gewoon eens spel opnieuw opstarten?justmike schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:46:
Ik heb net een tweede acount aangemaakt. Heb ik die 3 starter pokemon aan mijn voeten en het lukt me niet om er een aan te klikken.
Gewoon weglopen, na een tijdje komt de vierde starter Pokémonjustmike schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:46:
Ik heb net een tweede acount aangemaakt. Heb ik die 3 starter pokemon aan mijn voeten en het lukt me niet om er een aan te klikken.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
@Gravediggerxx
dat helpt niet. rondlopen ook niet, mijn mannetje blijft gewoon staan op een lege map.
edit: heb op een andere telefoon ingelogd en daar spreiden de 'mons netjes en kon ik er een aanklikken.
edit 2 : net geen 2 uurtjes grinden om level 10 te bereiken, en dat van in de sofa
dat helpt niet. rondlopen ook niet, mijn mannetje blijft gewoon staan op een lege map.
edit: heb op een andere telefoon ingelogd en daar spreiden de 'mons netjes en kon ik er een aanklikken.
edit 2 : net geen 2 uurtjes grinden om level 10 te bereiken, en dat van in de sofa
[ Voor 50% gewijzigd door justmike op 25-07-2020 00:31 ]
Code voor ballen 5 ultra ballen, lucky eggs en 5 stickers:
UWJ4PFY623R5X
UWJ4PFY623R5X
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Holy crap. Heb nog nooit zoveel pokemon zien voorbij komen als vandaag.
Ben nog maar net begonnen en mijn item bag en pokemon storage barsten al uit hun voegen.
1ste shiny van de dag is binnen, een Durant.
Ben nog maar net begonnen en mijn item bag en pokemon storage barsten al uit hun voegen.
1ste shiny van de dag is binnen, een Durant.
[ Voor 13% gewijzigd door justmike op 25-07-2020 11:05 ]
Code voor star piece en stickers:
9FC4SN7K5DAJ6
9FC4SN7K5DAJ6
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Ik zoek nog een nieuwe vrienden om wat quests af te ronden. Iemand die mij kan toevoegen?
-knip-
Edit: thanks
-knip-
Edit: thanks
[ Voor 22% gewijzigd door Zerora op 26-07-2020 15:58 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Preatorium schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 09:51:
Code voor ballen 5 ultra ballen, lucky eggs en 5 stickers:
UWJ4PFY623R5X
Allebei bedankt, mede namens mijn zoon.Preatorium schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 13:02:
Code voor star piece en stickers:
9FC4SN7K5DAJ6
[ Voor 34% gewijzigd door Freee!! op 25-07-2020 14:55 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Hebben meer mensen er last van, dat hun buddy ze blijft spammen met hetzelfde souvenir (confetti) en zonder dat het een bonus hartje oplevert
Vraagje aan iedereen.
Ik heb nu eindelijk door het event een 3 sterren machop. Maar ik heb ook een 2 sterren shadow. Wat is beter om een machamp van te maken? De 2 sterren shadow, of de 3 sterren normaal?
Ik heb nu eindelijk door het event een 3 sterren machop. Maar ik heb ook een 2 sterren shadow. Wat is beter om een machamp van te maken? De 2 sterren shadow, of de 3 sterren normaal?
Denk dat Niantic een beetje moeite heeft met de massa gifts die nu verstuurd worden, ik krijg constant error messages.
Niantic heeft wel moeite met meer dingen. Dit event is leuk, zelfs als je geen kaartje hebt zoals ik, maar het netwerk is wel serieus traag. Ik ben al 2x een remote raid niet ingekomen en opnieuw opstarten van de app duurt ook erg lang. Ook krijg ik veel vaker dan anders de melding 'network error'. Het lijkt erop dat het feestje iets populairder is dan Niantic dachtjustmike schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 17:30:
Denk dat Niantic een beetje moeite heeft met de massa gifts die nu verstuurd worden, ik krijg constant error messages.
Verwijderd
Stel je voor dat als je miljoenen winst maakt je niet eens even voor 2 dagen wat meer server capaciteit regelt. Eigenlijk zouden ze zich kapot moeten schamen, maarja, mensen kopen zo'n ticket toch wel weer de volgende keer, dus waarom zouden ze investerenPhilipsFan schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 18:15:
[...]
Niantic heeft wel moeite met meer dingen. Dit event is leuk, zelfs als je geen kaartje hebt zoals ik, maar het netwerk is wel serieus traag. Ik ben al 2x een remote raid niet ingekomen en opnieuw opstarten van de app duurt ook erg lang. Ook krijg ik veel vaker dan anders de melding 'network error'. Het lijkt erop dat het feestje iets populairder is dan Niantic dacht
Omdat ik na deze ervaring de volgende keer zeer zeker geen ticket zal kopenVerwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 18:38:
[...]
Stel je voor dat als je miljoenen winst maakt je niet eens even voor 2 dagen wat meer server capaciteit regelt. Eigenlijk zouden ze zich kapot moeten schamen, maarja, mensen kopen zo'n ticket toch wel weer de volgende keer, dus waarom zouden ze investeren
NB: Nu ook niet gedaan, wilde het eerst een keer zien voordat ik een volgende keer misschien een ticket zou kopen.
Mijn friendslist wil niet laden... En zojuist klapte een raid er uit vlak voor het einde. Remote raid pass weg.
Timer bleef lopen. Maar niemand leek aan te kunnen vallen. Volgens mij waren mijn eerste 6 net dood.
Timer bleef lopen. Maar niemand leek aan te kunnen vallen. Volgens mij waren mijn eerste 6 net dood.
Ondanks alle "hickups" vandaag heb ik me toch wel vermaakt. Hier geen spijt dat ik een ticket gekocht heb en zal dat de volgende keer waarschijnlijk ook weer doen.
Ik heb die pass ook gekocht. Maar ik heb tot nu toe niet echt het gevoel gehad dat ik iets extra's heb gehad? Alleen die saaie missies. Catch 30 dit en dat. Of heb ik iets gemist?justmike schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 19:35:
Ondanks alle "hickups" vandaag heb ik me toch wel vermaakt. Hier geen spijt dat ik een ticket gekocht heb en zal dat de volgende keer waarschijnlijk ook weer doen.
@DeBers
Hoe dat bij andere spelers zit weet ik niet, maar ik heb vandaag heel wat nieuwe entries in mijn pokedex gescoord, dat alleen al maakt het voor mij de moeite waard. Ik heb pokemons zien passeren waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden.
Vooral die wasmachine in de photobombs was een WTF momentje
Hoe dat bij andere spelers zit weet ik niet, maar ik heb vandaag heel wat nieuwe entries in mijn pokedex gescoord, dat alleen al maakt het voor mij de moeite waard. Ik heb pokemons zien passeren waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden.
Vooral die wasmachine in de photobombs was een WTF momentje
Zodra je daar in komt meteen app killen en weer erin. Kun je nog verder.DeBers schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 19:34:
Mijn friendslist wil niet laden... En zojuist klapte een raid er uit vlak voor het einde. Remote raid pass weg.
Verwijderd
Ik heb ook geen ticket gekocht. Van tevoren weet je gewoon dat het uitloopt op een fiasco. Server problemen dus. En zoiezo hoe niantic acteert geef ik er geen cent aan uitFreee!! schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 18:53:
[...]
Omdat ik na deze ervaring de volgende keer zeer zeker geen ticket zal kopen
NB: Nu ook niet gedaan, wilde het eerst een keer zien voordat ik een volgende keer misschien een ticket zou kopen.
Vuurwerk? Is het klaar voor vandaag?
Mijn boefje is liev!
Hoezo fiasco? Friends list die niet werkten dat was zo'n beetje het enige.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 20:08:
[...]
Ik heb ook geen ticket gekocht. Van tevoren weet je gewoon dat het uitloopt op een fiasco. Server problemen dus. En zoiezo hoe niantic acteert geef ik er geen cent aan uit
Heb het voor de rest prima naar mijn zin gehad. Weer zat enkel niet mee.
Ik heb me prima vermaakt! Alleen rond 18:30 wat problemen, maar dat was vrij snel verholpen. Twee nieuwe entries (Rotom en Heatmor) en 17 shinies.
yep, de biomes blijven nog roteren maar voor nieuwe challenges is het wachten tot 10.00 morgenvroegJB schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 20:11:
Vuurwerk? Is het klaar voor vandaag?
Verwijderd
Friendlist werkte niet, vaak niet ingame kunnen komen, raid invite werkte niet, Pokémon niet aan kunnen tikken, heel lang wachten totdat Pokémon die je aantikt geladen wordt. En ook Pokémon die boosted zouden zijn nergens gezien.C_V_S schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 20:12:
[...]
