• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Nielless schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:34:
[...]

Jammer dan Shiny Snorunt alleen in het zuidelijk halfrond te vinden is
Dat was inderdaad ook mijn denken. Die vind ik persoonlijker veel toffer dan een shiny Yanma.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:09
Net zoals zij geen shiny Yanma kunnen hebben. Beide waren al shiny in het wild, en Snorunt zelfs wat vaker tegengekomen dan Yanma (ondanks dat ik die laatste al wel shiny heb).

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
chrisO schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:12:
[...]

Dat duurt 3 maanden en dan moet je wel friends hebben waarmee je kan afspreken om het eitje te gebruiken... en niet van die nutteloze friends die niet elke dag een gift sturen :|
Ik snap je helemaal, ik merk dat ik inmiddels mijn xp ook vooral via friends heb. Ik ben daardoor in twee weken van lvl 37 naar 38 gegaan (afgelopen zondag behaald). Ik heb de meeste vrienden ofwel via dit topic, ofwel via raids gehost via poke genie of poke raids, daardoor heb ik inmiddels dagelijks meer gifts dan ik kan openen. Ook krijg je per raid met 5 nieuwe vrienden (want ik host nagenoeg altijd de raid) standaard al 15k xp. Dat helpt aardig mee als je dat dagelijks doet. Betreft afspreken van openen van gifts, ik heb gemerkt dat een aantal spelers via hun buddy aangeven wanneer ze hun ei openen, met tijdzones is dat niet altijd duidelijk overigens, maar ik heb daardoor toch een aantal ultra friends kunnen meepakken. Best friends is vooral nog via Tweakers gegaan en dus ook afgesproken, maar er komt nu een bups aan die ik vooral via raids 'ken'. Ach 50 en 100k xp is ook mooi meegenomen.

Ik moet wel zeggen, het kost tijd per dag. Ik denk dat ik gemiddeld 2 uur per dag speel. Overdag gifts openen en regelmatig wat vangen, word ook aardig handig in excellents gooien, savonds standaard een uur lopen inclusief een raid meepakken. Iedereen op zijn eigen tempo overigens, dat ik XL candy mis, sja, het is wat het is. Deze league laat ik nu even aan me voorbij gaan.

Waarschijnlijk zijn er nog meer trucs, maar ik vind dit al aardig wat werk :)

PS: ik open vooral gifts van vrienden met hoogste friendship level. Heb ook een hele bups vrienden op 1 ster, die delete ik na verloop van tijd als ze niks sturen of mijn gift niet openen.

EDIT: nieuwe rocket Special research:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/tc045su94m571.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door bakbakbak op 16-06-2021 14:37 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
FreqAmsterdam schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:04:
[...]

Dat is een beetje gezeur vind ik. Er zijn inmiddels voldoende mogelijkheden geweest om van div. PvP pokemon XL candy te grinden. Als je goed wil presteren in GBL en dus fanatiek bent, dan hoort XL candy grinden er gewoon bij. Als je die moeite niet wil doen, dan zal je een team zonder XL moeten kiezen en de gevolgen accepteren.
Ik zeur niet hoor. Ik vind de balans alleen een beetje vreemd. Het zal mij verder worst wezen. Ik heb zelf ook twee XL Pokémon (Registeel en Talonflame) in mijn team waar ik keihard voor gewerkt heb.

Strava

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
G_Dragon schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:08:
[...]

Goed bezig :), mag ik dan toch vragen om tips voor snel xp ? :X
Alles vangen met excellent curve, helemaal met dubbel/triple xp events, hier komt mijn meeste xp vandaan.

Verder stuur ik elke dag tussen de 80-115 gifts en houd zelf controle voor egg moment, gemiddeld zon 1mil per week denk ik vaak heb ik per 2 weekjes eitje aanstaan voor friends.. dan research encounters bewaard om dan nog excellents te gooien.

Evolven doe ik zelf niet aan maar kan ook flink wat opleveren.. in een spotlight hour met dubbele evolve xp kun je zon 160-180 pokies evolven met dubbele xp, dan ei er bij aan is 4000xp per evolve

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-01 09:31

garrow

PSN: Garrow1978

skipe schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:03:
[...]

Verder stuur ik elke dag tussen de 80-115 gifts en houd zelf controle voor egg moment, gemiddeld zon 1mil per week denk ik vaak heb ik per 2 weekjes eitje aanstaan voor friends.. dan research encounters bewaard om dan nog excellents te gooien.
Hoe doe jij 80-115 gifts per dag?

• skipe
garrow schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:12:
[...]

Hoe doe jij 80-115 gifts per dag?
Zorgen dat je genoeg vrienden hebt..meer dan 115 per dag krijg je niet uit stops/van je buddy

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-01 09:31

garrow

PSN: Garrow1978

skipe schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:23:
[...]

Zorgen dat je genoeg vrienden hebt..meer dan 115 per dag krijg je niet uit stops/van je buddy
Netjes _/-\o_
Heb al moeite om gemiddels 30 gifts te sturen/ krijgen uit stops/buddy en te openen. met alle inventory problemen welke je krijgt van stops lopen en gifts unpacken. |:(

• skipe
garrow schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:12:
[...]

Netjes _/-\o_
Heb al moeite om gemiddels 30 gifts te sturen/ krijgen uit stops/buddy en te openen. met alle inventory problemen welke je krijgt van stops lopen en gifts unpacken. |:(
Ik heb een tas van 2500, alle overbodige shizzle gooi ik weg, zelden zit de tas vol (alleen laatste dagen voor een cd/event

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-01 08:19
De limiet van versturen is 100 per dag. ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-06-2021 19:14 ]

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02-2025
init schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:38:
[...]

Dat was inderdaad ook mijn denken. Die vind ik persoonlijker veel toffer dan een shiny Yanma.
remote raids :-)

• skipe
FreqAmsterdam schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:14:
De limiet van versturen is 100 per dag. ;-)
Er zit (zover ik weet) geen limiet aan versturen.. er zit wel een limiet aan gifts krijgen uit stops, max 100 per dag. Daarbovenop kun je nog 3x5 gifts krijgen van je buddy dus dat maakt een totaal van 115 per dag

• init
  • Niet online
Da's inderdaad ook nog een optie. Al gebruik ik remote passes liever voor legendarisch of Pokémon die ik nog niet heb.

