Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 20:30
Ah, lekker handig dan dat ze dat niet voor iedereen invoeren. Ik kan alleen kiezen tussen mega en all. Ligt dus niet aan mij.

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYg7IPmAXuWtatOo4ykroQtMSgo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PtzWCsWj9pq167J4spKMVYOe.png?f=fotoalbum_large

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:02
PhilipsFan schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:06:
Ah, lekker handig dan dat ze dat niet voor iedereen invoeren. Ik kan alleen kiezen tussen mega en all. Ligt dus niet aan mij.
Nieuwe features worden bijna altijd gefaseerd uitgebracht.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• PhilipsFan
Ah, mooi dat we weer dubbele transfer candy krijgen op 20 juli, nog even wachten dus met transferren van legendaries uit de raids van zondag de 18e :)

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Deoxys Defense, eindelijk :) . Ik heb die destijds helemaal gemist.

Strava

• PhilipsFan
Ezio schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:00:
Deoxys Defense, eindelijk :) . Ik heb die destijds helemaal gemist.
O! Dat had ik nog niet eens gezien. Ik heb alleen de normale form.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 08:16
De Amerikaanse provider Verizon heeft een actie waarbij ze o.a. een bundel van 2x Premium Raid Passes, 1x Lucky Egg, 1x Incense en 20x Poké Balls weggeven, zie https://www.verizon.com/a...okemon-go-legendary-raids. Het is de bedoeling dat je daarvoor naar een Verizon-winkel gaat en na een aantal stappen (scan QR-code in winkel, bezoek website, vul formuliertje in) krijg je een promo code die je kan inwisselen voor de bundel. Voor de meesten van ons is het helaas een beetje lastig om zo'n winkel te bezoeken omdat die in de VS staan.

Het is echter mogelijk om vanuit NL ook zo'n promo code op te pikken, gewoon vanuit je browser op je desktop of laptop :) . Hoe werkt het:
  1. Zorg dat je verbonden bent via VPN, kies United States als locatie,
  2. Ga in je browser naar de Responsive Design-modus. Sneltoets in Firefox is Ctrl+Shift+M, andere browsers moet je zelf even uitzoeken, meestal kom je er wel via de developer tools (F12),
  3. Ga naar http://q-r.to/waytogogiveaway,
  4. Vul het contact form in. Voor Email gebruik je het adres waar je je code wil ontvangen, het hoeft niet het adres te zijn wat je gebruikt om in te loggen in Pokémon GO,
  5. Check die mailbox voor je code,
  6. Vul de code in op https://rewards.nianticlabs.com/pokemongo/ (als je op iOS speelt) of in Pokémon GO zelf (voor Android, heb ik zelf niet dus ik weet niet waar precies maar daar is wel achter te komen),
  7. Na een momentje krijg je de melding in Pokémon GO dat je een promo code hebt ingewisseld en vliegen de ballen en passen je om je oren 8)
  8. .
NB ik had meteen de eerste keer al een code *O* maar schijnbaar zijn er niet altijd promo codes voorradig, ik las dat het dan helpt om het later nog eens te proberen.

Voorbeeld contact form:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53ZTFP96ApkETEdS7Hb-rwukCDA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/djAe5ANuCWAitIBRhOyMZXO5.png?f=fotoalbum_large

Good luck d:)b !

• Ezio
Wat een event zeg _O- . Wel lekker van die Catch XP bonus. Weet iemand toevallig of shadow Bidoof ook Super Power krijgt als tweede charge move? Ik vind het verder erg vermakelijk.

Strava

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Idd die catch XP bonus.....dik 4k voor een excellent throw. En bidoof is niet de meest lastige ervoor. Was ook wel leuk met Aipom. Toch flink wat bij elkaar kunnen harken ermee.

wat een verschil met de begindagen van pogo qua xp verzamelen. Level 40 na 2 jaar spelen, en nu zit ik op 134M qua xp. Qua activiteit ben ik niet veel fanatieker gaan spelen. Gotcha scheelt wat (pas aangeschaft toen ik level 40 werd). Maar 200k voor een BF, en dit soort events maken het een heel stuk makkelijker.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-11 08:49
Behalve dat het vanmorgen even gewone xp was en geen x4, pff :-D
Maar inderdaad, 4680 xp voor een excellent first throw curveball, gaat wel hard (behalve dat ik regelmatig net geen excellent heb). Ben van 29 naar 31 gegaan de voorbije dagen!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:49
Ik kan wel weer wat vrienden gebruiken voor xp boost:

4164 7476 6541

• Ezio
Ik heb denk ik veel geluk gehad dat ik begin deze week drie shiny Bidoof binnen een uur had. Ik ben vandaag geëindigd met 3745 Bidoof candy en 396 candy XL, maar geen shinies meer.

Strava

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Hier 6 shiny, 9843 candy 1002 xl

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-11 09:32

vhal

ಠ_ಠ

Geen shinies gevangen maar ik speel het spel toch casual. Mijn vrouw had er wel 3 gevangen maar dat was vokgens mij domweg geluk hebben. Gelukkig had ik wel een hundo :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITI9vNCYWW4j7MOcBLgDLNok-Pk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/QOuk0AO95ZRjkTKblBQrh2NS.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 01-07-2021 21:45 ]

Strava

• Ezio
Dat is nog eens lekker wakker worden :D . De eerste Deoxys raid is gelijk kassa.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dlBsBqTGMd55J5hK1lrtccdxOZw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uD7qUXUZKs8DyOm2dwb7vN3s.png?f=fotoalbum_large

Strava

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Ezio schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 07:16:
Dat is nog eens lekker wakker worden :D . De eerste Deoxys raid is gelijk kassa.

[Afbeelding]
Nice! Hier helaas slechts een 71%, maar goed, was wel de hardest hitter in de samenvatting. En dat als level 38 haha.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Ezio
Je moet voor deze raid boss echt wel goede counters gebruiken. Ik heb vanmorgen weer heel veel mensen gezien die hun team niet kiezen, waardoor het steeds kantje boord was. De laatste die ik deed was zelfs op 1 seconde van het einde met zes mensen. Dat blijft wel een beetje jammer aan PokeRaid. Er zijn zoveel mensen die echt niet weten wat ze aan het doen zijn en zo de hele raid verpesten.

Strava

• bakbakbak
Ezio schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:46:
Je moet voor deze raid boss echt wel goede counters gebruiken. Ik heb vanmorgen weer heel veel mensen gezien die hun team niet kiezen, waardoor het steeds kantje boord was. De laatste die ik deed was zelfs op 1 seconde van het einde met zes mensen. Dat blijft wel een beetje jammer aan PokeRaid. Er zijn zoveel mensen die echt niet weten wat ze aan het doen zijn en zo de hele raid verpesten.
Bij Poke Genie moet je je pokemon hebben opgevoerd in de app en op basis daarvan worden je counters opgesteld. Als je volgens hun rekenmodel niet minimaal 20% damage doet, kan je niet meedoen via de app in de queue. Vandaar dat daar zoveel open lobbies zijn, veel spelers hebben niet de juiste counters (in de app staan). Blijkbaar een groot verschil met Poke Raid die het alleen op basis van level bekijkt.

Ik ben tevreden met het resultaat van vandaag :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5RPEBSwLah3YWt5Unm0JEkqeiQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7wVxzATJIgul55TFMhdXT8Cp.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PhilipsFan
Ezio schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:46:
Ik ga er altijd vanuit dat de automatisch gekozen Pokemons een beetje slim zijn gekozen. Soms wijk ik er wel eens vanaf, maar dat is meestal bij Giovanni ofzo, nadat ik een keer geprobeerd heb met de automatisch gekozen set en dan blijkt dat CP toch gewoon boven counters gaat.

Deze Deoxys is inderdaad wel een lastige om te verslaan, hij heet niet voor niks 'Defense Form'. Totnutoe 3x gedaan (remote) maar wel steeds met 10 of meer spelers. Nog geen sniny of hundo.

• skipe
PhilipsFan schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:37:
[...]

Ik ga er altijd vanuit dat de automatisch gekozen Pokemons een beetje slim zijn gekozen. Soms wijk ik er wel eens vanaf, maar dat is meestal bij Giovanni ofzo, nadat ik een keer geprobeerd heb met de automatisch gekozen set en dan blijkt dat CP toch gewoon boven counters gaat.

Deze Deoxys is inderdaad wel een lastige om te verslaan, hij heet niet voor niks 'Defense Form'. Totnutoe 3x gedaan (remote) maar wel steeds met 10 of meer spelers. Nog geen sniny of hundo.
Kan ook niet shiny..

De automatische selectie kijkt niet echt naar hoe zon goeie (attack) counter je hebt.. maar meer naar wheatherboost en defense, met regigigas pakte ie bij mij bijna altijd mn metagross'en (houden het lang vol maar geen supereffective) ipv mn fighting team

• T4F.nl_Muad
de selectie is vrij defensief. Balans tussen aanval en verdediging, terwijl de meesten onder ons pokes willen hebben die damage doen. Liever een raid af en 15 revives moeten gebruiken dan een raid niet af en slechts 6 revives. Zeker met remote raids (via pokeraid oid) kom je dan wel eens in de problemen. In je eigen dorp/wijk/stad ken je de spelers een beetje, en weet je van te voren wie en wat je krijgt. 5 random mensen in pokeraid geeft af en toe wel verrassingen.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

bakbakbak schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:30:
[...]

Bij Poke Genie moet je je pokemon hebben opgevoerd in de app en op basis daarvan worden je counters opgesteld. Als je volgens hun rekenmodel niet minimaal 20% damage doet, kan je niet meedoen via de app in de queue. Vandaar dat daar zoveel open lobbies zijn, veel spelers hebben niet de juiste counters (in de app staan). Blijkbaar een groot verschil met Poke Raid die het alleen op basis van level bekijkt.
Poke raid moedigt spelers aan om te leren hoe je 11 trainers bij elkaar krijgt. Lijkt me een slimmere tactiek dan te rekenen op selectie en counters. Er hoeft er namelijk maar 1 tussen te zitten die het dan toch niet begrijpt....
Voor dit soort bosses zoek ik altijd een raid uit vanaf 8 trainers.

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Lastig pvp spelen met al die lag, vaak win je maar hang je vast !! Verlies je als nog.

Of ligt dit aan te kort ram? 6gb lees wel overal klachten op YouTube.

2305 nog maar laagste score ooit

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-11 09:29

Nielless

Born at a very young age.

Trainers,

Wat een ongelooflijke vijf jaar zijn dat geweest. Weet je nog in 2016, toen Pokémon GO alleen maar over de wereld ging en Pokémon vangen? Hoewel dit vandaag de dag nog steeds de kern van het spel is, is de wereld van Pokémon GO nu zoveel meer dan dat! Hier zijn enkele van onze favoriete functies van elk jaar.
  • 2016: Buddy Pokémon
  • 2017: Raid-gevechten, AR+
  • 2018: Field-research en special research, Vrienden, Adventure Sync, Trainer Battles
  • 2019: GO Snapshot, Team GO Rocket, Buddy Adventure
  • 2020: The GO Battle League, Today View, Remote Raids, , Team GO Rocket-ballonnen, de allereerste wereldwijde Pokémon GO Fest-ervaring, Mega Evolution, GO Beyond Level 40, Seasons en meer
  • 2021: Verzameluitdagingen, verwijzingen, Together We Raid, realtime skymechanics, uitgebreide Pokédex-classificaties
Om de vijfde verjaardag van Pokémon GO te herdenken, kun je deelnemen aan een feestelijk evenement met Flying Pikachu met een 5-vormige ballon, Darumaka en meer!

Datum + Tijd
  • dinsdag 6 juli 2021 om 11:00 uur tot donderdag 15 juli 2021 om 21:00 uur lokale tijd
Kenmerken
  • Darumaka en Flying Pikachu met een 5-vormige ballon zullen vaker in het wild verschijnen! Als je geluk hebt, kun je een Shiny Darumaka tegenkomen!
  • Darumaka, Chespin, Fennekin en Froakie, en Flying Pikachu met een 5-vormige ballon zullen verschijnen in raids met één ster.
  • Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Chikorita, Cyndaquil, Totodile, Treecko, Torchic, Mudkip, Turtwig, Chimchar, Piplup, Snivy, Tepig, Oshawott, Chespin, Fennekin en Froakie zullen verschijnen rond PokéStops met actieve fieldmodules en na jouw research. Je kunt ook enkele van deze 1st-gen Pokémon in het wild tegenkomen, waaronder Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Treecko, Torchic, Mudkip, Snivy, Tepig en Oshawott.
  • Je ontvangt dagelijks extra field-researches die leiden tot ontmoetingen met Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Chikorita, Cyndaquil, Totodile, Treecko, Torchic, Mudkip, Turtwig, Chimchar, Piplup, Snivy, Tepig, Oshawott, Chespin, Fennekin en Froakie .
  • Voltooi de collectie-uitdaging voor dit evenement voor een beloningsontmoeting met Flying Pikachu met een 5-vormige ballon, evenals Rare Candy en een enorme hoeveelheid Poké Balls!
  • Herinner je je het in-game vuurwerk van Pokémon GO Fest vorig jaar nog? Ze keren dit jaar terug op de kaart om onze vijf jaar te vieren!
  • Terwijl je uitkijkt naar vuurwerk tijdens de viering van het vijfde jubileum, kun je ook de nieuwe hemel in de game bekijken! Dat klopt: de eerder aangekondigde realtime sky-mechanic en aanvullende Pokédex-classificaties zullen de komende dagen voor iedereen beschikbaar zijn.
  • Als je geluk hebt, kun je een Shiny Meltan tegenkomen wanneer je de Mystery Box activeert tijdens de viering van het vijfde jubileum!
  • Het Jump-Start Special Research is gedurende deze periode beschikbaar voor alle trainers die het hebben gemist tijdens de jubileumviering van vorig jaar, dus zorg ervoor dat je de app tijdens deze periode opent om het te claimen. Dit speciale onderzoek is ontworpen om je te helpen andere Trainers in te halen, met een heleboel Stardust- en XP-beloningen, evenals enkele spannende Pokémon-ontmoetingen.
  • Je kunt cadeaustickers voor het vijfde jubileum krijgen als je PokéStops draait en Cadeaus opent. Je kunt ze ook ophalen in de winkel.
  • Vanaf maandag 5 juli 2021 om 21:00 uur kun je je Item Bag uitbreiden tot 3.500. Als je meer ruimte in je Item Bag nodig hebt, kun je Item Bag-upgrades krijgen in de winkel.
  • De Special Box, Ultra Box en Adventure Box zullen vanaf maandag 5 juli 2021 om 21:00 uur verschillende items bevatten.
Bonussen
  • Alle luremodules gaan een uur mee voor de duur van het evenement, inclusief glacial, magnetic, mossy en rainy luremodules
Bron: https://pokemongolive.com/post/birthday2021/?hl=en
door translate.google gegooid dus kan vertalingsfouten bevatten

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• bakbakbak
Nielless schreef op maandag 5 juli 2021 @ 21:33:
Trainers,

Wat een ongelooflijke vijf jaar zijn dat geweest. Weet je nog in 2016, toen Pokémon GO alleen maar over de wereld ging en Pokémon vangen? Hoewel dit vandaag de dag nog steeds de kern van het spel is, is de wereld van Pokémon GO nu zoveel meer dan dat! Hier zijn enkele van onze favoriete functies van elk jaar.
  • 2018: Field-research en special research, Vrienden, Adventure Sync, Trainer Battles
  • 2020: The GO Battle League, Today View, Remote Raids, , Team GO Rocket-ballonnen, de allereerste wereldwijde Pokémon GO Fest-ervaring, Mega Evolution, GO Beyond Level 40, Seasons en meer
  • 2021: Verzameluitdagingen, verwijzingen, Together We Raid, realtime skymechanics, uitgebreide Pokédex-classificaties
Om de vijfde verjaardag van Pokémon GO te herdenken, kun je deelnemen aan een feestelijk evenement met Flying Pikachu met een 5-vormige ballon, Darumaka en meer!

Datum + Tijd
  • dinsdag 6 juli 2021 om 11:00 uur tot donderdag 15 juli 2021 om 21:00 uur lokale tijd
Kenmerken
  • Darumaka en Flying Pikachu met een 5-vormige ballon zullen vaker in het wild verschijnen! Als je geluk hebt, kun je een Shiny Darumaka tegenkomen!
  • Darumaka, Chespin, Fennekin en Froakie, en Flying Pikachu met een 5-vormige ballon zullen verschijnen in raids met één ster.
  • Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Chikorita, Cyndaquil, Totodile, Treecko, Torchic, Mudkip, Turtwig, Chimchar, Piplup, Snivy, Tepig, Oshawott, Chespin, Fennekin en Froakie zullen verschijnen rond PokéStops met actieve fieldmodules en na jouw research. Je kunt ook enkele van deze 1st-gen Pokémon in het wild tegenkomen, waaronder Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Treecko, Torchic, Mudkip, Snivy, Tepig en Oshawott.
  • Je ontvangt dagelijks extra field-researches die leiden tot ontmoetingen met Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Chikorita, Cyndaquil, Totodile, Treecko, Torchic, Mudkip, Turtwig, Chimchar, Piplup, Snivy, Tepig, Oshawott, Chespin, Fennekin en Froakie .
  • Voltooi de collectie-uitdaging voor dit evenement voor een beloningsontmoeting met Flying Pikachu met een 5-vormige ballon, evenals Rare Candy en een enorme hoeveelheid Poké Balls!
  • Herinner je je het in-game vuurwerk van Pokémon GO Fest vorig jaar nog? Ze keren dit jaar terug op de kaart om onze vijf jaar te vieren!
  • Terwijl je uitkijkt naar vuurwerk tijdens de viering van het vijfde jubileum, kun je ook de nieuwe hemel in de game bekijken! Dat klopt: de eerder aangekondigde realtime sky-mechanic en aanvullende Pokédex-classificaties zullen de komende dagen voor iedereen beschikbaar zijn.
  • Als je geluk hebt, kun je een Shiny Meltan tegenkomen wanneer je de Mystery Box activeert tijdens de viering van het vijfde jubileum!
  • Het Jump-Start Special Research is gedurende deze periode beschikbaar voor alle trainers die het hebben gemist tijdens de jubileumviering van vorig jaar, dus zorg ervoor dat je de app tijdens deze periode opent om het te claimen. Dit speciale onderzoek is ontworpen om je te helpen andere Trainers in te halen, met een heleboel Stardust- en XP-beloningen, evenals enkele spannende Pokémon-ontmoetingen.
  • Je kunt cadeaustickers voor het vijfde jubileum krijgen als je PokéStops draait en Cadeaus opent. Je kunt ze ook ophalen in de winkel.
  • Vanaf maandag 5 juli 2021 om 21:00 uur kun je je Item Bag uitbreiden tot 3.500. Als je meer ruimte in je Item Bag nodig hebt, kun je Item Bag-upgrades krijgen in de winkel.
  • De Special Box, Ultra Box en Adventure Box zullen vanaf maandag 5 juli 2021 om 21:00 uur verschillende items bevatten.
Bonussen
  • Alle luremodules gaan een uur mee voor de duur van het evenement, inclusief glacial, magnetic, mossy en rainy luremodules
Klink goed! Ook die Jump start special research. Heb ik nooit gedaan, toch totaal ongeveer 400k xp en shiny eevee en lapras encounter. Nice!

Hier nog een infographic. Die Darumaka en Oshawott zijn nieuw voor mij, om nog maar niet te hebben over die balon pikachu. Leuk!
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/p0tiwt3rlf971.jpg

• init
  • Niet online
Nielless schreef op maandag 5 juli 2021 @ 21:33:
Trainers,

Datum + Tijd
Kenmerken
Bonussen
Hoe kan je aan zo'n mysterybox komen?

• Nielless

Nielless

init schreef op maandag 5 juli 2021 @ 23:42:
[...]

Als je Pokémon Let's Go hebt kun je pokemons transferen van PoGO naar Let's GO. Hier krijg je dan een mystery box voor.

Sinds kort zelf in bezit van een Nintendo Switch, dus kan om de 3 dagen zo'n box openen

[ Voor 70% gewijzigd door Nielless op 05-07-2021 23:44 ]

• Moriaty
  • Laatst online: 11-11 14:29
init schreef op maandag 5 juli 2021 @ 23:42:
[...]

Installeer de Pokémon home app en meld je aan. Stuur vervolgens een Pokémon uit Go naar Home en je krijgt zo’n box.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-11 11:51
Is de shiny kans van Meltan geboost?

• skipe
Torac schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:40:
Is de shiny kans van Meltan geboost?
niet persé, alleen kan die met dit event shiny (laatste keer was met home event).

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-11 22:24
Wat is de beste plek om de Go Fest raid dag te spelen? Vondelpark? Amstelveen centrum? Diergaarde Blijdorp? Ik zoek niet alleen een plek met veel gyms, maar ook een plek waar zo veel spelers komen dat een raid lobby zich vanzelf vult.

• Nielless

Nielless

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBNEtIFF4IIm4xY9yu-Sg5ERzF8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8eOFv0Vu2YjVd86vXTh4ZSIo.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn account is ook jarig vandaag :)F

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 08:16
... is allang geen Pokémon GO hotspot meer. Unibail-Rodamco, de eigenaar van het winkelcentrum en van een aantal andere malls, en Niantic hebben hun samenwerking een aantal jaar geleden al beëindigd.

Sowieso hadden winkeliers en het winkelend publiek nogal last van mensen die alleen maar oog hadden voor hun telefoon, ineens stil bleven staan en meer van zuks :+ . De meeste stops en gyms zijn verdwenen, er zijn er nog maar een paar over. Niet de moeite waard :| .

https://www.amstelveenz.n...se-pokemon-go-extras.html :
Amstelveenz schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 10:59:

Stadshart Amstelveen gestopt met diverse Pokémon Go-extra's

AMSTELVEEN - Slecht nieuws voor Pokémontrainers- en jagers, goed nieuws voor Pokémonhaters: Stadshart Amstelveen is dit weekeinde gestopt met een deel van de extra 'PokeStops' en 'PokeGyms' die in het Amstelveense winkelcentrum te vinden waren.

Dat heeft heeft het winkelcentrum bekend gemaakt op Facebook: 'We hebben een mooi Pokémon GO-jaar achter de rug met zeldzame vondsten en mooie meet-ups. Vanaf dit weekend zullen een deel van de extra Pokéstops en Gyms weer verwijderd worden.'

Pokémon Events
Stadshart Amstelveen staat bekend als Pokémon-hotspot en trok zeker met speciale events duizenden Pokemonjagers naar het winkelcentrum, dit vaak tot onvrede van diverse winkeliers en winkelend publiek vanwege het vermeende 'zombie-gedrag' van de spelers. In de reacties op de Facebook-pagina van het Stadshart bevestigt het winkelcentrum dat er een einde komt aan de events en dat er voorlopg geen nieuwe Unowns of Taurus te vinden zijn.

Bedankt
Het Stadshart dankt Pokémontrainers voor de toewijding het afgelopen jaar en hoopt hen als bezoeker te mogen blijven verwelkomen. De reacties van Pokémonfans zijn niet al te positief, ook al omdat er zondag nog een meetup gepland staat. Maar het winkelend publiek lijkt opgelucht. 'Eindelijk! Kan ik weer normaal lopen in het winkelcentrum.'

• T4F.nl_Muad
Moriaty schreef op maandag 5 juli 2021 @ 23:53:
[...]

Installeer de Pokémon home app en meld je aan. Stuur vervolgens een Pokémon uit Go naar Home en je krijgt zo’n box.
Mooie tip, kende deze niet. Dankjewel! Gisteren eerste box geopend. Had al eerder via een collega met een Switch wat boxen gehad. Maar nu ook flink wat XL candy

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 09:33
Nou gisteren weer slimme actie van mij. Kreeg ik een Dratini van die nieuwe questchain, was maar 2 sterren, dus maar getransferred... om vervolgens te zien dat je die nodig hebt voor de volgende stappen |:(

Nu wachten tot ik er 1 toevallig tegenkom, want directe vrienden hebben alleen dragonair of dragonite 8)7

note to self: Nooit Pokemons van een quest reward transferren tot je nieuwe quest hebt gezien

Gelukkig wel door de Pokemon Home tip gisteren 300 Meltan candy's verzameld en 1 shiny Meltan gevonden _/-\o_ Dat maakte de dag wel iets beter

Uw advertentie hier?

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 10:34
CyPh schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:52:
Nou gisteren weer slimme actie van mij. Kreeg ik een Dratini van die nieuwe questchain, was maar 2 sterren, dus maar getransferred... om vervolgens te zien dat je die nodig hebt voor de volgende stappen |:(

Nu wachten tot ik er 1 toevallig tegenkom, want directe vrienden hebben alleen dragonair of dragonite 8)7

note to self: Nooit Pokemons van een quest reward transferren tot je nieuwe quest hebt gezien

Gelukkig wel door de Pokemon Home tip gisteren 300 Meltan candy's verzameld en 1 shiny Meltan gevonden _/-\o_ Dat maakte de dag wel iets beter
Herkenbaar! Heb eventueel nog wel een Dratini voor je....

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• init
  • Niet online
Raem schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:08:
Zie net dat er een update is van de pokedex. Diverse nieuwe filters zoals 4*, 3* en shiny. Ik zie dat ik in totaal 302 unieke shiny in mn pokedex heb. :)
Heb je het 4* filter nog steeds? Ik heb deze niet namelijk (kreeg vandaag de update), terwijl ik wel 4* Pokémon heb. Ik zie bij sommige mensen ook dat ze een shiny 3* filter hebben, ook deze heb ik niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4dKcVnCPP1I9Fxxtqf-2vuCidw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e9rA0ffeBrFUw7QtIoA2L2DP.jpg?f=fotoalbum_large

• CyPh
BaZnGaNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 11:32:
[...]

Herkenbaar! Heb eventueel nog wel een Dratini voor je....
Oh dat zou wel top zijn. Is er echter niet een maximale afstand voor trades? Weet niet of wij elkaar al in friendslist hebben?

Uw advertentie hier?

• BaZnGaNL
CyPh schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:02:
[...]

Oh dat zou wel top zijn. Is er echter niet een maximale afstand voor trades? Weet niet of wij elkaar al in friendslist hebben?
Nee nog niet, heb je zojuist een verzoek gestuurd. BaZnGaNL is mijn naam.
Trade afstand is volgens mij 40KM.

[ Voor 5% gewijzigd door BaZnGaNL op 07-07-2021 12:05 ]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:02
init schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 11:41:
[...]

Heb je het 4* filter nog steeds? Ik heb deze niet namelijk (kreeg vandaag de update), terwijl ik wel 4* Pokémon heb. Ik zie bij sommige mensen ook dat ze een shiny 3* filter hebben, ook deze heb ik niet.

[Afbeelding]
Even gekeken, maar ik heb die filters nog ja. Ziet er nog hetzelfde uit als bij deze screenshot.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
Ik gok dat ze verschillende versies hebben van de filters voor de Pokedex, ik heb geen purified filter bijvoorbeeld en heb toch echt purified pokemon .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQBAF5UCK2ww_VVPQPH93aJ-YGw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vQJdHGXvrlESHly3YFedaDGY.png?f=fotoalbum_large

• CyPh
BaZnGaNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:04:
[...]

Ik heb je geaccepteerd, ben tot 17u aan het werk. Maar woon onder Eindhoven, weet niet of we dat halen. Morgenavond bij Den Bosch in de buurt. In ieder geval alvast bedankt

Uw advertentie hier?

• init
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:35:
[...]

Even gekeken, maar ik heb die filters nog ja. Ziet er nog hetzelfde uit als bij deze screenshot.
Bedankt voor het verifiëren!
protoss warrior schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:46:
Ik gok dat ze verschillende versies hebben van de filters voor de Pokedex, ik heb geen purified filter bijvoorbeeld en heb toch echt purified pokemon .

[Afbeelding]
Vreemd dat ze meerdere versies gebruiken, ik kan hier geen nuttige reden voor verzinnen :?

Edit: Damn, 141 perfect IV Pokémon. Netjes.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
BaZnGaNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:04:
[...]

Trade afstand is standaard maar 100 meter, af en toe rondom events 40km maar momenteel niet het geval.

• BaZnGaNL
CyPh schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:01:
[...]

Ik heb je geaccepteerd, ben tot 17u aan het werk. Maar woon onder Eindhoven, weet niet of we dat halen. Morgenavond bij Den Bosch in de buurt. In ieder geval alvast bedankt
Top, woon zelf in Kampen...

Anders maar ff een DM sturen? Hoeven we dit topic ook niet te vervuilen. ;)

• protoss warrior
init schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:11:
[...]

Bedankt voor het verifiëren!

[...]

Vreemd dat ze meerdere versies gebruiken, ik kan hier geen nuttige reden voor verzinnen :?

Edit: Damn, 141 perfect IV Pokémon. Netjes.
een echt goede reden kan ik ook niet bedenken, wellicht kunnen ze er maar zoveel implementeren en kijken ze wat er het meeste gebruikt word?

die 141 is trouwens wel wat ik nu heb, net zoals met een aantal andere filters zit daar geen geschiedenis bij, dus alles wat ik evolved heb staan zijn de voorgaande evoluties niet van unlocked, als je ze nu evolved blijft de voorgaande vorm wel in het filter zichtbaar.

• init
  • Niet online
protoss warrior schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:46:
[...]

een echt goede reden kan ik ook niet bedenken, wellicht kunnen ze er maar zoveel implementeren en kijken ze wat er het meeste gebruikt word?

die 141 is trouwens wel wat ik nu heb, net zoals met een aantal andere filters zit daar geen geschiedenis bij, dus alles wat ik evolved heb staan zijn de voorgaande evoluties niet van unlocked, als je ze nu evolved blijft de voorgaande vorm wel in het filter zichtbaar.
Ik verwacht niet dat dit het geval is. Hoe wil je testen welke functie het meeste gebruikt wordt als je verschillende gebruikersgroepen onthoud van specifieke filters? Je kan niet testen of een functie veel (of weinig) gebruikt wordt als die niet beschikbaar is. Hopelijk wordt binnenkort wel de volledige filter lijst voor iedereen beschikbaar.

Edit: Qua wat je zegt over het maximum aantal filters, dit klinkt opzich wel logisch.

[ Voor 4% gewijzigd door init op 07-07-2021 14:15 ]

• protoss warrior
init schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:56:
[...]

Ik verwacht niet dat dit het geval is. Hoe wil je testen welke functie het meeste gebruikt wordt als je verschillende gebruikersgroepen onthoud van specifieke filters? Je kan niet testen of een functie veel (of weinig) gebruikt wordt als die niet beschikbaar is. Hopelijk wordt binnenkort wel de volledige filter lijst voor iedereen beschikbaar.

Edit: Qua wat je zegt over het maximum aantal filters, dit klinkt opzich wel logisch.
Ik zat te denken dat omdat de gebruikersgroep groot genoeg is dat als uit de statistieken blijkt dat test groep 1 filter a/c het meest gebruikt en test groep 2 e/f het meest gebruikt(bij 2 varianten en 3 variant specifieke filters) dat ze dan dus op een gegeven moment zeggen iedereen krijgt a/c/e/f en we faseren b/d uit.

• init
  • Niet online
protoss warrior schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 14:24:
[...]

Ik zat te denken dat omdat de gebruikersgroep groot genoeg is dat als uit de statistieken blijkt dat test groep 1 filter a/c het meest gebruikt en test groep 2 e/f het meest gebruikt(bij 2 varianten en 3 variant specifieke filters) dat ze dan dus op een gegeven moment zeggen iedereen krijgt a/c/e/f en we faseren b/d uit.
Ah, dat klinkt opzich wel logisch. Dit was nog niet bij me opgekomen. Ben dan wel benieuwd hoe lang ze dit zouden willen onderzoeken. Het had Niantic wel gesierd om hierover vooraf duidelijkheid te geven. Om verwarring te voorkomen.

Ik mis nu juist het filter wat ik graag had willen gebruiken, die van 4*. Toen ik begon met spelen gooide ik Pokémon met een te laag CP weg. Ik was wel benieuwd of ik hierdoor mogelijk 4* Pokémon gerecycled heb. Als ik het goed begrijp zou ik dat met behulp van de nieuwe Pokédex filters kunnen inzien.

• protoss warrior
init schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 14:32:
[...]

Ah, dat klinkt opzich wel logisch. Dit was nog niet bij me opgekomen. Ben dan wel benieuwd hoe lang ze dit zouden willen onderzoeken. Het had Niantic wel gesierd om hierover vooraf duidelijkheid te geven. Om verwarring te voorkomen.

Ik mis nu juist het filter wat ik graag had willen gebruiken, die van 4*. Toen ik begon met spelen gooide ik Pokémon met een te laag CP weg. Ik was wel benieuwd of ik hierdoor mogelijk 4* Pokémon gerecycled heb. Als ik het goed begrijp zou ik dat met behulp van de nieuwe Pokédex filters kunnen inzien.
Ik ben bang dat dat dus niet gaat werken, zoals ik hiervoor aangaf hebben een aantal filters geen geschiedenis van voor het moment dat het systeem geïmplementeerd is waardoor ik dus alle voor evoluties mis van alle hundo's die ik heb(dus voor venusaur mis ik bulbasaur en ivysaur terwijl ik toch echt die hundo als bulbasaur heb gevangen). shiny/lucky/purified werden al getracked in de pokedex daarom zullen die waarschijnlijk wel werken met geschiedenis vanaf het moment dat dat ooit geïmplementeerd is.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 16:09
Whoop whoop shinny Meltan. Al meer succes hier??

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-11 10:00
Klopt het dat de kaart geüpdate is.? Net ingelogd en het ziet er anders en mooier uit. Meer schaduw etc. En het vuurwerk voor de 5 jaar is ook leuk gedaan

• skassie
jaydenjarno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 19:25:
Klopt het dat de kaart geüpdate is.? Net ingelogd en het ziet er anders en mooier uit. Meer schaduw etc. En het vuurwerk voor de 5 jaar is ook leuk gedaan
Klopt idd voor 5 jarig jubileum is dit gedaan

• Nielless

Nielless

skassie schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 19:13:
Nope, beste is een 84% normale tot nu toe..

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:29
Hier ook niet overmorgen mag ik weer een doos openen hopen op een shiny dan.

Maar wel eindelijk Sandrine uit een ei heeft me denk ik wel 100 12km eieren gekost pff

[ Voor 37% gewijzigd door Ruudox op 07-07-2021 22:05 ]

• skipe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BDnmlzaefioz2C_oceqgcmYm9A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DxefQkB3pIgF2mdgeUb4lnX4.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn collectie, 1 shiny van home event en gister shiny uit box

• init
  • Niet online
protoss warrior schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 14:24:
[...]

Ik heb mijn vraag hierover ook op Reddit gepost, en kreeg hierbij de reactie dat elk filter een minimum heeft om te verschijnen. Dus om gebruik te kunnen maken van het purified filter heb je bijvoorbeeld 10 purified Pokémon nodig. Ik heb nog niet kunnen verifiëren of dit klopt.

https://www.reddit.com/r/...comments/oeufwq/_/h4cgxa3

Edit: volgens dataminers zijn dit de vereisten per categorie

Costume : 1
Lucky : 10
Shiny : 15
Shiny Three Star : 50
Three Star : 10
Four Star : 20
Shadow : 10
Purified : 10

[ Voor 10% gewijzigd door init op 08-07-2021 09:47 ]

• skipe
init schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:44:
[...]

Ik heb mijn vraag hierover ook op Reddit gepost, en kreeg hierbij de reactie dat elk filter een minimum heeft om te verschijnen. Dus om gebruik te kunnen maken van het purified filter heb je bijvoorbeeld 10 purified Pokémon nodig. Ik heb nog niet kunnen verifiëren of dit klopt.

Klopt hier (2 accounts)

• protoss warrior
init schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:44:
[...]

Edit: volgens dataminers zijn dit de vereisten per categorie

Costume : 1
Lucky : 10
Shiny : 15
Shiny Three Star : 50
Three Star : 10
Four Star : 20
Shadow : 10
Purified : 10
Dat klinkt op zich logisch, degene die ik mis is purified en die heb ik recent behoorlijk opgeruimt behalve de daadwerkelijk goede IV's . Ik had er nog 9 verschillende over blijkbaar(dubbele torterra dus dacht ff dat ik er nog 10 had).
Heb een starly gepurified(gelijk een extra 4* :) ) zodat ik op 10 kwam en het purified filter kwam er bij.
Nog steeds stom dat er geen geschiedenis in de filters verwerkt zit voor shadow/purified dan maar in ieder geval duidelijk waarom sommigen bepaalde filters niet hebben.

• Ezio
skassie schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 19:13:
Ik had gisteren drie shinies. En ik had nog drie shinies van het HOME event, maar helaas zijn ze allemaal bagger. De hoogste die ik heb is 98%, maar ik heb geen haast om een Melmetal te maxen.

Strava

• skassie
skipe schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:19:
[Afbeelding]

skipe schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:19:
[Afbeelding]

Lekker bezig . Gratz :*) :*) :*)

• skassie
Ezio schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:52:
[...]

Ik had gisteren drie shinies. En ik had nog drie shinies van het HOME event, maar helaas zijn ze allemaal bagger. De hoogste die ik heb is 98%, maar ik heb geen haast om een Melmetal te maxen.
Hier een 0 sterren.....Ga deze wel traden met mijn broer als hij ook shinny heeft en dan hopen op lucky trade...

• PhilipsFan
Ik moet wel zeggen dat ik die hemel erg mooi vind. Ook het lichteffect en de schaduwen bij zonsop- en ondergang zijn erg mooi geworden.

Inmiddels heb ik ook de uitgebreide filtering in de Pokedex. Er kwam zelfs een popup dat ik dat nu ook heb :)

Morgen maar eens op jacht naar een Shiny Meltan. Die heb ik nog niet.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Moriaty schreef op maandag 5 juli 2021 @ 23:53:
[...]

Tnx, werkt dit 1x of meerdere keren?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Nielless

Nielless

ZeRoC00L schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:35:
[...]

Tnx, werkt dit 1x of meerdere keren?
Na openen van een mystery box moet je 3 dagen wachten. Dan kun je hetzelfde weer herhalen.

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Potver eej, zie ik hierboven nu dat iemand een 4* MelMetal heb? damn. Zit ik dan met mijn miniscule shinies en slechte iv meltans.. Ondertussen wel al 30 boxen geopend lol.

• skassie
Crashhill schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:43:
Potver eej, zie ik hierboven nu dat iemand een 4* MelMetal heb? damn. Zit ik dan met mijn miniscule shinies en slechte iv meltans.. Ondertussen wel al 30 boxen geopend lol.
De aanhouder wint toch. >:) In mijn vriendengroep alleen maar shinny van 0 ster. Ik mag over twee dagen weer

• Ruudox
Ruudox schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:07:
[...]

https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

oke ik heb hem gekocht.
zit al heel lang te twijfellen om een go-tcha achtig iets te kopen.
ben benieuwd hoe die bevalt.

Helpt zoiets ook goed voor de xp grind? want nu 40+ is heel veel XP.
Nou helaas mijn Ali cha werkt niet meer (al een maand of 2 niet) :(

Niet op mijn nieuwe telefoon / werktelefoon en iPad.

Hij wordt werk gezien in de app maar kan gewoon geen verbinding maken met dat ding.

Zit nu te twijfelen om een got-cha hier te halen.

