Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Timburr zat er de afgelopen week helemaal niet in!

Raids.nl is momenteel uit de lucht en MVTV doet ook een oproep om raid app groepen momenteel te sluiten.

Hier in de regio was ook genoeg discussie veelal door mensen die niet zo goed kunnen lezen.

Animo om te spelen wordt zo wel steeds lager....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Je zou op dit moment ook niet moeten spelen. Er zijn momenteel andere zaken die even wat belangrijker zijn.

Edit: Of nouja, niet spelen... In ieder geval niet in groepjes raiden en/of al te veel buiten spelen. Om nou de grenzen op te zoeken van de corona virus maatregelen voor pokemon go, dat lijkt me wat ver gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door FreqAmsterdam op 25-03-2020 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:45

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

dragon2 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:19:
Wegens thuisisolatie maar veel pogo nu, maar poke balls steeds op ook al is hiernaast een pokestop. Wie wil er vriendjes worden en veel gifts 'ruilen'?

1951 4350 4448
2758 8637 8181
Maaruh, thuisisolatie vanwege besmetting? Alles goed?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
C_V_S schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:25:
Zo het is wel aardig stil geworden met Pokemon spelen hierzo.

Zou mij niks verbazen als ze Level 5,4,3 raids ook tijdelijk opschorten zodat je ook niet krijgt dat mensen nog steeds met groepjes bij elkaar gaan staan.

Ik vermaak mij wel met de battles en een stop voor mijn deur :)
Gister een aantal Cobalions gedaan, met gewoon 2 meter tussen de personen. Ziet er wat raarder uit dan normaal. De normale raid-channels worden wel dicht gegooid, dus het is wat lastigeer afspreken.

Ik ben in ieder geval blij met een gym voor mn deur voor de ballen, raids en muntjes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Stormtrooper schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:08:
[...]

Maaruh, thuisisolatie vanwege besmetting? Alles goed?
Nee thuisisolatie vanwege immunosuppressief zijn (ik krijg de rest van mijn leven infusen die vergelijkbaar zijn met chemo zeg maar, met als specifiek risico erg vatbaar voor verkoudheids(achtige)virussen, yay).
Ik ben dus risicogroep :|
Het gaat nog wel goed, zit alleen dus al weken verplicht alleen thuis te zitten :| Ik zit al wel 2,5 week met toch wel aardige hoofdpijn, dat is wel vaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
dragon2 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:53:
[...]

Nee thuisisolatie vanwege immunosuppressief zijn (ik krijg de rest van mijn leven infusen die vergelijkbaar zijn met chemo zeg maar, met als specifiek risico erg vatbaar voor verkoudheids(achtige)virussen, yay).
Het gaat nog wel goed, zit alleen dus al weken verplicht alleen thuis te zitten :| Ik zit al wel 2,5 week met toch wel aardige hoofdpijn, dat is wel vaag.
Nogal offtopic, maar die hoofdpijn kan komen door stress? Kan me voorstellen dat je niet echt comfortabel bent met deze corona crisis als 'kwetsbare'. Anyways, beste advies is gewoon je huisarts bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door FreqAmsterdam op 26-03-2020 08:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:55:
[...]

Nogal ontopic, maar die hoofdpijn kan komen door stress? Kan me voorstellen dat je niet echt comfortabel bent met deze corona crisis als 'kwetsbare'. Anyways, beste advies is gewoon je huisarts bellen.
Nee is meer aangezichtspijn (zoals bij bijholte/voorhoofdsholteontsteking). Ik moet maandag weer zo'n infuus, ik durf geeneens naar het ziekenhuis te gaan nu eigenlijk maar die medicijnen moeten eigenlijk wel. Dus ja, stressen doe ik wel een beetje.
Dus maar een beetje 'dom' spelletjes spelen zoals pogo in de tussentijd 8)
Alleen irritant dat ik voor enkele quests raids moet gaan doen enzo, dat gaat nu dus ff niet heh :z

#CoronaHulpPoGoGevraagd :+ :D _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

dragon2 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:00:
[...]

Nee is meer aangezichtspijn (zoals bij bijholte/voorhoofdsholteontsteking). Ik moet maandag weer zo'n infuus, ik durf geeneens naar het ziekenhuis te gaan nu eigenlijk maar die medicijnen moeten eigenlijk wel. Dus ja, stressen doe ik wel een beetje.
Alleen irritant dat ik voor enkele quests raids moet gaan doen enzo, dat gaat nu dus ff niet heh :z

Voorlopig gooi ik dagelijks 2 cadeaus richting jullie.. Ben zelf ook risicogroep maar nog wel aan het werk (zorgen dat heel veel mensen wel thuis kunnen werken). RAID quests moeten bij mij ook maar even wachten!

Sterkte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16:05
dragon2 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:00:
[...]

