Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Update voor wie het interesseert vraag me serieus af of ik het überhaupt ga halen..

Afgelopen woensdag level 38,75

Zit nu op 890.000 van de 5 miljoen.

Heb vanavond een Mesprit en Azelf gevangen morgen ochtend als het meezit de uxxie

Burp

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Wii4all schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:15:
Update voor wie het interesseert vraag me serieus af of ik het überhaupt ga halen..

Afgelopen woensdag level 38,75

Zit nu op 890.000 van de 5 miljoen.

Heb vanavond een Mesprit en Azelf gevangen morgen ochtend als het meezit de uxxie
700K XP per dag is een beetje veel, veel succes.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:06
C_V_S schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:22:
Iemand die nog een plek weet om Friends in Azie en Amerika te vinden voor de nieuwe legendarische?
De Discord in mijn dorp is internationaal gegaan met inmiddels ruim 16000 leden en altijd wel een paar duizend trainers online. We hebben een paar remote raid kanalen waar je ook terecht kunt voor Uxie en Azelf: https://discord.gg/YSejBt8F. Veel plezier 8) !

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Freee!! schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:59:
[...]

Al gecontroleerd, als dat het geval was geweest, had ik daar wel wat aan gedaan. Ik vermoed, dat het dan niet meer werkt omdat ik de eerste code al gebruikt heb (en de foutmelding dus niet helemaal klopt).
Of de melding klopt wel, de geresveerde plekjes in je bag zijn al gevuld door die andere promo code ;)

• Wii4all
  • Niet online
Iemand die nog een plek weet om Friends in Azie en Amerika te vinden voor de nieuwe legendarische?
Twitter worden soms ook requests gedaant. Zo had ik vandaag de azelf binnen.

Burp

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:37
https://pokeraid.me/

https://psnprofiles.com/RaemNL

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die ken ik maar die kanalen zitten altijd vol :)

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-03-2023
https://www.reddit.com/r/...ead_find_friends_fast_for

Veel refreshen en snel zijn.. heb Azelf al, enkel Uxie nog.

• C_V_S
  • Niet online
Thnx

Discord ook al gejoined maar ook daar moet je snel zijn ziet ik :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pff Pokeraid is geen doorkomen aan. Op het moment dat ik een raid aanklik en hij de room laadt, is hij al weer vol.

Ook Discord en de reddit threads lopen als een malle. Ik ga er vanavond wel even voor zitten om er door te komen; nu eerst werken.

Ter info: rond welke tijden zijn welke bazen actief?
Uxie – Asia-Pacific --> middag tot nacht?
Mesprit – Europe, the Middle East, Africa, and India--> is ook hier, dus ongeveer 06:00 - 21:00
Azelf – Americas and Greenland --> avond tot ochtend?

• Raem
gwystyl schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:42:
Pff Pokeraid is geen doorkomen aan. Op het moment dat ik een raid aanklik en hij de room laadt, is hij al weer vol.

Ook Discord en de reddit threads lopen als een malle. Ik ga er vanavond wel even voor zitten om er door te komen; nu eerst werken.

Mesprit – Europe, the Middle East, Africa, and India--> is ook hier, dus ongeveer 06:00 - 21:00
Pokeraid kan inderdaad even duren voordat je in een room zit. Constant refreshen en snel reageren en dan hopen op het beste. Gister ben ik 15min ofzo bezig geweest voordat ik een room zat voor Azelf.
In het uiterste geval kun je ook coins kopen (of sparen, maar dat duurt langer) zodat je gebruik kunt maken van Auto Join en je automatisch in een room geplaats wordt wanneer deze beschikbaar is.

• Freee!!

Freee!!

gwystyl schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:42:

Mesprit tot 22:00 (UK en Portugal lopen een uur achter).

EDIT: En uitgaande van een start om 07:00 is Mesprit in India al beschikbaar vanaf 2:30 onze tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Freee!! op 25-11-2020 09:58 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• Wii4all
  • Niet online
C_V_S schreef op woensdag 25 november 2020 @ 05:58:
[...]

Die ken ik maar die kanalen zitten altijd vol :)
Ik heb ze inmiddels alle 3.

Zoek gewoon op twitter naar uxie / azelf
Er zijn talloze trainers die hun code posten en die aan het wachten zijn om de raid te starten.
Er reageren niet veel mensen op heb ik gezien maar elke keer wel een stuk of 4.

Je voegt hem/haar toe en ik had binnen 50 minuten de raid invite.

Net was ik online en kreeg in 1 keer 3 invites 8)7

Burp

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:43
Leuk hoor, op Reddit zie ik alleen maar Mesprit, dus dacht zullen wel niet zoveel mensen zijn als ik m'n code daar post, FOUT! Ongeveer 40 vriendschapsverzoeken gekregen van mensen dat remote Mesprit wouden raiden. Twee raids kunnen hosten :)

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 19:48
Ben een beetje klaar med die zogenoemde “vrienden” die alleen maar gifts willen ontvangen en niks sturen. Ik snap dat het optimaal is om de gift te kunnen openen met een actief lucky ei, maar sommigen sturen echt nada....

Heb besloten al die lui er lekker uit te knikkeren. Dan maar iets trager XP verkrijgen 👍

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Freee!!

Freee!!

Rene schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:15:
Ben een beetje klaar med die zogenoemde “vrienden” die alleen maar gifts willen ontvangen en niks sturen. Ik snap dat het optimaal is om de gift te kunnen openen met een actief lucky ei, maar sommigen sturen echt nada....

Heb besloten al die lui er lekker uit te knikkeren. Dan maar iets trager XP verkrijgen 👍
Ik kan er maar 30 per dag openen en veel meer sturen, dus ik maak me er niet zo druk om.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03
Nja... hoewel ik graag veel gifts zou versturen dagelijks woon ik niet binnen spinbereik van een stop. Dus ik zit enorm vaak zonder gifts.
Het hoeft dus niet perse te zijn dat mensen niet willen. In mijn geval zelf openen gaat regelmatig ook niet, volle item bag :+

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-11 09:21
Net level 39 geworden. Misschien de 40 nog. Wel nieuwe vrienden dan nodig voor gifts

5506 6965 0151

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik ga het vandaag weer even proberen op PokeRaid. Ik heb het de afgelopen dagen geprobeerd door steeds te verversen, maar dat is echt kansloos. Ik had wat coins gekregen door Mesprit raids te hosten, dus nu ga ik met auto join proberen. De wachtrij is alsnog lang (ruim 9000) maar het gaat wel redelijk vlot.

Strava

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 08:45

Haan

dotnetter

Op remoraid is het ook niet te doen, iedere nieuwe raid is in no-time vol. Ik heb al een auto-refresh ingesteld op die site om het met een schuin oog in de gaten te houden, maar dan vergeet ik toch steeds te kijken en ben ik alsnog te laat :P Tot nu toe alleen 1x een Mesprit kunnen doen.

Net een bizar simpele grunt tegengekomen, 3x magikarp 8)7

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Slaut
Haan schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:09:
Dat is een ander spel: https://www.pokemon.com/us/app/pokemon-magikarp-jump/
Hier heb ik wel de Lake trio binnen. Azelf komt op Reddit te staan vanaf ~16:00 's middags, tot 6 uur 's ochtends. Veel code's invoeren en maar hopen dat het lukt.
Mesprit zou je zelf moeten kunnen hosten, om ook de verhouding aanbieden/meedoen van remote raids goed te hebben.

• Freee!!

Freee!!

Haan schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:09:
[...]
Die is inderdaad bizar simpel. Als je daar een 3* shadow Magikarp uithaalt, moet je die NIET purifyën, shadow Gyarados zijn waanzinnig sterk.

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 14:07
Freee!! schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:18:
[...]

Die is inderdaad bizar simpel. Als je daar een 3* shadow Magikarp uithaalt, moet je die NIET purifyën, shadow Gyarados zijn waanzinnig sterk.
En daar kom je nu mee :/ Heb ik gisteren net m'n 95% shadow Magikarp ge-purified, zodat die 100% is...
Zijn er nog andere shadow Pokemon die je niet moet purifyën behalve dus Magikarp en MewTwo?

• Freee!!

Freee!!

chrisO schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:25:
[...]
En daar kom je nu mee :/ Heb ik gisteren net m'n 95% shadow Magikarp ge-purified, zodat die 100% is...
Zijn er nog andere shadow Pokemon die je niet moet purifyën behalve dus Magikarp en MewTwo?
Bijna alle als ze 3* (of 4*) zijn, maar Aerodactyl, Dratini, Machop en Growlithe voorop.

EDIT: En ik weet dit ook nog niet zo lang, heb best wel spijt van sommige van die acties.

[ Voor 10% gewijzigd door Freee!! op 27-11-2020 10:32 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Mijn magikarp is helaas 0* dus die gaat in de shredder

• Freee!!

Freee!!

Haan schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:33:
Even bewaren voor een task "Purify 2 Pokémon", daarna in de shredder.

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 14:07
Freee!! schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:31:
[...]

Bijna alle als ze 3* (of 4*) zijn, maar Aerodactyl, Dratini, Machop en Growlithe voorop.

EDIT: En ik weet dit ook nog niet zo lang, heb best wel spijt van sommige van die acties.
Zucht :/ ....nu noem je ook nog Machop... Maar de Shadow Pokemon hebben allen de Frustration aanval en die is toch slecht/nutteloos? Moet ik de shadow Pokemon dan een nieuwe aanval leren? Ja, sorry ik ben nog een noob/newbie

• Freee!!

Freee!!

chrisO schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:40:
[...]
Zucht :/ ....nu noem je ook nog Machop... Maar de Shadow Pokemon hebben allen de Frustration aanval en die is toch slecht/nutteloos? Moet ik de shadow Pokemon dan een nieuwe aanval leren? Ja, sorry ik ben nog een noob/newbie
Er zijn periodes (Rocket Take Over), dat je de move Frustration kunt verwijderen/vervangen met een Charged TM. Een nieuwe aanval erbij kan nuttig zijn, maar is meestal een kostbare zaak.

EDIT: Kijk anders eens hier, Crow kan je er nog veel meer over vertellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Freee!! op 27-11-2020 10:49 ]

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-11 12:24
Haan schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:33:
Lekker bewaren tot na level 40! Lekker goedkoop om die te purifyen bij level 45.

• MusicMaikel
Freee!! schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:47:
[...]

Er zijn periodes (Rocket Take Over), dat je de move Frustration kunt verwijderen/vervangen met een Charged TM. Een nieuwe aanval erbij kan nuttig zijn, maar is meestal een kostbare zaak.

EDIT: Kijk anders eens hier, Crow kan je er nog veel meer over vertellen.
Die takeover is er al sinds maart dit jaar niet geweest, op events (bijv. Go Fest) nagelaten. Hopelijk komt er snel weer een, ik heb er ook flink wat die ik weg wil TM'en.

• Haan

Haan

dotnetter

[b]MusicMaikel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:58:
Lekker bewaren tot na level 40! Lekker goedkoop om die te purifyen bij level 45.
Ik heb net 22M xp, dus over level 45 ga ik me echt niet druk maken hoor ;)

• Wii4all
  • Niet online
Die gotcha van de code junkies link binnen ging snel. Wat een verademing zeg gewoon lopen ipv de hele tijd op de telefoon kijken en meebezig zijn. Thuis hebben we een stop dus ik heb nu ook een volle voorraad gifts

Nu alleen wel op de items en pokemons blijven letten want dat gaat hard

Burp

• Rene
Over frustration gesproken ;)

Zojuist maar 120K dust, 120 Candy en een elite-TM geofferd. Letterijk gefrustreerd van die frustration 😂😂😂. Wellicht dat we straks nog shadow ball erbij kunnen TMen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-6fGCzodNB3YqUtQEBh2vEhaneQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/A4Yu3Oj76Vqka6CSnWy3tlqz.png?f=fotoalbum_large

• mat.hi.as
  • Laatst online: 22:12
Rene schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:35:
Over frustration gesproken ;)

Zojuist maar 120K dust, 120 Candy en een elite-TM geofferd. Letterijk gefrustreerd van die frustration 😂😂😂. Wellicht dat we straks nog shadow ball erbij kunnen TMen.

[Afbeelding]
Beste investering ooit. Psystrike Shadow Mewtwo is een beest

• Ezio
Ik heb eindelijk het trio Mesprit, Azelf en Uxie binnen, maar je moet wel een lange adem hebben zeg. Azelf was nog wel te doen maar voor Uxie was de wachtrij bijna 12000 bij PokeRaid. Ik was gisteren in de wacht gaan staan en om 4:00 uur in de ochtend kwam ik eindelijk door.

Strava

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:11
Pokeraid was kansloos. Heb die discord maar geprobeerd. Daar is het maar net wie het snelst klikt :)

• Ezio
Ik heb maar wat extra coins gekocht en mijn werktelefoon in de wachtrij gezet. Dan heb je er verder geen omkijken meer naar.

Strava

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:11
Maar moet je dan niet tot 4 uur 's nachts wakker blijven?

Verwijderd

Ik heb gewoon in pokeraid de filter op uxie gezet en elke keer refeshen. Zat binnen 2 minuten in een lobby. Zou wel gestoord zijn om met 10000+ in de wachtrij te staan

• wackmaniac
  • Laatst online: 17-11 11:45
Ik gebruik Reddit en dat werkt eigenlijk vrij aardig. Wordt wel een beetje moe van Mesprit; al vijf keer verslagen en al vijf keer blijft hij niet in de bal zitten ... Geen enkele bal gemist en alles met Golden Razz Berry :(

Edit: 6 keer is scheepsrecht?! Nu wel gevangen :)

[ Voor 10% gewijzigd door wackmaniac op 29-11-2020 16:36 ]

Read the code, write the code, be the code!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 15:48

TAA

Liever IRC

Na een half uurtje op discord rond gekeken te hebben begin van de week uiteindelijk een handje vol friendcodes van twitter geplukt met #uxie en #azelf en binnen no-time meer raid invites als me lief was :D

• Ezio
FireAge schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:16:
Maar moet je dan niet tot 4 uur 's nachts wakker blijven?
Het was toeval dat ik het vannacht zag. Ik was gaan slapen en werd toevallig rond 4 uur wakker. Ik zat toen net een paar minuten in de raid room. Ik kijk verder om de paar uur hoe groot de wachtrij nog is. Ik ga echt niet de hele dag naar mijn telefoon staren.

Strava

• C_V_S
  • Niet online
TAA schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:47:
Na een half uurtje op discord rond gekeken te hebben begin van de week uiteindelijk een handje vol friendcodes van twitter geplukt met #uxie en #azelf en binnen no-time meer raid invites als me lief was :D
Hier idem dito.

Azelf ging de eerste twee keer wel weg maar goed daarna als nog gevangen dus das voldoende

Uxie zelfs vijf keer.

Nu eens kijken wat die hogere levels gaan brengen.

Vanaf morgen toch?

En zag ook iets met een counter naar een speciaal level 1 ei voorbij komen.....hou het niet allemaal meer bij soms al die events en dat nieuws :)

• Rene
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:25:
Ik heb gewoon in pokeraid de filter op uxie gezet en elke keer refeshen. Zat binnen 2 minuten in een lobby. Zou wel gestoord zijn om met 10000+ in de wachtrij te staan
Ik had vannacht mijn telefoon aan laten staan med Pokeraid (19000 mensen in de wachtrij). Vanmorgen was ik nummer 9000.

Vervolgens maar eruitgestapt en een filter geprobeerd. Binnen 10 minuten was Uxie toegevoegd aan de pokedex! TNX voor de tip!

Verwijderd

GO beyond is live! succes iedereen om level 50 te halen :)

• FokSuk
  • Laatst online: 17-11 07:14
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:49:
Inclusief de Legacy 40 Challenge! Mooie rewards :-)

• Haan

Haan

dotnetter

Net door een waslijst aan platina medailles moeten klikken :p maar ook nog genoeg te behalen, ook wel weer eens leuk

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Nog geen level 40 maar wel een stel medailles weg kunnen klikken ook.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Twee incense en vier lures bleken voldoende om in twee uur en een beetje de 200 pokemon te vangen. Vantevoren dacht ik nog dat het krap zou worden.

En nu maar raids doen..

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik kom stelselmatig dust tekort, dus 20x powerup a legendary gaat even duren. Vooral omdat die rare candy nodig hebben, wat ik ook niet bepaald in overvloed heb. Gelukkig gaat 30 raids ook wel even duren, dus tegen die tijd moet 20x powerup wel lukken.

Ik heb nog een beetje een dubbel gevoel bij de nieuwe levels.Aan de ene kant vind ik het wel leuk dat er nu iets anders nodig is dan willekeurig grinden, maar je hebt op een gegeven moment zo'n belachelijke hoeveelheid XP nodig dat het nog steeds maanden gaat duren voor je weer level up gaat (tenzij je 24u per dag speelt met een armband om speelt). Ze hebben in ieder geval wel weer gezorgd voor iets om voor te werken, ook voor de mensen die al genoeg XP hebben om eigenlijk al lvl 50 te zijn. Ik ben wel benieuwd wanneer die hogere XP en dust ingaan; dan gaat het levellen misschien ook weer wat beter.