Ik denk aan de got-a evolve of zijn er betere beschikbaar?
Want heb geen zin om net zoals bij de go plus elke keer op een knopje te drukken als er een pokemon ia.

oke werkt opeens weer :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ruudox op 09-07-2021 14:00 ]

• Ezio
skassie schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:47:
[...]

De aanhouder wint toch. >:) In mijn vriendengroep alleen maar shinny van 0 ster. Ik mag over twee dagen weer
Het heeft bij mij destijds ook een stuk of 300 Meltans gekost voordat ik eindelijk iets fatsoenlijks had. De ratio is bij mij altijd erg laag. Ik had deze keer slechts één 3-sterren of zo en de rest 1- of 2-sterren. Ik ben ook niet meer zo consequent sinds ik een 98% en shinies heb. Het is ook zo geestdodend om een uur lang Meltans te vangen.

Strava

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ezio schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:05:
[...]

Het heeft bij mij destijds ook een stuk of 300 Meltans gekost voordat ik eindelijk iets fatsoenlijks had. De ratio is bij mij altijd erg laag. Ik had deze keer slechts één 3-sterren of zo en de rest 1- of 2-sterren. Ik ben ook niet meer zo consequent sinds ik een 98% en shinies heb. Het is ook zo geestdodend om een uur lang Meltans te vangen.
Ik zet om de drie dagen een box aan en laat gotcha het werk doen. Kan me niet zoveel schelen of ik iets mis, uiteindelijk door de hoeveelheid krijg je toch wel resultaat. Ik zit op 3 shiny en 1 hundo meltan.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:25
Zojuist wat mensen toegevoegd via de lijst en mijn eigen code toegevoegd. Onlangs vanwege vakantie weer gaan spelen na 3 jaar. Wat blijft het toch een sterk concept. Meteen ook weer hooked en dat is toch erg fijn om wat extra te bewegen :-)

Merk dat er een hoop nieuwe features zijn gekomen. Waar kan ik me het beste zsm in inlezen?

• Nielless

Nielless

MisterEagle schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:17:
Zojuist wat mensen toegevoegd via de lijst en mijn eigen code toegevoegd. Onlangs vanwege vakantie weer gaan spelen na 3 jaar. Wat blijft het toch een sterk concept. Meteen ook weer hooked en dat is toch erg fijn om wat extra te bewegen :-)

Merk dat er een hoop nieuwe features zijn gekomen. Waar kan ik me het beste zsm in inlezen?
Ik volg zelf deze 2 websites:
https://pokemongolive.com/en/
https://www.munchlax.nl/

• PhilipsFan
Oei, die laatste is erg handig! Mooi overzichtelijk. Veel beter dan die eerste en de officiele site. Die zijn zo wollig, veel tekst, weinig inhoud en vooral irrelevante inhoud. Munchlax laat mooi overzichtelijk zien welke events er gaande zijn en welke binnekort beginnen. Thanks!

Net maar weer een rondje Mystery Box gedaan. Helaas geen shiny Meltan gevangen, maar wel een boel XL candy verdiend en een 96% normale Meltan. Ook niet slecht. En tussendoor (met hulp van een scanner) de laatste 2 van de Fifth Anniversary Collection challenge gevonden (uit Field Research).

• Barfman
  • Laatst online: 01:06
Dit is ook een goede https://leekduck.com/

System | Racing is in my Blood

• skassie
Zo ff hier zeuren. Wat een drama zeg die Fifth collection. Moet er nog 2 maar elke keer andere questen ...

Vandaag ff rondje stad. Hier steeds pokestop gedraaid maar steeds Stuur je vrienden 5 gifts.....

• Ruudox
skassie schreef op zondag 11 juli 2021 @ 17:08:
Zo ff hier zeuren. Wat een drama zeg die Fifth collection. Moet er nog 2 maar elke keer andere questen ...

Vandaag ff rondje stad. Hier steeds pokestop gedraaid maar steeds Stuur je vrienden 5 gifts.....
Ja dat blijft ook de hele dag hetzelfde, een pokestop ververst de quest maar 1 keer per dag.

• Nielless

Nielless

Ik zit ook vast op cyndaquil en chicorita

• Barfman
Die zitten in "Use 5 Berries to help catch Pokémon"

• skassie
Nielless schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:55:
[...]

Ik zit ook vast op cyndaquil en chicorita
Die heb ik dus ook

• skassie
Ruudox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 17:29:
[...]

Ja dat blijft ook de hele dag hetzelfde, een pokestop ververst de quest maar 1 keer per dag.
Dat was al bekend maar heb ze allemaal gehad vandaag. 40 stuks en nergens. Morgen weer een dag

• Arazogia

Kunt ook een lure module aanzetten, duurt tijdens dit event 60 minuten. Op die manier heb ik in ieder geval de laatste kunnen vangen gisteren.

• skassie
Arazogia schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:58:
[...]

Kunt ook een lure module aanzetten, duurt tijdens dit event 60 minuten. Op die manier heb ik in ieder geval de laatste kunnen vangen gisteren.
Maakt het nog uit welke je gebruikt?

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:48
Ik moest voor de Fifth Anniversary collection nog: Totodile, Turtwig en Cyndaquil. Gisteren 2 x een Incense en 1 Lure module gebruikt, maar geen van de drie die ik nog nodig heb gevangen. Daarna de specifieke Field challenges gezocht en daarmee Turtwig en Totodile gevonden.
Na 20+ maal de "Use 5 Berries to help catch Pokémon" nog steeds geen Cyndaquil :|

En dan nog als je een event type Pokémon verwijderd, dan krijg je nog een extra "weet je het zeker" dialoog, maar als je bij het verwijderen van items per ongeluk op de "-" drukt terwijl het aantal op "1" staat en je drukt op "OK" dan gooi je alles weg, daar het ook wel een bevestiging bij gemogen... :|

[ Voor 29% gewijzigd door chrisO op 12-07-2021 11:58 ]

• skassie
chrisO schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:54:
Ik moest voor de Fifth Anniversary collection nog: Totodile, Turtwig en Cyndaquil. Gisteren 2 x een Incense en 1 Lure module gebruikt, maar geen van de drie die ik nog nodig heb gevangen. Daarna de specifieke Field challenges gezocht en daarmee Turtwig en Totodile gevonden.
Na 20+ maal de "Use 5 Berries to help catch Pokémon" nog steeds geen Cyndaquil :|
I feel your pain....... :(

• Arazogia
skassie schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:47:
[...]

Maakt het nog uit welke je gebruikt?
Ik had ze uit een normale, ik weet niet of de speciale lures dit event af wijken van de standaard..

