Ik vind de community days altijd wel leuk. Het is niet altijd even interessant qua Pokémon en special move, maar ik vermaak mij vaak wel. De laatste community day die ik de moeite waard vond, was Fletchling en 3x catch XP. Ik ga ook zeker weer lekker Swablu candy grinden en hopen op een hundo. Ik gebruik Altaria nergens voor, maar het is wel leuk om een community day move te hebben.
Hi doet het best aardig in de Great league! Misschien is deze move wel precies wat hem helemaal interessant maakt. Ik ga er ook voor!Ezio schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:21:
Ik vind de community days altijd wel leuk. Het is niet altijd even interessant qua Pokémon en special move, maar ik vermaak mij vaak wel. De laatste community day die ik de moeite waard vond, was Fletchling en 3x catch XP. Ik ga ook zeker weer lekker Swablu candy grinden en hopen op een hundo. Ik gebruik Altaria nergens voor, maar het is wel leuk om een community day move te hebben.
Een beetje zoals verwacht is de blauwe speler met zijn 4/5 accounts weer helemaal actief geworden met het eindigen van de avondklok, ik heb geen zin meer in 24/7 na 10 minuten de gym weer kwijt zijn, hij zoekt het maar uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 03-05-2021 18:19 ]
Vanmorgen direct een gevangen met de groep
...
Inmiddels heb Xerneas nu 3 keer, hoop dat een shiny me nog gaat lukken
Inmiddels heb Xerneas nu 3 keer, hoop dat een shiny me nog gaat lukken
![]() |
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 04-05-2021 22:45 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Succes, kan niet shinyG_Dragon schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:43:
Vanmorgen direct een gevangen met de groep...
Inmiddels heb Xerneas nu 3 keer, hoop dat een shiny me nog gaat lukken![]()
[Afbeelding]
Oh die hebben ze niet direct toegevoegd?
Thanks! Dan ga ik niet alle remote pasjes eraan verspillen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
doh is gewoon spoof, als ze account gehacked was zou die gene precies pokimon go moeten gaan spelen in amerika. tevens krijg je gewoon een melding van google dat er is ingelogd op een ander apparaatFreqAmsterdam schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:16:
[...]
Ik hoop dat je je realiseert dat je echt totaal ongeloofwaardig bent.
en dat van die 100% in gym is ook pure toeval haha
[ Voor 12% gewijzigd door milotic op 06-05-2021 00:18 ]
moonblast is in pogo een prima moveG_Dragon schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:16:
[...]
Oh dat is dan wel een tegenvaller inderdaad, want in de Pokémon games is dit best een sterke move.
Ik heb een Dragonite op 97% zitten... Gevangen op 24-07-2016.
Heb ik daar nog iets aan? Ik las iets over lucky trades, betekent dat dan dat mijn zoontje hem kan krijgen en hij 97% behoudt?
Heb ik daar nog iets aan? Ik las iets over lucky trades, betekent dat dan dat mijn zoontje hem kan krijgen en hij 97% behoudt?
Nee. Er is wel een grote kans dat hij lucky wordt, maar bij een trade worden altijd de IV gescrambled.
Wat je nu wel kan doen, is een TM gebruiken op je Dragonite om hem Draco Meteor te leren, en hem gewoon zelf gebruiken.
Wat je nu wel kan doen, is een TM gebruiken op je Dragonite om hem Draco Meteor te leren, en hem gewoon zelf gebruiken.
SourceDragonite and Salamence will be able to learn certain attacks during this event! Evolve a Dragonair or use a Charged TM on a Dragonite to teach it Draco Meteor, and evolve a Shelgon or use a Charged TM on a Salamence to teach it Outrage.
Nee. Die wordt random tussen 12-12-12 en 15-15-15 bij een lucky trade. Oftewel grote kans dat hij slechter wordt.
Oh dat is netjes!President schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 07:12:
Ik heb een Dragonite op 97% zitten... Gevangen op 24-07-2016.
Ik ben gister ook nog bezig geweest om een Shiny te krijgen, heb er 10 Icenses doorheen gejaagd en ben 200 Dratini's verder maar helaas geen shiny / 100%
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2021 08:14 ]
Mijne zit ook op 97%. Prima om in gyms te droppenPresident schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 07:12:
Heb ik daar nog iets aan?
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ik heb pas 3 pokemons met 100%, nog allemaal waardeloze pokemons ook... Is 97% echt niet zinvol om te investeren? Hij zit nu maar op 624CP, dus naar max brengen kost 294 candy en 266.000 Stardust. Dus moet dan nog 131 candy sparen :-)G_Dragon schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:12:
[...]
Oh dat is netjes!
Ik ben gister ook nog bezig geweest om een Shiny te krijgen, heb er 10 Icenses doorheen gejaagd en ben 200 Dratini's verder maar helaas geen shiny / 100%. We gaan gewoon door met goede hoop, want wil of Shiny of een 100% voordat ik hem evolve
. Een 95+ % zou ik ook nog tevreden mee kunnen zijn, hopelijk dan een 12/15/15.
Oh dat is balen, ik ga vaak helemaal los met incenses als een bepaalde Pokémon in het wild spawned die ik graag Shiny of 100% wil. Het blijf toch geluk hebben om zoiets te vangen, meer komt er niet bij kijken want het is niet zoals in de Pokémon games waarbij je zovaak eentje van dezelfde soort moet vangen zover ik weet.President schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:18:
[...]
Ik heb pas 3 pokemons met 100%, nog allemaal waardeloze pokemons ook... Is 97% echt niet zinvol om te investeren? Hij zit nu maar op 624CP, dus naar max brengen kost 294 candy en 266.000 Stardust. Dus moet dan nog 131 candy sparen :-)
Verwijderd
Wat maken jullie je allemaal druk om de IV zeg.. echt nergens voor nodig. Je kan beter kijken naar het type Pokémon en/of moveset. Dat is uiteindelijk veel belangrijker! een 0% tyranitar met de juiste moves is beter dan een 100% golem bijvoorbeeld
In het daadwerkelijke gevecht is het type natuurlijk belangrijk, maar ik level liever een 3 ster Pikachu op dan een 1 ster Pikachu?Verwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:32:
Wat maken jullie je allemaal druk om de IV zeg.. echt nergens voor nodig. Je kan beter kijken naar het type Pokémon en/of moveset. Dat is uiteindelijk veel belangrijker! een 0% tyranitar met de juiste moves is beter dan een 100% golem bijvoorbeeld
Mee eens, alles onder de 3 sterren transfer ik gelijk na het vangen naar de professorPresident schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:44:
[...]
In het daadwerkelijke gevecht is het type natuurlijk belangrijk, maar ik level liever een 3 ster Pikachu op dan een 1 ster Pikachu?
Tenzij ik de Pokemon nog niet heb tot dat ik een 3 ster heb. Maar op een gegeven moment moet het wel leuk blijven, ik ga echt geen uren spenderen om die ene 100% naar binnen te harken. Alles vanaf 80% vind ik al acceptabel.G_Dragon schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:56:
[...]
Mee eens, alles onder de 3 sterren transfer ik gelijk na het vangen naar de professor
Ja ik ben ook meer een verzamelaar dan iemand die overal 100% van wil hebben
De moveset is wel aan te passen, de IV niet. Ik kan me voorstellen dat mensen hierom ook meer op de IV letten. Zelf transfer ik alles wat onder de 3 sterren is naar de professor. Wanneer ik een Pokémon tegenkom met goeie stats, pas ik de moveset aan en upgrade deze tot de max CP.Verwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:32:
Pokemon met laag IV, maar wel hoog level kan je ook nog bewaren om te traden. Dan is er nog een (heel kleine) kans dat ie aan de andere kant wel goed is.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
En hoe vaak gebruik je Pikachu in raids? Juist.. nooitPresident schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:44:
[...]
In het daadwerkelijke gevecht is het type natuurlijk belangrijk, maar ik level liever een 3 ster Pikachu op dan een 1 ster Pikachu?
Maar als President alsnog een 3* Pikachu wil levelen dat mag hij toch helemaal zelf wetenVerwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:20:
[...]
En hoe vaak gebruik je Pikachu in raids? Juist.. nooit
Prima, doe dan een Tyranitar als voorbeeld ipv PikachuVerwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:20:
[...]
En hoe vaak gebruik je Pikachu in raids? Juist.. nooit
Verwijderd
Ja tuurlijk. Alleen wordt er hier vaak gedaan alsof alles onder de 100% troep is en Stardust verspillingsixtiek schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:55:
[...]
Maar als President alsnog een 3* Pikachu wil levelen dat mag hij toch helemaal zelf weten? We hebben allemaal andere doelen in dit spel, wie weet wil hij wel van elke soort het beste exemplaar helemaal naar level 51 brengen en heeft hij helemaal geen interesse in raiden. No harm done lijkt me.
Mwah, ben ik het ook niet mee eens hoor.. echter houd ik voor uppen wel 90+ aan.Verwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:36:
[...]
Ja tuurlijk. Alleen wordt er hier vaak gedaan alsof alles onder de 100% troep is en Stardust verspilling
Das niet omdat 80 niet goed genoeg is maar omdat ik zoveel vang/trade dat ik altijd wel 90+ heb
Ik zou dragon claw en hurricane gebruiken als je pvp speelt, meer coveragemat.hi.as schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 07:58:
Nee. Er is wel een grote kans dat hij lucky wordt, maar bij een trade worden altijd de IV gescrambled.
[...]
Source
Up ook vrolijk 1/2/15 Ivs voor pvp bijv.skipe schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:11:
[...]
Mwah, ben ik het ook niet mee eens hoor.. echter houd ik voor uppen wel 90+ aan.
Das niet omdat 80 niet goed genoeg is maar omdat ik zoveel vang/trade dat ik altijd wel 90+ heb
Ik speel geen pvp dus gaat niet voor mij op
Ik heb voor nagenoeg alle raidbossen een zestal goede counters. Meestal 100%, 98% of 96%. Dus een wilde level 35 Larvitar gaat bij mij direct naar professor Oak toe.Verwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:36:
[...]
Ja tuurlijk. Alleen wordt er hier vaak gedaan alsof alles onder de 100% troep is en Stardust verspilling
Hetzelfde geldt voor een Machop met 0% IV op level 35. Zie geen reden meer om die aan mijn team van 5 uitgemaxte 100% machamps toe te voegen.
Voor mij zit de fun in het hunten / wachten op een 100% en die uitmaxen. Het voelt anders als zonde van de stardust omdat ik weet dat er op één moment die 100% komt.
Met 300k gevangen Pokemon zit ik denk ik wel boven het gemiddelde en is mijn strategie niet geheel representatief.
Stack Sats
Dat moment wanneer je een Dratini vangt met een iv van 15/15/14 (97.78%), grrrr so closeeeeeeee 
Ik kreeg gisteren na het verslaan van Giovanni opeens een Shadow Moltres, die challenge lijkt ook maar door te gaan. Weet iemand toevallig hoeveel je er moet voltooien ?
Ik kreeg gisteren na het verslaan van Giovanni opeens een Shadow Moltres, die challenge lijkt ook maar door te gaan. Weet iemand toevallig hoeveel je er moet voltooien ?
[ Voor 78% gewijzigd door G_Dragon op 07-05-2021 09:35 ]
Je moet natuurlijk niksG_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:20:
Dat moment wanneer je een Dratini vangt met een iv van 15/15/14 (97.78%), grrrr so closeeeeeeee
Ik kreeg gisteren na het verslaan van Giovinazzi opeens een Shadow Moltres, die challenge lijkt ook maar door te gaan. Weet iemand toevallig hoeveel je er moet voltooien ?
Om de maand veranderd de derde van Giovanni. In maart was dit Articuno, vorige maand zou dit Zapdos moeten zijn, maar is verplaatst naar juni i.v.m. de Go Rocket problemen, deze maand is het Moltres.
Oke thanks, weet je toevallig ook of de opdrachten nog ophouden?MusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:47:
[...]
Je moet natuurlijk niks
Om de maand veranderd de derde van Giovanni. In maart was dit Articuno, vorige maand zou dit Zapdos moeten zijn, maar is verplaatst naar juni i.v.m. de Go Rocket problemen, deze maand is het Moltres.
Ik heb na Giovanni namelijk weer nieuwe opdrachten gekregen
Ze houden zeker op, ik neem even aan dat je het over de special researches hebt. Ik weet niet welke je nu hebt? Er zijn er een stuk of 5, 6 geloof ik uit mijn hoofd.G_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:48:
[...]
Oke thanks, weet je toevallig ook of de opdrachten nog ophouden?
Ik heb na Giovanni namelijk weer nieuwe opdrachten gekregen
Ja klopt heb het over die nieuwe Special ResearchesMusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:53:
[...]
Ze houden zeker op, ik neem even aan dat je het over de special researches hebt. Ik weet niet welke je nu hebt? Er zijn er een stuk of 5, 6 geloof ik uit mijn hoofd.
Ik weet de titel even niet van deze researches, anders ging ik wel even Googlen.
Het zijn er zelfs 8!G_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:54:
[...]
Ja klopt heb het over die nieuwe Special Researches, ik heb er nu 5 gehaald volgens mij.
Ik weet de titel even niet van deze researches, anders ging ik wel even Googlen.
- A Troubling Situation - Introduction to Team GO Rocket and Shadow Pokémon
- Looming in the Shadows - Team GO Rocket Leaders Research in November 2019
- A Challenging Development - Team GO Rocket Leaders Research in December 2019
- The Take-Over Continues - Team GO Rocket Leaders Research in January 2020
- A Professor’s Work is Never Done - Team GO Rocket Leaders Research in February 2020
- The Shadowy Threat Grows - Team GO Rocket Leaders Research in March and April 2020
- An Inter-egg-sting Development - Team GO Rocket Leaders Research in late 2020
- The Higher They Fly... - Team GO Rocket Leaders Research in March 2021
[ Voor 3% gewijzigd door MusicMaikel op 07-05-2021 08:58 ]
Wow dat zijn er veelMusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Het zijn er zelfs 8!
