Ben eindelijk thuis jongens! pakketje uiteraard direct opgehaald bij de buren, pakket was verpakt in grijs plastic (vuilniszakje) dus buren konden niet zien of lezen wat de inhoud was, dus op zich wel goed. Ben momenteel alles aan het uitpakken
Is deze nog ergens te vinden aan de actieprijs van enkele dagen geleden? Ik ben kennelijk te laat
Gearbest heeft een email only actie maar als je ze op Facebook een berichtje doet krijg je waarschijnlijk die actiecode welFlying schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:06:
Is deze nog ergens te vinden aan de actieprijs van enkele dagen geleden? Ik ben kennelijk te laat
64GB bij Gearbest voor €252:Flying schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:06:
GBMI9T500
64GB bij Banggood voor €259:
BG79T64EU
128GB bij Banggood voor €270:
BG89T6C
Ik heb een mi9 via banggoed besteld in mei. Ligt nog in Polen. Ongeveer 3weken per stap. Waardeloze service. Nooit meer banggood voor mij.Fantasio7 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:21:
Begin echt spijt te krijgen dat ik voor "EU Priority Line" heb gekozen bij banggood
tracking informatie is al dagen 't zelfde
The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.
Geprobeerd, niets gekregen.pieterbas99 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:41:
[...]
Gearbest heeft een email only actie maar als je ze op Facebook een berichtje doet krijg je waarschijnlijk die actiecode wel
Bedankt! Die van Banggood werken iig nog steeds. Nu even rondneuzen om te kijken of er nog wat gaat gebeuren met de niet werkende Android Auto.vandeven66 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:37:
[...]
64GB bij Gearbest voor €252:
GBMI9T500
64GB bij Banggood voor €259:
BG79T64EU
128GB bij Banggood voor €270:
BG89T6C
Dan neem ik aan dat je inmiddels een dispute hebt aangemaakt en je geld terug hebt gekregen.P. vd Loo schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 23:39:
[...]
Ik heb een mi9 via banggoed besteld in mei. Ligt nog in Polen. Ongeveer 3weken per stap. Waardeloze service. Nooit meer banggood voor mij.
haha,dat dacht je. Hij zou er 20 juni moeten zijn. Ik zag al eerder dat verzending traag liep en nam eerder contact op. Ik heb al wel 15 mails verzonden naar hen. Ze reageren wel, maar blijven herhalen dat ze vertrouwen hebben dat het product aan gaat komen. Eerst schreven ze bezorging binnen 2 maanden te garanderen. Als ik daar nu over begin gaan ze daar niet eens op in. Nu ben ik via paypal een dispute gestart. Ik lees er nu meer over dat via banggood tot 3 maanden kan duren.Bugs3 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 23:52:
[...]
Dan neem ik aan dat je inmiddels een dispute hebt aangemaakt en je geld terug hebt gekregen.
Dan doe je iets niet goed. Ze garanderen inderdaad levering binnen 60 dagen. Daarna heb je recht op refund. Als ze daar moeilijk over doen dan meteen een dispute aanmaken bij PayPal. Dan moet het binnen 2 weken opgelost zijn. M.a.w. je had al een maand geleden je geld terug kunnen hebben.P. vd Loo schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 07:51:
[...]
haha,dat dacht je. Hij zou er 20 juni moeten zijn. Ik zag al eerder dat verzending traag liep en nam eerder contact op. Ik heb al wel 15 mails verzonden naar hen. Ze reageren wel, maar blijven herhalen dat ze vertrouwen hebben dat het product aan gaat komen. Eerst schreven ze bezorging binnen 2 maanden te garanderen. Als ik daar nu over begin gaan ze daar niet eens op in. Nu ben ik via paypal een dispute gestart. Ik lees er nu meer over dat via banggood tot 3 maanden kan duren.
Zelf heb ik bijna nooit problemen met Banggood. Ik koop er best veel. De laatste aankoop was dus de Mi 9T. Levering 8 dagen na bestellen.
https://www.amazon.de/Xia...64818013&s=gateway&sr=8-1
340 euro voor de 6/128 blauwe versie, voor wie niet zo lang wil wachten.
340 euro voor de 6/128 blauwe versie, voor wie niet zo lang wil wachten.
Enkele maanden geleden schijnen ze problemen met hun shipment methode te hebben gehad dus die pakjes zijn lang onderweg. De oplossing waren ook niet altijd even goed en volgens mij zijn ze om die reden ook geblokkeerd op mydealz voor een onbekende periodeBugs3 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 09:22:
[...]
Dan doe je iets niet goed. Ze garanderen inderdaad levering binnen 60 dagen. Daarna heb je recht op refund. Als ze daar moeilijk over doen dan meteen een dispute aanmaken bij PayPal. Dan moet het binnen 2 weken opgelost zijn. M.a.w. je had al een maand geleden je geld terug kunnen hebben.
Zelf heb ik bijna nooit problemen met Banggood. Ik koop er best veel. De laatste aankoop was dus de Mi 9T. Levering 8 dagen na bestellen.
Dat er nu pakjes wel snel binnen komen zorgt er niet voor dat bij alles wat al onderweg was de problemen zomaar opgelost zijn.
Refund is ook lastig als iets al onderweg is met track n trace kan ik me voorstellen omdat 'ze nog weten waar het is'.
Mijn Mi 9T is in België (Puurs) en zou gisteren zogenaamd bezorgd worden door GLS ondanks dat de Track'nTrace liet zien dat hij eerst nog naar een tussendepot moest. Zal dinsdag denk ik wel komen (24 juli besteld bij BG).
[ Voor 9% gewijzigd door srdevil op 03-08-2019 11:09 ]
Zijn er mensen die recent voordat de tracking begint bij GLS hun tracking ergens anders werkend hebben gekregen? Zoals Flytexpress of Royal Shipments.
dan doe ik iets niet goed? Denk toch echt Banggood. Ik was zeer helder in mijn communicatie kan ik je verzekeren. Dat het bij jou goed gaat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is. En verder heb ik twee weken geleden een dispute geopend bij PayPal. Zij geven als prognose aan dat het eind augustus moet zijn opgelost. knipBugs3 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 09:22:
[...]
Dan doe je iets niet goed. Ze garanderen inderdaad levering binnen 60 dagen. Daarna heb je recht op refund. Als ze daar moeilijk over doen dan meteen een dispute aanmaken bij PayPal. Dan moet het binnen 2 weken opgelost zijn. M.a.w. je had al een maand geleden je geld terug kunnen hebben.
Een iets mildere reactie had ook gemogen. Hij probeert je te helpen...
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 05-08-2019 02:46 ]
precies. Het regent klachten op internet. En de service die Banggood biedt is waardeloos. Zeer slechtsrdevil schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:07:
[...]
Enkele maanden geleden schijnen ze problemen met hun shipment methode te hebben gehad dus die pakjes zijn lang onderweg. De oplossing waren ook niet altijd even goed en volgens mij zijn ze om die reden ook geblokkeerd op mydealz voor een onbekende periode
Dat er nu pakjes wel snel binnen komen zorgt er niet voor dat bij alles wat al onderweg was de problemen zomaar opgelost zijn.
Refund is ook lastig als iets al onderweg is met track n trace kan ik me voorstellen omdat 'ze nog weten waar het is'.
Mijn Mi 9T is in België (Puurs) en zou gisteren zogenaamd bezorgd worden door GLS ondanks dat de Track'nTrace liet zien dat hij eerst nog naar een tussendepot moest. Zal dinsdag denk ik wel komen (24 juli besteld bij BG).
Volgende keer je vorige reactie graag wijzigen ipv meerdere posts onder elkaar te zetten
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 05-08-2019 02:41 ]
Hiervoor hebben we de report knop.P. vd Loo schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:29:
[...]
dan doe ik iets niet goed? Denk toch echt Banggood. Ik was zeer helder in mijn communicatie kan ik je verzekeren. Dat het bij jou goed gaat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is. En verder heb ik twee weken geleden een dispute geopend bij PayPal. Zij geven als prognose aan dat het eind augustus moet zijn opgelost. knip
Ik heb meer dan genoeg ervaring met BangGood en andere China shops om te weten hoe het werkt.
Blijkbaar heb je je aan het lijntje laten houden door hun meldingen dat het nog moet komen. Anders had je ruim een maand al een dispute bij PayPal aan kunnen maken en was het al afgehandeld.
Ook ik heb al disputes aangemaakt bij BangGood. Tuurlijk proberen ze je eerst aan het lijntje te houden. Maar mijn ervaring is dat als je al dreigt met een dispute bij PP dat ze al wat toeschietelijker worden.
En al mijn disputes bij PP waren binnen een week opgelost.
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 05-08-2019 02:46 ]
Mag ik vragen voor welke shipping methode je hebt gekozen ?P. vd Loo schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 23:39:
[...]
Ik heb een mi9 via banggoed besteld in mei. Ligt nog in Polen. Ongeveer 3weken per stap. Waardeloze service. Nooit meer banggood voor mij.
En klaar....Bugs3 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:33:
[...]
