• MusicMaikel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 17-09 16:24
Ezio schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:36:
Ik had al meerdere shinies en een hundo dus ik heb de moeite niet genomen om Squirtles te vangen.

Wie speelt er de Remix Cup? Ik vind het wel een leuke cup. Het is wel echt een achtbaan. Ik verloor gisteren veel en nu win ik weer veel. Ik speel nu met Slurpuff (Charm, Energy Ball en Flamethrower), Marshtomp (Mud Shot, Mud Bomb en Surf) en Qwilfish (Poison String, Fell Stinger en Aqua Tail). Dus eigenlijk dubbele anti Diggersby, Nidoqueen en Registeel :P . En Charm voor die stomme Obstagoon leads.
Ik heb het van de week een keer geprobeerd, maar normale GL bevalt mij vreemd genoeg meer. Ik vind Remix te veel "all over the place" dus het is lastig om een team te bouwen (naar mijn idee). Gisteren wel een goede dag gehad in normale GL, zo'n 130 punten gestegen. Nog 40 punten te gaan voor Veteran, ik hoop nog Expert te kunnen halen dit seizoen, aangezien ik vorig seizoen daar ook al dicht tegen aan zat met 2659 punten.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01:57

Paar raids verder maar ik ben klaar :)

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:41
skipe schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:09:
[Afbeelding]

Jammer dat het geen shadow is ;)

• skipe
PhilipsFan schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:15:
[...]

Jammer dat het geen shadow is ;)
Toekomstige mega x/y zijn toch echt sterker dan een shadow, daar heb ik er overigens ook 2 van hoor ;)

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-09 14:24

Stronkie

Where wind is Trouble

Pokemon 1 : 3566 7293 5669
Pokemon 2 ; 9433 5658 2368
Pokemon 3 : 3559 2849 6422

aangezien de friendships codes link maar voor 1 account geld :)

• Nielless
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22:55

Nielless

Born at a very young age.

Vanmorgen tot mijn verrassing een shiny riolu uit een 10km eitje :P

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

• skassie
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-09 12:15
skipe schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:09:
[Afbeelding]

Gefeliciteerd!!!!

"Every accomplishment starts with the decision to try." - John F. Kennedy

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nano
  • Registratie: september 2011
  • Niet online

Ik vind ultra unlock nu al leuk 😅

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16:21
Da's een mooie. Jammer dat je er geen zak aan hebt :) Als aanvaller komen ze toch vrij laag in de meeste lijstjes :P

had er vorig jaar zomer ook eentje. Blijft leuk, zo'n (initieel) zeer zeldzame pokemon en een hundo van te hebben

• Nano
  • Niet online
T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:20:
Da's een mooie. Jammer dat je er geen zak aan hebt :) Als aanvaller komen ze toch vrij laag in de meeste lijstjes :P

had er vorig jaar zomer ook eentje. Blijft leuk, zo'n (initieel) zeer zeldzame pokemon en een hundo van te hebben
Dat is inderdaad helaas waar :') ik weet ook niet hoe zeldzaam dit is. Heb het idee dat er de laatste tijd wat meer met unowns gestrooid word dan voorheen.

• Ezio
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:35
Shiny Dialga is in de pocket :) . Ik heb vandaag een stuk of tien raids zonder succes gedaan. En de eerste Dialga uit een reward is een shiny :') . Ik ga verder niet klagen.

Strava

• skipe
Ezio schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:24:
Shiny Dialga is in de pocket :) . Ik heb vandaag een stuk of tien raids zonder succes gedaan. En de eerste Dialga uit een reward is een shiny :') . Ik ga verder niet klagen.
Felicteerd, quest?

• Ezio
Battle reward voor drie wins. Dat waren ook gelijk de enige drie wins uit een set van vijf vandaag :') . Ik kreeg vandaag echt alleen maar harde counters. Je hebt van die dagen…

Strava

• skipe
Ezio schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 20:13:
[...]

Battle reward voor drie wins. Dat waren ook gelijk de enige drie wins uit een set van vijf vandaag :') . Ik kreeg vandaag echt alleen maar harde counters. Je hebt van die dagen…
Oh GBL haha doen we niet aan haha

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ezio schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 20:13:
[...]

Oh als daar een (shiny) Dialga uit komt ga ik zo ook wat battles doen.... da's beter dan wat er normaal uit komt :).
Vandaag wel een Dialga raid gedaan, maar die is sowieso al lastig te vangen, en nog geen shiny gevangen :'(

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:37
Ik ving gisteren een Shiny Diagla uit de eerste raid. Vind het alleen moeilijk om er veel Candy in te stoppen.

De stats zijn niet super: 11/14/14

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• XaeonBE
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 03-09 15:09
Rene schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 08:33:
Ik ving gisteren een Shiny Diagla uit de eerste raid. Vind het alleen moeilijk om er veel Candy in te stoppen.

De stats zijn niet super: 11/14/14
Een goede Dialga is altijd leuker natuurlijk om je candy in te steken. Ik persoonlijk zie het als een bonus als die ook nog eens Shiny is. Meestal is een goede shiny bij mij wel geen feit ;)

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PepsiNL1
  • Laatst online: 22:13
Dat blindstaren op het IV... Stop daar nou eens mee. Echt helemaal nergens voor nodig

• Nano
  • Niet online
PepsiNL1 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 09:45:
Dat blindstaren op het IV... Stop daar nou eens mee. Echt helemaal nergens voor nodig
Waar kijk jij naar dan? Ik kan me wel voorstellen dat mensen naar IV's kijken. Het is toch tof om een sterke Pokémon te vangen/hebben.

• milotic
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 19:46
in Master Leauge is IV gewoon must have ! 96 iv word gewoon gesloopt door een 100% simpel zat, dat niet iedereen pvp speelt okay snap ik maar iv's zijn in alle drie wel degelijk van belang.

rest my case

• milotic
Nano schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 22:29:
[...]

Waar kijk jij naar dan? Ik kan me wel voorstellen dat mensen naar IV's kijken. Het is toch tof om een sterke Pokémon te vangen/hebben.
ligt aan de leauge / doel eindes een 100 iv for example swampert gaat eraan tegen een 34% in bepaalde leauges

• PepsiNL1
Ik doe geen go battle lag. Trekt me totaal niet. En voor raids is de iv ook niet bepaald boeiend. Type pokemon en of move is veel belangrijker

• milotic
iv is wel degelijk boeiend met raids, vooral met duo trio last longer JWT

• PepsiNL1
milotic schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 23:09:
iv is wel degelijk boeiend met raids, vooral met duo trio last longer JWT
Een 0% tyranitar is met de juiste moves beter dan een 100% golem met de juiste moves. Hoezo is iv dan belangrijk?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:31
Sommige mensen willen van elke pokemon 1 vangen. Anderen hebben een live dex. Weer anderen willen pvp-en. En de die-hards gaan voor lv50 100% pokemon.

Laat iedereen lekker het spel spelen naar eigen wens ipv mensen te overtuigen dat "jouw waarheid" de enige waarheid is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21:29
PepsiNL1 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 23:55:
[...]

Een 0% tyranitar is met de juiste moves beter dan een 100% golem met de juiste moves. Hoezo is iv dan belangrijk?
Omdat een 100% Tyranitar met de juiste moveset beter is dan een 0% Tyranitar met de juiste moveset. Waarom vergelijken met een Golem?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• milotic
PepsiNL1 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 23:55:
[...]

Is dat een mirror match?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PepsiNL1
FireAge schreef op zondag 25 juli 2021 @ 00:41:
Sommige mensen willen van elke pokemon 1 vangen. Anderen hebben een live dex. Weer anderen willen pvp-en. En de die-hards gaan voor lv50 100% pokemon.

Laat iedereen lekker het spel spelen naar eigen wens ipv mensen te overtuigen dat "jouw waarheid" de enige waarheid is.
Ik zeg helemaal niet dat mijn waarheid de enige waarheid is. Maar mensen hier doen net alsof een 10/10/10 troep is. Dat is gewoonweg niet waar. Lezen is blijkbaar moeilijk voor sommige hier

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FireAge
PepsiNL1 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:22:
[...]

Ik zeg helemaal niet dat mijn waarheid de enige waarheid is. Maar mensen hier doen net alsof een 10/10/10 troep is. Dat is gewoonweg niet waar. Lezen is blijkbaar moeilijk voor sommige hier
Dat komt omdat je blijkbaar niet voorbij je eigen waarheid kan kijken. Als je doel is om 100% van alles te vangen, is 10/10/10 gewoon troep. Zonde om candy aan te verspillen.

Wil je gewoon relaxed af en toe wat raiden, dan kun je prima een leger van lv30 pokemon bouwen en maak eigenlijk niets echt uit, ook iv niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PepsiNL1
Ach, blijf maar lekker op de man reageren. Wat een dom topic is dit geworden. Vroeger werden tips gewaardeerd. Tegenwoordig wordt je ermee afgebrand. Triest

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22:55

Nielless

Born at a very young age.

Ik ben het wel eens met @PepsiNL1. Mijn doel is gewoon de Pokédex te vullen en leuke shinies te vangen. Maakt me echt niet uit welke pokémons ik in een gym gooi. En met raids win je toch wel met 5/6 man als je goede counters hebt.

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireAge
Bij mij is het hetzelfde hoor. Ik raid 2x per week oid. En heb 1000+ rare candy over omdat ik niets voorbij level 30 boost. Heb een aantal lv30-35 pokemon omdat ik die zo gevangen heb.

Neemt niet weg dat een ieder voor zichzelf moet bepalen of lage IV pokemon bij zijn eigen verzameling horen of dat het troep is.

Voor mij is de enige uitzondering op bovenstaande dan ook dat ik 100% wel naar lv35 boost. Want beter dan dat wordt het toch niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• milotic
IV en CP kan natuurlijk ook van belang zijn in raids wij doen hier met 3 man steeds een diagla hoef je niet met level 30 pokies aan te komen, dan telt echt elke stat zwaar mee.

Speel je random met 10 man dan maakt het echt geen ruk uit idd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 01:41

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Sorry als ik soms amper Gifts stuur mensen, ik moet er echt weer meer mee bezig! Maar je kan gewoon te weinig gifts vasthouden waardoor ik niet iedereen blij kan maken, heb momenteel 95 vrienden in me lijst en ben echt ontzettend snel door me gifts heen.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-09 12:15
Vanaf volgende week lekker vakantie en dan gaan we eens aan de kust kijken of we nog wat water pokemons kunnen vangen.

"Every accomplishment starts with the decision to try." - John F. Kennedy

• PhilipsFan
Klopt het dat die Ultra Unlock opdracht deel 1 verder niks bijzonders gaf? Ik heb 'm gedaan, in m'n lijstje staat ie ook als afgerond, maar had hij niet een superzeldzame Pokemon moeten opleveren? Of komt dat aan het einde als je ze allemaal hebt gedaan...

• skipe
PhilipsFan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:01:
Klopt het dat die Ultra Unlock opdracht deel 1 verder niks bijzonders gaf? Ik heb 'm gedaan, in m'n lijstje staat ie ook als afgerond, maar had hij niet een superzeldzame Pokemon moeten opleveren? Of komt dat aan het einde als je ze allemaal hebt gedaan...
Die ultra unlock heeft shinys vrijgegeven (cranidos, dialga en shieldon).

• PhilipsFan
skipe schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:25:
[...]

Die ultra unlock heeft shinys vrijgegeven (cranidos, dialga en shieldon).
Okee, is dat het enige? Als gevolg van de Ultra Unlock 1 zijn nu voor alle spelers die shinies geunlocked? Of is dat per speler? Ik heb idd een Shiny Dialga gevangen, maar ik dacht dat dat toeval was.

Maar betekent dat dat straks de Ultra Unlock 2 alleen maar betekent dat er een Shiny Heracross beschikbaar komt? Ik had gehoopt dat ik hem ook kon vangen, want het is de een-na-laatste van Johto die ik nog moet (Corsola is de andere)...

• skipe
PhilipsFan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 01:03:
[...]

Okee, is dat het enige? Als gevolg van de Ultra Unlock 1 zijn nu voor alle spelers die shinies geunlocked? Of is dat per speler? Ik heb idd een Shiny Dialga gevangen, maar ik dacht dat dat toeval was.

Maar betekent dat dat straks de Ultra Unlock 2 alleen maar betekent dat er een Shiny Heracross beschikbaar komt? Ik had gehoopt dat ik hem ook kon vangen, want het is de een-na-laatste van Johto die ik nog moet (Corsola is de andere)...
Die is in zijn shiny forme dan unlocked, gelukkig is die dan te vangen via raids (allen vanuit die regio?)

Overigens is het niet alleen voor tickethouders en/of unlockers, het is voor iedereen

• PhilipsFan
skipe schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 01:14:
[...]

Die is in zijn shiny forme dan unlocked, gelukkig is die dan te vangen via raids (allen vanuit die regio?)

Overigens is het niet alleen voor tickethouders en/of unlockers, het is voor iedereen
Mooi, dan ga ik alvast raid pasjes sparen ;)

• Ezio
skipe schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 01:14:
[...]

Ik dacht dat Heracross wereldwijd in raids beschikbaar komt. Dat zou mooi zijn, want die wil al heel lang hebben.

Strava

• skipe
Ezio schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:27:
[...]

Ik dacht dat Heracross wereldwijd in raids beschikbaar komt. Dat zou mooi zijn, want die wil al heel lang hebben.
Klopt idd, heb het even nagelezen maar heracross komt globally in raids

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21:29
PhilipsFan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 01:03:
[...]

Misschien bij medespelers in de buurt vragen of iemand een Corsola overheeft. Die is hier namelijk ook in het wild te vangen geweest.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Raem schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:18:
[...]

Misschien bij medespelers in de buurt vragen of iemand een Corsola overheeft. Die is hier namelijk ook in het wild te vangen geweest.
Daar zou ik ook zeker nog interesse in hebben. Niet gezien alhier.
Wacht ook met smart op de heracross raids.

• Gynnad
  • Laatst online: 22:18

Gynnad

* * *

Bij het event Ultra Unlock Part 1 moet ik deze helemaal afronden voordat ik mee mag doen met Ultra Unlock Part 2?

Moet nog een raid, maar weet niet of ik daarvoor in de gelegenheid ga komen. En een remote pass ervoor gebruiken is zonde.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Ezio
Je hebt kans dat Ultra Unlock Part 1 helemaal stopt zodra Ultra Unlock Part 2 begint. Maar dat weet ik niet helemaal zeker. Het is volgens mij wel een Timed Research. Dus het lijkt mij dat je dan Part 1 gewoon niet meer kunt afronden en dat iedereen aan Part 2 mag beginnen

Strava

• Lointje
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21-09 11:52
remote raid pass, pinap besjes en wat pokeballs voor 1 coin in de store. Niet vergeten op te pikken :-)

• IINamoRII
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-09 08:52
Hallo,

Weet iemand of je ergens nog een cubone of marowak kan vangen? Ik heb er nog een nodig voor de meltan quest.

• ZeRoC00L
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
IINamoRII schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:36:
Hallo,

Weet iemand of je ergens nog een cubone of marowak kan vangen? Ik heb er nog een nodig voor de meltan quest.
Nu volgens mij niet, maar komt vast goed.... geduld....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• MusicMaikel
Gisteren heeft Niantic bekend gemaakt dat we de eerste commons gaan krijgen van de Galar regio tijdens Ultra Unlock 3!

Natuurlijk krijgen we eerst Ultra Unlock 2, deze begint vrijdag om 10:00 uur.

• MusicMaikel
Ik zag dat het er hier nog niet over ging, dus ik wil jullie graag even op het volgende wijzen:

Niantic heeft besloten om de increased stop distance weer terug te draaien naar het origineel, voor corona.
Dit is een test die op dit moment in de USA en Nieuw Zeeland getest wordt.

Hierop volgend heeft de community een tegengeluid gegeven en dit heeft zich gisteren gemond in "Pokémon No"-dag. Hierbij is de volgende actie op touw gezet om transparantie te creëren voor ons als community:

https://twitter.com/poke_miners/status/1423282649552941074
https://www.reddit.com/r/...y_open_letter_to_niantic/

Ondertussen heeft Niantic ook een antwoord gegeven:
https://nianticlabs.com/blog/pgo-exploration-bonus-response/

Persoonlijk vind ik dat dit antwoord natuurlijk helemaal niets zegt. "We gaan er naar kijken en komen er 1 september op terug". In andere woorden: "We kijken hoe veel dat het gaat schelen qua inkomsten deze maand en hopen dat het overwaait".

Ik ben benieuwd wat anderen hier van vinden :).

• FreqAmsterdam
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:42
MusicMaikel schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:58:
Ik zag dat het er hier nog niet over ging, dus ik wil jullie graag even op het volgende wijzen:

Niantic heeft besloten om de increased stop distance weer terug te draaien naar het origineel, voor corona.
Dit is een test die op dit moment in de USA en Nieuw Zeeland getest wordt.

Hierop volgend heeft de community een tegengeluid gegeven en dit heeft zich gisteren gemond in "Pokémon No"-dag. Hierbij is de volgende actie op touw gezet om transparantie te creëren voor ons als community:

https://twitter.com/poke_miners/status/1423282649552941074
https://www.reddit.com/r/...y_open_letter_to_niantic/

Ondertussen heeft Niantic ook een antwoord gegeven:
https://nianticlabs.com/blog/pgo-exploration-bonus-response/

Persoonlijk vind ik dat dit antwoord natuurlijk helemaal niets zegt. "We gaan er naar kijken en komen er 1 september op terug". In andere woorden: "We kijken hoe veel dat het gaat schelen qua inkomsten deze maand en hopen dat het overwaait".

Ik ben benieuwd wat anderen hier van vinden :).
Vervelend. Het probleem is dat er inmiddels een grote groep spelers is die zo verslaafd zijn, dat ze sowieso wel de portomonnee trekken voor raid pasjes/incubators etc.
In mijn lokale community was gister iedereen boos en vandaag zie ik ze gewoon vrolijk weer absurde hoeveelheden raids doen.

Dus ik zie het somber in...

• MusicMaikel
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:48:
[...]

Vervelend. Het probleem is dat er inmiddels een grote groep spelers is die zo verslaafd zijn, dat ze sowieso wel de portomonnee trekken voor raid pasjes/incubators etc.
In mijn lokale community was gister iedereen boos en vandaag zie ik ze gewoon vrolijk weer absurde hoeveelheden raids doen.

Dus ik zie het somber in...
Dat gevoel heb ik ook helaas... Gisteren was ook eigenlijk niet de goede dag voor een boycot. Het was een nietszeggende dag tussen events door. Niet echt handig gekozen door de initiële opzetter. Had beter op een woensdag plaats moeten vinden, dan had je misschien een ander resultaat gehad, alhoewel ik dat tijdens het schrijven nu ook betwijfel.

Wat vind je van de situatie zelf? Er zijn natuurlijk twee kanten van de medaille en valt voor beide wat te zeggen...

• FreqAmsterdam
MusicMaikel schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:59:
[...]

Dat gevoel heb ik ook helaas... Gisteren was ook eigenlijk niet de goede dag voor een boycot. Het was een nietszeggende dag tussen events door. Niet echt handig gekozen door de initiële opzetter. Had beter op een woensdag plaats moeten vinden, dan had je misschien een ander resultaat gehad, alhoewel ik dat tijdens het schrijven nu ook betwijfel.

Wat vind je van de situatie zelf? Er zijn natuurlijk twee kanten van de medaille en valt voor beide wat te zeggen...
Ik weet niet of ik pokemon go dan nog wel zo leuk vind. Ik heb in de huidige situatie altijd voldoende ballen, omdat ik op mijn werk 5 stops raak. Als de afstand wordt gehalveerd gaat dat denk ik naar 1 of 2 met als resultaat veel minder ballen, maar hetzelfde aantal spawns en dus altijd een gebrek aan ballen. Ga ook regelmatig naar een plek in mijn buurt waarvan ik op 1 punt 5 stops en 1 gym kan spinnen om "op te laden". Dat gaat dan ook terug naar 1 stop en 1 gym.

Ik denk dus dat ik flink veel minder ga spelen. Dat maakt voor Niantic echter niks uit vrees ik, want ik geef toch amper geld uit.

• ZeRoC00L
  • Niet online
Zowiezo een kansloze actie. Je krijgt tijdelijk meer range en dan klagen als het teruggedraaid wordt.

Volg je bankbiljetten

• FreqAmsterdam
ZeRoC00L schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:44:
Zowiezo een kansloze actie. Je krijgt tijdelijk meer range en dan klagen als het teruggedraaid wordt.
Absoluut. Na zo'n lange periode is men er zo gewend aan geraakt, dat het vervelend is dat het wordt terug gedraaid. We gaan het zien.

• Zethiel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:38
Het gaat er meer om hoe ze dat doen bij Niantic, en vooral dat "tijdelijk" klopt niet helemaal, aangezien ze vorig jaar hebben aangegeven dat dit blijvend zou zijn. ( ik kan zo de bron even niet vinden, zeker met het aantal berichten van de afgelopen dagen is het een beetje lastig zoeken )

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• ZeRoC00L
  • Niet online
Zethiel schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:27:
[...]

Het gaat er meer om hoe ze dat doen bij Niantic, en vooral dat "tijdelijk" klopt niet helemaal, aangezien ze vorig jaar hebben aangegeven dat dit blijvend zou zijn. ( ik kan zo de bron even niet vinden, zeker met het aantal berichten van de afgelopen dagen is het een beetje lastig zoeken )
zie:

https://pokemongolive.com...ionupdate-20200331/?hl=en

Temporary changes to Pokémon GO: Gym interaction distance has been doubled

Volg je bankbiljetten

• MusicMaikel
ZeRoC00L schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:33:
[...]

zie:

https://pokemongolive.com...ionupdate-20200331/?hl=en

Temporary changes to Pokémon GO: Gym interaction distance has been doubled
Jullie hebben beide half gelijk :P.

Niantic heeft in eerste instantie aangekondigd dat de range blijvend verdubbelt zou blijven, maar hebben daarna toegegeven dat dit een fout was en dat dit een tijdelijke bonus was. Niet echt heel handig van ze, maar dat typeert ze wel een beetje...

• Zethiel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:38
MusicMaikel schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:36:
[...]

Jullie hebben beide half gelijk :P.

Niantic heeft in eerste instantie aangekondigd dat de range blijvend verdubbelt zou blijven, maar hebben daarna toegegeven dat dit een fout was en dat dit een tijdelijke bonus was. Niet echt heel handig van ze, maar dat typeert ze wel een beetje...
Owja dat was het inderdaad, bedankt voor de toelichting! :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• PhilipsFan
Is die wijziging van de range al ingegaan? Want ik merk weinig verschil...

[Voor 27% gewijzigd door PhilipsFan op 06-08-2021 16:56]

• skipe
PhilipsFan schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:56:
Is die wijziging van de range al ingegaan? Want ik merk weinig verschil...
In amerika en Australië

• skipe
Daarom nu boycotten om spreiding te voorkomen

• PhilipsFan
skipe schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:58:
Daarom nu boycotten om spreiding te voorkomen
Dat gaat je echt niks helpen hoor. Ze hebben dat al maanden geleden besloten, dat gaan ze echt niet even terugdraaien. We zullen ermee moeten dealen. Wel jammer, want dan kan ik waarschijnlijk net niet meer de pokestop voor m'n huis bereiken. Ik heb al geprobeerd om een nieuwe aan te maken die nog wat dichterbij staat. Een transformatorhuisje. Helaas kreeg ik de melding dat die niet in aanmerking kwam, omdat het niet toegankelijk genoeg is :? Het staat midden op een groot speelveld dat aan alle kanten open is...