- A Troubling Situation - Introduction to Team GO Rocket and Shadow Pokémon
- Looming in the Shadows - Team GO Rocket Leaders Research in November 2019
- A Challenging Development - Team GO Rocket Leaders Research in December 2019
- The Take-Over Continues - Team GO Rocket Leaders Research in January 2020
- A Professor’s Work is Never Done - Team GO Rocket Leaders Research in February 2020
- The Shadowy Threat Grows - Team GO Rocket Leaders Research in March and April 2020
- An Inter-egg-sting Development - Team GO Rocket Leaders Research in late 2020
- The Higher They Fly... - Team GO Rocket Leaders Research in March 2021
Maar volgens heb ik je verkeerd geantwoord want ik heb via google net ondekt dat ik de Time research task bedoelde sorry
Luminous Legends X Event: This event will begin on May 4th. During this event, players will be able to participate in a new Timed Research Task. Upon completing this task, players will be able to obtain a Super Rocker Radar. The task themselves have yet to be announced.
Ah, np. Hij is "timed" dus hij houdt sws op. Boven in de research staat de tijd hoe lang hij nog actief is. Er zijn 7 stappen in deze timed research dus is best wat werk.G_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:01:
[...]
Wow dat zijn er veel
Maar volgens heb ik je verkeerd geantwoord want ik heb via google net ondekt dat ik de Time research task bedoelde sorry![]()
[...]
Bij deze de stappen, niet op klikken als je geen spoilers wil: https://www.eurogamer.net...d-research-8004#section-1
Ah dank u die zocht ik !MusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:04:
[...]
Ah, np. Hij is "timed" dus hij houdt sws op. Boven in de research staat de tijd hoe lang hij nog actief is. Er zijn 7 stappen in deze timed research dus is best wat werk.
Bij deze de stappen, niet op klikken als je geen spoilers wil: https://www.eurogamer.net...d-research-8004#section-1
Ik ben bij stap 7 en zie op tegen die 50 Fairy types vangen
Heb je nog zo'n 10 dagen voor dus dat moet makkelijk lukken lijkt meG_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:05:
[...]
Ah dank u die zocht ik !
Ik ben bij stap 7 en zie op tegen die 50 Fairy types vangen
Daar gaan we wel voor ! Oeh nu weet ik ook welke Field Research ik moet gaan farmen, want die Ponyta is ontzettend sterk in de gameMusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:07:
[...]
Heb je nog zo'n 10 dagen voor dus dat moet makkelijk lukken lijkt me
- Catch 15 Fairy-type Pokémon reward - Galarian Ponyta encounter
Mwa, dat valt reuze mee. Het is een leuke spice pick voor in GBL en PvP, voor de rest niet zo veel waard...G_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:08:
[...]
Daar gaan we wel voor ! Oeh nu weet ik ook welke Field Research ik moet gaan farmen, want die Ponyta is ontzettend sterk in de game![]()
- Catch 15 Fairy-type Pokémon reward - Galarian Ponyta encounter
Oh meen je dit? Want in Sword/Shield is het echt een beest, in Pokémon Go valt dit tegen zo te lezen.MusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:09:
[...]
Mwa, dat valt reuze mee. Het is een leuke spice pick voor in GBL en PvP, voor de rest niet zo veel waard...
Jammer..
Hmmm, bij mij is de 'Marill Limited Research' al actief... terwijl die volgens mij pas voor de zondag op de planning staat? Bij jullie ook al?
Verwijderd
Ja. En de shinkykans is (nog) NIET boosted. Zo kennen we niantic weerFokSuk schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:22:
Hmmm, bij mij is de 'Marill Limited Research' al actief... terwijl die volgens mij pas voor de zondag op de planning staat? Bij jullie ook al?
Klopt! Heb ik ook.FokSuk schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:22:
Niantic heeft er ook over getweet:
https://twitter.com/NianticHelp/status/1390565182884229120
Als je nog geen shiny Marill/Azumarill hebt, wacht er even mee. De shinykans ligt nu niet zo hoog als dat zondag gebeurd.
Je weet dat de Pokémon baas geen Formule 1 rijdt?G_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:20:
Ik kreeg gisteren na het verslaan van Giovinazzi opeens een Shadow Moltres, die challenge lijkt ook maar door te gaan. Weet iemand toevallig hoeveel je er moet voltooien ?
Volgens deze site is het verslaan van Giovanni stap 4 van 7. Aan het eind krijg je een
spoiler:
rainy day lure
maar ik weet eigenlijk nog niet wat je daar mee moet/kan. Ik neem aan dat dat dan wel uitgelegd wordt of bij de omschrijving in de item bag staat.
edit: van een andere site:
spoiler:
The Rainy Lure was recently added to the family of type-specific Lures in Pokémon Go. It increases the drop rate for Bug, Electric, and Water-type Pokémon. Like other Lures in the game, you can get a hold of this item in a few different ways.
Sinds vanochtend is er ook een Marill special research. Ik blijf maar Marills vangen, maar daar lijkt helemaal geen eind aan te komen.
[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 07-05-2021 11:16 ]
Nu Marills vangen... en zondag weer, aldus de tweet erna: "The Limited Research will be reset for any Trainer who made progress or completed it before the event's official start time. We apologize for any inconvenience this may cause."MusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:24:
[...]
Klopt! Heb ik ook.
Niantic heeft er ook over getweet:
https://twitter.com/NianticHelp/status/1390565182884229120
Als je nog geen shiny Marill/Azumarill hebt, wacht er even mee. De shinykans ligt nu niet zo hoog als dat zondag gebeurd.
Klopt... Marill's it is... ziegwystyl schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:25:
[...]
Sinds vanochtend is er ook een Marill special research. Ik blijf maar Marills vangen, maar daar lijkt helemaal geen eind aan te komen.
Chill, heb hem net afgerond. Zondag nog een keer dus. Het enige dat ik wil is XL candy. De rest boeit me niets.FokSuk schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:27:
[...]
Nu Marills vangen... en zondag weer, aldus de tweet erna: "The Limited Research will be reset for any Trainer who made progress or completed it before the event's official start time. We apologize for any inconvenience this may cause."
...als Niantic Support een keer niet uit zijn nek kletst, @NianticHelp is niet de meest betrouwbare bron van infoFreqAmsterdam schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:29:
[...]
Chill, heb hem net afgerond. Zondag nog een keer dus.
Oh wat stomgwystyl schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:25:
[...]
Je weet dat de Pokémon baas geen Formule 1 rijdt?. Mijn zoontje had hem vanochtend, en ik was verbaasd dat het inderdaad Moltres was ip Zapdos. Ik dacht dat in eerdere berichten gezegd was dat vanwege het verdwijnen van de Team Rocket ballonnen Zapdos nog een keer de beloning zou zijn bij het verslaan van Giovanni
Volgens deze site is het verslaan van Giovanni stap 5 van 7. Aan het eind krijg je een
spoiler:rainy day lure
maar ik weet eigenlijk nog niet wat je daar mee moet/kan. Ik neem aan dat dat dan wel uitgelegd wordt of bij de omschrijving in de item bag staat.
edit: van een andere site:
spoiler:The Rainy Lure was recently added to the family of type-specific Lures in Pokémon Go. It increases the drop rate for Bug, Electric, and Water-type Pokémon. Like other Lures in the game, you can get a hold of this item in a few different ways.
Bedankt voor de uitleg
Lets find a Shiny
Ik zag ook dat er op 11-05-21 18:00 → 11-05-21 19:00 een spotlight hour aankomt voor Dratini, misschien heb ik dan meer geluk op een shiny.
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 07-05-2021 09:40 ]
Inmiddels is de research voor Marill weer uitgezet, bij mij staat hij er niet meer bij helaas. Toch best een aantal kunnen vangen voor de XL candy
Hier is die inmiddels ook weer uit... jammer ik was nog niet zo ver, maar snap het wel van zeMusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:43:
Inmiddels is de research voor Marill weer uitgezet, bij mij staat hij er niet meer bij helaas. Toch best een aantal kunnen vangen voor de XL candy
Huh? Ik heb vorige maand gewoon Giovanni verslagen en een shadow Zapdos gevangenMusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:47:
[...]
Je moet natuurlijk niks
Dan zat je waarschijnlijk nog vrij vooraan in de maand. Rond 10 april waren er problemen en deze duurde tot 24 april. Zapdos komt dus nog een keer terug in juni, had ik wellicht even beter moeten verwoorden.chrisO schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:48:
[...]
Huh? Ik heb vorige maand gewoon Giovanni verslagen en een shadow Zapdos gevangen
Ja hier ook een shadow Zappos
Heb nu wel eindelijk research taks 3/4 af van de community day nu 4/4 nog zal ook wel weer even duren
Heb nu wel eindelijk research taks 3/4 af van de community day nu 4/4 nog zal ook wel weer even duren
ik heb er 55 gevangen, toen waren de opdrachten helaas weg. Wel een 4-ster gevangen en kunnen evolueren en maxen op 1588 CP.. nog steeds onwijs zwak dus, haha.MusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:43:
Zit pas op level 35, dus heb ook nog niks te maken met XL candy
Zonde van de dust. Wat heb je aan een 1588CP azumarill?President schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:56:
[...]
ik heb er 55 gevangen, toen waren de opdrachten helaas weg. Wel een 4-ster gevangen en kunnen evolueren en maxen op 1588 CP.. nog steeds onwijs zwak dus, haha.
Zit pas op level 35, dus heb ook nog niks te maken met XL candy
Ik zou m liever op 1488 hebben.. Great LeagueFreqAmsterdam schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:31:
[...]
Zonde van de dust. Wat heb je aan een 1588CP azumarill?
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Exact.
Heb overigens een rank 3 XL Azu. Nog maar 230 XL candy nodig lol.
[ Voor 16% gewijzigd door FreqAmsterdam op 07-05-2021 12:14 ]
230? Een rank 3 hoeft maar tot level 46 (volgens https://www.stadiumgaming.gg/rank-checker), zijn 148 XL'sFreqAmsterdam schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:13:
[...]
Exact.
Heb overigens een rank 3 XL Azu. Nog maar 230 XL candy nodig lol.
Je hebt gelijk, was even van level 50 uitgegaan.MusicMaikel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 13:13:
[...]
230? Een rank 3 hoeft maar tot level 46 (volgens https://www.stadiumgaming.gg/rank-checker), zijn 148 XL's
Gible. June 6.
— Pokémon GO (@PokemonGoApp) 7 mei 2021
That’s it. That’s the tweet.#PokemonGOCommunityDay
6 juni Gible community day!
[ Voor 55% gewijzigd door Raem op 07-05-2021 15:09 ]
Holy shit, dat is een mooie. Dat maakt die Swablu comm day die eraan komt toch wat minder erg
Oeh! Lets do this
Dragonite XL candy grind gaat ook wel lekker nog 40 te gaan moet lukken.
Hoe krijg je de XL Candy's trouwens?milotic schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:27:
Dragonite XL candy grind gaat ook wel lekker nog 40 te gaan moet lukken.
Ik heb nu al over de 1000 Dratini candy's verzameld voor de shiny of 100% encounter.
Moet je level 40+ voor zijnG_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:54:
[...]
Hoe krijg je de XL Candy's trouwens?![]()
Ik heb nu al over de 1000 Dratini candy's verzameld voor de shiny of 100% encounter.
Ah oke ik snap hem
Nu moet goed gaan nadenken welk level ik alweer ben, zal vanavond even nakijken.
Dat staat linksonder in je schermG_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:56:
[...]
Ah oke ik snap hem.
Nu moet goed gaan nadenken welk level ik alweer ben, zal vanavond even nakijken.
Ja klopt, maar was op me werk dus kon niet kijken.sixtiek schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:16:
[...]
Dat staat linksonder in je scherm.
[Afbeelding]
Heb net snel even gekeken, ben level 36.
:strip_exif()/f/image/eS0On6z3XM4FM8u7l5LE2jZv.jpg?f=fotoalbum_large)
Finally na 200+ Dratini's, alleen zonde dat het geen 3 sterren is.
Dat word verder zoeken.
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 10-05-2021 11:50 ]
:strip_exif()/f/image/XOAw5hEskUAvL7g08aRGRriK.jpg?f=fotoalbum_large)
Je mag niet klagen denk ik, ik heb zelf nog geen shiny gevangen
(Eerste keer dat ik een plaatje toe voeg, ging dat goed zo?)
[ Voor 6% gewijzigd door skipe op 08-05-2021 10:54 ]
jawel toch .. anders staat dat shiny icoontje er niet bij toch ?skipe schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:53:
[Afbeelding]
Je mag niet klagen denk ik, ik heb zelf nog geen shiny gevangen
(Eerste keer dat ik een plaatje toe voeg, ging dat goed zo?)
Heb er 3 gekregen van iemand anders.. zelf nog niet gevangenRicmaniac schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:55:
[...]
jawel toch .. anders staat dat shiny icoontje er niet bij toch ?
Ah okay, dat zijn veel dratini's gevangen hahah.skipe schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:57:
[...]
Heb er 3 gekregen van iemand anders.. zelf nog niet gevangen
Ik zit op 340 en heb er best veel shiny.. de 2e community day ooit was ook dratini dus dat hielp wel erg.
Heb er zelfs een paar getransfered
heb nog 4 Dratini's en 3 Dragonites shiny
Ah ja dat verklaart een hoop, tot (april?) 2020 geen com day gedaan..Ricmaniac schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:00:
[...]
Ah okay, dat zijn veel dratini's gevangen hahah.
Ik zit op 340 en heb er best veel shiny.. de 2e community day ooit was ook dratini dus dat hielp wel erg.
Heb er zelfs een paar getransfered![]()
heb nog 4 Dratini's en 3 Dragonites shiny
Wat grappig dat je de catch location van de foto's afknipt
Natuurlijk komt er weer commentaar als ik de foto's strakker afsnij voor de look... Maakt het serieus uit hoe ik me foto's post en moet ik elke keer zenuwachtig worden en 10x nadenken hoe ik me foto's post?skipe schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:32:
[...]
Wat grappig dat je de catch location van de foto's afknipt
Serieus waarom moet er telkens commentaar komen als iemand wat deelt , hou het topic alsjeblieft leuk met elkaar!
Hiermee word de sfeer er niet leuker op
Je kan toch ook gewoon blij voor elkaar zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 09-05-2021 11:47 ]
We kunnen het niet ontkennen, de acties die je doet zijn op zijn minst vrij opmerkelijk... Natuurlijk kan je blij zijn voor elkaar, maar dan moet het wel legitiem blijven. Het is nog te veel gissen, maar als TS hoor je dit acties gewoon niet te doen.G_Dragon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:45:
[...]
Hiermee word de sfeer er niet leuker op
Je kan toch ook gewoon blij voor elkaar zijn?
Ik hang al best wel een tijd rond in dit topic en voordat je TS werd heb ik je eigenlijk nog nooit gezien (in ieder geval sinds pagina 48, a 28 november 2019, duurde even met terug zoeken
Ik ben eerlijk geweest en heb me verklaard en heb me wachtwoord veranderd dankzij de tips, prima als niemand het geloofd. Maar laat dit topic er niet onder lijden en hou het leuk met elkaar, want hier zijn we nu wel mee bezig.MusicMaikel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:16:
[...]
We kunnen het niet ontkennen, de acties die je doet zijn op zijn minst vrij opmerkelijk... Natuurlijk kan je blij zijn voor elkaar, maar dan moet het wel legitiem blijven. Het is nog te veel gissen, maar als TS hoor je dit acties gewoon niet te doen.
Ik hang al best wel een tijd rond in dit topic en voordat je TS werd heb ik je eigenlijk nog nooit gezien (in ieder geval sinds pagina 48, a 28 november 2019, duurde even met terug zoeken).
Ik ben trouwens TS gemaakt omdat ik er zelf om heb gevraagd en het leuk vind om topics te ontwerpen of te voorzien van nieuwe recente informatie
Gewoon even de locatie laten zien van je 100% Dratini en Bagon. Als dat nodig is om de twijfels weg te halen is dat prima toch?
Prima hier heb je het bewijs ( zie foto's )!Raem schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:33:
Gewoon even de locatie laten zien van je 100% Dratini en Bagon. Als dat nodig is om de twijfels weg te halen is dat prima toch?
Ik ben dit hele gedoe helemaal flauw, had gehoopt dat het gewoon op vertrouwen kon.
Maar dat gaat hier blijkbaar niet want men moet eerst bewijs komen en zich blijven verklaren.
Op dat punt ben ik diep teleurgesteld in het vertrouwen onder elkaar
Ik hoop wel dat jullie beseffen dat het de sfeer er niet leuker op maakt voor gebruikers
En ik ga niet elke foto uploaden naar jullie wens!
![]() | ![]() |
eindelijk wat nieuwe pokemons in de 5 sterren raids...ik speel momenteel niet zoveel dat ik al die quests doe maar een nieuwe 5 sterren raid blijf ik wel leuk vinden...
Burp
@G_Dragon We kennen niet voor niet het spreekwoord 'vertrouwen komt te voet en gaat te paard' en 'waar rook is is vuur'
Het blijft nu eenmaal zo dat je verdacht veel 100% pokemon vangt, veel meer dan je eigenlijk statisch gezien zou kunnen vangen, en dan zijn het ook nog vaak de zeldzamere pokemon. Ik heb vier jaar lang redelijk veel gespeeld (tijdje terug gestopt, level 41) en kom niet in de buurt van wat jij op level 37 al hebt.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Toch hoopte ik op het vertrouwen vanuit de community, want had al aangegeven dat ik me verder niet ging verklaren na mijn verhaal te hebben gedaan. Helaas kan dit tegenwoordig helaas niet meer en dat heeft mij wel diep teleurgesteldHaan schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:19:
@G_Dragon We kennen niet voor niet het spreekwoord 'vertrouwen komt te voet en gaat te paard' en 'waar rook is is vuur'Het blijft nu eenmaal zo dat je verdacht veel 100% pokemon vangt, veel meer dan je eigenlijk statisch gezien zou kunnen vangen, en dan zijn het ook nog vaak de zeldzamere pokemon. Ik heb vier jaar lang redelijk veel gespeeld (tijdje terug gestopt, level 41) en kom niet in de buurt van wat jij op level 37 al hebt.
Ik hoop dat het nu wel rust gaat krijgen en we weer met plezier dingen kunnen posten zonder dat mensen bang moeten zijn dat er commentaar op komt.
Met een scanner is het vrij eenvoudig om dagelijks een aantal 100% Pokémon te vangen. Dat vind ik niet erg verdacht.Haan schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:19:
@G_Dragon We kennen niet voor niet het spreekwoord 'vertrouwen komt te voet en gaat te paard' en 'waar rook is is vuur'Het blijft nu eenmaal zo dat je verdacht veel 100% pokemon vangt, veel meer dan je eigenlijk statisch gezien zou kunnen vangen, en dan zijn het ook nog vaak de zeldzamere pokemon. Ik heb vier jaar lang redelijk veel gespeeld (tijdje terug gestopt, level 41) en kom niet in de buurt van wat jij op level 37 al hebt.
(Los van de discussie of het wenselijk / tegen TOS is)
Stack Sats
Je doelt dan op scanners zoals Calcy IV gok ik, zelfs zoiets vind ik niet leuk.Stovirpi schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:24:
[...]
Met een scanner is het vrij eenvoudig om dagelijks een aantal 100% Pokémon te vangen. Dat vind ik niet erg verdacht.
(Los van de discussie of het wenselijk / tegen TOS is)
Het mooiste is toch gewoon vangen en dan pas zien hoeveel sterren de Pokémon is
Alles van te voren weten haalt het plezier juist weg
En nu ook nog van je 4 gyarados en dan ga ik misschien iets meer geloven
G_Dragon is gewoon een lucky bastardskipe schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:39:
En nu ook nog van je 4 gyarados en dan ga ik misschien iets meer geloven
En een cheater kan toch simpel met photoshop de catch locations aanpassen
De IV van Pokemon worden vrijwel altijd weergegeven in %, is daar een goed reden voor?
Attack, Defense en HP hebben alle 3 een waarde van 0-15. Ik tel die waardes altijd gewoon op. dus een perfect Pokemon bij is '45' en bijvoorbeeld alle Pokemon beneden de '40' (89%) worden bij mij ge-transfered.
Verwijderd
Je hoeft niet te posten wat je vangtG_Dragon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:21:
[...]
Toch hoopte ik op het vertrouwen vanuit de community, want had al aangegeven dat ik me verder niet ging verklaren na mijn verhaal te hebben gedaan. Helaas kan dit tegenwoordig helaas niet meer en dat heeft mij wel diep teleurgesteld![]()
Ik hoop dat het nu wel rust gaat krijgen en we weer met plezier dingen kunnen posten zonder dat mensen bang moeten zijn dat er commentaar op komt.
Sorry maar het boeit echt niemand wat voor Pokémon je vangt of in hoeveel gyms je staat. We weten allemaal hoe een Pokémon eruit ziet en anders is er ook nog google
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2021 11:24 ]
Klopt het moet niet, toch is het wel leuk om met elkaar te delen in een topic die over de game gaat.
Daar is het topic ook voor lijkt me?
Ik hoop dat ik me punt duidelijk heb gemaakt, niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen in de toekomst.
Die twijfels en het doorgaan tot iemand toegeeft kunnen meer kapot maken dan dat het goed doet.
Zelf zal ik dit ook niet snel meer vergeten, het beschadigd je vertrouwen gewoon wel.
Jeetje, dat hele getwijfel creëer je toch zelf. Je wordt al verdacht van spoofen en dan ga je screenshots plaatsen zonder locaties....
Waarschijnlijk boeit het hier niemand dat je eventueel spooft (indien dat wel zo zou zijn), zo lang je maar niet met dat oneerlijke verkregen materiaal loopt te pronken. En als het wel eerlijk materiaal is, dan is er toch niets om je zorgen over te maken. Maar waarom zou je dan in vredesnaam de locatie eraf knippen..
Waarschijnlijk boeit het hier niemand dat je eventueel spooft (indien dat wel zo zou zijn), zo lang je maar niet met dat oneerlijke verkregen materiaal loopt te pronken. En als het wel eerlijk materiaal is, dan is er toch niets om je zorgen over te maken. Maar waarom zou je dan in vredesnaam de locatie eraf knippen..
Ik zou waarschijnlijk de locatie er ook afknippen, omdat niet iedereen hoeft te weten waar ik (in de buurt) woon.Arazogia schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:37:
Jeetje, dat hele getwijfel creëer je toch zelf. Je wordt al verdacht van spoofen en dan ga je screenshots plaatsen zonder locaties....![]()
Ik heb ze bewerkt voor betere view en privacykwestie, anders heb je van die langwerpige screenshots. Dat er op elk puntje word gelet en overal een probleem van word gemaakt vind ik nog het ergste, waar wil je naar toe? dat iedereen die maar een beetje verdacht word zich helemaal moet bewijzen of dat jullie je trouwe mede-members gewoon vertrouwen op hun woord.Arazogia schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:37:
Jeetje, dat hele getwijfel creëer je toch zelf. Je wordt al verdacht van spoofen en dan ga je screenshots plaatsen zonder locaties....![]()
Ik wil nu wel vragen om dit achter ons te laten en het topic weer een positieve sfeer te gaan geven want het blijft maar doorgaan, zelfs nadat ik bewijs heb getoond. Klaar nu en lets move on
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/JlHnQMYmFJJnD1J3QXoxgVWl.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/I03omyDGJOLkGYE0Nz6VCj2Z.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tHCF6Dd16r36ig6q5Xdtc7Sx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/LSYVwTF79pWCEzkCCRHkjk8Y.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/XrmDzA4q1adNfQM07B8bZBIm.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/IRDUCoDu6IZLmF8fpGEzKWHS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ggAf04b24Enng2kXzDh3JlqG.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/888GPlPYPD0wldK4EXGS8hn8.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BBSmG0lCHotUXiUzp7bC6oFo.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/RJ977aPKiIBKrpaUaNP84HAc.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/mC2tt8LGQmgNxpRHrKGfdoTt.jpg?f=fotoalbum_tile)