Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:45
MusicMaikel schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:25:
[...]

Daarmee kunnen ze toch makkelijk de infra in de lucht houden en optimaliseren waar nodig? Ik zou wel weten wat ik met dat bedrag zou moeten doen :+
Ik denk dat je kosten van een wereldwijde stabiele infrastructuur onderschat :) Daarnaast moet je rekening houden met personeelskosten en ontwikkelkosten. Niantic heeft een omzet van tussen de 100 en 500 miljoen dollar en er zal een mooi percentage van aan de strijkstok blijven hangen als winst. Maar het is en blijft een commercieel bedrijf en dus is het een beetje een rare opmerking om te zeggen dat "het wel erg commercieel wordt" :)

Read the code, write the code, be the code!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:24
wackmaniac schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:10:
[...]

Ik denk dat je kosten van een wereldwijde stabiele infrastructuur onderschat :) Daarnaast moet je rekening houden met personeelskosten en ontwikkelkosten. Niantic heeft een omzet van tussen de 100 en 500 miljoen dollar en er zal een mooi percentage van aan de strijkstok blijven hangen als winst. Maar het is en blijft een commercieel bedrijf en dus is het een beetje een rare opmerking om te zeggen dat "het wel erg commercieel wordt" :)
Dan hebben wij duidelijk een andere mening. Dat het een commercieel bedrijf is en blijft, daar kan ik me in vinden; er zal op een manier geld verdiend moeten worden. MAAR, de afgelopen paar nieuwe features/events (lees Mega's, weghalen corona-aanpassingen en toevoegen van "extra" veel incubators nét voor een egg event) is wat mij betreft echt wel een punt waarvan ik denk, mhe, hadden ze heel anders kunnen doen.

Ik speel deze game al jaren met veel plezier, maar de afgelopen paar weken zit er wel een klein beetje een nasmaak aan. GBL lagt ontzettend, soort "paywall" om bepaalde features te doen en gewoon, naar mijn mening, slechte keuzes hoe dat dingen in game lopen. Gewoon jammer.

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
MusicMaikel schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:52:
[...]

Dan hebben wij duidelijk een andere mening. Dat het een commercieel bedrijf is en blijft, daar kan ik me in vinden; er zal op een manier geld verdiend moeten worden. MAAR, de afgelopen paar nieuwe features/events (lees Mega's, weghalen corona-aanpassingen en toevoegen van "extra" veel incubators nét voor een egg event) is wat mij betreft echt wel een punt waarvan ik denk, mhe, hadden ze heel anders kunnen doen.

Ik speel deze game al jaren met veel plezier, maar de afgelopen paar weken zit er wel een klein beetje een kleine nasmaak aan. GBL lagt ontzettend, soort "paywall" om bepaalde features te doen en gewoon, naar mijn mening, slechte keuzes hoe dat dingen in game lopen. Gewoon jammer.
Ook al vind ik het ook wel zuur van die corona-aanpassingen te wijzigen, ben ik wel benieuwd wat jouw oplossing zou zijn.

PSN: Fruitschaaltje

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:24
Fruitschaal schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:56:
[...]

Ook al vind ik het ook wel zuur van die corona-aanpassingen te wijzigen, ben ik wel benieuwd wat jouw oplossing zou zijn.
Gewoon nog niet weghalen, dat is de enige oplossing. Het virus laait in menig land weer op en sommige landen gaan ook weer strengere maatregelingen treffen. Grootste punt is in deze de effectiviteit van een Incense: het is nu zo dat de effectiviteit zijn maximale capaciteit (1 spawn per minuut) weer haalt op het moment dat je loopt. Op het moment dat je stil zit, is de spawnrate een stuk minder; bijna gelijk aan wat het hiervoor was, 1 spawn per +/- 5 minuten. Elk land geeft aan zo veel mogelijk binnen te blijven, maar om een beetje fatsoenlijke spawns te krijgen, ben je verplicht om naar buiten te gaan.

Zelfde geld voor de hatchdistance, deze is nu terug naar regulier i.p.v. de helft, precies voor een egg event. Precies op datzelfde moment doen ze wat extra incubators in de box-bundels om toch nog te compenseren.

Naar mijn mening ontzettend slechte timing om precies nu deze aanpassingen uit de game te halen.

[ Voor 15% gewijzigd door MusicMaikel op 07-10-2020 14:29 ]

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

wackmaniac schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:22:
[...]

Wat had je dan verwacht? Dat Niantic dit allemaal uit naastenliefde doet?
Nee dat zeg ik ook niet, of dat probeerde ik in elk geval niet te zeggen.

Het wás niet te commercieel. Nu wel.

Dit is wel een link die aardig inzicht geeft in de revenues: https://www.businessofapps.com/data/pokemon-go-statistics/ Voor als je denkt dat het om een paar miljoen gaat.... :)

• Largo

Largo

Donderdraak

MusicMaikel schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
Naar mijn mening ontzettend slechte timing om precies nu deze aanpassingen uit de game te halen.
Mee eens, zeker als je ziet hoeveel ze er mee verdienen:
https://www.forbes.com/si...70-as-gamers-play-inside/

[ Voor 51% gewijzigd door Largo op 07-10-2020 15:23 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:54

JB

Cédric roelt!

Rene schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:38:
[...]

Heb ook IOS. Loop tussen de 8 en 15 km/h (deels op de loopband). Niks wordt bijgeteld.

Maar ik zie nu ook dat adventure sync zichzelf weer heeft uitgezet vanwege 'missing permissions'. Pogo heeft alles aanstaan. Heb nu alles uitgezet en opnieuw aangezet om te kijken wat er gebeurt.

Volgens de apple Health app is de gemiddelde afstand per dag 14 km. Er klopt dus niks van dat pogo niet verder komt dan 12 kilometer de afgelopen week.
Heb dat hier ook. Sinds gisteren volgens Go 1.4 km gelopen tot nu. Mijn gezondheid app heeft 15 km staan... werkt voor geen meter.

Mijn boefje is liev!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Doe net twee 5 sterren raids achter elkaar. Eerste raid 13 hyper potions tweede raid 14 hyper potions. Geen special candy.

Burp

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Wii4all schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 19:39:
Doe net twee 5 sterren raids achter elkaar. Eerste raid 13 hyper potions tweede raid 14 hyper potions. Geen special candy.
Ik ben al klaar met Moltres (en met raid hour, valt altijd onder etenstijd).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 19:48
Dit moet de meest waardeloze 4* Pokemon zijn 😂😡😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/daZ17xWbYSnBsO4hWaNibFaKkPk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ngBHLgI87cSLmDTSIv2HL6v6.png?f=fotoalbum_large

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Largo

Largo

Donderdraak

Rene schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:41:
Dit moet de meest waardeloze 4* Pokemon zijn 😂😡😂

[Afbeelding]
Haha idd.
Heb ik ook (2!) 100% Bulbasaur. Met feesthoedje. Dus je kan m niet evolven....

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
MusicMaikel schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:52:
[...]

Ik speel deze game al jaren met veel plezier, maar de afgelopen paar weken zit er wel een klein beetje een nasmaak aan. GBL lagt ontzettend, soort "paywall" om bepaalde features te doen en gewoon, naar mijn mening, slechte keuzes hoe dat dingen in game lopen. Gewoon jammer.
Eens. Ik merk dat ik de laatste tijd minder en minder speel. Na introductie van mega's was ik een beetje klaar met Niantic. Ik ga geen f*cking pidgeot raid doen... :X

• Largo

Largo

Donderdraak

Vanaf vanavond 7 17 uur!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9F353oJ1679RzJZcelI1V7zuE5Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CZ6P6lXkSmSz2Xly8L02n8mj.jpg?f=fotoalbum_large

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:57
Friday, October 9, 2020 8:00 a.m PDT = vrijdagmiddag 17:00 uur hier bij ons ;) .

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Beetje zin in wel! Eindelijk weer eens "wat nieuws" te vangen (hopelijk)

• Largo

Largo

Donderdraak

sixtiek schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:23:
[...]

Friday, October 9, 2020 8:00 a.m PDT = vrijdagmiddag 17:00 uur hier bij ons ;) .
haha oeps je hebt gelijk thanks!

• Wii4all
  • Niet online
ik moet nog wat fire type pokemon...voor de victiny.....

vanavond of morgen ook giratina....

Burp

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Wii4all schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:51:
ik moet nog wat fire type pokemon...voor de victiny.....

vanavond of morgen ook giratina....
Vanavond vanaf 22:00.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Eindelijk wat meer vuur type door de vulpix die bij de event hoort... Psychic is er nu veel minder, maar daar hoef ik er niet zo veel meer van.
Deerling ziet er wel grappig uit, maar dat is wel typisch zo'n niantic launch: je struikelt er nu over, en over een paar weken zijn ze vast weer helemaal weg. Ze lijken ook niet echt nuttig, dus ik spaar wat tot ik een redelijke evolutie heb en dan zie ik wel.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

gwystyl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:10:
Eindelijk wat meer vuur type door de vulpix die bij de event hoort...
Ik heb die dertig gehaald, door een aantal Mega-Houndoom en Moltres raids te doen.
Psychic is er nu veel minder, maar daar hoef ik er niet zo veel meer van.
Deerling ziet er wel grappig uit, maar dat is wel typisch zo'n niantic launch: je struikelt er nu over, en over een paar weken zijn ze vast weer helemaal weg. Ze lijken ook niet echt nuttig, dus ik spaar wat tot ik een redelijke evolutie heb en dan zie ik wel.
Ik heb al een 3* Sawsbuck, wel grappig.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:27
Komt de altered form ook nog? Want alle raids die ik totnutoe heb gezien zijn de origin form en juist die had ik al...

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

PhilipsFan schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:45:
Komt de altered form ook nog? Want alle raids die ik totnutoe heb gezien zijn de origin form en juist die had ik al...
De aankondiging is Origin form.

• PhilipsFan
Freee!! schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:50:
[...]

De aankondiging is Origin form.
ah, okee. Dan zal de altered form wel niet komen, jammer.

Overigens was vandaag wel een bijzondere dag, ik heb eindelijk zoveel Meltan candy verzameld (voornamelijk uit rare candy) dat ik mijn enige Meltan heb kunnen evolven. Nu heb ik dus een Melmetal.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

PhilipsFan schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:56:
[...]
ah, okee. Dan zal de altered form wel niet komen, jammer.
Komt over een paar maanden wel.
Overigens was vandaag wel een bijzondere dag, ik heb eindelijk zoveel Meltan candy verzameld (voornamelijk uit rare candy) dat ik mijn enige Meltan heb kunnen evolven. Nu heb ik dus een Melmetal.
Ben ik ook mee bezig, zit nu op 330 candy.

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 11:46
Is er eigenlijk een end goal in de Meowth limited research? Of is het gewoon een eindeloze reeks tasks met aloan meowths als beloning?

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

justmike schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:34:
Is er eigenlijk een end goal in de Meowth limited research? Of is het gewoon een eindeloze reeks tasks met aloan meowths als beloning?
Het is twee keer een set van tien (11 is gelijk aan 1). Ik heb er zo'n 2,5 uur over gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/763452720068689950/764388549008818186/FB_IMG_1602314660952.jpg
En ja, aan het einde ben je gewoon klaar, geen afsluitende rewards verzamelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Freee!! op 10-10-2020 13:00 ]

• Rene
Ik ben er ook doorheen. Kreeg ik de laatste een shiny meowth 👍. Dat was ook de enige shiny en louter toeval als ik zo lees.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Rene schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:10:
Ik ben er ook doorheen. Kreeg ik de laatste een shiny meowth 👍. Dat was ook de enige shiny en louter toeval als ik zo lees.
Ik heb er een shiny en een 4* aan overgehouden, maar inderdaad louter toeval.

• Largo

Largo

Donderdraak

2 shiny hier. Louter louter toeval ;)

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
3 shiny hier, geen 100%

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVzkQ-pl6IGBf9rIbKe9rdC2zNE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xiVAGdZV07jPCs0w0KiGFwfJ.png?f=user_large

Score :)

• Largo

Largo

Donderdraak

Mooi zeg :-)

Ik vond deze opdrachten wel vervelend qua grinden, maar dit zijn de juiste beloningen!

Verwijderd

Freee!! schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:57:
[...]

Het is twee keer een set van tien (11 is gelijk aan 1). Ik heb er zo'n 2,5 uur over gedaan.
[Afbeelding]
En ja, aan het einde ben je gewoon klaar, geen afsluitende rewards verzamelen.
Vond het erg tegenvallen. Questen waren makkelijk maar geen shiny. Had wel wat meer geboost mogen worden. Dit gaat nergens over. Snubble Day was tenminste nog leuk omdat de shinykans echt 1/10 was ofzo. Maar ik denk dat niantic niet wil dat we plezier hebben ofzo

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:10:
[...]
Vond het erg tegenvallen. Questen waren makkelijk maar geen shiny. Had wel wat meer geboost mogen worden. Dit gaat nergens over. Snubble Day was tenminste nog leuk omdat de shinykans echt 1/10 was ofzo. Maar ik denk dat niantic niet wil dat we plezier hebben ofzo
Het was een lokkertje en op het laatste moment erin geslingerd (nauwelijks aangekondigd), maar de kans op een shiny had inderdaad wel iets hoger gemogen, of eventueel een gegarandeerde shiny op het eind.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:10:
[...]

Just RNG. Hier drie shinies erbij. Die niemand nu meer zoekt door het mini evenement haha!

Stack Sats

Verwijderd

Luuksche schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:47:
[...]

Just RNG. Hier drie shinies erbij. Die niemand nu meer zoekt door het mini evenement haha!
Ja Just rng ja. Daarom zou (om het voor iedereen leuk te houden) de shinykans geboost moeten zijn naar 1/10 ipv de 1/68 wat het normaal is. Overigens ben ik niet iedereen dus zoek nog steeds naar die shinies

• Stovirpi
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:54:
[...]

Ja Just rng ja. Daarom zou (om het voor iedereen leuk te houden) de shinykans geboost moeten zijn naar 1/10 ipv de 1/68 wat het normaal is. Overigens ben ik niet iedereen dus zoek nog steeds naar die shinies
Laten we dan meteen een gegarandeerde shiny voor iedere speler doen? Alolan meowth zit al zeer lang in 7km eitjes en heeft met go fest(?) in het wild gezeten.

Ik vind dat shinies toch al redelijk snel weggegeven worden in PoGo.

Stack Sats

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Luuksche schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:24:
[...]
Laten we dan meteen een gegarandeerde shiny voor iedere speler doen? Alolan meowth zit al zeer lang in 7km eitjes en heeft met go fest(?) in het wild gezeten.

O :? Hoeveel shiny Eevees heb jij :?

Verwijderd

Luuksche schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:24:
[...]

Waar heb ik het over gegarandeerde shinies?

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Freee!! schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

Ik 15. Eevee is een community weekend van geweest.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Stovirpi
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

Waar heb ik het over gegarandeerde shinies?
Dat heb je nergens gezegd. Het ging mij er voornamelijk om dat het RNG blijft. Tijdens Genesect heb ik ruim 70 raids gedaan, zonder shiny. Dan voel ik me ook rot en hoopte op betere odds. Echter is en blijft het een kans.
Freee!! schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

28, waarvan 4 met flower crown. Zoals hierboven aangegeven; betreft CD Pokémon.

Stack Sats

• mat.hi.as
  • Laatst online: 13:05
Hier ook 30 shiny Eeveelutions. Het waren zelfs twee dagen CD, omdat er meerdere evoluties waren :)

Verwijderd

Luuksche schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:50:
[...]

Dat heb je nergens gezegd. Het ging mij er voornamelijk om dat het RNG blijft. Tijdens Genesect heb ik ruim 70 raids gedaan, zonder shiny. Dan voel ik me ook rot en hoopte op betere odds. Echter is en blijft het een kans.

[...]

28, waarvan 4 met flower crown. Zoals hierboven aangegeven; betreft CD Pokémon.
Ja dat had ik met rayquaza. Verschil is dat die Pokémon voor een langere tijd in raids zit, en dit maar een paar taken waren (60 kansen) dan is een shinykans van 1/10 leuk voor de taken die je moet doen. Nu heb ik echt het gevoel het allemaal voor niks te hebben gedaan.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik had vandaag een shiny Giratina uit een raid. Dat was wel een blij momentje :). Ik weet niet wat de kans daarop was, maar met maar een paar gedane raids (volgens mij was dit de 3e) voelde het echt als een gelukje.
Door de extra effectieve ananassen vandaag ook mooi 36 candy erbij, dus ik kon hem gelijk ook een beetje opwaarderen.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

gwystyl schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:27:
Ik had vandaag een shiny Giratina uit een raid. Dat was wel een blij momentje :). Ik weet niet wat de kans daarop was, maar met maar een paar gedane raids (volgens mij was dit de 3e) voelde het echt als een gelukje.
De kans, dat je een shiny raid boss tegenkomt weet ik niet, maar de kans, dat je er één vangt als je hem tegenkomt loopt tegen de 100% (alleen als je alle ballen mis gooit, vang je die shiny niet).
Door de extra effectieve ananassen vandaag ook mooi 36 candy erbij, dus ik kon hem gelijk ook een beetje opwaarderen.
Ook lekker.

• Wii4all
  • Niet online
Brandon tan en volgens mij die gozer van the trainer club is er een kans van 1 op 20 dat je een shiny giratina krijgt.

Mijn zoon had er zoals gewoonlijk weer 1 na 2 voltooide raids ;)

Burp

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Wii4all schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:05:
Brandon tan en volgens mij die gozer van the trainer club is er een kans van 1 op 20 dat je een shiny giratina krijgt.

Mijn zoon had er zoals gewoonlijk weer 1 na 2 voltooide raids ;)
Van alle level 5 raid bosses sinds het begin van Heatran heb ik een shiny met uitzondering van Articuno, van Zapdos zelfs twee.

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
50+ Raids wel gedaan denk ik, nog geen shiny Giratina hier hoor.
Met Moltres wel een 100IV shiny binnen geharkt :)

• Rene
Zit hier ook nog zonder shiny Girantina :(

Zojuist wel een shiny Vulpix en een 100% eevee. (Geen idee welke evolutie ik op hem los ga laten).

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Rene schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:30:
Zit hier ook nog zonder shiny Girantina :(

Zojuist wel een shiny Vulpix en een 100% eevee. (Geen idee welke evolutie ik op hem los ga laten).
Nog geen shiny Vulpix of 100% Eevee, zit te wachten op Sylveon voor mijn shiny Eevee.

EDIT: I stand corrected, shiny Vulpix, CP10 -O- :X

[ Voor 7% gewijzigd door Freee!! op 12-10-2020 19:01 ]

• Rene
Nieuwe quest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6MHOyd2jsxrySt_Aa8G2MK7vSg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/icwn2swzhe5SrNWYt17u39lj.jpg?f=fotoalbum_large

Zullen we een shadow mewtoo kado krijgen?

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Rene schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:12:
Nieuwe quest:

[Afbeelding]

Ik had die grunt dus verslagen voordat de quest doorkwam, maar het vangen van de shadow Pokémon telde al wel 7(8)7

• Rene
Freee!! schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Ik had die grunt dus verslagen voordat de quest doorkwam, maar het vangen van de shadow Pokémon telde al wel 7(8)7
Zelfde hier. Quest wordt den ik geactiveerd op deze manier.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Rene schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:21:
[...]
Zelfde hier. Quest wordt den ik geactiveerd op deze manier.
Aanvullende info:
Je kunt een 12 KM ei krijgen als je een GO Rocket team leader verslaat en plaats hebt voor een ei.

EDIT: Gelukkig voorlopig nog wel kwart hatch distance.

[ Voor 8% gewijzigd door Freee!! op 12-10-2020 22:28 ]

• Wii4all
  • Niet online
Ik had geen shiny giratina maar wel een shundo ook vet

Burp

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Wii4all schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:32:
Ik had geen shiny giratina maar wel een shundo ook vet
Shiny hundo _/-\o_ Welke Pokémon :?

• Wii4all
  • Niet online
Freee!! schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:34:
[...]

Shiny hundo _/-\o_ Welke Pokémon :?
Sorry Ik bedoelde een hundo giratina {geen shundo dus ;)}

Burp

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 21:47

Melkaz

Melkazar

Wat een bizare gameplay loop heeft dit event trouwens...Je moet perse 1 vrije slot hebben voor je egg. Okay prima, dus even geen gifts openen en niks spinnen. Maar je moet eerst 6 items verzamelen via battles, daarna TR leader battlen en dan 12 / 4 KM lopen. Maar tijdens al deze battles verliezen mn mon HP, sommige gaan dood waardoor ik weer gyms moet spinnen en gifts moet openen voor potions maar daardoor open ik weer eggs. Uiteindelijk eentje geopend, yes een Scrafty waar ik er al vier van had.

Ik snap dit even niet helemaal..behoorlijk veel investment voor een Scrafty of nog erger, een Trubbish. Het gaat allemaal in een beetje in tegen het principe van de game.

Weet iemand eigenlijk of deze 12km eggs er alleen zijn tijdens dit event? Als dat zo is waarom zijn ze dan niet gewoon ipv 12/4 km simpelweg 3km per egg?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Melkaz schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:14:
Wat een bizare gameplay loop heeft dit event trouwens...Je moet perse 1 vrije slot hebben voor je egg. Okay prima, dus even geen gifts openen en niks spinnen. Maar je moet eerst 6 items verzamelen via battles, daarna TR leader battlen en dan 12 / 4 KM lopen. Maar tijdens al deze battles verliezen mn mon HP, sommige gaan dood waardoor ik weer gyms moet spinnen en gifts moet openen voor potions maar daardoor open ik weer eggs. Uiteindelijk eentje geopend, yes een Scrafty waar ik er al vier van had.

Ik snap dit even niet helemaal..behoorlijk veel investment voor een Scrafty of nog erger, een Trubbish. Het gaat allemaal in een beetje in tegen het principe van de game.

Weet iemand eigenlijk of deze 12km eggs er alleen zijn tijdens dit event? Als dat zo is waarom zijn ze dan niet gewoon ipv 12/4 km simpelweg 3km per egg?
Natuurlijk zit er een reden achter.
De reden is namelijk dat je incubators gaat kopen om je extra eieren uit te lopen.
Gelukkig blijven de 12 km eieren ook na dit evenement gewoon nog beschikbaar. Al moet je er dan wel 12 km voor kopen en niet maar 3.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 21:47

Melkaz

Melkazar

Sunfalls schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

Natuurlijk zit er een reden achter.
De reden is namelijk dat je incubators gaat kopen om je extra eieren uit te lopen.
Gelukkig blijven de 12 km eieren ook na dit evenement gewoon nog beschikbaar. Al moet je er dan wel 12 km voor kopen en niet maar 3.
Ik zou juist meer incubators gebruiken als ik eggs kon deleten. Eerst 9 12 of 10 km eggs sparen en dan allemaal incubaten. Op deze manier ga ik het juist rustig aan doen.

Hopelijk gaan de nieuwe GEN 5 releases ooit ook beschikbaar komen in het wild. Gen 5 is wel een maximaal FOMO uitbuit praktijk geweest haha. Elke keer als ze een event hadden wat mooi aansloot op een gen 5 pokemon kregen we voor de 20ste keer Purrloin's, Gulpin en Spineraks. En dan wel mooi op de event pagina Pawniard laten zien :X

Maar genoeg gerant voor nu :P

[ Voor 14% gewijzigd door Melkaz op 13-10-2020 14:26 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:53
Melkaz schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:14:

Bij mij stonden de sterren toevallig goed (één vrij slot, en gisteravond mijn zesde grunt verslagen) en heb ik nu zo'n ei, maar het zou me niet verbazen als dit de enige is die ik in handen ga krijgen. Als ze nou de optie geven om al mijn 5 KM eieren in een omelet te veranderen...

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

ErikT738 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:22:
[...]
Bij mij stonden de sterren toevallig goed (één vrij slot, en gisteravond mijn zesde grunt verslagen) en heb ik nu zo'n ei, maar het zou me niet verbazen als dit de enige is die ik in handen ga krijgen. Als ze nou de optie geven om al mijn 5 KM eieren in een omelet te veranderen...
Slots vrij maken is niet zo'n punt en ik heb eerder teveel dan te weinig revives. Daarnaast had ik twee Rocket Radars op voorraad, dus ik heb ondertussen mijn tweede 12 KM ei. Het eerste was een teleurstelling, een 2* Larvitar terwijl ik dus al een 3* Larvitar en een 3* Pupitar heb (en een 2* Tyranitar uit een raid).

