Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Arazogia schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:42:
Oké, bedankt, dat zijn al best wat wisselende berichten :) Giratina Altered, Origin, Mewto, Kyogre, Groudon, Rayquaza... Rhyperior en Machamp heb ik al redelijk oké, dus daar zal ik zeker geen rares in stoppen.

Rayquaza heb ik nog niet, dus die wil ik volgende week zeker halen. Uit de rest kan ik inmiddels wel kiezen. Wat betreft Mewto, daar heb ik er nu 2 van, een shadow en een gewone. Is het een goed idee om de shadow te uppen, aangezien shadow ook nog eens een boost geeft?
Op zich geen slecht idee, alleen shadow pokemon zijn een stuk duurder om te upgraden. Gaat dus veel dust en rare candies kosten. Ik ga het zelf wel doen denk ik, shadow mewtwo is mega veel damage.

Edit: en je moet Frustration op het juiste moment weg TM'en. Dat had gister gekund, maar nu zal je moeten wachten tot de volgende global rocket takeover.

[ Voor 14% gewijzigd door FreqAmsterdam op 27-07-2020 11:00 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:34
Shadow mewtwo kost inderdaad 342 candy van level 15 naar 40. Dan ook nog eens 120 candy voor de tweede move. Eventueel ook nog een Elite Charged TM voor Psystrike (of Shadow Ball, maar Psystrike is beter). Kost een hoop, maar krijg je wel een absolute unit voor terug.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Shadow kost inderdaad 342 candy en 295k dust, de normale 268 candy en 246k dust. Dat verschil valt me nog wel mee, wetende dat het allebei een langetermijnproject wordt.. :) Ik denk dat ik er wel uit ben dan, thx!
FreqAmsterdam schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:45:
[...]Edit: en je moet Frustration op het juiste moment weg TM'en. Dat had gister gekund, maar nu zal je moeten wachten tot de volgende global rocket takeover.
Dat heb ik gister meteen gedaan, hij heeft momenteel Psychic als charged move. Met een Elite TM kan ik dit evt. gewoon aanpassen toch?

[ Voor 49% gewijzigd door Arazogia op 27-07-2020 11:06 ]

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Ik had in totaal 25 shiny's alles met de hand gevangen, 10 uur per dag nonstop insence en raids etc haha

Wou dat ik afgelopen weekend een gotcha had gehad, dan zaten er misschien nog veel meer shinys bij, maar helaas is nog niet binnen maar verwacht hem wel 1 deze dagen

• FreqAmsterdam
Arazogia schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:04:
Shadow kost inderdaad 342 candy en 295k dust, de normale 268 candy en 246k dust. Dat verschil valt me nog wel mee, wetende dat het allebei een langetermijnproject wordt.. :) Ik denk dat ik er wel uit ben dan, thx!

[...]

Dat heb ik gister meteen gedaan, hij heeft momenteel Psychic als charged move. Met een Elite TM kan ik dit evt. gewoon aanpassen toch?
Yep helemaal goed.

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
FreqAmsterdam schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:45:

[...]

Edit: en je moet Frustration op het juiste moment weg TM'en. Dat had gister gekund, maar nu zal je moeten wachten tot de volgende global rocket takeover.
Ik wist helemaal niet dat je tijdens dit event Frustration weg kon TM'en...gemiste kans. Ik heb gelukkig, met dank aan remote invites op de valreep nog een Dialga en Palkia kunnen vangen :) .

[ Voor 6% gewijzigd door Ezio op 27-07-2020 11:47 ]

Strava

• FreqAmsterdam
Ezio schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:45:
[...]

Ik wist helemaal niet dat je tijdens dit event Frustration weg kon TM'en...gemiste kans. Ik heb gelukkig, met dank aan remote invites op de valreep nog een Dialga en Palkia kunnen vangen :) .
Ja nogal slechte communicatie weer... ;( Je kan er van uit gaan dat vanaf nu elke rocket takeover je de kans geeft om frustration weg te TM'en. Ik denk dat dit ook wat vaker gaat gebeuren nu.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 10:52
Had zelf geen ticket gekocht, maar wel wat leuke raids kunnen doen vanwege alle invites :)
Zelf alleen een shiny Skarmory en Giratina weten te bemachtigen, maar al met al zelfs zonder ticket wel de moeite geweest.

• mat.hi.as
Voor die 18 euro hebben we de quests en incence spawns voor extra gekregen? Dat waren inderdaad wel de interessantste dingen (Unown, Heatmor, (shiny) Durant en regionals). Zaterdag vond ik zelf leuker, door de verschillende spawns per uur. Een stuk meer diversiteit in Pokemon die er te vangen waren.

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mat.hi.as schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:56:
Shadow mewtwo kost inderdaad 342 candy van level 15 naar 40. Dan ook nog eens 120 candy voor de tweede move. Eventueel ook nog een Elite Charged TM voor Psystrike (of Shadow Ball, maar Psystrike is beter). Kost een hoop, maar krijg je wel een absolute unit voor terug.
Shadow Mewto uppen heeft toch niet mega veel nut als het IV niet zo hoog is?

• mat.hi.as
C_V_S schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:13:
[...]

Shadow doet 20% meer damage, en krijgt 20% meer damage. Mewtwo doet sowieso al veel damage, en nu dus 20% meer. In raids heb je een hogere dps, en de enige tegenstander is de klok, dus meer dps is meer beter. Total Damage Output is ongeveer hetzelfde. In PvP, master league, pakt de Shadow variant ook meer wins tegen de meta. Shadow Mewtwo is beter dan normale Mewtwo, ook slechte IVs (al is het natuurlijk erg zuur om een 10/10/10 Mewtwo te uppen).

Verdere uitleg bijvoorbeeld hier.

• skipe
Eiqutie, wederom thx, hebben jullie een raid groepsapp? Dan heb ik een idee van wanneer je raids doet en kan ik online zijn ;)

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
C_V_S schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:13:
[...]

Mijn shadow Mewto is 10/15/15. Was mooi geweest als de att hoger was, maar volgens mij wel de moeite waard om te uppen qua IV.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Go Fest was toch best nuttig, een lading vette shadow Pokemon kunnen vangen :Y) Heeft het nut om ze als shadow te houden? Ik vind ze er wel vetter uitzien, maar kost zoveel om te uppen ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:26
justmike schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:51:
[...]

fanatiek zou ik mezelf nog niet durven noemen, maar ik besteed er de laatste tijd toch vaker tijd in. Denk ook al eens iets harder na over welke pokemon ik inzet . :P

zit momenteel op level 6

dit seizoen:
58 battles/37 wins
longest streak 12
is het nog gelukt om op level 7 te komen?

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 11:46
@aljooge jammer genoeg niet, ben het uit het oog verloren.

• Festafa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-11 19:01
9716 6973 8553

Zoals skipe al zei, ben ik ook van de partij met raids. Moet nog heel veel raid Pokemon's vangen

• FreqAmsterdam
Chester schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:25:
Go Fest was toch best nuttig, een lading vette shadow Pokemon kunnen vangen :Y) Heeft het nut om ze als shadow te houden? Ik vind ze er wel vetter uitzien, maar kost zoveel om te uppen ;(
Shadow pokemon doen 20% meer schade (en hebben 20% minder defense). Zijn dus goed voor raiden en hebben specifieke toepassing in PvP.

Purify is meestal niet nuttig. Soms als je een 13/13/13 (of hoger) shadow pokemon hebt kan het leuk zijn om hem te purifyen aangezien het dan een 15/15/15 wordt (purify doet +2/+2/+2), maar een 13/13/13 shadow pokemon doet nog altijd veel meer schade dan diezelfde 15/15/15 purified pokemon.

Ik laat de nuttige shadow pokemon dus gewoon shadow en wat ik niet nodig heb stuur ik naar de professor. Ik purify echt zelden (in het begin voor de medaille, maar die heb ik nu).

• Mister Advance
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-06-2023
}:O

[ Voor 98% gewijzigd door Mister Advance op 29-07-2020 13:08 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Mijn ervaring van Pokemon GO Fest afgelopen weekend.

1e dag 8 uur lang gespeeld, en maar 6 shinys kunnen vinden.

Sudowoodo
Qwilfish
Croagunk
Unown
Zangoose
Magikarp

2e dag maar 1 shiny kunnen vinden
Grimer

Vond het erg teleurstellend, mijn zwager had 30 shinys ongeveer, dat dan weer wel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:58
Hoe kan ik aan een Gotcha komen en werkt dat een beetje? Ik zie op Amazon allerlei ‘compatible’ accessoires, dat zal dus wel niet de goede zijn?

• skipe
Coolshop, shop4nl

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-10 14:53
Mister Advance schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:20:
Blauwe team trainer: 5839 4524 8971 zoekt 3 vrienden (uit Arnhem?) :)
Heb altijd voldoende gift's te verzenden en ben vrij actief.
Ik heb je toegevoegd, Mijn gele account heeft ook vriendjes nodig

9002 6480 5082

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Voorlopig heb ik genoeg friends, krijg de laatste dagen telkens meldingen, dat ik aan mijn limiet zit wat betreft openen van gifts.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 11:46
PhilipsFan schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:18:
Hoe kan ik aan een Gotcha komen en werkt dat een beetje? Ik zie op Amazon allerlei ‘compatible’ accessoires, dat zal dus wel niet de goede zijn?
Het werkt beter dan de originele.
Connectie problemen hebben alle merken last van.

Verwijderd

8 Augustus is de volgende community day. pokemon die centraal staat is: Magikarp...

vind dit persoonlijk erg balen, is 1 van de eerste pokemon die shiny kon zijn in pokemon go, en heb er dus al meerdere van. shiny gyarados is ook al eens met een event geweest dus had liever wat anders gezien, ik sla deze keer dan voor het eerst een community day over

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:23:
8 Augustus is de volgende community day. pokemon die centraal staat is: Magikarp...

vind dit persoonlijk erg balen, is 1 van de eerste pokemon die shiny kon zijn in pokemon go, en heb er dus al meerdere van. shiny gyarados is ook al eens met een event geweest dus had liever wat anders gezien, ik sla deze keer dan voor het eerst een community day over
Dat is inderdaad persoonlijk, ik heb nog geen enkele shiny Magikarp en een shiny Gyarados ontbreekt ook nog in mijn collectie. En ik weet, dat ik niet de enige ben.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• aljooge
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:23:

Na 4 jaar spelen, moet ik nog steeds 43 big fishes vangen voor mijn gouden medaille. Daarom sla ik deze community day zeker niet over.

• Freee!!

Freee!!

aljooge schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:32:
[...]
Na 4 jaar spelen, moet ik nog steeds 43 big fishes vangen voor mijn gouden medaille. Daarom sla ik deze community day zeker niet over.
Ik moet er nog 291, maar ik speel dan ook nog niet zo lang.

• aljooge
Freee!! schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:34:
[...]

Ik moet er nog 291, maar ik speel dan ook nog niet zo lang.
Als je nog niet zo lang speelt is het belangrijk om de medailles per type compleet te krijgen. Dat verhoogt je catchrate. Tenminste, dat was vroeger zo, weet niet of het nog steeds zo is.

• C_V_S
  • Niet online
aljooge schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:32:
[...]

Nog niet zo lang geleden een event geweest waar ze waanzinnig veel spawnde hoor. Kon je er zo 100 vangen.

Enkel de 3 x stardust is leuk maar shiny heb ik hem al vele malen (en ook geruild)

Dus zal mij een zorg zijn voor de rest.

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 22:49

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

PhilipsFan schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:18:
Wil je persee de originele, kun je deze bestellen op onderstaande URL :

https://www.codejunkies.com/

Moet wel zeggen dat je op AliExpress tegenwoordig ook hele goede hebt die ik wel 10 uur achter elkaar zonder disconnect kan gebruiken. Het probleem is wel dat je nooit weet welke je nou besteld bij Ali...

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• aljooge
C_V_S schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:17:
[...]

Nog niet zo lang geleden een event geweest waar ze waanzinnig veel spawnde hoor. Kon je er zo 100 vangen.

Enkel de 3 x stardust is leuk maar shiny heb ik hem al vele malen (en ook geruild)

Dus zal mij een zorg zijn voor de rest.
Er zijn ook nog mensen die doordeweeks werken. Dan heb je op een zaterdag misschien even een paar uur vrij, vang je iets van 20 magicarps, waarvan misschien 2 big fish. Dat schiet niet op voor me.

• Freee!!

Freee!!

aljooge schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:38:
[...]
Als je nog niet zo lang speelt is het belangrijk om de medailles per type compleet te krijgen. Dat verhoogt je catchrate. Tenminste, dat was vroeger zo, weet niet of het nog steeds zo is.
Nog steeds en alleen dragon-type heb ik nog niet compleet (37, brons), de rest is al goud.

• aljooge
Freee!! schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:55:
[...]

Nog steeds en alleen dragon-type heb ik nog niet compleet (37, brons), de rest is al goud.
binnenkort dragon week. Dit gaat heel snel goedkomen.

• Freee!!

Freee!!

aljooge schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:00:
[...]
binnenkort dragon week. Dit gaat heel snel goedkomen.
Mosterd na de maaltijd, ik heb al heel veel field research tasks voor het vangen van dragon types weggegooid, leverden nauwelijks op en zaten in de weg van lucratievere tasks terwijl ik nauwelijks dragon types tegenkom.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ok.. Help me.. Ik probeer de battle league te doen, maar...

De tegenstanders doen 8 keer een charge attack voor ik er een doe. Een fucking stunfish doet er 2 a 3 binnen 4 seconden.

Ik gebruik zelf een infernape, torterra, blastoise, machamp, hypno. Allemaal drie sterren.

Wat doe ik verkeerd? Ram ik te hard op de knoppen? Het duurt ook vaak even voor mijn charged knop reageerd. Dan is mijn pokemon vaak al dood.

• aljooge
DeBers schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:25:

De tegenstanders doen 8 keer een charge attack voor ik er een doe. Een fucking stunfish doet er 2 a 3 binnen 4 seconden.

Ik gebruik zelf een infernape, torterra, blastoise, machamp, hypno. Allemaal drie sterren.

Wat doe ik verkeerd? Ram ik te hard op de knoppen? Het duurt ook vaak even voor mijn charged knop reageerd. Dan is mijn pokemon vaak al dood.
ja, die beesten zijn snel, je moet ook de juiste pokemon kiezen met snelle aanvallen. Je moet de juiste fast attack hebben om de charged snel op te laden en de charged moet weinig energie nodig hebben om opgeladen te worden,

komt er gewoon op neer dat al je pokemon niet geschikt zijn voor gl, gewoon te traag om de charged te plaatsen.

• Freee!!

Freee!!

DeBers schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:25:

Snelle apparatuur en een goede internetverbinding helpen heel erg.

• PhilipsFan
Ik heb ook grote moeite met die battle league, vooral de lagere klassen. Ik heb heel het verleden juist gebruikt om zoveel mogelijk pokies zo sterk mogelijk te maken, en nu hebben we ineens <1500 nodig, lekker dan. Maar inderdaad, je normale selectiecriteria zijn anders omdat het een ander soort battle is. Je hebt meer aan een snelle charged move dan aan een krachtige die je toch nooit opgeladen krijgt.

Ik speel veel van die battles met een Klingklang (snelle charged move) en (for chrissake) een Crustle. Stunfisk heb ik nog niet geprobeerd. Laat maar: al mijn Stunfisks zitten al boven 1500...

• mat.hi.as
Stunfisk is uitgekomen ruim nadat de battle league er was. Dan wist je toch al van de 1500 limiet af? Ik snap het als je het hebt over je double legacy Dewgong, maar voor Stunfisk is het je eigen fout. Ik heb zelf ook in het begin vooral de Pokies met de hoogste attack gehouden, er waren immers alleen raids en gyms toen.

• C_V_S
  • Niet online
aljooge schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:23:
[...]

Er zijn ook nog mensen die doordeweeks werken. Dan heb je op een zaterdag misschien even een paar uur vrij, vang je iets van 20 magicarps, waarvan misschien 2 big fish. Dat schiet niet op voor me.
Werk zelf ook hoor :) Maar heeft vooral te maken hoe intensief je speelt als je dat bedoeld.

• C_V_S
  • Niet online
PhilipsFan schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 00:14:
Ik heb ook grote moeite met die battle league, vooral de lagere klassen. Ik heb heel het verleden juist gebruikt om zoveel mogelijk pokies zo sterk mogelijk te maken, en nu hebben we ineens <1500 nodig, lekker dan. Maar inderdaad, je normale selectiecriteria zijn anders omdat het een ander soort battle is. Je hebt meer aan een snelle charged move dan aan een krachtige die je toch nooit opgeladen krijgt.

