The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik heb er net 9 achter de rug vanuit mijn auto naast de baan, 1 shiny en 1 96%. Nu heb ik dus weer 3 remote pasjes voor later ookFreee!! schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:05:
[...]
Maar ik zie nog helemaal geen raids op mijn radar.
EDIT: Is pas vanaf 11:00, vraag is dus, of dan de eerste eieren verschijnen of uitkomen.
@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594
Met zeven, waarvan één shiny, vind ik het wel genoeg, ga er geen geld aan uitgeven. Mijn zoon heeft twee shinies gevangen in dezelfde tijd.XaeonBE schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:12:
[...]
Ik heb er net 9 achter de rug vanuit mijn auto naast de baan, 1 shiny en 1 96%. Nu heb ik dus weer 3 remote pasjes voor later ook
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Hahaha. Je hoeft er maar 1 te spelen, dan kan je die free pass box al openen....XaeonBE schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:13:
[...]
Raad eens wie er gisteren 3 remote raidpassen kocht voor de box online kwam en zich nu verplicht voelt om te raiden vandaag
Ik ging er sowieso geen geld aan uitgeven daar had ik al geen zin inFreee!! schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:58:
[...]
Met zeven, waarvan één shiny, vind ik het wel genoeg, ga er geen geld aan uitgeven. Mijn zoon heeft twee shinies gevangen in dezelfde tijd.
Edit: De laatste tijd geef ik al weinig geld aan het spel uit eigenlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door XaeonBE op 31-10-2020 20:23 ]
@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594
Heb je charmander cd niet gedaan?Freee!! schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:06:
* Freee!! is niet blij, eindelijk een shiny met fatsoenlijke stats
[Afbeelding]
maar niet te evolueren
Jawel, maar daar heb ik niet zo'n goede shiny aan overgehouden (enige 3* is 15/12/12 en ondertussen allang een Charizard).
Uit een raid of egg?Freee!! schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:06:
* Freee!! is niet blij, eindelijk een shiny met fatsoenlijke stats
[Afbeelding]
maar niet te evolueren
Stack Sats
Raid
Waarom stop je dan een pas in die gym, versla je de raidboss, vang je hem zelfs en dan ga je klagen dat het een niet te evolueren shiny is? Professor Oak is er vast blij mee!
Stack Sats
Omdat ik een taak voor een raid had en die raid kon ik gemakkelijk in mijn eentje doen. Ik had niet gerekend op zo'n goede shiny.Luuksche schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:28:
[...]
Waarom stop je dan een pas in die gym, versla je de raidboss, vang je hem zelfs en dan ga je klagen dat het een niet te evolueren shiny is? Professor Oak is er vast blij mee!
Maar dan kun je toch gewoon een een x lucky traden met je zoon?Freee!! schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:30:
[...]
Omdat ik een taak voor een raid had en die raid kon ik gemakkelijk in mijn eentje doen. Ik had niet gerekend op zo'n goede shiny.
Die shiny charmander/charizard natuurlijk dan hè.
[ Voor 7% gewijzigd door skipe op 02-11-2020 00:20 ]
Genoeg lucky trades gehad, maar nog nooit lucky friends geweest, dus nog nooit de garantie gehad van een lucky trade.skipe schreef op maandag 2 november 2020 @ 00:20:
[...]
Maar dan kun je toch gewoon een een x lucky traden met je zoon?
Die shiny charmander/charizard natuurlijk dan hè.
Is wel pas vanaf best friends maar dat wist je vast wel, elke dag blijven giften en evt samen battelen en raiden. Lucky friends komt vanzelfFreee!! schreef op maandag 2 november 2020 @ 00:53:
[...]
Genoeg lucky trades gehad, maar nog nooit lucky friends geweest, dus nog nooit de garantie gehad van een lucky trade.
Zoveel lopen vloeken hierom en dan opeens gaat het zonder enige moeite...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Overigens major changes voor seizoen 5!
https://pokemongolive.com/post/gobattleleague-season5/
Ik heb 2 lucky friends: wonen allebei in een ander land, dus traden is er niet bijFreee!! schreef op maandag 2 november 2020 @ 00:53:
[...]
Genoeg lucky trades gehad, maar nog nooit lucky friends geweest, dus nog nooit de garantie gehad van een lucky trade.
Alles tot nu toe geaccepteerd, voor nu wel weer genoeg vriendjes!
