Zeker gelukt, ik was deze week al 40 geworden dus heeft niet heel veel zin meer maargoedFreee!! schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 00:20:
[...]
Hoop, dat het bij jou ook gelukt is, ik ging meteen een level omhoog.
Half uur geleden Mega venusaur raid gedaan, remote.
Kreeg een berichtje van mijn zoon. Venusaur erbij en 40 megaenergie.
Kreeg een berichtje van mijn zoon. Venusaur erbij en 40 megaenergie.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Nou eerst maar eens een shiny Charizard lucky ruilen voor die mega mag worden.
Beedrill idem dito eerst de shiny lucky ruilen.
Vandaag mijn eerste Axew, geruild hoor nog steeds niet uit een ei.
Beedrill idem dito eerst de shiny lucky ruilen.
Bizar he, ik ook niet. Zal wel uit een research opdracht komen tzt, maar tot die tijd is het km's maken.....C_V_S schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:53:
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Dank voor deze post. Had die aanbieding nog niet gezien.Freee!! schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:04:
Iemand de speciale aanbieding van september al gezien (of zelfs gebruikt)
[Afbeelding]
Hele maand september, elke keer als je minder dan drie remote raid passes hebt. Jammer, dat de raids hier in de buurt net afgelopen zijn, hiermee kan ik ze lekker van achter mijn computer doen (wel op de teleoonaljooge schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:11:
[...]
Dank voor deze post. Had die aanbieding nog niet gezien.
[ Voor 20% gewijzigd door Freee!! op 31-08-2020 21:13 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Binnen 2 weken heb ik mooi 3 weken vakantie.Freee!! schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:12:
[...]
Hele maand september, elke keer als je minder dan drie remote raid passes hebt.
Heb je daar een bron van?Freee!! schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:12:
[...]
Hele maand september, elke keer als je minder dan drie remote raid passes hebt. Jammer, dat de raids hier in de buurt net afgelopen zijn, hiermee kan ik ze lekker van achter mijn computer doen (wel op de teleoon).
Ik kan je RemoRaid aanraden, lekker raiden op verre locaties en je houdt er nog verre vrienden aan over ook. Daar heb je op zich heel weinig aan, behalve als je hun gifts opent als je wat gaten in je egg-storage hebt. Met Pokémon uit 7 KM eieren kun je je Pilot badge redelijk snel halen als je een beetje op de afstand let. Daarnaast levert elke trade, waarbij de herkomst van de Pokémon meer dan 100 KM uit elkaar ligt, drie candy op (voor beide partijen), ook altijd meegenomen.aljooge schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:15:
[...]
Binnen 2 weken heb ik mooi 3 weken vakantie.![]()
![]()
Lekker veel raiden.
Hoe werkt dit? een raid in 2 uur en 32 minuten?Freee!! schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:22:
[...]
Ik kan je RemoRaid aanraden, lekker raiden op verre locaties en je houdt er nog verre vrienden aan over ook. Daar heb je op zich heel weinig aan, behalve als je hun gifts opent als je wat gaten in je egg-storage hebt. Met Pokémon uit 7 KM eieren kun je je Pilot badge redelijk snel halen als je een beetje op de afstand let. Daarnaast levert elke trade, waarbij de herkomst van de Pokémon meer dan 100 KM uit elkaar ligt, drie candy op (voor beide partijen), ook altijd meegenomen.
No way dat je die bundle meerdere keren kan doen, toch?
Er staat inderdaad nergens dat je die meerdere keren kunt doen, zoals ik het lees heb je heel september de tijd om dat 1e boxje te claimenmat.hi.as schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:26:
Ze zeggen van wel, over drie remote raids kan ik je meer vertellen.mat.hi.as schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:26:
remember, you must have fewer then 3 Remote Raid Passes to purchase more.skipe schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:27:
[...]
Er staat inderdaad nergens dat je die meerdere keren kunt doen, zoals ik het lees heb je heel september de tijd om dat 1e boxje te claimen
Ik doe mee aan remoraid.Freee!! schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:22:
[...]
Ik kan je RemoRaid aanraden, lekker raiden op verre locaties en je houdt er nog verre vrienden aan over ook. Daar heb je op zich heel weinig aan, behalve als je hun gifts opent als je wat gaten in je egg-storage hebt. Met Pokémon uit 7 KM eieren kun je je Pilot badge redelijk snel halen als je een beetje op de afstand let. Daarnaast levert elke trade, waarbij de herkomst van de Pokémon meer dan 100 KM uit elkaar ligt, drie candy op (voor beide partijen), ook altijd meegenomen.
To purchase more (remote passes). Zo lees ik het tenminste. Dat is namelijk ook zo.
Misschien dat ze voor elke mega week 1x zo'n bundle doen maar niet elke keer als je ze op hebt lijkt me. Is 1 van de grootste inkomstbronnen als ik mn eigen gebruik zie
Wel zeker nut. Veel sterker dan gewone pokemon. Te weinig bij een raid en 1 zo'n mega inzetten lost het probleem op.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:34:
Zijn jullie geïnteresseerd in de mega Pokémon? Zie er echt het nut er niet van in?
Verwijderd
Maar wat als ik altijd genoeg mensen heb om te raiden?aljooge schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:38:
[...]
Wel zeker nut. Veel sterker dan gewone pokemon. Te weinig bij een raid en 1 zo'n mega inzetten lost het probleem op.
gewoon pokedex vullen, verder heeft het niet echt zin volgens mijVerwijderd schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:04:
[...]
Maar wat als ik altijd genoeg mensen heb om te raiden?
Het staat wat onduidelijk in dat stukje hierboven. @PokemonGoApp op Twitter is echter glashelder:mat.hi.as schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:26:
One-time dus.In celebration of our Mega September event, you can purchase a one-time bundle of three Remote Raid Passes for 1 PokéCoin in the shop!
ik weet niet of het iemand is opgevallen maar ik denk dat de (android) versie van PoGo van 158.0 naar 158.1 is gegaan ..
Nu heb ik geen last meer van het fenomeen "back to top" als je door je Pmon lijst aan het worstelen bent.
Nu heb ik geen last meer van het fenomeen "back to top" als je door je Pmon lijst aan het worstelen bent.
Tja vanalles
Hier op versie 185.0.vso schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 00:19:
ik weet niet of het iemand is opgevallen maar ik denk dat de (android) versie van PoGo van 158.0 naar 158.1 is gegaan ..
EDIT: Na het doordrukken van een stel updates, waaronder PoGo, nu op 185.1
[ Voor 9% gewijzigd door Freee!! op 01-09-2020 08:38 ]
Over die remote raid passes. Je kan er maximaal 3 in bezit hebben.
Als je er 2 hebt dan kan je niet die buy 3 voor 1 coins optie doen, want dan geeft het spel aan dat je er maar maximaal 3 mag bezitten.
Desondanks is het wel super.
Vanochtend om 06:45 aan het ontbijt als een eerste raid meegedaan.....
Als je er 2 hebt dan kan je niet die buy 3 voor 1 coins optie doen, want dan geeft het spel aan dat je er maar maximaal 3 mag bezitten.
Burp
Gisteravond de eerste bundel "gekocht" toen ik nog twee remote raid passes had. Ondertussen heb ik er nog één over, maar is de mogelijkheid niet zichtbaar in de shop.Wii4all schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:49:
Ook sterker dan Level 40 legendary? B.v. Entei of Mega Charizard ?aljooge schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:38:
[...]
Wel zeker nut. Veel sterker dan gewone pokemon. Te weinig bij een raid en 1 zo'n mega inzetten lost het probleem op.
Voor mij is het momenteel vooral dex vulling en leuk voor de heb.
Heb Venusaur al een 96IV tot level 40 en een Pigotto ook level 40 IV96
Nu nog Charizard (even lucky ruilen) en Beedrill (ook nog lucky ruilen)
Owh ja Blastoise doen we ook maar een shiny lucky traden (denk die met bril)
Owh ja remote passen is natuurlijk maar 1 x 3 passen
[ Voor 6% gewijzigd door C_V_S op 01-09-2020 10:02 ]
@C_V_S een voordeel van de Pokémon die je nu mega kan maken is dat ze hele goedkope tweede charged moves hebben. Die kosten maar 10.000 dust en 25 candy. Dat kan af en toe wel het verschil maken bij een gevecht, maar verder heb ik me er nog niet zo erg in verdiept.
Ik las ergens dat de tweede keer mega evolve goedkoper is dan de eerste keer. Weet iemand hier al getallen bij? Ik heb bij een redelijk snelle Mega Charizard Y raid 45 mega energy gekregen, en je hebt er 200 nodig voor de eerste keer mega-evolueren. Wat kost de tweede keer?
Ik heb tot nu toe maar twee mega-raids gedaan, en ik zie ook niet gebeuren dat ik er de komende tijd veel kan doen. Ik ben niet van plan tientallen remote pasjes te kopen om aan die hoeveelheden mega-energie te komen.
Om mijn eigen vraag vast deels te beantwoorden: ik heb een Beedrill al één keer mega gemaakt. Dat kostte toen 100 mega energy. De tweede keer kost het nog 25. Ik vermoed dus dat het voor Charizard van 200 naar 50 gaat?
Ik las ergens dat de tweede keer mega evolve goedkoper is dan de eerste keer. Weet iemand hier al getallen bij? Ik heb bij een redelijk snelle Mega Charizard Y raid 45 mega energy gekregen, en je hebt er 200 nodig voor de eerste keer mega-evolueren. Wat kost de tweede keer?
Ik heb tot nu toe maar twee mega-raids gedaan, en ik zie ook niet gebeuren dat ik er de komende tijd veel kan doen. Ik ben niet van plan tientallen remote pasjes te kopen om aan die hoeveelheden mega-energie te komen.
Om mijn eigen vraag vast deels te beantwoorden: ik heb een Beedrill al één keer mega gemaakt. Dat kostte toen 100 mega energy. De tweede keer kost het nog 25. Ik vermoed dus dat het voor Charizard van 200 naar 50 gaat?
Er is nu een aanbieding van 3 remote raid passes voor één Pokécoin. Als ik de tekst goed lees, moet dat meerdere keren kunnen, maar ik kom nog niet verder dan één keer.gwystyl schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:13:
[...]
Ik ben niet van plan tientallen remote pasjes te kopen om aan die hoeveelheden mega-energie te komen.
Nee, je kan alleen remote raid pasjes kopen als je er minder dan drie hebt. Dat is iets andersWii4all schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:49:
One time only, zie hierboven.Freee!! schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:18:
[...]
Er is nu een aanbieding van 3 remote raid passes voor één Pokécoin. Als ik de tekst goed lees, moet dat meerdere keren kunnen, maar ik kom nog niet verder dan één keer.
[ Voor 39% gewijzigd door sixtiek op 01-09-2020 10:23 . Reden: twee antwoorden in één ]
Dat had ik gezien inderdaad, maar ik ga er stiekem van uit dat dat eenmalig is. Ik heb ook nog zo'n 20 raid passen, maar ik heb komende tijd gewoon weinig tijd om er op uit te trekken om die te benutten. Misschien dat ik wel een mega raid hour meepak als die er komt.Freee!! schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:18:
[...]
Er is nu een aanbieding van 3 remote raid passes voor één Pokécoin. Als ik de tekst goed lees, moet dat meerdere keren kunnen, maar ik kom nog niet verder dan één keer.
Klopt als een bus!gwystyl schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:13:
@C_V_S [...]
Ik heb mijn Charizard één keer mega evolved voor 200 mega energy maar volgens mij is het nu weer 200 mega energy toch?
Dat ligt er maar net aan. Het is per unieke Pokémon (lees dex-entry) 200 Mega candy in de eerste instantie, daarna 50 per evolutie van diezelfde Pokémon. Daar staan uitzonderingen op, zoals Beedril en naar verwachting geld voor de Pidgey evolutielijn hetzelfde.C_V_S schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:26:
Ik heb mijn Charizard één keer mega evolved voor 200 mega energy maar volgens mij is het nu weer 200 mega energy toch?
Dit klopt, maar omdat Charizard twee mega's heeft moet je als je pas één van de twee geëvolueerd hebt en de andere nog niet, alsnog 200 energy hebben voordat je kan evolueren. Ze laten je natuurlijk niet die andere ook evolueren tegen het lage tariefMusicMaikel schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:29:
[...]
Dat ligt er maar net aan. Het is per unieke Pokémon (lees dex-entry) 200 Mega candy in de eerste instantie, daarna 50 per evolutie van diezelfde Pokémon. Daar staan uitzonderingen op, zoals Beedril en naar verwachting geld voor de Pidgey evolutielijn hetzelfde.
Dat is ook precies wat ik zeg: "Het is per unieke Pokémon (lees dex-entry) 200 Mega candy in de eerste instantie, daarna 50 per evolutie van diezelfde Pokémon.". Charizard heeft 2 dex-entries, voor de X en Y vormen.sixtiek schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:46:
[...]
Dit klopt, maar omdat Charizard twee mega's heeft moet je als je pas één van de twee geëvolueerd hebt en de andere nog niet, alsnog 200 energy hebben voordat je kan evolueren. Ze laten je natuurlijk niet die andere ook evolueren tegen het lage tarief.
Klopt helemaalMusicMaikel schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:51:
[...]
Dat is ook precies wat ik zeg: "Het is per unieke Pokémon (lees dex-entry) 200 Mega candy in de eerste instantie, daarna 50 per evolutie van diezelfde Pokémon.". Charizard heeft 2 dex-entries, voor de X en Y vormen.
[ Voor 0% gewijzigd door sixtiek op 01-09-2020 12:00 . Reden: typo ]
Het is nog erger volgens mij. Ik heb twee Beedrill, maar één heb ik al eens geevolueerd, de andere niet. Bij de ene kost het nu dus nog 25 mega-energie, maar de andere nog 100. Het gaat dus niet alleen om de dex-entry, maar om elke unieke pokémon
Ja dat is wat ik vroeg maar waarom is mij nu duidelijk.sixtiek schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:59:
[...]
Klopt helemaal. Het is alleen een beetje flauw dat je als je één van de twee voor een tweede keer wil evolueren - dus voor 50 energy - je alsnog eerst 200 energy moet hebben als je de andere nog niet geëvolueerd hebt. Alsnog kost die "tweede van de eerste" je dan 50 maar je moet dus wel eerst 200 hebben (en je houdt dus 150 over die je niet gebruikt). Dat is wat @C_V_S vroeg toch?
Net een wilde uitnodiging voor een raid in Australië, zie hier het resultaat:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dL9HZB6DzvYDxyNf1nF2ys6N.jpg?f=user_large)
(Een shiny Heatran)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dL9HZB6DzvYDxyNf1nF2ys6N.jpg?f=user_large)
(Een shiny Heatran)
[ Voor 15% gewijzigd door Freee!! op 02-09-2020 10:38 ]
balen man ik gisteren 2 heatran raids...
bij de laatste gooi ik 4 excellent throws met een oranje pinap....en gewoon niet vangen he....
Dit maar is proberen:
Pokemon GO players have found that catching a legendary Pokemon becomes much easier when using a Nanab Berry. If a player uses a Nanab Berry on the first shot against a legendary Pokemon, it will be dazed. Feeding a Golden Razz Berry to the legendary Pokemon on this second shot could also increase the chances of catching it by a few percentage points. One player on reddit claims to have successfully caught four legendaries in a row by utilizing the berry method.
volgens deze site:
https://gamerant.com/poke...%20it%20will%20be%20dazed.
bij de laatste gooi ik 4 excellent throws met een oranje pinap....en gewoon niet vangen he....
Dit maar is proberen:
Pokemon GO players have found that catching a legendary Pokemon becomes much easier when using a Nanab Berry. If a player uses a Nanab Berry on the first shot against a legendary Pokemon, it will be dazed. Feeding a Golden Razz Berry to the legendary Pokemon on this second shot could also increase the chances of catching it by a few percentage points. One player on reddit claims to have successfully caught four legendaries in a row by utilizing the berry method.
volgens deze site:
[ Voor 70% gewijzigd door Wii4all op 02-09-2020 11:43 ]
Burp
Het voordeel van shiny legendary is, dat ze gegarandeerd zijn zolang je ze in een bal krijgt.Wii4all schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:38:
Dit maar is proberen:
volgens deze site:
Wat ook lijkt te helpen, is een open taak bij "Field Research" voor "Make an Excellent throw". Opeens blijft van alles in de bal bij een Great throw.
Dat is al een hele oude mythe.Wii4all schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:38:
Dit maar is proberen:
volgens deze site:
Gewoon de truck doen met vastzetten en in de aanval gooien. Kun je altijd great of beter gooien en mis je bijna geen legendary meer.
Het is wel goed te merken dat meer spelers raids gaan doen zeg, ook als ze er nog niet klaar voor zijn.
Op pokeraid wordt het lastiger om goede raids te vinden. Groepen die nooit tot een raid komen, hoge levels die op het laatste moment eruit gaan door teveel lage levels in de raid.. ellende. Na een paar verspilde raid passes sla ik voorlopig maar even over. Is dit bij andere tools beter?
Op pokeraid wordt het lastiger om goede raids te vinden. Groepen die nooit tot een raid komen, hoge levels die op het laatste moment eruit gaan door teveel lage levels in de raid.. ellende. Na een paar verspilde raid passes sla ik voorlopig maar even over. Is dit bij andere tools beter?
Probleem speelt op RemoRaid nog niet. En op Reddit.com heb ik er ook nog geen last van gehad (net een Heatran raid met 20 deelnemers met het resultaat dat je een paar posts hoger ziet).JohnBQ schreef op woensdag 2 september 2020 @ 12:13:
Het is wel goed te merken dat meer spelers raids gaan doen zeg, ook als ze er nog niet klaar voor zijn.
Ik heb gister weer 3 remote raids gedaan via Reddit. Nog een Heatran en een Blastoise kunnen vangen. De Mega Charizard ontsnapte helaas (te weinig ballen omdat de groep veel mensen van een ander team bevatte). Op Reddit is de (ongeschreven) regel dat je er bij 30 seconden uit gaat als je toch besluit om niet mee te doen. Dan hebben de anderen nog even tijd om te beslissen en verspil je geen raid passes. Bevalt mij totnutoe goed, al kost het meestal wel een paar pogingen voordat het daadwerkelijk tot een raid komt.
Maar het is me nog niet duidelijk wat we nu met die Mega evolves kunnen. Sure, je kunt bergen raid passes investeren om genoeg mega energy te krijgen, maar wat krijg je daarvoor terug? Een Pokemon die _tijdelijk_ wat sterker is dan anders? Wat schiet ik daarmee op? Het lijkt gewoon een nieuwe manier van Niantic om geld te verdienen aan remote raid passes.
Maar het is me nog niet duidelijk wat we nu met die Mega evolves kunnen. Sure, je kunt bergen raid passes investeren om genoeg mega energy te krijgen, maar wat krijg je daarvoor terug? Een Pokemon die _tijdelijk_ wat sterker is dan anders? Wat schiet ik daarmee op? Het lijkt gewoon een nieuwe manier van Niantic om geld te verdienen aan remote raid passes.
Dat is het ook. Wat jij ermee opschiet, is dat je een aantal eind-evoluties direct kunt vangen en je kunt wat posities in het mega-deel van de Pokédex vullen.PhilipsFan schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:02:
Ik heb gister weer 3 remote raids gedaan via Reddit. Nog een Heatran en een Blastoise kunnen vangen. De Mega Charizard ontsnapte helaas (te weinig ballen omdat de groep veel mensen van een ander team bevatte). Op Reddit is de (ongeschreven) regel dat je er bij 30 seconden uit gaat als je toch besluit om niet mee te doen. Dan hebben de anderen nog even tijd om te beslissen en verspil je geen raid passes. Bevalt mij totnutoe goed, al kost het meestal wel een paar pogingen voordat het daadwerkelijk tot een raid komt.