• Raem
  • Nu online
Nou, ik heb ook m'n eerste 12km ei uitgelopen. Een Trubbish. ;w

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Raem schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:45:
Nou, ik heb ook m'n eerste 12km ei uitgelopen. Een Trubbish. ;w
En nog geen 3* ook zeker :?

• Raem
  • Nu online
Geen idee. :P Ik filter op 4* en de rest (tenzij relevant) gaat weg.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik had een Absol, maar die had ik ook al uit een 10km ei gekregen eerder (en shiny). Ik had gehoopt dat ze shadow form waren omdat je ze van Team Rocket krijgt, maar dat was helaas niet zo. Nu kost het dus vooral veel moeite voor een niet extra interessante uitkomst....

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

gwystyl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:24:
Ik had een Absol, maar die had ik ook al uit een 10km ei gekregen eerder (en shiny). Ik had gehoopt dat ze shadow form waren omdat je ze van Team Rocket krijgt, maar dat was helaas niet zo. Nu kost het dus vooral veel moeite voor een niet extra interessante uitkomst....
Ach, een compleet nieuwe Pokémon (Vullaby) vind ik nog steeds wel interessant. En 2.000 XP is ook nooit weg.

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik had een Absol uit mijn eerste 12 kilometer ei. Ik heb hem uit frustratie gelijk weggeflikkerd.

Strava

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:02
Ezio schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:14:
Ik had een Absol uit mijn eerste 12 kilometer ei. Ik heb hem uit frustratie gelijk weggeflikkerd.
Hier ook een Absol uit het eerste 12km ei.
Gelukkig zat er in het tweede ei een vullaby en in het derde ei een larvitar.

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-11 22:44
Hier al 2x Trubbish :-(

• TMDC
  • Niet online
Rene schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:12:
Ik had al tijdenlang de quest openstaan om Giovanni te verslaan. Vanochtend een poging gewaagd en wat denk je? Verslagen en als kers op de taart zijn shadow mewtwo te pakken :)

Helaas wel een 0*....

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

TMDC schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:57:
[...]
Ik had al tijdenlang de quest openstaan om Giovanni te verslaan. Vanochtend een poging gewaagd en wat denk je? Verslagen en als kers op de taart zijn shadow mewtwo te pakken :)

Helaas wel een 0*....
Je had even moeten wachten totdat je met de nieuwe quest ook zover was, twee keer resultaat voor één keer moeite.

• TMDC
  • Niet online
Freee!! schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:28:
[...]

Je had even moeten wachten totdat je met de nieuwe quest ook zover was, twee keer resultaat voor één keer moeite.
Ik loop achter met de Looming in the Shadows-quest, dus de nieuwe quest krijg ik niet te zien.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

TMDC schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:34:
[...]
Ik loop achter met de Looming in the Shadows-quest, dus de nieuwe quest krijg ik niet te zien.
OK, dat wist ik niet (en ik ben te laat begonnen om ook maar aan Looming in the Shadows begonnen te zijn).

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 18:19
Vorige keer zei ik dat ik gestopt was met Pokemon GO.
uiteindelijk ben ik een nieuw account begonnen om te kijken of de ervaring nou hetzelfde was als 4 jaar geleden.

En dan merk je pas hoe de game veranderd is.
Met zoveel verschillende regio's waar nu pokemon te vangen zijn, is een start ruimte van 300/300 veel te weinig. Als je er dan vanuit gaat dat je max 50 coins kan vangen op een dag, kan je eens in de 4 dagen een bag/pokemon upgrade halen.
Het lvl'en gaat wel veel sneller binnen 3 dagen was ik level 27. Dit komt mede door de cadeautjes met nieuwe vrienden.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:58:
[...]
Het lvl'en gaat wel veel sneller binnen 3 dagen was ik level 27. Dit komt mede door de cadeautjes met nieuwe vrienden.
Maar op level 27 zit je net aan het begin van de weg omhoog (en die wordt alleen maar steiler).

EDIT: Net "An Inter-egg-sting Development" afgerond, Giovanni (met behulp van wat aanwijzingen) in één keer gepakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Freee!! op 15-10-2020 16:19 ]

• Wii4all
  • Niet online
Is er al bekend wat er na de giratina 5* raids gaat komen?

Ik heb daar nog geen concrete info over gezien volgens mij.

Burp

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Wii4all schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:47:
Is er al bekend wat er na de giratina 5* raids gaat komen?

Ik heb daar nog geen concrete info over gezien volgens mij.
Halloween surprise.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[quote]Freee!! schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:18:
[...]

