Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Ik heb nog een extra speelster geregeld die ook wel wat extra vrienden kan gebruiken in Go.

Code: 0572 1884 9024

En mijn eigen als extra 3787 5992 7877

[ Voor 15% gewijzigd door Suicyder op 29-05-2020 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:41

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Suicyder schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:17:
Ik heb nog een extra speelster geregeld die ook wel wat extra vrienden kan gebruiken in Go.

Code: 0572 1884 9024

En mij eigen als extra 3787 5992 7877
Ik kan ook nog wel wat vrienden gebruiken, dus jullie zien mij wel verschijnen ;)

En als er hier nog mensen in mijn code geïnteresseerd zijn: <genoeg uitnodigingen ontvangen>

[ Voor 4% gewijzigd door Freee!! op 28-05-2020 11:40 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Leuk, moet je nu ook een ticket kopen? En zoja hoe duur zijn deze?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:31:
[...]

Leuk, moet je nu ook een ticket kopen? En zoja hoe duur zijn deze?
Dat is (nog) niet bekend maar ik denk wel dat het wat eurotjes gaat kosten. Ik denk dat met de Global downtime van 1 juni ze meer bekend maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Het sorteren in de friends list lijkt nu gefixt te zijn, maar nu lijkt het lopen met je buddy kapot te zijn. Ik had al langer het idee dat ik niet de candy kreeg die ik verwachtte en ik ben nu met een Bonsly aan het lopen (15 km om te kunnen evolven), ik had ook al het idee dat dit langer duurde dan verwacht, maar even terug keek ik, 14,9 km, kijk ik even later weer, 6 km!
WTF!

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:29
Vraagje, elke keer als we een Pikachu willen transferen krijgen we een "are you sure?" omdat het een event pokemon is?

en veel Pokemons in gyms plaatsen heeft geen zin omdat je een cap hebt van 50 coins per dag geloof ik?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:51
_Anvil_ schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:50:
Vraagje, elke keer als we een Pikachu willen transferen krijgen we een "are you sure?" omdat het een event pokemon is?
Klopt, wat een erg prettige update is. Want eerder moest je ze één voor één verwijderen.
en veel Pokemons in gyms plaatsen heeft geen zin omdat je een cap hebt van 50 coins per dag geloof ik?
50 coins per dag inderdaad. Meerdere gyms geeft je wel meer kans op muntjes natuurlijk wanneer je na 1 uur uit een gym wordt gegooid.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, omdat Pikachu een speciaal hoedje op heeft.

50 coins is de max al gaat daar binnenkort waarschijnlijk verandering in komen. In Australië is nu een test met questen voor 5 coins per dag en uit gyms krijg je daar 2 coins per uur. Maximaal dus 55 coins per dag maar in veel steden gaat dit een ongelooflijke chaos worden en gaat er veel speelplezier verpest worden (als niantic alles doordrukt wat ze waarschijnlijk wel gaan doen aangezien ze nooit naar feedback luisteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 16:00

Je kan de event Pokemons nu allemaal selecteren en in 1 keer verwijderen. Dat is een paar weken geleden verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Raem schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:58:
[...]
50 coins per dag inderdaad. Meerdere gyms geeft je wel meer kans op muntjes natuurlijk wanneer je na 1 uur uit een gym wordt gegooid.
Ach, een pokemon met een CP van 37 heeft het ruim acht uur in zijn eentje uitgehouden in een gym ;)
spoiler:
Rond 23:00 die gym vrij gemakkelijk leeggeknikkerd en vanmorgen om 08:00 stond die pokemon er nog alleen. Ondertussen teruggekomen met 50 coins en weggeknikkerd, aan 37 CP van een type, waarvan ik er al teveel heb en die ik meestal direct transfer, ga ik geen revive besteden.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Moet nog 25 Gible candies voor de 3e evolve, maar ik hatch alleen maar mantykes uit gift eggs :( 5 op een rij al nu..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Laatst online: 19-09 14:29
ah ok, maar wat is dan een event Pokemon? Wat is het nut van die hoedjes van Pikachu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Arazogia schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:56:
Moet nog 25 Gible candies voor de 3e evolve, maar ik hatch alleen maar mantykes uit gift eggs :( 5 op een rij al nu..
Dan neem je een Gible als buddy en ga je een eind wandelen, zo heb ik een Misdreavus*) naar een Mismagius omgetoverd (waarna ik prompt dus een stortvloed aan Misdreavussen ving). En zo ben ik nu bezig met het verzamelen van candies voor een Ponyta (nu 41 van de 50).

Overgenomen van Team Rocket ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
_Anvil_ schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:42:
ah ok, maar wat is dan een event Pokemon? Wat is het nut van die hoedjes van Pikachu?
Wat is het nut van 90% van de Pokémon? Gotta catch 'em all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
Freee!! schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 00:15:
[...]

Dan neem je een Gible als buddy en ga je een eind wandelen, zo heb ik een Misdreavus*) naar een Mismagius omgetoverd (waarna ik prompt dus een stortvloed aan Misdreavussen ving). En zo ben ik nu bezig met het verzamelen van candies voor een Ponyta (nu 41 van de 50).

Overgenomen van Team Rocket ;)
Ik had juist gehoopt dat ik er door dit event niet 125km mee hoefde te lopen om hem te evolven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Arazogia schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 07:29:
[...]
Ik had juist gehoopt dat ik er door dit event niet 125km mee hoefde te lopen om hem te evolven :+
Vorige week (volgens Pokemon Go) maar 170 KM gelopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

_Anvil_ schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:42:
De een will alle shiny's, de ander alleen maar 100%. Ik heb een kerel in mijn appgroep die zich bidoofmaster noemt en dus ook 100 bidoofs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Heeft iemand een idee wat te doen met 468 candies van een soort, waar ik eigenlijk niets mee doe en die ook niet bijster nuttig is :? En dat beperkte nut geldt dus ook voor de geëvolueerde vorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
Niets. Iedereen heeft hier 1000-en pidgey/wheedle/ratata candy. Het neem gelukkig geen ruimte in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:11

Haan

dotnetter

Vroeger, toen je niet nog heel makkelijk exp kon verdienen met friends, spaarde je candies om vervolgens 1x in de zoveel tijd een evolutie sessie te houden. Met lucky egg aan kon je dan in een half uur hard werken wel 100k exp extra verdienen. Maar sinds je met best friends in een seconde 200k exp kan verdienen (met lucky egg) is dat natuurlijk totaal niet interessant meer

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
*; zijn vol

[ Voor 88% gewijzigd door Vocalise op 29-05-2020 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
Haan schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:06:
Vroeger, toen je niet nog heel makkelijk exp kon verdienen met friends, spaarde je candies om vervolgens 1x in de zoveel tijd een evolutie sessie te houden. Met lucky egg aan kon je dan in een half uur hard werken wel 100k exp extra verdienen. Maar sinds je met best friends in een seconde 200k exp kan verdienen (met lucky egg) is dat natuurlijk totaal niet interessant meer
Ik heb het laatst met de dubbel evolve exp (+ lucky egg = 4x) ook nog wel gedaan, dan tikt het ook wel lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Arazogia schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 07:29:
[...]

Rare candy geven ;)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
Die bewaar ik voor Pokémoncandies die ik niet op een andere manier kan krijgen dan wandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 00:22

JB

Cédric roelt!

Freee!! schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:21:
[...]

Ach, een pokemon met een CP van 37 heeft het ruim acht uur in zijn eentje uitgehouden in een gym ;)
spoiler:
Rond 23:00 die gym vrij gemakkelijk leeggeknikkerd en vanmorgen om 08:00 stond die pokemon er nog alleen. Ondertussen teruggekomen met 50 coins en weggeknikkerd, aan 37 CP van een type, waarvan ik er al teveel heb en die ik meestal direct transfer, ga ik geen revive besteden.
Hier last van een vervelende spoofer die het alleen gemunt (hoe toepasselijk) heeft op nieuwe gyms. Ik ben behoorlijk actief geweest sinds lvl40 om het hier speelbaar te maken door stops aan te vragen want in de gehele wijk zat niets. Ook bij mijn ouders bezig geweest dus een 5 tal gyms voor elkaar en alleen bij die nieuwe gyms verschijnt ie. Sommige gyms zitten in de middle of nowhere (WW2 monumenten) en daar word je meteen aangevallen als je 'm eruit knikkert terwijl er niemand te bekennen valt... :/ Zodra ie zijn gouden medaille heeft, is ie niet meer geïnteresseerd lijkt. Kun je ergens zien dat er nieuwe gyms bij komen of gaan die gewoon op basis van de kaart hun drop doen? Ook gewoon met 2 accounts waarvan 1tje lvl40. Je ziet mooi aan de tijd tussen het toevoegen van die 2 dat hij eerst moet omkatten (of hoe het ook heet) zodat 2e account er ook heen spoofed. Zit altijd meer dan 5 minuten tussen het toevoegen van pokemons vanuit die 2 accounts.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Alvast feestje vieren. Ga vandaag lvl40 wel halen, zal mijn eerste lucky trade gaan doen. *O* :)F oOo
En al twee shinies gevangen. Turtwig en shellder.

[ Voor 19% gewijzigd door Maasluip op 29-05-2020 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

* Freee!! is nog maar lvl25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
JB schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:14:
[...]

Hier last van een vervelende spoofer die het alleen gemunt (hoe toepasselijk) heeft op nieuwe gyms. Ik ben behoorlijk actief geweest sinds lvl40 om het hier speelbaar te maken door stops aan te vragen want in de gehele wijk zat niets. Ook bij mijn ouders bezig geweest dus een 5 tal gyms voor elkaar en alleen bij die nieuwe gyms verschijnt ie. Sommige gyms zitten in de middle of nowhere (WW2 monumenten) en daar word je meteen aangevallen als je 'm eruit knikkert terwijl er niemand te bekennen valt... :/ Zodra ie zijn gouden medaille heeft, is ie niet meer geïnteresseerd lijkt. Kun je ergens zien dat er nieuwe gyms bij komen of gaan die gewoon op basis van de kaart hun drop doen? Ook gewoon met 2 accounts waarvan 1tje lvl40. Je ziet mooi aan de tijd tussen het toevoegen van die 2 dat hij eerst moet omkatten (of hoe het ook heet) zodat 2e account er ook heen spoofed. Zit altijd meer dan 5 minuten tussen het toevoegen van pokemons vanuit die 2 accounts.
Ik wordt hierdoor juist ontzettend getriggerd door de gym net zo lang aan te vallen tot al zijn golden berries op zijn. En ik heb nogal veel doorzettingsvermogen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Freee!! schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 08:38:
Heeft iemand een idee wat te doen met 468 candies van een soort, waar ik eigenlijk niets mee doe en die ook niet bijster nuttig is :? En dat beperkte nut geldt dus ook voor de geëvolueerde vorm.
Altijd bewaren, je weet nooit wat er bij komt in het spel. Marill lijkt nauwelijks nuttig, maar Azumarill is nu best sterk in Go Battle.

[ Voor 5% gewijzigd door Largo op 29-05-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Iemand nog enig advies voor een volgende buddy? Ik (lvl 26) ben begonnen met een Delcatty, vervolgens een Misdreavus (+ evolutie) en een Ponyta (+ evolutie)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 08:24

McBoom

Broem

Freee!! schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 14:26:
Iemand nog enig advies voor een volgende buddy? Ik (lvl 26) ben begonnen met een Delcatty, vervolgens een Misdreavus (+ evolutie) en een Ponyta (+ evolutie)..
Niet een specifieke, maar ik kijk altijd waar ik een goede van heb, maar niet vaak (of praktisch nooit) tegenkom in het wild en waarvan ik de evolve(s) nog niet in de dex heb. Zo heb ik nu Scraggy als buddy.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
Je zou ook kunnen denken aan een Lucario of (geruilde) Timburr. Daarvan zijn candies ook wat schaarser, maar zijn toch goede toevoegingen voor raidteams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Mede gebaseerd op het lijstje met taken, heb ik nu tijdelijk een Feebas, nog 13,4 KM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Feebas ondertussen vervangen door Kakuna.

Net langs een lege gym gelopen, Pokemon erin geplaatst en nog geen vijf minuten later er al weer uitgegooid. Dat was dus geen slimme actie, meteen die ander er terug uitgegooid (ik was er nog vlak bij) en er een zware (Hippowdon, CP 2417) geplaatst. Dat duurde dus tien minuten ;) Niet echt een punt, ik had toch al 50 Pokecoins gehaald vandaag.

[ Voor 9% gewijzigd door Freee!! op 01-06-2020 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Leuk die meldingen dat het spel om 8 uur down ging. Was nog leuker geweest als ze daar ook bij gezet hadden dat de gyms het om kwart voor al niet meer deden :/
Ik ben om half 8 richting gym gelopen, die omgooien en instappen kon nog makkelijk in dat half uur, had ik een kwartiertje voor nodig... tja, die gym is nu dus wit :(

Na het laatste gevecht kon ik ineens geen interacties meer met gyms doen, beetje jammer dit. Pff.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

En Pokemon Go is weer in de lucht.

EDIT: Maar nog zonder Pokéstops en/of gyms en de Pokémons zelf zijn ook nog niet echt zichtbaar.

23:35 - Alles weer actief

[ Voor 69% gewijzigd door Freee!! op 01-06-2020 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Iemand nog tips om in level 8 te komen van de Great League ?

Ik kom zo rond de 1800 punten met Venusaur (Freezy Plan / Sludge Bom) Skarmory (Flash Cannon / Sky Attack) en Azumarill (Ice Beam / Play Rough)

Lijkt mij best een goed team en naar wat ik lees is dat het ook :)

Punten systeem blijft wel vaag. Is gebaseerd op een schaak punten systeem. Soms win ik er 4 van de 5 en krijg er nog maar 40 punten bij want dan zijn het niet zulke sterke tegenstanders.

Op Reddit las ik dat het systeem ook wel wat vaag is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik zou nu sowieso voor een ander team gaan, want Ultra League is net begonnen (tot CP2500).

Het hele puntensysteem is inderdaad op z'n zachtst gezegd wat vaag. Sommige sets heb ik ook totaal geen geluk met tegenstanders en ga ik er met 1v5 af, en andere sets gaat het weer met 4v5. Het is gewoon een kwestie van blijven spelen. Als je merkt dat je altijd erg veel moeite hebt met een bepaalde Pokemon (zo had ik een tijdje een team die alledrie slecht tegen vuur kon, Tropius, Melmetal en Skarmony volgens mij), probeer er dan daarvoor een counter in te wisselen.

Soms wordt ook de team-builder van PvPoke gebruikt om uit te vinden wat strengths en weaknesses zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
mat.hi.as schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:36:
Ik zou nu sowieso voor een ander team gaan, want Ultra League is net begonnen (tot CP2500).

Het hele puntensysteem is inderdaad op z'n zachtst gezegd wat vaag. Sommige sets heb ik ook totaal geen geluk met tegenstanders en ga ik er met 1v5 af, en andere sets gaat het weer met 4v5. Het is gewoon een kwestie van blijven spelen. Als je merkt dat je altijd erg veel moeite hebt met een bepaalde Pokemon (zo had ik een tijdje een team die alledrie slecht tegen vuur kon, Tropius, Melmetal en Skarmony volgens mij), probeer er dan daarvoor een counter in te wisselen.

Soms wordt ook de team-builder van PvPoke gebruikt om uit te vinden wat strengths en weaknesses zijn.
Ja een team waarbij elke pokemon zwak is voor het zelfde element, is per definitie geen goed team.

Belangrijkste tip om te stijgen in rank is hetzelfde team blijven gebruiken. Daarnaast moet je accepteren dat je veel verliest en niet stoppen als je 2-3 keer achter elkaar verliest.

Voor great league gebruikte ik registeel, altaria en azumarill. Ultra league ben ik nog niet helemaal uit maar ik denk registeel, swampert en snorlax.

[ Voor 6% gewijzigd door FreqAmsterdam op 02-06-2020 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Wel weer wat shiny geluk.

Vanochtend een shiny Ekans gevangen.
En gisteren een shiny Bronzor gevangen, had hem vorige week al met Spotlight hour, dus mooi kunnen evolven.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
mat.hi.as schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:36:

Zag net dat die nieuwe league begonnen was. Apart want in het spel staat dat die league nog 44 dagen duurde.

Ik stop zeker niet naar een paar potjes hoor zo rond de 150 gedaan en rond de 70 gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
C_V_S schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:06:
[...]

Zag net dat die nieuwe league begonnen was. Apart want in het spel staat dat die league nog 44 dagen duurde.

Ik stop zeker niet naar een paar potjes hoor zo rond de 150 gedaan en rond de 70 gewonnen.
Current season stopt inderdaad over 41 dagen. Vanaf 22 juni krijgen we de Master League en Premier League. Dus ieder seizoen bestaat uit meerdere Leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
mat.hi.as schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:09:
[...]

Current season stopt inderdaad over 41 dagen. Vanaf 22 juni krijgen we de Master League en Premier League. Dus ieder seizoen bestaat uit meerdere Leagues.
Aha....oké :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Wie nog matties nodig is kan mij trouwens wel toevoegen;)

0183 5815 3207

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezio
  • Laatst online: 16-03-2024
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:13:
[...]

Voor great league gebruikte ik registeel, altaria en azumarill. Ultra league ben ik nog niet helemaal uit maar ik denk registeel, swampert en snorlax.
Ik heb wel redelijk succes met Machamp 2500 CN+CC+RS, Cresselia 2500 PC+MB+GK en Snorlax 2500 LK+SP+OR. Ik heb Swampert en Giratina A na het eerste seizoen uit mijn team gehaald. Cresselia maakt aardig gehakt van Swamperts en Giratina’s. Het waren de 100 rare candies voor een tweede charge move helemaal waard.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 20:41
C_V_S schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:04:
Iemand nog tips om in level 8 te komen van de Great League ?

Ik kom zo rond de 1800 punten met Venusaur (Freezy Plan / Sludge Bom) Skarmory (Flash Cannon / Sky Attack) en Azumarill (Ice Beam / Play Rough)

Lijkt mij best een goed team en naar wat ik lees is dat het ook :)

Punten systeem blijft wel vaag. Is gebaseerd op een schaak punten systeem. Soms win ik er 4 van de 5 en krijg er nog maar 40 punten bij want dan zijn het niet zulke sterke tegenstanders.

Op Reddit las ik dat het systeem ook wel wat vaag is.
Een aantal vragen (vanuit een fanatieke GL PVP'er):

1. Welke fast moves gebruik je op alle mons?
2. Welke mon gebruik je als lead (eerste Pokémon)?
3. Wat kom/kwam je veel tegen?
4. Heb je eventueel gameplay die we kunnen bekijken?

Zelf gebruik ik Registeel (LO/FC/FB), Altaria (DB/SA/DP) en Meganium (VW/FP/EQ) voor Great League.
Registeel in de lead en afgaande op wat mijn tegenstander is wissel ik Meganium of Altaria in op het moment dat dat juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
champion throwback begonnen.

stap 2 is meteen een leuke
Tis gelukkig een special research dus geen limiet maar pfoe.

15 eggs hatchen en 15 raids winnen.

Naja, reward uiteindelijk is ook een Genesect dus why not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
Akaendra schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:24:

15 raids, wow. Dat doe ik normaal nog niet in een maand. En als dat nog maar de tweede is ben ik benieuwd naar 3-5.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Arazogia schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:30:
[...]

15 raids, wow. Dat doe ik normaal nog niet in een maand. En als dat nog maar de tweede is ben ik benieuwd naar 3-5.. :X
Is niet erg, want er is geen tijd limiet. Rustig aan dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:45

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik krijg die Throwback Challenge helaas niet, ga er ook geen geld voor uitgeven.

Maar wel flinke challenges! Hoop voor jullie dat de rewards ook behoorlijk zijn!

[ Voor 19% gewijzigd door Stormtrooper op 03-06-2020 14:25 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
FreqAmsterdam schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:31:
[...]

Zag zojuist een Cryogonal in een raid hier, das wel mooi. Raid +1 en een nieuwe Pokémon in m'n Dex! 14 raids te gaan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Arazogia schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:30:
[...]

Hier zijn alle stappen (link vanwege spoiler effect). Ik denk dat stap 2 het zwaarst is (voor mij), al is de middelste van stap 4 ook wel een uitdaging over het algemeen. Misschien is die op te lossen door een goed gekozen raid te doen....

Het hoeven natuurlijk ook niet allemaal 5* raids te zijn... .je kan ook elke dag je gratis pasje gebruiken om een willekeurige 1* of 2* te pakken. Dat kost wel een beetje tijd, maar zoveel eieren uitlopen duurt bij mij ook wel even (ondanks de halvering van de afstand tegenwoordig)

@McBoom dat geldt alleen voor het aanschaffen van het ticket volgens mij. Als je die eenmaal hebt, kan je zo lang als je wil doen over het afmaken van de opdrachten.

[ Voor 27% gewijzigd door gwystyl op 03-06-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 08:24

McBoom

Broem

FreqAmsterdam schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:31:
[...]

Pfiew... Gelukkig, ik dacht tot 8 juni, maar dat geldt blijkbaar alleen voor de ticket-research.... Dan had je flink aan de bak gemoeten :X

The ramblings of an idiot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
McBoom schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:48:
[...]

Pfiew... Gelukkig, ik dacht tot 8 juni, maar dat geldt blijkbaar alleen voor de ticket-research.... Dan had je flink aan de bak gemoeten :X
Ticket kopen kan tot 8 juni. Ook met ticket heb je daarna alle tijd om de opdrachten af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Raem schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:51:
[...]

Ticket kopen kan tot 8 juni. Ook met ticket heb je daarna alle tijd om de opdrachten af te ronden.
volgens mij is het ticket toch echt maar geldig tot 8 juni, heb er 1 gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
skipe schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 16:13:
[...]

volgens mij is het ticket toch echt maar geldig tot 8 juni, heb er 1 gekocht...
Once you receive the Special Research, you’ll be able to finish it later if you don’t complete it by the end of the event. However, for an optimal gameplay experience, we recommend trying your best to complete the research during the event.
https://pokemongolive.com...ackchallengechampion-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:39
Yeah, eindelijk " a mythical discovery " voltooid. Daar was ik al aan bezig sinds de dag dat die research live is gegaan. Als beloning een ( waardeloze ?) 2 sterren Mew :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
MusicMaikel schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:51:
[...]

Een aantal vragen (vanuit een fanatieke GL PVP'er):

1. Welke fast moves gebruik je op alle mons?
2. Welke mon gebruik je als lead (eerste Pokémon)?
3. Wat kom/kwam je veel tegen?
4. Heb je eventueel gameplay die we kunnen bekijken?

Zelf gebruik ik Registeel (LO/FC/FB), Altaria (DB/SA/DP) en Meganium (VW/FP/EQ) voor Great League.
Registeel in de lead en afgaande op wat mijn tegenstander is wissel ik Meganium of Altaria in op het moment dat dat juist is.
De Great League vind ik het minst leuk, maar om je vragen te beantwoorden:
1) Sandslash A PS, Swampert MS en Vigoroth CN
2) Sandslash A met PS+IP+GB (de ultieme alles of niets counter die sterk is tegen leads zoals Altaria, Skarmory en vrijwel alle grass types...zeer zwak tegen fire en fighting types)
3) De bovenstaande leads :P
4) Nee, helaas niet

Ik moet het toch vooral van de Ultra League en Master League hebben.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ik was het een beetje zat, dat een paar van mijn Pokémons veel te lang in een Pokégym bleven hangen, dus ik heb even de tablet van mijn oudste zoon geleend en met zijn account één gym leeggegooid en in een andere mijn Pokémon eruit gegooid. Net voor en na middernacht, dus twee keer 50 Pokécoins. Heeft het toch een voordeel, dat mijn zoon in een ander team zit ;)

EDIT:
Overigens hoop ik wel, dat minimaal één van de drie Pokémons, die ik nu in een gym geparkeerd heb, het nog zo'n 23 uur uit houdt.

[ Voor 16% gewijzigd door Freee!! op 04-06-2020 01:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:25
Freee!! schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 00:46:
Ik was het een beetje zat, dat een paar van mijn Pokémons veel te lang in een Pokégym bleven hangen, dus ik heb even de tablet van mijn oudste zoon geleend en met zijn account één gym leeggegooid en in een andere mijn Pokémon eruit gegooid. Net voor en na middernacht, dus twee keer 50 Pokécoins.
Je weet dat multiaccounting tegen de TOS is, neem ik aan? En dat "ik was het een beetje zat" geen excuus is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DXtebgJ10RjM8XDOtdkdi6IX30w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4lrD1Ghy8ExY4GxgwCbSD5ye.jpg?f=user_large
Heeft het toch een voordeel, dat mijn zoon in een ander team zit ;)
Precies daarom. Multiaccounting verschaft je een voordeel ten opzichte van eerlijke spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Freee!! schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 00:46:
Ik was het een beetje zat, dat een paar van mijn Pokémons veel te lang in een Pokégym bleven hangen, dus ik heb even de tablet van mijn oudste zoon geleend en met zijn account één gym leeggegooid en in een andere mijn Pokémon eruit gegooid. Net voor en na middernacht, dus twee keer 50 Pokécoins. Heeft het toch een voordeel, dat mijn zoon in een ander team zit ;)

EDIT:
Overigens hoop ik wel, dat minimaal één van de drie Pokémons, die ik nu in een gym geparkeerd heb, het nog zo'n 23 uur uit houdt.
Het is niet zo tof om extra accounts te gebruiken voor gym battles. Beetje asociaal zelfs.

Edit: en niet toegestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FreqAmsterdam schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:02:
[...]

Het is niet zo tof om extra accounts te gebruiken voor gym battles. Beetje asociaal zelfs.
Niet een beetje asociaal, is gewoon keihard cheaten. Helaas zie ik steeds meer en meer mensen met 2 (of zelfs meer) accounts spelen. Gyms die vol staan waardoor ik er niet meer bij kan, raid lobby's die vol zitten, dubbele shiny kans, legendary en andere Pokémon ruilen met hun andere account. Om zo een aantal dingen te noemen. En als je er wat van zegt ben je negatief 8)7 . Helaas doet niantic er niks tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 20:41
Ezio schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 17:11:
[...]

De Great League vind ik het minst leuk, maar om je vragen te beantwoorden:
1) Sandslash A PS, Swampert MS en Vigoroth CN
2) Sandslash A met PS+IP+GB (de ultieme alles of niets counter die sterk is tegen leads zoals Altaria, Skarmory en vrijwel alle grass types...zeer zwak tegen fire en fighting types)
3) De bovenstaande leads :P
4) Nee, helaas niet

Ik moet het toch vooral van de Ultra League en Master League hebben.
Huh, ben jij niet iemand anders? :X
Dacht dat ik aan @C_V_S een bericht had gestuurd, omdat hij om tips vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:13:
[...]
Gyms die vol staan waardoor ik er niet meer bij kan, raid lobby's die vol zitten, [...]. En als je er wat van zegt ben je negatief 8)7 . Helaas doet niantic er niks tegen....
Een heel eenvoudige optie zou zijn om Pokémons na maximaal 36 uur automatisch uit een gym te trappen, na 72 uur was ik het ondertussen zat en heb even het account van mijn zoon (die toen al in bed lag) geleend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Freee!! schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:03:
[...]

Een heel eenvoudige optie zou zijn om Pokémons na maximaal 36 uur automatisch uit een gym te trappen, na 72 uur was ik het ondertussen zat en heb even het account van mijn zoon (die toen al in bed lag) geleend.
Dat zal best. Het is niet minder asociaal en tegen de regels. :X

Edit: Met alle respect, maar dit systeem is er al jaren. Je hebt het gewoon te accepteren.

Edit: ik heb ooit een pokemon meer dan 100 dagen in een gym ergens op een eilandje in Indonesie gehad, nadat ik daar op vakantie was geweest. Tsjah, vervelend maar niks aan te doen.

[ Voor 25% gewijzigd door FreqAmsterdam op 04-06-2020 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dat lijkt me helemaal niks. Laat mij maar gewoon lang ergens in staan, kan ik tenminste mn berries kwijt. Zo heb ik gyms halverwege zilver gekregen terwijl er maar 1 keer te zijn geweest. M'n moeder stond 72 dagen in een gym in Spanje tijdens lockdown :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Freee!! 72u valt nog mee.... ik heb wel eens een Pokémon voor bijna drie weken moeten missen omdat ik die ergens in the middle of nowhere in een gym had gepropt (was bijrijder in auto op weg ergens naar toe, en zag een bijna lege gym van mijn kleur toen we heel zachtjes een kruising over gingen).....

Ik heb mijn zoon dezelfde kleur gegeven als mijn account, zodat we samen kunnen vechten. Als hij ouder is mag hij zelf wel een kleur kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb een paar gyms in de buurt waar ik ook nog eens lang in kan staan. Mijn record tot nog toe is een maand in de gym bij de camping (die in het bos ligt en in de winter dicht is). Maar er zijn ook wat gyms in het buitengebied waar weinig mensen langs komen. Zo sta ik nu alweer 3 dagen in een gym waar al één iemand 16 dagen in stond.

@gwystyl je hoeft niet dezelfde kleur te hebben om samen te kunnen vechten. Niet in raids en niet in gyms.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

OK, de boodschap is duidelijk, de volgende keer ga ik even samen met mijn zoon op pad en mag hij het zelf doen, netto resultaat is hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Maasluip schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:33:
@gwystyl je hoeft niet dezelfde kleur te hebben om samen te kunnen vechten. Niet in raids en niet in gyms.
Bij raids niet nee, maar bij gyms is het wel makkelijk. Als hij rood zou zijn (ik ben blauw) en de gym die ik over wil nemen is geel moeten we uitvechten wie er dan in mag, en als hij rood is kan hij hem erbij zetten en besjes voeren of mij er daarna gelijk weer uitgooien.
Daarnaast is hij pas 4, dus is hij al blij als hij mag vechten samen met papa; welke kleur maakt hem nu nog niet zo veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

gwystyl schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:43:
[...]
Bij raids niet nee, maar bij gyms is het wel makkelijk. Als hij rood zou zijn (ik ben blauw) en de gym die ik over wil nemen is geel moeten we uitvechten wie er dan in mag, en als hij rood is kan hij hem erbij zetten en besjes voeren of mij er daarna gelijk weer uitgooien.
Daarnaast is hij pas 4, dus is hij al blij als hij mag vechten samen met papa; welke kleur maakt hem nu nog niet zo veel uit
Mijn oudste zoon is negen.

In ander nieuws, net weer een shiny, nu uit een (gekregen) ei, het was een Darumaka en is nu al een Darmitan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Freee!! schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:35:
OK, de boodschap is duidelijk, de volgende keer ga ik even samen met mijn zoon op pad en mag hij het zelf doen, netto resultaat is hetzelfde.
Het resultaat mag dan hetzelfde zijn, de manier waarop niet.

PS. het is niet bijzonder interessant voor anderen om te weten wat jij allemaal uit eitjes krijgt en/of aan shiny's vangt. Ik denk dat je post volume in dit topic wel iets om laag kan. Mijn advies zou zijn om op zoek te gaan naar een lokale community whatsapp groep oid en het daar te spuien ipv hier.

[ Voor 10% gewijzigd door FreqAmsterdam op 04-06-2020 13:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik moet voor een research quest een paar evolves doen, en voor een andere Hoenn gold medal halen. Ik wilde die dus combineren, en ben gaan zoeken in mijn pokemon index. Daarvoor typte ik "evolve" in het zoekvak, en toen ben ik gaan swipen tot ik Evolve knoppen tegen kwam met een silhouet van de evolutie.
Ik dacht: dat kan makkelijker, en wist dat ik kon zoeken op nummer. De nummers van Hoenn weet ik echter niet uit mijn hoofd (ter info: 252-386), maar dat was met de Pokédex wel op te zoeken.
In de categorie: zou het niet makkelijk zijn als je gewoon "Hoenn" in kan typen heb ik dat gedaan, en dat blijkt ook te werken! Er staat me bij dat ik dat wel eerder geprobeerd heb, maar dat dat toen niet werkte?

Als algemene informatie dus bij deze nog maar eens een linkje naar de pagina van Niantic zelf met zoektermen die je kan gebruiken: Inventory filtering.

Er blijkt namelijk ook nog een zoekterm "evolvenew" te zijn, waarmee je Pokémon kan vinden die nieuwe entries in je Pokédex opleveren bij evolueren (al hoeven die niet evolueerbaar te zijn). In mijn geval was de zoekterm "evolvenew&evolve&hoenn" dus waarschijnlijk het handigst geweest....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezio
MusicMaikel schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:18:
[...]

Huh, ben jij niet iemand anders? :X
Dacht dat ik aan @C_V_S een bericht had gestuurd, omdat hij om tips vroeg.
Ik dacht dit een algemene vraag was. Ik had blijkbaar niet goed gelezen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
gwystyl schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:06:
Ik moet voor een research quest een paar evolves doen, en voor een andere Hoenn gold medal halen. Ik wilde die dus combineren, en ben gaan zoeken in mijn pokemon index. Daarvoor typte ik "evolve" in het zoekvak, en toen ben ik gaan swipen tot ik Evolve knoppen tegen kwam met een silhouet van de evolutie.
Ik dacht: dat kan makkelijker, en wist dat ik kon zoeken op nummer. De nummers van Hoenn weet ik echter niet uit mijn hoofd (ter info: 252-386), maar dat was met de Pokédex wel op te zoeken.
In de categorie: zou het niet makkelijk zijn als je gewoon "Hoenn" in kan typen heb ik dat gedaan, en dat blijkt ook te werken! Er staat me bij dat ik dat wel eerder geprobeerd heb, maar dat dat toen niet werkte?

Als algemene informatie dus bij deze nog maar eens een linkje naar de pagina van Niantic zelf met zoektermen die je kan gebruiken: Inventory filtering.

Er blijkt namelijk ook nog een zoekterm "evolvenew" te zijn, waarmee je Pokémon kan vinden die nieuwe entries in je Pokédex opleveren bij evolueren (al hoeven die niet evolueerbaar te zijn). In mijn geval was de zoekterm "evolvenew&evolve&hoenn" dus waarschijnlijk het handigst geweest....
Ja, er zijn tussendoor best wel wat nuttige updates geweest :D. Die zoektermen kunnen dingen echt vergemakkelijken, net als de 0*, 1*, 2* om dingen weg te gooien (of 4* voor alle 100%jes).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ik heb toevallig net nieuwe search strings gemaakt voor trash en evolves en daar voor text replacements ingesteld op mn telefoon.

voor evolves:
Evolve&!3*&!4*&!shiny&!shadow&!lucky&10,13,16,19,21,23,25,27,29,32,37,41,43,46,48,50,52,54,56,58,69,72,74,77,79,81,84,86,88,90,96,98,100,102,104,109,116,118,120,138,140,161,163,165,167,170,177,179,187,191,194,204,209,216,218,228,231,261,263,265,273,276,278,283,285,293,296,300,304,307,309,316,318,322,325,331,333,339,341,343,345,347,355,361,363,396,399,401,418,422,425,427,431,434,436,449,451,453,456,459,504,506,509,519,527,535,543,568,572,577,590

voor trash
0*,1*,2*&!lucky&!shiny&!legendary&!mythical&!shadow&!@special&!113&!131&!183&!227&!303&!327&!357&!443&!595&!607&!618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

gwystyl schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:06:

Handige linkjes!

Ik want nog steeds op de zoekterm in je vriendelijk voor wie je nog een gift kan sturen die dag, daar zijn ze volgens mij wel mee bezig. Maar zit er helaas nog niet in.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JamesB009 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:04:
[...]

Handige linkjes!

Ik want nog steeds op de zoekterm in je vriendelijk voor wie je nog een gift kan sturen die dag, daar zijn ze volgens mij wel mee bezig. Maar zit er helaas nog niet in.
Ja dat zou fijn zijn idd.... er is wel een pijltje bij degene die je al wat gestuurd hebt, maar alsnog kan je de rest van de lijst langs om te kijken wie er nog iets kan ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FreqAmsterdam schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:55:
Ik heb toevallig net nieuwe search strings gemaakt voor trash en evolves en daar voor text replacements ingesteld op mn telefoon.

voor evolves:
Evolve&!3*&!4*&!shiny&!shadow&!lucky&10,13,16,19,21,23,25,27,29,32,37,41,43,46,48,50,52,54,56,58,69,72,74,77,79,81,84,86,88,90,96,98,100,102,104,109,116,118,120,138,140,161,163,165,167,170,177,179,187,191,194,204,209,216,218,228,231,261,263,265,273,276,278,283,285,293,296,300,304,307,309,316,318,322,325,331,333,339,341,343,345,347,355,361,363,396,399,401,418,422,425,427,431,434,436,449,451,453,456,459,504,506,509,519,527,535,543,568,572,577,590

voor trash
0*,1*,2*&!lucky&!shiny&!legendary&!mythical&!shadow&!@special&!113&!131&!183&!227&!303&!327&!357&!443&!595&!607&!618
Vanwaar die specifieke nummers/Pokémon in je search strings? Je wil bepaalde types graag evolueren (3 en 4* behalve lucky, shadow en shiny blijkbaar, en de lage IV's richting trash. Die snap ik nog (alleen niet waarom je lucky niet wil evolueren).
Ik zal je string wel eens copy-pasten en kijken wat het bij mij oplevert. Zo te zien zit er aardig wat denk- of puzzelwerk achter ;)

edit: sorry voor de dubbelpost, ik dacht dat die tegenwoordig automatisch samengevoegd werden. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 04-06-2020 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

gwystyl schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:51:
[...]
edit: sorry voor de dubbelpost, ik dacht dat die tegenwoordig automatisch samengevoegd werden. |:(
offtopic:
Alleen optisch, niet in de database en dan alleen nog maar binnen een bepaalde tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Freee!! schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:03:
[...]

Dat zou een optie kunnen zijn, een hele slechte. Ten eerste omdat niantic eigenlijk niet wil dat je coins krijgt, en ten tweede; het is toch juist super leuk om ergens zo lang mogelijk in te staan? Vooral op een beetje afgelegen plekken zodat je in 1x de gym op goud krijgt? Zo had ik begin maart ergens op de grens met Duitsland een Pokémon in een gym geplaatst en precies 1 uur nadat ik de gym op goud had, kwam hij weer terug 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Akaendra schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:24:

Lekker dan... Degene die toen voor een tientje een Genesect research ticket hebben gekocht zijn er ook mooi bij dan... Of krijg je een willekeur qua form?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:55:
[...]

Lekker dan... Degene die toen voor een tientje een Genesect research ticket hebben gekocht zijn er ook mooi bij dan... Of krijg je een willekeur qua form?
Tja, dat is die mensen hun eigen keus geweest. Je weet dat alles ooit voor iedereen beschikbaar komt dus voor een Pokémon betalen is natuurlijk nooit verstandig. Tevens is het dezelfde vorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Van de week ook nog een Shiny Ekans gevangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 05:49:
[...]

Tja, dat is die mensen hun eigen keus geweest. Je weet dat alles ooit voor iedereen beschikbaar komt dus voor een Pokémon betalen is natuurlijk nooit verstandig.
Lekker kort door de bocht 8)7 . Je betaalt natuurlijk niet alleen voor een Pokémon. Ik vond de Genesect special research erg leuk om te doen en zeker de price of admission waard. Is daarvoor betalen verstandig? Ach, het blijft entertainment. Films komen op een gegeven moment ook op de tv en toch gaan mensen naar de bioscoop. Vind je naar de film gaan dan ook niet verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sixtiek schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:03:
[...]

Lekker kort door de bocht 8)7 . Je betaalt natuurlijk niet alleen voor een Pokémon. Ik vond de Genesect special research erg leuk om te doen en zeker de price of admission waard. Is daarvoor betalen verstandig? Ach, het blijft entertainment. Films komen op een gegeven moment ook op de tv en toch gaan mensen naar de bioscoop. Vind je naar de film gaan dan ook niet verstandig?
Waar betaal je dan nog meer voor?

Verstandig is niet het juiste woord misschien, maar je weet als je zo'n ticket koopt het later voor iedereen gratis beschikbaar komt. (Bedoeling was volgens mij dat die in ex raids beschikbaar kwam) Dan moet er natuurlijk niet gezeurd worden dat ze 'er mooi mee zitten'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:18:
[...]

Waar betaal je dan nog meer voor?
Zie https://pokemongohub.net/...enesect-special-research/ voor de complete verhaallijn. Gaf ons een paar dagen (af en aan spelend) leuke extra content bovenop het normale spel d:)b .
Verstandig is niet het juiste woord misschien, maar je weet als je zo'n ticket koopt het later voor iedereen gratis beschikbaar komt.
Prima, geen bezwaar. Het ging ons niet puur en alleen om de nieuwe Pokémon maar ook om de extra spelcontent, zie hierboven.
(Bedoeling was volgens mij dat die in ex raids beschikbaar kwam)
Dat dacht ik ook maar dat is zo'n gamble :-( ... Je kan er niet vanuit gaan dat je een EX pasje krijgt en dan nog moet de tijd maar net uitkomen met de rest van je leven. Regigigas heb ik ook maar eentje van uit special research en niet uit EX raids. Toch blij dat ik die special research toen gedaan heb :Y .
Dan moet er natuurlijk niet gezeurd worden dat ze 'er mooi mee zitten'.
Eens en ik heb voor mezelf ook niet het gevoel "er mooi mee te zitten". Integendeel, mooi meegenomen zo'n tweede Genesect. Wie weet is 'ie wel beter dan die uit het betaalde event en zo niet dan is 'ie leuk voor de ruil of voor de living genderdex :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:18:
[...]
Dan moet er natuurlijk niet gezeurd worden dat ze 'er mooi mee zitten'.
Beetje jammer om het meteen zo zwart/wit weg te zetten :/ Er zijn meerdere forms, dus als het zo kort na een duur ticket wordt weggezet in een throwback zou het wel leuker zijn geweest om een andere form te kunnen vangen dan nu 2x dezelfde toch? Uiteindelijk komt alles voor iedereen beschikbaar en dat is prima, maar ik zal nu niet zo snel meer een "special" kopen want het is van te? korte duur.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:54
JB schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:22:
[...]

Beetje jammer om het meteen zo zwart/wit weg te zetten :/ Er zijn meerdere forms, dus als het zo kort na een duur ticket wordt weggezet in een throwback zou het wel leuker zijn geweest om een andere form te kunnen vangen dan nu 2x dezelfde toch? Uiteindelijk komt alles voor iedereen beschikbaar en dat is prima, maar ik zal nu niet zo snel meer een "special" kopen want het is van te? korte duur.
Ga je bijvoorbeeld naar het museum, de bioscoop, het theater oid dan is dat van nog kortere duur en ben je meer geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:22:
[...]

Het is zoals niantic het bedenkt. Het was zoiezo al bekend dat hij in ex raids zou komen, misschien stond dat wel in hetzelfde bericht als de aankondiging van het ticket, maar ivm corona zijn ex raids geannuleerd. Misschien had niantic een andere Pokémon als reward gegeven als er geen corona zou zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arazogia
Oeh daar wordt even een mooie update aangekondigd voor het type speler dat ik ben, vrienden uitnodigen voor raids. Ik heb nog geen lokale community kunnen vinden dus heb nog nooit een 4* of 5* raid kunnen doen. Door deze update kan ik dat wellicht wel eens realiseren (als ik de update goed begrijp kan je op afstand meedoen) via digitale vrienden. Krijg ik misschien toch kansen om m’n Dex verder te vullen :)

https://www.pokemongolive.com/en/post/raid-gift-update-2020/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
Arazogia schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:38:
Oeh daar wordt even een mooie update aangekondigd voor het type speler dat ik ben, vrienden uitnodigen voor raids. Ik heb nog geen lokale community kunnen vinden dus heb nog nooit een 4* of 5* raid kunnen doen. Door deze update kan ik dat wellicht wel eens realiseren (als ik de update goed begrijp kan je op afstand meedoen) via digitale vrienden. Krijg ik misschien toch kansen om m’n Dex verder te vullen :)

https://www.pokemongolive.com/en/post/raid-gift-update-2020/
Ik zit in hetzelfde schuitje dus misschien dat het wil

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:26
same hier hoogste raid is een 3 star en zou heel graag eens wat 4 en 5 raids willen doen
"

9581 5688 9816
mijn friend code (voor later raids en cadeautjes )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:19

Shiro

Serenity

Geen actieve community bij mij in de buurt, of geen idee hoe ik erbij kan.

Ik ben level 39 en heb ook wel interesse in toevoegen van FriendsCodes voor raids
spoiler:
verwijderd

Edit: Friendcode verwijderd, kreeg zoveel figuren die me adde, werkelijk geen idee wie wat is en of ze daadwerkelijk van Tweakers zijn.

[ Voor 90% gewijzigd door Shiro op 14-06-2020 09:17 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Shiro schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:28:
Geen actieve community bij mij in de buurt, of geen idee hoe ik erbij kan.
Een flink aantal communities heeft zich aangemeld bij The Silph Road. Kijk eens op hun kaart of er wat bij jou in de buurt is: https://thesilphroad.com/map#7/52.154/5.526

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:19

Shiro

Serenity

sixtiek schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:24:
[...]

Een flink aantal communities heeft zich aangemeld bij The Silph Road. Kijk eens op hun kaart of er wat bij jou in de buurt is: https://thesilphroad.com/map#7/52.154/5.526
Had ik al gechecked, maar er was nog geen community, ik heb zelf maar 1 aangemaakt nu...

Zo, inmiddels al bijna 10 extra friends toegevoegd, ik hoop dat we binnenkort een paar goeie 5 star raids met elkaar kunnen doen 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Shiro op 08-06-2020 15:06 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Door de focus op 5* raids in de app-groepen en de moeilijkheid van sommige 3* en 4* raids had ik Alolan Marowak nog niet. Vanochtend vroeg er echter iemand om hulp bij een Marowak raid in mijn remote range en hielpen er nog twee mee uit de app-groep, waardoor ik eindelijk een Alolan Marowak (98% IV) heb :9~

Ik weet het, je hebt er eigenlijk niks aan met zijn max CP van 1835, maar ik vind hem zo gaaf zwaaiend met zijn groen vlammende bot 8). Jammer genoeg zitten de vlammen er niet aan als hij als buddy rondloopt.
Misschien dat ik hem nog in kan zetten bij de PVP battles in de <1500 categorie (die speel ik toch niet om te winnen, meer voor het idee)

Afbeeldingslocatie: https://images.gameinfo.io/pokemon/256/105-61.png

Ander lichtelijk gerelateerd vraagje: gisteren probeerde ik remote mee te doen met een raid in dezelfde gym als hierboven, maar nadat ik mijn pasje had ingezet, liep Pokémon Go vast. Toen ik eenmaal weer terug was in het spel, was de raid al begonnen en kon ik dus niet meer meedoen met die groep. Mijn remote pasje was helaas wel weg. Is er nog een manier om die alsnog te gebruiken (niet nu, maar in het algemeen) in dezelfde gym op dezelfde dag oid? En kan ik mijn verloren pasje nog terugkrijgen van Niantic of heb ik gewoon pech?

[ Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 08-06-2020 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
gwystyl schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:58:
Ander lichtelijk gerelateerd vraagje: gisteren probeerde ik remote mee te doen met een raid in dezelfde gym als hierboven, maar nadat ik mijn pasje had ingezet, liep Pokémon Go vast. Toen ik eenmaal weer terug was in het spel, was de raid al begonnen en kon ik dus niet meer meedoen met die groep. Mijn remote pasje was helaas wel weg. Is er nog een manier om die alsnog te gebruiken (niet nu, maar in het algemeen) in dezelfde gym op dezelfde dag oid? En kan ik mijn verloren pasje nog terugkrijgen van Niantic of heb ik gewoon pech?
Als je een pas eenmaal hebt ingezet kun je die alleen voor die raid gebruiken. Dus stel dat er een tweede groep de raid ging doen had jij met hetzelfde pasje daaraan mee kunnen doen. Voor nieuwe raids die later op dezelfde gym zitten heb je weer een nieuw pasje nodig.

Je kunt het overigens altijd proberen bij Niantic. (via Settings -> Get Support kun je een bericht sturen). De situatie uitleggen (naam gym, tijdstip etc. er even bij vermelden) en zeggen dat je hierdoor een pasje kwijt bent geraakt. Over het algemeen zijn ze daar best coulant in en heb je grote kans dat ze je een pasje teruggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Raem schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:08:
[...]

Als je een pas eenmaal hebt ingezet kun je die alleen voor die raid gebruiken. Dus stel dat er een tweede groep de raid ging doen had jij met hetzelfde pasje daaraan mee kunnen doen. Voor nieuwe raids die later op dezelfde gym zitten heb je weer een nieuw pasje nodig.

Je kunt het overigens altijd proberen bij Niantic. (via Settings -> Get Support kun je een bericht sturen). De situatie uitleggen (naam gym, tijdstip etc. er even bij vermelden) en zeggen dat je hierdoor een pasje kwijt bent geraakt. Over het algemeen zijn ze daar best coulant in en heb je grote kans dat ze je een pasje teruggeven.
Vwb regulier pasje klopt bovenstaand verhaal. Remote pas zitten echter nogal wat bugs in, waardoor het voor komt dat na een crash de remote pas weg is en je het niet nogmaals kan proberen. Heel vervelend.

Support contacteren is inderdaad een goed advies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EIQ2013
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 09:10
Mochten er nog mensen zijn die vrienden zoeken of gifts willen ruilen. Ik sta open voor requests!

Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 169005893933
Pagina: 1 ... 19 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!