Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:03

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

TheCapK schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:34:
Bijna alles gevangen van de Sinnoh challenge. Cranidos dook gisteren pas op en veel grunts in ballonnen verslagen maar die hadden de juiste pokemon niet, bij het lopen een pokestop ontdaan van een grunt en die had de stunky bij zich. Nu no de Snover en dan ben ik er.
Wat mij opviel is dat als je de bal had gegooid en de pokemon erin ging je meteen al de melding kreeg dat je die had gevangen voor je challenge... kleine glitch?
Die glitch zie je vaker bij challenges/quests onder Today, soms wel fijn.
VRaagje: Ik heb nu 2 elite charged TM's. Waar zou ik die het best voor in kunnen zetten?
Wat zouden jullie goed charged attacks vinden en voor welke pokemon?
Mijn toplijst is:
Dragonite (Dragon Breath en Hyper Beam)
Tyranitar (Bite en Stone Edge)
Rhyperior (Smack Down en Surf)
Melmetal (shiny) (Thunder Shock en Thnderbolt)
Gyarados (Waterfall en Aqua tail)
Slaking (heb je daar sowieso eigenlijk wat aan?) (Yawn en Play Rough)
Niet onaardige Gym-defenders.
Gyarados (Bite en Crunch)
Vaporeon (Water Gun en Water Pulse)
Machamp (Counter en Close Combat)
Flareon (Fire Spin en Fire Blast)
Kijk ook eens naar de mogelijkheden van Sirfetch'd.
Maar Elite TM's (niet alleen Charged maar ook Fast) moet je alleen gebruiken, voor moves die je anders totaal niet kunt krijgen (buiten CD's). Met de Machomp CD morgen zou ik ze dus in ieder geval al niet op Machamp gebruiken.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Freee!! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:47:
[...]

[...]

[...]

Maar Elite TM's (niet alleen Charged maar ook Fast) moet je alleen gebruiken, voor moves die je anders totaal niet kunt krijgen (buiten CD's). Met de Machomp CD morgen zou ik ze dus in ieder geval al niet op Machamp gebruiken.
Het lijkt er op dat je fan bent van Sirfetch'd (wel een toffe pokemon, ben ik met je eens), maar hij is niet super goed in raids/gym battles (wel aardig in PvP).

gebruik search fighting&@*fighting&!mega&!shadow
https://gamepress.gg/pokemongo/comprehensive-dps-spreadsheet

SirFetch'd is nummer 10 en dan neem je shadow en mega niet mee.

Toevallig net een artikel op reddit hierover:
https://www.reddit.com/r/..._fast_tms_consider_tming/

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Freee!! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:47:
[...]

[...]

[...]

Welke moves stel jij dan voor?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• FreqAmsterdam
TheCapK schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:19:
[...]

Welke moves stel jij dan voor?
Counter/close combat is zijn beste (fighting) PvE moveset.

• TheCapK

TheCapK

Misschien moet ik het anders vragen: wat zijn de beste Moves voor de verschillende Pokemon?

Heb van een aantal het idee dat echt behoorlijk goede Pokemon zijn as is, zoals idd de Machamp maar ook de Dragonaite en de Melmetal.
Van anderen merk ik dat het lang duurt voor ze aan hun Charged Attack zijn. Dat kan toch net het verschil tussen winnen of verliezen zijn.

• FreqAmsterdam
TheCapK schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:24:
Misschien moet ik het anders vragen: wat zijn de beste Moves voor de verschillende Pokemon?

Heb van een aantal het idee dat echt behoorlijk goede Pokemon zijn as is, zoals idd de Machamp maar ook de Dragonaite en de Melmetal.
Van anderen merk ik dat het lang duurt voor ze aan hun Charged Attack zijn. Dat kan toch net het verschil tussen winnen of verliezen zijn.
Ik denk dat je dan doelt op PvP? Voor PvP heb je hier een pokemon ranking met de bijbehorende beste moveset:
https://pvpoke.com/rankings/

• TheCapK

TheCapK

FreqAmsterdam schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:26:
[...]

Ik denk dat je dan doelt op PvP? Voor PvP heb je hier een pokemon ranking met de bijbehorende beste moveset:
https://pvpoke.com/rankings/
Ik ben voornamelijk bezig met rondlopen en pokegyms te veroveren, en grunts en bosses te verslaan.

• Freee!!

Freee!!

FreqAmsterdam schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:14:
[...]
Het lijkt er op dat je fan bent van Sirfetch'd (wel een toffe pokemon, ben ik met je eens), maar hij is niet super goed in raids/gym battles (wel aardig in PvP).
Voor raids heb ik andere Pokémon (en die stem ik af op de raid boss) en Gym battles doe ik niet zoveel, maar tegen Team GO Rocket is Sirfetch'd bijna onmisbaar.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• FreqAmsterdam
Freee!! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:28:
[...]

Voor raids heb ik andere Pokémon (en die stem ik af op de raid boss) en Gym battles doe ik niet zoveel, maar tegen Team GO Rocket is Sirfetch'd bijna onmisbaar.
Het is echt praten tegen een muur met jou. Nogmaals, het is leuk dat je fan bent van Sirfetch'd, maar de cijfers ondersteunen je bewering niet. :X

Ik zeg niet dat hij slecht is, maar er zijn zeker betere alternatieven. Je moet het ook helemaal zelf weten, maar als iemand anders om advies vraagt dan moet je niet een advies geven op basis van je persoonlijke voorkeur (die alleen maar gebaseerd is op een gevoel en niet op de actuele cijfers).

[ Voor 18% gewijzigd door FreqAmsterdam op 15-01-2021 13:36 ]

• Freee!!

Freee!!

FreqAmsterdam schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:35:
[...]
Het is echt praten tegen een muur met jou. Nogmaals, het is leuk dat je fan bent van Sirfetch'd, maar de cijfers ondersteunen je bewering niet. :X

Ik zeg niet dat hij slecht is, maar er zijn zeker betere alternatieven. Je moet het ook helemaal zelf weten, maar als iemand anders om advies vraagt dan moet je niet een advies geven op basis van je persoonlijke voorkeur (die alleen maar gebaseerd is op een gevoel en niet op de actuele cijfers).
Mijn gevoel is gebaseerd op mijn resultaten, die mede afhankelijk zijn van wat ik heb. Een paar van de aanbevolen Pokémon voor verschillende situaties heb ik niet, omdat ik die nog nooit heb kunnen vangen.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

TheCapK schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:27:
[...]

Ik ben voornamelijk bezig met rondlopen en pokegyms te veroveren, en grunts en bosses te verslaan.
Tja een gym bevat altijd een varieteit aan pokemon, en elke pokemon regareert weer anders op je charged attacks.Ik pak altijd de voogestelde pokies. dat is sneller dan zelf selecteren.

Voor grunts & bosses heb ik een vast team van garchomp/tyra/meta/rayquaza (ik pak dus 3 van de 4)
Garchomp met name voor sand tomb, die charged snel om de shields van de bosses te slopen. Op metagross meteoor mash.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freee!! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:28:
[...]

Ik gebruik hem nooit tegen Team GO Rocket. Ik gebruik Heatran vrij veel, en een beetje gebaseerd op de type tegenstander vaak Mewtwo, Raikou, Machamp en Tyrannitar.
Tegen welke types gebruik jij Sifetch'd en wat zou die voor voordeel hebben tov de door mij genoemde Pokémon? Ik ben ook wel lichtelijk fan, dus dat kan al reden genoeg zijn om hem sowieso af en toe in te zetten :). Het is een Fighting type, maar heeft bij mij Fury Cutter (bug) en Brave Bird (flying) moves. Welke moveset gebruik jij?

• Freee!!

Freee!!

gwystyl schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:48:
[...]
Ik gebruik hem nooit tegen Team GO Rocket. Ik gebruik Heatran vrij veel, en een beetje gebaseerd op de type tegenstander vaak Mewtwo, Raikou, Machamp en Tyrannitar.
Tegen welke types gebruik jij Sifetch'd en wat zou die voor voordeel hebben tov de door mij genoemde Pokémon? Ik ben ook wel lichtelijk fan, dus dat kan al reden genoeg zijn om hem sowieso af en toe in te zetten :). Het is een Fighting type, maar heeft bij mij Fury Cutter (bug) en Brave Bird (flying) moves. Welke moveset gebruik jij?
Ik gebruik Sirfetch'd als eerste tegen Arlo en Cliff (met Tyrannitar op twee), tegen Sierra begin ik met Tyrannitar en Sirfetch'd op twee, als derde meestal een Machomp tenzij dat niet de juiste blijkt, dan wordt die in de tweede ronde vervangen.
Mijn twee beste Sirfetch'd (beide lvl 40, 15/15/13 en 14/13/15) hebben beide Counter als Fast Move en Close Combat en Leaf Blade als Charged Moves. Hoewel Leaf Blade wat minder sterk is, is het toch een heel fijne doordat die zo snel opgeladen is.

Heatran gebruik ik ook vrij veel tegen Team GO Rocket, voornamelijk tegen gras- en ijstypes (vooral als de hele line-up uit Snover en Abomasnow bestaat, dan ben ik met ééntje klaar ;) ). Als ik Lapras tegenkom en het lukt niet in één keer, komt in de tweede ronde weer Sirfetch'd erin om die Lapras af te maken.

NB: Ik heb geen Raikou en mijn beste Mewtwo is lvl 22 met een 12/12/11 IV (en een zwakke verdediging, het is een shadow).

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 08:45

Haan

dotnetter

Iedereen zijn eigen voorkeur :) Het is ook niet leuk om alles 'volgens het boekje' te doen, dat doet Ash ook niet ;) en houdt de dingen een beetje interessant. Ik maak zelf bijvoorbeeld veel gebruik van een lvl 40 Linnea, die is vrij goed inzetbaar tegen grunts en leaders.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Freee!!

Freee!!

Haan schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:17:
Iedereen zijn eigen voorkeur :) Het is ook niet leuk om alles 'volgens het boekje' te doen, dat doet Ash ook niet ;) en houdt de dingen een beetje interessant. Ik maak zelf bijvoorbeeld veel gebruik van een lvl 40 Linnea, die is vrij goed inzetbaar tegen grunts en leaders.
Klinkt interessant, hoe kom ik aan een Linnea :?

• Haan

Haan

dotnetter

Freee!! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:19:
[...]

Klinkt interessant, hoe kom ik aan een Linnea :?
Dat is eigenlijk een Leafeon bedoel ik 8)7 Linnea is de name trick om Eevee in Leafeon te evolueren

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freee!! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:11:
[...]

Ik gebruik Sirfetch'd als eerste tegen Arlo en Cliff (met Tyrannitar op twee), tegen Sierra begin ik met Tyrannitar en Sirfetch'd op twee, als derde meestal een Machomp tenzij dat niet de juiste blijkt, dan wordt die in de tweede ronde vervangen.
Mijn twee beste Sirfetch'd (beide lvl 40, 15/15/13 en 14/13/15) hebben beide Counter als Fast Move en Close Combat en Leaf Blade als Charged Moves. Hoewel Leaf Blade wat minder sterk is, is het toch een heel fijne doordat die zo snel opgeladen is.
Ah dat helpt ja. Tegen Arlo weet ik even niet meer wat ik gebruik, maar tegen Cliff doe ik meestal Torterra, Tyrannitar, Lucario, en tegen Sierra Tyrannitar, Scizor en Swampert.
Ik heb pas één Sirfetch'd, heb nog niet de moeite genomen om zo lang met een Farfetch'd te lopen dat ik 10 excellent throws heb.
Heatran gebruik ik ook vrij veel tegen Team GO Rocket, voornamelijk tegen gras- en ijstypes (vooral als de hele line-up uit Snover en Abomasnow bestaat, dan ben ik met ééntje klaar ;) ). Als ik Lapras tegenkom en het lukt niet in één keer, komt in de tweede ronde weer Sirfetch'd erin om die Lapras af te maken.

NB: Ik heb geen Raikou en mijn beste Mewtwo is lvl 22 met een 12/12/11 IV (en een zwakke verdediging, het is een shadow).
Ik heb de laatste maanden bijna alle rare candy ingezet op shadow Mewtwo, dus daar heb ik er nu één van op lvl 35,5. Die doet behoorlijk damage, dus als hij geen extra zwaktes heeft tegen tegenstanders helpt dat vrij goed. Die van mij is 12/12/13 (82%), dus redelijk goed maar kan nog beter. Raikou gebruik ik tegen water-types.

Net ook even een frustratiemomentje: krijg ik eindelijk "you'll be frozen in your tracks" als Grunt, opent hij met Cloyster (gevolgd door Snover en Abomasnow). Nu heb ik dus nog steeds geen shadow Snover :'(

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 15-01-2021 16:40 ]

• Freee!!

Freee!!

Haan schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Dat is eigenlijk een Leafeon bedoel ik 8)7 Linnea is de name trick om Eevee in Leafeon te evolueren
Die heeft inderdaad dezelfde Leaf Blade move (met STAB), Sirfetch'd heeft een iets hogere max CP en mijn Leafeons zijn (nog) niet zo sterk.

• TheCapK

TheCapK

Ik heb zelf gemerkt dat Giratina heel goed werkt tegen Sierra.

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Dat met research meteen bijtelt zo gauw de bal de pokemon raakt is opzich niet zo gek aangezien dat het moment is dat bepaalt of je de Pokémon hebt gevangen of niet;) Die hele animatie van 3x draaien, gevangen is dan ook bullshit/ voor de fun.

Ik doe alles quickcatch, als je niet weet wat dat is moet je maar eens googlen ;)

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
TheCapK schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:38:
Ik heb zelf gemerkt dat Giratina heel goed werkt tegen Sierra.
Darkrai met Snarl en Dark Pulse is ook een aanrader, die wint het in zijn uppie.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:00
Kreeg vandaag 30 ultra balls gratis in de shop. Normaal is dat alleen bij een event of community Day. Maar er is toch geen event vandaag?
Ik kon in ieder geval niets vinden

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:51
Is er een manier om de kans te vergroten om Eevee in Flareon te evolueren ? heb voor lvl42 alle andere evoluties al maar heb al 400 candy verspilt aan Jolteons en Vaporeon... heb helaas de truc met de naam veranderen al eerder gebruikt.

• Freee!!

Freee!!

jaydenjarno schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:17:
Kreeg vandaag 30 ultra balls gratis in de shop. Normaal is dat alleen bij een event of community Day. Maar er is toch geen event vandaag?
Ik kon in ieder geval niets vinden
Vandaag is Machop CD, begint over 41 minuten.

• Freee!!

Freee!!

J-roenn schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:18:
Is er een manier om de kans te vergroten om Eevee in Flareon te evolueren ? heb voor lvl42 alle andere evoluties al maar heb al 400 candy verspilt aan Jolteons en Vaporeon... heb helaas de truc met de naam veranderen al eerder gebruikt.
Geen flauw idee, ik had ruimschoots genoeg candy op voorraad en heb gewoon elke vers gevangen Eevee geëvolueerd totdat ik die drie compleet had. Waarschijnlijk had ik geluk, maar ik was met vier Eevees klaar daarmee.

• skipe
J-roenn schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:18:
Denk niet dat je het nog kunt beïnvloeden.. maar misschien kun je hem gewoon de naam pyro (toch?) Geven en kijken of het helpt.

Verwijderd

skipe schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:51:
[...]

Denk niet dat je het nog kunt beïnvloeden.. maar misschien kun je hem gewoon de naam pyro (toch?) Geven en kijken of het helpt.
Als dat werkt is het geluk, want het is maar 1x gegarandeerd

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:54
Leuke CD met 3X dust. Uiteindelijk 30 shinies en twee 100% gevangen. Helaas geen shundo deze keer!

Stack Sats

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:24
Stovirpi schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:35:
Leuke CD met 3X dust. Uiteindelijk 30 shinies en twee 100% gevangen. Helaas geen shundo deze keer!
Inderdaad. Had nog 17 starpieces en heb aardig wat dust binnen kunnen harken.

