Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
skipe schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:48:
Iemand hier nog belang bij een shiny sneasel?
Die dingen vang je vrij veel als je je best doet. Kans is vrij hoog in ieder geval

Shiny Shadow Koffing en Ekans zijn hier beide binnen.

Net als de rest van alle opdrachten.

Sowieso redelijk wat shinies gevangen de laatste weken maar ook veel tijd in gestoken met rond fietsen en aanklikken!

Zit nu op 247 verschillende Shinies van de 485 verschillende die er zijn.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb gisteren wel een shiny Zubat gevangen, en ook een shiny Sneasel. Om de een of andere reden hebben die dingen bij mij vaak wel een heel beroerd IV en level |:(

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

gwystyl schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:21:
Ik heb gisteren wel een shiny Zubat gevangen, en ook een shiny Sneasel. Om de een of andere reden hebben die dingen bij mij vaak wel een heel beroerd IV en level |:(
Dat hebben shiny's vrijwel altijd in mijn ervaring.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Onzin. Normaal let je minder op de IV’s od het level als het bijvoorbeeld een Weedle is. Bij shinies let je er extra op en daardoor valt het je op.

Stack Sats

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
Zijn er nog meer die wat nieuwe locaties willen bekijken op wayfarer? Heb er vanavond weer een heel aantal goedgekeurd.

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
gwystyl schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:21:
Op sommige plekken spawnde zo veel zubats dat al dat geflapper met die kleine vleugeltjes zorgde voor een FPS drop op mn S10.

Meer dan 100 aan getikt en ~50 gevangen. 0 shinies. Zubat is net als Aipom en Pidgey, een niet bestaande shiny ongeacht hoeveel ik er aantik/vang.
Al had ik die middag wel een shiny Burmy. Dus klagen mag ik niet volgens m'n vriendin

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:50
Ze hebben het raid systeem goed aangepast!

Je kan nu tot 5 vrienden uitnodigen voor een raid (In de wachtlobby van de raid komt een groen + bij te staan)

• Barnagma
TrainterTips heeft er ook al een video over.

tl;dr (of als je geen zin heb om een video te kijken)

-Geen range limiet (hij speelt een raid in de UK terwijl hij in de US zit)
-Gevangen pokemon's hebben de catch locatie van de raid
-Max 5 vrienden kan je uitnodigen
-Zo ver bekend geen minimum requirements voor invites. Als het maar vrienden zijn die online zijn
-Als jij wordt uigenodigd kost het een remote raidpass

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik weet niet of er nog interesse is om mensen toe te voegen, mijn code is
7146 0277 7832

Ik kan wel wat friends gebruiken. Momenteel heb ik er wel wat in mijn lijst staan alleen dat zijn volgens mij merendeel gestopte mensen.

Burp

• Freee!!

Freee!!

Barnagma schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:33:
[...]
-Als jij wordt uigenodigd kost het een remote raidpass
Alleen als je op de uitnodiging ingaat (en je een remote raidpass hebt).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
Wii4all schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:46:
7146 0277 7832

Ik kan wel wat friends gebruiken. Momenteel heb ik er wel wat in mijn lijst staan alleen dat zijn volgens mij merendeel gestopte mensen.
Toegevoegd. Vergelijkbare naam als hier :)

PSN: Fruitschaaltje

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Eergister 3x een raid gedaan om Kyurem te vangen maar het lukt mij niet op een curved bal zo ver weg te gooien. Met m'n duim geprobeerd(waar ik standaard mee gooi) en met m'n wijsvinger maar helaas.

Mijn scherm of vingers waren ook een beetje stroef, het lukte gewoon echt niet. En dan sta je gewoon naast een gast die ook 3x de raid doet en doodleuk 3x hem vangt....

Ik heb nog niet heel lang een andere telefoon (Galaxy a40 met een glazen screenprotector) maar het gooien van een excellent gaat voor mijn gevoel een stuk moeilijker op dit toestel dan toen ik in het begin mee speelde. Dat was op een Xperia Z1 compact, HTC M8 en een Galaxy A3 2017

[ Voor 27% gewijzigd door kaasaanfiets op 17-07-2020 05:51 ]

• FokSuk
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:36
De GO Fest Friendship Challenge van deze week wordt eindeloos cadeautjes versturen...

Mijn trainer code is: 3273 3921 5869 :-)

(en zonder spaties 327339215869)

[ Voor 12% gewijzigd door FokSuk op 17-07-2020 08:56 ]

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:54
FokSuk schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 08:32:
De GO Fest Friendship Challenge van deze week wordt eindeloos cadeautjes versturen...

Mijn trainer code is: 327339215869 :-)
Toegevoegd, maar trainer code zonder spaties is fijner Niantec heeft niet van de string replace functie gehoord om de spaties weg te halen.

• Freee!!

Freee!!

wortelsoft schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 08:51:
[...]
Toegevoegd, maar trainer code zonder spaties is fijner Niantec heeft niet van de string replace functie gehoord om de spaties weg te halen.
Sorry, maar als je het handmatig in moet kloppen, is met spaties een stuk fijner.

• wortelsoft
Freee!! schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 08:58:
[...]