[ Voor 19% gewijzigd door WimBravo64 op 03-11-2020 20:40 ]
Heb je toegevoegd (ElliotOgEmil)WimBravo64 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:30:
Inmiddels heb ik het grootste deel van mijn vriendenlijst op 'best friend'-niveau, dus op zoek naar nieuwe vrienden om met gifts te spammen.Mijn trainercode is: 3997 7660 8307
Mijn code als andere willen toevoegen: 7404 3605 8209
[ Voor 7% gewijzigd door Rene op 03-11-2020 20:10 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Darkrai is nu weer weg inderdaad. Misschien volgend jaar met Halloween als de inspiratie een beetje op is. Komt sowieso nog wel een keer terugPhilipsFan schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:40:
Ik heb Lugia ook. Leuk, weer een nieuwe Pokemon. Maar is het nu weer afgelopen met Darkrai? Ik zie ze nergens meer, maar ik heb nog geen shiny...
Die is al lang op. Dit is de 10e keer ofzo dat Lugia terug komt?mat.hi.as schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:42:
[...]
Darkrai is nu weer weg inderdaad. Misschien volgend jaar met Halloween als de inspiratie een beetje op is. Komt sowieso nog wel een keer terug
Jaartje terug zonder de remote raids was het bijna onmogelijk om 4/5 strren raids te doen...en ik was ook niet aangesloten bij een groep ofzo.
Ik mis zo nog palkia dialga zekrom raiku en nog wel een zwik
Burp
Ho ho, hij heeft nu wel AeroblastRaem schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:35:
[...]
Die is al lang op. Dit is de 10e keer ofzo dat Lugia terug komt?
Ik heb zelf geen Flying cup gespeeld, maar wel flink wat battles gedaan. Zit nu een paar wins van rank 9 af.
Ben een uurtje of zo geleden begonnen. Heb geen haast om het af te ronden. Ik start de app nog wel dagelijks op maar besteed beduidend minder tijd erin dan tijdens de zomer (lockdown ) maanden .
Helaas heb ik de tijd.justmike schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:03:
@Freee!!
Ben een uurtje of zo geleden begonnen. Heb geen haast om het af te ronden. Ik start de app nog wel dagelijks op maar besteed beduidend minder tijd erin dan tijdens de zomer (lockdown ) maanden .
[ Voor 170% gewijzigd door Rene op 07-11-2020 12:51 ]
Ik had hem al 2 weken als buddy. Ook degene die nog niet zover in de quest zijn kunnen wellicht wat Candy grinden 👍
Edit: zojuist een nieuwe ronde met 5 stuk inclusief een shiny!
Edit 2: En mijn geluk kan vandaag niet op! Zojuist een grunt met een aerodactyl. Laat ik die nu net nodig hebben nadat ik gisteravond mijn Scyther heb geëvolueerd 😂😂😂
[ Voor 23% gewijzigd door Rene op 07-11-2020 12:51 ]
Rewards waren wel erg mager. Het spannendste was een ei?Freee!! schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:03:
Iemand de "Animation Week Research" al afgerondIk deed er iets meer dan zes uur over terwijl ik in die tijd ook nog andere dingen deed zoals boodschappen (met de auto), dus dat moet sneller kunnen.
En een Pika met cap als eindbonus? Jammer.
Paar keer rechts boven de volgende optie kiezen, als je drie puntjes ziet, ben je er bijna. Zorg, dat je dicht genoeg bij bent en verder wijst alles zichzelf. Ik hoop voor jou, dat het een beetje de moeite waard is. Er is één gym hier, waar ik een paar dagen achter elkaar een Poffin opgehaald heb. Een andere stop hier in de buurt is op dit moment helaas onbereikbaar door Covid-19 barrieres, dus die scan-opdracht verwijder ik gewoon direct weer.justmike schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:07:
Heb net een ar mapping field research gekregen ? Ik moet het lokale trein station scannen, hoe gaat dat in zijn werk ?
[ Voor 4% gewijzigd door Freee!! op 08-11-2020 10:59 ]
Verwijderd
Quest laten staan en lekker doorlopen. Wie gaat er nou voor niks werken.justmike schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:07:
Heb net een ar mapping field research gekregen ? Ik moet het lokale trein station scannen, hoe gaat dat in zijn werk ?
Een poffin is niet niks (nog steeds niet veel, maar af en toe wel handig).Verwijderd schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:49:
[...]
Quest laten staan en lekker doorlopen. Wie gaat er nou voor niks werken.![]()
Verwijderd
Nou sorry, maar dat kan je toch geen reward noemen. Je bent best lang bezig, en kost ook nog eens een berg data. Wil ik die scans gaan doen moet daar minimaal wel 300 coins voor tegenover staan. Leuk dat niantic die data wilt maar daar moeten ze dan ook netjes voor betalen.Freee!! schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:56:
[...]
Een poffin is niet niks (nog steeds niet veel, maar af en toe wel handig).
Zo'n scan duurt 30 seconden en de upload kun je rustig thuis over de wifi doen (en tegenwoordig is 30-40 MB echt niet zoveel meer).Verwijderd schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:01:
[...]
Nou sorry, maar dat kan je toch geen reward noemen. Je bent best lang bezig, en kost ook nog eens een berg data. Wil ik die scans gaan doen moet daar minimaal wel 300 coins voor tegenover staan. Leuk dat niantic die data wilt maar daar moeten ze dan ook netjes voor betalen.
Verwijderd
Veel plezier met voor niks werken dan.Freee!! schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:04:
[...]
Zo'n scan duurt 30 seconden en de upload kun je rustig thuis over de wifi doen (en tegenwoordig is 30-40 MB echt niet zoveel meer).
Van die Scyther had ik ook al gemerkt. Die Grunt met Aerodactyl ben ik nog niet tegengekomen...Rene schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:47:
Voor degene die de Evolve a Scyther task in de Meltan quest nog moeten afronden: hij spawnt nu als je een snapshot maakt, en dat 5x achter elkaar. Zo kan je mooi 30 van de 50 Candy in 10 minuten binnenharken.
Ik had hem al 2 weken als buddy. Ook degene die nog niet zover in de quest zijn kunnen wellicht wat Candy grinden 👍
Edit: zojuist een nieuwe ronde met 5 stuk inclusief een shiny!
Edit 2: En mijn geluk kan vandaag niet op! Zojuist een grunt met een aerodactyl. Laat ik die nu net nodig hebben nadat ik gisteravond mijn Scyther heb geëvolueerd 😂😂😂
@Freee!! Heb hem nog niet af. Zo goed lukt het niet om Excellent throws te doen... Zit nu aan de 3 voor mijn Farfetched maar de laatste was net voordat ik over ging op dat gedeelte van de research...
Heb dus wel A ripple in Time eindelijk voltooid... Wat was die Celebi lastig te vangen, voordeel: kostte geen ballen...
-Poliwag
-Slugma
-Cottonee
Straks nog maar een rondje spelen!
1 laten staan en gewoon niks mee doenRaem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:56:
Die scan quests verwijder ik altijd meteen. Teveel gedoe voor slechte rewards. Een poffin zou dan nog het meest interessante zijn, maar had begrepen dat ze die er als reward weer uitgehaald hebben.
Dan krijg je bij de volgende AR scanning stop een gewone taak in plaats van weer een AR scanning taakRaem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:12:
[...]
Wat voor zin heeft het om er 1 te laten staan?
Ah, dat wist ik niet.sixtiek schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:13:
[...]
Dan krijg je bij de volgende AR scanning stop een gewone taak in plaats van weer een AR scanning taak.
Dat had ik nog niet meegekregen, maar vanmorgen kreeg ik een leuke encounter. Maar op het moment, dat de beloning niet genoeg is, of de scan te moeilijk (verkeerde kant van de weg, onbereikbaar door Covid-19 afsluitingen etc.), is de task ook direct verwijderd.Raem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:56:
[...]
Een poffin zou dan nog het meest interessante zijn, maar had begrepen dat ze die er als reward weer uitgehaald hebben.
Het voetpad en mijn voeten zijn nooit te moeilijkFreee!! schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:00:
[...]
de scan te moeilijk (verkeerde kant van de weg, onbereikbaar door Covid-19 afsluitingen etc.)
Maar serieus, nog afgezien van het gratis werk voor NIA: de meeste stops en gyms zijn speeltuintjes. Als je die uitgebreid gaat lopen scannen stuurt de Whatsapp buurtpreventie binnen de kortste keren oom agent achter je aan. Daar heb ik geen behoefte aan.
Haha, inderdaad. Ik vind het al ongemakkelijk om snel foto's te maken voor het toevoegen van stops.sixtiek schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:28:
[...]
