Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Gitarist schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:36:
[...]

Het ligt aan mij, maar dat soort dingen hebben me nooit echt geboeid. Ik speel het spelletje puur voor het vangen en ik zit in gyms puur voor de muntjes (waarmee ik dan weer incubators of een incidentele storage/Pokémon box upgrade koop). Raiden doe ik alleen wanneer het me uitkomt. Ik ben er wel eens speciaal voor de deur uitgegaan, maar dat doe ik niet meer (even los van de huidige Coronasituatie).
Ik heb het al vaker gezegd in dit topic, voor mij persoonlijk zou het spel veel leuker kunnen zijn als het zoeken en vangen meer beloond zou worden.

o.a. bijv. meer waterpokies bij het water, spawnen meer afhankelijk van temperatuur en weersomstandigheden, een meer rewarding eierensysteem (Kabuto in een 7km? :? :'( )

Even oud-Hollandsch klagen hoor:

[...]

Ik probeer iedere dag 50 muntjes te behalen. Als er een plekje is in een gym van mijn kleur (geel), zet ik er een Pokémon bij. Als ik een gym tegenkom die ik gemakkelijk neer kan halen, dan doe ik dat en maak ik hem geel. Maar het aantal uren dat ik in gyms zit, maakt me niet zo veel uit. Sterker nog, ik zit nu al een week in een gym die maar niet wordt neergehaald door een ander team: geen muntjes voor mij en dus beetje frustrerend.

[...]

Niet boeiend voor mij. Leuk om grote jongens te hebben die ik wel eens met een raid heb behaald, maar omdat ik die vervolgens weer niet in gyms kan zetten (wat ik dan het "liefste" doe), heeft het weer geen nut.

[...]

Dit zou alleen maar frustratie wekken bij mij.

[...]

Het is me in al die tijd slechts bij één Friend gelukt om lucky te worden. Heb ook maar één lucky Pokémon. Dus meh.

[...]

Moest het even opzoeken want ik had geen idee, maar ik heb er nu 23.754 gevangen.

[...]

Zit nu op de 2.749 gym battles 8) :o :'(

[...]

Doe ik ook zelden dus geen idee waar ik zit en waar ik dat kan zien.

[...]

Niet van toepassing op mij.

Het enige doel dat ik ooit nog eens hoop te redden (al is dat meer een sportdoel), is dat ik 50km haal in een week
`
Dat is ook helemaal niet erg, ieder heeft zijn manier van spelen. Ik ben duidelijk wat fanatieker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben begonnen met het verzamelen van alle soorten en maten Pokemon.
Dus ik wil van iedere pokemon een normale, een shadow, een purified, een shiny, een event en ga zo maar door (uiteraard verschillende mogelijkheden per species).
Ik merk dat dat me prima bezig houd en me gemotiveerd houd om naar buiten te gaan voor de spaarzame shiny die je uit het niets tegen kunt komen.
En het frustreert me nu minder dat ze overal een flower crown op zetten en 100 verschillende pikachu's uitbrengen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Heb inmiddels vrouwlief ook geinfecteerd met het pokemon go virus. Ze kan echter nog wel wat vriendjes gebruiken:

5473 8768 4507

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:57:
Ik ben begonnen met het verzamelen van alle soorten en maten Pokemon.
Dus ik wil van iedere pokemon een normale, een shadow, een purified, een shiny, een event en ga zo maar door (uiteraard verschillende mogelijkheden per species).
Ik merk dat dat me prima bezig houd en me gemotiveerd houd om naar buiten te gaan voor de spaarzame shiny die je uit het niets tegen kunt komen.
En het frustreert me nu minder dat ze overal een flower crown op zetten en 100 verschillende pikachu's uitbrengen.
Dan ga je ergens tegen de grens van je Pokémon storage aanlopen...... of wil je ze alleen in je Pokédex hebben?

Ik zie de laatste tijd wel weer leuke shinies in Gyms staan, waarvan ik het bestaan niet eens wist. Groene rattata en spinda etc. Er zitten best een paar leuke bij, maar ergens word ik ook wel moe van nóg een onderscheidende feature. Tegelijkertijd vind ik het lastig om me er helemaal overheen te zetten. Zo heb ik in mijn Pokédex (echte voorraad op de telefoon) bijvoorbeeld wel meer dan 10 verschillende Pikachu's en Raichu's, terwijl ik die echt nooit gebruik om in een Gym te zetten of mee te vechten. Ook upgrade ik ze nooit omdat ik mijn dust en candies wel beter kan gebruiken. Ik kan me er alleen niet toe zetten om die hele bubs op te schonen. Sommige vind ik er ook gewoon leuk uitzien (Raichu met zomerhoed+zonnebril of met heksenhoed). Ik hou nu vooral de mooie/aparte, en gooi er ook regelmatig wat weg als ze weinig onderscheidend zijn (shiny Sandslash of Cloyster bijvoorbeeld). Leuk om gevangen te hebben, is aanwezig in de Pokédex.... en door......

Zoonlief (4) was laatst door mijn Pokédex aan het bladeren. Toen hij een shiny Venusaur tegen kwam merkte hij op dat die anders was dan de andere. "Ja, die is bijzonder, komt weinig voor" zei ik. Waarop hij zich niet bedenkt en gelijk op transfer klikt. "Ik heb je bijzondere beestje even weggestuurd. Leek me wel een goed idee :X". Dat trok ik toch vrij slecht, maar mijn vrouw merkte fijntjes op dat het maar een spelletje is en ik hem zelf de telefoon had gegeven om beestjes te kijken. Daarna heb ik voor hem ook maar een account aangemaakt waar hij mee mag doen wat hij wil. Hij vond het alleen niet leuk dat hij nu niet meer zoveel beestjes had. Hij wilde graag mijn shiny Rhyperior om mee te lopen. Ik kreeg hem nog moeilijk aan zijn verstand gepraat dat hij eerst heel veel beestjes moet vangen voor hij die kan maken. Hij vindt het vooral leuk om te vechten en het uiterlijk van zijn poppetje op de kaart te veranderen. Zo heeft hij dus ook al de nodige muntjes gespendeerd aan kleurige petjes etc. terwijl ik ze eigenlijk alleen gebruik om (na lang sparen) een adventure box te kopen en daarmee veel eieren uit te lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 06-05-2020 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
gwystyl schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:46:
[...]

Dan ga je ergens tegen de grens van je Pokémon storage aanlopen...... of wil je ze alleen in je Pokédex hebben?

Ik zie de laatste tijd wel weer leuke shinies in Gyms staan, waarvan ik het bestaan niet eens wist. Groene rattata en spinda etc. Er zitten best een paar leuke bij, maar ergens word ik ook wel moe van nóg een onderscheidende feature. Tegelijkertijd vind ik het lastig om me er helemaal overheen te zetten. Zo heb ik in mijn Pokédex (echte voorraad op de telefoon) bijvoorbeeld wel meer dan 10 verschillende Pikachu's en Raichu's, terwijl ik die echt nooit gebruik om in een Gym te zetten of mee te vechten. Ook upgrade ik ze nooit omdat ik mijn dust en candies wel beter kan gebruiken. Ik kan me er alleen niet toe zetten om die hele bubs op te schonen. Sommige vind ik er ook gewoon leuk uitzien (Raichu met zomerhoed+zonnebril of met heksenhoed). Ik hou nu vooral de mooie/aparte, en gooi er ook regelmatig wat weg als ze weinig onderscheidend zijn (shiny Sandslash of Cloyster bijvoorbeeld). Leuk om gevangen te hebben, is aanwezig in de Pokédex.... en door......

Zoonlief (4) was laatst door mijn Pokédex aan het bladeren. Toen hij een shiny Venusaur tegen kwam merkte hij op dat die anders was dan de andere. "Ja, die is bijzonder, komt weinig voor" zei ik. Waarop hij zich niet bedenkt en gelijk op transfer klikt. "Ik heb je bijzondere beestje even weggestuurd. Leek me wel een goed idee :X". Dat trok ik toch vrij slecht, maar mijn vrouw merkte fijntjes op dat het maar een spelletje is en ik hem zelf de telefoon had gegeven om beestjes te kijken. Daarna heb ik voor hem ook maar een account aangemaakt waar hij mee mag doen wat hij wil. Hij vond het alleen niet leuk dat hij nu niet meer zoveel beestjes had. Hij wilde graag mijn shiny Rhyperior om mee te lopen. Ik kreeg hem nog moeilijk aan zijn verstand gepraat dat hij eerst heel veel beestjes moet vangen voor hij die kan maken. Hij vindt het vooral leuk om te vechten en het uiterlijk van zijn poppetje op de kaart te veranderen. Zo heeft hij dus ook al de nodige muntjes gespendeerd aan kleurige petjes etc. terwijl ik ze eigenlijk alleen gebruik om (na lang sparen) een adventure box te kopen en daarmee veel eieren uit te lopen.
Ouch... RIP shiny venusaur.
Ik merk dat kinderen (jonger dan 16) niet voldoende geduld hebben voor pokemon go. Je moet best wel veel moeite doen voor bepaalde dingen en dat kost soms een paar maanden tijd.

Ik zit in een aantal community's en om de zoveel tijd komt er dan een kind in de groep, die post even een paar dagen/weken alle gevangen shiny's en daarna hoor je er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@FreqAmsterdam Ja inderdaad, dat idee heb ik ook. Vrouwlief heeft nog steeds het idee dat voornamelijk kinderen spelen, en is steeds verbaasd als ik zeg wat voor mensen/leeftijden ik bij raids tegenkom (/kwam). Ik zie daar af en toe wel wat kinderen van die hard spelers, maar die lopen veelal ongeduldig rond en als er niet op tijd met de raid begonnen wordt zijn ze al weer ergens anders mee bezig :).

Van een 4-jarige verwacht ik ook geen geduld, maar tot nu toe heeft hij voornamelijk door mijn lijstje gebladerd en op de Pokémon in mijn voorraad geklikt om te kijken welke move ze dan maken. De afgelopen tijd verschoof dat naar ook willen vangen (in de categorie hetzelfde als papa willen doen) en willen vechten toen ik een paar keer met hem ging "uitrusten" bij een gym tijdens een rondje lopen/fietsen in de buurt. Nu hij een eigen account heeft mag hij lekker zelf dingen vangen, maar ik ben benieuwd of hij dit inderdaad maanden vol gaat houden of dat ik straks met een extra slapende account zit. Ik ben nu wat voor hem aan het vangen zodat hij straks wat meer beestjes heeft en kan evolueren, maar verder laat ik hem lekker zelf aanklooien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
Herkenbaar. Hier ook in klein lokaal groepje een aantal youngsters. Komen paar keer bij een raid en vertellen hoe fanatiek ze zijn met hun lv32 account.

En een maan later staan we daar gewoon weer met alleen 40+ers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Leuk die Kanto event, kan ik eindelijk die bulbasaur, squirtle en charmander evolueren naar hun eindvormen :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

vhal schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:43:
Leuk die Kanto event, kan ik eindelijk die bulbasaur, squirtle en charmander evolueren naar hun eindvormen :P
Ja inderdaad... ik had ze al wel, maar ik heb nu bijvoorbeeld toch charmanders gevangen met betere stats dan mijn beste Charizard. Ik denk dat ik nog even wacht tot morgen de nieuwe event begint en dan de beste ga evolueren.

Dit was blijkbaar ook een goed moment om een nieuwe account te maken. Na 3 dagen is de account van zoonlief al level 21. Flink geholpen door dubbele XP, extra encounters uit de verschillende research taken etc.
Ook heeft hij nu dus al een Mewtwo, terwijl ik daar volgens mij 2 jaar op heb moeten zwoegen 8) .
Met de andere generaties de komende tijd komt zijn Pokédex ook veel sneller vol, en dat tikt dus gelijk leuk aan qua XP voor elke nieuwe entry en eventueel evolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Level 21... 260.000 total XP. Er zijn dagen dat ik dat in een dag doe. :D

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 13:32
Net voor Corona uit eten geweest op Pampus, gelijk natuurlijk een Stop veroverd en er een Pokemon ingezet. Alleen staat ie daar nu 61 dagen en 16 uur in.......

Zal je net zien, 2 uur later wordt ik eruit geknikkerd :)

[ Voor 16% gewijzigd door bregweb op 07-05-2020 17:15 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Maasluip schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:16:
Maar hoe dan? :D

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ja, daar zit dan wel een ultra friend of best friend in. O-)

Maar zoals gisteren in raid hour met dubbele XP en een lucky egg krijg je al 40.000 XP per raid, doe je er 3, evolve je nog wat pokemons, zit je zo aan 150.000 XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Maasluip schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:16:
Ja dat scheelt, in het begin gaat het erg hard.

@vhal als je twee best friends maakt in een dag (of één met lucky egg aan) kom je al in de buurt, maar meestal haal ik dat ook niet in een dag.... als ik een beetje actief bezig ben haal ik rond de 60-80k denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Pas weer gestart (nouja verder waar ik was).

Ik merk dat er bij mij in de buurt niet heel veel gebeurd. Is dan ook een klein dorp, maar de gym is al een meer dan een dag door unmotivated pokemon bezet en er gebeurd niks mee.
Sowieso wat moeite genoeg pokeballs etc te houden (weinig friends) en de stops niet binnen zitafstand :P

Maar klooi door, wie weet kom ik een keer ergens voor raids etc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
gwystyl schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:08:
[...]

Ook heeft hij nu dus al een Mewtwo, terwijl ik daar volgens mij 2 jaar op heb moeten zwoegen 8) .

[..]
Ik vind het ergens wel een beetje zuur voor iedereen die veel moeite heeft gedaan en ze nu als rijpe appels uit de boom ziet vallen. Ik kan mij nog herinneren dat ik met bevroren tenen naar huis fietste met mijn Darkrai en nu worden ze bijna "gratis" weggeven :P .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zag gisteren ineens dat de throwback johto er staat. Met die throwbacks gaat het ineens een stuk harder met de verzameling. Ik moest al bijna 1 jaar lang een Aerodactyl te vangen, echt nergens te bekennen dat ding en plots was er vorige week een raid ermee waardoor ik de laatste taak kon afstrepen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ezio schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:26:
[...]

Ik vind het ergens wel een beetje zuur voor iedereen die veel moeite heeft gedaan en ze nu als rijpe appels uit de boom ziet vallen. Ik kan mij nog herinneren dat ik met bevroren tenen naar huis fietste met mijn Darkrai en nu worden ze bijna "gratis" weggeven :P .
Tja, je moet een beetje geluk hebben met wat er zoal in de raids en opdrachten verschijnt, maar ik weet wel dat ik veel meer voldoening haalde uit het bij elkaar sprokkelen van mijn eerste Gyarados (laat staan de shiny versie daarvan) dan van de 5 (?) die ik tijdens de CD in het wild gevangen heb.
Ik snap dat ze proberen het een beetje aantrekkelijk te houden om Pokémon Go te (blijven) spelen in deze tijd, maar door al die extra research quests, extra XP of dust en snel wisselen van de Raids is het wel veel makkelijker om je Pokédex vol te krijgen (en daardoor niet per se leuker of bevredigender)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:37:
Zag gisteren ineens dat de throwback johto er staat. Met die throwbacks gaat het ineens een stuk harder met de verzameling. Ik moest al bijna 1 jaar lang een Aerodactyl te vangen, echt nergens te bekennen dat ding en plots was er vorige week een raid ermee waardoor ik de laatste taak kon afstrepen.
Eieren, 7 km eieren, daar heb ik afgelopen weken genoeg Aerodactyls uit gehatched....
Suicyder schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:27:
Pas weer gestart (nouja verder waar ik was).

Ik merk dat er bij mij in de buurt niet heel veel gebeurd. Is dan ook een klein dorp, maar de gym is al een meer dan een dag door unmotivated pokemon bezet en er gebeurd niks mee.
Sowieso wat moeite genoeg pokeballs etc te houden (weinig friends) en de stops niet binnen zitafstand :P

Maar klooi door, wie weet kom ik een keer ergens voor raids etc :+
Post je friends code maar, of stuur een PM, dan voeg ik je toe als friend voor gifts (en dus pokeballs).

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
ZeRoC00L schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:57:
[...]

Eieren, 7 km eieren, daar heb ik afgelopen weken genoeg Aerodactyls uit gehatched....

[...]

Post je friends code maar, of stuur een PM, dan voeg ik je toe als friend voor gifts (en dus pokeballs).
Aerodactyls hatchen telt niet als vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Ik zoek nog wat vrienden.
8804 0240 4956.

Helpt om wat vrienden te hebben en wat quests te voltooien.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Desutoroiya schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:33:
Ik zoek nog wat vrienden.
8804 0240 4956.

Helpt om wat vrienden te hebben en wat quests te voltooien.
Verzoek verzonden. Via 5636 0935 6423 ben ik toe te voegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Ik zet mijn nr hier ook wel even bij
- 3787 5992 7877 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gitarist schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:06:
[...]

Geen problemen hier, vanochtend gewoon m'n ballen gekregen.

In other news: ik heb gisteren level 40 bereikt. Ik bemerk gelijk bij mezelf een pyschologisch effect: ik heb het gevoel alsfof ik het spelletje heb 'uitgespeeld'.

En dat is helemaal niet zo, want ik heb ze nog lang niet allemaal gecatched.
Maar voor de XP's hoef ik het niet meer te doen... tenzij ze natuurlijk nieuwe levels gaan introduceren
Hier het zelfde, ik ben 14 april eindelijk na bijna 4 jaar level 40 geworden, ik speel vrijwel geen raids meer, alleen nu vanuit huis wat erg fijn werkt. Heb 6 gyms in mijn omgeving waar ik kan spelen vanuit huis.

Hoop dat het nog een keer verder gaat naar level 50.

Pokedex

Kanto 151
Johto 100
Hoenn 128
Sinnoh 81
Unova 65

Zelf speel ik nu om alle pokemons compleet te krijgen, en de shinies proberen te vangen.

Recente shinies die ik heb gevangen:
Shellder
Lillipup
Feebas
Wobbuffet
Sentret
Diglett
Natu
Snorunt
Eevee
Minccino
Piplup
Prinplup
Patrat
Sneasel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Zo, de Johto Throwback ook al zowat gedaan, alleen nog een andere trainer battlen en dan heb ik deze week ook in een dag gedaan.Nu de andere 2 nog en dan hopen dat de champion research net zo simpel is, maar verwacht dat die een stukje moeilijker zal zijn want Genesect als reward.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Geweldige nieuwe bugs in de friends list. Sorteren werkt niet meer lekker en je komt niet meer terug waar je was als je een friend opent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Maasluip ja inderdaad. Bij 14 vrienden is dat nog te overzien, maar met 50+ echt irritant. Het is elke update weer een verrassing wat ze nou weer gesloopt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Toch is Niantic best goed bezig. Heel veel QoL verbeteringen de laatste tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redlaw666
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10-09 12:39
Hey.
Ben recent weer begonnen.
Wil graag wat meer vriendjes om gifts mee uit te wisselen.
Dus als je me toe wil voegen graag!
My Trainer Code is 9125 7770 9172!

Walter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreqAmsterdam schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:32:
Toch is Niantic best goed bezig. Heel veel QoL verbeteringen de laatste tijd.
zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 17:07
Batch power up, 4* search, dubbele afstand stops/gyms, ballen uit gifts omhoog. Misschien niet allemaal QoL, maar zeker de eerste twee erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Was weer een leuk event gisteren.

Vijf shiny Snubbel er uit gehaald!

Volgende week dat incense event wat hopelijk het dit keer wel doet bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Is lvb82 hier nog actief? We kunnen morgen Ultra friends worden en ik zou graag een lucky egg inzetten. Zelfde vraag geldt voor 00henk welke een dag later is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

mat.hi.as schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:30:
Batch power up, 4* search, dubbele afstand stops/gyms, ballen uit gifts omhoog. Misschien niet allemaal QoL, maar zeker de eerste twee erg fijn.
4* search is toch al oud, dubbele afstand en meer pokeballs is vanwege corona, de enige echte toevoeging is batch power up.

Maar hoe ze in hemelsnaam die friends list zo hebben kunnen verkloten is me een beetje onduidelijk. Daar is verder totaal niets aan gewijzigd, alleen werkt het nu gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:40
Naast de batch powerup, die echt al heel lang hard nodig was imo. Is het eindelijk kunnen selecteren van event Pokémon een super feature. Ik heb een Go-Tcha, dus ik vang veel van die, verder nutteloze, event varianten. Daarvoor deed ik het zelf voor de dust en XP, dus altijd maar weer elke week 50-100 van die klote event pokemon van 0-2 sterren individueel wegmikken met bevestiging.
Nu nog een oplossing voor de supertrage Friends en Gifts. Als je wilt levelen zijn Friends de makkelijkste manier. Ga https://pogotrainer.club/ en voeg friends toe tot je vol zit (200) en stuur/open zoveel mogelijk gifts. Spaar de Friend level-ups tot je er een hoop hebt, en met een Lucky Egg kun je zo een miljoen XP binnenharken in één eitje.

Helaas kun je Gifts niet sturen vanaf de Item lijst (als in gifts uitdelen als potions) en zie je alleen dezelfde dag of iemand nog een ongeopend gift van je heeft. Met de enorm trage en haperende Friends list is dat altijd geklooi. Daar ben ik voorlopig gelukkig vanaf. Met het behalen van lvl 40 ben ik m'n list gaan afbouwen. Inactief voor 1 week of best friend, dan weg ermee. Nog een stuk of 50 te gaan... tot de levelcap omhoog gaat. Ik hoop ergens dat als die omhoog gaat, je verzamelde XP boven de 20 mio (lvl 40) niet meetelt. Zo heb je ook dan nog wat te bereiken naast dex vulling. Maar het moet ook niet zo makkelijk worden als met Snubull. Gisteren 5 shiny en een 100%. Da's meer dan op sommige community days. En dat alles zonder buiten te komen in een uurtje (totaal).

Anyway, het blijft een leuk spelletje voor tijdens het uitlaten van de hond en een mooi excuus om (normaal gesproken) met vrienden zo eens ergens naartoe te gaan.

Addicted to silent computing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jupiter2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-09 21:01
Nog meer mensen last van crashende app sinds laatste update ?

Friendcode 9521 0689 9490

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Jupiter2 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:51:
Nog meer mensen last van crashende app sinds laatste update ?
Yep, vooral Iphone begreep ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Sinds vandaag weer begonnen met Pokémon Go op een nieuw account. En zie nu dat ik een shiny Yanma heb gevangen.

Zijn shiny's niet meer zo zeldzaam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
Wulfric92 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 22:16:
Sinds vandaag weer begonnen met Pokémon Go op een nieuw account. En zie nu dat ik een shiny Yanma heb gevangen.

Zijn shiny's niet meer zo zeldzaam?
Kans van 1 op 450 voor de meeste Pokémon in het wild. Sommige zeldzame hebben een hogere kans. Daarnaast zijn er speciale dagen met extra hoge shiny kans voor 1 bepaalde Pokémon. Dus een stuk minder zeldzaam dan in de normale serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Crahsystor schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:14:
Naast de batch powerup, die echt al heel lang hard nodig was imo. Is het eindelijk kunnen selecteren van event Pokémon een super feature. Ik heb een Go-Tcha, dus ik vang veel van die, verder nutteloze, event varianten. Daarvoor deed ik het zelf voor de dust en XP, dus altijd maar weer elke week 50-100 van die klote event pokemon van 0-2 sterren individueel wegmikken met bevestiging.
Nu nog een oplossing voor de supertrage Friends en Gifts. Als je wilt levelen zijn Friends de makkelijkste manier. Ga https://pogotrainer.club/ en voeg friends toe tot je vol zit (200) en stuur/open zoveel mogelijk gifts. Spaar de Friend level-ups tot je er een hoop hebt, en met een Lucky Egg kun je zo een miljoen XP binnenharken in één eitje.

Helaas kun je Gifts niet sturen vanaf de Item lijst (als in gifts uitdelen als potions) en zie je alleen dezelfde dag of iemand nog een ongeopend gift van je heeft. Met de enorm trage en haperende Friends list is dat altijd geklooi. Daar ben ik voorlopig gelukkig vanaf. Met het behalen van lvl 40 ben ik m'n list gaan afbouwen. Inactief voor 1 week of best friend, dan weg ermee. Nog een stuk of 50 te gaan... tot de levelcap omhoog gaat. Ik hoop ergens dat als die omhoog gaat, je verzamelde XP boven de 20 mio (lvl 40) niet meetelt. Zo heb je ook dan nog wat te bereiken naast dex vulling. Maar het moet ook niet zo makkelijk worden als met Snubull. Gisteren 5 shiny en een 100%. Da's meer dan op sommige community days. En dat alles zonder buiten te komen in een uurtje (totaal).

Anyway, het blijft een leuk spelletje voor tijdens het uitlaten van de hond en een mooi excuus om (normaal gesproken) met vrienden zo eens ergens naartoe te gaan.
Best friend is ook erg nuttig om Lucky friend te worden.

Op een beetje community day pakje ook 5 shiny's in een uur hoor :)

Zit hier al op de 60 miljoen XP dus lucky eggs doe ik al even niet meer aan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Vanmorgen Shiny Scyther gevangen, door een field quest.
Nu die Johto quest line afmaken, wordt alleen gek van die Dunsparce steeds.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
C_V_S schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:34:
Was weer een leuk event gisteren.

Vijf shiny Snubbel er uit gehaald!

Volgende week dat incense event wat hopelijk het dit keer wel doet bij mij :)
Hele dag alle opdrachten voor Snubbel uitgespeeld 0 shinies, en op account van mijn vrouw binnen 20 minuten 3 shinies ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 20:41
Ik had er voldoende zaterdag! 7 shiny Snubbull en een shiny Dunsparce. Gisteren was ook geen verkeerde dag met een shiny Swinub (die ik al even aan het zoeken was) en een shiny Giratina Altered, weatherboosted en 91% IV's. Prima weekend gehad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Ik ben wel een beetje klaar met dit battle seizoen. Ik kom niet verder dan level 8 en ieder gevecht voelt inmiddels als een herhaling aan. En ik ben een beetje Dialga moe ;) .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Laatst online: 11-09 15:40
Nu nieuwe 1coin box in de shop maar ik kan niet op exchange klikken.. oneplus6. Mijn broer kan het wel op zn wileyfox

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arazogia
skipe schreef op maandag 11 mei 2020 @ 23:01:
Nu nieuwe 1coin box in de shop maar ik kan niet op exchange klikken.. oneplus6. Mijn broer kan het wel op zn wileyfox
Heb je al 3 remote raid passes toevallig? Aangezien dat de max is..

Ik ben vandaag even op zoek geweest naar al mijn tweakers-pogo friends (voor eventuele friendbonusses) en heb een viertal trainernamen niet kunnen vinden hier. Indien onderstaande trainers evt even een DM zouden willen sturen, bvd!
- loes1975
- RJL1987
- MST167
- MesorKay

[ Voor 32% gewijzigd door Arazogia op 11-05-2020 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Arazogia schreef op maandag 11 mei 2020 @ 23:16:
[...]

Heb je al 3 remote raid passes toevallig? Aangezien dat de max is..

Ik ben vandaag even op zoek geweest naar al mijn tweakers-pogo friends (voor eventuele friendbonusses) en heb een viertal trainernamen niet kunnen vinden hier. Indien onderstaande trainers evt even een DM zouden willen sturen, bvd!
- loes1975
- RJL1987
- MST167
- MesorKay
thx zeer nuttige info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:21:
[...]

Hele dag alle opdrachten voor Snubbel uitgespeeld 0 shinies, en op account van mijn vrouw binnen 20 minuten 3 shinies ;)
Das wel apart waren iets van 60 opdrachten in totaal!

Had wel verwacht dat iedereen der één zou krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Met een kans van 5% per encounter dat die shiny is, heb je ongeveer 4.6% kans dat je geen enkele shiny hebt in 60 encounters. Als je niet alle quests hebt gedaan wordt dat natuurlijk alleen maar groter.

Ik vond deze manier voor- en nadelen hebben ten opzichte van andere community days. Normaal klik ik alles aan, maar vang ik niks handmatig (behalve de shinies, of de gedeelde 100%) en vang ik nog een hoop via de Pokeball Plus. Tijd geleden dat ik zoveel ballen zelf heb gegooid :P.
Wat het wel weer leuk maakte was dat alle Snubbuls quests rewards waren, waardoor de IVs sowieso goed waren. En de ultra league perfect PVP IV van Granbull was daarbinnen (10/15/15), waardoor je een extra target had (naast de best grote kans op een (s)hundo).

edit: De tijd waarin je kon spelen (08:00 - 22:00 volgens mij?) vond ik ook heel fijn. Niet per se midden op de dag, maar een stukje vanuit bed in de ochtend, in de middag nog een beetje, tussendoor nog kijken of je die normals gevangen hebt met de plus.

[ Voor 14% gewijzigd door mat.hi.as op 12-05-2020 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Maasluip schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:02:
Geweldige nieuwe bugs in de friends list. Sorteren werkt niet meer lekker en je komt niet meer terug waar je was als je een friend opent.
Ik denk dat ik de sorteerbug door heb. Je hebt misschien wel gemerkt (als je wat meer friends hebt) dat niet alle friends in een keer geladen worden. Dan scroll je naar beneden en is er even een hickup voordat het volgende deel van de lijst geladen wordt.
Ik denk dat sorteren nu alleen werkt op de friends die al overgehaald zijn. Scroll eerst helemaal naar onder in de lijst en dan werkt sorteren wel.
Sneaky bug, maar wel dom dat ze die geïntroduceerd hebben. Daar begrijpt iemand het proces niet helemaal.

Dat is nog geen oplossing dat je niet op dezelfde plek in de lijst terug komt als je een friend opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Ik had uiteindelijk vijf shinies en mijn vriendin nul. Die was dus niet heel erg blij ;) . En toen ving ik ook nog eens een shiny Machop en Totodile. Ik heb verder maar niets meer gezegd.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ezio schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:01:
Ik had uiteindelijk vijf shinies en mijn vriendin nul. Die was dus niet heel erg blij ;) . En toen ving ik ook nog eens een shiny Machop en Totodile. Ik heb verder maar niets meer gezegd.
Ik had zaterdag ook 5 shinies geloof ik. Ik heb ze allemaal weggegooid op twee na: één zo gehouden en één geevolueerd tot Granbull. Ik vond het wel jammer dat zo'n aparte kleurstelling Snubbull evolueerde tot zo'n anonieme Granbull. Ik zou ook niet weten hoe je van roze een nog opvallendere variant moet maken, en Granbull heeft natuurlijk van zichzelf al niet veel kleurvariatie.

Ik vang nu ook alle Machops die ik tegen kom. Totodile/Crokonaw/Feraligator heb ik al shiny, maar ik wil nog zo'n mooie Hulk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24 mei seedot community day van 11:00-17:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Weet iemand of het mogelijk is om naar Niantic een naamswijziging te stuen voor een PokeStop? een PokeStop vlak bij mijn huis heeft een hele ernstige spelfout in de naam zitten en ik begin mij daar behoorlijk aan te ergeren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:54:
Weet iemand of het mogelijk is om naar Niantic een naamswijziging te stuen voor een PokeStop? een PokeStop vlak bij mijn huis heeft een hele ernstige spelfout in de naam zitten en ik begin mij daar behoorlijk aan te ergeren.
Als je in de buurt van de stop bent, rechtsboven op het pijltje klikken, daarna op de 3 puntjes en dan kan je een naam edit doen, die dan door de community beoordeeld wordt, kan wel een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:09:
[...]

Als je in de buurt van de stop bent, rechtsboven op het pijltje klikken, daarna op de 3 puntjes en dan kan je een naam edit doen, die dan door de community beoordeeld wordt, kan wel een tijdje duren.
Gaat alleen als je lvl40 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Als je dat zelf nog niet bent, is er vast wel iemand in de buurt die dat kan doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Laatst online: 19-09 14:29
Hoi allemaal,

Destijds in 2016 de game uit interesse voor het fenomeen geïnstalleerd en kort gespeeld.

Tijdje terug weer op mijn telefoon gezet omdat het de perfecte manier is om mijn kinderen naar buiten te krijgen in deze Covid tijden :)

Inmiddels een volle backpack met o.a. gifts, dus ik heb de friend nummers op de vorige pagina's een request gestuurd. Zelf ben ik toe te voegen via: 4596 1699 2658.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arazogia
Friendlist-bug is gelukkig gefixt met de laatste update.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 16:00
Arazogia schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:05:
Half gefixt. Hij springt niet meer naar boven, maar het sorteren klopt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14:14
zo weer level 9 in pvp op naar 10

edit 8 ;)

[ Voor 17% gewijzigd door milotic op 14-05-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
milotic schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:46:
zo weer level 9 in pvp op naar 10

edit 8 ;)
Level 8 halen das wel te doen maar dan hoger komen vind ik verdomd lastig!

Hoogste wat ik gehaald heb was 2300 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Ligt eraan welke pokimon en hoeveel double movesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Ik ben niet hoger dan 2100 gekomen. Er zat op een gegeven moment gewoon geen beweging meer in. Ik won er een paar en vervolgens verloor ik er weer net zoveel. En ik heb niet echt veel om mee te wisselen. Het blijft wat dat betreft roeien met de riemen die je hebt. En daar zit helaas geen Dialga, Giratina O of Palkia bij. Het is gelukkig geen pre, want ik heb vaak zat teams met die drie verslagen. Metagross met MM+EQ en Garchomp met EQ+OR zijn toch wel lekker lompe hard hitters die mij vaak gered hebben.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Bij mijn buddie komt soms een gift icoon. Dan lijkt het alsof ik allemaal gifts krijg. Maar die krijg ik dus niet. Komen niet in de items. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
jaydenjarno schreef op zondag 17 mei 2020 @ 14:33:
Bij mijn buddie komt soms een gift icoon. Dan lijkt het alsof ik allemaal gifts krijg. Maar die krijg ik dus niet. Komen niet in de items. Hebben jullie dat ook?
Dit is inderdaad bugged, meerdere mensen die op Reddit er ook over klagen. Ik heb er zelf geen last van, aangezien ik op een gym woon, dus atlijd wel genoeg gifts heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
Weet er iemand of Seviper met dit event nu ook in NL te verkrijgen is? Die mis ik nog in m'n Dex en las ergens dat hij met dit event beschikbaar werd, maar weet dus niet of dat nog steeds regionaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Arazogia schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:05:
Ik heb vandaag pas een update gehad, maar in 0.175.1-G lijkt het wel opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Maasluip schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:15:
[...]

Ik heb vandaag pas een update gehad, maar in 0.175.1-G lijkt het wel opgelost te zijn.
Slechts deels opgelost. De sortering op gifts is nog steeds brak. Ik heb eerst 3-4 vrienden die een gift hebben verstuurd, dan een paar niks, dan weer wel gifts. Opnieuw op gift sorteren geeft weer een andere volgorde :P
Arazogia schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:01:
Weet er iemand of Seviper met dit event nu ook in NL te verkrijgen is? Die mis ik nog in m'n Dex en las ergens dat hij met dit event beschikbaar werd, maar weet dus niet of dat nog steeds regionaal is?
Ik kan me ook zoiets vaag herinneren, maar volgens mij was het al vrij snel ontkracht. Was het niet vlak voor de grote Illumise/Volbeat invasie, dat het toen nog niet duidelijk was welke regional er zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
mat.hi.as schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Ik kan me ook zoiets vaag herinneren, maar volgens mij was het al vrij snel ontkracht. Was het niet vlak voor de grote Illumise/Volbeat invasie, dat het toen nog niet duidelijk was welke regional er zou komen?
Ik weet het niet, maar in de event-info van PoGo staat: "Pokémon originally discovered in the Hoenn region—such as Skitty, Zangoose, and Seviper—will be appearing more frequently in the wild." :?

Edit: M'n 3e Clamperl-evolutie is in ieder geval een Gorebyss geworden, die kan ik in ieder geval afvinken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Arazogia op 18-05-2020 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

mat.hi.as schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Slechts deels opgelost. De sortering op gifts is nog steeds brak. Ik heb eerst 3-4 vrienden die een gift hebben verstuurd, dan een paar niks, dan weer wel gifts. Opnieuw op gift sorteren geeft weer een andere volgorde :P
Inderdaad, sortering heeft wel nog altijd de bug. Als je eerst je hele friends list doorscrolt dan gaat het sorteren pas goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Arazogia schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:30:
[...]

Ik weet het niet, maar in de event-info van PoGo staat: "Pokémon originally discovered in the Hoenn region—such as Skitty, Zangoose, and Seviper—will be appearing more frequently in the wild." :?
Ah, inderdaad. Ik zie wel veel meer Zangooses hier rondlopen. Ik denk dat er weer een gevalletje miscommunicatie is vanuit Niantic. Net als dat de 1/2 hatch distance helaas niet ging stacken, zoals dat eerst wel zo te lezen was:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
2480 nu in pvp word pittig, komt vooral omdat ik geen dubbele movesets heb/had dus nu maar flink geïnvesteerd. Tropius / registeel / azumaril tweede team haunter / vingaroth / en registeel level 9 word hem wel level 10 niet, word onderhand erg pittig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:55
Trainers,

Pokémon GO will be experiencing global downtime for seven hours on Monday, June 1, 2020. From around 11:00 a.m. to 6:00 p.m. PDT (GMT −7), the game will be undergoing server maintenance and will be inaccessible to all Trainers. We apologize in advance for any inconvenience that this might cause.

Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.

—The Pokémon GO team
https://pokemongolive.com/en/post/globaldowntime-jun2020/

Dat is voor ons van maandagavond 1 juni 20:00 tot 2 juni 03:00 (https://www.timeanddate.c...o=20200601T11&p1=224&ah=7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoe lang duurt het inmiddels voordat een Pokestop ‘reviewed’ is?

Heb er een aantal aangevraagd 3 weken geleden. Meestal hoorde ik al eerder of ze goed-, of afgekeurd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:47:

Heb er een aantal aangevraagd 3 weken geleden. Meestal hoorde ik al eerder of ze goed-, of afgekeurd waren.
Zonder upgrade? Kan weken tot maanden tot jaren duren. Met upgrade maximaal een week is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:09

Vorige week 4 aangevraagd, 2 zijn in de laatste week goedgekeurd, heeft wel ongeveer 1,5 week geduurd. Week daarvoor heeft een aanvraag ongeveer een week geduurd voordat deze was goedgekeurd.

Maar heb ook een heleboel die afgekeurd zijn, of nog in pending zitten. Geen idee eigenlijk. Snelheid ligt aan de tijd dat de ingress spelers er aan besteden om de kandidaat stops te reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 23:16:
[...]

Zonder upgrade? Kan weken tot maanden tot jaren duren. Met upgrade maximaal een week is mijn ervaring.
Wat bedoel je met upgrade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EciRuam
aljooge schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 23:18:
[...]

Wat bedoel je met upgrade?
Als je reviews doet voor stops/portals via Wayfarer, krijg je bij 100 agreements (afgekeurd, goedgekeurd of dubbel) een upgrade die je op je eigen stop/portal aanvraag kan toepassen.
Waardoor het sneller zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Daar is de laatste tijd geen pijl meer op te trekken. Niantic lijkt de laatste tijd regelmatig aan de criteria te sleutelen. Er was een tijd dat er maanden niets gebeurde, toen schoot alles er ineens in twee dagen doorheen, toen duurde het een week of twee, momenteel lijkt het weer een stuk langer te zijn. Ik heb her nu al weer een paar een maand vast zitten.

Normaal worden je stops alleen bekeken door mensen in de buurt (voor ons is dat heel nederland en afhankelijk van waar je in Nederland woont een stuk DE, BE en FR. Wanneer je een upgrade toepast wordt dat bereik voor die nominatie veel groter waardoor meer mensen kunnen stemmen, je dus eerder bij genoeg stemmers voorgeschoteld wordt waardoor je nominatie dus sneller door het process heen is. Maar de kans is daarbij dus aanwezig dat niet Nederlands sprekende mensen hem beoordelen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Aantal vrienden in mijn lijst blijken niet actief meer te zijn. Wie wil met mij vrienden worden?

Als het virus over is dan hoop ik weer te reizen voor werk en dus niet NL gifts te kunnen verstrekken :)

<verwijderd heb weer genoeg vriendjes weer!>

Bedankt voor toevoegen!

[ Voor 16% gewijzigd door M.I.G. op 22-05-2020 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Stemmen is nog niet open? Niks te zien op Twitter nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:41

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

_Anvil_ schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:54:
Hoi allemaal,

Destijds in 2016 de game uit interesse voor het fenomeen geïnstalleerd en kort gespeeld.

Tijdje terug weer op mijn telefoon gezet omdat het de perfecte manier is om mijn kinderen naar buiten te krijgen in deze Covid tijden :)
Werkt inderdaad best goed, ben zelf onder invloed van mijn oudste zoon ook begonnen en het is best verslavend. Wel een klein foutje gemaakt door niet vooraf zijn team-keuze te checken. Ik dacht goed te zitten met zijn lievelingskleur (blauw), maar de TL daarvan is een vrouw, dus door zoonlief afgekeurd ;)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Tijdens event werkt bij mij de "om de 30 minuten ballen krijgen van je buddy" niet, bij mijn broer ook niet. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel snel denk ik, nieuwe speeltuin is hier aangelegd en er was kort daarna als een stop.
Netjes in de range van mijn huis :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 17:36:
Stemmen is nog niet open? Niks te zien op Twitter nog
Inmiddels wel. Tussenstand is nu;

Weedle: 34%
Gastly: 32%
Squirtle: 23% (waarom zou je daarop stemmen 8)7 )
Sandshrew: 11%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:11
skipe schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:13:
Tijdens event werkt bij mij de "om de 30 minuten ballen krijgen van je buddy" niet, bij mijn broer ook niet. Meer mensen hier last van?
Event is al voorbij, maar misschien voor de volgende community day.
Je buddy moet met je mee lopen voor deze bonus.
Edit: en ook minimaal 2 hartjes hoor ik net

[ Voor 5% gewijzigd door peto84 op 24-05-2020 22:10 ]

psnprofiles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
Bij mij gaf de buddy 50 ballen bij het bereiken van het laatste hartje, give your buddy a treat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

aljooge schreef op zondag 24 mei 2020 @ 17:57:
Bij mij gaf de buddy 50 ballen bij het bereiken van het laatste hartje, give your buddy a treat
Nuttige info voor een volgende keer, vooraf al goed voor je buddy zorgen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Dit had ik allemaal toch al voor elkaar.. heb hem op een gegeven moment zelfs een poffin gevoerd, mocht echter niet baten.

Mijn broer had toevallig tijdens het event dat zijn buddy best buddy werd, hierna kreeg hij wel de ballen. Dus de voorwaarde dat je een "great buddy" moest hebben klopt niet maar moest "best buddy" zijn denk ik dan.

Jullie hebben ook met een best buddy de ballen gekregen of met een great buddy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
skipe schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:50:
Dit had ik allemaal toch al voor elkaar.. heb hem op een gegeven moment zelfs een poffin gevoerd, mocht echter niet baten.

Mijn broer had toevallig tijdens het event dat zijn buddy best buddy werd, hierna kreeg hij wel de ballen. Dus de voorwaarde dat je een "great buddy" moest hebben klopt niet maar moest "best buddy" zijn denk ik dan.

met een great buddy. heb 2 rondjes gevuld van mijn shiny 98% iv meditite. Is dat great?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EciRuam
50 ballen: K8G9DFV4X7L3W

Verloopt op 28 Mei - 01:00 UTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

EciRuam schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:12:
50 ballen: K8G9DFV4X7L3W

Verloopt op 28 Mei - 01:00 UTC
Bedankt.
En ook namens mijn oudste zoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Freee!! op 25-05-2020 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
skipe schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:13:
Schijnt een bug geweest te zijn. Als je dit aangeeft bij Niantic kun je een compensatie krijgen van 300 ballen:

https://www.nwtv.nl/20476...men-tijdens-community-day

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
skipe schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:50:

Volgens de theorie zou het vanaf great buddy of hoger moeten werken. In mijn geval heb ik ook geen ballen gehad. Ook meerder buddy's getest van verschillende levels herstart van de game etc etc
Tijdens het event een support ticket aangemaakt en ergens in de loop van de avond kreeg ik bericht dat er 300 ballen waren toegevoegd aan mijn inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ik lach me rot met Pokemon Go, ik krijg geregeld een waarschuwing, dat ik niet zo hard moet rijden terwijl ik rustig thuis in mijn stoel zit.
spoiler:
Met bepaalde settings is de GPS plaatsbepaling op mijn telefoon niet heel erg nauwkeurig, waardoor ik geregeld over een afstand van zo'n 250-300 meter "teleporteer" en soms worden tussengelegen locaties aangedaan (waar ook een Pokéstop staat ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dat is echt relaxed inderdaad. Beetje eitjes uit lopen zonder enige moeite. Al merk ik wel dat ik het leuker vind als ik loop/fiets, dan wanneer ik thuis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

mat.hi.as schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 20:14:
Dat is echt relaxed inderdaad. Beetje eitjes uit lopen zonder enige moeite. Al merk ik wel dat ik het leuker vind als ik loop/fiets, dan wanneer ik thuis zit.
Is het ook, maar meer dan 10 KM op een dag vind ik toch een beetje veel (en ik heb sinds ik begon op 19-05-2020 er dus al 168 KM op zitten volgens de stats ;) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8fPXRdPzLAqPMIWrY2ap8q_f7Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iVWtVDOH9TlTEyF1NiGDDifP.jpg?f=fotoalbum_large
The Pokémon GO team zegt:
Trainers,

In 2019, our Pokémon GO Fest lineup was bigger and better than ever before. That summer, we held more than one Pokémon GO Fest in the same year for the first time ever! Chicago, Dortmund, and Yokohama hosted individual Pokémon GO Fest events that, in total, brought together over 600,000 Trainers for a special summer of live events.

This year, we’re bringing you a totally reimagined Pokémon GO Fest experience. Save the dates: on July 25 and 26, Pokémon GO Fest 2020 will take place as an entirely global event in a virtual format, which will allow Trainers worldwide to participate from wherever they play. In another first, all ticket holders will be able to attend both days of this two-day event.

While we’ll miss the traditional congregation of Pokémon GO fans, we’re thrilled to bring a special Pokémon GO Fest experience to Trainers. Not only are you in for an exciting weekend of bonuses, Pokémon encounters, and Special Research, there will also be exciting ways to connect with other Trainers and experience other fun surprises throughout the entire summer.

Be sure to check the Niantic blog and the Pokémon GO Fest website for more updates in the coming weeks. We can’t wait to share them all with you. Until we can all meet again in the same park and under the same sky—let’s GO!
https://pokemongolive.com/post/pokemongofest2020

*O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:38
En de eerste Reshiram is 100% :)
Pagina: 1 ... 18 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!