• FreqAmsterdam
skipe schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:30:
[...]

Er zit (zover ik weet) geen limiet aan versturen.. er zit wel een limiet aan gifts krijgen uit stops, max 100 per dag. Daarbovenop kun je nog 3x5 gifts krijgen van je buddy dus dat maakt een totaal van 115 per dag
Je hebt gelijk. Weer wat geleerd. :)

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:59
Is de lobby size voor remote raidpasses kleiner dan die voor normale? Ik liep er net tegen aan dat een raid met 10 man al vol zat (terwijl de "suggested group size" vaak hoger dan 10 is).

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:57
Per lobby altijd al max 10 remote raiders. Ik weet niet of bij 2 local en 8 remote er nog een remote raider bij kan, maar zeker wel een local raider.
En tjah, die suggestie hoeveelheid lijkt nooit te kloppen.
Mogelijk kun je binnenkort hier nog een wijziging op verwachten, samen met reduced remote damage.

[ Voor 19% gewijzigd door Slaut op 17-06-2021 15:48 ]

• T4F.nl_Muad
Slaut schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:48:
Per lobby altijd al max 10 remote raiders. Ik weet niet of bij 2 local en 8 remote er nog een remote raider bij kan, maar zeker wel een local raider.
En tjah, die suggestie hoeveelheid lijkt nooit te kloppen.
Mogelijk kun je binnenkort hier nog een wijziging op verwachten, samen met reduced remote damage.
voor zover ik weet blijft die 20 personen gelden, alleen max 10 remotes.

• skipe
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:24:
[...]

Dit dus, altijd max 10 remote..

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-01 19:21
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:24:
[...]

Als ik het me goed herinner wilde Niantic sowieso (los van de pandemie) remote raids introduceren, met max 5 remote raiders die dan minder damage zouden doen dan de locals. Toen kregen we de pandemie en hebben ze het aantal remotes "tijdelijk" verhoogd naar 10 en de damage gelijkgetrokken met locals.
Got him! En een goeie ook nog, dankzij die raid groep op whatsapp :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lNidqaqhRQDOAC7hau-oJBF_xjU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9o6aeSoy4fp843avFbzoFlRt.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-01 22:16
Raem schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:16:
Sinds de nieuwe update (Android) is de game op veel momenten erg traag. Alles reageert dan heel sloom en het lijkt alsof de game op 10fps draait. Hebben jullie hier ook last van?
Het is een BAGGERZOOI. Niantic heeft zichzelf weer eens overtroffen in het maken van slechte software. Hier een IOS gebruiker, maar dezelfde verschijnselen. Animaties bewegen niet smooth, de bal blijft regelmatig hangen als je een curveball gooit, het spel is erg traag (heb m'n telefoon al opnieuw opgestart omdat ik dacht dat het daaraan lag) en crasht zelfs af en toe. Ik geloof niet dat het eerder ooit ZO slecht is geweest.

En om het af te maken: leuk dat de afstand om hartjes te verdienen met je buddy gehalveerd is, maar daar heb je dus HELEMAAL NIKS aan want hij registreert uberhaupt geen afstand meer. Wel voor de candy, die teller loopt door, maar niet voor de hartjes. Great work Niantic. Prutsers. O en trouwens, ik moet voor de 'A Seven Colored Shadow' opdracht tegen een ander battlen in de Great League. Ik heb een pesthekel aan die PvP, maar in dit geval is het nog een graadje erger: ER IS GEEN GREAT LEAGUE! Ik kan alleen kiezen tussen Ultra League en Premier Cup. Hoe krijg ik nu in vredesnaam die opdracht af?

Kregen Best Buddies geen extra CP bij gevechten? Ik meen dat ik dat een keer gezien had. Maar dat gebeurt nu ook niet. Is dat er weer uit gesloopt of is het weer een bug?

Alle plezier aan Regigigas alweer teniet gedaan. Hoewel, ik heb toch een 91% van 3067 cp kunnen vangen, niet slecht. Ga het nog een paar keer proberen voor een shiny.

Edit: het niet tellen van de afstand voor hartjes lijkt nu wel te werken na wisselen van buddy.

[ Voor 8% gewijzigd door PhilipsFan op 18-06-2021 01:17 ]

• sixtiek
PhilipsFan schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:40:
ik moet voor de 'A Seven Colored Shadow' opdracht tegen een ander battlen in de Great League. Ik heb een pesthekel aan die PvP, maar in dit geval is het nog een graadje erger: ER IS GEEN GREAT LEAGUE! Ik kan alleen kiezen tussen Ultra League en Premier Cup. Hoe krijg ik nu in vredesnaam die opdracht af?
Drie opties:
1. Nodig een vriend uit. We hebben deze opdracht allemaal, grote kans dat er eentje je uitnodiging accepteert:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfqjVqoAgA_0g_-Bt-oYz58u6a0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lzXi4ZAsOz6xA7yjVLYEcvgq.jpg?f=fotoalbum_large

2. Nodig een speler uit je omgeving uit. Scan de QR-code van diegene of laat hem/haar die van jou scannen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8UJPlkYIdfmsxGnCyzxj6W-Gegg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ofRuiJaWG2B493Det8dExzkz.png?f=fotoalbum_large

3. Lekker blijven wachten tot je weer Great League kan spelen in GBL.

YVW :+

• T4F.nl_Muad
[...]

Het is een BAGGERZOOI. Niantic heeft zichzelf weer eens overtroffen in het maken van slechte software. Hier een IOS gebruiker, maar dezelfde verschijnselen. Animaties bewegen niet smooth, de bal blijft regelmatig hangen als je een curveball gooit, het spel is erg traag (heb m'n telefoon al opnieuw opgestart omdat ik dacht dat het daaraan lag) en crasht zelfs af en toe. Ik geloof niet dat het eerder ooit ZO slecht is geweest.

En om het af te maken: leuk dat de afstand om hartjes te verdienen met je buddy gehalveerd is, maar daar heb je dus HELEMAAL NIKS aan want hij registreert uberhaupt geen afstand meer. Wel voor de candy, die teller loopt door, maar niet voor de hartjes. Great work Niantic. Prutsers. O en trouwens, ik moet voor de 'A Seven Colored Shadow' opdracht tegen een ander battlen in de Great League. Ik heb een pesthekel aan die PvP, maar in dit geval is het nog een graadje erger: ER IS GEEN GREAT LEAGUE! Ik kan alleen kiezen tussen Ultra League en Premier Cup. Hoe krijg ik nu in vredesnaam die opdracht af?

[/small]
even los van de problemen met lag nu. Als je beweert dat het nooit zo slecht was ben je of geen speler van de eerste minuut, of wat geheugenproblemen. Het was echt HEEEEEL veel buggier. Niantic heeft echt veel bugs weggewerkt, en in het algemeen draait het spel erg soepel. Ja, er is altijd wat te verbeteren, en de huidige bugs maken het erg irritant.

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:50
Ik moet zeggen dat ik zelf ook behoorlijk wat klachten voorbij heb horen komen, zeker van mensen met epileptische verschijnselen. Natuurlijk volledig terecht dat zij aan de bel trekken, het moet naar mijn mening niet zo zijn dat je een spelletje niet meer kan spelen door een aandoening die je hebt (no offense, maar ik heb het hier niet over een lichamelijke aandoening).

Nee, deze update van Pokémon GO is een van de slechtste in jaren. Spel is vrijwel niet speelbaar op deze manier en deze update zou z.s.m. teruggedraaid moeten worden. Ik ben bang dat Niantic dat helaas niet gaat doen.

Ik zou bijna een Reddit post maken met een open brief naar Niantic met een aantal vragen over deze problematiek en vooral over het feit dat de laatste aantal updates zo vol met bugs zaten.

Is er een test team?
Zo nee, waarom is er geen test team?
Zo ja, waarom zijn deze bugs over het hoofd gezien?
Waarom is deze update niet teruggedraaid?
Kunnen wij als community iets betekenen in de toekomst behalve het aangeven van bugs bij Niantic Support?
Gaan jullie iets verbeteren dat dit soort bugs niet meer voorkomen?
Kunnen we compensatie verwachten voor deze game brekende bugs?

Allemaal vragen waar dat ik persoonlijk graag antwoord op zou willen hebben. Of we er antwoord op gaan krijgen is een andere vraag...

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[...]

Kregen Best Buddies geen extra CP bij gevechten? Ik meen dat ik dat een keer gezien had. Maar dat gebeurt nu ook niet. Is dat er weer uit gesloopt of is het weer een bug?
Alleen als het ook je buddy is op dat moment (en denk ook zelfs dat ie besjes moet hebben zodat ie op de kaart ook naast je loopt).

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

MusicMaikel schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:19:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook behoorlijk wat klachten voorbij heb horen komen, zeker van mensen met epileptische verschijnselen. Natuurlijk volledig terecht dat zij aan de bel trekken, het moet naar mijn mening niet zo zijn dat je een spelletje niet meer kan spelen door een aandoening die je hebt (no offense, maar ik heb het hier niet over een lichamelijke aandoening).

Nee, deze update van Pokémon GO is een van de slechtste in jaren. Spel is vrijwel niet speelbaar op deze manier en deze update zou z.s.m. teruggedraaid moeten worden. Ik ben bang dat Niantic dat helaas niet gaat doen.

Ik zou bijna een Reddit post maken met een open brief naar Niantic met een aantal vragen over deze problematiek en vooral over het feit dat de laatste aantal updates zo vol met bugs zaten.

Is er een test team?
Kunnen wij als community iets betekenen in de toekomst behalve het aangeven van bugs bij Niantic Support?
Gaan jullie iets verbeteren dat dit soort bugs niet meer voorkomen?
Kunnen we compensatie verwachten voor deze game brekende bugs?

Allemaal vragen waar dat ik persoonlijk graag antwoord op zou willen hebben. Of we er antwoord op gaan krijgen is een andere vraag...
Niantic heeft daar 1 antwoord op, en dat is een middelvinger. Is al jaren zo. 10 bugs lossen ze op en creëren er 11 terug. Bij wijze van spreken. Het probleem is dat mensen Pokémon go toch wel blijven spelen (ingame coins kopen) waarom zouden ze die bugs dan snel oplossen? Daarom geef ik al jaren geen cent meer uit aan Pokémon go.

• PhilipsFan
MusicMaikel schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:19:
[...]

Is er een test team?

[...]
Ik schrijf zelf ook software en ik weet dat het ondoenlijk is om alles te testen. Dat kost gewoon teveel tijd. Maar ik heb ook geleerd dat je de testdekking aanpast op de belangrijkheid van de situaties. Een Pokemon vangen kijkt me de allerbelangrijkste situatie in het hele spel. Een Pokemon vangen met een curveball is daar weer een belangrijke subset van. Dus je zou verwachten dat die specifieke situatie inderdaad uitgebreid getest is en dan hadden ze dit toch wel moeten vinden. Ik denk daarom dat de bug niet over het hoofd is gezien. Ze hebben 'm echt wel gevonden. Ze hebben alleen beslist (managers) om hem erin te laten zitten. Tja...

Ondertussen is er trouwens alweer een udate geweest. Het gooien van een curveball lijkt nu wel weer soepeler te gaan. Misschien hebben ze 't toch opgelost.

• MusicMaikel
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:04:
[...]

Niantic heeft daar 1 antwoord op, en dat is een middelvinger. Is al jaren zo. 10 bugs lossen ze op en creëren er 11 terug. Bij wijze van spreken. Het probleem is dat mensen Pokémon go toch wel blijven spelen (ingame coins kopen) waarom zouden ze die bugs dan snel oplossen? Daarom geef ik al jaren geen cent meer uit aan Pokémon go.
Uiteraard, het blijven spelen zal altijd een "excuus" zijn. Ik ben echter van mening dat iets gewoon moet werken. Niet halve bak maar gewoon goed en anders niet. Beetje de filosofie die Apple ook heeft bij zijn besturingssystemen. Dan duurt het maar wat langer voordat het komt. Niantic denkt daar duidelijk anders over en ik vind het maar niks. En velen anderen met mij.
PhilipsFan schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:12:
[...]

Ik schrijf zelf ook software en ik weet dat het ondoenlijk is om alles te testen. Dat kost gewoon teveel tijd. Maar ik heb ook geleerd dat je de testdekking aanpast op de belangrijkheid van de situaties. Een Pokemon vangen kijkt me de allerbelangrijkste situatie in het hele spel. Een Pokemon vangen met een curveball is daar weer een belangrijke subset van. Dus je zou verwachten dat die specifieke situatie inderdaad uitgebreid getest is en dan hadden ze dit toch wel moeten vinden. Ik denk daarom dat de bug niet over het hoofd is gezien. Ze hebben 'm echt wel gevonden. Ze hebben alleen beslist (managers) om hem erin te laten zitten. Tja...
Ik ga er in mee dat het onmogelijk is om alles te testen. Zoals velen anderen hier zit ik ook in de IT en het is onoverkomelijk om iets over het hoofd te zien.

Echter ben ik wel van mening dat dit soort dingen NIET over het hoofd gezien kunnen worden. De traagheid merk je al bij het opstarten van het spel, het is niet zo dat het na een specifieke handeling naar boven komt drijven. Naar mijn mening zouden bij nieuwe releases de volgende dingen getest MOETEN worden:

1. Het checken van de map
2. Het vangen van een Pokémon
3. Het draaien van een Pokéstop / Gym
4. Het battlen in een Gym
5. Het openen van de friendlist
6. Het traden van een Pokémon

Dit zijn denk ik de voornaamste punten die ongeacht de versie altijd moeten werken. Ik geloof niet dat dit uren moet duren, is in een half uurtje toch zeker wel afgewerkt.
PhilipsFan schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:12:
[...]
Ondertussen is er trouwens alweer een udate geweest. Het gooien van een curveball lijkt nu wel weer soepeler te gaan. Misschien hebben ze 't toch opgelost.
Ik lees op Reddit dat de .2 versie nog erger is dan de .1... Ik heb hem zelf er niet op zitten, maar ik houd het even af met de updates.

• PhilipsFan
MusicMaikel schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:28:
[...]

Ik lees op Reddit dat de .2 versie nog erger is dan de .1... Ik heb hem zelf er niet op zitten, maar ik houd het even af met de updates.
Het lijkt wel ietsje te zijn verbeterd. Openen van de friends list gaat nu wel weer soepel en de hakerigheid tijdens het spelen lijkt ook iets verminderd.

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02-2025

TheCapK

It's always tease, tease,

Gisteren juist er last van dat ie wel hartjes registreerde maar de kilometers niet goed registreerde voor mijn candies. 6 kilometer gelopen beginnend met 48 candies en thuis pas 1 candy er bij ondanks dat hij 3km aangeeft per candy...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• PhilipsFan
Ik ga zo even een eindje lopen. Hij lijkt het nu goed te registreren.

• PhilipsFan
Goed, ik heb een shiny Regigigas te pakken, maar niet weather boosted. Da's het enige nadeel als je meedoet aan remote raids via Reddit, hij was wel aangekondigd als weather boosted. Is er een manier waarop ik vantevoren kan zien of hij daadwerkelijk weather boosted is?

• skipe
PhilipsFan schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:48:
Goed, ik heb een shiny Regigigas te pakken, maar niet weather boosted. Da's het enige nadeel als je meedoet aan remote raids via Reddit, hij was wel aangekondigd als weather boosted. Is er een manier waarop ik vantevoren kan zien of hij daadwerkelijk weather boosted is?
In principe zou je het kunnen zien zo gauw je de gym in komt, wanneer je aan moet geven dat je je pas wilt gebruiken, kun je "buiten" de gym het weer zien.

Verder snap ik niet echt waarom je wb zou willen, scheelt heel weinig candy en dust om te uppen

• PhilipsFan
skipe schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:42:
[...]

In principe zou je het kunnen zien zo gauw je de gym in komt, wanneer je aan moet geven dat je je pas wilt gebruiken, kun je "buiten" de gym het weer zien.

Verder snap ik niet echt waarom je wb zou willen, scheelt heel weinig candy en dust om te uppen
Het scheelt bij mijn Regigigas 28 candy en 31k stardust om 'm te uppen naar WB nivo. Niet heel veel, maar als je het toch kado kunt krijgen...

Ja, dat van dat weer had ik ook al bedacht, dan moet je dus eerst opzoeken welk weer bij de betreffende Pokemon hoort. Dat is nog wel te doen, zo vaak zijn er ook geen nieuwe legendary's in raids.

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o8U25ZzVQiPeyafKWi-7V1EifX4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tpAgIOPNwmC2tQTKOfUdx7jm.png?f=fotoalbum_large

Zojuist mijn 1e 100% Pokémon gevangen. Legendary!
Ook nog wheaterboost haha

[ Voor 3% gewijzigd door G33st op 18-06-2021 21:44 ]

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:49
631787244404
1 die nog vriendjes nodig heeft :)

Ik zie dat ik zelf de mega slowbro heb gemist :(, maar 1 keer gedaan. Totaal niet meer aan gedacht. Nu hopen dat die snel terug komt.

• skipe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BdtauySupKK6TCN_JoY-mhWGEUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MCSWrpqEw9URhjdabgiBi22a.jpg?f=fotoalbum_large

Ik mag niet klagen, 2 shiny uit 16 raids waarvan deze :)

• init
  • Niet online
A seven-colored shadow net afgerond. Helaas crashte Pokémon go nadat ik Giovanni had verslagen, dus helaas geen shadow ho-oh kunnen vangen. Hopelijk kan Niantic support nog wat voor me doen.

• Ezio
De laatste update voor iOS heeft echt veel stuk gemaakt. Battles die crashen waardoor je verliest, battles waarbij je de tegenstander niet kunt zien...battles waarbij de switch knop niet meer weggaat waardoor je geen charge attack kunt doen. Het blijft een "gratis" spel, maar dit is toch erg jammer.

Strava

init schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:22:
A seven-colored shadow net afgerond. Helaas crashte Pokémon go nadat ik Giovanni had verslagen, dus helaas geen shadow ho-oh kunnen vangen. Hopelijk kan Niantic support nog wat voor me doen.
Oef.. die is wel heel zuur... :X
Ik hoop echt dat je geluk hebt met Niantic Support

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PhilipsFan
init schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:22:
Dat is toch wel een zeer ernstige bug. Normaal is je opdracht dan gewoon niet af, zodat je het nogmaals kunt proberen. Het gebeurt bij een raid ook wel eens dat je eruit vliegt, volgens mij blijft hij dan staan zodat je de opdracht kunt afmaken. Eigenlijk heb je dan alles voor niks gedaan.

Zijn er mensen die de Ho-Oh wel hebben kunnen vangen op iOS? Anders wacht ik wel even met die opdracht tot de volgende update. Er zit toch geen tijdslimiet op.

Ik heb overigens nog steeds regelmatig crashes en andere maffigheden bij de laatste iOS app.

• init
  • Niet online
PhilipsFan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:09:
[...]

Dat is toch wel een zeer ernstige bug. Normaal is je opdracht dan gewoon niet af, zodat je het nogmaals kunt proberen. Het gebeurt bij een raid ook wel eens dat je eruit vliegt, volgens mij blijft hij dan staan zodat je de opdracht kunt afmaken. Eigenlijk heb je dan alles voor niks gedaan.

Zijn er mensen die de Ho-Oh wel hebben kunnen vangen op iOS? Anders wacht ik wel even met die opdracht tot de volgende update. Er zit toch geen tijdslimiet op.

Ik heb overigens nog steeds regelmatig crashes en andere maffigheden bij de laatste iOS app.
Ik hoopte ook dat de ballon nog ergens rondvloog, zodat ik deze opnieuw kon aantikken en alsnog ho-oh kon vangen. Helaas moest ik Pokémon go herstarten, omdat ik alleen nog maar een statische plattegrond zag (zonder stops, gyms en dus de ballon). Toen ik deze opnieuw opgestart had was de ballon weg. Bij de missie zelf kon ik ook niet alsnog een encounter tevoorschijn toveren.

Edit: net reactie gehad van support. Ik moet een screenshot opsturen om te bewijzen dat ik Giovanni heb verslagen. Dus dat heb ik gedaan, maar bij het uploaden ervan in de chat wordt deze enorm pixelated. En zodra je er op klikt crashed Pokémon go.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0r7Wzm_xGuyR_KZE8rAuIZaoKPg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iyqiAvHZI9cVn1Ce0a4ljQIw.jpg?f=fotoalbum_large

Edit2: ik heb via support een nieuwe Super Rocket Radar kunnen krijgen, dus binnenkort poging 2.

Edit3: ik kom posts tegen op Reddit (https://www.reddit.com/r/...comments/o4kb5r/_/h2il2oh) waarbij mensen waarschuwen niet te battelen met Giovanni via een ballon. Dit schijnt bugged te zijn. Waarschijnlijk had ik dit dus ook. Een pokestop wordt geadviseerd.

[ Voor 31% gewijzigd door init op 21-06-2021 23:27 . Reden: Update situatie ]

Verwijderd

3 juli van11:00-17:00 tepig community Day

• init
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:15:
3 juli van11:00-17:00 tepig community Day
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/abi8_Ub5uGmYmIMk8zNaxPTKAKw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aQDLnw1u0IRsHWfH3cN3ZzeQ.jpg?f=fotoalbum_large

• PhilipsFan
Ach, leuk, misschien een shiny Tepig, maar alleen voor de heb. Ik heb best al een goede Emboar en die gebruik ik al bijna nooit.

Ik heb de vorige keer wel die Community Bundle gekocht, vanwege de Elite Charged TM. Maar ik vraag me af of dat nu wel zo voordelig is. Zo vaak wissel je ook niet van Charged TM, ik heb nu al 2x Elite Charged TM en nog eens 89x normale Charged TM op voorraad...

Geen nieuwe legendary?

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RhiBaVQX85mh1AzxXuwcYHvBASs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uVKSI4m5lQvzomOoU6wG3tBR.png?f=user_large

Sommige bonussen gaan verdwijnen, zoals verwacht helaas.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:41

vhal

ಠ_ಠ

De kleinere radius voor een Gym/PS vind ik wel jammer, ik hoop dat de PS bij ons in de straat nog te draaien valt na deze update gezien ik nu al redelijk op de grens zit.

Strava

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:21
vhal schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:56:
De kleinere radius voor een Gym/PS vind ik wel jammer, ik hoop dat de PS bij ons in de straat nog te draaien valt na deze update gezien ik nu al redelijk op de grens zit.
Dat is nu vanaf 80m en dat gaat weer terug naar 40m.

Verwijderd

Mag toch hopen dat ex raid nooit meer terug komen. Wat een waardeloos systeem om überhaupt al een ex raid pas te krijgen (in dorpen onmogelijk) dan moet je naar de stad. Hopen dat er een raid is op een ex raid gym. En dan nog hopen dat je een ex raid pas krijgt om vervolgens weer te hopen dat die op een normaal tijdstip in de avond of weekend plaatsvindt. Nee. Gewoon afschaffen die onzin

• PhilipsFan
Wel weer typisch, de nieuwe bonussen heb je eigenlijk niks aan. Leuk dat je 30 gifts kan versturen per dag, maar aangezien NIEMAND die dingen ooit openmaakt ga je dat toch nooit bereiken al heb je honderden vrienden.

De bonussen waar je echt wat aan hebt zoals die grotere afstand, die verdwijnen. Dat gaat flink uitmaken voor het aantal Pokecoins dat je kunt verdienen, want veel gyms zitten nu net goed bereikbaar vanaf de autoweg :+

• skipe
PhilipsFan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:45:
Wel weer typisch, de nieuwe bonussen heb je eigenlijk niks aan. Leuk dat je 30 gifts kan versturen per dag, maar aangezien NIEMAND die dingen ooit openmaakt ga je dat toch nooit bereiken al heb je honderden vrienden.
Zoals ik eerder zei stuur ik 80-115 gifts per dag.. hoe jij dat niet kunt redden weet ik niet maar lijkt me dat je de verkeerde vriendjes in je lijst hebt staan

• PhilipsFan
skipe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:04:
[...]

Zoals ik eerder zei stuur ik 80-115 gifts per dag.. hoe jij dat niet kunt redden weet ik niet maar lijkt me dat je de verkeerde vriendjes in je lijst hebt staan
Ik heb een paar vriendjes die ze dagelijks openmaken en eentje terugsturen. Maar de meesten maken maar heel af en toe eentje open. Ik kom hooguit aan 10 gifts per dag versturen, met ongeveer 70 vrienden. Best merkwaardig, omdat dat toch de snelste manier van XP verdienen is...

• sixtiek
PhilipsFan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:35:
[...]
Maar de meesten maken maar heel af en toe eentje open. (...) Best merkwaardig, omdat dat toch de snelste manier van XP verdienen is...
Omdat gifts openen en versturen tijdrovend is en helemaal niet leuk :r ? Voor mij voelt het als werk, niet alsof ik leuk een spel aan het spelen ben. Ik doe eigenlijk alleen iets met gifts als het nodig is om een taak te voltooien. Ballen, potions en revives heb ik genoeg en die XP komt wel een keer.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:54

Largo

Donderdraak

Precies, voelt als werk. Of grinden.
Eigenlijk was het eerdere jaren leuk om xp te verzamelen (raids, etc), nu is xp verzamelen alleen mogelijk door ordinair te grinden zoals bij hayday.

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:57
Voor lvl 40 opende ik vaak gifts voor de xp inderdaad, nu open ik ze voornamelijk bij mensen uit m'n lokale raid group (laatst een Mewtwo getraded met lucky friend) of als ik echt bepaalde besjes nodig heb.

• PhilipsFan
Ja, goed punt. Dat openen en versturen van gifts is idd absoluut niks aan. Ik doe meestal een rondje net na middernacht omdat de levels dan weer omhoog kunnen, en ben eigenlijk wel blij dat ik zo weinig hoef te openen. Jammer.

• T4F.nl_Muad
PhilipsFan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:45:

De bonussen waar je echt wat aan hebt zoals die grotere afstand, die verdwijnen. Dat gaat flink uitmaken voor het aantal Pokecoins dat je kunt verdienen, want veel gyms zitten nu net goed bereikbaar vanaf de autoweg :+
de bonus die verdwijnen gaan je medeweggenoten echt wat aan hebben dus ;-)

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:05
Hier een petitie om de afstand tot stops/gyms niet weer terug te brengen naar 40m.

https://www.change.org/p/...n-distance?redirect=false

Note: je moet best wel veel meuk wegklikken om je vote in te dienen. En geen idee of dit nuttig is, niet echt het idee dat Niantic ooit naar feedback luistert :+

Verwijderd

FireAge schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:50:
En geen idee of dit nuttig is, niet echt het idee dat Niantic ooit naar feedback luistert :+
Niet van de spelers. Soms wel van aangeschreven websites

• Ezio
Heeft iemand Ho-Oh al kunnen vangen door Giovanni in een luchtballon te verslaan? Ik ben daar inmiddels, maar durf de battle niet te starten.

Strava

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:09
Yup, is gister gewoon goed gegaan voor mij. Uit een luchtballon.

• PhilipsFan
Ezio schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:35:
Heeft iemand Ho-Oh al kunnen vangen door Giovanni in een luchtballon te verslaan? Ik ben daar inmiddels, maar durf de battle niet te starten.
Is bij mij gister goed gegaan.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
PhilipsFan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:35:
[...]

Ik heb een paar vriendjes die ze dagelijks openmaken en eentje terugsturen. Maar de meesten maken maar heel af en toe eentje open. Ik kom hooguit aan 10 gifts per dag versturen, met ongeveer 70 vrienden. Best merkwaardig, omdat dat toch de snelste manier van XP verdienen is...
Ik doe dit ook nog iedere dag

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:37
PhilipsFan schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:40:
[...]

Is bij mij gister goed gegaan.
Zeker. Makkelijk verslagen ook. Helaas niet zo'n hele goede mogen ontvangen. 2 ster dus beetje teleurgesteld

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• init
  • Niet online
Ezio schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:35:
Inmiddels heb ik met mijn tweede Super Rocket Radar wel een ho-oh kunnen krijgen via een luchtballon. Ik ga er dus vanuit (gezien anderen ook geen problemen ervaren) dat dit inmiddels opgelost is.

• Largo

Largo

Donderdraak

trouwens wel nice dat ex-raids terugkomen.

Verwijderd

Largo schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:13:
trouwens wel nice dat ex-raids terugkomen.
Vertel waarom je dat nice vind?

• Largo

Largo

Donderdraak

Het had altijd wel iets exclusiefs als je een timed raid invite kreeg voor "jouw" gym.

En ik heb Deoxys Speed nog niet :9

• MusicMaikel
Om eerlijk te zijn vind ik EX raids echt een k** systeem.

Het is altijd op beroerde tijden en dagen en om überhaupt een invite te krijgen is al een werkje opzich. Van mij hoeft deze feature niet terug te komen, het voegt weinig tot niets toe.

• Ezio
Wat is eigenlijk het nut van Bidoof met een special move? Die blijft toch helemaal niet als je evolved naar Bibarel?

Strava

• skipe
Ezio schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:19:
Wat is eigenlijk het nut van Bidoof met een special move? Die blijft toch helemaal niet als je evolved naar Bibarel?
Vgm is het 1 grote trol.. maar misschien interessant in gbl (little cup ofzo)

• Ezio
Ik bewaar er gewoon een paar voor de Little Cup of een dergelijke opzet. Ik denk dat we wel zoiets kunnen verwachten (iets met een CP limiet van 500). En anders is het gewoon leuk om te hebben.

Strava

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 06:13
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/0084igjd8a771.png

De tweede dag van Go Fest wordt.. hectisch. :+ Waar gaan jullie prioriteit aan geven? Ik hoop zelf dat mensen nog wat te porren zijn voor Rayquaza, heb die shiny meermaals gemist en heb nog steeds geen goede >90% IV. Moet ook de lake trio doen, maar gezien die een poule deelt met Palkia vrees ik een beetje dat geen hond die lokaal gaat doen. Wordt sowieso gaaf.

• FreqAmsterdam
Armada. schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 17:57:
[Afbeelding]

De tweede dag van Go Fest wordt.. hectisch. :+ Waar gaan jullie prioriteit aan geven? Ik hoop zelf dat mensen nog wat te porren zijn voor Rayquaza, heb die shiny meermaals gemist en heb nog steeds geen goede >90% IV. Moet ook de lake trio doen, maar gezien die een poule deelt met Palkia vrees ik een beetje dat geen hond die lokaal gaat doen. Wordt sowieso gaaf.
Zekrom en Palkia. Ray is zo vaak in raids geweest, kan geen ray meer zien.

• skipe
FreqAmsterdam schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:22:
[...]

Zekrom en Palkia. Ray is zo vaak in raids geweest, kan geen ray meer zien.
Tja.. heb geen hundo (of echt goeie shiny).. moet ook nog goei dialga haha t word kiezen

• PhilipsFan
Foei, ik moet er vroeg uit dus, om 10 uur aan de bak. Ik heb nog geen AF-Giratina, Reshiram, Dialga en Zekrom. Twee keer een uur is niet veel, ik moet alles remote doen dus dan moet ik maar hopen dat ik word uitgenodigd. Maar een paar ervan moet toch wel kunnen lukken.

Ik twijfel nog steeds om een ticket te kopen. Die extra Unowns geloof ik wel (heb er al 5) en raid passen kan ik beter van Pokécoins kopen die ik al genoeg heb...

• Ezio
Meer Mewtwo en Groudon XL candy zou wel lekker zijn. En verder misschien een Lugia voor de Master League (minimaal 96% IV). De rest heb ik al en ga ik niet perse najagen voor candy. Ik heb al genoeg raid passen gebruikt om een Registeel voor de Ultra League te maken. Ik heb voor dit event een raidbudget :P .

Strava

• skipe
Ezio schreef op maandag 28 juni 2021 @ 00:51:
Meer Mewtwo en Groudon XL candy zou wel lekker zijn. En verder misschien een Lugia voor de Master League (minimaal 96% IV). De rest heb ik al en ga ik niet perse najagen voor candy. Ik heb al genoeg raid passen gebruikt om een Registeel voor de Ultra League te maken. Ik heb voor dit event een raidbudget :P .
Scheelt dat je aardig wat pasjes krijgt als je een ticket hebt :)

Ik ga denk ik ook voor mewtwo, kan nog wel xl gebruiken voor mn shundo. Verder zoek ik nog een leuke dialga.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:05
Hmm misschien handig om de landorus, tornadus, ... quests af te ronden. Ik speelde nog niet lang genoeg toen die in raids zaten...
Al wil ik ook wel een mewtwo :-)

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:49
Ja Mewtwo Xl candy heb ik ook hard nodig. Als buddy wil het niet opschieten.
Zo blij dat ik een 100% Mewtwo uit een lucky trade heb gekregen.

• skassie
PhilipsFan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:18:
Foei, ik moet er vroeg uit dus, om 10 uur aan de bak. Ik heb nog geen AF-Giratina, Reshiram, Dialga en Zekrom. Twee keer een uur is niet veel, ik moet alles remote doen dus dan moet ik maar hopen dat ik word uitgenodigd. Maar een paar ervan moet toch wel kunnen lukken.

Ik twijfel nog steeds om een ticket te kopen. Die extra Unowns geloof ik wel (heb er al 5) en raid passen kan ik beter van Pokécoins kopen die ik al genoeg heb...
ik gebruik de laatste keren POKERAID. Hier kun je all over the world joinen. Misschien wat voor jou?? Zit een feature bij dat je autojoin kunt doen mits je de coins hebt en ook een slot reserveren.

• PhilipsFan
skassie schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:46:
[...]

ik gebruik de laatste keren POKERAID. Hier kun je all over the world joinen. Misschien wat voor jou?? Zit een feature bij dat je autojoin kunt doen mits je de coins hebt en ook een slot reserveren.
Ja, ik doe het gewoon via Reddit, totnutoe heeft me dat altijd opgeleverd wat ik nodig had. Mensen die een raid hosten posten daar hun friendcode en ik nodig ze dan uit. Maar je bent dan wel afhankelijk van of ze je voor de raid uitnodigen, dat kan soms even duren. Als je maar een uur hebt, dan kan dat wel eens krap worden.

• Gynnad
  • Laatst online: 20:46
Armada. schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 17:57:
[Afbeelding]

Als je geen ticket koopt kun je de raids dan toch joinen (bijv door Pokeraid?)

Edit: beter lezen, boven de tabel staat benoemd dat het gewoon mogelijk is. Heb er nog een aantal niet, dus kan een mooie dag worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 28-06-2021 14:53 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• skassie
Gynnad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:51:
[...]

Edit: beter lezen, boven de tabel staat benoemd dat het gewoon mogelijk is. Heb er nog een aantal niet, dus kan een mooie dag worden.
Lijkt mij wel . Je hebt alleen voordeel van meer raidpasses etc

• Ezio
Shiny Bidoof met Thunderbolt in de pocket :) . Dat gaat een collectors item worden :P .

Edit: nog eens twee shiny Bidoof erbij na een kleine wandeling naar de winkel. Dus zo special is hij niet meer :+ .

[ Voor 41% gewijzigd door Ezio op 28-06-2021 18:39 ]

Strava

• PhilipsFan
Gynnad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:51:
[...]

Ik heb begrepen dat dat wel kan. Was zelf ook niet van plan om een ticket te kopen.

• skipe
PhilipsFan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:40:
[...]

Ik heb begrepen dat dat wel kan. Was zelf ook niet van plan om een ticket te kopen.
Zeker kan dat, raids zijn beschikbaar voor iedereen.

Tickethouders krijgen een lading pasjes en (verwacht) een hogere shiny kans

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:44
Zie net dat er een update is van de pokedex. Diverse nieuwe filters zoals 4*, 3* en shiny. Ik zie dat ik in totaal 302 unieke shiny in mn pokedex heb. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Ezio
Weet iemand of de 2x stardust bonus voor alle leagues is of alleen voor de Ducklett Element Cup?

