• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:17
Haan schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:51:
Welke Larvitar zouden jullie kiezen om te evolueren, als je nog geen enkele Tyrannitar hebt?
lvl 15 15/15/10
lvl 20 14/12/13
shadow lvl 15? 15/8/11

ik twijfel zelf tussen de lvl 20 en de shadow
Sowieso de shadow, vanwege de 20% attack bonus voor shadow Pokémon. Daar staat een 20% defense debuff tegenover maar daar kom je wel overheen. Level kan je altijd nog verhogen.

Je bent trouwens net te laat: als je 'm tijdens het afgelopen (gisteravond) Johto celebration event had geëvolueerd had 'ie Smack Down als exclusieve fast move gehad. Maar Bite is ook niet verkeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door sixtiek op 01-02-2021 10:10 . Reden: Level comment toegevoegd ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:03

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:04:
[...]
De level 20 natuurlijk. IV is niet zo belangrijk
Als je voor level gaat en Shadow niet belangrijk vindt, die Shadow purifyën, krijg je direct een level 25 (15/10/13), die goedkoper te evolueren is, totale kosten 114 candy ipv 124.

EDIT: Tenzij die shadow al een power up heeft gehad, is die level 8 of 13 (gevangen met weather boost).

[ Voor 13% gewijzigd door Freee!! op 01-02-2021 10:12 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• sixtiek
Freee!! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:10:
[...]

Als je voor level gaat en Shadow niet belangrijk vindt, die Shadow purifyën, krijg je direct een level 25 (15/10/13), die goedkoper te evolueren is, totale kosten 114 candy ipv 124.
Maar dan verlies je dus je shadow attack bonus (en defense debuff). Zou ik niet doen maar je mag het zelf beslissen ;) .

• Freee!!

Freee!!

sixtiek schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:12:
[...]
Maar dan verlies je dus je shadow attack bonus (en defense debuff). Zou ik niet doen maar je mag het zelf beslissen ;) .
Zie de "Als". Persoonlijk zou ik nog even doorgaan met Larvitars vangen, maar ik heb dan ook al twee hundo Tyranitars (en twee 3* shadows).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• sixtiek
Freee!! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:17:
[...]

Zie de "Als". Persoonlijk zou ik nog even doorgaan met Larvitars vangen, maar ik heb dan ook al twee hundo Tyranitars (en twee 3* shadows).
Dat is altijd het beste advies: als je de evolutie niet direct nodig hebt kan je beter even wachten met evolueren. Tegen de huidige raid bosses bijvoorbeeld zijn andere counters beter dan Tyranitar. Sterker nog: Larvitar zit zelf in 1* raids dus wie weet kom je een nog betere tegen (y) .

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
of ruil er wat met kans op lucky (en candy), of zet hem in als lucky trade.

• Malt1982
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:04
Ben net begonnen met dit spel maar hoe zie je die levels van Pokemons :? ? Ik zie alleen het aantal sterren maar verder niets. Mocht je me willen toevoegen dan kan dit via nummer 193895383892.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:52

Haan

dotnetter

Het probleem van een shadow pokemon is natuurlijk ook dat ie voorlopig met Frustration zit opgescheept, is er bekend wanneer dat weer te veranderen is?

@T4F.nl_Muad ik ga inderdaad nog even kijken of er met een trade een betere te krijgen is.

@Malt1982 daar zijn tools/sites voor, maar in bepaalde gevallen staat het vast: bijv. quest reward lvl 15, ei lvl 20 (mits je zelf minimaal lvl 20 bent)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd, scheen onjuiste informatie te bevatten.

[ Voor 91% gewijzigd door Freee!! op 01-02-2021 23:32 ]

• sixtiek
Haan schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:30:
Het probleem van een shadow pokemon is natuurlijk ook dat ie voorlopig met Frustration zit opgescheept, is er bekend wanneer dat weer te veranderen is?
Freee!! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:38:
Volgende Rocket Take Over, met een beetje geluk vanaf morgenochtend tien uur
Ho stop, er staat in de officiële aankondiging van het event nergens iets over het wegTM'en van Frustration.

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd, scheen onjuiste informatie te bevatten.

[ Voor 85% gewijzigd door Freee!! op 01-02-2021 23:33 ]

• sixtiek
Freee!! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:52:
[...]

Klopt, maar ik gaf ook aan, dat er geluk voor nodig is/was (het kan altijd nog, Niantic komt soms met leuke verrassingen).
De vraag van @Haan was of er bekend is wanneer Frustration veranderd kan worden. Er is officieel niets bekend gemaakt. Dan moet je niet met aannames, goede hoop, geluk en leuke verrassingen gaan strooien.

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:45
Freee!! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:38:
[...]

Volgende Rocket Take Over, met een beetje geluk vanaf morgenochtend tien uur, zie:
sixtiek schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:21:
[...]

De vraag van @Haan was of er bekend is wanneer Frustration veranderd kan worden. Er is officieel niets bekend gemaakt. Dan moet je niet met aannames, goede hoop, geluk en leuke verrassingen gaan strooien.
Het valt mij op dat dit vaker hier gebeurd. Laten we gewoon aanhouden dat er alleen nieuws gedeeld word wat ook daadwerkelijk bekend is. Zo niet, duidelijk aangeven dat het speculatie o.i.d. is.