Ik heb meer dan genoeg ervaring met BangGood en andere China shops om te weten hoe het werkt.
Blijkbaar heb je je aan het lijntje laten houden door hun meldingen dat het nog moet komen. Anders had je ruim een maand al een dispute bij PayPal aan kunnen maken en was het al afgehandeld.
Ook ik heb al disputes aangemaakt bij BangGood. Tuurlijk proberen ze je eerst aan het lijntje te houden. Maar mijn ervaring is dat als je al dreigt met een dispute bij PP dat ze al wat toeschietelijker worden.
En al mijn disputes bij PP waren binnen een week opgelost.
En ik heb ook ruime ervaring, zowel bij Banggood als bij Gearbest en andere china shops. Ik heb al heel vaak gekocht. En nee, ik kon niet eerder starten met een dispute dan pas na 20 juni, omdat rond die tijd geleverd moest worden. Op dat moment zag ik ook in track en trace dat er weer beweging in zat na 3 weken stilstand. Dus je gaat veel te veel uit van je eigen beperkte ervaring. Het kan ook wel eens mis gaan. Mijn dispute bij Paypal loopt nu al 4 weken. knip
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 05-08-2019 02:44 ]
zeker. Dat was priority air mail. Hij werd pas verzonden na 9 dagen vanuit China. Toen erg lang van de radar. Plots lag hij in Londen. daar bleef hij drie weken liggen en nu ligt hij weer een aantal weken in Polen.Fantasio7 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:46:
[...]
Mag ik vragen voor welke shipping methode je hebt gekozen ?
[ Voor 29% gewijzigd door P. vd Loo op 03-08-2019 13:04 ]
Had je voor de Shipping Insurance gekozen bij het bestellen?
Jij hebt denk ik echt pech. Aantal hier, waaronder mijzelf, binnen 10 dagen binnen via BG
Dit is hoe het bij mij is gegaan. Heeft precies 8,5 dag geduurd vanaf moment van bestellen
* Bestelling 24/07
* Verzending Banggood 25/07
* 1 week still mbt tracking
* Uit het niets in rap tempo binnen 1 dag bezorgd
* Bestelling 24/07
* Verzending Banggood 25/07
* 1 week still mbt tracking
* Uit het niets in rap tempo binnen 1 dag bezorgd

Welke app gebruik je @IssY_I? Mijn pakketje ligt sinds vannacht in Utrecht. Zal m maandag wel krijgen denk ik.
@pieterbas99
http://parcelsapp.com/en (heb ik van hier dacht ik?)
maar dan gewoon benaderd via mijn mobiel en screenshot ervan gemaakt
http://parcelsapp.com/en (heb ik van hier dacht ik?)
maar dan gewoon benaderd via mijn mobiel en screenshot ervan gemaakt
[ Voor 6% gewijzigd door IssY_I op 03-08-2019 14:52 ]
Wat zag je staan op de pagina van Banggood zelf qua geschatte levering na shipment? Bij mij staat dit nu op 21 augustus (besteld eind juli). Ik ben nieuwsgierig of die datum optimistisch of gewoon een gok is. En dat ik m'n toestel bijvoorbeeld een week vroeger ontvangIssY_I schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:13:
Dit is hoe het bij mij is gegaan. Heeft precies 8,5 dag geduurd vanaf moment van bestellen
Volgens mij als ik mij niet vergis stond 8 augustus als geschatte leveringstijd.Mlazurro schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:07:
[...]
Wat zag je staan op de pagina van Banggood zelf qua geschatte levering na shipment? Bij mij staat dit nu op 21 augustus (besteld eind juli). Ik ben nieuwsgierig of die datum optimistisch of gewoon een gok is. En dat ik m'n toestel bijvoorbeeld een week vroeger ontvang
Veel succes met je bestelling verder 😉P. vd Loo schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:56:
[...]
En jouw beperkte visie kan wel wat breder!! Je roept zo'n reactie zelf af.
En ik heb ook ruime ervaring, zowel bij Banggood als bij Gearbest en andere china shops. Ik heb al heel vaak gekocht. En nee, ik kon niet eerder starten met een dispute dan pas na 20 juni, omdat rond die tijd geleverd moest worden. Op dat moment zag ik ook in track en trace dat er weer beweging in zat na 3 weken stilstand. Dus je gaat veel te veel uit van je eigen beperkte ervaring. Het kan ook wel eens mis gaan. Mijn dispute bij Paypal loopt nu al 4 weken. Het interesseert me niet hoe lang het bij jou duurde. Leuk dat dat binnen een week was, maar jij bent geen maatstaf ofzo.
Het komt allemaal goed. Of hij komt aan. Of ik krijg via PayPal mijn geld terug.
Zoals hierboven iemand schreef hebben ze een tijd een probleem gehad. Dat was in mei juni. Nu lijkt alles weer in orde. Wat wel tegenvalt is de afhandeling die Banggood als het dan mis gaat. Maar ook dat had ik gelezen op internet, dat de service dan belabberd kan zijn.
Ach als je regelmatig wat bestelt, dan kan het een keer fout gaan.
Zoals hierboven iemand schreef hebben ze een tijd een probleem gehad. Dat was in mei juni. Nu lijkt alles weer in orde. Wat wel tegenvalt is de afhandeling die Banggood als het dan mis gaat. Maar ook dat had ik gelezen op internet, dat de service dan belabberd kan zijn.
Ach als je regelmatig wat bestelt, dan kan het een keer fout gaan.
Ik had er een Shipping Insurance van €5,70- bijgenomen, kan nu ff niet meer vinden welke dat exact was.Vinny1 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:29:
Welke shippings methode en eventuele insurances gebruiken jullie bij BG?
Maar volgens mij is er maar eentje die je aan kan vinken (of is dat standaard) en dat is bovengenoemde prijs.
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Vanochtend rond 10 uur aangekomen. Deed er bij mij dus 11 dagen over.
Is shipping insurance niet een beetje overbodig als je met PayPal betaald? Komt het niet aan kan je claimen bij PayPal. Scheelt weer ruim 5 euro.Milo44 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:03:
[...]
Ik had er een Shipping Insurance van €5,70- bijgenomen, kan nu ff niet meer vinden welke dat exact was.
Maar volgens mij is er maar eentje die je aan kan vinken (of is dat standaard) en dat is bovengenoemde prijs.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb betaald met mijn CC.l3art schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:58:
[...]
Is shipping insurance niet een beetje overbodig als je met PayPal betaald? Komt het niet aan kan je claimen bij PayPal. Scheelt weer ruim 5 euro.
Met een cc zijn je aankopen ook verzekerd dacht ik.
Het schijnt dat je het een stuk makkelijker terugkrijgt als je wel de insurance hebt. Ik zou het gewoon doen om eventuele moeite en gedoe later voor te zijn.l3art schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:58:
[...]
Is shipping insurance niet een beetje overbodig als je met PayPal betaald? Komt het niet aan kan je claimen bij PayPal. Scheelt weer ruim 5 euro.
@l3art Ja, volgens mij ook maar zoals @pieterbas99 al zegt heb ik hem er voor de zekerheid maar bij genomen.
Stel het gaat wel mis dan is die €5,70 niets tegenover bijna €300.
Het is voor mij voor het eerst dat ik zo'n bedrag uitgeef in een China shop en vond het idee fijner.
Het is voor mij voor het eerst dat ik zo'n bedrag uitgeef in een China shop en vond het idee fijner.
Tuurlijk ieder voor zich. Ik bestel/betaal altijd via PayPal en het kost misschien iets meer tijd als je iets wil claimen maar terug komt het geld wel.Milo44 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:14:
@l3art Ja, volgens mij ook maar zoals @pieterbas99 al zegt heb ik hem er voor de zekerheid maar bij genomen.
Gefeli!pieterbas99 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:52:
Vanochtend rond 10 uur aangekomen. Deed er bij mij dus 11 dagen over.
Gisteren via BG de 128GB besteld, kon de code nog gebruiken. Ook via PP betaald.
Wilde eigenlijk nog een tijd doen met mijn huidige (Galaxy S8), helaas was die een tijdje terug uit mijn broek gevallen op de WC (nieuwe broek met ondiepe zakken), en kwam precies verkeerd neer. Via onze inboedel de kosten van een nieuw scherm kunnen claimen, dus voor 48 euro heb ik straks een nieuw toestel.
Wilde eigenlijk nog een tijd doen met mijn huidige (Galaxy S8), helaas was die een tijdje terug uit mijn broek gevallen op de WC (nieuwe broek met ondiepe zakken), en kwam precies verkeerd neer. Via onze inboedel de kosten van een nieuw scherm kunnen claimen, dus voor 48 euro heb ik straks een nieuw toestel.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Dat was mijn gedacht ook altijd. Tot het moment dat het toestel van mijn zoon naar 41 dagen stuk ging.l3art schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:24:
[...]
Tuurlijk ieder voor zich. Ik bestel/betaal altijd via PayPal en het kost misschien iets meer tijd als je iets wil claimen maar terug komt het geld wel.
Ik kon het toestel op mijn kosten terug sturen. Blijkbaar nemen hun de terug stuur kosten opzich als je het wel verzekerd terug stuurt. Dit kan natuurlijk een bullshit verhaal zijn geweest. Maar ik het de 5 euro extra nu ook aangevinkt.
Ter info is hij bij mij vandaag ook aangekomen. 24 juli besteld en 5 augustus binnen (via Banggood). Geen importkosten gehad en heb verzonden zonder extra verzekeringen of iets dergelijks.
Nu even bootloader unlocken en dan gaan met die banaan.
EDIT: Nu nog 7 dagen op de unlock wachten, vroeger was het korter volgens mij
Nu even bootloader unlocken en dan gaan met die banaan.
EDIT: Nu nog 7 dagen op de unlock wachten, vroeger was het korter volgens mij
[ Voor 14% gewijzigd door srdevil op 05-08-2019 20:45 ]
op 27.7 besteld met EU Priority Line (banggood) en nu 10 dagen later nog steeds "België Puurs" dit terwijl de verwachte lever tijd met EU Priority 7-14 dagen was... deze is nog geen eens aangekomen bij GLS Belgie is tot op heden alleen "aangemeld"

Dan zijn er toch +- 7 werkdagen om? Ze geven aan 7-14 werkdagen. Als hij in Puurs is kan het snel gaan.Fantasio7 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:05:
op 27.7 besteld met EU Priority Line (banggood) en nu 10 dagen later nog steeds "België Puurs" dit terwijl de verwachte lever tijd met EU Priority 7-14 dagen was... deze is nog geen eens aangekomen bij GLS Belgie is tot op heden alleen "aangemeld"
Ik heb hem ook op 27-7 besteld, status hier: "The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.,Puurs,Belgium"Fantasio7 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:05:
Geduld dan maar hebben...

Hier ook nog steeds hoor, vanaf 25-07 al in Puurs, België.
Verder nog geen vorderingen, hij blijft daar maar liggen (als ie daar daadwerkelijk ligt).
Ik blijf maar gewoon op einde vd week hopen...
Verder nog geen vorderingen, hij blijft daar maar liggen (als ie daar daadwerkelijk ligt).

[ Voor 23% gewijzigd door Milo44 op 06-08-2019 20:57 ]
Hij ligt daar natuurlijk niet.Milo44 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:55:
Hier ook nog steeds hoor, vanaf 25-07 al in Puurs, België.
Hij is gewoon daar in het GLS systeem gezet.
Helaas is er geen tracking tot aan Belgie/NL.
Voor degene die rond 27e wachten op aankondigong in Puurs Belgie, bij mij zit er beweging in!! Pakje is bij mij al in Utrecht
Yup, ik had ook bericht vanochtend. We gaan het zien.hopiconjo schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:05:
Voor degene die rond 27e wachten op aankondigong in Puurs Belgie, bij mij zit er beweging in!! Pakje is bij mij al in Utrecht

EDIT:

[ Voor 14% gewijzigd door Milo44 op 07-08-2019 08:15 ]
Hij is uur geleden op mijn werk bezorgt. Grappige is dat ik mail kreeg dat die donderdag zou worden afgeleverd en ik eventueel bezorgmoment en plaats kon kiezen. Op GLS site stond dat die in Utrecht warehouse was en mogelijk later op de dag bezorgt maar nog niet out for delivery. Intussen was telefoon al bezorgt. Beetje vaag maar ben wel blij
GefeliMilo44 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:07:
[...]
Yup, ik had ook bericht vanochtend. We gaan het zien.
EDIT:
[Afbeelding]
Werd eens tijd maar volgens mij wel netjes binnen de 6-14 (werk)dagen levertijd toch?
Gisterennamiddag een blauwe 128GB gekocht via Banggood en betaald met Paypal. Ondertussen een mail van GLS met de trackinginfo. In de mail van Banggood staat 29/08 als verwachte leverdatum (EU Priority Line). We zien het wel wanneer het komt.
Hij is nog niet binnen he, haha.IssY_I schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:01:
[...]
Gefeli![]()
Werd eens tijd maar volgens mij wel netjes binnen de 6-14 (werk)dagen levertijd toch?
Pas als ik hem in mijn handen heb ga ik het vieren
Als tie in Wemeldinge ligt dan is ie zo goed al binnen, kan ieder moment aankomenMilo44 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:17:
[...]
Hij is nog niet binnen he, haha.
Pas als ik hem in mijn handen heb ga ik het vieren
Zojuist heb ik mijn toestel in ontvangst mogen nemen
.
Besteld op 29-07, verzendwijze EU Priority Line.
Heeft er dus 9 dagen over gedaan (incl. weekend). Dat noem ik zeer netjes!
Besteld op 29-07, verzendwijze EU Priority Line.
Heeft er dus 9 dagen over gedaan (incl. weekend). Dat noem ik zeer netjes!
Vandaag geleverdJipsy schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:33:
[...]
Ik heb hem ook op 27-7 besteld, status hier: "The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.,Puurs,Belgium"
Geduld dan maar hebben...

toestel voelt wel erg zwaar aan vergeleken met mijn pixel 3a, Galaxy S10 & oneplus 5 (echt zwaar)
Bijna oncomfortabel zwaar, misschien maar ff wennen
[ Voor 19% gewijzigd door Fantasio7 op 07-08-2019 13:59 ]
Net een mailtje binnen gekregen:
MI 9T Pro met 64GB nu in de pre-sale bij BelSimpel voor 429 euro!
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-9t-pro/64gb-zwart
Opzich een nettere prijs dan ik verwacht had! Alsnog geen spijt dat ik toch gefold heb en nu met een non-pro rondloop
Opzich een nettere prijs dan ik verwacht had! Alsnog geen spijt dat ik toch gefold heb en nu met een non-pro rondloop
[ Voor 48% gewijzigd door Emilio_TT op 07-08-2019 13:40 ]
Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...
Ben blij dat ik mijn 9T 128gb voor 349 heb kunnen kopen als ik deze prijs zie. Maar goed deze prijsje waren wel te verwachten.Emilio_TT schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:33:
Net een mailtje binnen gekregen:
4000mAh hey 🔥💪Fantasio7 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:33:
[...]
Vandaag geleverd
toestel voelt wel erg zwaar aan vergeleken met mijn pixel 3a, Galaxy S10 & oneplus 5 (echt zwaar)
Bijna oncomfortabel zwaar, misschien maar ff wennen
En jawel, zojuist mijn Mi 9T ook opgehaald bij de buren. 24 Juli besteld en 7 Augustus binnen.
Tot op de dag dus exact 2 weken en in totaal 10 werkdagen, ik ben blij.
Vanavond eens lekker aankloten met een muziekje erbij.
Tot op de dag dus exact 2 weken en in totaal 10 werkdagen, ik ben blij.
Vanavond eens lekker aankloten met een muziekje erbij.
Op deze manier is ie wel duurder dan de "gewone" Mi 9. Daarbij ga ik er ook vanuit dat de prijs nog gaat zakken.l3art schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:39:
[...]
Ben blij dat ik mijn 9T 128gb voor 349 heb kunnen kopen als ik deze prijs zie. Maar goed deze prijsje waren wel te verwachten.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Is het nu wijs om een Pro 128gb te bestellen aan 479 of even de prijzen af wachten? Wat zegt jullie ervaring.
Ik zou wachten totdat er meer bekend is en meer aanbieders het aanbieden zodat er een prijsvergelijking is etc.Spacewide schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:11:
Is het nu wijs om een Pro 128gb te bestellen aan 479 of even de prijzen af wachten? Wat zegt jullie ervaring.
Inderdaad, AFAIK is het 1 pre-order prijs. Maar er zit schot in de zaak, wat mooi is want mijn nexus 5 is redelijk gaar aan het worden.
Steam Inventaris
Bekijk de prijsontwikkeling grafieken van bijv de 9T in de pricewatch. Op basis van dit gegeven doe ik de aanname dat het niet veel goedkoper gaat worden.Spacewide schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:11:
pricewatch: Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart
[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 07-08-2019 21:43 ]
is everything cool?
Hiervoor hebben we V&A. Svp niet het forum hiervoor gebruiken.
[ Voor 80% gewijzigd door 13art op 08-08-2019 03:03 ]
Ik zou toch echt aanraden om het even een weekje aan te kijken. Elk groter/zwaarder toestel is even wennen in het begin maar doorgaans ben je er na 3 dagen aan gewend..
[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 08-08-2019 03:04 ]
Zeker waar. Ik moest heel erg wennen aan de Mi Mix 3 die ook erg zwaar en groot is, heb die toen weg gedaan vanwege die redenen, maar na een paar maanden een Mi 9 gehad te hebben voelde het toestel te licht aan (miste het gewicht van de Mix 3) en heb toen een OnePlus 7 Pro gekocht, zonder enig spijt, ondanks de grootte en het gewicht.bob-nwk schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:41:
[...]
Ik zou toch echt aanraden om het even een weekje aan te kijken. Elk groter/zwaarder toestel is even wennen in het begin maar doorgaans ben je er na 3 dagen aan gewend..
Mijn Mi 9T is onderweg, ben benieuwd.
Ik moet waarzegger worden...l3art schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:11:
[...]
Ik denk dat ze er zo'n 100 euro bovenop gooien.

Zo dikke marge van belsimpel, hier zijn sommige modellen bij de mi shop al in de aanbieding.
6 gb/128 2300 rmb/300 euro
8 gb/128 2500 rmb/333 euro
Zelf de de 8 gb/128 gb gehaald, maar pas bij thuiskomst even de global rom flashen.
Zelf de de 8 gb/128 gb gehaald, maar pas bij thuiskomst even de global rom flashen.
zit er geen wachttijd meer op dan?An1mA schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:25:
Zo dikke marge van belsimpel, hier zijn sommige modellen bij de mi shop al in de aanbieding.
Bootloader unlock.An1mA schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:56:
[...]
Wachttijd in de zin?
Ik heb het gewoon fysiek gekocht in de winkel.
Ben btw nu in China, vandaar.
Maar dat heeft niks met prijzen en levertijden te maken. Hoort dan dus ook niet hier.
Zijn officiële prijzen voor Europa. Daarbij is prijzen vergelijken tussen hier en China nooit een goed idee.An1mA schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:25:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daar geloof ik niks van! Ik heb al een paar keer gezien dat belsimpel fluctueerd met zijn prijzen!CLB schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:42:
[...]
Zijn officiële prijzen voor Europa. Daarbij is prijzen vergelijken tussen hier en China nooit een goed idee.
Daarnaast ga ik er vanuit dat de 9T pro net zoals de normale 9T straks te bestellen is vanuit China. Dus prijzen vergelijken met China zal ik zeker blijven doen, scheelt een slok op een borrel.
Als je ziet dat de 9T aan vergelijkbare prijzen wordt verkocht als de k20, ga ik ervan uit dat de 9T pro straks aan de K20 pro prijs wordt verkocht in China... Tel uit je winst!!
Qua harde euro's sowieso ja natuurlijk. Als je daar ook levertijd, douanekosten, BTW, garantie in de toekomst bij optelt wordt het anders. Je brengt het nogal zwart-wit, mag wel iets genuanceerder gebracht worden vind ik.Riziko schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:48:
Tel uit je winst!!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verkeerd gelezen. Alhoewel ik het sterk vind dat ie 300 euro gaat kosten in NL binnen een korte tijdRiziko schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:48:
[...]
Daarnaast ga ik er vanuit dat de 9T pro net zoals de normale 9T straks te bestellen is vanuit China. Dus prijzen vergelijken met China zal ik zeker blijven doen, scheelt een slok op een borrel.
Als je ziet dat de 9T aan vergelijkbare prijzen wordt verkocht als de k20, ga ik ervan uit dat de 9T pro straks aan de K20 pro prijs wordt verkocht in China... Tel uit je winst!!
[ Voor 8% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 08-08-2019 21:24 ]
Steam Inventaris
Waarom zou hij daar uitkomen...dat is tenslotte al de k20 pro..
Weet niet hoeveel het logistieke gedeelte voor ze kost om nog voldoende marge te hebben?CLB schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:42:
[...]
Zijn officiële prijzen voor Europa. Daarbij is prijzen vergelijken tussen hier en China nooit een goed idee.
Maar daarvoor zijn ze partners met Xiaomi, die vast een EU warehouse heeft, maar we gaan offtopic en ik laat het hiermee bij.
Op mobiel.nl kun je bij enkele abonnementen een 9t 128GB zwart voor 300 euro kopen bij een abonnement. T-Mobile en Tele2 bijvoorbeeld bij een abo van 16 euro. Blauw en rood voor nog iets minder zelfs.
En de 64gb voor€266, bij een 1 jaars abo van Vodafone.RHPJS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:47:
Op mobiel.nl kun je bij enkele abonnementen een 9t 128GB zwart voor 300 euro kopen bij een abonnement. T-Mobile en Tele2 bijvoorbeeld bij een abo van 16 euro. Blauw en rood voor nog iets minder zelfs.
Jammer dat er geen 8GB variant deze kant op komt. Nog even nadenken of ik het prijsverschil van 100 euro (of meer dan 25%) tov de 9T voor mezelf weet te rechtvaardigen.Blekkienl schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:13:
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-9t-pro/128gb-blauw
Is nu verschenen op de site van Belsimpel
Ik kreeg ook al een notificatie. Sommige uitvoeringen worden drie weken verwacht. Laten we hopen dat het deze keer wel klopt.Blekkienl schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:13:
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-9t-pro/128gb-blauw
Is nu verschenen op de site van Belsimpel
Zag net bij Banggood de 9T 6GB/128GB voor 267 euro met code BG89T6C.
Of de 128 GB met coupon code: GBMI9T800 voor 271,70 (zonder verzekering)Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:13:
Bij Gearbest €251,79 voor de 9T 6GB/64GB.
Coupon code: GBMI9T500
[ Voor 7% gewijzigd door alive op 11-08-2019 23:20 . Reden: Prijs toegevoegd ]
Besteld op 30 juli, vandaag 12 juli aangekomen in Puurs!
Banggood PDM
Banggood PDM
[ Voor 11% gewijzigd door vandeven66 op 12-08-2019 22:52 ]
Bijna een jaar over gedaan?vandeven66 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:52:
Besteld op 30 juli, vandaag 12 juli aangekomen in Puurs!
Banggood PDM
I intend to live forever. So far, so good.
Besteld 6 augustus, telefoon is gisteren aangekomen in Puurs, maar ligt inmiddels in Deinze. Uitlevering vandaag, precies een week na bestelling. Ik had 'm ten vroegste volgende week verwacht.
Edit: net aangekomen, een week na bestelling via Banggood.
[ Voor 13% gewijzigd door Flying op 13-08-2019 08:24 ]
Idem hier - besteld op 6 augustus en wordt vandaag bezorgd. Via Banggood en de Parcels-app stond eerst een verwachte levering rond 28 augustus, maar dat is dus een stuk sneller!Flying schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 07:38:
Besteld 6 augustus, telefoon is gisteren aangekomen in Puurs, maar ligt inmiddels in Deinze. Uitlevering vandaag, precies een week na bestelling. Ik had 'm ten vroegste volgende week verwacht.
zondag besteld via Gearbest voor mn oom. kijken hoe lang deze erover gaat doen.Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:13:
Bij Gearbest €251,79 voor de 9T 6GB/64GB.
Coupon code: GBMI9T500
Mi 9T 128GB Black op 25 juli besteld bij eGlobalCentral.nl voor € 293 met verzekerde verzending.
Op 7 augustus is DPD in de straat geweest (te volgen via livetracking). Nooit een pakketje ontvangen en ook geen bericht. Uiteindelijk dit weekend ontdekt dat ze geen huisnummer hadden terwijl dit wel duidelijk op het order stond en vandaag het bericht dat mijn pakketje verloren is en ik een claim moet indienen via de afzender.
Na 3 weken wachten en uiteindelijk geen resultaat heb ik het wel een beetje gehad. Ik zie wel dat met de komst van de PRO versie de prijzen gedaald zijn.
Belsimpel € 359
Coolblue € 379
Mobiel €338 (red niet in stock)
Maar ik zie nu ook dat de bestellingen via BG en GB razendsnel gaan...
Wat raden jullie aan?
Op 7 augustus is DPD in de straat geweest (te volgen via livetracking). Nooit een pakketje ontvangen en ook geen bericht. Uiteindelijk dit weekend ontdekt dat ze geen huisnummer hadden terwijl dit wel duidelijk op het order stond en vandaag het bericht dat mijn pakketje verloren is en ik een claim moet indienen via de afzender.
Na 3 weken wachten en uiteindelijk geen resultaat heb ik het wel een beetje gehad. Ik zie wel dat met de komst van de PRO versie de prijzen gedaald zijn.
Belsimpel € 359
Coolblue € 379
Mobiel €338 (red niet in stock)
Maar ik zie nu ook dat de bestellingen via BG en GB razendsnel gaan...
Wat raden jullie aan?
Ik heb voor mijn zoon de 9T op 29 juli besteld en deze wordt vandaag geleverd. Dus ongeveer 2 weken via gearbest waarschijnljikSolarOrbiter schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:48:
[...]
zondag besteld via Gearbest voor mn oom. kijken hoe lang deze erover gaat doen.
De pro versie nu voor 450 bij belsimpel i.p.v. 480.
€449,00 vs €479,00 inderdaad, nog lagere adviesprijs...X-tiaan schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:25:
De pro versie nu voor 450 bij belsimpel i.p.v. 470.
Is de stap voor de coupon code nu helemaal naar de laatste stap verplaatst in de bestelling funnel van Gearbest?alive schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:18:
[...]
Of de 128 GB met coupon code: GBMI9T800 voor 271,70 (zonder verzekering)
LOETKE
Haha, sorry bedoelde natuurlijk 12 augustus. Vanochtend bezorgd dus precies 14 dagen.
Let op:
Voor discussies over ervaringen met het toestel: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor discussies over ervaringen met het toestel: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires