Fijn dat je die spaties weglaat, scheelt weer laatste twee cijfers overnemen. Vanaf Wortelsoft en Moeaah request verstuurd.EIQ2013 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 07:45:
Mochten er nog mensen zijn die vrienden zoeken of gifts willen ruilen. Ik sta open voor requests!
Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is
Pebbels2003 lees je hier nog mee? We kunnen over twee dagen Best Friends worden. Even afstemmen?
Stack Sats
In ieder geval niet met die naam op het forum.Luuksche schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:05:
Pebbels2003 lees je hier nog mee? We kunnen over twee dagen Best Friends worden. Even afstemmen?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Search string genereer ik met http://pogostring.com/gwystyl schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:51:
[...]
Vanwaar die specifieke nummers/Pokémon in je search strings? Je wil bepaalde types graag evolueren (3 en 4* behalve lucky, shadow en shiny blijkbaar, en de lage IV's richting trash. Die snap ik nog (alleen niet waarom je lucky niet wil evolueren).
Ik zal je string wel eens copy-pasten en kijken wat het bij mij oplevert. Zo te zien zit er aardig wat denk- of puzzelwerk achter
edit: sorry voor de dubbelpost, ik dacht dat die tegenwoordig automatisch samengevoegd werden.
alle pokemon geselecteerd die geen potentie hebben voor raids/pvp/etc. lucky's heb je over het algemeen niet zo veel en die wil ik ook houden voor mijn lucky dex.
Deze string gebruik ik als ik veel evoluties doe voor XP (ja haha, ik doe dat nog steeds regelmatig).
Als je het erover hebt gehad...Arazogia schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:38:
Oeh daar wordt even een mooie update aangekondigd voor het type speler dat ik ben, vrienden uitnodigen voor raids. Ik heb nog geen lokale community kunnen vinden dus heb nog nooit een 4* of 5* raid kunnen doen. Door deze update kan ik dat wellicht wel eens realiseren (als ik de update goed begrijp kan je op afstand meedoen) via digitale vrienden. Krijg ik misschien toch kansen om m’n Dex verder te vullen![]()
https://www.pokemongolive.com/en/post/raid-gift-update-2020/
Verwijderd
verschillend. ene keer heb je hem in de eerste bal, andere keer na 16 ballen nog niet. blijft rng. wat wel een leuk feitje is: bij de laatste bal, of hij springt er na 1 bal draai uit, zoniet heb je hem zoiezoArazogia schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:47:
[...]
Als je het erover hebt gehad...Zag zojuist voor het eerst een clubje mensen in een raid zitten, dus ben snel gejoined. Reshiram was snel verslagen maar 9 golden razz berries waren helaas niet genoeg om hem te vangen. Hoe is jullie ervaring hiermee? Zijn er bij 5* raids veel flees?
Denk dat het @Spike_wolf isLuuksche schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:05:
Luuksche schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:05:

DM onderweg.
[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 10-06-2020 20:54 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Vind dit lang niet zo erg dan die droeftoeters die thuis zitten met hun GPS spoofers en je meteen weer uit een gym knallen zodra je hun eruit slaat terwijl ze er al 8+ uren in zitten. Puur omdat ze zo snel mogelijk hun gouden medaille willen. Dat Niantic daar maar eens eerst mee begint met aanpakkenFreee!! schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:35:
OK, de boodschap is duidelijk, de volgende keer ga ik even samen met mijn zoon op pad en mag hij het zelf doen, netto resultaat is hetzelfde.

Mijn boefje is liev!
Afgezien van de GPS spoofer (weet ik gewoon niet), had ik er van de week ook zo één. Gewoon direct terug eruit gemept en een veel sterkere erin (en direct volgestopt met berries voor maximaal effect). Dat heeft even iets te goed gewerkt, die Pokémon staat er nu dik 27 uur en ik kan de PokéCoins beter gebruiken dan die medailleJB schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:41:
[...]
Vind dit lang niet zo erg dan die droeftoeters die thuis zitten met hun GPS spoofers en je meteen weer uit een gym knallen zodra je hun eruit slaat terwijl ze er al 8+ uren in zitten. Puur omdat ze zo snel mogelijk hun gouden medaille willen. Dat Niantic daar maar eens eerst mee begint met aanpakken
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Hier wel want de gym zit op een pad achteraf waar je 100% zeker weet dat niemand er vanuit een huis oid bij kan. We zien deze spoofer bij alle nieuwe gyms opduiken, maar eerst twijfelde we nog aan een diehard die geen leven heeft en dus echt op pad gaat maar deze gym is op open terrein en ik werd meteen weer aangevallen terwijl er van heinde en verre niemand te bekennen was.Freee!! schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:12:
[...]
Afgezien van de GPS spoofer (weet ik gewoon niet), had ik er van de week ook zo één. Gewoon direct terug eruit gemept en een veel sterkere erin (en direct volgestopt met berries voor maximaal effect). Dat heeft even iets te goed gewerkt, die Pokémon staat er nu dik 27 uur en ik kan de PokéCoins beter gebruiken dan die medaille
Mijn boefje is liev!
Groepje verzamelen en hem overal uit trappen.JB schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:10:
[...]
Hier wel want de gym zit op een pad achteraf waar je 100% zeker weet dat niemand er vanuit een huis oid bij kan. We zien deze spoofer bij alle nieuwe gyms opduiken, maar eerst twijfelde we nog aan een diehard die geen leven heeft en dus echt op pad gaat maar deze gym is op open terrein en ik werd meteen weer aangevallen terwijl er van heinde en verre niemand te bekennen was.
Dat doen we maar is vermoeiend. Ben je net weer uit bereik, lig je een half uur later er al weer uit. Beter wachten tot ie zijn medaille heeft want dan zie je hem niet meer. Gewoon kak dat je niets tegen dat spoofen kunt doen. Speelt ook met 2 accounts. Eentje al lvl 40 de andere 38. Wat zou een ban dan lekker zijn.Freee!! schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:25:
[...]
Groepje verzamelen en hem overal uit trappen.
Mijn boefje is liev!
Zet er dan sowieso een Slaking in. Veel CP, dus krijgt hij meer gympunten
En een high-level Shuckle, ik ben die vandaag als Raid Boss tegen gekomen en ik kon er geen deuk in maken. Tegelijkertijd hield mijn Pokémon het ook meer dan 180 seconden uit, dus die heeft een waanzinnige verdediging maar nauwelijks aanval, houdt zo iemand gewoon een hele tijd bezig.mat.hi.as schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 17:02:
Zet er dan sowieso een Slaking in. Veel CP, dus krijgt hij meer gympunten
Als je hem wil tegenwerken, inderdaad Blissey/Chansey of Wobbufet. Doen bijna geen damage, maar je bent er zo lang mee bezig. Mijn voorstel van Slaking ben je juist zo doorheen.
Dag lieve tweakers,
Inmiddels wat mensen verwijderd die een week niet hebben gespeeld. Mocht je nog een actieve speler en gifts willen : 8694 8553 5133 ik gift bijna elke dag.
Inmiddels wat mensen verwijderd die een week niet hebben gespeeld. Mocht je nog een actieve speler en gifts willen : 8694 8553 5133 ik gift bijna elke dag.
Ik gift elke dag, meestal kort na middernacht, maar sommige mensen openen de gifts niet binnen 24 uur, dus die kunnen wel eens een dagje een gift mislopen.
Toegevoegd (Ellydyr en FflewddurE)Vocalise schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:25:
Dag lieve tweakers,
Hoe hou je dat bij? Ik heb bij sommige spelers als nickname "GoT" en/of een locatie staan, maar ik weet nooit wanneer iemand nou voor het laatst een gift gegeven of geopend heeft. Ik weet van een paar inmiddels dat ze wel sturen maar nooit openen of andersom, maar meestal ga ik alsnog braaf elke dag mijn hele lijst af tot mijn gifts op zijn.
Ik open en stuur voornamelijk gifts voor de XP. Ik ben level 38 en mijn zoontje 29. Volgens mij is vriendschap opbouwen nog steeds de snelste manier om XP op te bouwen, maar bij elke dag heen en weer sturen ben je al 3 maanden verder, dus als iemand steeds om de paar dagen opent/stuurt, ben je rustig een half jaar aan het klooien om 100.000 XP te krijgen
De snelste manier om XP op te bouwen, is veel lopen, veel Pokémons vangen en dan met een XP-verdubbelaar een heel stel tegelijk evolueren, zeker als je er een aantal tussen hebt zitten, die je twee keer achter elkaar kunt evolueren (Whismur, verzamelen en zwakste weggooien totdat je 61 candy hebt, je gebruikt er 12 voor de eerste evolutie tot Loudred en krijgt er weer één voor terug, daarna 50 voor de tweede evolutie tot Exploud, zonder verdubbelaar al 1.000 XP in twee minuten, idem voor Pidgey).gwystyl schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:20:
[...]
Toegevoegd (Ellydyr en FflewddurE)
Hoe hou je dat bij? Ik heb bij sommige spelers als nickname "GoT" en/of een locatie staan, maar ik weet nooit wanneer iemand nou voor het laatst een gift gegeven of geopend heeft. Ik weet van een paar inmiddels dat ze wel sturen maar nooit openen of andersom, maar meestal ga ik alsnog braaf elke dag mijn hele lijst af tot mijn gifts op zijn.
Ik open en stuur voornamelijk gifts voor de XP. Ik ben level 38 en mijn zoontje 29. Volgens mij is vriendschap opbouwen nog steeds de snelste manier om XP op te bouwen, maar bij elke dag heen en weer sturen ben je al 3 maanden verder, dus als iemand steeds om de paar dagen opent/stuurt, ben je rustig een half jaar aan het klooien om 100.000 XP te krijgen
Wat stom dat de battle league offline is vanwege een paar sukkels die vals spelen bij een gratis spel. Het is nu gelijk een stuk saaier, want pvp is eigenlijk het enige wat ik nog een beetje interessant vind. Het is ook erg rustig op het raid kanaal dus buiten valt ook weinig te beleven. Ik heb gelukkig gisteren nog een Latios raid kunnen doen. Die ving ik voor de verandering eens met één worp.
In mijn eentje*) ben en blijf ik helaas beperkt tot 1*-raids (heel misschien 2*), dus die legendarische kan ik nooit vangen.
*) OK, vandaag met mijn oudste zoon twee raids gedaan, in de eerste was ik goed voor zo'n 75% van de schade aan de raid boss, in de tweede 90+% (en in beide gevallen klaarde mijn eerste Pokémon -Excadrill, CP2673, 182HP- de klus).
*) OK, vandaag met mijn oudste zoon twee raids gedaan, in de eerste was ik goed voor zo'n 75% van de schade aan de raid boss, in de tweede 90+% (en in beide gevallen klaarde mijn eerste Pokémon -Excadrill, CP2673, 182HP- de klus).
Als ik raid dan raid ik meestal in mn ééntje, 3* raids lukken 9vd 10 keer ook wel als je beetje oplet met welke pokemon je gaat battelenFreee!! schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:06:
In mijn eentje*) ben en blijf ik helaas beperkt tot 1*-raids (heel misschien 2*), dus die legendarische kan ik nooit vangen.
Gisteren had ik een 1* raid, waarbij ik nog met mijn eerste Pokémon bezig was (en nauwelijks damage), toen de tijd verstreek.skipe schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:32:
[...]
Als ik raid dan raid ik meestal in mn ééntje, 3* raids lukken 9vd 10 keer ook wel als je beetje oplet met welke pokemon je gaat battelen
1*raids heb ik eigenlijk altijd wel dood met 1 of 2 pokemon, 2* raids met 3of4 en 3* raids met 5 of 6(of de tijd is voorbijFreee!! schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:41:
[...]
Gisteren had ik een 1* raid, waarbij ik nog met mijn eerste Pokémon bezig was (en nauwelijks damage), toen de tijd verstreek.

Ik heb zo'n idee, dat dat met level 37 toch nog wat gemakkelijker gaat dan met level 29.skipe schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:04:
[...]
1*raids heb ik eigenlijk altijd wel dood met 1 of 2 pokemon, 2* raids met 3of4 en 3* raids met 5 of 6(of de tijd is voorbij
In die goeie ouwe tijd misschien, maar de allersnelste manier om XP op te bouwen is nu toch echt friendship. Eén best friend levert je in één klap 100.000 XP op, met lucky egg 200.000. Als je dat bij elkaar wil harken met lopen, vangen en evolueren wens ik je een prettige wedstrijdFreee!! schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:30:
[...]
De snelste manier om XP op te bouwen, is veel lopen, veel Pokémons vangen en dan met een XP-verdubbelaar een heel stel tegelijk evolueren,
Ah inderdaad, maar 1* en 2* moeten dan met goeie pokemon toch wel te doen zijn lijkt meFreee!! schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:11:
[...]
Ik heb zo'n idee, dat dat met level 37 toch nog wat gemakkelijker gaat dan met level 29.
Ik vang ze allemaal, nu 13.Arazogia schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:47:
[...]
Als je het erover hebt gehad...Zag zojuist voor het eerst een clubje mensen in een raid zitten, dus ben snel gejoined. Reshiram was snel verslagen maar 9 golden razz berries waren helaas niet genoeg om hem te vangen. Hoe is jullie ervaring hiermee? Zijn er bij 5* raids veel flees?
Met Niantic AR zit Resh veel dichterbij en het is vrij makkelijk om great/excellent te gooien.
Ik hou dus ook veel golden razz over (150+)
Ja nogal! Wel raar dat ze er zó lang over doen om dit te fixen.Ezio schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:54:
Wat stom dat de battle league offline is vanwege een paar sukkels die vals spelen bij een gratis spel. Het is nu gelijk een stuk saaier, want pvp is eigenlijk het enige wat ik nog een beetje interessant vind.
Verwijderd
Ach, de Dodge bug fixen duurde jaren, (om maar even iets te noemen) typisch nianticLargo schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:24:
[...]
Ja nogal! Wel raar dat ze er zó lang over doen om dit te fixen.
Vroeger spaarde je pidgey candy tot je er ongeveer 210 kon evolven naar pidgeotto. Dan lucky egg aan en op drie devices tegelijkertijd evolven. 70 per device in een half uur. Tegenwoordig doe je dat inderdaad door friendship op te bouwen en deze goed te timen.Freee!! schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:30:
[...]
De snelste manier om XP op te bouwen, is veel lopen, veel Pokémons vangen en dan met een XP-verdubbelaar een heel stel tegelijk evolueren, zeker als je er een aantal tussen hebt zitten, die je twee keer achter elkaar kunt evolueren (Whismur, verzamelen en zwakste weggooien totdat je 61 candy hebt, je gebruikt er 12 voor de eerste evolutie tot Loudred en krijgt er weer één voor terug, daarna 50 voor de tweede evolutie tot Exploud, zonder verdubbelaar al 1.000 XP in twee minuten, idem voor Pidgey).
Stack Sats
Over timen gesproken
. Zit trainer Neoquatic toevallig hier? Zo ja, stuur dan even een bericht als je iets af wilt stemmen.
Dan gebruik je gewoon de verkeerde pokemonFreee!! schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:41:
[...]
Gisteren had ik een 1* raid, waarbij ik nog met mijn eerste Pokémon bezig was (en nauwelijks damage), toen de tijd verstreek.
Daarna nog met twee andere Pokémons geprobeerd, geen enkele Pokémon van mij kon echt schade aanrichten, maar ook geen enkele Pokémon liep echt schade op. Na meer dan een kwartier had ik het wel gezien.Gravediggerxx schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:26:
[...]
Dan gebruik je gewoon de verkeerde pokemon
Verwijderd
Om welke Pokémon ging het dan? Heel vreemd vind ik hetFreee!! schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:44:
[...]
Daarna nog met twee andere Pokémons geprobeerd, geen enkele Pokémon van mij kon echt schade aanrichten, maar ook geen enkele Pokémon liep echt schade op. Na meer dan een kwartier had ik het wel gezien.
Het ging tegen een Shuckle, extreem frustrerend, begin ik gewoon niet eens meer aan als ik die nog eens als Raid Boss tegen kom.Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:28:
[...]
Om welke Pokémon ging het dan? Heel vreemd vind ik het
Verwijderd
Ah, vandaar. Dat is een 3* raid en onmogelijk om alleen te doen. Vond het ook al zo vreemd. Elke noob van level 5 kan in z'n eentje een level 1 raid Pokémon verslaanFreee!! schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:04:
[...]
Het ging tegen een Shuckle, extreem frustrerend, begin ik gewoon niet eens meer aan als ik die nog eens als Raid Boss tegen kom.

En toch is de suggested group size 4Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:23:
[...]
Ah, vandaar. Dat is een 3* raid en onmogelijk om alleen te doen. Vond het ook al zo vreemd. Elke noob van level 5 kan in z'n eentje een level 1 raid Pokémon verslaan
Net waarschijnlijk tegen een 4* raid aangelopen, mijn zoon en ik kregen het samen net niet voor elkaar, met tien seconden extra was het waarschijnlijk wel gelukt, met een derde persoon zeker.
EDIT: Donphan, cp19431
EDIT: Donphan, cp19431
[ Voor 6% gewijzigd door Freee!! op 14-06-2020 17:39 ]
JazekerEzio schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:59:
Over timen gesproken. Zit trainer Neoquatic toevallig hier? Zo ja, stuur dan even een bericht als je iets af wilt stemmen.
Ik ben ondertussen al level 40 dus mij maakt het niet uit. Onder welke nickname kan ik je vinden? Dan stuur ik je een gift.
Shuckle heeft ook een enorm hoge defense en neemt daarom bijna geen damage. En is ook niet te soloen al is het een level 3 raid.Freee!! schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:04:
[...]
Het ging tegen een Shuckle, extreem frustrerend, begin ik gewoon niet eens meer aan als ik die nog eens als Raid Boss tegen kom.
Edit:
En zijn type coverage is ook best wel nasty Bug/Rock. Dus je Flying en Fire types zijn niet super effective. Met Water zou je nog al ver komen. Er zijn mensen die beweren hem te soloen met 6 100% lvl 40 Kyogres. Is voor de gemiddelde speler dus niet te halen
Als je volgende keer een raid boss ziet en je vraagd je af of je hem kan soloen of duo-en kijk dan op https://thesilphroad.com/raid-bosses
Dit geeft 99 van de 100 keer wel een goede indicatie wat mogelijk is.
[ Voor 40% gewijzigd door Barnagma op 15-06-2020 09:06 ]
Heeft iemand hier tips voor het vangen van een Lapras als je die in het wild tegenkomt? Het is me nu twee keer niet gelukt.
Ultra bal + golden razz + curved + excellent. Beter kan het niet worden. Meer impact heb je ook niet. Hieronder heb ik een screenshot gecopy/paste van Gamepress vande catch rate van Lapras (als raidboss, level 20). Voornamelijk ter indicatie hoeveel de onderlingse verschillen zijn. Curved gooien heeft dus echt nut! Daarnaast is een ultra bal ook nog 2x zo goed als een normale bal.Freee!! schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:45:
Heeft iemand hier tips voor het vangen van een Lapras als je die in het wild tegenkomt? Het is me nu twee keer niet gelukt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/F94t7MwRalQGdhd9UXJ0IyXJ.png?f=user_large)
... en je krijgt er zomaar 10 bonus XP voor ook nog esmat.hi.as schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:05:
Curved gooien heeft dus echt nut!
Die mensen liegen. Shuckle is geen enkele omstandigheid solo te doen, niet in theorie en dus al helemaal niet in praktijk.Barnagma schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:01:
[...]
Edit:
En zijn type coverage is ook best wel nasty Bug/Rock. Dus je Flying en Fire types zijn niet super effective. Met Water zou je nog al ver komen. Er zijn mensen die beweren hem te soloen met 6 100% lvl 40 Kyogres. Is voor de gemiddelde speler dus niet te halen
PS. Als je moeite heb met vangen, leer jezelf goed gooien. Het is echt heel erg makkelijk om raid bosses excellent te gooien (Lapras dus ook). Zijn genoeg filmpjes van te vinden op Youtube. Je moet wel geduld hebben, want soms duurt het best lang voordat de pokemon 'aanvalt'. Ik snap niet waarom, maar veel mensen willen snel gooien. Ik hoor mensen altijd klagen dat hun legendary pokemon is weggerend. Dan ben ik meestal pas aan mijn 2e of 3e bal bezig, terwijl zij al 10+ ballen gegooid hebben.
Met curved is het kreng net te ver wegmat.hi.as schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:05:
[...]
Ultra bal + golden razz + curved + excellent. Beter kan het niet worden. Meer impact heb je ook niet. Hieronder heb ik een screenshot gecopy/paste van Gamepress vande catch rate van Lapras (als raidboss, level 20). Voornamelijk ter indicatie hoeveel de onderlingse verschillen zijn. Curved gooien heeft dus echt nut! Daarnaast is een ultra bal ook nog 2x zo goed als een normale bal.
[Afbeelding]
Ik zag wat filmpjes voorbij komen op youtube (niet gekeken) maar ik vond het ook al zeer onwaarschijnlijk. Ik heb nog nooit een Shuckle raid gedaan. Heb al een 100%tje en een shiny. Vind het wel welletjesFreqAmsterdam schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:15:
[...]
Die mensen liegen. Shuckle is geen enkele omstandigheid solo te doen, niet in theorie en dus al helemaal niet in praktijk.
PS. Als je moeite heb met vangen, leer jezelf goed gooien. Het is echt heel erg makkelijk om raid bosses excellent te gooien (Lapras dus ook). Zijn genoeg filmpjes van te vinden op Youtube. Je moet wel geduld hebben, want soms duurt het best lang voordat de pokemon 'aanvalt'. Ik snap niet waarom, maar veel mensen willen snel gooien. Ik hoor mensen altijd klagen dat hun legendary pokemon is weggerend. Dan ben ik meestal pas aan mijn 2e of 3e bal bezig, terwijl zij al 10+ ballen gegooid hebben.
Oefenen oefenen oefenen. Soms je throw van af een andere positie proberen. Van uit de linker/rechter onder hoek of midden op het scherm kan soms ook de trick zijn om een curved te raken.
[ Voor 4% gewijzigd door Barnagma op 15-06-2020 12:21 ]
Precies dit. Voor je beeldvormingFreqAmsterdam schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:15:
[...]
Die mensen liegen. Shuckle is geen enkele omstandigheid solo te doen, niet in theorie en dus al helemaal niet in praktijk.
YouTube: SHUCKLE CAN'T BE SOLO'D #DontFuckleWithShuckle
Hoef je nog niet eens 6 Kyogre's voor te hebben, die ene is nog niet dood voordat de tijd voorbij is.
Hoef je nog niet eens 6 Kyogre's voor te hebben, die ene is nog niet dood voordat de tijd voorbij is.
Signatures zijn voor boomers.
Naja, Genesect is binnen en de champion research done 
Die 15 raids waren toch wel het meest irritante om te doen, de rest is goed te doen in ieder geval.
Die 15 raids waren toch wel het meest irritante om te doen, de rest is goed te doen in ieder geval.
Hoop details bekend rondom Go Fest 2020.
Tickets zijn te koop in de in-game shop en kosten €16,99
https://pokemongolive.com/post/pokemongofest2020-details
[ Voor 23% gewijzigd door Raem op 15-06-2020 16:08 ]
Hoi! Mijn vriendin en ik zijn in de corona tijd begonnen met pokemon go om meer redenen te hebben om naar buiten te gaan en we vermaken ons er goed mee. Nu zijn we de challenges aan het doen en moeten we friends verzamelen. Alleen in onze vriendengroep speelt er niemand... Hier zijn vast wel mensen die friend codes en gifts willen uitwisselen? Die van ons zijn: 461049806881 en 379754389221. Alvast bedankt!
Kleine hint: Gifts pas openen als je minder dan negen eieren hebt, dan heb je een heel redelijke kans, dat je een ei krijgt met ook nog een redelijke kans op iets bijzonders, dat je niet in je dagelijkse omgeving kan vangen.Forza me schreef op maandag 15 juni 2020 @ 22:05:
Hoi! Mijn vriendin en ik zijn in de corona tijd begonnen met pokemon go om meer redenen te hebben om naar buiten te gaan en we vermaken ons er goed mee. Nu zijn we de challenges aan het doen en moeten we friends verzamelen. Alleen in onze vriendengroep speelt er niemand... Hier zijn vast wel mensen die friend codes en gifts willen uitwisselen? Die van ons zijn: 461049806881 en 379754389221. Alvast bedankt!
Wat voor onzin is dat met die donaties van de opbrengst van de go fest tickets? De helft zou naar black gaming en naar ar creators die naar het platform van niantic worden gebracht. Dus zijn ze zelf het goede doel?
Ik hoop vooral dat de shiny rate lekker hoog ligt zoals normaal bij dit soort events.Raem schreef op maandag 15 juni 2020 @ 16:06:
Hoop details bekend rondom Go Fest 2020.
Ook weer andere Unowns die ik nog mis zou wel lekker zijn.
De rest zal mij een zorg zijn
Die Gible op het plaatje lijkt me ook wel interessantC_V_S schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:30:
[...]
Ik hoop vooral dat de shiny rate lekker hoog ligt zoals normaal bij dit soort events.
Ook weer andere Unowns die ik nog mis zou wel lekker zijn.
De rest zal mij een zorg zijn
Uiteraard een paar extra daar van is ook wel lekker!mat.hi.as schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:45:
[...]
Die Gible op het plaatje lijkt me ook wel interessant
Momenteel doe ik enkel nog battlen, shiny hunten en raids.
Het zo vangen heb ik echt nul zin meer in. Startdust genoeg of niet nodig.
Wauw! En toen hadden we opeens even veel vrienden als numels... Prachtig! Bedankt allemaal!
Dit is ook een goede tip! Er kwamen al meteen een paar bijzondere eieren langs. Een Meowth met een baard bijvoorbeeld, schitterend XDFreee!! schreef op maandag 15 juni 2020 @ 22:37:
[...]
Kleine hint: Gifts pas openen als je minder dan negen eieren hebt, dan heb je een heel redelijke kans, dat je een ei krijgt met ook nog een redelijke kans op iets bijzonders, dat je niet in je dagelijkse omgeving kan vangen.
Vraagje, Als ik op IV scan (met b.v. Pokegenie of Calcy IV) komt het regelmatig voor dat er niks naar kladblok wordt verplaatst.
Om het even te beschrijven: Ik krijg het % IV te zien (met overige informatie) als ik de scan uitvoer. Vervolgens zou het % IV naar kladblok geplaatst moeten worden. (Met als doel de naam van de Pokemon te veranderen met %IV). Het gaat bij ongeveer 60% van de scans goed en dus 40% niet. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Om het even te beschrijven: Ik krijg het % IV te zien (met overige informatie) als ik de scan uitvoer. Vervolgens zou het % IV naar kladblok geplaatst moeten worden. (Met als doel de naam van de Pokemon te veranderen met %IV). Het gaat bij ongeveer 60% van de scans goed en dus 40% niet. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Ik ben blij, dat ik er niet zoveel heb, vandaag tegen de 40 Numels gevangen.Forza me schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 22:18:
Wauw! En toen hadden we opeens even veel vrienden als numels... Prachtig! Bedankt allemaal!
Wat voor device heb je?roysonny112 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 23:11:
Vraagje, Als ik op IV scan (met b.v. Pokegenie of Calcy IV) komt het regelmatig voor dat er niks naar kladblok wordt verplaatst.
Herinstall van de app al geprobeerd?
Ik had op dit event moeten wachten voordat ik honderden kilometers met mijn Gible ging lopen. Maar ja, een tweede Garchomp is natuurlijk nooit mismat.hi.as schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:45:
[...]
Die Gible op het plaatje lijkt me ook wel interessant
NietJB schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:18:
Hoe evolve je die Farfetch eigenlijk?
Zeker wel. Check de Pokédex maar eens als je degene met grote prei al hebt gevangen.
Mijn boefje is liev!
Negen gevangen, maar ik kan hem niet in de Pokédex terug vinden. Welk nummer is hetJB schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:54:
[...]
Zeker wel. Check de Pokédex maar eens als je degene met grote prei al hebt gevangen.
EDIT: En als ik direct naar de Pokémon kijk, zie ik geen evolutiemogelijkheid.
[ Voor 13% gewijzigd door Freee!! op 17-06-2020 16:59 ]
Ik zie het wel in de pokedex, maar weet ook nog niet hoe te evolven..Freee!! schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:57:
[...]
Negen gevangen, maar ik kan hem niet in de Pokédex terug vinden. Welk nummer is het
Nummer 83 trouwens
Freee!! schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:57:
[...]
Negen gevangen, maar ik kan hem niet in de Pokédex terug vinden. Welk nummer is het
/f/image/L1YXa2xpuApwE7OkjZ7acrBF.png?f=fotoalbum_large)
Mijn boefje is liev!
Galarian Pokémon hebben geen eigen Pokédex entry. Die vind je gewoon onder hun normale entry. Alleen nieuwe vormen krijgen een eigen entry, zoals Sirfetch'd. Die zullen ze later nog wel toevoegen, zit er nu nog niet in.Freee!! schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:57:
[...]
Dat weet ik, maar als je de normale entry niet kent, is het lastig zoeken, vooral omdat de Pokédex niet laat zoeken op naam en de lijst geen nummers geeft.Raem schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 17:46:
[...]
Galarian Pokémon hebben geen eigen Pokédex entry. Die vind je gewoon onder hun normale entry. Alleen nieuwe vormen krijgen een eigen entry, zoals Sirfetch'd.
Dat zien we tegen die tijd wel.Die zullen ze later nog wel toevoegen, zit er nu nog niet in.
Dat komt door de release van The Isle of Armor DLC voor Pokemon Sword & Shield. Ook Mega evolutions komen dit jaar nog naar Pokemon GO.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:18:
Vanwaar komt die farfetch’d nu plots? Is er ook een kans op Kanghaskan?
Dit is vanmiddag aangekondigd via een live stream op het officiële kanaal.
Ik had al zes Farfetch'd te pakken, voordat ik die mededeling binnen kreeg in de game.EciRuam schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:29:
[...]
Dat komt door de release van The Isle of Armor DLC voor Pokemon Sword & Shield. Ook Mega evolutions komen dit jaar nog naar Pokemon GO.
Dit is vanmiddag aangekondigd via een live stream op het officiële kanaal.
Dat was inderdaad hier hetzelfde. Ik zag een vreemde farfetch'd spawn op het werk en meldde het een collega.Freee!! schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:01:
[...]
Ik had al zes Farfetch'd te pakken, voordat ik die mededeling binnen kreeg in de game.
Toen we op de bekende kanalen keken (The SilphRoad reddit), kwamen we de berichten tegen over de stream en de bekendmaking etc. Ook dat Farfetch'd maar voor 24 uur spawned in het wild.
Maar zoveel mogelijk Farfetch'd vangen, voor de Candy. Wie weet komt het van pas als we weten hoe ie te evolven is.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Maar één probleem: die Farfetch'd is gegarandeerd geen Ditto.ZeRoC00L schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:26:
Maar zoveel mogelijk Farfetch'd vangen, voor de Candy. Wie weet komt het van pas als we weten hoe ie te evolven is.
Farfetch'd zal alleen evolueren naar Sirfetch'd als het tijdens één gevecht drie kritieke hits weet te behalen.JB schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:18:
Hoe evolve je die Farfetch eigenlijk?
Bron: https://www.eurogamer.net...-farfetchd-sirfetchd-6017
Je hebt gelijk
[ Voor 18% gewijzigd door DJvL op 17-06-2020 22:48 ]
Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Maar dat is niet in Pokemon Go?DJvL schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:42:
[...]
Farfetch'd zal alleen evolueren naar Sirfetch'd als het tijdens één gevecht drie kritieke hits weet te behalen.
Bron: https://www.eurogamer.net...-farfetchd-sirfetchd-6017
Mijn boefje is liev!
Eindtijd voor die Farfetch'd is morgen (donderdag) 15:00 Nederlandse tijd. Pak er dus nog een paar mee, aannemde dat de meeste geen overvloed van Farfetch'd candy hebben
Als ik ze tegenkom, pak ik ze mee, heb nu 87 candy.mat.hi.as schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:14:
Eindtijd voor die Farfetch'd is morgen (donderdag) 15:00 Nederlandse tijd. Pak er dus nog een paar mee, aannemde dat de meeste geen overvloed van Farfetch'd candy hebben
Ik hoop eigenlijk dat hij met de Mossy lure te evolueren is of zo, maar daar heb ik nog geen berichten over gezien. Voorlopig maar gewoon zoveel mogelijk candy sparen, zodat ik kan evolueren naar Sirfetch'd als de mogelijkheid komt.
Tijdens raid hour 3 Zekroms gevangen. Die lijken me best sterk met de combi dragon/electric. Gelukkig een 96% met weather boost, dus die is al aardig gespekt.
Komt Reshiram nou nog terug of krijgen we vanaf morgen nieuwe 5* raids?
Tijdens raid hour 3 Zekroms gevangen. Die lijken me best sterk met de combi dragon/electric. Gelukkig een 96% met weather boost, dus die is al aardig gespekt.
Ik heb die Zekroms gezien, maar die waren mij iets te sterk om solo te proberen.
Zekrom blijft tm 1 7 juli.gwystyl schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:06:
Ja idd... gisteren hadden we met de app-groep een afspraak op een bepaalde tijd, waarbij de meeste remote mee zouden doen. Toen ik op de afgesproken tijd keek, zat er iemand in dus ging ik ook in de lobby met mijn account en die van mijn zoontje (lvl 29, maar niet veel sterke Pokémon). Aan het eind van de 2 minuten waren we met 5. We hebben hem nèt gered met nog 2 seconden over ofzo. Met de account van mijn zoontje moest ik twee keer rejoinen, met die van mij één keer. Ik kwam er wel achter dat hij een rejoin meetelt als "battle in a raid", dus het voordeel was dat die ene raid nu als drie teldeFreee!! schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:16:
Ik heb die Zekroms gezien, maar die waren mij iets te sterk om solo te proberen.
Oh dan ga ik mijn 84% nog niet teveel voeren met snoepjes; ik probeer voor die tijd nog wel een hogere te vangen.
[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 18-06-2020 08:43 ]
Solo ga je niet redden nee. 2 - 4 spelers moet lukken, afhankelijk van de counters en levels uiteraard.Freee!! schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:16:
Helaas moet ik het meestal solo doen, maar een 1* doe ik solo single (maar één Pokémon nodig), ben sneller klaar met de battle dan ik tijd in de lobby doorbreng.Raem schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:01:
[...]
Solo ga je niet redden nee. 2 - 4 spelers moet lukken, afhankelijk van de counters en levels uiteraard.
EDIT:
Scheelt wel, dat ik (volgens mij) redelijk sterke Pokémon heb:
:strip_exif()/f/image/z7iJE4Yl8CyJTjIwrd6BUpQf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Freee!! op 18-06-2020 09:10 ]
Een "Start battle" knop is echt iets waar ik al zolang op zit te wachten. Vooral voor wanneer je solo raids doet inderdaad. Die optie kunnen ze volgens mij prima toevoegen aan prive lobbies. Voor de open lobbies kun je dan gewoon de 2 minuten timer aanhouden zodat willekeurige spelers nog in kunnen stappen binnen de tijd.Freee!! schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:03:
[...]
ben sneller klaar met de battle dan ik tijd in de lobby doorbreng.
[ Voor 8% gewijzigd door Raem op 18-06-2020 09:10 ]
Verwijderd
Vergeet het maar. Gaat er nooit komen helaasRaem schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:09:
[...]
Een "Start battle" knop is echt iets waar ik al zolang op zit te wachten. Vooral voor wanneer je solo raids doet inderdaad. Die optie kunnen ze volgens mij prima toevoegen aan prive lobbies. Voor de open lobbies kun je dan gewoon de 2 minuten timer aanhouden zodat willekeurige spelers nog in kunnen stappen binnen de tijd.

Ik ben benieuwd of Farfetch'd meta relevant gaat worden. Ik heb in ieder geval een Farfetch'd met perfecte IV voor de Great League
.
Ik heb er één gevangen van 1402 CP, en die nu op 1487 CP zitten. Fighting is op zich een vrij sterke soort, en met brick break heb je een 3-traps charged move die dus lekker snel opbouwt. Ik denk dat hij zich goed kan meten met een machoke, maar ik heb er geen stats van opgezocht. Als hij bijna net zo goed is, zou ik hem puur voor het uiterlijk wel verkiezen boven machoke 
uit interesse: welke stats heb jij? Ik zie voor PvP af en toe IV's langskomen met hele lage aanval om op goede PvP stats uit te komen. Ik probeer eigenlijk alleen de CP zo dicht mogelijk bij de grens te laten komen, maar het is me teveel gedoe om alle gevangen pokémon na te pluizen op ideale stats voor PvP
op Reddit vinden ze hem over het algemeen maar zozo
uit interesse: welke stats heb jij? Ik zie voor PvP af en toe IV's langskomen met hele lage aanval om op goede PvP stats uit te komen. Ik probeer eigenlijk alleen de CP zo dicht mogelijk bij de grens te laten komen, maar het is me teveel gedoe om alle gevangen pokémon na te pluizen op ideale stats voor PvP
[ Voor 40% gewijzigd door gwystyl op 18-06-2020 12:25 ]
Waarom denk je dat? In wizards unite zit het in elk geval ook.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:09:
[...]
Vergeet het maar. Gaat er nooit komen helaas![]()
Verwijderd
Anders had het er allang ingezeten na 3 jaarQuincy5 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:36:
[...]
Waarom denk je dat? In wizards unite zit het in elk geval ook.
Met poke genie kan je je pokies 2400-2500 CP scannen en dan sorteren op PvP IV ultra league. Dan krijg je beeld bij de opties. Anderom is idd teveel gedoe, én je moet dan vaak al je candy en stardust verbranden om bij de 2500 te komen.gwystyl schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:18:
Ik heb er één gevangen van 1402 CP, en die nu op 1487 CP zitten. Fighting is op zich een vrij sterke soort, en met brick break heb je een 3-traps charged move die dus lekker snel opbouwt. Ik denk dat hij zich goed kan meten met een machoke, maar ik heb er geen stats van opgezocht. Als hij bijna net zo goed is, zou ik hem puur voor het uiterlijk wel verkiezen boven machoke
Nu dagelijkse gratis boxen in de shop (nog niet bij iedereen). Ik krijg hem al, maar het is nog niets waar je je druk om moet maken... 4 pokeballs.
Ik heb Unova stones nodig!
Signatures zijn voor boomers.
Rocket leaders verslaan. Snelste manier om ze te krijgen.Maasluip schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:06:
Nu dagelijkse gratis boxen in de shop (nog niet bij iedereen). Ik krijg hem al, maar het is nog niets waar je je druk om moet maken... 4 pokeballs.
Dat is maar voor sommigen. Ik heb die andere, een gegarandeerde dagelijkse pokémon (automatische incense). Ik ben niet onder de indruk. En ja, ik heb ook Unova stones en Sinnoh stones nodig.Maasluip schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:06:
Aan welke Pokemon moet ik dan denken? Gewoon de Weedles/Sentret/Crap?Freee!! schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:41:
[...]
Dat is maar voor sommigen. Ik heb die andere, een gegarandeerde dagelijkse pokémon (automatische incense). Ik ben niet onder de indruk. En ja, ik heb ook Unova stones en Sinnoh stones nodig.
PSN: Fruitschaaltje
Rattata, maar inderdaad crap.Fruitschaal schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:46:
[...]
Aan welke Pokemon moet ik dan denken? Gewoon de Weedles/Sentret/Crap?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!