Ik speel veel van die battles met een Klingklang (snelle charged move) en (for chrissake) een Crustle. Stunfisk heb ik nog niet geprobeerd. Laat maar: al mijn Stunfisks zitten al boven 1500...
Azumarill, Espeon, Melmetal, Alteria, Registeel.

Dat zijn denk ik de betere voor 1500 CP

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
Ik speel sinds het begin (apk gedownload toen het nog niet uit was in NL) en heb een grote verzameling gyarados, maar ik heb nog steeds geen medaille voor magicarp (ook niet voor Rattata). Ik heb de shiny magicarp gekregen door traiden en daarna er zelf 1 gevangen. Wat betrefd dat laatste, ik heb het gevoel dat als je eenmaal een pokemon hebt de kans dat je deze weer tegen komt een stuk groter wordt.

• FreqAmsterdam
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/knQuCy4Vr8EuMWdz6I5AXq2x9tE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C0f3HyjuYDrP1oUxFRpcecme.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QBxHxe07V8-37COtwjy8EHyB-0Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9WEBBYeYtWMdLacKVZkPmjHg.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jo9pUjkIIID60wX_awfUneXhkxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6HZau9pwazqCbNexvmVT6YE8.png?f=fotoalbum_large

Yippie Magikarp. Aqua tail maakt gyarados iets beter in pvp. Maar deze CD skip ik. :)

• mat.hi.as
4.5x stardust (met star piece) en een Pokemon die makkelijk te vangen is (ook met Gotcha/Pokeball Plus). Ik ga dan niet voor de Magikarp (misschien nog wel de 100%-jes af), maar wel voor de stardust :)

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
Magikarp community day is teleurstellend(net zoals de laatste paar met gen 1 pokemon die helemaal geen community day nodig hadden), waarschijnlijk ga ik alleen thuis de incense aanzetten en de gotcha, als ik er nog op uit ga dan is het zoals mat.hi.as zegt voor de stardust.

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-11 14:50

murphsy

Product Monkey

Veel inactieve friends, dus ik heb wat trainers uit dit topic een invite gestuurd. Ik stuur en open dagelijks gifts 🎁

Inmiddels alle rocket leaders verslagen, Giovanni was nog een behoorlijk epische battle. Leuk.

Nu een beetje Great League aan het battlen. Mis teveel voor de hogere league.

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Hoe kan je die sterke Rocket leaders verslaan?
De normale grunts is appeltje eitje, sommige leaders zij ook te doen maar zeker Giovanni lukt me niet.
Wat zijn de beste Pokemon daarvoor en heb je daar nog meer voor nodig? (heb de rocket radar)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25
TheCapK schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:58:
De normale grunts is appeltje eitje, sommige leaders zij ook te doen maar zeker Giovanni lukt me niet.
Wat zijn de beste Pokemon daarvoor en heb je daar nog meer voor nodig? (heb de rocket radar)
https://pokemongohub.net/...t-boss-giovanni-counters/

Hattrick: Thorgal Eagles

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:28
TheCapK schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:58:
Voor Giovanni / leaders gebruik ik als starter een Melmetal met thundershock / rock slide. Niet altijd de beste combinatie maar charge is snel en de schilden zijn snel weg :)

Voor de rest van de leaders heb je hier de counters:
https://pokemongohub.net/post/guide/

Edit: bregweb was me al voor :)

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Thanks @bregweb en @TheNiker2

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• PhilipsFan
Dat is makkelijk gezegd, Melmetal? Ik ben level 35 en speel best veel, maar die heb ik echt nog niet. Ik heb een Meltan en daar steek ik al mijn rare candy in, ik heb nu 113. Lopen met Meltan kost je 20km per candy dus dat schiet ook niet echt op. Hoe in vredesnaam kan iedereen dan al een Melmetal hebben?

Voor die overige counters heb ik wel wat, maar mijn Mewtwo heeft de verkeerde moves.

• skipe
PhilipsFan schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:16:
Dat is makkelijk gezegd, Melmetal? Ik ben level 35 en speel best veel, maar die heb ik echt nog niet. Ik heb een Meltan en daar steek ik al mijn rare candy in, ik heb nu 113. Lopen met Meltan kost je 20km per candy dus dat schiet ook niet echt op. Hoe in vredesnaam kan iedereen dan al een Melmetal hebben?

Voor die overige counters heb ik wel wat, maar mijn Mewtwo heeft de verkeerde moves.
Veel raiden heeft zin, vooral 5* raids krijg je vaak tussen de 3-9 rare candies.
In een gym stoppen en de hele dag berry's voeren heb je ook kans op een candy.

• PhilipsFan
skipe schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:20:
[...]

Veel raiden heeft zin, vooral 5* raids krijg je vaak tussen de 3-9 rare candies.
In een gym stoppen en de hele dag berry's voeren heb je ook kans op een candy.
Ja, dat is inderdaad een goede, maar voor mij een groot probleem, want ik ken in de buurt maar weinig mensen die Pokemon spelen. Dus raiden doe ik wel zoveel ik kan, maar hooguit 2 of 3 stars. Een 3* raid is me laatst gelukt in m'n eentje, maar dat lukt niet altijd.

Gelukkig kan het nu ook met een remote raid pass, maar het is nog wat lastig om mensen uit te nodigen voor je raid. Vaak reageren ze niet, wat ook weer begrijpelijk is.

• TheNiker2

Ken je toevallig toevallig iemand met een switch en Pokemon lets go? Daarmee krijg je een Mystery Box krijgen als je een random Pokemon richting de switch stuurt. Met deze box krijg je zo uit het hoofd een half uur lang iedere minuut een Meltan spawn. Doe dit tijdens een event waarbij je 2 keer candy krijgt met pinapberry's en je komt een heel eind :) 30 meltan * 6 candy met berry's = 180 candy in de week, double candy event 360 candy :D

Dat scheelt een hoop raids doen en lopen :D

[ Voor 7% gewijzigd door TheNiker2 op 29-07-2020 12:53 ]

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
TheNiker2 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Ken je toevallig toevallig iemand met een switch en Pokemon lets go? Daarmee krijg je een Mystery Box krijgen als je een random Pokemon richting de switch stuurt. Met deze box krijg je zo uit het hoofd een half uur lang iedere minuut een Meltan spawn. Doe dit tijdens een event waarbij je 2 keer candy krijgt met pinapberry's en je komt een heel eind :) 30 meltan * 6 candy met berry's = 180 candy in de week, double candy event 360 cany :D

De mystery box loopt nu een uur vanwege corona, dus je krijgt bijna/geheel een melmetal in 1 keer.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:44
wortelsoft schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 07:25:
Ik speel sinds het begin (apk gedownload toen het nog niet uit was in NL) en heb een grote verzameling gyarados, maar ik heb nog steeds geen medaille voor magicarp (ook niet voor Rattata).
Ruilen kan ook. Als jij een tiny Rattata of big Magikarp van iemand krijgt telt die ook mee voor de badge.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25

Ik heb hetzelfde probleem, je bent niet de enige. Ik ben 50+ en woon in een dorp, ik zie nooit groepen die een raid doen......

Keek in het begin vooral naar CP, maar ben nu bezig om de beste attackers per groep te verbeteren en goed van tevoren uitzoeken hoe je een 3* raid het beste kunt verslaan. En gewoon stug volhouden.

Hattrick: Thorgal Eagles

• PhilipsFan
[...]

Ken je toevallig toevallig iemand met een switch en Pokemon lets go? Daarmee krijg je een Mystery Box krijgen als je een random Pokemon richting de switch stuurt. Met deze box krijg je zo uit het hoofd een half uur lang iedere minuut een Meltan spawn. Doe dit tijdens een event waarbij je 2 keer candy krijgt met pinapberry's en je komt een heel eind :) 30 meltan * 6 candy met berry's = 180 candy in de week, double candy event 360 cany :D

Dat zou inderdaad flink schelen, maar is niet erg realistisch. Ik ken niemand met een Switch. En om er nu zelf een aan te schaffen, dan ben ik 460 euro verder (inclusief spel), dat heb ik er niet voor over.

• TheNiker2
bregweb schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:16:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, je bent niet de enige. Ik ben 50+ en woon in een dorp, ik zie nooit groepen die een raid doen......

Keek in het begin vooral naar CP, maar ben nu bezig om de beste attackers per groep te verbeteren en goed van tevoren uitzoeken hoe je een 3* raid het beste kunt verslaan. En gewoon stug volhouden.
Uit eigen ervaring sprekende, de kans dat jij toevallig net in die 5 minuten die het duurt om een raid te doen langs komt is erg klein. Zelf ben ik in contact gekomen met de groep waarmee ik speel doordat uit mijn gym werd gegooid. Er vervolgens heen ben gelopen om de 3 er weer uit te gooien. Nog geen 5 minuten later kwam er een auto voorrijden en op die manier is het contact ontstaan.

Community dagen zijn ook een mooi moment, je checkt je omgeving waar de meeste stops voorzien zijn van een lure en daar blijf je een tijdje rondhangen. Dan zie je vanzelf mensen voorbij schuifelen :D
PhilipsFan schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:26:
[...]

Dat zou inderdaad flink schelen, maar is niet erg realistisch. Ik ken niemand met een Switch. En om er nu zelf een aan te schaffen, dan ben ik 460 euro verder (inclusief spel), dat heb ik er niet voor over.
Dat lijkt mij ook wel wat overdreven :) Ik had het geluk dat een collega toevallig het spel speelde.

Maar wie weet hangt er hier iemand rond die het spel heeft en in de buurt woont :)

• PhilipsFan
[...]

Ken je toevallig toevallig iemand met een switch en Pokemon lets go? Daarmee krijg je een Mystery Box krijgen als je een random Pokemon richting de switch stuurt. Met deze box krijg je zo uit het hoofd een half uur lang iedere minuut een Meltan spawn. Doe dit tijdens een event waarbij je 2 keer candy krijgt met pinapberry's en je komt een heel eind :) 30 meltan * 6 candy met berry's = 180 candy in de week, double candy event 360 candy :D

Ondertussen heb ik wat meer onderzoek gedaan (en een collega met een Switch gelocaliseerd). Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt:
  • Je moet eerst Pokemon Let's Go spelen tot een bepaald punt in het spel waar je dit kunt doen, dat kost je ongeveer 15 uur spelen. (Mij waarschijnlijk langer want ik ben niet zo behendig).
  • Je moet dan je Switch koppelen en een Pokemon overdragen, dat is simpel
  • Als je de Mystery Box opent spawnen er Meltans ja, maar mensen op Youtube zeiden dat ze er hooguit 10 in een halfuur konden vangen.
  • Als je dat ook nog wilt doen tijdens een event met dubbele candy...
Met andere woorden, totaal niet realistisch TENZIJ je toevallig iemand kent die dit spel al speelt... Maar dan is het wel handig ja...

Overigens was het me nog niet duidelijk of je dit nu vaker kunt doen of dat het eenmalig is.

Verwijderd

PhilipsFan schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:27:
[...]

Ondertussen heb ik wat meer onderzoek gedaan (en een collega met een Switch gelocaliseerd). Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt:
  • Je moet eerst Pokemon Let's Go spelen tot een bepaald punt in het spel waar je dit kunt doen, dat kost je ongeveer 15 uur spelen. (Mij waarschijnlijk langer want ik ben niet zo behendig).
  • Je moet dan je Switch koppelen en een Pokemon overdragen, dat is simpel
  • Als je de Mystery Box opent spawnen er Meltans ja, maar mensen op Youtube zeiden dat ze er hooguit 10 in een halfuur konden vangen.
  • Als je dat ook nog wilt doen tijdens een event met dubbele candy...
Met andere woorden, totaal niet realistisch TENZIJ je toevallig iemand kent die dit spel al speelt... Maar dan is het wel handig ja...

Overigens was het me nog niet duidelijk of je dit nu vaker kunt doen of dat het eenmalig is.
je kan vaker zo'n box openen. dacht 1x per week maar kan ook veranderd zijn naar elke 3 dagen

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:08:
[...]

je kan vaker zo'n box openen. dacht 1x per week maar kan ook veranderd zijn naar elke 3 dagen
...en los van die wachttijd moet je weer één of meer pokies overzetten van GO naar Let's GO om de box te activeren.

• mat.hi.as
Nu krijg je iedere minuut een meltan uit een meltan box, door de increased incense spawn. Ik kon het in ieder geval niet altijd bijhouden met voeren en ballen gooien. Die Melmetal is verre van onmogelijk. Ik heb er 3, waarvan eentje gemaxt, en nog 400 candy over. En zo vaak heb ik die box niet gedaan, wel op tactische momenten (dubbele candy of shiny kans).

• protoss warrior
10 meltan in een half uur moeten mensen zijn die eerst 10 ballen misgooien ofzo? Of inderdaad moet het gaan over toen de box net uitgekomen was. Zeker op dit moment kan je zelfs zonder dubbele candy event met 2x zo'n box makkelijk een melmetal hebben(wel alles pinappen uiteraard).
Ik heb zelf voor 3 collega's mijn switch meegenomen recentelijk zodat zij nu ook een melmetal hebben.

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb Eevee gekocht voor de switch erg saai om te spelen maar ga wel even spelen voor die Meltan box.

Ook al heb ik hem allang geruild :) Wil nog wel een goede hebben die ik helemaal up.

Nuttig in meerdere opzichten!

• sixtiek
  • Nu online
Zojuist sinds lange tijd weer eens een Meltan box opengezet naar aanleiding van de discussie. Resultaat: 69 Meltan in een uurtje niet al te geconcentreerd spelen (er kwam bijvoorbeeld een Team Rocket ballon langs). Wachttijd tot de volgende keer is zoals @Verwijderd al meldde drie dagen. Je zou dus met twee sessies/in vier dagen een Melmetal moeten kunnen maken als je pinap't en als je 2x minimaal 60 Meltan binnenharkt zou daar best een goeie tussen moeten zitten om te evolueren.

Hou er wel rekening mee dat Meltan mythical is en dat je de trash dus niet kan mass transferen. Dat mag je één voor één doen }:| .

[ Voor 14% gewijzigd door sixtiek op 30-07-2020 17:40 . Reden: mass xfer waarschuwing toegevoegd ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ik heb voor het eerst een Mewtwo. Uiteraard uit het event gehaald vorige week.

Helaas is het een twee sterren shadow. Ook heb ik de Frustration niet gegerolled. Ik wist niet dat je dat niet altijd kon doen. Hij zit echter wel op randje drie sterren.

Wat zouden jullie doen? Houden als shadow en wachten op een event waar je kan rerollen? Of gewoon purifyen en drie sterren maken? Of is Mewtwo überhaupt de moeite niet waard?

• FreqAmsterdam
DeBers schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 19:15:

Helaas is het een twee sterren shadow. Ook heb ik de Frustration niet gegerolled. Ik wist niet dat je dat niet altijd kon doen. Hij zit echter wel op randje drie sterren.

Wat zouden jullie doen? Houden als shadow en wachten op een event waar je kan rerollen? Of gewoon purifyen en drie sterren maken? Of is Mewtwo überhaupt de moeite niet waard?
Ik zou hem shadow houden. De normale mewtwo komt vast nog wel een keer terug.

Voor je collectie, ik denk namelijk dat shadow mewtwo niet zo snel terug komt.

• sixtiek
  • Nu online
DeBers schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 19:15:

Zeker houden als shadow, je zou gek zijn als je 'm purify't 8)7 ! Door te purify'en krijgt 'ie namelijk +2 voor al zijn IV's: attack, defense, HP. Als shadow krijgt 'ie echter een 20% attack boost... vermenigvuldigen is beter dan optellen! Sowieso is Mewtwo al een ontzettend sterke aanvaller maar met die boost is zijn attack helemaal waanzinnig. Als je wel eens een raid doet of een gym aanvalt heb je veel meer aan die shadow boost dan aan die +2 op je IV's. Lekker shadow houden dus, er komt vast wel weer een frustration reroll moment in de toekomst.

Nog niet overtuigd? Lees!

En nog even over Meltan/Melmetal: de eerstvolgende spotlight hours zijn interessant vanwege dubbele catch candy (4 augustus) :9 en dubbele transfer candy (11 augustus) :9 . Dus dinsdag de 4e om 18:00 je Mystery Box openzetten en Meltan vangen als een malle, en een week later alle crappy Meltan naar de professor sturen. Via.

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://leekduck.com/assets/img/events/graphics/2020.07.30%20-%20Dragon%20Week%202020.jpg

Vanavond 22:00 uur start de Dragon Week met kans op shiny Deino.

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik kan dit weekend eindelijk mijn Dragon brevet halen :D . Het begon inmiddels een beetje genant te worden.

Strava

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:41
als er nog mensen zijn die vrienden willen toevoegen :

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

ben vooral actief op Walcheren (regio Middelburg/Vlissingen). remote raids momenteel geen passes voor maar probeer wel regelmatig met actieve vrienden cadeautjes uit te wisselen.
ingame naam is Jroennnn mocht je me een PM willen sturen om af te spreken wanneer friend levels te increasen (ben zelf al lvl 40. dus voor mij niet nodig).

Verwijderd

nou, ik was van plan om ruimte te houden voor 7km eieren, maar met het plaatje wat hierboven gepost is, weet je natuurlijk al wat er voor 99,9% uit die eieren gaat komen....

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:16:
nou, ik was van plan om ruimte te houden voor 7km eieren, maar met het plaatje wat hierboven gepost is, weet je natuurlijk al wat er voor 99,9% uit die eieren gaat komen....
Yup, ik verwacht vooral veel Swablu, waar ik toch al in omkom (ondertussen al drie Altaria's waaronder een shiny).

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:51
Zou me wel leuk lijken een keer met een groep een rayquaza raid te kunnen doen.
Helaas in de buurt niet echt mensen actief

PSN: McMillan0984

• Festafa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-11 19:01
Zou ook een optie zijn om met Discord een chatruimte te openen zodat er raids gepland kunnen worden.

• Raem
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:16:
Swablu :+
Voor mezelf hoop ik op een goede Gible en/of (shiny) Deino. De rest heb ik niet nodig. Jammer dat ze Axew niet in de pool erbij hebben gedaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Raem op 31-07-2020 13:31 ]

• sixtiek
  • Nu online
Clavat schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:20:
Zou me wel leuk lijken een keer met een groep een rayquaza raid te kunnen doen.
Helaas in de buurt niet echt mensen actief
Sinds kort kan je ook op afstand raiden met remote raid pasjes.
Festafa schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:22:
Zou ook een optie zijn om met Discord een chatruimte te openen zodat er raids gepland kunnen worden.
De Discord in mijn buurt heeft een internationaal deel geopend zodat spelers van over de hele wereld raids kunnen aanmelden en eraan meedoen. Wij zijn vast niet de enige die zoiets opgezet hebben. Stuur me maar DM voor meer informatie over mijn Discord, of zoek even op https://thesilphroad.com/map of er in jouw beurt misschien al een community is waar je kan aanhaken.

En voor remote raids is er sinds een paar weken een speciale app: PokeRaid. Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=me.pokeraid, App Store: https://apps.apple.com/us...id-from-home/id1507659524.

Succes :) !

• protoss warrior
Freee!! schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:20:
[...]

Yup, ik verwacht vooral veel Swablu, waar ik toch al in omkom (ondertussen al drie Altaria's waaronder een shiny).
Maar 3? Ik heb 2 shiny altaria, en 2 IV100 altaria's(en bergen candies en ook een aantal altarias al weggegooid) ik hoop ten zeerste dat die niet veel uit de 7km eieren komt.

Verwijderd

protoss warrior schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:14:
[...]

Maar 3? Ik heb 2 shiny altaria, en 2 IV100 altaria's(en bergen candies en ook een aantal altarias al weggegooid) ik hoop ten zeerste dat die niet veel uit de 7km eieren komt.
dat gaat die natuurlijk wel. samen met trapinch en misschien nog wel wat andere zooi wat niet op het plaatje staat. allemaal om incubators te verkopen, met een hele kleine kans op een gible/deino, laat staan dat je hem shiny uit een ei krijgt.... 8)7

• protoss warrior
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:19:
[...]

dat gaat die natuurlijk wel. samen met trapinch en misschien nog wel wat andere zooi wat niet op het plaatje staat. allemaal om incubators te verkopen, met een hele kleine kans op een gible/deino, laat staan dat je hem shiny uit een ei krijgt.... 8)7
Daarom stop ik meestal ook na de 1e 3 7km eieren met het proberen bij de events :-p als ik een kleine kans wil hebben op iets wat misschien goed is dan loop ik wel gewone eieren uit.

• Wii4all
  • Niet online
Ultra unlock 2020 is begonnen zag ik net

Burp

• Freee!!

Freee!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XRm-Znj2DSif_5f2krNh1qyJURM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wb5rLmqMA7hiZa1G1IKHmwT0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2YTLenb7oV8hUFCMysuJ6zRrJdE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0a46FiaXBhe267Y06Cdw5cRl.jpg?f=fotoalbum_large
Ik weet, wat me morgen te doen staat ;)

• PhilipsFan
Ja, ik zit ook vast op die raid, die zijn om een of andere reden nooit 's nachts. Nou ja, misschien dan maar eens gaan slapen.

Ik heb al tientallen Dratini's gevangen, best wel veel Bagons, een paar Gibles en ik kwam zelfs een Deino in het wild tegen. Wel leuk om weer wat van die zeldzamere Pokies te kunnen vangen. Maar een beetje frustrerend dat ik wekenlang met Shelgon heb gelopen en die net 3 weken geleden EINDELIJK heb kunnen evolven naar Salamence. En nu liggen de Bagons op elke straathoek. Hoort erbij helaas.

• mat.hi.as
PhilipsFan schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 03:23:
Ja, ik zit ook vast op die raid, die zijn om een of andere reden nooit 's nachts. Nou ja, misschien dan maar eens gaan slapen.
Is tegen de mogelijke overlast.
Ik heb al tientallen Dratini's gevangen, best wel veel Bagons, een paar Gibles en ik kwam zelfs een Deino in het wild tegen. Wel leuk om weer wat van die zeldzamere Pokies te kunnen vangen. Maar een beetje frustrerend dat ik wekenlang met Shelgon heb gelopen en die net 3 weken geleden EINDELIJK heb kunnen evolven naar Salamence. En nu liggen de Bagons op elke straathoek. Hoort erbij helaas.
Meer candies voor het levellen!

• sixtiek
  • Nu online
PhilipsFan schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 03:23:
Ja, ik zit ook vast op die raid, die zijn om een of andere reden nooit 's nachts.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WR9j_2Lo1cHLsTvFhzsvTM_ONkQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wSkrCL09HzfIVR0lmcxBTFwu.jpg?f=user_large
Sinds een paar weken kunnen we remote raiden, dus wereldwijd op elk moment van de dag 😃.

• Freee!!

Freee!!

Weet iemand hier een goede counter voor een shadow Snorlax? Een grunt(vrouwelijk, ballon) komt er in één keer als eerste mee en ik kom er gewoon niet voorbij.

• aljooge
Freee!! schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:50:
Weet iemand hier een goede counter voor een shadow Snorlax? Een grunt(vrouwelijk, ballon) komt er in één keer als eerste mee en ik kom er gewoon niet voorbij.
machamp.

• Freee!!

Freee!!

Ik zal het de volgende keer proberen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freee!! schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:03:
[...]

Ik zal het de volgende keer proberen.
Je kan helemaal je lol op met Sierra, die kan Lapras, Lapras en nog iets hebben. Daar ben je meestal ook wel ff zoet mee. Hier zijn daar de counters voor...

• aljooge
gwystyl schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:37:
[...]

Je kan helemaal je lol op met Sierra, die kan Lapras, Lapras en nog iets hebben. Daar ben je meestal ook wel ff zoet mee. Hier zijn daar de counters voor...
Voor Sierra gebruik ik een uitgemaxte melmetal met thundershock als fast move. 2x blocks ontfutselen met Rock Slide, Dan killen met 2x superpower.

• Freee!!

Freee!!

Wii4all schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 22:39:
Ultra unlock 2020 is begonnen zag ik net
Verrassend vlot*) uitgespeeld voor iets, dat een week zou moeten duren.

*)Minder dan 24 uur, waarin ik moest wachten op het weer beschikbaar komen van raids (mijn zoon wil ze graag samen met mij doen) en ik ook nog geslapen heb.

• aljooge
Freee!! schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:43:
[...]

Verrassend vlot*) uitgespeeld voor iets, dat een week zou moeten duren.

*)Minder dan 24 uur, waarin ik moest wachten op het weer beschikbaar komen van raids (mijn zoon wil ze graag samen met mij doen) en ik ook nog geslapen heb.
Stelde niets voor. die 3x excellent was het lastigste. Tja, eenmaal gegooid, heb je de questline binnen.

• mat.hi.as
Die questline geeft je ook de enige twee Deino's die je tegen gaat komen, zonder scanner. In Rotterdam Oost heb ik er maar 1 voorbij zien komen. En die quests zijn altijd wel makkelijk, op die elite challanges na

• Freee!!

Freee!!

aljooge schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:45:
[...]
Stelde niets voor. die 3x excellent was het lastigste. Tja, eenmaal gegooid, heb je de questline binnen.
De derde grunt deed ook lastig (zie hierboven, die heb ik laten lopen en gewacht, totdat ik er één bij een Pokéstop tegenkwam), daarna was ik ook klaar.

• PhilipsFan
Ik heb 'm ook af, die 3 excellent throws waren het lastigst. Ik twijfel nog om een lucky egg te gebruiken om die 7500XP naar 15000 te verdubbelen.

Verder had ik vandaag enorm mazzel, ik deed remote mee in een relatief afgelegen raid om Rayquaza. Ik had me erop voorbereid om de raid weer te verlaten, maar 20 seconden voor de battle begon kwamen er nog 2 spelers bij van een hoog level, dus besloten het er toch maar op te wagen. Tijdens de battle bleken er nog meer spelers aangehaakt en we versloegen de boss vrij makkelijk. Het vangen was nog even spannend want hij spring er tot 7x toe weer uit, maar het is wel gelukt.

Verder ben ik vandaag flink op Gibble-jacht geweest. Wel met behulp van een scanner. Sommigen zullen dat valsspelen vinden, maar ik had al een Gabite, dus die Garchomp was er hoe dan ook wel gekomen. Het heeft me alleen kilometers lopen bespaard. Evengoed nog 20k stappen gezet en flink wat kilometers gefietst. En ik kwam een shiny Dratini tegen, ook nog nooit eerder gezien. Dus een prima dagje...

• Bennie Benieuwd
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:50
sixtiek schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:39:
[...]

En voor remote raids is er sinds een paar weken een speciale app: PokeRaid. Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=me.pokeraid, App Store: https://apps.apple.com/us...id-from-home/id1507659524.

Succes :) !
Dit is waarom ik hier mee lees, briljante tip! Ik speel voornamelijk solo en ik heb nu al een aantal Rayquaza raids kunnen doen.

Mochten mensen nog vrienden zoeken om gifts uit te wisselen, voeg mij gerust toe:

879072162678

• Freee!!

Freee!!

Het is gelukt met een Weaville ... en toen kwam er als derde nog een Snorlax :(
Uiteindelijk het trio met een Weaville en een Machamp verslagen, shadow Snorlax niet gevangen.

Pagina: 1 ... 25 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!