Nog veel plezier met mijn gifts, ze zijn je gegund. Om die reden hoop ik je elke dag 1 te sturen. Gelukkig de laatste paar dagen zitten er extra veel ballen in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 14:17
Dat zijn er wel weer genoeg :)

[ Voor 86% gewijzigd door Sup4rdurt op 02-04-2020 14:21 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:38
Wegens thuisisolatie maar veel pogo nu, maar poke balls steeds op ook al is hiernaast een pokestop. Wie wil er vriendjes worden en veel gifts 'ruilen'?

1951 4350 4448
2758 8637 8181
Met Moeaah al best friends dus nu is Wortelsoft aan de beurt. 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 5427 9076 3881!

Ontvangen en versturen van gifts in deze zware tijden ;-)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DKjordy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:25
Arazogia schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:39:

Met al dat thuiswerken kan ik ook wel wat vriendjes gebruiken trouwens: 6366 0460 9299

1951 4350 4448
2758 8637 8181
Toegevoegd (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MED-iC-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:46
ook toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Zo, gelukkig nog net Gothitelle weten te krijgen gisteravond. Event leek een uur langer door te lopen, tot 11 uur ipv 10 uur. Werd doodgegooid met Solosis maar Gothita amper gezien.

Ook echt en masse pokeballs aan het deleten omdat ik er echt veel teveel heb (woon op een pokestop dus tja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Akaendra schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:12:
Zo, gelukkig nog net Gothitelle weten te krijgen gisteravond. Event leek een uur langer door te lopen, tot 11 uur ipv 10 uur. Werd doodgegooid met Solosis maar Gothita amper gezien.

Ook echt en masse pokeballs aan het deleten omdat ik er echt veel teveel heb (woon op een pokestop dus tja)
Uur langer i.v.m. zomertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik heb net drie battles op een rij verloren door een "error finding match" _O- . Man, man man. Ik moet toegeven dat ik daarna ook een battle onverdiend heb gewonnen door lagfest.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb het gevoel alsof ze in de update de "cirkel" rondom een Pokéstop hebben vergroot, alleen dat niet volledig hebben doorgevoerd.

Als je een stop benadert verandert de kubus naar mijn gevoel eerder in een cirkel. Maar ik heb nu telkens dat als ik dan aan de cirkel ga spinnen, de app aangeeft "try again later". Pas als ik in het "normale" bereik kom kan ik daadwerkelijk aan de stop draaien.

Verder heb ik ook het gevoel alsof ze de nieuwe Pokémon die vorige week waren gereleased (o.a. Solosis, Gothita) alweer terug in hun hok hebben gedaan. In mijn omgeving nergens te vinden (behalve dan nog die nutteloze Stunfisk). Althans, niet op de plekken hier op de hei waar ik aan het eind of begin van de dag even ga hardlopen (om de rest van de dag weer veilig binnen te kunnen zitten...).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gitarist schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:51:
Ik heb het gevoel alsof ze in de update de "cirkel" rondom een Pokéstop hebben vergroot, alleen dat niet volledig hebben doorgevoerd.
Ze hebben tijdelijk de interactie afstand tot gyms verdubbeld, een bijwerking daarvan is dat de afstand voor stops ook verdubbeld is, die zijn blijkbaar gelinkt, maar de daadwerkelijke interactie mogelijkheid is voor stops niet veranderd.
Dat geeft inderdaad de vervelende bijwerking dat het lijkt alsof stops gebruikt kunnen worden terwijl ze toch nog te ver weg zijn.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Iemand nog die vrienden wil worden? Speel dagelijks en probeer, zolang ik ze heb, iedereen gifts te geven. Mijn trainer code is:

1011 0136 4379

psn-id: Jacman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:55
Schijnt dat Stunfisk als ground/electric type helemaal niet zo nutteloos is in Great League:
Gamepress:
Great League: 4 / 5

Stunfisk sports a unique Ground/Electric typing, impressive bulk, and a spammy moveset with relevant coverage. While it doesn't share the Water-typing that traditional "mud bois" do, its performance is very similar. Valuable Ground-type coverage from spammable Mud Bombs in addition to Electric-type coverage gives it a niche that no other Pokemon can provide, however this also causes Stunfisk to lose to other "mud bois." Unfortunately its Electric-type role is also questionable due to its weakness to Water-type attacks, which can make Stunfisk difficult to use.
https://gamepress.gg/pokemongo/pokemon/618
GO Hub:
Stunfisk is an Electric and Ground type that maxes out at 2162 CP, making it ideal for Great League fights. Stunfisk’s move pool is also stunningly good, with Mud Shot as fast move and Mud Bomb and Discharge as charge moves leading the way:
(...)
Stunfisk is a natural counter to Registeel, Azumarill, Skarmory, Alolan Marowak and even Haunter! Ahoy, another meta shakeup is coming! The best Stunfisk you can get is a 0/13/14 Stunfisk at level 27, which has 1499 CP.
https://pokemongohub.net/post/event/tricky-pokemon-event/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Ook ik zoek nog Pokéfriends, ook met name voor wat special quests waar ik mensen móet toevegen :).