Afbeeldingslocatie: https://publishing.assets.thesilphroad.com/silph-wp/832786af-lure_type_v2.jpg

• CyPh
Uit welke field challenge komt chimchar? Dat is de enige nog die ik moet ;(

Uw advertentie hier?

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:47
Arazogia schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:05:
[...]

Ik had ze uit een normale, ik weet niet of de speciale lures dit event af wijken van de standaard..

[Afbeelding]
Wijken inderdaad af, dus dit is in dit geval niet correct. De officiële blogpost van Niantic zegt het volgende:

"Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Chikorita, Cyndaquil, Totodile, Treecko, Torchic, Mudkip, Turtwig, Chimchar, Piplup, Snivy, Tepig, Oshawott, Chespin, Fennekin, and Froakie will be appearing around PokéStops with active Lure Modules and after you complete Field Research. You can also encounter some of these first-partner Pokémon in the wild, including Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Treecko, Torchic, Mudkip, Snivy, Tepig, and Oshawott."

Wil dus zeggen dat degene bij Lures verschijnen en uit Research Tasks komen.

Ik moet zeggen dat ik er deze keer ook flink moeite mee heb gehad: heb gisteravond nadat het 00:00 was geweest een daily Research task gekregen met Make 5 Great Throws en daar zat gelukkig de laatste in die ik nodig had. Toch wel lekker die 80 ballen net voor GO Fest.
Ook maar meteen mijn storage vast flink op geruimd, tenminste Gen 1. Alle costumes weg, grotendeels van de Community Day shinies, random shadows etc. Ben blij dat de nieuwe dexen er zijn, was hoog nodig!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16
Ik moet ook nog steeds 21 pokemon (Cyndaquil en Turtwig). Nu net maar een lure erbij aan gezet. Maar deze challenge frustreert een beetje merk ik.

Overigens een leuke bug met PoGo en mijn Samsung N20U, als ik hem op de lage resolutie zet met flexibele refresh rate (tot 120 Hz) heb ik in PoGo artifacts , zet ik de hoge refresh uit is het weg, ook bij de hoge resolutie. Andere games geen issues, ook niet in 3D mark.

• Ezio
Het is inderdaad vervelend dat je een paar blijkbaar alleen uit quests kunt krijgen. Ik vind het aan de andere kant ook wel weer leuk dat het niet te makkelijk is. We hebben blijkbaar altijd wat te zeuren ;) .

Strava

• T4F.nl_Muad
Dat "zeuren" komt volgens mij omdat je normaal gesproken elke challenge hebt afgerond voor je in de gaten hebt dat er een challenge is. Nu is ie wat lastiger en dan krijg je dat mensen er over praten. Als ie altijd zo lastig is hoor je er minder mensen over.

Wat mij betreft mag de uitdaging wel wat groter blijven.

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:48
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:03:
Dat "zeuren" komt volgens mij omdat je normaal gesproken elke challenge hebt afgerond voor je in de gaten hebt dat er een challenge is. Nu is ie wat lastiger en dan krijg je dat mensen er over praten. Als ie altijd zo lastig is hoor je er minder mensen over.

Wat mij betreft mag de uitdaging wel wat groter blijven.
Van mij mag de uitdaging ook wel wat groter zijn, maar als je een Cyndaquil nodig hebt en je doet de bijbehorende Field Research taak 30! keer en niet 1 daarvan is Cyndaquil, dan is het gewoon een kwestie van geluk hebben, en dat heeft niets te maken met uitdaging!
Ik heb de challenge ook gedaan op de telefoon van mijn zoon, en daar had ik Cyndaquil in 1 keer uit de bijbehorende Research taak, de overige Pokémon had ik binnen 2 uur te pakken, waar is de uitdaging?

• T4F.nl_Muad
chrisO schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:19:
[...]

Van mij mag de uitdaging ook wel wat groter zijn, maar als je een Cyndaquil nodig hebt en je doet de bijbehorende Field Research taak 30! keer en niet 1 daarvan is Cyndaquil, dan is het gewoon een kwestie van geluk hebben, en dat heeft niets te maken met uitdaging!
Ik heb de challenge ook gedaan op de telefoon van mijn zoon, en daar had ik Cyndaquil in 1 keer uit de bijbehorende Research taak, de overige Pokémon had ik binnen 2 uur te pakken, waar is de uitdaging?
Ja, die uitdaging mis ik ook wel bij veel van die challenges. Ik had wel de mazzel met de quests denk ik. 2 dagen over gedaan (en net als wat jij zegt in 2 uurr de rest binnen).

30 Field researches is idd wel erg veel. Kwestie van botte pech?

• skassie
chrisO schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:19:
[...]

T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:27:
[...]

Ja, die uitdaging mis ik ook wel bij veel van die challenges. Ik had wel de mazzel met de quests denk ik. 2 dagen over gedaan (en net als wat jij zegt in 2 uurr de rest binnen).

30 Field researches is idd wel erg veel. Kwestie van botte pech?
Botte pech hier ook. Denk dat ik mij erbij neer moet leggen dat deze challenge niet gaat lukken. Cyndaquil wil maar niet spawnen.
Heb zelf mijn broer die in een andere plaats woont in laten loggen op mijn account om te hopen dat ik hem daar kreeg maar helaas..

• Largo
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

skassie schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:38:
[...]

[...]

Botte pech hier ook. Denk dat ik mij erbij neer moet leggen dat deze challenge niet gaat lukken. Cyndaquil wil maar niet spawnen.
Heb zelf mijn broer die in een andere plaats woont in laten loggen op mijn account om te hopen dat ik hem daar kreeg maar helaas..
Wel bizar. Uit "Use 5 Berries to Help Catch a Pokemon" kan je maar 3 types krijgen. Na 30 tries is geen Cyndaquil wel erg zuur......

Ik zou niet voor de lure gaan, de normal lure trekt vanalles aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Largo op 13-07-2021 13:23 ]

• Barfman
Rendeem code:

Trainers, a new Galaxy A Series inspired look is now available!

Redeem this special edition avatar now in Pokémon GO with code: KUAXZBJUTP3B7 https://t.co/z8lQE4RNxA

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:48
skassie schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:38:
[...]

[...]

Mocht je in de buurt van Groningen wonen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbqn-KRKGdu7IgQPig0jtMvXiMs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ZaMwFYpEBbvEma49BM8uKKy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door FireAge op 13-07-2021 15:02 ]

• skassie
FireAge schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:00:
[...]

Mocht je in de buurt van Groningen wonen:

[Afbeelding]
Tnx voor deze map. Helaas niet snel in de buurt. Midden van het land. Zo'n mapje wil ik ook wel hier zeg. Hoe kom je eraan

Verwijderd

Zo'n mapje is natuurlijk ook gewoon cheaten. Lijkt me niet de bedoeling dat hier te bespreken
Pagina: 1 ... 55 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!