natuurlijk niet als je meerdere raids per dag wilt doen. EDIT: tenzij je uiteraard pokecoins besteedt aan premium / remote passes.

[Voor 9% gewijzigd door bakbakbak op 08-09-2021 10:16]

• skipe
bakbakbak schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:11:
Dat is precies de reden dat ik over het algemeen zelf de raid host via Pokeraid met 10 deelnemers, kan ook remote (al zijn het er dan 9). Dat liever dan een remote raid joinen waarbij het uiteindelijk misgaat. Enige is dat er uiteraard wel een raid in de buurt moet zijn. Levert ook nog friend xp op overigens. Werkt natuurlijk niet als je meerdere raids per dag wilt doen.
En waarom werkt dat niet met meerdere raids per dag? Vaak zat stuk of 15-20 gedaan met pokeraid zelf hosten met 10 invites
Pagina: 1 ... 57 58 59 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee