`Gitarist schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:36:
[...]
Het ligt aan mij, maar dat soort dingen hebben me nooit echt geboeid. Ik speel het spelletje puur voor het vangen en ik zit in gyms puur voor de muntjes (waarmee ik dan weer incubators of een incidentele storage/Pokémon box upgrade koop). Raiden doe ik alleen wanneer het me uitkomt. Ik ben er wel eens speciaal voor de deur uitgegaan, maar dat doe ik niet meer (even los van de huidige Coronasituatie).
Ik heb het al vaker gezegd in dit topic, voor mij persoonlijk zou het spel veel leuker kunnen zijn als het zoeken en vangen meer beloond zou worden.
o.a. bijv. meer waterpokies bij het water, spawnen meer afhankelijk van temperatuur en weersomstandigheden, een meer rewarding eierensysteem (Kabuto in een 7km?![]()
)
Even oud-Hollandsch klagen hoor:
[...]
Ik probeer iedere dag 50 muntjes te behalen. Als er een plekje is in een gym van mijn kleur (geel), zet ik er een Pokémon bij. Als ik een gym tegenkom die ik gemakkelijk neer kan halen, dan doe ik dat en maak ik hem geel. Maar het aantal uren dat ik in gyms zit, maakt me niet zo veel uit. Sterker nog, ik zit nu al een week in een gym die maar niet wordt neergehaald door een ander team: geen muntjes voor mij en dus beetje frustrerend.
[...]
Niet boeiend voor mij. Leuk om grote jongens te hebben die ik wel eens met een raid heb behaald, maar omdat ik die vervolgens weer niet in gyms kan zetten (wat ik dan het "liefste" doe), heeft het weer geen nut.
[...]
Dit zou alleen maar frustratie wekken bij mij.
[...]
Het is me in al die tijd slechts bij één Friend gelukt om lucky te worden. Heb ook maar één lucky Pokémon. Dus meh.
[...]
Moest het even opzoeken want ik had geen idee, maar ik heb er nu 23.754 gevangen.
[...]
Zit nu op de 2.749 gym battles![]()
![]()
![]()
[...]
Doe ik ook zelden dus geen idee waar ik zit en waar ik dat kan zien.
[...]
Niet van toepassing op mij.
Het enige doel dat ik ooit nog eens hoop te redden (al is dat meer een sportdoel), is dat ik 50km haal in een week
Dat is ook helemaal niet erg, ieder heeft zijn manier van spelen. Ik ben duidelijk wat fanatieker.