• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Tegenvaller inderdaad. Dat laatste klinkt interessant, dan moet ik munten voor remote raid passes gaan sparen ipv imventory uitbreiden (nu 500) of pokemons (nu 350).

Maar, eerst maar eens blijven zoeken naar ditto :-(

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrr_PmrQpnL0CsR5TU_qwuswHco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kRaNHzR1qstVJfanBrfYG9KT.jpg?f=fotoalbum_large

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:30
Rene schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:33:
Precies. Maak een PokeRaid acccount en begin met Raids hosten. 10 gasten per raid = 10 x3000 XP voor friends en 12500 voor de raid (5*) Met een ei verdien je 85000 XP in 5 minuten. Doe 3 raids per ei en je kan zonder problemen een kwart miljoen XP binnenharken :+
Da's een strategie idd, maar XP binnen harken gaat het snelst door nieuwe vrienden te maken en elkaar de hele tijd gifts te sturen. Dat kost maar weinig moeite (ik besteed er elke dag even 10 minuten aan) en ik spaar de vrienden op met wie ik nog 1 dag moet om Best Friends te worden, daarvan maak ik de laatste gift niet open tot ik er een paar heb. Als je op die manier 5 vrienden spaart, een ei aanzet en dan de laatste gift openmaakt, dan scoor je een miljoen XP. En aan die vrienden had je eerder al 315k XP verdiend.

Helaas maken veel mensen inderdaad hun gifts nooit open. Geen idee waarom. Je kunt die spullen toch meteen weer wegdonderen als je er niet op zit te wachten?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Precies. Maak een PokeRaid acccount en begin met Raids hosten. 10 gasten per raid = 10 x3000 XP voor friends en 12500 voor de raid (5*) Met een ei verdien je 85000 XP in 5 minuten. Doe 3 raids per ei en je kan zonder problemen een kwart miljoen XP binnenharken :+
5 gasten per raid toch want je kan maar 5 invites versturen met een raid.
Tenzij 2 mensen in de lobby aanwezig zijn op locatie maarja dat gebeurd bijna nooit natuurlijk via die app.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21
Ricmaniac schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:37:
[...]

5 gasten per raid toch want je kan maar 5 invites versturen met een raid.
Tenzij 2 mensen in de lobby aanwezig zijn op locatie maarja dat gebeurd bijna nooit natuurlijk via die app.
Na de eerste 5 invites kun je uit de lobby gaan en er weer terug in gaan. Je kunt dan opnieuw 5 invites sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 03-03-2021 23:59 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Raem schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:57:
[...]

Na de eerste 5 invites kun je uit de lobby gaan en er weer terug in gaan. Je kunt dan opnieuw 5 invites sturen.
O_o today i learned.

Moet je dan wachten tot 1 van die 5 er al wel in zit of kan je er direct uit en weer inviten ? Of heb je dan de kans dat je elkaar mis loopt omdat er op dat moment misschien geen lobby actief is voor de eerste 5?

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 04-03-2021 00:23 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Ricmaniac schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 00:21:
[...]

O_o today i learned.

Moet je dan wachten tot 1 van die 5 er al wel in zit of kan je er direct uit en weer inviten ? Of heb je dan de kans dat je elkaar mis loopt omdat er op dat moment misschien geen lobby actief is voor de eerste 5?
Er moet dan inderdaad minimaal 1 persoon in de lobby zitten (om de lobby vast te houden). Zo gauw de eerste erin zit leave je, direct rejoin en je kunt nog 5 mensen inviten (tenzei je zelf remote doet dan 9 invites in totaal ivm max 10 remote per lobby).

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
In pokeraid zit ook zo'n gift icoontje. Met die optie kun je friends toevoegen, of jezelf voor coins op de lijst zetten. Een andere site die ik gebruik is https://www.fcswap.com/game/pokemon-go/

Na een tijdje gifts sturen is dat 100-200k per friend. Elk eitje is daarmee zomaar 1-3 miljoen xp (vooral afhankelijk van geduld)

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
skipe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 01:56:
[...]

Er moet dan inderdaad minimaal 1 persoon in de lobby zitten (om de lobby vast te houden). Zo gauw de eerste erin zit leave je, direct rejoin en je kunt nog 5 mensen inviten (tenzei je zelf remote doet dan 9 invites in totaal ivm max 10 remote per lobby).
Je kunt normaal pas na +/-30 seconden, na versturen eerste 5 invites, opnieuw invites sturen, maar omdat het even duurt voordat er iemand joined is die tijd meestal verstreken.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 16:03

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

PhilipsFan schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:53:
[...]
Helaas maken veel mensen inderdaad hun gifts nooit open. Geen idee waarom. Je kunt die spullen toch meteen weer wegdonderen als je er niet op zit te wachten?
Omdat je maar maximaal 30 Gifts per dag kunt openen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Het komt bij mij gewoon vaak voor dat mijn opslag vol zit. Ik kan eigenlijk nooit alle cadeaus openen zonder tegen de daglimiet aan te lopen.

Strava

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:26
Gewoon veel weggooien. Ik doe alle rode ballen weg, laag level potions. Veel fruit kan ook weg.

Je moet even bepalen wat je minimaal nodig hebt. De rest regelmatig schonen.

[ Voor 42% gewijzigd door Donaldinho op 04-03-2021 11:36 ]

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

• Freee!!

Freee!!

Donaldinho schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:34:
Gewoon veel weggooien. Ik doe alle rode ballen weg, laag level potions. Veel fruit kan ook weg.

Je moet even bepalen wat je minimaal nodig hebt. De rest regelmatig schonen.
AMEN!
Potions (super, hyper &max) en revives allemaal gemaximeerd op 100, berries & great balls op 250, ultra balls op 400.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Deze snap ik niet. Bedoel je dat je zo'n raid start met 10 nieuwe vrienden die (als ze gelijk cadeautjes heen en weer sturen) 3000 per stuk opleveren, en dan 12500 krijgt voor de raid zelf? Dan zou het inderdaad uitkunnen, maar ik denk dat het alsnog optimistisch is om dat 3 x binnen een half uur te doen :).

• skipe
gwystyl schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:02:
[...]

Deze snap ik niet. Bedoel je dat je zo'n raid start met 10 nieuwe vrienden die (als ze gelijk cadeautjes heen en weer sturen) 3000 per stuk opleveren, en dan 12500 krijgt voor de raid zelf? Dan zou het inderdaad uitkunnen, maar ik denk dat het alsnog optimistisch is om dat 3 x binnen een half uur te doen :).
Je hoeft niet te giften, samen raiden is al voldoende om je frienshiplevel te doen increasen.

Dus die 10 nieuwe vrienden, ff x raiden is 30k xp aan vriendjes.. daar kom dan de raid en catch xp nog bij, 3 in een half uur vind ik ook wel aardig optimistisch

• Rene
skipe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:08:
[...]

Je hoeft niet te giften, samen raiden is al voldoende om je frienshiplevel te doen increasen.

Dus die 10 nieuwe vrienden, ff x raiden is 30k xp aan vriendjes.. daar kom dan de raid en catch xp nog bij, 3 in een half uur vind ik ook wel aardig optimistisch
Maar het zijn er effectief maar 2 in een half uur. Dat ei zet je pas aan als er nog 5 seconden te gaan is totdat de raid start. 😉

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:52

Haan

dotnetter

Freee!! schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:48:
[...]

AMEN!
Potions (super, hyper &max) en revives allemaal gemaximeerd op 100, berries & great balls op 250, ultra balls op 400.
Dan ga je er wel van uit dat er al flink geïnvesteerd is in storage uitbreiding. Tegenwoordig spaar ik veel liever voor remote raid passen dan voor uitbreiding van storage

Kater? Eerst water, de rest komt later

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Haan schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:08:
[...]

Dan ga je er wel van uit dat er al flink geïnvesteerd is in storage uitbreiding. Tegenwoordig spaar ik veel liever voor remote raid passen dan voor uitbreiding van storage
ik probeer beide te doen. Even wat munten opsparen als er raidbosses zijn die me niet boeien (zapdos terugkeer nummer 13 bv) en dan om en om investeren in meer storage (poke en items) en remote passen. Die laatste krijg je regelmatig nog gratis of voor weinig. Zo bouw ik langzaam mn storage uit terwijl ik met een interessante raidbos ook nog de nodige remote raids kan doen.

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Hoi allemaal, twee jaar geleden een keer aan dit spel begonnen, toen niet echt meer doorgezet. Maar nu weer begonnen, ook omdat ik dagelijks lekker wil wandelen (thuiswerken en dus geen reistijd).

Ben nu level 20, ik heb geen vrienden nog haha. Is het handig om nu een vrienden groep op te bouwen? Indien ja, voeg me maar toe: 2167 2441 6510

De gifts die ik nu oppak gooi ik nog weg vanwege de ruimte, maar ik geef ze liever weg, als dat handig is.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Verwijderd

bakbakbak schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:17:
Hoi allemaal, twee jaar geleden een keer aan dit spel begonnen, toen niet echt meer doorgezet. Maar nu weer begonnen, ook omdat ik dagelijks lekker wil wandelen (thuiswerken en dus geen reistijd).

Ben nu level 20, ik heb geen vrienden nog haha. Is het handig om nu een vrienden groep op te bouwen? Indien ja, voeg me maar toe: 2167 2441 6510

De gifts die ik nu oppak gooi ik nog weg vanwege de ruimte, maar ik geef ze liever weg, als dat handig is.
Volgens mij tellen gifts niet mee in je storage

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:45
Nu we het toch over bag storage hebben, wat is jullie strategie daarin?

Die van mij is als volgt, met een bag space van 3000, dus maximaal:
- 100 Max Potions > rest van de potions gaat weg. Als ik ze toevallig heb en halve Pokémon heb, gebruik ik ze daar op.
- 100 Max Revives > revives gaan weg, of het moet zijn dat ik dode Pokémon heb. Dan gebruik ik ze daar op.

Zo veel mogelijk rode ballen i.v.m. Gotcha, je vliegt er toch hard door heen met een event.
Great balls gaan weg > als ik een Pokémon echt wil hebben pak ik wel een Ultra ball
Zo'n 300 tot 350 Ultra ballen.

Daarnaast 3 evolutie items van ieder, niet meer. Komt sporadisch voor dat ik die gebruik.
Zo'n 5 stones van ieder, meer heb je er niet nodig.

Betreffende de rare candy, ik houd altijd een grens aan van ongeveer 300, hierna moet ik een keuze gaan maken waar ik weer wat in ga stoppen.

Use Items (incense, starpieces, lucky eggs, lures, poffins) gaan nooit weg, maar worden ook flink gebruikt bij events. Zeker wanneer er een dust bonus is zoals 3x bij een Community Day. Dan staat er het hele event een starpiece aan.

TM's heb ik een haat liefde relatie mee:
- Fast TM's heb ik vrijwel altijd te veel dus die stop ik zo rond de 30. Ik heb geen raidmons meer die ik een andere attack moet geven, alles is al het juiste. Voor PvP heb ik ze ook vrijwel niet nodig.
- Charge TM's daarin tegen, die bewaar ik liever dan dat ik ze weg gooi. Meestal nodig bij het TM'en van PvP Pokés, maar ook bij raidmons.
- Elite TM's gaan natuurlijk nooit weg, ik hoop dat iedereen hetzelfde doet ;)

Berries gaat een groot gedeelte ook weg:
- Razz Berries houd ik tot zo ongeveer 40, al hoewel dit ook wel lager mag. De reden daarvan komt zo.
- Nanab Berries gaan regelrecht de prullenbak in. Wie dat bedacht heeft weet ik niet, maar ik heb ze nog nooit nodig gehad.
- Pinap Berries worden altijd bewaard. Dit is altijd mijn berry-of-choice.
- Golden Razz Berries, hier heb ik er op het moment van schrijven 373 van. Ik gebruik deze altijd om mijn buddy te voeren en te voeren in gyms om Pokés weer vol te krijgen qua points, maar ik kom er maar niet van af.
- Silver Pinap Berries gaan ook nooit weg.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:37
@MusicMaikel pfoe, we hebben bijna exact dezelfde strategie, op de ultra balls na. Daar hou ik ongeveer 100 voor aan. Wel heb ik iets meer evolutie items, maar eigenlijk meer uit luiheid, omdat ik nooit zoveel naar beneden scroll. Wel altijd een tekort aan rode ballen. Zeker met een gotcha gaat het erg snel, ondanks dat ik op een gym woon.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
MusicMaikel schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:08:

Die van mij is als volgt:
- 100 Max Potions > rest van de potions gaat weg. Als ik ze toevallig heb en halve Pokémon heb, gebruik ik ze daar op.
- 100 Max Revives > revives gaan weg, of het moet zijn dat ik dode Pokémon heb. Dan gebruik ik ze daar op.

Zo veel mogelijk rode ballen i.v.m. Gotcha, je vliegt er toch hard door heen met een event.
Great balls gaan weg > als ik een Pokémon echt wil hebben pak ik wel een Ultra ball

Daarnaast 3 evolutie items van ieder, niet meer. Komt sporadisch voor dat ik die gebruik.

Betreffende de rare candy, ik houd altijd een grens aan van ongeveer 300, hierna moet ik een keuze gaan maken waar ik weer wat in ga stoppen.

Use Items (incense, starpieces, lucky eggs, lures, poffins) gaan nooit weg, maar worden ook flink gebruikt bij events. Zeker wanneer er een dust bonus is zoals 3x bij een Community Day. Dan staat er het hele event een starpiece aan.

- Fast TM's heb ik vrijwel altijd te veel dus die stop ik zo rond de 30. Ik heb geen raidmons meer die ik een andere attack moet geven, alles is al het juiste. Voor PvP heb ik ze ook vrijwel niet nodig.
- Charge TM's daarin tegen, die bewaar ik liever dan dat ik ze weg gooi. Meestal nodig bij het TM'en van PvP Pokés, maar ook bij raidmons.

- Razz Berries houd ik tot zo ongeveer 40, al hoewel dit ook wel lager mag. De reden daarvan komt zo.
- Nanab Berries gaan regelrecht de prullenbak in. Wie dat bedacht heeft weet ik niet, maar ik heb ze nog nooit nodig gehad.
- Golden Razz Berries, hier heb ik er op het moment van schrijven 373 van. Ik gebruik deze altijd om mijn buddy te voeren en te voeren in gyms om Pokés weer vol te krijgen qua points, maar ik kom er maar niet van af.
Min of meer zelfde, muv berries. ultra/great balls max 150. Alle berries muv golden/silver gaat op aan gym voeden, heb altijd zoveel mogelijk noibat/darumaka etc. in gyms staan voor extra candy. Hou hoogstens een paar pinap over voor nuttige candy. Rode ballen wil ik altijd wel minimaal 500 van hebben.

V.w.b. rare candy, ik heb nooit genoeg en spendeer het vrij direct eigenlijk. Heb een "level up" tag, en daar staan nogal veel pokemon in.

[ Voor 4% gewijzigd door FreqAmsterdam op 05-03-2021 15:21 ]

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-11 14:48
- Nanab Berries gaan regelrecht de prullenbak in. Wie dat bedacht heeft weet ik niet, maar ik heb ze nog nooit
Deze zijn enkel voor 'Throw 5 excellents in a row'

De hoeveelheid space die je hebt kun je ook erbij vermelden natuurlijk. Ik zit zelf op 800 mon/600 items.

• MusicMaikel
Slaut schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:45:
[...]

Deze zijn enkel voor 'Throw 5 excellents in a row'

De hoeveelheid space die je hebt kun je ook erbij vermelden natuurlijk. Ik zit zelf op 800 mon/600 items.
Oh, dat is een goede. Dat was ik even vergeten. Heb nu mijn bagspace er bij gezet, mons zit ik op 2400. Ik heb een gym op het werk en wissel met collega's de dienst, dat komt precies goed uit. Hij gooit mij er om 8:30 uur uit, ik vervolgens hem weer om 17:00 uur, precies 8 uur en 30 minuten (8 uur en 20 minuten nodig om de dagelijkse 50 muntjes aan te tikken.)

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:53

vhal

ಠ_ಠ

Wat een aantallen, kom ik met mijn 350 pokemons en 700 bagspace (lv32) :')

Strava

• MusicMaikel
vhal schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:09:
Wat een aantallen, kom ik met mijn 350 pokemons en 700 bagspace (lv32) :')
Ik ben dan ook al level 44 ;) Heb er vrij veel uren al in zitten...

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:17
Misschien al bekend, maar je kan je rare candies ook alvast omzetten zonder ze uit te geven. Voor zover ik weet zit er geen grens aan de hoeveelheid candy die je per soort Pokémon kan hebben. Dan ben je je candy dus niet kwijt maar heb je wel weer ruimte in je item bag d:)b .

Voorbeeld: over een paar weken krijgen we Landorus (Therian Forme) en die schijnt nogal goed te zijn. Je kan nu alvast je overtollige rare candy omzetten in Landorus candy en zodra je een goeie Therian forme hebt, gelijk levelen 8) .

Of wie weet ben je wel van plan om ooit al je Mewtwo te maxen maar heb je nog niet genoeg dust, dan kan je nu alvast rare candy -> Mewtwo candy omzetten :) .

• MusicMaikel
sixtiek schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:17:
[...]

Misschien al bekend, maar je kan je rare candies ook alvast omzetten zonder ze uit te geven. Voor zover ik weet zit er geen grens aan de hoeveelheid candy die je per soort Pokémon kan hebben. Dan ben je je candy dus niet kwijt maar heb je wel weer ruimte in je item bag d:)b .

Voorbeeld: over een paar weken krijgen we Landorus (Therian Forme) en die schijnt nogal goed te zijn. Je kan nu alvast je overtollige rare candy omzetten in Landorus candy en zodra je een goeie Therian forme hebt, gelijk levelen 8) .

Of wie weet ben je wel van plan om ooit al je Mewtwo te maxen maar heb je nog niet genoeg dust, dan kan je nu alvast rare candy -> Mewtwo candy omzetten :) .
Zeker bekend mee! Ik bewaar ze eigenlijk gewoon voor het geval dat ik ze echt echt nodig heb, voor bijvoorbeeld een PvP Pokémon die OP zou zijn o.i.d. Voor Landorus heb ik al redelijk wat candy.

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12

Bessen probeer ik wat meer van te houden. Ik kom nog eens een gym tegen die ik snel op goud wil hebben. Dan 400 besjes hebben is wel leuk :-) Op mn werk heb ik voor de lunchronde zat stops en gyms, en op 1 van de plekken ook een gym binnen bereik. Dus heel veel hoef ik van alles niet op voorraad te hebben (komt er toch wel bij)

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024

Ook vrijwel dezelfde strategie, net als een ieder hier. Alleen TM's iets anders.

Qua TM's heb ik afgelopen week voor het eerst fast TM's weggegooid, niet eerder gedaan. Zal voor charged ook zeker niet snel gebeuren.

Ik ga eens in de zoveel maanden al m'n Pokémon vanaf 1500 CP af om moves te checken en evt. TM's te verbruiken. Na zo'n sessie noteer ik voor mezelf even de datum, zodat ik bij de volgende sessie alleen op Pokémon van na die datum zoek.. Veel van de Pokémon zullen nooit gebruikt worden, maar een TM weggooien ging me altijd gewoon te ver, behalve tot voor kort de fasts dan.. :P

• President
  • Nu online
Kan ik met € 14,12 30%OFF | Pokemon Gaan Plus Auto Vangen Bedelarmband Base Op Bluetooth En Verbonden Met Iso/Android Mobiele Telefoon Animatie Cijfers speelgoed
https://a.aliexpress.com/_vDD7Lj nou gewoon mijn telefoon uit in mijn broekzak doen en vervolgens fietsen en ondertussen pokemons vangen en stops draaien? Zolang Pokémon go maar opgestart was voordat ik de telefoon 'uit' zet? Of toch een gotcha, dat hoor ik ook voorbij komen?

Al merk ik op mijn telefoon wel dat als ik een stuk fiets (25 km/u), de Pokémon App niet meer bij laadt en pokestops of gyms verderop gewoon niet zichtbaar zijn behalve als ik de app afsluit en opnieuw open?

Is goedkoper dan een keer een boete krijgen van de politie...

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:15
President schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 06:46:
Kan ik met € 14,12 30%OFF | Pokemon Gaan Plus Auto Vangen Bedelarmband Base Op Bluetooth En Verbonden Met Iso/Android Mobiele Telefoon Animatie Cijfers speelgoed
https://a.aliexpress.com/_vDD7Lj nou gewoon mijn telefoon uit in mijn broekzak doen en vervolgens fietsen en ondertussen pokemons vangen en stops draaien? Zolang Pokémon go maar opgestart was voordat ik de telefoon 'uit' zet? Of toch een gotcha, dat hoor ik ook voorbij komen?

