Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:47
G_Dragon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:43:
[...]

Ik heb ze bewerkt voor betere view en privacykwestie, anders heb je van die langwerpige screenshots. Dat er op elk puntje word gelet en overal een probleem van word gemaakt vind ik nog het ergste, waar wil je naar toe? dat iedereen die maar een beetje verdacht word zich helemaal moet bewijzen of dat jullie je trouwe mede-members gewoon vertrouwen op hun woord.

Ik wil nu wel vragen om dit achter ons te laten en het topic weer een positieve sfeer te gaan geven want het blijft maar doorgaan, zelfs nadat ik bewijs heb getoond. Klaar nu en lets move on ;)
Privacykwestie gaat niet op, je hebt je woonplaats ook op je Tweakerprofiel staan 8)7

De onzekerheid heb je zelf wel gecreëerd naar mijn mening, maar afijn. Fijn dat deze onzekerheid nu uit de lucht is :). View maakt voor mij niet uit, is prima leesbaar zo.

Anyway, hoe is Marill Research Day gegaan voor iedereen?

[ Voor 3% gewijzigd door MusicMaikel op 10-05-2021 12:16 ]

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-11 09:29

Nielless

Born at a very young age.

MusicMaikel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Privacykwestie gaat niet op, je hebt je woonplaats ook op je Tweakerprofiel staan 8)7

De onzekerheid heb je zelf wel gecreëerd naar mijn mening, maar afijn. Fijn dat deze onzekerheid nu uit de lucht is :). View maakt voor mij niet uit, is prima leesbaar zo.

Research helemaal compleet, maar geen shiny. beste was een 13/15/15 azumarill met met 1500CP voor PVP :9

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Hier 1 hundo en 1 98% shiny, verder trashcan :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@MusicMaikel de Marill Research day ging prima. Zowel mijn zoontje als ik hebben verschillende shiny Marills binnen geharkt, dus van beide (Marill en Azumarill) de beste bewaard en de rest overboord gegooid. Toen hij per ongeluk aangezet was (vrijdag?) had ik geen enkele shiny terwijl ik toen ook al aardig wat Marills gevangen had.

Om de één of andere reden vind ik een CD leuker dan zo'n research dag. Nu voelde het op een gegeven moment bijna als werk, omdat ik moeilijk tegen onafgemaakte opdrachten kan. Bij een CD loop ik gewoon voor de hobby rond en probeer ik zoveel mogelijk leuks te vangen (100%, shiny, genoeg om beide te evolueren), nu "moest" ik me door de opdrachten heen worstelen terwijl ik helemaal het overzicht kwijt was van waar ik was (stap x/20).

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:54
gwystyl schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:33:
@MusicMaikel Toen hij per ongeluk aangezet was (vrijdag?) had ik geen enkele shiny terwijl ik toen ook al aardig wat Marills gevangen had.
Vrijdag was de shiny kans nog niet hoger, dus dat kan kloppen.

Ik had zelf 1 shiny, en 98% als het beste. Maar gelukkig al genoeg shiny hiervan (en 1 100%), ook tijdens de Marill Battle day.
MusicMaikel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Thanks dit heb ik ook gelijk even aangepast :)
De Marill research was helaas korter dan ik dacht, was er binnen een uur doorheen.
Heb een Incense aangezet en ben constant gaan vangen, tot ik geen opdrachten meer kreeg.

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 10-05-2021 12:58 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Raem schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:33:
Gewoon even de locatie laten zien van je 100% Dratini en Bagon. Als dat nodig is om de twijfels weg te halen is dat prima toch? :)
Zegt niks laat de kaart maar zien uit het profiel

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik heb een 99% IV gevangen...dat is ook knap. Ik heb wel een paar hundo's (nog steeds geen shundo) en wel eens een 0% IV gevangen, maar 99% IV is nieuw voor mij. Ik geloof wel dat mensen meer geluk kunnen hebben dan anderen. Het is vaak meer een kwestie van veel spelen en alles vangen.

Strava

• MusicMaikel
Ezio schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:16:
Ik heb een 99% IV gevangen...dat is ook knap. Ik heb wel een paar hundo's (nog steeds geen shundo) en wel eens een 0% IV gevangen, maar 99% IV is nieuw voor mij. Ik geloof wel dat mensen meer geluk kunnen hebben dan anderen. Het is vaak meer een kwestie van veel spelen en alles vangen.
Hoe kan dat dan? 99% heb ik inderdaad zelf ook nog nooit gezien.

Meestal is het qua 90 getallen 91, 93, 96, 98 en dan 100.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:15

Haan

dotnetter

99% is gewoon niet mogelijk. Het dichtst bij komt 15/15/14 oftewel 44/45, dat is 97,8%

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Ezio
Dan heb ik het verkeerd gezien of het is bug in Poke Genie. Maar over 100% IV gesproken :D .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TCr0cLc945-02HSCp185VzVV2Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mgXOFSjee1RY2yJtLkEczlmv.png?f=fotoalbum_large

Strava

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:53
Heel de research voltooid. 1 shiny (2*) en 2 96%. Nog geprobeerd om er een aantal med mijn zoon te traden in de hoop een luck te ontvangen. Uiteindelijk 2 lucky maar met dusdaning lage IV dat ze in de trash gingen.

Ving wel bij toeval een 98% bagon. Deze maar direct een upgrade naar Salamence gegeven (ivm. de community day move).

Heb ook nog steeds 0 shiny dratini's gevangen. Morgen maar kijken of het gaat lukken!

[ Voor 11% gewijzigd door Rene op 10-05-2021 15:46 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:30
Ik heb 2 100% Marill uit de opdrachten gekregen. Beide CP197. Toen kreeg ik een 3e met CP197, maar die bleek 98%. Die zou dan toch ook 100% moeten zijn? Allemaal level 15.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwNPqjCJ4RF826Ga63ZFNsVskjw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sYEQiriKtER7sWzx1bDTMyjC.jpg?f=fotoalbum_large

https://psnprofiles.com/RaemNL

• MusicMaikel
Raem schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:05:
Ik heb 2 100% Marill uit de opdrachten gekregen. Beide CP197. Toen kreeg ik een 3e met CP197, maar die bleek 98%. Die zou dan toch ook 100% moeten zijn? Allemaal level 15.

[Afbeelding]
Hoeft niet persee, Magikarp uit research heeft daar ook last van. Die eindigen alle twee op 117, sommige dus 98 en anderen 100%.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
chrisO schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:53:
[...]

G_Dragon is gewoon een lucky bastard :) net zoals mijn zoon die een stuk vaker dan mij perfect Pokemon vangt.
En een cheater kan toch simpel met photoshop de catch locations aanpassen |:(

De IV van Pokemon worden vrijwel altijd weergegeven in %, is daar een goed reden voor?
Attack, Defense en HP hebben alle 3 een waarde van 0-15. Ik tel die waardes altijd gewoon op. dus een perfect Pokemon bij is '45' en bijvoorbeeld alle Pokemon beneden de '40' (89%) worden bij mij ge-transfered.
De reden dat de percentages veel gebruikt worden komt door het pré-appraisal tijdperk. Toen had je IV-scanners nodig zoals Calcy IV en Pokegenie om te kijken wat de IV's van je Pokémon zijn. En deze vatten dit samen in de vorm van een percentage. Heb destijds zelf Calcy IV gebruikt om te kijken wat de goede IV's waren, maar sinds de huidige vorm van appraisen er in zit gebruik ik het nooit meer eigenlijk. Zit zelfs te twijfelen of ik het wel op mijn nieuwe telefoon zal installeren als die binnenkomt, terwijl ik lang amper zonder had gekunt bij wijze van spreken.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Komt speler 'Maltarazzi' hier nog ?
Zou graag iets afspreken voor het openen van een gift, stuur maar een PB.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Malt1982
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-11 21:04
ZeRoC00L schreef op maandag 10 mei 2021 @ 20:13:
Komt speler 'Maltarazzi' hier nog ?
Zou graag iets afspreken voor het openen van een gift, stuur maar een PB.
Ja hoor volg dit forum nog steeds 😊😉

• Nielless

Nielless

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Nielless

Nielless

G_Dragon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:41:
[...]

Oeh een van me favo legends!
Jep, die is heel nice.
Ook eindelijk Sylveon in de game. Kan ik eindelijk mijn Shiny Eevee evolven

Nielless schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:54:
[...]

Jep, die is heel nice.
Ook eindelijk Sylveon in de game. Kan ik eindelijk mijn Shiny Eevee evolven
Serieus? wat moet je ervoor doen om Sylveon te krijgen

• mat.hi.as
G_Dragon schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:03:
[...]

Hartjes verdienen ermee, terwijl hij buddy is. Hoeveel is volgens mij nog niet bekend, maar correct me if I am wrong :).

