https://www.reddit.com/r/PokemonGoFriends al eens geprobeerd? Staat tegenwoordig ook veel voor raids tussen helaas.C_V_S schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:58:
Iemand een tip hoe ik aan vrienden uit Nieuw Zeeland en of Australie komt?
Dit voor 7 km eieren die ik dan weer kan ruilen voor mijn distance medaille.
Bijna level 46, mijn dex is compleet (op regionals na) alle gyms in een wijde omtrek heb ik goud dus medailles goud halen is een volgend doel.
Anders is het enkel maar XP harken en dat wordt saai.
Stack Sats
Normaal gesproken wisselt die gym haast elke dag van kleur, maar nu op de een of andere manier dus niet.
Daarom moet je altijd meerdere Pokémon in gyms plaatsen, soms heb je zo'n gevalletje waarin een enkele plaatsing direct goud oplevert.Gitarist schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:33:
Korte klaagpost waar verder niemand iets mee kan: Ik zit nu bijna zes dagen in een goed bereikbare gym in het centrum van Hilversum en ik word er maar niet uitgekickt. Hier met die muntjes!![]()
Normaal gesproken wisselt die gym haast elke dag van kleur, maar nu op de een of andere manier dus niet.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Helaas weet je dat niet van te voren en de betreffende gym leek geregeld van kleur te wisselen.mat.hi.as schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:53:
Dat zijn de leukste gyms. Zorg ervoor dat je er een Pokie inzet waarvan je nog wat candy nodig hebt (Noibat in mijn geval), en lekker veel berries geven.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Ja dit is echt letterlijk een gym in het centrum die normaal gesproken erg actief is. Maar nu dus erg verbaasd dat ik hier al zo lang in zit. Is bij deze gym nog nooit voorgekomen.
Maar ik zit er dus puur in voor de muntjes. En daar koop ik dan bijna altijd een super incubator van. Daarom heb ik liever dat ze in een gym overnachten en dan weer terugkomen.
Maar ehh... nu speel ik haast sinds het begin Pokémon Go (ben nu level 41, maar speel weliswaar redelijk casual, doe bv geen pvp en bijna geen raids) maar candies krijgen door in gyms te zitten? En "goud" worden?
Ik denk dat ik onder een steen heb geleefd de afgelopen 4-5 jaar? Please enlighten me... @Freee!! @mat.hi.as
[ Voor 11% gewijzigd door Gitarist op 10-03-2021 10:24 ]
Candies krijg je door Pokémon in gyms berries te voeren. En wat betreft "goud", voor elke gym waarmee je een interactie hebt, krijg je een badge, welke je door meer interacties en/of Pokémon lang daar laten bivakkeren kan opwaarderen via brons en zilver naar goud. Leuk voor de heb, maar (voor zover ik weet) verder niet nuttig.Gitarist schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:23:
Ik had die dag ook meerdere Pokémon in gyms gezet, waarvan de meesten er na niet al te lange tijd weer uit kwamen. Maar deze dus niet. De andere dagen geen gyms meer kunnen claimen.
Ja dit is echt letterlijk een gym in het centrum die normaal gesproken erg actief is. Maar nu dus erg verbaasd dat ik hier al zo lang in zit. Is bij deze gym nog nooit voorgekomen.
Maar ik zit er dus puur in voor de muntjes. En daar koop ik dan bijna altijd een super incubator van. Daarom heb ik liever dat ze in een gym overnachten en dan weer terugkomen.
Maar ehh... nu speel ik haast sinds het begin Pokémon Go (ben nu level 41, maar speel weliswaar redelijk casual, doe bv geen pvp en bijna geen raids) maar candies krijgen door in gyms te zitten? En "goud" worden?
Ik denk dat ik onder een steen heb geleefd de afgelopen 4-5 jaar? Please enlighten me... @Freee!! @mat.hi.as
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Ik geef regelmatig berries aan de Pokémon in gyms waarvan ik wil dat ze langer erin blijven zitten, maar ik krijg voor zover ik zie alleen stardust wanneer ik een berry geefFreee!! schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:27:
[...]
Candies krijg je door Pokémon in gyms berries te voeren. En wat betreft "goud", voor elke gym waarmee je een interactie hebt, krijg je een badge, welke je door meer interacties en/of Pokémon lang daar laten bivakkeren kan opwaarderen via brons en zilver naar goud. Leuk voor de heb, maar (voor zover ik weet) verder niet nuttig.
Ahh, die badge bedoel je! Ja ik heb tientallen gyms waar ik een gouden badge van heb, alleen geef ik daar niet zo veel om eerlijk gezegd
Niet elke keer, maar soms als extra reward. Je schijnt zelfs Candy XL te kunnen krijgen (als je level 40 of hoger bent).Gitarist schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:32:
[...]
