Burp
Hoe ben je aan Kangaskhan gekomenWii4all schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:19:
Kanto compleet de eerste, kijk dit zijn de leuke research dingen.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Read the code, write the code, be the code!
Die kwam op een gegeven moment uit die dagelijkse stamps.
Dat waren nog is tijden.
Toen zaten 5 sterren raid pokemons gewoon in die weekly research breakthrough
Mijn zoon had zo 2 kyogres en 2 groudons en 2 latios.
Ik begon er te laat mee waardoor ik alleen 1 keer een groudon had en een Kangaskhan
Burp
Wat ik zelf aanhou naar aanleiding van een topic op reddit over ongeschreven regels van het remote raiden.Rientie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:36:
Gaaf om dit zo allemaal te lezen, ik zet meteen Discord op de telefoon en me erin verdiepen.
Mijn vriendin en ik spelen beide en kunnen vooral 's avonds makkelijk samen aan raids deelnemen.
Als je op 30 seconden nog in de lobby zit dan doe je de raid.
Als je er achter komt dat je bijv met veel te weinig bent of er iets anders niet goed is ga je er gewoon uit voor de 30 seconden.
Burp
In mijn ervaring wordt meestal 20 seconden aangehouden, er komen vaak genoeg nog mensen bij tussen de 30 en 20 seconden.Wii4all schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:53:
[...]
Wat ik zelf aanhou naar aanleiding van een topic op reddit over ongeschreven regels van het remote raiden.
Als je op 30 seconden nog in de lobby zit dan doe je de raid.
Als je er achter komt dat je bijv met veel te weinig bent of er iets anders niet goed is ga je er gewoon uit voor de 30 seconden.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Read the code, write the code, be the code!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Er zijn al twee spelers, die hem hebben (is de reward voor het halen van level 50).Raem schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:38:
Kecleon zit er allang in joh, maar je ziet hem gewoon niet.
Meen je dat? dat vond ik zo'n krom systeem. Zeker met bubble strat. Wel eens ergens een half uur in de kou gestaan om een gym af te breken. Was net weg toen ik merkte dat mijn poke alweer eruit lag. Ff terug lopen en spieken. 1 auto met 2 man erin, en 10 min later stond er een gym volledig gevuld.jaydenjarno schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:56:
Zouden ze ooit nog aanpassingen gaan doen in het gym systeem? De oude versie vond ik persoonlijk leuker
Extreem in het voordeel van mensen met veel tijd over, nodigde extreem uit tot account sharing. Nodigde dubieus gedrag uit qua sterkte van pokes vangen (spoofen, wederom account sharing, alle maps waarop de 95+% pokes weergegeven worden.
Het max aantal munten is nu wel wat lager, maar verder een veel eerlijker systeem vind ik. Ook voor de beginnende speler
Het correcte antwoord daarop is met een stelletje vrienden die gym nog een paar keer leegruimen totdat de boodschap doorkomt.T4F.nl_Muad schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:26:
[...]
Meen je dat? dat vond ik zo'n krom systeem. Zeker met bubble strat. Wel eens ergens een half uur in de kou gestaan om een gym af te breken. Was net weg toen ik merkte dat mijn poke alweer eruit lag. Ff terug lopen en spieken. 1 auto met 2 man erin, en 10 min later stond er een gym volledig gevuld.
Verwijderd
Hier werden de gyms compleet gedicteerd door geel, en als je kijkt wat daar nu van over is....waren letterlijk maar een paar zeer fanatieke pogo spelers die alles voor de rest kaapten.
@Freee!! : klopt. Echter dit was in de tijd dat ik nog geen andere pogo vrienden had in de buurt. kwam ze gewoon niet tegen.
[ Voor 21% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 13-02-2021 13:52 ]
Dat zou alsnog niet veel helpen. In het oude systeem kon je 1x per dag muntjes claimen op een zelf gekozen moment, waarbij je 10 muntjes per gym kreeg waar je in stond met een max van 100 muntjes.Freee!! schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:33:
[...]
Het correcte antwoord daarop is met een stelletje vrienden die gym nog een paar keer leegruimen totdat de boodschap doorkomt.
