Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:59
Ezio schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:53:
Shiny Meltan komt eraan :) . Het is grappig hoe alles wat eerst lastig te krijgen was, op een gegeven moment voor iedereen beschikbaar komt. Je moet gewoon geduld hebben. Ik speel sinds 2016 en ik heb nu pas bijna een Melmetal _O- . Zuur voor iedereen die er honderden kilometers voor heeft gelopen of er een vermogen aan rare candies in heeft gepropt.
dam nu net dat ik mijn savegame van lets go kwijt ben, dan maar even heel snel naar de safary zone speedrunnen :)

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:06
Ruudox schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:34:
[...]

dam nu net dat ik mijn savegame van lets go kwijt ben, dan maar even heel snel naar de safary zone speedrunnen :)
Of een pokie naar HOME transferen :) ?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 08:45

Haan

dotnetter

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of dat HOME iets voor Switch gebruikers is, of iets dat iedereen kan gebruiken? Kan ik - zonder Switch - ook een pokemon naar HOME sturen en zo die mystery box activeren?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:43
Haan schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:15:
Het is mij nog niet helemaal duidelijk of dat HOME iets voor Switch gebruikers is, of iets dat iedereen kan gebruiken? Kan ik - zonder Switch - ook een pokemon naar HOME sturen en zo die mystery box activeren?
Ja, je kan een gratis Nintendo account aanmaken en gebruiken, heb ik ook gedaan. Wel gisteren m'n eerste mystery box gebruikt, dus nog even wachten voordat ik kans maak op een shiny Meltan.

Als je eenmaal een Mystery box op Go hebt, blijft deze altijd in je inventory. Na gebruik, heeft het item een timer die af loopt. Stuur daarna weer een Pokemon van Go naar Home, en je hebt een nieuwe box.

Iemand nog een tip welke van de 5* raid boss het meest nuttig is voor PvE? Inmiddels met één raid al een Terrakion weather booster 98% gevangen :)

[ Voor 40% gewijzigd door Slaut op 17-11-2020 11:34 ]

• Ruudox
sixtiek schreef op maandag 16 november 2020 @ 23:43:
[...]

Of een pokie naar HOME transferen :) ?
omg dit werk ook 8)7
thanks

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik nu vanuit mijn Switch een Mysterie Box stuur heb ik weer kan op een shiny Meltan?

(heb hem al maar leuk ruilmateriaal)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:37
C_V_S schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:13:
Als ik nu vanuit mijn Switch een Mysterie Box stuur heb ik weer kan op een shiny Meltan?

(heb hem al maar leuk ruilmateriaal)
Ja, t/m 23 november 22:00 uur.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
MusicMaikel schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:04:
Voor de PvP'ers onder ons:

Ik zou in de Kanto Cup die vanavond begint graag een core van AWak en Dragonair willen gaan gebruiken. Het probleem hiermee echter is dat deze ontzettend weak zijn voor zowel water als ijs aanvallen. Laten nu net Lapras en Dewgong hoog in de rankings staan.
Wat zou een optie zijn om dit trio compleet te maken? Ik zat zelf te denken aan Venusaur, maar weak voor ijs. Ik kreeg nog een andere suggestie om Magneton te proberen, maar deze is nogal fragiel.

Heeft er iemand een advies?
Ik gebruik Mew (shadow claw - dragon claw / wild charge), Lapras ( Ice Shard - Ice beam / Surf) en Dragonair (dragon breath - Aqua Tail / Dragon Pulse).

Ik zat er juist aan te denken om Dragonair te vervangen voor Awak, maar op zich doet dit team het niet slecht (64% win ratio), ik vind de charge moves van Dragonair gewoon niet goed genoeg.

Mew is regelmatig bizar goed (en iets minder vaak bizar slecht haha). Al paar keer gehad dat ik met Mew het hele team sweepte.

PS. dit kan een vrij prijzig team zijn qua TM's en/of legacy moves(Lapras). Mew heeft denk ik zeker wel 50 TM's opgeslurpt om de juiste moves te krijgen. :+

[ Voor 11% gewijzigd door FreqAmsterdam op 17-11-2020 15:31 ]

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 08:40
Ik heb nu al een enorme hekel gekregen aan die Kanto Cup, wat een onzin zeg. Er valt geen peil op te trekken. Win gewoon helemaal niks met Raichu, Alolan Marowak en Snorlax. Ben het spoor een beetje bijster.

Elke tegenstanders kan met zn laatste hp nog even een aanval doen en als ik een charged attack wil uitvoeren moet ik zeker 4 drukken op die knop voordat de server het registreert.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-11 12:24
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:25:
[...]

Ik gebruik Mew (shadow claw - dragon claw / wild charge), Lapras ( Ice Shard - Ice beam / Surf) en Dragonair (dragon breath - Aqua Tail / Dragon Pulse).

Ik zat er juist aan te denken om Dragonair te vervangen voor Awak, maar op zich doet dit team het niet slecht (64% win ratio), ik vind de charge moves van Dragonair gewoon niet goed genoeg.

Mew is regelmatig bizar goed (en iets minder vaak bizar slecht haha). Al paar keer gehad dat ik met Mew het hele team sweepte.

PS. dit kan een vrij prijzig team zijn qua TM's en/of legacy moves(Lapras). Mew heeft denk ik zeker wel 50 TM's opgeslurpt om de juiste moves te krijgen. :+
Interessant! Misschien dat ik dan ook eens mijn Mew ga bouwen... Moet er in ieder geval flink wat rare candies in gaan stoppen! :P Enige waar ik tegen aan loop is dat ik dingen wil bouwen waarvan ik denk dat ik die misschien nooit meer ga gebruiken. Ik wil wel, maar vind het zo zonde van de dust als het niet zo is. Ik speel wel Silph, maar ook daar gebruik je niet altijd alles. Misschien toch maar even wachten met investeren in Dnair.

Enige waar ik nu vooral tegen aan loop is dat ik FP Venusaur heel erg mis, niet alleen in Silph maar ook in GBL. Lijkt mij gewoon een toffe Poké om te gebruiken. Heb er een aantal liggen met een hoge PvP rank, maar wil geen eCTM gebruiken i.v.m. december community day. Hoop daar de moves nog te scoren, hoewel ik wel ergens gelezen heb dat er geen moves beschikbaar zijn van 2018...

[ Voor 13% gewijzigd door MusicMaikel op 17-11-2020 16:55 ]

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik ga geen candy of dust meer in dit seizoen stoppen. Het is ergens wel jammer dat het zo makkelijk was om rank 10 te halen. Ik kan nu een beetje gaan freewheelen en mensen irriteren met anti-meta teams ;) .

Strava

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Die mystery box/Pokémon home installatie was het wel waard ik ging van 32 Meltan candy naar 160 scheelt toch weer een stuk lopen ;)

En ik moet de 0 sterren nog transferren maar dat doe ik wel bij een dubbel candy event

Edit
Nog 1 pokemon getransferred er daarna een nieuwe box ontvangen als het meezit heb ik vanavond mn melmetal

[ Voor 20% gewijzigd door Wii4all op 17-11-2020 20:07 ]

Burp

• fheerens
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:29

fheerens

ir.

Wii4all schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:45:
Die mystery box/Pokémon home installatie was het wel waard ik ging van 32 Meltan candy naar 160 scheelt toch weer een stuk lopen ;)

En ik moet de 0 sterren nog transferren maar dat doe ik wel bij een dubbel candy event
Heb hem vanmiddag ook gedaan. Heb de quest nog niet af, dus ging van 0 candy naar 267, bijna allemaal met pinap gevangen het hele uur, en alles minder dan 3* weggedaan. Nog geen shiny, maar wel een 97% gevonden :)
Wii4all schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:45:
Edit
Nog 1 pokemon getransferred er daarna een nieuwe box ontvangen als het meezit heb ik vanavond mn melmetal
Ik dacht dat je +/- 3 dagen moest wachten voor die box weer iets deed?

[ Voor 27% gewijzigd door fheerens op 17-11-2020 23:06 ]

In AvE we trust

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
fheerens schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:43:
[...]

Heb hem vanmiddag ook gedaan. Heb de quest nog niet af, dus ging van 0 candy naar 267, bijna allemaal met pinap gevangen het hele uur, en alles minder dan 3* weggedaan. Nog geen shiny, maar wel een 97% gevonden :)

[...]

Ik dacht dat je +/- 3 dagen moest wachten voor die box weer iets deed?
Ik heb hem juist bewaard voor het spotlight uurtje dat ook dubbele candy gaf. Gecombineerd met pinaps van ~30 naar ~500 candy gegaan.
Mosterd na de maaltijd natuurlijk, maar voor volgende maand best een aanrader.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

JohnBQ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:49:
[...]
Ik heb hem juist bewaard voor het spotlight uurtje dat ook dubbele candy gaf. Gecombineerd met pinaps van ~30 naar ~500 candy gegaan.
Ik wou, dat ik daaraan gedacht had.
Mosterd na de maaltijd natuurlijk, maar voor volgende maand best een aanrader.
Zou het voor mij ook geweest zijn, maar alsnog wel leuk. En jammer van de vertraagde kans op een shiny Meltan.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
aDutchCow schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:47:
Ik heb nu al een enorme hekel gekregen aan die Kanto Cup, wat een onzin zeg. Er valt geen peil op te trekken. Win gewoon helemaal niks met Raichu, Alolan Marowak en Snorlax. Ben het spoor een beetje bijster.

Elke tegenstanders kan met zn laatste hp nog even een aanval doen en als ik een charged attack wil uitvoeren moet ik zeker 4 drukken op die knop voordat de server het registreert.
je noemt het zelf al op

Verwijderd

aDutchCow schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:47:

En daarom ben ik na seizoen 1 gestopt met go battle lag

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:30:
[...]

En daarom ben ik na seizoen 1 gestopt met go battle lag
Ik stop er ook mee. Ondanks dat de win rate aardig is ben ik het nu al zat. De kids mogen verder spelen (die verliezen normaal gesproken alles 😉).

Wat ik ook een mega irritante bugs vind:
- bij een remote raid zie je alleen het aantal spelers in de lobby. Niet de plaatjes met namen en levels. Zo weet je dus nooit of er 6 level 20 of 6 level 40 medespelers meedoen. Verlaat nu de raidroom als er minder dan 8 zijn en ik de levels niet kan zien.

- na het verslaan van de raidboss blijft de bal als het ware plakken. Al verschillende keren gehad dat je hierdoor een klote worp maakt. Dit gebeurt alleen als je een remote raid joint, niet als je zelf host.

- in een Gym verdwijnen alle Pokemons. Hierdoor kan je geen besjes meer voeren. Lekker irritant als je aangevallen wordt.

Verder gaat het overigens prima 😂😃. Gisteren een 100% Terrakion en 96% Shiny Cobalion gedurende 2 raids. Tevens bijna 300 Meltan Candy en en Pikachu Libre 👍

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hebben jullie ook al de GMax versie van Meltan/Melmetal gekregen? Ik zag ergens dat je die zou kunnen krijgen door een special gift die je met je eerste transfer naar Pokémon Home zou moeten krijgen, maar ik heb geen special gift gehad, en mijn huidige en vers gevangen meltans kan ik niet evolueren of op andere manier veranderen naar GMax Melmetal. Ik heb wel spontaan een Melmetal in Pokémon Home. Ik weet vrij zeker dat ik die daar niet heen gestuurd heb......

• Wii4all
  • Niet online
andere tip van de trainer club...bewaar de mystery box voor de volgende comm day dan duurt hij geen 1 uur maar 3 uur schijnt...

Edit:
Ter info: Dit schijnt toch niet te werken hoorde ik net.

[ Voor 20% gewijzigd door Wii4all op 18-11-2020 12:02 ]

Burp

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Die double catch candy was wel handig. Ik ben met twee mystery boxes van minder dan 100 Meltan candy naar ruim 700 candy gegaan. En gisteren ook nog eens drie shiny Meltan gevangen. Ik wacht helaas nog steeds op een goede IV. De hoogste die ik nu heb is 81% IV. Dat is nog net genoeg om niet gelijk weg te gooien. Hopelijk vangt mijn vriendin nog een shiny die we kunnen ruilen, want we zijn al tijden lucky friends.

Strava

• Freee!!

Freee!!

Rene schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:50:
[...]
Ik stop er ook mee. Ondanks dat de win rate aardig is ben ik het nu al zat. De kids mogen verder spelen (die verliezen normaal gesproken alles 😉).
Ik ben er allang mee gestopt.
Wat ik ook een mega irritante bugs vind:
- bij een remote raid zie je alleen het aantal spelers in de lobby. Niet de plaatjes met namen en levels. Zo weet je dus nooit of er 6 level 20 of 6 level 40 medespelers meedoen. Verlaat nu de raidroom als er minder dan 8 zijn en ik de levels niet kan zien.
Even heen en weer schuiven helpt vaak, maar het is inderdaad een vervelende bug. Als je de remote raid via Remoraid doet, heb je van te voren meestal al wel een goede indicatie van de levels. Als er al een foutje in zit, is het, dat ze meestal te laag aangeven omdat ze hun profiel niet bijwerken.
- na het verslaan van de raidboss blijft de bal als het ware plakken. Al verschillende keren gehad dat je hierdoor een klote worp maakt. Dit gebeurt alleen als je een remote raid joint, niet als je zelf host.
Als die bal blijft hangen, moet je die gewoon terughalen en opnieuw beginnen, kost je geen bal (en niet gefrustreerd raken, dat werkt tegen je ;) ).
- in een Gym verdwijnen alle Pokemons. Hierdoor kan je geen besjes meer voeren. Lekker irritant als je aangevallen wordt.
Als ze eruit geknikkerd worden, verdwijnen ze inderdaad uit de Gym. Als je wat anders bedoelt, moet je het wat duidelijker uitleggen.
Verder gaat het overigens prima 😂😃. Gisteren een 100% Terrakion en 96% Shiny Cobalion gedurende 2 raids. Tevens bijna 300 Meltan Candy en en Pikachu Libre 👍
Nog een foutje, waar ik al een paar keer tegenaan gelopen ben:
Zo ongeveer standaard bij elke nieuwe Mega soort, als je die gebruikt voor een raid of tegen een team GO Rocket grunt of leader, werken potions niet volledig, die laatste HP blijft ontbreken, maakt niet uit hoeveel potions of welke soort je erin gooit.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• Freee!!

Freee!!

Wii4all schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:06:
andere tip van de trainer club...bewaar de mystery box voor de volgende comm day dan duurt hij geen 1 uur maar 3 uur schijnt...
Leuk idee, maar het kan niet gelijk met Incense.

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 13:02
gwystyl schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:05:
Hebben jullie ook al de GMax versie van Meltan/Melmetal gekregen? Ik zag ergens dat je die zou kunnen krijgen door een special gift die je met je eerste transfer naar Pokémon Home zou moeten krijgen, maar ik heb geen special gift gehad, en mijn huidige en vers gevangen meltans kan ik niet evolueren of op andere manier veranderen naar GMax Melmetal. Ik heb wel spontaan een Melmetal in Pokémon Home. Ik weet vrij zeker dat ik die daar niet heen gestuurd heb......
In Pokemon Home krijg je die, niet in Pokemon Go.

• EciRuam
Wii4all schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:06:
Bij de afgelopen CD, electrabuz, werkte dit niet en was het alsnog maar 1 uur.

• Wii4all
  • Niet online
EciRuam schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:37:
[...]

ok bedankt voor het melden, dan ga ik daar niet op wachten.

Burp

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 14:07
EciRuam schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:37:
[...]

Ik heb de mystery box gisteren tijdens het spotlight event gebruikt en kreeg daardoor dus 2x candy, nog een Pinap Berry op elke Meltan en ik had 550+ Meltan candies in een uurtje :) .

• FokSuk
  • Laatst online: 17-11 07:14
Level 50 komt er aan!

Net nu ik 'bijna' level 40 ben (nog 700k XP), en dacht eindelijk het ultieme level bereikt te hebben....

• FokSuk

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:57

Melkaz

Melkazar

Poeh wat een nieuws dag..Playstation 5 release, AMD videokaarten en dan nu deze nieuws informatie overload vanuit Niantic!

Ook zeer interessant, Lake trio komt vorige week terug en dankzij remote raiding kan je ze waarschijnlijk alle drie halen met de juiste vrienden!

https://pokemongolive.com/post/lakelegends2020/?hl=en

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Freee!!

Freee!!

FokSuk schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:24:
Level 50 komt er aan!

Net nu ik 'bijna' level 40 ben (nog 700k XP), en dacht eindelijk het ultieme level bereikt te hebben....
Even doorwerken en het voor 31-12 halen.

• FokSuk
Raem schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:56:
[...]

Ziet er een stuk beter uit dan gewoon XP grinden!
Klopt! Al suggereert de screendump in het nieuwsbericht dat we nog wel de nodige XP moeten gaan verzamelen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AADaXAUTdGv5L9buPwiVkJqv2KM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SzwGpWfznSBpOBZSxNUhZ4Uq.jpg?f=user_large

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 14:07
Raem schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:56:
[...]

Ziet er een stuk beter uit dan gewoon XP grinden!
Ja, nu mag je XP grinden en nog een aantal (irritante) opdrachtjes doen :|

• Raem
chrisO schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:02:
[...]

Ja, nu mag je XP grinden en nog een aantal (irritante) opdrachtjes doen :|
Tja, als je die opdrachten irritant vind kun je maar beter gewoon stoppen met spelen. :P

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:57

Melkaz

Melkazar

Ik kan niet wachten tot de youtube video op dag 1 van Brandon Tan die in 1 dag door die requirements heen fietst :D (ook al las ik wel iets over time-gating..)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Rene
Ben benieuwd hoeveel Candy en stardust het kost om een Pokemon naar level 40 te krijgen 😂. (200-300K en 300 Candy?).