Trainer code 1147 1984 0859.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MED-iC-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:46
Casual_T schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 00:31:
Ook ik zoek nog Pokéfriends, ook met name voor wat special quests waar ik mensen móet toevegen :).

Trainer code 1147 1984 0859.
toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Hier ook. Om wat gifts te kunnen uitwisselen en straks misschien dan ook raids met elkaar op afstand te doen?

1059 3807 3202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Jacman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:04:
Iemand nog die vrienden wil worden? Speel dagelijks en probeer, zolang ik ze heb, iedereen gifts te geven. Mijn trainer code is:

1011 0136 4379
Sent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaaaan
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 15:13
send:)
DeBers schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:20:
Hier ook. Om wat gifts te kunnen uitwisselen en straks misschien dan ook raids met elkaar op afstand te doen?

1059 3807 3202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ik heb een S20. Game blijft vastlopen. Bekende bug voor alle S20 gebruikers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Kleinigheidje van Niantic:
8 ballen, 4 golden razz en 4 silver pinaps

EMRK2EZWLVSSZDC5

Voor Andoid kun je de code in de Shop gebruiken, helemaal onderaan. Voor iOS via deze pagina: https://rewards.nianticlabs.com/pokemongo/signin

https://twitter.com/NianticLabs/status/1247254080436580353

[ Voor 11% gewijzigd door Raem op 07-04-2020 16:39 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:27
DeBers schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:17:
[...]

Ik heb een S20. Game blijft vastlopen. Bekende bug voor alle S20 gebruikers.
Inderdaad is op de Exynos versie van de S20 het spel nu niet speelbaar. Niet handig dat Niantic 0.171.3 heeft geforceerd. Hopelijk komen ze snel met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wim8282 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 17:37:
[...]

Inderdaad is op de Exynos versie van de S20 het spel nu niet speelbaar. Niet handig dat Niantic 0.171.3 heeft geforceerd. Hopelijk komen ze snel met een update.
Het helpt zeker niet als je de versie uit de Samsung Store installeert? Ik heb net vandaag een S20 binnen gekregen, en daarop doet Pokémon Go het inderdaad niet :(. Nog maar even doorspelen op mijn S8 dus....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Wat vrienden van mij spelen ook erg fanatiek, ook zij kunnen wel wat vriendjes gebruiken. Mocht iemand interesse hebben in vriendjes:

9909 9274 3881
8383 8853 1785
5833 6410 6017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Is er dit weekend een event? Zag niets in nieuws maar op een ander spel kreeg m'n zoontje dat er een shiny eggecute en excecutor (of hoe die dingen ook heten) zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 16:00
Spring event is gisteren begonnen.
Zie hier voor meer info https://leekduck.com/events/springevent2020/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Er was net weer een update voor Pokémon Go (0.171.4), maar die werkt helaas nog steeds niet op de Galaxy S20 :(..

@Jacman en @dragon2 ik heb ze toegevoegd. Ik kan waarschijnlijk niet elke dag pakjes geven, maar ik probeer het wel zo veel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Weet iemand wanneer het raiden vanaf huis gaat komen? Zag de post van 30 maart en had verwacht dat het al werkte. Helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:48:
Weet iemand wanneer het raiden vanaf huis gaat komen? Zag de post van 30 maart en had verwacht dat het al werkte. Helaas nog niet.
binnenkort, overigens is uit datamining al naar voren gekomen dat er een speciale raidpas voor gaat komen die alleen in de shop te koop gaat zijn. Niantic kennende zal die niet 1 coin zijn dus verheug je jezelf er niet te veel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:55:
[...]

binnenkort, overigens is uit datamining al naar voren gekomen dat er een speciale raidpas voor gaat komen die alleen in de shop te koop gaat zijn. Niantic kennende zal die niet 1 coin zijn dus verheug je jezelf er niet te veel op
Als je battles doet kan je toch ook die level 5 raid Pokemons winnen?

Heb er al een boel berg op die manier gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Ik ben helemaal klaar met Landorus. Ik battle eigenlijk alleen nog maar voor de rare candies. Het gaat voor mij in de Master League (gemiddeld vier uit vijf) in ieder geval een stuk beter dan in de Great League en Ultra League. En dat terwijl ik niet eens een heel verrassend team heb (Metagross BP+MM+EQ, Giratina A SC+DC+SN, Garchomp MS+EQ+OR).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ezio schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:00:
Ik ben helemaal klaar met Landorus. Ik battle eigenlijk alleen nog maar voor de rare candies. Het gaat voor mij in de Master League (gemiddeld vier uit vijf) in ieder geval een stuk beter dan in de Great League en Ultra League. En dat terwijl ik niet eens een heel verrassend team heb (Metagross BP+MM+EQ, Giratina A SC+DC+SN, Garchomp MS+EQ+OR).
Welk level ben je?

Vanaf level 8 wordt het lastiger vind ik.

Ik heb Kygore, Togekiss en Dialga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Ik ben level 7. En dat is met actief wisselen goed te doen. Ik begon in het voorseizoen met Lucario CN+SB+PP, Gyarados DB+HP+CR en Garchomp MS+EQ+OR maar dat was geen echt succes. Lucario is echt een glass canon wat dat betreft. Dat was wel erg zuur gezien de vele uren die ik erin had gestoken. Maar deze combo lijkt iets beter bestand tegen het Master League geweld.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Level 7 gaat het enkel maar om potjes winnen en ga je vanzelf omhoog bij level 8 moet je minimaal 3/5 winnen om punten te pakken.

Gaat dan vaak genoeg om maar een klein beetje.

Sowieso 1 best buddy inschalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Niantic heeft er de afgelopen dagen een hoop meldingen uitgegooid.

Insense day
Abra community day die van 11 tot 5 is
Buddy event
Distance raid passes

Ben benieuwd naar buddy event. Ik vind het wel leuk dat ze zo nu en dan een regional pokemon wereldwijd maken. Scheelt weer hopen dat iemand er genoeg vangt op zn vakantie :').

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Laatst online: 20:23

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Ben echt een casual speler, af en toe speel ik, maar heb voor special research 3 nieuwe vrienden nodig. Wie kan mij helpen? mijn code is 7304 3554 0455

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YoMajesty
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-05 21:52
6582 6929 6632

Als iemand nog vrienden zoekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gisteren was het Incense event maar bij werkte dat dus niet.

Kwam dus niks meer dan normaal af en al helemaal geen Sentret

Meer mensen met dit issue of er iets over gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 20:41
Ik heb geen problemen gehad, de shiny-rates vielen bij mij wel wat tegen. Maar twee shiny Sentret in heel de dag spelen. Het is natuurlijk zo dat ik niet mag klagen omdat ik tenminste wat heb, maar toch :P Had ook verwacht nog wat andere shinies mee te pikken, maar ook dat was helaas te veel gevraagd.
Ik heb het wel naar mijn zin gehad, het is een goed concept maar shinies mogen wel geboost worden wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:10

Haan

dotnetter

Ik heb 1x incense gedaan en daarmee twee (crappy) shiny sentret gevangen. Maar vond het toen wel mooi geweest, toch allemaal meuk verder en geen leuke extra's zoals dubbel XP of stardust ofzo wat het wel de moeite waard zou maken.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
Ik heb de eerste 2 uur gespeeld voor Clamperl (3x) en Litwick (3x) en hierbij geen enkele shiny gezien.
Het laatste uur toch nog een incense aangezet om misschien toch nog een shiny te kunnen scoren, maar helaas.
Genoeg sentrets gezien, aangetikt/gevangen, maar dus geen enkele shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
3 shinys gevangen, Exeggcute, Anorith en Krabby. En nog een 4* Gligar ;-)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik heb de volledige 6 uur gespeeld en 1 x shiny sentret kunnen vangen. ( na 4 uur 26 min )
Beter dan niets he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 13:35
6 uur gespeeld en 4 shiny sentret en 1 shiny geodude, geen met goede iv's maar was al heel blij hiermee. Ook nog een 4* slowpoke tussendoor.

De pokemon die zeldzaam zouden zijn uit de incense waren dat ook wel, heb er gemiddeld 3 van elke gevangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoMajesty
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-05 21:52
Na alle friend requests van afgelopen dagen: super bedankt! Zouden jullie onderstaande ook toe willen voegen? Die heeft ook nog vrienden nodig

3673 1606 9393

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Zo, corona crisis doet het spel niet slecht. Nog een vriend van me die weer is gaan spelen. Hij is ook op zoek naar vriendjes:

7012 1812 1765

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

dragon2 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:53:
[...]

Alles nog goed met je? De dagelijkse cadeau-uitwisseling is nou al zo'n week gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Stormtrooper schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:09:
[...]
Alles nog goed met je? De dagelijkse cadeau-uitwisseling is nou al zo'n week gestopt!
Gaat mwah. Vorige week dagje in zh gelegen (en daarbij hopelijk geen corona opgelopen :? ), nu nog last. Vooral veel slapen nu, en geen zicht op beterschap. In ieder geval nog geen puf voor spelletjes even :/ Sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

dragon2 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:59:
[...]

Gaat mwah. Vorige week dagje in zh gelegen (en daarbij hopelijk geen corona opgelopen :? ), nu nog last. Vooral veel slapen nu, en geen zicht op beterschap. In ieder geval nog geen puf voor spelletjes even :/ Sorry...
Was ik al een beetje bang voor. Heel veel sterkte en gezondheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ben een beetje een casual player die dit maar af en toe speelt, maar heb al meer dan een jaar twee items openstaan om drie vrienden toe te voegen, heb er nog eentje over die ik nodig heb. Iemand die kan helpen?

Edit: Nou dat ging snel! Of het was puur toeval :+

[ Voor 12% gewijzigd door Ruubster op 01-05-2020 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone0
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik ben een actieve speler en nog op zoek naar wat vrienden om mijn challenges te voltooien. Elkaar gifts sturen is natuurlijk ook mooi meegenomen.

1024 4160 4370

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pff ik heb sinds een paar weken een Samsung Galaxy S20, maar kan Pokémon Go daar niet op spelen. Schijnt een bekende bug te zijn voor de Exynos modellen, waar Niantic al ruim een maand geen oplossing voor heeft. Ik loop dus nu nog even met twee toestellen, maar handig is anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
948604044975 zoekt ook nog vrienden :) . Dan kan ze weer wat mensen ontvrienden die geen cadeaus meer sturen ;) .

Ik heb wel weer zin in de andere battle leagues. Het begint een beetje als een herhaling te voelen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
gwystyl schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:55:
Pff ik heb sinds een paar weken een Samsung Galaxy S20, maar kan Pokémon Go daar niet op spelen. Schijnt een bekende bug te zijn voor de Exynos modellen, waar Niantic al ruim een maand geen oplossing voor heeft. Ik loop dus nu nog even met twee toestellen, maar handig is anders....
Ik heb gelezen dat dit probleem opgelost is in de laatste versie (0.173.2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

EciRuam schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:03:
[...]

Ik heb gelezen dat dit probleem opgelost is in de laatste versie (0.173.2).
Ik had het gisteren nog geprobeerd, en toen liep hij al vast net na het opstarten. Ik zat blijkbaar nog wel op 0.173.0, dus ik ga gelijk updaten en kijken of het nu wel werkt. Dank voor de hint.

edit: het lijkt te werken _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 24-04-2020 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Er was toch een abra event morgen? Via de go ranger site zag in niks staan

Is die afgelast of iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EciRuam
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 21:06:
Er was toch een abra event morgen? Via de go ranger site zag in niks staan

Is die afgelast of iets?
Nee, die gaat gewoon door. Er is zelfs een ticket voor €0.99 te krijgen in de shop.

https://leekduck.com/events/aprcommunityday20/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Wie weet hoe dat raiden op afstand werkt? Ik kan nergens een knop vinden om vanuit huis een raid te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:11
DeBers schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 10:47:
Wie weet hoe dat raiden op afstand werkt? Ik kan nergens een knop vinden om vanuit huis een raid te starten?
Dit is nog niet actief. Naar verwachting ergens deze week.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Nu al 6 shinies te pakken van de circa 100-120 catches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Purehz schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 13:35:
Nu al 6 shinies te pakken van de circa 100-120 catches
En wat heb je aan die shines?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DeBers schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 15:22:
[...]

En wat heb je aan die shines?
You gotta catch 'm all....

Uiteraard heb je er helemaal niks aan, maar het is leuk om zoveel mogelijk verschillende shinies te verzamelen voor de pokedex.

Sommigen willen dan van elke generatie een shiny bewaren (vandaag dan Abra, Kadabra en Alakazam) ; ik vind het zelf al leuk als ik alle shinies in ieder geval in de pokedex heb, en sommige bewaar ik om mee te vechten of lopen als ik ze mooi vind of er heel lang over gedaan heb om hem met goede stats te krijgen (bijv rode Gyarados of knalgroene Kabutops). Ik hoop er ook nog steeds op om een groene Machop/oke/amp tegen te komen. Shinies van CD's vind ik vaak minder interessant omdat ze dan te makkelijk te krijgen zijn en andere omdat ze te weinig verschillen van de normale uitvoering (bijv Slaking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

peto84 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 12:56:
[...]

Dit is nog niet actief. Naar verwachting ergens deze week.
Nu actief! 3 passen voor 1 coin. Om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Morgen komt (shiny) Darkrai weer terug.

Die heb ik nog niet dus kan ik maar mooi mijn passen voor gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Ik ben zo blij dat we weer de kans op Mewtwo krijgen *O* . Die staat zo lang op mijn verlanglijstje.

Ik heb nog geen remote raid pas gebruikt. Ik ken niet genoeg spelers in de buurt om een 5 sterren raid te doen. En alles met minder kan ik alleen of met mijn vriendin doen als ik even naar het einde van de straat loop. Daar ga ik geen remote raid pas voor gebruiken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Weer de kans op Mewto? Hoe kom je daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
Dat niantic wayfarer programma heeft echt een hele hoop mensen die het systeem trollen denk ik... Ik ben aan het proberen in het buitengebied en het bos pokestops en gyms te krijgen en de ene keer worden dingen wel geaccepteerd en de andere keer word het niet geacepteerd met de meest belachelijke redenen. Het lijkt er vooral op dat zodra het niet op google maps met streetview zichtbaar is dat ze gelijk een reden zoeken om het af te keuren -_-.

Ik heb bijvoorbeeld een toegangsbord van een stuk bos als pokestop ingediend die was 2 dagen later direct geaccepteerd maar duidelijk zichtbaar vanaf een openbare weg met google streetview. Dus ik denk ik doe er nog een paar verder het gebied in die niet zichtbaar zijn met google streetview(de weg is alleen voor bewoners toegankelijk met een voertuig maar wel gewoon toegestaan om daar te wandelen) En afkeur van tot nog toe 2 met de redenen: Natuurlijk object en de andere acceptatie criteria(zoals titel of andere onderdelen niet correct) -_- .

Ik heb ook een aparte brievenbus ingediend die gewoon langs diezelfde weg staat die afgekeurd word met als reden staat op prive terrein -_- en is geflagged : for targeting other players with the purpose of abuse, ridicule, trolling, or harassment.

Sorry voor de tekst muur, moest het even kwijt. Er staat nog 1 bord in de stemmingsronde we zullen zien wat daarmee gebeurd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Laatst online: 22-12-2022
Wij zoeken weer wat nieuwe vrienden, met de nieuwe update kan ik nu bij 3 stops vanaf mijn eigen huis.
Dus genoeg kado's te sturen, ik heb ook al iedereen toegevoegd die afgelopen maand zijn code hier heeft neergezet

EDIT: nu wel weer genoeg vrienden :)

[ Voor 11% gewijzigd door LangeQuin op 01-05-2020 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
C_V_S schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:32:
Weer de kans op Mewto? Hoe kom je daar bij?
Ik had gelezen dat er een special research komt met Mewtwo als reward.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ezio schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:15:
[...]

Op Reddit heb ik het ook gelezen.
Ik ben inmiddels bij 4/9 in de Throwback Challenge Kanto: 2020.
Dus ben benieuwd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:08:
[...]

Op Reddit heb ik het ook gelezen.
Ik ben inmiddels bij 4/9 in de Throwback Challenge Kanto: 2020.
Dus ben benieuwd. :*)
Dan heb je geluk. Blijkbaar is de Throwback challenge te vroeg online gekomen. Ze hadden hem weer offline gehaald, maar voor de mensen die hem toch al hadden en gespeeld hadden hebben ze hem weer online gezet.
Vrienden van mij hebben hem ook. Ikzelf nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ezio schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:15:
[...]

Ja klopt ik dacht in raids maar dat is Darkrai geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Oh ja die throwback challenge heb ik al done en done.
Mewtwo als reward.
Leuke throwback aangezien alle pokemon rewards die je krijgt bij step completion Pokemon zijn die de Gymleaders gebruikten in Red/Blue/Yellow.

Maar nog een vraagje, hoe kun je in wayfarer uberhaupt zien waarom je spul is afgekeurd. Heb het nooit kunnen ontdekken maar goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Laatst online: 08:55
Akaendra schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:48:
hoe kun je in wayfarer uberhaupt zien waarom je spul is afgekeurd. Heb het nooit kunnen ontdekken maar goed :)
Niet in Wayfarer maar als je Google gebruikt om in te loggen bij Wayfarer krijg je een afwijzingsmailtje in je Gmail, bijvoorbeeld zoals dit:
hello@pokemongolive.com schreef:
This nomination has been rejected due to the following reason(s):
Nomination does not meet acceptance criteria, The real-world location of the nomination could not be confirmed to have an acceptable pedestrian pathway leading up to it.
of zo:
This nomination has been rejected due to the following reason(s):
Photo appears to include a recognizable license plate, The real-world location of the nomination appears to represent a generic store or restaurant, The real-world location of the nomination appears to obstruct the driveway of emergency services or may interfere with the operations of fire stations, police stations, hospitals, military bases, industrial sites, power plants, or air traffic control towers
(allemaal b*llsh#t redenen btw |:( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

protoss warrior schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:41:
Dat niantic wayfarer programma heeft echt een hele hoop mensen die het systeem trollen denk ik... Ik ben aan het proberen in het buitengebied en het bos pokestops en gyms te krijgen en de ene keer worden dingen wel geaccepteerd en de andere keer word het niet geacepteerd met de meest belachelijke redenen. Het lijkt er vooral op dat zodra het niet op google maps met streetview zichtbaar is dat ze gelijk een reden zoeken om het af te keuren -_-.

Ik heb bijvoorbeeld een toegangsbord van een stuk bos als pokestop ingediend die was 2 dagen later direct geaccepteerd maar duidelijk zichtbaar vanaf een openbare weg met google streetview. Dus ik denk ik doe er nog een paar verder het gebied in die niet zichtbaar zijn met google streetview(de weg is alleen voor bewoners toegankelijk met een voertuig maar wel gewoon toegestaan om daar te wandelen) En afkeur van tot nog toe 2 met de redenen: Natuurlijk object en de andere acceptatie criteria(zoals titel of andere onderdelen niet correct) -_- .

Ik heb ook een aparte brievenbus ingediend die gewoon langs diezelfde weg staat die afgekeurd word met als reden staat op prive terrein -_- en is geflagged : for targeting other players with the purpose of abuse, ridicule, trolling, or harassment.

Sorry voor de tekst muur, moest het even kwijt. Er staat nog 1 bord in de stemmingsronde we zullen zien wat daarmee gebeurd...
Zo herkenbaar... Mensen die beoordelen kijken echt nergens naar. Een kerk wordt beoordeeld als winkel of restaurant, om maar even iets te noemen. Echt wtf, doe je dan al die moeite voor elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Vrij vermoeiend ja. In Duitsland wordt de grootste bullshit goedgekeurd én geen streetview. Hier keuren ze af omdat het niet te zien valt op streetview. No shit sherlock met streetview materiaal van 2008... :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
En natuurlijk het 3e bord wel geaccepteerd in wayfarer -_- precies hetzelfde als de andere 2. Vrijwel dezelfde tekst gebruikt....

Ach ja zodra ik er weer 10 kan aanbrengen in pogo doe ik er wel weer een paar inzenden met iets meer beschrijving erbij, kijken wat er gebeurt. voor nu in ieder geval al 3 stops erbij op de route waar ik mijn hond uitlaat en nog een paar wat verder weg :) . Ik krijg het buitengebied hier nog wel vol met pokestops uiteindelijk :-p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja dat ze afgekeurd worden is niet zo'n ramp, maar wel dat je upgrade verdienen voor niks is geweest. Ben zelf daarom ook gestopt met beoordelen. Niantic interesseert het niet, en ik heb geen zin meer om gratis voor hun te beoordelen en dan alsnog met lege handen te staan omdat andere mensen alles maar afkeuren en nergens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:26:
Nouja dat ze afgekeurd worden is niet zo'n ramp, maar wel dat je upgrade verdienen voor niks is geweest. Ben zelf daarom ook gestopt met beoordelen. Niantic interesseert het niet, en ik heb geen zin meer om gratis voor hun te beoordelen en dan alsnog met lege handen te staan omdat andere mensen alles maar afkeuren en nergens naar kijken
Dit inderdaad. Je best doen om een upgrade te krijgen en dan een b*llshit reden bij afkeur :/

Heeft het zin om eenzelfde pokestop meermaals in te schieten? Omdat het beoordelen zo lang duurt, heb je vaker eentje die er doorheen komt en als ie dan afgekeurd wordt, duurt de volgende niet zo lang of zien mensen ze dan ook al als "duplicate" :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb in mijn buurt gehad dat een stop vaker werd ingediend en een tweede of derde keer wel goedgekeurd werd.
Maar er zijn ook stops ingediend die niet goedgekeurd werden dus het is te proberen, maar het is geen garantie.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
Moet voor een missie nog 3 nieuwe vrienden maken. Meeste al toegevoegd.

5506 6965 0151

Wie wil mij toevoegen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• EciRuam
Nog wat extra gratis items:

DYEZ7HBXCRUZ6EP – 30 Greatballs en 30 Pinap Berries
H7APT5ZTLM45GZV – 30 Pokéballs
P2XEAW56TSLUXH3 – 30 Ultraballs, 30 Max Revives en 30 Pinap Berries

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:29
Top. Dank je.

Voor de IOS mensen, hier te claimen:

https://rewards.nianticlabs.com/pokemongo/signin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Codes werken niet voor mij. "This offer code has expired."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
Maasluip schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:13:
Codes werken niet voor mij. "This offer code has expired."
Ik heb ze vanmorgen alle drie kunnen claimen.
Ik kwam ze op Reddit tegen, maar heb niet gezien hoe lang ze geldig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:29
Zijn nu idd expired. Vanmorgen werkten ze prima. Helaas voor de vrouw :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WvR79
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13:25
jaydenjarno schreef op zondag 3 mei 2020 @ 08:04:
Moet voor een missie nog 3 nieuwe vrienden maken. Meeste al toegevoegd.

5506 6965 0151

Wie wil mij toevoegen?
Toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb vanmorgen geen rewards gekregen van het lopen met mijn eieren. Van mensen uit mijn pokemon appgroepje lijk ik de enige te zijn.
Iemand nog meer dit niet gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Maasluip schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:34:
Ik heb vanmorgen geen rewards gekregen van het lopen met mijn eieren. Van mensen uit mijn pokemon appgroepje lijk ik de enige te zijn.
Geen problemen hier, vanochtend gewoon m'n ballen gekregen.

In other news: ik heb gisteren level 40 bereikt. Ik bemerk gelijk bij mezelf een pyschologisch effect: ik heb het gevoel alsfof ik het spelletje heb 'uitgespeeld'.

En dat is helemaal niet zo, want ik heb ze nog lang niet allemaal gecatched.
Maar voor de XP's hoef ik het niet meer te doen... tenzij ze natuurlijk nieuwe levels gaan introduceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet meer dan 5km loopt krijg je inderdaad geen reward ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Bij mij werkt de KM registratie sowieso traag. Ik gebruik Adventure Sync en als ik dan 5km loop en de game start dan gebeurt er niks. Als ik vervolgens de game later opnieuw start heb ik wel een ei uit gelopen. Dit heb ik dus ook met mijn reward voor het lopen van eieren, vanochtend kwam niks door. Uurtje later wel, ik heb dit al maanden en ben er inmiddels wel aangewend.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Gitarist schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:06:
[...]

Geen problemen hier, vanochtend gewoon m'n ballen gekregen.

In other news: ik heb gisteren level 40 bereikt. Ik bemerk gelijk bij mezelf een pyschologisch effect: ik heb het gevoel alsfof ik het spelletje heb 'uitgespeeld'.

En dat is helemaal niet zo, want ik heb ze nog lang niet allemaal gecatched.
Maar voor de XP's hoef ik het niet meer te doen... tenzij ze natuurlijk nieuwe levels gaan introduceren
Gefelicteerd. :*) :*) Eerlijk gezegd begon voor mij het spel pas toen ik level 40 werd. Zo veel doelen:
- 100.000 uur gym defense.
- alle typings minimaal 6 top counters op level 40 (raids).
- één Gym meer dan 365 dagen verdedigd (in totaal natuurlijk).
- lucky pokemon pokedex complete (voor zover mogelijk).
- 500.000 pokemon gevangen.
- 50.000 battles.
- Rank 10 in pvp (blijf steken ergens halverwege rank 9 > 10)
- Alle tier 1 en tier 2 PvP pokemon beschilkbaar om te gebruiken in alle 3 de leagues.

Etc. etc. :+ :+

Edit: nee ik ben totaal niet verslaad. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door FreqAmsterdam op 04-05-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

FreqAmsterdam schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:59:
[...]

Gefelicteerd. :*) :*) Eerlijk gezegd begon voor mij het spel pas toen ik level 40 werd. Zo veel doelen:
- 50.000 battles.
- Alle tier 1 en tier 2 PvP pokemon beschilkbaar om te gebruiken in alle 3 de leagues.

Etc. etc. :+ :+

Edit: nee ik ben totaal niet verslaad. 8)7
Het ligt aan mij, maar dat soort dingen hebben me nooit echt geboeid. Ik speel het spelletje puur voor het vangen en ik zit in gyms puur voor de muntjes (waarmee ik dan weer incubators of een incidentele storage/Pokémon box upgrade koop). Raiden doe ik alleen wanneer het me uitkomt. Ik ben er wel eens speciaal voor de deur uitgegaan, maar dat doe ik niet meer (even los van de huidige Coronasituatie).
Ik heb het al vaker gezegd in dit topic, voor mij persoonlijk zou het spel veel leuker kunnen zijn als het zoeken en vangen meer beloond zou worden.

o.a. bijv. meer waterpokies bij het water, spawnen meer afhankelijk van temperatuur en weersomstandigheden, een meer rewarding eierensysteem (Kabuto in een 7km? :? :'( )

Even oud-Hollandsch klagen hoor:
Ik probeer iedere dag 50 muntjes te behalen. Als er een plekje is in een gym van mijn kleur (geel), zet ik er een Pokémon bij. Als ik een gym tegenkom die ik gemakkelijk neer kan halen, dan doe ik dat en maak ik hem geel. Maar het aantal uren dat ik in gyms zit, maakt me niet zo veel uit. Sterker nog, ik zit nu al een week in een gym die maar niet wordt neergehaald door een ander team: geen muntjes voor mij en dus beetje frustrerend.
Niet boeiend voor mij. Leuk om grote jongens te hebben die ik wel eens met een raid heb behaald, maar omdat ik die vervolgens weer niet in gyms kan zetten (wat ik dan het "liefste" doe), heeft het weer geen nut.
Dit zou alleen maar frustratie wekken bij mij.
Het is me in al die tijd slechts bij één Friend gelukt om lucky te worden. Heb ook maar één lucky Pokémon. Dus meh.
Moest het even opzoeken want ik had geen idee, maar ik heb er nu 23.754 gevangen.
- 50.000 battles.
Zit nu op de 2.749 gym battles 8) :o :'(
Doe ik ook zelden dus geen idee waar ik zit en waar ik dat kan zien.
Niet van toepassing op mij.

Het enige doel dat ik ooit nog eens hoop te redden (al is dat meer een sportdoel), is dat ik 50km haal in een week
Pagina: 1 ... 17 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!