Het voetpad en mijn voeten zijn nooit te moeilijk.
Maar serieus, nog afgezien van het gratis werk voor NIA: de meeste stops en gyms zijn speeltuintjes. Als je die uitgebreid gaat lopen scannen stuurt de Whatsapp buurtpreventie binnen de kortste keren oom agent achter je aan. Daar heb ik geen behoefte aan.
De te scannen stops en gyms bij mij in de buurt gelukkig niet, dat zijn openbare kunstwerken.sixtiek schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:28:
[...]
Het voetpad en mijn voeten zijn nooit te moeilijk.
Maar serieus, nog afgezien van het gratis werk voor NIA: de meeste stops en gyms zijn speeltuintjes.
Dat probleem heb ik dus gelukkig niet.Als je die uitgebreid gaat lopen scannen stuurt de Whatsapp buurtpreventie binnen de kortste keren oom agent achter je aan. Daar heb ik geen behoefte aan.
Hattrick: Thorgal Eagles
Waarschijnlijk meer Kyogre geraid dan je dacht, of er wat rare candy in gepompt. Kyogre is een solid attacker, dus geen slechte keus.bregweb schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:54:
Was toevallig mijn Kyogre aan het bekijken en zag dat ik opeens 80 Kyogre candy had. Iemand een idee hoe ik opeens aan die hoeveelheid kom als ik al maanden met andere buddies rondloop?
Er zijn geen 'candy-giveaway'-acties geweest oid.
Dubbelcheck, ik heb ook 144 Suicune Candy........Zapdos 87 Candy.....
[ Voor 20% gewijzigd door bregweb op 10-11-2020 15:38 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Overigens is het met de remote raids nu prima mogelijk om ook legendary raids te doen, gaat heel simpel via bijv. remoraid.gg om zo een team te vormen
Kater? Eerst water, de rest komt later
En af en toe spreken een paar, die vaker met elkaar geraid hebben, op de Discord al met elkaar af voor een raid, dan gaat het helemaal snel (vooral omdat de meesten daarvan elkaar al als vriend hebben).Haan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:46:
Mijn Kyogre candies staan gewoon op 0 dus ik zou er maar blij mee zijn![]()
Overigens is het met de remote raids nu prima mogelijk om ook legendary raids te doen, gaat heel simpel via bijv. remoraid.gg om zo een team te vormen
Het kan zonder extra account en er worden véél raids gemeld
Via Settings > Pokémon HOME kan je inloggen met de Nintendo-account die je voor HOME gebruikt (je moet dus wel al HOME gebruiken). Daarna kan je via de knop Send Pokémon de pokies selecteren die je naar HOME wil sturen. Je gebruikt hiervoor een zogenaamde GO Transporter, die moet opgeladen zijn om pokies over te zetten. Iedere keer dat je een pokie overzet kost energie, dat schijnt nog te verschillen per pokie. Het opladen van de GO Transporter kost tijd, vier dagen geloof ik, of coins, afhankelijk van hoeveel de transporter opgeladen moet worden. Ik heb zes pokies overgezet, heb nog iets minder dan de helft van de GO Transporter energie over. Opladen kost me nu drie dagen en 20 uur of 556 coins.
Ik heb nu geen screenshots maar het wijst zich redelijk vanzelf. Leef je uit
Edit: zoals NIA wel vaker doet hebben de level 40 spelers (zoals ik) als eerste deze nieuwe functionaliteit gekregen. Afhankelijk van je level kan het dus zijn dat je de optie Pokémon HOME nog niet ziet.
[ Voor 10% gewijzigd door sixtiek op 11-11-2020 08:24 . Reden: lvl40 info toegevoegd ]
Is mij zonder uitstekend gelukt, heeft alleen een stevige partij rare candy gekost.Ezio schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:12:
Wat relaxed dat je nu Meltans Mystery Boxes kunt krijgen zonder een Switch. Dan kan ik eindelijk eens een Meltan evolven.
Het is maar, wat je leuk vindt.De little league is leuk. Het was de eerste twee dagen een beetje jammer van al die Bronzors, maar volgens mij heeft inmiddels bijna iedereen een anti-bronzor team
.
Je hoeft ook niet overal op te reageren. Sorry dat ik het zeg, maar de laatste tijd lijkt het er op alsof dit topic een beetje jouw persoonlijke dagboek aan het worden is. Het interesseert me echt bijzonder weinig allemaal en je posts voegen doorgaans ook niks toe aan enige discussie. Ik lees graag over pokemon go, een dagelijkse update van jouw pokemon account zit ik echter niet op te wachtenFreee!! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:39:
[...]