Verwacht dat dit meer iets voor de die hards gaat worden. Soort van platinum cup med min. 5000CP ;)

• Freee!!

Freee!!

Rene schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:28:
Ben benieuwd hoeveel Candy en stardust het kost om een Pokemon naar level 40 te krijgen 😂. (200-300K en 300 Candy?).

Verwacht dat dit meer iets voor de die hards gaat worden. Soort van platinum cup med min. 5000CP ;)
Totaal afhankelijk van de soort en het begin level. Ik heb een Porygon2 op level 1 (CP38) en om die naar level 40 (CP2690) te krijgen, moeten daar 304 candies en 134,650 stardust in. En dan scheelt het een slok op een borrel, dat dat betreffende exemplaar Lucky is. Een niet-Lucky Porygon2 (level24, CP1826) kost 226 candies en 201,000 stardust voor level 40 (CP2662).

• mat.hi.as
  • Laatst online: 22:12
Nee, alle level ups kosten evenveel, onafhankelijk van soort. Lucky, shadow en purified uitgezonderd zoals je hebt gezien :)

• Freee!!

Freee!!

Shadows kosten evenveel, ze beginnen alleen over het algemeen op een veel lager level.

• Ruudox
oow heel vet net een maandje lvl 40 dus nu moooi op naar de 50 nu al zin in :D

• Wii4all
  • Niet online
Prepare to GO Beyond with the 12 Days of Friendship event!

Before every major milestone, we reflect on how thankful we are for our friends who join us on our journeys. Invite your friends now to join you on yours!

The 12 Days of Friendship event kicks off TODAY! Take the next 12 days to join your friends in preparing for the GO Beyond update, no matter where you are in the world!

Date + Time

Wednesday, November 18, 2020, at 1:00 p.m. to Monday, November 30, 2020, at 1:00 p.m. PST (GMT −8)

Features

Friendship levels will increase faster than normal through opening Gifts, trading Pokémon, or battling together in raids, Gyms, or Trainer Battles!
Receive an attack boost when you battle in raids with friends. Be sure to pick up a Remote Raid Pass in the shop to raid with friends no matter where you are!
You’ll earn increased XP from completing raids.
You can open more Gifts each day.
In addition, you’ll earn twice the XP from catching Pokémon from Wednesday, November 18, 2020, at 1:00 p.m. PST (GMT −8) to Thursday, December 31, 2020, at 11:59 p.m. local time.

If you reach level 40 before Thursday, December 31, 2020, at 11:59 p.m. local time, you’ll receive some neat rewards, like the Legacy 40 medal and Timed Research that rewards the exclusive Gyarados Hat avatar item! For more information on the changes we’re making to leveling as part of the GO Beyond update, click here.

Please be aware of your surroundings and follow guidelines from local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.

—The Pokémon GO team

Ik ben u level 38,75..ik weet niet of ik het ga halen maar ga het wel proberen

Iedereen die mij nog niet toegevoegd heeft kan me eventueel toevoegen?

Robunl

7146 0277 7832

[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 18-11-2020 20:08 ]

Burp

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wii4all schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:07:

Robunl

7146 0277 7832
Wij zijn net best friends geworden, maar we kunnen gezien de friend actie eens kijken hoeveel punten we krijgen als we opnieuw beginnen?
Ik moet nog 125.000 XP, dat moet te doen zijn voor het eind van het jaar. Zeker als er nog een best friend bij zit....

• Freee!!

Freee!!

[...]

Robunl

7146 0277 7832
Je bent eerder 38,9. Je moet nog ongeveer 5,089 miljoen tot level 40, wordt lastig in 43 dagen.

EDIT: En ja, we zijn al best friends en resetten daarvan duurt te lang.

[ Voor 8% gewijzigd door Freee!! op 18-11-2020 23:16 ]

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:43
Dat ging weer met een noodgang, ik heb sinds het begin van het event Terrakion, Cobalion en een shiny Virizion (ook nog weather boosted) kunnen vangen. Die had ik alledrie nog niet, dus een welkome aanvulling op de Pokedex.

Ik heb ook (met enige moeite, want het wordt in het spel niet duidelijk hoe dit moet) de Mystery Box voor Meltan. Nog tips hoe ik die het beste kan inzetten? Sommige sites hebben het over een halfuur, sommige over een uur. Hoe lang krijg je Meltans? Komen die Meltans de hele tijd door of moet je nog wel rondlopen?

• Freee!!

Freee!!

PhilipsFan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:20:
Dat ging weer met een noodgang, ik heb sinds het begin van het event Terrakion, Cobalion en een shiny Virizion (ook nog weather boosted) kunnen vangen. Die had ik alledrie nog niet, dus een welkome aanvulling op de Pokedex.

Ik heb ook (met enige moeite, want het wordt in het spel niet duidelijk hoe dit moet) de Mystery Box voor Meltan. Nog tips hoe ik die het beste kan inzetten? Sommige sites hebben het over een halfuur, sommige over een uur. Hoe lang krijg je Meltans? Komen die Meltans de hele tijd door of moet je nog wel rondlopen?
Het werkt net als incense (dus op dit moment een uur), maar dan gespecialiseerd in Meltans.

• JohnBQ
  • Niet online
Prepare to GO Beyond with the 12 Days of Friendship event!

Before every major milestone, we reflect on how thankful we are for our friends who join us on our journeys. Invite your friends now to join you on yours!

The 12 Days of Friendship event kicks off TODAY! Take the next 12 days to join your friends in preparing for the GO Beyond update, no matter where you are in the world!

Date + Time

Wednesday, November 18, 2020, at 1:00 p.m. to Monday, November 30, 2020, at 1:00 p.m. PST (GMT −8)

Features

Friendship levels will increase faster than normal through opening Gifts, trading Pokémon, or battling together in raids, Gyms, or Trainer Battles!
Receive an attack boost when you battle in raids with friends. Be sure to pick up a Remote Raid Pass in the shop to raid with friends no matter where you are!
You’ll earn increased XP from completing raids.
You can open more Gifts each day.
In addition, you’ll earn twice the XP from catching Pokémon from Wednesday, November 18, 2020, at 1:00 p.m. PST (GMT −8) to Thursday, December 31, 2020, at 11:59 p.m. local time.

If you reach level 40 before Thursday, December 31, 2020, at 11:59 p.m. local time, you’ll receive some neat rewards, like the Legacy 40 medal and Timed Research that rewards the exclusive Gyarados Hat avatar item! For more information on the changes we’re making to leveling as part of the GO Beyond update, click here.

Please be aware of your surroundings and follow guidelines from local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.

—The Pokémon GO team

Robunl

7146 0277 7832
Ik heb het als volgt gedaan. Voor mijn gevoel vrij snel, maar heb het helaas niet bijgehouden:

- de echte xp zit in lucky eggs en friends, als je puur voor levels gaat koop dan even geen raid passes e.d. maar lucky egg packs
- zorg dat je in control bent bij de xp uit gifts: stuur geen gifts in de laatste dagen voor een level
- spaar de gifts op die ervoor gaan zorgen dat je level up gaat
- reddit: post je Friendship code af en toe in /r/pokemongofriends voor een verse lading friends. De voorraad daar is praktisch oneindig
- op de dag waarop je hoge level gifts wilt openen: voeg ruim van tevoren veel nieuwe friends toe
- stuur die nieuwe friends geen gifts, spaar de gifts die je krijgt
- als je flink gespaard hebt: zet je lucky egg pas tegen 23:45 aan. Halverwege wordt dan je limit gereset én je hebt (een kleine) kans dat mensen je na 00:00 nieuwe gifts sturen. Misschien minder relevant met de huidige boost

- heb je veel eggs: pak alle levels na het eerste level mee, repeat
- heb je weinig eggs: spaar iets langer voor de bovenste levels

- reken vooraf uit wat je kunt krijgen op dag x op basis van je eggs en friends
- let op: als je nu een gift opent gaat friendship 2 dagen vooruit

Een voorbeeld met 1 lucky egg:
- vandaag 60 nieuwe vrienden = 60 *6k = 360k xp

Er vanuit gaande dat level 1 lukt maar er een paar afhaken:
- vandaag 60 * 3k xp = 180k xp
- over 5 dagen 40 * 20k = 800k xp

Zeker met haast: hoe lager inactieve friends zijn, hoe sneller je ze beter kunt vervangen met nieuwe

Als je al een voorraadje friends hebt die bijna ultra of best zijn gaat het helemaal hard.

Edit: als je geen zin hebt in reddit maar wel ruimte voor nieuwe friends wil ik je code daar ook wel af en toe plaatsen.

• Wii4all
  • Niet online
gwystyl schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:08:
[...]

Wij zijn net best friends geworden, maar we kunnen gezien de friend actie eens kijken hoeveel punten we krijgen als we opnieuw beginnen?
Ik moet nog 125.000 XP, dat moet te doen zijn voor het eind van het jaar. Zeker als er nog een best friend bij zit....
Ik vind het best
Laatste tijd is het alleen wel lastiger om aan de nodige gifts te komen merk ik, voorheen kreeg je via je buddy best veel gifts...

Is dat een kwestie van verwijderen en opnieuw toevoegen?

Burp

• Wii4all
  • Niet online
JohnBQ schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:11:
[...]

Ik heb het als volgt gedaan. Voor mijn gevoel vrij snel, maar heb het helaas niet bijgehouden:

- de echte xp zit in lucky eggs en friends, als je puur voor levels gaat koop dan even geen raid passes e.d. maar lucky egg packs
- zorg dat je in control bent bij de xp uit gifts: stuur geen gifts in de laatste dagen voor een level
- spaar de gifts op die ervoor gaan zorgen dat je level up gaat
- reddit: post je Friendship code af en toe in /r/pokemongofriends voor een verse lading friends. De voorraad daar is praktisch oneindig
- op de dag waarop je hoge level gifts wilt openen: voeg ruim van tevoren veel nieuwe friends toe
- stuur die nieuwe friends geen gifts, spaar de gifts die je krijgt
- als je flink gespaard hebt: zet je lucky egg pas tegen 23:45 aan. Halverwege wordt dan je limit gereset én je hebt (een kleine) kans dat mensen je na 00:00 nieuwe gifts sturen. Misschien minder relevant met de huidige boost

- heb je veel eggs: pak alle levels na het eerste level mee, repeat
- heb je weinig eggs: spaar iets langer voor de bovenste levels

- reken vooraf uit wat je kunt krijgen op dag x op basis van je eggs en friends
- let op: als je nu een gift opent gaat friendship 2 dagen vooruit

Een voorbeeld met 1 lucky egg:
- vandaag 60 nieuwe vrienden = 60 *6k = 360k xp

Er vanuit gaande dat level 1 lukt maar er een paar afhaken:
- vandaag 60 * 3k xp = 180k xp
- over 5 dagen 40 * 20k = 800k xp

Zeker met haast: hoe lager inactieve friends zijn, hoe sneller je ze beter kunt vervangen met nieuwe

Als je al een voorraadje friends hebt die bijna ultra of best zijn gaat het helemaal hard.

Edit: als je geen zin hebt in reddit maar wel ruimte voor nieuwe friends wil ik je code daar ook wel af en toe plaatsen.
Bedankt voor de tip! Ik merkte ook al als je mensen toevoegt dan krijg je als heel snel 5000 xp...als je dan een lucky ei hebt dan kan het hard gaan inderdaad.

Je mag mn friendcode daar best neerzetten hoor. Ik heb nu via twitter een beetje gezocht en hier nog wat mensen van toegevoegd.

Ik was begonnen met sparen van coins...zat rond de 1000...

Ik merkte door de meltan akties en de comm day events dat de pokemon storage behoorlijk vol zat..dus daar zijn wat coins ingegaan.

Ik wil die meltans nog ff bewaren tot de transfer dubbele candy oplevert...

