Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• C_V_S
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Das de 2500 CP league dan toch? Die heb ik wel zo'n beetje als team en Girantina

• Autofan1985
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-03 14:24
aljooge schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:56:
Ultra gaat mij ook veel beter af. Al merk ik nu dat er een aantal zijn die de goede counters hebben opgesteld. Voor de master is mijn uitgemaxte met dubbele aanval best friend garchomp bijna gereed, nog 3k dust nodig. Ik ben klaar en zal komen met zeer verrassende counters gericht tegen de grote 4 met name dialga
Durf nu al te voorspellen dat ook Giratina Origin veel zal gaan voorkomen idd. Denk samen met DIalga het meeste.

• hneel
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19:40

hneel

denkt er het zijne van

Met Ultra bak ik er niks meer van. Op een of andere manier hebben tegenstanders altijd precies de juiste moves tegen mijn beesten, en ik zelden tegen de hunne. Er blijft altijd een soort rock-paper-scizzor effect in het spel zitten, maar ik heb blijkbaar telkens weer pech.

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:31
hneel schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:35:
Met Ultra bak ik er niks meer van. Op een of andere manier hebben tegenstanders altijd precies de juiste moves tegen mijn beesten, en ik zelden tegen de hunne. Er blijft altijd een soort rock-paper-scizzor effect in het spel zitten, maar ik heb blijkbaar telkens weer pech.
Bij mij is m'n team het probleem niet (Scizor, Swampert, Charizard) maar de constante lag. Ik heb net vijf battles op rij verloren omdat mijn pokémon vaak stil staan. Het "fijnste" is wanneer de charge attack animatie van de tegenstander voor mij twee keer afspeelt (ik neem aan dat de tegenstander op dat moment gewoon door kan gaan met aanvallen).

• Ezio
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 04-06 14:38
Ik bakte er juist helemaal niets van in de Great League terwijl mijn vriendin vrijwel alles won. Het gaat nu wel iets beter. Swampert (Mud Shot, Hydro Cannon, Surf), Metagross (Zen Headbutt, Meteor Mash) en Weavile (Ice Shard, Avalanche, Foul Play) maken gehakt van tegenstanders met voorspelbare teams. Swampert is niet onder de indruk van Girantina en bij een counter zoals Venusaur wissel ik naar Weavile.

Strava

• Autofan1985
Ezio schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 12:30:
Ik bakte er juist helemaal niets van in de Great League terwijl mijn vriendin vrijwel alles won. Het gaat nu wel iets beter. Swampert (Mud Shot, Hydro Cannon, Surf), Metagross (Zen Headbutt, Meteor Mash) en Weavile (Ice Shard, Avalanche, Foul Play) maken gehakt van tegenstanders met voorspelbare teams. Swampert is niet onder de indruk van Girantina en bij een counter zoals Venusaur wissel ik naar Weavile.
Enige waarvoor je dan moet uit kijken is Torterra idd. Die wil nog wel eens Stone Edge hebben, al zullen de meeste kiezen voor Earthquake of Sand Thomb tegen Melmetal.

• Gravediggerxx
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 12:38
Sinds vorige update kan ik niet meer inloggen. (ik wist van dit probleem op voorhand maar mijn gsm deed de update automatisch)
Vandaag zag ik een nieuwe update dus hoopte ik dat het daarmee opgelost werd maar nu is het nog erger.
Ik heb geprobeerd cash te wissen en volledig geherinstalleerd maar nu krijg ik telkens de melding 'unable to authenticate'

Ik gebruik gewoon mijn geboortedatum+ google account dus die gegevens zijn normaal juist.
Ik heb nooit met een andere account ingelogd op pokemon go dus daaraan kan het ook niet liggen.

Er word gevraagd om toelating om mijn contacten te openen en dat weiger ik maar dat kan toch niet de reden zijn ?

• Barnagma
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-05 10:23
Gravediggerxx schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:06:
Sinds vorige update kan ik niet meer inloggen. (ik wist van dit probleem op voorhand maar mijn gsm deed de update automatisch)
Vandaag zag ik een nieuwe update dus hoopte ik dat het daarmee opgelost werd maar nu is het nog erger.
Ik heb geprobeerd cash te wissen en volledig geherinstalleerd maar nu krijg ik telkens de melding 'unable to authenticate'

Ik gebruik gewoon mijn geboortedatum+ google account dus die gegevens zijn normaal juist.
Ik heb nooit met een andere account ingelogd op pokemon go dus daaraan kan het ook niet liggen.

Er word gevraagd om toelating om mijn contacten te openen en dat weiger ik maar dat kan toch niet de reden zijn ?
Ik kan me niet herinneren dat PoGo vroeg om toegang tot mijn contacten (ik heb ook geen updates gehad). Ik zou even contact opnemen met niantic.

Zou het evt. niet aan je telefoon kunnen liggen? Ik weet dat er met "oudere" telefoons nog wel eens connection issues zijn.

• Gravediggerxx
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 12:38
Barnagma schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:25:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat PoGo vroeg om toegang tot mijn contacten (ik heb ook geen updates gehad). Ik zou even contact opnemen met niantic.

Zou het evt. niet aan je telefoon kunnen liggen? Ik weet dat er met "oudere" telefoons nog wel eens connection issues zijn.
Bij andere momenten waarbij ik een herinstalaties deed vroeg die er ook niet achter dus dat is weer iets nieuw.

Mijn gsm is een motorola moto x force en die voldoet normaal aan alle specificaties.

• Barnagma
Gravediggerxx schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:38:
[...]

Bij andere momenten waarbij ik een herinstalaties deed vroeg die er ook niet achter dus dat is weer iets nieuw.

Mijn gsm is een motorola moto x force en die voldoet normaal aan alle specificaties.
Dan zou ik het ook niet zo snel weten. Een snelle google search leverde mij ook niks op.

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Grrr leuk die hatchaton met fossielen. Ik hoopte dus op Cranidos, Shieldon, Tirtouga, and Archen, maar ik krijg alleen maar Omanyte, Kabuto, Aerodactyl, Lileep, Anorith, die ik allemaal al ruim in overvloed heb :X. Cranidos en Shieldon heb ik al wel maar niet genoeg om te evolueren/uppen, Tirtouga en Archen heb ik überhaupt nog niet

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• C_V_S
  • Niet online
hneel schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:35:
Haha ik ken het win meestal maar 2 potjes van de 5 soms helemaal niks :)

• Autofan1985
gwystyl schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 08:14:
Grrr leuk die hatchaton met fossielen. Ik hoopte dus op Cranidos, Shieldon, Tirtouga, and Archen, maar ik krijg alleen maar Omanyte, Kabuto, Aerodactyl, Lileep, Anorith, die ik allemaal al ruim in overvloed heb :X. Cranidos en Shieldon heb ik al wel maar niet genoeg om te evolueren/uppen, Tirtouga en Archen heb ik überhaupt nog niet
Precies wat ik van tevoren verwachte idd, dus ben er überhaubt niet aan begonnen. :+

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik had nog een paar honderd muntjes staan dus heb geïinvesteerd in incubators, maar dat lijkt zonde van de moeite geweest te zijn :'(

• hneel
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19:40

hneel

denkt er het zijne van

Pff. Ik begin met een Swampert. Tegenstander ruilt na een paar seconden om voor ook een Swampert. Ik ben dus een stuk verder met opladen voor charge move. Dan 'Weak connection'.... En dan heeft tegenstander zijn charge move eerder. Kansloos spel. :(

• C_V_S
  • Niet online
Je mag toch geen twee dezelfde Pokemons in een team hebben?

Dat probleem met een charge move die veel te lang duurt met laden heb ik ook vaak zat.

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:32

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb een Honchkrow die supersnel charge moves oplaadt. Vaak doet die 7-8 charge moves voordat hij verslagen is, dat is dus geweldig om de shields van de ander te verbruiken. Als de tegenstander dan ook geen goeie pokemon tegen me zet maak ik het mee dat ik zo al twee pokemons versla.
Geen idee waarom deze zo sterk is, 10/14/13 met 2486 CP en Sky Attack 80 met twee bars.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• icemotion
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 04-06 13:42
gwystyl schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 08:14:
Ik loop gewoon op mn ene incubator en heb daarmee net de eerste uitgelopen en ik kreeg een Archen.. denk dat ik daarmee ook wel meteen weer mijn geluk heb verbruikt xD

• Ezio
hneel schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:23:
Pff. Ik begin met een Swampert. Tegenstander ruilt na een paar seconden om voor ook een Swampert. Ik ben dus een stuk verder met opladen voor charge move. Dan 'Weak connection'.... En dan heeft tegenstander zijn charge move eerder. Kansloos spel. :(
Swampert tegen Swampert blijft toch een vermakelijk duel. Ik heb geen goede counters dus laat ik mij maar slopen en hoop dat de rest niet zo sterk is of de tegenstander geen tweede charge move heeft. Het komt er vaak op neer dat de meest stabiele connectie wint. Ik wist vanmorgen op de valreep te winnen van een team met Swampert, Girantina en Aggron. Dat was wel even zweten :X . De enige reden dat ik won, was dat ik Swampert (bijna fainted) wisselde vlak voor de charge move geladen was en ik deze nog een laatste keer kon afvuren.

Strava

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Maasluip schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:37:
Ik heb een Honchkrow die supersnel charge moves oplaadt. Vaak doet die 7-8 charge moves voordat hij verslagen is, dat is dus geweldig om de shields van de ander te verbruiken. Als de tegenstander dan ook geen goeie pokemon tegen me zet maak ik het mee dat ik zo al twee pokemons versla.
Geen idee waarom deze zo sterk is, 10/14/13 met 2486 CP en Sky Attack 80 met twee bars.
Het valt me wel op dat er nu ineens heel andere dingen belangrijk worden dan zo hoog mogelijke stats.... ik heb tot een maand geleden zoveel mogelijk gefocust op maxxen van een paar pokémon (voor zover dust en candy dat toelieten), en nu kom ik er dus achter dat ik verschillende pokémon net te hoog heb waardoor ze in ieder geval waardeloos zijn voor PvP. Ook zijn snelle charge moves nu veel belangrijker dan eerst, toen zo veel mogelijk damage over langere tijd het belangrijkst was. Het kost me teveel moeite om mijn hele pokémon lijst nu weer na te lopen, maar ik kijk af en toe wel wat youtube filmpjes met uitleg/voorbeeld teams en kijk dan of ik een paar pokémon met goede stats kan maken.
Ook bewaar ik gevangen Pokémon nu wat langer tot ik met Calcy IV heb gecontroleerd of die nog opgewaardeerd kan worden tot iets nuttigs (evt na evolutie). Eerder gooide ik alles onder lvl 30 en 70IV sowieso weg.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

@gwystyl hoge stats zijn inderdaad niet zo belangrijk want je mag maar max 2500 CP pokemons gebruiken. Dus of je nu een 15/15/15 of een 5/5/5 pokemon hebt, als die 2500 CP heeft dan denk ik dat die hetzelfde zal vechten.
Sowieso is het verschil tussen een 0 en 100 IV maar 10% op het totaal. Liever een 0% pokemon met 1000 CP dan een 100% met 200 CP die je met veel stardust en candy moet levellen.

Dat is wat anders dan vechten in raids en met leaders waar het wel beter is om een hoge CP en dus de beste IV's te hebben. Het voegt dus wel wat toe.

Open Source landkaart

• FreqAmsterdam
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:34
Maasluip schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:37:
@gwystyl hoge stats zijn inderdaad niet zo belangrijk want je mag maar max 2500 CP pokemons gebruiken. Dus of je nu een 15/15/15 of een 5/5/5 pokemon hebt, als die 2500 CP heeft dan denk ik dat die hetzelfde zal vechten.
Sowieso is het verschil tussen een 0 en 100 IV maar 10% op het totaal. Liever een 0% pokemon met 1000 CP dan een 100% met 200 CP die je met veel stardust en candy moet levellen.

Dat is wat anders dan vechten in raids en met leaders waar het wel beter is om een hoge CP en dus de beste IV's te hebben. Het voegt dus wel wat toe.
Op zich mooie theorie, klopt alleen niks van. In de formule voor berekening van CP heeft de attack stat de hoogste multiplier. Het is dus zeer nuttig om pokemon met een zo laag mogelijke attack stat te gebruiken in PVP, namelijk hoe minder attack, hoe meer total stat points je kwijt kunt in 2500 CP. Een pokemon met 15/15/0 heeft significant lagere total stat points met 2500 CP dan een 0/15/15.

Echter is wel recentelijk aangepast dat als 2 pokemon een charge move tegelijkertijd gebruiken, de pokemon met de hoogste attack stat voor gaat. In dit geval is het dus nuttig om een hogere attack stat te hebben, echter in het algemeen geldt het tegendeel.

In great en ultra leage zijn pokemon over het algemeen gebaat bij een zo laag mogelijke attack stat (0/15/15), in master league is dit natuurlijk anders omdat er geen limiet aan zit.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@FreqAmsterdam Ah is dat daarom. Ik had al eens langs zien komen dat een lage attack stat gunstig was, maar zonder uitleg. Het blijft in ieder geval een heel gepuzzel, en dan komt er nog een dosis geluk en een goede verbinding bij kijken waardoor het nauwelijks de moeite is om het echt goed uit te zoeken en in te investeren met veel dust of candy. Zeker als je bedenkt dat binnenkort waarschijnlijk de master league start (denk ik) .....

• FreqAmsterdam
gwystyl schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:01:
@FreqAmsterdam Ah is dat daarom. Ik had al eens langs zien komen dat een lage attack stat gunstig was, maar zonder uitleg. Het blijft in ieder geval een heel gepuzzel, en dan komt er nog een dosis geluk en een goede verbinding bij kijken waardoor het nauwelijks de moeite is om het echt goed uit te zoeken en in te investeren met veel dust of candy. Zeker als je bedenkt dat binnenkort waarschijnlijk de master league start (denk ik) .....
Gebruik deze site om optimale IV's te vinden:
https://gostadium.club/pvp/iv

Edit: maar IV's zijn niet alles bepalend natuurlijk. Op hoger niveau is je strategie veel belangrijker. Efficient gebruik van je energy die gegenereerd wordt door je fast moves en timing van shields en shield baiten is dan doorslaggevend.

[Voor 16% gewijzigd door FreqAmsterdam op 20-02-2020 21:23]

• milotic
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 24-05 20:55
Milotic/Togekiss/Venasaur

• C_V_S
  • Niet online
Die battles worden steeds kanslozer zeg.

Heb zo vaak connecties issues dat die helemaal niks doet en de tegenpartij wel zijn charged laat.

Zo win je nooit...

• Gitarist
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Ik moet toch een klein beetje terugkomen op mijn post van 2 feb.

Ik heb het gevoel dat de diversiteit van de Pokémonspawns de laatste dagen weer wat groter is geworden. En ook de diversiteit van dingen die je uit eieren kan verkrijgen lijkt wat groter te zijn geworden.

En ook zaterdag was (ondanks dat het "maar" Rhyhorns waren) best leuk. Ondanks dat ik maar 2 shinies heb gevangen, was één van de twee bijna 100%. Dus dat is dan wel weer geinig.

Ook was het bij het Valentijns-event vooral leuk vond ik dat je uit stops ook een paar opdrachten kreeg met als reward 3 rare candies. Die kan ik goed gebruiken, want ik heb inmiddels best wel een aantal Pokémon die ik nog niet kan evolueren door gebrek aan candies.

Overigens ben ik ook nog steeds bezig met pagina 4 van Looming in the Shadows. Ik vind het verslaan van de Team GO leaders erg moeilijk! Het vereist (voor mij althans) erg veel tactiek en kennis over de tegenstanders en omdat ik me niet vaak bezig hou met battelen is dat een heel opgave voor mij. En daarnaast moet je maar net in de buurt zijn van een leader en de tijd/ruimte hebben om (in mijn geval) tig keer te battelen.
Toevallig kon ik team leader Sierra verslaan doordat ik met mijn vrouw bij een koffietentje zat naast een stop waar Sierra op dat moment zat. Ik heb denk ik in totaal 10 pogingen gedaan voordat ik haar kon verslaan. Nu die andere twee nog...

• protoss warrior
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:55
Gitarist schreef op maandag 24 februari 2020 @ 11:49:

Ik heb het gevoel dat de diversiteit van de Pokémonspawns de laatste dagen weer wat groter is geworden. En ook de diversiteit van dingen die je uit eieren kan verkrijgen lijkt wat groter te zijn geworden.

En ook zaterdag was (ondanks dat het "maar" Rhyhorns waren) best leuk. Ondanks dat ik maar 2 shinies heb gevangen, was één van de twee bijna 100%. Dus dat is dan wel weer geinig.

Ook was het bij het Valentijns-event vooral leuk vond ik dat je uit stops ook een paar opdrachten kreeg met als reward 3 rare candies. Die kan ik goed gebruiken, want ik heb inmiddels best wel een aantal Pokémon die ik nog niet kan evolueren door gebrek aan candies.

Overigens ben ik ook nog steeds bezig met pagina 4 van Looming in the Shadows. Ik vind het verslaan van de Team GO leaders erg moeilijk! Het vereist (voor mij althans) erg veel tactiek en kennis over de tegenstanders en omdat ik me niet vaak bezig hou met battelen is dat een heel opgave voor mij. En daarnaast moet je maar net in de buurt zijn van een leader en de tijd/ruimte hebben om (in mijn geval) tig keer te battelen.
Toevallig kon ik team leader Sierra verslaan doordat ik met mijn vrouw bij een koffietentje zat naast een stop waar Sierra op dat moment zat. Ik heb denk ik in totaal 10 pogingen gedaan voordat ik haar kon verslaan. Nu die andere twee nog...
Je moet natuurlijk wel toevallig de goede pokemon met de juiste moves hebben maar ik zoek de guides op voor de 3 bazen. Als je googled op Pokemon go Sierra febrauri dan krijg je bijvoorbeeld deze https://pokemongohub.net/...neups-and-shadow-pokemon/
Daardoor kan ik ze meestal in max 2 x verslaan(soms niet in 1 keer omdat de 2e en 3e pokemon random zijn uit beide een pool van 3).
Zonder de guides kost het mij ook teveel tijd en moeite voor iets wat slechts 1 stap is binnen de reeks om een shadow legendary te krijgen.

• Luuksche
  • Laatst online: 19:13
Gitarist schreef op maandag 24 februari 2020 @ 11:49:

Je kunt ook naar de stop van een leader gaan, beginnen met vechten en dan weer vertrekken. Zelfs met een nieuwe poging hoef je niet meer in de buurt van de stop te zijn! Lekker vanaf de bank dus!

• Ezio
Ik zit ook nog steeds vast met die leader research tasks, maar dat komt meer door het weer van de afgelopen dagen. Het nodigde niet erg uit om naar buiten te gaan.

Strava

• Barnagma
Ezio schreef op maandag 24 februari 2020 @ 15:46:
Ik zit ook nog steeds vast met die leader research tasks, maar dat komt meer door het weer van de afgelopen dagen. Het nodigde niet erg uit om naar buiten te gaan.
Ik merkte dat tijdens community day het centrum bij ons vol stond met leaders. Zeker op 10 stopjes zat er 1. Geen idee of het toeval was of dat het iets met CD te maken heeft. Maar op zo'n moment doe ik liever shiny checks dan een leader battle :9

• C_V_S
  • Niet online
Ik moet enkel Giovanni nog voor Shadow Raikou.

Kon hem enkel nog niet vinden alleen maar decoy's.....

Zaterdag had ik 10 x een shiny Rhidon in 1,5 uur. Ging dus lekker

Hoeveel verschillende Spinda's zijn er nu al? Ik heb er 9 namelijk en lees de laatste tijd nergens dat er nieuwe zijn.

• Barnagma
C_V_S schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 08:49:
Ik moet enkel Giovanni nog voor Shadow Raikou.

Kon hem enkel nog niet vinden alleen maar decoy's.....

Zaterdag had ik 10 x een shiny Rhidon in 1,5 uur. Ging dus lekker

Hoeveel verschillende Spinda's zijn er nu al? Ik heb er 9 namelijk en lees de laatste tijd nergens dat er nieuwe zijn.
Zo ver ik weet zijn er ook nog maar 9 gereleased.

• C_V_S
  • Niet online
Mooi dan heb ik ze allemaal :)

Morgen weer wat nieuwe hoedje Pokemons en Clone Pokemons in raids :D

• Barnagma
Zucht, nog meer hoedjes :')

Vind die clone pokemons wel tof tho.

• sixtiek
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:17
Wat zijn Clone Pokémon? Waarin verschillen ze van normale? Alleen cosmetisch, of hebben ze andere moves of zo? Ik ben niet zo thuis in de lore :? ...

• Barnagma
sixtiek schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:51:
Wat zijn Clone Pokémon? Waarin verschillen ze van normale? Alleen cosmetisch, of hebben ze andere moves of zo? Ik ben niet zo thuis in de lore :? ...
De clone Pokemons zijn een referentie naar de eerste Pokemon film. Zo ver ik weet zijn ze in po-go alleen cosmetisch, misschien dat ze nog een leuke exclusieve move krijgen.

• Royy90
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15:46
sixtiek schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:51:
Ze hebben de exclusieve comm.day moves dus dat is wel lekker. Inderdaad komen ze uit de eerste film, die overigens vanaf morgen een cgi remake heeft op Netflix.

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Nu online
Het PvP in de master league gaat me nu lekker af. gisteren een score van 2x4 vandaag 1x4 en 1x5. Heb nu een leuke set waar ik veel partijen mee win, Nu mijn dust maar gaan sparen voor die great league, want daar verloor ik bijna alles.

• zunrob
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 08:24
aljooge schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:02:
Het PvP in de master league gaat me nu lekker af. gisteren een score van 2x4 vandaag 1x4 en 1x5. Heb nu een leuke set waar ik veel partijen mee win, Nu mijn dust maar gaan sparen voor die great league, want daar verloor ik bijna alles.
Wat is je set? Ik verlies nu bijna alles. :P

• Arazogia
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 21:27
Zullen na dit event de Fossil pokemons weer terug in de 7km eggs komen? Heb er daar een stuk of 30 van gehatched en mis nog steeds de Archen.. Wel twee Tirtouga's gekregen :)

• C_V_S
  • Niet online
aljooge schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:02:
Hier gaat het ook wel lekker met Kyogre met Thunder / Surf - Togekiss met Flamethrower / Ancient Power en Dialge met Iron Head

Uiteraard alles level 40.

Win 3 of 4 van de 5 potjes.

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21:30
Beetje random vraag maar zit hier een Pokémon speler met de naam "Bronwater"? We zijn lucky Friends 😊

iRacing Profiel // XB1: Beltoon

• aljooge
  • Nu online
C_V_S schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:26:
[...]

Hier gaat het ook wel lekker met Kyogre met Thunder / Surf - Togekiss met Flamethrower / Ancient Power en Dialge met Iron Head

Uiteraard alles level 40.

Win 3 of 4 van de 5 potjes.
Deze set verliest tegen die van mij. Dit is precies waar ik op hoop, dat ze dit gaan gebruiken. Maar vandaag ging niet zo goed meer. Slechts 1x 2 en 1 x 3 overwinningen.
Zijn een paar mons waar ik moeite mee heb en toevallig vandaag veel gebruikt werden.

• C_V_S
  • Niet online
Welke set gebruik je?

Gisteren 5/5 gewonnen.

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21:05
Is het al bekend wat de Field Research Reward van maart is? Kan vandaag weer een Woobat claimen, maar anders wacht ik eventueel tot zondag.

• Barnagma
Raem schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:36:
Is het al bekend wat de Field Research Reward van maart is? Kan vandaag weer een Woobat claimen, maar anders wacht ik eventueel tot zondag.
Er zal waarschijnlijk vandaag of morgen een bericht over gegeven worden. Tbh, ik zou sowieo wel wachten tot maart. Als je 3 woobat encounters heb gehad heb je al genoeg candies om hem te evolven. Tenzij je desparate ben om een 100% te krijgen ;).

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Raem schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:36:
Vanuit de ingame link:

March Research Breakthrough encounter: Ferroseed with bonus Stardust

It’s time to plant the seeds of success this spring! From Sunday, March 1, 2020, at 1:00 p.m. PST (GMT −8) to Wednesday, April 1, 2020, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7), the Thorn Seed Pokémon, Ferroseed, will be available as a Research Breakthrough encounter, and it’ll come with bonus Stardust! Ferroseed’s evolved form, Ferrothorn, can be a powerful contender in Trainer Battles, including those in the GO Battle League!

Ik ga nog wel een dagje wachten met het openen van mijn field research reward. Ik heb liever Ferroseed dan Woobat...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
nieuws: Niantic last Pokémon Go-evenement af vanwege coronavirus

Lijkt me wel verstandig. Het is het risico niet waard en het kan altijd nog eens op een latere datum georganiseerd worden.

Vraag is of we er hier ook al verstandig aan doen om dit event maar te laten schieten. Of moet je iedereen vragen of hij/zij net terug is uit een risicogebied of niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17:40
Zijn die clones ook al shiny te krijgen of geen shinys?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PepsiNL1
  • Laatst online: 21:57
jaydenjarno schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:36:
Zijn die clones ook al shiny te krijgen of geen shinys?
Zijn niet als shiny te vangen (helaas).

• Barnagma
Ik was gisteren tijdens het mystery hour buiten om even boodschappen te doen. Ik vind het toch wel treurig hoe de spawn punten zijn verdeeld. Bij mij thuis amper iets. Terwijl ik naast een stopje woon, net buiten bereik van een gym + nog een stopje daar naast. Maar als ik dan verder loop richting de supermarkt is er een cluster van ~8-10 pokemon ver weg van een stopje/gym. En dan bij het stopje vlak bij de supermarkt zijn er zelfs nog meer spawns.

Het was al nooit super veel. Maar sinds die nieuwe verdeling van spawns een paar maanden terug is het alleen maar stiller geworden.

• Gitarist
  • Niet online
Ik weet niet of het representatief is, maar afgaand op het gegeven dat de laatste post in dit topic op 4 maart was (volle week geleden), lijkt de populariteit van het spel (tijdelijk) een stuk minder te zijn.

Ik merk het zelf ook weer. Het is allemaal weer veel hetzelfde en vaak "teleurstelling" bij het uitkomen van eieren. Ik bedoel, een Trubbish uit een 5km ei, terwijl ze nu op iedere hoek van de straat spawnen... dat zou niet moeten kunnen (vind ik).

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:50
Gitarist schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:38:
Ik weet niet of het representatief is, maar afgaand op het gegeven dat de laatste post in dit topic op 4 maart was (volle week geleden), lijkt de populariteit van het spel (tijdelijk) een stuk minder te zijn.

Ik merk het zelf ook weer. Het is allemaal weer veel hetzelfde en vaak "teleurstelling" bij het uitkomen van eieren. Ik bedoel, een Trubbish uit een 5km ei, terwijl ze nu op iedere hoek van de straat spawnen... dat zou niet moeten kunnen (vind ik).
Ik had deze week nog wat nieuwe pokemons er bij.
Raids heb ik helaas vrijwel geen tijd meer voor sinds dat ik 3 jaar geleden vader werd ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat laatste herken ik (en meerderen in mijn lokale Pokemongroepje) ook wel. Eentje denkt dat het met monitizen van Pokemon go te maken heeft. Het gewone spelen beetje bij beetje uitkleden en alleen als je geld besteedt krijg je meer.
Ik heb het met die eieren ook andersom. Ik krijg Omanytes en Lileeps uit eieren terwijl ik ze moet vangen voor de Let's go Meltan quest. Ja, dat helpt ook zeg. :F

Open Source landkaart

• icemotion
Eieren zijn wel een dingetje ja.. hoop troep komt eruit, zelfs toen ze laatst een specifiek Sinnoh event hadden. Ik heb heel wat 7km eggs gelopen die week.. wel helemaal 1 Gible en verder niks spannends.

Aan de andere kant zie ik ze best wel het nodige proberen om nieuwe dingen te doen zoals de spotlight hour. Alleen is de timing daarvan compleet onhandig om 18:00u. Dan zit ik meestal aan het eten na mn werkdag.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Gitarist Dat heeft volgens mij verschillende oorzaken:

- Ik merk dat ik een beetje speciale-actie moe ben. Elke keer proberen ze je weer te hypen door tijdelijk een bepaald (type) Pokémon te boosten tijdens avondeten (WTF, dan ben ik aan het eten enzo?) of weekend oid.Voor je je goed en wel hebt ingesteld op die nieuwe Pokémon, zijn er al weer andere aan de beurt. Ik probeer liever mijn Pokédex compleet te krijgen met alle gen 4 en 5 Pokémon die ik nog mis.

- De Rocket grunts/shadow Pokémon vind ik vooral irritant. Door de special quests heb ik er nu wel een aardig aantal gedaan en zit ik net over de 100 verslagen grunts. De volgende stap is dan 1000. Ik denk niet dat ik die ooit ga halen, ook al zitten ze tegenwoordig ongeveer om de 3 stops. Giovanni is zo moeilijk dat ik hem na een poging of 10 (?) nog niet verslagen heb en niet de tijd wil of kan nemen om het optimale team op te stellen. De shadow Pokémon die je dan vangt, zijn ook purified bijna nooit beter dan wat ik al heb, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.

- Het weer is de afgelopen maand(en) gewoon ruk, dus het nodigt niet echt uit om lekker buiten te gaan lopen

- In de twee raidgroepen waar ik in zit (beide 100+ personen volgens mij) is het steeds lastiger om genoeg mensen bij elkaar te krijgen voor de lvl 5 raids. Vorig jaar stonden we geregeld met 20+ man op één plek en moesten we opsplitsen.

- Ik ben zelf net lvl 40 geworden, dus de drive om steeds meer te blijven vangen is er een beetje af nu.

- Wat @Maasluip zegt klopt volgens mij ook wel. Ik weiger er zelf geld aan uit te geven, dus ben ik afhankelijk van mijn max 50 muntjes per dag om incubators e.d. te kopen (dat is gemiddeld 1 Adventure box per maand). Dan duurt het dus eeuwen voor je Deino, Axew en consorten hebt, laat staan de evoluties daarvan, terwijl je doodgegooid wordt met nutteloze meuk uit 2km en 5km eieren.

• Gitarist
  • Niet online
gwystyl schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:31:
@Gitarist Dat heeft volgens mij verschillende oorzaken:

- Ik merk dat ik een beetje speciale-actie moe ben. Elke keer proberen ze je weer te hypen door tijdelijk een bepaald (type) Pokémon te boosten tijdens avondeten (WTF, dan ben ik aan het eten enzo?) of weekend oid.Voor je je goed en wel hebt ingesteld op die nieuwe Pokémon, zijn er al weer andere aan de beurt. Ik probeer liever mijn Pokédex compleet te krijgen met alle gen 4 en 5 Pokémon die ik nog mis.

- De Rocket grunts/shadow Pokémon vind ik vooral irritant. Door de special quests heb ik er nu wel een aardig aantal gedaan en zit ik net over de 100 verslagen grunts. De volgende stap is dan 1000. Ik denk niet dat ik die ooit ga halen, ook al zitten ze tegenwoordig ongeveer om de 3 stops. Giovanni is zo moeilijk dat ik hem na een poging of 10 (?) nog niet verslagen heb en niet de tijd wil of kan nemen om het optimale team op te stellen. De shadow Pokémon die je dan vangt, zijn ook purified bijna nooit beter dan wat ik al heb, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.

- Het weer is de afgelopen maand(en) gewoon ruk, dus het nodigt niet echt uit om lekker buiten te gaan lopen

- In de twee raidgroepen waar ik in zit (beide 100+ personen volgens mij) is het steeds lastiger om genoeg mensen bij elkaar te krijgen voor de lvl 5 raids. Vorig jaar stonden we geregeld met 20+ man op één plek en moesten we opsplitsen.

- Ik ben zelf net lvl 40 geworden, dus de drive om steeds meer te blijven vangen is er een beetje af nu.

- Wat @Maasluip zegt klopt volgens mij ook wel. Ik weiger er zelf geld aan uit te geven, dus ben ik afhankelijk van mijn max 50 muntjes per dag om incubators e.d. te kopen (dat is gemiddeld 1 Adventure box per maand). Dan duurt het dus eeuwen voor je Deino, Axew en consorten hebt, laat staan de evoluties daarvan, terwijl je doodgegooid wordt met nutteloze meuk uit 2km en 5km eieren.
Je verwoordt haast precies hoe ik erover denk.

Ik geef ook geen geld (meer) uit aan Pokémon Go en ben dus afhankelijk van de 50 muntjes per dag, waardoor ik om de vier dagen een super incubator kan kopen. Aangezien er uit de eitjes gemiddeld genomen weinig spannends komt, duurt het inderdaad heel erg lang om Pokemon als (inderdaad) Deino, Axew, Karrablast te kunnen evolueren. Ik loop gemiddeld 15km in de week dus dat is ook niet zo veel, maar meer gaat gewoon niet.

Ook over die grunts heb ik twee weken geleden al gepost dat het mij haast niet lukt om de leaders te verslaan. In mijn geval moet ik echt de tijd hebben (/nemen) en mij goed inlezen in de te hanteren tactiek voordat ik een leader kan verslaan. Dit is erg tijdrovend, wat mij betreft té tijdrovend en daardoor niet motiverend.
De "gewone" grunts doe ik al niet eens meer, omdat ook daar de rewards te laag zijn wat mij betreft. Je krijgt er bijna nooit een shadow Pokémon uit met deftige stats.

Ook de CD's bekoren mij steeds minder. Tuurlijk, een shiny is leuk, maar ook niets meer dan dat.

Het idee van helemaal stoppen met het spel spookt dan ook steeds vaker door m'n hoofd.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat ervaar ik anders. Mijn beste pokemon die ik gevangen heb (of uit een ei) is 98%, en ik heb er meer dan 11.000 gevangen. De kans dat je een 100% pokemon vangt is volgens mij zo verschikkelijk klein.
Van de andere kant heb je vanaf een 87% shadow de kans dat die na purifyen 100% is. Daar heb ik dus al twee 100% pokemons mee gekregen. En pokemons met IV's van 13 of hoger krijg je wel vaker. 60% van mijn Pokemons is 3*, dus de helft zou misschien potentieel wel 100% zijn als ik ze als shadow had gepurified.

Giovanni is ook echt een kwestie van de juiste pokemons hebben (goede IV's) en trainen. Dan sta je versteld hoe makkelijk het kan zijn. De eerste keer dat ik Giovanni tegen kwam heb ik 5 keer geprobeerd en steeds net niet gehaald. De tweede keer (nieuwe maand dus nieuwe pokemons) had ik met twee Pokemons genoeg.

Open Source landkaart

• Luuksche
  • Laatst online: 19:13
Maasluip schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:47:
[...]

Dat ervaar ik anders. Mijn beste pokemon die ik gevangen heb (of uit een ei) is 98%, en ik heb er meer dan 11.000 gevangen. De kans dat je een 100% pokemon vangt is volgens mij zo verschikkelijk klein.
Van de andere kant heb je vanaf een 87% shadow de kans dat die na purifyen 100% is. Daar heb ik dus al twee 100% pokemons mee gekregen. En pokemons met IV's van 13 of hoger krijg je wel vaker. 60% van mijn Pokemons is 3*, dus de helft zou misschien potentieel wel 100% zijn als ik ze als shadow had gepurified.

Giovanni is ook echt een kwestie van de juiste pokemons hebben (goede IV's) en trainen. Dan sta je versteld hoe makkelijk het kan zijn. De eerste keer dat ik Giovanni tegen kwam heb ik 5 keer geprobeerd en steeds net niet gehaald. De tweede keer (nieuwe maand dus nieuwe pokemons) had ik met twee Pokemons genoeg.
1015 rocket stops gedaan en daarvan heb ik 8 shadow Pokémon gevangen die inmiddels 100% purified zijn. Alles onder de 100% heb ik direct verwijderd. Dan zouden het er een stuk meer geweest zijn.

• MusicMaikel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 04-06 11:45
Maasluip schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:47:
[...]

...
Kans is inderdaad vrij klein, maar ik heb er wel 10 uit 20.000 catches. Opzich best redelijk vind ik zelf, dan blijft het exclusief.
Toevallig van de week nog een Absol :).
Gitarist schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:39:
[...]

Ook de CD's bekoren mij steeds minder. Tuurlijk, een shiny is leuk, maar ook niets meer dan dat.
Dit heb ik ook. Afgelopen zomer hebben ik en mijn vriendin heel actief gespeeld en bijna geen Comday gemist. Dit omdat we het gewoon leuk vonden en de shinies ook gewoon leuk waren met speciale kleurtjes (Mudkip, Ralts, Trapinch). Echter is mij nog iets wat mij tegen houd. De verschrikkelijke tijden. Van 11.00 tot 14.00 uur. Sorry, maar ik ga op zondag echt niet mijn wekker zetten om die CD van begin tot eind te spelen. Daarbij zijn de shinies van de laatste tijd ook niet echt denderend qua uiterlijk of überhaupt Pokémon.
@Gitarist [...]

Dit kan ik alleen maar be-amen. Vooral die tijden met Spotlight Hour, Raid Hour en Mystery Hour zijn ruk. Het weer is slecht, daarom komen mensen ook niet snel naar buiten.

Het enige voordeel wat ik heb is dat ik een gym heb op mijn werk. Omdat een collega ook speelt maar voor een ander team, wisselen we de wacht door de dag heen. Op het begin van de werkdag pak ik de gym over, waarna hij na 17.00 uur weer aan de beurt is. Zo wisselen we steeds af. Werkt top!

Ik denk zelf nog niet om te stoppen. Het is lachen om onderweg er bij te pakken en op vakanties is het leuk om als bezigheid te gaan doen als je even wat anders wil. Tja, je bent toch in beweging... Ik ben er wel van overtuigd dat er wat drastische veranderingen moeten komen. Coins aantal uit gyms moet omhoog (dit gaan ze niet doen want monitizing), rewards uit eieren moeten beter (gaan ze ook niet doen want monitizing) en er moeten gewoon nog veel updates gedaan worden wat mij betreft (lees giftsysteem veranderen, "I'm ready" in raids zodat de raidcounter geskipt kan worden e.d.). Hopelijk gaat Niantic luisteren naar de feedback die de community terug geeft, want het is intussen een groot community spel geworden!

• sixtiek
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:17
MusicMaikel schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:59:
Echter is mij nog iets wat mij tegen houd. De verschrikkelijke tijden. Van 11.00 tot 14.00 uur. Sorry, maar ik ga op zondag echt niet mijn wekker zetten om die CD van begin tot eind te spelen.
Hier moet ik een beetje van grinniken. Sorry hoor, ik ben zelf ook absoluut geen vroege vogel, maar 11 fkin uur lijkt me toch echt niet heel onredelijk vroeg 8)7 .
Ik denk zelf nog niet om te stoppen. Het is lachen om onderweg er bij te pakken en op vakanties is het leuk om als bezigheid te gaan doen als je even wat anders wil. Tja, je bent toch in beweging...
Precies dit d:)b . 10.000 stappen per dag, dan kan je net zo goed iets leuks erbij doen 8) .

• protoss warrior
MusicMaikel schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:59:
[...]

Kans is inderdaad vrij klein, maar ik heb er wel 10 uit 20.000 catches. Opzich best redelijk vind ik zelf, dan blijft het exclusief.
Toevallig van de week nog een Absol :).
100% uit vangen is inderdaad heel zeldzaam, ik heb 151k pokemon gevangen en ik heb 121 100% pokemon, daarvan zijn er 29 van het ruilen(ik heb 13530 pokemon getrade) en 14 uit eieren(ik heb 3692 eieren uitgelopen).

Een goed gedeelte komt dan ook nog van raids/opdrachten(volgens mij geen specifieke zoekterm voor) dus even op de gok heb ik er 50-60 op 151k pokemon gevangen.

het is wel jammer dat je niet op percentages kan zoeken binnen pokemon want ik zou wel eens willen weten hoeveel ik er heb die tussen de 93 en 100 % zitten bijvoorbeeld.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik lees hier dat de kans op een 100% 1:4096 is.
Op 151k zouden dat er 37 zijn, dus dan doe je het goed. Ik heb goed 11k pokemons gevangen waarvan geen enkele 100%, dus ik doe het niet zo goed.

Open Source landkaart

• C_V_S
  • Niet online
De lage opkomst heeft ook met het weer te maken.

Als het warmer wordt en weer langer licht gaan mensen ook weer meer spelen.

• protoss warrior
Maasluip schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:33:
Ik lees hier dat de kans op een 100% 1:4096 is.
Op 151k zouden dat er 37 zijn, dus dan doe je het goed. Ik heb goed 11k pokemons gevangen waarvan geen enkele 100%, dus ik doe het niet zo goed.
Het probleem met een kans aan puur het vangen toewijzen is dat die pokemon niet helemaal random zijn, de pokemon die je op de overwereld ziet zijn voor iedereen hetzelfde en staan vast op het moment dat ze spawnen. Voor elke pokemon in het wild is de kans misschien 1:4096 maar je moet daar dan eigenlijk nog de kans overheen zetten dat je er zelf van in de buurt bent en die pokemon wil vangen. of als een pokemon op een plek zit waar je niet echt bij kan die 100% is.
Als bijvoorbeeld een rattata 100% is en niemand vangt hem heb je de kans dat je een 100% vangt in principe verlaagd. Voor praktisch alle andere vormen van pokemon krijgen kan je wel echt een kans toewijzen.

• icemotion
Ik heb echt geen idee hoeveel 100% pokemons ik heb.. ja 2 sowieso die ik weet.. een shiny eevee uit n special research een paar maanden terug en ik had n 100% timburr die ik nu als buddy heb om candies voor te lopen.

Interesseert me ook niet eens zo heel veel, want ik speel het echt supercasual als motivator om gewoon net eventjes iets extra te lopen omdat ik van de dokter meer moest bewegen. En das gelukt, van gemiddeld 20km per week zit ik nu op gemiddeld 35km per week lopen.

En zoals meerderen hier; ik geef er ook echt geen geld aan uit, doe alles met de muntjes uit gyms.

Op dit moment vooral weer bezig met de team Rocket leaders om straks Giovanni weer te doen; want voor mij is dat gewoon een manier om een Entei te krijgen zometeen voor de pokedex

• Autofan1985
Merk dat het ook bij de meest fanatieke spelers steeds lastiger wordt om plezier in het spel te blijven houden. Zeker met de huidige vrachtwagenladingen aan events achter elkaar wordt men simpelweg event-moe. Zeker als je dan binnen die events nog een grote kans hebt om het met lege handen af te sluiten. Daardoor wordt de drive minder en minder en het weer helpt dan ook niet echt mee. Doe zelf nu alleen het hoogst noodzakelijke. Events zoals een Community Day zal ik dan weer nooit missen, omdat dat simpelweg ook gewoon een leuke dag met mijn vrienden betekent. Maar het weekend van de 20e vier ik bijvoorbeeld mijn verjaardag, waardoor ik automatisch al shiny Coballion moet missen... Gelukkig kunnen diezelfde vrienden dan ook voor mij spelen, anders is het helemaal geen doen meer. En andersom speel ik dan weer voor hun met dergelijke events mocht het zo uit komen. Uiteraard spelen we allemaal het liefst zelf, maar met de huidige vaart in events is dat helaas niet altijd mogelijk.

• protoss warrior
icemotion schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:50:
Ik heb echt geen idee hoeveel 100% pokemons ik heb.. ja 2 sowieso die ik weet.. een shiny eevee uit n special research een paar maanden terug en ik had n 100% timburr die ik nu als buddy heb om candies voor te lopen.

Interesseert me ook niet eens zo heel veel, want ik speel het echt supercasual als motivator om gewoon net eventjes iets extra te lopen omdat ik van de dokter meer moest bewegen. En das gelukt, van gemiddeld 20km per week zit ik nu op gemiddeld 35km per week lopen.

En zoals meerderen hier; ik geef er ook echt geen geld aan uit, doe alles met de muntjes uit gyms.

Op dit moment vooral weer bezig met de team Rocket leaders om straks Giovanni weer te doen; want voor mij is dat gewoon een manier om een Entei te krijgen zometeen voor de pokedex
100% pokemon is tegenwoordig heel simpel te achterhalen, als je in de zoekbalk bij de pokemon 4* intypt krijg je alle 100% pokemon te zien. ook een hele makkelijke manier om alle troep er uit te filteren na een dagje vangen is om gewoon 0*;1*;2* te doen in de zoekbalk en de sortering op recent dan krijg je alle pokemon die 0-80% zijn als je dan gewoon de speciale pokemon overslaat kan je heel makkelijk ruimte maken. Juist voor mensen die het casual spelen lijkt mij dat een makkelijke toevoeging.

• FreqAmsterdam
Tip, je kan text replacement shortcuts maken op iphone en android.
Ik heb bijvoorbeeld trash strings met daarin allerlei pokemon uitgezonderd (nuttige pokemon).
Als ik 'Baddies' type dan wordt dat vervangen door 0*,1*,2*&!Legendary&!shiny&!mythical&!shadow&!purified&!lucky&!costume

en zo heb ik er nog een paar voor CD's, evolves etc.

Edit:
176.882 pokemon gevangen en daarvan zijn er 99 100%

[Voor 11% gewijzigd door FreqAmsterdam op 12-03-2020 14:58]

• PepsiNL1
  • Laatst online: 21:57
Abra community Day gaat niet door as zondag... :(:(

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:16

Zeror

Ik Henk 'm!

Ja lees het ook net. Begrijpelijk, maar jammer.

https://pokemongolive.com...edevents-abracommunityday

Niantic past ook nog wat dingen aan in de games om spelen vanuit huis leuker te maken.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15:46
Er is nu inderdaad ook een Incense Box met 30 incense voor 1 coin. Incense spanws zijn ook enorm increases, +- 1 per minuut. Daarnaast duren ze ook een uur i.p.v. 30 min. Heb nu de go-tcha aanstaan met een incense en blijf dat mooi hele weekend doen. Dat is mooi vangen zo! Wel jammer van Abra, maar ach die komt vanzelf.

• Gitarist
  • Niet online
"Abra, Abracadabra. I want(ed) to reach out and grab ya"
:+
Ondanks m'n kritiek op Community Days, was ik wel van plan om weer even een rondje te maken zondag. Jammer dat het is afgelast, maar wel begrijpelijk.

edit: Ik kreeg zojuist een Omanyte uit een 7km-ei? 8)7

[Voor 8% gewijzigd door Gitarist op 13-03-2020 16:21]

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Eggs hatchen nu ook in de helft van de afstand.

Open Source landkaart

• FreqAmsterdam
Gitarist schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:46:
"Abra, Abracadabra. I want(ed) to reach out and grab ya"
[YouTube: Steve Miller Band - Abracadabra] :+
Ondanks m'n kritiek op Community Days, was ik wel van plan om weer even een rondje te maken zondag. Jammer dat het is afgelast, maar wel begrijpelijk.

edit: Ik kreeg zojuist een Omanyte uit een 7km-ei? 8)7
Ja, dat is nog van het fossil event.. Klote voor je man... :X ;(

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Goedkope incense maar gewone prijs voor ballen? Want 20/100/300 rode ballen kosten nog steeds 100/400/800 muntjes.

Mijn reactie is dan eerder dat als die incense prijzen wél omlaag zijn en die van ballen niet dat het dan een wel héél ordinaire en knap hypocriete cashgrab zou zijn. Om gratis muntjes te kunnen verdienen zul je ook naar buiten moeten.

Geen gratis muntjes plus veel spawns door bijna gratis incense maar ballen voor de gewone prijs. Wat is dan de uitkomst? Dat je met écht geld die muntjes moet gaan kopen. En muntjes zijn niet goedkoop. Prijzen voor muntjes:100/550/1200/2500/520014.500 resp. €0,99/€5,49/€10,99/€21,99/€43,99/€109,99.

Kassa!

Uit de melding dat de droprate van stops verhoogd is volgt ook al hoe inconsequent dit is want om daar langs te gaan zul je toch écht nog naar buiten moeten op de enkeling na die er eentje bij zijn huis heeft staan. Dus als je thuis die ballen nu sneller kunt opmaken moet je ook weer vaker naar buiten om die voorraad weer aan te vullen, of flink wat echt geld uitgeven. Daar is over 'nagedacht'.

Het is overigens ook weer niet zo dat je door het Covid-19 virus besprongen wordt zodra je een stap buiten de deur zet. Het komt eigenlijk een beetje bangmakerig over. Je zult het toch echt van een ander mens moeten oplopen. Als je de social distancing maar adequaat kunt aanhouden buiten is dat eigenlijk het belangrijkst. Het hangt er dus vanaf of je mensenmassa's kunt vermijden. Rustig buiten wandelen, vooral op momenten dat daar weinig/nauwelijks andere mensen zijn, zal hoogstwaarschijnlijk heus wel verantwoord zijn en blijven.

• jaydenjarno
Ik probeer te koppelen aan de switch van m'n zoontje maar hij doet dat niet.
Internet gaf aan dat je de switch echt uit moest zetten. Dan proberen maar zelfde probleem. Controllers los gehaald en 1 uit maar helpt ook niet. Telefoon heeft geen andere bluetooth verbindingen
Iemand nog de gouden tip?

• aljooge
  • Nu online
jaydenjarno schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:17:
Internet gaf aan dat je de switch echt uit moest zetten. Dan proberen maar zelfde probleem. Controllers los gehaald en 1 uit maar helpt ook niet. Telefoon heeft geen andere bluetooth verbindingen
Bluetooth aangezet in je telefoon?
Hoe probeer je de switch te koppelen? met 4g of wifi?

• jaydenjarno
aljooge schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:34:
[...]

Bluetooth aangezet in je telefoon?
Hoe probeer je de switch te koppelen? met 4g of wifi?
Hij koppelt via bluetooth. Op de telefoon uit en aan gezet. Via de switch kan het volgens mij alleen op bluetooth

• MED-iC-
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20:10
jaydenjarno schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:17:
Heb je toevallig ook een gotcha o.i.d. dergelijks gekoppeld ?
die even uitzetten en dan nog eens proberen. Werkte bij mij in ieder geval.

• jaydenjarno
Geen gotcha of iets. Ook niks anders aan bt gekoppeld. Snap er niks meer van. Internet zegt switch helemaal uit maar werkt niet

• CAP-Team
  • Laatst online: 03-06 18:22

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Lijkt buiten wel een Meditite of Mankey evenement..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S8 | XBOX One

• FireAge
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:14
Fighting event

• aljooge
  • Nu online
Wel leuk dat battelen, heb vandaag maximum aantal keer gedaan ongeveer 70% winst 3x een pokemon gewonnen en 3x Giratina 😊

Mijn azumarill doet het geweldig! Had ze laten berekenen met poke genie. Die van mij 100% iv voor great league, dwz 8-15-15 helemaal uitgemaxt en precies op 1500 cp uitgekomen.

• Arazogia
Heb dankzij die battles ook Darkrai en Giratina aan mijn dex toe kunnen voegen. Hopelijk Thundurus straks ook nog ;-)

• C_V_S
  • Niet online
Voorlopig geen nieuwe EX-Raid passes meer vanwege Corona.

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Wegens thuisisolatie maar veel pogo nu, maar poke balls steeds op ook al is hiernaast een pokestop. Wie wil er vriendjes worden en veel gifts 'ruilen'?

1951 4350 4448
2758 8637 8181

• aljooge
  • Nu online
dragon2 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:19:
Wegens thuisisolatie maar veel pogo nu, maar poke balls steeds op ook al is hiernaast een pokestop. Wie wil er vriendjes worden en veel gifts 'ruilen'?

1951 4350 4448
2758 8637 8181
Dat merk ik met al dat battelen. Al die gewonnen giratina’s kost me al mijn ultra ballen. Ze blijven zo slecht zitten...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:50

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

1951 4350 4448
2758 8637 8181
Toegevoegd!

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1200 GS Adventure 2013, Samsung Note 9, Asus G750 rammelbak.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EciRuam
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20:30

1951 4350 4448
2758 8637 8181
Toegevoegd: P1cN1c82

• ZeRoC00L
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Komt Chewie88 hier nog ??
Nog 2 dagen en dan worden we best friends, tijd afspreken ?? Stuur me een PB.

1951 4350 4448
2758 8637 8181
Toegevoegd, ZeRoC00L

[Voor 60% gewijzigd door ZeRoC00L op 18-03-2020 17:38]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• C_V_S
  • Niet online
Zo het is wel aardig stil geworden met Pokemon spelen hierzo.

Zou mij niks verbazen als ze Level 5,4,3 raids ook tijdelijk opschorten zodat je ook niet krijgt dat mensen nog steeds met groepjes bij elkaar gaan staan.

Ik vermaak mij wel met de battles en een stop voor mijn deur :)

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:41
Denk dat sowieso mensen slim zijn en het niet opzoeken als het niet nodig is. Als Niantic slim is herhalen ze gewoon alles wat nodig is wat niet door kon gaan zodra het verantwoord is.

• N!els
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 04-06 19:06
Is user FrankAntiTank toevallig actief op het forum? Over 1 dag worden we best friends, als je een lucky egg wil inzetten dan hoor ik dat graag even.

• Arazogia
Heb al 6x (van de ~10) Cobalion als beloning gehad in de battle league, nog niet één keer een Rufflet. Hopelijk komt ie nog een keer :)

Met al dat thuiswerken kan ik ook wel wat vriendjes gebruiken trouwens: 6366 0460 9299 (Edit: voorlopig even genoeg..)

1951 4350 4448
2758 8637 8181
Toegevoegd: Arazogia d:)b

[Voor 44% gewijzigd door Arazogia op 01-04-2020 11:47]

• EciRuam
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20:30
Met al dat thuiswerken kan ik ook wel wat vriendjes gebruiken trouwens: 6366 0460 9299
Toegevoegd. P1cN1c82

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21:30
Heb wat mensen toegevoegd

SugarLeeWooper
BerrieHayze

iRacing Profiel // XB1: Beltoon

• Barnagma
C_V_S schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:25:
Zo het is wel aardig stil geworden met Pokemon spelen hierzo.

Zou mij niks verbazen als ze Level 5,4,3 raids ook tijdelijk opschorten zodat je ook niet krijgt dat mensen nog steeds met groepjes bij elkaar gaan staan.

Ik vermaak mij wel met de battles en een stop voor mijn deur :)
En juist nu heb ik de pech dat er alleen maar level 5 eieren voor mn deur uit komen, en als het een level 2 is is het een Aloan Gravler 8)7 .

Iets meer level 1 2 en 3 zou geen straf zijn (Ik moet nog steeds (shiny) timburr)
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True