Helaas geen 100% hierzo, wel 18 shinies maar helaas allemaal 2 sterren of lager.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• skipe
43 shiny, 1 hundo half mil stardust hier

• Freee!!

Freee!!

Zeven hundo's waarvan twee shiny, daarnaast nog wat shinies van een lager caliber.

• skipe
Freee!! schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:31:
Zeven hundo's waarvan twee shiny, daarnaast nog wat shinies van een lager caliber.
Keal hoe dan

• Freee!!

Freee!!

Geluk (en een paar mensen in de buurt die me waarschuwden voor hundo's).

• skipe
Hier nog steeds geen shundo :(

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:55
Matig dagje. 140 gevangen slechts 3 shinys met moeite

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Rene
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Ik heb werkelijk minstens 300-400 Machops gevangen. 0 Hundo, 0 Shundo. Even 7 stuks binnen hengelen is een behoorlijke prestatie 👍👏

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 21:57
Ik heb er een stuk of 60 gevangen, 1 shiny, geen 4*🙁

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:14

hneel

denkt er het zijne van

14 shinies. 1 hundo (omdat ik een seintje kreeg waar die zat). 2100 candy erbij. 209 XL candy.
Stardust en XP heb ik niet bijgehouden.

Wel ene beetje jammer dat XL te weinig is om er eentje tot L50 te uppen. De eerste helft van de dag waren ze weather-boosted, maar na 14:00 was dat afgelopen want toen kwam er sneeuw in het spel.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:49
Er zijn gebieden waar bots de IVs bepalen, en weergeven in een kaart, of via telegram een berichtje geven als er een 100% (of wat voor filter dan ook). En de combinatie met fiets/auto en je kan er een hoop hebben.

Machop was ook weather boosted, scheelt ook wat :)

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
7 honderd % waarvan 2 shiny ;w hier nul 100 wel 5 shiny :)

• Haan

Haan

dotnetter

180 gezien / 170 gevangen op m'n nieuwe account, toen waren alle ballen op :')
2 shinies en maar een paar 3*, ik heb de hele dag ook geen weather boost gehad :?

Op m'n main inderdaad lekker XL candy verzameld, en ook een lucky trade gekregen met het uitwisselen van waardeloze machamps zoals hier werd aangeraden, dus dat is wel mooi.

• Rene
Vandaag ook een andere shiny gevangen:

Camo Skarmory 👍 ook al is deze useless (CP is over 1500 helaas) vind ik hem echt supercool!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCTZMQAiSdAvzPtWxOLkkLSZiKU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lESRfNOYLhUN2rmcgtFIKCm8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Rene op 17-01-2021 20:41 ]

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
pittig seizoen blijf beetje rond de 2280 / 2300 hangen wat een jungle

• milotic
Rene schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:40:
Vandaag ook een andere shiny gevangen:

Camo Skarmory 👍 ook al is deze useless (CP is over 1500 helaas) vind ik hem echt supercool!

[Afbeelding]
ja xl candys investeren kan helaas ook niet wel een fraaie idd

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Freee!! schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:06:
[...]

Je krijgt gegarandeerd elke week een vrij goed 10 km ei als je meer dan 50 km per week loopt (of fietst). Bij 25 km per week is het een 5 km ei, bij 100 km per week allebei.
Moest hier net aan denken bij m'n 'Weekly Adventure Sync Rewards'.
Heb 72km gelopen, en kreeg een 10 en 5 km ei.
Dus beide krijg je al bij 50km. Ik dacht dat je bij 100km alleen meer stardust krijgt, maar die heb ik nog nooit gehaald in 1 week.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:11
ZeRoC00L schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:07:
[...]

Moest hier net aan denken bij m'n 'Weekly Adventure Sync Rewards'.
Heb 72km gelopen, en kreeg een 10 en 5 km ei.
Dus beide krijg je al bij 50km.
Kleine correctie: de kans bestaat dat je beide krijgt. Zelfs als je plek hebt voor twee eieren zijn ze niet gegarandeerd.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik zoek weer een paar actieve gifters. Puur voor de EXP dus na best friends zal ik je verwijderen, tenzij je toevallig in de buurt woont ;) Stuur me ff een berichtje voor de code, dan weet ik meteen met wie ik t.z.t af moet spreken voor een lucky egg..

• Largo

Largo

Donderdraak

Morgen zijn er weer gratis pasjes (lang geleden!):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aF66-3itXAKcoLpCKZQmg5ktw9c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5TUL41i1vONfXf7kUDmf5q4V.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is trouwens morgenavond 10 uur bij ons!

[ Voor 35% gewijzigd door Largo op 18-01-2021 17:53 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:54
Swabamente! Waar hang je uit? Graag even contact aangezien we op twee dagen van best friends staan!

Stack Sats

• Swabamente
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:28
Stovirpi schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:55:
Swabamente! Waar hang je uit? Graag even contact aangezien we op twee dagen van best friends staan!
Ik hang hier uit, lees mee met alle verhalen. Kunnen wel een plan maken via DM wat mij betreft.

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
De kwaliteit van PokeRaid raids is er niet op vooruit gegaan zeg. Het komt steeds vaker voor dat mensen niet eens fatsoenlijke counters hebben of niemand inviten. Ik zat net in een raid met vijf mensen en daar had iemand Kyogere als Kyogere counter... En ik zag nog een paar andere waardeloze counters. We wisten de raid boss uiteraard niet te verslaan. Zo jammer.

Ik vraag mij dan echt af of mensen dan gewoon lui zijn en denken, die gaan we toch wel verslaan of echt niet weten hoe het werkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Ezio op 19-01-2021 15:11 ]

Strava

• jaydenjarno
ik heb in een gym gevecht dat er een gekleurde rand om de speciale aanval komt. is dat iets speciaals??

• Largo

Largo

Donderdraak

Ezio schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:09:
De kwaliteit van PokeRaid raids is er niet op vooruit gegaan zeg. Het komt steeds vaker voor dat mensen niet eens fatsoenlijke counters hebben of niemand inviten. Ik zat net in een raid met vijf mensen en daar had iemand Kyogere als Kyogere counter... En ik zag nog een paar andere waardeloze counters. We wisten de raid boss uiteraard niet te verslaan. Zo jammer.

Ik vraag mij dan echt af of mensen dan gewoon lui zijn en denken, die gaan we toch wel verslaan of echt niet weten hoe het werkt.
Ja, ook veel troll / fakes.

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-11 08:56
Of met een bups enkele seconde voor het begin eruit gaan.

• Largo

Largo

Donderdraak

blup schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:33:
Of met een bups enkele seconde voor het begin eruit gaan.
Trouwens s'ochtends gaat het beter dan na de middag. Dan zijn de queues lang haken spelers sneller af.

• sixtiek
jaydenjarno schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:33:
ik heb in een gym gevecht dat er een gekleurde rand om de speciale aanval komt. is dat iets speciaals??
Bedoel je in een raid? Dan is er iemand met een Mega aan het meevechten. Als jij een aanval hebt van hetzelfde type dan wordt die geboost. Je ziet dan regenboogcirkeltjes voor je fast attacks en inderdaad een regenboograndje om je charged attack. NB: alleen zolang die Mega in de battle zit, als die faint wordt alles weer normaal.

• jaydenjarno
Dat is het ja. Top. Dat wist ik dus echt niet. Dank je wel

• milotic

raid altijd gewoon (remote) altijd met vaste groep meestal tel ik zonder arrogant toch voor 2 aangezien ik meer als 100 pokies op level 40 heb. En anders aanmelden via facebook in vaste groepen met degelijke spelers.

Bijna level 46 en dan stopt het spel weer voor een jaar ben ik bang >:)

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:13
Hebben jullie ook vaak dat de bal blijft hangen als je 'm gooit? Ik heb dat heel vaak bij raids. Sta ik daar klaar, cirkel op klein, wachten tot ie aanvalt en dan een curveball gooien, blijft die bal gewoon ergens in de lucht hangen. Het gebeurt soms ook bij het vangen van een normale Pokemon, maar bij raids valt het echt op dat het best vaak gebeurt. Heel storend.

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:17
PhilipsFan schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 02:46:
Hebben jullie ook vaak dat de bal blijft hangen als je 'm gooit? Ik heb dat heel vaak bij raids. Sta ik daar klaar, cirkel op klein, wachten tot ie aanvalt en dan een curveball gooien, blijft die bal gewoon ergens in de lucht hangen. Het gebeurt soms ook bij het vangen van een normale Pokemon, maar bij raids valt het echt op dat het best vaak gebeurt. Heel storend.
Jep, gebeurd hier ook regelmatig. Dat is de zogenaamde "Sticky Ball" bug. Staat op het lijstje voor Niantic om te fixen. Zou gefixt zijn in een vorige update, maar helaas nog niet opgelost.

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Largo schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Ja, ook veel troll / fakes.
Wat triest dat mensen tijd steken in andere mensen te irriteren met een gratis spel. Je moet dan wel echt een doodsaai leven hebben.

Strava

• FreqAmsterdam

Denk dat 95% van alle pokemon go spelers auto recommend gebruikt. Wat dat betreft zou het fijn zijn als Niantic de intelligentie van de auto recommend functie wat verbeterd. Word elke keer als ik een Aggron zie zo treurig.

• Wii4all
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Denk dat 95% van alle pokemon go spelers auto recommend gebruikt. Wat dat betreft zou het fijn zijn als Niantic de intelligentie van de auto recommend functie wat verbeterd. Word elke keer als ik een Aggron zie zo treurig.
Soms kijk ik wat filmpjes of zoek het op internet op en maak een party maar 7 van de 10 keer doe ik de raid met de party die voorgesteld wordt.

Burp

• mat.hi.as
FreqAmsterdam schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Ik laat daarom mijn 3 Aggrons maar gewoon dood, komen ze ook niet naar boven in de recommendations :+

• Rene
mat.hi.as schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Ik laat daarom mijn 3 Aggrons maar gewoon dood, komen ze ook niet naar boven in de recommendations :+
Ze zijn niet dood he ;) Slechts fainted :+

• TheCapK

TheCapK

Het niveau van die mensen scheelt ook wel. Heb al eens raids verslagen met 4 man maar wel allemaal level 35+
Als je met 4 man die nog ver onder level 30 zijn in zo'n raid komt dan zijn je kansen sowieso weer minder

• mat.hi.as
Rene schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:19:
[...]

Ze zijn niet dood he ;) Slechts fainted :+
Haha, fair point.
TheCapK schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:09:
[...]

Het niveau van die mensen scheelt ook wel. Heb al eens raids verslagen met 4 man maar wel allemaal level 35+
Als je met 4 man die nog ver onder level 30 zijn in zo'n raid komt dan zijn je kansen sowieso weer minder
Hangt ook af van de levels van de gebruikte Pokemon. Liever iemand van level 35 met 6x36, dan iemand van 40 met 6x30. Helaas kan je die levels niet zien.

Verwijderd

Dat recommended is ook gewoon poep. Pokémon worden geselecteerd die het het langste volhouden. Niet die het meeste damage doen.

• FreqAmsterdam
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:15:
Dat recommended is ook gewoon poep. Pokémon worden geselecteerd die het het langste volhouden. Niet die het meeste damage doen.
Klopt. Combinatie van hoge defense stat en moveset.

• PhilipsFan
Ik gebruik ook altijd de gesuggereerde pokemons. Uitzondering zijn de lastige Team Rocket leaders, daar kies ik gewoon de sterkste die ik heb, onafhankelijk van de moveset.

Nog eens wat. Voor de Hoenn collection challenge moet ik alleen nog Plusle en Minun. Maar die heb ik helemaal nog nergens in het wild gezien. Komt dat nog of moet ik beter zoeken?

• Largo

Largo

Donderdraak

PhilipsFan schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:43:
Ik gebruik ook altijd de gesuggereerde pokemons. Uitzondering zijn de lastige Team Rocket leaders, daar kies ik gewoon de sterkste die ik heb, onafhankelijk van de moveset.

Nog eens wat. Voor de Hoenn collection challenge moet ik alleen nog Plusle en Minun. Maar die heb ik helemaal nog nergens in het wild gezien. Komt dat nog of moet ik beter zoeken?
Nee dat zijn deze field research challenges: catch 11 pokemon (random + / -)

• PhilipsFan
Largo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:52:
[...]

Nee dat zijn deze field research challenges: catch 11 pokemon (random + / -)
Ja, het is inmiddels gelukt. Thanks!

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om Rayquaza te vangen? Ik zag in mijn vriendenlijst dat iemand 'm gevangen had, maar hij lijkt niet bij de huidige raid bosses te staan...

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
PhilipsFan schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:19:
[...]

Ja, het is inmiddels gelukt. Thanks!

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om Rayquaza te vangen? Ik zag in mijn vriendenlijst dat iemand 'm gevangen had, maar hij lijkt niet bij de huidige raid bosses te staan...
Celebration research afronden, dan krijg je een Rayquaza.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• PhilipsFan
Raem schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:28:
[...]

Celebration research afronden, dan krijg je een Rayquaza.
Ha, ik kreeg 'm inderdaad net. Niet zo'n geweldige, maar toch weer wat extra candy, voor deze soort is dat best lastig...

• Freee!!

Freee!!

PhilipsFan schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:39:
[...]
Ha, ik kreeg 'm inderdaad net. Niet zo'n geweldige, maar toch weer wat extra candy, voor deze soort is dat best lastig...
Ik heb net (op die manier) mijn eerste te pakken.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

PhilipsFan schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:43:
Voor Sierra, Cliff en Arlo is het juist wel handig de juiste te gebruiken ipv blind die met de hoogste CP. Zoek eens op "sierra counters", dan kom je wel wat goede suggesties tegen op Pokemongohub of Eurogamer oid. Hier ook die voor Team Rocket bijvoorbeeld
Ik heb minun wel in het wild gezien, maar llusle nog niet. Verder moet ik Bagon nog. Komt die wel in het wild voor of moet ik daarvoor ook een speciale research quest hebben? Ik zie hem hier iig niet als mogelijke encounter staan.

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 20-01-2021 23:36 ]

• sixtiek
gwystyl schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:31:
Ik heb minun wel in het wild gezien, maar llusle nog niet.
Lijkt me sterk dat je Minun in het wild hebt gezien, je kan ze op dit moment alleen krijgen als beloning voor de Catch 11 Pokémon taak, zie je eigen link hieronder ;) .
gwystyl schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:31:
Verder moet ik Bagon nog. Komt die wel in het wild voor of moet ik daarvoor ook een speciale research quest hebben? Ik zie hem hier iig niet als mogelijke encounter staan.
Tijdens dit event is Bagon het gemakkelijkst te krijgen als 1 star raid boss. En uit 5 km eitjes, maar die tellen niet mee voor je quest.

Voor zowel Plusle/Minun als Bagon geldt trouwens dat je ze aanstaande zondag tijdens het "Incense Day event" kan lokken met Incense d:)b :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZ7PyQoUdW1i6CNBCIIN34GH-FQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W6fzwAPrtzAmT9VhkAYISnEz.jpg?f=user_large
(https://pokemongohub.net/...s-and-mareep-incense-day/)

[ Voor 0% gewijzigd door sixtiek op 20-01-2021 23:53 . Reden: Bagon is wel wild te vinden ]

• Freee!!

Freee!!

sixtiek schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:45:
[...]
Tijdens dit event is Bagon alleen te krijgen als 1 star raid boss. En uit 5 km eitjes, maar die tellen niet mee voor je quest.
Ik heb Bagon in het wild gevangen, maar als level 1 raid boss is een stuk gemakkelijker.

• sixtiek
Freee!! schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:50:
[...]

Ik heb Bagon in het wild gevangen, maar als level 1 raid boss is een stuk gemakkelijker.
Zeker weten? Dan pas ik mijn bijdrage even aan...

...Aangepast, dank je voor de correctie (y) !

• skipe
sixtiek schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:54:
[...]

Zeker weten? Dan pas ik mijn bijdrage even aan...

...Aangepast, dank je voor de correctie (y) !
Ik bagon vnv in het wild gevangen ook, dacht komt zondag wel met incense maar zo mag het ook. +/- niet gezien maar wel compleet door questjes ;)

• Rob-T6
@gwystyl De geadviseerde heb ik regelmatig geprobeerd, maar ik moet zegen dat die bij mij vaak toch te zwak zijn.

Bij Arlo gebruik ik meestal Gyarados en Magmortar, een derde heb ik dan nooit nodig.

Ik moet trouwens voor de Hoenn Celebration nog de Groundon & Kyogre, alleen ik kom ze nergens tegen.... Hebben meer hier last van?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rob-T6 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:44:
@gwystyl De geadviseerde heb ik regelmatig geprobeerd, maar ik moet zegen dat die bij mij vaak toch te zwak zijn.

Bij Arlo gebruik ik meestal Gyarados en Magmortar, een derde heb ik dan nooit nodig.

Ik moet trouwens voor de Hoenn Celebration nog de Groundon & Kyogre, alleen ik kom ze nergens tegen.... Hebben meer hier last van?
Gisteren de raid hour gemist? Toen stikte het er van..... vandaag lijken ze inderdaad een stuk minder voor te komen. Ik heb vanochtend wel een Groudon raid gedaan en daarmee die opdracht voltooid en een Rayquaza encounter + flink wat candy gescoord.

Ik moet nog steeds de Bagon, maar ik ben er nog niet uit of ik die uit een (remote) raid ga plukken of zondag via incense ga vangen. Ergens voelt het een beetje als raid-pass verspilling om een Bagon (1*?) remote te doen, maar ik zie hem hier ook niet zo in de buurt dat ik hem "lokaal" kan doen. Tegelijk kriebelt het om de opdracht af te maken, dus weet ik niet of ik tot zondag kan/wil wachten. Geduld is niet mijn sterkste eigenschap 8)

• Rob-T6
Raid hour is hier spitsuur in huis met thuiskomen en eten maken, kinderen aandachtgeven etc ;-)

Ze komen zeker ook niet veel in het wild voor....

• TheCapK

TheCapK

Ik zit ook nog met Bagon, Plausle en Minun die ik moet vangen. Uit ervaring van de vorige challenges verwacht ik dat deze alledrie nog wel in het wild voor gaan komen, voor zover ze dat al niet hebben gedaan. Alleen niet meteen de eerste helft van de week...

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:01
Rob-T6 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:44:

Juist die zwakke zul je dan moet levellen. Ze gaan je bij nog veel meer gevechten/Raids helpen!

Hattrick: Thorgal Eagles

• Freee!!

Freee!!

TheCapK schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:23:
Ik zit ook nog met Bagon, Plausle en Minun die ik moet vangen. Uit ervaring van de vorige challenges verwacht ik dat deze alledrie nog wel in het wild voor gaan komen, voor zover ze dat al niet hebben gedaan. Alleen niet meteen de eerste helft van de week...
Komende zondag komen ze in meer dan normale aantallen op Incense af, 11:00-13:00 & 14:00-16:00 voornamelijk elektrische soorten (waaronder Plusle en Minun), 13:00-14:00 & 16:00-17:00 voornamelijk drakensoorten (waaronder Bagon).

EDIT:
Gemakkelijker is om Bagon uit een raid te vangen en Plusle en Minun als reward (Catch 11 Pokémon).

[ Voor 8% gewijzigd door Freee!! op 21-01-2021 15:39 ]

• Wii4all
  • Niet online
Rob-T6 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:11:
Raid hour is hier spitsuur in huis met thuiskomen en eten maken, kinderen aandachtgeven etc ;-)

Ze komen zeker ook niet veel in het wild voor....
Hier gisteren ook we hadden natuurlijk 3 gratis passes...
Eerst gingen we in een raid en toen zaten we met 10 man, maar met nog 80 seconden te gaan konden we gaan uitnodigingen versturen.

Vervolgens begon de raid en wij waren de enigen die aanvielen de anderen speelden allemaal met zekroms, was zo vreemd. We versloegen hem pas helemaal op het eind.

Daarna nog een kyogre raid gedaan met 9 man, en toen hadden we hem binnen een seconde of 100 weg.

Leek wel of de mensen van de eerste raid er ineens uitgingen toen wij erbij kwamen.

Burp

• MusicMaikel
Freee!! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:38:
[...]

Komende zondag komen ze in meer dan normale aantallen op Incense af, 11:00-13:00 & 14:00-16:00 voornamelijk elektrische soorten (waaronder Plusle en Minun), 13:00-14:00 & 16:00-17:00 voornamelijk drakensoorten (waaronder Bagon).

EDIT:
Gemakkelijker is om Bagon uit een raid te vangen en Plusle en Minun als reward (Catch 11 Pokémon).
Bagon komt ook in het wild voor dus hoeft niet persee uit een raid te komen! Wel goed zoeken en geluk hebben.
Plusle en Minun komen inderdaad uit de Field Research "Catch 11 Pokémon" of zijn makkelijker te vangen tijdens Incense Day aankomende zondag.

• Freee!!

Freee!!

MusicMaikel schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:44:
[...]
Bagon komt ook in het wild voor dus hoeft niet persee uit een raid te komen! Wel goed zoeken en geluk hebben.
Precies, maar een raid kan je al op afstand zien en je hebt een betere kans op een goede.
Plusle en Minun komen inderdaad uit de Field Research "Catch 11 Pokémon" of zijn makkelijker te vangen tijdens Incense Day aankomende zondag.
Dat geldt ook voor Bagon, maar wil je het werkelijk op de laatste dag aan laten komen als het niet nodig is :?

• MusicMaikel
Freee!! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:48:
[...]

Precies, maar een raid kan je al op afstand zien en je hebt een betere kans op een goede.

[...]

Dat geldt ook voor Bagon, maar wil je het werkelijk op de laatste dag aan laten komen als het niet nodig is :?
Geld inderdaad voor Bagon, maar er is expliciet aangegeven dat je ook voor deze "lucky" moet zijn, dus liever voor zondag regelen.

• Haan

Haan

dotnetter

Zo.. net even wat spannende momenten beleefd :P Er spawnde een shiny Tailow (wist niet eens dat die bestond), en uit gewoonte deed ik quick-catch, maar ik had hem niet gevangen.. Maar daarna was ik buiten bereik gedrift en kon ik hem niet opnieuw vangen |:( Na 5 minuten de hoop maar opgegeven, maar even later sprong ie toch opeens weer in beeld en kon ik alsnog vangen, eind goed al goed.

• Freee!!

Freee!!

Haan schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:51:
Zo.. net even wat spannende momenten beleefd :P Er spawnde een shiny Tailow (wist niet eens dat die bestond), en uit gewoonte deed ik quick-catch, maar ik had hem niet gevangen.. Maar daarna was ik buiten bereik gedrift en kon ik hem niet opnieuw vangen |:( Na 5 minuten de hoop maar opgegeven, maar even later sprong ie toch opeens weer in beeld en kon ik alsnog vangen, eind goed al goed.
Dat is een belangrijke reden dat ik geen quick-catch doe. En evolueer die shiny, shiny Swellow is nog iets mooier (vind ik).

Verwijderd

Freee!! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:20:
[...]

Dat is een belangrijke reden dat ik geen quick-catch doe. En evolueer die shiny, shiny Swellow is nog iets mooier (vind ik).
Ik doe altijd quick catch. Vang zo weinig shinies dat ik altijd nog een wtf momentje heb als ik er 1 tegenkom :+. Die shiny vang ik dan wel op de normale manier (met een golden razz)

• skipe
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:25:
[...]

Ik doe altijd quick catch. Vang zo weinig shinies dat ik altijd nog een wtf momentje heb als ik er 1 tegenkom :+. Die shiny vang ik dan wel op de normale manier (met een golden razz)
Dit dus, +1 voor quickcatch alleen shiny dus ff gewoon vangen idd ;)

• PhilipsFan
Quick catch? Die truc werkt niet. Zodra ik het knopje voor de berries naar rechts verschuif kan ik de bal niet meer pakken. Als ik te ver naar rechts schuif komt het normale berries-menu (en zo heb ik er al per ongeluk een paar verspild), als ik 'm niet ver genoeg schuif kan ik de bal wel pakken en gooien, maar verdwijnt ook het run knopje. Soms kan ik de bal pakken maar zodra ik 'm loslaat schiet ie naar de andere vinger (die nog op het berries knopje zit).

Hoe werkt dat dan?

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:07
De knop voor balkeuze naar links trekken en vasthouden. En dan met een andere vinger de bal gooien.

Ik doe dit sinds kort met 1 hand. Wijsvinger gebruiken om de balknop naar links te trekken, en dan met de middelvinger gooien. Kun je de linkerhand in een handschoen houden met dit koude weer :)

• PhilipsFan
FireAge schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:34:
De knop voor balkeuze naar links trekken en vasthouden. En dan met een andere vinger de bal gooien.

Ik doe dit sinds kort met 1 hand. Wijsvinger gebruiken om de balknop naar links te trekken, en dan met de middelvinger gooien. Kun je de linkerhand in een handschoen houden met dit koude weer :)
Dat lijkt te werken, handige glitch! Ik erger me altijd kapot aan die animaties, waarom halen ze die er niet uit. Of maak een knopje dat je ze kunt uitzetten...

Verwijderd

PhilipsFan schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:52:
[...]

Dat lijkt te werken, handige glitch! Ik erger me altijd kapot aan die animaties, waarom halen ze die er niet uit. Of maak een knopje dat je ze kunt uitzetten...
Ooh als dat toch zou kunnen.... Niet meer onnodige dom gepraat lezen van rocket grunts. Na grunts battlen animaties doortikken zou ook fijn zijn. Niet meer 3 2 1 goooooooooo een half jaar in beeld zien bij een gym battle. Man zou zoveel meer km kunnen lopen in een avond zonder al die domme animaties. Overigens ook voor gifts openen/sturen. Dat werkt zooo ongelofelijk traag dat ik dat al heb opgegeven. 8)7

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:09:
[...]
Ooh als dat toch zou kunnen.... Niet meer onnodige dom gepraat lezen van rocket grunts. Na grunts battlen animaties doortikken zou ook fijn zijn. Niet meer 3 2 1 goooooooooo een half jaar in beeld zien bij een gym battle. Man zou zoveel meer km kunnen lopen in een avond zonder al die domme animaties.
AMEN!
Overigens ook voor gifts openen/sturen. Dat werkt zooo ongelofelijk traag dat ik dat al heb opgegeven. 8)7
Dat kan een stuk sneller, zogauw het openen/versturen begint op het kruisje drukken.

Verwijderd

Freee!! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:28:
[...]

AMEN!

[...]

Dat kan een stuk sneller, zogauw het openen/versturen begint op het kruisje drukken.
Ja ik ken die truuk. Maar alsnog blijft het ongelofelijk traag werken
Pagina: 1 ... 41 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!