2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Hoe weet je dat ze 100% zijn als ze weglopen? Shiny kan je makkelijk zien. Is het in battle mogelijk om de IV te zien?mat.hi.as schreef op zondag 6 september 2020 @ 08:47:
Nope, genoeg 100% die ik heb zien weglopen, zowel bij mezelf als anderen. Terwijl er wel excellent curved golden razz op waren gegooid.
Shinies zijn alleen gegarandeerd te vangen voor legendaries. Een shiny Charizard van een raid moet je dus ook gewoon je best voor doen met vangen. Shiny Heatran (nu) kan je gelijk pinappen.
Tnx. Klopt het dan ook als ik suggereer dat je dan eigenlijk niets hebt aan 100% IV bij gecapte PvP battles?mat.hi.as schreef op zondag 6 september 2020 @ 09:09:
Je ziet het CP als je ze vangt. Bij 100% hebben ze een uniek CP, dus je kan het heel goed vooraf weten.
Shinies zijn alleen gegarandeerd te vangen voor legendaries. Een shiny Charizard van een raid moet je dus ook gewoon je best voor doen met vangen. Shiny Heatran (nu) kan je gelijk pinappen.
Is een 100IV blastoise met een CP van 1479 beter dan mijn 96IV blastoise met een CP van 1499 (zelfde moveset)?
Overigens zijn (fake)vrienden wel de manier om XP te grinden.
Create raid met 5 “nieuwe vrienden” —> 25000 XP
Na 7 dagen good friends —> 50000 XP
Na 30 dagen ultra friends —> 250000 XP
Elke raid kan dus 325.000 XP opleveren (als je stopt bij ultra friends). Zolang je maar elke dag een gift stuurt en ontvangt. Je kan zo dus zonder problemen 1.000.000 XP per maand binnenharken zonder dat het al teveel moeite kost.
Ik vind het zelf ook onderdeel van de fun van pvp. De perfecte, of zo goed mogelijke, IVs voor een Pokémon vinden.
Toch merk je dat golden oldies als Machamp, Dragonite, Tyranitar, en (een stapel) Gyarados ook nog heel behoorlijk werken. Zowel drie ster raids solo als aardig meedoen in PVP gaat best.
Wat wel opvalt is dat je zoals vroegah hetzelf opkweken van een dragonite gevoeglijk kan vergeten, Deino's, Bogons etc, ik zie ze nooit... Dratini's waren ook wel zeldzaam, maar een paar per dag lukte wel. Tegenwoordig is dat toch anders. Ik heb in twee weken nu vier keer een cranidos en een keer een Bagon gevonden, dat is het wel voor het echt mooie spul. Wordt toch wachten po een Raid vrees ik.
Ik vind trouwens wel vrij veel Larvitars, maar dat is toch best oud spul (en een Tyr uit een raid gaat dan toch wat makkelijker).
Afgezien dan die drakenweek begin augustus en dat goedmakertje eind augustus ben ik al in geen weken een loslopende dragon-type tegengekomen. Met die drakenweek en dat goedmakertje heb ik nu wel een stel Dragonites en Salamences (opgekweekt).roffeltjes schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:00:
[...]
Wat wel opvalt is dat je zoals vroegah hetzelf opkweken van een dragonite gevoeglijk kan vergeten, Deino's, Bogons etc, ik zie ze nooit... Dratini's waren ook wel zeldzaam, maar een paar per dag lukte wel. Tegenwoordig is dat toch anders. Ik heb in twee weken nu vier keer een cranidos en een keer een Bagon gevonden, dat is het wel voor het echt mooie spul. Wordt toch wachten po een Raid vrees ik.
Kom ik te weinig tegen naar mijn smaak, hoewel het beter wordt. Mijn enige Tyr komt inderdaad uit een raid.Ik vind trouwens wel vrij veel Larvitars, maar dat is toch best oud spul (en een Tyr uit een raid gaat dan toch wat makkelijker).
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Als hij weer in de raids zit kan je een setje Tyrs farmen, zo lastig is dat niet als je een batterijtje Machamps hebt.Freee!! schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:49:
[...]
Afgezien dan die drakenweek begin augustus en dat goedmakertje eind augustus ben ik al in geen weken een loslopende dragon-type tegengekomen. Met die drakenweek en dat goedmakertje heb ik nu wel een stel Dragonites en Salamences (opgekweekt).
[...]
Kom ik te weinig tegen naar mijn smaak, hoewel het beter wordt. Mijn enige Tyr komt inderdaad uit een raid.
Tyr is net als Dragonite een Zwitsers zakmes. Veel bulk, goede schade. Ik weet dat hij op de zogeheten tier lijsten niet meer meedoet, maar het werkt nog steeds prima.
Rhyperior is trouwens ook wel makkelijk te maken, zeker nu je struikelt over de Rhyhorns (en Rhydon raids).
Vereist alleen wel Sinnoh Stones, ongeveer het enige van de set evolution tools, dat ik niet heb. Ik heb ondertussen twee goede Rhydons klaar staan.roffeltjes schreef op zondag 6 september 2020 @ 23:11:
[...]
Als hij weer in de raids zit kan je een setje Tyrs farmen, zo lastig is dat niet als je een batterijtje Machamps hebt.
Tyr is net als Dragonite een Zwitsers zakmes. Veel bulk, goede schade. Ik weet dat hij op de zogeheten tier lijsten niet meer meedoet, maar het werkt nog steeds prima.
Rhyperior is trouwens ook wel makkelijk te maken, zeker nu je struikelt over de Rhyhorns (en Rhydon raids).
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Jij deed toch veel PvP? Ik krijg bakken van die dingen via PvP.Freee!! schreef op zondag 6 september 2020 @ 23:32:
[...]
Vereist alleen wel Sinnoh Stones, ongeveer het enige van de set evolution tools, dat ik niet heb. Ik heb ondertussen twee goede Rhydons klaar staan.
Nee, ik doe niet veel PvP, vind ik geen zak aan en win nauwelijks.roffeltjes schreef op maandag 7 september 2020 @ 07:32:
[...]
Jij deed toch veel PvP? Ik krijg bakken van die dingen via PvP.
Het is de snelste manier naar Sinnoh stones, je hoeft ook niet heel lang te martelen. Als je 2 van de 5 potjes weet te halen ben je al bij de reward (Sinnoh Stone, Charged TMs of Silver Pinap Berry).Freee!! schreef op maandag 7 september 2020 @ 07:47:
[...]
Nee, ik doe niet veel PvP, vind ik geen zak aan en win nauwelijks.
Ik had nul stenen tot ik in een loos kwartiertje op de bank ben gaan PvPen. Al ben ik vooral blij met die Charged TM;s!
[ Voor 4% gewijzigd door roffeltjes op 07-09-2020 07:59 ]
Toen Sinnoh Stones net in het spel kwamen kon je ze ook krijgen via lokaal PvP tegen een ander account. Hoefde je niet eens voor te winnen. Geen idee of dat nog steeds werkt, maar de moeite van het proberen waard.Freee!! schreef op maandag 7 september 2020 @ 07:47:
[...]
Nee, ik doe niet veel PvP, vind ik geen zak aan en win nauwelijks.
Dat is nog steeds zo!Raem schreef op maandag 7 september 2020 @ 08:07:
[...]
Toen Sinnoh Stones net in het spel kwamen kon je ze ook krijgen via lokaal PvP tegen een ander account. Hoefde je niet eens voor te winnen. Geen idee of dat nog steeds werkt, maar de moeite van het proberen waard.
Per persoon krijg je de eerste 3 battles rewards.
Ik heb er ook veel te veel. Soms maak ik van een hoge wild gevangen Roselia of Murkrow nog wel eens een Roserade of Honchkrow om in gyms te zetten en dan naar de professor te sturen als 'ie terugkomt, zat candies van die soorten. Zo kom je ook van je Sinnoh stones af.Ezio schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:26:
Ik gooi Sinnoh stenen gelijk weg.
Pak wat je pakken kan en alleen de afgelopen maand al een shiny Wurmple, Roselia and Rhyhorn gevonden voor zijn collectie. Vanuit het niks ook voor de deur een Porygon gevonden. Enige wat echt niet lukt:
Een Ditto
Een Abra met 3 sterren
Zal er wel op uit draaien dat hij een eigen account krijgt en met mij kan ruilen, ook niks aan als je een lvl 30 account van je vader krijgt..
Je ziet op de radar niet dat het een ditto is, maar omdat hem nog niet hebt is de pokemon waar hij als vermomd is dus op plek 1 in je radar.
Ik ben er gewoon een aantal keren tegenaan gelopen. En ik heb mijn zoon twee of drie keer verteld, dat een bepaalde Pokémon een Ditto was (nadat ik die zelf gevangen had).FireAge schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:24:
Ditto kun je meestal vinden op de radar als je hem nog niet hebt. Die staat dan op plaats 1, maar als een ratata/whatever.
Je ziet op de radar niet dat het een ditto is, maar omdat hem nog niet hebt is de pokemon waar hij als vermomd is dus op plek 1 in je radar.
Die truc heb ik nog nooit gehoord. Overigens denk ik dat je dan ook veel teleurstellingen tegen zal komen; alle disguises zijn vrij common.FireAge schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:24:
Ditto kun je meestal vinden op de radar als je hem nog niet hebt. Die staat dan op plaats 1, maar als een ratata/whatever.
Voor alle disguises: https://leekduck.com/FindDitto/
Dus als hij een paras vooraan zet van een stop die ver weg is, en er in de lijst ook andere pokemon van een dichterbij gelegen stop zitten, maar deze niet vooraan staan, dan is het waarschijnlijk een ditto.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Verwijderd
De nearby Pokémon. Dat wat zegmaar al jaren rechtsonder aan staatTheCapK schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:54:
Welke radar? Dat is weer iets wat ik blijkbaar gemist heb?
Een ander probleempje, ik moet op zoek naar een nieuwe uitdaging, gisteren mijn gouden Pilot badge gehaald.
Je bedoelt lucky friend? Dat is geen niveau hoger, maar een tijdelijke status om een gegarandeerde lucky trade te doen.Freee!! schreef op woensdag 9 september 2020 @ 17:47:
Er blijkt dus nog een niveau boven "Best Friend" te zijn. Maar om van de voordelen daarvan gebruik te maken, moet minimaal één van ons op reis richting de ander.
Een ander probleempje, ik moet op zoek naar een nieuwe uitdaging, gisteren mijn gouden Pilot badge gehaald.
Nieuwe uitdaging: 100.000 pokemon vangen.
[ Voor 4% gewijzigd door FreqAmsterdam op 09-09-2020 19:03 ]
Al aardig op weg met 25.412FreqAmsterdam schreef op woensdag 9 september 2020 @ 19:03:
[...]
Je bedoelt lucky friend? Dat is geen niveau hoger, maar een tijdelijke status om een gegarandeerde lucky trade te doen.
Nieuwe uitdaging: 100.000 pokemon vangen.
Ik zit tegen de 90.000 aan.
Vraag mij af wat de eisen worden voor levels 41 tot en met 50
Zou niet enkel XP worden (beter ook hoor)
Er zijn weer nieuwe gyms in mijn woonplaats. Dus ik moet weer aan de slag
Enkel ben ik niet de enige heb ik al gemerkt.
en hier ook wat meer gyms inderdaad
ik vraag me dan af waarom er mensen zijn met 40 mobieltjes en het nu nog gespeeld word ? niet elke speler blijft hangen maar er zijn er ook vast veel mensen die het al vanaf dag 1 spelen ofzoEzio schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:43:
Ik ben sinds eergisteren level 40 en het voelt een beetje alsof het nu klaar is...
[ Voor 15% gewijzigd door vso op 10-09-2020 08:47 ]
Tja vanalles
dat gaat wel over :-)Ezio schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:43:
.... het voelt een beetje alsof het nu klaar is...
En ik kom er ook niet vanaf, jullie blijven maar sturen!
Hattrick: Thorgal Eagles
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 16-11 14:08
Whatever you do, do it well.
Topicstarter
Ik heb er nog nooit 1 gebruikt, maar ze blijven maar binnen stromen....bregweb schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:30:
Ben wel helemaal klaar met die stickers, wat is dat een tijdverspilling!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ze tellen niet mee in je items inventory, dus lekker laten waar ze zijn!bregweb schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:30:
Ben wel helemaal klaar met die stickers, wat is dat een tijdverspilling!
Vandaag nog wat leuke Pokemon gevonden voor mezelf en de kinderen. Eerst Lapras, nadat ik deze gisteren al 3x had gespot op de "Nearby "screen heb ik hem eindelijk vanmorgen kunnen vangen. Ik dacht dat Lapras zeldzaam was?
Later nog een Chansey gevonden. De kids waren erg blij met Lapras, nu alleen nog Pikachu...
[ Voor 184% gewijzigd door chrisO op 10-09-2020 22:45 ]
Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is, maar dat zou voor mij klinken als een Lapras spawnpoint. Zit hij steeds bij dezelfde stop/zelfde plek?chrisO schreef op donderdag 10 september 2020 @ 22:39:
Oeps verkeerde forum
Vandaag nog wat leuke Pokemon gevonden voor mezelf en de kinderen. Eerst Lapras, nadat ik deze gisteren al 3x had gespot op de "Nearby "screen heb ik hem eindelijk vanmorgen kunnen vangen. Ik dacht dat Lapras zeldzaam was?
Later nog een Chansey gevonden. De kids waren erg blij met Lapras, nu alleen nog Pikachu...
Chansey wil soms nog wel eens spawnen, Pikachu is (zonder event) best common dus die kan je zo oppikken. Deze week is alleen het tweede Mega Event bezig, dus wellicht lastig te vinden.
Mijn boefje is liev!
Afgelopen 2 dagen Lapras 5x gespot bij 5 verschillende Pokestops in 2 verschillende steden. Ik denk dat Niantic heeft gehoord dat mijn kinderen heel erg graag Lapras wilde hebbenMusicMaikel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:48:
[...]
Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is, maar dat zou voor mij klinken als een Lapras spawnpoint. Zit hij steeds bij dezelfde stop/zelfde plek?
Chansey wil soms nog wel eens spawnen, Pikachu is (zonder event) best common dus die kan je zo oppikken. Deze week is alleen het tweede Mega Event bezig, dus wellicht lastig te vinden.
:strip_exif()/f/image/khatCQs9y4gDCkLYkXmI9JVM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hqbqUcyJCAm1BWc5Su7Da6oX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZsmieJ2vv1fGi9oLsMknKNze.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gcDFba6GaGgY8YVaqlmNwCWP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Freee!! op 14-09-2020 20:55 ]
Dat kon al... maar dat is alleen de female versie (met dat rode kleurtje). En laat die nou bijna niet voorkomenTheCapK schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:59:
Combee is nu ook te evolven. Ving er een gewoon om het aantal candies op te hogen en zag dat deze nu dus kan worden ge-evolved...
Klopt! Kwam ik gister ook achter.. doei potionsFreee!! schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:56:
Kleine bug gespot, Mega Beedrill kan niet compleet genezen worden, blijft 1 HP onder niveau en je kunt er potions in blijven gieten.
ps: resize ff je plaatjes... dit is niet te doen
[ Voor 33% gewijzigd door low_n_slow op 14-09-2020 12:02 ]
Ik wil al heel lang een ruffet, eindelijk lvl 8 geworden. daarna schrik niet: 50 potjes achter elkaar verloren.
En waardoor? De 1 Hp charge attack. Zeker 30 potjes zie ik een pokemon nog 1 HP hebben en ja hoor daar komt ie. Er is duidelijk iets mis met het PVP systeem.
Verder zit er totaal geen variatie in het PVP bij Premier is het allemaal of: Togekiss, Swampert, Metagross, Dragonite.
En ik zie ook dat er een heel vervelende bug in de charged attacks zitten. Die kan je opsparen. Soms spaar ik op voor twee charged attacks en wissel dan van pokemon. na een tijdje wissel ik weer, en kan ik maar 1 charged attack uitvoeren, en is mijn tweede charged attack niet gereed. Hoe dan?
Ruffet is mijn laatste normale pokemon die ik nog moet.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 16-11 14:08
Whatever you do, do it well.
Topicstarter
Uitleg:
Ik had Gloom als buddy want was bezig om 100 Candys te verzamelen voor evolutie, toen ik met de hond ging lopen zag ik dat er 100 Candy's waren verzameld. Dus ik laat Gloom vervolgens evolueren naar een Bellossom, maar helaas op dat moment schakelt mijn wifi over naar 4G en met het gevolg dat mijn hele game crashed en ik niks meer kon.
Ik kon geen menu meer openen en ook niet meer draaien, gewoon een complete freeze van de game.
Ben er totaal 20 minuten mee bezig geweest ( cache en data verwijderd, reboot telefoon ), uiteindelijk was alles weer opgelost toen ik een nieuwe buddy koos. Sinds dat moment doet alles weer normaal, maar pff... wat heb ik lopen zweten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oef, dat is jammer inderdaad! Ik zit er eigenlijk elk seizoen wel in (rankDj Neo Ziggy schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:21:
Ik ben heel lang stil geweest op dit gedeelte, maar ik speel het nog elke dag. Alleen de laatste tijd bemerk ik dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Vooral het PVP gedeelte.
Ik wil al heel lang een ruffet, eindelijk lvl 8 geworden. daarna schrik niet: 50 potjes achter elkaar verloren.
En waardoor? De 1 Hp charge attack. Zeker 30 potjes zie ik een pokemon nog 1 HP hebben en ja hoor daar komt ie. Er is duidelijk iets mis met het PVP systeem.
Great League heeft net wat meer variatie en zal je dus ook meer na moeten denken over wat je doet. Naar mijn mening is Great League ook een stuk toegankelijker aangezien de dust kosten vele malen minder zijn. Misschien kan je dat eens proberen.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:21:
Verder zit er totaal geen variatie in het PVP bij Premier is het allemaal of: Togekiss, Swampert, Metagross, Dragonite.
Ik weet niet wat voor team je gebruikt, maar zou eens kunnen kijken op https://pvpoke.com. Daar staat de meta ranking op van elke league + je kan simulaties draaien van matches.
Qua bugs ben ik het op zich wel met je eens, maar aan de andere kant denk ik dat we "blij" moeten zijn dat het überhaupt werkt, Niantic kennende is dit nog niets
Ik heb Rufflet nog wel een over. Waar woon je ergens? Misschien dat we even friendship kunnen levelen.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:21:
[ Voor 7% gewijzigd door MusicMaikel op 15-09-2020 09:33 ]
En 7KM eieren....daar zit echt de laatste 6 keer een diglet in...ik heb hem uit de VS / Japan / duitsland / nederland....alleen maar diglet....vroeger zat er volgens mij nog wel is wat variatie in....
Burp
Ja premier master was nogal eentonig, hoewel ik er toch wel plezier in gehad heb.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:21:
Ik ben heel lang stil geweest op dit gedeelte, maar ik speel het nog elke dag. Alleen de laatste tijd bemerk ik dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Vooral het PVP gedeelte.
En ik zie ook dat er een heel vervelende bug in de charged attacks zitten. Die kan je opsparen. Soms spaar ik op voor twee charged attacks en wissel dan van pokemon. na een tijdje wissel ik weer, en kan ik maar 1 charged attack uitvoeren, en is mijn tweede charged attack niet gereed. Hoe dan?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat een bug is. Speel best fanatiek (1000+ matches in S3) en heb dat nooit ervaren en nooit gehoord van andere spelers in onze pvp groep. Heeft het misschien te maken met energy cap? Je kan bijvoorbeeld 2 hydro cannons stacken (elk 50 energy) maar niet 2 outrages (elk 60 energy).
Hoger Niveau battle league gaat voornamelijk om energy management en weten hoeveel energy je tegenstander heeft om te weten wanneer welke move komt.
Ps. Iedereen kan nu rank 9 worden als je in totaal 204 matches wint ongeacht je rating. Rank 10 nog steeds wel 3000 rating.
[ Voor 8% gewijzigd door FreqAmsterdam op 15-09-2020 10:27 ]
leuke is dat je hiermee kan bluffen. Je wacht tot je de harde mep kan uitdelen. In plaats daarvan zet je een snelle aanval om energie te sparen. Je tegenstander weet niet welke charged je inzet en gebruikt een blok op een waardeloze charged.FreqAmsterdam schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:23:
[...]
Hoger Niveau battle league gaat voornamelijk om energy management en weten hoeveel energy je tegenstander heeft om te weten wanneer welke move komt.
Probleem is wel dat als je oppo je bluf door heeft je meestal behoorlijk screwed bent.aljooge schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:10:
[...]
leuke is dat je hiermee kan bluffen. Je wacht tot je de harde mep kan uitdelen. In plaats daarvan zet je een snelle aanval om energie te sparen. Je tegenstander weet niet welke charged je inzet en gebruikt een blok op een waardeloze charged.
probleem voor je tegenstander: als hij geen blok in zet, dan kan de aanval ook serieus zijn. Met een leuke outrage is je tegenstander screwed. De kans is 50/50. Is het serieus of is het bluf?FreqAmsterdam schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:07:
[...]
Probleem is wel dat als je oppo je bluf door heeft je meestal behoorlijk screwed bent.
Edit: inmiddels is versie 0.187.0 beschikbaar in de App Store, schijnt dat deze wel draait op iOS 14
[ Voor 20% gewijzigd door sixtiek op 16-09-2020 07:25 ]
Meer dan 50 KM in een week lopen en op maandagochtend om 09:00 minimaal één open plek in je egg storage hebben, gegarandeerd een 10 KM ei en gegarandeerd geen Feebas.Wii4all schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:42:
wordt echt gek van die eieren....ik krijg alleen maar 2 KM eieren lijkt het wel...10KM ei heb ik al in tijden niet meer gehad.
De variatie is inderdaad beperkt, maar ik krijg toch echt nog wel verschillende Pokémon eruit, vanmorgen nog een Geodude.En 7KM eieren....daar zit echt de laatste 6 keer een diglet in...ik heb hem uit de VS / Japan / duitsland / nederland....alleen maar diglet....vroeger zat er volgens mij nog wel is wat variatie in....
In de app staat dat ik deze week 0,8 kilometer heb gelopen. In de realiteit had ik maandag 24.000 passen (waarvan 16 kilometer hardlopend) en gisteren 11.000 passen (waarvan ca. 3000 bootcamp).
Adventure/Fitness sync staat aan en POGO heeft toegang tot alle data.
Ik weet niet hoe hard je loopt, maar ik loop <10km/h en dat wordt gewoon netjes bijgeteld, ook op de loopband. Ik gebruik IOSRene schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:56:
Wat telt eigenlijk mee voor die adventure sync?
In de app staat dat ik deze week 0,8 kilometer heb gelopen. In de realiteit had ik maandag 24.000 passen (waarvan 16 kilometer hardlopend) en gisteren 11.000 passen (waarvan ca. 3000 bootcamp).
kun je dit ook terugvinden in google fit dat je zoveel hebt gelopen? als je android heb tenminste..Rene schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:56:
Wat telt eigenlijk mee voor die adventure sync?
Heb ook IOS. Loop tussen de 8 en 15 km/h (deels op de loopband). Niks wordt bijgeteld.mennoo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:38:
[...]
Ik weet niet hoe hard je loopt, maar ik loop <10km/h en dat wordt gewoon netjes bijgeteld, ook op de loopband. Ik gebruik IOS
Maar ik zie nu ook dat adventure sync zichzelf weer heeft uitgezet vanwege 'missing permissions'. Pogo heeft alles aanstaan. Heb nu alles uitgezet en opnieuw aangezet om te kijken wat er gebeurt.
Volgens de apple Health app is de gemiddelde afstand per dag 14 km. Er klopt dus niks van dat pogo niet verder komt dan 12 kilometer de afgelopen week.
Edit:
Het ligt blijkbaar aan mijn telefoon. Ik heb het net op een andere telefoon getest en daar heb ik geen lag.
[ Voor 16% gewijzigd door Ezio op 18-09-2020 09:23 ]
Idd thx @Swabamente .. kon makkelijk met 2 seconden over hahaPhilipsFan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:08:
@Swabamente Thanks voor de raid invite, heb er (eindelijk) een shiny Cresselia aan overgehouden. En 100k XP voor Best Friend is ook nice
Ik heb er inmiddels 3 shiny van de 35 raids geloof ik
Op 21 september komt de volgende Raid Pass Bundle voor 1 coin.Rene schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:28:
Kon zojuist ook weer 3 remote raid passen voor 1 coin kopen 👍👍👍.
Eieren moeten nog uitgebroed worden (eerste zijn 37 minuten geleden gelegd, broedtijd is minimaal 45) en in Nederland zijn de raids al even afgelopen.PhilipsFan schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:34:
Waar blijven die Articuno raids?
Via remoraid.gg gaat net iets georganiseerder.PhilipsFan schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:42:
Ah, die komen ook uit eieren natuurlijk. Ik ga niet voor NL, dat schiet niet op, via Reddit remote raids. Over 3 minuten dus...
Ja, er zijn meer van dat soort apps, maar dat is me veel teveel gedoe. Moet je weer een account aanmaken en al je gegevens opgeven. Ik red me wel via Reddit. Gaat soms wat rommelig inderdaad, maar als je er geen heil in ziet spring je er op tijd weer uit. Is al vaak genoeg goed gegaan...Freee!! schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:48:
[...]
Via remoraid.gg gaat net iets georganiseerder.
Verdomd weinig gegevens bij Remoraid en ze hebben ook een leuke Discord.PhilipsFan schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:52:
[...]
Ja, er zijn meer van dat soort apps, maar dat is me veel teveel gedoe. Moet je weer een account aanmaken en al je gegevens opgeven. Ik red me wel via Reddit. Gaat soms wat rommelig inderdaad, maar als je er geen heil in ziet spring je er op tijd weer uit. Is al vaak genoeg goed gegaan...
EDIT: En ik heb mijn eerste Articuno (CP1711, 3*).
[ Voor 5% gewijzigd door Freee!! op 18-09-2020 23:43 ]
Hihi, ik heb er al 2: 1699 en 1718 beide 84%. Ik vang ze makkelijker dan Cresselia, die vond ik erg lastig om excellent op te gooien.Freee!! schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:42:
[...]
Verdomd weinig gegevens bij Remoraid en ze hebben ook een leuke Discord.
EDIT: En ik heb mijn eerste Articuno (CP1711, 3*).
88,89%PhilipsFan schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 00:00:
[...]
Hihi, ik heb er al 2: 1699 en 1718 beide 84%. Ik vang ze makkelijker dan Cresselia, die vond ik erg lastig om excellent op te gooien.
EDIT: En de tweede (1714, 82%)
[ Voor 6% gewijzigd door Freee!! op 19-09-2020 00:26 ]
Met articuno en zapdos erbij is kanto regio compleet
Burp
Same. Tauros is de enige die ik nog moet. Maar omdat ik Tauros nog niet zelf heb gevangen gaat het een heleboel stardust kosten om mij er eentje te geven, dat realiseer ik me. Maar ik weet geen andere manier. Ik heb Tauros nog nooit gezien in een raid of uit een ei.Wii4all schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:03:
Iemand die voor mij misschien een taurus voor mij heeft?
Met articuno en zapdos erbij is kanto regio compleet
Verwijderd
Dat komt omdat het een regionale Pokémon is die alleen in Amerika voorkomt. Komt vast wel weer een keertje wereldwijd langs in een speciaal event, is al 2 of 3 keer gebeurd. Gewoon geduld hebben!PhilipsFan schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:34:
[...]
Same. Tauros is de enige die ik nog moet. Maar omdat ik Tauros nog niet zelf heb gevangen gaat het een heleboel stardust kosten om mij er eentje te geven, dat realiseer ik me. Maar ik weet geen andere manier. Ik heb Tauros nog nooit gezien in een raid of uit een ei.
Of een remote raid in Amerika met Tauros als raid boss winnen. Op één of andere manier ben ik bang, dat Kangaskhan op dezelfde manier moet en nog iets lastiger te regelen is.Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:47:
[...]
Dat komt omdat het een regionale Pokémon is die alleen in Amerika voorkomt. Komt vast wel weer een keertje wereldwijd langs in een speciaal event, is al 2 of 3 keer gebeurd. Gewoon geduld hebben!
Verwijderd
Dat is natuurlijk (nu) geen optie aangezien regionale niet in raids voorkomen. En als ze in raids komen denk ik dat het ook wereldwijd zou zijn. (Eventueel gecombineerd met kangaskhan en mr mime)Freee!! schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:09:
[...]
Of een remote raid in Amerika met Tauros als raid boss winnen. Op één of andere manier ben ik bang, dat Kangaskhan op dezelfde manier moet en nog iets lastiger te regelen is.
Jaar terug kreeg je na die stamp research zrg maar supergoede pokemon waaronder groudon latios kyogre etc jammer dat dat nu wat minder is. Mijn zoon had een Tauros uit een ei uit Amerika.Freee!! schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:09:
[...]
Of een remote raid in Amerika met Tauros als raid boss winnen. Op één of andere manier ben ik bang, dat Kangaskhan op dezelfde manier moet en nog iets lastiger te regelen is.
Burp
* Freee!! zit in Rotterdam Zuid, moet wat te regelen zijn.mat.hi.as schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:45:
Ik heb nog wel een taurus over. Region Rotterdam Oost.
Je bent niet de enige, gaat bij velen (waaronder bij mij) ook niet goed. Ik geloof dat de nieuwste IOS gebruikers de meeste issues hebben, maar ik heb met een G8+ ook last van aanvallen (en switches) die niet door lijken te komen en meldingen van een zwakke verbinding. Op zich is het nog wel speelbaar (ik ga er ook vanuit dat mijn tegenstander ook dit soort issues heeft^^), maar het is niet optimaalEzio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:35:
Ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt of aan de verbinding, maar de battle league is voor mij al twee dagen bijna niet speelbaar. Ik krijg de hele tijd melding over een zwakke verbinding en ongelofelijke lag. Ik ben van het draadloze netwerk gegaan maar ook op 4G is het bijna niet te doen.
Edit:
Het ligt blijkbaar aan mijn telefoon. Ik heb het net op een andere telefoon getest en daar heb ik geen lag.
Na twee uur had ik net mijn eerste te pakken, na drie uur zes. En mijn zoon heeft in het eerste uur al een behoorlijk aantal gevangen, zit na drie uur op negen. Nog even doorgaan dus.Rene schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:11:
Ben nu wel weer klaar met die Porygons. Heb na 2 uur non stop vangen 1 shiny te pakken. Wel een 96% IV welke na de evoluties bijna 3000CP heeft met tri attack.
Wel leuk dat de kids zoveel hebben gevangen.
Zojuist nummer 2, maar die ging ervandoor 😡
Bespaar maar je dust. De Porygon Z is veel te zwak voor raids, gym battles en helemaal voor PvP.Rene schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:56:
Ook nog ruim 250 Candy over om de beste te upgraden in de toekomst.
Ik ben er ook wel klaar mee, 27 3* (in diverse gradaties van evolutie) waarvan 2 shiny en 3 lucky en nog 7 shiny van lager kaliber, daarnaast nog 568 candyRene schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:56:
Ben er ook wel ff klaar mee 🥴
[Afbeelding]
Ook nog ruim 250 Candy over om de beste te upgraden in de toekomst.
Verwijderd
Ik had er 8 na 2 uur, vond het wel mooi :-)Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:18:
28 shiny porygon, nieuw record voor op community Day en m'n huis niet uitgeweest! (Voordeel van een pokestop op je huis, altijd pokeballs genoeg!)
Porygon was wel top om Spinda #2 te vangen, lukte bij de 2de poging!
Bedankt nog voor de Cresselia raid uitnodiging Robunl, weer een legendary erbij...
Zie dat er diversen net dit weekend Articuno's hebben gevangen... Die had ik dan weer 2 jaar geleden al...
Moet eigenlijk nog de Mewtoo hebben om Kanto compleet te hebben.
Voor Johto nog Meganium (zal geen probleem zijn, nog wat chokorita's vangen), Unown, Heracross en Smeargle.
Hoenn region nog 11 waarvan de meeste ik alleen het nummer heb maar nooit gezien.
Sinnoh en Unova nog veel meer nodig.
Galar heb ik beiden en Unknown ben ik Melmetal vaak tegengekomen maar nooit gevangen, wat 808 is, geen idee!
808 is Meltan en die 'krijg' je toch als reward voor de "Let's GO, Meltan" opdracht?TheCapK schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:17:
Had gisteren ook 5 porygon binnen 5 minuten zonder 1 stap te doen. Na uitloggen en uurtje later inloggen 2 shiny's.
Bedankt nog voor de Cresselia raid uitnodiging Robunl, weer een legendary erbij...
Zie dat er diversen net dit weekend Articuno's hebben gevangen... Die had ik dan weer 2 jaar geleden al...
Moet eigenlijk nog de Mewtoo hebben om Kanto compleet te hebben.
Voor Johto nog Meganium (zal geen probleem zijn, nog wat chokorita's vangen), Unown, Heracross en Smeargle.
Hoenn region nog 11 waarvan de meeste ik alleen het nummer heb maar nooit gezien.
Galar heb ik beiden en Unknown ben ik Melmetal vaak tegengekomen maar nooit gevangen, wat 808 is, geen idee!
Die heb ik nog niet af dus dat kan schelen... En die Meltan evolueert weer naar Melmetal, toch?chrisO schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:23:
[...]
808 is Meltan en die 'krijg' je toch als reward voor de "Let's GO, Meltan" opdracht?
Om even een update te geven over mijn community day: samen met mijn vriendin heb ik de hele 6 uur gespeeld en we hadden beide een whopping 44 shinies. Ik had er zelf een met 93% IV's als level 35 gevangen, dus dat is een behoorlijk goede qua cijfertjes. In de praktijk ligt dat natuurlijk iets anders
Unown's heb ik nog wel over als je wil. Zoals ik al zei, woon regio Eindhoven dus kijk maar of dat uit komt.TheCapK schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:17:
808 is inderdaad Meltan, die kan je krijgen uit de Research "Let's go Meltan" of van mensen met een Nintendo Switch met daarop Pokémon Let's GO. Die heb ik zelf ook, dus mocht je die willen, laat vooral even weten
Smeargle is te krijgen door de photobombs: https://www.express.co.uk...0luck%20plays%20a%20part.
Gisteren alleen Porygon op de photobombs.MusicMaikel schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:35:
[...]
Smeargle is te krijgen door de photobombs: https://www.express.co.uk...0luck%20plays%20a%20part.
Dit topic is gesloten.
![]()
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
/f/image/4FipYgAqYCrN7iBAgukdokBl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UCLIAKsvN7g309ZMbc3uCEbt.png?f=fotoalbum_large)