Check. Voor beginnende spelers kan dat leuk zijn, maar als je al wat langer meedraait heb je toch echt al wel een Blastoise, Charizard, Beedrill en Venusaur. Ik heb iig al een hele verzameling. Dus dan hadden ze beter Pokemons kunnen kiezen die wat zeldzamer zijn.Freee!! schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:15:
[...]
Dat is het ook. Wat jij ermee opschiet, is dat je een aantal eind-evoluties direct kunt vangen
Leukste aan deze week totnutoe is eigenlijk dat we eindelijk weer Lotad, Rhyhorn en Tangela in het wild kunnen vangen. Dat is ook iets wat me opvalt, veel Pokemons die 'vroeger' helemaal niet zeldzaam waren (Dratini, Rhyhorn) zijn sinds een tijdje nergens meer te bekennen. Zodat je afhankelijk wordt van speciale events om deze te kunnen vangen/evolueren.
Sterker, sommige "Field Research" taken zijn af en toe godsonmogelijk. Dan krijg je weer een taak om een Dragon-type te vangen en je hebt ze al in geen weken gezien en de eerste twee weken nadat je die taak krijgt, zie je ze ook niet.PhilipsFan schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:42:
[...]
Check. Voor beginnende spelers kan dat leuk zijn, maar als je al wat langer meedraait heb je toch echt al wel een Blastoise, Charizard, Beedrill en Venusaur. Ik heb iig al een hele verzameling. Dus dan hadden ze beter Pokemons kunnen kiezen die wat zeldzamer zijn.
Leukste aan deze week totnutoe is eigenlijk dat we eindelijk weer Lotad, Rhyhorn en Tangela in het wild kunnen vangen. Dat is ook iets wat me opvalt, veel Pokemons die 'vroeger' helemaal niet zeldzaam waren (Dratini, Rhyhorn) zijn sinds een tijdje nergens meer te bekennen. Zodat je afhankelijk wordt van speciale events om deze te kunnen vangen/evolueren.
Dat komt door het event van deze week!PhilipsFan schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:42:
[...]
Moet zeggen, ik ben er ook blij mee. Rhyhorn is handig nu om een flink aantal goede te vangen, aangezien je met level 30 Rhyperiors en de goede aanvallen Heatran duo kan doen.
aangestoken door mijn kinderen die al enkele weken Pokemon GO spelen, speel ik sinds 1 1/2 week ook Pokemon go. Het mooie van Pokemon Go is, dat de kinderen nu veel meer buiten zijn. Opmerkelijk is dat ik beide nooit hoor zeuren dat ze moe zijn tijdens het lopen, dat was voor Pokemon Go wel anders...PhilipsFan schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:42:
[...]
Check. Voor beginnende spelers kan dat leuk zijn, maar als je al wat langer meedraait heb je toch echt al wel een Blastoise, Charizard, Beedrill en Venusaur. Ik heb iig al een hele verzameling. Dus dan hadden ze beter Pokemons kunnen kiezen die wat zeldzamer zijn.
Ik dacht dat Lotad common was, ik zie ze in de buurt overal net zoals Chikorita en Geodude... Zijn ze het waard om te vangen?
Moet je wel Sinnoh Stones hebben. Alle andere evolutiehulpmiddelen kom ik in om, maar Sinnoh Stones krijg ik maar niet binnen. Ik heb o.a. 6 King's Rock, 5 Metal Coat, 2 Dragon Scale en 5 Upgrade. En ja, van dat alles heb ik er al meerdere gebruikt.MusicMaikel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:51:
[...]
Dat komt door het event van deze week!https://leekduck.com/events/mega-raids-mega-pidgeot-unlock/
Moet zeggen, ik ben er ook blij mee. Rhyhorn is handig nu om een flink aantal goede te vangen, aangezien je met level 30 Rhyperiors en de goede aanvallen Heatran duo kan doen.
Leuk! Welkom, hoop dat het voor je ook leuk gaat zijn, ook met de kids er bijchrisO schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:56:
[...]
aangestoken door mijn kinderen die al enkele weken Pokemon GO spelen, speel ik sinds 1 1/2 week ook Pokemon go. Het mooie van Pokemon Go is, dat de kinderen nu veel meer buiten zijn. Opmerkelijk is dat ik beide nooit hoor zeuren dat ze moe zijn tijdens het lopen, dat was voor Pokemon Go wel anders...
Ik dacht dat Lotad common was, ik zie ze in de buurt overal net zoals Chikorita en Geodude... Zijn ze het waard om te vangen?
Lotad is, buiten het even, niet heel veel voorkomend. Ze zijn het sowieso waard als je waarde hecht aan een shiny, shiny Lotad komt heel veel voor!
Dat klopt inderdaad. Ik zwem in de Sinnoh Stones, dus heb er geen problemen mee. Van alle evolutie items houd ik er 5 maximaal per item, behalve Upgrade i.v.m. de komende Porygon Community Day.Freee!! schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:57:
[...]
Moet je wel Sinnoh Stones hebben. Alle andere evolutiehulpmiddelen kom ik in om, maar Sinnoh Stones krijg ik maar niet binnen. Ik heb o.a. 6 King's Rock, 5 Metal Coat, 2 Dragon Scale en 5 Upgrade. En ja, van dat alles heb ik er al meerdere gebruikt.
Same. Veel te weinig Sinnoh Stones, maar zat genoeg Unova, Metal, King's en Sun stones. Iemand nog tips om aan Sinnoh stones te komen?Freee!! schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:57:
[...]
Moet je wel Sinnoh Stones hebben. Alle andere evolutiehulpmiddelen kom ik in om, maar Sinnoh Stones krijg ik maar niet binnen. Ik heb o.a. 6 King's Rock, 5 Metal Coat, 2 Dragon Scale en 5 Upgrade. En ja, van dat alles heb ik er al meerdere gebruikt.
Go Battle LeaguePhilipsFan schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:01:
[...]
Same. Veel te weinig Sinnoh Stones, maar zat genoeg Unova, Metal, King's en Sun stones. Iemand nog tips om aan Sinnoh stones te komen?
hmm ik heb er 10+ begint aardig storage te eten was net een vraag dus ook van mijMusicMaikel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:02:
[...]
Dat klopt inderdaad. Ik zwem in de Sinnoh Stones, dus heb er geen problemen mee. Van alle evolutie items houd ik er 5 maximaal per item, behalve Upgrade i.v.m. de komende Porygon Community Day.
shinnonstone ---> battle league .. again thx ..(voor de tip)
Tja vanalles
ik heb btw de app "go companion" aan mijn gsm toegevoegd .. deze geef een signaal als de PoGo+ verbinding verbreekt
Binnen de app "ongoing service notification" = degene die meld of de verbinding verbroken is ik heb hem ingesteld als "kikker" en lekker luid ..
doe er je voordeel mee
Binnen de app "ongoing service notification" = degene die meld of de verbinding verbroken is ik heb hem ingesteld als "kikker" en lekker luid ..
doe er je voordeel mee
Tja vanalles
Android only?vso schreef op woensdag 2 september 2020 @ 20:58:
ik heb btw de app "go companion" aan mijn gsm toegevoegd .. deze geef een signaal als de PoGo+ verbinding verbreekt![]()
doe er je voordeel mee
Die truuk om de 5 sterren legendaries te vangen met eerst een Nanab berry en daarna een golden berry te gebruiken werkte goed.
Na de nanab berry valt de pokemon niet meer aan en kan je rustig wachten tot de cirkel op minimaal great staat...doordat de pokemon normaal aanvalde gooide ik zo toch meestal een bal of wat weg en nu niet meer.
Na de nanab berry valt de pokemon niet meer aan en kan je rustig wachten tot de cirkel op minimaal great staat...doordat de pokemon normaal aanvalde gooide ik zo toch meestal een bal of wat weg en nu niet meer.
Burp
Fijn dat het voor jou lijkt te werken maar zoals @FireAge al zei is dit een mythe. Dat kan je zelf ook bedenken, een berry beïnvloedt alleen de kans dat een Pokémon blijft zitten voor de eerste worp die je direct na de berry doet. Voor de volgende worp zijn alle kansen weer open. Of dacht je dat Niantic de moeite had genomen om zo'n afhankelijkheid over meerdere worpen in te programmerenWii4all schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:33:
Die truuk om de 5 sterren legendaries te vangen met eerst een Nanab berry en daarna een golden berry te gebruiken werkte goed.
Je kan zoals al gezegd beter de cirkel vastzetten om je vangkans te vergroten. Eerder had ik al eens deze video gedeeld voor als je niet weet hoe dat werkt: https://vimeo.com/438927382.
[ Voor 0% gewijzigd door sixtiek op 03-09-2020 10:06 . Reden: typo ]
Het kan natuurlijk in theorie een bug zijn dat de raid pokemon niet/minder aanvallen zelfs op de beurt nadat de pokemon uit de bal is gesprongen(dat ze de status niet goed weghalen zeg maar) bij het gebruiken van een nanab berry. Ik denk eerder dat het toeval zal zijn maar ik sluit het in ieder geval niet uit dat het werkt.
Het is echter extreem makkelijk om dit soort mythes in stand te houden door toeval/geluk bij mensen die het testen en het punt dat mensen bij wie het werkt/gewerkt heeft dit tot in de eeuwigheid zullen blijven herhalen en degene bij wie het niet werkt zullen het afdoen als mythe/gerucht.
Ik heb bijvoorbeeld heel vaak dat als ik een pinap(zilver of gewoon) berry gebruik als het niet lijkt te lukken met de gouden berries dat die dan in 1 keer blijft zitten. Het is compleet onwaarschijnlijk dat dit daadwerkelijk iets uit zou maken maar omdat het een aantal keer gewerkt heeft probeer ik het ook regelmatig.
Het is echter extreem makkelijk om dit soort mythes in stand te houden door toeval/geluk bij mensen die het testen en het punt dat mensen bij wie het werkt/gewerkt heeft dit tot in de eeuwigheid zullen blijven herhalen en degene bij wie het niet werkt zullen het afdoen als mythe/gerucht.
Ik heb bijvoorbeeld heel vaak dat als ik een pinap(zilver of gewoon) berry gebruik als het niet lijkt te lukken met de gouden berries dat die dan in 1 keer blijft zitten. Het is compleet onwaarschijnlijk dat dit daadwerkelijk iets uit zou maken maar omdat het een aantal keer gewerkt heeft probeer ik het ook regelmatig.
We kunnen natuurlijk niet in de code van het spel kijken maar tot nu toe heeft niemand een indicatie gevonden dat worpen stateful zouden zijn. Dan bestaat er dus ook niet zoiets als "de status".protoss warrior schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:07:
Het kan natuurlijk in theorie een bug zijn dat de raid pokemon niet/minder aanvallen zelfs op de beurt nadat de pokemon uit de bal is gesprongen(dat ze de status niet goed weghalen zeg maar)
Mensen die statistiek niet begrijpen zijn vaak geneigd mythes te geloven. Je hebt ook mensen die als een gek op de pokeball tappen na het gooien want dat helpt. Beetje dom.
[ Voor 40% gewijzigd door FreqAmsterdam op 03-09-2020 11:32 ]
ik bedoelde meer de vertraagde status die de nanab berries geven, het zou kunnen dat alleen het visuele gedeelte weggaat en het effect wel blijft of dat het 1 of andere onverwachte bug oplevert. Ik verwacht zelf overigens dat het gewoon toeval is dat het bij sommigen werkt maar zonder de code volledig door te spitten en te doorgronden gaat niemand het zeker weten, wellicht zelfs de developers niet.
Nee.protoss warrior schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:32:
ik bedoelde meer de vertraagde status die de nanab berries geven, het zou kunnen dat alleen het visuele gedeelte weggaat en het effect wel blijft of dat het 1 of andere onverwachte bug oplevert. Ik verwacht zelf overigens dat het gewoon toeval is dat het bij sommigen werkt maar zonder de code volledig door te spitten en te doorgronden gaat niemand het zeker weten, wellicht zelfs de developers niet.
Leuk zo'n antwoord maar graag dan een gedetailleerde uitleg met bewijs aub, ik zeg nergens dat het zo is alleen dat het zo zou kunnen zijn. Het zal niet de eerste keer zijn in een groot spel dat er een bug in zit die niemand verwacht inclusief de ontwikkelaars.
Ik heb dit gezien.
Zonder de nanab berry valt de pokemon veel vaker aan en is het voor mij lastiger om minimaal een great throw te doen. Ik heb gehad dat ik gooide en tijdens de worp begon de aanval waardoor ik de bal kwijt was.
Als ik een nanab berry gooi dan staat de pokemon stil. Ook al springt hij daarna uit de bal, bij de volgende worp staat hij nog net zo stil. Als hij dan weer uit de bal springt dan is de boel wel weer gereset en valt hij aan zoals hij normaal doet.
Het heeft natuurlijk niks met de catch rate te maken want die blijft gewoon ongewijzigd. De hoogste catch rate heb je als je een golden berry gebruikt en een excellent curveball gooit
Zonder de nanab berry valt de pokemon veel vaker aan en is het voor mij lastiger om minimaal een great throw te doen. Ik heb gehad dat ik gooide en tijdens de worp begon de aanval waardoor ik de bal kwijt was.
Als ik een nanab berry gooi dan staat de pokemon stil. Ook al springt hij daarna uit de bal, bij de volgende worp staat hij nog net zo stil. Als hij dan weer uit de bal springt dan is de boel wel weer gereset en valt hij aan zoals hij normaal doet.
Het heeft natuurlijk niks met de catch rate te maken want die blijft gewoon ongewijzigd. De hoogste catch rate heb je als je een golden berry gebruikt en een excellent curveball gooit
[ Voor 16% gewijzigd door Wii4all op 03-09-2020 11:53 ]
Burp
Dan kun je jezelf beter de circle lock aanleren. Kun je weer meer Golden Razz gebruiken om je catch rate te verhogen.Wii4all schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:33:
YouTube: Pokémon GO | NEVER Miss A Throw EVER Again! | How To Use The Circle ...
Edit: spuit11, is hierboven al genoemd zie ik
[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 03-09-2020 12:03 ]
Nogmaals, er is geen indicatie dat er zoiets als een status isprotoss warrior schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:32:
ik bedoelde meer de vertraagde status
Dat heb ik ook wel eens gezien zonder nanab berryWii4all schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:51:
Ik heb dit gezien.
(...)
Als ik een nanab berry gooi dan staat de pokemon stil. Ook al springt hij daarna uit de bal, bij de volgende worp staat hij nog net zo stil.
Reset impliceert status. Ik zeg het nog een keer: voor zover we weten is er geen status.Wii4all schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:51:
Als hij dan weer uit de bal springt dan is de boel wel weer gereset
Maar blijf gerust nanabs gooien hoor, als je denkt dat het helpt
Ik heb blijkbaar problemen met het overbrengen wat ik bedoel :-psixtiek schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:35:
[...]
Nogmaals, er is geen indicatie dat er zoiets als een status is. Elke worp staat op zichzelf.
Ik heb het niet zozeer over de worp en de vangkansen, ik heb het over de status op de pokemon zelf. Wellicht dat het geen status is in de code maar als je een nanab berry gooit beweegt de pokemon toch echt langzamer en valt minder aan. Als daar een bug mee optreed zodra die "status" er af gaat nadat de pokemon uitbreekt kan dat allerlei gevolgen hebben die niemand kan voorspellen lijkt mij, inclusief dat dit de vangkans in theorie kan beïnvloeden(al lijkt mij dat heel onwaarschijnlijk, het meest waarschijnlijke resultaat als daar een bug voorkomt is wat sommige hier zeggen te zien, dat de pokemon minder aanvalt).
Ik begrijp wat je bedoeld, alleen denk ik, net zoals de rest van het topic, dat dit niet het geval is.protoss warrior schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:54:
[...]
Ik heb blijkbaar problemen met het overbrengen wat ik bedoel :-p
Ik heb het niet zozeer over de worp en de vangkansen, ik heb het over de status op de pokemon zelf. Wellicht dat het geen status is in de code maar als je een nanab berry gooit beweegt de pokemon toch echt langzamer en valt minder aan. Als daar een bug mee optreed zodra die "status" er af gaat nadat de pokemon uitbreekt kan dat allerlei gevolgen hebben die niemand kan voorspellen lijkt mij, inclusief dat dit de vangkans in theorie kan beïnvloeden(al lijkt mij dat heel onwaarschijnlijk, het meest waarschijnlijke resultaat als daar een bug voorkomt is wat sommige hier zeggen te zien, dat de pokemon minder aanvalt).
Op het moment dat je een Nanab gooit beweegt de Pokémon inderdaad minder. Daar is de Nanab ook voor gemaakt. Échter, na uitbraak is dit "effect" uitgewerkt en moet je er dus een nieuwe Nanab op gooien om het effect weer te krijgen.
Effect versta ik onder de volgende dingen:
- Razz Berry > Groter vangpercentage
- Nanab Berry > Minder bewegen van de Pokémon
- Pinap Berry > Verdubbelen van de catchcandy
Het is een mythe en dat zal het altijd blijven
Dat klopt, zoals @MusicMaikel ook al aangeeft is een nanab berry daarvoor gemaaktprotoss warrior schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:54:
als je een nanab berry gooit beweegt de pokemon toch echt langzamer en valt minder aan.
Hier ga je de mist in. Iedere worp staat op zich. De status die jij bedoelt is geen status maar een verhoogde kans op een succesvolle catch voor die ene worp. Lees voor een formule hiervan dit stukje eens.protoss warrior schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:54:
Als daar een bug mee optreed zodra die "status" er af gaat nadat de pokemon uitbreekt kan dat allerlei gevolgen hebben die niemand kan voorspellen lijkt mij
Waar het op neerkomt is dat je voor iedere worp een kans op succes, een catch, hebt. Vergelijk het met een dobbelsteen maar dan met veel meer dan zes zijden. Slechts één van die vele zijden komt overeen met een catch. Als je met een normale bal rechtuit gooit zonder besje is het aantal zijden van die dobbelsteen best groot, ik weet niet wat de kans precies is. Omdat er zoveel zijden aan de dobbelsteen zitten is de kans dus niet zo heel groot dat hij landt op de catch. Door curveballen te gooien, betere ballen te gebruiken of besjes te voeren vergroot je je kans op een catch. In mijn dobbelsteenvergelijking: je krijgt een dobbelsteen met minder zijden en dus meer kans op succes.
Als je meer dan eens gooit is de vorige worp niet meer van belang. Je krijgt voor iedere worp als het ware een nieuwe dobbelsteen. Die heeft niets te maken met de vorige dobbelsteen. Zo simpel is het.
De nanab berry op zich geeft geen verhoogde kans daar ben ik me van bewust, waar ik dus heen wou is dat als er een bug op zou treden met het verwijderen van het effect van de nanab berry dat er dan dus een bug zou optreden in de berry code wat in theorie zou kunnen betekenen dat er effecten aangeroepen worden zoals die van de (golden)razz berry(onwaarschijnlijk) of simpelweg een verlenging van het gedrag van de pokemon zoals die zich zou gedragen terwijl de nanab berry actief is(en als het effect van de nanab berry aan zou houden en de pokemon minder beweegt en je gooit dan een golden razz dan zou je dus de pokemon makkelijker kunnen raken naast dat die makkelijker te vangen is door de golden razz) .
Ik ben me verder bewust van hoe de formule van het vangen werkt, maar zodra er ergens bugs optreden kan dit ook onvoorziene voordelige of nadelige effecten opleveren.
Ik ben me verder bewust van hoe de formule van het vangen werkt, maar zodra er ergens bugs optreden kan dit ook onvoorziene voordelige of nadelige effecten opleveren.
Dit is niet het geval. Op het moment dat dit wél het geval is, zou dit al gemeld zijn via Reddit of de Known Issues pagina van Niantic.protoss warrior schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:51:
De nanab berry op zich geeft geen verhoogde kans daar ben ik me van bewust, waar ik dus heen wou is dat als er een bug op zou treden met het verwijderen van het effect van de nanab berry dat er dan dus een bug zou optreden in de berry code wat in theorie zou kunnen betekenen dat er effecten aangeroepen worden zoals die van de (golden)razz berry(onwaarschijnlijk) of simpelweg een verlenging van het gedrag van de pokemon zoals die zich zou gedragen terwijl de nanab berry actief is(en als het effect van de nanab berry aan zou houden en de pokemon minder beweegt en je gooit dan een golden razz dan zou je dus de pokemon makkelijker kunnen raken naast dat die makkelijker te vangen is door de golden razz) .
Het zou eventueel verklaren wat een aantal gebruikers hier melden, ik ben het overigens met je eens dat het vrijwel zeker niet het geval is en dat het vrijwel zeker anders al op reddit gemeld zou zijn.MusicMaikel schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:53:
[...]
Dit is niet het geval. Op het moment dat dit wél het geval is, zou dit al gemeld zijn via Reddit of de Known Issues pagina van Niantic.
Als het echter alleen het verlengen zou zijn van het nanab effect zonder het visuele gedeelte zou dit vrijwel onmogelijk te testen/verifieren zijn gezien zoals iemand anders al opmerkte de pokemon soms ook uit hun eigen vrijwel niet bewegen of aanvallen.
Al met al betwijfel ik dat we op wat voor manier dan ook daadwerkelijk meer kans kunnen krijgen om de pokemon te vangen.
Hebben jullie Niantic AR aan staan? De pokemon staat veel dichterbij dus de kans dat hij beweegt als de bal onderweg is is significant kleiner. Mijn catchrate is denk ik 95%+
Ik hou ook veel golden razz over, ik heb er +/- 170.
Ik hou ook veel golden razz over, ik heb er +/- 170.
Verwijderd
over die verschillende berries en al dan niet state bij 't gooien. Er is natuurlijk wel een state want op die pokemon kun je dan niet nog eens een berry gooien want dan krijg je een melding bij 't openen van de berries. En als je vlucht van die pokemon en dan 5 minuten later diezelfde pokemon probeert te vangen dan heb je nog altijd die melding en heeft die pokemon nog altijd een berry gekregen.
Dat de pokemon dus anders reageert tussen verschillende worpen en zelfs verschillende vangpogingen eens je hem die berry gegeven hebt is maw heel goed mogelijk.
Ik ken er verder niet veel van. En dat jullie meerdere berries op 1 pokemon kunnen gebruiken is gok ik omdat jullie in een hogere rang zitten.
Dat de pokemon dus anders reageert tussen verschillende worpen en zelfs verschillende vangpogingen eens je hem die berry gegeven hebt is maw heel goed mogelijk.
Ik ken er verder niet veel van. En dat jullie meerdere berries op 1 pokemon kunnen gebruiken is gok ik omdat jullie in een hogere rang zitten.
Dit is correct en klopt ook met wat hierboven al gezegd is. Je hebt namelijk nog geen worp gedaan. Zolang je niet gegooid hebt blijft het positieve effect van het besje bestaan. Het ging over een mogelijk effect dat zou blijven doorwerken tussen meerdere opeenvolgende worpen. Dat effect is er niet.Verwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 06:38:
Er is natuurlijk wel een state want op die pokemon kun je dan niet nog eens een berry gooien want dan krijg je een melding bij 't openen van de berries. En als je vlucht van die pokemon en dan 5 minuten later diezelfde pokemon probeert te vangen dan heb je nog altijd die melding en heeft die pokemon nog altijd een berry gekregen.
Dit is niet correct.Verwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 06:38:
Dat is helemaal niet ergVerwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 06:38:
Ik ken er verder niet veel van.
Dit is echt onzinVerwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 06:38:
En dat jullie meerdere berries op 1 pokemon kunnen gebruiken is gok ik omdat jullie in een hogere rang zitten.
https://www.nwtv.nl/21057...-je-uit-mega-raids-krijgt
Dit is wel positief!
Moet er namelijk nog een aantal (ga niet zoals vele er een berg pasjes en geld in stoppen)
https://www.nwtv.nl/21058...cial-research-verhaallijn
Voor mij niet boeiend maar misschien voor andere wel
Gisteren nog een Shiny Charizard lucky geruild. Was al level 40 en werd 93% das tenminste iets waar ik wat mee kan
Dit is wel positief!
Moet er namelijk nog een aantal (ga niet zoals vele er een berg pasjes en geld in stoppen)
https://www.nwtv.nl/21058...cial-research-verhaallijn
Voor mij niet boeiend maar misschien voor andere wel
Gisteren nog een Shiny Charizard lucky geruild. Was al level 40 en werd 93% das tenminste iets waar ik wat mee kan
Paar dagen geleden heeft Niantic het GBL ELO systeem aangepast. Super blij mee, direct rank 9 gehaald. Rated 2650 momenteel. Speel uitsluitend premier league.
Team: Swampert, Gary en Dnite.
480 wins / 810 played tot zover in seizoen 3.
Doel voor seizoen 4 is leaderboards halen (zit daar nu net tegen aan).
Heb mn mega boycot trouwens nog steeds volgehouden, 0 mega raids tot zover. En ik denk dat ik daar goed aan heb gedaan, want: https://pokemongolive.com/en/post/megaevolution-updates/
Heb mn mega boycot trouwens nog steeds volgehouden, 0 mega raids tot zover. En ik denk dat ik daar goed aan heb gedaan, want: https://pokemongolive.com/en/post/megaevolution-updates/
[ Voor 42% gewijzigd door FreqAmsterdam op 04-09-2020 10:36 ]
Maar de beloningen zijn toch niet zo boeiend? Zit op de 66 wins van de 132 en ben Level 8 met 1.993 punten.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:29:
Paar dagen geleden heeft Niantic het GBL ELO systeem aangepast. Super blij mee, direct rank 9 gehaald. Rated 2650 momenteel. Speel uitsluitend premier league.
![]()
Het gaat niet om de beloning, het gaat om prestige.C_V_S schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:40:
[...]
Maar de beloningen zijn toch niet zo boeiend? Zit op de 66 wins van de 132 en ben Level 8 met 1.993 punten.
Ik bedoel...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q6kGbjCR9Jty7m6RG5ZnR1PH.jpg?f=user_large)
Heb ook voor alle mogelijke raids een vol team met goede counters. Weinig uitdagingen meer, dus blij dat ik in GBL nog als doel kan stellen om zo hoog mogelijke rating te behalen en heb best wel veel plezier in GBL.
[ Voor 45% gewijzigd door FreqAmsterdam op 04-09-2020 10:56 ]
Ik heb hier een klein luxe-probleem. Ik heb 381) Pokémon, die ik wil traden omdat ik er dan 3 candy voor krijg (en de tegenpartij ook). Ik heb alleen niemand, met wie ik dergelijke hoeveelheden kan traden. Zijn er hier mensen uit (de buurt van) Rotterdam, die geïnteresseerd zijn? Ik accepteer alles, dat je normaal gesproken naar de professor zou sturen, zolang het maar in (de omgeving van) Rotterdam gevangen is. Als bonus is er ook nog een automatische bijdrage aan je Pilot badge.
Op dit moment in de aanbieding:
2 * Charizard2)
2 * Blastoise2)
3 * Sandshrew (Alolan)
1 * Vulpix (Alolan)
1 * Diglett (Alolan)
5 * Meowth (4 Galarian, 1 Alolan)
1 * Persian (Alolan)
5 * Geodude (Alolan)
2 * Farfetch'd (Galarian)
2 * Grimer (Alolan)
1 * Staryu
1 * Starmie
1 * Heatran2)
1 * Woobat
1 * Darmanitan
3 * Minccino
6 * Stunfisk (Galarian)
1) Laatste telling, loopt op.
2) Ex-raid bosses, 2*
Op dit moment in de aanbieding:
2 * Charizard2)
2 * Blastoise2)
3 * Sandshrew (Alolan)
1 * Vulpix (Alolan)
1 * Diglett (Alolan)
5 * Meowth (4 Galarian, 1 Alolan)
1 * Persian (Alolan)
5 * Geodude (Alolan)
2 * Farfetch'd (Galarian)
2 * Grimer (Alolan)
1 * Staryu
1 * Starmie
1 * Heatran2)
1 * Woobat
1 * Darmanitan
3 * Minccino
6 * Stunfisk (Galarian)
1) Laatste telling, loopt op.
2) Ex-raid bosses, 2*
[ Voor 3% gewijzigd door Freee!! op 04-09-2020 16:42 ]
Klinkt bekend @Freee!!
Heb hier 100+ pokemons uit Japan 10.000 km per trade, maar niemand gevonden nog om mee te ruilen.
Zoek zelf in de regio Alkmaar
Heb hier 100+ pokemons uit Japan 10.000 km per trade, maar niemand gevonden nog om mee te ruilen.
Ik heb er een aantal uit Nieuw Zeeland, 18.000 KM. Misschien moeten we eens kijken, wat de afstand tussen Japan en Brazilië iselmo_1978 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:15:
Klinkt bekend @Freee!!
Wolframalfa komt op iets meer dan 18.000 KM tussen Tokio en Minas Gerais. En op 18.855 tussen Tokio en Rio Grande do Sul.
Tussen de "vangplaatsen" van de betreffende Pokémon. Voor Pokémon uit eieren wordt de vindplaats van het ei gebruikt en bij 7 KM eieren is dat dus de stop waar de gift nominaal vandaan komt. Met een beetje handig gekozen verre vrienden (internet) wil dat wel oplopen. Zo zit ik voor mijn Pilot badge al op een totale afstand van 767.000 KM (met brons op 1.000 KM, zilver op 100.000 KM en goud op 1.000.000 KM), niet gek voor 178 tradesvso schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:49:
? aantal km ?
ik snap het nog niet helemaal .. laat enzv .. ps mijn vangplaatsen zijn europoortFreee!! schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:06:
[...]
Tussen de "vangplaatsen" van de betreffende Pokémon. Voor Pokémon uit eieren wordt de vindplaats van het ei gebruikt en bij 7 KM eieren is dat dus de stop waar de gift nominaal vandaan komt. Met een beetje handig gekozen verre vrienden (internet) wil dat wel oplopen. Zo zit ik voor mijn Pilot badge al op een totale afstand van 767.000 KM (met brons op 1.000 KM, zilver op 100.000 KM en goud op 1.000.000 KM), niet gek voor 178 trades
Tja vanalles
Bij een trade wordt gekeken naar de afstand tussen de vangplaatsen van beide Pokémon. Als @elmo_1978 en ik een trade zouden doen met enerzijds een Pokémon uit een ei uit Tokio (Japan) en anderzijds een Pokémon uit Rio Grande do Sul (Brazilië), vertelt PoGo ons, dat de afstand 18.855 KM is. Die afstand wordt opgeteld bij ieders totale afstand van alle voorgaande trades.vso schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:09:
[...]
ik snap het nog niet helemaal .. laat enzv .. ps mijn vangplaatsen zijn europoort
We krijgen er ook ieder drie candy voor (van de soort die we weg doen), maar dat is al waar bij elke afstand boven 100 KM. Op deze manier loont een trade heel erg boven een transfer naar de professor, want dat is één candy. En als de gewijzigde stats na de trade niet bevallen, is het voor de ontvanger gewoon nog een candy.
Overigens heb ik momenteel geen Pokémon uit Australië of Nieuw Zeeland meer, begin van de avond een stel trades gedaan met mijn zoon, die het geintje in één keer doorhad en dus voor elke trade van een waardeloze Pokémon drie candy kreeg (plus meestal een vierde, andere).
Is die ELO aanpassing ergens bevestigd? Ik merk het zelf met matching, maar het leek eerder een bugFreqAmsterdam schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:29:
![]()
Nee dat niet, maar voor seizoen 4 hebben ze het wel al aangekondigd. Het is ook wel super duidelijk een verschil en er waren veel klachten over. Bewuste keus dus we denk ik.Largo schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 02:22:
[...]
Is die ELO aanpassing ergens bevestigd? Ik merk het zelf met matching, maar het leek eerder een bug
Beetje suf, heb honderden matches in Ultra league gespeeld voor 200 pts. Na aanpassing in een paar sets 200 pts gegroeid.
[ Voor 13% gewijzigd door FreqAmsterdam op 05-09-2020 10:07 ]
Vraagje: Doet iemand hier de "Field Research Tasks" "Win 3 raids" en/of "Win 5 raids" wel eens (en leveren die dan nog wat leuks op) of dumpen jullie die direct voor taken, die meer/sneller wat opleveren?
Win a Raid reward - Bronzor
Win a Level 3 or higher Raid reward - Omanyte, Kabuto
Win 5 Raids reward - Aerodactyl
September
Aan jou of dat de moeite waard is.
September
Net een Aerodactyl (2*) gekregen voor het winnen van drie raids, er vliegen betere los rond.FireAge schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:17:
September
Verwijderd
Win 5 raids geeft een chansey. Net 3 van gecompleteFireAge schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:17:
September
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/7NiKFL6uEDB7djLIjmC3zXwT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/guAp8IwhWAucB5joo91PKbmF.jpg?f=fotoalbum_large)