Sorry, maar als je het handmatig in moet kloppen, is met spaties een stuk fijner.
Copy paste vanuit tweakers, ik ga niet moeilijk lopen doen.

• Freee!!

Freee!!

wortelsoft schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:00:
[...]
Copy paste vanuit tweakers, ik ga niet moeilijk lopen doen.
Als jij me even kan vertellen, hoe ik van af mijn laptop naar mijn telefoon een copy/paste actie uit kan voeren, hoor ik het graag.

• wortelsoft
Gewoon met je telefoon tweakers bezoeken. En anders versturen via google keep etc.

[ Voor 34% gewijzigd door wortelsoft op 17-07-2020 09:04 ]

• Freee!!

Freee!!

wortelsoft schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:04:
Gewoon met je telefoon tweakers bezoeken.
Daarvoor is mijn telefoonscherm te klein.

• wortelsoft
Freee!! schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:06:
[...]

Daarvoor is mijn telefoonscherm te klein.
[Video: Instagram Pinch to Zoom]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Barnagma schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:33:
-Geen range limiet (hij speelt een raid in de UK terwijl hij in de US zit)
Dit is wel interessant voor als er weer regionals in raids zitten! Nu nog even een fatsoenlijke chatfunctie in de game zodat je met buitenlandse vrienden kunt communiceren.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Freee!!

Freee!!

FokSuk schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 08:32:
Het zou fijn zijn, als sommige "friends" die gifts ook eens zouden openen, dan kun je ook weer nieuwe sturen.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Raem schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:26:
[...]

Dit is wel interessant voor als er weer regionals in raids zitten! Nu nog even een fatsoenlijke chatfunctie in de game zodat je met buitenlandse vrienden kunt communiceren.
Gaat nooit gebeuren. Iets met United States en pedofielen die dan kinderen kunnen vinden via pokemon go. Jammer maar de realiteit, zo kijken ze er tegen aan in de US. Geen technische reden oid.
Freee!! schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:27:
[...]

Het zou fijn zijn, als sommige "friends" die gifts ook eens zouden openen, dan kun je ook weer nieuwe sturen.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind de toon van je laatste paar posts nogal negatief. Doe even een beetje relaxed. Sowieso kan je niet van iemand verwachten dat ze je gift openen, het staat iedereen vrij om te spelen op de manier die hij/zij wil.

[ Voor 33% gewijzigd door FreqAmsterdam op 17-07-2020 14:26 ]

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:24:
[...]

Gaat nooit gebeuren. Iets met United States en pedofielen die dan kinderen kunnen vinden via pokemon go. Jammer maar de realiteit, zo kijken ze er tegen aan in de US. Geen technische reden oid.
Uh. Ok.. En wat heeft dat met regionals te maken? Er zijn momenteel al tig discord servers waarin je kunt deelnemen aan een raid.. Enige wat je uitdeelt is je trainer code..

PSN: Fruitschaaltje

• FreqAmsterdam
Fruitschaal schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:26:
[...]

Uh. Ok.. En wat heeft dat met regionals te maken? Er zijn momenteel al tig discord servers waarin je kunt deelnemen aan een raid.. Enige wat je uitdeelt is je trainer code..
Ik reageerde op de chatfunctie suggestie. Het punt is dat Niantic niet verantwoordelijk wil zijn voor eventuele problemen die gepaard gaan met chatten. Je hebt als bedrijf nogal een grote verantwoordelijkheid in de VS mbt chatten. Als er ook maar 1 zaak is van een pedofiel die een kind via pokemon go heeft gevonden kan je de hele tent opdoeken.

[ Voor 30% gewijzigd door FreqAmsterdam op 17-07-2020 14:29 ]

• Raem
  • Nu online
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:27:
[...]

Ik reageerde op de chatfunctie suggestie. Het punt is dat Niantic niet verantwoordelijk wil zijn voor eventuele problemen die gepaard gaan met chatten. Je hebt als bedrijf nogal een grote verantwoordelijkheid in de VS mbt chatten. Als er ook maar 1 zaak is van een pedofiel die een kind via pokemon go heeft gevonden kan je de hele tent opdoeken.
Daar heb je een punt. Wellicht valt dit nog te omzeilen door de chatfunctie niet beschikbaar te stellen voor kindaccounts. Maar zelfs dan zit er misschien teveel risico aan inderdaad.

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:46
tekort aan "vrienden" of op zoek naar iemand om remote te raiden ?

2221 3889 0829 ( 2507mike ingame )

Ik ben nog de hele avond online ;)

@Wii4all en @FokSuk Ik heb jullie een request verstuurd.

[ Voor 25% gewijzigd door justmike op 17-07-2020 19:13 ]

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-11 11:40
Er zouden toch ook mega evoluties komen?is er al een datum dat ze dat verwachten?

Edit: al gehoord. Einde van het jaar verwacht pas

Zoek ook nog paar nieuwe vrienden

5506 6965 0151

[ Voor 40% gewijzigd door jaydenjarno op 18-07-2020 20:21 ]

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ook ik ben op zoek naar meer vriendjes. Veel codes in dit topic heb ik al toegevoegd. Desalniettemin:
3329 8019 6910
332980196910

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Barnagma schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:51:
[...]

Op sommige plekken spawnde zo veel zubats dat al dat geflapper met die kleine vleugeltjes zorgde voor een FPS drop op mn S10.

Meer dan 100 aan getikt en ~50 gevangen. 0 shinies. Zubat is net als Aipom en Pidgey, een niet bestaande shiny ongeacht hoeveel ik er aantik/vang.
Al had ik die middag wel een shiny Burmy. Dus klagen mag ik niet volgens m'n vriendin
100 is echt weinig als je hoopt p een shiny want da kans op shiny in het wild is meestal 1 op 450

• Gravediggerxx
Ik vraag me nu echt wel af wat je nu extra krijgt voor het kopen van een ticket voor go fest. Ze laten het geweldig klinken maar ik denk dat je ook wel gratis genoeg te vangen gaat hebben.

Als het gewoon een exclusieve questlijn en een paar extra spawns dan hoeft het voor mij echt niet.

Het enige probleem is dat ik dat pas te weten ga kopen de dag zelf en dat is dan te laat vind ik.

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:25
Wii4all schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:46:
7146 0277 7832

JohnBQ schreef op zondag 19 juli 2020 @ 00:04:
Ook ik ben op zoek naar meer vriendjes. Veel codes in dit topic heb ik al toegevoegd. Desalniettemin:
3329 8019 6910
332980196910
Toegevoegd, ik kan ook wel mensen gebruiken om kado's uit te wisselen 😁

[ Voor 23% gewijzigd door JPvdB op 19-07-2020 08:23 ]

• justmike
De eerste shiny gastly van vandaag is binnen :9

#2 ook. Gaat wel lekker zo.

"the great gastly" challenge completed, had er meer van verwacht :/ .

[ Voor 65% gewijzigd door justmike op 19-07-2020 12:14 ]

• Freee!!

Freee!!

justmike schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:39:

Maar één, maar dat is ondertussen een shiny Gengar.

• wortelsoft
justmike schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:39:

Is er een ghastly challenge, ik zie alleen friends challenge

• justmike
@wortelsoft

De gastly challenge is een betalend event. Ticket kost een euro, weet niet zeker of je hem nu nog kan kopen

• wortelsoft
Ok wel iets voorbij zien komen en toen gedacht laat maar. Dank je.

• justmike
Het gaat goed vandaag. Eerste keer 5/5 in de Master Leauge.
Het was wel een gelukstreffer, niemand van mijn tegenstanders gebruikte legendaries.

• Wii4all
  • Niet online
Toch vind ik shiny ghastly er beter uitzien dan de gengar variant.

Kados vliegen de deur uit trouwens net als de pokeballs op zich wel gunstig zo'n evenement want dan raakt de inventory wat leger ik hikte elke keer tegen de max aan

Burp

• justmike
@Wii4all

ik zie amper verschil tussen de gewone en de shiny gengar. Volgens mij is hij een beetje donkerder als je heel goed kijkt.

• Freee!!

Freee!!

justmike schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:39:
@Wii4all

ik zie amper verschil tussen de gewone en de shiny gengar. Volgens mij is hij een beetje donkerder als je heel goed kijkt.
Klopt, bij Gastly en Haunter zie je het verschil een stuk beter. Ondertussen ook de tweede shiny te pakken. Daarnaast heeft had mijn zoon nu ook twee keer shiny Gastly (doorgeëvolueerd).

EDIT (14:40):
Nu begint het een beetje overdreven te worden, vierde shiny Gastly.

EDIT (14:50):
Vijf 7(8)7

EDIT (16:14):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3d34qqd5aYPpEAbtCQY5sq6krb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ls1HiqDayLcufYJ7cySr3eh.jpg?f=fotoalbum_large
7(8)7 7(8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Freee!! op 19-07-2020 16:14 ]

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
justmike schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:54:
Het gaat goed vandaag. Eerste keer 5/5 in de Master Leauge.
Het was wel een gelukstreffer, niemand van mijn tegenstanders gebruikte legendaries.
Wie gebruik jij in de Master League? Ik ben gewoon even benieuwd :) . Ik vind het jammer dat er niet veel variatie in de Master League zit. Zekrom is wel een mooie toevoeging om die irritante Kyogere’s af te straffen ;) .

Strava

• justmike
@Ezio

Metagross met bullet punch en earthquake
Gyarados met bite en hydropump
Flareon met ember en overheat

beter heb ik niet :'( Ik speel liever Premier cup omdat daar geen legendaries toegelaten zijn, maar die battles tellen dan weer niet mee voor bepaalde researches.

[ Voor 58% gewijzigd door justmike op 19-07-2020 17:10 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freee!! schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:46:
[...]

Klopt, bij Gastly en Haunter zie je het verschil een stuk beter. Ondertussen ook de tweede shiny te pakken. Daarnaast heeft had mijn zoon nu ook twee keer shiny Gastly (doorgeëvolueerd).

EDIT (14:40):
Nu begint het een beetje overdreven te worden, vierde shiny Gastly.

EDIT (14:50):
Vijf 7(8)7

EDIT (16:14):
[Afbeelding]
7(8)7 7(8)7
showoff 8) :9

Ik zou vandaag nog wel één van die hogere Gastly's evolueren, dan heb je de CD-move nog bij Gengar. Voor die lage kost het wel heel veel dust om ze op sterkte te krijgen.