Maar op level 27 zit je net aan het begin van de weg omhoog (en die wordt alleen maar steiler).
[/qoute]
Inderdaad, ik was met de account voor mijn zoontje in maart in een paar dagen lvl 30, maar daarna ging het een stuk minder hard. Nu is hij lvl 36.
EDIT: Net "An Inter-egg-sting Development" , Giovanni (met behulp van wat aanwijzingen) in één keer gepakt.
Nice.. Wat was je line-up om hem te verslaan? En krijg je dan shadow Mewtwo?

Ik merk dat ik de Rocket leaders Arlo, Sierra en Cliff nu makkelijker vind dan tijdens de vorige Team Rocket invasie. Vooral het feit dat Sierra geen triple Lapras meer heeft helpt mee 😇.

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 15-10-2020 17:30 ]

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

gwystyl schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:28:
[quote]Freee!! schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:18:
[...]

[/qoute]
Inderdaad, ik was met de account voor mijn zoontje in maart in een paar dagen lvl 30, maar daarna ging het een stuk minder hard. Nu is hij lvl 36.

[...]

Nice.. Wat was je line-up om hem te verslaan? En krijg je dan shadow Mewtwo?

Ik merk dat ik de Rocket leaders Arlo, Sierra en Cliff nu makkelijker vind dan tijdens de vorige Team Rocket invasie. Vooral het feit dat Sierra geen triple Lapras meer heeft helpt mee 😇.
De line-up was Machamp (opening, direct gewisseld voor nr 2), Stunfisk en Mega Venusaur. Dat was in één keer raak (marginaal, scheelde echt 1 HP).
De -uiteindelijke winnende- line-up voor #2 was Hydreigon (opening, direct gewisseld voor nr 2), Stunfisk en Gyarados, ging vrij ruim.
De tweede Pokémon van Giovanni was in beide gevallen Kangaskhan, een poging tegen een Garchomp op twee tussendoor ging faliekant fout.

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:32
Mewtwo kan je goed verslaan met een Giratina met 2 dark moves :)
(die dus nu in 5* raids zit)

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Slaut schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:22:
Mewtwo kan je goed verslaan met een Giratina met 2 dark moves :)
(die dus nu in 5* raids zit)
Het probleem zat niet in de Mewtwo maar in de tweede.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:56
Hoe gaat de Community day bij jullie? Ik heb in ongeveer 2,5 uur vijf shiny Charmanders gevangen, daarna vond ik het wel mooi geweest :D

Ik las gisteravond iets over een event voor een shiny Meltan, wat me vet lijkt. Ach ja, voor nu even afwachten wat de community day in november wordt

Verwijderd

mr.JamesBond schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:23:
Hoe gaat de Community day bij jullie? Ik heb in ongeveer 2,5 uur vijf shiny Charmanders gevangen, daarna vond ik het wel mooi geweest :D

Ik las gisteravond iets over een event voor een shiny Meltan, wat me vet lijkt. Ach ja, voor nu even afwachten wat de community day in november wordt
Rustig. Na 3 charmander community days heb ik er wel genoeg shinies van.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:56
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:37:
[...]

Rustig. Na 3 charmander community days heb ik er wel genoeg shinies van.
Ja kan ik begrijpen. Ik speelt het pas sinds mei ongeveer dus dit is de eerste Charmander-community die ik meedoe, maar heb ook al een shiny Charmander, Charmeleon en twee Charizards in Ultra Sun, dus ik ken het gevoel van genoeg shinies wel ;)

• Rene
Ik heb er 7 shinies aan overgehouden. Helaas is de beste slechts 2 sterren.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:15
Ik was toch wel redelijk actief, alleen vanwege de driedubbele dust, zonder dat had ik het event overgeslagen

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 11:46
Heb maar 45 minuten kunnen spelen vandaag ;( Toch nog op de valreep één 4* kunnen vangen :*)

• PhilipsFan
Ik kwam er ook weer te laat achter, die community day eindigt al om 17:00, volgens mijn begrip is de 'dag' dan nog lang niet om. De Charmanders waren ook acuut verdwenen, ik klikte nog op eentje precies om 17:00 maar die verdween al voor ik 'm kon vangen.

Maar ondanks dat heb ik toch een redelijke shiny 67% kunnen vangen en weer flink wat Charmander candy gespaard. De shiny is inmiddels geevolved naar een shiny Charizard, prima. Heb ik die ook in de verzameling. Maar de overgang was wel heel abrupt, ik was een paar kilometer van huis aan het wandelen en de wandeling terug was er wederom niks te beleven...

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
vind van 11 tot 5 toch best netjes

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
Heb vandaag 16 shinies en ongeveer 1800 candy. Helaas geen enkele 4*

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Vandaag 5 shinies waarvan 1 een 3*, daarnaast nog twee Lucky Charmander (ondertussen Charizard). Nu moet ik mijn Pokémon storage een beetje uitruimen waar het Charmander en Charizard betreft.

• milotic
Twee 100 geëvolueerd voor de master leauge en een 2499 voor de ultra leauge al heb ik daar ook al een 2499 shadow voor keuzes keuzes

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Vandaag tot mijn grote verrassing drie shiny Giratina op rij (voor een totaal van vijf).

• milotic
na 48 stuks nog geen 1 maar goed heb liever een hoge iv dan een shiny.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

milotic schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:29:
na 48 stuks nog geen 1 maar goed heb liever een hoge iv dan een shiny.
Een shiny is leuk voor erbij, maar de eerste vier waren (en zijn nog steeds) ook nog 3* en eentje heeft de beste stats van de hele serie. En de 2* shiny krijgt nog een kans op een upgrade bij een trade.

• milotic
yup maar gebruik ze voor pvp en dan heb ik je master leauge toch wel minimaal 97.8 procentos nodig.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

milotic schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:51:
yup maar gebruik ze voor pvp en dan heb ik je master leauge toch wel minimaal 97.8 procentos nodig.
Niet echt geïnteresseerd in pvp en mijn beste Giratina haalt 93,3%.

EDIT: Ik heb 21 4* verdeeld over 18 soorten.

[ Voor 7% gewijzigd door Freee!! op 19-10-2020 13:01 ]

• Wii4all
  • Niet online
Halloween update

https://pokemongolive.com/post/halloween2020
-----------------------------------------------

Trainers,

Halloween is frighteningly close! Get ready for some spooky shenanigans this year! Galarian Yamask makes its Pokémon GO debut in new Halloween-themed Special Research, and completing certain Field Research tasks may lead to an encounter with Spiritomb—you might even encounter a Shiny one! Dress up in ghastly new avatar items, prepare face off against spine-chillingly cool Pokémon in raids, and take part in Halloween-themed mini events like Catch Mastery: Ghost Day and the Halloween Cup! Regardless of where your dark heart leads you, there’s plenty to enjoy this Halloween!

Date + Time

Friday, October 23, 2020, at 6:00 p.m. PDT (GMT −7) to Tuesday, November 3, 2020, at 6:00 p.m. PST (GMT −8)

Features

Ghost-type Pokémon will be appearing more often in the wild, will be featured in raids, and will be hatching more frequently from Eggs.
This year, Gengar and Sableye will be wearing costumes! Face off with costumed Gengar in raids and keep an eye out for costumed Sableye in the wild—it may even hatch from an Egg!
Galarian Yamask will appear in Pokémon GO for the first time! Complete the new Halloween 2020 Special Research, A Spooky Message Unmasked, to help Professor Willow uncover the mysteries surrounding this Pokémon.
Spiritomb can be encountered by completing certain Field Research tasks and by completing the new Halloween 2020 Special Research story, A Spooky Message Unmasked. If you’re lucky, you may encounter a Shiny one!
Trainers who completed the Mega Buddy Challenge Timed Research will be able to participate in exclusive Timed Research that will reward Gengar Mega Energy.
Darkrai will be featured in five-star raids!
Enjoy Halloween-themed Field Research tasks!
New avatar items will be available in the Style Shop! Get dressed for Halloween with a Pikachu Mask, Gengar Onesie, Sableye Goggles, Sableye Mask, or Banette Mask! You can also try out the new Spooky Pose!
Keep those eyes peeled for the Creepy Crate, Boo Bundle, and Pumpkin Pack boxes in the shop!
Take a snapshot for some spooky surprises!
Bonuses

2× Transfer Candy
2× Catch Candy
This year’s Halloween event will contain a number of ways to celebrate.

Alolan Marowak Raid Day — On Saturday, October 31, 2020, from 11:00 a.m. to 5:00 p.m. local time, Alolan Marowak will be appearing more often in raids.
Catch Mastery: Ghost Day — On Sunday, October 25, 2020, from 8:00 a.m. to 10:00 p.m. local time, Ghost-type Pokémon will be appearing more often in the wild and there will be event-exclusive Timed Research available to complete. More details here.
GO Battle League: Halloween Cup — From Monday, October 26, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7) to Tuesday, November 3, 2020, at 1:00 p.m. PST (GMT −8), the Halloween Cup will be live in the GO Battle League. In this format, only Poison-, Bug-, Ghost-, Dark-, and Fairy-type Pokémon with 1500 CP or less will be allowed to participate. You can also earn encounters with costumed Bulbasaur, Charmander, and Squirtle!!
Hope you have a spooky good time, Trainers! Let’s GO!

Please be aware of your surroundings and follow guidelines from your local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.

—The Pokémon GO team

Burp

• Rene
Zojuist 3 Girantina raids op rij gedaan (in de jacht naar een shiny). Zeker 45 (curved)ballen gegooid waarvan 5 excellent, minstens 30 great en de rest nice. Tevens alle voorzien van gold razz.

Resultaat is 3 gevluchte girantinas. Was wel even een WTF 😬. Vanavond nog maar een setje raid passen verprutsen...

(Overigens wel opmerkelijk, 1 raid krijg je 15 potions terwijl de andere 9 rare candy, een Fast TM en fast CM geven).

Pagina: 1 ... 33 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!