Klopt, als je een beetje lijst vrienden hebt stop je er al met al zo een half uur inVerwijderd schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:31:
[...]
Ja ik ken die truuk. Maar alsnog blijft het ongelofelijk traag werken
Ik doe daarom geen gifts meer. Kan het niet meer opbrengen
Ja tijdens raid hour zit ik meestal ook nog in de wagen terugkerend van het werk. Ze zouden het van mij gerust een uurtje later mogen doen.Rob-T6 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:11:
Raid hour is hier spitsuur in huis met thuiskomen en eten maken, kinderen aandachtgeven etc ;-)
Ze komen zeker ook niet veel in het wild voor....
@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594
Raid hour sla ik juist altijd over omdat het dan veel te druk is qua raids om je room (snel) vol te krijgen.
Daar moet ik wel bij bekennen dat er in mijn omgeving bepaald geen gebrek aan raids is.
Daar moet ik wel bij bekennen dat er in mijn omgeving bepaald geen gebrek aan raids is.
Maar die Catch 11 Pokemon heb ik dus niet gehad...Freee!! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:38:
[...]
Komende zondag komen ze in meer dan normale aantallen op Incense af, 11:00-13:00 & 14:00-16:00 voornamelijk elektrische soorten (waaronder Plusle en Minun), 13:00-14:00 & 16:00-17:00 voornamelijk drakensoorten (waaronder Bagon).
EDIT:
Gemakkelijker is om Bagon uit een raid te vangen en Plusle en Minun als reward (Catch 11 Pokémon).
Bagon gisteravond uit een raid gehaald...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Verwijderd
Draai eens een stop zou ik zeggen. Die Quest komt niet vanzelf aanwaaienTheCapK schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:11:
[...]
Maar die Catch 11 Pokemon heb ik dus niet gehad...
Bagon gisteravond uit een raid gehaald...
Was 8 van deze quests nodig om ze beide te krijgen, kreeg eerst 7x een Minun..Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Draai eens een stop zou ik zeggen. Die Quest komt niet vanzelf aanwaaien
Je wil niet weten hoeveel stops ik draai... Met 26 vrienden kom ik niet toe met maar 1 stop draaien per dag.Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Draai eens een stop zou ik zeggen. Die Quest komt niet vanzelf aanwaaien
BTW: Ik moet nog 2 Groudon vangen. Als iemand van mijn vriendenlijst hier nog een Groudonraid tegenkomt en al wat mensen heeft dan mag je mij best uitnodigen.
Bassmanrob en mijn zoon Xsios mag je ook uitnodigen als je die ook in je vriendenlijst hebt staan...
[ Voor 30% gewijzigd door TheCapK op 23-01-2021 13:05 ]
Er is wel duidelijk iets veranderd aan de raids lijkt me. Al twee dagen op rij probeer ik level 5 raids te zoeken hier vanuit de auto. Normaal vind ik op 2 uur tijd makkelijk 3 tot 6 raids.
Nu is het al 2 dagen op rij dat ik thuis kom en nauwelijks level 5 raids vind na 2 uur rondrijden.
En ik passeer toch met gemak afgerond naar beneden 25 gyms.
Nu is het al 2 dagen op rij dat ik thuis kom en nauwelijks level 5 raids vind na 2 uur rondrijden.
@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594
Normaal gesproken zou ik je naar Remoraid verwijzen, maar die site is op dit moment down (probleem van de laatste paar dagen)XaeonBE schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:15:
Er is wel duidelijk iets veranderd aan de raids lijkt me. Al twee dagen op rij probeer ik level 5 raids te zoeken hier vanuit de auto. Normaal vind ik op 2 uur tijd makkelijk 3 tot 6 raids.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Dan pokeraid app, word hier in de buurt veel gebruikt en bevalt goedFreee!! schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:19:
[...]
Normaal gesproken zou ik je naar Remoraid verwijzen, maar die site is op dit moment down (probleem van de laatste paar dagen)
Bedankt Koolaid en Free voor de deelname aan de Groudon raid!
Helaas heeft mijn zoon hem dit keer niet gevangen...
En ook de Rayquaza gevangen.
[ Voor 12% gewijzigd door TheCapK op 23-01-2021 19:40 ]
Gefeliciteerd, mijn zoon moet ook nog een Groudon en twee Kyogres (maar gaat er zelf niet achteraan).TheCapK schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:34:
Bedankt Koolaid en Free voor de deelname aan de Groudon raid!
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Die van mij dus hetzelfde... Af en toe lukt het o hem wat te laten doen maar meestal...
@Freee!! wat is zijn code? Dan kunnen we hem misschien remote inviten.
Begint net een nieuwe Groudon raid hier.
[ Voor 40% gewijzigd door TheCapK op 23-01-2021 20:08 ]
Helaas koop ik nu al veel te veel remote raid pasjes haha
Ik probeer er momenteel enkel te kopen met de muntjes die ik van gyms verdien.
dat doe ik ook. iedere dag pokemon in gyms zetten...XaeonBE schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 20:17:
Helaas koop ik nu al veel te veel remote raid pasjes haha![]()
Nog net die groudon raid gedaan, 3e binnen de 2 uur, en Xsios heeft hem gevanen dit keer... Nu moet hij nog 2 Kyogres...
[ Voor 16% gewijzigd door TheCapK op 23-01-2021 20:46 ]
En ondertussen heeft hij twee Kyogres en een 4* Groudon opgehaald in New York.TheCapK schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 20:06:
Die van mij dus hetzelfde... Af en toe lukt het o hem wat te laten doen maar meestal...
Die pluisle of hoe je het schrijft en minmoun verschijnen nu volop
Bij mij tot 2 keer toe die Groudon weg elke 5 sterren raid vang ik door minimaal great throws te gooien de enige die 2 keer ontsnapte was Groudon gelukkig later op de dag nog een remote kunnen doen waarbij ik hem wel ving.
Ga vandaag kijken of ik die magezone kan halen en die oras moet geloof ik via een lure of de stop
Bij mij tot 2 keer toe die Groudon weg elke 5 sterren raid vang ik door minimaal great throws te gooien de enige die 2 keer ontsnapte was Groudon gelukkig later op de dag nog een remote kunnen doen waarbij ik hem wel ving.
Ga vandaag kijken of ik die magezone kan halen en die oras moet geloof ik via een lure of de stop
Burp
Haha, stipt om 13.00u komt er al een Bagon op m'n incense af
Kater? Eerst water, de rest komt later
Was er vandaag geen incense box voor 1 muntje. Ik heb niks gezien
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Verwijderd
Is er wel. Start eventueel de app opnieuw opRene schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:46:
Was er vandaag geen incense box voor 1 muntje. Ik heb niks gezien
Top. Dat werkte inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:49:
[...]
Is er wel. Start eventueel de app opnieuw op
Collection challenge gelijk afgerond :-)
Nou die incense day mogen ze wel weer afschaffen. Wat een afknapper. Bijna alleen maar schapen, waar in 2018 al een comday van was.
Dacht aan mijn drakenbatch te kunnen werken, maar in een uur maar 5 draken gezien...
Tweede uur maar overgeslagen, zonde van de tijd.
@Verwijderd ja natuurlijk een incense gebruikt..
Dacht aan mijn drakenbatch te kunnen werken, maar in een uur maar 5 draken gezien...
[ Voor 8% gewijzigd door FireAge op 24-01-2021 19:02 ]
Wel een incense gebruiktFireAge schreef op zondag 24 januari 2021 @ 18:07:
Nou die incense day mogen ze wel weer afschaffen. Wat een afknapper. Bijna alleen maar schapen, waar in 2018 al een comday van was.
Verwijderd
Afschaffen hoeft niet, maar een nieuwe shinty had wel leuker geweest. Spelers van het eerste uur worden teveel overgeslagen vind ik. Daarom heb ik niet aan deze rommel meegedaan. Wel de 3 “gratis” intense gekochtFireAge schreef op zondag 24 januari 2021 @ 18:07:
5 is wel heel matig. Ik had er 36 in twee uur met ook nog een paar gevlucht.FireAge schreef op zondag 24 januari 2021 @ 18:07:
Had de com day van 2018 gemist maar dankzij dit event de Mareep-familie alsnog shiny compleet
Ik vind dit soort events wel leuk. Ik had geen Mareep candy meer nodig maar het houd je wel bezig
. Ik heb ook zat dragons gehad, dus ik snap niet hoe je er maar vijf in een uur kunt krijgen
. Ik vind dit soort events vooral leuk voor mijn vriendin die niet zo actief is en nog Mareep en Dratini candy kon gebruiken. Het was voor mij vooral aanvullen van voorraden.
Het was dan ook een Mareep Incense Day, dus dat er veel Mareep zouden zijn was een beetje te verwachten natuurlijk. Afgezien van de community day die al eens is geweest was dit gewoon een opmaat naar de introductie van Mega Ampharos. En aangezien Mega Ampharos dual Electric/Dragon is spawnde die de hele dag.FireAge schreef op zondag 24 januari 2021 @ 18:07:
Read the code, write the code, be the code!
We krijgen komende weken nog leuke 5 sterren raids welke ik nog niet in mijn collectie had...
entei en Raikou. Sunicune had ik reeds een shadow versie van.
In addition, Entei, Raikou, and Suicune will be appearing in five-star raids at different times during and after the Johto Celebration event!
Entei will be appearing in five-star raids from Tuesday, January 26, 2021, at 10:00 a.m. to Sunday, January 31, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Raikou will be appearing in five-star raids from Sunday, January 31, 2021, at 10:00 a.m. to Thursday, February 4, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Suicune will be appearing in five-star raids from Thursday, February 4, 2021, at 10:00 a.m. to Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. local time.
entei en Raikou. Sunicune had ik reeds een shadow versie van.
In addition, Entei, Raikou, and Suicune will be appearing in five-star raids at different times during and after the Johto Celebration event!
Entei will be appearing in five-star raids from Tuesday, January 26, 2021, at 10:00 a.m. to Sunday, January 31, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Raikou will be appearing in five-star raids from Sunday, January 31, 2021, at 10:00 a.m. to Thursday, February 4, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Suicune will be appearing in five-star raids from Thursday, February 4, 2021, at 10:00 a.m. to Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Burp
Ah, leuk, die heb ik alledrie nog niet. Even goed hoofdje erbij dus komende 2 weken.
Die drie heb ik dus wel maar mijn zoon niet. Gister had ie voor het eerst genoeg Stardust om er 1 van de 3 te kunnen traden...
Maar vanaf morgen dus Johto week, Volgende week Unova en dan de week er na eindelijk Kanto helemaal vrij?
Hopelijk betekent de Johto week dan ook dan Unown en Heracross te vangen zijn... Kan ik Johto ook kompleet maken.
Maar vanaf morgen dus Johto week, Volgende week Unova en dan de week er na eindelijk Kanto helemaal vrij?
Hopelijk betekent de Johto week dan ook dan Unown en Heracross te vangen zijn... Kan ik Johto ook kompleet maken.
[ Voor 19% gewijzigd door TheCapK op 25-01-2021 15:44 ]
Uhh Unova hebben we al gehad, dus waar je die info weg haalt?TheCapK schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:43:
Die drie heb ik dus wel maar mijn zoon niet. Gister had ie voor het eerst genoeg Stardust om er 1 van de 3 te kunnen traden...
Vanaf morgen inderdaad Johto, maar betekent helaas niet dat alles dan te vangen is. Lijkt me sterk dat een regional als Heracross opeens in NL tevoorschijn komt, ook over Unown staat niets geschreven. Zie: https://pokemongolive.com...bration-event-2021/?hl=en
Even voor de collection challenge, hoe gaan we ooit Smeargle kunnen krijgen, die heb ik in 5 jaar Pokemon Go nog maar 1x gezien. Of zou daar een research taakje voor komen?
Overigens, als ik Entei, Saikou en Suicune erbij heb, dan hoef ik alleen nog maar Heracross en Corsola om Johto compleet te maken. Die regionals zijn een bitch. Voor Kanto mis ik ook alleen nog Tauros...
Overigens, als ik Entei, Saikou en Suicune erbij heb, dan hoef ik alleen nog maar Heracross en Corsola om Johto compleet te maken. Die regionals zijn een bitch. Voor Kanto mis ik ook alleen nog Tauros...
Maak eens foto's van je buddy, moet er vanzelf een keer een Smeargle tevoorschijn komenPhilipsFan schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:55:
Even voor de collection challenge, hoe gaan we ooit Smeargle kunnen krijgen, die heb ik in 5 jaar Pokemon Go nog maar 1x gezien. Of zou daar een research taakje voor komen?
Zo eindelijk BL lvl 20 en ik heb mijn Frillish binnen.
Nu heeft het volgens mij niet zo veel nut meer om verder te gaan he ( als puur pokemon collecter)
Nu heeft het volgens mij niet zo veel nut meer om verder te gaan he ( als puur pokemon collecter)
Als je doorgaat kan je nog een Frillish krijgen, Dan heb je die + de evolutieRuudox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:22:
Zo eindelijk BL lvl 20 en ik heb mijn Frillish binnen.
Wat @Arazogia zegt: snapshots maken van je pokies. Het hoeft niet eens je buddy te zijn. Je ziet bij de eerste foto al of Smeargle gefotobombt heeft dus je hoeft niet te blijven klikken, als er bij de eerste foto geen Smeargle verschijnt sluit je snaphot af en probeer je het nog een keer. Ik had na 4 keer een Smeargle, was zelfs de eerste die ik had voor deze challengePhilipsFan schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:55:
Tauros heeft een tijd geleden in 7km eitjes gezeten, er zijn vast wel mensen in je omgeving die er eentje over hebben voor je om te ruilen?PhilipsFan schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:55:
Voor Kanto mis ik ook alleen nog Tauros...
2de-3de foto kan ook.....sixtiek schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:49:
[...]
Wat @Arazogia zegt: snapshots maken van je pokies. Het hoeft niet eens je buddy te zijn. Je ziet bij de eerste foto al of Smeargle gefotobombt heeft dus je hoeft niet te blijven klikken, als er bij de eerste foto geen Smeargle verschijnt sluit je snaphot af en probeer je het nog een keer. Ik had na 4 keer een Smeargle, was zelfs de eerste die ik had voor deze challenge.
Ha, kostte een paar pogingen, maar is gelukt.Arazogia schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:01:
[...]
Maak eens foto's van je buddy, moet er vanzelf een keer een Smeargle tevoorschijn komen
Krijg je die Frillish uit de Johto Celebration Event? Ik kan nergens Team Rocket Leaders vinden...
Een tip (voor IOS gebruikers):
Zorg ervoor dat PoGo geen toegang tot je foto's krijgt, maar alleen toegang to je camera. Dan kan je zoveel snapshots maken als je wilt zonder dat je achteraf heel je telefoon moet legen
Ik gebruik dit voornamelijk om elk half uur even snel een snapshot van mijn buddy te maken om hem exited te krijgen (2x hartjes), maar dit werkt ook prima voor Smeargle!
Elk half uur 1 besje geven, even over zijn buik wrijven en een snapshot
Zorg ervoor dat PoGo geen toegang tot je foto's krijgt, maar alleen toegang to je camera. Dan kan je zoveel snapshots maken als je wilt zonder dat je achteraf heel je telefoon moet legen
Ik gebruik dit voornamelijk om elk half uur even snel een snapshot van mijn buddy te maken om hem exited te krijgen (2x hartjes), maar dit werkt ook prima voor Smeargle!
Ik krijg niet telkens weer een Smeargle hoor. Is 1x gelukt. Werkt die truc vaker?
Nee, je krijgt m gegarandeerd als je level 20 haalt bij Go Battle League. En daarna random bij het halen van 3/5 per ronde.PhilipsFan schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:41:
[...]
Krijg je die Frillish uit de Johto Celebration Event? Ik kan nergens Team Rocket Leaders vinden...
Okee, dat duurt dus nog wel ff. Ik ben nog nooit verder gekomen dan level 7 daar en ik vind het spel ook helemaal niet leuk.Largo schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:15:
[...]
Nee, je krijgt m gegarandeerd als je level 20 haalt bij Go Battle League. En daarna random bij het halen van 3/5 per ronde.
Irritant, een shadow larvitar telt blijkbaar niet mee voor de collection challenge
Dit kan max 1x per dag! Morgen weer een kans dus!PhilipsFan schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:05:
Ik krijg niet telkens weer een Smeargle hoor. Is 1x gelukt. Werkt die truc vaker?
Stack Sats
Verwijderd
De questline voor hooh is wel erg pay to catch hoor. 6x een rocket leader verslaan. Daarvoor moet je dus 6x6 een normale grunt verslaan, met alleen ballonnen is dat gewoon niet te doen in 2 weken tijd. Met een fulltime baan en de avondklok heb je 's avonds ook maar eventjes de tijd... Nee ik sla dit over en ga zeker geen radars kopen.
's Morgens wat vroeger opstaanVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:05:
De questline voor hooh is wel erg pay to catch hoor. 6x een rocket leader verslaan. Daarvoor moet je dus 6x6 een normale grunt verslaan, met alleen ballonnen is dat gewoon niet te doen in 2 weken tijd. Met een fulltime baan en de avondklok heb je 's avonds ook maar eventjes de tijd... Nee ik sla dit over en ga zeker geen radars kopen.
Dan ben je in ieder geval op tijd voor de ballon van 06:00 (maar die van 24:00 mis je waarschijnlijk omdat je al slaapt).Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:30:
[...]
Sure als je standaard al om 5:30 je bed uit moet om te werken.
Ah, komen die gym leaders in ballonnen? Ik vroeg me al af waar we die zouden moeten vinden...
Alleen hoef je er maar 3 te verslaan? Eerste vandaag gehad hier, morgen weer 1Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:05:
Verwijderd
Dat is de eerste helft van de questline. Daarna mag je nog een keer arlo, Cliff en Sierra verslaanskipe schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:23:
[...]
Alleen hoef je er maar 3 te verslaan? Eerste vandaag gehad hier, morgen weer 1
En dan moet je ze wel precies alledrie hebben en niet eentje dubbel.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Dat is de eerste helft van de questline. Daarna mag je nog een keer arlo, Cliff en Sierra verslaan
Dat was één van mijn eerste, hang alleen nog op Smeargle, Arlo en Cliff.Wii4all schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:09:
Die johto gaat het snelst tot nu toe ik moet alleen de larvitar nog
EDIT: Arlo kwam met de ballon van middernacht.
[ Voor 9% gewijzigd door Freee!! op 27-01-2021 07:58 ]
Ik heb alle verzamelpokies binnen, maar nog geen enkele leader. Ik hoop dat ik het ga redden binnen de tijd, maar anders is het pech hoor.
Je hebt er bijna twee weken de tijd voor, dus dat moet lukken.gwystyl schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:35:
Ik heb alle verzamelpokies binnen, maar nog geen enkele leader. Ik hoop dat ik het ga redden binnen de tijd, maar anders is het pech hoor.
Damn, ik altijd maar die foto’s verwijderen.Rene schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:48:
Zorg ervoor dat PoGo geen toegang tot je foto's krijgt, maar alleen toegang to je camera. Dan kan je zoveel snapshots maken als je wilt zonder dat je achteraf heel je telefoon moet legen![]()
Ik zie ook nog steeds genoeg Pokestops die "bezeten" zijn. Dus je bent niet afhankelijk van alleen ballonnen.
Read the code, write the code, be the code!
Foto's verwijderen is sowieso wel een goed idee af en toe. Zoonlief heeft nog wel de neiging om 10x achter elkaar op het cameraknopje te drukken, dus dan jongt dat behoorlijk aanArazogia schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:58:
[...]
Damn, ik altijd maar die foto’s verwijderen.Thanks!
Ik maak zelf alleen snapshots van mijn buddy of willekeurige Pokémon voor de hartjes of opdrachten zoals die er nu zijn, maar ook dan vind ik ze erg nutteloos en gooi ze vaak snel weg.
Een voordeel van Android boven iOS (iig wat dit betreft) is dan wel dat ze niet in je photostream terecht komen, maar in een apart mapje. Je hele iCloud / Dropbox wordt dus niet vervuild met Pokémon screenshots
Super handig! En dan nog eentje waar ik pas een paar dagen geleden achter kwam, zet 'niantic Ar' uit in de settings, dan spawnt de pokemon direct ipv dat je eerst moeilijk moet lopen doen met die gele voetjesRene schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:48:
Zorg ervoor dat PoGo geen toegang tot je foto's krijgt, maar alleen toegang to je camera. Dan kan je zoveel snapshots maken als je wilt zonder dat je achteraf heel je telefoon moet legen![]()
Niet iedereen woont op een plek waar er pokestops in overvloed zijn, dus ik ben wel afhankelijk van de ballonnenwackmaniac schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:44:
Ik zie ook nog steeds genoeg Pokestops die "bezeten" zijn. Dus je bent niet afhankelijk van alleen ballonnen.
Wat bedoelen jullie met ballonnen? Ik heb daar nog nooit een leader in gezien, altijd gewoon een grunt (of twee, met de Meowth ballon). En ik heb ook nog geen leaders gezien op gewone Pokestops.
Als je een Rocket Radar (actief) hebt, zit er altijd een Leader in die ballons en verschijnen de Leaders ook bij Pokéstops.PhilipsFan schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:39:
Wat bedoelen jullie met ballonnen? Ik heb daar nog nooit een leader in gezien, altijd gewoon een grunt (of twee, met de Meowth ballon). En ik heb ook nog geen leaders gezien op gewone Pokestops.
Als je een radar hebt, komen ze in de ballon en kun je ze op stops vinden.
Rocket radar uitstaan misschien? Ff in je itembag op de rocketradar klikken en dan equip, en als je nog geen rocket radar hebt moet je 6 grunts verslaan om een rocket radar in elkaar te zetten.PhilipsFan schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:39:
En niet de Mysterious Components weggooien.skipe schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:25:
[...]
als je nog geen rocket radar hebt moet je 6 grunts verslaan om een rocket radar in elkaar te zetten.