Bij mij is het bij twee gebleven, bij mijn zoontje één. Beide haunters tegen elkaar uitgewisseld, zodat de evolutie naar Gengar gratis was.
Zo te horen hoef ik niet rouwig te zijn dat ik de event niet gekocht heb.

Ik vind de shiny Gengar wel wat tegenvallen, het is echt zoeken naar de verschillen met de normale. Dat is bij de Krabby/Kingler die ik gisteren gevangen heb wel beter, die is grijsgroen ipv oranje.

• Raem
  • Nu online
Community day shinies gaan altijd hard inderdaad. Helemaal nu je er 6 uur de tijd voor hebt. Shiny Gastly en Gengar had ik allebei al, dus had er maar 1 nodig om het setje compleet te maken.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:36

McBoom

Broem

Ik had in pak 'm beet anderhalf uur 6 shinies van Gastly. Daarnaast nog een zwik gevangen voor de candy (allemaal met dieptrieste IV's trouwens :')). Gisteren nog wel mijn 2e shiny Krabby gevangen. Een shiny Krabby was de eerste shiny die ik ooit gevangen heb :P

The ramblings of an idiot

• Freee!!

Freee!!

gwystyl schreef op zondag 19 juli 2020 @ 18:51:
[...]
Bij mij is het bij twee gebleven, bij mijn zoontje één. Beide haunters tegen elkaar uitgewisseld, zodat de evolutie naar Gengar gratis was.
Je kunt ook de Gastly's al uitwisselen, evolutie van Haunter naar Gengar is dan ook gratis.

Verwijderd

Wat is er nou zo speciaal aan die shiny’s?
Ik heb er een 5 tal gevangen vandaag maar de IV’s zijn ruk.
Ze lijken me dan toch waardeloos?

• aljooge
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 21:40:
omdat ze anders zijn wil je ze hebben.

Verwijderd

aljooge schreef op zondag 19 juli 2020 @ 21:52:
[...]

omdat ze anders zijn wil je ze hebben.
Ok dan. Ik dacht dat ze een meerwaarde hadden qua stats.
Alles onder de 96% komt er bij mij niet in :w
Afhankelijk van de pokemon zie ik hier en daar een 91% of 93% door de vingers.

• mat.hi.as
  • Laatst online: 15:50
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 22:08:
[...]

Nope, qua stats is er geen verschil. Volledig estetisch (en verzamelbaarheid).

Verwijderd

Ander kleurtje. Voor de rest is community Day vooral om samen te spelen. Vandaag in 6 uur tijd 23 shiny gevangen en een normale 100%. Zeer geslaagd dus weer. Ben benieuwd welke Pokémon volgende maand in de schijnwerpers staat :)

• Raem
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 22:08:
[...]

Ligt eraan waar je ze voor wilt gebruiken. Voor de Battle League wil je de IVs niet te hoog (Attack dan iig).

• justmike
Gotta Catch ‘Em All! ;)

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

kaasaanfiets schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 05:46:
Eergister 3x een raid gedaan om Kyurem te vangen maar het lukt mij niet op een curved bal zo ver weg te gooien. Met m'n duim geprobeerd(waar ik standaard mee gooi) en met m'n wijsvinger maar helaas.

Mijn scherm of vingers waren ook een beetje stroef, het lukte gewoon echt niet. En dan sta je gewoon naast een gast die ook 3x de raid doet en doodleuk 3x hem vangt....

Ik heb nog niet heel lang een andere telefoon (Galaxy a40 met een glazen screenprotector) maar het gooien van een excellent gaat voor mijn gevoel een stuk moeilijker op dit toestel dan toen ik in het begin mee speelde. Dat was op een Xperia Z1 compact, HTC M8 en een Galaxy A3 2017
probeer eens niantic ar (aanzetten in options). Je kan de bal bijna op z'n neus leggen!

• Ezio
Ik dacht dat Oddish community day morgen pas is. Ik was net een stukje gaan wandelen en ik zag om de zoveel meter Oddish. Het was duidelijk meer dan toevallig een paar spawns dicht bij elkaar.

Strava

• mat.hi.as
* Oddish spotlight hour. Die is inderdaad morgen pas (en 2x stardust!). Maar Oddish is wel één van de pokemon die boosted is tijdens die Friendship Challenge event, net als ~15 anderen (Summer Pikachu, Bellsprout, Petilil, Slowpoke, Krabby, Tangela, Wingull, Hippopotas, Slakoth, Wailer, Shellder, Clamperl en Castform). Welke je veel ziet kan natuurlijk ook nog van je omgeving afhangen

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25
Ben nog op zoek naar nieuwe actieve vrienden, ben zelf actief maar eenzaam

5218 4763 4655

Hattrick: Thorgal Eagles

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Idem :P Heb nog 1 dag om 10 gifts te sturen ;(

0301 0057 3511

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Graag een DM als je mij toevoegt, dan zet ik je naam erbij. Anders wordt het een uitdaging om friendship level up momenten te timen.

Stack Sats

• FreqAmsterdam
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LxnJOospJn6Y5ZDhQMQNI_VtUJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ocXFpkatcR9xIRFrnGI19UmV.jpg?f=fotoalbum_large
Trots op mezelf. :)

[ Voor 30% gewijzigd door FreqAmsterdam op 22-07-2020 07:42 ]

• Barnagma
Gravediggerxx schreef op zondag 19 juli 2020 @ 03:58:
[...]

100 is echt weinig als je hoopt p een shiny want da kans op shiny in het wild is meestal 1 op 450
Ja daar heb je zeker wel gelijk in. Ik heb een blessure aan m'n knie dus veel en ver en lang lopen kan ik niet. Dus ~100 met een lure + een klein rondje vind ik nog wel goed te doen.

Oh en Oddish spotlight hour was ook weer een teleurstelling :/.

Aankomend weekend Go-Fest. Vind het wel jammer dat we nu niet naar Dortmund kunnen.

• MusicMaikel
  • Laatst online: 14-11 22:09
Hey proficiat! Zijn er nog meer mensen die fanatiek met PVP zijn? Ik wel! Zit op rank 8, 1966 puntjes.

Verwijderd

MusicMaikel schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 15:32:
[...]

Hey proficiat! Zijn er nog meer mensen die fanatiek met PVP zijn? Ik wel! Zit op rank 8, 1966 puntjes.
Knap dat mensen zoveel doorzettingsvermogen hebben om zo hoog te komen. Doe het zelf echt nooit meer. Na de lag, bugs en elke keer dezelfde Pokémon was ik er wel klaar mee. Om over de slechte rewards nog maar te zwijgen

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heeft het nut om een ticket voor de Go Fest te halen als ik eigenlijk alleen maar op zondag kan spelen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• aljooge
[...]

Ik doe het ook af en toe. Maar voornamelijk tijdens de dode momentjes om de tijd op te vullen en met die slechte rewards ben ik het niet eens. Pak hier een heleboel dust mee. Zit zelf ook op level 8 iets boven de 2000 puntjes.

• aljooge
Chester schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:21:
Heeft het nut om een ticket voor de Go Fest te halen als ik eigenlijk alleen maar op zondag kan spelen?
Ook voor 1 dag zou ik het doen, vorig jaar Dortmund spande er hele mooie dingen, verwacht weer zoiets. Maar je kan natuurlijk voor de zekerheid de ervaringen van zaterdag afwachten voordat je er geld in stopt

• justmike
[...]

fanatiek zou ik mezelf nog niet durven noemen, maar ik besteed er de laatste tijd toch vaker tijd in. Denk ook al eens iets harder na over welke pokemon ik inzet . :P

zit momenteel op level 6

dit seizoen:
58 battles/37 wins
longest streak 12

• aljooge
justmike schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:51:
[...]

fanatiek zou ik mezelf nog niet durven noemen, maar ik besteed er de laatste tijd toch vaker tijd in. Denk ook al eens iets harder na over welke pokemon ik inzet . :P

zit momenteel op level 6

dit seizoen:
58 battles/37 wins
longest streak 12
Ik zou nog even flink doorbattelen, bij level 7 krijg je aan het eind een elite TM cadeau.

• MusicMaikel
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:00:
[...]

Knap dat mensen zoveel doorzettingsvermogen hebben om zo hoog te komen. Doe het zelf echt nooit meer. Na de lag, bugs en elke keer dezelfde Pokémon was ik er wel klaar mee. Om over de slechte rewards nog maar te zwijgen
Er is inderdaad een meta, dus daar kan ik je geen ongelijk in geven. De rewards daarin tegen vind ik juist wel oke. Beetje je best doen en je krijg op het eind prima rewards naar mijn mening. Tussendoor de encounters/rare candies zijn ook niet verkeerd. Heb toch al veel rare candies er uit gehaald.
justmike schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:51:
[...]

zit momenteel op level 6

dit seizoen:
58 battles/37 wins
longest streak 12
Nice! In ieder geval een positief ratio. Als je meer gaat spelen, word dat wel minder (of je moet goed zijn natuurlijk). Ik heb dit seizoen 294 battles gedaan waarvan 151 gewonnen. Winratio van mij is dus 10% lager.

Goede tip overigens van aljooge, deze week nog even goed battlen zodat je in rank 7 komt, zodat je die grotere aantallen dust, Elite TM en volgens mij rare candies nog even binnen haalt.

• Ezio
[...]

Ik ben wel fanatiek, maar ik heb de hoop op rank 9 opgegeven. Ik zweef nu rond de 2300 en verwacht niet veel verder te komen. Dat is hoger dan vorig seizoen (2154), dus er zit een stijgende lijn in. Het is wel vervelend dat ik met deze rank eigenlijk geen Great League en Ultra League kan doen zonder veel te verliezen. De meeste punten heb ik in de Master League gehaald. Dat is jammer, want ik vind het leuk om ook weer eens in de andere leagues te spelen. Ik deed vandaag een set in de Ultra League en verloor gelijk 20 keer achter elkaar :/ . Dat is wel een beetje frustrerend, want in de Master League win ik eigenlijk bijna altijd wel 2 of 3 uit vijf.

Ik vind dat hele matching systeem sowieso erg verdacht ;) . Ik speelde 8 matches met Charizard als lead en kreeg alleen maar water types voor mijn kiezen. En toen ik Charizard in wisselde voor Escavalier, kreeg ik gelijk een Charizard voor mijn neus _O- . Ja, toen was ik er wel even klaar mee.

Strava

• FreqAmsterdam
Gister hetzelfde in UL. Ik lead met registeel en kom constant swampert leads tegen. Switch naar Cresselia als lead en bam ik kom tegen registeel lead. Ging trouwens niet heel slecht. Ik heb 2650 gehaald door 5 wins te halen in 1 set, dat voelt echt geweldig op rank 9 moet ik zeggen.

Mijn UL team is trouwens wel kapot generft (registeel, cresselia en swampert). Op zoek naar een nieuw UL team. Maar nu eerst een tijdje great league.

@Ezio ik vind master league juist niet leuk en geef de voorkeur aan GL en UL. Het farmen met fast moves (togekiss/dialga) vind ik niet zo boeiend. Fouten worden ook te hard afgestraft omdat de pokemon zo absurd veel schade doen. Als je de lead verliest is het GG. Nee geef mij maar GL en UL.

Ik dacht trouwens ook dat ik rank 9 nooit zo halen. Ik ben uiteindelijk gewoon gaan grinden. Als je iets meer dan 50% van je games wint stijg je langzaam. En dan soms een uitschieter van 4/5 wins, dan kom je er wel.

Mijn grootste tip is hou het hele seizoen hetzelfde team, zodat je het echt leert kennen. Wel af en toe je lead wijzigen als je merkt dat de meta iets veranderd.

[ Voor 20% gewijzigd door FreqAmsterdam op 23-07-2020 08:03 ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Vraagje. Als je die go fest 2020 ticket niet koopt. Welk element heb je dan wel nog? Ik vind 17 euro echt absurd voor een 2 dagen eventje. Krijg je dan wel die challenges enzo? Of is dat echt alleen als je de pass hebt?
Iemand die dit heeft kunnen vinden of nog weet van vorige edities?

• MusicMaikel
DeBers schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:58:
Vraagje. Als je die go fest 2020 ticket niet koopt. Welk element heb je dan wel nog? Ik vind 17 euro echt absurd voor een 2 dagen eventje. Krijg je dan wel die challenges enzo? Of is dat echt alleen als je de pass hebt?
Je krijgt als je geen ticket hebt, krijg alleen de spawns die unlocked zijn de afgelopen weken (Alolamola, Chansey, Chimecho, Alolan Marowak, Alolan Grimer, Ferroseed, Togetic, Litwick en Dratini). Voor alle andere bonussen, challenges en shiny boosts moet je het ticket hebben.

• aljooge
DeBers schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:58:
Voor een avondje bioscoop ben je hetzelfde kwijt en daar heb je maar 2 uur plezier van.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
aljooge schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:11:
[...]

Voor een avondje bioscoop ben je hetzelfde kwijt en daar heb je maar 2 uur plezier van.
Bioscoop? Wat is dat?

• Ezio
FreqAmsterdam schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 07:59:

[..]

Mijn UL team is trouwens wel kapot generft (registeel, cresselia en swampert). Op zoek naar een nieuw UL team. Maar nu eerst een tijdje great league.

[..]
Het is wel zuur voor alle mensen met Registeel maar ik vind het wel fijn dat de meta af en toe wat veranderd. Ik werd in het eerste seizoen helemaal gek van Dialga en Kyogere, maar met Fire Punch Groudon en Zekrom zingen die dit seizoen wel een toontje lager. Ik hoop eigenlijk nog op een buff voor Swampert, wat is die irritant zeg :P . Ik was erg blij met Cressilia in mijn team dit seizoen.

Strava

• Wii4all
  • Niet online
ik begin ook met swampert puur omdat hij zo heel snel charged...alleen in de hogere levels hebben mensen het door en counteren hem. De eerste battles op de legere ranks tot en met 5 wandelde ik er zo doorheen. Nu bij 6 won ik al geen potje meer..

Maar even doorbijten voor die Rank 7 dus...

Na mn firendscode te hebben gepost hier kreeg ik voor het eerst dat ik pokemon go speel de melding dat ik teveel kado's had geopend....

Is dalijk wel handig voor een weekje weg als je bijna geen pokestops tegenkomt...
Vorige keer waren mn ballen op ;)

Burp

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:44
twijfel hier zelf ook heel hard voor een go fest ticket.
Wat ik begrijp is veel kans op shinny's en extra quests?.

Zoals @aljooge ook zegt bios is hetzelfde voor 3 uur, maar ja kan er ook een game voor kopen mvoor 10 uur en dit zijn 2 volle dagen en ik ben echt een collector PVP boeit me 0 maar wil gewoon de hele pokedex :D

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
Voor wie nog vrienden wil zijn voor zaterdag
0291 4839 5196

• FreqAmsterdam
Wii4all schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 10:46:
ik begin ook met swampert puur omdat hij zo heel snel charged...alleen in de hogere levels hebben mensen het door en counteren hem. De eerste battles op de legere ranks tot en met 5 wandelde ik er zo doorheen. Nu bij 6 won ik al geen potje meer..

Maar even doorbijten voor die Rank 7 dus...

Na mn firendscode te hebben gepost hier kreeg ik voor het eerst dat ik pokemon go speel de melding dat ik teveel kado's had geopend....

Is dalijk wel handig voor een weekje weg als je bijna geen pokestops tegenkomt...
Vorige keer waren mn ballen op ;)
Ook op hoog niveau is swampert veel gebruikt hoor. Vaste waarde in mijn ultra leagea team. Weinig hard counters voor swampert.

Ding met swampert is wel dat je hem niet als 'safe switch' moet gebruiken. Voorbeeld van veel voorkomende situatie (lead Registeel en overig Cresselia en Swampert): Tegenstander heeft Charizard lead.
Onervaren spelers zullen registeel switchen naar swampert. Dat is echter een fout, want je tegenstander zal een swampert counter switchen. In plaats daarvan safe switch je naar Cresselia zodat je nog een swampert achter de hand houd om de charizard later te counteren.

Daarnaast is het energy management van swampert niet heel makkelijk. Dit wordt het meest duidelijk als je een swampert mirror speelt. Ik win de mirror altijd ten opzichte van minder ervaren spelers:

Swampert mirror zonder shields win je door genoeg energy te farmen zodat je 2 HC's direct achter elkaar kan doen.

Swampert mirror met shield(s) win je door de eerste HC te shielden, genoeg energy farmen voor 2 en een halve HC en dan 2 achter elkaar doen, hopelijk shields weg en dan heb je als het goed is genoeg energy voor en 3e (of 4e in geval van 2 shields) HC die de swampert uitschakeld.

Tevens heb ik echt zeer vaak dat mijn tegenstanders als ze bijvoorbeeld een giratina in swampert switchen dat ze EQ niet shielden. Dan is de match ook meestal al gewonnen, aangezien ik nog een registeel/cresselia achter de hand heb.

[ Voor 5% gewijzigd door FreqAmsterdam op 23-07-2020 12:06 ]

• Gravediggerxx
MusicMaikel schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:02:
[...]

Je krijgt als je geen ticket hebt, krijg alleen de spawns die unlocked zijn de afgelopen weken (Alolamola, Chansey, Chimecho, Alolan Marowak, Alolan Grimer, Ferroseed, Togetic, Litwick en Dratini). Voor alle andere bonussen, challenges en shiny boosts moet je het ticket hebben.
Daar is officieel nooit iets over gezegd. Bij voorgaande edities betaalde je ook maar voor de beleving , axclusieve quest met bijhorende TIJDELIJKE exclusieve beloning(legendary/mythical) en natuurlijk ook extra spawns door de gigantische cluster van stops die gelured werden.

Exclusieve spawns gaan ze nu enkel kunnen doen als ze dat via persoonlijke incense doen of op een andere manier dat ze nog nooit gedaan hebben.

We weten het uitijndelijk pas echt als het start in Australië :(

• mat.hi.as
Ze hebben al persoonlijke spawns in de vorm van de dagelijkse spawn. Die is nu wel weer uitgeschakeld, maar het kan dus wel. Ik hoop echter neit dat ze het gaan doen op die manier, want die waren niet te plussen...

• Gravediggerxx
aljooge schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:11:
[...]

Ja zo kan je het bezien maar ik bekijk het eerder als 17 euro betalen voor iets wat je voor 90% gratis ook kan ervaren. We weten ook nog steeds niet waarvoor we betalen want de info hierover is heel vaag.

• Gravediggerxx
mat.hi.as schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:27:
Ze hebben al persoonlijke spawns in de vorm van de dagelijkse spawn. Die is nu wel weer uitgeschakeld, maar het kan dus wel. Ik hoop echter neit dat ze het gaan doen op die manier, want die waren niet te plussen...
We weten allemaal ondertussen hoe fout het kan gaan als niantic iets nieuw wil uitproberen dus gaan ze niet te zot mogen doen of het wordt weer een ramp :P

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Code voor 10 Max Potions, 10 Ultra Balls, 1 Sinnoh Stone:
5PTHMZ3AZM5QC

• MusicMaikel
Gravediggerxx schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:25:
[...]

Daar is officieel nooit iets over gezegd. Bij voorgaande edities betaalde je ook maar voor de beleving , axclusieve quest met bijhorende TIJDELIJKE exclusieve beloning(legendary/mythical) en natuurlijk ook extra spawns door de gigantische cluster van stops die gelured werden.

Exclusieve spawns gaan ze nu enkel kunnen doen als ze dat via persoonlijke incense doen of op een andere manier dat ze nog nooit gedaan hebben.

We weten het uitijndelijk pas echt als het start in Australië :(
Ja en nee. De blogpost (https://pokemongolive.com...st-weeklychallenges-2020/) stelt het volgende:

"In celebration of Pokémon GO’s fourth anniversary, you’ll enjoy an exciting summer of Pokémon GO events leading up to Pokémon GO Fest 2020! All Trainers globally, regardless of whether they have a Pokémon GO Fest 2020 ticket, will be able to take part in three weekly challenges in the form of Timed Research lines. By completing these Timed Research lines, Trainers can unlock additional species of Pokémon that’ll appear during Pokémon GO Fest 2020."

Dat Pokémon ook voor niet betalende spelers aanwezig zal zijn staat er niet, maar het lijkt me niet heel eerlijk van Niantic om challenges voor iedereen te releasen, om ze vervolgens achter een paywall te zetten. Dus naar mijn mening kan je er wel van uit gaan. Zeker weten doen we inderdaad pas nadat Kiwi's het gereport hebben.

Verwijderd

MusicMaikel schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:22:
[...]

Ja en nee. De blogpost (https://pokemongolive.com...st-weeklychallenges-2020/) stelt het volgende:

"In celebration of Pokémon GO’s fourth anniversary, you’ll enjoy an exciting summer of Pokémon GO events leading up to Pokémon GO Fest 2020! All Trainers globally, regardless of whether they have a Pokémon GO Fest 2020 ticket, will be able to take part in three weekly challenges in the form of Timed Research lines. By completing these Timed Research lines, Trainers can unlock additional species of Pokémon that’ll appear during Pokémon GO Fest 2020."

Dat Pokémon ook voor niet betalende spelers aanwezig zal zijn staat er niet, maar het lijkt me niet heel eerlijk van Niantic om challenges voor iedereen te releasen, om ze vervolgens achter een paywall te zetten. Dus naar mijn mening kan je er wel van uit gaan. Zeker weten doen we inderdaad pas nadat Kiwi's het gereport hebben.
Daar zou je van uit moeten gaan, echter bij niantic weet je het nooit.

• Gravediggerxx
Blijkbaar kan je pokemon storage upgraden tot 3500 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 15:34
Gravediggerxx schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 00:56:
En ik natuurlijk net weer zo'n 500 ruimte gemaakt deze week door pokemon uit te zoeken :-p

• mat.hi.as
Meer ruimte, meer beter.

Ik hatch net een Gible, mijn beste tot nu toe, ondanks wat lucky trades :D. Nog even dit weekend afwachten, maar de candy is sowieso welkom, en eventueel te gebruiken als lucky trade material.

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 08:40
Om nog balls te sparen en genoeg gifts te versturen morgen en om daarna XP te verdienen zoek ik nog vrienden:
221989865948

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-11 13:20
Vraagje; is er een whatsapp group voor amsterdam center voor o.a. raids?
Ik ga vanaf aankomende maandag 2,5 week op een huis passen en wil graag raiden.

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-11 22:15

djidee

Mr. Slungel

Gravediggerxx schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 00:56:
Ik red het nog steeds met 400.... Maar ook niet de meest fanatieke en weiger pecunia's te geven om ze te kunnen kopen... Maar uitzoekwerk en keuzes maken is soms wel argh!

"Mekker, blaat"

• Freee!!

Freee!!

djidee schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:02:
[...]
Ik red het nog steeds met 400.... Maar ook niet de meest fanatieke en weiger pecunia's te geven om ze te kunnen kopen... Maar uitzoekwerk en keuzes maken is soms wel argh!
Ongeveer eens in de acht dagen heb ik uitbreiding van mijn storage en ook eens in de acht dagen uitbreiding van mijn item bag. Soms schuift de zaak drie dagen op omdat ik teveel 10-KM eieren heb en een extra incubator haal. Alles door gewoon voldoende Pokémon in gyms te plaatsen (met een beetje handige timing). Ik kan op dit moment 800 Pokémon kwijt en 750 items.

• aljooge
djidee schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:02:
[...]

ik heb pecunias uitgegeven om van 3000 naar 3500 te komen, anders ben ik weer tot Kerst bezig om dit voor elkaar te krijgen, waarna er weer een nieuwe uitbreiding komt, nee daar kan ik nu niet meer voor sparen. Heb ook nog premium raid pasjes nodig, incubators en star pieces.

sinds 3 jaar heb ik er voor het eerst weer geld ingestopt. 400 is echt onmogelijk voor me. Er zijn al meer dan 400 verschillende, heb ruimte nodig voor pvp pokemons in verschillende leagues, al die shinies, het leger aan al die uitgemaxte toppers voor raids, shadows voor purify quests, ik heb nog een zootje mons nodig voor het ruilen

• aljooge
Freee!! schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:11:
[...]

Ongeveer eens in de acht dagen heb ik uitbreiding van mijn storage en ook eens in de acht dagen uitbreiding van mijn item bag. Soms schuift de zaak drie dagen op omdat ik teveel 10-KM eieren heb en een extra incubator haal. Alles door gewoon voldoende Pokémon in gyms te plaatsen (met een beetje handige timing). Ik kan op dit moment 800 Pokémon kwijt en 750 items.
750;items houd ik echt niet vol. voor komend weekend heb ik 772 ballen, 241 great ballen en 436 ultraballen klaar staan en nog denk ik dat dit op gaat. Ga vanaf 10 uur s morgens flink doorlopen, brood mee, drinken mee en gaan met die banaan. oOo

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Een vriend van me is weer actief aan het worden en ook op zoek naar vrienden:
9644 1344 8707
964413448707

• justmike
Ik heb net een tweede acount aangemaakt. Heb ik die 3 starter pokemon aan mijn voeten en het lukt me niet om er een aan te klikken.
Pagina: 1 ... 23 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!