Is mij zonder uitstekend gelukt, heeft alleen een stevige partij rare candy gekost.
[...]
Het is maar, wat je leuk vindt.
of discord voor pokemon go vinden oid, lijkt me meer geschikt daar voor.
[ Voor 16% gewijzigd door FreqAmsterdam op 11-11-2020 14:15 ]
Overigens mogen ze uit die 12km eieren echt trubbish eruit flikkeren. Dat ze die erin hebben gedaan zegt ook wle weer genoeg.
Hmm ik heb het nog niet goed bekeken, waarom zou je een legendary doorzetten? Waarom niet een magikarp?Akaendra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:38:
Naja, dat Go > Home gebeuren is op zich wel leuk, maar een week wachten of 1k coins nadat je een legendary hebt doorgezet is letterlijk een cashgrab en bah. Naja, mystery box heb ik gelukkig nu, Melmetal ook wel, maar het ging me toch meer om de Melmetal Gmax die je in SWSH erbij krijgt.
Misschien om een legendary over te zetten naar Pokémon Let's Go op de Switch oid?Largo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:46:
[...]
Hmm ik heb het nog niet goed bekeken, waarom zou je een legendary doorzetten? Waarom niet een magikarp?
Ik zie dat ik de mogelijkheid wel heb, maar ik heb het op de Switch nog niet geprobeerd. Binnenkort maar eens kijken of dit nou handiger is dan gewoon vanuit Let's Go dingen versturen op dat ene plekje in het hele land.
[ Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 11-11-2020 20:10 ]
Shadow Mewto met Psystrike, stab en weatherboost:
100 + 20 shadow + 20 stab + 20 weather = 160
100 + 20 shadow + 24 stab + 28,8 weather = 172,2
Just interesting 😀
Vraag me af of 100 Candy en goede investering is in een second move (kan frustration (nog niet) weg TM’en).
(( base attack * stab multiplier )* shadow multiplier )* weather boost multiplierRene schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:17:
noob vraag: worden de bonussen bij aanvallen allemaal gebaseerd op de basis aanval of gaan deze over elkaar heen:
Shadow Mewto met Psystrike, stab en weatherboost:
100 + 20 shadow + 20 stab + 20 weather = 160
100 + 20 shadow + 24 stab + 28,8 weather = 172,2
Just interesting 😀
Vraag me af of 100 Candy en goede investering is in een second move (kan frustration (nog niet) weg TM’en).
((100 * 1.2) * 1.2 ) * 1.2 = 172.8 attack
Shadow mewtwo is een prima investering, maar ik verwacht wel binnenkort een team rocket takeover waarbij je frustration kan weg TM'en. Hopelijk nog voor de december community day.
[ Voor 12% gewijzigd door FreqAmsterdam op 12-11-2020 09:28 ]
Blijven de pokeballs hetzelfde na het overzetten, of moet je ze opnieuw vangen zoals in Let’s go?sixtiek schreef op woensdag 11 november 2020 @ 01:18:
De link tussen Pokémon GO en Pokémon HOME is geactiveerd.
Via Settings > Pokémon HOME kan je inloggen met de Nintendo-account die je voor HOME gebruikt (je moet dus wel al HOME gebruiken). Daarna kan je via de knop Send Pokémon de pokies selecteren die je naar HOME wil sturen. Je gebruikt hiervoor een zogenaamde GO Transporter, die moet opgeladen zijn om pokies over te zetten. Iedere keer dat je een pokie overzet kost energie, dat schijnt nog te verschillen per pokie. Het opladen van de GO Transporter kost tijd, vier dagen geloof ik, of coins, afhankelijk van hoeveel de transporter opgeladen moet worden. Ik heb zes pokies overgezet, heb nog iets minder dan de helft van de GO Transporter energie over. Opladen kost me nu drie dagen en 20 uur of 556 coins.
Ik heb nu geen screenshots maar het wijst zich redelijk vanzelf. Leef je uit!
Edit: zoals NIA wel vaker doet hebben de level 40 spelers (zoals ik) als eerste deze nieuwe functionaliteit gekregen. Afhankelijk van je level kan het dus zijn dat je de optie Pokémon HOME nog niet ziet.
Ik heb sinds gen4 alles in een gewone pokeball gevangen maar in GO een paar shinies in een premierball, of in een greatball als mijn gewone pokeballs op waren. Ben wel benieuwd eigenlijk.
De ballen blijven hetzelfde. Het is geen vangspel.mr.JamesBond schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:04:
[...]
Blijven de pokeballs hetzelfde na het overzetten, of moet je ze opnieuw vangen zoals in Let’s go?
Thanks voor je antwoord!sixtiek schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:43:
[...]
De ballen blijven hetzelfde. Het is geen vangspel.
Als ze die trade range nu eens zouden vergroten naar 1200 km ( of die limiet gewoon verwijderen ), dan zou ik ook eens een trade kunnen doen
Verwijderen hoeft niet, 20.000 KM is genoeg, kan ik ook traden met die lucky friend in Nieuw Zeeland.justmike schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:37:
@JohnBQ
Als ze die trade range nu eens zouden vergroten naar 1200 km ( of die limiet gewoon verwijderen ), dan zou ik ook eens een trade kunnen doen
Voor zover ik nu heb kunnen ontdekken kan je Pokémon sturen naar Pokémon Home, en vanaf daar naar Pokémon Sword of Shield op de Switch (als je daar ook Pokémon Home op zet). Ik wilde eigenlijk iets sturen naar Let's Go Eevee, maar dat kan (nog) niet.
Wat mij betreft is het voor mij dus niet nuttig. Ik ga liever af en toe naar de playground in Fuchsia city om Pokémon van Go naar Let's Go te sturen en op die manier Meltan boxen scoren.
Er schijnt binnenkort wel een event te komen waarbij het mogelijk wordt om GMax Melmetal te krijgen. Als dat zo is ga ik er wel weer naar kijken.
Dit seizoen is inderdaad echt te makkelijk. Ik ben in alle seizoenen niet eens in de buurt van rank 10 geweest en nu ga ik het vandaag waarschijnlijk wel halen. En anders morgen. Het enige waar ik voldoening uit haal, is dat ik geen Cottonee of Bronzor gebruik (Seel, Deino en Drifloon). Ik heb nu echt het gevoel dat je wint als je Bronzor verslaatmilotic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:48:
waar ik seizoen 4 pas op de laatste dag level 10 was nu na 3 dagen level 10. maandag begint de catch cupecht geen zak aan pvp nu
Edit: zojuist rank 10 gehaald
Al mijn GO Parks zitten tot de nok toe vol dus daar kan ik geen pokies meer kwijt. Ik kan ze vangen maar heb nooit genoeg ballen want niet genoeg geld om ballen te kopen. De meeste tegenstanders heb ik al verslagen dus daar komt ook geen geld meer vandaangwystyl schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:20:
Ik ga liever af en toe naar de playground in Fuchsia city om Pokémon van Go naar Let's Go te sturen
De Elite 4 grinden? Amulet coin gebruiken icm Meowth met pay day?sixtiek schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:31:
[...]
Al mijn GO Parks zitten tot de nok toe vol dus daar kan ik geen pokies meer kwijt. Ik kan ze vangen maar heb nooit genoeg ballen want niet genoeg geld om ballen te kopen. De meeste tegenstanders heb ik al verslagen dus daar komt ook geen geld meer vandaan. Hoe kom ik in Let's GO aan geld om ballen te kopen om pokies te vangen in mijn GO Parks zodat ik weer beesten naar Let's GO kan sturen
?
Is er geen puntensysteem meer? Ik ging zojuist van rank 7 naar rank 8. Voorheen moest je een hoop punten hebben, nu schoot de meter in 1x door na 5 wins....Ezio schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:24:
[...]
Dit seizoen is inderdaad echt te makkelijk. Ik ben in alle seizoenen niet eens in de buurt van rank 10 geweest en nu ga ik het vandaag waarschijnlijk wel halen. En anders morgen. Het enige waar ik voldoening uit haal, is dat ik geen Cottonee of Bronzor gebruik (Seel, Deino en Drifloon). Ik heb nu echt het gevoel dat je wint als je Bronzor verslaat. Het is wel een beetje triest. Zeker als je ziet hoe vaak de onkunde van level 9 en 10 spelers met Bronzor er vanaf druipt.
Edit: zojuist rank 10 gehaald
(Speel nu met Stunky (lead), Vulpix en Cottonee, deze combo gaat best prima. Zeker als de tegenstander en Bronzor + Deino/Cottonee gebruikt).
