I, a stranger and afraid in a world I never made...
Mag ik je vragen wat je daar voor betaald heb?Nokx schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 07:49:
[...]
Via Kimovil krijg je echt enorm veel informatie te zien, inclusief welke banden worden ondersteund + welke providers in Nederland deze banden gebruiken
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t
Ik heb mijn Mi9t eergister via de Xiaomi Global store op AliExpress besteld nadat ik zag dat de nieuwste Miui firmware het Android Auto probleem had gefixt.
What a fine day for Science! | Specs
*dit is wel het 6/128GB modelDarkz0rs schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:18:
[...]
Mag ik je vragen wat je daar voor betaald heb?
In totaal €303, dit was wel inclusief een tempered glass screen protector + Nillkin case en de optionele DHL shipping aangevinkt van €24,50 i.p.v. free shipping.
Ik heb daarvoor gekozen omdat ze zelf aangaven dat voor EU leden de invoer- en andere belastingen werden geregeld door DHL.
Dit staat in de FAQ op de pagina waar ze de Mi9t verkopen:
Alhoewel ik natuurlijk nog altijd rekening ermee houd dat ik alsnog belastingen moet betalen.4.Is it true that the customs duty & VAT is free for the EU by DHL?
Yes, we guarantee customs duty & VAT is free for EU by DHL. It's safe and fast!
Persoonlijk vind ik het aan dure kant. Heb hem zelf voor 270 met garantie tegen invoerrechten. Zijn diverse aanbiedingen geweest van BG en GB. Denk als je GB via FB een persoonlijke mail stuurt je ook een code krijgt voor 270 euroDarkz0rs schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:46:
@Nokx goede prijs hoor. Ik heb er iets meer voor betaald €339. Als het goed is vanavond in huis. We wachten af.
Ik heb hem gewoon bij mobiel gekocht. Wel de 128 GB versie overigensMY00 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:59:
Idd, ik heb voor het toestel van mijn zoon op 29-07 269.09€ euro betaald.
Heb ook de 128GB; enige voordeel is de garantie (afhandeling) en snellere levering (mits op voorraad)Darkz0rs schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:41:
[...]
Ik heb hem gewoon bij mobiel gekocht. Wel de 128 GB versie overigens
Garantie is wel een topper hè... Root is in NL geen reden tot weigeren garantie. Xiaomi kan dat wel weigeren. Maar in dit geval heb ik niks te maken met Xiaomi maar met de verkoper. ( Als het defect door Root komt, zou ik hem überhaupt niet aanbieden)hopiconjo schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:03:
[...]
Heb ook de 128GB; enige voordeel is de garantie (afhandeling) en snellere levering (mits op voorraad)
Ja, vindt je dat in deze een reden waard om 60 euro extra te betalen? Ik twijfel ook tussen import of hier aankopen betreffende deze telefoon.Darkz0rs schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:21:
[...]
Garantie is wel een topper hè... Root is in NL geen reden tot weigeren garantie. Xiaomi kan dat wel weigeren. Maar in dit geval heb ik niks te maken met Xiaomi maar met de verkoper. ( Als het defect door Root komt, zou ik hem überhaupt niet aanbieden)
LOETKE
Ik heb ook een tijdje zitten twijfelen of ik hem zou importeren of zou wachten tot de mi 9tpro zou uitkomen. Het enige wat voor mij ook van belang was, was de garantie. Maar toen bedacht ik mij dat ik in heel mijn smartphone carrière (heb er toch al een stuk of 8 versleten) nog nooit aanspraak heb gemaakt op de garantie. Als zij stuk gingen was het altijd mijn eigen schuld (laten vallen barst in het scherm) of was de garantie al verlopen (usb poort afgebroken). Ik heb nu toch mooi 100 euro bespaard en verwacht dat ik over een jaar of 2 toch weer de opvolger van de k20 pro koop.RudyL schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:03:
[...]
Ja, vindt je dat in deze een reden waard om 60 euro extra te betalen? Ik twijfel ook tussen import of hier aankopen betreffende deze telefoon.
Precies dit. Ik denk dat maar heel weinig mensen ooit aanspraak hebben gemaakt op hun garantie met hun smartphone. Zelfs toen mijn Samsung s7 Camera binnen het garantie termijn raar begon te doen viel het niet onder de garantie omdat ik een klein barstje in mijn telefoon had en dat dus de oorzaak kon zijn.Mooraalkikker schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:07:
[...]
Ik heb ook een tijdje zitten twijfelen of ik hem zou importeren of zou wachten tot de mi 9tpro zou uitkomen. Het enige wat voor mij ook van belang was, was de garantie. Maar toen bedacht ik mij dat ik in heel mijn smartphone carrière (heb er toch al een stuk of 8 versleten) nog nooit aanspraak heb gemaakt op de garantie. Als zij stuk gingen was het altijd mijn eigen schuld (laten vallen barst in het scherm) of was de garantie al verlopen (usb poort afgebroken). Ik heb nu toch mooi 100 euro bespaard en verwacht dat ik over een jaar of 2 toch weer de opvolger van de k20 pro koop.
Ja, dan is alleen een DOA een problematischere situatie tov bestellen in NL.Vinny1 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:01:
[...]
Precies dit. Ik denk dat maar heel weinig mensen ooit aanspraak hebben gemaakt op hun garantie met hun smartphone. Zelfs toen mijn Samsung s7 Camera binnen het garantie termijn raar begon te doen viel het niet onder de garantie omdat ik een klein barstje in mijn telefoon had en dat dus de oorzaak kon zijn.
Oja en kun je evt. nog extra kosten krijgen bij invoering waardoor het 'vrijwel' zelfde prijs is als bestellen in NL?
[ Voor 10% gewijzigd door RudyL op 15-08-2019 11:38 ]
LOETKE
Volgens mij heeft niemand hier die op Gearbest of Banggood invoerbuelasting moeten betalen. Ik krijg hem volgende week pas.RudyL schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:30:
[...]
Ja, dan is alleen een DOA een problematischere situatie tov bestellen in NL.
Oja en kun je evt. nog extra kosten krijgen bij invoering waardoor het 'vrijwel' zelfde prijs is als bestellen in NL?
[ Voor 28% gewijzigd door Vinny1 op 15-08-2019 11:52 ]
Ieder ze keus he....
EUR 268.89 / $299.00 voor de 6/128 GB uitvoering bij BG.Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:16:
248euro nu voor de 6/64 bij GB met PDM....
GBMI9T500
Dat jeukt wel.
aanbieding via de mail
Dan idd prijsverschil niet groot maar heleboel hebben de 128 gb tuseen de 260 en 270 euro gekocht en dan wordt het wel intressantDarkz0rs schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:09:
Ik zag dat hij bij banggood 304€ was. Ik betaalde nu 339 ik vind die 35€ het wel waard.
Ieder ze keus he....
Eens, ik vind het wel iets waard om "gewoon" garantie te hebben. Dat was bij me oneplus nodig en dat werkte niet. Uiteindelijk zelf maar gerepareerd.hopiconjo schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:57:
[...]
Dan idd prijsverschil niet groot maar heleboel hebben de 128 gb tuseen de 260 en 270 euro gekocht en dan wordt het wel intressant
Zou je ons kunnen informeren over wanneer je hem krijgt? 20 Augustus is 5 dagen, dus wellicht is die '3 weken' een placeholder.sipaan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:59:
via belsimpel t9 pro 128g besteld voor 449 Euro. 3 weken levertijd staat er..
Aankondiging is de 20e, niet de uitlevering.X-tiaan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:10:
Zou je ons kunnen informeren over wanneer je hem krijgt?
20 Augustus is 5 dagen, dus wellicht is die '3 weken' een placeholder.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
@Mlazurro
Welke verzendmethode koos jij? Persoonlijk PDM

[ Voor 40% gewijzigd door Spacewide op 18-08-2019 00:37 ]
Ik denk niet dat dat perse klopt. Er staat er nog steeds '3 weken' op belsimpel. Pre-orderen was mogelijk vanaf 7 augustus. Ik vermoed dat de verkoop niet lang na 20 augustus zal starten.CLB schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:58:
Aankondiging is de 20e, niet de uitlevering.
ik had Priority Direct Mail.Spacewide schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:03:
Ook maar een mi 9t 128 besteld bij Banggood voor 278 vrij van douanekosten. Ik verstuur m'n centen niet graag naar China, maar de prijs is een overweging en hopelijk goede ervaring waard.
@Mlazurro
[Afbeelding]
Verwijderd
Altijd PDM want dan heb je geen douanekosten.Spacewide schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:03:
Ook maar een mi 9t 128 besteld bij Banggood voor 278 vrij van douanekosten. Ik verstuur m'n centen niet graag naar China, maar de prijs is een overweging en hopelijk goede ervaring waard.
@Mlazurro
[Afbeelding]
Daarnaast heb je die shipping verzekering a 7 eu niet nodig als je met Paypal betaald
https://www.kimovil.com/to/special/yvlxkR code ROMi9TPro64
Dan koop je m via GearVita
en de Mi 9T 6/64 via Gearbest voor €244:
https://www.kimovil.com/to/special/rfthCJ code GBMI9T500
[ Voor 29% gewijzigd door Greetzel op 19-08-2019 10:49 ]
Ik kom dan op de spaanse Gearbest en mag dan niet bestellen met mijn NL adres (lijkt het). Klopt dat?Greetzel schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:45:
en de Mi 9T 6/64 via Gearbest voor €244:
https://www.kimovil.com/to/special/rfthCJ code GBMI9T500
edit;
Werkt wel, alleen op de zwarte
[ Voor 8% gewijzigd door Woesjah op 19-08-2019 11:30 ]
Hoe krijg je het werkend? Ik krijg steeds een spaans bericht over mijn adres en heb voor de zwarte gekozenWoesjah schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:22:
[...]
Ik kom dan op de spaanse Gearbest en mag dan niet bestellen met mijn NL adres (lijkt het). Klopt dat?
edit;
Werkt wel, alleen op de zwarte($269.99 totaal).
HOI.
Ik heb 'm zelf niet besteld via deze link. Ik wil de K20 Pro, vanwege de 8Gb/ 256 Gb variant. Heb zelf een abbo via Ben/ T-mobile, het band 20 issue is dan geen probleem. Zal m misschien naar global rom moeten flashen.Woesjah schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:22:
[...]
Ik kom dan op de spaanse Gearbest en mag dan niet bestellen met mijn NL adres (lijkt het). Klopt dat?
was als tip voor belangstellenden bedoeld

[ Voor 5% gewijzigd door Greetzel op 19-08-2019 11:56 ]
Ik heb voor de EU Priority Line gekozen en had ook geen douanekosten.Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:40:
[...]
Altijd PDM want dan heb je geen douanekosten.
Daarnaast heb je die shipping verzekering a 7 eu niet nodig als je met Paypal betaald
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Naar de normale site gaan (zonder es. ervoor), en dan dezelfde code gebruiken.Bananenspin schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:41:
[...]
Hoe krijg je het werkend? Ik krijg steeds een spaans bericht over mijn adres en heb voor de zwarte gekozen
30 euro voor het 64GB-modelJvann schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:23:
De Mi9T pro is 20 euro gedaald bij belsimpel
Dat is de tijdelijke pre-order pricing:
- Xiaomi Mi 9T Pro 64GB: €399
- Xiaomi Mi 9T Pro 128GB: €429
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb zelf een pre-order gedaan voor de hogere prijzen. Heb ze net even gevraagd of ik nu pech heb met mijn bestelling, of dat ze toch de lagere prijs willen hanteren.CLB schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:26:
[...]
30 euro voor het 64GB-model
- Xiaomi Mi 9T 64GB: €399
- Xiaomi Mi 9T 128GB: €429
Edit: Spuit 11, had het eerdere bericht niet gezien.
[ Voor 12% gewijzigd door SebasFM op 20-08-2019 11:04 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Floris92 op 20-08-2019 11:02 ]
Prijsverschil kunnen ze niet direct compenseren, advies was om de bestelling te annuleren (geld binnen 5 werkdagen terug) en de bestelling opnieuw te plaatsen.
Overigens geldt de koring tot en met 8 september:
"Actie: Pre-order nu: extra scherp geprijsd t/m 08-09!"
"Alleen de eerste twee weken van de pre-order periode is de Xiaomi Mi 9T Pro te koop voor de introductieprijs van 429 euro (standaard prijs: 449 euro)."
[ Voor 40% gewijzigd door X-tiaan op 20-08-2019 11:20 ]
Na een telefoontje is het geregeld, je moet idd je lopende bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen. Kleine moeite voor de korting denk ik zoFloris92 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:01:
Ik heb een Tele2 abonnement besteld icm de 9T Pro 128GB, waarbij de telefoon nu ook 40 euro in prijs is gedaald. Ik probeer ook het verschil terug te krijgen, desnoods met een nieuwe order. Ik denk dat het wel zou moeten kunnen, aangezien je binnen 31 dagen je aankoop kunt annuleren/retourneren en mijn abonnement nog niet is ingegaan.
De levertijd is trouwens aangepast van 3 naar 2 weken
[ Voor 4% gewijzigd door Floris92 op 20-08-2019 12:45 ]
Nee, ze hebben de levertijd net aangepast naar 5-7 werkdagen.Gustavo678 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:04:
Zouden ze de telefoon ook pas na 8 september uitleveren? Dat is einde pre order periode, echter wel langer dan 2 weken.
En Xiaomi zelf heeft aangegeven 26 augustus
De telefoon komt 28 augustus binnen bij belsimpel volgens het orderscherm.
Staat bij mij dat dit item niet in Nederland bezorgd kan worden.Kraakmand schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:48:
9T Pro 128 GB voor €399 incl. verzending bij: https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Dit geldt denk ik voor de Pro toch?CLB schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:26:
[...]
30 euro voor het 64GB-model
- Xiaomi Mi 9T 64GB: €399
- Xiaomi Mi 9T 128GB: €429
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
DrNizeGuy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:58:
[...]
Staat bij mij dat dit item niet in Nederland bezorgd kan worden.
Ik denk dat het verschil terug gestort gaat worden, daar was de mail niet duidelijk in.Je hebt bij ons een pre-order geplaatst voor de Xiaomi Mi 9T Pro 128GB met ordernummer xxx. Op onze website heeft kort een onjuiste verkoopprijs gestaan voor dit toestel, waardoor je teveel hebt betaald. Onze excuses hiervoor.
Wel staat nu bij mijn bestelling:
Dat duurt dus nog wel eventjes.Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 13-09-2019. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag.
Is dit de EU of Global versie?Kraakmand schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:48:
9T Pro 128 GB voor €399 incl. verzending bij: https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Bij 9T was er geen peil op te trekken. Zelfde winkel leverde zowel Global als EEA versie door elkaar heen. Bij 9T hier op forum meesten Global maar weer er ook paar die EEA versie hebben
Wat is het verschil tussen de EU of Global versie?
Er is maar een versie van de telefoon. Je kan er een global version van MIUI op zetten of een EU versie. Heeft niks te maken met de (hardware van de) telefoon.lucknopfler schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:54:
Is dit de EU of Global versie?
Daarbij staat bij mij ook 28 augustus als dag dat mijn order binnenkomt en (hopelijk) verwerkt wordt.
Huh? 1 van de twee versies zal er toch standaard opstaan bij uitlevering?X-tiaan schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:30:
[...]
Er is maar een versie van de telefoon. Je kan er een global version van MIUI op zetten of een EU versie. Heeft niks te maken met de (hardware van de) telefoon.
Je hebt bij ons een pre-order geplaatst voor de Xiaomi Mi 9T Pro 128GB met ordernummer xxxxxx. Op onze website heeft kort een onjuiste verkoopprijs gestaan voor dit toestel, waardoor je teveel hebt betaald. Onze excuses hiervoor.
Wat gebeurt er nu?
De juiste introductieprijs voor de Xiaomi Mi 9T Pro 128GB is €429. Het teveel betaalde bedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening.
Zodra wij het toestel op voorraad krijgen, sturen we deze zo snel mogelijk naar je op. We houden je per e-mail op de hoogte van de voortgang van je bestelling.
Alvast veel plezier gewenst van je Xiaomi Mi 9T Pro 128GB!
Met vriendelijke groet,
Belsimpel
Correct. Als je een Global mi 9t besteld krijg je een van deze 2 versies. Kijk hier maar eens https://miblog.co/page/3/lucknopfler schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:44:
[...]
Huh? 1 van de twee versies zal er toch standaard opstaan bij uitlevering?
EEA met Rom versie PFJEUXM
Global met Rom versie PFJMIXM
Onderstaande rom kan je er zelf op zetten als bootloader unlocked is. Deze komt dus niet standaard van de winkels zoals de 2 hierboven
Xiaomi.EU
Sturen ze nu weer een mail omdat hij momenteel voor 399 wordt aangeboden?sipaan schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:13:
Wat gebeurt er nu?
De juiste introductieprijs voor de Xiaomi Mi 9T Pro 128GB is €429. Het teveel betaalde bedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening.
[/i]
Ik wou de rode kleur pre-orderen voor de early bird prijs, maar dat gaat nu dus niet.
https://www.amazon.es/Xia...66317663&s=gateway&sr=8-6Jvann schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:06:
Fijn, de rode kleur is van Belsimpel verdwenen.
Ik wou de rode kleur pre-orderen voor de early bird prijs, maar dat gaat nu dus niet.
De 128Gb versie is van 450 naar 430. Deze persoon heeft de 128Gb versie gekocht.MY00 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:04:
[...]
Sturen ze nu weer een mail omdat hij momenteel voor 399 wordt aangeboden?
Tele2 heeft een "vriendenvoordeel" actie waarbij je ene vriend kan uitnodigen en dan krijgen beide 20 euro. Echter weet ik niet waar ik de code van mijn vriend moet invoeren op de belsimpel website. Heeft iemand hier ervaring mee?
[ Voor 41% gewijzigd door X-tiaan op 20-08-2019 18:32 ]
Dit vraag ik me ook af. Ik heb hem gister besteld.Vinny1 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:59:
Hoelang voor bezroging veranderde de status op GLS track & trace bij een aankoop op Banggood bij jullie?
Wanneer heb jij hem besteld?
1 dag!Vinny1 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:59:
Hoelang voor bezroging veranderde de status op GLS track & trace bij een aankoop op Banggood bij jullie?
damn, heb hetzelfde. Al vraag ik me wel af hoelang het duurt voor je hem in huis hebt. Ik neem aan dat in die 2 weken pre-order periode je hem niet binnen kunt verwachten.Jvann schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:06:
Fijn, de rode kleur is van Belsimpel verdwenen.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
https://www.amazon.de/dp/..._r_cp_apa_i_zsexDbGERC9QX
Voor mensen die een referentie zien in de link. Dit kan bij Amazon niet anders. Zowel via de app als de website. Is sowieso geen persoonlijke affiliate link.
[ Voor 65% gewijzigd door 13art op 20-08-2019 21:06 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Scherpe prijs, goedkoper als het toestel nu rechtstreeks in China bestellen. Zit te twijfelen of ik deze moet bestellen of wachten op betere aanbieding.. Vooral jammer dat het alleen om de zwarte variant gaat.l3art schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:39:
Voor nog 3 uur de 9T Pro 128gb voor 399 euro als pre order.
Voor mensen die een referentie zien in de link. Dit kan bij Amazon niet anders. Zowel via de app als de website. Is sowieso geen persoonlijke affiliate link.
Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11
Maar waarom zou men dan niet gewoon de Redmi via Amazon bestellen?l3art schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:39:
Voor nog 3 uur de 9T Pro 128gb voor 399 euro als pre order.
[...]
https://www.amazon.de/Xia...Version-LTE/dp/B07SJG88JH
Ohh nvm dat is een oudere
[ Voor 4% gewijzigd door xorjoep op 21-08-2019 02:17 ]
Al langere tijd aan het wachten op een vervanger voor mijn Oneplus 3.
Voor 399 kon ik hem niet laten liggen, deze doet aan bijna al mijn wensen en heeft ook een vriendelijk prijskaartje.
Ik denk dat het pas zichtbaar is als je pakje van dat GLS verzendpunt naar jou thuis vertrekt. Allemaal vaag, maar dit hoort bij hun "inklaringsprocess".Joshua... schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:29:
[...]
Dit vraag ik me ook af. Ik heb hem gister besteld.
Wanneer heb jij hem besteld?
Ter info als het toegelaten is: mijn mi 9t 128 zwart staat te koop via vraag en aanbod.
[ Voor 13% gewijzigd door Ottie93 op 21-08-2019 12:00 ]
Weet weinig, leert veel
Ik ook! Het Tele2 abbonnement van 27 p.m. Zeer mooie deal.Ottie93 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:25:
Wellicht interessant voor anderen die overwegen deze telefoon te kopen: via Belsimpel mijn Tele2 abonnement verlengd en toestelprijs is dan nog maar €365. Heb er een abonnement bij van 200 min/sms en 7GB data. Totale kosten: eenmalig €365 en maandelijks €12.
Hij wordt 29 augustus geleverd.
[ Voor 3% gewijzigd door X-tiaan op 21-08-2019 13:10 ]
9t pro128 erbij voor maar 312 (24 * €13). Kan ik hem niet voor laten liggen.
[ Voor 177% gewijzigd door Jvann op 21-08-2019 18:46 ]
Tele2 is overgenomen door T-mobile. Wellicht komt de 'slechte roaming' door je locatie.Svinken schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:17:
Sterker nog, gisteren via Belsimpel 2 jaar Vodafone abonnement afgesloten (beetje klaar met de slechte roaming van Tele2).
9t pro128 erbij voor maar 312 (24 * €13). Kan ik hem niet voor laten liggen.
De roaming regels zijn (nog) niet veranderd bij Tele2.X-tiaan schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:25:
[...]
Tele2 is overgenomen door T-mobile. Wellicht komt de 'slechte roaming' door je locatie.
Dus je hebt nog steeds maximaal H+ in het buitenland (op wat uitzonderingen na)
In sommige landen is dit echt vervelend, bijvoorbeeld in Duitsland.
Ik dacht dat roaming binnen de EU teniet was gedaan. Ik kan echter niet vinden wat de snelheid binnen de EU is.vandeven66 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:42:
[...]
De roaming regels zijn (nog) niet veranderd bij Tele2.
Dus je hebt nog steeds maximaal H+ in het buitenland (op wat uitzonderingen na)
In sommige landen is dit echt vervelend, bijvoorbeeld in Duitsland.
Het is altijd roaming als je buiten Nederland (of op een ander netwerk binnen Nederland verbindt) gaat, je verbind met een netwerk dat niet van je provider is.X-tiaan schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:53:
[...]
Ik dacht dat roaming binnen de EU teniet was gedaan. Ik kan echter niet vinden wat de snelheid binnen de EU is.
Betaald roamen is binnen de EU is niet meer van toepassing met uitzondering van de FUP die de EU heeft gesteld.
De snelheid bij Tele2 is niet gelimiteerd, maar het gebruik van 4G(+) in het buitenland is niet mogelijk.
Dit is wel mogelijk bij bijvoorbeeld Vodafone, T-Mobile en KPN.
Maar we gaan hier wel mee offtopic. Excuus daarvoor.
[ Voor 3% gewijzigd door vandeven66 op 21-08-2019 19:59 ]
Van €270 naar €360 heb ik dan ook niet veel meer aan.
Zie bij Ali wel wat aanbiedingen, maar dat is erg onoverzichtelijk zeg. Bij banggood stond ook duidelijk wat voor oplader er bij zat.
Nog betrouwbare alternatieven die rond de €270 komen voor de mi 9t 128 GB?
guapper schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:57:
[...]
EUR 268.89 / $299.00 voor de 6/128 GB uitvoering bij BG.
aanbieding via de mail
https://m.banggood.com/nl...7489035&sc_uid=p2MqhvtinKMeivogeltje schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 22:08:
Nou al de 2de keer dat ik s avonds wil bestellen en dat de aanbieding niet meer geldt.
Van €270 naar €360 heb ik dan ook niet veel meer aan.
Zie bij Ali wel wat aanbiedingen, maar dat is erg onoverzichtelijk zeg. Bij banggood stond ook duidelijk wat voor oplader er bij zat.
Nog betrouwbare alternatieven die rond de €270 komen voor de mi 9t 128 GB?
[...]
3x scheepsrecht
Wees er wel snel bij, mail is al een week oud.
Ze hebben het over 3 weken levertijd. 06-09-2019 is de verwachte verzending.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
De 64GB versie?PM_Petrol schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:05:
Zojuist de 9T Pro Black bij Belsimpel besteld.
I got a problem-solver and its name is revolver
Hij bedoeld dat Tele2 zelf gewoon weinig wil betalen voor roaming aan andere EU landen en dus alleen contracten heeft gemaakt voor 3G en lager. 4G is bij Tele2 in het buitenland gewoon niet te krijgen, dus vaak is je verbinding in het buitenland gewoon ruk (vooral als 3G al half is uitgeschakeld ten gunste van 4G signalen)X-tiaan schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:53:
[...]
Ik dacht dat roaming binnen de EU teniet was gedaan. Ik kan echter niet vinden wat de snelheid binnen de EU is.
Gisteren contact met Belsimpel gehad, de 64GB versie heeft een levertijd van 3 weken, voor de 128GB versie verwachten ze de levertijd van 5-7 werkdagen aan te kunnen houden.
UPDATE: Het lijkt alleen te gaan om de zwarte 128Gb versie. De anderen hebben een langere levertijd.
[ Voor 18% gewijzigd door X-tiaan op 23-08-2019 18:06 ]
Tweakable schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:49:
Gisteren contact met Belsimpel gehad, de 64GB versie heeft een levertijd van 3 weken, voor de 128GB versie verwachten ze de levertijd van 5-7 werkdagen aan te kunnen houden.
Blijkbaar zit er verschil in levertijden tussen verschillende versies. De Mi 9T Pro 128Gb Black wordt morgen al geleverd. De rest moet nog wachten: https://imgur.com/a/FTuLexqPM_Petrol schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:05:
Zojuist de 9T Pro Black bij Belsimpel besteld.
[ Voor 49% gewijzigd door X-tiaan op 23-08-2019 18:17 ]
Weet weinig, leert veel
Ow, oke. Ik heb zelf geen mail gekregen. Dat komt misschien dan nog. Wel staat er bij mijOttie93 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 18:20:
Zojuist een email gekregen met de bevestiging dat de telefoon morgen inderdaad geleverd zal worden. Ben benieuwd!
Status bestelling: Je pakket wordt ingepakt
[ Voor 9% gewijzigd door X-tiaan op 23-08-2019 19:14 ]
Voorlopig staat er nog 28-29 augustus. Ze werken mogelijks niet in het weekend.
/Shrugs
[ Voor 4% gewijzigd door Spacewide op 23-08-2019 19:25 ]
Ik ga hem morgen afhalen bij ze
Amazon is geen officiele partner van Xiaomi. Belsimpel wel.Spacewide schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:24:
Nog geen nieuws van Amazon.de.
Voorlopig staat er nog 28-29 augustus. Ze werken mogelijks niet in het weekend.
/Shrugs
Voor discussies over ervaringen met het toestel: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires