Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:48
Och cheaten. Iedereen speelt zoals hij wil.

Ik zoek dit soort geneuzel graag op, ipv dagenlang allerlei stops af te struinen.

Ieder zijn ding.

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
@G33st je reageert (nog) niet op mijn DM, misschien dat je niet weet hoe het werkt dus ik vraag het hier.. kun je aankomende zaterdag 13:00 eitje voor best friends?

Verwijderd

FireAge schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:48:
Och cheaten. Iedereen speelt zoals hij wil.

Ik zoek dit soort geneuzel graag op, ipv dagenlang allerlei stops af te struinen.

Ieder zijn ding.
Prima als je wilt cheaten. Maar gebruik die Pokémon dan niet bij raids, gyms en PVP

• FireAge
Welke pokemon? Die chimchar en piplup voor de quest? :+

Ik heb geen tijd om de radar in de gaten te houden op zoek naar 100%tjes e.d.

Als ik 10 minuten per dag speel is het veel. Soms in het weekend een leuke sessie met de kids.

Verwijderd

FireAge schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:27:
Welke pokemon? Die chimchar en piplup voor de quest? :+

Ik heb geen tijd om de radar in de gaten te houden op zoek naar 100%tjes e.d.

Als ik 10 minuten per dag speel is het veel. Soms in het weekend een leuke sessie met de kids.
Je kan het natuurlijk voor jezelf goedpraten, maar het is en blijft cheaten. 8)7

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 16:09
Vandaag maar iets met handdoek en ring want Cinda wil bij mij maar niet spawnen.... Canon weer 15 stops bezocht en allemaal questen die ik niet nodig heb

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:48
Gisteren na 2x pech gestopt met pogingen om Cyndaquil te krijgen.
Vanmorgen toen ik Pokémon opstarte kreeg ik zo maar uit het niets een Field research taak, en dat was toevallig ook nog eens de "Use 5 Berries to help catch Pokémon" research task. Alleen was de taak groen ipv oranje (geen event dus), maar helaas kreeg ik weer een Totodile :/.

Onderweg naar werk langs de gebruikelijke locaties nog 2 research tasks opgepikt en warempel de 2e ervan gaf me een Cyndaquil :*) Dus na 33! pogingen eindelijk het geluk aan mij zijde, tijd voor een loterij lot? of zal mijn geluk al weer op zijn... :/

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
chrisO schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:44:
Gisteren na 2x pech gestopt met pogingen om Cyndaquil te krijgen.
Vanmorgen toen ik Pokémon opstarte kreeg ik zo maar uit het niets een Field research taak, en dat was toevallig ook nog eens de "Use 5 Berries to help catch Pokémon" research task. Alleen was de taak groen ipv oranje (geen event dus), maar helaas kreeg ik weer een Totodile :/.

Onderweg naar werk langs de gebruikelijke locaties nog 2 research tasks opgepikt en warempel de 2e ervan gaf me een Cyndaquil :*) Dus na 33! pogingen eindelijk het geluk aan mij zijde, tijd voor een loterij lot? of zal mijn geluk al weer op zijn... :/
Ah shit! Dus die missie levert ook gen 2 Pokémon op. Ik dacht dat het alleen kon met de 'Powerup Pokémon 5 times' missie. Ik heb vanochtend net alle 'Use 5 berries to help catch a Pokémon' missies verwijderd, om ruimte te hebben voor degene waarvan ik dacht nodig te hebben voor gen 2.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:02
Weet iemand waarom mijn vrouw en ik verschillende opdrachten krijgen uit stops? Ik meen dat dit eerder level gebonden was, maar dat het vanaf level 30(?) voor iedereen hetzelfde was.
Zij is level 44 en ik 46. Kan het daar door komen?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Verwijderd

Raem schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:44:
Weet iemand waarom mijn vrouw en ik verschillende opdrachten krijgen uit stops? Ik meen dat dit eerder level gebonden was, maar dat het vanaf level 30(?) voor iedereen hetzelfde was.
Zij is level 44 en ik 46. Kan het daar door komen?
Waarschijnlijk heeft 1 van jullie zo'n domme ar scan taak

• Raem
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:57:
[...]

Waarschijnlijk heeft 1 van jullie zo'n domme ar scan taak
Nee, het zijn normale quests die verschillen. Dus ik krijg bijvoorbeeld 'use 5 berries' en zij krijgt 'catch 5 pokemon'.

• chrisO
Raem schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:52:
[...]

Nee, het zijn normale quests die verschillen. Dus ik krijg bijvoorbeeld 'use 5 berries' en zij krijgt 'catch 5 pokemon'.
Je bent niet de enige, wij merkte dit ook al op ik (level 38) kreeg "use 5 berries ..." en mijn vrouw (level 35) kreeg een andere 'quest'.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

Grappig. Dan is die "cheat map" die eerder voorbij kwam zinloos.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 08:16
Raem schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:52:
[...]

Wat @Verwijderd zegt, waarschijnlijk heeft één van jullie zo'n AR scan taak. Als je die niet hebt krijg je andere taken dan wanneer je er wel eentje hebt. Als je geen AR scan taak hebt krijg je vaak AR scan taken van stopjes in de buurt van een te scannen stop of gym. Als je wel al een AR scan taak hebt krijg je die niet.

• skipe
maar het klopt wel dat het per account kan verschillen welke quest je krijgt account (zover hier bekend 2 verschillende per dag per stop).

• Raem
sixtiek schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:07:
[...]

Wat @Verwijderd zegt, waarschijnlijk heeft één van jullie zo'n AR scan taak. Als je die niet hebt krijg je andere taken dan wanneer je er wel eentje hebt. Als je geen AR scan taak hebt krijg je vaak AR scan taken van stopjes in de buurt van een te scannen stop of gym. Als je wel al een AR scan taak hebt krijg je die niet.
Dat klopt, maar dan zou degene zonder AR quest een AR quest moeten krijgen toch? En niet een normale quest? Overigens kregen we vanochtend ook verschillende quests uit een stop terwijl we beide een AR quest actief hadden.

• skipe
Raem schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:28:
[...]

Dat klopt, maar dan zou degene zonder AR quest een AR quest moeten krijgen toch? En niet een normale quest? Overigens kregen we vanochtend ook verschillende quests uit een stop terwijl we beide een AR quest actief hadden.
dat laatste dus, ook al heb je beide een ar quest kan de "normale" pokestop quest verschillen per account.. hier meermaals gehad met bijvoorbeeld een spinda quest.. de helft van de groep kreeg wel make 5 great curveball throws in a row en de andere helft kreeg een andere quest (wel allemaal weer het zelfde dan van dat andere soort)

Verwijderd

Raem schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:28:
[...]

Niet elke stop heeft een ar quest

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
Ik heb echt nog nooit gehoord dat 1 pokestop verschillende quests had voor verschillende personen onder normale omstandigheden.

Voor zover ik weer zijn de enige mogelijkheden hiervoor:

Wisseling van event
AR quests

Gezien voorgaande comments denk ik dat deze hier nog niet gepost is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqiVfGaD40cg97Hlt4jl5KeFajc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5XssQIufgZAOS9V55KfsTDlp.jpg?f=fotoalbum_large

Ook zag ik iemand iets zeggen over aantallen stops bezocht maar op basis van bovenstaand plaatje als je random gaat zoeken mag je blij zijn als je de juiste pokemon vind binnen 100 stops. Het makkelijkste is vragen in een app groep of iemand een stop weet waar degene die je zoekt uitkomt(zorg dat je een ar quest hebt voor je de stop draait) (buiten de kaart om natuurlijk maar die is zoiezo niet overal beschikbaar).
In ieder geval zou je makkelijker moeten kunnen zoeken met bovenstaande.
Mocht het echt niet lukken met research tasks zouden ze ook allemaal beschikbaar moeten zijn met lures als het goed is..

• chrisO
protoss warrior schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:29:
[...]

Mocht het echt niet lukken met research tasks zouden ze ook allemaal beschikbaar moeten zijn met lures als het goed is..
Niet dus! De pokemon uit lures bestaan voor de helft uit wat je ziet in onderstaande plaatje en voor de helft uit wat er in jouw buurt spawned. In mijn omgeving zit Cyndaquil niet in de locale spawn pool (ik heb er de afgelopen week niet 1 gezien) en hij zit ook niet bij 1 van de lures... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5tp2Pp59AbDS0iJDrMF78-l0jdg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ty5x2BdSbEqzRMBdEagREcSc.jpg?f=fotoalbum_large

• FireAge
Largo schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:07:
Grappig. Dan is die "cheat map" die eerder voorbij kwam zinloos.
Heb het met 3 accounts gechecked, elk 6 quests voor de benodigde pokemon, en elk account exact dezelfde pokemon. Lv41,40 en 34.

Dus die map klopt wel.

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
chrisO schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:45:
[...]

Niet dus! De pokemon uit lures bestaan voor de helft uit wat je ziet in onderstaande plaatje en voor de helft uit wat er in jouw buurt spawned. In mijn omgeving zit Cyndaquil niet in de locale spawn pool (ik heb er de afgelopen week niet 1 gezien) en hij zit ook niet bij 1 van de lures... [Afbeelding]
Dat zijn de speciale lures, als niantic zegt dat ze uit lures komen dan ga ik er vanuit dat ze uit de standaard lures komen, er vanuit gaande dat ze dat doen heb je nog redelijk wat mazzel nodig om de juiste te vinden uiteraard dus dan zou ik een plek vinden waar je er een stuk of 5-10 in de gaten kan houden.

Voor de speciale lures lijkt het me logisch dat de event spawns een gedeelte van de omgevings specifieke pokemon zouden zijn. Met die moet je dus alleen al mazzel hebben dat er een event pokemon uit komt laat staan de juiste.

• Raem
@Verwijderd @sixtiek Ik heb me vanochtend waarschijnlijk vergist met actieve AR quests, want ik heb het net nog eens getest en jullie hebben inderdaad gelijk. Met een AR quest actief kreeg ik de "use 5 berries" quest uit een stop. En zonder AR quest actief kreeg ik "catch 5 pokemon" uit dezelfde stop.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16
Ik heb de collection opgegeven, 3 lures, 3 incense, meerdere plaatsen verspreid over het land, wandeling in de bossen en een gros missies ik heb nog steeds geen Turtwig.

Prima dat iets lastiger gemaakt wordt, maar na zoveel moeite nog niet vind ik gewoonweg waardeloos.

• skassie
Suicyder schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:08:
Ik heb de collection opgegeven, 3 lures, 3 incense, meerdere plaatsen verspreid over het land, wandeling in de bossen en een gros missies ik heb nog steeds geen Turtwig.

Prima dat iets lastiger gemaakt wordt, maar na zoveel moeite nog niet vind ik gewoonweg waardeloos.
Ben er ook mee gestopt na geen enkele Cyn te vinden. Volgende keer beter

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:09
ach, ik moet ook nog een chikorita/turtwig. Nergens te vinden, maar sowieso zijn die collections echt veel te RNG gevoelig om dat over zo'n korte tijd te gooien. Besteed er zelf nauwelijks aandacht aan in ieder geval.

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Korte tijd? 9 of 10 dagen loopt ie. Daar kun je imho niet over klagen. De vorige collection challenges waren toch allemaal wel prima te doen? Of heb ik zo'n mazzel met RNG? Hier heb ik op (ik meen) chicorita ook wel even gedaan, maar alles in 3 dagen afgerond. Gezien het aantal posts hierover had ik daar in ieder geval wel mazzel mee :)

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:47
chrisO schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:45:
[...]

Niet dus! De pokemon uit lures bestaan voor de helft uit wat je ziet in onderstaande plaatje en voor de helft uit wat er in jouw buurt spawned. In mijn omgeving zit Cyndaquil niet in de locale spawn pool (ik heb er de afgelopen week niet 1 gezien) en hij zit ook niet bij 1 van de lures... [Afbeelding]
Dit is een aantal dagen terug ook al uitgebreid besproken, dit plaatje wijkt totaal af van wat er daadwerkelijk aan de hand is, dit zijn de speciale lures. Heb daar eerder in dit topic al uitleg over gegeven: MusicMaikel in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6"

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Turtwig en Cyndaquil zitten in field researches.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• MusicMaikel
ZeRoC00L schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 17:31:
Turtwig en Cyndaquil zitten in field researches.
Zat inmiddels, want het event is intussen afgelopen :9

Anyway, GO Fest tijd dit weekend! Hoe hebben jullie je voorbereid?
Ik heb mijn storage is flink opgeruimd deze week, heb zo'n 500 extra plekken vrij kunnen maken waardoor ik nu 1000 plekken heb om Pokémon kwijt te kunnen. Ruim genoeg dacht ik zo :P

• init
  • Niet online
MusicMaikel schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:24:
[...]

Ik heb mijn storage is flink opgeruimd deze week, heb zo'n 500 extra plekken vrij kunnen maken waardoor ik nu 1000 plekken heb om Pokémon kwijt te kunnen. Ruim genoeg dacht ik zo :P
Ik heb me eigenlijk niet echt voorbereid op Go Fest. Ik wil het zelf hoofdzakelijk gebruiken om (regional locked/legendary) Pokémon te verzamelen die ik nog niet heb. En alles wat daar verder bij komt is mooi meegenomen. Het is ook de eerste keer dat ik meedoe aan Go Fest (of überhaupt in-game iets koop met echt geld), dus weet ook niet precies wat ik kan verwachten en hoe ik me goed had kunnen voorbereiden.

[ Voor 34% gewijzigd door init op 16-07-2021 11:07 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:28
[...]

1700 rode ballen opgespaard en ruimte voor 1200 nieuwe Pokémon. Let’s go!

Stack Sats

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik koop vaak pas extra ruimte als ik het nodig heb. Ik woon in Amsterdam dus ik heb niet echt ballen gespaard. Er zijn hier genoeg Pokéstops om de hoek. Ik ga morgen een dag weg, maar ik mag van mijn vriendin nog wel even Pokémon spelen ;) .

Strava

• MusicMaikel
init schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:06:
[...]

Ik heb me eigenlijk niet echt voorbereid op Go Fest. Ik wil het zelf hoofdzakelijk gebruiken om (regional locked/legendary) Pokémon te verzamelen die ik nog niet heb. En alles wat daar verder bij komt is mooi meegenomen. Het is ook de eerste keer dat ik meedoe aan Go Fest (of überhaupt in-game iets koop met echt geld), dus weet ook niet precies wat ik kan verwachten en hoe ik me goed had kunnen voorbereiden.
Aha!

Voorbereiden is ook niet persee nodig natuurlijk, maar het is handig om genoeg plekken te hebben om Pokémon te bewaren, genoeg ballen te hebben etc. Eventueel ook berries die je wil gebruiken.

Voor zondag is het handig om een paar raidpasses te hebben, alhoewel je die ook krijgt van de researches die je gaat krijgen zondag. Daar kan je 20+ (!) passen uit halen, dus zeker de moeite waard.

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-11 21:02
[...]

Ik was zelf nogal hyped voor Go Fest (is toch beetje hét evenement van het jaar) dus mijn voorbereiding is wat overkill. :+ Is toch beetje deel van de voorpret. Daarom momenteel 1750 ultra balls, 300+ razz berries, 100 pinaps voor de zekerheid, mezelf getrakteerd op een wat premium items (incubators, incense), coins voor meer remote raids en eventueel een goede Go Fest box, rugzak voor items en Pokémon storage vergroot waardoor ik ruimte heb voor 2250 nieuwe en verder mijn egg slots volgegooid met 9 x 10km en 3 x 12km. Ik heb ook nog 130 golden razz berries maar daar heb ik verder niks voor verzameld of iets extra gedaan, die verzamel je toch wel op een natuurlijke manier. Ik weet dat het allemaal wat overdreven is qua voorbereiding hoor, maar ach, 't is een leuk spel en dan wil ik af en toe uitpakken en dan vind ik geld uitgeven voor coins of premium items ook niet erg.

Welke shiny hopen jullie morgen op? Ik twijfel een beetje of ik Deino ga hunten (die komt niet in raids, toch?) want als die een beetje dezelfde chronologie heeft als Gible dan zit hij volgend jaar in de community day. Ik hoop verder op Chimecho, Tympole (die Palpitoad shiny is tof), galarian ponyta en zigzagoon. Shiny unown zeg ik ook geen nee tegen.

• init
  • Niet online
MusicMaikel schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:19:
[...]

Aha!

Voorbereiden is ook niet persee nodig natuurlijk, maar het is handig om genoeg plekken te hebben om Pokémon te bewaren, genoeg ballen te hebben etc. Eventueel ook berries die je wil gebruiken.

Voor zondag is het handig om een paar raidpasses te hebben, alhoewel je die ook krijgt van de researches die je gaat krijgen zondag. Daar kan je 20+ (!) passen uit halen, dus zeker de moeite waard.
Ik heb momenteel Pokéballs/berries genoeg, dus dat moet het probleem niet zijn. Qua Pokémon opslag gooi ik waarschijnlijk toch alles met slechte stats direct weg, dus heel veel ruimte heb ik niet nodig (denk/hoop ik). Ik wist dat er genoeg raid passes te verkrijgen waren met Go Fest, dus ik ben nog niet massaal remote passes gaan kopen. Gelukkig heb ik genoeg Pokéstops in de buurt. Dus mocht ik te kort komen, dan heb ik waarschijnlijk vrij snel weer nieuwe Pokéballs/candies.

• skipe
@dragon2 @gwystyl @wortelsoft @T4F.nl_Muad @Nielless en evt @G33st

Nog ff een reminder voor de zekerheid, morgen 13:00 eitje voor best/ultra mocht je een ei aan willen hebben.

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-11 09:29

Nielless

Born at a very young age.

skipe schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:17:
@dragon2 @gwystyl @wortelsoft @T4F.nl_Muad @Nielless en evt @G33st

Nog ff een reminder voor de zekerheid, morgen 13:00 eitje voor best/ultra mocht je een ei aan willen hebben.
Sow, je hebt er wat gespaard :9~
Heb m in de agenda staan d:)b

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• skipe
Nielless schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:41:
[...]

Sow, je hebt er wat gespaard :9~
Heb m in de agenda staan d:)b
Net 3 weekjes gespaard, 8 best en 22 ultra klaarstaan voor morgen haha

@Arazogia heeft er nog meer maar weet niet precies hoelang hij heeft gespaard

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 08:48
Een van de opdrachten vandaag wordt "make a new friend". Voeg me gerust toe!
5091 0966 4296.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 20:30
Volgens mij is er de eerste dag (zaterdag) nog niet zoveel te doen als je geen ticket hebt. Klopt dat?

Wat ik zelf kon vinden is dat er wat meer Shinies te vinden zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door PhilipsFan op 17-07-2021 02:46 ]

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:29
Wim8282 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 02:38:
5091 0966 4296.
Zal ik zeker doen als de missie voorbij komt 👍

• Nielless

Nielless

Special Research 11/11 is dus Make a new friend.

9289 3891 6181 is mijn code :)

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:31
Ik heb de special research af (alle 11, dus die Meloetta) en de 4 medailles van de collectie.

Valt er verder nog iets te halen? Ik had het ticket gekocht voor mijn zoon?
Ik heb een nieuwe vriend nodig voor een opdracht, wie heeft mij nog niet? ( Gdragonnnnl16 2948 6633 0422 )

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Wim8282 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 02:38:
5091 0966 4296.
Heb je inv gestuurd

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:31

hneel

denkt er het zijne van

Ook hebben we nog vriendjes nodig
2442 9376 0782 YllwLdbtter
5248 5074 5087 Desnoeters

• Raem
President schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:28:
Ik heb de special research af (alle 11, dus die Meloetta) en de 4 medailles van de collectie.

Valt er verder nog iets te halen? Ik had het ticket gekocht voor mijn zoon?
Shinies vangen. :)

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:31
Dat vind ik zo zinloos, vangen voor het vangen. Ik ben redelijk doel gericht, dus probeer die Quest voor zover mogelijk af te werken.

Zou er een Quest zijn van 'vang 20 shinies' dan zou ik er 20 gaan vangen, maar aangezien ik niks win met het willekeurig vangen van Pokémon/shinies vind in dat nooit zo leuk :-(

Edit: zelf haal ik vrienden voor opdrachten gewoon op Reddit,dan heb je binnen paar minuten weer een nieuwe vriend :-)

[ Voor 11% gewijzigd door President op 17-07-2021 16:06 ]

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:25
ik heb alle friendcodes hierboven een invite gestuurd. Lekker handig, ik loop vast op 5 gifts versturen nu want ik doe dat telkens na middernacht... oeps :-)

Merk wel dat ik hier wat minder stops heb, dus ik kan niet beloven dat ik altijd meer dan 20 gifts per dag verstuur maar ik zal m'n best doen!
Voeg mij ook gerust toe -> 7759 4123 2007

Overigens bizar veel shinies zeg (_dit is mijn eerste festival_) en ik woon op een unown nest geloof ik, elke zoveel minuten weer een nieuwe

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-11 21:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/84YxjKBUlYlPq_ghcGn4T40mHPw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fdgEtl5n95Z3DoD8I5sKVKCU.jpg?f=fotoalbum_large
Op de valreep in het wild gevangen. O+ Zo thuis eens rustig kijken wat ik verder heb gevangen. In ieder geval flink wat shiny. Was gaaf!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik hang ook nog op de laatste opdracht "make a new friend", dus ik heb wat codes van hierboven uitgenodigd voor zover ik nog geen vriend was.
Ik was met mijn zoontje van 5, die het wel leuk vond, maar ook allerlei andere dingen wilde doen (spelen, naar speelgoedwinkel). Toch aardig wat nieuwe gevangen (o.a. Throh, Chatot, Meloette), en wat shinies die ik nog niet had (o.a. Snorlax, Gligar, Alomomola, Skorupi, Kricketot, Tepig).
Ben wel benieuwd wat morgen gaat worden.... meer van hetzelfde plus een boel raids van legendaries die ik nog niet heb gok ik. En als het kan een paar Mewtwo raids om een shiny te krijgen. Ben benieuwd of mijn zoontje nog een dagje mee wil of dat hij dat toch niet ziet zitten :)

• skipe
gwystyl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:25:
Ik hang ook nog op de laatste opdracht "make a new friend", dus ik heb wat codes van hierboven uitgenodigd voor zover ik nog geen vriend was.
Ik was met mijn zoontje van 5, die het wel leuk vond, maar ook allerlei andere dingen wilde doen (spelen, naar speelgoedwinkel). Toch aardig wat nieuwe gevangen (o.a. Throh, Chatot, Meloette), en wat shinies die ik nog niet had (o.a. Snorlax, Gligar, Alomomola, Skorupi, Kricketot, Tepig).
Ben wel benieuwd wat morgen gaat worden.... meer van hetzelfde plus een boel raids van legendaries die ik nog niet heb gok ik. En als het kan een paar Mewtwo raids om een shiny te krijgen. Ben benieuwd of mijn zoontje nog een dagje mee wil of dat hij dat toch niet ziet zitten :)
Handige tip voor new friend..

Gewoon je vriendin of alt account verwijderen en opnieuw toevoegen, je behoud je progress (tot 3 maanden ofzo ;) ) en hebt je quest klaar.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

skipe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 01:13:
[...]

Handige tip voor new friend..

Gewoon je vriendin of alt account verwijderen en opnieuw toevoegen, je behoud je progress (tot 3 maanden ofzo ;) ) en hebt je quest klaar.
Oh dat was echt te makkelijk, ik had verwacht dat dat niet zou werken 8)7

Zullen wij onze BFF's ook ontvrienden om het over 3 mnd weer op te bouwen?

• Gynnad
  • Laatst online: 21:36
Pokeraid lijkt eruit te liggen, iemand nog goede alternatieven?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Barfman
  • Laatst online: 01:06
Tweakers :-)

System | Racing is in my Blood

• Gynnad
Gynnad schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:51:
Pokeraid lijkt eruit te liggen, iemand nog goede alternatieven?
Pokegenie werkt ook prima, queues zijn lang maar gaan rap

• Barfman
  • Laatst online: 01:06
PokeRaid werkt niet, te druk denk.
PokeGenie 1000 tot 2000 in de wachtrij

Dan maar zo:

Ik kan tot aan de F1 race raiden, dus wie mij wil uitnodigen, graag.

PokeBarf lvl 39
7854 2566 4451

System | Racing is in my Blood

• Gynnad
Barfman schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:10:
PokeRaid werkt niet, te druk denk.
PokeGenie 1000 tot 2000 in de wachtrij

Dan maar zo:

Ik kan tot aan de F1 race raiden, dus wie mij wil uitnodigen, graag.

PokeBarf lvl 39
7854 2566 4451
De rij gaat toch redelijk rap bij Pokegenie, had de app al langer op mijn telefoon maar nooit voor Raids gebruikt, werkt best prima.

Giratina, Groudon en Reshiram zijn vandaag al in de pocket :)

• PhilipsFan
Ik heb alles wat ik wilde:
  • Giratina
  • Zekrom 3x (waarvan 2x 96%)
  • Dialga
  • Reshiram WB
Ik heb nu alle legendary's die nu in raids zitten. Nu is het prijsschieten als ik er nog wat weatherboosted tegenkom of nog een paar Mewtwo's voor extra candy. Tot de Formule 1 race, that is :)

• Nielless

Nielless

Ik zit ook lekker met de oplader op de bank :9~
Incenses opmaken

• PhilipsFan
Ik zei niet dat ik lekker zit. Ik word totaal mesjokke van die ellendige achterlopende in-game notificaties. Echt, wie heeft dat bedacht. Ik krijg gewoon 2x een melding dat ik ben uitgenodigd voor een remote raid, dus ik sta alweer stijf van de adrenaline voor de volgende raid. Helaas, het waren meldingen van raids die ik allang gedaan heb.

O man en dat toetsenbordje om die friendcodes in te typen. Hoe vaak heb ik al een backspace in plaats van een 9 getypt omdat je gewoon snel moet. Het punt is bereikt dat ik friendcodes met een 9 erin maar oversla, want als het fout gaat heb je tijd verspild.

En nu ik toch lekker aan het mekkeren ben. Dan heb je van die raid invites van mensen die hun administratie niet op orde hebben. Kom je in een raid met maar 2 deelnemers en nog 30 seconden te gaan. Weer tijd verspild. Er zijn mensen die op tijd staan ja! Omdat je bv een lucky egg hebt ingezet. Of mensen die je nadien uitnodigen voor andere raids die ik helemaal niet wil. Meeeeh. First world problems :)

Edit: terwijl ik zit te mekkeren wel een 82% Shiny Mewtwo gevangen. Dat kon slechter...

[ Voor 4% gewijzigd door PhilipsFan op 18-07-2021 15:51 ]

• skipe
gwystyl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 07:24:
[...]

Oh dat was echt te makkelijk, ik had verwacht dat dat niet zou werken 8)7

Zullen wij onze BFF's ook ontvrienden om het over 3 mnd weer op te bouwen?
Al gedaan haha

• init
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:56:
Ik heb een nieuwe vriend nodig voor een opdracht, wie heeft mij nog niet? ( Gdragonnnnl16 2948 6633 0422 )
Ik heb je uitgenodigd (Nanostylez).
init schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:28:
[...]

Ik heb je uitgenodigd (Nanostylez).
Haha dank je!
Ben inmiddels 15 uitnodigingen verder haha

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-11 09:32

vhal

ಠ_ಠ

Toch wel een productieve dag zo met 19 nieuwe legendaries (waarvan 1 shiny Entei) in mijn pokedex :) Helaas had ik niet meer de gelegenheid om Uxie/Mesprit/Azelf te raiden.

Strava

• skipe
vhal schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:17:
Toch wel een productieve dag zo met 19 nieuwe legendaries (waarvan 1 shiny Entei) in mijn pokedex :) Helaas had ik niet meer de gelegenheid om Uxie/Mesprit/Azelf te raiden.
Kun je nu alsnog raiden (vanuit amerika)

• PhilipsFan
Ik ben er eerst mee gestopt. Heb Reddit nog wel open staan en nog een paar raidpassen over, maar ik ga nu alleen nog Landorus doen (vanwege de candy) en van de anderen alleen als ze WB zijn.

En nu alles uitzoeken. Heb je 5x Zekrom, welke bewaar je? Van sommigen is meteen duidelijk wat de beste moveset is, maar er zijn er ook waarbij maar 1 van beide moves goed is en de andere minder. Pfff, keuzestress. Ook keuzes in het verleden spelen me parten, mijn beste Landorus blijkt niet de beste charged move (Superpower, werkt bij Melmetal wel heel goed) te hebben. Wat te doen, want ik heb ook een Landorus met beide goede moves, maar die heeft weer slechtere stats (en minder CP). Aaaaargh!

Ik moest vandaag tegen een Landorus met Stone Edge. Echt, daar viel niets tegen te beginnen. Met 1 Stone Edge hit vlogen mijn Pokies er allemaal uit. Ik kon ze niet ontwijken, want te snel. Na een slachtpartij van 15 Pokies wel gewonnen, maar het is duidelijk dat je een Landorus met Stone Edge moet hebben. Maar in de overzichten welke movesets het beste zijn komt Stone Edge er juist het slechtst vanaf, zowel bij aanval als verdediging. Wat is wijsheid?

• Ezio
Het was een leuk weekend. Ik heb weinig kunnen spelen, maar toch nog een mooie 96% shiny Kyogre gevangen.

Strava

• init
  • Niet online
Ik heb nog een nieuwe vriend nodig voor de 'the Melody Pokémon' Quest. Kan iemand me toevoegen? 7212 1859 1680

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:25
Helaas qua raids vandaag alleen maar ellende gehad. Elke keer ingame bericht van een raid invite en elke keer na acceptatie bericht van ongeldige party code.

Hier in t dorp lijkt t niet zo te leven dus geen enkele legendary kunnen bemachtigen. Achja volgende keer beter

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@init Invite gestuurd

@MisterEagle Ik ben daarom met mijn zoontje ook maar naar een wat grotere plaats in de buurt gegaan. Met de 5 gyms die ik thuis in beeld heb verwachtte ik niet veel goeds; in de stad was het uitzoeken welke raid we wilden doen, en vaak zaten er al wel mensen in of kon ik via uitnodigingen genoeg mensen bij elkaar sprokkelen om de raid te doen.
Zoonlief en ik hebben nu de meeste legendaries die we nog niet hadden, een flinke stapel rare candy en wat shinies erbij. Al met al twee leuke dagen met hem op pad geweest, al vraag ik me af wat we behalve Meloetta als voordeel hadden van de tickets.

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 09:33
Gisteren iets van 22 Legendary toegevoegd aan mijn collectie :D Dus toch wel een leuke raid dag gehad
Alleen helaas geen shiny. Hoop vandaag of morgen dan toch nog een MewTwo Shiny te kunnen vinden, maar zal wel niet. Enige Shiny's die ik krijg zijn echt slecht en onbruikbaar :(

Uw advertentie hier?

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:31

hneel

denkt er het zijne van

Ik vond het dit jaar een beetje tegenvallen. Zaterdag was nog wel leuk met die quests. Wel aardig wat shinies gevangen maar uiteindelijk maar 2 die ik nog niet had.
Voor de zondag had ik verwacht dat al die legendaries nu shiny konden zijn, maar dat bleek niet het geval. Op zich had ik alle legendaries al, want wij zijn nooit gestopt met pokemon go. Dus dan vraag je je op een gegeven moment af: waar doe ik het nog voor? Tja, Ho-oh en Registeel had ik nog niet shiny, dus die zoveel mogelijk geprobeerd te vangen. Maar die shiny kans leek niet verhoogd te zijn. Uiteindelijk heeft niemand in ons dorp een shiny legendary kunnen vangen.
En voor de candy? Tja, ik heb nog een massa rare candy en XL candy krijg je van die paar raids ook te weinig om er echt iets leuks mee te doen. Voor de eerste stap naar 40.5 heb je al 10 XCL nodig.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:09
Had op dag 1 maar 5 shinies over heel de dag, en dat terwijl ik nog wel behoorlijke tijd heb rondgelopen. Zal vast wel RNG zijn maar het is wat het is :)
Dag 2 1 Shiny en dat was niet eens een legendary.
Wel wat mensen uit de US blijgemaakt met een Mesprit ook

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
hneel schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:09:
Ik vond het dit jaar een beetje tegenvallen. Zaterdag was nog wel leuk met die quests. Wel aardig wat shinies gevangen maar uiteindelijk maar 2 die ik nog niet had.
Voor de zondag had ik verwacht dat al die legendaries nu shiny konden zijn, maar dat bleek niet het geval. Op zich had ik alle legendaries al, want wij zijn nooit gestopt met pokemon go. Dus dan vraag je je op een gegeven moment af: waar doe ik het nog voor? Tja, Ho-oh en Registeel had ik nog niet shiny, dus die zoveel mogelijk geprobeerd te vangen. Maar die shiny kans leek niet verhoogd te zijn. Uiteindelijk heeft niemand in ons dorp een shiny legendary kunnen vangen.
En voor de candy? Tja, ik heb nog een massa rare candy en XL candy krijg je van die paar raids ook te weinig om er echt iets leuks mee te doen. Voor de eerste stap naar 40.5 heb je al 10 XCL nodig.
Gisteren was erg jammer, 0 shinys gevangen in het wild.
Matig, matig

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16
27 L5 raids kunnen doen, 18 shiny pokemon erbij, 16 op zaterdag, 1 shiny Giratina en 1 shiny uit een ei op de zondag. Plus level 40 geworden gisteren en de pokedex flink bijgevuld, helaas geen Uxie of Azelf invites gehad (of gespot, want er kwamen bij vlagen enorm veel invites binnen met als toppunt 4 tegelijk)
Best goed resultaat voor mij, hebben met een groepje (op gepaste afstand) zitten picknicken en gewoon zitten raiden gisteren, werkte erg goed.

Al met al geslaagde dag.
Overigens de vorige collection challenge donderdag om 19:58 nog afgerond door een turtwig te krijgen uit een lure module..... hoe dan, had het opgegeven maar toch net geluk.
Het was hier een perfecte dag gister met Pokemon Go! :)

Heb me hele lijstje met Legendarys die ik nog moest kunnen afstrepen op 1 na, moet alleen Uxie nog voor me Pokédex. Helaas moet ik daarvoor wachten tot ze weer in raids komen en dan hopen om een remote raid te vinden via Pokéraid, dat is de enigste mogelijkheid om er een te krijgen.

Heb helaas geen 3 sterren / shiny unknown gevangen, maar die kans komt vanzelf weer een keer voorbij :). Ik vond het wederom weer een hele mooie en nuttige Go Fest , hoe ging die van jullie?

• init
  • Niet online
Ik heb nog wat region locked Pokémon kunnen vangen (Chatot & Throh) en Unown. En natuurlijk gisteren een aantal legendarisch die ik nog niet had (palkia, zekrom, dialga en cobalion). Ik had nog meer legendarisch kunnen vangen die ik nog niet had, helaas zijn zo'n 5 weggerend ;(.

Ik zag ook dat binnenkort een paar Ultra unlock events zijn:

https://leekduck.com/events/ultra-bonus-part-1-time/
https://leekduck.com/events/ultra-bonus-part-2-space/
https://leekduck.com/events/ultra-bonus-part-3-mystery/

Ik hoop dat de Pokémon die hieraan meedoen niet region locked zijn, zou graag nog de Heracross hebben van part 2.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
skipe schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:21:
[...]

Net 3 weekjes gespaard, 8 best en 22 ultra klaarstaan voor morgen haha

@Arazogia heeft er nog meer maar weet niet precies hoelang hij heeft gespaard
Haha 36 waren het er zaterdag. Was ff een planning voor nodig aangezien je er maar 30 kan openen, maar op 1 na allemaal gelukt :)

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

hneel schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:09:
Het was ook wel goedkoper dan vorig jaar ;)

• skassie
Doordat pokeraid eruit lag niet het aantal raids gedaan die ik hoopte te doen. Maar ja kan gebeuren natuurlijk. Uiteindelijk met de hulp van de friend list wel een groot aantal kunnen afronden en vangen.

Helaas geen enkele 100% (broer wel Dialga lucky bastard.. :) )

- Shinny Sableye
- Zekrom
- Giratina 2x
- Dialga
- Palkia
- Lugia
- Reshiram 2x
- Mewtwo

en zoals alle anderen giga veel andere pokemon om te verkopen.

• Vinnocchio
  • Laatst online: 18-11 09:21
skassie schreef op maandag 19 juli 2021 @ 15:45:

en zoals alle anderen giga veel andere pokemon om te verkopen.
Verkopen? Wat levert zoiets op en waar verkoop je dat?

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:24

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Een ontzettend noob hier - spel in het begin even gespeeld, maar pas sinds een weekje weer opgepakt. Er is een boel veranderd, en ik heb een paar van die speciale researches waarvoor ik vrienden moet hebben, maar die heb ik niet :')

Ik vind mijn gegevens in die semi-openbare excel-sheet te hebben een beetje teveel van het goede eerlijk gezegd, dus zijn er misschien mensen die mij willen toevoegen zodat ik je hopelijk wat gifts kan toesturen? Mijn friend code is 6670 7361 7372.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:12

Ypho

Allround Nerd

Patriot schreef op maandag 19 juli 2021 @ 16:07:
...Mijn friend code is 6670 7361 7372.
Ik heb je toegevoegd, ik zoek zelf ook wat vrienden, via de Excel lijst schiet het niet echt op inderdaad ;)

Zelf ook weer sinds een week of wat bezig sinds een jaar na de release ofzo. Een hoop vernieuwd, gisteren in ieder geval een hoop ingehaald qua Legendaries en missende pokes.

De mijne voor de zekerheid: 6155 9678 2141

/edit @Patriot als je een tijd offline bent geweest, kun je via je ingame profiel een "referral" code invullen, zo krijg je leuke extra's als je bepaalde doelen hebt bereikt. (Shameless copy/paste van de mijne, mocht je willen: HY9GQ44YT)

[ Voor 20% gewijzigd door Ypho op 19-07-2021 16:14 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ypho schreef op maandag 19 juli 2021 @ 16:10:
[...]

Ik heb je toegevoegd, ik zoek zelf ook wat vrienden, via de Excel lijst schiet het niet echt op inderdaad ;)

Zelf ook weer sinds een week of wat bezig sinds een jaar na de release ofzo. Een hoop vernieuwd, gisteren in ieder geval een hoop ingehaald qua Legendaries en missende pokes.

De mijne voor de zekerheid: 6155 9678 2141

/edit @Patriot als je een tijd offline bent geweest, kun je via je ingame profiel een "referral" code invullen, zo krijg je leuke extra's als je bepaalde doelen hebt bereikt. (Shameless copy/paste van de mijne, mocht je willen: HY9GQ44YT)
Hmm, ik kan for the life of me niet vinden waar ik die code dan in zou moeten vullen. Kan het zijn dat het nu niet meer kan omdat ik alweer een weekje speel?

• MusicMaikel
PhilipsFan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:29:
Ik ben er eerst mee gestopt. Heb Reddit nog wel open staan en nog een paar raidpassen over, maar ik ga nu alleen nog Landorus doen (vanwege de candy) en van de anderen alleen als ze WB zijn.

En nu alles uitzoeken. Heb je 5x Zekrom, welke bewaar je? Van sommigen is meteen duidelijk wat de beste moveset is, maar er zijn er ook waarbij maar 1 van beide moves goed is en de andere minder. Pfff, keuzestress. Ook keuzes in het verleden spelen me parten, mijn beste Landorus blijkt niet de beste charged move (Superpower, werkt bij Melmetal wel heel goed) te hebben. Wat te doen, want ik heb ook een Landorus met beide goede moves, maar die heeft weer slechtere stats (en minder CP). Aaaaargh!

Ik moest vandaag tegen een Landorus met Stone Edge. Echt, daar viel niets tegen te beginnen. Met 1 Stone Edge hit vlogen mijn Pokies er allemaal uit. Ik kon ze niet ontwijken, want te snel. Na een slachtpartij van 15 Pokies wel gewonnen, maar het is duidelijk dat je een Landorus met Stone Edge moet hebben. Maar in de overzichten welke movesets het beste zijn komt Stone Edge er juist het slechtst vanaf, zowel bij aanval als verdediging. Wat is wijsheid?
Er bestaat gelukkig ook zoiets als TM's :P Lekker de juiste aanvallen er op zetten en power-uppen wat je wil, geen keuzes nodig!

Ik bewaar zelf altijd 6 van dezelfde om een volledige raidparty te maken. Ik heb daarom ook 6 Mamoswines, 6 Garchomps, 6 Machamps, etc. Altijd consistente resultaten en ik kan samen met mijn vriendin al best wat tier 5 raids als duo doen. Uiteindelijk is het doel om in ieder geval van alle raid attackers die nuttig zijn een team van 6 te hebben met de juiste attacks en minimaal level 35.

• skassie
Vinnocchio schreef op maandag 19 juli 2021 @ 16:03:
[...]

Verkopen? Wat levert zoiets op en waar verkoop je dat?
Transfer naar de professor 😉

• skassie
Patriot schreef op maandag 19 juli 2021 @ 16:07:
Een ontzettend noob hier - spel in het begin even gespeeld, maar pas sinds een weekje weer opgepakt. Er is een boel veranderd, en ik heb een paar van die speciale researches waarvoor ik vrienden moet hebben, maar die heb ik niet :')

Ik vind mijn gegevens in die semi-openbare excel-sheet te hebben een beetje teveel van het goede eerlijk gezegd, dus zijn er misschien mensen die mij willen toevoegen zodat ik je hopelijk wat gifts kan toesturen? Mijn friend code is 6670 7361 7372.
Ontopic welkom terug. Heb je ook toegevoegd
Offtopic
En een openbaar forum vind je geen probleem 😃

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

skassie schreef op maandag 19 juli 2021 @ 17:01:
[...]

Ontopic welkom terug. Heb je ook toegevoegd
Offtopic
En een openbaar forum vind je geen probleem 😃
Ik vind de manier van bewaren wel relevant, alsmede de controle die ik er zelf nog op uit kan oefenen. Als het in die Excel-staat dan staat het open en bloot bij elkaar. Nu moeten ze in ieder geval nog een beetje moeite doen, kan ik het zelf weer weghalen en is de kans redelijk dat het over een paar jaar toch onbruikbaar is ;)

• sixtiek
  • Laatst online: 19-11 08:16
Patriot schreef op maandag 19 juli 2021 @ 17:26:
[...]

Ik vind de manier van bewaren wel relevant, alsmede de controle die ik er zelf nog op uit kan oefenen.
Ga ik helemaal in mee (y) maar je kunt natuurlijk altijd je friend code wijzigen 8) .

• Ruudox
@Patriot @Ypho

Heb jullie beide toegevoegd.

Hier wel een leuke Go fest gehad,
- paar shinies er bij
- de legendarische pokemon die ik nog miste heb ik nu ook

Zit nu met mijn Pokédex op 683 (caught) 684 (seen)

En de laatste de ik gezien heb, maar nog niet heb gevangen. heb ik ook bijna want dan kan mijn salamander(sandile) evalueren.

• skipe
Ruudox schreef op maandag 19 juli 2021 @ 18:23:
@Patriot @Ypho

Heb jullie beide toegevoegd.

Hier wel een leuke Go fest gehad,
- paar shinies er bij
- de legendarische pokemon die ik nog miste heb ik nu ook

Zit nu met mijn Pokédex op 683 (caught) 684 (seen)

En de laatste de ik gezien heb, maar nog niet heb gevangen. heb ik ook bijna want dan kan mijn salamander(sandile) evalueren.
Dan hej ook wel paar regionals, (ook wat dubbel? Heb wel interesse)

• Ruudox
skipe schreef op maandag 19 juli 2021 @ 18:27:
[...]

Dan hej ook wel paar regionals, (ook wat dubbel? Heb wel interesse)
Klopt, maar deze heb ik ook allemaal via een ruil gekregen en volgens mij kan je geen pokemon ruilen die al een keer geruild zijn.

Chatot heb ik wel dubbel, zelf gevangen ( was er dit weekend met go fest)

Rest zou ik even moeten na kijken

• Raem
Patriot schreef op maandag 19 juli 2021 @ 17:26:
[...]

Ik vind de manier van bewaren wel relevant, alsmede de controle die ik er zelf nog op uit kan oefenen. Als het in die Excel-staat dan staat het open en bloot bij elkaar. Nu moeten ze in ieder geval nog een beetje moeite doen, kan ik het zelf weer weghalen en is de kans redelijk dat het over een paar jaar toch onbruikbaar is ;)
Je kunt je friend code in-game veranderen mocht je op een gegeven moment teveel random invites krijgen. :)

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:12

Ypho

Allround Nerd

Patriot schreef op maandag 19 juli 2021 @ 16:22:
[...]

Hmm, ik kan for the life of me niet vinden waar ik die code dan in zou moeten vullen. Kan het zijn dat het nu niet meer kan omdat ik alweer een weekje speel?
Ik zie net dat dit tot 72 kan nadat je het spel hebt opgestart, helaasch :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-11 08:49
Ik vond het wel een fijn weekend, wij zijn pas in maart of zo gestart, en hadden dan een quest waar je landorus en co moest fotograferen. op dat moment nog met geen raid meegedaan dus die quest stond maar irritant te wezen in mijn quest log. Nu Landorus, tornadus en thunderus gevangen zodat we dat ook kunnen afwerken.
Verder mewtwo en articuno waarmee mijn kanto vier legendaries ook volledig zijn :-)
Allemaal zonder ticketje zelfs. Ik had gelukkig nog 3 remote raid passes steken.

Zaterdag een aantal nieuwe pokemon gevangen, waaronder een shiny scyther (met bagger stats). Maar heb maar 1.5u gespeeld uiteindelijk. Dan was het wel oké voor mij. Nu weer pokecoins verzamelen voor extra bag en pokemon space :-(
Iemand met de Spotlight hour van Squirtle nog een shiny gevangen?
Ik had helaas geen succes :P

• Nielless

Nielless

G_Dragon schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:04:
Iemand met de Spotlight hour van Squirtle nog een shiny gevangen?
Ik had helaas geen succes :P
Ik had er al een paar van de community day een aantal jaar geleden :P

• Ezio
Ik had al meerdere shinies en een hundo dus ik heb de moeite niet genomen om Squirtles te vangen.

Wie speelt er de Remix Cup? Ik vind het wel een leuke cup. Het is wel echt een achtbaan. Ik verloor gisteren veel en nu win ik weer veel. Ik speel nu met Slurpuff (Charm, Energy Ball en Flamethrower), Marshtomp (Mud Shot, Mud Bomb en Surf) en Qwilfish (Poison String, Fell Stinger en Aqua Tail). Dus eigenlijk dubbele anti Diggersby, Nidoqueen en Registeel :P . En Charm voor die stomme Obstagoon leads.

Strava

Pagina: 1 ... 56 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!