Klopt, dat hoort bij Community DayFreee!! schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:48:
[...]
Gisteren alleen Porygon op de photobombs.
Weet ik, was ook zo bij Magikarp CD, die teller loopt bij dat soort gelegenheden wel lekker op (max. 5 terwijl je normaal niet meer dan één photobomb per dag krijgt).MusicMaikel schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:44:
[...]
Klopt, dat hoort bij Community DayWas ook te lezen in het 'Today' scherm en bij de aankondiging van dit event: https://pokemongolive.com/en/post/communityday-sept20/
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Gister 32 shiny porygon, 1000 stuks aangetikt 2500 candy.. was met name leuk voor de stardust ze waren hier wheaterboost dus ff bijna al mn ballen erdoor gejaagd
Ik heb er 32 totaal overgehouden (zelfs nog twee 3* met extreem lage CP weggeknikkerd, ruimte nodig in Pokémon storage) waarvan 7 shiny en drie lucky.skipe schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:11:
Gister 32 shiny porygon, 1000 stuks aangetikt 2500 candy.. was met name leuk voor de stardust ze waren hier wheaterboost dus ff bijna al mn ballen erdoor gejaagd
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Lucky moet ik nog doen haha heb er 100 bewaard van cp 1300+ ff keer trade sessie daarnaast nog ff stuk of 20 shiny traden met hoop op lucky en dan gaat er een boel wegFreee!! schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:28:
[...]
Ik heb er 32 totaal overgehouden (zelfs nog twee 3* met extreem lage CP weggeknikkerd, ruimte nodig in Pokémon storage) waarvan 7 shiny en drie lucky.
Dat is het voordeel van met je oudste zoon en tevens PoGo Best Friend samen Pokémon vangen. Na elke tien tot twintig waardeloze stop je even om ze te traden, is over het algemeen een kwestie van gelijk oversteken (de Niantic servers nemen niet eens meer de moeite om verschillende CP's en IV-stats te bepalen voor dezelfde spawn).skipe schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:06:
[...]
Lucky moet ik nog doen haha heb er 100 bewaard van cp 1300+ ff keer trade sessie daarnaast nog ff stuk of 20 shiny traden met hoop op lucky en dan gaat er een boel weg
Die hele Mega Buddy Challenge is in minder dan twee uur te doen.
Ik vind de Mega Buddy Challenge nu al leuk. Al meerdere keren Lapras en Snorlax gevangen bij dezelfde pokestop. Mijn kinderen gaan dat zeker leuk vinden al die grote Pokemon die nu veel vaker spawnen...
Je kan nu overigens weer 3 remote raid passes voor 1 pokecoin kopen.
Nog geen Lapras tegengekomen, maar wel een 100% Snorlax gevangen.chrisO schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:14:
Ik vind de Mega Buddy Challenge nu al leuk. Al meerdere keren Lapras en Snorlax gevangen bij dezelfde pokestop. Mijn kinderen gaan dat zeker leuk vinden al die grote Pokemon die nu veel vaker spawnen...
Tijdens Go Fest in Dortmund vorig jaar kon je er 100 per dag doen. Zo blij dat ik die badge toen meteen heb kunnen afronden. Was er wel klaar mee iedere dag die foto's maken tot er een Smeargle voorbij kwam.Freee!! schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:07:
[...]
Weet ik, was ook zo bij Magikarp CD, die teller loopt bij dat soort gelegenheden wel lekker op (max. 5 terwijl je normaal niet meer dan één photobomb per dag krijgt).
Ik ben zowiezo wel klaar met al die trage klusjes (buddy voeren, pakketjes openen, etc). Het begint op werk te lijkenRaem schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:30:
[...]
Was er wel klaar mee iedere dag die foto's maken tot er een Smeargle voorbij kwam.
Ik krijg nu af en toe ook nog wel een Smeargle, maar gooi ze eigenlijk altijd weg. Bewaar jij ze wel eens? En zo ja wanneer? Ik vind het zo lastig om te onthouden welke moves hij heeft, dat ik m verder nooit inzet, en vaak zijn ze zo laag in level dat ik er ook geen candy in ga steken om hem hoger te krijgen....Raem schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:30:
[...]
Tijdens Go Fest in Dortmund vorig jaar kon je er 100 per dag doen. Zo blij dat ik die badge toen meteen heb kunnen afronden. Was er wel klaar mee iedere dag die foto's maken tot er een Smeargle voorbij kwam.
Voor mijn zoontje zijn die photobombs nu wel handig. Blastoise had hij nog niet, en de Venusaur die hij gevangen heeft had een betere IV dan hij al had (maar wel redelijk laag level).
Hoeveel pogingen hebben jullie voor Smeargle gedaan? Ik probeer al sinds de lancering van Smeargle een photobomb te krijgen, maar een enorme bult foto's later heb ik nog steeds geen Smeargle encounter gehad
Read the code, write the code, be the code!
Ik krijg gemiddeld 4x paar week een smeargle photobomb.wackmaniac schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:03:
Hoeveel pogingen hebben jullie voor Smeargle gedaan? Ik probeer al sinds de lancering van Smeargle een photobomb te krijgen, maar een enorme bult foto's later heb ik nog steeds geen Smeargle encounter gehad
Meestal door het maken van een foto van de buddy.
Ik heb er 1 bewaard, verder allemaal weggegooid.gwystyl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:59:
[...]
Ik krijg nu af en toe ook nog wel een Smeargle, maar gooi ze eigenlijk altijd weg. Bewaar jij ze wel eens? En zo ja wanneer? Ik vind het zo lastig om te onthouden welke moves hij heeft, dat ik m verder nooit inzet, en vaak zijn ze zo laag in level dat ik er ook geen candy in ga steken om hem hoger te krijgen....
Voor mijn zoontje zijn die photobombs nu wel handig. Blastoise had hij nog niet, en de Venusaur die hij gevangen heeft had een betere IV dan hij al had (maar wel redelijk laag level).
Bij een 3* (of hoger) bewaar ik hem in eerste instantie om daarna te vergelijken met de andere twee, daarna gaat de slechtste van de drie weg.gwystyl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:59:
[...]
Ik krijg nu af en toe ook nog wel een Smeargle, maar gooi ze eigenlijk altijd weg. Bewaar jij ze wel eens? En zo ja wanneer?
Sinds Maart weer Pokemon Go opgepakt. Momenteel lvl 25, druk bezig om lvl 30 te halen.
Ik heb nog geen goede Pokemon voor Raids en Gym Battles
Maar voor de Discovery Challanges moet ik nog battlen in twee Raids.
Mochten er tweakers zijn die mij er door heen kunnen sluizen of helpen, zie mijn Trainer Code.
Ik heb nog geen goede Pokemon voor Raids en Gym Battles
Maar voor de Discovery Challanges moet ik nog battlen in twee Raids.
Mochten er tweakers zijn die mij er door heen kunnen sluizen of helpen, zie mijn Trainer Code.
Members only: Trainer Code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Gewoon stug doorgaan, elke avond als de kids in bed liggen/voor het slapen gaan even een rondje doen en gebruik maken van events zoals afgelopen zondag van 11:00 tot 17:00 Porygon, elke dinsdagavond van 18:00 tot 19:00 Spotlight Hour (vanavond Spearow met dubbele XP voor evolve).muhda schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:20:
Sinds Maart weer Pokemon Go opgepakt. Momenteel lvl 25, druk bezig om lvl 30 te halen.
Power Up van een paar van je beste, maar vooral veel vangen.Ik heb nog geen goede Pokemon voor Raids en Gym Battles
Battlen of ook winnenMaar voor de Discovery Challanges moet ik nog battlen in twee Raids.
Ik zal aan je proberen te denken, maar je moet maar net on-line zijn als ik een raid zie, die ik wil doen. En voor level 5 raids nodig ik alleen mensen uit, waarvan ik zeker weet, dat ze op dat moment mee willen en kunnen doen (via Remoraid).Mochten er tweakers zijn die mij er door heen kunnen sluizen of helpen, zie mijn Trainer Code.
***members only***
Mijn doel was 3 shiny want dan had ik van elke evo 1 die ik naar de core games zou kunnen sturen. Helaas ‘maar’ 2 shiny gevangen
Dat is erg aardig van je, maar ik woon in een compleet andere regio. Pre-corona kwam ik voor m'n werk nog wel eens in Amsterdam of Den Haag, maar dat wordt 'm voorlopig ook niet. Toch bedankt voor het aanbod.MusicMaikel schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:35:
@Wii4all @PhilipsFan Ik heb nog twee Taurossen over. Ik woon in regio Eindhoven maar rij in het weekend vaak heen en weer naar Amsterdam. Mocht dit voor jullie uitkomen, laat vooral even wat weten.
Werkt dat makkelijk remoraid? Sinds kort ook weer begonnen met m'n lvl 33. En idd lvl 1 raid gaat me alleen makkelijk af, maar wil de grotere gaan doen. hier is echter weinig activiteit, als het gaat om die lvl5Freee!! schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:44:
[...]
Ik zal aan je proberen te denken, maar je moet maar net on-line zijn als ik een raid zie, die ik wil doen. En voor level 5 raids nodig ik alleen mensen uit, waarvan ik zeker weet, dat ze op dat moment mee willen en kunnen doen (via Remoraid).
Steam/Epic: Deurstopper
Via https://www.reddit.com/r/PokemonGoFriends kan je mensen uitnodigen voor een raid, of als je een remote pas hebt 1 joinen.Deurstopper schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:22:
[...]
Werkt dat makkelijk remoraid? Sinds kort ook weer begonnen met m'n lvl 33. En idd lvl 1 raid gaat me alleen makkelijk af, maar wil de grotere gaan doen. hier is echter weinig activiteit, als het gaat om die lvl5
Ik vind remoraid erg gemakkelijk en als de host het netjes doet erg duidelijk. Er zijn er ondertussen een aantal, waarmee ik meerdere raids heb gedaan en af en toe host ik ook wel een raid, soms alleen en soms samen met mijn zoon (best leuk, een lobby met twaalf mensenDeurstopper schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:22:
[...]
Werkt dat makkelijk remoraid? Sinds kort ook weer begonnen met m'n lvl 33. En idd lvl 1 raid gaat me alleen makkelijk af, maar wil de grotere gaan doen. hier is echter weinig activiteit, als het gaat om die lvl5
Klopt, maar dat is vaak een loterij en de communicatie is een beetje minder. Zeker als er net een nieuwe level-5 raid boss is, moet je maar afwachten of je er tussen komt en als je zelf die raid host, word je bedolven onder een stortvloed aan friend requests. Ik heb het via daar ook wel gedaan en zelfs wel eens een raid gehost, maar ik geef ondertussen de voorkeur aan remoraid.mennoo schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:33:
[...]
Via https://www.reddit.com/r/PokemonGoFriends kan je mensen uitnodigen voor een raid, of als je een remote pas hebt 1 joinen.
Nog een voordeel aan remoraid is de Discord server, af en toe best een leuke chat daar.
Freee!! schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:37:
[...]
Klopt, maar dat is vaak een loterij en de communicatie is een beetje minder. Zeker als er net een nieuwe level-5 raid boss is, moet je maar afwachten of je er tussen komt en als je zelf die raid host, word je bedolven onder een stortvloed aan friend requests. Ik heb het via daar ook wel gedaan en zelfs wel eens een raid gehost, maar ik geef ondertussen de voorkeur aan remoraid.
Nog een voordeel aan remoraid is de Discord server, af en toe best een leuke chat daar.
Discord werkt idd ook wel fijn zeker als er pokenav integratie is, dan gaat het wat gestructureerder.
[ Voor 6% gewijzigd door mennoo op 23-09-2020 09:43 ]
Kijk gewoon eens op Remoraid. Er staan op dit moment helaas geen raids open.mennoo schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:42:
[...]
Ik denk dat ik je verhaal verkeerd begreep, ik dacht dat je een raid batte van de pokemon remoraid had gedaan, maar liever een 5 sterren wou doen
Discord werkt idd ook wel fijn zeker als er pokenav integratie is, dan gaat het wat gestructureerder.
Toch deze maar posten, giratina komt weer terug. Die miste ik nog, dus dat komt goed uit. Jammer van de special research weer komende maand.
---------------------------
Trainers,
Halloween, a fashion-themed event, and more—read on to learn about what’s happening in the world of Pokémon GO in October.
October Research Breakthrough encounter
From Thursday, October 1, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7) to Sunday, November 1, 2020, at 1:00 p.m. PST (GMT −8), Shedinja, the Shed Pokémon, will be available as a Research Breakthrough encounter.
A month of different Legendary Raid Bosses!
Look forward to challenging different Legendary Raid Bosses throughout October!
From Friday, September 25, 2020, at 1:00 p.m. to Friday, October 2, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7), Zapdos will be available to challenge in five-star raids.
From Friday, October 2, 2020, at 1:00 p.m. to Friday, October 9, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7), Moltres will be available to challenge in five-star raids.
From Friday, October 9, 2020, at 1:00 p.m. to Friday, October 23, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7), Origin Forme Giratina will be available to challenge in five-star raids. If you’re lucky, you might encounter a Shiny one!
Stay tuned for details about a special Raid Boss that’ll be available to challenge during our Halloween event!
Each week in October, there’ll be a Raid Hour event on Wednesday at 6:00 p.m. local time featuring that week’s Legendary Raid Boss in five-star raids.
Pokémon Spotlight Hours
In the month of October, Pokémon Spotlight Hour will take place every Tuesday at 6:00 p.m. local time, and each hour will spotlight a different Pokémon and special bonus!
Tuesday, October 6, 2020: World Cap Pikachu will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for catching Pokémon.
Tuesday, October 13, 2020: Original Cap Pikachu will be in the spotlight, and you’ll earn twice the Candy for catching Pokémon.
Tuesday, October 20, 2020: Shuppet will be in the spotlight, and you’ll earn twice the Candy for transferring Pokémon.
Tuesday, October 27, 2020: Duskull will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for evolving Pokémon.
October Limited Research featuring Alolan Meowth!
On Saturday, October 10, 2020, from 8:00 a.m. to 10:00 p.m. local time, you can complete exclusive Field Research tasks to encounter Meowth originally discovered in Kanto, Alola, and Galar! Look forward to exclusive Timed Research, and check the shop for a box available featuring Incense, Pinap Berries, and Lucky Eggs!
Fashion-themed event
Don’t forget—in celebration of the Longchamp x Pokémon collaboration, a fashion-themed event will take place from Friday, October 2, 2020, at 8:00 a.m. to Thursday, October 8, 2020, at 10:00 p.m. PDT (GMT −7). Check out this blog post for more information.
Other upcoming events
October has a lot more in store! For Halloween, you can expect new avatar items, a Halloween-themed cup for GO Battle League Season 4, and the annual Halloween event! There’ll also be an event celebrating Niantic’s anniversary and the changing of seasons. Stay tuned for more details!
Please be aware of your surroundings and follow guidelines from local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.
—The Pokémon GO team
---------------------------
Trainers,
Halloween, a fashion-themed event, and more—read on to learn about what’s happening in the world of Pokémon GO in October.
October Research Breakthrough encounter
From Thursday, October 1, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7) to Sunday, November 1, 2020, at 1:00 p.m. PST (GMT −8), Shedinja, the Shed Pokémon, will be available as a Research Breakthrough encounter.
A month of different Legendary Raid Bosses!
Look forward to challenging different Legendary Raid Bosses throughout October!
From Friday, September 25, 2020, at 1:00 p.m. to Friday, October 2, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7), Zapdos will be available to challenge in five-star raids.
From Friday, October 2, 2020, at 1:00 p.m. to Friday, October 9, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7), Moltres will be available to challenge in five-star raids.
From Friday, October 9, 2020, at 1:00 p.m. to Friday, October 23, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7), Origin Forme Giratina will be available to challenge in five-star raids. If you’re lucky, you might encounter a Shiny one!
Stay tuned for details about a special Raid Boss that’ll be available to challenge during our Halloween event!
Each week in October, there’ll be a Raid Hour event on Wednesday at 6:00 p.m. local time featuring that week’s Legendary Raid Boss in five-star raids.
Pokémon Spotlight Hours
In the month of October, Pokémon Spotlight Hour will take place every Tuesday at 6:00 p.m. local time, and each hour will spotlight a different Pokémon and special bonus!
Tuesday, October 6, 2020: World Cap Pikachu will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for catching Pokémon.
Tuesday, October 13, 2020: Original Cap Pikachu will be in the spotlight, and you’ll earn twice the Candy for catching Pokémon.
Tuesday, October 20, 2020: Shuppet will be in the spotlight, and you’ll earn twice the Candy for transferring Pokémon.
Tuesday, October 27, 2020: Duskull will be in the spotlight, and you’ll earn twice the XP for evolving Pokémon.
October Limited Research featuring Alolan Meowth!
On Saturday, October 10, 2020, from 8:00 a.m. to 10:00 p.m. local time, you can complete exclusive Field Research tasks to encounter Meowth originally discovered in Kanto, Alola, and Galar! Look forward to exclusive Timed Research, and check the shop for a box available featuring Incense, Pinap Berries, and Lucky Eggs!
Fashion-themed event
Don’t forget—in celebration of the Longchamp x Pokémon collaboration, a fashion-themed event will take place from Friday, October 2, 2020, at 8:00 a.m. to Thursday, October 8, 2020, at 10:00 p.m. PDT (GMT −7). Check out this blog post for more information.
Other upcoming events
October has a lot more in store! For Halloween, you can expect new avatar items, a Halloween-themed cup for GO Battle League Season 4, and the annual Halloween event! There’ll also be an event celebrating Niantic’s anniversary and the changing of seasons. Stay tuned for more details!
Please be aware of your surroundings and follow guidelines from local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.
—The Pokémon GO team
Burp
Ik heb Zapdos en Moltres ook nog niet (en ik mis ook nog een shiny Articuno).Wii4all schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:18:
Toch deze maar posten, giratina komt weer terug. Die miste ik nog, dus dat komt goed uit.
Ik heb Giratina al wel, maar kan er wel extra candies voor gebruiken want hij moet nog flink gepowerupt worden. Hetzelfde geldt voor mijn Moltres en Zapdos. Helaas geen nieuwe Pokemons dus komende maand, maar wel gelegenheid om bestaande te verbeteren.Wii4all schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:18:
Toch deze maar posten, giratina komt weer terug. Die miste ik nog, dus dat komt goed uit. Jammer van de special research weer komende maand.
Snap dat het leuk is voor degene die ze nog niet hebben, maar stop Zapdos, Moltres etc. gewoon in de breakthrough rewards en laat de raids vrij voor nieuwe Legendaries.
Verwijderd
En dan weer klagen dat de birds in de breakthrough rewards zitten en geen nieuwe legendaryRaem schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:24:
![]()
Snap dat het leuk is voor degene die ze nog niet hebben, maar stop Zapdos, Moltres etc. gewoon in de breakthrough rewards en laat de raids vrij voor nieuwe Legendaries.
Overigens is dat nog altijd beter dan wat er sinds begin dit jaar als 'reward' uitkomt.
Mjah, natuurlijk zijn er niet zoveel legendaries, tenzij je drie maanden lang dezelfde legendary houdt, wat je ongetwijfeld ook zou irrriteren (ik zou er in ieder geval niet blij van worden). Feit is dat we al vrij hard door de generaties gaan (er zijn 8 gens, we zitten al met PokeMons uit gen 5), dus nog sneller nieuwe pokemons uitbrengen gaat hem gewoon niet worden. Anders gezegd, elke maand een nieuwe legendary en dan zijn we over een jaartje er wel doorheenRaem schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:24:
![]()
Af en toe een pauze door kort door de oude legendaries te cyclen is gewoon te verwachten (en helemaal niet vervelend, tenzij je een hardcore verzamelaar bent die alles al heeft), zo heel veel opties zie ik niet. En als je ze in research mietert krijg je ook weer klachten dat het spel teveel catered naar casuals
[ Voor 7% gewijzigd door roffeltjes op 27-09-2020 13:54 ]
Hoe zit dat nu met de remote passes? Ik kan ze in de shop kopen maar mijn zoontje niet voor 1 coin. Terwijl hij geen enkele remote meer heeft?
Is maar beperkt en eens in de zoveel dagen kan dat. Als je dus binnen een bepaalde tijd al hebt gekocht dan moet je dus even wachten... Ik heb daar ook al last van... zit nu ook zonder...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dan farmed die energie of net een bubble meer er door als jouw kwestie van tellen en af en toe de gok nemen. was zelf afgelopen seizoen geeindigd op 2801 level 9 nu inmiddels al weer leven 8 maar vind die 1500 leauge maar gaar. doe mij de master leauge (open maar)Dj Neo Ziggy schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:21:
Ik ben heel lang stil geweest op dit gedeelte, maar ik speel het nog elke dag. Alleen de laatste tijd bemerk ik dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Vooral het PVP gedeelte.
Ik wil al heel lang een ruffet, eindelijk lvl 8 geworden. daarna schrik niet: 50 potjes achter elkaar verloren.
En waardoor? De 1 Hp charge attack. Zeker 30 potjes zie ik een pokemon nog 1 HP hebben en ja hoor daar komt ie. Er is duidelijk iets mis met het PVP systeem.
Verder zit er totaal geen variatie in het PVP bij Premier is het allemaal of: Togekiss, Swampert, Metagross, Dragonite.
En ik zie ook dat er een heel vervelende bug in de charged attacks zitten. Die kan je opsparen. Soms spaar ik op voor twee charged attacks en wissel dan van pokemon. na een tijdje wissel ik weer, en kan ik maar 1 charged attack uitvoeren, en is mijn tweede charged attack niet gereed. Hoe dan?
Ruffet is mijn laatste normale pokemon die ik nog moet.
Je kan ze ook niet kopen als je al 3 remote pasjes hebt. Misschien is het dat?jaydenjarno schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:24:
Hoe zit dat nu met de remote passes? Ik kan ze in de shop kopen maar mijn zoontje niet voor 1 coin. Terwijl hij geen enkele remote meer heeft?
Ze kunnen ook oude legendary's als shiny terug brengen. Want wat er nu al tijden komt ben ik niet bepaald gelukkig mee zeg maarroffeltjes schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:49:
[...]
Mjah, natuurlijk zijn er niet zoveel legendaries, tenzij je drie maanden lang dezelfde legendary houdt, wat je ongetwijfeld ook zou irrriteren (ik zou er in ieder geval niet blij van worden). Feit is dat we al vrij hard door de generaties gaan (er zijn 8 gens, we zitten al met PokeMons uit gen 5), dus nog sneller nieuwe pokemons uitbrengen gaat hem gewoon niet worden. Anders gezegd, elke maand een nieuwe legendary en dan zijn we over een jaartje er wel doorheen![]()
Af en toe een pauze door kort door de oude legendaries te cyclen is gewoon te verwachten (en helemaal niet vervelend, tenzij je een hardcore verzamelaar bent die alles al heeft), zo heel veel opties zie ik niet. En als je ze in research mietert krijg je ook weer klachten dat het spel teveel catered naar casuals
Oftewel doe geen 5 ster raids enkel nog Mega en Timberr / Klang
Eens, zit al weken niks te doen.Raem schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:24:
![]()
Mega's boeien mij ook niet
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zolang mijn Pokédex nog niet vol is, blijf ik (voor mij) nieuwe vangen. En ondertussen blijf ik ook nog doorgaan, ben nog niet bij level 40.Mars18 schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:14:
[...]
Eens, zit al weken niks te doen.
Mega's boeien mij ook niet
/wave
Ik ben stiekem ook weer begonnen, voornamelijk eigenlijk om tijdens hond uitlaten wat te doen te hebben
samen met mijn zoontje. Laatste keer dat ik het speelde was in 2016/2017, Gen2 had ik al niet eens meegemaakt dus er is een HELE hoop veranderd.
Voordeel is wel dat mijn account al 30 was en inmiddels ben ik nu na een week 33.
Ik ben stiekem ook weer begonnen, voornamelijk eigenlijk om tijdens hond uitlaten wat te doen te hebben
Voordeel is wel dat mijn account al 30 was en inmiddels ben ik nu na een week 33.
[ Voor 14% gewijzigd door ShadowBumble op 28-09-2020 13:59 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
pvp is nu totaal onspeelbaar met al die lag, fix die servers toch eens met al die miljaren die je binnen haalt niantic
Dat gaat pas gebeuren als men het massaal boycot.milotic schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:27:
pvp is nu totaal onspeelbaar met al die lag, fix die servers toch eens met al die miljaren die je binnen haalt niantic
Verwijderd
Alsof het ooit wel speelbaar was lol.milotic schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:27:
Is er nu overigens een manier om die super rocket radar te krijgen?
Ik heb de “a troubling situation” uitgespeeld...
[ Voor 29% gewijzigd door Rene op 28-09-2020 15:49 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Pics or it didn’t happen.milotic schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:58:
[...]
Dan farmed die energie of net een bubble meer er door als jouw kwestie van tellen en af en toe de gok nemen. was zelf afgelopen seizoen geeindigd op 2801 level 9 nu inmiddels al weer leven 8 maar vind die 1500 leauge maar gaar. doe mij de master leauge (open maar)
Wachten tot Niantic de volgende questline released.Rene schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:46:
Is er nu overigens een manier om die super rocket radar te krijgen?
Kan in Oktober, aangezien er tot en met September geen Giovanni quests meer kwamen.
We gaan het zien.
Doelde meer op de 2801 rating in S3. Dat is echt heel hoog. Als je zoiets beweert moet je het staven met afbeeldingen anders is het gewoon praatjesmakerij. Speel zelf dagelijks al mn sets, dus weet hoe moeilijk het is om dat te halen.sixtiek schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:29:
[...]
Dit seizoen is het (afgezien van lag...) niet zo lastig om level 9 te worden: gewoon flink veel winnen. Ranking gaat pas zichtbaar een rol spelen als je level 10 wilt worden. Zie de rank up requirements onderaan:
[Afbeelding]
Afgezien daarvan is rank 9 nog steeds niet makkelijk. Je moet nadat je rank 8 bent nog 100 games winnen. Dat betekent dat je in het meest optimale scenario nog steeds ruim 200 games moet winnen. De meeste mensen halen dat bij lange na niet.
[ Voor 18% gewijzigd door FreqAmsterdam op 28-09-2020 17:21 ]
2610 2801 en 2524 niks praatjes
[ Voor 6% gewijzigd door milotic op 28-09-2020 19:26 ]
account 3 andere 2 doe ik thuis ff die telefoons niet bij me. Record ook veel dropte daar van 2876 ofzo laatste dag zat alleen maar tegen level 10 en dat is net iets te pittig, maar word aangewerkt gewoon veel YouTube kijken
[ Voor 52% gewijzigd door milotic op 28-09-2020 19:30 ]
milotic schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:25:
[Afbeelding] account 3 andere 2 doe ik thuis ff die telefoons niet bij me. Record ook veel dropte daar van 2876 ofzo laatste dag zat alleen maar tegen level 10 en dat is net iets te pittig, maar word aangewerkt gewoon veel YouTube kijken
offtopic:
Klein beetje interpunctie zou fijn zijn.
Ik snap dat het vanaf telefoon gepost is, maar ook die hebben woordenboekjes en autocorrect.
Klein beetje interpunctie zou fijn zijn.
Ik snap dat het vanaf telefoon gepost is, maar ook die hebben woordenboekjes en autocorrect.
[ Voor 9% gewijzigd door fheerens op 29-09-2020 02:44 ]
In AvE we trust
Net een 0,0,0 Magicarp gevangen zo slecht dat hij mag blijven.
* Freee!! heeft ook ergens een absolute 0, net zo zeldzaam als een 4*.wortelsoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 06:18:
Net een 0,0,0 Magicarp gevangen zo slecht dat hij mag blijven.
Een 0% is zeldzamer dan een 100%, aangezien je al die IV boosts hebt (weatherboost, raids, research, trade). Daarnaast gooi je tegenwoordig makkelijker een 0% weg (0* zoeken geeft een hele sloot aan IV ranges) dan een 100%.Freee!! schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:29:
[...]
* Freee!! heeft ook ergens een absolute 0, net zo zeldzaam als een 4*.
Zit in dezelfde situatie, gen2 niet eens meegemaakt en nu langzaam weer opgepakt.ShadowBumble schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:59:
/wave
Ik ben stiekem ook weer begonnen, voornamelijk eigenlijk om tijdens hond uitlaten wat te doen te hebbensamen met mijn zoontje. Laatste keer dat ik het speelde was in 2016/2017, Gen2 had ik al niet eens meegemaakt dus er is een HELE hoop veranderd.
Wel al een aantal shinies opgepikt:
Wurmple
Skitty (vandaag)
Alolan Vulpix
Rhyhorn
Roselia
Shadow Pineco
Vanavond via Remoraid ook 2x Zapdos gevangen, die remote randpasses zijn een uitkomst
Ben eigenlijk nog op zoek naar vrienden die elke dag gifts blijven sturen totdat ze Best Friend zijn.
Voel je vrij om mij toe te voegen:
4035 6250 8274
Voel je vrij om mij toe te voegen:
4035 6250 8274
Nieuwe research task
The feeling of victory
de stappen:
The feeling of victory
de stappen:
spoiler:
Step 1:
Catch 30 Pokemon: 3 Pinap berries
Spin 30 Pokestops or gyms: 1,00 XP
Send 10 Gifts to Friends: 1,000 Stardust
Step rewards: 30 Great Balls, Ralts Encounter and 1,000 Stardust
Step 2:
Catch 30 Psychic-type Pokemon: Elgyem encounter
Catch 30 Fire-type Pokemon: unknown encounter
Hatch 3 Eggs: 1 incubator
Step 2:
[ Voor 79% gewijzigd door Wii4all op 01-10-2020 11:42 ]
Burp
Hebben meer mensen last van een update to continue bug?
Ik krijg bij het opstarten de melding dat de App geüpdatet moet worden maar vervolgens in de store staat er geen update beschikbaar
Android versie gaat het om
Ik krijg bij het opstarten de melding dat de App geüpdatet moet worden maar vervolgens in de store staat er geen update beschikbaar
Burp
jup zwaar irritant ... je zal via apk mirror oid de update naar binnen moeten trekken ofzo denk ik (mits dat kan)Wii4all schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:38:
Hebben meer mensen last van een update to continue bug?
met de pogo+ heb je er gelukkig niet zoveel last van ..
over de pogo + ik merk wel dat er verschil in zit .. ik was de mijne kwijt geraakt en heb die van vrouwlief tijdelijk mogen gebruiken (ze doet andere spelletjes liever) maar dat ding is veel rotter om verbonden te houden. c.q te verbinden
Tja vanalles
welke had je? De mijne is de ene keer stabiel, en de volgende dag moet ik hem 3 keer opnieuw connecten. Er is geen peil op te trekken.vso schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:12:
[...]
over de pogo + ik merk wel dat er verschil in zit .. ik was de mijne kwijt geraakt en heb die van vrouwlief tijdelijk mogen gebruiken (ze doet andere spelletjes liever) maar dat ding is veel rotter om verbonden te houden. c.q te verbinden
brook autocatchLargo schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:06:
[...]
welke had je? De mijne is de ene keer stabiel, en de volgende dag moet ik hem 3 keer opnieuw connecten. Er is geen peil op te trekken.
Tja vanalles
ik heb hem 4x .. nu ja nu 3x ..
ik had gelijk armbandjes in andere kleuren bij besteld maar die passen gvd niet (te groot) ..
ps ik de app "go companion" is best wel prettig .. je kan een audio signaal (brulkikker oid) instellen dat als hij disconnect je meteen kan reconnecten ..
liefst zou ik een telefoon hoesje hebben waar die autocatch in verwerkt zit oid .. en dat pogo op de achtergrond door kan werken ..
Tja vanalles
Yup. Alleen voor Android helaas...
hoezo helaas
affijn zereneus gezet .. ik vind het zoiezo vreemd de autocatch als een los device maar goed .. keuzes
[ Voor 29% gewijzigd door vso op 03-10-2020 15:33 ]
Tja vanalles
Waarom maken ze die klote-app niet wat gebruikersvriendelijker? Ik heb nu _zo vaak_ pokeballs weggegooid omdat mijn item storage vol zat, dat ik net door muscle memory 2 rare candy heb weggegooid. Waarom maken ze geen optie dat je bepaalde items automatisch weggooit? Ik hoef geen normale poke balls, heb genoeg betere...
En die raid bosses zijn f*cking frustrerend als ze niet gevangen willen worden
Als je van de gewone ballen af wilt kun je ook een gotcha nemen;)PhilipsFan schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:08:
Waarom maken ze die klote-app niet wat gebruikersvriendelijker? Ik heb nu _zo vaak_ pokeballs weggegooid omdat mijn item storage vol zat, dat ik net door muscle memory 2 rare candy heb weggegooid. Waarom maken ze geen optie dat je bepaalde items automatisch weggooit? Ik hoef geen normale poke balls, heb genoeg betere...
Uit 7k eieren en research tasksWii4all schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:32:
Ik zie die smoochum helemaal nergens meer mensen daar last van?
Gelukkig nog niet uit eieren gehad, maar die "Spin 3 Pokéstops or Gyms" is daarvoor wel leuk, de eerste heb je direct te pakken, moet je er nog twee. En ze staan hier geregeld in plukjes bij elkaar en soms nog met dezelfde taak ook (voor deze is dat helemaal prijsschieten). Maar ondertussen begin ik er een beetje genoeg van te krijgen, al 16 event Smoochums gevangen en die kun je niet evolven.
Ook al een shiny dan?Freee!! schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:54:
[...]
Gelukkig nog niet uit eieren gehad, maar die "Spin 3 Pokéstops or Gyms" is daarvoor wel leuk, de eerste heb je direct te pakken, moet je er nog twee. En ze staan hier geregeld in plukjes bij elkaar en soms nog met dezelfde taak ook (voor deze is dat helemaal prijsschieten). Maar ondertussen begin ik er een beetje genoeg van te krijgen, al 16 event Smoochums gevangen en die kun je niet evolven.
Nee, maar shiny checken is er ook niet bij.
I stand corrected on both counts.
Net een Smoochum uit een ei en direct daarop een shiny Smoochum uit een reward ("Hatch an egg")
Net een Smoochum uit een ei en direct daarop een shiny Smoochum uit een reward ("Hatch an egg")
Jammer dat die fire-types bijna nergens te vinden zijn.Wii4all schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:56:
Nieuwe research task
The feeling of victory
de stappen:
spoiler:Step 1:
Step 2:
En die smoochums ben ik onderhand al weer zat.
Nu komt er weer eens Pikachu met Ash pet
Is er volgend weekend geen Charmander community day?Gitarist schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:59:
[...]
Jammer dat die fire-types bijna nergens te vinden zijn.
Gitarist schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:59:
[...]
Jammer dat die fire-types bijna nergens te vinden zijn.
Niet alleen dat maar vanaf a.s. vrijdag is Vulpix een gebooste spawn als onderdeel van het autumn event:wackmaniac schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:25:
Is er volgend weekend geen Charmander community day?
https://www.pokemongolive.com/en/post/autumn-event-2020/
If you’re lucky, you might encounter a Shiny Vulpix as originally discovered in Kanto
Maar dat gaat dus wel goedkomen met die fire types. Even geduld nog. Of veel Mega Charizard/Houndoom raids doen als je haast hebt.
Eindelijk vandaag die 5km ei uitgelopen en komt er een Skorupi uit (teleurstelling).
Lever ik daarna die quest in Hatch an Egg, komt er een mooie shiny Smoochum uit.
Ook eindelijk het pijltje in het groen op wayfarer
Lever ik daarna die quest in Hatch an Egg, komt er een mooie shiny Smoochum uit.
Ook eindelijk het pijltje in het groen op wayfarer
Promocode: DJTLEKBK2G5EK
Tnx 👍👍👍Freee!! schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:35:
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Graag gedaan, kreeg hem door op de Remoraid Discord.
October Research Day: Alolan Meowth!
On Saturday, October 10, 2020, from 8:00 a.m. to 10:00 p.m. local time, the Meowth originally discovered in Kanto, Alola, and Galar will be featured in event-exclusive Field Research tasks! Look forward to Timed Research, and check the shop for a box featuring Incense, Pinap Berries, and Lucky Eggs!
On Saturday, October 10, 2020, from 8:00 a.m. to 10:00 p.m. local time, the Meowth originally discovered in Kanto, Alola, and Galar will be featured in event-exclusive Field Research tasks! Look forward to Timed Research, and check the shop for a box featuring Incense, Pinap Berries, and Lucky Eggs!
Burp
Ze weten echt niet meer wat ze er in moeten doen.Wii4all schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:45:
October Research Day: Alolan Meowth!
In de raids enkel spul wat ik heb. Community day met een Pokemon die al geweest is en researches waar je niks aan hebt.
Je bent niet alleen op de wereld, er zijn nog genoeg mensen, die niet alle raid bosses hebben.C_V_S schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Ze weten echt niet meer wat ze er in moeten doen.
In de raids enkel spul wat ik heb.
Denk ook eens aan anderen, die minder lang bezig zijn.Community day met een Pokemon die al geweest is
Recentelijk nog een nieuwe research gedaan en een Victini gescoord.en researches waar je niks aan hebt.
ja klopt het is wel veel en veelzijdig wat er komt maar voor bestaande spelers die al veel compleet hebben is het niet veel soeps elke keer.C_V_S schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
In de raids enkel spul wat ik heb. Community day met een Pokemon die al geweest is en researches waar je niks aan hebt.
Burp
Misschien een stomme vraag, maar waar kan ik deze invoeren? ik zoek me sufFreee!! schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:35:
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Hier ook al een speler vanaf het eerste uur en ondanks dat ik er ruim een jaar uit geweest ben met ruilen en wat raids kom je snel weer bij.C_V_S schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Voor mij en voor vele mensen is het spel veel minder uitdagend geworden. Maar ja, vrijdag krijgen we weer 2 nieuwe in het spel.
Ja das 15 minuten plezier 
Liever eens Axew. Heb er één kunnen ruilen maar voor de rest enkel Feebas uit 10 km eieren....
Liever eens Axew. Heb er één kunnen ruilen maar voor de rest enkel Feebas uit 10 km eieren....
Op Android helemaal onderaan in de shop, op iOS moet er ergens een website zijn (en schijn je je account gekoppeld te moeten hebben).Nielless schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:32:
[...]
Misschien een stomme vraag, maar waar kan ik deze invoeren? ik zoek me suf
Dan doe je iets verkeerd, ik krijg maar één 10KM ei per week en daar komt nooit een Feebas uit.C_V_S schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:34:
Ja das 15 minuten plezier
Ik ben het er mee eens, maar vindt t vooral frustrerend de die events die wel interessant zijn voor first hour players vaak betaald zijn of alleen gehaald kunnen worden met extra aankopen.C_V_S schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Het wordt een beetje te commercieel.
Gevonden, thanks!Freee!! schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:34:
[...]
Op Android helemaal onderaan in de shop, op iOS moet er ergens een website zijn (en schijn je je account gekoppeld te moeten hebben).
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Oh, is er een speciale manier van draaien dan zodat je geen Feebas krijgt? Die zou ik dan wel graag willen weten, want ik krijg ook alleen maar Feebas uit 10km eieren.Freee!! schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:36:
[...]
Dan doe je iets verkeerd, ik krijg maar één 10KM ei per week en daar komt nooit een Feebas uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Raem op 07-10-2020 11:57 ]
Ja, gifts openen zodat je een 7 KM ei krijgt elke keer als er een ei uitkomt zodat je alleen 7 KM eieren hebt. De enige uitzondering daarop is, dat je moet zorgen voor een open plek maandagochtend om 09:00 en meer dan 50 KM gelopen hebt in de voorgaande week. Dan krijg je een 10 KM ei met een beperkte selectie waar Feebas niet in zit. Als je meer dan 100 KM gelopen hebt, krijg je ook een 5 KM ei erbij (als je plek hebt). En voor de volledigheid: tussen de 25 en 50 KM krijg je een 5 KM ei.Raem schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:54:
[...]
Oh, is er een speciale manier van draaien dan zodat je geen Feebas krijgt? Die zou ik dan wel graag willen weten, want ik krijg ook alleen maar Feebas uit 10km eieren.
EDIT:
En als je het echt handig aanpakt, zorg je, dat die 7 KM eieren van verre "vrienden" komen, dan krijg je 3 candy als je de Pokémon trade (en dat helpt ook heel erg met je Pilot Badge).
[ Voor 11% gewijzigd door Freee!! op 07-10-2020 12:05 ]
De Adventure Sync hatch rewards zijn ook niet bijster interessant. Daar zit Axew niet in.Freee!! schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:01:
[...]
Ja, gifts openen zodat je een 7 KM ei krijgt elke keer als er een ei uitkomt zodat je alleen 7 KM eieren hebt. De enige uitzondering daarop is, dat je moet zorgen voor een open plek maandagochtend om 09:00 en meer dan 50 KM gelopen hebt in de voorgaande week. Dan krijg je een 10 KM ei met een beperkte selectie waar Feebas niet in zit. Als je meer dan 100 KM gelopen hebt, krijg je ook een 5 KM ei erbij (als je plek hebt). En voor de volledigheid: tussen de 25 en 50 KM krijg je een 5 KM ei.
EDIT:
En als je het echt handig aanpakt, zorg je, dat die 7 KM eieren van verre "vrienden" komen, dan krijg je 3 candy als je de Pokémon trade (en dat helpt ook heel erg met je Pilot Badge).
Wat had je dan verwacht? Dat Niantic dit allemaal uit naastenliefde doet? De hele infrastructuur moet bakken met geld kosten, waar zouden die kosten door gedekt moeten worden? Gratis bestaat niet en als de kosten niet gedekt kunnen worden met dit soort transacties zullen ze gedekt worden met reclames en/of verkopen van je gebruikersgegevens. Dan liever op deze manier. Maar dat zal wellicht geen hele populaire mening zijn.
Het spijt me zeer, maar als ik online lees hoeveel mensen tickets voor bijvoorbeeld Pokémon Go Fest hebben gekocht afgelopen keer:wackmaniac schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:22:
[...]
Wat had je dan verwacht? Dat Niantic dit allemaal uit naastenliefde doet? De hele infrastructuur moet bakken met geld kosten, waar zouden die kosten door gedekt moeten worden? Gratis bestaat niet en als de kosten niet gedekt kunnen worden met dit soort transacties zullen ze gedekt worden met reclames en/of verkopen van je gebruikersgegevens. Dan liever op deze manier. Maar dat zal wellicht geen hele populaire mening zijn.
"Om mee te kunnen doen aan Pokémon Go Fest 2020 moest je een digitaal ticket kopen. Deze kostte zo’n 15 euro en daarmee kreeg je toegang tot speciale Research Stories, meer mogelijkheden om bepaalde Pokémon te vangen, mee te doen in Raids en nog veel meer. En dat is veel aangeschaft. In totaal leverde het evenement iets meer dan 17 miljoen dollar op. 8,9 miljoen dollar werd er wereldwijd op 25 juli uitgegeven en op 26 juli werd er nog eens 8,6 miljoen dollar richting de ontwikkelaar gegooid. Dat is geen slechte dagomzet." - https://www.want.nl/veel-geld-pokemon-go-fest/
Daarmee kunnen ze toch makkelijk de infra in de lucht houden en optimaliseren waar nodig? Ik zou wel weten wat ik met dat bedrag zou moeten doen
Bij de normale 10 KM eieren is de kans op een Axew maar 1,2% (Feebas 22,5%), dus veel verschil is er niet en te klein voor mij om me er druk om te maken. Ik heb al genoeg 3* en shiny Milotics, hoef er niet meer. Axew (of een geëvolueerde vorm) komt vanzelf een keer beschikbaar als raid boss, dan is mijn kans een stuk groter en weet ik van te voren waar ik aan begin.Raem schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:10:
[...]
De Adventure Sync hatch rewards zijn ook niet bijster interessant. Daar zit Axew niet in.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/sNydbnJtk3HLEX80EiRr9e0C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P98yTLjagdqz0SF5shx1dvui.jpg?f=fotoalbum_large)