Strava

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Raem schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:08:
Zie net dat er een update is van de pokedex. Diverse nieuwe filters zoals 4*, 3* en shiny. Ik zie dat ik in totaal 302 unieke shiny in mn pokedex heb. :)
Die filters kun je zelf ook intypen natuurlijk
https://niantic.helpshift...emon-inventory&l=en&p=web

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Unieke shinies niet, dus die feature is wel leuk. Heb er zelf ooit een tag voor aangemaakt, die is dus niet echt meer nodig.. :)

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:05
Ezio schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:20:
Shiny Bidoof met Thunderbolt in de pocket :) . Dat gaat een collectors item worden :P .

Edit: nog eens twee shiny Bidoof erbij na een kleine wandeling naar de winkel. Dus zo special is hij niet meer :+ .
Ik zit ondertussen aan 400 bidoof candy en nog altijd geen shiny gepasseerd, dus toch al meer dan honderd gevangen... We zullen zien de komende twee dagen :-)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb ook nog steeds geen shiny Bidoof, maar volgens mij is dat behalve voor de Elemental cup nu een volledig nutteloze Pokémon, en Bibarel boezemt volgens mij ook niemand angst in. Ik zie wel of er binnenkort wat langskomt.

Ik vind het wel jammer dat ik nu nog nauwelijks Dark types zie. Af en toe een Alolan Rattatta, en nog minder vaak een Purrloin..... ik heb een 100% Pancham uit een ei gekregen, en wil die graag evolueren. Candy zat, maar 32 Dark types vangen duurt nogal :(

Ik ben nog aan het twijfelen of ik een Go Fest ticket koop. Ik zou graag een shiny Mewtwo willen, en wat ontbrekende Legendaries aan mijn dex toevoegen (volgens mij voornamelijk Dialga, Palkia), maar ik verwacht dat candy grinden lastig wordt als je niet op een heel gym-rijke plek bent. Aangezien ik net verhuisd ben naar een dorp, zou dat betekenen dat ik een reisje naar een "grote stad" in de buurt moet maken en daar twee dagen rond moet lopen. Daarnaast zal ik, als ik een ticket koop, er ook één voor zoonlief van 5 moeten kopen. Die vindt dat misschien (een deel van) de eerste dag wel leuk, maar die zie ik echt geen twee volle dagen lopen/vangen/raiden.

• sixtiek
Ezio schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:20:

Dat collector's item kan je wel vergeten want tijdens Bidoof Day deze donderdag:
The Pokémon GO team schreef:
(...) you’ll be able to use a Charged TM during the event to teach Bidoof Ice Beam, Shadow Ball, or Thunderbolt. After the event, you can use an Elite Charged TM to teach Bidoof Ice Beam, Shadow Ball, Superpower, or Thunderbolt.
https://pokemongolive.com/post/bidoof-day-2021/

• Ezio
Ik vind dat Bidoof event wel humor. Het is voor mij een nutteloze Pokémon, maar ik vang wel alles. Hopen op een hundo.

Strava

• skassie
gwystyl schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:38:
Ik heb ook nog steeds geen shiny Bidoof, maar volgens mij is dat behalve voor de Elemental cup nu een volledig nutteloze Pokémon, en Bibarel boezemt volgens mij ook niemand angst in. Ik zie wel of er binnenkort wat langskomt.

Ik vind het wel jammer dat ik nu nog nauwelijks Dark types zie. Af en toe een Alolan Rattatta, en nog minder vaak een Purrloin..... ik heb een 100% Pancham uit een ei gekregen, en wil die graag evolueren. Candy zat, maar 32 Dark types vangen duurt nogal :(

Ik ben nog aan het twijfelen of ik een Go Fest ticket koop. Ik zou graag een shiny Mewtwo willen, en wat ontbrekende Legendaries aan mijn dex toevoegen (volgens mij voornamelijk Dialga, Palkia), maar ik verwacht dat candy grinden lastig wordt als je niet op een heel gym-rijke plek bent. Aangezien ik net verhuisd ben naar een dorp, zou dat betekenen dat ik een reisje naar een "grote stad" in de buurt moet maken en daar twee dagen rond moet lopen. Daarnaast zal ik, als ik een ticket koop, er ook één voor zoonlief van 5 moeten kopen. Die vindt dat misschien (een deel van) de eerste dag wel leuk, maar die zie ik echt geen twee volle dagen lopen/vangen/raiden.
Ik zie de laatste tijd best wel veel DT pokemon. Weet natuurlijk niet wanneer jij ze probeert te vinden maar na 20:00 uur is de spawn rate hoger. En natuurlijk hopen op de Fog indicator in het spel >:)

Succes met je tocht. Heb Pangoro bij mij net als Ultra Buddy en de CP boost is wel lekker

• Raem
Ja, maar nu wordt in het netjes in een Pokedex weergave getoond. Stimuleert net weer even wat meer de verzameldrang. :P

• PhilipsFan
Raem schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:39:
[...]

Ja, maar nu wordt in het netjes in een Pokedex weergave getoond. Stimuleert net weer even wat meer de verzameldrang. :P
Waar hebben jullie het toch over? Ik zie helemaal nergens in de Pokedex de mogelijkheid tot het invoeren van een zoekterm. Een van mijn grootste ergenissen eigenlijk. Maar nu kan dit ineens wel? Doe ik iets fout?

• skipe
PhilipsFan schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:00:
[...]

Waar hebben jullie het toch over? Ik zie helemaal nergens in de Pokedex de mogelijkheid tot het invoeren van een zoekterm. Een van mijn grootste ergenissen eigenlijk. Maar nu kan dit ineens wel? Doe ik iets fout?
Is een test, niet voor iedereen. Ik heb het ook niet.

Maar het is naar de pokedex gaan en dan op het pijltje rechtsonder klikken (dat je ook mega kunt zien) en dan krijg je dat overzichtje

• Raem
PhilipsFan schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tpWOihGp0fsL6ZcAmZ5OPCVpUO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8u3er42MBRjpYUw4h8kZMUT.jpg?f=fotoalbum_large
Nieuwe filters voor in de Pokédex, maar is nog niet beschikbaar voor iedereen.
Werkt ook nog niet helemaal goed, want hij heeft bij mij bijvoorbeeld een aantal Shadow pokémon niet geregistreerd, terwijl ik die in het verleden wel heb gevangen.

Pagina: 1 ... 54 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!