Al merk ik op mijn telefoon wel dat als ik een stuk fiets (25 km/u), de Pokémon App niet meer bij laadt en pokestops of gyms verderop gewoon niet zichtbaar zijn behalve als ik de app afsluit en opnieuw open?

Is goedkoper dan een keer een boete krijgen van de politie...
Dat middelste is gewoon een bug in de huidige versie (geen stops pokemon). Ik heb deze

https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

Ik heb de 2p versie, is wel wat groter maar gebruikt AA batterijen die al heel lang mee gaan. Die jij aan geeft heb ik in de oplaadbare versie, die doet het ondertussen niet meer omdat de oplaadbare batterij op is. Daarnaast heb ik nog de gotcha evolve, maar dat vind ik een onding, de instelbaarheid lijkt handig, maar door het touchscreen raak je settings versteld als dat ding in je jaszak zit. (draag al een horloge). Let wel op dat je met zo’n ding je bag en pokemon storage flink moet uitbreiden. Je hebt altijd 200-300 ruimte nodig voor pokemons en ruimte voor 300-400 rode ballen.

O ja en naar iets van een uur moet je opnieuw verbinding maken, dat hebben ze ooit een keer geïntroduceerd.

[ Voor 3% gewijzigd door wortelsoft op 06-03-2021 07:42 ]

• Gynnad
  • Nu online
Jullie hebben het er allemaal over dat je zoveel rare candy hebt, hoe kom je daar aan?

Pas kreeg ik bij een Raid 15, daarna 6 maar in de meeste gevallen niets qua rare candy. Zit daar nog een logica in of puur random?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-11 13:58
Ik verkrijg ze voornamelijk bij de go battle league, bij 4 wins krijg je 3 rare candy. Daarnaast ook zoals je zelf zegt bij raids.

• President
  • Nu online
Schildje schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:22:
Ik verkrijg ze voornamelijk bij de go battle league, bij 4 wins krijg je 3 rare candy. Daarnaast ook zoals je zelf zegt bij raids.
Ik blijf daar maar verliezen omdat men ineens een derde schild gebruikt terwijl ik voor sta :-(
wortelsoft schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 07:40:
[...]

Dat middelste is gewoon een bug in de huidige versie (geen stops pokemon). Ik heb deze

Ik heb de 2p versie, is wel wat groter maar gebruikt AA batterijen die al heel lang mee gaan. Die jij aan geeft heb ik in de oplaadbare versie, die doet het ondertussen niet meer omdat de oplaadbare batterij op is. Daarnaast heb ik nog de gotcha evolve, maar dat vind ik een onding, de instelbaarheid lijkt handig, maar door het touchscreen raak je settings versteld als dat ding in je jaszak zit. (draag al een horloge). Let wel op dat je met zo’n ding je bag en pokemon storage flink moet uitbreiden. Je hebt altijd 200-300 ruimte nodig voor pokemons en ruimte voor 300-400 rode ballen.

O ja en naar iets van een uur moet je opnieuw verbinding maken, dat hebben ze ooit een keer geïntroduceerd.
Dat ding is wel handig als die goed werkt, zeker aangezien ik hier ook een dochter en vrouw heb! Er zijn alleen zo weinig verkocht, ben van Ali duizenden bestellingen gewend. Geen zin om iets te kopen wat na drie maanden niet meer werkt... Heb jij dat artikel bij die verkoper gekocht?

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:45
wortelsoft schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 07:40:
[...]

oke ik heb hem gekocht.
zit al heel lang te twijfellen om een go-tcha achtig iets te kopen.
ben benieuwd hoe die bevalt.

Helpt zoiets ook goed voor de xp grind? want nu 40+ is heel veel XP.

• wortelsoft
President schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:17:
[...]

Ik blijf daar maar verliezen omdat men ineens een derde schild gebruikt terwijl ik voor sta :-(

[...]

Dat ding is wel handig als die goed werkt, zeker aangezien ik hier ook een dochter en vrouw heb! Er zijn alleen zo weinig verkocht, ben van Ali duizenden bestellingen gewend. Geen zin om iets te kopen wat na drie maanden niet meer werkt... Heb jij dat artikel bij die verkoper gekocht?
Ik moet even kijken welke verkoper, dit was een random search op dit type.

• PhilipsFan
Derde schild? Dat heb ik nog nooit gezien, is dat nieuw?

Wat me wel opviel is dat als ik tegen een team Rocket leader vecht, er soms een crosshair in beeld komt. Zo'n doelkruis. Geen idee wat dat is...

• Haan

Haan

dotnetter

Zo zeg dat gaat wel lekker nu, 7k xp met een excellent throw :o
Op een gegeven moment kreeg ik de gooi behoorlijk goed, heb denk ik m'n persoonlijk record gebroken met vijf excellent op een rij.
Nu wel weer klaar met die beesten, 5 shinies en twee luckies in minder dan een uur..

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

Ruudox schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:07:
[...]

oke ik heb hem gekocht.
zit al heel lang te twijfellen om een go-tcha achtig iets te kopen.
ben benieuwd hoe die bevalt.

Helpt zoiets ook goed voor de xp grind? want nu 40+ is heel veel XP.
welke heb je gekocht? Die met dat knopje is namelijk niet autocatch, die moet je steeds indrukken als hij trilt.

• Freee!!

Freee!!

PhilipsFan schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:53:

Wat me wel opviel is dat als ik tegen een team Rocket leader vecht, er soms een crosshair in beeld komt. Zo'n doelkruis. Geen idee wat dat is...
Een Porygon Z die probeert te richten.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

Dat is een bug. hele vervelende.

en dat kruis is hyper beam (of zoiets) charge move

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:45
Largo schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:55:
[...]

welke heb je gekocht? Die met dat knopje is namelijk niet autocatch, die moet je steeds indrukken als hij trilt.
Die met de slider.

In de beschrijving staat iniedergeval:

Swtich EEN is Auto vangen geen trillingen

Schakelaar M is handmatig catch met trillingen.
Door de knop kiezen welke modus je wilt.

• FreqAmsterdam

Lock-On fast move animatie.

• Ezio
Dat was een lekker dagje XP en XL candies grinden. Ik kon helaas niet de hele dag spelen, maar ik heb toch nog een mooie Fletchling met IV 98% gevangen en 245 XL candy. Het is alleen niet genoeg om hem helemaal XL te maxen. Dan heb ik nog ruim 50 XL candy nodig _O- (iets minder als ik de 2000 candy voor XL inwissel).

Strava

• wortelsoft

• Freee!!

Freee!!

Ezio schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:20:
Dat was een lekker dagje XP en XL candies grinden. Ik kon helaas niet de hele dag spelen, maar ik heb toch nog een mooie Fletchling met IV 98% gevangen en 245 XL candy. Het is alleen niet genoeg om hem helemaal XL te maxen. Dan heb ik nog ruim 50 XL candy nodig _O- (iets minder als ik de 2000 candy voor XL inwissel).
Heel lekker dagje, veel XP, een shundo Fetchling en (totaal) 419 XL candy.

• sixtiek
Ezio schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:20:
245 XL candy. Het is alleen niet genoeg om hem helemaal XL te maxen. Dan heb ik nog ruim 50 XL candy nodig _O- (iets minder als ik de 2000 candy voor XL inwissel).
Tipje: ik kwam ook net 6 XL candy tekort. Kreeg ze uiteindelijk door alle trash Fletchling naar de professor te sturen. Kassa, toen had ik zelfs nog over 8) .

• President
  • Nu online
Tuesday, March 9, 2021: Drowzee will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for evolving Pokémon.

Aanstaande dinsdag dus van 18u tot 19u met een ei dus zoveel mogelijk pokemons evolven? Behalve dan de pokemons die ik reserveer voor Quests (eerst een ditto vangen, grrrr).. heb nu 19 pokemons klaar staan die in een nieuwe pokemon evolven (een slowbro die ik dubbel kan evolven, moet ik dan eerst naar de 2e gaan en daarna naar de 3e vorm?) en een stuk of 30 pokemons die ik al in evolutie vorm heb.

Dat is dus
- 19 x 2k evolutie en x 2k nieuwe pokemon
- 30 x 2k

Iets van 130k XP dus... Schiet niet echt op voor de moeite :-(

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Probeer ook met iemand best of ultra friends te worden, dan is een ei wel de moeite waard.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• President
  • Nu online
ZeRoC00L schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:50:
Probeer ook met iemand best of ultra friends te worden, dan is een ei wel de moeite waard.
Via Reddit veel nieuwe vrienden gemaakt waar ik nu dagelijks mee uitwissel, dus op een gegeven moment 15 op één dag.. moet alleen nog even kijken hoe ik de verdiensten daarvan allemaal in hetzelfde half uur kan laten plaatsvinden zonder verder contact met ze te hebben

• Freee!!

Freee!!

President schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:54:
[...]
(een slowbro die ik dubbel kan evolven, moet ik dan eerst naar de 2e gaan en daarna naar de 3e vorm?)
Slowbro is een eindstadium van evolutie (Slowpoke), Slowking is het andere eindstadium, is een King's Rock voor nodig.

• Freee!!

Freee!!

President schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:32:
[...]
Via Reddit veel nieuwe vrienden gemaakt waar ik nu dagelijks mee uitwissel, dus op een gegeven moment 15 op één dag.. moet alleen nog even kijken hoe ik de verdiensten daarvan allemaal in hetzelfde half uur kan laten plaatsvinden zonder verder contact met ze te hebben
Zorg dat jij een niet geopende gift van hun hebt maar zij niet van jou op het moment, dat Best Friends nog één dag weg is.

• Haan

Haan

dotnetter

Net Giovanni verslagen, na wat ik hier had gelezen was ik op het ergste voorbereid, maar het was haast teleurstellend makkelijk. Met Cliff heb ik meestal veel meer moeite.
Persian - Nidoking - Articuno vs. Machamp - Aggron(!) - Melmetal. Bijna gewonnen met alledrie mijn pokemon nog in leven, Aggron kreeg net niet in z'n eentje de Nidoking en Articuno neer. Melmetal moest het laatste restje even afmaken. Machamp alleen gebruikt om de Persian af te handelen en toen waren z'n schilden ook al op.

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 07-03-2021 19:27 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:55
President schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:54:
Tuesday, March 9, 2021: Drowzee will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for evolving Pokémon.

Aanstaande dinsdag dus van 18u tot 19u met een ei dus zoveel mogelijk pokemons evolven? Behalve dan de pokemons die ik reserveer voor Quests (eerst een ditto vangen, grrrr).. heb nu 19 pokemons klaar staan die in een nieuwe pokemon evolven (een slowbro die ik dubbel kan evolven, moet ik dan eerst naar de 2e gaan en daarna naar de 3e vorm?) en een stuk of 30 pokemons die ik al in evolutie vorm heb.

Dat is dus
- 19 x 2k evolutie en x 2k nieuwe pokemon
- 30 x 2k

Iets van 130k XP dus... Schiet niet echt op voor de moeite :-(
Je kunt (gemakkelijk) 60/70 pokemon per 30 minuten evolven. Dat is dus minimaal 120 per uur. Neem je de nieuwe evoluties mee en je zit op 250k xp voor een uur. Best prima toch?

Onder voorbehoud dat je genoeg candy hebt om te evolven ofc

Stack Sats

• skipe
@Freee!! En hillman (weet ff nie wie dat is) weer opnieuw vriendjes worden? Kunnen we weer paar ton xp binnenharken

Edit, code: 0183 5815 3207

[ Voor 11% gewijzigd door skipe op 07-03-2021 23:44 ]

• Freee!!

Freee!!

skipe schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:39:
@Freee!! En hillman (weet ff nie wie dat is) weer opnieuw vriendjes worden? Kunnen we weer paar ton xp binnenharken

Verstuurd

• skipe
Weet je ook wie hillman is?

• Freee!!

Freee!!

skipe schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:57:
[...]
Weet je ook wie hillman is?
Helaas niet.
Ik weet wel, dat ik al enige tijd Lucky Friends met hem ben en dat hij vermoedelijk in of bij Sneek woont.

[ Voor 25% gewijzigd door Freee!! op 08-03-2021 00:12 ]

• skipe
skipe schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:39:

Meer mensen mogen me uiteraard toevoegen ;) eitje word netjes afgesproken als we tegen de tijd ff contact hebben, willen mensen me evt even prive berichtje doen als je me toevoegd? Stuur dan ff je pogo naam, of je een ei aan wilt bij ultra/best of allebei.

• Ezio
Stovirpi schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:49:
[...]

Je kunt (gemakkelijk) 60/70 pokemon per 30 minuten evolven. Dat is dus minimaal 120 per uur. Neem je de nieuwe evoluties mee en je zit op 250k xp voor een uur. Best prima toch?

Onder voorbehoud dat je genoeg candy hebt om te evolven ofc
Mooi was die tijd dat je Pidgey's ging grinden om mass te evolven voor XP. Ik hou het wel lekker bij cadeaus sturen en uitpakken ;) .

Strava

• Stovirpi
Ezio schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:27:
[...]

Mooi was die tijd dat je Pidgey's ging grinden om mass te evolven voor XP. Ik hou het wel lekker bij cadeaus sturen en uitpakken ;) .
Eens. Weedle was er ook bij uitstek geschikt voor. Ik doe het overigens nog wel. Zet een lucky egg aan bij friendship level up en gebruik de rest van het half uur voor evolven. Heb nu ruim 300M XP (ter voorbereiding op level 60 haha).

Stack Sats

• Rene
Wie kent het gevoel wanneer je je telefoon terugkrijgt en er ruim 500K stardust is verbruikt op een Golduck en Exploud 😅🤣😅.

Wijze les: geen 6 jarige op de achterbank op mijn account laten spelen 👍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdSuy_KLSOJHro6bEyDdFO9aFto=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Hi4QVmJNI4EqIZ27DZgUVzOU.png?f=fotoalbum_large

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-11 10:02

garrow

PSN: Garrow1978

Rene schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:14:
Wie kent het gevoel wanneer je je telefoon terugkrijgt en er ruim 500K stardust is verbruikt op een Golduck en Exploud 😅🤣😅.

Wijze les: geen 6 jarige op de achterbank op mijn account laten spelen 👍

[Afbeelding]
Herkenbaar.
Maar ook Pokecoins welke besteed zijn ballen |:(

Ach ja, het is wel de reden dat ik hiermee begonnen ben, dus wil hem wel erbij blijven betrekken, echter sturing is soms nog nodig :)

Inmiddels heeft hij ook een eigen account, daar kan hij doen wat hij wil. Behalve pokecoins kopen uiteraard.
Wel leuk om op pad te gaan samen met elk een account.

[ Voor 10% gewijzigd door garrow op 08-03-2021 11:24 . Reden: toevoeging ]

• Ezio
Er is natuurlijk altijd een beetje eigen gewin bij als je kinderen/partner aan het spelen krijgt ;) . Zo ben ik twee keer lucky friends met mijn vriendin geweest. En kunnen we mirror traden met slechte IV's. Ze had mij ooit een keer "betrapt" tijdens het spelen. En toen bleek dat ze zelf ook lang had gespeeld, maar gestopt was. En nu kunnen we regelmatig samen spelen <3 . Dat is wel zo gezellig.

Strava

• Freee!!

Freee!!

Ezio schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:05:
Er is natuurlijk altijd een beetje eigen gewin bij als je kinderen/partner aan het spelen krijgt ;) . Zo ben ik twee keer lucky friends met mijn vriendin geweest. En kunnen we mirror traden met slechte IV's. Ze had mij ooit een keer "betrapt" tijdens het spelen. En toen bleek dat ze zelf ook lang had gespeeld, maar gestopt was. En nu kunnen we regelmatig samen spelen <3 . Dat is wel zo gezellig.
Mijn oudste zoon heeft mij aan het spelen gekregen en mirror trades voor slechte IV's waren een tijdje de norm. Helaas is hij zo ongeveer gestopt (hij zegt, dat hij nog speelt, maar de laatste keer, dat hij wat gevangen heeft, is al enige tijd terug).

• PhilipsFan
Bijzonder slechte ervaringen met kinderen en telefoons. Mijn kinderen zijn al wat ouder (en spelen geen Pokemon) maar ik zie bij vrienden vaak hoe slecht ouders daarmee omgaan. Geven gewoon hun eigen telefoon aan kind van 2 om een filmpje op te kijken. Om vervolgens verbaasd te zijn dat die telefoon eindigt in de WC. Tja...

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:10
Krijg je voor het vechten tegen Team Rocket grunts altijd al een "battle with your buddy" hartje? Nu heb ik nog minder Pokémon gerelateerde redenen om het huis te verlaten!

• sixtiek
ErikT738 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:53:
Krijg je voor het vechten tegen Team Rocket grunts altijd al een "battle with your buddy" hartje? Nu heb ik nog minder Pokémon gerelateerde redenen om het huis te verlaten!
Alleen als je buddy je gejoined heeft, dus genoeg besjes heeft gehad dat 'ie zichtbaar is op de kaart, en als hij dan ook nog in je battle party zit. Hij hoeft dus niet zelf mee te vechten.

Hetzelfde geldt trouwens voor remote raids, daar kan je op dezelfde manier ook een hartje voor krijgen.

• Freee!!

Freee!!

ErikT738 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:53:
Ja, maar het aantal hartjes voor "battle with your buddy" is een tijdje terug uitgebreid van één naar drie.

• Haan

Haan

dotnetter

Mijn dochter van vijf is helemaal gek van Pokemon maar no way dat ze mijn telefoon krijgt om mee te spelen :P Weet iemand trouwens of je de pokemon seizoenen die niet op Netflix staan (ze heeft alles al minstens drie keer gezien ;) ) ergens anders kunt vinden? Ik zie op https://watch.pokemon.com/ nog wel meer, maar dat is engels, daar is ze nu nog te klein voor.

• MariusSim
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-03-2021
Haan schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:33:
Mijn dochter van vijf is helemaal gek van Pokemon maar no way dat ze mijn telefoon krijgt om mee te spelen :P Weet iemand trouwens of je de pokemon seizoenen die niet op Netflix staan (ze heeft alles al minstens drie keer gezien ;) ) ergens anders kunt vinden? Ik zie op https://watch.pokemon.com/ nog wel meer, maar dat is engels, daar is ze nu nog te klein voor.
Ik ben doof, maar dit is in het Nederlands, niet?
https://watch.pokemon.com...okemon-de-serie-het-begin
https://watch.pokemon.com/nl-nl/#/category?id=series

Je kan het ook hier proberen, maar weet niet of die helemaal veilig is:
http://www.pokemonepisodes.nl/Online-Pokemon-Episodes.html

:D :D :D

[ Voor 9% gewijzigd door MariusSim op 08-03-2021 15:40 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Nice! Niet gezien dat je ook NL kan kiezen, dankjewel!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Freee!! schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:10:
[...]

Ja, maar het aantal hartjes voor "battle with your buddy" is een tijdje terug uitgebreid van één naar drie.
Ideaal, zet altijd m'n buddy als laatste, meestal heb ik die toch niet nodig. Weer een hartje erbij, en dus op weg naar best buddy :*)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• PhilipsFan
Haha, ik maakte me eerder nooit zo druk om die buddies en heb nu voor het eerst een 'catch assist' meegemaakt. Komt erop neer dat als de Pokemon net aanvalt terwijl je de bal al hebt gegooid (dus de bal afketst), je buddy 'm opvangt en weer terugkaatst naar de Pokemon zodat hij daar na de aanval aankomt en dus alsnog raak is. Maar volgens mij is de catch rate hetzelfde, dus het scheelt je alleen (soms) een bal. Daar heb je dus precies niks aan, maar het is wel grappig.

Weet iemand hoe je je buddy excited krijgt? Ik heb voor vandaag alle 13 hartjes verdiend, maar ik heb wel eens gezien dat je ook een dubbele rij hartjes kunt krijgen voor afstand wandelen en de afstand om een candy te krijgen wordt dan ook korter, maar ik krijg het nu niet meer voor elkaar. Terwijl het nu juist zo handig zou zijn...

• Freee!!

Freee!!