Ik geef regelmatig berries aan de Pokémon in gyms waarvan ik wil dat ze langer erin blijven zitten, maar ik krijg voor zover ik zie alleen stardust wanneer ik een berry geef
Zie boven je, extra's bij het spinnen van de disc.Ahh, die badge bedoel je! Ja ik heb tientallen gyms waar ik een gouden badge van heb, alleen geef ik daar niet zo veel om eerlijk gezegd
Is me nooit opgevallen, zal eens opletten!Freee!! schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:34:
[...]
Niet elke keer, maar soms als extra reward. Je schijnt zelfs Candy XL te kunnen krijgen (als je level 40 of hoger bent).
Ah! Ook dat valt me denk ik niet (meer) op. Ik weet niet meer wat je gemiddeld krijgt als je < level 40 bent[...]
Zie boven je, extra's bij het spinnen van de disc.
Maar thanks voor het verhelderen
De evolve (Noivern) is heel redelijk (niet echt goed, maar ook niet echt slecht), maar ziet er wel leuk uit en is wat moeilijk te verkrijgen (Noibat is vrij zeldzaam en evolueren kost 400 candy). Dat gezegd hebbende, ik heb een Lucky Hundo Noivern.garrow schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:21:
Wat is dat met Noibat, is de evolve zo goed, of gewoon omdat hij er wel leuk uitziet en zeldzaam dus een challege?
[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 10-03-2021 11:56 ]
Gelukkig krijg je wat meer candy als ze hatchen en de afstand halveert als je ze "excited" krijgt.gwystyl schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:55:
En de candy afstand van Noibat is 5km, dus als buddy zou je bijna 2000 km moeten lopen om genoeg candy te halen om te evolueren. Uiteraard is het wat minder omdat je intussen wel een paar Noibat kan vangen, maar bij de andere 400-candy evolves (Magikarp, Swablu, Wailmer) is de candy-afstand 1 km, of kan je relatief makkelijk aan candy komen door Pokémon te sturen naar een Switch (Meltan). De eerste paar kom je door het jaar heen ook wel tegen in het wild.
Ik heb gewoon ~320 rares in Noibat gestopt, dex completen was m'n hoofddoel en heb toch genoeg van die candy. Heb nu 655 van de beschikbare 660 Pokémon geregistreerd, alleen nog een vijftal regionals die momenteel onhaalbaar zijn.
Met 71 gevangen Noibat (meeste met Pinab) kom ik ook al een heel eind.Arazogia schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:52:
En als je dan ook nog 150km loopt per 24u door een instabiele GPS is het appeltje eitje ja..
Ik heb gewoon ~320 rares in Noibat gestopt, dex completen was m'n hoofddoel en heb toch genoeg van die candy. Heb nu 655 van de beschikbare 660 Pokémon geregistreerd, alleen nog een vijftal regionals die momenteel onhaalbaar zijn.
Wat? 71? Hoe dan? Ik heb er sinds de introductie van Noibat slechts 1! gezien en dat was in de week van de introductieFreee!! schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:12:
[...]
Met 71 gevangen Noibat (meeste met Pinab) kom ik ook al een heel eind.
Spoof en defit/pokewalk/whatever maar toe maarArazogia schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:17:
150km per dag en 71 Noibats klinkt mij gewoon als een ordinaire spoofer, maar dat zal wel aan mij liggen. Wees er gelukkig mee..
's Nachts op het nachtkastje, vlakbij de muur en ver van het raam drift het het meeste (schermverlichting laag en op de kop neerleggen).gwystyl schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:16:
Ik heb er pas één uit een ei, maar wel 34 candy. Ik mag dus nog ff; mijn oude telefoon drift wel wat, maar geen 150 km/dag..... ik mag blij zijn als hij spontaan een ei uitbroedt
Maar je kunt natuurlijk gewoon een mystery box pakken 🙂 En het openen daarvan werkt ook om de "use an incence" opdracht te doen.
Ik neem aan dat jullie sneller tot deze conclusie kwamen, maar voor wie nog niet: bij dezen!
Even serieus... 71 Noibats gevangen sinds de release kan gewoon niet. Die komen óf uit eieren óf is gewoon pure spoofing.Freee!! schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:12:
[...]
Met 71 gevangen Noibat (meeste met Pinab) kom ik ook al een heel eind.
Ik heb er sinds de release twee gezien en twee gevangen, 10 candy in totaal.
Welke van de twee is het? Geen omheengedraai nu.