Je wilde dus je muntjes claimen als je in zoveel mogelijke gyms tegelijk zat. Maar er zat ook geen limiet op type Pokémon en totaal konden er 10 in, dus vaak stonden er gewoon meerdere Blissey in.
Tegen de tijd dat je die gym hebt overgenomen lig je alweer uit die andere.
en rood en geel maar klagenFireAge schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 14:13:
Oude gymsysteem was perfect. Blauw had 90% van Groningen (waarschijnlijk ramvol spoofers). Elke dag 100 coins zonder iets te doen
Mijn dochter van 4 vindt het ook fantastisch, maar helaas gaan de ballen er erg snel doorheen! Heeft zo'n horloge nut voor ons om gewoon te dragen als we naar werk fietsen ofzo, zodat we meer ballen kunnen verzamelen?
Het was volgens mij iedere 23 uur oid. Ik kan me herinneren dat hier mensen waren die daarvoor 's nachts de wekker zetten om precies na die 23 uur weer coins te claimenRaem schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 14:15:
[...]
Dat zou alsnog niet veel helpen. In het oude systeem kon je 1x per dag muntjes claimen op een zelf gekozen moment, waarbij je 10 muntjes per gym kreeg waar je in stond met een max van 100 muntjes.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ja, maar dan wel een Pokeball Plus (van Nintendo/Niantic zelf) of een Gotcha Evolve (niet van Nintendo). Met de 'gewone' armband moet je namelijk nog op het knopje drukken als je een stop wilt spinnen, en ik begrijp dat je dit niet wilt doen. Met bovenstaande dingen kan je hem gewoon connecten, in je tas stoppen, zorgen dat je genoeg bagspace hebt, en fietsen.President schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:44:
Mijn dochter van 4 vindt het ook fantastisch, maar helaas gaan de ballen er erg snel doorheen! Heeft zo'n horloge nut voor ons om gewoon te dragen als we naar werk fietsen ofzo, zodat we meer ballen kunnen verzamelen?
Dit heb ik nog nooit ergens gehoord of gelezenFreee!! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:07:
Er zijn al twee spelers, die hem hebben (is de reward voor het halen van level 50).
Discord discussie, ik kan helaas niet instaan voor de juistheid ervan.sixtiek schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:14:
[...]
Dit heb ik nog nooit ergens gehoord of gelezen. Maak je een grapje? Wat is je bron?
Level 50 rewards zijn items en kleding.Freee!! schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:18:
[...]
Discord discussie, ik kan helaas niet instaan voor de juistheid ervan.
Inderdaad, bevestigd door iemand op mijn Discord:
/f/image/bLEUjtsz7Lw43mUHb6NkdEPZ.png?f=fotoalbum_large)
Niks Kecleon. @Freee!! , dit is niet voor het eerst, wil je a.u.b. ophouden met geruchten en fake news verspreiden.
Alleen krijg je ook nog een level 50 questline, weet alleen niet wat daar allemaal uitkomtsixtiek schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:36:
[...]
Inderdaad, bevestigd door iemand op mijn Discord:
[Afbeelding]
Niks Kecleon. @Freee!! , dit is niet voor het eerst, wil je a.u.b. ophouden met geruchten en fake news verspreiden.
Zeker, maar dat is iets anders dan "de reward voor het halen van level 50" zoals hierboven gesteld wordt.skipe schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:40:
[...]
Alleen krijg je ook nog een level 50 questline, weet alleen niet wat daar allemaal uitkomt
Random Unown, Mewtwo en Noibat zover ik heb kunnen vinden. Dus ook geen Kecleon..skipe schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:40:
[...]
Alleen krijg je ook nog een level 50 questline, weet alleen niet wat daar allemaal uitkomt
Serebii.net is meestal vrij betrouwbaar. Daar staan inderdaad Unown, Mewtwo en Noibat en geen Kecleon.Arazogia schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:45:
[...]
Random Unown, Mewtwo en Noibat zover ik heb kunnen vinden. Dus ook geen Kecleon..
https://www.serebii.net/p...ch/level50challenge.shtml
Niet volgens Serebii.net dus. Als een andere bron andere info heeft hou ik me aanbevolen. Tot die tijd: fake news.skipe schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:47:
Of @Freee!! Bedoeld dat je voor het behalen van level 50 de questline als reward krijgt en daaruit een kekleon (weet ff niet hoe je het schrijft) kunt krijgen?
Ik zal eraan denken als ik weer eens een code heb.sixtiek schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:58:
[...]
Serebii.net is meestal vrij betrouwbaar. Daar staan inderdaad Unown, Mewtwo en Noibat en geen Kecleon.
https://www.serebii.net/p...ch/level50challenge.shtml
[...]
Niet volgens Serebii.net dus. Als een andere bron andere info heeft hou ik me aanbevolen. Tot die tijd: fake news.
Heb deze een tijdje terug in het wild gevangen. (Daarna ook nooit meer gezien)
Volg je bankbiljetten
Hij heeft, net als Magikarp, 400 candy nodig om te evolueren. Dat gecombineerd met z'n zeldzaamheid, maakt hem (voor mij) bijzonder. Ik heb hem dan ook als buddy en zet zoveel mogelijk Noibat in gyms om candy te krijgen door het voeren.ZeRoC00L schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:22:
Is noibat zo speciaal?
Heb deze een tijdje terug in het wild gevangen. (Daarna ook nooit meer gezien)
Heb ook pas melmetal gehaald toen je die makkelijke box kreeg. Mensen hier uit de buurt ging speciaal daarvoor op zoek naar iemand met een switch.
De massa krijgt alles 6-12 maanden later zonder moeite, dus ik heb mezelf tot massa gebombardeerd.
Vroegah stapte ik op den fiets om een snorlax te halen aan de andere kant van de stad.
Alleen heeft Magikarp een Buddy Distance van 1km. Noibat van 5km. Dus je zou met Noibat als buddy 2000km moeten lopen om genoeg candy te hebben om die te evolven.mat.hi.as schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:37:
[...]
Hij heeft, net als Magikarp, 400 candy nodig om te evolueren. Dat gecombineerd met z'n zeldzaamheid, maakt hem (voor mij) bijzonder. Ik heb hem dan ook als buddy en zet zoveel mogelijk Noibat in gyms om candy te krijgen door het voeren.
En ja, misschien komt hij later vaker voor in een event. Maar dat maakt het nu niet minder leuk om erop te jagen. Net zoals vroeger, rennen voor een Nidoking op Kijkduin
Met rare candies en een paar uitkomende eieren (10 km) gaat het een stukje vlotter en traden voor een Pokémon, die meer dan 100 km verder weg is gevangen (gift egg), levert ook nog wat op.Wim8282 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:23:
[...]
Alleen heeft Magikarp een Buddy Distance van 1km. Noibat van 5km. Dus je zou met Noibat als buddy 2000km moeten lopen om genoeg candy te hebben om die te evolven.
EDIT: Met een Poffin wordt het 2,5 km per candy, scheelt ook een slok op een borrel. En met een Pinab krijg je ook dubbel candy bij vangen. Daarnaast krijg je nog één extra candy als je een flying/dragon Mega hebt.
[ Voor 19% gewijzigd door Freee!! op 14-02-2021 12:02 ]
Zou geen rare candies stoppen in noibat, het is een dex filler.Freee!! schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:49:
[...]
Met rare candies en een paar uitkomende eieren (10 km) gaat het een stukje vlotter en traden voor een Pokémon, die meer dan 100 km verder weg is gevangen (gift egg), levert ook nog wat op.
EDIT: Met een Poffin wordt het 2,5 km per candy, scheelt ook een slok op een borrel. En met een Pinab krijg je ook dubbel candy bij vangen. Daarnaast krijg je nog één extra candy als je een flying/dragon Mega hebt.
Ik vind Noivern wel aardig, ik heb er één, die ik volgens Calcy IV tot CP3749 (lvl 50) kan brengen.FreqAmsterdam schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Zou geen rare candies stoppen in noibat, het is een dex filler.
Hoeveelheid CP zegt niks over hoe goed een Pokémon is. Maar goed, gezien je eerdere posts begrijp je dit spel na al die tijd nog steeds niet echt. Het zou wel prettig zijn als je stopt met het geven van slechte adviezen. Dat jij je RC’s wil verspillen is natuurlijk prima.Freee!! schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:40:
[...]
Ik vind Noivern wel aardig, ik heb er één, die ik volgens Calcy IV tot CP3749 (lvl 50) kan brengen.
