Op Android wordt CalcyIV ook veel gebruikt. Die vind ik persoonlijk iets fijner dan PokegenieGynnad schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:01:
Welke apps gebruiken jullie om de score/rating van je Pokémon te bereken, ik gebruik al een tijd Pokegenie maar ben benieuwd of er betere apps op de markt zijn
Ik blijf steeds bij pokegenie, wel de betaalde variant ervan. Ben zelf nog geen betere tegen gekomenGynnad schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:01:
Welke apps gebruiken jullie om de score/rating van je Pokémon te bereken, ik gebruik al een tijd Pokegenie maar ben benieuwd of er betere apps op de markt zijn
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Dinsdag 6 April, volgens Leekduck, featured Pokemon is Buneary.PhilipsFan schreef op maandag 29 maart 2021 @ 01:58:
Weet iemand wanneer er weer een 2x candy voor transferren komt? Ik heb alweer aardig wat pokies opgespaard die weg kunnen en waarvan de candy kostbaar is, oa Rayquaza en Mewtwo...
Dus nog een weekje wachten
Pokegenie kent al enige tijd iVision op iOS: screen recording in plaats van screenshots.vhal schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:09:
Ik gebruik Pokegenie al is het behelpen op ios vanwege de screenshots die je moet maken.
Time is my only fear, an enemy of Sand
Soms mis je blijkbaar features....ik had geen idee wat iVision wasJWolters schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:41:
[...]
Pokegenie kent al enige tijd iVision op iOS: screen recording in plaats van screenshots.
- Sticky ball bug is HEEL storend, vooral bij legendary raids en zit er ook al VEEL te lang in
- Als ik berries voer bij een gym, dan treedt soms een vertraging op. Het lijkt alsof ie de server niet kan bereiken. Dat is mooi kut, want het duurt vaak zo lang dat de 'streak' verbroken wordt en je weer opnieuw begint met de stardust
- Sinds kort heb ik last van een nieuwe bug. We hadden al dat er soms geen data geladen wordt bij verplaatsen, zodat je geen nieuwe pokestops ziet. Dat gebeurt nog steeds (wel minder vaak), maar als ik de app geforceerd afsluit en opnieuw start, dan kom ik soms op een geheel zwart scherm terecht. Daar is niks aan te doen, behalve de telefoon opnieuw opstarten. Erg vervelend als ik op de fiets speel.
Ben het veelal met je eens, alleen met berries voeren heb je geen "streak" hoor.. je krijgt gewoon 30 dust per berryPhilipsFan schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 01:50:
Mijn hemel, wat is het toch ook een ongelooflijke kl##te-app. Je zou zeggen dat ze af en toe eens wat bugs oplossen, maar er lijken er alleen maar bij te komen.Je zou toch zeggen dat ze na 5 jaar die troep wel eens goed werkend zouden hebben gekregen, maar Niantic blijkt een waanzinnig slecht stel prutsers. En ze verdienen er zoveel geld mee. Wij spelers verdienen beter.
- Sticky ball bug is HEEL storend, vooral bij legendary raids en zit er ook al VEEL te lang in
- Als ik berries voer bij een gym, dan treedt soms een vertraging op. Het lijkt alsof ie de server niet kan bereiken. Dat is mooi kut, want het duurt vaak zo lang dat de 'streak' verbroken wordt en je weer opnieuw begint met de stardust
- Sinds kort heb ik last van een nieuwe bug. We hadden al dat er soms geen data geladen wordt bij verplaatsen, zodat je geen nieuwe pokestops ziet. Dat gebeurt nog steeds (wel minder vaak), maar als ik de app geforceerd afsluit en opnieuw start, dan kom ik soms op een geheel zwart scherm terecht. Daar is niks aan te doen, behalve de telefoon opnieuw opstarten. Erg vervelend als ik op de fiets speel.
Het lijkt alsof ik bij elke berry 30 meer krijg. Dus 30 voor de eerste, dan 60, 90 enz. Als je 60 berries voert zit je bij de laatste op 1800 stardust. Maar dan moet er geen onderbreking tussen zitten.skipe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 02:48:
[...]
Ben het veelal met je eens, alleen met berries voeren heb je geen "streak" hoor.. je krijgt gewoon 30 dust per berryhet maakt (buiten dat het irritant is) dus niks uit dat "de server ff hangt"
Of geeft hij gewoon het totaal aan? My, dan is dat berries voeren helemaal niet interessant. Ik ben gedesillusioneerd...
Verwijderd
Altijd nog interessanter dan de berries weggooienPhilipsFan schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 03:38:
[...]
Het lijkt alsof ik bij elke berry 30 meer krijg. Dus 30 voor de eerste, dan 60, 90 enz. Als je 60 berries voert zit je bij de laatste op 1800 stardust. Maar dan moet er geen onderbreking tussen zitten.
Of geeft hij gewoon het totaal aan? My, dan is dat berries voeren helemaal niet interessant. Ik ben gedesillusioneerd...
Van berries voeren kan je candies krijgen. De kans is niet groot maar ik heb bijvoorbeeld in de afgelopen weken toch zo'n dozijn Noibat candy ontvangen, nog afgezien van de 30 dust per berry. Zeker beter dan de berries weggooienVerwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:28:
[...]
Altijd nog interessanter dan de berries weggooien
En berries voeren telt ook voor je gym badge, voor als je een gym nog niet goud hebt. Gaat ook weer niet hard maar alle beetjes helpen
Het spel was een paar jaar geleden zoveel meer buggy...vind dat ze het wel goed doen tegenwoordig. Zijn toch flink wat dingen weggewerkt die zeer irritant waren (wie kent de gym errors nog?)PhilipsFan schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 01:50:
Mijn hemel, wat is het toch ook een ongelooflijke kl##te-app. Je zou zeggen dat ze af en toe eens wat bugs oplossen, maar er lijken er alleen maar bij te komen.Je zou toch zeggen dat ze na 5 jaar die troep wel eens goed werkend zouden hebben gekregen, maar Niantic blijkt een waanzinnig slecht stel prutsers. En ze verdienen er zoveel geld mee. Wij spelers verdienen beter.
Wat niet betekend dat er geen irritante bugs in zitten, of opties mist. De sticky ball is wel een van de meest vervelende idd.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Makkelijker is misschien wel om de research rewards in de gaten te houden. Er zijn er momenteel een paar die dark of dragon Pokémon opleveren - zie bv https://www.eurogamer.net...search-breakthroughs-6002. Je kan je opdrachten daarop afstemmen. Dan ga ik er wel vanuit dat je redelijk in de buurt van pokestops bent.
Read the code, write the code, be the code!
Ja om precies te zijn voor de draken:wackmaniac schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:03:
Je kan de mogelijke raids in de gaten houden en daar naartoe gaan.
Makkelijker is misschien wel om de research rewards in de gaten te houden. Er zijn er momenteel een paar die dark of dragon Pokémon opleveren - zie bv https://www.eurogamer.net...search-breakthroughs-6002. Je kan je opdrachten daarop afstemmen. Dan ga ik er wel vanuit dat je redelijk in de buurt van pokestops bent.
win a raid (dratini)
catch a dragon (doe deze na de vorige)
AR scan (kans op dratini)
Deze quests zijn niet dik bezaaid overigens.
Nee idd, enkel die win a raid krijg ik een enkele keer, terwijl ik echt zwem in de pokestops in de buurt.Largo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:42:
[...]
Ja om precies te zijn voor de draken:
win a raid (dratini)
catch a dragon (doe deze na de vorige)
Deze quests zijn niet dik bezaaid overigens.
Maarja, zo te zien doe ik dus al mijn best haha.
Dit overzicht kende ik nog niet voor de normale opdrachten! tx.wackmaniac schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:03:
Je kan de mogelijke raids in de gaten houden en daar naartoe gaan.
Volgens https://thesilphroad.com/research-tasks krijg je daarvoor een Larvitar. Dat is ook mijn meest recente ervaring. Helaas geen draak dus.Largo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:42:
win a raid (dratini)
Ik begreep dat dit vorige week aangepast is: er waren drie groepen gebruikers waarbij één groep inderdaad kans had op een Dratini en de andere twee groepen niet, die kregen potions of ballen of zo. Na de aanpassing is er voor zover ik weet nog maar één groep over: iedereen krijgt nu potions of ballen en niemand krijgt meer DratiniLargo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:42:
Maar aanvullend op dit lijstje: Make 3 Excellent Throws in a row geeft Gible
En mosterd na de maaltijd: afgelopen weekeinde was Rayquaza in raids. Toen had je je slag kunnen slaan - I know I did
Ik heb er van de 5 raids 4 gevangen, maar er is nu eenmaal meer in het leven als Pokemon, dus kon ook niet de hele dag rond gaan lopen en ik heb nog steeds niet de intentie om er geld in te steken, dus je de remote passen waren ook op.sixtiek schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:54:
[...]
Volgens https://thesilphroad.com/research-tasks krijg je daarvoor een Larvitar. Dat is ook mijn meest recente ervaring. Helaas geen draak dus.
[...]
Ik begreep dat dit vorige week aangepast is: er waren drie groepen gebruikers waarbij één groep inderdaad kans had op een Dratini en de andere twee groepen niet, die kregen potions of ballen of zo. Na de aanpassing is er voor zover ik weet nog maar één groep over: iedereen krijgt nu potions of ballen en niemand krijgt meer Dratini. Dacht ik, ik doe nooit AR Scan. Maar dus ook geen dragon meer.
Maar aanvullend op dit lijstje: Make 3 Excellent Throws in a row geeft Gible... maar die is ook weer schaars
.
En mosterd na de maaltijd: afgelopen weekeinde was Rayquaza in raids. Toen had je je slag kunnen slaan - I know I did.
Bedankt voor de tips! Ik heb die make 3 excellent Throws in a row opdracht nog nooit gezien trouwens.
Team Rockets met o.a. Houndour, Sableye, Stunky als encounters voor dark en Dratini voor dragon zijn nog opties om ze te krijgen. En als je Sierra verslaat krijg je een Carvanha, ook dark. Voor het overzicht hiervan zie: https://thesilphroad.com/rocket-invasionsOmeJoyo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:00:
Iemand nog tips/hints om meer dragon/dark types te vangen? Ik moet er nog ongeveer 17/23 terwijl ik de rest al meer dan ruimschoots af heb. Ik vang echt belachelijk veel pokemon op een dag, maar het schiet maar niet op.
Nog een andere optie is evt. Sneasels (ook dark) uit een Glacial Lure vangen, maar er bestaat ook vast een kans dat er geen uit de lure komt..
Ik ben wel blij dat ik die 30 dragons meteen in de Kanto week heb afgerond met Dratini's als ik iedereen zo hoor
Ach je hebt ook wel gelijk. Ik was even in een chagrijnige bui. Het is wel eens erger geweest idd.T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:43:
[...]
Het spel was een paar jaar geleden zoveel meer buggy...vind dat ze het wel goed doen tegenwoordig. Zijn toch flink wat dingen weggewerkt die zeer irritant waren (wie kent de gym errors nog?)
Wat niet betekend dat er geen irritante bugs in zitten, of opties mist. De sticky ball is wel een van de meest vervelende idd.
[ Voor 26% gewijzigd door Ezio op 30-03-2021 14:16 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oEjT0vsWCMTkkG8EfIejHfwR.jpg?f=user_large)
Gokje 1 april grap
[ Voor 59% gewijzigd door Ruudox op 30-03-2021 14:17 ]
hehhe, die hebben we allemaal wel eens. Hopelijk is die chagrijn nu wegPhilipsFan schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:28:
[...]
Ach je hebt ook wel gelijk. Ik was even in een chagrijnige bui. Het is wel eens erger geweest idd.
Goh, ik dacht dat het aan mijn internetverbinding lagPhilipsFan schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 01:50:
Mijn hemel, wat is het toch ook een ongelooflijke kl##te-app. Je zou zeggen dat ze af en toe eens wat bugs oplossen, maar er lijken er alleen maar bij te komen.
[list]
• Sticky ball bug is HEEL storend, vooral bij legendary raids en zit er ook al VEEL te lang in
Ik heb sinds vorige week een Xiaomi Mi10T. Alles werkt prima, maar sinds de laatste update krijg ik mijn Gotcha alleen nog maar verbonden als ik 'm compleet uit de bluetooth instellingen verwijder. Daarna werkt het een keer en mag ik weer opnieuw beginnen. Ik heb zowel de oude Gotcha als de Evolve en met beiden hetzelfde probleem. Ook sluit Pogo regelmatig af als ik niet aan het spelen ben. Ben ik bijvoorbeeld aan het hardlopen, dan heb ik 5 minuten plezier gehad van mijn Gotcha en moet ik de hele riedel herhalen. Erg irritant. Ik heb er uiteraard op geGoogled en het schijnt een issue met Miui, Android 11 en Pogo.
Ik heb van alles geprobeerd. Gotcha resetten, andere Gotcha. Apparaat uit bluetooth verwijderen, uit Pogo, allerlei workarounds gevonden op het web, maar niets helpt. Ik vermoed dat het iets met rechten is, maar zie nergens een oplossing. Iemand wellicht suggesties?
[ Voor 4% gewijzigd door fw10 op 01-04-2021 10:00 ]
Daar heb ik dus ook last van met mijn mi 10 pro.fw10 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:56:
Ik weet niet of ik de vraag in dit topic mag stellen, maar het leek mij de beste plek, anders hoor ik het graag.
Ik heb sinds vorige week een Xiaomi Mi10T. Alles werkt prima, maar sinds de laatste update krijg ik mijn Gotcha alleen nog maar verbonden als ik 'm compleet uit de bluetooth instellingen verwijder. Daarna werkt het een keer en mag ik weer opnieuw beginnen. Ik heb zowel de oude Gotcha als de Evolve en met beiden hetzelfde probleem. Ook sluit Pogo regelmatig af als ik niet aan het spelen ben. Ben ik bijvoorbeeld aan het hardlopen, dan heb ik 5 minuten plezier gehad van mijn Gotcha en moet ik de hele riedel herhalen. Erg irritant. Ik heb er uiteraard op geGoogled en het schijnt een issue met Miui, Android 11 en Pogo.
Ik heb van alles geprobeerd. Gotcha resetten, andere Gotcha. Apparaat uit bluetooth verwijderen, uit Pogo, allerlei workarounds gevonden op het web, maar niets helpt. Ik vermoed dat het iets met rechten is, maar zie nergens een oplossing. Iemand wellicht suggesties?
Voorheen geen problemen gehad
maar nu krijg ik hem niet meer gekoppeld/gestart in pogo wat ik ook doe.
Alleen als ik hem helemaal uit de instellingen gooi en dan de telefoon opnieuw opstart en hem dan toevoeg.
Burp
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Geen oeps maar goed bezig toch? Heb je morgen hoogstwaarschijnlijk je coins ookG_Dragon schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:23:
Oeps.. waren in het dorp dus even snel een paar Gyms gedaan, helaas me daily limit aan coins al bereikt.
[Afbeelding]
Wat je kunt proberen, werkte vroeger bij gotcha problemen:Wii4all schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:28:
[...]
Daar heb ik dus ook last van met mijn mi 10 pro.
Voorheen geen problemen gehad
maar nu krijg ik hem niet meer gekoppeld/gestart in pogo wat ik ook doe.
Alleen als ik hem helemaal uit de instellingen gooi en dan de telefoon opnieuw opstart en hem dan toevoeg.
Tik in de pogo app op het icoon om met de gotcha te verbinden. Tik op de gotcha. Wacht tot het scherm van de gotcha weer zwart wordt en tik dan meteen weer op de gotcha.
Misschien werkt het nu weer.
Ik had hem bij mijn 1e gruntPhilipsFan schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:03:
Iemand een idee waar die shadow Exeggcute zit? Ik heb al een paar grunts verslagen, maar telkens de normale shadows...
Die Tyranitar zit ook wel evenG_Dragon schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:23:
Oeps.. waren in het dorp dus even snel een paar Gyms gedaan, helaas me daily limit aan coins al bereikt.
[Afbeelding]
Edit: nvm, kan natuurlijk gewoon zoeken in de Google docs.
[ Voor 28% gewijzigd door init op 04-04-2021 21:03 ]
Anyway, opdracht The Higher The Fly is eindelijk af en ik heb een Weather Boosted Shadow Zapdos
Nvm, gevonden, evolven dus.
[ Voor 9% gewijzigd door garrow op 06-04-2021 13:41 ]
Staat daar niet een evolve-symbooltje bij? Ik heb eentje gekregen door te evolven...garrow schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:39:
spring into spring collection event helaas nog niet compleet moet diggersby nog, komt deze in het wild voor of moet je hiervoor ook een raid doen?
Read the code, write the code, be the code!
Hoop wel dat het een beetje droog blijft morgen
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
:strip_exif()/f/image/Gay8InHlAggptvfr4uXiL5iF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb hem helaas gemist, ik kreeg donderdag deze melding en ben nog steeds ontzettend kwaad op Niantic want ik speel als sinds release legit. Zou niet eens weten hoe je moet spoofen en heb de middelen er geen eens voor, dus je kan begrijpen waarom ik zo kwaad ben.
Door deze grap miste ik een community day waar ik echt naar uit keek..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ai dat is wel heel lulligG_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:33:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb hem helaas gemist, ik kreeg donderdag deze melding en ben nog steeds ontzettend kwaad op Niantic want ik speel als sinds release legit. Zou niet eens weten hoe je moet spoofen en heb de middelen er geen eens voor, dus je kan begrijpen waarom ik zo kwaad ben.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Vooral het moeten PVP'en wordt ik zat.
Te weinig nieuwe beestjes, en als er al een nieuwe beestje is, is ie er geloof ik een paar uur en dan is ie al weer weg. (Kijk maar naar Tynamo)
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Waarom moeten PvP'en? Welk level ben je?Dj Neo Ziggy schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:55:
Ik heb de stekker eruit getrokken uit Pogo. Hoe wendbaar ze ook waren bij het begin van de corona perikelen zo saai is het nu geworden. Ik vind het niet erg om te grinden voor een hoger level, maar dit slaat echt alles.
Te weinig nieuwe beestjes, en als er al een nieuwe beestje is, is ie er geloof ik een paar uur en dan is ie al weer weg. (Kijk maar naar Tynamo)
Tynamo spawnt nog steeds, gisteravond heb ik er nog één gevangen. Maar ze zijn inderdaad niet meer op elke straathoek aanwezig zoals net na launch.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:55:
als er al een nieuwe beestje is, is ie er geloof ik een paar uur en dan is ie al weer weg. (Kijk maar naar Tynamo)
Ja dat zou ik wel kunnen doen, maar ik las ook dat het soms beter is om deze 7 dagen af te wachten.Haan schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:54:
[...]
Ai dat is wel heel lulligKon je geen contact met hun support opnemen?
Want lees via Reddit dat de mensen die wel contact hadden opgenomen nog een kregen omdat je ze dan een reden geeft om in je account te kijken en ze daar nog wel misbruik van kunnen maken, want volgens hun heb ik ook al recht op deze 7 dagen strike he
Bizar! Heb je wel een vermoeden hoe dit kan? Meestal is er wel iets wat hen triggered.G_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:33:
[...]
[Afbeelding]
Het hoeft natuurlijk niet spoof te zijn, kan ook multi login of step fake zijn.
Maar er zijn veel meldingen van gevallen waar Niantic het mis heeft, dus zeker mailen!
[ Voor 4% gewijzigd door Largo op 12-04-2021 09:04 ]
Ik ben 43.MusicMaikel schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:57:
[...]
Waarom moeten PvP'en? Welk level ben je?
Om heel eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee, niemand heeft mijn account en ik spoof niet en gebruik geen ipogo. Heb voor de zekerheid wel mijn wachtwoord aangepast, zodat mocht er wel iemand opzitten dan is dat ook gelijk van de baan. Ik heb wel mijn pokemon go op de Ipad en Telefoon staan, omdat ik soms lekker vanaf de bank op groot scherm speel.Largo schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:03:
[...]
Bizar! Heb je wel een vermoeden hoe dit kan? Meestal is er wel iets wat hen triggered.
Het hoeft natuurlijk niet spoof te zijn, kan ook multi login of step fake zijn.
Maar er zijn veel meldingen van gevallen waar Niantic het mis heeft, dus zeker mailen!
Ah, ja inderdaad. Dan moet je een aantal battles doen.
Maar, ook hier zijn natuurlijk weer "truucjes" voor.
De wins per league zijn gedefinieerd als "Trainer Battles". Hierdoor is het niet persee nodig dat dit in GBL wordt gedaan. Mijn advies zou zijn in deze om een vriend te benaderen en per league 30 battles te doen. De een zo hoog mogelijke Pokémon, de ander Pokémon van 10 CP. Het kost even wat tijd, maar dan ben je er ook doorheen.
De laatste 20 battles die je moet halen in de Go Battle League zul je wel via de optie Battle moeten doen in het menu, maar hier kan je hetzelfde truucje toepassen: 10 CP Pokémon gebruiken waardoor de tegenstander je makkelijk af kan maken.
[ Voor 8% gewijzigd door MusicMaikel op 12-04-2021 09:29 ]
Voor die battles in de Battle League hoef je niet eens perse te winnen. Dus ook daar kun je gewoon 3 pokémon selecteren van 10cp en dan ben je er zo doorheen.MusicMaikel schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:27:
[...]
Ah, ja inderdaad. Dan moet je een aantal battles doen.
Maar, ook hier zijn natuurlijk weer "truucjes" voor.
De wins per league zijn gedefinieerd als "Trainer Battles". Hierdoor is het niet persee nodig dat dit in GBL wordt gedaan. Mijn advies zou zijn in deze om een vriend te benaderen en per league 30 battles te doen. De een zo hoog mogelijke Pokémon, de ander Pokémon van 10 CP. Het kost even wat tijd, maar dan ben je er ook doorheen.
De laatste 20 battles die je moet halen in de Go Battle League zul je wel via de optie Battle moeten doen in het menu, maar hier kan je hetzelfde truucje toepassen: 10 CP Pokémon gebruiken waardoor de tegenstander je makkelijk af kan maken.
Edit; oh je hebt net je post aangepast.
Dus de lol is er echt wel vanaf.
Ik speel ook niet meer heel actief sinds een maand ofzo.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:55:
Ik heb de stekker eruit getrokken uit Pogo. Hoe wendbaar ze ook waren bij het begin van de corona perikelen zo saai is het nu geworden. Ik vind het niet erg om te grinden voor een hoger level, maar dit slaat echt alles.
Alleen de 5 sterren raids vind ik nog leuk en voor pokemons die nog niet in mn dex zitten....
Burp
Ik zie nu op Reddit dit artikeltje voorbij komen: https://www.nintendolife....anning_iphone_users_againG_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:33:
[...]
[Afbeelding]
Thanks!MusicMaikel schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:24:
[...]
Ik zie nu op Reddit dit artikeltje voorbij komen: https://www.nintendolife....anning_iphone_users_again
Zaterdag 24 april is er een event waarmee je extra xp kunt verdienen, dit leek mij (en binnen mijn community) een geschikt moment om een lucky egg aan te zetten en dan meteen ultra/best friends mee te pakken, het gaat om dit event: https://leekduck.com/events/friendship-day-2021/
Ik had in gedachten om 1 uur 's middags tijdens het event dan ei aan te zetten, als jullie het ermee eens zijn kunnen we dan allemaal ultra friends worden!
mocht dit geen geschikte dag/tijd zijn voor je stuur me dan maar even een DM, bespreken we een ander moment, voor iedereen die dit wel ziet zitten: zet het in de agenda en geniet van de XP
Potdumme, goed plan! Ondertussen level 29 en al mijn lucky eggs bewaard.skipe schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:24:
@gwystyl @FokSuk @dragon2 @wortelsoft @garrow @President @G33st en pokemon ingame name: Melvin073, Onlineheroo en Jipjelove (hoop nu iedereen te hebben getagt).
Zaterdag 24 april is er een event waarmee je extra xp kunt verdienen, dit leek mij (en binnen mijn community) een geschikt moment om een lucky egg aan te zetten en dan meteen ultra/best friends mee te pakken, het gaat om dit event: https://leekduck.com/events/friendship-day-2021/
Ik had in gedachten om 1 uur 's middags tijdens het event dan ei aan te zetten, als jullie het ermee eens zijn kunnen we dan allemaal ultra friends worden!
mocht dit geen geschikte dag/tijd zijn voor je stuur me dan maar even een DM, bespreken we een ander moment, voor iedereen die dit wel ziet zitten: zet het in de agenda en geniet van de XP
Daarom zit de beste ground attacker nu ook in raids:PhilipsFan schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 02:11:
Tja, als ze graag willen dat we gaan raiden, dan moeten ze wel interessante raid bosses in de raids zetten. Die Tornadus heb ik nu wel gezien.
https://leekduck.com/even...orme-landorus-raids-2021/
My bad. Ik was ff vergeten dat de raidboss op dinsdag wisselt. Ik dacht dat het al gebeurd was. Nog ff geduld dus tot morgenochtend 10:00.skipe schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 02:38:
[...]
Daarom zit de beste ground attacker nu ook in raids:
https://leekduck.com/even...orme-landorus-raids-2021/
Ik moet nog beginnen, maar zie een koreaanse "vriend" (via pokeraid) die er al 28 heeft gedaan....vso schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:55:
global challenge .. battle in 40,000.000 raids ?
203.882 at the moment
Heb een paar remote en premium battle pasjes klaar staan, maar vind deze serie van Tornadus, Landorus en Thundurus nou niet de meest leuke serie. Gelukkig dat Rayquaza er tussen doorkwam. Maar hoop zelf erg op Kyogre binnekort.
[ Voor 28% gewijzigd door garrow op 13-04-2021 09:19 . Reden: toevoeging ]
Kyogre is pas geweest...garrow schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:14:
[...]
Ik moet nog beginnen, maar zie een koreaanse "vriend" (via pokeraid) die er al 28 heeft gedaan....
Heb een paar remote en premium battle pasjes klaar staan, maar vind deze serie van Tornadus, Landorus en Thundurus nou niet de meest leuke serie. Gelukkig dat Rayquaza er tussen doorkwam. Maar hoop zelf erg op Kyogre binnekort.
ik wil zekrom / palkia / dialga en zo zijn er nog wel een paar...
Burp
Pas geweest.... wanneer dan ?Wii4all schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:02:
[...]
Kyogre is pas geweest...
ik wil zekrom / palkia / dialga en zo zijn er nog wel een paar...
https://pokemongolive.com/post/jan2021-events
Kyogre and Groudon will be appearing in raids from Tuesday, January 19, 2021, at 10:00 a.m. to Tuesday, January 26, 2021, at 10:00 a.m. local time. If you’re lucky, you might encounter a Shiny Kyogre or Shiny Groudon!
Burp
Ook leuk die countdown in minuten..... het duurt blijkbaar een week vanaf afgelopen middernacht. Ik heb zelf nog niet bijgedragen aan het aantal, en een stapel "vrienden" staat op 1 of 0.garrow schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:14:
[...]
Ik moet nog beginnen, maar zie een koreaanse "vriend" (via pokeraid) die er al 28 heeft gedaan....
Voorzichtige schatting met 3,8 miljoen in 10 uur (600 minuten), is dat 40 miljoen wel gehaald gaat worden in die tijd.
Leuk dat er weer wat nieuwe toevoegingen zijn, al zijn ze er misschien te kort om door te evolueren en flink sterker te maken (zoals gisteren hier genoemd werd). Ik had die frustratie eerst ook, maar heb dat gewoon losgelaten. Ik speel voor de lol, en het is ook wel leuk om ergens moeite voor te doen. Vorige week hebben mijn zoon en ik eindelijk Chespin door kunnen evolueren naar Chesnaught. Dat geeft een veel bevredigender gevoel dan wanneer dat binnen een paar uur al gedaan zou zijn.
Zoonlief was ook heel gefrustreerd dat hij bij de CD na een uur fanatiek vangen nog geen shiny Snivy had, maar was des te blijer toen hij er uiteindelijk wel één te pakken had gekregen (met CP10, gelukkig heb ik er later voor hem nog één gevangen die wat hoger was).
Jullie ook een lagere vang ratio?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik vang zo nu en dan nog wel eens een shiny. De afgelopen weken heb ik een shiny shadow Aerodactyle, Exeggcute en een stuk of negen Snivy's gevangen. Dus de ratio is voor mij nog wel best ok.Mars18 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:57:
Ik heb al weken geen shiny Pokemon gevangen, los van de comunnity day.
Jullie ook een lagere vang ratio?
[ Voor 53% gewijzigd door Ezio op 13-04-2021 12:07 ]
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Heb 60 stuks chansey gevangen met bloemetjes en heb er dus geen één! Mijn vriendin heeft er welgeteld 18 gevangen en 2 daarvan waren shiny!!! Ook tijdens de afgelopen tijd met de moltres,zapdos, articuno raids, meeste raids van iedereen gedaan, heb uiteindelijk mijn shiny moltres zelf gevangen, de andere heb ik moeten ruilen.
Ja ik weet het, het is een percentage enz. Maar de verhouding is knap zoek, zeker voor de personen die al lange tijd spelen.
En dat laatste stuk wat je zegt voel ik ook altijd man. mensen die veel later spelen of laag level zijn vangen veel meer shinies dan ik heb ik het idee.
Alsof mijn accountje cursed is ofzo.
Community days gaan altijd wel prima. Maar de overige shinies meh
Moet wel toegeven dat ik het maar niks vond dat je niks kon doen, je bent het zo gewend om elke dag even alles te doen
Bijzonder ook dat je nooit hebt gecheat en toch wordt gebanned. Ik vind dat heel erg raar.G_Dragon schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:29:
Na morgen mag ik gelukkig weer volledig Pokemon GO spelen, want dan eindigt mijn 7 dagen strike.
Moet wel toegeven dat ik het maar niks vond dat je niks kon doen, je bent het zo gewend om elke dag even alles te doen![]()
Ik zou zelf denk ik een probleem hebben als ik die strike krijg, want ik heb ooit (jaren geleden) wel gecheat. Ik gebruikte soms een gehackte app om te kunnen spoofen. Niet dat ik daar rare dingen mee deed zoals naar een ander werelddeel teleporteren, ik deed alleen rondjes in de buurt lopen. Of even naar een kilometer verderop als ik had gezien (op een scanner) dat daar een interessante pokie zat. Maar ook al is het jaren geleden, ik kan dus niet zeggen dat ik nooit gecheat heb.
Verwijderd
Ik ben helaas niet de enigePhilipsFan schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:43:
[...]
Bijzonder ook dat je nooit hebt gecheat en toch wordt gebanned. Ik vind dat heel erg raar.
Ik zou zelf denk ik een probleem hebben als ik die strike krijg, want ik heb ooit (jaren geleden) wel gecheat. Ik gebruikte soms een gehackte app om te kunnen spoofen. Niet dat ik daar rare dingen mee deed zoals naar een ander werelddeel teleporteren, ik deed alleen rondjes in de buurt lopen. Of even naar een kilometer verderop als ik had gezien (op een scanner) dat daar een interessante pokie zat. Maar ook al is het jaren geleden, ik kan dus niet zeggen dat ik nooit gecheat heb.
Wat is je level en hoeveel heb je er?Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:43:
Ach, de ene week vang ik elke dag wel een shiny, en de andere week helemaal niks. Vind het wel prima
Ik speel sinds de release, jaar niet gespeeld tussendoor, level 39,5 en nu 93 shinies. Van community day shinies hou ik er 2 of 3 afhankelijk van hoeveel evoluties er zijn, anders zouden het er uiteraard heel veel zijn.
Als ik voor mijzelf mag spreken heb ik er in totaal 490, inclusief community day shinies. Als ik degene voor trades er uit haal, houd ik er 259 over, en hier zitten ook nog dubbele tussen.OmeJoyo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:55:
[...]
Wat is je level en hoeveel heb je er?
Ik speel sinds de release, jaar niet gespeeld tussendoor, level 39,5 en nu 93 shinies. Van community day shinies hou ik er 2 of 3 afhankelijk van hoeveel evoluties er zijn, anders zouden het er uiteraard heel veel zijn.
In totaal heb ik er 202 geregistreerd staan in de dex!
Ben level 44 en speel sinds eind 2018 weer echt actief.
[ Voor 43% gewijzigd door MusicMaikel op 14-04-2021 13:43 ]
399 unieke shiny pokemonMusicMaikel schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:37:
[...]
Als ik voor mijzelf mag spreken heb ik er in totaal 490, inclusief community day shinies. Als ik degene voor trades er uit haal, houd ik er 259 over, en hier zitten ook nog dubbele tussen.
In totaal heb ik er 202 geregistreerd staan in de dex!
Ben level 44 en speel sinds eind 2018 weer echt actief.
Ben al enige tijd genoodzaakt om shiny's weg te gooien. Ik hou de complete familie +1 extra, de rest gaat weg. Shiny pokemon ruilen doe je toch zelden.
Mwa, ik doe het regelmatig, vooral de Community Day shinies. Daar trade ik met mijn vriendin mee op en neer. Nu moet ik wel zeggen dat dat behoorlijk wat storage inneemt ondertussen... Ik heb nog zo'n 25 Porygon, Magmar, Seedot etc van iedere mon liggen... Misschien toch maar eens flink wat weg doen.FreqAmsterdam schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:25:
[...]
399 unieke shiny pokemon![]()
Ben al enige tijd genoodzaakt om shiny's weg te gooien. Ik hou de complete familie +1 extra, de rest gaat weg. Shiny pokemon ruilen doe je toch zelden.
En je Level?FreqAmsterdam schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:25:
[...]
399 unieke shiny pokemon![]()
48. Beetje lui met lucky trades doen momenteel, dus het schiet niet op. Heb al genoeg XP voor level 50.
Ik heb maar 1 CD gemist, dus dat is niet te doen. Sowieso vang ik bijna wel dagelijks een shiny omdat ik mijn gotcha altijd heb aanstaan (en voldoende stops, dus altijd ballen). In het begin deed het weggooien wel pijn, maar nu gaat het heel makkelijk.MusicMaikel schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:50:
[...]
Mwa, ik doe het regelmatig, vooral de Community Day shinies. Daar trade ik met mijn vriendin mee op en neer. Nu moet ik wel zeggen dat dat behoorlijk wat storage inneemt ondertussen... Ik heb nog zo'n 25 Porygon, Magmar, Seedot etc van iedere mon liggen... Misschien toch maar eens flink wat weg doen.
[ Voor 60% gewijzigd door FreqAmsterdam op 14-04-2021 16:08 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Klopt, door een bug in ios is er besloten team rocket helemaal uit te zetten vooralsnogRene schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:32:
Heb ik iets gemist met grunts en luchtballonnen? Ik heb deze al in geen tijden meer gezien. Normaal komen die dingen altijd 06:00 en 12:00 sharp?
Rene schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:32:
Heb ik iets gemist met grunts en luchtballonnen? Ik heb deze al in geen tijden meer gezien. Normaal komen die dingen altijd 06:00 en 12:00 sharp?
Inderdaad. Niantic meldt het op de support pagina, maar het is niet echt breed gecommuniceerd volgens mij. (vijfde alinea momenteel)skipe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:04:
[...]
Klopt, door een bug in ios is er besloten team rocket helemaal uit te zetten vooralsnog
[ Voor 7% gewijzigd door bakbakbak op 16-04-2021 09:36 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Dit topic is gesloten.
![]()
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/yIRR0bmg8tqnYT0i372QgR1E.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/YvP9YiycVjC5J0q4Z92Bo1Sn.png?f=fotoalbum_large)