Dat klopt*, je hoeft dit seizoen alleen maar te winnen winnen winnen en dan kan iedereen level 10 halen. Zie rank up requirements onderin deze infographic:Rene schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:43:
[...]
Is er geen puntensysteem meer? Ik ging zojuist van rank 7 naar rank 8. Voorheen moest je een hoop punten hebben, nu schoot de meter in 1x door na 5 wins....
:strip_exif()/f/image/74ZAOdeIZkB5E5j6AXKh2hJW.jpg?f=fotoalbum_large)
*onder water is er nog wel een puntensysteem waardoor je gekoppeld wordt aan tegenstanders die ongeveer even sterk zijn. Maar voor je rank maakt dat niet uit.
[ Voor 9% gewijzigd door sixtiek op 14-11-2020 21:08 . Reden: voetnoot re. puntensysteem toegevoegd ]
En hoe gaat het nu met je?dragon2 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:59:
[...]
Gaat mwah. Vorige week dagje in zh gelegen (en daarbij hopelijk geen corona opgelopen), nu nog last. Vooral veel slapen nu, en geen zicht op beterschap. In ieder geval nog geen puf voor spelletjes even
Sorry...
Overigens over resp. 5 en 6 dagen gaan we naar Best Friends... Even plannen ivm lucky egg?
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Stormtrooper schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:40:
[...]
En hoe gaat het nu met je?
Overigens over resp. 5 en 6 dagen gaan we naar Best Friends... Even plannen ivm lucky egg?
Mijn standaard antwoord voor lucky eggs is dat ik ze nooit heb eigenlijk
Ik zou in de Kanto Cup die vanavond begint graag een core van AWak en Dragonair willen gaan gebruiken. Het probleem hiermee echter is dat deze ontzettend weak zijn voor zowel water als ijs aanvallen. Laten nu net Lapras en Dewgong hoog in de rankings staan.
Wat zou een optie zijn om dit trio compleet te maken? Ik zat zelf te denken aan Venusaur, maar weak voor ijs. Ik kreeg nog een andere suggestie om Magneton te proberen, maar deze is nogal fragiel.
Heeft er iemand een advies?
Al eens naar Sirfetch'd gekeken?MusicMaikel schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:04:
Voor de PvP'ers onder ons:
Ik zou in de Kanto Cup die vanavond begint graag een core van AWak en Dragonair willen gaan gebruiken. Het probleem hiermee echter is dat deze ontzettend weak zijn voor zowel water als ijs aanvallen. Laten nu net Lapras en Dewgong hoog in de rankings staan.
Wat zou een optie zijn om dit trio compleet te maken? Ik zat zelf te denken aan Venusaur, maar weak voor ijs. Ik kreeg nog een andere suggestie om Magneton te proberen, maar deze is nogal fragiel.
Zou ideaal zijn als hij niet in Galar zou zitten...
Oeps, dat detail had ik finaal over het hoofd gezien, sorry (doe niet zoveel met PvP).MusicMaikel schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:10:
[...]
Zou ideaal zijn als hij niet in Galar zou zitten...
EDIT: In dat geval moet je eens aan Machamp denken (of Hitmonchan/Hitmonlee).
[ Voor 13% gewijzigd door Freee!! op 16-11-2020 14:13 ]
Alolan Ninetails een optie? Met Charm, Ice beam en Psyshock?MusicMaikel schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:04:
Voor de PvP'ers onder ons:
Ik worstel ook nog met mijn team. Zit nu te denken aan Hypno, Blastoise en pidgeot...
Wellicht nuttig:
[ Voor 18% gewijzigd door Rene op 16-11-2020 18:10 ]
Ik speel pas sinds mei dit jaar en heb inderdaad vrij veel rare candies in die Melmetal gestopt. Gelukkig heb ik sinds gisteren een mystery box.Ezio schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:53:
Shiny Meltan komt eraan. Het is grappig hoe alles wat eerst lastig te krijgen was, op een gegeven moment voor iedereen beschikbaar komt. Je moet gewoon geduld hebben. Ik speel sinds 2016 en ik heb nu pas bijna een Melmetal
. Zuur voor iedereen die er honderden kilometers voor heeft gelopen of er een vermogen aan rare candies in heeft gepropt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/XWxYgM9XlCvJ0A1DceupcecY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rZe1WW3dqw9QkkxYVCGEWjAj.jpg?f=fotoalbum_large)