Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Mijn vriendin en ik kunnen wel wat xp gebruiken, dus zijn op zoek naar nieuwe vriendjes. We gebruiken in principe alleen lucky eggs bij de laatste stap, best friends. Dus als we tegen die tijd wat kunnen afspreken zou dat fijn zijn. :)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 11% gewijzigd door Raem op 21-04-2021 20:16 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:12
Hallo mensen

Ik zoek eigenlijk nog een paar mensen die samen een remote raid willen doen bij een mega raid en bij een raid met Landorus

Ik hoor graag van jullie.
Ik wist niet dat je dubbele hartjes kon verdienen met je buddy :)
Gisteren de hele middag gespeeld en zag opeens dat ik boven op de normale hartjes ook dubbele hartjes vol had.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
herman1990 schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:58:
Hallo mensen

Ik zoek eigenlijk nog een paar mensen die samen een remote raid willen doen bij een mega raid en bij een raid met Landorus

Ik hoor graag van jullie.
Je kunt mij en mijn vriendin altijd toevoegen voor raids :) . Ik ben vaak wel online, maar mijn vriendin mist nog wel eens oproep ;) .

929328699006
948604044975

Strava

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:05
Dan heb je hem excited gekregen. Kan ook door middel van een poffin (een item, staat in je inventory), al kosten die normaal gesproken ingame muntjes, maar soms krijg je ze ook als beloning van timed research (niet de gewone field researches). Bijkomend voordeel, naast de dubbele hartjes, is dat de candy distance gehalveerd is.

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:12
Ezio schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:54:
[...]

Je kunt mij en mijn vriendin altijd toevoegen voor raids :) . Ik ben vaak wel online, maar mijn vriendin mist nog wel eens oproep ;) .

929328699006
948604044975
Raem schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:01:
Mijn vriendin en ik kunnen wel wat xp gebruiken, dus zijn op zoek naar nieuwe vriendjes. We gebruiken in principe alleen lucky eggs bij de laatste stap, best friends. Dus als we tegen die tijd wat kunnen afspreken zou dat fijn zijn. :)

***members only***
Toegevoegd :)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 18:19
Het valt me op dat als er een nieuw beestje is, hij OVERAL te vangen is, maar heb je hem, verdwijnt hij geheel van de kaart. Ik heb dat nu met Tinamo, Clauncher en Skrelp gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 20-04-2021 09:26 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:26:
Het valt me op dat als er een nieuw beestje is, hij OVERAL te vangen is, maar heb je hem, verdwijnt hij geheel van de kaart. Ik heb dat nu met Tinamo, Clauncher en Skrelp gehad.
Omdat Pokémon die je nog nooit gevangen hebt vooraan staan. Is al jaren zo.
Ezio schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:54:
[...]

929328699006
948604044975
Zal beide vandaag of morgen toevoegen :).
Weet iemand toevallig als er een limiet is kwa hoeveel vrienden je maximaal mag of kan hebben?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-11 09:29

Nielless

Born at a very young age.

G_Dragon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:34:
[...]

Zal beide vandaag of morgen toevoegen :).
Weet iemand toevallig als er een limiet is kwa hoeveel vrienden je maximaal mag of kan hebben?
Ik dacht max 200

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Oh dan zit ik nog safe, heb volgens mij ergens rond de 55 :P

• Nielless

Nielless

G_Dragon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:41:
[...]

Oh dan zit ik nog safe, heb volgens mij ergens rond de 55 :P
Ik zit er ook nog lang niet aan. Kom alleen wel al met mn gifts net uit iedere dag :9~

Nielless schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:41:
[...]

Ik zit er ook nog lang niet aan. Kom alleen wel al met mn gifts net uit iedere dag :9~
Haha ik heb soms veel te weinig.. :p
Ben er vaak ook wel lang mee bezig om de hele lijst af te ronden.

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:40
Sinds 6 april 400 ;)

Zie Niantic Support Twitter
Dankzij de avondklok heb ik mooi veel betaalde muntjes verdiend :)
Moet straks als deze eraf is nog maar afwachten of ik dit succes door kan pakken, want door met de hond te gaan lopen na 23:00 verdiende ik 350 muntjes per week _/-\o_ *O*

Oh en ik mij zorgen maken bij 55+ vrienden O-)

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:14
G_Dragon schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:06:
Dankzij de avondklok heb ik mooi veel betaalde muntjes verdiend :)
Moet straks als deze eraf is nog maar afwachten of ik dit succes door kan pakken, want door met de hond te gaan lopen na 23:00 verdiende ik 350 muntjes per week _/-\o_ *O*
Hier zal de competitie weer starten, er is iemand die "no-life" alles blauw hield, maar dankzij de avondklok kon hij dat niet, gast heeft zelf 4 of 5 blauwe accounts, voert de pokemon in gyms continu en wil anderen geen ruimte geven. En hij gaat gewoon middernacht of 3 uur 's nachts op pad om iets terug te pakken etc.

Met de avondklok hadden rood en geel ook een kans wat gold binnen te halen niet alleen de set "Daltons" zoals wij de accounts maar zijn gaan noemen.
Suicyder schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:37:
[...]

Hier zal de competitie weer starten, er is iemand die "no-life" alles blauw hield, maar dankzij de avondklok kon hij dat niet, gast heeft zelf 4 of 5 blauwe accounts, voert de pokemon in gyms continu en wil anderen geen ruimte geven. En hij gaat gewoon middernacht of 3 uur 's nachts op pad om iets terug te pakken etc.

Met de avondklok hadden rood en geel ook een kans wat gold binnen te halen niet alleen de set "Daltons" zoals wij de accounts maar zijn gaan noemen.
Oh ook nog met 4 of 5 accounts, jemig heb het echt met je te doen. Sommige mensen zijn echt no-life in dit spel, ik heb er al genoeg werk van met 1 account als ik het er als ontspanning bij wil doen.

Tip: Zorg dat je meerdere gyms overneemt iets voor 00:00, als hij je dan 00:01 eraf gooit krijg je wel muntjes en zo kom je ook wel aan de 50 daily. Nu zeg je zelf al dat hij rond 03:00 op pad gaat, met meerdere gyms red je de 50 muntjes dan wel makkelijk :).

Ik zit zelf bij Team geel :+

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 09:33
Ik zoek ook nog extra vrienden trouwens, moet 20 gifts versturen maar mijn huidige vrienden zijn niet zo actief. Volgende week Tornadus wil ik ook graag doen met remote raid.

Team blauw

3228 4435 2530

[ Voor 3% gewijzigd door CyPh op 21-04-2021 16:47 ]

Uw advertentie hier?

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-11 18:35
7728 4282 1186

Als iemand me nog Landorus kan inviten ;)

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
bobberg schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:43:
7728 4282 1186

Als iemand me nog Landorus kan inviten ;)
Mij ook graag 😊 ciskedekat en sasdus

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 20:30
Suicyder schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:37:
[...]

Wat ontzettend irritant. Kun je zo iemand niet aangeven bij Niantic? Spelen met meerdere accounts wordt toch als valsspelen gezien?

Ik begrijp ook niet waarom je zoiets zou doen. Voor de muntjes schiet het toch niet op? Dan moeten ze er soms juist afgeknikkerd worden, anders krijg je je coins niet.
Bring me the coins _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/caFgJ9dWe9BCCpIyULEdz0D-VUE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zvxxmneOMzuDJ9HLDq3OBxRR.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

PhilipsFan schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:43:
[...]

Wat ontzettend irritant. Kun je zo iemand niet aangeven bij Niantic? Spelen met meerdere accounts wordt toch als valsspelen gezien?

Ik begrijp ook niet waarom je zoiets zou doen. Voor de muntjes schiet het toch niet op? Dan moeten ze er soms juist afgeknikkerd worden, anders krijg je je coins niet.
Aangeven bij niantic kan. Maar daar doen ze niks mee. Heb zelf al tijden last van een spoofer die de hele dag alle gyms rood maakte. Ik kon nog niet 10 minuten in een gym staan of m'n Pokémon kwam alweer terug. Elke dag gereport bij niantic maar de spoofer is nog steeds actief. Vandaar dat ik ook op een Pokémon vangen en een stop draaien na, niet meer speel.

• Gynnad
  • Laatst online: 12:51
54 dagen, heb je die op een eiland zitten wat inmiddels onbereikbaar is?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Gynnad schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:15:
[...]

54 dagen, heb je die op een eiland zitten wat inmiddels onbereikbaar is?
Ja geen idee.. blijkbaar doen ze niks met deze gym :+
Ik wacht nog op de dag dat ik wakker word en hij eraf is.

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 22-04-2021 08:50 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:05
Gewoon lekker besjes geven, en goud maken. M'n moeder had dat met een gym ergens in the middle of nowhere in Spanje, vlak voor de lockdown begon. Die heeft daar ook 2 maanden ingestaan :+
mat.hi.as schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:20:
Gewoon lekker besjes geven, en goud maken. M'n moeder had dat met een gym ergens in the middle of nowhere in Spanje, vlak voor de lockdown begon. Die heeft daar ook 2 maanden ingestaan :+
Maar na 1 keer muntjes krijgen, moet hij eerst weer worden verslagen voordat je er weer 50 muntjes van krijgt.
Dus aan die GYM heb ik momenteel niks :P

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:39
Haha dat klinkt bekend. Ik heb zelf ook twee maanden op een nagebouwde loopgraaf in Frankrijk gestaan en iets meer dan een maand in een Duitse kasteelruïne op een berg :p

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 17:40

Stronkie

Where wind is Trouble

Willen er mensen mij ook toevoegen :)

9433 5658 2368
@Ezio @CyPh @bobberg @Stronkie

Als ik eraan denk voeg ik jullie vanavond wel even toe :)
Heb een lijstje gemaakt in kladblok zodat ik het snel kan overnemen.

TIP: ik sta trouwens ook in het Excel bestand op het starters topic bedenk ik me net :)

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 22-04-2021 11:33 ]

• T4F.nl_Muad
ik denk dat ie na 54 dagen wel goud is hoor ;-)

ik zet noibats in remote gyms. Voer ze vaak voor de candy :-) heb er 4 staan in gyms die er al 20 dagen inzitten.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
Gisteren shiny Trubbish gevangen,
1e shiny sinds 9 maart :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:40:
[...]

ik denk dat ie na 54 dagen wel goud is hoor ;-)

ik zet noibats in remote gyms. Voer ze vaak voor de candy :-) heb er 4 staan in gyms die er al 20 dagen inzitten.
Als ik het me goed herinner is een gym in 22 dagen goud (door er alleen maar in te zitten).

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
@gwystyl @FokSuk @dragon2 @wortelsoft @garrow @President @G33st en pokemon ingame name: Melvin073, Onlineheroo en Jipjelove.

nog even een reminder voor zaterdag 1 uur smiddags ;)
Vanmorgen voor werk me rondje weer gedaan :)
Let the coins come!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tiWAikXFPRN9M1sNZGGvOZEcPrk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZE2deIKKB10DMy13M7CCvuwe.jpg?f=fotoalbum_large

• Nielless

Nielless

G_Dragon schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:27:
Vanmorgen voor werk me rondje weer gedaan :)
Let the coins come!

[Afbeelding]
Ik heb 's avonds een rondje met de hond waar ik ook 5 gyms langs kan :9~

Nielless schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:30:
[...]

Ik heb 's avonds een rondje met de hond waar ik ook 5 gyms langs kan :9~
Goed bezig, wat we wel niet doen voor die muntjes :p.
Ik rij even uit de route na werk toe, zodat ik deze Gyms kan doen. We hebben in onze straat maar 1 Gym, die doe ik vaak ook als ik met de hond ga lopen rond 23:00 :p. Maar heb liever extra zekerheid :+

• T4F.nl_Muad
FreqAmsterdam schreef op donderdag 22 april 2021 @ 15:45:
[...]

Als ik het me goed herinner is een gym in 22 dagen goud (door er alleen maar in te zitten).
30.000 punten, 1 punt per minuut => iets minder dan 21 dagen (20 dagen en 20 uur).

of 3000 bessen. Ook wel eens voor elkaar gekregen :-)

Op mn lijst staan nog 1 gym met alleen aanvallen, en 1 gym met allen raids. Moest iets te doen hebben voorheen na level 40 :+

• Ezio
  • Laatst online: 16-03-2024
Mijn zus wil ook graag nog wat vriendjes hebben ;) .

220867478430

Strava

@WishmasterNL @TheTinusNL

Just a Question
Is het misschien een idee om de lijst met friendcodes duidelijker te vermelden in het hoofdtopic of ergens onderaan het topic, zoals het XSX Topic heeft? Want dan zien mensen het makkelijker en is het sneller toegankelijker :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 23-04-2021 09:27 ]

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:26:
@WishmasterNL @TheTinusNL

Just a Question
Is het misschien een idee om de lijst met friendcodes duidelijker te vermelden in het hoofdtopic of ergens onderaan het topic, zoals het XSX Topic heeft? Want dan zien mensen het makkelijker en is het sneller toegankelijker :)
De allereerste inhoudelijke regel van het topic, grote letters, dikgedrukt en schuin, wat kan hier nog duidelijker worden gemaakt? :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vyQRykFqiwMzN7UTnYf-3Ap7DQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7niXuNC7klvUs9svOT8lR7IA.png?f=fotoalbum_large

Pimpelpaarse kleur met een gouden randje om de link en de topic-sectie? :+

Overigens dateert de laatste update van dit topic alweer van dezelfde dag dat ik ben gestopt met PoGo dus ik ga er van uit dat er wat outdated informatie staat. DM mij als je mede-auteur wilt worden en het topic wilt updaten naar revisie 2.0. Nieuw deel kan gezien het aantal reacties nog wel even wachten :)

Informaticus of vakkundig Googler?

TheTinusNL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:34:
[...]

De allereerste inhoudelijke regel van het topic, grote letters, dikgedrukt en schuin, wat kan hier nog duidelijker worden gemaakt? :o

[Afbeelding]

Pimpelpaarse kleur met een gouden randje om de link en de topic-sectie? :+

Overigens dateert de laatste update van dit topic alweer van dezelfde dag dat ik ben gestopt met PoGo dus ik ga er van uit dat er wat outdated informatie staat. DM mij als je mede-auteur wilt worden en het topic wilt updaten naar revisie 2.0. Nieuw deel kan gezien het aantal reacties nog wel even wachten :)
Weet niet wat er nog meer mogelijk is, probeer mee te denken O-)
Over die PM ga ik nadenken, want ik denk wel dat dit topic een grote klus gaat worden om goed bij te werken, want hij is echt erg goed gevuld met mooie informatie.
ik kom hier nog op terug! :)

Hoe kan een daily limit van 20 gifts per dag openen logisch zijn, als je 400 vrienden kan hebben. Ik kreeg net ook de melding dat ik aan het limiet zit en was net begonnen, want heb 58 vrienden :p.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:54
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Heb weer plekken vrij dankzij de update!

Stack Sats

@TheTinusNL @WishmasterNL

Bedankt dat jullie mij toelieten aan het team, ik ben er vandaag druk mee bezig gegaan.
Inmiddels staat het vernieuwde topic online :) ( noem het zelf 3.0 )
Het is zal ook nooit af zijn, aangezien de informatie blijft wisselen / updaten :)

• Stovirpi
G_Dragon schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:24:
@TheTinusNL @WishmasterNL

Bedankt dat jullie mij toelieten aan het team, ik ben er vandaag druk mee bezig gegaan.
Inmiddels staat het vernieuwde topic online :) ( noem het zelf 3.0 )
Het is zal ook nooit af zijn, aangezien de informatie blijft wisselen / updaten :)
Fijn dat mensen zich hier voor inzetten! De komende tijd zijn er door de covid nog wat wijzingen:
- daily spawn
- incense duurt langer en spawnrate is hoger
- afstand tot interactie met gyms is verhoogd

Wellicht handig om in een volgende revisie toe te voegen!

Stack Sats

Stovirpi schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:57:
[...]

Fijn dat mensen zich hier voor inzetten! De komende tijd zijn er door de covid nog wat wijzingen:
- daily spawn

Dank je :) ik pak dit nog wel op, als je nog meer informatie hebt mag je dat altijd in een PM sturen.

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 15:30
skipe schreef op donderdag 22 april 2021 @ 22:29:
@gwystyl @FokSuk @dragon2 @wortelsoft @garrow @President @G33st en pokemon ingame name: Melvin073, Onlineheroo en Jipjelove.

nog even een reminder voor zaterdag 1 uur smiddags ;)
Uiteindelijk alsnog vergeten, maar stond ook bij schoonmoeders in de tuin. Hoe werkt dat vandaag met dat traden?

• PhilipsFan
Ik zie dat de incarnate forms van Landorus, Thundurus en Tornadus weer in raids staan. Maar die hebben we een paar weken geleden ook al gehad. Heeft iemand een idee wanneer er weer nieuwe legendary's komen?

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:40
PhilipsFan schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:25:
Ik zie dat de incarnate forms van Landorus, Thundurus en Tornadus weer in raids staan. Maar die hebben we een paar weken geleden ook al gehad. Heeft iemand een idee wanneer er weer nieuwe legendary's komen?
Vanaf 4 Mei zit Xerneas in de 5* raids.
Er is nog een Snap event van 29 April t/m 2 Mei, maar ik weet niet of dan de 5* boss wordt aangepast.

• Nielless

Nielless

https://www.nwtv.nl/22218...-mega-raidbosses-voor-mei

Niantic heeft ook de legendarische- en Mega-Raidbosses voor mei bekendgemaakt. We hebben ze allemaal hieronder in een handig overzicht gezet, met bovenaan de legendarische raidbosses en eronder de Mega Raidbosses:

Incarnate Forme Tornadus, Incarnate Forme Thundurus en Incarnate Forme Landorus – tot 4 mei 10.00 uur (ze kunnen alle drie uiteraard nog steeds shiny zijn)
Xerneas – 4 mei 10.00 uur tot 18 mei 10.00 uur
Yveltal – 18 mei 10.00 uur tot 1 juni 10.00 uur
Mega Venusaur, Mega Lopunny en Mega Abomasnow – tot 4 mei 10.00 uur
Mega Venusaur, Mega Charizard Y en Mega Lopunny – 4 mei 10.00 uur tot 15 mei 17.00 uur
Mega Ampharos, Mega Houndoom en een verrassings-Mega-Evolved Pokémon – vanaf 15 mei 17.00 uur tot 1 juni 10.00 uur
Er zijn weer veel legendarische- en Mega-Raidbosses voor mei, waaronder een aantal nieuwe Pokémon maar geen nieuwe shinies. Zodra er meer nieuws is, delen we het natuurlijk via de website en de app. We zijn ook benieuwd naar de nieuwe Mega-Pokémon. Voorspellingen zijn er al wel, maar die kloppen zeker niet altijd dus daar laten we ons nog even niet over uit.

[ Voor 87% gewijzigd door Nielless op 27-04-2021 14:37 ]

• PhilipsFan
Ah, leuk. Xerneas en Yveltal heb ik nog niet. Weer 2 nieuwe.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

PhilipsFan schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:49:
Ah, leuk. Xerneas en Yveltal heb ik nog niet. Weer 2 nieuwe.
Niemand heeft die nog :P is hun debuut

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Stovirpi schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:57:
[...]

- daily spawn

Staat nu in het hoofdtopic :)

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:11
@G_Dragon Nog een kleine aanpassing aan het openingsbericht: Niantic heeft besloten dat de walking requirement voor GBL helemaal niet meer terug komt, meer info hierrr, helemaal onderaan het artikel: https://pokemongolive.com/post/gobattleleague-season7/?hl=en
MusicMaikel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:23:
@G_Dragon Nog een kleine aanpassing aan het openingsbericht: Niantic heeft besloten dat de walking requirement voor GBL helemaal niet meer terug komt, meer info hierrr, helemaal onderaan het artikel: https://pokemongolive.com/post/gobattleleague-season7/?hl=en
Staat er nu bij :), hopelijk bedoelde je ook dat die in dit rijtje moest? :D

• MusicMaikel
G_Dragon schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:32:
[...]

Staat er nu bij :), hopelijk bedoelde je ook dat die in dit rijtje moest? :D
Prima zo!
Top!
Bedankt voor de tip _/-\o_

• JulienG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10-2022
Hoi,

Ik moet voor de special Season of Legends nog een snapshot nemen van Tornadus. As we speak is ie overal te vinden in raid hour, het enige probleem is dat ik die natuurlijk nooit in m'n eentje ga verslaan en ik verder niemand ken in mijn omgeving (Schiedam) die me een handje wil helpen. Waar kan ik evt. medespelers vinden uit mijn omgeving die willen mee raiden?

Ik snap dat Niantic wil dat we samen optrekken voor dit soort dingen, is ook gezellig. Maar dan heb ik wel een ingang nodig. Ik ga niet continu alle raids af om te kijken of er toevallig wat mensen aan 't battlen zijn.

Iemand tips? Thanks!

• Nielless

Nielless

JulienG schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:56:
Hoi,

Ik moet voor de special Season of Legends nog een snapshot nemen van Tornadus. As we speak is ie overal te vinden in raid hour, het enige probleem is dat ik die natuurlijk nooit in m'n eentje ga verslaan en ik verder niemand ken in mijn omgeving (Schiedam) die me een handje wil helpen. Waar kan ik evt. medespelers vinden uit mijn omgeving die willen mee raiden?

Ik snap dat Niantic wil dat we samen optrekken voor dit soort dingen, is ook gezellig. Maar dan heb ik wel een ingang nodig. Ik ga niet continu alle raids af om te kijken of er toevallig wat mensen aan 't battlen zijn.

Iemand tips? Thanks!
Probeer eens PokeRaid. Dit is een app waar je remote raids kunt joinen (mits je een remote raid pass hebt natuurlijk). Werkt ideaal voor 5*/Megaraids

• JulienG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10-2022
Nielless schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:31:
[...]

Probeer eens PokeRaid. Dit is een app waar je remote raids kunt joinen (mits je een remote raid pass hebt natuurlijk). Werkt ideaal voor 5*/Megaraids
Ah super chill! Thanks, dit zocht ik. Ik kan weer verder.
Hoi,

Iemand tips? Thanks!
Ik zit zelf in een whatsapp groep waardoor ik elke legend wel kan vangen :)

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoi,

Iemand tips? Thanks!
Beste wat je kan doen is je lokale whatsapp groepen o.i.d. joinen.
weet niet of de linkjes nog werken maar ik heb dit voor Schiedam gevonden :P
1 telegram groep en 3 whatsapp groepen.. weet niet welke groep wat is. maar bij ons heb je ook een groep voor raids en een groep voor random pokemon go stuff.

Telegram
Whatsapp
Whatsapp
Whatsapp

Dit is al een post van 19 mei 2020 dus kan zijn dat misschien 1 van die groepen niet meer werkt ofzo.

Zie ook dat iemand hier Pokeraids aan raad en werkt idd ook wel goed. enige nadeel is dat je altijd remote pasjes moet gebruiken als je mensen joined tenzij je natuurlijk zelf de raid maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 29-04-2021 08:39 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

Voor wie het nog niet gezien had: SNAP event tot zondag.
Let op de smeargle, die kan 15x per dag tevoorschijn komen, met 1/40 (estimate) kans op shiny!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sx7PJlozVdwoDuagVxvUW6HE7NY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pk4nkhAfSLEZQE5W9sEwIUlQ.jpg?f=fotoalbum_large

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hier al een shiny Smeargle gekregen!

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Nielless

Nielless

ZeRoC00L schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:47:
Hier al een shiny Smeargle gekregen!
Lucky! Ik na 15 pogingen nog geen, morgen weer een kans

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Voor degenen die het nog niet gezien hadden. Meer details over de community day van 15 mei:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTS21kab-zZkfJ38V7WCVLRAGhs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hkQzgBfR8kZdHg5UT4hRqGus.png?f=fotoalbum_large

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

Nielless schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:58:
[...]

Lucky! Ik na 15 pogingen nog geen, morgen weer een kans
Ik 30 pogingen nu, nog 2 dagen * 15 kansen.....

• T4F.nl_Muad
bakbakbak schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:09:
Voor degenen die het nog niet gezien hadden. Meer details over de community day van 15 mei:

[Afbeelding]
Heb toch een beetje moeite met CD als de pokes al langer shiny te krijgen zijn. Deze staat op het lijstje overslaan. Net als toen met magikarp, gastly, 2de keer charmander, roselia...

• skipe
T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:10:
[...]

Heb toch een beetje moeite met CD als de pokes al langer shiny te krijgen zijn. Deze staat op het lijstje overslaan. Net als toen met magikarp, gastly, 2de keer charmander, roselia...
Blijkbaar is er een verband tussen mega's en cd's.. verder niet interessant naast dat je natuurlijk ff xl candy kunt harken

Verwijderd

T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:10:
[...]

Ik vind het ook zeer triest. Eem community Day, zou zegmaar, voor de hele community moeten zijn. Zodat het voor iedereen leuk is om nieuwe shiny te vangen. Nu is het alleen maar voor nieuwe spelers/pechvogels die swablu nog niet shiny hebben.
Vanmorgen om half 7 weer een rondje gemaakt :)

Give me coinss.... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OBtVQi-tCQDDLBiXRVHD2_0L-bs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PD8Pbt0Mo4iqFBcErNAObkse.jpg?f=fotoalbum_tile

En ze hebben hun werk geleverd.. *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lAfKbBYqugZ4fcWgHzN_y4KwvAI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y6mLms7Ryphx72Mh5UFL5Rvg.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 01-05-2021 09:25 ]

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
G_Dragon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:50:
Vanmorgen om half 7 weer een rondje gemaakt :)

Give me coinss.... _/-\o_

[Afbeelding]

En ze hebben hun werk geleverd.. *O*

[Afbeelding]
Hoe kom jij aan gifts uit de VS? Je klok ziet er hier aardig Nederlands uit.
Arazogia schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:48:
[...]

Hoe kom jij aan gifts uit de VS? Je klok ziet er hier aardig Nederlands uit.
Stuurde ik je eentje uit de VS? 8)7
Dan ga ik gelijk mijn wachtwoord aanpassen, bedankt voor de waarschuwing! :)

• skipe
G_Dragon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 11:37:
[...]

Stuurde ik je eentje uit de VS? 8)7
Dan ga ik gelijk mijn wachtwoord aanpassen, bedankt voor de waarschuwing! :)
Alsof je dat niet door zou hebben dat je gehackt was.. ik zeg spoof!! En dan met zulke smoesjes komen net als @Freee!! Beetje jammer dit allemaal hoor

Laat je admin rechten ook meteen maar weghalen, je bent dat niet eens waard.. cheater
skipe schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:18:
[...]

Alsof je dat niet door zou hebben dat je gehackt was.. ik zeg spoof!! En dan met zulke smoesjes komen net als @Freee!! Beetje jammer dit allemaal hoor

Laat je admin rechten ook meteen maar weghalen, je bent dat niet eens waard.. cheater
Wow.. wat een volle aanval opeens, doe is even normaal alsjeblieft. Zomaar conclusies trekken voor een ander, ik heb zojuist me wachtwoord aangepast omdat ik niet doorhad dat ik kadotjes vanuit amerika verstuurde naar vrienden.

Ga me verder niet verklaren, als de admins of andere topic starters twijfels hebben mogen ze mij altijd een bericht sturen :).

• Arazogia
G_Dragon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:25:
[...]

Wow.. wat een volle aanval opeens, doe is even normaal alsjeblieft. Zomaar conclusies trekken voor een ander, ik heb zojuist me wachtwoord aangepast omdat ik niet doorhad dat ik kadotjes vanuit amerika verstuurde naar vrienden.

Ga me verder niet verklaren, als de admins of andere topic starters twijfels hebben mogen ze mij altijd een bericht sturen :).
Kan me die twijfels wel voorstellen hoor.. Je bent net de 8k catches gepasseerd en je hebt me daar een lading hundo’s in gyms staan.. Ik heb alleen al 2k magikarps gevangen en heb er maar 1 hundo van... Kan natuurlijk geluk zijn, maar met zoveel geluk raad ik je aan mee te doen aan een loterij ipv dit spelletje O-)
Arazogia schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:33:
[...]

Kan me die twijfels wel voorstellen hoor.. Je bent net de 8k catches gepasseerd en je hebt me daar een lading hundo’s in gyms staan.. Ik heb alleen al 2k magikarps gevangen en heb er maar 1 hundo van... Kan natuurlijk geluk zijn, maar met zoveel geluk raad ik je aan mee te doen aan een loterij ipv dit spelletje O-)
Moet ik dan sorry zeggen voor twijfels? Ik ben vanmorgen netjes naar het dorp gegaan toen mijn vriendin om 7 uur naar werk ging, heb mijn rondje gereden met de auto en weer naar huis gegaan.

Die Hundo's moeten dan geluk zijn geweest, want ik speel vanaf de bank of zoals ik hierboven zei rij ik soms een rondje door het dorp. Ik woon tegenover een pokestop en gym vanwege de school, die aan de overkant zit :P

Verder dan dat ga ik me niet verklaren, jullie zullen mij op mijn woord moeten vertrouwen.

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 01-05-2021 12:38 ]

Verwijderd

Arazogia schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:33:
[...]

Die 100% pokemon kunnen ook met behulp van scanners zijn gevangen. Verder is het erg vaag. Alsof je niet door hebt dat je pakketjes uit de vs verstuurd. De lag in het spel is zo hard dat je vele secondes de tijd hebt om naar de foto van het pakketje te kijken :?
Verwijderd schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:20:
[...]

Die 100% pokemon kunnen ook met behulp van scanners zijn gevangen. Verder is het erg vaag. Alsof je niet door hebt dat je pakketjes uit de vs verstuurd. De lag in het spel is zo hard dat je vele secondes de tijd hebt om naar de foto van het pakketje te kijken :?
Gaat vaak op automatische piloot dat verzenden , open de gestuurde gift en stuur nieuwe. Vaak doe ik dit tussendoor als ik moet wachten tijdens een game of tijdens een serie dus let niet op. Ben allang blij dat een mede-tweaker me tipte, waardoor ik actie heb kunnen ondernemen. :D

Vond alleen die directe heftige aanval op mij zonder je eerst te verdiepen in de situatie niet netjes, daarom dat ik ook zo terug reageerde.

Ik hoop dat me acc nu weer safe is _/-\o_

• Nielless

Nielless

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Md1dbDzuSqzDZd7Il2osWtinos=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hpPmvlPvU8W8y2cFdrwcd0Cd.jpg?f=user_large

• Arazogia
G_Dragon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:34:
[...]

Gaat vaak op automatische piloot dat verzenden , open de gestuurde gift en stuur nieuwe. Vaak doe ik dit tussendoor als ik moet wachten tijdens een game of tijdens een serie dus let niet op. Ben allang blij dat een mede-tweaker me tipte, waardoor ik actie heb kunnen ondernemen. :D

Vond alleen die directe heftige aanval op mij zonder je eerst te verdiepen in de situatie niet netjes, daarom dat ik ook zo terug reageerde.

Ik hoop dat me acc nu weer safe is _/-\o_
Je stuurt net weer een gift uit de VS, wachtwoord aanpassen niet gelukt? :+
Arazogia schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:29:
[...]

Je stuurt net weer een gift uit de VS, wachtwoord aanpassen niet gelukt? :+
Are you kidding me... |:( dan heeft er nog een tussen gezeten, want heb de gifts in me bag niet verwijderd na het wijzigingen van me wachtwoord..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mSmKO2jX63V7iv0tON0OEevc618=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/puNZxJoPJyojvfK0nMCh1r6j.jpg?f=fotoalbum_tile

Zit tijdens Formule 1 ff snel alle gifts af te handelen :o.
Ik ga nu gelijk alle gifts uit me bag verwijderen want wil geen ban van Niantic :F

Thanks dat je het meldt mate :)
Word gewaardeerd!

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 01-05-2021 16:37 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:08:
[...]

Om heel eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee, niemand heeft mijn account en ik spoof niet en gebruik geen ipogo. Heb voor de zekerheid wel mijn wachtwoord aangepast, zodat mocht er wel iemand opzitten dan is dat ook gelijk van de baan. Ik heb wel mijn pokemon go op de Ipad en Telefoon staan, omdat ik soms lekker vanaf de bank op groot scherm speel.
Wachtwoord aanpassen heeft de vorige keer niet gewerkt dan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:02:
[...]

Wachtwoord aanpassen heeft de vorige keer niet gewerkt dan.
Blijkbaar niet nee.. maak me wel zorgen dat er een 2e ban gaat komen, hoop natuurlijk van niet aangezien mijn account vanaf release is. Heb gelijk van andere belangrijke websites ook mijn wachtwoord aangepast, want mijn vertrouwen is goed beschadigd.

Kreeg gisteren ook nog na jullie melding een apje van een maat van me, die ook al vroeg of er iemand op mijn acc zit vanwege gifts uit Amerika.

Nogmaals bedankt dat we elkaar zo helpen door elkaar te tippen, hiermee voorkomen we misschien grotere schade en sorry als ik twijfels heb opgewekt bij iedereen.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:32

vhal

ಠ_ಠ

Sinds het begin van dit weekend zit er 1 of andere muppet die de gym in de straat "claimt" door iedereen en zijn moeder die niet team geel is uit de gym te gooien. Het maakt dan ook niet uit of hij er 1 minuut of 8 uur in zit, hij gooit je er dan gewoon uit. Zelfs op de meest debiele tijden kan je de klok er op gelijk zetten.

De meeste spelers uit onze straat ken ik ook wel persoonlijk en die ergeren er zich ook aan. Eigenlijk is het hier de ongeschreven regel dat men elkaar de muntjes gunt op vaste tijden maar met zo'n figuur wekt het alleen maar ergernissen op :+

Behalve als je team geel bent maar zelf die willen niet meer bij hem in een gym staan :P

Strava

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
G_Dragon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:34:
[...]

Are you kidding me... |:( dan heeft er nog een tussen gezeten, want heb de gifts in me bag niet verwijderd na het wijzigingen van me wachtwoord..

[Afbeelding]

Zit tijdens Formule 1 ff snel alle gifts af te handelen :o.
Ik ga nu gelijk alle gifts uit me bag verwijderen want wil geen ban van Niantic :F

Thanks dat je het meldt mate :)
Word gewaardeerd!
Ik hoop dat je je realiseert dat je echt totaal ongeloofwaardig bent. :+
FreqAmsterdam schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:16:
[...]

Ik hoop dat je je realiseert dat je echt totaal ongeloofwaardig bent. :+
Het is aan jullie om mij te geloven, ik ga mezelf niet telkens keer op keer verdedigen. Heb eenmaal goed de waarheid verteld en daar laat ik het bij en laten we het topic sowieso niet in de ban van deze discussie houden :o !

Vanmorgen voor de laatste keer die 15x Smeargles gevangen, gelukkig kwam er nog een mooie 3 sterren uit *O*

Verwijderd

Ach, hij heeft natuurlijk niet voor niks al een waarschuwingsscherm gekregen. :+

Laten we er maar niks meer over zeggen, lijkt me duidelijk genoeg

• Stovirpi
vhal schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:54:
Sinds het begin van dit weekend zit er 1 of andere muppet die de gym in de straat "claimt" door iedereen en zijn moeder die niet team geel is uit de gym te gooien.
Geen idee wie het is, maar ik mag deze muppet wel. Instinct ftw _/-\o_ :9

Stack Sats

bakbakbak schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:09:

[Afbeelding]
Oeh die move Moonblast is vaak een sterke aanval :)
Ik hoop dat ik er een ga krijgen _/-\o_

• Dj Neo Ziggy
Over spoofen e.d. gesproken. Ik heb nu weer een tool gezien waar mijn haren recht overeind gaan van staan.
Een berrie bot. Die vult automatisch je defending gyms...

Kijk op zekere hoogte kan ik spoofen om je dex compleet te krijgen best begrijpen. Of voor locale raids (zoals die uxie e.d.)
Er is een pandemie aan de gang, dan gaat niantic lokale beestjes releasen, dan ben je ook niet echt wakker naar mijn idee.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

G_Dragon schreef op maandag 3 mei 2021 @ 08:14:
[...]

Oeh die move Moonblast is vaak een sterke aanval :)
Ik hoop dat ik er een ga krijgen _/-\o_
Dat moet niet zo moeilijk zijn... als je nu al wat swablu candy hebt, en anders tijdens de CD een beetje doorvangt, moet het toch lukken om een swablu te evolueren naar Altaria. Als je dat doet, krijg je gegarandeerd die move.
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 3 mei 2021 @ 08:33:
Over spoofen e.d. gesproken. Ik heb nu weer een tool gezien waar mijn haren recht overeind gaan van staan.
Een berrie bot. Die vult automatisch je defending gyms...

Kijk op zekere hoogte kan ik spoofen om je dex compleet te krijgen best begrijpen. Of voor locale raids (zoals die uxie e.d.)
Er is een pandemie aan de gang, dan gaat niantic lokale beestjes releasen, dan ben je ook niet echt wakker naar mijn idee.
Ik heb Uxie en Azelf gevangen door vriendjes te zoeken in Japan en de VS met de website friendhuntr.com, en door PokeRaid en Discord te gebruiken. Met een beetje rondzoeken is het best wel mogelijk om die regional raids te doen.
Daarentegen heb ik bijvoorbeeld nog steeds geen Heracross en Tropicus; ik heb echter nog niet de behoefte gevoeld om daarvoor te spoofen. Ik zal wel heel blij zijn als die een keer hier beschikbaar zijn of ik vriendjes krijg die in verweggistan zoiets vangen.
gwystyl schreef op maandag 3 mei 2021 @ 08:47:
[...]

Dat moet niet zo moeilijk zijn... als je nu al wat swablu candy hebt, en anders tijdens de CD een beetje doorvangt, moet het toch lukken om een swablu te evolueren naar Altaria. Als je dat doet, krijg je gegarandeerd die move.
Oef dan moet ik even kijken naar de hoeveelheid Candy's, want ik heb Swablu vorig jaar al 1 keer geëvalueerd.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

G_Dragon schreef op maandag 3 mei 2021 @ 08:52:
[...]

Oef dan moet ik even kijken naar de hoeveelheid Candy's, want ik heb Swablu vorig jaar al 1 keer geëvalueerd.
Ongemerkt spaar je er toch aardig wat. Tijdens een CD, met alles vangen met pineapple, moet je er 400/6 =67 vangen. Als ik er van uit ga dat je de meeste weggooit (levert weer een candy op), hoef je er maar 60 te vangen als je nog helemaal geen Swablu candy (meer) hebt. Met de hogere shiny kans is het wel te hopen dat er dan bij die 60 een redelijk goede shiny bij zit. Ik heb Altaria al wel twee keer, en 1000+ candy, maar nog geen shiny. Voor mij zal die dag dus voornamelijk in het teken staan van het vangen van een shiny met redelijk tot goede IV.

• MusicMaikel
De special move voor Altaria valt reuze mee, zowel in PvP als in PvE opzicht. Moonblast heeft Altaria al soort van, in de vorm van Dazzling Gleam. Niet echt een toegevoegde waarde voor mij. De bonus is ook niet heel speciaal en de shiny zit al lang in het spel (volgens https://p337.info/pokemongo/pages/shiny-release-dates/ sinds 9 februari 2018). Voor mij is dit echt een verwaarloosbare Community Day.

Ga hem wel spelen, maar niet zo hardcore zoals de anderen.

• Dj Neo Ziggy
Die shiny had ik gevangen met de eerste Pokefest in Dortmund. Wat een feest was dat.

MusicMaikel schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:00:
De special move voor Altaria valt reuze mee, zowel in PvP als in PvE opzicht. Moonblast heeft Altaria al soort van, in de vorm van Dazzling Gleam. Niet echt een toegevoegde waarde voor mij. De bonus is ook niet heel speciaal en de shiny zit al lang in het spel (volgens https://p337.info/pokemongo/pages/shiny-release-dates/ sinds 9 februari 2018). Voor mij is dit echt een verwaarloosbare Community Day.

Ga hem wel spelen, maar niet zo hardcore zoals de anderen.
Oh dat is dan wel een tegenvaller inderdaad, want in de Pokémon games is dit best een sterke move.

Pagina: 1 ... 49 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!