Hoezo fiasco? Friends list die niet werkten dat was zo'n beetje het enige.
Heb het voor de rest prima naar mijn zin gehad. Weer zat enkel niet mee.
Weinig tot geen last van gehad! Hij hing twee keer een paar minuten op 10 uur spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 20:14:
[...]
Friendlist werkte niet, vaak niet ingame kunnen komen, raid invite werkte niet, Pokémon niet aan kunnen tikken, heel lang wachten totdat Pokémon die je aantikt geladen wordt. En ook Pokémon die boosted zouden zijn nergens gezien.
Wellicht ligt het aan het platform? Hier ook amper problemen op iOS
Mijn boefje is liev!
Hier geen ticket gekocht, maar wel 2x een incense aangezet. 2x Gible, 2x Litwick, 3x Dratini en 2x Togetic en een heleboel Swablus, Machops en Magmars voor de candies. En verder 1 shiny Slakoth.
Ik had wel nog gehoopt op een Gible raid, maar die heb ik jammer genoeg totaal niet gezien in de ~13 gyms hier in de buurt
Ik had wel nog gehoopt op een Gible raid, maar die heb ik jammer genoeg totaal niet gezien in de ~13 gyms hier in de buurt
Heb me ook prima vermaakt. Shiny Gible en shiny Alolan Marowak ben ik heel erg blij mee.
Flink wat litwick, gible en darumaka candy, ook niet slecht. Door goede voorbereiding zo'n 150 gifts kunnen openen in friendship uur na het behalen van de bonus en daarmee dus 150 rare candy's gekregen. Nieuwe dex entry's in de vorm van heatmor en Rotom. Hells yeah.
Flink wat litwick, gible en darumaka candy, ook niet slecht. Door goede voorbereiding zo'n 150 gifts kunnen openen in friendship uur na het behalen van de bonus en daarmee dus 150 rare candy's gekregen. Nieuwe dex entry's in de vorm van heatmor en Rotom. Hells yeah.
[ Voor 8% gewijzigd door FreqAmsterdam op 25-07-2020 21:43 ]
1 Lure Module, 5 Great Ball and 5 Bulbasaur Sticker
Code: MQE4PFNYVRM6M
Code: MQE4PFNYVRM6M
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Is er al iets bekend over morgen? Of wordt dat echt pas morgen bekend gemaakt?
Team GO RocketRaem schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:01:
Is er al iets bekend over morgen? Of wordt dat echt pas morgen bekend gemaakt?
Ik hoop het, want er is slecht weer op komst en dit kan je vanuit de auto doen.
Mijn Buddy brengt elke keer de biomes veranderen 5 "tokens" en ik kan ze niet terug vinden in mijn
inventory. Iemand een idee wat dat is en waarvoor ze dienen?
[ Voor 16% gewijzigd door justmike op 25-07-2020 22:21 ]
Ik meen een gift te hebben ontvangen met zo'n "token" als sticker, maar kan nu niet controleren of het inderdaad stickers zijn.justmike schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:20:
Mijn Buddy brengt elke keer de biomes veranderen 5 "tokens" en ik kan ze niet terug vinden in mijn
In vergelijking met Dortmund waar ik vorig jaar was, vind ik het tot nu toe extreem tegenvallen dit jaar.
Veel netwerkproblemen (Pokémons niet kunnen aanklikken, friends list die niet werkt juist op het moment dat je gifts moet versturen en openen en ook nog rond 14:00 uur een minuut of 30 geen spawns tegen gekomen) en ook weinig nieuws te vangen op Heatmor en Rotom na.
Vond het eerlijk gezegd ook een beetje eenzijdig met alleen maar grass, fighting, fire en water spawns. Hopelijk komt daar morgen nog wat afwisseling in. Om anno 2020 nu nog steeds massaal op Magikarp, Polliwag, Tentacruel en Machop te moeten klikken is een beetje achterhaald.
Vijf shinies gevangen vandaag met Tangela als hoogtepunt. De overige vier waren Slakoth, Magikarp, Oddish en Sunkern maar die had ik al.
Hopelijk morgen een betere dag!
Veel netwerkproblemen (Pokémons niet kunnen aanklikken, friends list die niet werkt juist op het moment dat je gifts moet versturen en openen en ook nog rond 14:00 uur een minuut of 30 geen spawns tegen gekomen) en ook weinig nieuws te vangen op Heatmor en Rotom na.
Vond het eerlijk gezegd ook een beetje eenzijdig met alleen maar grass, fighting, fire en water spawns. Hopelijk komt daar morgen nog wat afwisseling in. Om anno 2020 nu nog steeds massaal op Magikarp, Polliwag, Tentacruel en Machop te moeten klikken is een beetje achterhaald.
Vijf shinies gevangen vandaag met Tangela als hoogtepunt. De overige vier waren Slakoth, Magikarp, Oddish en Sunkern maar die had ik al.
Hopelijk morgen een betere dag!
Ik had hetzelfde. Uiteindelijk pogo verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wat uiteindelijk deels werkte, daarna wel veel lag maar wel de spawns. Was op iosVerwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 20:14:
[...]
Friendlist werkte niet, vaak niet ingame kunnen komen, raid invite werkte niet, Pokémon niet aan kunnen tikken, heel lang wachten totdat Pokémon die je aantikt geladen wordt. En ook Pokémon die boosted zouden zijn nergens gezien.
Op Reddit loopt er ook een draadje over.JRR schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:28:
[...]
Veel netwerkproblemen (Pokémons niet kunnen aanklikken, friends list die niet werkt juist op het moment dat je gifts moet versturen en openen en ook nog rond 14:00 uur een minuut of 30 geen spawns tegen gekomen)
Deze kon ik nog niet.
Als je in de lijst van pokemons in het zoekveld evolve intikt krijg je alle pokemons te zien die jij kunt evolueren
Als je in de lijst van pokemons in het zoekveld evolve intikt krijg je alle pokemons te zien die jij kunt evolueren
Burp
En evolvenew laat enkel de nieuwe evoluties zien! Zo zijn er best wel wat leuke strings toegevoegd.Wii4all schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:59:
Deze kon ik nog niet.
Hier al met al een geslaagde dag. 15 shinies waarvan ik er 9 nog nodig had. De overige zijn met de gotcha gevangen. Vind het persoonlijk geen uitdaging meer om de zoveelste magikartp aan te tikken.
Stack Sats
Zijn nog veel meer van dat soort dingen om op te zoeken, shiny, legendary, mythical en lucky om er maar een paar te noemen.Wii4all schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:59:
Deze kon ik nog niet.
En evolvenew ken je dan waarschijnlijk ook nog niet, vooral nuttig als evolvenew&evolve.
Nee, maar ik kan de candy's nog steeds goed gebruiken om een magikarp te evolueren (een openstaande research task).Luuksche schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 23:08:
[...]
Vind het persoonlijk geen uitdaging meer om de zoveelste magikartp aan te tikken.
Freee!! schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 23:09:
[...]
Zijn nog veel meer van dat soort dingen om op te zoeken, shiny, legendary, mythical en lucky om er maar een paar te noemen.
En evolvenew ken je dan waarschijnlijk ook nog niet, vooral nuttig als evolvenew&evolve.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2838JsL3ETT21o3hZMfXfIUy.jpg?f=user_large)
Trololol en nog een stuk of 15 geëvolueerd
En hoe lang ben je al bezigFreqAmsterdam schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 23:14:
[...]
[Afbeelding]
Trololol en nog een stuk of 15 geëvolueerd
spoiler:
Ik sinds 19-05-2020
Die 150 candy zijn zeker wel mooi maar ik vond het zonde van de tijd om hele tijd pakjes te openen /sturen terwijl er mooie shiny kansen te krijgen waren.FreqAmsterdam schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 21:36:
Heb me ook prima vermaakt. Shiny Gible en shiny Alolan Marowak ben ik heel erg blij mee.
Iddem voor raiden tijdens go fest.
Dat hoop ik toch niet. Zag wel zo’n klote box in de shop maar heb echt geen zin in al die grunts te gaan doen...
Mijn boefje is liev!
Thanks! Die kende ik nog niet. Daardoor weet ik nu dat Magnezone evolvet uit Magneton, ik dacht uit Magnemite en die had ik al heel lang niet meer en zijn nu ook nergens meer te vinden. Magneton heb ik wel een paar goede van. Dus morgen maar eens een magnetic lure module uit de kast trekken, dan kan Probopass ook meteen mee.Luuksche schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 23:08:
[...]
En evolvenew laat enkel de nieuwe evoluties zien! Zo zijn er best wel wat leuke strings toegevoegd.
Ik kwam er ook achter dat ik nog een evolve van Snorunt tegoed heb, maar daarvoor heb ik nu te wenig candy. En Electivire had ik ook nog niet, heb niet echt goed zitten opletten denk ik. Toch weer 4 plekjes gevuld in mijn Pokedex
Mensen die Rotom hebben gevangen tijdens Go Fest, kan dat ook zonder ticket of zijn die er alleen als je een ticket hebt?
[ Voor 7% gewijzigd door PhilipsFan op 26-07-2020 04:12 ]
Vandaag draait het dus om Team Rocket. Ben benieuwd.
Nog wat codes voor goodies:
MQE4PFNYVRM6M
UWJ4PFY623R5X
5PTHMZ3AZM5QC
MQE4PFNYVRM6M
UWJ4PFY623R5X
5PTHMZ3AZM5QC
5 great balls, lure module en stickers
Blijkbaar maar één keer te gebruiken.UWJ4PFY623R5X
Deze ook.5PTHMZ3AZM5QC
The ramblings of an idiot
Vergeet niet Frustration van je mooie nieuwe shadows tw halen (zeker bij Mewtwo), anders ben je later gefrustreerd
Wat een anticlimax dit. De spawns ook weer allemaal zoals gister. Waarom?
[ Voor 10% gewijzigd door JB op 26-07-2020 10:10 ]
Mijn boefje is liev!
iemand een idee hoe vaak de ballonnen spawnen vandaag? ik heb hier geen stops in de buurt .
@JB je kan ook de game uitzetten en iets anders gaan doen waar je wel plezier aan hebt. Jammer dat ik geen Purify naar je kan sturen om die Frustration van je te genezen.
@JB je kan ook de game uitzetten en iets anders gaan doen waar je wel plezier aan hebt. Jammer dat ik geen Purify naar je kan sturen om die Frustration van je te genezen.
[ Voor 49% gewijzigd door justmike op 26-07-2020 10:18 ]
Ik verwacht ook gewoon teveel voor 16,99 euro...justmike schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:15:
iemand een idee hoe vaak de ballonnen spawnen vandaag? ik heb hier geen stops in de buurt .
Mijn boefje is liev!
Ik krijg geen radar stukken bij de stops. Hierdoor kan ik de bazen niet vinden voor de missies. Is dit een bug of doe ik iets verkeerds?
Hier ook niet bij een grunt krijg je er 2 van de 6 ipv 1/6 nu. Gewoon kopen joh! Kan er nog wel bijjaydenjarno schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:54:
Ik krijg geen radar stukken bij de stops. Hierdoor kan ik de bazen niet vinden voor de missies. Is dit een bug of doe ik iets verkeerds?
[ Voor 7% gewijzigd door JB op 26-07-2020 11:25 ]
Mijn boefje is liev!
Laat maar... En lach me maar even uit.... Item bag zat vol......
Zie:
En al die codes waren ook al eerder in dit topic gepost.wortelsoft schreef op zondag 26 juli 2020 @ 07:48:
Nog wat codes voor goodies:
MQE4PFNYVRM6M
UWJ4PFY623R5X
5PTHMZ3AZM5QC
Wat bedoel je hiermee?mat.hi.as schreef op zondag 26 juli 2020 @ 08:58:
Vergeet niet Frustration van je mooie nieuwe shadows tw halen (zeker bij Mewtwo), anders ben je later gefrustreerd
Oh wat dom. Ik ook... Werd helemaal gek van alleen maar grunts. Ik moet nu die drie leaders.jaydenjarno schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:10:
Laat maar... En lach me maar even uit.... Item bag zat vol......
Met een charged tm kun je frustration vervangen door een shadow powered move.
Ohja. Ik zie hetwortelsoft schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:35:
[...]
Met een charged tm kun je frustration vervangen door een shadow powered move.
Ze hebben allemaal een enorm zwakke move.
Trouwens. Als ik die missies vandaag niet doe. Kan ik ze later wel nog doen? Of houdt het om 20:00 echt op?
Er staat ook geen 4/7 ofzo.
Ik heb overigens wel het idee dat de leaders nu een stuk zwakker zijn dan normaal.
Maar die legends vangen kost mij dan weer echt 20 supreme ballen.
@DeBers
klopt, team rocket members zijn serieus afgezwakt voor dit event.
Ik hoop dat Sierra nog eens langs komt , nog niet gezien vandaag.
klopt, team rocket members zijn serieus afgezwakt voor dit event.
Ik hoop dat Sierra nog eens langs komt , nog niet gezien vandaag.
10 juli 2016Freee!! schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 23:17:
[...]
En hoe lang ben je al bezig
spoiler:Ik sinds 19-05-2020
Ik herinner mijn eerste Gyarados ook nog wel, destijds flink wat werk haha. Succes!
[ Voor 18% gewijzigd door FreqAmsterdam op 26-07-2020 13:23 ]
Het zijn rewards dus ze vliegen nooit weg. Je kan ook 20 (of minder, of meer) gewone ballen gebruikenDeBers schreef op zondag 26 juli 2020 @ 13:05:
Maar die legends vangen kost mij dan weer echt 20 supreme ballen.
Nog steeds geen Sierra; Misschien heeft ze de Team Rocket memo over go fest gemist 
edit: en daar is Cliff weer
[ Voor 19% gewijzigd door justmike op 26-07-2020 14:57 ]
Ik krijg ook alleen maar cliff te zienjustmike schreef op zondag 26 juli 2020 @ 14:51:
Nog steeds geen Sierra; Misschien heeft ze de Team Rocket memo over go fest gemist
Burp
En ik heb dus mijn eerste Gyarados.FreqAmsterdam schreef op zondag 26 juli 2020 @ 13:22:
[...]
10 juli 2016
Ik herinner mijn eerste Gyarados ook nog wel, destijds flink wat werk haha. Succes!
Is dat raid invite systeem een beetje bugged of doe ik iets fout? Ik heb vandaag een paar keer een invite gekregen van @EIQ2013 (waarvoor dank, heb nu een Palkia), maar meestal als ik er op klik (melding in notificatie-gebied op Android) start hij PoGo op en gebeurt er verder niets. De balk bij radar kleurt dan heel even oranje, maar voor ik de raid zie is hij alweer wit en zie ik dus geen raids waarvoor ik de invite heb gehad
Daar op inhakende... mijn vrienden krijgen vaak als ik ze uitnodig bij remote raiden, dat ze te ver van de gym af zijn. Maar het idee van remote raiden is toch juist dat je niet in de buurt hoeft te zijn?!?gwystyl schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:12:
Is dat raid invite systeem een beetje bugged of doe ik iets fout? Ik heb vandaag een paar keer een invite gekregen van @EIQ2013 (waarvoor dank, heb nu een Palkia), maar meestal als ik er op klik (melding in notificatie-gebied op Android) start hij PoGo op en gebeurt er verder niets. De balk bij radar kleurt dan heel even oranje, maar voor ik de raid zie is hij alweer wit en zie ik dus geen raids waarvoor ik de invite heb gehad
Als iemand nog wil remote raiden, kom maar op: 2744 3376 2552
Ben de hele avond wel bereikbaar...
[ Voor 6% gewijzigd door low_n_slow op 26-07-2020 17:37 ]
Toch een mooi aantal nieuwe entries dit weekend: Dialga, Palkia, Kyogre, Rotom, Seviper, Heatmor, Victini, Garchomp, Alolan Marowak, 2x Unown en dankzij Articuno eindelijk Kanto compleet. Heb niet extreem veel gespeeld dus het aantal nieuwe shinies is beperkt tot Bulbasaur, Alolan Grimer, Alolan Marowak, Torchic, Poliwag en Woobat..
Ha, ik heb ook mijn eerste Giratina. Eindelijk een remote raid waar niet iedereen vlak voor het begin van de battle snel uit sprong. Het is een goed weekend voor de Pokedex, zelfs als je niet aan het Fest meedoet.
Overigens heb ik leader Sierra al gezien, dus ze zijn er wel.
@Arazogia Heb je Uknown omdat je aan het Fest meedoet?
Overigens heb ik leader Sierra al gezien, dus ze zijn er wel.
@Arazogia Heb je Uknown omdat je aan het Fest meedoet?
[ Voor 9% gewijzigd door PhilipsFan op 26-07-2020 17:33 ]
Is dat niet de melding: je bent te ver weg, hiervoor heb je een remote raid pas nodig? Die krijg je als je geen remote raid passen hebt volgens mijlow_n_slow schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:15:
[...]
Daar op inhakende... mijn vrienden krijgen vaak als ik ze uitnodig bij remote raiden, dat ze te ver van de gym af zijn. Maar het idee van remote raiden is toch juist dat je niet in de buurt hoeft te zijn?!?
@Arazogia mooie oogst, ik zit op de camping dus kan niet veel doen. Een paar tangela's erbij en de Palkia uit een remote raid was het beste van vandaag. Shiny Alolan Marowak zou wel een mooie afsluiter zijn. Denk dat ik zo ook maar een incense aangooi
[ Voor 21% gewijzigd door gwystyl op 26-07-2020 17:39 ]
Weet niet of het daar door kwam, maar kwam regelmatig uit de incense
Ik kreeg net de melding dat ik aan mn daily limit zit qua gifts. Werd ook uitgenodigd voor een remote raid ik had alleen geen coins meer voor een remote raid pass
Burp
Lekker hoor!
Hier drie shiny Unown maar geen Shiny Gible
In totaal dacht 18 shiny's over de twee dagen. Wel een paar dubbel (zoals Unown) maar die kan ik al ruilen.
Shiny Chansey en Zangoose staan al in de wacht
En nu van de drie legendarische volgens een shiny versie, een lucky versie, een normale versie, een shadow versie en een purified versie
Hier drie shiny Unown maar geen Shiny Gible
In totaal dacht 18 shiny's over de twee dagen. Wel een paar dubbel (zoals Unown) maar die kan ik al ruilen.
Shiny Chansey en Zangoose staan al in de wacht
En nu van de drie legendarische volgens een shiny versie, een lucky versie, een normale versie, een shadow versie en een purified versie
[ Voor 24% gewijzigd door C_V_S op 26-07-2020 21:45 ]
Wel flink gespeeld, maar alleen een shiny Tangela. Over twee dagen
The ramblings of an idiot
Net nog een paar lang lopende special researches kunnen afronden. Die gouden Hoenn medaille heeft me 4 jaar gekost.
( 90 pokemon uit die regio)
Gefeliciteerd.justmike schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:12:
Net nog een paar lang lopende special researches kunnen afronden.
Dat heb ik dan iets sneller gedaan (Sinnoh en Unova zijn nog zilver).Die gouden Hoenn medaille heeft me 4 jaar gekost.( 90 pokemon uit die regio)
Mooi weekendje met heel wat nieuwe entries, nieuwe shinys, veel bugs en heel veel dank aan eiQutie voor de raid invites!!! Weet niet waarom je dat deed maar van de 6 invites toch 5 meegedaan en gevangen!
Als je vaker loopt te raiden en ik ben online moet je maar gewoon weer invites sturen!
Als je vaker loopt te raiden en ik ben online moet je maar gewoon weer invites sturen!
Ik heb gisteren eindelijk Meltan kunnen evolueren, mede door ruim 300 rare candies die ik ervoor over had
Mijn grootste doel in het spel was Gotta catch 'em all, dus die candies vond ik het meer dan waard.
Nu ik hiermee klaar ben zoek ik een nieuw doel voor de rare candies, ik wil (legendary) Pokémon gaan uppen voor raid battles. Iemand tips met welke ik het best kan beginnen?
Nu ik hiermee klaar ben zoek ik een nieuw doel voor de rare candies, ik wil (legendary) Pokémon gaan uppen voor raid battles. Iemand tips met welke ik het best kan beginnen?
Giratina (altered form). Met Shadow claw and Dragon claw als aanvallen.Arazogia schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:08:
Ik heb gisteren eindelijk Meltan kunnen evolueren, mede door ruim 300 rare candies die ik ervoor over hadMijn grootste doel in het spel was Gotta catch 'em all, dus die candies vond ik het meer dan waard.
Is Origin form niet beter voor raids? Altered is beter voor PvP dacht ik.
Ik gebruik Mewtwo (shadow ball, veel neutral damage) en Rhyperior heel veel. Kyogre en Groudon doen ook veel damage. Rayquaza is qua dps erg goed, maar wat kwetsbaarder. Een team aan goeie machamps is ook een must.
Ik gebruik Mewtwo (shadow ball, veel neutral damage) en Rhyperior heel veel. Kyogre en Groudon doen ook veel damage. Rayquaza is qua dps erg goed, maar wat kwetsbaarder. Een team aan goeie machamps is ook een must.
Mag ik vragen hoe je dit zo voor elkaar krijgt? Ik heb gister best veel rond gelopen, mega veel gevangen, maar oprecht niets speciaals gezien of gevangen... Ben jij dan 8u nonstop bezig? Of vertel mij een gouden tipRaem schreef op zondag 26 juli 2020 @ 20:25:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Helaas geen shiny Unown, maar ik mag niet klagen.
De eerstvolgende raidboss na Kyurem zal Rayquaza zijn, zou je candies nog even bewaren tot je een goede Ray hebt gevangen. Rayquaza is heel erg bruikbaar.Arazogia schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:08:
Ik heb gisteren eindelijk Meltan kunnen evolueren, mede door ruim 300 rare candies die ik ervoor over hadMijn grootste doel in het spel was Gotta catch 'em all, dus die candies vond ik het meer dan waard.
Na Rayqyaza komt Deoxys (normal), daar is Giratina Origin een goede counter. Je zou dus al vast kunnen werken aan een Giratina Origin.
Vervolgens komt Genesect in raids, daar is Reshiram goed tegen. Reshiram is zowel een top vuur als dragon pokemon en ook zeker het upgraden waard.
Mewtwo, Groudon, Kyogre en Rayquaza zijn altijd een goede besteding voor je candies. Geen candies stoppen in niet legendary pokemon in ieder geval, zeker niet in Machamp of Rhyperior.
Ik gok een Go plus/Gotcha. Ik heb in ieder geval de gotcha nonstop (af en toe manual catching) aangehad tijdens de 2 Go Fest dagen (van te voren uiteraard flink wat ballen gespaard) en heb dubbel dat.low_n_slow schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:27:
[...]
Mag ik vragen hoe je dit zo voor elkaar krijgt? Ik heb gister best veel rond gelopen, mega veel gevangen, maar oprecht niets speciaals gezien of gevangen... Ben jij dan 8u nonstop bezig? Of vertel mij een gouden tip
Dag 1 was ik super blij met mn shiny alolan marowak. Einde dag 2 had ik er 3...
[ Voor 28% gewijzigd door FreqAmsterdam op 27-07-2020 10:40 ]
Veel geluk gehad denk ik. Vooral zaterdag, toen had ik er 17. Zondag 4. Ik heb inderdaad wel van 10:00 - 20:00 gespeeld. Maar de helft van die tijd wel thuis vanaf de bank, de andere uren rondgelopen. Wel alle uren incense aangehad.low_n_slow schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:27:
[...]
Mag ik vragen hoe je dit zo voor elkaar krijgt? Ik heb gister best veel rond gelopen, mega veel gevangen, maar oprecht niets speciaals gezien of gevangen... Ben jij dan 8u nonstop bezig? Of vertel mij een gouden tip
Nee, alles handmatig aangeklikt. Mijn Go Plus is al een tijdje stuk.FreqAmsterdam schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:27:Ik gok een Go plus/Gotcha. Ik heb in ieder geval de gotcha nonstop (af en toe manual catching) aangehad tijdens de 2 Go Fest dagen (van te voren uiteraard flink wat ballen gespaard) en heb dubbel dat.
[ Voor 25% gewijzigd door Raem op 27-07-2020 10:33 ]
Oké, bedankt, dat zijn al best wat wisselende berichten
Giratina Altered, Origin, Mewto, Kyogre, Groudon, Rayquaza... Rhyperior en Machamp heb ik al redelijk oké, dus daar zal ik zeker geen rares in stoppen.
Rayquaza heb ik nog niet, dus die wil ik volgende week zeker halen. Uit de rest kan ik inmiddels wel kiezen. Wat betreft Mewto, daar heb ik er nu 2 van, een shadow en een gewone. Is het een goed idee om de shadow te uppen, aangezien shadow ook nog eens een boost geeft?
Rayquaza heb ik nog niet, dus die wil ik volgende week zeker halen. Uit de rest kan ik inmiddels wel kiezen. Wat betreft Mewto, daar heb ik er nu 2 van, een shadow en een gewone. Is het een goed idee om de shadow te uppen, aangezien shadow ook nog eens een boost geeft?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!

:strip_exif()/f/image/FsaBApgcuOdblvLu9M6KiAAZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DbVinSfOAT08KBvGM0Si1uVt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7LYIISnHNhxOLDwBgspziJgY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z54lSDhxiSYLPONAQw5E57gA.jpg?f=fotoalbum_large)