PhilipsFan schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:18:
Haha, ik maakte me eerder nooit zo druk om die buddies en heb nu voor het eerst een 'catch assist' meegemaakt. Komt erop neer dat als de Pokemon net aanvalt terwijl je de bal al hebt gegooid (dus de bal afketst), je buddy 'm opvangt en weer terugkaatst naar de Pokemon zodat hij daar na de aanval aankomt en dus alsnog raak is. Maar volgens mij is de catch rate hetzelfde, dus het scheelt je alleen (soms) een bal. Daar heb je dus precies niks aan, maar het is wel grappig.
Catch assist is af en toe handig, scheelt je inderdaad af en toe een bal, maar houdt ook streaks van curve balls gaande.
Weet iemand hoe je je buddy excited krijgt? Ik heb voor vandaag alle 13 hartjes verdiend, maar ik heb wel eens gezien dat je ook een dubbele rij hartjes kunt krijgen voor afstand wandelen en de afstand om een candy te krijgen wordt dan ook korter, maar ik krijg het nu niet meer voor elkaar. Terwijl het nu juist zo handig zou zijn...
Voldoende wandelen en met je buddy spelen, of een Poffin voeren.

• PhilipsFan
Freee!! schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:24:
[...]

Catch assist is af en toe handig, scheelt je inderdaad af en toe een bal, maar houdt ook streaks van curve balls gaande.

[...]

Voldoende wandelen en met je buddy spelen, of een Poffin voeren.
Toevallig lukt het net vanzelf. Ik heb nog maar een battle gedaan en een keer gespeeld, nu heb ik een dubbele rij hartjes voor alles. Dat wordt spannend of ik die vandaag vol krijg, ik stap zo ff in de auto om naar een nieuwe pokestop te rijden want die in de buurt ben ik al vele malen geweest...

Ah die streak zou nog wel eens kunnen schelen idd.

• Rene
Van reddit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3W5cZX2tKsJSyYnnQB1-v-xWj4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Hgr8ICahTtR3iFlbeg1huQP1.png?f=fotoalbum_large

Overigens is een poffin voeren sneller.

Tegenwoordig krijg ik bijna dagelijks een poffin als beloning voor zo en AR scan...

• PhilipsFan
Ik heb inmiddels voor vandaag alles dubbel, behalve 'give your buddy a treat'. Ik weet niet goed of ik de hele cirkel moet laten leeglopen. Normaal krijg je volgens mij alleen een hartje als je de cirkel helemaal vanaf niks vult.

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
PhilipsFan schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:27:
Ik heb inmiddels voor vandaag alles dubbel, behalve 'give your buddy a treat'. Ik weet niet goed of ik de hele cirkel moet laten leeglopen. Normaal krijg je volgens mij alleen een hartje als je de cirkel helemaal vanaf niks vult.
Je hoeft niet de hele cirkel te laten leeglopen. 1/3 maar, wat overeenkomt met een 1 uur. Dan geef je 2 bessen/1 golden raspberry en is de cirkel weer vol en krijg je er een hartje bij.

• PhilipsFan
EciRuam schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:50:
[...]

Je hoeft niet de hele cirkel te laten leeglopen. 1/3 maar, wat overeenkomt met een 1 uur. Dan geef je 2 bessen/1 golden raspberry en is de cirkel weer vol en krijg je er een hartje bij.
Ik was te laat en heb 'm toch leeg laten lopen, dus hij was niet meer 'excited'. De dubbele hartjes die je al had blijven staan, maar bij 'give your buddy a treat' komt dan weer een enkele rij hartjes. Maar toen ik 'm weer 3 besjes voerde kwam het weer terug...

Nou ja, welke voordelen heeft het om je buddy verder dan 'Great Buddy' te krijgen? Want totnutoe ben ik niet echt onder de indruk. Het helpt, een heel klein beetje.

• Freee!!

Freee!!

PhilipsFan schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:20:
[...]
Ik was te laat en heb 'm toch leeg laten lopen, dus hij was niet meer 'excited'. De dubbele hartjes die je al had blijven staan, maar bij 'give your buddy a treat' komt dan weer een enkele rij hartjes. Maar toen ik 'm weer 3 besjes voerde kwam het weer terug...

Nou ja, welke voordelen heeft het om je buddy verder dan 'Great Buddy' te krijgen? Want totnutoe ben ik niet echt onder de indruk. Het helpt, een heel klein beetje.
CP boost bij Best Buddy (zolang het je actieve Buddy is) en een medaille (Brons bij 1, Zilver bij 10, Goud bij 100 en Platina bij 200).

• skipe
@Freee!! Viel me toevallig op omdat ik nicknames aan het geven was.. hoe loop je in vredesnaam 150 km in nog geen 24 uur? Ik ben al blij als ik +2 heb :)

• Freee!!

Freee!!

skipe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:54:
@Freee!! Viel me toevallig op omdat ik nicknames aan het geven was.. hoe loop je in vredesnaam 150 km in nog geen 24 uur? Ik ben al blij als ik +2 heb :)
Ik ben vrij veel in beweging en op sommige plaatsen is de GPS-locatiebepaling niet echt stabiel.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
150 km "niet echt stabiel" noemen 8)7

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-11 17:27

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

@skipe Daar zijn hulpmiddelen voor.

Signatures zijn voor boomers.

• Rene
Het spreekt voor zich dat niemand 150 kilometer op een dag loopt ;) Dat zijn ruim 3 marathons of 75% van de vierdaagse op 1 dag.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
Ben bijna level 41, nog 15 raids spelen ;) Zie in mijn friends lijst menen staan die level 47 zijn.
Bizar toch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Stovirpi
Freee!! schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:10:
[...]

Dat was volgens mij niet zijn vraag. Het hele "battle with your buddy" kun je dus gemakkelijk doen door een training te doen met één van de teamleaders. Je buddy + twee zwakke Pokémon en je hebt een hartje verdiend.

Stack Sats

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Ik ben normaal altijd wel van het zelf uitzoeken, maar ik vind het volgende vraagstuk als beginner toch lastig te vinden. Wanneer transfer ik een pokemon wel, en wanneer niet?

Ik heb nu een 300 pokemon size bag en hij is steeds vol. Natuurlijk ga ik dat uitbreiden, maar ik zal ook moeten leren dit op te schonen. Momenteel bewaar ik volgens mijn volgende regels:

1. minimaal 1 per pokemon soort.
2. 3 sterren bewaar ik altijd, ongeacht de cp
3. 2 sterren bewaar ik vooralsnog, ongeacht de cp
4. 1 ster bewaar ik alleen als de cp ook hoog is
5. 0 sterren bewaar ik niet, tenzij het de enige pokemon van die soort is.

Movesets kijk ik nog niet naar, merk dat dat veel werk is en ik het eigenlijk ook nog niet begrijp.

Ben ik goed op weg? Of mis ik nu echt een paar belangrijke richtlijnen? Of maak ik verkeerde aannames?

Misschien goed om te begrijpen, ik doe dit voor mijn plezier, ik verwacht niet een superdepuper trainer te kunnen worden. Ik besteed max. 2 uur per dag hieraan, inclusief 2 x 30 - 45 minuten lunch en avond loopje en ben nu level 23.

Als ik 'fouten' maak, prima maar dan liever als ik ze echt niet had kunnen weten. Als ik tegen mezelf moet zeggen, aj, dat heb ik niet goed uitgezocht, dan baal ik meestal haha :)

Wat betreft guides, ik merk dat veel transfer guides die ik vind erg oud zijn. Dan vraag ik me af, klopt dit nog? Tips mbt guides enzo worden zeer gewaardeerd!

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• FreqAmsterdam
Mars18 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:47:
Ben bijna level 41, nog 15 raids spelen ;) Zie in mijn friends lijst menen staan die level 47 zijn.
Bizar toch?
Wat is daar bizar aan? Na bijna 5 jaar PoGo spelen vind ik dat niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Level 40+ is inmiddels enkele maanden live en het is te halen zonder geld te spenderen.
bakbakbak schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:56:
Ik ben normaal altijd wel van het zelf uitzoeken, maar ik vind het volgende vraagstuk als beginner toch lastig te vinden. Wanneer transfer ik een pokemon wel, en wanneer niet?

Ik heb nu een 300 pokemon size bag en hij is steeds vol. Natuurlijk ga ik dat uitbreiden, maar ik zal ook moeten leren dit op te schonen. Momenteel bewaar ik volgens mijn volgende regels:

Movesets kijk ik nog niet naar, merk dat dat veel werk is en ik het eigenlijk ook nog niet begrijp.

Ben ik goed op weg? Of mis ik nu echt een paar belangrijke richtlijnen? Of maak ik verkeerde aannames?

Misschien goed om te begrijpen, ik doe dit voor mijn plezier, ik verwacht niet een superdepuper trainer te kunnen worden. Ik besteed max. 2 uur per dag hieraan, inclusief 2 x 30 - 45 minuten lunch en avond loopje en ben nu level 23.

Als ik 'fouten' maak, prima maar dan liever als ik ze echt niet had kunnen weten. Als ik tegen mezelf moet zeggen, aj, dat heb ik niet goed uitgezocht, dan baal ik meestal haha :)

Wat betreft guides, ik merk dat veel transfer guides die ik vind erg oud zijn. Dan vraag ik me af, klopt dit nog? Tips mbt guides enzo worden zeer gewaardeerd!
Hangt er een beetje af wat je doel is. Als je niet aan PvP doet heeft het weinig zin om 0*, 1* en 2* te bewaren. Sowieso maakt het op level 23 niet heel veel uit, je gaat toch betere pokemon vinden in de toekomst. Ik zou alleen de 3* (en uiteraard 4*) bewaren en van elke pokemon 1 tot je een betere vindt. Uberhaupt zou ik me er nog niet zo druk om maken en eerst zo snel mogelijk naar level 40 en je inventory space uitbreiden wanneer je kunt.

Ik denk dat het beter is om te focussen op nuttige pokemon voor raids. Probeer bijvoorbeeld van elke type een team samen te stellen, zodat je altijd goede raid counters hebt:
https://gamepress.gg/pokemongo/best-attackers-type

of dit plaatje:
https://www.reddit.com/r/...osses_w_shadows_and_mega/

[ Voor 74% gewijzigd door FreqAmsterdam op 09-03-2021 11:56 ]

• Rene
bakbakbak schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:56:

Met 300 moms in storage kan je niet vasthouden aan je strategie.

Ik zou langzaam maar zeker sparen voor een upgrade naar pak en weg 1000 pokemons.

Mijn strategie:
Legendaries en mythical:
Max 3 per soort plus shinies. Rest bewaar ik voor een 2x candy event (uitgezonder mewtwo, daar heb ik er 10 van behouden)

Overige:
Zelfde strategie als hierboven, men een cap van 3 shinies voor echt goede pokemons. Rest gaat direct de schredder in.

Voor sommige pokemons heb ik er een paar extra. Voornamelijk omdat deze een PVP opzet hebben.

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Iemand een tip hoe ik aan vrienden uit Nieuw Zeeland en of Australie komt?

Dit voor 7 km eieren die ik dan weer kan ruilen voor mijn distance medaille.

Bijna level 46, mijn dex is compleet (op regionals na) alle gyms in een wijde omtrek heb ik goud dus medailles goud halen is een volgend doel.

Anders is het enkel maar XP harken en dat wordt saai.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
C_V_S schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:58:

Bijna level 46, mijn dex is compleet (op regionals na) alle gyms in een wijde omtrek heb ik goud dus medailles goud halen is een volgend doel.

Op twitter zoeken misschien?

Burp

• FreqAmsterdam

https://www.trainercodes.net/

• sixtiek

Je kan ook traden met iemand die AUS/NZ vrienden heeft en daar eieren van krijgt, dan hoef je zelf die vrienden niet te maken en pak je wel die distance :*) .

Dus dan is jouw vervolgvraag: iemand een tip hoe ik aan vrienden kom met vrienden uit Nieuw-Zeeland en/of Australië :+ .

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Haan schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:33:
Ik heb voor mijn zoontje de app Pokémon TV op "zijn" telefoon gezet. Daar staan ook niet alle seizoenen op, maar wel weer andere dan op Netflix. Ook verkrijgbaar op Android TV, dus ik heb het ook op de nVidia Shield gezet.
Ik ga die links van @MariusSim ook eens bekijken. Als het mogelijk is om die te casten, is het weer een extra bron van Pokémon filmpjes.

Zoonlief (5jr) verspilt ook nogal veel stardust aan het sterker maken van in mijn ogen nutteloze Pokémon, en evolueert rustig 2x bijvoorbeeld een Froakie (waar ik druk aan het sparen ben tot 125 candy om ineens naar Greninja te evolueren), maar ik probeer hem zoveel mogelijk zijn gang te laten gaan. Ik probeer hem wel te leren wat handig is, maar omdat het zijn account is, laat ik hem vrijer dan wanneer hij met mijn telefoon/account aan de gang zou zijn. Hij heeft alleen een verbod om muntjes te kopen met geld. Als het goed is kan dat ook niet omdat er authenticatie nodig is voor aankopen, maar ik wil eigenlijk dat hij het niet eens probeert :).

@C_V_S op Friendhuntr kan je ook vriendjes/codes zoeken op plekken die je zelf aangeeft. Daar heb ik bijvoorbeeld vrienden vandaan uit NZ (Wellington, 18k km), Chili (11k km), Hawaii (10k km), Guam. Met Freemaptools kan je vast een schatting krijgen van hoe ver het is

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 09-03-2021 12:28 ]

• Freee!!

Freee!!

Stovirpi schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:54:
[...]
Dat was volgens mij niet zijn vraag. Het hele "battle with your buddy" kun je dus gemakkelijk doen door een training te doen met één van de teamleaders. Je buddy + twee zwakke Pokémon en je hebt een hartje verdiend.
Klopt, en als je sterkere neemt, kun je af en toe nog wat extra's winnen.

Pagina: 1 ... 46 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!