Ha, thanks. Het is inmiddels gelukt, ik had nog genoeg Rocket Radars en heb inmiddels 2 leaders in de buurt gevonden en verslagen. Thanks!
Je kan trouwens ook ipv eerst 5 keer een grunt te verslaan...als je de coins hebt een rocket radar kopen.
Dan kan je direct een leader aanvallen.
Dan kan je direct een leader aanvallen.
Burp
Nog vier te gaan dus.PhilipsFan schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:48:
Ha, thanks. Het is inmiddels gelukt, ik had nog genoeg Rocket Radars en heb inmiddels 2 leaders in de buurt gevonden en verslagen. Thanks!
Voor wie na het Machop event nog (XL) candy nodig heeft: Kralingse Bos bij Rotterdam is nu een groot machop nest. Nog ruim een week. En in deze tijden grote kans op weatherboost.
Ik kwam dus na het event nog 80 XL candy tekort om mijn favoriete 100% Machamp te maxen. Die heb ik vanmiddag bij elkaar kunnen schrapen.
Ik kwam dus na het event nog 80 XL candy tekort om mijn favoriete 100% Machamp te maxen. Die heb ik vanmiddag bij elkaar kunnen schrapen.
Niet helemaal waar volgens mij, heb paar keer J&J ballon gehad terwijl mijn radar aanstond. Maar meestal is het inderdaad een leader.Freee!! schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:49:
[...]
Als je een Rocket Radar (actief) hebt, zit er altijd een Leader in die ballons en verschijnen de Leaders ook bij Pokéstops.
Toegegeven, die J&J ballon is de uitzondering, wil ik ook nog wel eens op vloeken als die komt terwijl ik een RR heb.Arazogia schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:19:
[...]
Niet helemaal waar volgens mij, heb paar keer J&J ballon gehad terwijl mijn radar aanstond. Maar meestal is het inderdaad een leader.
Zit met een probleemstelling waar ik een beetje mee worstel.
Ik heb nu een aantal Larvitars gevangen. De beste is 93% IV lvl 20.
Nu heb ik ook een wild larvitar op Lvl 34 maar slechts 62 in IV.
Ik zit eraan te denken om tegen het einde van het Johto event de LvL 34 te evolven. Is dit een slimme zet of kan ik beter 100K dust en 109 extra candy in de betere stoppen?
Gebruik hem hoogstwaarschijnlijk alleen voor raids.
Ik zit eraan te denken om tegen het einde van het Johto event de LvL 34 te evolven. Is dit een slimme zet of kan ik beter 100K dust en 109 extra candy in de betere stoppen?
Verwijderd
Zou ziezo wachten tot einde event, en dan degene met hoogste level met redelijke iv evolueren. Uiteindelijk is iv ook weer niet zo belangrijk.Rene schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:10:
IV is echt niet zo belangrijk in de raids. Als je weinig dust hebt dan zou ik gaan voor de L34.Rene schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:10:
Ps: persoonlijk zou ik gaan voor een 100%, maar dat is mijn afwijking in het spel haha!
Stack Sats
Berg nieuws
Februari update
We hope you’re prepared for a month of exciting Pokémon encounters and bonuses this February!
February Research Breakthrough encounter
From Monday, February 1, 2021, at 1:00 p.m. to Monday, March 1, 2021, at 1:00 p.m. PST (GMT −8), you’ll encounter Snorlax in Research Breakthroughs. Featured Pokémon in five-star raids and Mega Raids The following Legendary Pokémon will be appearing in five-star raids throughout February.
Entei will be appearing in five-star raids from Tuesday, January 16, 2021, at 10:00 a.m. to Sunday, January 31, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Latias and Latios will be appearing in five-star raids from Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. to Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. local time.
Articuno, Zapdos, Moltres, and Mewtwo will be appearing in five-star raids from Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. to Monday, March 1, 2021, at 8:00 a.m. local time. In addition, the following Mega-Evolved Pokémon will be appearing in Mega Raids.
Mega Venusaur, Mega Ampharos, and Mega Houndoom will be appearing in Mega Raids from Tuesday, January 19, 2021, through Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Mega Pidgeot, Mega Ampharos, and a surprise Mega-Evolved Pokémon will be appearing in Mega Raids from Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. through Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. local time.
Mega Venusaur, Mega Charizard X, Mega Charizard Y, and Mega Blastoise will be appearing in Mega Raids from Saturday, February 20, 2021, through Monday, March 1, 2021. Each week in February will also include a Raid Hour event on Wednesday at 6:00 p.m. local time featuring the Pokémon currently active in five-star raids.
Pokémon Spotlight Hours
In the month of February, Pokémon Spotlight Hour will take place every Tuesday at 6:00 p.m. local time, and each hour will spotlight a different Pokémon and special bonus!
Tuesday, February 2, 2021: Ekans will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for evolving Pokémon.
Tuesday, February 9, 2021: Miltank will be in the spotlight, and you’ll earn twice the Stardust for catching Pokémon.
Tuesday, February 16, 2021: Luvdisc will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for catching Pokémon.
Tuesday, February 23, 2021: Pikachu will be in the spotlight, and you’ll earn twice the Candy for catching Pokémon.
Team GO Rocket is back—and celebrating?
Time to find out why, Trainers! From Tuesday, February 2, 2021, at 10:00 a.m. to Sunday, February 7, 2021, at 10:00 a.m. local time, Team GO Rocket Grunts will be appearing with previously unseen Shadow Pokémon on their teams. If you’re lucky, you may encounter a Shiny Shadow Pokémon by defeating a Team GO Rocket Leader! For more information, be sure to check out the blog here.
February Community Day Featuring Roselia
Join us on Sunday, February 7, 2021, from 11:00 a.m. to 5:00 p.m. local time for a floral Community Day with Roselia. Evolve Roselia during the event or up to two hours afterward to get a Roserade that knows both the Charged Attack Weather Ball (Fire-type) and the Fast Attack Bullet Seed. For more information, be sure to check out the blog here.
Ring in the Year of the Ox with our Lunar New Year–themed event
Our Lunar New Year event is back! From Tuesday, February 9, 2021, to Sunday, February 14, 2021, encounter red Pokémon and celebrate the Year of the Ox! A special Mega-Evolved Pokémon will also be appearing in Mega Raids for the first time at the start of this event! Stay tuned for more details.
Celebrate Valentine’s Day
From Monday, February 8, 2021, to Monday, February 15, 2021, compete in the Valentine’s Day–themed Love Cup in the GO Battle League! Form a team using Pokémon that are red or pink and with a max CP of 1,500 to enter. No Legendary or Mythical Pokémon may be included on your team.
From Sunday, February 14, 2021, at 1:00 p.m. to Thursday, February 18, 2021, at 8:00 p.m. local time, join us for our annual Valentine’s Day event! You can look forward to some Pokémon making their Pokémon GO debut as well as exclusive avatar items. Stay tuned for more details.
It’s not too late to join Pokémon GO Tour: Kanto
Can’t-o wait to celebrate the Kanto region? Don’t forget to purchase your ticket for the Pokémon GO Tour: Kanto event on February 20, 2021! For more details on this event, please check out the blog here.
There will be a special Kanto-themed celebration event and Raid Day at the end of February to close out the Season of Celebration.
Weekly 1 PokéCoin bundles
Each week in February, a different 1 PokéCoin bundle will be featured in the shop.
From February 1, 2021, a 1 PokéCoin bundle featuring the following items will be available: 20 Poké Balls, a Remote Raid Pass, and a Rocket Radar.
From February 8, 2021, a 1 PokéCoin bundle featuring the following items will be available: eight Incense, 16 Razz Berries, and 10 Pinap Berries.
From February 15, 2021, a 1 PokéCoin bundle featuring the following items will be available: a Remote Raid Pass, 20 Poké Balls, 10 Great Balls, and five Ultra Balls.
From February 22, 2021, a 1 PokéCoin bundle featuring the following items will be available: 20 Poké Balls, a Remote Raid Pass, five Incense.
Quality-of-life updates
We have some exciting quality-of-life updates coming in February, too!
You can look forward to an image gallery showing off the PokéStop and Gym images that you and other Trainers have submitted. This feature will roll out in different regions over time—starting with level 40+ Trainers in New Zealand on Tuesday, February 9, 2021—and will become available worldwide to Trainers level 38 and above toward the end of March 2021.
Ever wanted to capture the moment you level up in Pokémon GO to share with friends? Soon, you’ll be able to do just that—without screenshotting! The level-up social share feature will be coming in February to Trainers worldwide.
And last but not least, you’ll soon be able to transfer Legendary and Mythical Pokémon when selecting multiple Pokémon by enabling the functionality in the game settings. We hope this will make managing Pokémon storage a bit easier for those of you who have amassed especially large collections!
Please be aware of your surroundings and follow guidelines from local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.
—The Pokémon GO team
Februari update
We hope you’re prepared for a month of exciting Pokémon encounters and bonuses this February!
February Research Breakthrough encounter
From Monday, February 1, 2021, at 1:00 p.m. to Monday, March 1, 2021, at 1:00 p.m. PST (GMT −8), you’ll encounter Snorlax in Research Breakthroughs. Featured Pokémon in five-star raids and Mega Raids The following Legendary Pokémon will be appearing in five-star raids throughout February.
Entei will be appearing in five-star raids from Tuesday, January 16, 2021, at 10:00 a.m. to Sunday, January 31, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Latias and Latios will be appearing in five-star raids from Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. to Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. local time.
Articuno, Zapdos, Moltres, and Mewtwo will be appearing in five-star raids from Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. to Monday, March 1, 2021, at 8:00 a.m. local time. In addition, the following Mega-Evolved Pokémon will be appearing in Mega Raids.
Mega Venusaur, Mega Ampharos, and Mega Houndoom will be appearing in Mega Raids from Tuesday, January 19, 2021, through Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. local time.
Mega Pidgeot, Mega Ampharos, and a surprise Mega-Evolved Pokémon will be appearing in Mega Raids from Tuesday, February 9, 2021, at 10:00 a.m. through Saturday, February 20, 2021, at 9:00 a.m. local time.
Mega Venusaur, Mega Charizard X, Mega Charizard Y, and Mega Blastoise will be appearing in Mega Raids from Saturday, February 20, 2021, through Monday, March 1, 2021. Each week in February will also include a Raid Hour event on Wednesday at 6:00 p.m. local time featuring the Pokémon currently active in five-star raids.
Pokémon Spotlight Hours
In the month of February, Pokémon Spotlight Hour will take place every Tuesday at 6:00 p.m. local time, and each hour will spotlight a different Pokémon and special bonus!
Tuesday, February 2, 2021: Ekans will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for evolving Pokémon.
Tuesday, February 9, 2021: Miltank will be in the spotlight, and you’ll earn twice the Stardust for catching Pokémon.
Tuesday, February 16, 2021: Luvdisc will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for catching Pokémon.
Tuesday, February 23, 2021: Pikachu will be in the spotlight, and you’ll earn twice the Candy for catching Pokémon.
Team GO Rocket is back—and celebrating?
Time to find out why, Trainers! From Tuesday, February 2, 2021, at 10:00 a.m. to Sunday, February 7, 2021, at 10:00 a.m. local time, Team GO Rocket Grunts will be appearing with previously unseen Shadow Pokémon on their teams. If you’re lucky, you may encounter a Shiny Shadow Pokémon by defeating a Team GO Rocket Leader! For more information, be sure to check out the blog here.
February Community Day Featuring Roselia
Join us on Sunday, February 7, 2021, from 11:00 a.m. to 5:00 p.m. local time for a floral Community Day with Roselia. Evolve Roselia during the event or up to two hours afterward to get a Roserade that knows both the Charged Attack Weather Ball (Fire-type) and the Fast Attack Bullet Seed. For more information, be sure to check out the blog here.
Ring in the Year of the Ox with our Lunar New Year–themed event
Our Lunar New Year event is back! From Tuesday, February 9, 2021, to Sunday, February 14, 2021, encounter red Pokémon and celebrate the Year of the Ox! A special Mega-Evolved Pokémon will also be appearing in Mega Raids for the first time at the start of this event! Stay tuned for more details.
Celebrate Valentine’s Day
From Monday, February 8, 2021, to Monday, February 15, 2021, compete in the Valentine’s Day–themed Love Cup in the GO Battle League! Form a team using Pokémon that are red or pink and with a max CP of 1,500 to enter. No Legendary or Mythical Pokémon may be included on your team.
From Sunday, February 14, 2021, at 1:00 p.m. to Thursday, February 18, 2021, at 8:00 p.m. local time, join us for our annual Valentine’s Day event! You can look forward to some Pokémon making their Pokémon GO debut as well as exclusive avatar items. Stay tuned for more details.
It’s not too late to join Pokémon GO Tour: Kanto
Can’t-o wait to celebrate the Kanto region? Don’t forget to purchase your ticket for the Pokémon GO Tour: Kanto event on February 20, 2021! For more details on this event, please check out the blog here.
There will be a special Kanto-themed celebration event and Raid Day at the end of February to close out the Season of Celebration.
Weekly 1 PokéCoin bundles
Each week in February, a different 1 PokéCoin bundle will be featured in the shop.
From February 1, 2021, a 1 PokéCoin bundle featuring the following items will be available: 20 Poké Balls, a Remote Raid Pass, and a Rocket Radar.
From February 8, 2021, a 1 PokéCoin bundle featuring the following items will be available: eight Incense, 16 Razz Berries, and 10 Pinap Berries.
From February 15, 2021, a 1 PokéCoin bundle featuring the following items will be available: a Remote Raid Pass, 20 Poké Balls, 10 Great Balls, and five Ultra Balls.
From February 22, 2021, a 1 PokéCoin bundle featuring the following items will be available: 20 Poké Balls, a Remote Raid Pass, five Incense.
Quality-of-life updates
We have some exciting quality-of-life updates coming in February, too!
You can look forward to an image gallery showing off the PokéStop and Gym images that you and other Trainers have submitted. This feature will roll out in different regions over time—starting with level 40+ Trainers in New Zealand on Tuesday, February 9, 2021—and will become available worldwide to Trainers level 38 and above toward the end of March 2021.
Ever wanted to capture the moment you level up in Pokémon GO to share with friends? Soon, you’ll be able to do just that—without screenshotting! The level-up social share feature will be coming in February to Trainers worldwide.
And last but not least, you’ll soon be able to transfer Legendary and Mythical Pokémon when selecting multiple Pokémon by enabling the functionality in the game settings. We hope this will make managing Pokémon storage a bit easier for those of you who have amassed especially large collections!
Please be aware of your surroundings and follow guidelines from local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.
—The Pokémon GO team
Burp
Mewtwo in 5* raid vond ik wel het meest spannende,
Naast deze dingen wéér een team rocket event
Het is dat ik toch nog 27 leaders moet verslaan voor level 45.. maar van mij mag dat team rocket verboden worden, begint meer op een baan te lijken dan hobby op die manier /rantLargo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:41:
Rustig doorgaan, ik heb die 50 leaders verslagen, moet nog 6.87M XP.skipe schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:08:
[...]
Het is dat ik toch nog 27 leaders moet verslaan voor level 45.. maar van mij mag dat team rocket verboden worden, begint meer op een baan te lijken dan hobby op die manier /rant
Dat Rocket Event valt opzich mee naar mijn mening, enige waar ik ontzettend van baal is dat ze het wéér vertikken om het mogelijk te maken dat je Frustration kunt weg TM'en. Voor de PvP Community weer een gemiste kans.Largo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:41:
ben wel benieuwd naar de suprise mega-poke die er komt. Houndoom met een hoedje? Grote kans gezien de laatste toppers van Niantic ;-) Misschien wordt het een handtas!
Geruchten gaan rond dat het gyarados wordT4F.nl_Muad schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:44:
ben wel benieuwd naar de suprise mega-poke die er komt. Houndoom met een hoedje? Grote kans gezien de laatste toppers van Niantic ;-) Misschien wordt het een handtas!
Ik hoop dat het een andere wordt, van een type dat we nog niet hebben.
De hoop (niet geruchten) gaat over mega mewtwoEciRuam schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:25:
[...]
Ik hoop dat het een andere wordt, van een type dat we nog niet hebben.
Hehe, klaar met de sneasels vangen
Dat was best even een klus. Beide accounts een 100% exemplaar, op m'n main is het zelfs een shiny hundo, dat is m'n eerste ooit
Hier ook 1x een 💯% en 2 shiny Sneasels. Weer mooi wat extra candy erbij
Ik voel me wel een beetje verneukt door die Rocket Radars. Ik had vier Rocket Radars voordat de opdracht begon. Ik heb 1x eentje aangezet om de Gym Leaders te vinden, die heb ik kunnen verslaan. Maar nu zijn wel al m'n Rocket Radars op en zit ik weer grunts te verslaan om Mysterious Components te verzamelen. Die je overigens niet gegarandeerd krijgt.
Weet iemand waar mijn Rocket Radars gebleven kunnen zijn? Hebben die dingen een tijdsduur? Dan had ik toch ergens een tellertje verwacht.
Weet iemand waar mijn Rocket Radars gebleven kunnen zijn? Hebben die dingen een tijdsduur? Dan had ik toch ergens een tellertje verwacht.
Hoe bedoel jePhilipsFan schreef op zondag 31 januari 2021 @ 01:50:
Ik voel me wel een beetje verneukt door die Rocket Radars. Ik had vier Rocket Radars voordat de opdracht begon. Ik heb 1x eentje aangezet om de Gym Leaders te vinden, die heb ik kunnen verslaan. Maar nu zijn wel al m'n Rocket Radars op en zit ik weer grunts te verslaan om Mysterious Components te verzamelen. Die je overigens niet gegarandeerd krijgt.
Ik denk dat ik het begrijp. Ik had 4 radars. 1 heb ik gebruikt om de Leaders te kunnen vinden. Ik heb 3 leaders verslagen, hij vroeg bij het begin van het gevecht of ik de rocket radar wilde gebruiken. Ik begrijp nog niet goed wat daar het voordeel van is, maar ik denk dat ik daardoor mijn 3 andere radars gebruikt heb. Misschien heb ik voor de lol wel een extra leader verslagen, dat weet ik niet meer zeker. Vermoedelijk was dat dus de 4e radar.
Maar hij vraagt of ik de radar wil gebruiken tegen de Leader. Dat impliceert dat je een leader ook kunt verslaan zonder de radar te gebruiken, hoe zit dat? Is het dan moeilijker?
Ik heb nu een paar grunts verslagen (geen radars meer), maar ik krijg niet bij elke verslagen grunt een mysterious component hoor.
Maar hij vraagt of ik de radar wil gebruiken tegen de Leader. Dat impliceert dat je een leader ook kunt verslaan zonder de radar te gebruiken, hoe zit dat? Is het dan moeilijker?
Ik heb nu een paar grunts verslagen (geen radars meer), maar ik krijg niet bij elke verslagen grunt een mysterious component hoor.
Heb je geen Rocket Radar, dan kun je die maken door zes Grunts te verslaan. Hierbij krijg je een component. 6 components is 1 Rocket Radar.PhilipsFan schreef op zondag 31 januari 2021 @ 02:31:
Ik denk dat ik het begrijp. Ik had 4 radars. 1 heb ik gebruikt om de Leaders te kunnen vinden. Ik heb 3 leaders verslagen, hij vroeg bij het begin van het gevecht of ik de rocket radar wilde gebruiken. Ik begrijp nog niet goed wat daar het voordeel van is, maar ik denk dat ik daardoor mijn 3 andere radars gebruikt heb. Misschien heb ik voor de lol wel een extra leader verslagen, dat weet ik niet meer zeker. Vermoedelijk was dat dus de 4e radar.
Als je geen Rocket Radar hebt geactiveerd, kom je alleen maar Grunts tegen.
Activeer je de Rocket Radar, dan kom je in de ballon een willekeurige Leader tegen en aan sommige pokestops kan je ook een leader vechten.
De Rocket Radar is er alleen om een Leader te vinden. Zodra je gaat vechten tegen een Leader en wint, heb je je Rocket Radar verbruikt en verdwijnt ie.
Als je nee drukt op de vraag, om de Rocket Radar te gebruiken, dan ga je uit het gevecht, volgens mij en behoudt je je Rocket Radar.
Edit: typo
Zolang je item bag niet vol is krijg je gegarandeerd een component. Verder wat @EciRuam zegt.PhilipsFan schreef op zondag 31 januari 2021 @ 02:31:
Verwijderd
Bij 6 components krijg je 1 Rocket radar. Geen 2MeltedForest schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:10:
[...]
Zolang je item bag niet vol is krijg je gegarandeerd een component. Verder wat @EciRuam zegt.
Ah, dat zal het zijn. Mijn item bag zit vaak vol dus dan heb ik die keren geen component gekregen.MeltedForest schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:10:
[...]
Zolang je item bag niet vol is krijg je gegarandeerd een component. Verder wat @EciRuam zegt.
Thanks!
Je krijgt er een waarschuwing voor en dat is net het moment om nog even een Pokémon te healen of reviven, waardoor je plek maakt in je item bag.PhilipsFan schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:19:
[...]
Ah, dat zal het zijn. Mijn item bag zit vaak vol dus dan heb ik die keren geen component gekregen.
Thanks!
Welke Larvitar zouden jullie kiezen om te evolueren, als je nog geen enkele Tyrannitar hebt?
lvl 15 15/15/10
lvl 20 14/12/13
shadow lvl 15? 15/8/11
ik twijfel zelf tussen de lvl 20 en de shadow
lvl 15 15/15/10
lvl 20 14/12/13
shadow lvl 15? 15/8/11
Verwijderd
De level 20 natuurlijk. IV is niet zo belangrijkHaan schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:51:
Welke Larvitar zouden jullie kiezen om te evolueren, als je nog geen enkele Tyrannitar hebt?
lvl 15 15/15/10
lvl 20 14/12/13
shadow lvl 15? 15/8/11
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/1xW3iUmCFCjApPfuj6uBScrc.jpg?f=fotoalbum_large)