Ik heb ook moeite om het te geloven, maar iemand meteen betichten van spoofen vind ik ver gaan. Wat als je een scanner gebruikt en je de tijd hebt om ze continu op te halen? Daarnaast telt een geruilde pokemon ook mee voor caught. Met noibat vs noibat trade heb je er nog maar 35 nodig om zijn verhaal te onderbouwen.MusicMaikel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:20:
[...]
Even serieus... 71 Noibats gevangen sinds de release kan gewoon niet. Die komen óf uit eieren óf is gewoon pure spoofing.
In aanvulling. Mijn gotcha draait 18 uur per dag en heb 8 Noibats ‘seen’ in de dex.
Stack Sats
Ik heb er een stel uit eieren en een stel via trade verkregen, waaronder vier Lucky.MusicMaikel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:20:
[...]
Even serieus... 71 Noibats gevangen sinds de release kan gewoon niet. Die komen óf uit eieren óf is gewoon pure spoofing.
EDIT: En ik heb contact met iemand, die spooft, zo krijg ik ook nog wel eens wat leuks.
EDIT2: Net even gekeken in mijn stats, ik heb nu 69.508 Pokémon gevangen.
[ Voor 14% gewijzigd door Freee!! op 11-03-2021 10:17 ]
Ben je berichtje over 7 hundo's op CD ook niet vergeten. Dat kan helemaal niet. Zelfs de meest fanatieke spelers die ik ken halen er max 3-4 op een CD (met IV scan maps pogonl.com).
Dit snap ik niet. Je spooft zelf dus niet? Maar je haalt wel voordeel door "contact met iemand, die spooft"? Dan vind je spoofen dus blijkbaar wel OKFreee!! schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:13:
En ik heb contact met iemand, die spooft, zo krijg ik ook nog wel eens wat leuks.
Betichten is het niet, ik geef alleen opties die het mogelijk kunnen zijn. Dit zijn enkel de dingen die in de praktijk het meest voor komen.Stovirpi schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Ik heb ook moeite om het te geloven, maar iemand meteen betichten van spoofen vind ik ver gaan. Wat als je een scanner gebruikt en je de tijd hebt om ze continu op te halen? Daarnaast telt een geruilde pokemon ook mee voor caught. Met noibat vs noibat trade heb je er nog maar 35 nodig om zijn verhaal te onderbouwen.
In aanvulling. Mijn gotcha draait 18 uur per dag en heb 8 Noibats ‘seen’ in de dex.
Zelf ben ik echt geen voorstander van spoofen, sterker nog; ik denk dat je het spel dan maar beter niet kan spelen. Hetzelfde denk ik over scanners. Wat is nou de fun om even op een appje te kijken, precies te kijken waar je een 100% kan vinden en er dan mee te pronken? Nee sorry, dat is niet hoe dit spelletje gespeeld moet worden. Haalt ook het hele verassingseffect van het spel weg.
Als je spooft, oké, leven en laat leven, maar ga er niet een feestje voor bouwen, het voegt echt niks toe.
Hier 2 verbruikt en helaas ook nog niks .vhal schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:25:
Ligt het aan mij of is die Thundurus nogal gaar om te vangen? Curveballs, great of excellent throws lijkt niet uit te maken. Inmiddels 6 raidpasses gebruikt en nog steeds niks
Hij is makkelijk in het balletje te krijgen, maar popt er ook weer makkelijk uit heb ik het idee.
Ik weet nog dat je helemaal aan het begin in 2016 of 2017 zo'n Pokéradar had, op zich was het nog best een uitdaging om snel genoeg op de juiste locatie te komen. Dat was wel voordat je IVs kon zien natuurlijk. Op dat moment waren we nog vooral bezig om genoeg Charmanders en Bulbasaurs te vangen om überhaupt te kunnen evolueren.MusicMaikel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:21:
[...]
Betichten is het niet, ik geef alleen opties die het mogelijk kunnen zijn. Dit zijn enkel de dingen die in de praktijk het meest voor komen.
Zelf ben ik echt geen voorstander van spoofen, sterker nog; ik denk dat je het spel dan maar beter niet kan spelen. Hetzelfde denk ik over scanners. Wat is nou de fun om even op een appje te kijken, precies te kijken waar je een 100% kan vinden en er dan mee te pronken? Nee sorry, dat is niet hoe dit spelletje gespeeld moet worden. Haalt ook het hele verassingseffect van het spel weg.
Als je spooft, oké, leven en laat leven, maar ga er niet een feestje voor bouwen, het voegt echt niks toe.
Ik had al een incense aanstaan toen ik die challenge kreeg. Meteen maar even verlengdLargo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:53:
lol. Ik zat me te bedenken hoe ik aan 45 steel pokies kon komen, die 10 challenge ging al niet snel...
Maar je kunt natuurlijk gewoon een mystery box pakken 🙂 En het openen daarvan werkt ook om de "use an incence" opdracht te doen.
Ik neem aan dat jullie sneller tot deze conclusie kwamen, maar voor wie nog niet: bij dezen!
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Eens. Helaas zal Niantic ze niet gaan bannen in verband met de inkomsten, maar dat is een ander verhaal.MusicMaikel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:21:
[...]
Betichten is het niet, ik geef alleen opties die het mogelijk kunnen zijn. Dit zijn enkel de dingen die in de praktijk het meest voor komen.
Los daarvan. Ik blijf erbij dat sterk insinueren dat iemand spooft ‘gevaarlijk’ is. Uit de meeste groepen worden ze namelijk direct verbannen. En terecht.
Stack Sats
[ Voor 12% gewijzigd door Gynnad op 13-03-2021 06:52 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kater? Eerst water, de rest komt later
[ Voor 10% gewijzigd door FireAge op 13-03-2021 10:02 ]
Excuses bedoel inderdaad de remote pass
@T4F.nl_Muad / @FireAge Thanks het is inderdaad elke maandag, dus dan even tot maandag wachten om te kijken of ik hem met de gratis remote pass kan vangen, anders toch maar een paar kopen met m'n coins.
Thundurus is ook nog beschikbaar tot dinsdag, dus moet goed komen.Every Monday in March, a free one-time bundle containing 10 Ultra Balls, 10 Razz Berries, and a Remote Raid Pass will be available in the shop.
Incarnate Forme Landorus will be appearing in five-star raids from Monday, March 1, 2021, at 8:00 a.m. to Saturday, March 6, 2021, at 8:00 a.m. local time. If you’re lucky, you might encounter a Shiny one!
Incarnate Forme Tornadus will be appearing in five-star raids from Saturday, March 6, 2021, at 8:00 a.m. to Thursday, March 11, 2021, at 8:00 a.m. local time. If you’re lucky, you might encounter a Shiny one!
Incarnate Forme Thundurus will be appearing in five-star raids from Thursday, March 11, 2021, at 8:00 a.m. to Tuesday, March 16, 2021, at 10:00 a.m. local time. If you’re lucky, you might encounter a Shiny one!
Therian Forme Thundurus will be appearing in five-star raids from Tuesday, March 16, 2021, at 10:00 a.m. to Tuesday, March 30, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Therian Forme Tornadus will be appearing in five-star raids starting Tuesday, March 30, 2021, at 10:00 a.m. local time.
[ Voor 95% gewijzigd door Gynnad op 13-03-2021 10:15 ]
Vandaag even de tijd genomen om deze taak af te ronden. Uiteindelijk een hele zooi AR mappings gedaan. Ik was er eigenlijk niet zo een fan van maar na een uurtje had ik 10 poffins, 1 shiny skarmory en 2 Dratini’s.
Vooral de dratini’s helpen bij de catch 30 dragons, en de poffins zijn ideaal om te levelen met je buddy. (Stuk sneller excited
Als je dus genoeg data in je bundel hebt zitten raad ik aan om even 20 seconden aan een mapping te besteden. (Gewoon en paar rondjes draaien, zelf het dashboard van mijn auto is goedgekeurd
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
De AR mapping uploaden kun je ook op een later moment (dus thuis via wifi) doen !Rene schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:16:
Ik had de laatste weken 1 zo een AR mapping taak in mijn field research staan.
Vandaag even de tijd genomen om deze taak af te ronden. Uiteindelijk een hele zooi AR mappings gedaan. Ik was er eigenlijk niet zo een fan van maar na een uurtje had ik 10 poffins, 1 shiny skarmory en 2 Dratini’s.
Vooral de dratini’s helpen bij de catch 30 dragons, en de poffins zijn ideaal om te levelen met je buddy. (Stuk sneller excited).
Als je dus genoeg data in je bundel hebt zitten raad ik aan om even 20 seconden aan een mapping te besteden. (Gewoon en paar rondjes draaien, zelf het dashboard van mijn auto is goedgekeurd)
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Deze is dus weer anders dan de Thundurus die ik gisteren heb gevangen? Eerlijk gezegd vindt ik deze reeks niet de best bedachte legendaries, met hoeveel ze op elkaar lijken...Largo schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:41:
Vanaf morgen weer wat "nieuws". Happy hunting!
[Afbeelding]
Dat scheelde een hoop tijd qua bekijken enzovoorts. Maar die API moest je na een tijdje voor gaan betalen. Ondertussen speel ik af en toe en vang ik gewoon alles en gooi ik de lage AP waardes eruit.
Blijf het ook jammer vinden dat je niet een basis pokemon (voorbeeld, pidgey of rattata) sterk kunt maken zodat ze mee kunnen komen in gevechten. Je bent verplicht om te evolueren om er iets echt mee te kunnen.
Deze is anders ja, een form van Thundurus, net als bij deoxys... Geen nieuwe dex entry dus.ErikT738 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:22:
[...]
Deze is dus weer anders dan de Thundurus die ik gisteren heb gevangen? Eerlijk gezegd vindt ik deze reeks niet de best bedachte legendaries, met hoeveel ze op elkaar lijken...
Deze is alleen helaas voor mij ook weer erg lastig te vangen.....13 ballen nodig gehad waarvan 1 mis een paar nice en rest allemaal great...gelukkig met laatste balletje gevangen. Dus wat dat betreft lijkt hij op de voorgaande 3 .Largo schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:56:
[...]
Deze is anders ja, een form van Thundurus, net als bij deoxys... Geen nieuwe dex entry dus.
Twee raidpasses verder maar hij lijkt inderdaad hetzelfde "probleem" te hebben als de andere vorm. Ik heb het gevoel dat Landorus en Tornadus was makkelijker waren.garrow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:34:
[...]
Deze is alleen helaas voor mij ook weer erg lastig te vangen.....13 ballen nodig gehad waarvan 1 mis een paar nice en rest allemaal great...gelukkig met laatste balletje gevangen. Dus wat dat betreft lijkt hij op de voorgaande 3 .
Verwijderd
Fixed that for you!Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:10:
Het is en blijft RNG! meer dan raak excellent curved gooien en een golden razz gebruiken hoef je niet te doen.
Stack Sats
Mochten er nog mensen vrienden/gifts willen worden, mijn friend code is:
5313 2745 9798
Ik kon mijn account van een aantal jaren geleden niet meer terug vinden. Ik ben weer Level 15 nu .. het begin is er.
Vanaf bed kan ik precies net wel/net niet bij 2 gyms, welke ik nu in bezit heb. Beide met een Pokémon van 950cp
[ Voor 32% gewijzigd door G33st op 17-03-2021 01:05 ]
Betekent dat ook dat de Therian Landorus geschikt is om de opdracht "make snapshot of Landorus" mee af te ronden? Een collega die ook speelt heeft Landorus nog niet, en kan de opdracht van de special research nu niet afmaken. Ik heb ook geen reserve om mee te ruilen (en geen 40k stardust overLargo schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:56:
[...]
Deze is anders ja, een form van Thundurus, net als bij deoxys... Geen nieuwe dex entry dus.
Ik vang zeker 95%-98% van de legendaries van de raids die ik doe en gooi vrijwel nooit excellent(en de keren dat ik het wel doe lijkt de legendary er sneller uit te springen
Bewonderenswaardig.protoss warrior schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:36:
[...]
Ik vang zeker 95%-98% van de legendaries van de raids die ik doe en gooi vrijwel nooit excellent(en de keren dat ik het wel doe lijkt de legendary er sneller uit te springen). curveball+great zou genoeg moeten zijn zolang je met alle ballen raakt, waar dan weer het truukje met gooien tijdens de aanval goed voor werkt.
Ik ben gister gestart, maar gooi regelmatig 5 ballen weg op een Pokemon met een CP van beneden de 200
Akkoord, maar jij hebt alle medaiiles per type pokemon vast niet nog goud/platinumG33st schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:20:
[...]
Bewonderenswaardig.
Ik ben gister gestart, maar gooi regelmatig 5 ballen weg op een Pokemon met een CP van beneden de 200
Mee eens. Een legendary niet vangen heb ik echt heel zelden. Je krijgt tegenwoordig zo veel ballen... zo veel dat ik vaak niet eens meer de moeite neem om het truukje toe te passen.protoss warrior schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:36:
[...]
Ik vang zeker 95%-98% van de legendaries van de raids die ik doe en gooi vrijwel nooit excellent(en de keren dat ik het wel doe lijkt de legendary er sneller uit te springen). curveball+great zou genoeg moeten zijn zolang je met alle ballen raakt, waar dan weer het truukje met gooien tijdens de aanval goed voor werkt.
In principe kan ik met truukje bijna alle legendary wel excellent curved gooien 95% van de worpen, op een paar eikels zoals Latios na.
Maar tegenwoordig gooi ik gewoon great curved. Hoef je niet meer zo goed op te letten, en kost dus minder tijd.
Ik speel al een jaar niet zo verschrikkelijk veel meer(waarschijnlijk nog steeds meer als een hoop mensen), mijn moeder is een stuk fanatieker(heeft genoeg xp voor lvl50 en begint in de buurt te komen), ik heb 212k pokemon gevangen en alle type medailles op platinum.skipe schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:43:
[...]
Akkoord, maar jij hebt alle medaiiles per type pokemon vast niet nog goud/platinum
Het kan in het begin zeker op bepaalde pokemon wat lastig zijn maar als je lang genoeg speelt kan je de meeste pokemon vangen zonder te kijken.G33st schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:20:
[...]
Bewonderenswaardig.
[ Voor 34% gewijzigd door protoss warrior op 17-03-2021 09:57 ]
Ik moet alleen dragon nog (sta op ~1500) rest platinum.. maar reageerde op @G33st die gister iets van lvl 15 was hahaprotoss warrior schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:52:
[...]
Ik speel al een jaar niet zo verschrikkelijk veel meer(waarschijnlijk nog steeds meer als een hoop mensen), mijn moeder is een stuk fanatieker(heeft genoeg xp voor lvl50 en begint in de buurt te komen), ik heb 212k pokemon gevangen en alle type medailles op platinum.
Lol ik zie het net inderdaad, Dragon is zoiezo de meest moeilijke imo, zonder de dratini community day en een aantal andere dagen met dragon types zou ik die medaille zeker niet hebben.skipe schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:56:
[...]
Ik moet alleen dragon nog (sta op ~1500) rest platinum.. maar reageerde op @G33st die gister iets van lvl 15 was haha
Achteraf spijt dat ik met dragon week niet wat meer gevangen heb ipv alleen shiny checkenprotoss warrior schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:59:
[...]
Lol ik zie het net inderdaad, Dragon is zoiezo de meest moeilijke imo, zonder de dratini community day en een aantal andere dagen met dragon types zou ik die medaille zeker niet hebben.
Zeker!gwystyl schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:35:
[...]
Betekent dat ook dat de Therian Landorus geschikt is om de opdracht "make snapshot of Landorus" mee af te ronden? Een collega die ook speelt heeft Landorus nog niet, en kan de opdracht van de special research nu niet afmaken. Ik heb ook geen reserve om mee te ruilen (en geen 40k stardust over), dus ik kan hem er niet mee helpen.
Nog dank voor je tips! Ik ben inmiddels aan mijn storage aan het werken en merk dat ik idd pokemon storage te kort kom. Wel nu weer twee keer uitgebreid en nu muntjes aan het sparen.Rene schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:50:
[...]
Met 300 moms in storage kan je niet vasthouden aan je strategie.
Ik zou langzaam maar zeker sparen voor een upgrade naar pak en weg 1000 pokemons.
Mijn strategie:
Legendaries en mythical:
Max 3 per soort plus shinies. Rest bewaar ik voor een 2x candy event (uitgezonder mewtwo, daar heb ik er 10 van behouden)
Overige:
Zelfde strategie als hierboven, men een cap van 3 shinies voor echt goede pokemons. Rest gaat direct de schredder in.
Voor sommige pokemons heb ik er een paar extra. Voornamelijk omdat deze een PVP opzet hebben.
Ben nu ook aan het sparen voor een aantal evolves, zodat ik dat met een lucky egg kan doen om wat exp bonus te krijgen. Dat zijn wel vooral de gewone pokemon, maja, je moet ergens beginnen. Raids zijn leuk, maar ik zie zelden mensen in mijn omgeving aan een raid deelnemen en die remote raid pass ben ik zuinig mee, volgens mij zit ook niemand te wachten op een level 26 die met gewone mons een thundurus probeert te verslaan
Ik heb wel mijn oude account uit 2016 teruggevonden op mijn oude telefoon, niet heel bijzonder pokemon, maar wel pokemon die ik nu nog niet gezien heb. Ik ga me eens verdiepen in het traden en lucky pokemon, misschien dat ik daar nog een paar leuke dingen mee kan, al zal ik ook spaarzaam met mijn dust om moeten gaan.
Waar ik nu vooral nog tegenaanloop is gebrek aan pokeballs. Die raken tocht wel snel op als je alles probeert te vangen en te weinig tijd hebt om te lopen voor pokestops (ik loop gemiddeld een uur per dag).. hopelijk wordt dat later makkelijker want nu moet ik af en toe kiezen, vang ik deze wel of niet? Bijv. de plusle en de minun laat ik voor wat het is, ook de spoink sla ik tegenwoordig over, maar of ik daar goed aan doe, geen idee haha.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Ruilen met je oude account kan wel, maar als het puur voor het vullen van de pokédex gaat, zou ik ze eerst vriendjes maken en zorgen dat je in ieder geval Ultra of Best Friends bent. Dat scheelt bergen stardust als je pokémon wil sturen die de andere account nog niet heeft. Zie onderstaand plaatje:
Voor de tweakers mijn FC:
[ Voor 12% gewijzigd door koelebobes op 18-03-2021 14:22 ]
BTC €94.837,08
Wees zuinig met je 2016 pokies. De eerste 10 trades die je doet met pokies gevangen voor augustus 2016 zijn gegarandeerd lucky. Daarna is de kans nog steeds gigantisch hoog voor pokemon uit 2016. Dus niet weggooien.bakbakbak schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:50:
[...]
Nog dank voor je tips! Ik ben inmiddels aan mijn storage aan het werken en merk dat ik idd pokemon storage te kort kom. Wel nu weer twee keer uitgebreid en nu muntjes aan het sparen.
Ben nu ook aan het sparen voor een aantal evolves, zodat ik dat met een lucky egg kan doen om wat exp bonus te krijgen. Dat zijn wel vooral de gewone pokemon, maja, je moet ergens beginnen. Raids zijn leuk, maar ik zie zelden mensen in mijn omgeving aan een raid deelnemen en die remote raid pass ben ik zuinig mee, volgens mij zit ook niemand te wachten op een level 26 die met gewone mons een thundurus probeert te verslaan. Ik zag al wel allerlei reddit raids en ook via pokegenie een remote raid systeem, wellicht eens proberen.
Ik heb wel mijn oude account uit 2016 teruggevonden op mijn oude telefoon, niet heel bijzonder pokemon, maar wel pokemon die ik nu nog niet gezien heb. Ik ga me eens verdiepen in het traden en lucky pokemon, misschien dat ik daar nog een paar leuke dingen mee kan, al zal ik ook spaarzaam met mijn dust om moeten gaan.
Waar ik nu vooral nog tegenaanloop is gebrek aan pokeballs. Die raken tocht wel snel op als je alles probeert te vangen en te weinig tijd hebt om te lopen voor pokestops (ik loop gemiddeld een uur per dag).. hopelijk wordt dat later makkelijker want nu moet ik af en toe kiezen, vang ik deze wel of niet? Bijv. de plusle en de minun laat ik voor wat het is, ook de spoink sla ik tegenwoordig over, maar of ik daar goed aan doe, geen idee haha.
achergrond artikel over lucky trade rates: https://thesilphroad.com/science/chance-of-lucky-trade/
Volgens mij maakt het weinig meer uit, met de Pokeraid app zie ik regelmatig lv2x spelers in een raid. Ik heb sowieso het idee dat het vanaf 6 spelers een zergfest is waarbij het niet zo heel veel uitmaakt welke pokemons je kiestbakbakbak schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:50:
[...]
Raids zijn leuk, maar ik zie zelden mensen in mijn omgeving aan een raid deelnemen en die remote raid pass ben ik zuinig mee, volgens mij zit ook niemand te wachten op een level 26 die met gewone mons een thundurus probeert te verslaan. Ik zag al wel allerlei reddit raids en ook via pokegenie een remote raid systeem, wellicht eens proberen.
Edit: raid gedaan en hij ging redelijk makkelijk om. Mijn eerste legendary binnen
[ Voor 20% gewijzigd door bakbakbak op 19-03-2021 10:37 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Dat klopt. Ultra League is nu beschikbaar t/m 29 Maart.vhal schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:10:
Kan het kloppen dat de Great League niet beschikbaar meer is? Of is dit afhankelijk van het level?
Dit is niet afhankelijk van je level.
Dat ging dus bijna altijd goed. Het poppetje wandelde ook altijd een beetje heen en weer.
Maar sinds kort hebben we het wifi AP vervangen door een moderner exemplaar, en sindsdien blijft het poppetje stokstijf stil staan, en dan ook nogeens op de voorkant van het huis. Dus net buiten het bereik van de gym.
Zijn er meer mensen die zoiets hebben meegemaakt? Is er nog iets aan te doen, behalve elke keer de tuin in te lopen?
Als je android hebt kun je heel wat locatiebepaling dingetjes uitzetten.. dan zul je weer wat meer "gps driften".. geen idee of dit bij apple ook mogelijk ishneel schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:18:
We hebben hier een nieuw 'probleem'. Tot voor kort kon ik hier vanuit huis net bij een gym. Echt net op de grens, vanaf de achteerkant van ons huis wel, maar vanaf de voorkant niet niet meer.
Dat ging dus bijna altijd goed. Het poppetje wandelde ook altijd een beetje heen en weer.
Maar sinds kort hebben we het wifi AP vervangen door een moderner exemplaar, en sindsdien blijft het poppetje stokstijf stil staan, en dan ook nogeens op de voorkant van het huis. Dus net buiten het bereik van de gym.
Zijn er meer mensen die zoiets hebben meegemaakt? Is er nog iets aan te doen, behalve elke keer de tuin in te lopen?
2.4GHz proberen / 5.0GHz proberen.
5.0 zou minder ver moeten dragen.
Wikipedia: Wi-Fi positioning systemhneel schreef op zondag 21 maart 2021 @ 12:20:
Hoe bepaalt google eigenlijk de positie aan de hand van de wifi? Het kan niet aan de hand van de mac adressen van de APs zijn, want het is al meer dan 10 jaar geleden dat hier nog eens een google auto langs is gereden. Aan de hand van SSID dan misschien? Zou het helpen om die te hernoemen?
Mac en ssid als parameters dus :-)
Wie maalt er nou om een paar meter? Nou, in dit geval is het het verschil tussen net wel of net niet bij de gym kunnen.
Of "_nomap" aan de SSID naam plakken. Mischien eens mee experimenteren.
Er zijn zat verhalen van mensen die verhuisd waren, hun router+SSID in hun nieuwe huis gebruiken en door Pokémon GO/Google doodleuk teruggezet werden in hun oude huishneel schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:11:
Google heeft dus blijkbaar een grote database met plekken waarvan het denkt dat de wifi APs zich bevinden. Als die locaties een paar meter afwijken van de werkelijke plaats kan je blijkbaar weinig doen.
Ik heb het idee dat het een beetje op een laag pitje staat.
Ik had er in november een aantal in de buurt toegevoegd, alleen tot op heden nog niks, ook geen afkeuring.
Burp
Die worden nog toegevoegd, maar dat is natuurlijk afhankelijk van de reviews.Wii4all schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:54:
Worden er eigenlijk nog nieuwe gyms/stops toegevoegd?
Ik heb het idee dat het een beetje op een laag pitje staat.
Ik had er in november een aantal in de buurt toegevoegd, alleen tot op heden nog niks, ook geen afkeuring.
Iedere stop die je gesubmit hebt, zul je een antwoord op krijgen.
Als het lang duurt dan zou dat betekenen, dat er weinig reviewers actief zijn in jouw gebied.
Wayfarer, hier kan je je nominaties bekijken en zelf ook reviews doen. Als je zelf 100 agreements hebt behaald, krijg je een upgrade. Die wordt meestal op de oudste submit van jezelf toegepast. Met de upgrade, is mijn ervaring, heb je binnen 1-2 dagen een resultaat.
Lucky jij, mijn aanvraag hangt vanaf eind augustus 2020FireAge schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:45:
Heb er hier in de wijk (in Groningen stad) een stuk of 8 toegevoegd. Meestal binnen 2 weken wel afgehandeld.
Geen actieve spelers in je buurt die je even kan porren om wat reviews te doen? Want als er niemand reviewed, dan duurt het idd lang.skipe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:43:
[...]
Lucky jij, mijn aanvraag hangt vanaf eind augustus 2020
Heb op vakantie in Denemarken in the middle of nowhere twee stops aangevraagd. Die duurden 3 maanden oid.
Genoeg revieuwers volgens mij maar nog 50x zoveel stops die aangevraagd worden volgens mij hahaFireAge schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:13:
[...]
Geen actieve spelers in je buurt die je even kan porren om wat reviews te doen? Want als er niemand reviewed, dan duurt het idd lang.
Heb op vakantie in Denemarken in the middle of nowhere twee stops aangevraagd. Die duurden 3 maanden oid.
Dus wie mij wil helpen
Ik heb ineens 20+ vrienden erbij. Allemaal op 0 friendship, die ik niet ken..
De vriendenlijst van Harry Potter, Ingress en Pokemon Go zijn samengevoegd.FireAge schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:34:
Zijn er meer mensen die na de update ineens een bak random vrienden erbij hebben?
Ik heb ineens 20+ vrienden erbij. Allemaal op 0 friendship, die ik niet ken..
En als je ze in 1 van de games verwijdert, verwijder je ze dus ook uit de andere games.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:56:
[...]
De vriendenlijst van Harry Potter, Ingress en Pokemon Go zijn samengevoegd.
De limiet voor vrienden is ook zou worden verhoogd van 200 naar 400.
Edit:
Op de SilphRoad wordt melding gemaakt van mensen die nu meer dan 200 friends hebben. Zal wel in regios/levels worden uitgerold.
[ Voor 18% gewijzigd door EciRuam op 26-03-2021 10:31 ]
Die verhoging is nog niet live volgens mij.EciRuam schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:04:
[...]
En als je ze in 1 van de games verwijdert, verwijder je ze dus ook uit de andere games.
De limiet voor vrienden is ook verhoogd van 200 naar 400.
Ik zal ze wissen en klaar
Mijn friendcode = 8435 9770 2947
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
![]()
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/Qf4YsRsFD0Cccp51nV65blde.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LoOsTMtNGAq5qsvXMsFLryrS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/urfqvWdMjWvJak436OBeFYux.jpg?f=fotoalbum_large)