Burp

• MusicMaikel
  • Laatst online: 17-11 12:24
Wii4all schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:15:
[...]

Ik wil die meltans nog ff bewaren tot de transfer dubbele candy oplevert...
Dat is het echt niet waard... Je kunt om de 3 dagen een nieuwe box krijgen/openen met Home/Switch. Lekker transferen en over een paar dagen een nieuwe box openen!

• FreqAmsterdam
Freee!! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:15:
[...]

Je bent eerder 38,9. Je moet nog ongeveer 5,089 miljoen tot level 40, wordt lastig in 43 dagen.

EDIT: En ja, we zijn al best friends en resetten daarvan duurt te lang.
FYI als je een BF verwijderd en daarna weer toevoegt is het nog steeds een BF.

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:47
FreqAmsterdam schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:52:
[...]

FYI als je een BF verwijderd en daarna weer toevoegt is het nog steeds een BF.
Klopt, je kan wel opnieuw friendship opbouwen alleen moet je dan 121 dagen geen vrienden zijn geweest.

• Freee!!

Freee!!

TheNiker2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:09:
[...]
Klopt, je kan wel opnieuw friendship opbouwen alleen moet je dan 121 dagen geen vrienden zijn geweest.
Precies wat ik bedoelde met "te lang".

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-11 09:21
weet iemand wanneer die level 50 gaat komen? of nog belangrijker (voor mij) de gen 6 pokemon gaan verschijnen. zal aan mij liggen maar op de silphroad leek het alsof het nu al direct in was gegaan, maar zie nog niks.

• wackmaniac
  • Laatst online: 17-11 11:45
Volgens mij las ik op Twitter dat het in Australië inmiddels is uitgerold, dus dat zou vandaag moeten gebeuren lijkt mij.

Edit: bron De tweet spreekt over een test, dus misschien dat het vandaag nog niet komt.

[ Voor 39% gewijzigd door wackmaniac op 20-11-2020 08:35 ]

Read the code, write the code, be the code!

• FokSuk
jaydenjarno schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:01:
weet iemand wanneer die level 50 gaat komen? of nog belangrijker (voor mij) de gen 6 pokemon gaan verschijnen. zal aan mij liggen maar op de silphroad leek het alsof het nu al direct in was gegaan, maar zie nog niks.
Niantic/PokemonGo spreekt op Twitter over 1 december ...

[ Voor 8% gewijzigd door FokSuk op 20-11-2020 09:45 ]

• Freee!!

Freee!!

wackmaniac schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:34:
Volgens mij las ik op Twitter dat het in Australië inmiddels is uitgerold, dus dat zou vandaag moeten gebeuren lijkt mij.

Edit: bron De tweet spreekt over een test, dus misschien dat het vandaag nog niet komt.
Australië is testgebied, rest van de wereld 1 december.

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnOIHdGXUAAeZIs?format=jpg

Wordt toch nog aardig wat XP grinden naast de opdrachten. Ik heb nu 61 miljoen, dus nog even te gaan tot de 176.

• FokSuk
Pfffff..... dat is echt heeeeel veel xp....

• FreqAmsterdam
De hoeveelheid XP die je krijgt van acties als pokemon vangen, stops spinnen etc. worden ook naar boven aangepast, dus het zal wel sneller gaan in de toekomst. Maar klopt het is heel erg veel XP om level 50 te halen.

[ Voor 15% gewijzigd door FreqAmsterdam op 20-11-2020 13:42 ]

• Freee!!

Freee!!

Zie hier voor meer info.

• Haan
  • Laatst online: 17-11 08:45

Haan

dotnetter

Holy Moly.. Zou er al iemand zijn met genoeg XP voor level 50? De meest die-hard speler in de app groep waar ik in zat (lang geleden, toen ik nog naar kantoor ging :') ) zat op 86 miljoen ofzo en die was echt heel fanatiek. Maar die zal daar nu ook nog bij lange na niet in de buurt zijn.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Wii4all
  • Niet online
Haan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:54:
Holy Moly.. Zou er al iemand zijn met genoeg XP voor level 50? De meest die-hard speler in de app groep waar ik in zat (lang geleden, toen ik nog naar kantoor ging :') ) zat op 86 miljoen ofzo en die was echt heel fanatiek. Maar die zal daar nu ook nog bij lange na niet in de buurt zijn.
brandontan misschien ;)

https://twitter.com/brandontan91?lang=en

Burp

• Freee!!

Freee!!

Zelfs als die het al heeft, moet hij nog alle aanvullende taken doen voor het bereiken van de niveaus 41 t/m 50.

• FreqAmsterdam
Ik wilde niet opscheppen, maar ik heb 180 mio. Dus wat XP betreft ben ik er al. :+

• Raem
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:03:
[...]

Ik wilde niet opscheppen, maar ik heb 180 mio. Dus wat XP betreft ben ik er al. :+
Netjes! Ik doe echt heel weinig met friends, dus daar zou ik veel meer XP mee kunnen halen. Of gewoon weer zoals in het begin fulltime pidgeys evolven. :P

• Rene
180 mio. Dan ben je ruim de uitzondering op de regel denk ik.

Ik geef de hoop alvast op ;)

@Raem
Met pidgeys evolven doe je er gelukkig maar 6240 dagen over, als je er 25 per dag doe met lucky egg :+ (en 390.000 pokecoins)

[ Voor 5% gewijzigd door Rene op 20-11-2020 14:16 ]

• FreqAmsterdam
Raem schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:12:
[...]

Netjes! Ik doe echt heel weinig met friends, dus daar zou ik veel meer XP mee kunnen halen. Of gewoon weer zoals in het begin fulltime pidgeys evolven. :P
Meeste XP heb ik denk ik van pokemon vangen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1O0INA8w24DbcnbxUKGRmSBEEKY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LrT322jEAKF6GnhbbB7G8BsO.jpg?f=user_large
Maar ook wel flink wat van evolves
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ur7vzOJtCaZyOzkT1SNsXXv_V80=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KuFwkSiiiHJC2FjUO3QrbjYr.jpg?f=user_large
Het is niet zo dat ik mega veel speel, ben meer gewoon de afgelopen 4-5 jaar zeer consistent geweest en altijd Gotcha aanstaan.

Edit: en ik heb nooit lucky eggs gekocht, alleen de gratis lucky eggs gebruikt.

[ Voor 41% gewijzigd door FreqAmsterdam op 20-11-2020 14:26 ]

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Zoude ze ook ooit nog een Master ball in het spel brengen?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• FreqAmsterdam
TheCapK schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:50:
Zoude ze ook ooit nog een Master ball in het spel brengen?
Er zit al een soort master ball in het spel. Een shiny legendary blijft gegarandeerd zitten. :+

• JohnBQ
  • Niet online
Raem schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:25:
[Afbeelding]

Wordt toch nog aardig wat XP grinden naast de opdrachten. Ik heb nu 61 miljoen, dus nog even te gaan tot de 176.
Toch fijn dat als je 176m xp bij elkaar hebt geharkt, je nog lucky eggs krijgt :D

• Freee!!

Freee!!

JohnBQ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:56:
[...]
Toch fijn dat als je 176m xp bij elkaar hebt geharkt, je nog lucky eggs krijgt :D
Dat vond ik ook al een giller, toen ik level 40 haalde.

• sixtiek
Freee!! schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:58:
[...]

Dat vond ik ook al een giller, toen ik level 40 haalde.
En nu komen ze alsnog van pas ;) #thegrindisreal

• JohnBQ
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:17:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is niet zo dat ik mega veel speel, ben meer gewoon de afgelopen 4-5 jaar zeer consistent geweest en altijd Gotcha aanstaan.

Nu ben ik wel benieuwd naar die gotcha, misschien wel meer mensen die het xp-lijstje zien.
De evolve heb ik een tijdje geleden gehad, maar die disconnecte elk uur en na zo'n drie weken was 'ie stuk. Gelukkig kreeg ik wel mijn geld terug, maar helaas geen vervanging.

Heb jij een betere optie?

Edit: Dank hieronder, ik ga nog eens goed zoeken of de klassieke nog ergens leverbaar is, en anders een tweede poging voor de evolve

[ Voor 5% gewijzigd door JohnBQ op 20-11-2020 16:22 ]

• sixtiek
Dat doen ze allemaal. Dat is by design en lag dus niet aan je Evolve.
Ik ben al jarenlang erg tevreden met mijn standaard normale klassieke Go-tcha.

• FreqAmsterdam
JohnBQ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:08:
[...]

Nu ben ik wel benieuwd naar die gotcha, misschien wel meer mensen die het xp-lijstje zien.
De evolve heb ik een tijdje geleden gehad, maar die disconnecte elk uur en na zo'n drie weken was 'ie stuk. Gelukkig kreeg ik wel mijn geld terug, maar helaas geen vervanging.

Wat @sixtiek zegt heb ik niets aan toe te voegen. :)

• Freee!!

Freee!!

sixtiek schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:08:
[...]
En nu komen ze alsnog van pas ;) #thegrindisreal
Klopt en ik wist al, dat levels 41-50 eraan zaten te komen, voordat ik level 40 haalde.

• EciRuam
JohnBQ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:08:
[...]

Edit: Dank hieronder, ik ga nog eens goed zoeken of de klassieke nog ergens leverbaar is, en anders een tweede poging voor de evolve
Originele go-tcha is gewoon bij Codejunkies te bestellen.

https://www.codejunkies.c...d-Edition__EF001320V.aspx

[ Voor 6% gewijzigd door EciRuam op 20-11-2020 16:49 ]

• Festafa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-11 19:01
Kan nogal wat friends gebruiken nu ik zie dat je een gift kan krijgen als je level 40 haalt.

9716 6973 8553

• Freee!!

Freee!!

Festafa schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:07:
Kan nogal wat friends gebruiken nu ik zie dat je een gift kan krijgen als je level 40 haalt.

9716 6973 8553
Drie miljoen in 40 dagen moet kunnen, zeker met dubbel catch-XP.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:27
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:17:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Dan zie je wat Lucky Eggs en frienship doet. Ik heb zo’n 200k gevangen en 275M XP! Mooie stats heb je!

Stack Sats

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

JohnBQ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:56:
[...]

Misschien komen de levels 51-100 ooit >:)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Festafa
Freee!! schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:56:
[...]

Drie miljoen in 40 dagen moet kunnen, zeker met dubbel catch-XP.
Dat moet wel lukken. Heb een heleboel Friends er tussen die geen gifts openen, dat is dan wel weer jammer maar sinds dit bericht toch 13 invites gekregen. Heb nu ook de Gotcha Evolve besteld. Ben benieuwd hoe dat mij af gaat ;)

• wackmaniac
  • Laatst online: 17-11 11:45
Festafa schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:52:
[...]

Dat moet wel lukken. Heb een heleboel Friends er tussen die geen gifts openen, dat is dan wel weer jammer maar sinds dit bericht toch 13 invites gekregen. Heb nu ook de Gotcha Evolve besteld. Ben benieuwd hoe dat mij af gaat ;)
Heb je toegevoegd. Ik heb er periodes tussen dat ik ook geen gifts open. Reden is ofwel dat mijn tas al helemaal vol zit of dat mijn Rocket Radar aanstaat en ik wacht op een leader, zodat ik een 12km ei kan krijgen. Als ik dan gifts open zijn mijn ei-slots allemaal vol.

Read the code, write the code, be the code!

• C_V_S
  • Niet online
Ik zit zelf op rond de 70 miljoen XP. Lucky Eggs heel veel weg gegooid.

Go-Tcha kwijt geraakt en geen nieuwe mee gekocht. Spelen zonder Go-Tcha is ook veel leuker dan met.

Dan maar geen heel hoog level. Zal mij een zorg zijn :)

• Freee!!

Freee!!

wackmaniac schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:20:
[...]
Heb je toegevoegd. Ik heb er periodes tussen dat ik ook geen gifts open. Reden is ofwel dat mijn tas al helemaal vol zit of dat mijn Rocket Radar aanstaat en ik wacht op een leader, zodat ik een 12km ei kan krijgen. Als ik dan gifts open zijn mijn ei-slots allemaal vol.
Zondagmiddag/avond tot maandagochtend iets na negen uur open ik ook geen gifts, die reward eggs zijn veel te interessant om te missen.

• Festafa
Freee!! schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:42:
[...]

Zondagmiddag/avond tot maandagochtend iets na negen uur open ik ook geen gifts, die reward eggs zijn veel te interessant om te missen.
Doelde meer naar de Friends die ik al weken/maanden erin heb staan.

Wat zijn reward eggs als ik vragen mag?

• sixtiek
C_V_S schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:37:
Spelen zonder Go-Tcha is ook veel leuker dan met. Dan maar geen heel hoog level.
Eens wat betreft vangen:
  • Je XP gaat sowieso harder met handmatige catches dan met de Go-tcha. Ik gooi curveballetjes, daardoor krijg ik sowieso al 10 XP extra per catch. Nice/great/excellent throws geven ook 10/50/100XP extra en dit alles ook nog eens dubbel tot het einde van het jaar. Dus nog beter voor je level ook :Y ,
  • Go-tcha gooit alleen rode ballen rechtuit. Als ik zelf gooi kan ik kiezen welke bal ik wil gebruiken. Misschien wil ik er nog wel een besje bij. Zo vang ik ook de pokies die bij de Go-tcha weg zouden rennen :Y ,
  • Met quick catch ben ik ongeveer net zo snel als de Go-tcha :Y . Daar is dus geen winst te boeken,
  • Ik vind het sowieso leuk om mijn catch skills te flexen. Lekker excellent curveballs proberen te gooien op alles. Dat laat ik me niet afpakken door de Go-tcha :Y .
Maar stops en gyms spinnen laat ik lekker aan de Go-tcha over. Dat is dom en repeterend werk waarvoor je geen skills nodig hebt }:| . Bij uitstek geschikt om te automatiseren dus :Y .

Verwijderd

Freee!! schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:42:
[...]

Interessant? Ik vermijd die slechte eieren als de pest 8)7

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-11 12:47
Tijd niet gespeeld, nu de level cap omhoog gaat weer aan het spelen.
Ben level 40 en was mij wat saai geworden.

Net nog een shiny Swablu uit een ei, had hem al, dus kan hem shiny evolven

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:24:
[...]

Interessant? Ik vermijd die slechte eieren als de pest 8)7
Aangezien ik niet door had dat er blijkbaar verschillende versies bestaan van die 5/10 km eieren, heb ik het opgezocht
Weekly fitness Eggs
If you enable Adventure Sync, every week you can potentially earn two Eggs. These Eggs look like 5 KM and 10 KM Eggs, but the contents are different.

If you log 25 KM with Adventure Sync in a week, your 5 KM Egg can contain:
Gothita Solosis Ducklett Karrablast Joltick Shelmet

If you log 50 KM with Adventure Sync in a single week, your 10 KM Egg can contain:
Bagon* Beldum* Gible* Riolu* Emolga Klink*

Asterisk indicates a Pokémon with the potential to be shiny.
Eigenlijk zou ik van de 5 km alleen interesse hebben in Gothita of Solosis, en bij de 10 km in Gible of Riolu, maar ze zijn in ieder geval minder random dan de normale 5 of 10 km eieren.

• Freee!!

Freee!!

gwystyl schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:51:
[...]
Aangezien ik niet door had dat er blijkbaar verschillende versies bestaan van die 5/10 km eieren, heb ik het opgezocht
[...]
Eigenlijk zou ik van de 5 km alleen interesse hebben in Gothita of Solosis, en bij de 10 km in Gible of Riolu, maar ze zijn in ieder geval minder random dan de normale 5 of 10 km eieren.
En wat er niet bij staat, is, dat je bij 100 KM en voldoende plek, je ze allebei krijgt. En bij de 10KM vind ik de Bagon ook wel interessant.

• Freee!!

Freee!!

Promocode: L9Y6T82UW4EVSE9
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/763452720068689950/780512297499885639/FB_IMG_1606159020607.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Freee!! op 23-11-2020 20:25 ]

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:43
Code van het plaatje werkt niet meer, is nu: LRQEV2VZ59UDA
Als die weer wijzigt, zie: https://www.reddit.com/r/...s/jzkqvg/free_promo_code/

• Freee!!

Freee!!

Slaut schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:13:
Code van het plaatje werkt niet meer, is nu: LRQEV2VZ59UDA
Als die weer wijzigt, zie: https://www.reddit.com/r/...s/jzkqvg/free_promo_code/
"Your Item Bag is full, or you're out of range of the check-in location."
Ik denk, dat ze het gewijzigd hebben in alleen Amerika.

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:57
Het heeft wel goed gewerkt, ik heb hem een uurtje terug nog gehad :)

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Freee!! schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:35:
[...]

"Your Item Bag is full, or you're out of range of the check-in location."
Ik denk, dat ze het gewijzigd hebben in alleen Amerika.
Werkt nog prima hier net :)
Je bag zal wel te vol zitten dan...

• Freee!!

Freee!!

dragon2 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:54:
[...]
Werkt nog prima hier net :)
Je bag zal wel te vol zitten dan...
Al gecontroleerd, als dat het geval was geweest, had ik daar wel wat aan gedaan. Ik vermoed, dat het dan niet meer werkt omdat ik de eerste code al gebruikt heb (en de foutmelding dus niet helemaal klopt).

• C_V_S
  • Niet online
Iemand die nog een plek weet om Friends in Azie en Amerika te vinden voor de nieuwe legendarische?

• Freee!!

Freee!!

C_V_S schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:22:
Iemand die nog een plek weet om Friends in Azie en Amerika te vinden voor de nieuwe legendarische?
Reddit en Remoraid.

Pagina: 1 ... 36 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!