Die glitch zie je vaker bij challenges/quests onder Today, soms wel fijn.TheCapK schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:34:
Bijna alles gevangen van de Sinnoh challenge. Cranidos dook gisteren pas op en veel grunts in ballonnen verslagen maar die hadden de juiste pokemon niet, bij het lopen een pokestop ontdaan van een grunt en die had de stunky bij zich. Nu no de Snover en dan ben ik er.
Wat mij opviel is dat als je de bal had gegooid en de pokemon erin ging je meteen al de melding kreeg dat je die had gevangen voor je challenge... kleine glitch?
Niet onaardige Gym-defenders.VRaagje: Ik heb nu 2 elite charged TM's. Waar zou ik die het best voor in kunnen zetten?
Wat zouden jullie goed charged attacks vinden en voor welke pokemon?
Mijn toplijst is:
Dragonite (Dragon Breath en Hyper Beam)
Tyranitar (Bite en Stone Edge)
Rhyperior (Smack Down en Surf)
Melmetal (shiny) (Thunder Shock en Thnderbolt)
Gyarados (Waterfall en Aqua tail)
Slaking (heb je daar sowieso eigenlijk wat aan?) (Yawn en Play Rough)
Kijk ook eens naar de mogelijkheden van Sirfetch'd.Gyarados (Bite en Crunch)
Vaporeon (Water Gun en Water Pulse)
Machamp (Counter en Close Combat)
Flareon (Fire Spin en Fire Blast)
Maar Elite TM's (niet alleen Charged maar ook Fast) moet je alleen gebruiken, voor moves die je anders totaal niet kunt krijgen (buiten CD's). Met de Machomp CD morgen zou ik ze dus in ieder geval al niet op Machamp gebruiken.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
/f/image/lESRfNOYLhUN2rmcgtFIKCm8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5TUL41i1vONfXf7kUDmf5q4V.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W6fzwAPrtzAmT9VhkAYISnEz.jpg?f=user_large)