• Nielless

Nielless

G_Dragon schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:03:
[...]

Hearts halen als buddy.
Je kunt ook eenmalig renamen naar 'Kira'

Maar Sylveon komt pas 25 mei

Nielless schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:05:
[...]

Hearts halen als buddy.

Dan ga ik voor die naam, want Mewtwo heeft net een week of twee de Best Buddy Ribbon :P
Handig met vangen als de wilde Pokémon net een move doet O-)

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-11 10:02

garrow

PSN: Garrow1978

inderdaad eerste is makkelijk met name trick "Kira" hierna zijn er speciale vereiste welke ik niet weet
mat.hi.as schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:05:
[...]

Hartjes verdienen ermee, terwijl hij buddy is. Hoeveel is volgens mij nog niet bekend, maar correct me if I am wrong :).
Nielless schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:05:
[...]

Hearts halen als buddy.

Ik haal dit uit de link

Part 2 Date + Time

Tuesday, May 25, 2021, at 10:00 a.m. to Monday, May 31, 2021, at 8:00 p.m. local time

Part 2 Features:
- Sylveon will be making its Pokémon GO debut! Evolve Eevee into Sylveon by earning hearts when it’s your buddy.

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 11-05-2021 09:18 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:30
G_Dragon schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:07:
[...]

Dan ga ik voor die naam, want Mewtwo heeft net een week of twee de Best Buddy Ribbon :P
Handig met vangen als de wilde Pokémon net een move doet O-)
Terug koppen van de bal bedoel je? Dat kan al vanaf great buddy :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:19:
[...]

Terug koppen van de bal bedoel je? Dat kan al vanaf great buddy :)
Yes die functie vind ik ontzettend handig :)
VInd de best Buddy button trouwens wel erg leuk staan bij Mewtwo O-)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 11-05-2021 09:21 ]

Net het hoofdtopic doorgelezen en aangepast op spelfouten / foute informatie, als jullie nog iets tegenkomen doe gerust een DM naar een van ons. Want we willen het hoofdtopic natuurlijk zo accuraat mogelijk maken voor de community :)

• Ezio
Ik heb nog nooit zoveel event Pokémon gevangen zonder een shiny :'( . Ik heb deze week wel twee hundo's gevangen, maar nog steeds geen shiny Dratini.

Strava

• MusicMaikel
Wie heeft er goed gebruik gemaakt van Spotlight hour vandaag?

Ik in ieder geval wel!

800k XP aan catches en 1.7mil aan friendbonussen. Ook meteen een shiny mee kunnen pakken en ook nog eens een rank 1 Dragonite voor Great League!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
MusicMaikel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:37:
Wie heeft er goed gebruik gemaakt van Spotlight hour vandaag?

Ik in ieder geval wel!

800k XP aan catches en 1.7mil aan friendbonussen. Ook meteen een shiny mee kunnen pakken en ook nog eens een rank 1 Dragonite voor Great League!
Helaas ik niet, dit tijdstip maakt het voor mij door normaal met mijn gezin te willen eten onmogelijk om er iets uit te halen.. het is niet anders.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-11 10:02

garrow

PSN: Garrow1978

Over RNG gesproken.
Al meer dan 100 Bagons gevangen afgelopen dagen, maar nog geen enkele 3* laat staan een goede om te evolve naar Salemence.
Wel een paar aardige Dratini's (90%) maar helaas geen shiny.

Ik hou het er maar op dat ik geluk heb in de liefde en niet in het spel :)
Kreeg vanavond deze mooie 100% Pinsir uit een 5KM ei, nadat we terugkwamen van de wandel met de hond :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCgppe6k_StOyKgUb-9xyIKqfo0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mheYGtB0AWSl0VLQb54V6nd2.jpg?f=fotoalbum_tile

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik wil de sfeer hier niet verpesten, maar dat ding zit toch niet in de eieren? :+

Of ‘t was een heel oud eitje?

[ Voor 17% gewijzigd door Arazogia op 13-05-2021 00:10 ]

• skipe
Arazogia schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:07:
Ik wil de sfeer hier niet verpesten, maar dat ding zit toch niet in de eieren? :+

Kan een oud eitje zijn idd, maar dat zou @G_Dragon moeten kunnen zien als ie naar beneden scrollt.. wel vreemd dat je hem direct lvl upt naar een hoger cp voor een waardeloze pokie atm

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 20:30
Okee, weer een nieuwe legendary, dat is altijd leuk. Maar, Kalos. Ik vind het toch wel een beetje jammer dat er nieuwe generaties aan het spel worden toegevoegd terwijl voorgaande generaties nog niet compleet zijn. Die Pokedex blijft een beetje gatenkaas op deze manier. Soms lijken er ook wel extra gaatjes bij te komen voor nieuwe legendaries...