• sixtiek
Haan schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:51:
Welke Larvitar zouden jullie kiezen om te evolueren, als je nog geen enkele Tyrannitar hebt?
Vandaag om 10:00 start het Team GO Rocket Celebration event, zie link hierboven. Tijdens dit event is Tyranitar een 3* raid boss, da's ook een manier om aan een Tyranitar met minimaal 10/10/10 IV's te komen d:)b . Dan kan je de candy die je anders zou gebruiken om je Larvitar te evolueren gebruiken om je gloedjenieuwe Tyranitar te levelen 8) .

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Voor het Johto event is er ook een extra hulpje: de "1 coin box" in de shop bevat o.a. een Rocket Radar, zodat je sneller de leaders tegenkomt.

Note to self: goed opletten welke leaders ik al gehad heb voor ik tegen één ga vechten...... vorige keer dat we specifiek Cliff, Sierra en Arlo moesten bevechten, betrapte ik mezelf er op dat ik bijvoorbeeld 2x Arlo had gedaan, en ik weer 6 gewone Grunts moest verslaan voor er weer een mogelijkheid was voor één van de leaders die ik nog niet had gehad :X

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Eerste leader die vanmorgen om 10:00 uit de ballon kwam gaf me meteen een shadow shiny Beldum, lekker hoor :9~

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Arazogia schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:46:
Eerste leader die vanmorgen om 10:00 uit de ballon kwam gaf me meteen een shadow shiny Beldum, lekker hoor :9~
Shinyboi ;)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Arazogia schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:46:
Oeh dat klinkt wel cool, hoop dat ik die ook nog tegen kom.

Ik heb eergisteren wel Raikou gedaan met mijn zoontje, want hij had die nog niet. Hij had 'm gelijk shiny, en hij weet niet hoe vaak hij me dat moet laten weten :X . Ik heb enkele tientallen raikou raids gedaan en nog geen shiny :(.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:31
Kan je hem nog laten adopteren? :+

Ik vind de rewards van dit event een beetje tegenvallen. 12 grunts verslaan, en je krijgt wat potions. De level 44 requirements gaan wel een stuk sneller zo (50 leaders verslaan), al moet ik ook nog 7.6 miljoen XP...

• Haan

Haan

dotnetter

sixtiek schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:20:
[...]

Vandaag om 10:00 start het Team GO Rocket Celebration event, zie link hierboven. Tijdens dit event is Tyranitar een 3* raid boss, da's ook een manier om aan een Tyranitar met minimaal 10/10/10 IV's te komen d:)b . Dan kan je de candy die je anders zou gebruiken om je Larvitar te evolueren gebruiken om je gloedjenieuwe Tyranitar te levelen 8) .
Dat was een goeie tip, nu een nette 15/13/12 Tyrannitar in bezit én nog 153 candies over om te levelen :9

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pfff net een paar keer Cliff geprobeerd, maar ik heb al moeite met Aerodactyl, dus mijn tweede poky is vaak ook al halfdood voor ik met zijn tweede begin (in mijn geval Gallade.). Deze guide hielp me niet; ik heb Raikou, Mamoswine, Kyogre, Rampardos en Electivire als eerste geprobeerd, maar die halen Aerodactyl nog niet voor de helft neer. Heeft iemand Cliff vandaag al verslagen (na het begin van de takeover), en zo ja met welke Pokémon en moves?

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 14:07
gwystyl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:49:
Pfff net een paar keer Cliff geprobeerd, maar ik heb al moeite met Aerodactyl, dus mijn tweede poky is vaak ook al halfdood voor ik met zijn tweede begin (in mijn geval Gallade.). Deze guide hielp me niet; ik heb Raikou, Mamoswine, Kyogre, Rampardos en Electivire als eerste geprobeerd, maar die halen Aerodactyl nog niet voor de helft neer. Heeft iemand Cliff vandaag al verslagen (na het begin van de takeover), en zo ja met welke Pokémon en moves?
Ik heb Cliff nog niet gehad vandaag, maar in het verleden was er ook een teamleader met Aerodactyl, en daarvoor gebruikte ik altijd mijn Omastar met Rock Blast. Rock Blast charged ontzettend snel waardoor je meestal 3 keer een charged attack kan uitvoeren, voordat hij zijn eerste charged attack doet. De eerste 2 eten z'n schilden op en de 3e killed Aerodactyl :)

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb een Rhyperior gebruikt voor Cliff, die haalde het makkelijk.

Wel een lvl 41 geloof ik met Smack Down als fast move.

[ Voor 30% gewijzigd door Haan op 02-02-2021 15:25 ]

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:48
gwystyl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:49:
Verslagen tegen Aerodactyl - slowking - TTar
Mijn lineup:Magnezone(electric moves), Giratina(Ghost moves), Rayquaza(dragon moves).

Magnezone ging niet heel geweldig (z'n charged verlaagd z'n eigen defence...),, wel z'n shields weg gespeeld dus met Giratine de Aerodactyl verslagen, en Giratina was supereffective tegen slowking dus die was zo weg. Daarna deed een charged Giratina attack ongeveer 5% schade aan de Ttar, dus daar Rayquaza tegen gezet, toen Rayquaza fainted, had de Ttar nog 5% over, wat de Giratina goed wegspeelde.
Pokemons die snel een charged attack opbouwen zijn altijd fijn tegen Rockets, omdat je daarmee hun aanvallen pauzeert.

Earthquake Ho-oh met 96% IV was daarmee binnen (15/13/15)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Uiteindelijk gelukt met Rhyperior / Ho-Oh / Lucario. Rhyperior haalde de schilden neer en was net niet dood voor Aerodactyl verslagen was. Die heeft dus nog één tik uit kunnen delen naar Gallade. Ho-Oh's charged move laadt gelukkik ook snel dus die was daarmee weg, en met Lucario was Tyrannytar zo om zeep.
Nu Arlo nog, maar die ging tot vanochtend iig soepeler (maar Cliff ook, dus ik zie het wel)

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Net Cliff na 4 pogingen verslagen door eerst inderdaad met Rhyperior tegen hem te gaan spelen. Verder Megagengar en Gyarados.
Sierra verslagen met Dragonite, Giratina en Melmetal. Zij begon met een Carvanha en eindigde met een Houndoom

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb inmiddels 3x achter elkaar Arlo gehad :r Maar gelukkig zijn er nu zoveel grunts dat het verslaan van de drie leaders alsnog makkelijk te doen is de komende dagen.

• Freee!!

Freee!!

Haan schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:40:
Ik heb inmiddels 3x achter elkaar Arlo gehad :r
Die verwaande kwast is gemakkelijk, Cliff is lastig.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40
Wat ik doe is direct Pokemon wisselen als de battle begint. Hierdoor krijg je een pauzewindow welke je kan gebruiken om een charge attack op te laden.

Dus favoriet niet laten starten.

Overigens kan je op deze manier 3 bar charge attacks zo snel laden dat je vaak heel de line up kan aanvallen en van de eerste twee pokemons kan winnen zelfs met inferieure aanvallen.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Rene
-

[ Voor 100% gewijzigd door Rene op 02-02-2021 20:21 ]

• mat.hi.as
Je kan zelfs nog 1-2 fast attacks doen met die eerste, aangezien er dan ook zo'n pauze is. En opgebouwde energie gaat niet weg.

Ik begin zelf eigenlijk altijd met een level 40 Garchomp, met Sand Tomb. Daardoor zijn de shields zo weg, én de defense 2 stages lager is. Omdat Sand Tomb zo snel is, krijg je ook vaak die aanvalpauze. Bij de vorige leaders was die Garchomp vaak genoeg om iedereen te verslaan :)

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
mat.hi.as schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:28:
Je kan zelfs nog 1-2 fast attacks doen met die eerste, aangezien er dan ook zo'n pauze is. En opgebouwde energie gaat niet weg.

Ik begin zelf eigenlijk altijd met een level 40 Garchomp, met Sand Tomb. Daardoor zijn de shields zo weg, én de defense 2 stages lager is. Omdat Sand Tomb zo snel is, krijg je ook vaak die aanvalpauze. Bij de vorige leaders was die Garchomp vaak genoeg om iedereen te verslaan :)
Interessant! Welke fast attack heeft je Garchomp? Heb ook een level 40 Garchomp, maar dan met dragon moves.. Misschien kan ik Sand Tomb als 2e attack aanleren

• skipe
Mega gyarados it is

• mat.hi.as
Arazogia schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:52:
[...]

Interessant! Welke fast attack heeft je Garchomp? Heb ook een level 40 Garchomp, maar dan met dragon moves.. Misschien kan ik Sand Tomb als 2e attack aanleren
Mud shot. Geeft meer energie. Heb nog wel outrage erop als tweede move als finisher.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Haan schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:40:
Ik heb inmiddels 3x achter elkaar Arlo gehad :r Maar gelukkig zijn er nu zoveel grunts dat het verslaan van de drie leaders alsnog makkelijk te doen is de komende dagen.
Je hoeft er niet tegen te vechten hè? Ik kreeg net Sierra, maar die heb ik al gedaan, dus gewoon gevecht weggedrukt met het kruisje, en dan hopen dat de volgende wel Arlo is.....

• Haan

Haan

dotnetter

Gotta catch 'm all hè ;) Zoals ik al zei maakt het nu toch niet uit met de huidige hoeveelheid grunts. Ho-oh is inmiddels binnen.

• Wii4all
  • Niet online
eindelijk kunnen we een tauros vangen als ik de aankondiging over het chinese nieuwjaar mag geloven.

https://pokemongolive.com/post/lunar-2021/?hl=en
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trainers,

Happy Lunar New Year! The Pokémon GO Lunar New Year event is happening once again, featuring various red Pokémon, some lucky bonuses, and, in celebration of the Year of the Ox, Timed Research featuring Tauros, the Wild Bull Pokémon! Plus, Gyarados will be able to Mega Evolve for the first time in Pokémon GO. Are you red-y? Take a look at the details below.

Date + Time

Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. to Sunday, February 14, 2021, at 1:00 p.m. local time

Features

Red Pokémon—like Krabby, Goldeen, Magmar, Magikarp, Miltank, Meditite, Tepig, , and more—will appear more frequently in the wild! If you’re lucky, you might spot a Gyarados in the wild. Will you be lucky enough to encounter the coveted red Shiny Gyarados?
Event-exclusive Field Research tasks will reward encounters with Meowth, Alolan Meowth, Galarian Meowth, Meditite, and Miltank.
Pokémon representing animals associated with Lunar New Year will be hatching from 5 km Eggs! Keep an eye out for Rattata, Ekans, Mankey, Ponyta, Mareep, Houndour, Miltank, Torchic, Bagon, Buneary, Tepig, and Litleo.
The following Pokémon will be appearing in raids.
Meditite, Carvanha, Duskull, Skorupi, and Darumaka will be appearing in one-star raids.
Miltank, Octillery, Blaziken, Camerupt, and Absol will be appearing in three-star raids.
Latios and Latias will be appearing in five-star raids from Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. to Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. local time.
Mega Pidgeot, Mega Gyarados, and Mega Ampharos will be appearing in Mega Raids from Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. to Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. local time. This will be Mega Gyarados’s debut in Pokémon GO!
In celebration of the Year of the Ox, Tauros, the Wild Bull Pokémon, will be featured in Timed Research!
Gifts will contain more Poké Balls, so be sure to send lots of Gifts to your friends.
You’re more likely to become Lucky Friends with your friends, so be sure to swap Gifts, battle in raids, and trade with them!
When you trade a Pokémon, it’ll be more likely to become a Lucky Pokémon.
Trading range will be temporarily increased to 40 km from Monday, February 8, 2021, at 1:00 p.m. to Monday, February 15, 2021, at 1:00 p.m. PST(GMT −8).
Wishing you health, wealth, and luck this year! Stay safe, and happy exploring!

Please be aware of your surroundings and follow guidelines from local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.

—The Pokémon GO team

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:33:
eindelijk kunnen we een tauros vangen als ik de aankondiging over het chinese nieuwjaar mag geloven.

https://pokemongolive.com/post/lunar-2021/?hl=en
Trainers,

Happy Lunar New Year! The Pokémon GO Lunar New Year event is happening once again, featuring various red Pokémon, some lucky bonuses, and, in celebration of the Year of the Ox, Timed Research featuring Tauros, the Wild Bull Pokémon! Plus, Gyarados will be able to Mega Evolve for the first time in Pokémon GO. Are you red-y? Take a look at the details below.

Date + Time

Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. to Sunday, February 14, 2021, at 1:00 p.m. local time

Features

Red Pokémon—like Krabby, Goldeen, Magmar, Magikarp, Miltank, Meditite, Tepig, , and more—will appear more frequently in the wild! If you’re lucky, you might spot a Gyarados in the wild. Will you be lucky enough to encounter the coveted red Shiny Gyarados?
Event-exclusive Field Research tasks will reward encounters with Meowth, Alolan Meowth, Galarian Meowth, Meditite, and Miltank.
Pokémon representing animals associated with Lunar New Year will be hatching from 5 km Eggs! Keep an eye out for Rattata, Ekans, Mankey, Ponyta, Mareep, Houndour, Miltank, Torchic, Bagon, Buneary, Tepig, and Litleo.
The following Pokémon will be appearing in raids.
Meditite, Carvanha, Duskull, Skorupi, and Darumaka will be appearing in one-star raids.
Miltank, Octillery, Blaziken, Camerupt, and Absol will be appearing in three-star raids.
Latios and Latias will be appearing in five-star raids from Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. to Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. local time.
Mega Pidgeot, Mega Gyarados, and Mega Ampharos will be appearing in Mega Raids from Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. to Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. local time. This will be Mega Gyarados’s debut in Pokémon GO!
In celebration of the Year of the Ox, Tauros, the Wild Bull Pokémon, will be featured in Timed Research!
Gifts will contain more Poké Balls, so be sure to send lots of Gifts to your friends.
You’re more likely to become Lucky Friends with your friends, so be sure to swap Gifts, battle in raids, and trade with them!
When you trade a Pokémon, it’ll be more likely to become a Lucky Pokémon.
Trading range will be temporarily increased to 40 km from Monday, February 8, 2021, at 1:00 p.m. to Monday, February 15, 2021, at 1:00 p.m. PST(GMT −8).
Wishing you health, wealth, and luck this year! Stay safe, and happy exploring!

Please be aware of your surroundings and follow guidelines from local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.

—The Pokémon GO team

Tauros is volgens mij al 2 of 3x eerder te vangen geweest over de hele wereld met een event

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:09:
[...]

Tauros is volgens mij al 2 of 3x eerder te vangen geweest over de hele wereld met een event
Die heb ik toen gemist.
ik heb ooit een account aangemaakt toen de game uit was.
Daarna een half jaartje gespeeld.

Toen ermee gestopt todat mn zoon het begon te spelen. Daarna ben ik weer verder gegaan zeg maar (1,5 jaar terug ofzo)

Burp

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
Wii4all schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Die heb ik toen gemist.
ik heb ooit een account aangemaakt toen de game uit was.
Daarna een half jaartje gespeeld.

Toen ermee gestopt todat mn zoon het begon te spelen. Daarna ben ik weer verder gegaan zeg maar (1,5 jaar terug ofzo)
September 2019 is de laatste keer geweest voor Tauros.
Ik ben toen namelijk begonnen met spelen en had meteen een shiny Tauros gehatched.

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-11 10:02

garrow

PSN: Garrow1978

Net Giovanni verslagen en m'n eerste Mewtwo gevangen.
Helaas maar 1 ster, maar ben er toch blij mee. Nu echter de vraag laat ik hem shadow of niet?

En dan uiteraard de uitdaging om 375 candy bij elkaar te sprokkelen om hem tot max te levelen als ik hem niet purify.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
In februari komt Mewtwo weer langs, zeker met een 1 ster zou ik de candy bewaren en hopen op een betere.
https://pokemongolive.com/post/feb-2021-events

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• MusicMaikel
garrow schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:46:
Net Giovanni verslagen en m'n eerste Mewtwo gevangen.
Helaas maar 1 ster, maar ben er toch blij mee. Nu echter de vraag laat ik hem shadow of niet?

En dan uiteraard de uitdaging om 375 candy bij elkaar te sprokkelen om hem tot max te levelen als ik hem niet purify.
Natuurlijk shadow laten! Waarschijnlijk is dit de eerste en de enige shadow Mewtwo die je kunt krijgen. Zou zonde zijn als je hem purified.
ZeRoC00L schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:58:
In februari komt Mewtwo weer langs, zeker met een 1 ster zou ik de candy bewaren en hopen op een betere.
https://pokemongolive.com/post/feb-2021-events
Hij heeft het over shadow Mewtwo, niet over de normale Mewtwo die in raids komt.

• blup
  • Laatst online: 20:16
Niet purifien, wachten tot je frustration weg kan TMen

• Rene
Lekker shadow laten.

De mijne is 78% en op lvl 35 nu. Heeft psystrike en shadow ball 👍. Zeker in de juiste situatie is het een nuke die alles uit de weg slaat!

• Wii4all
  • Niet online
Net ook een mooie versloeg Cliff maak me klaar om aerodactyl te vangen crashed de app. Cliff wel gehaald alleen aerod. Is foetsie en ook niet meer te vangen

Burp

• blup
  • Laatst online: 20:16
Hij geeft toch altijd een omnamyte?

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

Nu is het een shadow Aerodactyl! Maar waarschijnlijk alleen gedurende dit event. Dus nog ongeveer 4 dagen

• Freee!!

Freee!!

Largo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:19:
Nu is het een shadow Aerodactyl! Maar waarschijnlijk alleen gedurende dit event. Dus nog ongeveer 4 dagen
Naar ik heb begrepen (maar corrigeer me als ik het mis heb), is het meteen de reguliere wisseling.

• mat.hi.as
Wii4all schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 21:44:
Net ook een mooie versloeg Cliff maak me klaar om aerodactyl te vangen crashed de app. Cliff wel gehaald alleen aerod. Is foetsie en ook niet meer te vangen
Normaal kan je via de stop of de ballon bij de Pokemon komen, ook na opnieuw opstarten. Je moet dan natuurlijk nog wel fysiek bij die stop zijn.

• Wii4all
  • Niet online
mat.hi.as schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:01:
[...]

Normaal kan je via de stop of de ballon bij de Pokemon komen, ook na opnieuw opstarten. Je moet dan natuurlijk nog wel fysiek bij die stop zijn.
In dit geval was het een ballon en die was weg.. Ik was gewoon op dezelfde plek...
Ach ja gelukkig was het geen shadow mewto.

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:21:
[...]

In dit geval was het een ballon en die was weg.. Ik was gewoon op dezelfde plek...
Ach ja gelukkig was het geen shadow mewto.
Je kan niantic ingame een bericht sturen, verhaal uitleggen en waarschijnlijk krijg je dan een nieuwe rocket radar.

• TheCapK

TheCapK

MusicMaikel schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:59:
Natuurlijk shadow laten! Waarschijnlijk is dit de eerste en de enige shadow Mewtwo die je kunt krijgen. Zou zonde zijn als je hem purified.
Ik heb er 2x binnen redelijk korte tijd, afgelopen maand, 1 gevangen door Giovanni dus 2x te verslaan...
Het kan dus wel!
Freee!! schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:45:
[...]

Die verwaande kwast is gemakkelijk, Cliff is lastig.
Waarmee heb jij Arlo verslagen? Dat is de enige die ik moet.

Cliff is idd lastig maar nog nipt gelukt, Sierra is vrij makkelijk ook.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:55
TheCapK schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:03:
[...]

Ik heb er 2x binnen redelijk korte tijd, afgelopen maand, 1 gevangen door Giovanni dus 2x te verslaan...
Het kan dus wel!

[...]

Cliff is idd lastig maar nog nipt gelukt, Sierra is vrij makkelijk ook.
Candalure al geprobeerd? Die gaat zeer snel door de line up van Arlo

Stack Sats

• TheCapK

TheCapK

Stovirpi schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:38:
[...]

Candalure al geprobeerd? Die gaat zeer snel door de line up van Arlo
Die heb ik helaas niet...

• Largo

Largo

Donderdraak

Garchomp (met sand tomb)?

• TheCapK

TheCapK

Hij had een beldum, aggron en scyzor.
Met een Moltress, Venusaur en Melmetal verslagen.

Ff een vraagje/opmerking aan degenen die vriendschapsverzoeken doen en/of accepteren:
Zorg er voor dat je gifts blijft versturen tot je ultra friends bent zodat je ook je XP level lekker kan boosten.

Sommigen beginnen lekker fanatiek maar na verloop van tijd haken ze af... Toch is zeker die 100.000 extra xp per persoon best lekker.
Ik denk dat ik mensen die langer dan een week geen gifts hebben verzonden maar ga verwijderen uit mijn vriendenlijst om plaats te maken voor nieuwe vrienden...

[ Voor 73% gewijzigd door TheCapK op 05-02-2021 14:08 ]

• MusicMaikel
[...]

Het kan dus wel!
Het kan inderdaad wel! Enige is alleen dat je waarschijnlijk dan 2 Super Rocket Radars had. De meeste mensen krijgen die maar 1 per release van een nieuwe shadow Legendary. Als je er een over slaat, heb je er een over voor de volgende :)

• MusicMaikel
TheCapK schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:13:
Hij had een beldum, aggron en scyzor.
Met een Moltress, Venusaur en Melmetal verslagen.
Gewoon lekker met fighters beuken, is hij zo klaar. Alle 3 weakness voor fighters, Aggron zelfs twee keer.

• Freee!!

Freee!!

[...]
Nieuwe line-up weet ik nog niet wat het beste is, maar voor de vorige was Sirfetch'd (Leaf Blade!) - Tyranitar over het algemeen voldoende met Rhyperior als achtervanger.

EDIT:
Net tegen gekomen, hij had Beldum - Infernape - Scizor, met Sirfetch'd (Leaf Blade!) en Gyarados ingemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Freee!! op 05-02-2021 19:31 ]

• TheCapK

TheCapK

MusicMaikel schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:02:
[...]

Het kan inderdaad wel! Enige is alleen dat je waarschijnlijk dan 2 Super Rocket Radars had. De meeste mensen krijgen die maar 1 per release van een nieuwe shadow Legendary. Als je er een over slaat, heb je er een over voor de volgende :)
Ik heb nog steeds een super rocket radar... gedeactiveerd om niet iedere keer Giovanni tegen te komen...

• Rene
Arlo hier met Swampert en HC. Na de battle was Svampert nog steeds groen 👍.

Kreeg een mooie Shiny shadow Beldum. Helaas ellendige stats 1/4/10 😡

• skipe
Rene schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:06:
Arlo hier met Swampert en HC. Na de battle was Svampert nog steeds groen 👍.

Kreeg een mooie Shiny shadow Beldum. Helaas ellendige stats 1/4/10 😡
Nog steeds sterker dan een 100% normale ;)

• Largo

Largo

Donderdraak

Voor wie er uit durft te gaan morgen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vxrgB7rYpoT0bLuF1TWUBTjwVkI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FRGY4UHZ16tw7UzE47FItwC8.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Met de 3 uur incense vang ik meer shinys als 3 uur over straat lopen. En zo spannend is deze Pokémon niet aangezien ik er al 5 shiny van heb. Zeer slechte keus van niantic om deze Pokémon te gebruiken voor een community Day

• TheCapK

TheCapK

Kreeg net nog een keer Arlo. Nu met Dragonite, Melmetal en Gyarados ertegenin gegaan... Melmetal niet eens nodig gehad...

• Saiboth
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Cool! Ik wil al lang een shiny Roselia en Budew mis ik ook nog steeds. Goede keus van Niantic om deze pokémon te kiezen voor een community day.

• mat.hi.as
Mwah, ik heb Roselia al een aantal keer shiny, en genoeg andere mensen ook. Maar Budew nog niet, dus maar een hoop eitjes uit lopen door de sneeuw :)

• Freee!!

Freee!!

Paar kleine tips:
In de Special Field Research 3/4 is er een opdracht om een Roselia te evolueren, evolutie van Budew naar Roselia werkt ook.
Aan het einde krijg je een Roserade, geldt ook als "Catch a Roselia".

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:30
Wow. Ik heb zojuist Giovanni verslagen. Opdracht stond al heel lang, maar ik kwam er nooit een tegen omdat ik niet begreep hoe die radars werken. Nu stond mijn super rocket radar om een of andere reden aan en kwam ik een ballon met Giovanni tegen.

Mijn Garchomp met sand tomb had enige moeite met Persian, maar heeft wel beide schilden stuk gekregen. Groudon met solar beam maakte korte metten zijn Kangashkan en pakte ook nog een flink stuk Mewtwo mee. Daarna mocht mijn Tyranitar het afmaken, maar die had geen charged attack meer nodig.

Nu heb ik dus eindelijk een shadow Mewtwo 60% met 898 cp. Ik begrijp dat ik die niet moet purifyen? En gewoon de cp opbouwen met een ton aan candy en stardust. En dan de frustration weg tm'en, maar dat schijnt alleen op bepaalde dagen te kunnen, welke zijn dat?

• mat.hi.as
Inderdaad, hou hem shadow. Er zijn speciale events waarbij Frustration weg kan, helaas is dit Team Rocket event er niet eentje van. Wanneer dit wel kan, wordt bekend gemaakt via het ingame nieuws, en zal hier waarschijnlijk ook wel genoemd worden door iemand.

Vandaag er wel flink op uit gegaan. Mooie omgevingen met deze sneeuw :). Shiny Budew erbij, daar ben ik wel content mee. Geen hundo in de buurt helaas.

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-11 22:47
PhilipsFan schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:43:

Nu heb ik dus eindelijk een shadow Mewtwo 60% met 898 cp. Ik begrijp dat ik die niet moet purifyen? En gewoon de cp opbouwen met een ton aan candy en stardust. En dan de frustration weg tm'en, maar dat schijnt alleen op bepaalde dagen te kunnen, welke zijn dat?
Met een elite charged tm kan je hem een nieuwe charged attack aanleren zonder frustration te verliezen

• Freee!!

Freee!!

justmike schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:06:
[...]
Met een elite charged tm kan je hem een nieuwe charged attack aanleren zonder frustration te verliezen
Dat kan dus niet, maar een tweede Charged Attack kost 120.000 Stardust en 120 Mewtwo Candy.
Met een Elite Charged TM kun je kiezen, door welke Charged Attack Frustration vervangen wordt, maar dat kan alleen bij Rocket Take Overs.

• Rene
justmike schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:06:
[...]

Daar heb je geen Elite voor nodig. Dat kan ook met een gewone charged TM. Maar zoals @Freee!! schrijft kan dat alleen tijdens de takeover.

Ikzelf heb ervoor gekozen om er gewoon een shitload Candy tegenaan te gooien ;) Dan heb je uiteindelijk zelfs 2 charged attacks ;)

• Haan

Haan

dotnetter

Als het goed is zitten JorisHog en NanoStylez hier op het forum? Wij worden morgen ultra friends, laten we proberen dit met z'n drieën te plannen als jullie lucky egg willen gebruiken? Stuur mij even een DM dan.

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
Haan schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:23:
Als het goed is zitten JorisHog en NanoStylez hier op het forum? Wij worden morgen ultra friends, laten we proberen dit met z'n drieën te plannen als jullie lucky egg willen gebruiken? Stuur mij even een DM dan.
Ik ga geen lucky egg gebruiken dus doe maar wat voor jou het beste uitkomt ;)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 18:19
Ik heb de game toch weer opgepakt nadat ik het naast me neer had gelegd omdat er geen uitdaging meer in zat.
Nu weer wel, dus nu komt de vraag:
Hoe kom je aan mega energy als je de mega evo nog niet heb gedaan?

Ben wel klaar met de Kalos omgeving, dus dan maar even focussen op de mega evo's

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Haan

Haan

dotnetter

@Dj Neo Ziggy Meedoen aan mega raids, en soms krijg je ook mega energy als quest beloning

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Haan schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:23:
Ik hoef niet persé een lucky egg te gebruiken. Bedankt voor de tip though.

[ Voor 26% gewijzigd door init op 09-02-2021 12:37 ]

• Wii4all
  • Niet online
Die eieren hatchen bij mij...wat een drama..

De laatste 2 weken:
3 geodudes
Voor de 10e keer een stunfisk
Scraggy een paar keer..

Er mag wel een keer wat beters uitrollen.

Burp

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:30
Wel, het is me het dagje wel. Tauros kunnen vangen uit de timed research dus nu EINDELIJK Kanto compleet. Door Suicune vorige week heb ik nu Johto bijna compleet (alleen Heracross en Corsola mis ik nog). Vandaag Latios en een Shiny Weather Boosted 82% Latias gevangen. En die nieuwe kleur Deerling, ik vraag me af wat ik daaraan heb, maar hij kwam al een paar keer op de radar voorbij.

• Freee!!

Freee!!

PhilipsFan schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:13:
[...]
Door Suicune vorige week heb ik nu Johto bijna compleet (alleen Heracross en Corsola mis ik nog).
Vakantie naar Rio boeken (zogauw Corona voorbij is) ;)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 18:19
PhilipsFan schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:13:
Wel, het is me het dagje wel. Tauros kunnen vangen uit de timed research dus nu EINDELIJK Kanto compleet. Door Suicune vorige week heb ik nu Johto bijna compleet (alleen Heracross en Corsola mis ik nog). Vandaag Latios en een Shiny Weather Boosted 82% Latias gevangen. En die nieuwe kleur Deerling, ik vraag me af wat ik daaraan heb, maar hij kwam al een paar keer op de radar voorbij.
Ik heb nog bakken Corsola uit het eerste event van Dortmund, ik weet niet waar je woont.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:53

vhal

ಠ_ಠ

Toch wel mooi dat er gisteravond een Gyarados bij een pokestop in de wijk is gespot maar je er niet heen kan gaan omdat er een avondklok is :+

Strava

• Rientie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik heb na een paar jaar afwezigheid onlangs mijn Pokemon Go account afgestoft en dit topic heeft me erg geholpen in het bijlezen/op hoogte geraken van alle updates. Super, thanks!

Toevallig mensen uit de regio Lemmer hier? Ik heb even wat contacten nodig om grote raids aan kunnen vallen :)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

vhal schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:31:
Toch wel mooi dat er gisteravond een Gyarados bij een pokestop in de wijk is gespot maar je er niet heen kan gaan omdat er een avondklok is :+
Ach, voor de stats hoef je het vaak niet te doen, en er spawnen nu ook zoveel Magikarp dat je ook redelijk makkelijk aan candy kan komen.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:53

vhal

ಠ_ಠ

gwystyl schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:38:
[...]

Ach, voor de stats hoef je het vaak niet te doen, en er spawnen nu ook zoveel Magikarp dat je ook redelijk makkelijk aan candy kan komen.
Mja, zojuist heb ik toch wel een redelijk goede gevonden, scheelt weer 400 candy om te evolven. :)

Strava

• Freee!!

Freee!!

Rientie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:05:
Ik heb na een paar jaar afwezigheid onlangs mijn Pokemon Go account afgestoft en dit topic heeft me erg geholpen in het bijlezen/op hoogte geraken van alle updates. Super, thanks!

Toevallig mensen uit de regio Lemmer hier? Ik heb even wat contacten nodig om grote raids aan kunnen vallen :)
Daarvoor hoeven ze helemaal nieet uit de regio te komen, lekker remote raiden. Ik doe geregeld raids in Duitsland, Zwitserland, India, USA en Canada.

• Rientie
Oef, kan je zien hoeveel ik in te halen heb 🙈 thanks voor de tip!

• MusicMaikel
Rientie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:20:
Oef, kan je zien hoeveel ik in te halen heb 🙈 thanks voor de tip!
Wel uitkijken dat je niet genaaid wordt. Ik heb het al te veel meegemaakt dat ik een raid in spring met vreemden en dat zij er net 3 seconden voor het beginnen van de raid uit springen. Geen tijd meer om ook uit de lobby te gaan, en weg is je pas.
Ik zou remote raiden in deze vorm niet aanraden, mits je degene kent waarmee je de raid doet. Wel zo veilig en niet onnodig geld/coins verspillen ;) .

• Freee!!

Freee!!

MusicMaikel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:26:
[...]
Wel uitkijken dat je niet genaaid wordt. Ik heb het al te veel meegemaakt dat ik een raid in spring met vreemden en dat zij er net 3 seconden voor het beginnen van de raid uit springen. Geen tijd meer om ook uit de lobby te gaan, en weg is je pas.
Ik zou dit remote raiden niet aanraden, mits je degene kent waarmee je de raid doet. Wel zo veilig en niet onnodig geld/coins verspillen ;) .
Daarvoor gebruik ik tegenwoordig Remoraid en de achterliggende Discord. Onbetrouwbare hosts and raiders worden er gauw genoeg uitgefilterd.

• MusicMaikel
Freee!! schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:32:
[...]

Daarvoor gebruik ik tegenwoordig Remoraid en de achterliggende Discord. Onbetrouwbare hosts and raiders worden er gauw genoeg uitgefilterd.
Dan alsnog raad ik het af. Uit persoonlijke ervaring adviseer ik het, heb te veel gezien dat het fout gaat, ook met communicatie middelen. Kan zo zijn dat ze er uitgefilterd worden, maar dit blijft natuurlijk dweilen met de kraan open.
Zou persoonlijk niet blij zijn als ik iemand iets aan raad waardoor dat hij mogelijk zijn geld zou verliezen.

• Rientie
MusicMaikel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Ik zou remote raiden in deze vorm niet aanraden, mits je degene kent waarmee je de raid doet. Wel zo veilig en niet onnodig geld/coins verspillen ;) .
Oei, daar had ik even geen rekening mee gehouden.
Wellicht scheelt het als ik wat Pokemon friends hier op Tweakers opdoe?

[ Voor 4% gewijzigd door Rientie op 10-02-2021 10:48 ]

• Freee!!

Freee!!

MusicMaikel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:35:
[...]
Dan alsnog raad ik het af. Uit persoonlijke ervaring adviseer ik het, heb te veel gezien dat het fout gaat, ook met communicatie middelen. Kan zo zijn dat ze er uitgefilterd worden, maar dit blijft natuurlijk dweilen met de kraan open.
Zou persoonlijk niet blij zijn als ik iemand iets aan raad waardoor dat hij mogelijk zijn geld zou verliezen.
Mijn persoonlijke ervaringen zijn goed, soms host ik daar ook een raid en ik laat mijn zoon ook via die site raids doen. Ik zal niet zeggen, dat ik nooit een pass ben kwijtgeraakt, maar dat is zeldzaam en meestal nog op een andere manier verklaarbaar ook (met te weinig en te zwakke anderen in een raid stappen). Daarnaast scheelt het waarschijnlijk ook wel, dat ik kijk of ik de host al ken, of (in geval ik de host niet ken), er meerdere "bekenden" meedoen met de raid.

• Rientie
Freee!! schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:32:
[...]

Remoraid, nooit van gehoord. Ziet er goed/handig uit!

• Freee!!

Freee!!

Rientie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:47:
[...]
Oei, daar had ik even geen rekening mee gehouden.
Daarom wordt je ook gewaarschuwd.
Wellicht scheelt het als ik wat Pokemon friends hier op Tweakers opdoe?
Dat kan nooit kwaad.

• Freee!!

Freee!!

Rientie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:49:
[...]
Remoraid, nooit van gehoord. Ziet er goed/handig uit!
Het is goed en handig, hoewel het ook zijn beperkingen heeft (traag met bijwerken van de mogelijke raid bosses, soms off-line). En kijk ook snel op de Discord ervan, raak in gesprek met de mensen daar. En de meesten van de harde kern zijn ergens tussen betrouwbaar en zeer betrouwbaar voor het hosten van raids. Desgewenst kan ik je (via DM) wel mijn oordeel over een aantal geven.

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik heb relatief weinig slechte ervaringen met remote raids via PokeRaid. Ik probeer ook regelmatig raids te hosten met mijn vriendin. Die kan dan weer mensen uitnodigen zodat we eigenlijk altijd mensen genoeg hebben.

Strava

• Rientie
Gaaf om dit zo allemaal te lezen, ik zet meteen Discord op de telefoon en me erin verdiepen.
Mijn vriendin en ik spelen beide en kunnen vooral 's avonds makkelijk samen aan raids deelnemen.

• Freee!!

Freee!!

Rientie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:36:
Gaaf om dit zo allemaal te lezen, ik zet meteen Discord op de telefoon en me erin verdiepen.
Mijn vriendin en ik spelen beide en kunnen vooral 's avonds makkelijk samen aan raids deelnemen.
Ik heb Discord gewoon op mijn laptop, wel zo gemakkelijk als een raid via Discord georganiseerd wordt (heb ik mijn telefoon vrij voor PoGO).

Pagina: 1 ... 43 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!