Het lake trio heb ik net niet compleet. Ik was blijkbaar steeds offline toen Azelf raids waren. Uxie had ik vrij snel, en Mesprit ook, maar Azelf heb ik maar één raid kunnen meedoen via Twitter (Pokeraid en discord was geen doorkomen aan), en die ging er vandoor :'(

• sixtiek
  • Laatst online: 00:06
gwystyl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:19:
Ik kom stelselmatig dust tekort, dus 20x powerup a legendary gaat even duren. Vooral omdat die rare candy nodig hebben, wat ik ook niet bepaald in overvloed heb.
Meltan telt ook als legendary. Ff mystery boxje open, candy harken, levelen maar d:)b .
gwystyl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:19:
Het lake trio heb ik net niet compleet. Ik was blijkbaar steeds offline toen Azelf raids waren.
Waren? Azelf zit op dit moment nog in raids. Het event eindigde vanavond om 22:00 maar het Lake Trio zit er nog tot morgenavond, zie de update bovenaan https://pokemongolive.com/post/lakelegends2020/. Succes d:)b !

[ Voor 36% gewijzigd door sixtiek op 01-12-2020 01:13 . Reden: Tweede quote ook beantwoord. ]

• jaydenjarno
kan het zijn dat ik de nieuwe opties nog niet heb? ik zie geen verandering. dacht dat je wel een melding zou krijgen. waar kan ik aan zien dat we de nieuwe versie hebben?

ik zat op de gym badges te kijken maar daar zag ik ook niks nieuws.

Verwijderd

jaydenjarno schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:19:
kan het zijn dat ik de nieuwe opties nog niet heb? ik zie geen verandering. dacht dat je wel een melding zou krijgen. waar kan ik aan zien dat we de nieuwe versie hebben?

ik zat op de gym badges te kijken maar daar zag ik ook niks nieuws.
Wat bedoel je met nieuwe versie? :?

• jaydenjarno
vanaf vandaag zou er toch een update zijn. gen 6 pokemon, hogere levels, nieuwe manieren om experience te krijgen

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-11 12:47
jaydenjarno schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:24:
vanaf vandaag zou er toch een update zijn. gen 6 pokemon, hogere levels, nieuwe manieren om experience te krijgen
Net een gen 6 pokemon raid level 1 gedaan :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• jaydenjarno
zouden er dan ook alle nieuwe al "wild" zijn te vangen? en krijg je dus extra exp bij de nieuwe zaken allemaal?

edit: laat maar, zie dat de Gen6 in het wild er pas op 2 december zullen zijn

[ Voor 26% gewijzigd door jaydenjarno op 01-12-2020 09:45 ]

• Raem
jaydenjarno schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:24:
Nieuwe levels zijn sinds gisteravond live.

• jaydenjarno
ja zag het. je krijgt ook meer exp al een tijdje. dacht dat het wat "grootser" ingame zou komen. Zoontje zit met smart te wachten op Gen 6. maar nog een dagje geduld hebben dus

• Freee!!

Freee!!

jaydenjarno schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:54:
ja zag het. je krijgt ook meer exp al een tijdje. dacht dat het wat "grootser" ingame zou komen. Zoontje zit met smart te wachten op Gen 6. maar nog een dagje geduld hebben dus
Enige Gen 6, die ik tot dusver gezien heb, is Espur, level 1 raid boss.

• Haan

Haan

dotnetter

Die changes gaan meestal op 10u PM in, dus nog even geduld hebben.

edit:

Espurr net ook binnen via raid.

Welke sadist heeft trouwens bedacht om Trubbish in 12KM eieren te stoppen :X ik word er doodziek van om ieder keer dat ding te krijgen :r

[ Voor 66% gewijzigd door Haan op 01-12-2020 11:34 ]

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:05:
Die changes gaan meestal op 10u PM in, dus nog even geduld hebben.

edit:

Espurr net ook binnen via raid.

Welke sadist heeft trouwens bedacht om Trubbish in 12KM eieren te stoppen :X ik word er doodziek van om ieder keer dat ding te krijgen :r
Dan loop je toch geen 12km eieren uit. Probleem opgelost. Die Pokémon komen wel een keer op een andere manier beschikbaar

• LangeQuin
  • Laatst online: 22-12-2022
Wie nog nieuwe vrienden zoekt om cadeautje te sturen en extra XP binnen te halen, voeg ons toe :)

NilsGVR - 7294 0599 8519
PeetB90 - 7214 0050 5141

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:00:
[...]
Dan loop je toch geen 12km eieren uit. Probleem opgelost. Die Pokémon komen wel een keer op een andere manier beschikbaar
Er zitten te veel leuke dingen tussen, om ze te laten gaan.

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:49:
Hoe weet ik of ik op de laatste versie zit? Ik heb zowel in de app als via Google Play geen update langs zien komen.

Verwijderd

init schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:12:
[...]

Hoe weet ik of ik op de laatste versie zit? Ik heb zowel in de app als via Google Play geen update langs zien komen.
Go beyond zat al in de update. Is server side geactiveerd

• Haan

Haan

dotnetter

Zucht.. eindelijk uitgenodigd voor een Azelf raid, weather-boosted, niet gevangen met 15 ballen |:( Daarna zowaar nog een keer een raid, vergeet de hoster om mij te inviten |:( |:(
Dat gaat niet meer lukken ben ik bang..

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Haan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:56:
Zucht.. eindelijk uitgenodigd voor een Azelf raid, weather-boosted, niet gevangen met 15 ballen |:( Daarna zowaar nog een keer een raid, vergeet de hoster om mij te inviten |:( |:(
Ik had precies hetzelfde :(. Ik ga het nog 1 of twee keer proberen, maar ik heb er een hard hoofd in

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-11 17:03
Haan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:56:
gwystyl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:13:
[...]

Ik had precies hetzelfde :(. Ik ga het nog 1 of twee keer proberen, maar ik heb er een hard hoofd in
Pm me maar ik heb er nog een aantal over.
Wel eerst minimaal ultra frends worden (Omgeving Alkmaar)

• Rene
Zag zojuist dat ik 2000XP kreeg voor een excellent throw? Is dit tijdelijk aangepast?

4000XP met lucky egg is leuk zakendoen tijdens een community day. Met de goede Pokemon kan je een enorme lading XP binnenharken.

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-11 11:56
Rene schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:28:
Zag zojuist dat ik 2000XP kreeg voor een excellent throw? Is dit tijdelijk aangepast?

4000XP met lucky egg is leuk zakendoen tijdens een community day. Met de goede Pokemon kan je een enorme lading XP binnenharken.
Sinds de update is het +1000 voor excellents, maar momenteel wordt dat verdubbeld om mensen te helpen level 40 te worden voor de jaarwisseling. Als ik het allemaal goed begrepen heb in ieder geval.

Er zijn wel meer dingen aangepast: zo krijg je nu bijvoorbeeld 4k xp voor het hatchen van een 12km egg.

• Wii4all
  • Niet online
Wennen die nieuwe opties.
Ik zit nu de hele tijd pokemons te taggen ipv dat ik ze transfer.

Ik zag in dat filmpje ook dat je extra xp kreeg voor excellent throws, helaas is dat niet mijn sterkste eigenschap...In het filmpje haalde een gast 500.000 XP voor een paar uur gooien helaas heb ik die tijd niet.

Ik zit overigens op 2,2 miljoen XP van de 5 miljoen. Aan de ene kant zou ik het moeten redden maar dan moet ik wel zo door blijven gaan en dat is niet altijd te doen.

Burp

• Ezio
Ik heb iemand als vriend die nu al level 45 is. Knap, maar hoe dan? Ik neem aan veel geld erin pompen voor raids en de hele dag spelen? Ik heb pas net de task 200 vangen in een dag gedaan. Ik moet nog veel raids doen, maar ik heb geen zin om in dit weer naar buiten te gaan :P . En ik ga geen remote raid passen verspillen aan 1-ster raids. We blijven gewoon weer lekker geduld hebben ;) .

Strava

• mat.hi.as
Bij ons in de groep was er iemand level 45 woensdag 02:00. Supervet dat het kan, maar natuurlijk kost het een hoop geld. En daarna heb je weer een tijdje niks te doen :P

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ezio schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:16:
Ik heb iemand als vriend die nu al level 45 is. Knap, maar hoe dan? Ik neem aan veel geld erin pompen voor raids en de hele dag spelen? Ik heb pas net de task 200 vangen in een dag gedaan. Ik moet nog veel raids doen, maar ik heb geen zin om in dit weer naar buiten te gaan :P . En ik ga geen remote raid passen verspillen aan 1-ster raids. We blijven gewoon weer lekker geduld hebben ;) .
Geld inderdaad. Sowieso lopen de mensen op een gegeven moment tegen de XP muur aan. Ik snap de drang niet zo om snel mogelijk die level ups te behalen. Ik doe het rustig aan. Zit nu op 5 raids. Doe er elke dag 1. Sowieso zijn er momenteel geen interessante raid bosses, dus er is ook geen incentive om veel te raiden.

[ Voor 6% gewijzigd door FreqAmsterdam op 03-12-2020 15:22 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Geld heb je misschien nodig voor die 30 raids, maar daarna is het ook vooral taken uitvoeren die behoorlijk wat tijd kosten. Dus als je nu al (of zelfs gisteren) lvl 45 bent is dat sowieso al vrijwel niet te doen zonder non-stop door te werken. Dan denk ik al snel aan account sharing.

• mat.hi.as
PVP kan je inderdaad makkelijk doen met een tweede account. En blijkbaar hoefde je niet te winnen voor de 30 GBL potjes. Dan kan je met een flutteam binnen 3 hits worden afgemaakt, en dat scheelt een hoop tijd en frustratie.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
mat.hi.as schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:28:
PVP kan je inderdaad makkelijk doen met een tweede account. En blijkbaar hoefde je niet te winnen voor de 30 GBL potjes. Dan kan je met een flutteam binnen 3 hits worden afgemaakt, en dat scheelt een hoop tijd en frustratie.
Serieus? Vond het eigenlijk wel grappig dat iedereen nou toch een keer zou moeten gaan PvP'en om dat level te behalen. :+

• MusicMaikel
mat.hi.as schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:28:
Tasks level 44
Win 30 Trainer Battles in the Great League
Win 30 Trainer Battles in the Ultra League
Win 30 Trainer Battles in the Master League
Battle in the GO Battle League 20 times

- https://thesilphroad.com/trainer-levels

Dat staat er ook niet toch? :P

• Raem
MusicMaikel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:38:
[...]

Tasks level 44

Er is ook een andere lijst voorbij gekomen waarin stond dat je de Battle Leagues ook moest winnen.

• mat.hi.as
MusicMaikel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:38:
[...]

Tasks level 44

Dit was het wel. TSR heeft dit blijkbaar geupdate, maar alle andere sites die dat niet doen, hebben nog gewoon "Win 20 Trainer Battles in the Battle League", zoals bijvoorbeeld Pokemongohub, GamesRadar, FutureGameReleases en Polygon. Dit zijn geen sites waar ik normaal kom, maar de eerste drie hits als ik zoek op "tasks level 44 pokemon go"/

[ Voor 25% gewijzigd door mat.hi.as op 04-12-2020 09:44 ]

• MusicMaikel
mat.hi.as schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:43:
[...]

Dit was het wel. TSR heeft dit blijkbaar geupdate, maar alle andere sites die dat niet doen, hebben nog gewoon "Win 20 Trainer Battles in the Battle League", zoals bijvoorbeeld Pokemongohub, GamesRadar, FutureGameReleases en Polygon. Dit zijn geen sites waar ik normaal kom, maar de eerste drie hits als ik zoek op "tasks level 44 pokemon go"/
Oh hey, inderdaad, je hebt gelijk! Ik heb zojuist even een screenshot er bij gepakt van iemand die dit heeft gepost op reddit, daar staat inderdaad nog Win (plaatje van 20-11-2020). Excuus, mijn fout :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8kZsf6UZSVAmvrfomwvS0_as1Xo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3KjJDtJtWXVaOrYjVqHhvxq9.jpg?f=fotoalbum_large

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
Er zijn al mensen 44/45 0_o ik heb de xp tot 47 volgens mij maar zit toch echt nog op 11/30 raids heb hier echt totaal geen haast mee. Ik vraag me dan wel af de mensen die al 45 zijn, vangen die ook zoveel dat ze ook de xl candy hebben om hun pokemon te lvlen of is het puur prestige om dat level te zijn.

• MusicMaikel
protoss warrior schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:33:
Er zijn al mensen 44/45 0_o ik heb de xp tot 47 volgens mij maar zit toch echt nog op 11/30 raids heb hier echt totaal geen haast mee. Ik vraag me dan wel af de mensen die al 45 zijn, vangen die ook zoveel dat ze ook de xl candy hebben om hun pokemon te lvlen of is het puur prestige om dat level te zijn.
Denk dat het wel mee valt, zullen nog niet veel mensen zijn die level 50 Pokés hebben. Overigens is het nu ook mogelijk om tot 10 levels boven je eigen trainer level te power uppen, voorheen was dit altijd 2 levels.

Dus zal voornamelijk prestige zijn en de race om het snelst bij level 50 te zijn :).

• Wii4all
  • Niet online
Zag vandaag pas dat die kyurem de hele maand december de 5 sterren raid is is toch wel een beetje een tegenvaller eigenlijk. Goed er is genoeg content, maar deze raid was afgelopen lente volgens mij ook al.

Waar zijn de andere?
Zekrom / kyogre zou ik nog graag willen..

Burp

• skipe
Wii4all schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:52:
Zag vandaag pas dat die kyurem de hele maand december de 5 sterren raid is is toch wel een beetje een tegenvaller eigenlijk. Goed er is genoeg content, maar deze raid was afgelopen lente volgens mij ook al.

Waar zijn de andere?
Zekrom / kyogre zou ik nog graag willen..
Zekrom was de raid boss voor kyurem, dan graag kyogre, die kan shiny ;)

• Wii4all
  • Niet online
Kyogre heb ik net gemist dan..

Burp

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 15:38
@Verwijderd wij worden best friends, een ei moment afspreken?

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• mat.hi.as
Kyogre (en friends) zijn ook al eens langs geweest als field research reward, en al tweemaal als level 5 raidboss (2e keer shiny). Ik hoop juist op een andere. Je mag best een Kyogre van mij krijgen als je hem nog nodig hebt :> . Geef mij maar Zekrom shiny.

• Wii4all
  • Niet online
mat.hi.as schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:35:
Kyogre (en friends) zijn ook al eens langs geweest als field research reward, en al tweemaal als level 5 raidboss (2e keer shiny). Ik hoop juist op een andere. Je mag best een Kyogre van mij krijgen als je hem nog nodig hebt :> . Geef mij maar Zekrom shiny.
Zekrom moet ik ook nog een dialga palkia

Burp

• skipe
Iemand die weet wie RobbinNL is?

Ff keer tijd afspreken voor best..

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

Aanstaand weekeinde:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TGPKlhScp3JfQgcqcIPN3nVTbv4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5V7nDwE82PIw3G2s25TWcfo7.jpg?f=fotoalbum_large

Maar belangrijker: alle 2019 en 2020 CD pokemons krijgen CD move bij evolutie!
Dus als je er ergens een gemist hebt....

• skipe
Largo schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:46:
Aanstaand weekeinde:[Afbeelding]

1 gemist? Heb heel 2019 gemist 8)7

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 13:02

Let wel op dat Charizard de CD move van 2020 (Dragon Breath (Fast Move)) krijgt en geen Blast Burn (Charge Move), CD move van 2018.
Blast Burn heb je naar mijn mening meer aan.

• Freee!!

Freee!!

skipe schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:27:
[...]
1 gemist? Heb heel 2019 gemist 8)7
En half 2020, pas in mei begonnen.

• Slaut

Voor een PvE speler, zitten hier nog must have CD moves tussen? (Dus voorbamelijk Raids, en gyms aanvallen/verdedigen)

[ Voor 4% gewijzigd door Slaut op 07-12-2020 19:26 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:27
Slaut schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:25:
[...]

Voor een PvE speler, zitten hier nog must have CD moves tussen? (Dus voorbamelijk Raids, en gyms aanvallen/verdedigen)
Rhyperior heeft een goede charged CD move. Voor de rest niet veel bijzonders!

Stack Sats

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

Luuksche schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:28:
[...]

Rhyperior heeft een goede charged CD move. Voor de rest niet veel bijzonders!
Ik zou ook Empoleon en Swampert hydro cannon meepakken. En Torterra Frenzy Plant, en Flygon Earth Power...

Dit dan voor PVP, voor raids maakt het niet veel uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Largo op 07-12-2020 19:43 ]

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27

hneel

denkt er het zijne van

Werkt dit ook voor shadow pokemon? Mudkip bijvoorbeeld?

• Freee!!

Freee!!

hneel schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:48:
Werkt dit ook voor shadow pokemon? Mudkip bijvoorbeeld?
Ja, zogauw je "Frustration" als charged attack vervangen hebt. Helaas is de eerstvolgende mogelijkheid daarvoor (voor zover mij bekend) op 25 december.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27

hneel

denkt er het zijne van

Maar je kan dus geen Hydro Cannon aan een shadow Swampert geven?
Pagina: 1 ... 37 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!