O Sylveon, dat is wel leuk. Ik ben al een tijdje Eevee's aan het sparen voor die evolve-opdracht die ergens boven level 40 komt, daar kan ik wel even eentje van lenen... fuk, wordt die evolve-opdracht nu moeilijker? Evolve Eevee into all forms was het toch? Daar komt dan nu eentje bij. Misschien die Kira truc daar maar even voor bewaren.

Maar de echte klapper is toch wel dat we weer Frustration kunnen vergeten. Kan dat dan de hele week? Dat is ook wel uitzonderlijk, was altijd alleen een paar uur toch? Nou ja, ik heb mijn shadows die de moeite waard zijn al lang getagged, dus dat komt goed.

[ Voor 15% gewijzigd door PhilipsFan op 13-05-2021 03:50 ]

Arazogia schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:07:

no worries, dat doe je niet :)
Je mag altijd vragen,

Oud eitje inderdaad, want heb het nog nagekeken op internet en ze zitten er niet meer in.. :/

skipe schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:11:
[...]

Kan een oud eitje zijn idd, maar dat zou @G_Dragon moeten kunnen zien als ie naar beneden scrollt.. wel vreemd dat je hem direct lvl upt naar een hoger cp voor een waardeloze pokie atm
Heb direct even gekeken :).
Was blijkbaar een ei van dit event

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCIV72dDL8f8sGGKqE6GbEPw34c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JBaVuSa4O3GOcey8R14ZhUPL.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 198% gewijzigd door G_Dragon op 13-05-2021 08:41 ]

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
skipe schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:11:
[...]

Niet iedereen doet alleen maar nuttige pokemon uppen, ik level persoonlijk vrijwel al mijn 100% omhoog(ik heb er een paar die ik voor 2500 league daarop gehouden heb), onder de 100% kijk ik wel naar eventuele nuttigheid behalve dat ik van iedere legendary ook de hoogste die ik vang up met de candy die ik er bij krijg(nadat die niet meer te vangen is). Het zal dan ook niemand verbazen dat ik altijd stardust te kort heb :+

• Nielless

Nielless

protoss warrior schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:16:
[...]

Het zal dan ook niemand verbazen dat ik altijd stardust te kort heb :+
same here :9~

• MusicMaikel
Wat ik mij af vroeg, zijn er hier ook mensen die mee doen aan Silph toernooien?

Silph toernooien zijn een compleet andere manier van PvP dan de reguliere GBL battles. Misschien is het leuk om wat op te zetten voor Tweakers om deze toernooien iedere maand te kunnen organiseren?
Wie gaat er allemaal mee doen aan de Swablu Community Day? oOo

Verwijderd

G_Dragon schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:53:
Ik niet. Heb al 5 shiny. Erg kansloos van Niantic om Swablu te kiezen. Zit al jaren als shiny in het spel, met een nieuwe shiny is het leuk voor iedereen. Nu alleen voor nieuwe spelers of pechvogels die swablu na al die jaren nog steeds niet shiny hebben

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2021 08:24 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:21:
[...]

Ik niet. Heb al 5 shiny. Erg kansloos van Niantic om Swablu te kiezen.
Dat is dan inderdaad wel balen als je er al 5 hebt, heb zelf 1 shiny altaria maar wil een betere :). Heb net ook die special ticket gekocht :)

• Nielless

Nielless

Ik doe standaard mee aan iedere community day :9
Heb altijd wel €0,99 over in Google Rewards

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:21:
[...]

Ik niet. Heb al 5 shiny. Erg kansloos van Niantic om Swablu te kiezen.
Ik heb ook al genoeg Swablu incl. shiny, het beestje zelf interesseert me dus niet. Maar CD incense spawnrate tijdens 3x catch XP vanwege lopend event = dikke vette profit :P .

• Ezio
Ik doe altijd wel mee. En ik ben nog maar iets meer dan 2 miljoen XP verwijderd van level 43. Dus vandaag kan ik goede zaken doen.

Strava

• Nielless

Nielless

Heb de special research weer af. 2 shinies so far.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:20

hneel

denkt er het zijne van

Ik zie het vooral als een vervelende onderbreking van het dragons vangen.
Nielless schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:57:
Heb de special research weer af. 2 shinies so far.
Zit op 5 shinies, maar geen eentje 3 sterren, dus ze zijn allemaal rechtstreeks naar de professor gegaan :D.

Heb wel eentje die perfect is voor pvp ( HP en Defense helemaal vol) en een 100% gevangen, ben dan ook al vanaf 11 uur non stop bezig oeps..

Edit:

Wat vond je trouwens van die Research? Want was er zelf zo doorheen haha

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 15-05-2021 14:04 ]

hneel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:57:
[...]

Ik zie het vooral als een vervelende onderbreking van het dragons vangen.
Oh ja dan is het wel vervelend, als je er niet naar uit keek.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:51
ik doe lekker mee 5 shiny's (hou 1 swable en 1 evolutie, rest gaat weg)

• Nielless

Nielless

G_Dragon schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:01:
[...]
Wat vond je trouwens van die Research? Want was er zelf zo doorheen haha
Ze zijn nooit echt "special" met community days indd.

Vang een paar van dit. gooi een paar keer great throws. Gebruik wat berries.

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:55
16 shiny, 350 swablu, geen bal gegooid :)

Heerlijk de gotcha aan en rondjes fietsen, met de kinderen in de fietskar, beide ook swablu aan het scoren.

Geen enkele goede shiny en een FEF als beste gewone. Oh well..

• Ezio
Het was op zich wel een vruchtbaar dagje, ondanks dat ik door visite de laatste twee uur gemist heb. Ik heb niets speciaals gevangen, maar wel wat XP binnen kunnen harken. Ik heb eindelijk een Altaria voor de Great League die de moeite waard is. En een Altaria XL met potentieel voor de Ultra League. Ik heb helaas niet heel veel XL candy gekregen (185 XL candy). Ik heb het gevoel dat de ratio tijdens het Fletchling event iets hoger was.

Strava

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:51
Inmiddels een kleine 500 dratini candy en 3 shiny’s. Echter nog geen 1 shiny bagon. Nu heb ik er daar een stukje minder van gevangen. Heb er 200 bagon candy’s van.

Klopt het dat die shiny rates anders liggen?

• mat.hi.as
Ze zijn beide niet geboost, dus gewoon 1 op 450. Met zo'n kleine rate ten opzichte van je sample (max 70 bagon gevangen, tenzij je al een hoop candy uit gegeven hebt), heb je gewoon geluk gehad met je dratini :). Ik heb dit event slechts 1 shiny bagon (van deze 2) gevangen.

• Torac
mat.hi.as schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:25:
Ze zijn beide niet geboost, dus gewoon 1 op 450. Met zo'n kleine rate ten opzichte van je sample (max 70 bagon gevangen, tenzij je al een hoop candy uit gegeven hebt), heb je gewoon geluk gehad met je dratini :). Ik heb dit event slechts 1 shiny bagon (van deze 2) gevangen.
Interessant, ik heb even de pokedex gecheckt.
207 dratini gezien.
3 shiny
Dus ongeveer 1 op 70.

Als het echt niet geboost is zou dit wel heel lucky zijn.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Torac schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Interessant, ik heb even de pokedex gecheckt.
207 dratini gezien.
3 shiny
Dus ongeveer 1 op 70.

Als het echt niet geboost is zou dit wel heel lucky zijn.
Hier 277 + 282 gezien, 0 shiny 😢

• skipe
dragon2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:07:
[...]

Hier 277 + 282 gezien, 0 shiny 😢
Hier meer dan 2000 dratini gezien, zelf geen shiny gevangen.. bagon meer dan 800 gezien self 2 shiny gevangen

• Torac
Bizar, best luck gehad dus.
Dacht dat het boosted was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8SbujrQOak2LCn3z4Xu7LlUdN8E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nk73ep6VOFDooiBUQonu3zTG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oCBoSJ4vtrhExYi7cM3pshW0V6Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nmCP8nPYxrsnMT1a91rkGTSV.png?f=fotoalbum_large

Verder geen bijzondere iv’s.

• Ruudox
ja inderdaad. Ik heb er 390 gezien 361 gevangen 0 shiny uit dit event
Torac schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:04:
Bizar, best luck gehad dus.
Dacht dat het boosted was.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Verder geen bijzondere iv’s.
Netjes!
Heb zelf nog maar 1 shiny gevangen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9kvNl4BTcYAC2ICq7oWZLOF73w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FyS4kqhASaGyde44wFMMdzOm.jpg?f=fotoalbum_large

• Torac
G_Dragon schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:13:
[...]

Netjes!
Heb zelf nog maar 1 shiny gevangen :)

[Afbeelding]
Hm, maar jij hebt weer een aantal perfect iv dratini en begon had ik gelezen. :>
Daar kan ik dan weer jaloers op zijn. ;)

Nog tips om die 100% perfect iv's te vangen?
Vind jij ze wild of via raids?
Heb nu een kleine 600 dratini en 350 begon candy, zit te wachten op iets leuks die het ulevellen waard is.

Stardust ben ik aan het opsparen voor een garchomp, had gelezen dat er 6 juni een giebel day aankomt.

[ Voor 14% gewijzigd door Torac op 17-05-2021 17:28 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:56
Torac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:27:
[...]

Hm, maar jij hebt weer een aantal perfect iv dratini en begon had ik gelezen. :>

Heb nu een kleine 600 dratini en 350 begon candy, zit te wachten op iets leuks die het ulevellen waard is.

Stardust ben ik aan het opsparen voor een garchomp, had gelezen dat er 6 juni een giebel day aankomt.
Raid en quest geeft meer kans op een hoger IV ten opzichte van wilde spawns. Daarnaast kun je ook veel ruilen met vrienden in de hoop op 100% / lucky!

Mocht je in een regio wonen waar een scanner actief is, dan gaat het erg gemakkelijk. Als je zo ver wilt gaan uiteraard!

Stack Sats

• Torac
Stovirpi schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:40:
[...]

Raid en quest geeft meer kans op een hoger IV ten opzichte van wilde spawns. Daarnaast kun je ook veel ruilen met vrienden in de hoop op 100% / lucky!

Mocht je in een regio wonen waar een scanner actief is, dan gaat het erg gemakkelijk. Als je zo ver wilt gaan uiteraard!
(Nog) geen van mijn bekkende spelen pokemon go. Heb wel een tweede account maar dat is erg veel gedoe.

Scanner, welke gebruik jij bijvoorbeeld?

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:56
Torac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:46:
[...]

(Nog) geen van mijn bekkende spelen pokemon go. Heb wel een tweede account maar dat is erg veel gedoe.

Scanner, welke gebruik jij bijvoorbeeld?
Op dit moment geen enkele. De meeste die ik ken / kon vragen ook een geldbedrag per maand / periode. Ik kan je niet verder helpen!

Stack Sats

• MusicMaikel
Zullen we het topic even schoon houden van dingen die tegen de Niantic ToS zijn? Lijkt me wel zo leuk...
Torac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:27:
[...]

Was inderdaad via een Raid :)

• Nielless

Nielless

De Luminious Legends Y tasks:

spoiler:
Stage 1 of 7
  • Defeat 5 Team GO Rocket Grunts – 15 Poké Balls
  • Catch 5 Shadow Pokémon – Meowth encounter
  • Catch 5 Dark-type Pokémon – Alolan Rattata encounter
  • Rewards: 1,000 XP and a Stunky encounter
Stage 2 of 7
  • Purify 3 Shadow Pokémon – 5 Hyper Potions
  • Purify 5 Shadow Pokémon – 3 Revives
  • Catch 7 Shadow Pokémon – 1 Mysterious Component
  • Rewards: 750 XP and an Alolan Rattata encounter
Stage 3 of 7
  • Defeat Team GO Rocket Leader Arlo – 2,000 XP
  • Defeat Team GO Rocket Leader Cliff – 2,000 XP
  • Defeat Team GO Rocket Leader Sierra – 2,000 XP
  • Rewards: 2,000 XP and a Murkrow encounter
Stage 4 of 7
  • Purify 8 Shadow Pokémon – a Mossy Lure Module
  • Evolve 8 Pokémon – Eevee encounter
  • Earn 8 hearts with your buddy – a Glacial Lure Module
  • Rewards: 3,000 XP and a Mightyena encounter
Stage 5 of 7
  • Defeat 8 Team GO Rocket Grunts – 7 Pinap Berries
  • Use an Incense (or Mystery Box) – Galarian Zigzagoon encounter
  • Catch 20 Dark-type Pokémon – Sneasel encounter
  • Rewards: 3,000 XP and an Alolan Meowth encounter
Stage 6 of 7
  • Complete 7 Field Research tasks – 10 Great Balls
  • Win 1 raid – Houndoom encounter
  • Catch 5 different species of Dark-type Pokémon – Alolan Grimer encounter
  • Rewards: 4,000 XP and an Absol encounter
Stage 7 of 7
  • Purify 10 Shadow Pokémon – a Poffin
  • Defeat a Team GO Rocket Leader 3 times – Galarian Zigzagoon encounter
  • Catch 12 Shadow Pokémon – Larvitar encounter
  • Rewards: 5,000 Stardust and a Deino encounter
EDIT: even in een spoiler gezet. Kan snappen dat niet iedereen dit meteen wil zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Nielless op 18-05-2021 14:13 ]

@Nielless Yes nieuwe uitdagingen :)

• Autofan1985
Zou bijna zeggen wacht met stage 5 tot shiny Zigzagoon is unlocked.

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 11:45
Kleine tip; als je al een Pancham hebt dan is dit het uitgelezen moment om die als buddy in te stellen. Pancham vereist dat je een aantal Dark types vangt en laten die momenteel lekker veel spawnen :)

Read the code, write the code, be the code!

• mat.hi.as
Met vanavond Alolan Rattata tijdens spotlight hour ben je binnen 10 minuten klaar! Daarnaast is de bonus 2x evolve xp, die is helaas niet zo bijster interessant dus.
Gisteren met de Pokemon Go Whatsapp groep 3 keer een raid gedaan en 3 keer Yveltal gevangen, eentje weggedaan naar de Professor omdat die helaas geen 3 sterren was. Dit is we een van me favoriete legendaries en ga zeker proberen een 100 of 98% eruit te halen :)

• mat.hi.as
Weer even wennen, die nieuwe line-up van de leaders. Vooral toen mijn 100% level 40 Garchomp in 2 klappen van een Sneasel onder 30% van z'n health was gekomen :+.
mat.hi.as schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:42:
Met vanavond Alolan Rattata tijdens spotlight hour ben je binnen 10 minuten klaar! Daarnaast is de bonus 2x evolve xp, die is helaas niet zo bijster interessant dus.
Deze spotlight heb ik dus gemist oeps :X , was te druk met die raids :P

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:23
Iemand ervaring met de Niantic Wayfarer? Ik heb twee waypoints in januari gesubmit, die staan nog steeds open. Op een daarvan staat m'n 'Volgende upgrade'. Gisteren een derde waypoint gesubmit, daar wil ik graag m'n upgrade op toepassen, maar krijg het label volgende upgrade maar niet naar de nieuwste toe...
Hoe lang is de queue op dit moment eigenlijk?

• Wii4all
  • Niet online
Slaut schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:20:
Iemand ervaring met de Niantic Wayfarer? Ik heb twee waypoints in januari gesubmit, die staan nog steeds open. Op een daarvan staat m'n 'Volgende upgrade'. Gisteren een derde waypoint gesubmit, daar wil ik graag m'n upgrade op toepassen, maar krijg het label volgende upgrade maar niet naar de nieuwste toe...
Hoe lang is de queue op dit moment eigenlijk?
Het ligt er volgens mij aan welke buurt je zit.

Ik heb nog submits van november staan.
Als er niemand naar kijkt dan gebeurt er ook niks mee.

Burp

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:23
Welke buurt je zit? Ik review wayspot van Friesland tot Belgie en Duitsland, dus had het idee dat het wel redelijk uitmiddeld. Of is het verstandig een woonplaats en bonuslocatie op te geven?

• skipe
De wachttijd hier is +/- een jaar, mijn aanvraag hangt vanaf augustus haha. Dit terwijl het dorp ernaast binnen 3 weken erdoor is vaak

• MusicMaikel
Oh joh, ik heb vorig jaar april een punt in Amsterdam aangevraagd, is er nog steeds niet doorheen.

Daarnaast heb ik er nog een van vorig jaar juni, die zit nog in de wachtrij, niet eens in de stemfase.

Ook nog eentje van eind februari dit jaar, ook die zit nog in de wachtrij.

• Malt1982
Inmiddels yveltal gevangen maar heeft me wel 3 remote de passen gekost. Wat was die lastig te vangen 😅

• mat.hi.as
Malt1982 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:56:
Inmiddels yveltal gevangen maar heeft me wel 3 remote de passen gekost. Wat was die lastig te vangen 😅
Zit hij op een vervelende plek, beweegt die veel, of gewoon bad luck? Ik heb het nog niet uit mogen proberen helaas :/

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:09
Pancham inmiddels al evolved, Ik had nog zoveel rare candy over dat dat geen kwaad kon. Schoont ook weer eens wat op in mijn bags :D.

Vanavond tijdens raid hour maar eens kijken of ik Yveltal kan krijgen, zal vast wel te doen zijn mits het niet met bakken uit de hemel valt :D

Zelf ook voldoende dratini gevangen, geen shiny maar wel een 100% (mijn 9de in totaal ofzo) dus ik mag wat dat betreft niet klagen. Ook voldoende Goomy gezien, alleen meestal niet van heel erg hoog IV, maar we zullen wel zien wat we er mee gaan doen.

• Autofan1985
mat.hi.as schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:18:
Weer even wennen, die nieuwe line-up van de leaders. Vooral toen mijn 100% level 40 Garchomp in 2 klappen van een Sneasel onder 30% van z'n health was gekomen :+.
Het schijnt dat Garchomp niet zo van ijs houdt idd. :+

• Malt1982
mat.hi.as schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:03:
[...]

Zit hij op een vervelende plek, beweegt die veel, of gewoon bad luck? Ik heb het nog niet uit mogen proberen helaas :/
Denk gewoon bad luck.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
mat.hi.as schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:03:
[...]

Hij beweegt wat op en neer en attackt redelijk snel, maar ik heb nog weinig moeite gehad met vangen (4 uit 4 en allemaal redelijk snel).

• Malt1982
Arazogia schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:10:
[...]

Hij beweegt wat op en neer en attackt redelijk snel, maar ik heb nog weinig moeite gehad met vangen (4 uit 4 en allemaal redelijk snel).
Zou het kunnen dat je hem met een remote pas misschien minder snel vangt?

• Nielless

Nielless

Malt1982 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:17:
[...]

Zou het kunnen dat je hem met een remote pas misschien minder snel vangt?
Nope, zou niks uit moeten maken. Je moet wel minstens great throws gooien volgens mij.

• Ruudox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGHYVwCJPUgxUKXQ7jHl68B3X3I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VO0jnUSrlmmwkN1dtuAeu126.jpg?f=fotoalbum_large

ladies and gentleman we got him.

eindelijk heeft even geduurd, maar het is gelukt. :*)

• skipe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YqUQsXyRH0ptEhapDb42aKtdXUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nxlGXruBx3vBP0NhLwkC3brM.jpg?f=fotoalbum_large

Beter dan mijne haha

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:16
Nielless schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:27:
[...]

Nope, zou niks uit moeten maken. Je moet wel minstens great throws gooien volgens mij.
Ik had 'm als beloning in GO Battle League. Scheelt weer een raid pass en dan vliegt 'ie tenminste niet weg, wel zo relaxed 8) .

• Nielless

Nielless

Hoe krijg je die shiny? is me ontgaan denk ik? :9~ Speciale challenge?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nielless schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:03:
[...]

Hoe krijg je die shiny? is me ontgaan denk ik? :9~ Speciale challenge?
Ik moest hem ook even opzoeken, maar er was in februari een event waarbij je een special research ticket kon kopen. Bij het voltooien daarvan (kost blijkbaar aardig wat moeite :)) krijg je Mew shiny.

• Nielless

Nielless

gwystyl schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:40:
[...]

Ik moest hem ook even opzoeken, maar er was in februari een event waarbij je een special research ticket kon kopen. Bij het voltooien daarvan (kost blijkbaar aardig wat moeite :)) krijg je Mew shiny.
Ah shit, gemist dus

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik had shiny Mew ook wel willen hebben, maar vond € 11,99 een beetje gortig voor een quest line 8)

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Nielless schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:27:
[...]

Ik gooide 3 excellents op rij, vloog hij allemaal uit. Toen gooide ik naast het cirkeltje, bleef hij er in. Het is echt gewoon mazzel hebben..

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
https://gamepress.gg/pokemongo/catch-mechanics
https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Catch_rate_(GO)

Het is gewoon bekend hoe de catch mechanics werken, natuurlijk zit er ook een element geluk in maar curveball/golden razz/excellent throw/gold medal hebben behoorlijk invloed

[ Voor 11% gewijzigd door protoss warrior op 20-05-2021 11:22 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!