Anyway. Ik heb vandaag m'n eerste Heracross uit een raid gehaald en een roze Shellos kwam uit een research opdracht, die had ik ook nog niet. En ook nog een WB Palkia. Een lucky egg ingezet en daarmee 400k verdiend aan vrienden die ik had klaarstaan met nog 1 dag te gaan. Geen slechte dag.

• PepsiNL1
PhilipsFan schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:50:
[...]

Dat gaat je echt niks helpen hoor. Ze hebben dat al maanden geleden besloten, dat gaan ze echt niet even terugdraaien. We zullen ermee moeten dealen. Wel jammer, want dan kan ik waarschijnlijk net niet meer de pokestop voor m'n huis bereiken. Ik heb al geprobeerd om een nieuwe aan te maken die nog wat dichterbij staat. Een transformatorhuisje. Helaas kreeg ik de melding dat die niet in aanmerking kwam, omdat het niet toegankelijk genoeg is :? Het staat midden op een groot speelveld dat aan alle kanten open is...

Anyway. Ik heb vandaag m'n eerste Heracross uit een raid gehaald en een roze Shellos kwam uit een research opdracht, die had ik ook nog niet. En ook nog een WB Palkia. Een lucky egg ingezet en daarmee 400k verdiend aan vrienden die ik had klaarstaan met nog 1 dag te gaan. Geen slechte dag.
Een transformator huisje voldoet natuurlijk niet aan de eisen. Dat had je zelf ook kunnen opzoeken. Revieuwers zijn dat (uiteraard) ook zat om steeds die onzin aanmeldingen te beoordelen dat ze zomaar een random afwijzing reden selecteren.

• skipe
PhilipsFan schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:50:
[...]

Als de geldkraan richting niantic dichtgezet word denk je dat niantic daar niks mee doet?

Bijna alle grote youtubers (en een deel van hun aanhang) geven geen geld meer uit aan pogo. Denk dat als niantic haar omzet halveert bij wijze van, dat ze er echt wel wat aan willen doen hoor ;)

Tis niet echt perse een mooie optie ofzo hoor die dubbele distance, het is vaak net het verschil van een hekje overklimmen, de weg oversteken, of nog gevaarlijker.

• PhilipsFan
PepsiNL1 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:07:
[...]

Een transformator huisje voldoet natuurlijk niet aan de eisen. Dat had je zelf ook kunnen opzoeken. Revieuwers zijn dat (uiteraard) ook zat om steeds die onzin aanmeldingen te beoordelen dat ze zomaar een random afwijzing reden selecteren.
Het voeldoet wel aan de eisen: het moet een permanente structuur zijn en openbaar toegankelijk. Dat is het. Het voldoet inderdaad niet aan de recommendations, want het is geen plek met een bijzondere betekenis. Maar ik vraag me wel af waarom reviewers het afwijzen. Hebben ze er voordeel bij om suggesties af te wijzen? Iedereen heeft toch juist baat bij zoveel mogelijk Pokestops?

Ik zie wel meer Pokestops in de buurt die ook geen bijzondere betekenis hebben, ook die er recent bij zijn gekomen. Verdeelkastjes van Ziggo of bordjes voor wandelroutes. Ook niet echt plekken met een bijzondere betekenis.

• Slaut
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20:47
En transformatorhuisje is niet:
- Een geweldige plek om te verkennen
- Een geweldige plek om te sporten
- Een geweldige plek om sociaal te zijn met anderen

Dus het voldoet niet.

• PepsiNL1
Veerdeelkastjes van ziggo is waarschijnlijk wat leuks op getekend. (Grijs gebied) wandelroute knooppunten zijn uiteraard toegestaan (zet aan tot bewegen)

• PhilipsFan
PepsiNL1 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:36:
Veerdeelkastjes van ziggo is waarschijnlijk wat leuks op getekend. (Grijs gebied) wandelroute knooppunten zijn uiteraard toegestaan (zet aan tot bewegen)
Dat zal het zijn. Ik moet eerst iets leuks op het transformatorhuisje schilderen :)

• skipe
PhilipsFan schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:46:
[...]

Dat zal het zijn. Ik moet eerst iets leuks op het transformatorhuisje schilderen :)
Juist! Vooral pokemonart word gewaardeerd haha

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:29
Daarna ook nog de Google Street auto voorbij laten komen :).

• Slaut
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20:47
mat.hi.as schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 09:14:
Daarna ook nog de Google Street auto voorbij laten komen :).
Of een photosphere uploaden, geen idee hoe exact though.

• T4F.nl_Muad
[...]

je kunt grote stickers bestellen hiervoor.

Pokemon go komt voor uit ingress, daar worden ze knettergek van al die idioten die een bloempot fotograferen en dat indienen. En al die meuk moet gekeurd worden. In de ingress community ligt de lat wel hoog wat portals betreft. Ze zijn daar een stuk strikter.

• fub
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21-09 15:02
[...]
Hier in de buurt zijn alle transformatorhuisjes die mooi beschilderd zijn, een stop geworden. Dus dit lijkt me zeker een goede tip! :)

• Vinnocchio
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20:58
Zo werkt ons brein. We raken eraan gewend en dan is het daarna altijd teleurstellend als het wordt teruggedraaid. Menselijk. Niet realistisch maar fijne dingen zijn altijd moeilijker op te geven dan vervelende dingen, sowieso

• bakbakbak
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:55
[...]

Ik weet niet hoe goed jouw mural kwaliteiteten zijn, maar ter inspiratie een hele blog hierover uit Den Haag. Ik weet overigens niet hoe groot jouw huisje is daar en of het zomaar van de gemeente mag.

Als alternatief, ik zie ook wel eens Mozaik stoeptegels van lokale kunstenaars langskomen in Wayfarer, wellicht een op korte termijn haalbaarder alternatief.
Inspiratie

Voorbeeld

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en Mijn Battle.net account

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Toen ik bij die Ultra Unlock Part 2 Challenge de opdracht kreeg van " Make 2 excellent throws " leek mij het handig om een 5* raid te joinen wanneer deze in de whatsapp groep beschikbaar kwam, maar hoe goed mijn idee ook was. De game was het er niet mee eens want na de raid kreeg ik een Shiny Palkia en dat was natuurlijk instant catch, niet dat je mij hoort klagen natuurlijk maar het wel even zoiets van tuuuuuuuuuurlijk game.. _O-

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• mat.hi.as
Hmm, goeie tip :+. Gewoon wat van die quests oppikken, en shiny Palkia's farmen :P

• Ezio
Ik doe altijd excellent curves bij een Weedle. Dan heb je tenminste nog een uitdaging ;) . Nee, leuk dat het gelijk een shiny was :) . Ik had gisteren blijkbaar een lucky day, want ik kreeg een shiny Palkia en een shiny Heracross kort na elkaar. Ik zie alleen weinig verschil bij die shiny Palkia. Ik had eerst niet eens door dat het een shiny was. Die shiny Heracross daarentegen :9~ .

[Voor 5% gewijzigd door Ezio op 09-08-2021 11:37]

Strava

• T4F.nl_Muad
Ezio schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:34:
Ik doe altijd excellent curves bij een Weedle. Dan heb je tenminste nog een uitdaging ;) . Nee, leuk dat het gelijk een shiny was :) . Ik had gisteren blijkbaar een lucky day, want ik kreeg een shiny Palkia en een shiny Heracross kort na elkaar. Ik zie alleen weinig verschil bij die shiny Palkia. Ik had eerst niet eens door dat het een shiny was. Die shiny Heracross daarentegen :9~ .
Soms heb je van die dagen. Leuk hoor, 2 mooie shinies. Palkia is subtiel maar wel erg gaaf. Mooie gloed zit er ineens in. Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Ook Palkia en Heracross vlak na elkaar, en tussendoor nog een Heatmor. T kan slechter verkeren ;)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ezio schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:34:
Haha ik vind juist Heracross non shiny veel leuker, vind dat helemaal roze niks O-)

• skipe
G_Dragon schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:15:
[...]

Haha ik vind juist Heracross non shiny veel leuker, vind dat helemaal roze niks O-)
Wil die roze wel hoor als je hem niet wilt haha, 100 raids gedaan maar wil niet roze worden

• PhilipsFan
skipe schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:57:
[...]

Wil die roze wel hoor als je hem niet wilt haha, 100 raids gedaan maar wil niet roze worden
Ik wil 'm ook wel, ik heb nog wel een normale Heracross om 'm tegen te ruilen :)

• Ypho
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 20-09 14:43
Ik balen! Gisteren een Palkia 14/15/15 gevangen, balen omdat ie net niet perfect is. Vandaag een shiny Palkia, maar met crappy stats :(

Maar ik zal een gegeven Palkia niet in zijn bek kijken :)

Op naar de roze Heracross!

[Voor 9% gewijzigd door Ypho op 09-08-2021 16:24]

• skipe
Ypho schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:24:
Ik balen! Gisteren een Palkia 14/15/15 gevangen, balen omdat ie net niet perfect is. Vandaag een shiny Palkia, maar met crappy stats :(

Maar ik zal een gegeven Palkia niet in zijn bek kijken :)

Op naar de roze Heracross!
Daar heb ik dan iets meer geluk, een hundo en een shiny in nog geen 15 raids

• Ezio
Ik weet nu weer waarom ik geen stardust meer in PvP teams steek. Ik had net weer een bak stardust in wat Pokémon voor de Master League gestopt. En ik krijg echt alleen maar random harde counters. Het waren gelukkig Pokémon die ik sowieso wel naar level 40 wilde brengen. Dus het is niet helemaal verspilde stardust.