Wat begrijp jij niet aan "Ik vind"FreqAmsterdam schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Hoeveelheid CP zegt niks over hoe goed een Pokémon is. Maar goed, gezien je eerdere posts begrijp je dit spel na al die tijd nog steeds niet echt. Het zou wel prettig zijn als je stopt met het geven van slechte adviezen. Dat jij je RC’s wil verspillen is natuurlijk prima.
En welk level heb jij ondertussen bereikt
EDIT:
Verder vind ik, dat iedereen zijn eigen afwegingen moet maken en beginnen jouw opmerkingen onbehoorlijk vervelend te worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Freee!! op 14-02-2021 16:11 ]
Hoe ver ik ben doet er niet toe, maar je als je noibat goed vind dan heb je het spelletje niet bepaald door. Hoe goed een Pokémon is, is niet subjectief. Noibat heeft geen goede moveset en slechte stats. Objectief gezien is het geen goede Pokémon en geen rare candies waard.Freee!! schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:09:
[...]
Wat begrijp jij niet aan "Ik vind"
En welk level heb jij ondertussen bereiktIk denk, dat ik met level 45 het spelletje ondertussen aardig door heb.
EDIT:
Verder vind ik, dat iedereen zijn eigen afwegingen moet maken en beginnen jouw opmerkingen onbehoorlijk vervelend te worden.
Noibat heeft misschien geen goede moveset, maar Draco Meteor vind ik best aardig voor een Noivern. Overigens ben ik het met je eens, dat er betere opties zijn voor rare candies.FreqAmsterdam schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:16:
[...]
Hoe ver ik ben doet er niet toe, maar je als je noibat goed vind dan heb je het spelletje niet bepaald door. Hoe goed een Pokémon is, is niet subjectief. Noibat heeft geen goede moveset en slechte stats. Objectief gezien is het geen goede Pokémon en geen rare candies waard.
Draco meteor is inderdaad een goede move, maar in het geval van noivern is de attack stat te laag. Max attack van Noivern is 205, salamence heeft 277 en bijvoorbeeld dragonite 263. Tevens heeft noivern niet eens een dragon fast move.Freee!! schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:21:
[...]
Noibat heeft misschien geen goede moveset, maar Draco Meteor vind ik best aardig voor een Noivern. Overigens ben ik het met je eens, dat er betere opties zijn voor rare candies.
Voor de Valentine's Day 2021 Collection mag je ze beide weer vangen. Zoonlief had beide nog niet, dus dat is in ieder geval een reden om ze nu beide in ieder geval weer een keer te vangen.
Gelukkig krijg je weer 3 remote passes in de shop, want ik wil eigenlijk geen remote passes uitgeven aan 3* raids (Alomomola, Espeon en Umbreon). Weet iemand of het ook werkt als je Eevee op de bekende manier evolueert tot Espeon en Umbreon? En of Alomomola ook in het wild voorkomt?
Evolutie heb ik niet geprobeerd, maar werkt normaal gesproken niet voor dit soort zaken. Alomomola is ook te krijgen als reward voor 'Win 2 raids' en dat mogen ook 1* raids voor Munna zijn (gratis raid pass gebruiken). Ik had gisteren die gratis raid pass niet gebruikt, dus vandaag twee raids daarmee gedaan (Munna, uitstekend solo te doen). Ik had toevallig ook 'Win 2 raids' dubbel, dus twee Alomomola's.gwystyl schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:51:
@FreqAmsterdam dat vind ik ook van Latios en Latias. Beide wel Legendary en dus zeldzaam, maar ik heb inmiddels een paar goede Dragonites, Rayquaza's en Salamences, dus ga ik ze niet volproppen met candy.
Voor de Valentine's Day 2021 Collection mag je ze beide weer vangen. Zoonlief had beide nog niet, dus dat is in ieder geval een reden om ze nu beide in ieder geval weer een keer te vangen.
Gelukkig krijg je weer 3 remote passes in de shop, want ik wil eigenlijk geen remote passes uitgeven aan 3* raids (Alomomola, Espeon en Umbreon). Weet iemand of het ook werkt als je Eevee op de bekende manier evolueert tot Espeon en Umbreon? En of Alomomola ook in het wild voorkomt?
Dat heb ik ook gelezen. En de quest: win 2 raidsArazogia schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:08:
Alomomola is ook nog te krijgen uit ‘catch 20 luvdisc’ volgens mij
[ Voor 9% gewijzigd door mat.hi.as op 15-02-2021 11:26 ]
Als @PhilipsFan al drie remote raid pasjes in bezit heeft krijgt 'ie die box niet te zien in de shop. Je mag pas remote raid passen kopen als je er minder dan drie hebt.mat.hi.as schreef op maandag 15 februari 2021 @ 06:24:
Er staan sinds gistermiddag I'm de shop 3 gratis remote raid pasjes, in een bundel/box, bovenaan.
Freee!! schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:07:
[...]
Er zijn al twee spelers, die hem hebben (is de reward voor het halen van level 50).
Potverdorie zeg, kom ik terug na het weekend op het forum, zie ik dit.Freee!! schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:18:
[...]
Discord discussie, ik kan helaas niet instaan voor de juistheid ervan.
@Freee!!, ik weet dat @sixtiek het al heeft gezegd, maar check aub je bronnen en niet zo maar wat roepen. Volgens mij heb ik al eens geopperd om het "verplicht" te maken om er bij te zetten dat het speculatie is, maar schijnbaar heb je die gemist o.i.d.
Of niet posten, of er bij zetten dat het speculatie is.MusicMaikel schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:37:
[...]
[...]
Het valt mij op dat dit vaker hier gebeurd. Laten we gewoon aanhouden dat er alleen nieuws gedeeld word wat ook daadwerkelijk bekend is. Zo niet, duidelijk aangeven dat het speculatie o.i.d. is.
(Het is niet mijn bedoeling om baasje te spelen, maar wil wel dat de info die hier gepost word valide is... Anders kunnen we net zo goed dit stukje van het forum oprollen...)
Het probleem was blijkbaar dat ik de app moest herstarten. Na geforceerd stoppen en opnieuw starten heb ik de aanbieding wel in de shop, inmiddels heb ik 3 gratis raidpassen.sixtiek schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:30:
[...]
Als @PhilipsFan al drie remote raid pasjes in bezit heeft krijgt 'ie die box niet te zien in de shop. Je mag pas remote raid passen kopen als je er minder dan drie hebt.
Ah ja, dan pusht Niantic iets en dan zie je het idd pas als je opnieuw opstart. Klassiek.PhilipsFan schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:19:
[...]
Het probleem was blijkbaar dat ik de app moest herstarten. Na geforceerd stoppen en opnieuw starten heb ik de aanbieding wel in de shop, inmiddels heb ik 3 gratis raidpassen.
Anyway, lekker remote raiden dan maar
Ik heb nu opgelijnd:
Vigoroth, Alolan Marowak, Registeel, Lanturn, Meganium en Alolan Ninetales (Charm).
Ik maak mij een beetje zorgen om het feit dat ik niet heel goed tegen de top van de meta kan opboksen. Ik zou daarom Meganium uit kunnen wisselen met Toxicroak, maar dan ben ik ontzettend weak voor Mudboi's, in dit geval Wishcash.
Wat denken jullie?
Even een ei plannen? Ik zie dat we best friends kunnen worden als ik mijn gift openmaak. (ElliotOgEmil)
[ Voor 5% gewijzigd door Rene op 15-02-2021 17:23 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Wat goed dat je er zo aan denkt!.Rene schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:20:
@royheidotting en @FokSuk
Even een ei plannen? Ik zie dat we best friends kunnen worden als ik mijn gift openmaak. (ElliotOgEmil)
Ik vindt het een goed idee! @Rene
Wat betreft dag en tijd heb ik niet echt een voorkeur.
[ Voor 8% gewijzigd door royheidotting op 16-02-2021 07:16 ]
4164 7476 6541
Nope, geprobeerd maar werkte helaas niet. Schijnt straks met het kanto-event wel te kunnen.Ezio schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:38:
Dit is misschien een domme vraag, maar telt ruilen ook voor de collection challenge?
Naar ik heb begrepen (maar corrigeer me als ik het fout heb), is het zelfs nodig bij het Kanto-event omdat je niet allemaal krijgt, is afhankelijk van de kleur die je kiest.Arazogia schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:03:
[...]
Nope, geprobeerd maar werkte helaas niet. Schijnt straks met het kanto-event wel te kunnen.
En het is nu Spotlight Hour op Luvdisc (met dubbel catch XP).mat.hi.as schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:52:
Voor de Eeveelutions die je nu hebt, werkt evolueren ook niet. Je moet dus echt 4/5 raids doen (Alomolaololola komt uit twee research tasks, do 2 raids / catch 20 luvdisc).
Daarbij ik nu 2 Latias raids gehad hem, maar niet heb mogen vangen (ondanks 17/18 ballen).
Ik zoek eigenlijk nog Latias raids in de hoop de collectie te kunnen completeren (ok ook Umbreon, maar die is minder moeilijk).
Hoop dat het lukt compleet te maken, maar hard hoofd in nog
ik moet de rode nog en de espeon.
Nog bedankt foksuk eerst voor de uitnodiging gisteren en vanochtend voor de hulp
Burp
Heb hiervoor pokeraid gebruikt, kan soms wat tijd kosten om een 'room' te joinen, maar daarmee wel 3 van de 4 benodigde pokemons gehaald, Moet alleen Latias nog.Suicyder schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:38:
Die collection challenge is maar een naar ding, ik woon in een klein dorp dus moet overal en nergens proberen mensen invites te laten sturen voor die raids en veelal remote werken.
Daarbij ik nu 2 Latias raids gehad hem, maar niet heb mogen vangen (ondanks 17/18 ballen).
Ik zoek eigenlijk nog Latias raids in de hoop de collectie te kunnen completeren (ok ook Umbreon, maar die is minder moeilijk).
Volg je bankbiljetten
Idem hier. Werkt behoorlijk goed moet ik zeggen. Af en toe raidrooms die niet lekker lopen, maar kijk goed naar de rating van de host. 4.5+ is normaal gesproken gezien wel erg betrouwbaar.ZeRoC00L schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Heb hiervoor pokeraid gebruikt, kan soms wat tijd kosten om een 'room' te joinen, maar daarmee wel 3 van de 4 benodigde pokemons gehaald, Moet alleen Latias nog.
Vanavond rond 18u30? Tijdens Raid hour?royheidotting schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 07:14:
[...]
Wat goed dat je er zo aan denkt!.
Ik vindt het een goed idee! @Rene
Wat betreft dag en tijd heb ik niet echt een voorkeur.
Ik dacht dat wij al vriendjes waren, maar ik zie je niet (meer) in mijn lijst staan. Ik ga vanavond tijdens raid hour ook nog Latias proberen, dus dan kan ik je wel uitnodigen? Ik stuur je zo wel een DM met code.Suicyder schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:38:
Die collection challenge is maar een naar ding, ik woon in een klein dorp dus moet overal en nergens proberen mensen invites te laten sturen voor die raids en veelal remote werken.
Umbreon is de laatste voor mij (en vriendin), daar ga ik zonodig voor rondrijden morgen eind van de middag
Edit:
Ik ben compleet, alleen vriendin moet Umbreon nog, Knuffelsasje (staat in de sheet ook). Echt super zo'n community
[ Voor 29% gewijzigd door Suicyder op 18-02-2021 11:01 ]
Update: gelukt inmiddels!
[ Voor 14% gewijzigd door Schildje op 18-02-2021 20:36 ]
Ja en de legendary birds, Articuno, Zapdos en Moltres.Krador schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:57:
Komt Mewtwo nu zaterdag in de raids?
Zitten tot en met 1 Maart, 8:00 lokale tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door EciRuam op 18-02-2021 21:18 ]
Wel jammer dat Mewtwo hier dan weer niet bij zitLargo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:08:
Volgens mij worden er een paar mensen in dit forum heel blij (laatste stukje tekst):
[Afbeelding]
Verwijderd
We hebben alle kanto legendary al gehad. Mew is namelijk een mytical. Ik verwacht zelf dat we nu de gen 3 legendary als shadow kunnen vangen.mat.hi.as schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:33:
Mewtwo krijgen we morgen al 12 uur lang. Het moet wel een beetje bijzonder blijven. In plaats van Mewtwo, krijgen we een nieuwe Shadow Legendary, al vraag ik me af welke. We hebben alle Kanto Legendaries al shadow gehad, op Mew na.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:48:
[...]
We hebben alle kanto legendary al gehad. Mew is namelijk een mytical. Ik verwacht zelf dat we nu de gen 3 legendary als shadow kunnen gaan vangen.
Ja en gelukkig blijft Mewtwo ook wel een weekje, maar had graag de gratis raid day pasjes gebruikt voor Mewtwo's in plaats van de vogelsmat.hi.as schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:33:
Mewtwo krijgen we morgen al 12 uur lang. Het moet wel een beetje bijzonder blijven. In plaats van Mewtwo, krijgen we een nieuwe Shadow Legendary, al vraag ik me af welke. We hebben alle Kanto Legendaries al shadow gehad, op Mew na.
Gen 2 is nog niet af! We hebben Lugia en Ho-Oh nog. Hoop persoonlijk op Shadow Lugia, die ziet er in de anime heel gaaf uit!Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:48:
[...]
We hebben alle kanto legendary al gehad. Mew is namelijk een mytical. Ik verwacht zelf dat we nu de gen 3 legendary als shadow kunnen vangen.
Blijkbaar hebben ze iets verprutst met de Kanto event tickets, met als gevolg dat ik nu niet meer bij m'n research tab kan
Kater? Eerst water, de rest komt later
Goh, het zal weer eens niet. Hebben ticket houders ook deze bug? Dan zullen ze wel weer met een compensatie komen. Heb ik er als geen ticket houder wellicht nog wat aan.Haan schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:10:
Ze hebben het weer voor elkaar hoor bij Niantichttps://www.reddit.com/r/...ly_investigating_ongoing/
Blijkbaar hebben ze iets verprutst met de Kanto event tickets, met als gevolg dat ik nu niet meer bij m'n research tab kan
[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 20-02-2021 09:48 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Als tickethouder kan ik je melden, dat ik er geen last van heb en van andere tickethouders heb ik ook geen klachten gehoord.Raem schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:44:
[...]
Goh, het zal weer eens niet. Hebben ticket houders ook deze bug? Dan zullen ze wel weer met een compensatie komen. Heb ik er als geen ticket houder wellicht nog wat aan.
Klopt inderdaad heb hem al meerdere keren voorbij zien komen.TheCapK schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:28:
Zag vanochtend een Kanghaskan raid dus goed opletten vandaag!
Heb een aantal mewto gevangen tot nu toe
Burp
-
Als solo speler in "the middle of nowhere" gaat dat nog wel effe duren voor ik die haal
[ Voor 36% gewijzigd door justmike op 20-02-2021 15:33 ]
Heb het net even geprobeerd, heb genoeg TM's, als ik doorklik krijg ik uiteindelijk de boodschap dat frustration niet vergeten kan worden.PhilipsFan schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:34:
Even voor de zekerheid. Blijkbaar kun je Frustration weg TM-en. Ik heb dat net geprobeerd bij mijn Shadow Mewtwo, dan zegt hij 'Mewtwo will forget Frustration'. Dat is toch ook wat ik wil?
Heb net een rondje gegoogeld, blijkbaar riepen veel mensen op voorhand dat het zou kunnen maar is het nooit officieel bevestigd.
Uit mijn eigen test blijkt het ook niet mogelijk te zijn op dit moment.
[ Voor 18% gewijzigd door justmike op 20-02-2021 15:49 ]
Zondag 28 februari kun je frustration weg tm'n.justmike schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:42:
[...]
Heb het net even geprobeerd, heb genoeg TM's, als ik doorklik krijg ik uiteindelijk de boodschap dat frustration niet vergeten kan worden.![]()
Heb net een rondje gegoogeld, blijkbaar riepen veel mensen op voorhand dat het zou kunnen maar is het nooit officieel bevestigd.
Uit mijn eigen test blijkt het ook niet mogelijk te zijn op dit moment.
Zie https://leekduck.com/events/kanto-raid-day-2021/
Dit topic is gesloten.
![]()
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/T2UPhJWUgvYrq8xx7TyqQ0H6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ebVYWgXm7kmbhj13M0jXPFHc.jpg?f=fotoalbum_large)