Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-11 22:47
@Needakill

ik heb nog wel een paar remote passes over om vanuit mijn zetel te helpen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:40

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gynnad schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:01:
Welke apps gebruiken jullie om de score/rating van je Pokémon te bereken, ik gebruik al een tijd Pokegenie maar ben benieuwd of er betere apps op de markt zijn
Op Android wordt CalcyIV ook veel gebruikt. Die vind ik persoonlijk iets fijner dan Pokegenie

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:56
Gynnad schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:01:
Welke apps gebruiken jullie om de score/rating van je Pokémon te bereken, ik gebruik al een tijd Pokegenie maar ben benieuwd of er betere apps op de markt zijn
Ik blijf steeds bij pokegenie, wel de betaalde variant ervan. Ben zelf nog geen betere tegen gekomen

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:32

vhal

ಠ_ಠ

Ik gebruik Pokegenie al is het behelpen op ios vanwege de screenshots die je moet maken.

Strava

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Gebruiken jullie ook die naam generator uit Pokegenie? Op zich is die wel handig, maar eigenlijk vind ik het geen gezicht in de Pokemon Go app al die namen met nummers..

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 20:30
Weet iemand wanneer er weer een 2x candy voor transferren komt? Ik heb alweer aardig wat pokies opgespaard die weg kunnen en waarvan de candy kostbaar is, oa Rayquaza en Mewtwo...

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:57
PhilipsFan schreef op maandag 29 maart 2021 @ 01:58:
Weet iemand wanneer er weer een 2x candy voor transferren komt? Ik heb alweer aardig wat pokies opgespaard die weg kunnen en waarvan de candy kostbaar is, oa Rayquaza en Mewtwo...
Dinsdag 6 April, volgens Leekduck, featured Pokemon is Buneary.
Dus nog een weekje wachten ;)

• JWolters
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 20:06

JWolters

Killing Me Killing You

vhal schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:09:
Ik gebruik Pokegenie al is het behelpen op ios vanwege de screenshots die je moet maken.
Pokegenie kent al enige tijd iVision op iOS: screen recording in plaats van screenshots.

Time is my only fear, an enemy of Sand

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

JWolters schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:41:
[...]

Pokegenie kent al enige tijd iVision op iOS: screen recording in plaats van screenshots.
Soms mis je blijkbaar features....ik had geen idee wat iVision was :D Bedankt!

Strava

• PhilipsFan
Mijn hemel, wat is het toch ook een ongelooflijke kl##te-app. Je zou zeggen dat ze af en toe eens wat bugs oplossen, maar er lijken er alleen maar bij te komen.
  • Sticky ball bug is HEEL storend, vooral bij legendary raids en zit er ook al VEEL te lang in
  • Als ik berries voer bij een gym, dan treedt soms een vertraging op. Het lijkt alsof ie de server niet kan bereiken. Dat is mooi kut, want het duurt vaak zo lang dat de 'streak' verbroken wordt en je weer opnieuw begint met de stardust
  • Sinds kort heb ik last van een nieuwe bug. We hadden al dat er soms geen data geladen wordt bij verplaatsen, zodat je geen nieuwe pokestops ziet. Dat gebeurt nog steeds (wel minder vaak), maar als ik de app geforceerd afsluit en opnieuw start, dan kom ik soms op een geheel zwart scherm terecht. Daar is niks aan te doen, behalve de telefoon opnieuw opstarten. Erg vervelend als ik op de fiets speel.
Je zou toch zeggen dat ze na 5 jaar die troep wel eens goed werkend zouden hebben gekregen, maar Niantic blijkt een waanzinnig slecht stel prutsers. En ze verdienen er zoveel geld mee. Wij spelers verdienen beter.

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
PhilipsFan schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 01:50:
Mijn hemel, wat is het toch ook een ongelooflijke kl##te-app. Je zou zeggen dat ze af en toe eens wat bugs oplossen, maar er lijken er alleen maar bij te komen.
  • Sticky ball bug is HEEL storend, vooral bij legendary raids en zit er ook al VEEL te lang in
  • Als ik berries voer bij een gym, dan treedt soms een vertraging op. Het lijkt alsof ie de server niet kan bereiken. Dat is mooi kut, want het duurt vaak zo lang dat de 'streak' verbroken wordt en je weer opnieuw begint met de stardust
  • Sinds kort heb ik last van een nieuwe bug. We hadden al dat er soms geen data geladen wordt bij verplaatsen, zodat je geen nieuwe pokestops ziet. Dat gebeurt nog steeds (wel minder vaak), maar als ik de app geforceerd afsluit en opnieuw start, dan kom ik soms op een geheel zwart scherm terecht. Daar is niks aan te doen, behalve de telefoon opnieuw opstarten. Erg vervelend als ik op de fiets speel.
Je zou toch zeggen dat ze na 5 jaar die troep wel eens goed werkend zouden hebben gekregen, maar Niantic blijkt een waanzinnig slecht stel prutsers. En ze verdienen er zoveel geld mee. Wij spelers verdienen beter.
Ben het veelal met je eens, alleen met berries voeren heb je geen "streak" hoor.. je krijgt gewoon 30 dust per berry ;) het maakt (buiten dat het irritant is) dus niks uit dat "de server ff hangt"

• PhilipsFan
skipe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 02:48:
[...]

Ben het veelal met je eens, alleen met berries voeren heb je geen "streak" hoor.. je krijgt gewoon 30 dust per berry ;) het maakt (buiten dat het irritant is) dus niks uit dat "de server ff hangt"
Het lijkt alsof ik bij elke berry 30 meer krijg. Dus 30 voor de eerste, dan 60, 90 enz. Als je 60 berries voert zit je bij de laatste op 1800 stardust. Maar dan moet er geen onderbreking tussen zitten.

Of geeft hij gewoon het totaal aan? My, dan is dat berries voeren helemaal niet interessant. Ik ben gedesillusioneerd...

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:37
Die 1800 is inderdaad cumulatief. Je hebt in totaal 1800 gekregen, niet voor de laatste berry.

Verwijderd

PhilipsFan schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 03:38:
[...]

Het lijkt alsof ik bij elke berry 30 meer krijg. Dus 30 voor de eerste, dan 60, 90 enz. Als je 60 berries voert zit je bij de laatste op 1800 stardust. Maar dan moet er geen onderbreking tussen zitten.

Of geeft hij gewoon het totaal aan? My, dan is dat berries voeren helemaal niet interessant. Ik ben gedesillusioneerd...
Altijd nog interessanter dan de berries weggooien

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:28:
[...]

Altijd nog interessanter dan de berries weggooien
Van berries voeren kan je candies krijgen. De kans is niet groot maar ik heb bijvoorbeeld in de afgelopen weken toch zo'n dozijn Noibat candy ontvangen, nog afgezien van de 30 dust per berry. Zeker beter dan de berries weggooien ;) .

En berries voeren telt ook voor je gym badge, voor als je een gym nog niet goud hebt. Gaat ook weer niet hard maar alle beetjes helpen (y) .

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Het spel was een paar jaar geleden zoveel meer buggy...vind dat ze het wel goed doen tegenwoordig. Zijn toch flink wat dingen weggewerkt die zeer irritant waren (wie kent de gym errors nog?)

Wat niet betekend dat er geen irritante bugs in zitten, of opties mist. De sticky ball is wel een van de meest vervelende idd.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:14

OmeJoyo

This is me

Iemand nog tips/hints om meer dragon/dark types te vangen? Ik moet er nog ongeveer 17/23 terwijl ik de rest al meer dan ruimschoots af heb. Ik vang echt belachelijk veel pokemon op een dag, maar het schiet maar niet op.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 11:45
Je kan de mogelijke raids in de gaten houden en daar naartoe gaan.

Makkelijker is misschien wel om de research rewards in de gaten te houden. Er zijn er momenteel een paar die dark of dragon Pokémon opleveren - zie bv https://www.eurogamer.net...search-breakthroughs-6002. Je kan je opdrachten daarop afstemmen. Dan ga ik er wel vanuit dat je redelijk in de buurt van pokestops bent.

Read the code, write the code, be the code!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

wackmaniac schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:03:

Makkelijker is misschien wel om de research rewards in de gaten te houden. Er zijn er momenteel een paar die dark of dragon Pokémon opleveren - zie bv https://www.eurogamer.net...search-breakthroughs-6002. Je kan je opdrachten daarop afstemmen. Dan ga ik er wel vanuit dat je redelijk in de buurt van pokestops bent.
Ja om precies te zijn voor de draken:
win a raid (dratini)
catch a dragon (doe deze na de vorige)
AR scan (kans op dratini)

Deze quests zijn niet dik bezaaid overigens.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
nieuws: Niantic toont teaser van AR-bril

Binnenkort dus met een bril en pokéball plus de straat op. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Largo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Ja om precies te zijn voor de draken:
win a raid (dratini)
catch a dragon (doe deze na de vorige)
AR scan (kans op dratini)

Deze quests zijn niet dik bezaaid overigens.
Nee idd, enkel die win a raid krijg ik een enkele keer, terwijl ik echt zwem in de pokestops in de buurt.

Maarja, zo te zien doe ik dus al mijn best haha.
wackmaniac schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:03:

Dit overzicht kende ik nog niet voor de normale opdrachten! tx.

• sixtiek
Volgens https://thesilphroad.com/research-tasks krijg je daarvoor een Larvitar. Dat is ook mijn meest recente ervaring. Helaas geen draak dus.
Ik begreep dat dit vorige week aangepast is: er waren drie groepen gebruikers waarbij één groep inderdaad kans had op een Dratini en de andere twee groepen niet, die kregen potions of ballen of zo. Na de aanpassing is er voor zover ik weet nog maar één groep over: iedereen krijgt nu potions of ballen en niemand krijgt meer Dratini ;( . Dacht ik, ik doe nooit AR Scan. Maar dus ook geen dragon meer.

Maar aanvullend op dit lijstje: Make 3 Excellent Throws in a row geeft Gible :) ... maar die is ook weer schaars :'( .

En mosterd na de maaltijd: afgelopen weekeinde was Rayquaza in raids. Toen had je je slag kunnen slaan - I know I did :) .

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

sixtiek schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:54:
[...]

Volgens https://thesilphroad.com/research-tasks krijg je daarvoor een Larvitar. Dat is ook mijn meest recente ervaring. Helaas geen draak dus.

[...]

Ik begreep dat dit vorige week aangepast is: er waren drie groepen gebruikers waarbij één groep inderdaad kans had op een Dratini en de andere twee groepen niet, die kregen potions of ballen of zo. Na de aanpassing is er voor zover ik weet nog maar één groep over: iedereen krijgt nu potions of ballen en niemand krijgt meer Dratini ;( . Dacht ik, ik doe nooit AR Scan. Maar dus ook geen dragon meer.

Maar aanvullend op dit lijstje: Make 3 Excellent Throws in a row geeft Gible :) ... maar die is ook weer schaars :'( .

En mosterd na de maaltijd: afgelopen weekeinde was Rayquaza in raids. Toen had je je slag kunnen slaan - I know I did :) .
Ik heb er van de 5 raids 4 gevangen, maar er is nu eenmaal meer in het leven als Pokemon, dus kon ook niet de hele dag rond gaan lopen en ik heb nog steeds niet de intentie om er geld in te steken, dus je de remote passen waren ook op.

Bedankt voor de tips! Ik heb die make 3 excellent Throws in a row opdracht nog nooit gezien trouwens.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
OmeJoyo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:00:
Iemand nog tips/hints om meer dragon/dark types te vangen? Ik moet er nog ongeveer 17/23 terwijl ik de rest al meer dan ruimschoots af heb. Ik vang echt belachelijk veel pokemon op een dag, maar het schiet maar niet op.
Team Rockets met o.a. Houndour, Sableye, Stunky als encounters voor dark en Dratini voor dragon zijn nog opties om ze te krijgen. En als je Sierra verslaat krijg je een Carvanha, ook dark. Voor het overzicht hiervan zie: https://thesilphroad.com/rocket-invasions

Nog een andere optie is evt. Sneasels (ook dark) uit een Glacial Lure vangen, maar er bestaat ook vast een kans dat er geen uit de lure komt.. :+

Ik ben wel blij dat ik die 30 dragons meteen in de Kanto week heb afgerond met Dratini's als ik iedereen zo hoor :)

• PhilipsFan
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:43:
[...]

Het spel was een paar jaar geleden zoveel meer buggy...vind dat ze het wel goed doen tegenwoordig. Zijn toch flink wat dingen weggewerkt die zeer irritant waren (wie kent de gym errors nog?)

Wat niet betekend dat er geen irritante bugs in zitten, of opties mist. De sticky ball is wel een van de meest vervelende idd.
Ach je hebt ook wel gelijk. Ik was even in een chagrijnige bui. Het is wel eens erger geweest idd.

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
Dratini's en dragonair heb ik de afgelopen weken nog wel een aantal keer gezien, die samen met de weekly research breakthrough gible en rayquaza heb ik sinds vandaag eindelijk de dragons gevangen. Voor Dark is er geen beginnen aan inderdaad, murkrow zat of zit in raids maar om daar nou een pas aan te gaan verspillen en team rocket wil mij al weken geen dark types geven.

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik zit juist met het omgekeerde probleem. Ik had geen zin om al mijn raid passen aan Rayquaza uit te geven. En dus kom ik nog steeds 9 dragons tekort, maar heb ik dark juist al een tijdje klaar. Carvanha spawnde hier redelijk vaak. En ik kreeg vaak dark uit rockets. Ik moet alleen nog ice en dragon, maar ice krijg ik regelmatig nog met rockets en in het wild. Dus daar maak ik mij niet zo druk om.

[ Voor 26% gewijzigd door Ezio op 30-03-2021 14:16 ]

Strava

• Ruudox
https://twitter.com/VG247/status/1376868158879981573
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pr9S_Ql98bncSyxMQY1jY6S013k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oEjT0vsWCMTkkG8EfIejHfwR.jpg?f=user_large

Gokje 1 april grap

[ Voor 59% gewijzigd door Ruudox op 30-03-2021 14:17 ]

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
PhilipsFan schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:28:
[...]

Ach je hebt ook wel gelijk. Ik was even in een chagrijnige bui. Het is wel eens erger geweest idd.
hehhe, die hebben we allemaal wel eens. Hopelijk is die chagrijn nu weg :) En anders post nog maar wat :P

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

[list]

Goh, ik dacht dat het aan mijn internetverbinding lag 8)7 Maar het is dus bij iedereen, veelal merk ik het op tijdens remote (legendary) raids...

Strava

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-11 15:47
Ik weet niet of ik de vraag in dit topic mag stellen, maar het leek mij de beste plek, anders hoor ik het graag.

Ik heb sinds vorige week een Xiaomi Mi10T. Alles werkt prima, maar sinds de laatste update krijg ik mijn Gotcha alleen nog maar verbonden als ik 'm compleet uit de bluetooth instellingen verwijder. Daarna werkt het een keer en mag ik weer opnieuw beginnen. Ik heb zowel de oude Gotcha als de Evolve en met beiden hetzelfde probleem. Ook sluit Pogo regelmatig af als ik niet aan het spelen ben. Ben ik bijvoorbeeld aan het hardlopen, dan heb ik 5 minuten plezier gehad van mijn Gotcha en moet ik de hele riedel herhalen. Erg irritant. Ik heb er uiteraard op geGoogled en het schijnt een issue met Miui, Android 11 en Pogo.

Ik heb van alles geprobeerd. Gotcha resetten, andere Gotcha. Apparaat uit bluetooth verwijderen, uit Pogo, allerlei workarounds gevonden op het web, maar niets helpt. Ik vermoed dat het iets met rechten is, maar zie nergens een oplossing. Iemand wellicht suggesties?

[ Voor 4% gewijzigd door fw10 op 01-04-2021 10:00 ]

• mat.hi.as
Het klinkt als twee losse problemen, het bluetooth 'niet onthouden' en de applicatie die afsluit? Voor dat laatste, kan het zijn dat je een te agressieve batterij modus hebt? Ik heb ook de Go Companion app. Doordat er een extra notificatie is, zou die ook ebter verbonden moeten blijven. Met mijn gotcha evolve lijkt het te helpen. Ik heb het gevoel dat hij nu minder vaak uitvalt, en vaker de maximale 1 uur vol houdt.

• fw10
Zijn inderdaad twee losse problemen. Ik heb de Go Companion app sinds gisteren geprobeerd. Batterijmodus zal ik nakijken, niet aan gedacht.

• Wii4all
  • Niet online
fw10 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:56:
Ik weet niet of ik de vraag in dit topic mag stellen, maar het leek mij de beste plek, anders hoor ik het graag.

Ik heb sinds vorige week een Xiaomi Mi10T. Alles werkt prima, maar sinds de laatste update krijg ik mijn Gotcha alleen nog maar verbonden als ik 'm compleet uit de bluetooth instellingen verwijder. Daarna werkt het een keer en mag ik weer opnieuw beginnen. Ik heb zowel de oude Gotcha als de Evolve en met beiden hetzelfde probleem. Ook sluit Pogo regelmatig af als ik niet aan het spelen ben. Ben ik bijvoorbeeld aan het hardlopen, dan heb ik 5 minuten plezier gehad van mijn Gotcha en moet ik de hele riedel herhalen. Erg irritant. Ik heb er uiteraard op geGoogled en het schijnt een issue met Miui, Android 11 en Pogo.

Ik heb van alles geprobeerd. Gotcha resetten, andere Gotcha. Apparaat uit bluetooth verwijderen, uit Pogo, allerlei workarounds gevonden op het web, maar niets helpt. Ik vermoed dat het iets met rechten is, maar zie nergens een oplossing. Iemand wellicht suggesties?
Daar heb ik dus ook last van met mijn mi 10 pro.
Voorheen geen problemen gehad

maar nu krijg ik hem niet meer gekoppeld/gestart in pogo wat ik ook doe.

Alleen als ik hem helemaal uit de instellingen gooi en dan de telefoon opnieuw opstart en hem dan toevoeg.

Burp

• fw10
Ja dat is ook de enige manier waarop het hier werkt. Heel irritant imho. Ik zag dat mensen soortgelijke issues hadden op het Xiaomi forum en op Reddit, dus we zijn niet alleen. Wellicht dat men het bij de volgende update kan oplossen.
Oeps.. waren in het dorp dus even snel een paar Gyms gedaan, helaas me daily limit aan coins al bereikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N170KCYmJFKrRfQI2bv1hiW91cY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/32LyGfK1aJqdKbGboBb49CJF.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• skipe
G_Dragon schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:23:
Oeps.. waren in het dorp dus even snel een paar Gyms gedaan, helaas me daily limit aan coins al bereikt.

[Afbeelding]
Geen oeps maar goed bezig toch? Heb je morgen hoogstwaarschijnlijk je coins ook ;)

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:54
Wii4all schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:28:
[...]

Daar heb ik dus ook last van met mijn mi 10 pro.
Voorheen geen problemen gehad

maar nu krijg ik hem niet meer gekoppeld/gestart in pogo wat ik ook doe.

Alleen als ik hem helemaal uit de instellingen gooi en dan de telefoon opnieuw opstart en hem dan toevoeg.
Wat je kunt proberen, werkte vroeger bij gotcha problemen:

Tik in de pogo app op het icoon om met de gotcha te verbinden. Tik op de gotcha. Wacht tot het scherm van de gotcha weer zwart wordt en tik dan meteen weer op de gotcha.

Misschien werkt het nu weer.

• PhilipsFan
Iemand een idee waar die shadow Exeggcute zit? Ik heb al een paar grunts verslagen, maar telkens de normale shadows...

• Ruudox
PhilipsFan schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:03:
Iemand een idee waar die shadow Exeggcute zit? Ik heb al een paar grunts verslagen, maar telkens de normale shadows...
Ik had hem bij mijn 1e grunt

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

G_Dragon schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:23:

[Afbeelding]
Die Tyranitar zit ook wel even :+

Strava

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Is er hier toevallig iemand met de ingame naam Arthiales? Wordt net random toegevoegd.

Edit: nvm, kan natuurlijk gewoon zoeken in de Google docs.

[ Voor 28% gewijzigd door init op 04-04-2021 21:03 ]

• PhilipsFan
Het is me gelukt om Giovanni te verslaan. Ik heb Melmetal met Superpower, Shadow Mewtwo met psystrike en Groudon met Solar Beam gebruikt. Volgens mij had ik mazzel dat de middelste een Kangaskhan was, want eerder had ik daar Garchomp en die is een heel stuk lastiger te verslaan.

Anyway, opdracht The Higher The Fly is eindelijk af en ik heb een Weather Boosted Shadow Zapdos :)

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-11 10:02

garrow

PSN: Garrow1978

spring into spring collection event helaas nog niet compleet moet diggersby nog, komt deze in het wild voor of moet je hiervoor ook een raid doen?

Nvm, gevonden, evolven dus.

[ Voor 9% gewijzigd door garrow op 06-04-2021 13:41 ]

• PhilipsFan
garrow schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:39:
spring into spring collection event helaas nog niet compleet moet diggersby nog, komt deze in het wild voor of moet je hiervoor ook een raid doen?
Staat daar niet een evolve-symbooltje bij? Ik heb eentje gekregen door te evolven...

• wackmaniac
  • Laatst online: 17-11 11:45
Ja, evolven is genoeg.

Read the code, write the code, be the code!

• mat.hi.as
Oh, niet eens mega evolven? Dat is wel fijn :D

• Largo

Largo

Donderdraak

Don't forget!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5vj7qQBCeTUWkr3zpDYhpH91lY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yIRR0bmg8tqnYT0i372QgR1E.jpg?f=fotoalbum_large

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-11 09:29

Nielless

Born at a very young age.

Hoop wel dat het een beetje droog blijft morgen

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• mat.hi.as
Zonnetje (voor de weather boost) is al helemaal teveel gevraagd zeker? :+

• Largo

Largo

Donderdraak

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7bgVsl_u34extlih3ctGBOUWBI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YvP9YiycVjC5J0q4Z92Bo1Sn.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZoNoV8ZgrmbhTd_8L5YKRSAt9-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gay8InHlAggptvfr4uXiL5iF.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb hem helaas gemist, ik kreeg donderdag deze melding en ben nog steeds ontzettend kwaad op Niantic want ik speel als sinds release legit. Zou niet eens weten hoe je moet spoofen en heb de middelen er geen eens voor, dus je kan begrijpen waarom ik zo kwaad ben.

Door deze grap miste ik een community day waar ik echt naar uit keek..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

G_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:33:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb hem helaas gemist, ik kreeg donderdag deze melding en ben nog steeds ontzettend kwaad op Niantic want ik speel als sinds release legit. Zou niet eens weten hoe je moet spoofen en heb de middelen er geen eens voor, dus je kan begrijpen waarom ik zo kwaad ben.

Ai dat is wel heel lullig :( Kon je geen contact met hun support opnemen?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 18:19
Ik heb de stekker eruit getrokken uit Pogo. Hoe wendbaar ze ook waren bij het begin van de corona perikelen zo saai is het nu geworden. Ik vind het niet erg om te grinden voor een hoger level, maar dit slaat echt alles.
Vooral het moeten PVP'en wordt ik zat.
Te weinig nieuwe beestjes, en als er al een nieuwe beestje is, is ie er geloof ik een paar uur en dan is ie al weer weg. (Kijk maar naar Tynamo)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:55:
Ik heb de stekker eruit getrokken uit Pogo. Hoe wendbaar ze ook waren bij het begin van de corona perikelen zo saai is het nu geworden. Ik vind het niet erg om te grinden voor een hoger level, maar dit slaat echt alles.
Te weinig nieuwe beestjes, en als er al een nieuwe beestje is, is ie er geloof ik een paar uur en dan is ie al weer weg. (Kijk maar naar Tynamo)
Waarom moeten PvP'en? Welk level ben je?

• sixtiek
als er al een nieuwe beestje is, is ie er geloof ik een paar uur en dan is ie al weer weg. (Kijk maar naar Tynamo)
Tynamo spawnt nog steeds, gisteravond heb ik er nog één gevangen. Maar ze zijn inderdaad niet meer op elke straathoek aanwezig zoals net na launch.
Haan schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:54:
[...]

Ai dat is wel heel lullig :( Kon je geen contact met hun support opnemen?
Ja dat zou ik wel kunnen doen, maar ik las ook dat het soms beter is om deze 7 dagen af te wachten.
Want lees via Reddit dat de mensen die wel contact hadden opgenomen nog een kregen omdat je ze dan een reden geeft om in je account te kijken en ze daar nog wel misbruik van kunnen maken, want volgens hun heb ik ook al recht op deze 7 dagen strike he :o

• Largo

Largo

Donderdraak

[...]

[Afbeelding]

Bizar! Heb je wel een vermoeden hoe dit kan? Meestal is er wel iets wat hen triggered.

Het hoeft natuurlijk niet spoof te zijn, kan ook multi login of step fake zijn.

Maar er zijn veel meldingen van gevallen waar Niantic het mis heeft, dus zeker mailen!

[ Voor 4% gewijzigd door Largo op 12-04-2021 09:04 ]

• Dj Neo Ziggy
MusicMaikel schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:57:
[...]

Waarom moeten PvP'en? Welk level ben je?
Ik ben 43.

Largo schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:03:
[...]

Bizar! Heb je wel een vermoeden hoe dit kan? Meestal is er wel iets wat hen triggered.

Het hoeft natuurlijk niet spoof te zijn, kan ook multi login of step fake zijn.

Maar er zijn veel meldingen van gevallen waar Niantic het mis heeft, dus zeker mailen!
Om heel eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee, niemand heeft mijn account en ik spoof niet en gebruik geen ipogo. Heb voor de zekerheid wel mijn wachtwoord aangepast, zodat mocht er wel iemand opzitten dan is dat ook gelijk van de baan. Ik heb wel mijn pokemon go op de Ipad en Telefoon staan, omdat ik soms lekker vanaf de bank op groot scherm speel.

• MusicMaikel
Ah, ja inderdaad. Dan moet je een aantal battles doen.
Maar, ook hier zijn natuurlijk weer "truucjes" voor.

De wins per league zijn gedefinieerd als "Trainer Battles". Hierdoor is het niet persee nodig dat dit in GBL wordt gedaan. Mijn advies zou zijn in deze om een vriend te benaderen en per league 30 battles te doen. De een zo hoog mogelijke Pokémon, de ander Pokémon van 10 CP. Het kost even wat tijd, maar dan ben je er ook doorheen.

De laatste 20 battles die je moet halen in de Go Battle League zul je wel via de optie Battle moeten doen in het menu, maar hier kan je hetzelfde truucje toepassen: 10 CP Pokémon gebruiken waardoor de tegenstander je makkelijk af kan maken.

[ Voor 8% gewijzigd door MusicMaikel op 12-04-2021 09:29 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
MusicMaikel schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:27:
[...]

Ah, ja inderdaad. Dan moet je een aantal battles doen.
Maar, ook hier zijn natuurlijk weer "truucjes" voor.

De wins per league zijn gedefinieerd als "Trainer Battles". Hierdoor is het niet persee nodig dat dit in GBL wordt gedaan. Mijn advies zou zijn in deze om een vriend te benaderen en per league 30 battles te doen. De een zo hoog mogelijke Pokémon, de ander Pokémon van 10 CP. Het kost even wat tijd, maar dan ben je er ook doorheen.

De laatste 20 battles die je moet halen in de Go Battle League zul je wel via de optie Battle moeten doen in het menu, maar hier kan je hetzelfde truucje toepassen: 10 CP Pokémon gebruiken waardoor de tegenstander je makkelijk af kan maken.
Voor die battles in de Battle League hoef je niet eens perse te winnen. Dus ook daar kun je gewoon 3 pokémon selecteren van 10cp en dan ben je er zo doorheen.

Edit; oh je hebt net je post aangepast. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Dj Neo Ziggy
Laat staan de XP gind. Ik moet nu nog 7 miljoen. En zoveel raids doe ik niet. En met een beestje per dag, ben ik denk ik als ik zelf 50 ben eens level 44.
Dus de lol is er echt wel vanaf.

• Ezio
Ik zie levellen niet echt als een doel (ben nu level 42). Dat maakt het wat makkelijker om niet steeds naar mijn XP te kijken (of side quests die je nodig hebt). Ik vind het zelfs leuker om nog een tijd bezig te zijn, dan steeds alles binnen een paar weken af te hebben. Ik vang alleen wat ik handig of leuk vind voor PvP en ik doe alleen raids als ik de raid boss wil hebben. Maar ik kan mij voorstellen dat het als een sleur kan gaan voelen als je alles steeds maar moet herhalen.

Strava

• Wii4all
  • Niet online
Ik speel ook niet meer heel actief sinds een maand ofzo.

Alleen de 5 sterren raids vind ik nog leuk en voor pokemons die nog niet in mn dex zitten....

Burp

• MusicMaikel
[...]

[Afbeelding]

Ik zie nu op Reddit dit artikeltje voorbij komen: https://www.nintendolife....anning_iphone_users_again
Thanks! :) Ik speel 90% op mijn Android telefoon, maar denk dat ik hem dan heb doordat ik soms op me Ipad speel. Hopelijk lossen ze dit snel op en word die 1ste ban ook weer uit je account gehaald

• skipe
@gwystyl @FokSuk @dragon2 @wortelsoft @garrow @President @G33st en pokemon ingame name: Melvin073, Onlineheroo en Jipjelove (hoop nu iedereen te hebben getagt).

Zaterdag 24 april is er een event waarmee je extra xp kunt verdienen, dit leek mij (en binnen mijn community) een geschikt moment om een lucky egg aan te zetten en dan meteen ultra/best friends mee te pakken, het gaat om dit event: https://leekduck.com/events/friendship-day-2021/

Ik had in gedachten om 1 uur 's middags tijdens het event dan ei aan te zetten, als jullie het ermee eens zijn kunnen we dan allemaal ultra friends worden!

mocht dit geen geschikte dag/tijd zijn voor je stuur me dan maar even een DM, bespreken we een ander moment, voor iedereen die dit wel ziet zitten: zet het in de agenda en geniet van de XP :)

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

global challenge .. battle in 40,000.000 raids ?
203.882 at the moment

Tja vanalles

• Ezio
Wat een tegenvaller dat Landorus Therian geen Earth Power heeft tijdens dit event. Ik had juist veel candy gespaard. Ik ga nu toch even wachten totdat mensen hem echt gaan gebruiken in de Master League.

Strava

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 15:30
skipe schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:24:
@gwystyl @FokSuk @dragon2 @wortelsoft @garrow @President @G33st en pokemon ingame name: Melvin073, Onlineheroo en Jipjelove (hoop nu iedereen te hebben getagt).

Zaterdag 24 april is er een event waarmee je extra xp kunt verdienen, dit leek mij (en binnen mijn community) een geschikt moment om een lucky egg aan te zetten en dan meteen ultra/best friends mee te pakken, het gaat om dit event: https://leekduck.com/events/friendship-day-2021/

Ik had in gedachten om 1 uur 's middags tijdens het event dan ei aan te zetten, als jullie het ermee eens zijn kunnen we dan allemaal ultra friends worden!

mocht dit geen geschikte dag/tijd zijn voor je stuur me dan maar even een DM, bespreken we een ander moment, voor iedereen die dit wel ziet zitten: zet het in de agenda en geniet van de XP :)
Potdumme, goed plan! Ondertussen level 29 en al mijn lucky eggs bewaard.

• PhilipsFan
Tja, als ze graag willen dat we gaan raiden, dan moeten ze wel interessante raid bosses in de raids zetten. Die Tornadus heb ik nu wel gezien.

• skipe
PhilipsFan schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 02:11:
Tja, als ze graag willen dat we gaan raiden, dan moeten ze wel interessante raid bosses in de raids zetten. Die Tornadus heb ik nu wel gezien.
Daarom zit de beste ground attacker nu ook in raids:

https://leekduck.com/even...orme-landorus-raids-2021/

• PhilipsFan
My bad. Ik was ff vergeten dat de raidboss op dinsdag wisselt. Ik dacht dat het al gebeurd was. Nog ff geduld dus tot morgenochtend 10:00.

• garrow

garrow

vso schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:55:
global challenge .. battle in 40,000.000 raids ?
203.882 at the moment
Ik moet nog beginnen, maar zie een koreaanse "vriend" (via pokeraid) die er al 28 heeft gedaan.... 8)7

Heb een paar remote en premium battle pasjes klaar staan, maar vind deze serie van Tornadus, Landorus en Thundurus nou niet de meest leuke serie. Gelukkig dat Rayquaza er tussen doorkwam. Maar hoop zelf erg op Kyogre binnekort.

[ Voor 28% gewijzigd door garrow op 13-04-2021 09:19 . Reden: toevoeging ]

• mat.hi.as
De nieuwe raidbosses zijn daar al een tijdje beschikbaar. Met 3 nieuwe bosses (Clauncher, Skrelp en Landorus Therian) is het weer leuk om te raiden :).

• Wii4all
  • Niet online
garrow schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:14:
[...]

Ik moet nog beginnen, maar zie een koreaanse "vriend" (via pokeraid) die er al 28 heeft gedaan.... 8)7

Heb een paar remote en premium battle pasjes klaar staan, maar vind deze serie van Tornadus, Landorus en Thundurus nou niet de meest leuke serie. Gelukkig dat Rayquaza er tussen doorkwam. Maar hoop zelf erg op Kyogre binnekort.
Kyogre is pas geweest...

ik wil zekrom / palkia / dialga en zo zijn er nog wel een paar...

Burp

• garrow

garrow

Wii4all schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:02:
[...]

Kyogre is pas geweest...

ik wil zekrom / palkia / dialga en zo zijn er nog wel een paar...
Pas geweest.... wanneer dan ?

• Wii4all
  • Niet online
garrow schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:09:
[...]

Pas geweest.... wanneer dan ?
https://pokemongolive.com/post/jan2021-events

Kyogre and Groudon will be appearing in raids from Tuesday, January 19, 2021, at 10:00 a.m. to Tuesday, January 26, 2021, at 10:00 a.m. local time. If you’re lucky, you might encounter a Shiny Kyogre or Shiny Groudon!

Burp

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:40

gwystyl

Beugeltje dan maar?

garrow schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:14:
[...]

Ook leuk die countdown in minuten..... het duurt blijkbaar een week vanaf afgelopen middernacht. Ik heb zelf nog niet bijgedragen aan het aantal, en een stapel "vrienden" staat op 1 of 0.
Voorzichtige schatting met 3,8 miljoen in 10 uur (600 minuten), is dat 40 miljoen wel gehaald gaat worden in die tijd.

Leuk dat er weer wat nieuwe toevoegingen zijn, al zijn ze er misschien te kort om door te evolueren en flink sterker te maken (zoals gisteren hier genoemd werd). Ik had die frustratie eerst ook, maar heb dat gewoon losgelaten. Ik speel voor de lol, en het is ook wel leuk om ergens moeite voor te doen. Vorige week hebben mijn zoon en ik eindelijk Chespin door kunnen evolueren naar Chesnaught. Dat geeft een veel bevredigender gevoel dan wanneer dat binnen een paar uur al gedaan zou zijn.

Zoonlief was ook heel gefrustreerd dat hij bij de CD na een uur fanatiek vangen nog geen shiny Snivy had, maar was des te blijer toen hij er uiteindelijk wel één te pakken had gekregen (met CP10, gelukkig heb ik er later voor hem nog één gevangen die wat hoger was).

• MusicMaikel
Even een waarschuwing voor iedereen: wacht even met het openen van gifts als je friendship XP wil. Ik zie op verschillende sources (Twitter, Reddit etc.) meldingen gemaakt worden dat meldingen van friendship niet goed doorkomen waardoor je dus veel XP mis loopt, zeker als je een Lucky Egg aan hebt staan.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
Ik heb al weken geen shiny Pokemon gevangen, los van de comunnity day.
Jullie ook een lagere vang ratio?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Ezio
Wat stom dat ze nog steeds die bug niet opgelost hebben waarbij je bal blijft hangen tijdens het vangen van een remote raid boss. Ik gooi best wel veel ballen mis door die bug.
Mars18 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:57:
Ik heb al weken geen shiny Pokemon gevangen, los van de comunnity day.
Jullie ook een lagere vang ratio?
Ik vang zo nu en dan nog wel eens een shiny. De afgelopen weken heb ik een shiny shadow Aerodactyle, Exeggcute en een stuk of negen Snivy's gevangen. Dus de ratio is voor mij nog wel best ok.

[ Voor 53% gewijzigd door Ezio op 13-04-2021 12:07 ]

Strava

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-11 09:29

Nielless

Born at a very young age.

Mijn laatste was een shiny makuhita gisteren, daarvoor een shiny dunsparce ongeveer een week gelden.

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

De shiny rates zijn in de praktijk sowieso hel qua uitwerking.

Heb 60 stuks chansey gevangen met bloemetjes en heb er dus geen één! Mijn vriendin heeft er welgeteld 18 gevangen en 2 daarvan waren shiny!!! Ook tijdens de afgelopen tijd met de moltres,zapdos, articuno raids, meeste raids van iedereen gedaan, heb uiteindelijk mijn shiny moltres zelf gevangen, de andere heb ik moeten ruilen.

Ja ik weet het, het is een percentage enz. Maar de verhouding is knap zoek, zeker voor de personen die al lange tijd spelen.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja compleet RNG joh. Maat van mij heeft volgens mij nog niet eens 500 murkrow en 3 shiny.. Mijn account 1060 murkrow en 0 shiny.

En dat laatste stuk wat je zegt voel ik ook altijd man. mensen die veel later spelen of laag level zijn vangen veel meer shinies dan ik heb ik het idee.

Alsof mijn accountje cursed is ofzo.
Community days gaan altijd wel prima. Maar de overige shinies meh

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• PhilipsFan
Ik had vandaag mijn eerste Seviper, meteen een shiny. Helaas wel slechts 49%.
Na morgen mag ik gelukkig weer volledig Pokemon GO spelen, want dan eindigt mijn 7 dagen strike.
Moet wel toegeven dat ik het maar niks vond dat je niks kon doen, je bent het zo gewend om elke dag even alles te doen :o O-)

• PhilipsFan
G_Dragon schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:29:
Na morgen mag ik gelukkig weer volledig Pokemon GO spelen, want dan eindigt mijn 7 dagen strike.
Moet wel toegeven dat ik het maar niks vond dat je niks kon doen, je bent het zo gewend om elke dag even alles te doen :o O-)
Bijzonder ook dat je nooit hebt gecheat en toch wordt gebanned. Ik vind dat heel erg raar.

Ik zou zelf denk ik een probleem hebben als ik die strike krijg, want ik heb ooit (jaren geleden) wel gecheat. Ik gebruikte soms een gehackte app om te kunnen spoofen. Niet dat ik daar rare dingen mee deed zoals naar een ander werelddeel teleporteren, ik deed alleen rondjes in de buurt lopen. Of even naar een kilometer verderop als ik had gezien (op een scanner) dat daar een interessante pokie zat. Maar ook al is het jaren geleden, ik kan dus niet zeggen dat ik nooit gecheat heb.

Verwijderd

Ach, de ene week vang ik elke dag wel een shiny, en de andere week helemaal niks. Vind het wel prima
PhilipsFan schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:43:
[...]

Bijzonder ook dat je nooit hebt gecheat en toch wordt gebanned. Ik vind dat heel erg raar.

Ik zou zelf denk ik een probleem hebben als ik die strike krijg, want ik heb ooit (jaren geleden) wel gecheat. Ik gebruikte soms een gehackte app om te kunnen spoofen. Niet dat ik daar rare dingen mee deed zoals naar een ander werelddeel teleporteren, ik deed alleen rondjes in de buurt lopen. Of even naar een kilometer verderop als ik had gezien (op een scanner) dat daar een interessante pokie zat. Maar ook al is het jaren geleden, ik kan dus niet zeggen dat ik nooit gecheat heb.
Ik ben helaas niet de enige

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:43:
Ach, de ene week vang ik elke dag wel een shiny, en de andere week helemaal niks. Vind het wel prima
Wat is je level en hoeveel heb je er?

Ik speel sinds de release, jaar niet gespeeld tussendoor, level 39,5 en nu 93 shinies. Van community day shinies hou ik er 2 of 3 afhankelijk van hoeveel evoluties er zijn, anders zouden het er uiteraard heel veel zijn.

• MusicMaikel
OmeJoyo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:55:
[...]

Wat is je level en hoeveel heb je er?

Ik speel sinds de release, jaar niet gespeeld tussendoor, level 39,5 en nu 93 shinies. Van community day shinies hou ik er 2 of 3 afhankelijk van hoeveel evoluties er zijn, anders zouden het er uiteraard heel veel zijn.
Als ik voor mijzelf mag spreken heb ik er in totaal 490, inclusief community day shinies. Als ik degene voor trades er uit haal, houd ik er 259 over, en hier zitten ook nog dubbele tussen.

In totaal heb ik er 202 geregistreerd staan in de dex!

Ben level 44 en speel sinds eind 2018 weer echt actief.

[ Voor 43% gewijzigd door MusicMaikel op 14-04-2021 13:43 ]

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
MusicMaikel schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:37:
[...]

Als ik voor mijzelf mag spreken heb ik er in totaal 490, inclusief community day shinies. Als ik degene voor trades er uit haal, houd ik er 259 over, en hier zitten ook nog dubbele tussen.

In totaal heb ik er 202 geregistreerd staan in de dex!

Ben level 44 en speel sinds eind 2018 weer echt actief.
399 unieke shiny pokemon 8)

Ben al enige tijd genoodzaakt om shiny's weg te gooien. Ik hou de complete familie +1 extra, de rest gaat weg. Shiny pokemon ruilen doe je toch zelden.

• MusicMaikel
FreqAmsterdam schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:25:
[...]

Ben al enige tijd genoodzaakt om shiny's weg te gooien. Ik hou de complete familie +1 extra, de rest gaat weg. Shiny pokemon ruilen doe je toch zelden.
Mwa, ik doe het regelmatig, vooral de Community Day shinies. Daar trade ik met mijn vriendin mee op en neer. Nu moet ik wel zeggen dat dat behoorlijk wat storage inneemt ondertussen... Ik heb nog zo'n 25 Porygon, Magmar, Seedot etc van iedere mon liggen... Misschien toch maar eens flink wat weg doen.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

FreqAmsterdam schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:25:
[...]

En je Level?

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
48. Beetje lui met lucky trades doen momenteel, dus het schiet niet op. Heb al genoeg XP voor level 50.
MusicMaikel schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:50:
[...]

Mwa, ik doe het regelmatig, vooral de Community Day shinies. Daar trade ik met mijn vriendin mee op en neer. Nu moet ik wel zeggen dat dat behoorlijk wat storage inneemt ondertussen... Ik heb nog zo'n 25 Porygon, Magmar, Seedot etc van iedere mon liggen... Misschien toch maar eens flink wat weg doen.
Ik heb maar 1 CD gemist, dus dat is niet te doen. Sowieso vang ik bijna wel dagelijks een shiny omdat ik mijn gotcha altijd heb aanstaan (en voldoende stops, dus altijd ballen). In het begin deed het weggooien wel pijn, maar nu gaat het heel makkelijk. :+

[ Voor 60% gewijzigd door FreqAmsterdam op 14-04-2021 16:08 ]

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:53
Heb ik iets gemist met grunts en luchtballonnen? Ik heb deze al in geen tijden meer gezien. Normaal komen die dingen altijd 06:00 en 12:00 sharp?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• skipe
Rene schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:32:
Heb ik iets gemist met grunts en luchtballonnen? Ik heb deze al in geen tijden meer gezien. Normaal komen die dingen altijd 06:00 en 12:00 sharp?
Klopt, door een bug in ios is er besloten team rocket helemaal uit te zetten vooralsnog

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Rene schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:32:
skipe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:04:
[...]

Klopt, door een bug in ios is er besloten team rocket helemaal uit te zetten vooralsnog
Inderdaad. Niantic meldt het op de support pagina, maar het is niet echt breed gecommuniceerd volgens mij. (vijfde alinea momenteel)

[ Voor 7% gewijzigd door bakbakbak op 16-04-2021 09:36 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Pagina: 1 ... 48 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!