Strava

• Elcappucino
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:30
Zo, na bijna 5 jaar toch maar weer opgepakt. Nu ik in Parijs ben en een paar vrienden(2) het spelen toch maar weer opgepakt.

Heel veel veranderd zie ik al meteen. Als anderen mij willen toevoegen voor meer interactie, graag. Heb mijn info al in de lijst toegevoegd.

En nu eerst even inlezen hoe/wat alles werkt etc.

• mat.hi.as
Sinds de release, 5 jaar en een beetje geleden, is er inderdaad een hoop veranderd! Kleine tip, bewaar zoveel mogelijk Klefki's die je vangt in Frankrijk. Die komen namelijk alleen daar (in Frankrijk) voor, en veel mensen zijn nog niet op vakantie geweest daar.

• T4F.nl_Muad
mat.hi.as schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:20:
Sinds de release, 5 jaar en een beetje geleden, is er inderdaad een hoop veranderd! Kleine tip, bewaar zoveel mogelijk Klefki's die je vangt in Frankrijk. Die komen namelijk alleen daar (in Frankrijk) voor, en veel mensen zijn nog niet op vakantie geweest daar.
hahah, dat is een goede tip voor een starter ja. Kan m leuke pokes opleveren ;-)

• Lointje
Serieus? Hier in midden Belgie zitten ze anders ook voortdurend rond mijn huis. Ik speel sinds maart en ben ze al beu gezien :-D
Veel plezier er mee alvast! De eerste twintig levels gaan bijzonder snel, dan vertraagt het wat. Je zal bagspace problemen krijgen door al dat levelen, maar best toch niet te veel revives enzo weggooien.

• Ezio
Ik wil anders wel een Klefki ruilen hoor als je er toch in verdrinkt :D .

Strava

• Elcappucino
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:30
mat.hi.as schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:20:
Ow thanks! Vandaar dat mijn vrienden die niet hebben. Zal er meer vangen om eventueel te ruilen.

• Lointje
Ezio schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 14:44:
Ik wil anders wel een Klefki ruilen hoor als je er toch in verdrinkt :D .
22 seen, 16 caught, nog 2 over in de storage. Maar omdat ze niet kunnen evolven, klik ik ze 80% van de tijd gewoon niet aan :-) (ik speel niet zo hardcore momenteel en vind het leuker te werken naar nieuwe entries voor de pokedex). Zal er wat extra vangen voor ik op reis vertrek als ik mensen tegenkom die er willen hebben

Met behulp van de startpost nu toch eens twee poke genie raids gehost om te zien hoe dat werkt en een 15/15/13 palkia en een 14/15/14 heracross gevangen :-)
Best wel handig die tool!

• sumpie
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-08 16:30
Zojuist ook maar mijn naam toegevoegd aan de tweakers lijst, voor diegene die wat gratis gifts willen voeg me gerust toe.
Moet sowieso mijn quest afronden met 5 gifts en heb er nu zon 20 in inventory liggen.

6516-2413-8304

• harmpie21
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:19
@Koolaid , @G33st , nog 1x gift openen, en dan zijn wij Best Friends. Graag wil ik hiervoor een Lucky Egg aanzetten voor dubbele XP, schikt het jullie ook dat dit a.s. zondag om 14:00 uur te doen? (BaZnGaNL is mijn in-game name)

[Voor 0% gewijzigd door harmpie21 op 13-08-2021 17:29. Reden: tijd aanpassing naar 14:00 uur]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• skipe
harmpie21 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:13:
@Koolaid , @G33st , nog 1x gift openen, en dan zijn wij Best Friends. Graag wil ik hiervoor een Lucky Egg aanzetten voor dubbele XP, schikt het jullie ook dat dit a.s. zondag om 11:00 uur te doen? (BaZnGaNL is mijn in-game name)
Ik sta ook met @G33st, hij is alleen niet echt actief (op tweakers?) Lijkt het, krijg maar weinig reactie.

Maar als hij een eitje aan wil hoor ik het graag :) graag dan wel iets later dan 11 uur sochtends, misschien 1 uur smiddags?

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:22

vso

raap voor zijn recht

sinds de android software/firmware update krijg ik de pogo ding niet meer aan de praat :( is dit een bekend probleem en zo ja welke oplossing is het want .. reinstall/apk mirror (cache legen) heeft nog geen oplossing gebracht

Gevonden gramatica fouten, mag je houden

• harmpie21
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:19
@skipe ik heb hem aangepast naar 14:00 uur. Anderen konden gelukkig ook dit tijdstip.
@G33st & @Koolaid hoop dat jullie ook snel kunnen reageren! :)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Ezio
Wat is de evolve tijd voor Umbreon? Ik dacht 20 uur, maar ik zie nog steeds een Espeon schaduw met een maantje.

Strava

Pagina: 1 ... 57 58 59 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee