Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 08:36
Fruitschaal schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:46:
[...]

Aan welke Pokemon moet ik dan denken? Gewoon de Weedles/Sentret/Crap?
Lijkt volledig willekeurig. Hier worden Rattata en Bidoof maar ook Chansey en Gible gemeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
gwystyl schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:18:

[..]

uit interesse: welke stats heb jij? Ik zie voor PvP af en toe IV's langskomen met hele lage aanval om op goede PvP stats uit te komen. Ik probeer eigenlijk alleen de CP zo dicht mogelijk bij de grens te laten komen, maar het is me teveel gedoe om alle gevangen pokémon na te pluizen op ideale stats voor PvP

op Reddit vinden ze hem over het algemeen maar zozo
Ik bedoelde eigenlijk een perfecte CP van 1500. Ik zit niet zo in de stats. Dat vind ik weer teveel werk om uit te zoeken. Het lijkt mij wel leuk om het een keer met hem te proberen. En dan met Swampert en Vigoroth of Stunfisk (Galarian) in het team om lekker te spammen.

Weet iemand trouwens of een best buddy over de max CP grens kan gaan in PvP? Ik heb bijvoorbeeld Snorlax met CP 2500 als best buddy. Blijft zijn CP in PvP dan 2500 of gaat die eroverheen?

Ik vind Zekrom wel een badass. Ik kan helaas niet echt een goede toepassing voor hem vinden in de Master League, behalve misschien als keiharde counter voor Kyogere?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Ezio schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:30:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk een perfecte CP van 1500. Ik zit niet zo in de stats. Dat vind ik weer teveel werk om uit te zoeken. Het lijkt mij wel leuk om het een keer met hem te proberen. En dan met Swampert en Vigoroth of Stunfisk (Galarian) in het team om lekker te spammen.

Weet iemand trouwens of een best buddy over de max CP grens kan gaan in PvP? Ik heb bijvoorbeeld Snorlax met CP 2500 als best buddy. Blijft zijn CP in PvP dan 2500 of gaat die eroverheen?

Ik vind Zekrom wel een badass. Ik kan helaas niet echt een goede toepassing voor hem vinden in de Master League, behalve misschien als keiharde counter voor Kyogere?
Je buddy heeft alleen de bonus CP als hij op dat moment met je mee loopt. Heb alleen geen idee of dit invloead heeft op PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Ik bedoelde eigenlijk meer als ik Snorlax als buddy heb op het moment dat ik battle in de Ultra League. Zijn CP is 2500 en hij is best buddy, wordt zijn CP tijdens de battle dan hoger dan de maximale CP in de Ultra League van 2500?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:03

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Wat komen die berichten/researchopdrachten toch altijd lekker op tijd binnen. Vanmorgen een Eevee gevangen en (na een mindere tot candy geconverteerd te hebben) geëvolueerd (Flareon) en direct daarna een bericht met het verzoek die tot Espeon te evolueren middels twee researchopdrachten (buddy maken plus 10 KM lopen en daarna overdag evolueren tot Espeon). Allang een keer gedaan, maar dat bericht kwam gewoon te laat, geen Eevee meer.

De researchopdracht om lvl25 te halen kreeg ik pas, toen ik al lvl26 had gehaald ;)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Heb hier ook de dagelijkse pokemon. Och ja, maakt niet zoveel uit.
Tot nu toe Natu en Trubbish gehad.

We gaan het zien in ieder geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freee!! schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:08:
Wat komen die berichten/researchopdrachten toch altijd lekker op tijd binnen. Vanmorgen een Eevee gevangen en (na een mindere tot candy geconverteerd te hebben) geëvolueerd (Flareon) en direct daarna een bericht met het verzoek die tot Espeon te evolueren middels twee researchopdrachten (buddy maken plus 10 KM lopen en daarna overdag evolueren tot Espeon). Allang een keer gedaan, maar dat bericht kwam gewoon te laat, geen Eevee meer.

De researchopdracht om lvl25 te halen kreeg ik pas, toen ik al lvl26 had gehaald ;)
Eevee kom je gelukkig nog wel regelmatig tegen. Met opdrachten als "vang 5 exeggute", "get a gold Johto medal" of "evolve magicarp" ben ik al een flinke tijd zoet (of eigenlijk mijn zoontje). Dat is dan het nadeel van later inhaken denk ik maar.... Mijn zoontje interesseert zich niet heel erg in dat soort opdrachten, maar ik probeer ze voor hem wel een beetje in de gaten te houden, en we gaan samen verder gewoon in de buurt wandelen en af en toe raids doen. Zo komen we uiteindelijk wel door die opdrachten heen...
Gelukkig gelden exeggutors ook, en zit de alolan versie nu in raids (gelijk een mooie mogelijkheid om raids te tellen en dragon type te vangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 16:00
Ezio schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:07:
Ik bedoelde eigenlijk meer als ik Snorlax als buddy heb op het moment dat ik battle in de Ultra League. Zijn CP is 2500 en hij is best buddy, wordt zijn CP tijdens de battle dan hoger dan de maximale CP in de Ultra League van 2500?
Als je hem als buddy zet kun je zien wat zijn 'Best buddy' CP is, want er komt namelijk een oranje pijlt bij te staan.
Het kan dus zijn dat door 'Best buddy' de pokemon over de threshold heen gaat voor de great/ultra league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

gwystyl schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:19:
[...]
Eevee kom je gelukkig nog wel regelmatig tegen. Met opdrachten als "vang 5 exeggute", "get a gold Johto medal" of "evolve magicarp" ben ik al een flinke tijd zoet (of eigenlijk mijn zoontje). Dat is dan het nadeel van later inhaken denk ik maar.... Mijn zoontje interesseert zich niet heel erg in dat soort opdrachten, maar ik probeer ze voor hem wel een beetje in de gaten te houden, en we gaan samen verder gewoon in de buurt wandelen en af en toe raids doen. Zo komen we uiteindelijk wel door die opdrachten heen...
Gelukkig gelden exeggutors ook, en zit de alolan versie nu in raids (gelijk een mooie mogelijkheid om raids te tellen en dragon type te vangen).
Die "vang 5 exeggute" ben ik ook even mee bezig geweest. Tot ik die opdracht kreeg, ving ik ze geregeld als ik het weer eens aan de stok had gehad met Team Rocket Go (en gewonnen ;) ).

Raids moet ik helaas (nog) alleen doen, vanmorgen solo een 3* gedaan (researchopdracht).

En nu heb ik dus vier "evolve" opdrachten staan, waarbij ik de diverse soorten in één keer nog maar weinig tegenkom ook en drie van de vier soorten al minimaal één keer geëvolueerd heb.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
zie net dat het morgen community day is voor Weedle. die had ik even gemist. Eens even wat shiny's zien te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
jaydenjarno schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:34:
zie net dat het morgen community day is voor Weedle. die had ik even gemist. Eens even wat shiny's zien te halen
Met de vorige (seedot) had ik er 25 ofzo.. wat moet je ermee 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
geen idee. maar is gewoon leuk dat je shiny's hebt haha. samen met mn zoontje lopen en kijken wie de meeste heeft haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

jaydenjarno schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:12:
geen idee. maar is gewoon leuk dat je shiny's hebt haha. samen met mn zoontje lopen en kijken wie de meeste heeft haha
Vindt mijn oudste zoon niet leuk, ik heb er veel meer dan hij (maar ik ben ook iets actiever en heb wat meer Pokémons gevangen).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meneer Tonijn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 10:45
bij deze nog twee ID's voor het uitwisselen van gifts en onderdeel van de special quest "make 3 new friends"
:)

694188050325

626396781410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Waarom krijg ik vandaag (lees zaterdag) zoveel gifts van mn buddy tot nu toe? Al 4 keer items gekregen van m'n mew in 2:30 uur tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skipe schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 02:30:
Waarom krijg ik vandaag (lees zaterdag) zoveel gifts van mn buddy tot nu toe? Al 4 keer items gekregen van m'n mew in 2:30 uur tijd
Was mij ook al opgevallen. Geen idee waar dat voor is maar leuk is het wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Tijdens community day krijg je ieder half uur 50 rode ballen uit een buddy gift. Misschien is het gedeelte van iedere 30min een gift dagelijks, en wat er in de gifts zit alleen tijdens de 6u van community day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat zal wel zijn om de mensen die thuis de CD beleven toch genoeg ballen te geven. Met een 3 uur durende incense raak je op een gegeven moment wel door je ballen heen. Ik was een beetje aan het rondlopen in een gebied met veel stops, dus ik had nu juist de hele tijd dat mijn inventory vol was.
Zowel mijn zoontje als ik hebben een mooie gewone en shiny beedrill nu van bijna 1500CP, dus die kunnen we mooi gebruiken voor PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

gwystyl schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:58:
Dat zal wel zijn om de mensen die thuis de CD beleven toch genoeg ballen te geven. Met een 3 uur durende incense raak je op een gegeven moment wel door je ballen heen. Ik was een beetje aan het rondlopen in een gebied met veel stops, dus ik had nu juist de hele tijd dat mijn inventory vol was.
Zowel mijn zoontje als ik hebben een mooie gewone en shiny beedrill nu van bijna 1500CP, dus die kunnen we mooi gebruiken voor PvP
Inventory vol was ook mijn probleem. Ik heb nu vijf shiny Beedrill's en nog twee shiny Weedle's, beetje overdreven ;) Mijn zoon heeft er maar één gevangen en dat alleen nog na aandringen van mij, dat hij eens even ging jagen. Hij wil wel heel graag shiny Pokémons, maar hij vangt er niet genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:37
Freee!! schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 19:50:
[...]

Inventory vol was ook mijn probleem. Ik heb nu vijf shiny Beedrill's en nog twee shiny Weedle's, beetje overdreven ;) Mijn zoon heeft er maar één gevangen en dat alleen nog na aandringen van mij, dat hij eens even ging jagen. Hij wil wel heel graag shiny Pokémons, maar hij vangt er niet genoeg.
Heeft dat aandringen tenminste 1tje opgeleverd en dan kost ruilen gelukkig nog maar 2 x 800 dust om de evoluties te krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swabamente
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:54
Ik ben na een pauze weer meer gaan spelen. Mocht iemand nog vrienden zoeken houd ik mezelf aanbevolen. Heb al redelijk wat mensen hier toegevoegd.

532110328671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Zoals ik al eerder heb aangegeven, loop ik tegen wat beperkingen aan, omdat ik het meeste alleen moet doen. Zijn er hier anderen, die ook denken, dat een (mini) GoT-meeting bij iemand in de buurt een goed idee is :? Het maakt verschillende dingen mogelijk, die over internet lastiger of zelfs onmogelijk zijn (zoals traden).
Ter info: Ik woon in Rotterdam Zuid, vlak bij Zuidplein, Valkeniersweide en Zuiderpark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freee!! schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:34:
Zoals ik al eerder heb aangegeven, loop ik tegen wat beperkingen aan, omdat ik het meeste alleen moet doen. Zijn er hier anderen, die ook denken, dat een (mini) GoT-meeting bij iemand in de buurt een goed idee is :? Het maakt verschillende dingen mogelijk, die over internet lastiger of zelfs onmogelijk zijn (zoals traden).
Ter info: Ik woon in Rotterdam Zuid, vlak bij Zuidplein, Valkeniersweide en Zuiderpark.
In Rotterdam zijn toch zat raidgroepen? Sluit je daarbij aan dan kan je vast wel met die mensen vriendschappen opbouwen en traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:40:
[...]
In Rotterdam zijn toch zat raidgroepen? Sluit je daarbij aan dan kan je vast wel met die mensen vriendschappen opbouwen en traden.
Maar hoe kom ik daarmee in contact :? Verder wil ik ook wel eens ergens anders dan in mijn eigen buurt Pokémons jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Freee!! schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:51:
[...]

Maar hoe kom ik daarmee in contact :? Verder wil ik ook wel eens ergens anders dan in mijn eigen buurt Pokémons jagen.
10 seconden googlen

https://thesilphroad.com/map#10.23/51.9225/4.5685

en

https://www.facebook.com/...m-en-oms/954175381456032/

PS meervoud van pokemon is pokemon :+

Iets heel anders, vind het echt bizar hoe ze Battle league zo lang down kunnen houden en ook zonder enige communicatie.

[ Voor 16% gewijzigd door FreqAmsterdam op 21-06-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
Freee!! schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:51:
[...]

Doe maar een DM indien interesse voor centrum, Kop van Zuid en Noordereiland weet ik wel Whatsapp groepen en voor verder Zuid kan ik waarschijnlijk wel andere groepen contact info krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door wortelsoft op 21-06-2020 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Die had ik al gevonden, niet bepaald loopafstand van waar ik woon.

[ Voor 39% gewijzigd door Freee!! op 21-06-2020 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freee!! schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:05:
[...]

Die had ik al gevonden, niet bepaald loopafstand van waar ik woon.
nou das toch precies wat je wilt! in een andere buurt op pokemon jagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:10:
[...]
nou das toch precies wat je wilt! in een andere buurt op pokemon jagen :)
Klopt, maar wel met mensen, met wie ik al contact heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Hebben jullie nog suggesties voor een 'goedkope' telefoon voor enkel Pokemon Go? Via hotspot maak ik dan wel verbinding met mijn main telefoon.

Ik heb nu 2 accounts op mijn Xiaomi (dual apps, kan ik 2 pokemon go openen) en wil wellicht nog een derde er bij voor account.
In mijn speelbuurt zitten veel spoofers (stuk of 5) die structureel gyms overnemen, ik doe het samen met mijn vriendin die ook 2 accounts heeft, dan gooien wij er 5 pokemon in ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Killion op 21-06-2020 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:56:
Hebben jullie nog suggesties voor een 'goedkope' telefoon voor enkel Pokemon Go? Via hotspot maak ik dan wel verbinding met mijn main telefoon.

Ik heb nu 2 accounts op mijn Xiaomi (dual apps, kan ik 2 pokemon go openen) en wil wellicht nog een derde er bij voor account.
In mijn speelbuurt zitten veel spoofers (stuk of 5) die structureel gyms overnemen, ik doe het samen met mijn vriendin die ook 2 accounts heeft, dan gooien wij er 5 pokemon in ;)
Met meerdere accounts ben je zelf net zo erg als die spoofer(s). Hoe weet je trouwens zeker dat het spoofers zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:57:
[...]

Met meerdere accounts ben je zelf net zo erg als die spoofer(s). Hoe weet je trouwens zeker dat het spoofers zijn?
Muah, als jij meerdere devices hebt ben je dan net zo erg als spoofers? Dat vind ik nog wel mee vallen. Ik loop netjes overal heen, ik zit niet op de 'zolder kamer' een beetje te faken.

Hoe ik het weet? Heel simpel, een open veld met een GYM, je neemt em over, en terwijl je nog niet eens weg bent word ie al aangevallen terwijl er letterlijk niemand in de buurt is.

Je wacht tot je er uit bent en je ziet de typische players op poppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
ik doe het samen met mijn vriendin die ook 2 accounts heeft, dan gooien wij er 5 pokemon in ;)
Jammer dat je last hebt van spoofers maar als jij en je vriendin die gym volgooien met vijf pokies in plaats van twee blokkeer je zelf net zo hard die gym voor je eigen kleur 8)7 .

Los daarvan neem ik aan dat je weet dat multiaccounting tegen de TOS is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:11:
[...]

Muah, als jij meerdere devices hebt ben je dan net zo erg als spoofers? Dat vind ik nog wel mee vallen. Ik loop netjes overal heen, ik zit niet op de 'zolder kamer' een beetje te faken.
Zolang je ermee uit de gyms blijft en niks ruilt met je 1e account niet, al heb je 100000 accounts. Maar als je de gym gaat volstoppen met je 2e of 3e account is net zo erg als spoofen. Andere legitime spelers kunnen er dan niet meer bij. En dat er spoofers zijn geeft je nog geen recht om dan maar meerdere accounts aan te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
Hebben jullie nog suggesties voor een 'goedkope' telefoon voor enkel Pokemon Go? Via hotspot maak ik dan wel verbinding met mijn main telefoon
Android minimaal 2GB RAM en 64-bit processor. 32-bit werkt niet meer na augustus. 1GB is minder stabiel ivm lading memory leaks in PoGo.

Iphone minimaal IPhone SE 2016, ook hier is 2GB een must. Heb nog 2x Iphone 5S met 1GB maar die crashen elke 10 a 20 seconden tijdens een raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02

Nog twee accounts aanmaken in de “tweede ruimte” van je xiaomi. Je kunt er wel niet tegelijk mee spelen, maar mogelijk genoeg voor wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
skipe schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 02:30:
Ik had dat vrijdag. Ik was great buddies geworden met mijn Golem. En over de gehele dag heeft hij mij zeker 9 gifts (met berries) gebracht. Bij mijn vorige great buddies kreeg ik er max 1 pet dag met items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 11:07

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ja, 'goedkoop' tussen aanhalingstekens :D

Ik draai Pokemon op een pricewatch: Samsung Galaxy J3 (2016) 4G Zwart, quadcore 1,5 GHz 1,5 GB geheugen en dat is te langzaam om fijn mee te spelen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Freee!! schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:11:
[...]

Klopt, maar wel met mensen, met wie ik al contact heb.
Je kan mij wel toevoegen, woon 100m van metro Slinge vandaan.

492286648019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Hier ook weer begonnen sinds de corona.
voor een vrienden code: 83354674850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

nftk schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:33:
Hier ook weer begonnen sinds de corona.
voor een vrienden code: 8335 4674 850
Daar ontbreekt een cijfer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gisteren een shiny Ponyta en een shiny Gligar gevangen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezio
FreqAmsterdam schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:55:

[...]

Iets heel anders, vind het echt bizar hoe ze Battle league zo lang down kunnen houden en ook zonder enige communicatie.
Ja, het duurt veel langer dan ik had gedacht :/ . Ik vind het eerlijk gezegd nu een stuk saaier. Hopelijk mogen we straks nog even verder met de Ultra League, want ik had eindelijk een sterk team bij elkaar gespaard...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Ezio schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:12:
[...]

Ja, het duurt veel langer dan ik had gedacht :/ . Ik vind het eerlijk gezegd nu een stuk saaier. Hopelijk mogen we straks nog even verder met de Ultra League, want ik had eindelijk een sterk team bij elkaar gespaard...
Same here.
Hoe ziet je ultra team er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ezio schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:12:
[...]

Ik mis echt niks aan dat go battle league. Je vecht altijd tegen dezelfde Pokémon, rewards zijn slecht en de lag en gestotter de hele tijd maakt het een hel om te doen. Van mij mogen ze het eruit laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 11:56:
[...]

Ik mis echt niks aan dat go battle league. Je vecht altijd tegen dezelfde Pokémon, rewards zijn slecht en de lag en gestotter de hele tijd maakt het een hel om te doen. Van mij mogen ze het eruit laten
Niet mee eens. Ik vind GBL erg leuk en mis het wel. Ik speel het niet voor de rewards. Heel af en toe heb ik lag, maar dat is verwaarloosbaar.

Weet niet op welk niveau je speelt, maar ik zie best veel variatie (mn rating varieert van 2200 - 2400 voor de GBL down ging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreqAmsterdam schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:20:
[...]

Niet mee eens. Ik vind GBL erg leuk en mis het wel. Ik speel het niet voor de rewards. Heel af en toe heb ik lag, maar dat is verwaarloosbaar.

Weet niet op welk niveau je speelt, maar ik zie best veel variatie (mn rating varieert van 2200 - 2400 voor de GBL down ging).
Zit nu in rank 6, met veel pijn moeite en irritatie door de bizarre lag. Aan telefoon ligt het niet (pocophone F1). En 9/10 keer is het giratina en togekiss. Ben daar gewoon klaar mee. Vind het anti battlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:45:
[...]

Zit nu in rank 6, met veel pijn moeite en irritatie door de bizarre lag. Aan telefoon ligt het niet (pocophone F1). En 9/10 keer is het giratina en togekiss. Ben daar gewoon klaar mee. Vind het anti battlen
Dan zorg je toch dat je goede Togekiss en Giratina counters hebt ;) . Ik vind het heerlijk als ik een team met Giratina sloop.
Largo schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 11:53:
[...]

Same here.
Hoe ziet je ultra team er uit?
Lead: Machamp CN+CC+RS 2500CP of Escavelier CN+DR+AA 2500CP
Charger: Cressilia PC+GK+MB 2500CP
Closer: Snorlax LK+SP+OR 2500CP best buddy

Cressilia is een goede counter voor Swampert. En hij kan behoorlijk lastig zijn voor Giratina's. Machamp en Escavelier zijn gewoon irritante spammers :+ .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ezio schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 19:06:
[...]

Dan zorg je toch dat je goede Togekiss en Giratina counters hebt ;) . Ik vind het heerlijk als ik een team met Giratina sloop.

[...]

Cressilia is een goede counter voor Swampert. En hij kan behoorlijk lastig zijn voor Giratina's. Machamp en Escavelier zijn gewoon irritante spammers :+ .
Ja en die heb ik ook, maar alsnog gaat voor mij de lol (alles bij elkaar opgeteld) er dan snel vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Voor degenen die het wél leuk vinden: GBL is back online!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JyBJua-OmbicfbwoV1Zh113kbGk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pj0jzHFEYQ4JooqKVfXNSKnG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Ezio schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 19:06:

Nice, ik speel met obstagoon, gira en torterra. beetje different maar wel leuk, ik schommel nu rond de 1850 pts
Cressilia heb ik niet zo sterk, welk niveau haal je met je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:20
Ik vind die Battle League een ongelooflijk kutspel. Vooral de lagere levels, want ik heb er nooit rekening mee gehouden dat ik Pokemons van max 1500 moet hebben met goede moves. De hele strategie was er totnutoe op gericht om alles zo sterk mogelijk te maken. Op het hoogste level (onbeperkt CP) win ik vaker.

Maar er is zoveel mis met dat spel. Sta je al 10x op je special move knop te rammen, krijgt de tegenstander hem eerst. En als je pech hebt druk je dan per ongeluk op een shield, want die knop komt op precies dezelfde plek. Dan is je Pokemon al bijna dood en verspil je er ook nog een shield aan. Idioot.

Klink ik gefrustreerd? Dat ben ik ook. Vooral omdat ik nu 15x moet battlen voor een special research opdracht. Nou ja, we kunnen in ieder geval verder. Wel nice dat je soms rare candy kunt verdienen of zeldzame Pokemons. Krijg nu ineens een Metagross...

[ Voor 8% gewijzigd door PhilipsFan op 24-06-2020 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

PhilipsFan schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 00:46:
[...]
Vooral omdat ik nu 15x moet battlen voor een special research opdracht.
Is dat 15 keer battlen of 15 battles winnen :?

Ik heb al een tijd geen research opdracht meer gehad om pokémon te transferen, maar ik heb een tijdje lang een voorraadje fainted met een CP < 100 gehad. Eerst één of ander iets, waarbij het erom ging, dat ik iets deed, niet specifiek won en daarna dumpen ipv reviven, leverde meteen weer een extra candy op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Freee!! schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 01:25:
[...]

Is dat 15 keer battlen of 15 battles winnen :?

Ik heb al een tijd geen research opdracht meer gehad om pokémon te transferen, maar ik heb een tijdje lang een voorraadje fainted met een CP < 100 gehad. Eerst één of ander iets, waarbij het erom ging, dat ik iets deed, niet specifiek won en daarna dumpen ipv reviven, leverde meteen weer een extra candy op.
Goddank, 15x battlen, niet 15x winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
PhilipsFan schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 00:46:
Ik vind die Battle League een ongelooflijk kutspel. Vooral de lagere levels, want ik heb er nooit rekening mee gehouden dat ik Pokemons van max 1500 moet hebben met goede moves. De hele strategie was er totnutoe op gericht om alles zo sterk mogelijk te maken. Op het hoogste level (onbeperkt CP) win ik vaker.

Maar er is zoveel mis met dat spel. Sta je al 10x op je special move knop te rammen, krijgt de tegenstander hem eerst. En als je pech hebt druk je dan per ongeluk op een shield, want die knop komt op precies dezelfde plek. Dan is je Pokemon al bijna dood en verspil je er ook nog een shield aan. Idioot.

Klink ik gefrustreerd? Dat ben ik ook. Vooral omdat ik nu 15x moet battlen voor een special research opdracht. Nou ja, we kunnen in ieder geval verder. Wel nice dat je soms rare candy kunt verdienen of zeldzame Pokemons. Krijg nu ineens een Metagross...
Je moet ook wat rustiger tappen, dat wilde getap leidt tot “overtappen” / mistappen etc. Tevens als 2 pokemon tegelijkertijd een charge move uitvoeren, zal de pokemon met hogere attack stat altijd eerst gaan.

Maar er kan zeker veel verbeterd worden, met name de interface schiet nog erg tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Largo schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 00:09:
Voor degenen die het wél leuk vinden: GBL is back online!

[Afbeelding]
Ik zit rond de 2200 level 8. Het is nu een beetje geven en nemen. Ik kom op dit moment niet veel verder. Het is vaak erg close en met goed switchen win ik nog wel eens 3 uit 5. Ik vind het juist leuk om afwisselende teams te zien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Ezio schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:47:
[...]
Ik zit rond de 2200 level 8. Het is nu een beetje geven en nemen. Ik kom op dit moment niet veel verder. Het is vaak erg close en met goed switchen win ik nog wel eens 3 uit 5. Ik vind het juist leuk om afwisselende teams te zien.
Het is zeker erg close in de meeste gevallen! Ik twijfel of ik nog mijn team ga pimpen voor deze ronde, ik denk dat ik voor de Master league ga sparen. Had jij daar al een team setup voor (ik zoek nog input zoals je merkt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Ik speel GBL ook niet, zeker als je gewent bent wat de mainline games does en dat veel en veel beter is uitgewerkt dan het tappen.

Die 15 battles is letterlijk ook gewoon 15 keer battlen, win or lose, maar met de GBL moet dat reuze simpel zijn gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
FreqAmsterdam schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 07:45:
[...]

Je moet ook wat rustiger tappen, dat wilde getap leidt tot “overtappen” / mistappen etc.
Uiteraard, het ligt aan de gebruiker, nooit aan de bouwer. Zoals altijd in softwareontwikkeling...
Tevens als 2 pokemon tegelijkertijd een charge move uitvoeren, zal de pokemon met hogere attack stat altijd eerst gaan.
Dat is denk ik de verklaring.

Ik heb trouwens het idee dat ze de vertraging tussen een incoming attack en de shield button iets hebben verlengd. Ik 'mistapte' wat minder vaak.

[ Voor 15% gewijzigd door PhilipsFan op 24-06-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Largo schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:28:
[...]

Het is zeker erg close in de meeste gevallen! Ik twijfel of ik nog mijn team ga pimpen voor deze ronde, ik denk dat ik voor de Master league ga sparen. Had jij daar al een team setup voor (ik zoek nog input zoals je merkt ;) )
Ik heb mijn team voor de Master League nog niet op orde. Ik ga nu nog mijn oude team gebruiken met Metagross BP+MM+EQ lvl 40, Giratina A SC+DC+SS lvl 40 en Garchomp MS+EQ+OR lvl 40 best buddy. Ik heb een 100% Groudon die ik naar lvl 40 wil brengen en Zekrom die ik klaar wil maken voor de Master League. Maar dat zal nu te laat zijn, want ik moet voor beide dan nog zeker 200 candy hebben. Dus misschien voor volgend seizoen als ze dan nog meta relevant zijn.

Ik kwam er trouwens achter dat als je best buddy 2500CP is, dat je die niet meer kunt gebruiken in de Ultra League ;w . Ik had gehoopt dat mijn Snorlax tijdens de battle over de maximale CP van 2500 zou gaan. Het is nu alleen grappig dat hij een best buddy ribbon heeft. Het is verder vrij nutteloos.

[ Voor 15% gewijzigd door Ezio op 24-06-2020 12:10 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ezio schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:59:
[...]

Ik heb mijn team voor de Master League nog niet op orde. Ik ga nu nog mijn oude team gebruiken met Metagross BP+MM+EQ lvl 40, Giratina A SC+DC+SS lvl 40 en Garchomp MS+EQ+OR lvl 40 best buddy. Ik heb een 100% Groudon die ik naar lvl 40 wil brengen en Zekrom die ik klaar wil maken voor de Master League. Maar dat zal nu te laat zijn, want ik moet voor beide dan nog zeker 200 candy hebben. Dus misschien voor volgend seizoen als ze dan nog meta relevant zijn.

Ik kwam er trouwens achter dat als je best buddy 2500CP is, dat je die niet meer kunt gebruiken in de Ultra League ;w . Ik had gehoopt dat mijn Snorlax tijdens de battle over de maximale CP van 2500 zou gaan. Het is nu alleen grappig dat hij een best buddy ribbon heeft. Het is verder vrij nutteloos.
Alleen je actieve best buddy krijgt een boost, dus als je een andere buddy neemt kun je je snorlax gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Ezio schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:59:
[...]
want ik moet voor beide dan nog zeker 200 candy hebben.
Dat zijn een hoop raids/battles te winnen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Net in mijn eentje een 2* raid gedaan en gewonnen, helaas de raid boss niet gevangen (en die had ik eigenlijk wel nodig) :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Freee!! schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 13:12:
Net in mijn eentje een 2* raid gedaan en gewonnen, helaas de raid boss niet gevangen (en die had ik eigenlijk wel nodig) :(
Ja dat kan gebeuren. Beetje onzinnige post imo aangezien een 2* raid easy peasy is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 10:16
Iemand nog op zoek naar vrienden voor oa zenden/ontvangen gifts? Ben 2-4 keer per week online en speel 80% omgeving Goes/Middelburg/Vlissingen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 18% gewijzigd door J-roenn op 03-07-2020 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ben toen Gen 2 uit kwam gestopt met spelen, maar heb het onlangs weer opgepakt.

Wat doen jullie met shadow pokemon? Ik heb er nu een aantal maar de storage begint vol te raken en ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik kan ze allemaal purifyen maar dat kost dust en dat spendeer ik liever aan iets wat ik graag wil.

Ik probeer het spel eigenlijk zoveel mogelijk alleen met Gen 1 pokemons te spelen aangezien ik die ken van vroeger de rest is allemaal onbekend voor mij en vind ik ook niet zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:58
kaasaanfiets schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 01:57:

Wat doen jullie met shadow pokemon? Ik heb er nu een aantal maar de storage begint vol te raken en ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik kan ze allemaal purifyen maar dat kost dust en dat spendeer ik liever aan iets wat ik graag wil.
Ik purify ze voor de badge en gooi ze daarna weg (tenzij de stats goed zijn uiteraard). Alleen de shadow legendary van Giovanni bewaar ik.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

[...]
Als ik ze kan gebruiken (nieuw en/of sterk genoeg), purify ik ze, anders gaan ze rechtstreeks naar de professor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Een tip om te bepalen welke goed is of niet: laat je shadow pokémon appraisen door je gym leader. Elk balkje loopt van 0-15. Tijdens het purifien komt er bij elk balkje 2 punten bij en wordt het level 25.

Als je 10 pokémon gepurified hebt, krijg je een extra bal om ze te vangen. Ik heb er dus in eerste instantie 10 gedaan, en de rest weggemikt. Je krijgt op een gegeven moment wel een opdracht om 5 shadow pokémon te purifyen, dus ik zou er in ieder geval 5 bewaren.
Ik zie verder het nut ook niet erg van de shadow/purified pokémon. Het kost iets minder candy/dust om ze verder te upgraden/evolueren, maar dat doe ik heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
Shadow pokemon doen ook 20% meer damage (maar krijgen ook 20% meer). Daardoor kunnen ze extra interessant zijn voor raids en/of PVP, want je dps is dus een stuk hoger.

Wel zit je met de charged move Frustration, waar je niet vanaf komt zonder een Team Rocket event. Wel kan je een tweede charged move nemen, maar dat kost weer extra candy nemen natuurlijk.

Ik hou ze zelf ook allemaal, maar 1 keer in de zoveel tijd gaan de dubbele met slechte IVs weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 20:41
Ik probeer het spel eigenlijk zoveel mogelijk alleen met Gen 1 pokemons te spelen aangezien ik die ken van vroeger de rest is allemaal onbekend voor mij en vind ik ook niet zo boeiend.
Oeh, dat is ook jammer! Mis je een heel aantal goede Pokés voor bijvoorbeeld PvP en raids. Ik ken tot en met gen 4 ook alleen maar de namen, maar door Pokémon Go ben ik juist de nieuwe namen gaan leren. En ik kan wel met veiligheid zeggen dat er een hele boel al heel goed in zitten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mat.hi.as schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 08:51:
Shadow pokemon doen ook 20% meer damage (maar krijgen ook 20% meer). Daardoor kunnen ze extra interessant zijn voor raids en/of PVP, want je dps is dus een stuk hoger.

Wel zit je met de charged move Frustration, waar je niet vanaf komt zonder een Team Rocket event. Wel kan je een tweede charged move nemen, maar dat kost weer extra candy nemen natuurlijk.

Ik hou ze zelf ook allemaal, maar 1 keer in de zoveel tijd gaan de dubbele met slechte IVs weer weg.
level je ze dan al als shadow pokémon? De charged move kan je natuurlijk ook veranderen met een Charged TM

Ik heb ongemerkt toch al 157 Team GO Rocket members verslagen, dus ik hou ze zeker niet allemaal. Ik heb nu 8 shadow en maarliefst 3 purified pokémon bij me. De meeste komen uit de opdrachten om Giovanni te verslaan. Daarvoor moet je eerst 3 x een rocket radar krijgen om Sierra, Arlo en Cliff tevoorschijn te toveren. Die opdracht heb ik twee keer gehad volgens mij, dus toen heb ik ook wat meer random Team GO Rocket members verslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
gwystyl schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:51:
[...]

level je ze dan al als shadow pokémon? De charged move kan je natuurlijk ook veranderen met een Charged TM
Ja, en ze moeten ook shadow blijven (dus niet purifyen). Frustration kan niet weggehaald worden met een tm, ook niet een elite. Er was een event waarbij het wél kon (7 maart), en in de toekomst zullen die ook wel weer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Nog iemand die moeite heeft met het vangen van een vrouwelijke Combee?

Heb er nou al ruim 50 gevangen maar telkens een mannetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Fixio schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:14:

Ik heb er 08-06 eentje gevangen, leerde net van mijn oudste zoon, dat vrouwtjes zeldzaam zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek

Er zijn inderdaad veel meer mannetjes dan vrouwtjes: 87,5% tegen 12,5% volgens Gamepress. Op zich mooi: je kan alleen het vrouwtje evolueren en tegen de tijd dat je eindelijk een vrouwtje gevangen hebt heb je genoeg snoepjes :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

sixtiek schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:37:
[...]
Er zijn inderdaad veel meer mannetjes dan vrouwtjes: 87,5% tegen 12,5% volgens Gamepress. Op zich mooi: je kan alleen het vrouwtje evolueren en tegen de tijd dat je eindelijk een vrouwtje gevangen hebt heb je genoeg snoepjes :+ .
Was het maar waar, ik heb er maar 36 van de benodigde 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe

Als je er nog 1 moet hebben, heb er wel 1 over. Stuur maar dm als je geïnteresseerd bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Een Magikarp heb je nog sneller geëvolueerd, qua tijd dan :+

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ferdo schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:59:
Een Magikarp heb je nog sneller geëvolueerd, qua tijd dan :+
Dat valt best mee, ik ben al een stuk langer bezig met die Magikarp en ik heb zelfs al twee Vespiquen aan de professor gedoneerd (en drie betere over naast nog een vrouwelijke Combee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Ik heb wel een vrouwtje maar met een matige IV (ja sorry, mijn inner autist wil graag alles minimaal IV 80). Dus ik wacht nog even tot het einde van het event. En als ik dan niets beters heb, dan evolve ik die. Ik heb genoeg candy voor twee evolves.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
skipe schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 03:50:
[...]

Als je er nog 1 moet hebben, heb er wel 1 over. Stuur maar dm als je geïnteresseerd bent ;)
Nou heb er uiteindelijk eentje gekregen van mijn collega en gelijk maar geëvolueerd en weggegooid.

Toch bedankt voor het aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik heb het bij Ultra friends al eens geprobeerd, maar inmiddels ga ik met drie mensen (die ik volgens mij via Tweakers als vriend heb) richting de Best friends. Lezen loes1975, lvb82 en/of RJL1987 hier toevallig nog mee? Ik zou graag timen wanneer we best friends worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:51

Haan

dotnetter

Hoe lang zou het moeten duren voor een pokestop nominatie behandeld wordt? Ik wacht al ruim twee maanden :/

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 20:41
Haan schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:16:
Hoe lang zou het moeten duren voor een pokestop nominatie behandeld wordt? Ik wacht al ruim twee maanden :/
Dat kan inderdaad heel lang duren, ik heb er zelf ook last van: zit op een nominatie al bijna 3 maanden te wachten.
Ik zou hem zelfs gewoon opnieuw aanvragen, de kans dat hij afgekeurd word is ontzettend groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

Iemand al gepoogd met die remote raid friends join optie? Benieuwd hoe dit werkt.
MusicMaikel schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:30:
[...]

Dat kan inderdaad heel lang duren, ik heb er zelf ook last van: zit op een nominatie al bijna 3 maanden te wachten.
Ik zou hem zelfs gewoon opnieuw aanvragen, de kans dat hij afgekeurd word is ontzettend groot.
Jep om de grootste kul redenen gaan nominaties na weken/maanden wachten down the drain :/ Ben er klaar mee.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
JB schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:22:
Iemand al gepoogd met die remote raid friends join optie? Benieuwd hoe dit werkt.
Gaat nog niet door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
De battles in rank 8 zijn af en toe echt zweten geblazen. Ik wil niet weten wat het niveau in rank 9 is :D . Dan ben ik helemaal kansloos ondanks een redelijk goed team (Escavalier, Cressilia en Snorlax allemaal 2500). Ik zit nu vast rond de 2200. Dat is wel nu al hoger dan vorig seizoen, maar ik verwacht in de Master League wel weer iets te dalen. Het is nu ook vaak een kwestie van een beetje geluk hebben met de matchup. Ik krijg soms een paar keer achter elkaar Charizard als lead. Dan ben ik vaak gezien, tenzij ze nerveus worden en voor de snellere Dragon Claw gaan. De favoriete matchups blijven toch wel Swampert en Giratina A. En dan vooral als ze naar Giratina A switchen. Dat is echt een feestmaal voor Snorlax :P .

Zijn hier mensen die rank 10 hebben gehaald en met welk team? Ik blijf bij mijn eigen team, maar ik vind het interessant om te zien waar andere mensen ver mee komen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:16:
2 maanden is niks. heb voor sommige nominaties ruim een jaar moeten wachten tot ze beoordeeld waren. nog een keer indienen heeft geen enkele meerwaarde, spam je alleen wayfarer maar mee vol, met als gevolg dat de andere nominaties ook weer veel langer duren.

enige andere optie is zelf gaan beoordelen om zo upgrades te krijgen, als je die toepast op je nominatie wordt die binnen 24 uur beoordeeld is mijn ervaring, kan iets langer duren maar niet veel langer als een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

50 excellent throws en dan die rewards :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
JB schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:55:
Bragging rights 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Voor de laatste 2 quests van de jump start toch maar even een lucky egg aangezet.

Aardig wat exp te krijgen in een half uurtje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:39

McBoom

Broem

Precies mijn idee. Ik heb de eerste researches al klaar (waarvan de rewards ook maar zo-zo waren). Met deze rewards ga ik er niet eens moeite in steken. En bragging rights doen me niet zoveel.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Daar heb ik met mijn huidige gemiddelde zo'n 50 dagen voor nodig (en catch assist van mijn buddy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:03
Net een balloon pikachu gevangen :o

Telt een Dragonair ook voor de dratini walking challenge ?

[ Voor 46% gewijzigd door justmike op 03-07-2020 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

justmike schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 20:35:
Net een balloon pikachu gevangen :o

Telt een Dragonair ook voor de dratini walking challenge ?
Bedoel je "earn a candy walking with your buddy" als onderdeel van die quest-reeks? Dan kan je namelijk ook gewoon een magicarp of ander 1km beest als buddy nemen. Het gaat er om dat je _een_ candy verdient, niet specifiek een dratini candy.

Ik heb trouwens net de drie Go Fest challenges afgemaakt. Dan krijg je dus een Go Fest Elite Skill Challenge met de volgende dingen (in spoiler)

spoiler:
* Catch 100 Pokemon: 5 Pokeballs
* Catch 25 different species of Pokemon: 5 Great Balls
* Make 50 Excellent throws: 5 Ultra Balls
* Rewards: 500 XP, 500 Stardust, 5 Razz Berries

Klinkt als best veel werk voor matige beloning. Ik zie wel hoe ver ik kom de komende 5 dagen, maar ik ga er geen extra moeite voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heeft het nog consequenties als je het niet haalt ?

Want 50 excellent throws vind ik best veel :) Zit al tutorials te kijken maar denk niet dat hem wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
C_V_S schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 21:11:

Want 50 excellent throws vind ik best veel :) Zit al tutorials te kijken maar denk niet dat hem wordt
Geen consequenties, het is voor een gezamenlijk doel om te behalen

https://www.reddit.com/r/...ill_challenge_megathread/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

C_V_S schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 21:11:

Sterker, voor de meesten van ons is dat totaal onmogelijk binnen vijf dagen (terwijl de rest binnen één dag kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Ik ben er vandaag ook wel doorheen gekomen, makkelijk is het niet echt en het kost een paar balletjes.

Echter als je je een beetje kunt focussen op de pokemen waar je makkelijk een excellent throw kunt maken, zoals pidge, weedle, caterpie, skarmory, sudowoodo enz dan kom je er wel doorheen dacht ik.
Pagina: 1 ... 21 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!